@Piotrek89r
Droższa już chyba będzie przesyłka pocztą niż kwota za jaką pójdzie. :P
01.08.2017 22:11
Niech ktoś pomoże Rafinhi się odkręcić z murawy. ;)
Edytowano : 2017-08-01 22:05:07
@wdcaviar
A sprecyzował w którym klubie? :)
01.08.2017 22:04
@MateuszFCB
Jak chce to potrafi. :)
01.08.2017 21:56
Sanches robi niezły trolling na boisku. :D
01.08.2017 21:53
To jest chyba najgorszy Bayern jaki kiedykolwiek widziałem! Serio, nie przypominam sobie drugiego takiego meczu podczas którego bym tak rechotał, jak dzisiaj. :) To się dzieje naprawdę, czy to jakiś skecz? xD
01.08.2017 21:51
AHAHAHAHAHAHHAHAH!
01.08.2017 21:46
Robert "foch" Lewandowski też dzisiaj wspaniały.
01.08.2017 21:44
Przekomiczny odbiór Sanchesa! D
01.08.2017 21:43
Muller na ten moment robi w Bayernie już jedynie za maskotkę i żartownisia na treningach.
01.08.2017 21:17
Mina Carlo mówi wszystko. Javi dobrze, że się nie połamał przy tym jak został zakręcony.
01.08.2017 21:11
Sanches co ma piłke to traci, na grę Mullera już nie mam siły.
01.08.2017 21:05
@kibicod2007
James nie jest porażką, tylko jego pozycja na boisku. Kupiliśmy b. dobrego ofensywnego środkowego pomocnika, który marnuje się na skrzydle.
01.08.2017 20:59
Rafinha IMO jest za słaby nawet na ławke Bayernu...
01.08.2017 20:54
Arjen, ratuj!
01.08.2017 20:49
@Rufus87
Jasne, że da się wyławiać perełki za nieduże pieniądze - przykładem może być np. Lemar czy B. Silva, których Monaco pozyskało za (odpowiednio) 1,5 mln i 3 mln. Dembele do BVB przyszedł za (bodajże) 12 mln. Tyko problem jest taki, że - jakby to powiedzieć - Bayern nie umie w transfery ofensywnych talentów. Jak prześledzi się ostatnie 10 lat, to mówiąc szczerze Bayernowi nie udał się żaden transfer "młodzika" na atak czy pomoc.
27.07.2017 23:35
@Moe
Też tego nie potrafię zrozumieć, choć bardzo się staram. Nie potrzeba przecież jakiegoś cracka, ale też nie można przeginać w drugą stronę z jakimś zawodnikiem +30, który chce sobie tylko dorobić do emerytury. Wystarczy dobrze rokujący, młody piłkarz z potencjałem np. Moussa Dembele z Celticu.
22.07.2017 20:31
@sylwester123
No, trochę niestety widać brak jakiegoś charyzmatycznego dyrektora sportowego w klubie.
22.07.2017 20:24
"Ja uważam że Lewy nie potrzebuje zmiennika, bo zawsze Thomas w razie czego może jego zastąpić na tej pozycji."
Na ten moment Tomek mógłby co najwyżej zastąpić mojego kumpla (który wyjechał na urlop), gdybym się zebrał ze znajomymi na amatorską kopankę na orliku. Poziomem by się wpasował w sam raz. No bo co by nie mówić, ale właśnie zaczynamy odmierzać kolejny, już drugi z rzędu rok słabej gry Tomka...
22.07.2017 20:19
No to się nieźle "pokazali". XD
22.07.2017 12:22
Pod względem sportowym to rzeczywiście tylko sparing, ale pod względem marketingowym niezwykle istotny. W końcu Bayern poleciał tam się promować, a tak co najwyżej rozsmiesza kibiców.
22.07.2017 12:16
Jeśli maja sobie robić taka "reklamę" w Azji, to lepiej niech siedzą na tylkach w Monachium.
22.07.2017 12:11
Wystarczyło zostawić Gnabrego
16.07.2017 21:37
Trzeba czekać, ale jesli rzeczywiście nie będzie już żadnych ofensywnych transferów, to okienko będzie niestety słabe. James Jamesem, ale kolejny rok z rzędu brak drugiego napastnika, a po odejściu Costy brakuje też skrzydłowego. A wystarczyło przecież zostawić Gnabrego...
Edytowano : 2017-07-16 21:37:19
Po prostu naszemu zarządowi obce jest takie zjawisko jak kontuzje. Nie biorą tego ryzyka w ogóle pod uwagę, a później żalą się w mediach np. na kontuzje Lewego. Okienko słabe, bo prawda jest taka, że nie zrobiliśmy żadnych kroków w celu poszerzenia składu. Odeszło 4 piłkarzy (Badu, Lahm, Alonso, Costa) i przyszło tyle samo (Sule, Rudy, Tolisso, James). Skład jak był wąski, tak dalej jest...
16.07.2017 21:28
Jakie sześć miesięcy Tomek, jakie sześć. Cały rok grałeś słabo.
14.07.2017 13:03
Nadal brak zmiennika dla Lewego... Oprócz tego po odejściu Costy dodatkowo brak konkurenta dla Franka. Jeśli Bayern nie chce już kupować nikogo na skrzydło, to powinni chociaż zostawić Gnabrego w Bayernie i dać mu poważną szanse na gre.
13.07.2017 18:03
@Adi
"(...)może po prostu Bayern to nie klub na młode talenty i tylko mały procent tych młodych się tylko przebije niż np w takim Leverkusen, Gladbach, BVB, VfL. Ktoś kiedyś powiedzioł że Bayern to nie miejsce dla młodych graczy bo tu nie ma czasu na uczenie się, aklimatyzację, dania czasu by zaskoczyć."
Gdyby było tak jak mówisz, to przynajmniej paru młodych piłkarzy po nieudanej przygodzie z Bayernem pokazałoby swój prawdziwy potencjał. A ilu tych młodych piłkarzy wystrzeliło po Bayernie z formą i znalazło sobie miejsce w innych b. dobrych klubach (już nawet nie w klubach z TOP10)? Zero! Jaki z tego wniosek? Nie ma problemu w samym Bayernie, tylko w tym, że do Bayernu trafiają młodzi piłkarze, którzy w najlepszym przypadku okazują się mocno przeciętni. Tacy w sam raz na Werder, Freiburg, Stoke, czy turecką ligę, ale nie na Bayern. Czy tacy piłkarze jak Mbappe, Silva czy Dybala nie poradziliby sobie w Bayernie? Śmiem wątpić. Skoro Bayern nie chce wydawać dużych pieniędzy, to muszą być szybsi od np. takiego Monaco i zaklepać "następnego Mbappe". Innego wyjścia nie ma, no chyba, że chcemy na dłuższy czas liczyć się wyłącznie w BL...
Edytowano : 2017-07-09 14:53:38
(...)zaklepać "następnego Mbappe" jeszcze zanim jego cena wywinduje na +60mln.
09.07.2017 14:50
Naszym największym problemem (jeśli chodzi o transfery) nie jest nawet to, że my nie chcemy wydawać dużych sum na pojedynczych piłkarzy, ale to, że my nie potrafimy ściągać naprawdę dobrych ofensywnych młodzików, takich ukrytych talentów, nieoszlifowanych diamentów. Skoro Bayern nie chce wydawać grubych pieniędzy na skrzydłowych, to powinniśmy sobie znaleźć swojego Mbappe, Lemara, Silve, Dybale, Asensio.
Problem jest jeden, ale strasznie istotny - nasz scouting leży i kwiczy, jest beznadziejny jeśli chodzi o OFENSYWNYCH piłkarzy. Zrobiłem krótki research z ostatnich 10 lat i tak przedstawiają się nasze transfery ofensywnych piłkarzy poniżej 25 lat i jak się potoczyły ich losy, żeby lepiej przedstawić problem Bayernu:
1)sezon 2007/08 - przychodzi Ribery (24 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów), Sosa (22 lat, kolejne kluby: Besiktas, Metalist, Milan), Schlaudraff (23 lat, po odejściu z Bayernu: Hannover)
2)sezon 2008/09 - Donovan (26 lat; Everton, Los Angeles)
3)2009/10 - Robben (25 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów), Baumjohann(22 lat, Schalke, K'lautern, Hertha, skończył w brazylijskiej lidze), Ekici (19 lat, Werder, teraz tuła się w tureckiej lidze), Gomez (23 lata, udany transfer)
4)2010/11 - nikt nowy nie przyszedł do ofensywy
5)2011/12 - Usami (19 lat, powrót do Osaki, później Hoffenheim, Augsburg), Petersen (22 lat, Werder i Freiburg)
6)2012/13 - Mandzu (26 lat, więc trochę naciągany wiek, ale to był udany transfer), Shaqiri (20 lat, po Bayernie Inter, Stoke)
7)2013/14 - Gotze (21 lat, wszyscy wiemy jak się skończyła jego przygoda w Bayernie)
8)2014/15 - Lewy (25 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów ), Kurt (18 lat, teraz siedzi w Herthcie)
9)2015/16 - Costa (24 lat, świetne pierwsze pół sezonu, teraz w zasadzie na walizkach ), Coman (19 lat, również dobre pierwsze miesiące, obecnie mocno przeciętny)
10)2016/17 - nikt nowy nie przyszedł do ofensywy
11) 2017/18 - Gnabry (21 lat)
Podsumujmy: od sezonu 2007/08 przyszło 17 ofensywnych piłkarzy (napastników,pomocników, skrzydłowych), a udanych było ledwie 5 (!!!), w tym aż 3 typowych wysuniętych napastników (Lewy, Gomez, Mandzu). W kwestii młodych, zdolnych pomocników Bayern zwyczajnie leży na deskach! Scouting fatalny, bo wystarczy zobaczyć w jakich klubach te niewypały grały po przygodzie w Bayernie. Nie można powiedzieć, że to Bayern nie poznał się na ich talencie, zwyczajnie scouting zawiódł gdzieś na etapie rozpoznawania prawdziwego potencjału danych piłkarzy.
I teraz tak: Bayern nie chce wydawać dużych pieniędzy na ofensywe (dotychczasowe rekordy do defensywni pomocnicy), a z drugiej strony scouting nie funkcjonuje poprawnie... Panowie, tak się nie da! Albo wydaje się mało i transfery opiera na "łowieniu" perełek, albo wydaje się większe pieniądze, gdy scouting nie domaga. U nas nie ma ani jednego, ani drugiego!
09.07.2017 14:11
W formacji 3-5-2 najważniejszą funkcję pełnią 'wahadłowi', a przy Alabie (który z formą jest w lesie) i Kimmichu (który w Bayernie dopiero teraz "na poważnie" zacznie grać na boku obrony) to się raczej nie uda.
Edytowano : 2017-07-07 18:02:33
Formacja z czwórką obrońców jest więc IMO jedyną sensowną opcją z takim składem jaki posiadamy,
07.07.2017 18:00
No i nasza kadra po odejściach Alonso, Lahma, Starke i obecnych nabytkach aktualnie liczy sobie 22 piłkarzy (Benko i Dorscha nie liczę, bo pomimo kontraktów to na ten moment piłkarze drugiej drużyny). Nie ma drugiej drużyny o tak wąskim składzie - jeden dodatkowy piłkarz to absolutne minimum.
29.06.2017 18:56
@Prezes42
Wymieniłem tych ofensywnych piłkarzy City nie po to by porównywać siłę obu klubów, tylko po to żeby pokazać, że można pogodzić wielu świetnych piłkarzy w jednym zespole. Nic nie stoi na przeszkodzie by w jednej drużynie grał i Lewy i inny świetny napastnik. Twierdzenie, że nikt dobry nie będzie chciał przyjść, bo w zespole gra już Lewy można spokojnie wsadzić między bajki - pokazuje to właśnie przykład City.
"Co do napastnika możemy ściągnąć klasowego zawodnika dla Roberta ale po pierwsze ten zawodnik zagrałby może z 10 meczów w sezonie i to wchodząc z ławki. "
O takim tłumaczeniu cały czas pisze. Jest ono totalnie błędne! Po pierwsze w zespole kontuzje są nie do uniknięcia i trzeba je w zasadzie brać za pewnik, po drugie odpowiedni piłkarz grał by spokojnie kilkadziesiąt meczów w sezonie, bo zawsze jest parę opcji np. a) w miejsce Lewego (Lewy w tym czasie odpoczywa/ma kontuzje) b) za plecami Lewego (istnieją napastnicy, którzy mogą grac i na szpicy i na pozycji 10; nie wszyscy to typowe lisy pol karnego) c) obok Lewego (nic nie stoi na przeszkodzie by w jakimś meczu z przeciwnikiem stosującym zmasowaną obronę zagrać dwoma napastnikami (daje to większe pole do popisu w kwestii ustalania taktyki, same plusy).
Drugi napastnik zagrałby spokojnie sporo meczów, zwłaszcza gdyby Muller dalej cieniował.
No i nie rozumiem takiego tłumaczenia też z innego powodu. Mamy w zespole czterech świetnych środkowych obrońców: Hummelsa, Boatenga, javiego i Sule (zapowiada się na wielki talent), w środku pola Vidala, Thiago i Tolisso za 40+ baniek. Nikomu raczej nie przeszkadza, że siłą rzeczy KTOŚ z nich czasami będzie musiał usiąść na ławce. To nikomu nie przeszkadza. Ale jak przychodzi kwestia napastnika, to nagle bardzo dobry, młody konkurent dla Lewego to dla niektórych jakaś abstrakcja i sytuacja nie do zaakceptowania. Nie potrafię tego zrozumieć, a naprawdę się staram.
29.06.2017 18:43
Jest jeszcze jedna kwestia. Wielu pisze o tym, że trudno jest znaleźć konkurencyjnego napastnika dla Lewego, bo nikt nie będzie chciał siedzieć na ławce. Ma to być więc jakiś piłkarz w wieku +30, który najlepsze lata ma za sobą, ale parę bramek w BL jeszcze strzeli. Lepszego się nie da, bo nie. Tymczasem spójrzmy na ofensywę City:
- Gabriel Jesus
- Aguero
- Bernardo Silva
- Iheanacho
- Leroy Sané
- Raheem Sterling
- David Silva
- Kevin De Bruyne
- Ilkay Gündogan
- (bardzo prawdopodobne) Alexis Sanchez
10 (!!!) piłkarzy na światowym poziomie (lub do tego aspirujących jak np. Iheanacho). Da się to pogodzić? Da. U nas tymczasem biadolenie, że nie da rady ściągnąć drugiego klasowego napastnika, bo... w zasadzie nie wiem czemu. Dwóch świetnych napastników w Bayernie to jakieś złamanie regulaminu klubu? Jakaś kara za to grozi?
Edytowano : 2017-06-29 15:47:16
Kocham Bayern, ten klub i to się nigdy nie zmieni, ale takie tłumaczenia jak właśnie przytoczyłem przed chwilą lub jak widzimy w tym newsie, to nic innego jak dorabianie ideologii do tego, że się nie chce wydawać pieniędzy.
29.06.2017 15:39
@HejaBVB
Moussa Dembele? Jak najbardziej, przynajmniej mielibyśmy załatwiony temat partnera dla Lewego.
29.06.2017 13:55
@Kukikuki
Akurat Sule może dosyć szybko namieszać w kadrze i Bayernie. Przyglądam się temu pilkarzowi na bieżąco i cieszę się z tego transferu. Nawet bym się nie zdziwił jakby przy słabej formie Boa wskoczył za niego do podstawy, bo talent ma.
29.06.2017 11:55
@Ivan7
Wszystko fajnie super, ale czy komuś się to podoba czy nie, obecny Bayern mocno wybił się sportowo (respekt w Europie, zwycięstwo w LM) głównie dzięki dwóm piłkarzom - Franków i Arjenowi. Jeden jest już bliski zakończeniu kariery, drugi również zaczyna głośno o tym mówić - zmiana pokoleniom jest konieczna. Ale jeśli ktoś myśli, że taki Brandt będzie następca któregoś z tych piłkarzy, to powodzenia. Nie ten kaliber. Budowanie na siłę "niemieckiego Bayernu" jest również totalnie bezsensu. Zresztą ten "niemiecki Bayern" to zwykła bujda, bo wystarczy spojrzeć jaki skład nam wygrywał LM w 2001.
29.06.2017 11:28
Zrobiliśmy 4 transfery, a dalej nie mamy nikogo kto mógłby grać na pozycji 10, gdy Muller będzie dalej gral jak gra lub złapie kontuzje. To samo tyczy się zresztą konkurenta dla Lewego. Niesamowite! Normalnie to tak wygląda jakby zarząd robił to specjalnie, z pełną premedytacją.
29.06.2017 11:13
@xeremeleque
Też rozumiem twoja złość, ale starajcie się pisać swoje komentarze bez takich obraźliwych epitetow. Post poszedł do kosza.
29.06.2017 09:10
Jakbym pogrzebał w archiwalnych komentarzach to bym znalazł mój post z fajną rozpiska pt. "Postępowanie zarządu w okienku transferowym". Póki co się nieźle sprawdza, bo nasz zarząd często idzie łatwo rozpracować. Teraz mamy pierwsze pobrzekiwania o końcu transferów. Wkrótce zarząd powinien ogłosić, że wybiera się na "zasłużony urlop" (w tym samym czasie najlepsze kluby będą dalej walczyć o pozostałych, możliwych jeszcze do wyrwania super pilkarzy). Po powrocie z urlopu zarząd być może kupi jeszcze jakiegoś piłkarza, ale bez szału, po czym zacznie się głoszenie "kadra jest kompletna". Następnie do końca okienka będą siedzieć cicho jak myszy pod miotłą, a fani będą do końca liczyli na to, że to zmyłka i pewnie pracują po cichu nad super transferem na samiutki koniec okienka (realne jak rozbrajanie bomby na sekundy przed wybuchem w amerykańskich filmach)!! xD Oczywiście mogę się mylić, ale podobny schemat widziałem już zbyt często.
29.06.2017 09:06
Gnabry chyba najgorszy w kadrze Niemiec w tym meczu.
Edytowano : 2017-06-27 19:38:20
Poprawka: nie "chyba", tylko "zdecydowanie"
27.06.2017 19:23
On gral beznadziejnie nie od 6 miesięcy, tylko od ponad roku (kalendarzowego). I ta fatalna gra Tomka nie jest IMO winą Carlo, tylko samego zawodnika, bo źle gral już pod koniec ostatniego sezonu za Papa, później był najgorszym zawodnikiem w kadrze Niemiec na ME, no i kontynuacja dołu za Carlo. Życzyłbym sobie, by Muller się.w końcu ogarnął, bo w przeciwnym razie, to będzie odgrywał ważna rolę, ale na ławce.
24.06.2017 13:17
Sanches w podstawie w meczu vs Hiszpania U21.
20.06.2017 20:47
A James to nie jest bardziej piłkarz grający na środku, bezpośrednio za plecami napastnika? On nie ma IMO potrzebnej szybkości i dynamiki do gry na skrzydle, a to tam bardziej potrzebujemy wzmocnienia po odejściu Costy.
18.06.2017 19:52
Powinniśmy ściągnąć lewego skrzydłowego, a James IMO nie ma wymaganej na tej pozycji szybkości i dynamiki. Verratti po dzisiejszym transferze odpada, wiec jesli nie przyjdzie ten Sanchez, to nie wiem juz kto mogłby przyjść zamiast niego.
14.06.2017 18:45
Byłoby super, gdyby przyszedł. Do tego potrzeba drugiego ofensywnego zawodnika do pomocy dla Lewego i kogoś za Alonso.
07.06.2017 14:43
Heidel, masz u mnie browara za to. :)
07.06.2017 14:41
Jak mają przychodzić piłkarze typu Perisic, to ja już wolę brak transferów. IMO nie potrzeba nam piłkarzy, którzy nic nie pomogą w LM.
05.06.2017 21:50
@DonJupp4ever
"nie wierzę w teksty że będziemy szybko odpadać z LM."
Ale przecież tak było jeszcze przed erą Robbery w Bayernie. Dalej uważam, że to w 90% dzięki nim Bayern tak podskoczył wizerunkowo (i sportowo) w Europie. Szkoda tylko, że ten duet się powoli kończy, a następców brak. Kto ma z młodszych piłkarzy ciągnąć ten klub w meczach z takim Realem?
03.06.2017 23:16
@Prezes42
Kierunek Bayernu wskażą tegoroczne transfery. Odkładając na chwilę moje uwielbienie dla klubu na bok, potrafię sobie wyobrazić, że (jeśli chodzi o LM) czeka nas teraz powtórka z lat 2004-2008,czyli w LM dojście do 1/8 max 1/4. Brakuje Bayernowi takiego kopa jaki zrobiła nam BVB, gdy zdominowała ligę na pare lat.
03.06.2017 23:11
Następny sezon będzie ciekawy. Wątpie w jakieś super transfery w Bayernie, więc chyba nikt się już na "Wielki Bayern" nie nabierze i raczej szczególnie bać się nas w Europie nie będą. Prędzej stawiam, że mocno podrażniona Barcelona wyskoczy z jakąś "bombą transferową" i zaatakuje Real na krajowym podwórku i LM.
03.06.2017 22:59
Jego wina, że został niesłusznie wywalony z boiska?
03.06.2017 22:48
Oglądam sobie finał FA Cup i powiem wam, że Bayern powinien zrobić absolutnie wszystko by sciągnąć do siebie Sancheza. Lekkość i swoboda z jaką prowadzi piłkę czy podaje jest niesamowita! W Bayernie chyba nikt takiej nie miał oprócz Franka i Arjena.
27.05.2017 18:57
50 mln to jak za takiego grajka cena promocyjna. City znowu nie czeka, tylko działa. Ja już potrafie sobie wyobrazić "ruchy" naszego zarządu w tym okienku:
1) maj-czerwiec - zarząd nie będzie robił nic, bo "jest jeszcze dużo czasu na dokładne planowanie kadry" ew. zarząd stwierdzi, że chce zrobić 1-2 wzmocnienia kadry
2) przełom czerwca-lipca - zarząd udaje się na "zasłużony parotygodniowy urlop"
3)do drużyny dołączy Goretzka czy inny Brandt (być może ten drugi zostanie nawet gwiazdą okienka w Bayernie :))
4) na początku sierpnia zaczną się pojawiać nieśmiałe wypowiedzi o "kompletnym składzie" i/lub że "drużyna nie potrzebuje już w zasadzie wzmocnień"
5) w ostatnich tygodniach okienka kibice będą niecierpliwie wyczekiwać jakiegoś wielkiego transferu w myśl zasady "Bayern robi transfery po cichu"
6)... i tak będą czekać do ostatniej godziny okienka.
26.05.2017 21:11
Spoko, po prostu to internet - tu łatwo idzie się naciąć na fałszywe zdjęcia/newsy. Sam wpadłem w taką pułapkę nieraz. :)
22.05.2017 22:03
To zdjęcie to fake. Tutaj rzeczywiste zdjęcie z instagramu laroja:
https://www.instagram.com/p/BUSoQPfAODL/
22.05.2017 21:59
@BayernWygra
Dokładnie . To okienko będzie jednym z najbardziej istotnych w ostatnich latach, bo wyraźnie pokaże kierunek w którym będzie zmierzać Bayern - poważne traktowanie LM czy jedynie walka o BL.
21.05.2017 12:36
Co nie zmienia faktu, że boom na Bayern i wyniesienie go do absolutnego europejskiego topu w ostatnich latach wydarzył się głównie za sprawą Holendra i Francuza, a obecnie najlepszym strzelcem Bayernu i postacią wiodącą w zespole jest Polak.
Jeśli chodzi o Bayern z dawnych lat to bardzo miło wspominam między innymi również innego Holendra (Makaaya), który zasadził Realowi bramkę w niespełna 10 sekund od rozpoczęcia meczu, Brazylijczyków (Elbera, Lucio), pewnego Ghańczyka (Kuffoura), czy Francuzów, którzy po prostu wymiatali na bokach (Lizarazu, Sagnol).
Twierdzenie, że Bayern kiedyś składał się głównie z Niemców, to zwykły mit...
Edytowano : 2017-05-18 21:31:59
Dość powiedzieć, że w wzycięskim finale LM z Valencią w 2001 roku w wyjściowym składzie Bayernu wybiegło... 4 Niemców. Reszta to mieszanka. Kogo tam nie było... Ghańczyk, Francuzi, Anglik, Brazylijczyk, Szwed czy Bośniak.
18.05.2017 21:21
A ja nie lubię tłumaczenia słabszego poziomu sportowego niektórych przychodzących do nas piłkarzy tym, że kupujemy gracza na ławkę lub "tylko na bundeslige". Roznica między nami, a Realem jest taka, że tam nie ma piłkarzy "tylko na ligę hiszpańska". Tam każdy z ławki może grać z powodzeniem w LM nawet przeciwko takim klubom jak Bayern. Tam zwyczajnie skończyli z zapchajdziurami. U nas tymczasem wciąż sobie tłumaczymy niektóre transfery tym, że "to tylko rezerwowy" itp. Słabe to.
18.05.2017 12:44
To tyle na temat Verattiego w zespole (ja się przestałem łudzić już dawno temu). Bardziej żal mi tego Keity (był bardziej realnym transferem), bo Goretzke zjada na śniadanie.
18.05.2017 12:12
@DieRoten
Jasne, przyjście świetnego lewego skrzydłowego jest niezbędne (zwłaszcza przy odejściu Costy), ale mamy wielkie problemy także na innych pozycjach np. prawej obronie, środku pomocy i (najważniejsze chyba) i w braku partnera dla Lewego, który mógłby go wspierać za jego plecami.
13.05.2017 20:22
Otóż to. Niech jakiś młodszy skrzydłowy pokaże na co go stać i wygryzie Robbena ze składu. Och sorka, Coman nie dorasta mu nawet do pięt. Ja tam nie będę miał żadnego problemu jak do Bayernu przyjdzie "nowy Robben" czy "nowy Ribery". Póki co godnych następców brak...
13.05.2017 18:08
@DieRoten
"Możecie mówić co chcecie, ale w Lidze Mistrzów przeciwko tym najlepszym zespołom wiek przeszkadza naszym skrzydłowym przeskoczyć pewny poziom. "
"Dalej można uparcie trzymać się Arjena i Franka, walczyć w Bundeslidze i po wygraniu mistrzostwa być w pełni zadowolonym."
Wszystko fajnie, ale te przemyślenia przestają mieć znaczenie, gdy uświadamiasz sobie, że Robben był naszym najlepszym skrzydłowym (w zasadzie ofensywnym pomocnikiem w ogóle) w drużynie, i jako jedyny ciągnął i walczył w rewanżu z Realem, gdy taki Costa czy Coman nie wiedzieli gdzie się znajdują. Tu widzisz największy problem? To co powiedzieć o braku zmiennika dla Lewego, o koszmarnym Mullerze, o dennym Alabie, mało efektywnym Bernacie, Boatengu, które nie potrafi się dobrze ustawić na boisku, czy o naszych rezerwowych skrzydłowych, którzy nie dorastali do pięt "dziadkom" w tym sezonie.
Dziwnie się czyta gdy ktoś uważa drugiego najlepszego ofensywnego piłkarza (po Lewym) w drużynie za jakiś problem. To raczej ci młodsi powinni się zwyczajnie wstydzić.
Edytowano : 2017-05-13 18:05:02
I to uczucie, gdy uświadamiasz sobie, że stary "dziadek" Ribery miał w tym sezonie dwa razy więcej asyst niż Costa w sile wieku (sytuację Comana litościwie przemilczę).
13.05.2017 18:00
Oby nie
13.05.2017 16:22
Myślę, że w TOP3 już nie jesteśmy, ale lapiemy się jeszcze do TOP5. Lepsze drużyny od nas to Juve, Real, Atletico i Barca.
12.05.2017 10:13
Co ten Alves teraz zrobił!! Klasa światowa!
09.05.2017 21:33
Znowu asysta Alvesa. Może w niedalekiej przyszłości doczekam się w końcu bocznego obrońcy w Bayernie, który potrafi dobrze dośrodkowywać. Czekam.
Edytowano : 2017-05-09 21:28:12
Ale ten Juventus gra w piłkę! Oni naprawdę mają duże szanse z Realem w finale. Grają szybko, bezpośrednio, szczelnie w obronie... W tym sezonie nie byliśmy nawet blisko tego poziomu.
09.05.2017 21:24
@FanGraczyBayern
"Chciałbym mieć w drużynie 1000 takich piłkarzy jak Dante" - Josep Guardiola
:)
06.05.2017 09:36
Dobrze byłoby widzieć Sancheza w Bayernie, ale też jestem zdania, że 60 mln za 30-latka z rocznym kontraktem to za dużo.
05.05.2017 19:15
@Riberyy007
Tylko Sanchez ma ponoć przychodzić na lewe skrzydło do podstawy za Franka. Nie da rady wzmocnić trzech pozycji jednym piłkarzem, a szczególnie jak dojdą kontuzje i/lub słabsza forma niektórych piłkarzy. Rok temu przerabiałem to samo. Jak chciałem jakiejś sensownej alternatywy dla Lewego i Mullera, to były głosy, że nie trzeba, bo a) Lewy nie łapie kontuzji b) Muller jest świetny c) zawsze można zagrać 4-3-3 i Lewy będzie mógł rotować z Mullerem. Jak to się skończyło wszyscy wiemy. A teraz jakby to z Sanchezem wyglądało? Lewy złapie kontuzje? Zagra Sanchez! Muller będzie słabo grał? Zagra Sanchez! Costa odchodzi, Franek będzie od teraz Jokerem z ławki, kto za niego do podstawy? Sanchez! Uli musi chyba zaprowadzić go do jakiejś kliniki na klonowanie.
Skład (podstawowy) nie może wyglądać pięknie tylko na papierze, ale musi mieć odpowiednią głębie i ławkę rezerwowych. Juve potrafiło pogodzić w składzie Mandzu i Higuaina, Real Benzeme i Morate, to my nie możemy pogodzić Lewego + jakiegoś dobrego napastnika? Na obronie będziemy mieć Sule na łąwce, to dlaczego nie możemy mieć takiego "Sule" w napadzie - piłkarza młodego, perspektywicznego i utalentowanego. Spokojna głowa, Sule nagra się w nadchodzącym sezonie b. dużo, bo bez kontuzji w zespole się nie obejdzie, a meczów jest dużo. Tak samo alternatywa na atak też nagrałaby się dużo choćby wtedy, gdyby Carlo miał ból głowy co zrobić ze słabym Mullerem (którego ty dałeś w podstawie). Mamy jakąś alternatywe jakby Muller grał tak samo źle w drugim sezonie? Nie mamy.
Kadra liczy 23 piłkarzy, w tym tacy jak Benko i Dorsch, Bernat. Odejdzie jeszcze Lahm i Alonso i pewnie Costa (nie wiadmo co z Rafą). Juve ma 26 piłkarzy ( o wiele bardziej wyrównany poziomem od nas). Real ma teraz 24, ale tam KAŻDY może z powodzeniem występować w meczach LM z Bayernem. Mają mocny, silny i RÓWNY skład, dlatego mają wielką szanse na wygranie drugi raz z rzedu LM.
"Znamy nasz zarząd nie od dziś i wiemy jaką stosują politykę transferową. Są zadowoleni, że przede wszystkim utrzymujemy się na szczycie w kraju. "
I pewnie takim składem BL znów wygramy,choć to wcale nie jest takie pewne, bo BVB nie śpi, podobnie jak Lipsk. W LM nie ma szans.
05.05.2017 07:06
@Rufus87
Nie każdy młody sika w majty w starciu z silnymi drużynami. Pokazał to Asensio (21 lat), który dwa razy wchodził na Bayern z ławki i dwa razy nas załatwił (1x asysta, 1x bramka). Pokazał to też Dembele (19 lat), który w tak młodym wieku wyrasta na lidera ofensywy BVB i który również załatwił Wielki Bayern w ostatnim meczu. Prawdziwy talent się zawsze obroni, nawet jeśli któryś tam mecz mógłby mu nie wyjść. Kwestia odpowiedniej psychiki też gra swoje.
Także jak wole 100x bardziej perspektywicznego M. Dembele, który ładuje brameczki aż miło niż jakiegoś starego piłkarza, który przychodzi sobie do Bayernu na koniec kariery dorobić, i który nie załatwia tak naprawdę żadnych problemów.
@Riberyy007
To tylko tylko moje skromne zdanie, ale IMO głębia składu dalej słaba. Na BL pewnie starczy, ale w LM znów skończy się na pierwszej, lepszej drużynie. Dalej brak sensownej alternatywy dla Lewego i dalej dziura w przodzie jak Muller "wymyśli" sobie grać drugi rok z rzędu na podobnym poziomie (czyt. bliskiemu zeru).
04.05.2017 22:30
Oprócz Sancheza (jeśli do nas ostatecznie dołączy) przydałby się jeszcze jeden ofensywny piłkarz, taki 100% napastnik -świetnym kandydatem byłby Moussa Dembele. Młody, dobre panowanie nad piłką, bramkostrzelny, potrafi ciekawie podać, nie byłby szczególnie drogi... Idealny partner w ataku dla Lewego. Mógłby go zastąpić, ale też grać obok niego, czy za jego plecami.
Sanchez, M. Dembele, Henrichs (lub inny dobry PO) + ew. jakiś środkowy pomocnik.
04.05.2017 21:01
Naymar? Prawdopodobnie do konca kariery w Barcelonie. Po co miałby przychodzić do Monachium - siedzi w ciepłej Hiszpanii, w świetnym klubie, pójdzie pewnie w ślady Messiego.
04.05.2017 20:41
Nieźle zaczyna się dziać w Bayernie. Lahm, Alonso kończą swoje kariery, prawdopodobnie odejdzie jeszcze Costa i być może Rafa...
Prawy obrońca, drugi napastnik, skrzydłowy w takim wypadku to konieczność, a przydałby się jeszcze środkowy pomocnik (Sanches powinien ogrywac się w innym zespole).
04.05.2017 13:44
@akcza
"ich dośrodkowania to się na pierwszym obrońcy kończyły w tym sezonie."
Nie zawsze. Potrafili jeszcze przerzucać całe pole karne i piłka lądowała na aucie. :P
03.05.2017 22:10
Ale dośrodkowanie Alvesa!! Nie pamiętam już kiedy któryś z naszych bocznych obrońców tak dośrodkował.
03.05.2017 22:04
Tylko pytanie czy te kozackie transfery w ogóle będą? Zarząd wygląda jakby im pasowała obecna sytuacja tzn. satysfakcjonuje ich w pełni wygrana w BL. Nie wiem co musi się stać żeby się ruszyli w temacie transferów... chyba tylko wygrana w BL BVB/Lipska lub zniesienie w bundeslidze zasady "50+1" (o czym pobrzękuje coraz więcej klubów).
02.05.2017 22:48
Rewanżu nie ma nawet co oglądać.
Edytowano : 2017-05-02 22:35:37
@jastrzab123
Gdy graliśmy 11 na 11 byliśmy lepszym zespołem od Realu w obu meczach, i o ile czerwoną kartkę Javiego można przyjąć za słuszną, to w rewanżu Vidal został niesłusznie wyrzucony z boiska. Ciekawe jakby dogrywka wyglądała z Vidalem w składzie... No ale tego się już nie dowiemy.
02.05.2017 22:33
Ale jedno trzeba przyznać. To czas Realu. Są IMO mądrzej zarządzani od nas, wszystkie braki w składzie łatają na bieżąco, bez rewolucji co pare sezonów. Oni nie będą czekać aż Ronaldo się zestarzeje, ale kupią Mbappe i mają sprawę załatwioną.
Przeczuwam, że na przyszły sezon Barcelona dokona paru kluczowych wzmocnień i to oni będą bić się w Europie z Realem (i ew. Juve). Bedą chcieli coś udowodnić światu. My może dołączymy do tej trójki, ale tylko jeśli dokonamy mądrych wzmocnień. Inaczej powtórka z rozrywki - 1/4 i walka w BL.
02.05.2017 22:30
Juve ma szanse. Ma świetną obronę, no i z przodu Dybale+Higuaina.
02.05.2017 22:24
Real w finale.
Edytowano : 2017-05-02 22:20:58
Cała nadzieja w Juve.
02.05.2017 22:19
Real - Benzema, Morata
Juve - Higuain, Mandzu
Dwie najlepsze drużyny w tym sezonie...
Nie wiem skąd u niemieckich działaczy sportowych i dziennikarzy takie przekonanie, że nie można mieć dwóch w miarę równych sportowo napastników w drużynie. Pogryzą się? Meczów w sezonie jest na tyle dużo, że spokojnie pograją obaj, a przecież nikt nie powiedział, że nie mogą grać razem (np. jeden jako wysunięty, a drugi grający za jego plecami). Mając dobrego drugiego napastnika mielibyśmy problem z głowy w meczach z Realem.
Jaki sens jest w kupieniu "dziadka" na ławkę, taką zapchajdziurę? Lewy wypadnie i znowu w LM będzie widać w przodzie ogromną dziurę, znów będzie niezastąpiony. Taki transfer nie załatwi tak naprawdę NIC, taka prawda!
02.05.2017 16:28
@Adi
Raczej na bank wymysł prasy. Bayern będzie musiał w końcu przebić tą magiczną granicę +50 mln za pojedynczego piłkarza, ale za Mbappe trzeba dać minimum 2x tyle.
02.05.2017 15:45
Na miejscu Bayernu to za 60 mln bym go sam do Anglii jeszcze zawiózł. :)
02.05.2017 12:09
@xeremeleque
A wiesz co jest najlepsze? To, że ten słaby, egoistyczny Robben, przez którego tak niby "wiele tracimy w LM" grał w dwumeczu z Realem najlepiej z całej drużyny, a w rewanżu w zasadzie sam ciągnął gre w przodzie. To chyba niezbyt dobrze świadczy o (stosunkowo) młodych piłkarzach jak Thiago, Muller czy Alaba, którzy będąc przecież w najlepszym swoim okresie w karierze nie chcieli w ogóle wziąć gry na swoje barki.
"Franck z Arjenem powinni być w tym momencie jako uzupełnienie, potencjalni zmiennicy / doradcy."
W porównaniu do Tomka to grali w tym sezonie jak profesorzy (tak swoją drogą to Mullerowi też zdarzało się strzelać focha jak Riberemu, gdy schodził z boiska, a jakoś nikt o tym nie mówi). Nawet w słabszych swoich meczach mieli lepsze dośrodkowania niż 99% górnych piłek od Alaby (że o Bernacie nie wspomnę).
BTW Robben - najlepszy piłkarz pola w drużynie w tym sezonie patrząc na oceny użytkowników tego serwisu (choć moim zdaniem Lewy ma mocno zaniżoną średnią). Ribery w czołówce...
Edytowano : 2017-04-30 20:32:09
I zeby nie było... uważam, że wymiana pokoleniowa jest na skrzydłach nieunikniona (stąd chciałbym widzieć Lemara na lewym skrzydle w przyszłym sezonie), ale te "dziadki" (Robbery) i tak byli jednymi z lepszych piłkarzy w kończącym się powoli sezonie (od Robbena lepszy był chyba tylko Lewy, no i Neuer i Mats na swoich pozycjach stanęli na wysokości zadania; reszta była gorsza).
30.04.2017 20:27
@ozzy
Verratti będzie kosztował nie 60 mln, tylko pewnie gdzieś koło 80 mln. Tak samo Keite nie ma w moim zdaniem szans kupić za 30 mln, tylko trzeba wyłożyć z 50 mln. Takie czasy...
Edytowano : 2017-04-27 16:26:20
Jeśli już bawimy się w życzeniowe transfery to dla mnie idealne wzmocnienia wyglądałyby tak:
-Lemar na lewe skrzydło za Costę (50 mln)
-Keita na środek pola za Alonso (50 mln)
-Na PO można by spróbować z tym Henrichsem (ale ile by kosztował, to nie mam pojęcia)
-No i jako wsparcie dla Lewego mam zagwozdkę, bo w mojej opinie powinien być to nie tyle zmiennik Lewego ile kolega w napadzie, który mógłby grać bezpośrednio za jego plecami - w tym sezonie nikogo takiego nie było, bo Muller nie potrafił często nawet piłki dobrze przyjąć. Może Sanchez? Tylko to kolejne 40-50 mln, a to już sci-fi.
Edytowano : 2017-04-27 16:30:49
Dodając dotychczasowe transfery czyli Rudy+Sule (w przeciwieństwie do wielu uważam Sule za naprawdę dobry transfer; inaczej niestety ma się sprawa z Rudym) wzmocnienia byłyby naprawdę świetne!
27.04.2017 16:16
Ja nie mam mu tego bledu za zle. To był świetny piłkarz, legenda klubu, ale dobrze ze kończy karierę, bo już często nie nadazal za reszta. Teraz zarząd będzie miał ból głowy kogo za niego ściągnąć i bardzo dobrze, bo wkoncu może się rusza do roboty, a pozostanie Lahma na kolejny rok byłby dla nich bardzo wygodny (mogliby przespać kolejne okienko).
27.04.2017 10:25
@Matilegolas
Idę o zakład, że absolutnie nikt tutaj nie będzie miał problemów jak Bayern ściągnie do siebie niemieckich piłkarzy z potencjałem na zostanie nowym Riberym czy Robbenem. Ci lepsi Niemcy (jak np. Sane) zostali zgarnięci przez inne wielkie kluby, a reszta nie dorasta nawet do pięt wyżej wymienionej dwójce.
26.04.2017 23:13
@Matilegolas
Bo obcokrajowców też trzeba umieć kupować tzn. ściągać do klubu tych z naprawdę dużym potencjałem, a nie graczy typu Coman, Costa czy Bernat. Trzeba szukać nowego "Franka" i nowego "Arjena". To w końcu Francuz i Holender wprowadzili nas na czubek Europy. Z Brandtami czeka nas prędzej powrót do gry z lat 2005-2006.
26.04.2017 23:10
Lahm niech lepiej kończy karierę. Mówię to bez złośliwości, ale Bayernowi wyraźnie potrzeba świeżej krwi. I odmłodzenia kadry. Brakuje zwyczajnie energii i polotu tej drużynie i to widać. Nowy, b. dobry i młody PO, klasowy skrzydłowy, zastępca Alonso i konkurent dla Lewego/Mullera. Te cztery transfery są niezbędne.
26.04.2017 22:50
Jak nie Veratti, to brałbym Keitę i mielibyśmy temat środka pola zamknięty.
26.04.2017 17:18
Ale ten Marcelo ma regularność jeśli chodzi o dokładne dośrodkowania...
23.04.2017 22:10
Atletico M. zakupiło Carrasco z Monaco pare lat temu za 15-20 mln, z tego co pamiętam. Jeśli Bayern nie chce wydawać grubych milionów na pojedynczego piłkarza, to niech sobie znajdzie swojego "Carrasco". Niech w końcu coś się ruszy w tym naszym słabym,skostniałym scoutingu. Jeśli Bayern bedzie miał odpowiednich ludzi do obserwowania np. ligi francuskiej, to jakiś świetny młodzik trafi się w końcu i nam.
23.04.2017 21:18
@KacperKlein
Pomijając kwote (i związaną z tym realność takiego transferu) jaką trzeba by było zapłacić za Mbappe, to czemu ten piłkarz miałby siedzieć u nas ławce? Przecież równie dobrze mógłby w systemie 4-2-3-1 grać za plecami Lewego? Ba, przecież przez 3/4 sezonu mieliśmy problem by obsadzić tą pozycję jakimś dobrym piłkarzem.
23.04.2017 14:33
Naszym problemem jest to, że w ostatnim czasie nie potrafimy za bardzo ściągać do siebie młodych piłkarzy, którzy naprawdę mają potencjał na zostanie wielkimi piłkarzami. Sanches póki co okazuje się niewypałem (choć on jeszcze ma czas), Bernat to nie poziom na Bayern, Coman mocno przeciętny, a Costa po pół roku dobrej gry udowadnia czemu tak długo siedział w Szachtarze i nikt się o niego szczególnie nie bił.
Teraz wielu (w tym zarząd) upatruje ratunku w niemieckich piłkarzach, a kto przez te ostatnie blisko 10 lat tak mocno wypromował Bayern na arenie międzynarodowej? Głównie Francuz, Holender, a w ostatnim czasie Polak. Ile jest tej naprawdę zdolnej młodzieży w Niemczech? Mówiąc szczerze ja obecnie nie widze jakoś wielu szczególnie utalentowanych, młodych niemieckich piłkarzy. Gdzie im do pokolenia Lahma czy Bastiana? Młodzieżówka Niemiec nie ma moim zdaniem nawet startu do francuskiej. Próżno tam szukać talentów pokroju Mbappe, Lemara czy Dembele.
Nawiązując jeszcze do plotek transferowych, nam nie potrzeba Brandta, tylko nowego Riberego. Łatwo jest mówić tak jak zarząd, że trudno jest zastąpić ustępującą gwiazdę zespołu, ale trzeba próbować złowić tą perełkę. Raz się uda, raz nie. Ile jeszcze czasu będziemy trzymać w składzie takie Bernata, który nie wnosi NIC do drużyny, bez względu na to czy gramy z Realem czy Mainz. W Realu z ławki wchodzi taki Asensio (21 lat) i strzela bramki czy to w PD czy w LM, wchodzi na Bayern, strzela bramkę i popisuje się piękną asystą. Ma przynajmniej przed sobą jakąś przyszłość, a jaką przyszłość ma przed sobą Bernat? Wiecznego ławkowicza, bo nie daje żadnych sygnałów, że jakiś potencjał w nim drzemie, a tylko blokuje miejsce w składzie dla innego, być może o wiele lepszego piłkarza .
Edytowano : 2017-04-23 14:15:55
Jeszcze tak dla zobrazowania:
Bernardo Silva do Monaco przyszedł z Benfici - koszt transferu15 mln.
Lemar do Monaco przyszedł z SM Caen - koszt transferu 4mln!!
Asensio do Realu przyszedł z RCD Mallorca - koszt transferu 4 mln!!
Da się? Da, tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać i umieć szukać.
Edytowano : 2017-04-23 14:20:59
Dalej...
Dembele do Borussi z Rennes za 15 mln
Raphaël Guerreiro do Borussi przyszedł z FC Lorient za... 12 mln, a niszczy Bernata.
23.04.2017 14:06
Tomek ostatnio zdecydowanie za dużo gada, a za mało robi (wnosi do drużyny). Wyciszył by się wreszcie, przestał dowcipkować i skupił na treningach, to może od nowego sezonu byłby z niego znów jakiś pożytek.
23.04.2017 13:30
Za Costę Lemara (być może byłby z niego naprawdę świetny następca Franka), do tego dokupić prawego obrońcę (można spróbować tego Henrichsa) i jakiegoś naprawdę dobrego napastnika, który mogłby grać za Lewego lub za jego plecami. Real ma Benzeme i Morate, Juve Higuaina i Mandzu, to czemu by nie możemy mieć dwóch w miarę równych napastników? Zwłaszcza, że przy dennej formie Mullera taki piłkarz nagrałby się i tak masę minut i mógłby grać jak partner Lewego w napadzie.
Sule zaklepany, postarać się o Lemara, Henrichsa + b. dobrego napastnika (powtarzam już to od paru dobrych lat) jako wsparcie dla Lewego i okienko byłoby naprawdę dobre.
22.04.2017 14:27
Właśnie nie może to być byle kto, bo Lewy nie jest niezniszczalny. Nie musi być to jakaś gwiazda, ale na pewno piłkarz z potencjałem na tyle dużym, by radził sobie dobrze również w meczach LM z cięższymi rywalami.
Edytowano : 2017-04-20 12:21:16
Griezmann w którymś wywiadzie chyba podkreślał, że Bundesliga go za bardzo nie interesuje.
20.04.2017 12:20
Ja obejrzałem wczoraj mecz z moim ojcem (bezstronny kibic, a można by i powiedzieć, że lekko niechętnie patrzy na Bayern) i po bramce na 2-2 poszedł spać, bo stwierdził, że takich przekretow oglądać nie zamierza.
19.04.2017 07:44
Możecie próbować usprawiedliwiać decyzję sędziego, ale daremny wasz trud, bo nie macie racji. Sędzia wyraźnie gwiazdal pod Real i to nie ulega żadnych wątpliwości. Druga żółta dla Vidala? Za którą sytuację? A może od dzisiaj za każdy kontakt z graczami Realu bedzie konczyl się pokazaniem żółtka? Tak bedzie prościej. Casemiro wjazd na szybkości w Robbena i nic. Za mniejsze faule Martinez wyleciał w pierwszym meczu. Lewy wychodzi sam na sam i odgwizdany spalony, którego nie było. No i dogrywka i piękne spalone Ronaldo ( zwłaszcza na 2-2). Żeby jeszcze to jakieś minimalne splone byly, ale Ronaldo przy drugiej bramce (która załatwila tak naprawdę ten mecz) był na tak wyraźnym , że sędzia chyba celowo nie chciał tego zobaczyć, bo jeszcze niesłusznie osłabiony Bayern doprowadzilby do karnych, a to byłaby dla niektórych tragedia.
19.04.2017 07:39
Ale przecież Vidal nawet nie faulował!! Ba, to Bayern powinien grać 11 na 10, bo Casemiro za dużo gorsze wejście w nogę Robbena drugiej zółtej już nie dostał.
18.04.2017 23:41
Nie wiem, powinien być jakiś ruch ze strony klubów żeby wymusić powtórki wideo, bo to wstyd.
18.04.2017 23:17
Bardzo dobry mecz Bayernu, tylko (znowu) sedziowie muszą swoje odwalić. Czerwona kartka dla Vidala, której nawet nie było, a przy ostrych faulu Casemiro na Robbenie drugiej zółtej już nie pokazał.
@Piotrek89r
Droższa już chyba będzie przesyłka pocztą niż kwota za jaką pójdzie. :P
01.08.2017 22:11
Niech ktoś pomoże Rafinhi się odkręcić z murawy. ;)
Edytowano : 2017-08-01 22:05:07
@wdcaviar
A sprecyzował w którym klubie? :)
01.08.2017 22:04
@MateuszFCB
Jak chce to potrafi. :)
01.08.2017 21:56
Sanches robi niezły trolling na boisku. :D
01.08.2017 21:53
To jest chyba najgorszy Bayern jaki kiedykolwiek widziałem! Serio, nie przypominam sobie drugiego takiego meczu podczas którego bym tak rechotał, jak dzisiaj. :) To się dzieje naprawdę, czy to jakiś skecz? xD
01.08.2017 21:51
AHAHAHAHAHAHHAHAH!
01.08.2017 21:46
Robert "foch" Lewandowski też dzisiaj wspaniały.
01.08.2017 21:44
Przekomiczny odbiór Sanchesa! D
01.08.2017 21:43
Muller na ten moment robi w Bayernie już jedynie za maskotkę i żartownisia na treningach.
01.08.2017 21:17
Mina Carlo mówi wszystko. Javi dobrze, że się nie połamał przy tym jak został zakręcony.
01.08.2017 21:11
Sanches co ma piłke to traci, na grę Mullera już nie mam siły.
01.08.2017 21:05
@kibicod2007
James nie jest porażką, tylko jego pozycja na boisku. Kupiliśmy b. dobrego ofensywnego środkowego pomocnika, który marnuje się na skrzydle.
01.08.2017 20:59
Rafinha IMO jest za słaby nawet na ławke Bayernu...
01.08.2017 20:54
Arjen, ratuj!
01.08.2017 20:49
@Rufus87
Jasne, że da się wyławiać perełki za nieduże pieniądze - przykładem może być np. Lemar czy B. Silva, których Monaco pozyskało za (odpowiednio) 1,5 mln i 3 mln. Dembele do BVB przyszedł za (bodajże) 12 mln. Tyko problem jest taki, że - jakby to powiedzieć - Bayern nie umie w transfery ofensywnych talentów. Jak prześledzi się ostatnie 10 lat, to mówiąc szczerze Bayernowi nie udał się żaden transfer "młodzika" na atak czy pomoc.
27.07.2017 23:35
@Moe
Też tego nie potrafię zrozumieć, choć bardzo się staram. Nie potrzeba przecież jakiegoś cracka, ale też nie można przeginać w drugą stronę z jakimś zawodnikiem +30, który chce sobie tylko dorobić do emerytury. Wystarczy dobrze rokujący, młody piłkarz z potencjałem np. Moussa Dembele z Celticu.
22.07.2017 20:31
@sylwester123
No, trochę niestety widać brak jakiegoś charyzmatycznego dyrektora sportowego w klubie.
22.07.2017 20:24
"Ja uważam że Lewy nie potrzebuje zmiennika, bo zawsze Thomas w razie czego może jego zastąpić na tej pozycji."
Na ten moment Tomek mógłby co najwyżej zastąpić mojego kumpla (który wyjechał na urlop), gdybym się zebrał ze znajomymi na amatorską kopankę na orliku. Poziomem by się wpasował w sam raz. No bo co by nie mówić, ale właśnie zaczynamy odmierzać kolejny, już drugi z rzędu rok słabej gry Tomka...
22.07.2017 20:19
No to się nieźle "pokazali". XD
22.07.2017 12:22
Pod względem sportowym to rzeczywiście tylko sparing, ale pod względem marketingowym niezwykle istotny. W końcu Bayern poleciał tam się promować, a tak co najwyżej rozsmiesza kibiców.
22.07.2017 12:16
Jeśli maja sobie robić taka "reklamę" w Azji, to lepiej niech siedzą na tylkach w Monachium.
22.07.2017 12:11
Wystarczyło zostawić Gnabrego
16.07.2017 21:37
Trzeba czekać, ale jesli rzeczywiście nie będzie już żadnych ofensywnych transferów, to okienko będzie niestety słabe. James Jamesem, ale kolejny rok z rzędu brak drugiego napastnika, a po odejściu Costy brakuje też skrzydłowego. A wystarczyło przecież zostawić Gnabrego...
Edytowano : 2017-07-16 21:37:19
Po prostu naszemu zarządowi obce jest takie zjawisko jak kontuzje. Nie biorą tego ryzyka w ogóle pod uwagę, a później żalą się w mediach np. na kontuzje Lewego. Okienko słabe, bo prawda jest taka, że nie zrobiliśmy żadnych kroków w celu poszerzenia składu. Odeszło 4 piłkarzy (Badu, Lahm, Alonso, Costa) i przyszło tyle samo (Sule, Rudy, Tolisso, James). Skład jak był wąski, tak dalej jest...
16.07.2017 21:28
Jakie sześć miesięcy Tomek, jakie sześć. Cały rok grałeś słabo.
14.07.2017 13:03
Nadal brak zmiennika dla Lewego... Oprócz tego po odejściu Costy dodatkowo brak konkurenta dla Franka. Jeśli Bayern nie chce już kupować nikogo na skrzydło, to powinni chociaż zostawić Gnabrego w Bayernie i dać mu poważną szanse na gre.
13.07.2017 18:03
@Adi
"(...)może po prostu Bayern to nie klub na młode talenty i tylko mały procent tych młodych się tylko przebije niż np w takim Leverkusen, Gladbach, BVB, VfL. Ktoś kiedyś powiedzioł że Bayern to nie miejsce dla młodych graczy bo tu nie ma czasu na uczenie się, aklimatyzację, dania czasu by zaskoczyć."
Gdyby było tak jak mówisz, to przynajmniej paru młodych piłkarzy po nieudanej przygodzie z Bayernem pokazałoby swój prawdziwy potencjał. A ilu tych młodych piłkarzy wystrzeliło po Bayernie z formą i znalazło sobie miejsce w innych b. dobrych klubach (już nawet nie w klubach z TOP10)? Zero! Jaki z tego wniosek? Nie ma problemu w samym Bayernie, tylko w tym, że do Bayernu trafiają młodzi piłkarze, którzy w najlepszym przypadku okazują się mocno przeciętni. Tacy w sam raz na Werder, Freiburg, Stoke, czy turecką ligę, ale nie na Bayern. Czy tacy piłkarze jak Mbappe, Silva czy Dybala nie poradziliby sobie w Bayernie? Śmiem wątpić. Skoro Bayern nie chce wydawać dużych pieniędzy, to muszą być szybsi od np. takiego Monaco i zaklepać "następnego Mbappe". Innego wyjścia nie ma, no chyba, że chcemy na dłuższy czas liczyć się wyłącznie w BL...
Edytowano : 2017-07-09 14:53:38
(...)zaklepać "następnego Mbappe" jeszcze zanim jego cena wywinduje na +60mln.
09.07.2017 14:50
Naszym największym problemem (jeśli chodzi o transfery) nie jest nawet to, że my nie chcemy wydawać dużych sum na pojedynczych piłkarzy, ale to, że my nie potrafimy ściągać naprawdę dobrych ofensywnych młodzików, takich ukrytych talentów, nieoszlifowanych diamentów. Skoro Bayern nie chce wydawać grubych pieniędzy na skrzydłowych, to powinniśmy sobie znaleźć swojego Mbappe, Lemara, Silve, Dybale, Asensio.
Problem jest jeden, ale strasznie istotny - nasz scouting leży i kwiczy, jest beznadziejny jeśli chodzi o OFENSYWNYCH piłkarzy. Zrobiłem krótki research z ostatnich 10 lat i tak przedstawiają się nasze transfery ofensywnych piłkarzy poniżej 25 lat i jak się potoczyły ich losy, żeby lepiej przedstawić problem Bayernu:
1)sezon 2007/08 - przychodzi Ribery (24 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów), Sosa (22 lat, kolejne kluby: Besiktas, Metalist, Milan), Schlaudraff (23 lat, po odejściu z Bayernu: Hannover)
2)sezon 2008/09 - Donovan (26 lat; Everton, Los Angeles)
3)2009/10 - Robben (25 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów), Baumjohann(22 lat, Schalke, K'lautern, Hertha, skończył w brazylijskiej lidze), Ekici (19 lat, Werder, teraz tuła się w tureckiej lidze), Gomez (23 lata, udany transfer)
4)2010/11 - nikt nowy nie przyszedł do ofensywy
5)2011/12 - Usami (19 lat, powrót do Osaki, później Hoffenheim, Augsburg), Petersen (22 lat, Werder i Freiburg)
6)2012/13 - Mandzu (26 lat, więc trochę naciągany wiek, ale to był udany transfer), Shaqiri (20 lat, po Bayernie Inter, Stoke)
7)2013/14 - Gotze (21 lat, wszyscy wiemy jak się skończyła jego przygoda w Bayernie)
8)2014/15 - Lewy (25 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów ), Kurt (18 lat, teraz siedzi w Herthcie)
9)2015/16 - Costa (24 lat, świetne pierwsze pół sezonu, teraz w zasadzie na walizkach ), Coman (19 lat, również dobre pierwsze miesiące, obecnie mocno przeciętny)
10)2016/17 - nikt nowy nie przyszedł do ofensywy
11) 2017/18 - Gnabry (21 lat)
Podsumujmy: od sezonu 2007/08 przyszło 17 ofensywnych piłkarzy (napastników,pomocników, skrzydłowych), a udanych było ledwie 5 (!!!), w tym aż 3 typowych wysuniętych napastników (Lewy, Gomez, Mandzu). W kwestii młodych, zdolnych pomocników Bayern zwyczajnie leży na deskach! Scouting fatalny, bo wystarczy zobaczyć w jakich klubach te niewypały grały po przygodzie w Bayernie. Nie można powiedzieć, że to Bayern nie poznał się na ich talencie, zwyczajnie scouting zawiódł gdzieś na etapie rozpoznawania prawdziwego potencjału danych piłkarzy.
I teraz tak: Bayern nie chce wydawać dużych pieniędzy na ofensywe (dotychczasowe rekordy do defensywni pomocnicy), a z drugiej strony scouting nie funkcjonuje poprawnie... Panowie, tak się nie da! Albo wydaje się mało i transfery opiera na "łowieniu" perełek, albo wydaje się większe pieniądze, gdy scouting nie domaga. U nas nie ma ani jednego, ani drugiego!
09.07.2017 14:11
W formacji 3-5-2 najważniejszą funkcję pełnią 'wahadłowi', a przy Alabie (który z formą jest w lesie) i Kimmichu (który w Bayernie dopiero teraz "na poważnie" zacznie grać na boku obrony) to się raczej nie uda.
Edytowano : 2017-07-07 18:02:33
Formacja z czwórką obrońców jest więc IMO jedyną sensowną opcją z takim składem jaki posiadamy,
07.07.2017 18:00
No i nasza kadra po odejściach Alonso, Lahma, Starke i obecnych nabytkach aktualnie liczy sobie 22 piłkarzy (Benko i Dorscha nie liczę, bo pomimo kontraktów to na ten moment piłkarze drugiej drużyny). Nie ma drugiej drużyny o tak wąskim składzie - jeden dodatkowy piłkarz to absolutne minimum.
29.06.2017 18:56
@Prezes42
Wymieniłem tych ofensywnych piłkarzy City nie po to by porównywać siłę obu klubów, tylko po to żeby pokazać, że można pogodzić wielu świetnych piłkarzy w jednym zespole. Nic nie stoi na przeszkodzie by w jednej drużynie grał i Lewy i inny świetny napastnik. Twierdzenie, że nikt dobry nie będzie chciał przyjść, bo w zespole gra już Lewy można spokojnie wsadzić między bajki - pokazuje to właśnie przykład City.
"Co do napastnika możemy ściągnąć klasowego zawodnika dla Roberta ale po pierwsze ten zawodnik zagrałby może z 10 meczów w sezonie i to wchodząc z ławki. "
O takim tłumaczeniu cały czas pisze. Jest ono totalnie błędne! Po pierwsze w zespole kontuzje są nie do uniknięcia i trzeba je w zasadzie brać za pewnik, po drugie odpowiedni piłkarz grał by spokojnie kilkadziesiąt meczów w sezonie, bo zawsze jest parę opcji np. a) w miejsce Lewego (Lewy w tym czasie odpoczywa/ma kontuzje) b) za plecami Lewego (istnieją napastnicy, którzy mogą grac i na szpicy i na pozycji 10; nie wszyscy to typowe lisy pol karnego) c) obok Lewego (nic nie stoi na przeszkodzie by w jakimś meczu z przeciwnikiem stosującym zmasowaną obronę zagrać dwoma napastnikami (daje to większe pole do popisu w kwestii ustalania taktyki, same plusy).
Drugi napastnik zagrałby spokojnie sporo meczów, zwłaszcza gdyby Muller dalej cieniował.
No i nie rozumiem takiego tłumaczenia też z innego powodu. Mamy w zespole czterech świetnych środkowych obrońców: Hummelsa, Boatenga, javiego i Sule (zapowiada się na wielki talent), w środku pola Vidala, Thiago i Tolisso za 40+ baniek. Nikomu raczej nie przeszkadza, że siłą rzeczy KTOŚ z nich czasami będzie musiał usiąść na ławce. To nikomu nie przeszkadza. Ale jak przychodzi kwestia napastnika, to nagle bardzo dobry, młody konkurent dla Lewego to dla niektórych jakaś abstrakcja i sytuacja nie do zaakceptowania. Nie potrafię tego zrozumieć, a naprawdę się staram.
29.06.2017 18:43
Jest jeszcze jedna kwestia. Wielu pisze o tym, że trudno jest znaleźć konkurencyjnego napastnika dla Lewego, bo nikt nie będzie chciał siedzieć na ławce. Ma to być więc jakiś piłkarz w wieku +30, który najlepsze lata ma za sobą, ale parę bramek w BL jeszcze strzeli. Lepszego się nie da, bo nie. Tymczasem spójrzmy na ofensywę City:
- Gabriel Jesus
- Aguero
- Bernardo Silva
- Iheanacho
- Leroy Sané
- Raheem Sterling
- David Silva
- Kevin De Bruyne
- Ilkay Gündogan
- (bardzo prawdopodobne) Alexis Sanchez
10 (!!!) piłkarzy na światowym poziomie (lub do tego aspirujących jak np. Iheanacho). Da się to pogodzić? Da. U nas tymczasem biadolenie, że nie da rady ściągnąć drugiego klasowego napastnika, bo... w zasadzie nie wiem czemu. Dwóch świetnych napastników w Bayernie to jakieś złamanie regulaminu klubu? Jakaś kara za to grozi?
Edytowano : 2017-06-29 15:47:16
Kocham Bayern, ten klub i to się nigdy nie zmieni, ale takie tłumaczenia jak właśnie przytoczyłem przed chwilą lub jak widzimy w tym newsie, to nic innego jak dorabianie ideologii do tego, że się nie chce wydawać pieniędzy.
29.06.2017 15:39
@HejaBVB
Moussa Dembele? Jak najbardziej, przynajmniej mielibyśmy załatwiony temat partnera dla Lewego.
29.06.2017 13:55
@Kukikuki
Akurat Sule może dosyć szybko namieszać w kadrze i Bayernie. Przyglądam się temu pilkarzowi na bieżąco i cieszę się z tego transferu. Nawet bym się nie zdziwił jakby przy słabej formie Boa wskoczył za niego do podstawy, bo talent ma.
29.06.2017 11:55
@Ivan7
Wszystko fajnie super, ale czy komuś się to podoba czy nie, obecny Bayern mocno wybił się sportowo (respekt w Europie, zwycięstwo w LM) głównie dzięki dwóm piłkarzom - Franków i Arjenowi. Jeden jest już bliski zakończeniu kariery, drugi również zaczyna głośno o tym mówić - zmiana pokoleniom jest konieczna. Ale jeśli ktoś myśli, że taki Brandt będzie następca któregoś z tych piłkarzy, to powodzenia. Nie ten kaliber. Budowanie na siłę "niemieckiego Bayernu" jest również totalnie bezsensu. Zresztą ten "niemiecki Bayern" to zwykła bujda, bo wystarczy spojrzeć jaki skład nam wygrywał LM w 2001.
29.06.2017 11:28
Zrobiliśmy 4 transfery, a dalej nie mamy nikogo kto mógłby grać na pozycji 10, gdy Muller będzie dalej gral jak gra lub złapie kontuzje. To samo tyczy się zresztą konkurenta dla Lewego. Niesamowite! Normalnie to tak wygląda jakby zarząd robił to specjalnie, z pełną premedytacją.
29.06.2017 11:13
@xeremeleque
Też rozumiem twoja złość, ale starajcie się pisać swoje komentarze bez takich obraźliwych epitetow. Post poszedł do kosza.
29.06.2017 09:10
Jakbym pogrzebał w archiwalnych komentarzach to bym znalazł mój post z fajną rozpiska pt. "Postępowanie zarządu w okienku transferowym". Póki co się nieźle sprawdza, bo nasz zarząd często idzie łatwo rozpracować. Teraz mamy pierwsze pobrzekiwania o końcu transferów. Wkrótce zarząd powinien ogłosić, że wybiera się na "zasłużony urlop" (w tym samym czasie najlepsze kluby będą dalej walczyć o pozostałych, możliwych jeszcze do wyrwania super pilkarzy). Po powrocie z urlopu zarząd być może kupi jeszcze jakiegoś piłkarza, ale bez szału, po czym zacznie się głoszenie "kadra jest kompletna". Następnie do końca okienka będą siedzieć cicho jak myszy pod miotłą, a fani będą do końca liczyli na to, że to zmyłka i pewnie pracują po cichu nad super transferem na samiutki koniec okienka (realne jak rozbrajanie bomby na sekundy przed wybuchem w amerykańskich filmach)!! xD Oczywiście mogę się mylić, ale podobny schemat widziałem już zbyt często.
29.06.2017 09:06
Gnabry chyba najgorszy w kadrze Niemiec w tym meczu.
Edytowano : 2017-06-27 19:38:20
Poprawka: nie "chyba", tylko "zdecydowanie"
27.06.2017 19:23
On gral beznadziejnie nie od 6 miesięcy, tylko od ponad roku (kalendarzowego). I ta fatalna gra Tomka nie jest IMO winą Carlo, tylko samego zawodnika, bo źle gral już pod koniec ostatniego sezonu za Papa, później był najgorszym zawodnikiem w kadrze Niemiec na ME, no i kontynuacja dołu za Carlo. Życzyłbym sobie, by Muller się.w końcu ogarnął, bo w przeciwnym razie, to będzie odgrywał ważna rolę, ale na ławce.
24.06.2017 13:17
Sanches w podstawie w meczu vs Hiszpania U21.
20.06.2017 20:47
A James to nie jest bardziej piłkarz grający na środku, bezpośrednio za plecami napastnika? On nie ma IMO potrzebnej szybkości i dynamiki do gry na skrzydle, a to tam bardziej potrzebujemy wzmocnienia po odejściu Costy.
18.06.2017 19:52
Powinniśmy ściągnąć lewego skrzydłowego, a James IMO nie ma wymaganej na tej pozycji szybkości i dynamiki. Verratti po dzisiejszym transferze odpada, wiec jesli nie przyjdzie ten Sanchez, to nie wiem juz kto mogłby przyjść zamiast niego.
14.06.2017 18:45
Byłoby super, gdyby przyszedł. Do tego potrzeba drugiego ofensywnego zawodnika do pomocy dla Lewego i kogoś za Alonso.
07.06.2017 14:43
Heidel, masz u mnie browara za to. :)
07.06.2017 14:41
Jak mają przychodzić piłkarze typu Perisic, to ja już wolę brak transferów. IMO nie potrzeba nam piłkarzy, którzy nic nie pomogą w LM.
05.06.2017 21:50
@DonJupp4ever
"nie wierzę w teksty że będziemy szybko odpadać z LM."
Ale przecież tak było jeszcze przed erą Robbery w Bayernie. Dalej uważam, że to w 90% dzięki nim Bayern tak podskoczył wizerunkowo (i sportowo) w Europie. Szkoda tylko, że ten duet się powoli kończy, a następców brak. Kto ma z młodszych piłkarzy ciągnąć ten klub w meczach z takim Realem?
03.06.2017 23:16
@Prezes42
Kierunek Bayernu wskażą tegoroczne transfery. Odkładając na chwilę moje uwielbienie dla klubu na bok, potrafię sobie wyobrazić, że (jeśli chodzi o LM) czeka nas teraz powtórka z lat 2004-2008,czyli w LM dojście do 1/8 max 1/4. Brakuje Bayernowi takiego kopa jaki zrobiła nam BVB, gdy zdominowała ligę na pare lat.
03.06.2017 23:11
Następny sezon będzie ciekawy. Wątpie w jakieś super transfery w Bayernie, więc chyba nikt się już na "Wielki Bayern" nie nabierze i raczej szczególnie bać się nas w Europie nie będą. Prędzej stawiam, że mocno podrażniona Barcelona wyskoczy z jakąś "bombą transferową" i zaatakuje Real na krajowym podwórku i LM.
03.06.2017 22:59
Jego wina, że został niesłusznie wywalony z boiska?
03.06.2017 22:48
Oglądam sobie finał FA Cup i powiem wam, że Bayern powinien zrobić absolutnie wszystko by sciągnąć do siebie Sancheza. Lekkość i swoboda z jaką prowadzi piłkę czy podaje jest niesamowita! W Bayernie chyba nikt takiej nie miał oprócz Franka i Arjena.
27.05.2017 18:57
50 mln to jak za takiego grajka cena promocyjna. City znowu nie czeka, tylko działa. Ja już potrafie sobie wyobrazić "ruchy" naszego zarządu w tym okienku:
1) maj-czerwiec - zarząd nie będzie robił nic, bo "jest jeszcze dużo czasu na dokładne planowanie kadry" ew. zarząd stwierdzi, że chce zrobić 1-2 wzmocnienia kadry
2) przełom czerwca-lipca - zarząd udaje się na "zasłużony parotygodniowy urlop"
3)do drużyny dołączy Goretzka czy inny Brandt (być może ten drugi zostanie nawet gwiazdą okienka w Bayernie :))
4) na początku sierpnia zaczną się pojawiać nieśmiałe wypowiedzi o "kompletnym składzie" i/lub że "drużyna nie potrzebuje już w zasadzie wzmocnień"
5) w ostatnich tygodniach okienka kibice będą niecierpliwie wyczekiwać jakiegoś wielkiego transferu w myśl zasady "Bayern robi transfery po cichu"
6)... i tak będą czekać do ostatniej godziny okienka.
26.05.2017 21:11
Spoko, po prostu to internet - tu łatwo idzie się naciąć na fałszywe zdjęcia/newsy. Sam wpadłem w taką pułapkę nieraz. :)
22.05.2017 22:03
To zdjęcie to fake. Tutaj rzeczywiste zdjęcie z instagramu laroja:
https://www.instagram.com/p/BUSoQPfAODL/
22.05.2017 21:59
@BayernWygra
Dokładnie . To okienko będzie jednym z najbardziej istotnych w ostatnich latach, bo wyraźnie pokaże kierunek w którym będzie zmierzać Bayern - poważne traktowanie LM czy jedynie walka o BL.
21.05.2017 12:36
Co nie zmienia faktu, że boom na Bayern i wyniesienie go do absolutnego europejskiego topu w ostatnich latach wydarzył się głównie za sprawą Holendra i Francuza, a obecnie najlepszym strzelcem Bayernu i postacią wiodącą w zespole jest Polak.
Jeśli chodzi o Bayern z dawnych lat to bardzo miło wspominam między innymi również innego Holendra (Makaaya), który zasadził Realowi bramkę w niespełna 10 sekund od rozpoczęcia meczu, Brazylijczyków (Elbera, Lucio), pewnego Ghańczyka (Kuffoura), czy Francuzów, którzy po prostu wymiatali na bokach (Lizarazu, Sagnol).
Twierdzenie, że Bayern kiedyś składał się głównie z Niemców, to zwykły mit...
Edytowano : 2017-05-18 21:31:59
Dość powiedzieć, że w wzycięskim finale LM z Valencią w 2001 roku w wyjściowym składzie Bayernu wybiegło... 4 Niemców. Reszta to mieszanka. Kogo tam nie było... Ghańczyk, Francuzi, Anglik, Brazylijczyk, Szwed czy Bośniak.
18.05.2017 21:21
A ja nie lubię tłumaczenia słabszego poziomu sportowego niektórych przychodzących do nas piłkarzy tym, że kupujemy gracza na ławkę lub "tylko na bundeslige". Roznica między nami, a Realem jest taka, że tam nie ma piłkarzy "tylko na ligę hiszpańska". Tam każdy z ławki może grać z powodzeniem w LM nawet przeciwko takim klubom jak Bayern. Tam zwyczajnie skończyli z zapchajdziurami. U nas tymczasem wciąż sobie tłumaczymy niektóre transfery tym, że "to tylko rezerwowy" itp. Słabe to.
18.05.2017 12:44
To tyle na temat Verattiego w zespole (ja się przestałem łudzić już dawno temu). Bardziej żal mi tego Keity (był bardziej realnym transferem), bo Goretzke zjada na śniadanie.
18.05.2017 12:12
@DieRoten
Jasne, przyjście świetnego lewego skrzydłowego jest niezbędne (zwłaszcza przy odejściu Costy), ale mamy wielkie problemy także na innych pozycjach np. prawej obronie, środku pomocy i (najważniejsze chyba) i w braku partnera dla Lewego, który mógłby go wspierać za jego plecami.
13.05.2017 20:22
Otóż to. Niech jakiś młodszy skrzydłowy pokaże na co go stać i wygryzie Robbena ze składu. Och sorka, Coman nie dorasta mu nawet do pięt. Ja tam nie będę miał żadnego problemu jak do Bayernu przyjdzie "nowy Robben" czy "nowy Ribery". Póki co godnych następców brak...
13.05.2017 18:08
@DieRoten
"Możecie mówić co chcecie, ale w Lidze Mistrzów przeciwko tym najlepszym zespołom wiek przeszkadza naszym skrzydłowym przeskoczyć pewny poziom. "
"Dalej można uparcie trzymać się Arjena i Franka, walczyć w Bundeslidze i po wygraniu mistrzostwa być w pełni zadowolonym."
Wszystko fajnie, ale te przemyślenia przestają mieć znaczenie, gdy uświadamiasz sobie, że Robben był naszym najlepszym skrzydłowym (w zasadzie ofensywnym pomocnikiem w ogóle) w drużynie, i jako jedyny ciągnął i walczył w rewanżu z Realem, gdy taki Costa czy Coman nie wiedzieli gdzie się znajdują. Tu widzisz największy problem? To co powiedzieć o braku zmiennika dla Lewego, o koszmarnym Mullerze, o dennym Alabie, mało efektywnym Bernacie, Boatengu, które nie potrafi się dobrze ustawić na boisku, czy o naszych rezerwowych skrzydłowych, którzy nie dorastali do pięt "dziadkom" w tym sezonie.
Dziwnie się czyta gdy ktoś uważa drugiego najlepszego ofensywnego piłkarza (po Lewym) w drużynie za jakiś problem. To raczej ci młodsi powinni się zwyczajnie wstydzić.
Edytowano : 2017-05-13 18:05:02
I to uczucie, gdy uświadamiasz sobie, że stary "dziadek" Ribery miał w tym sezonie dwa razy więcej asyst niż Costa w sile wieku (sytuację Comana litościwie przemilczę).
13.05.2017 18:00
Oby nie
13.05.2017 16:22
Myślę, że w TOP3 już nie jesteśmy, ale lapiemy się jeszcze do TOP5. Lepsze drużyny od nas to Juve, Real, Atletico i Barca.
12.05.2017 10:13
Co ten Alves teraz zrobił!! Klasa światowa!
09.05.2017 21:33
Znowu asysta Alvesa. Może w niedalekiej przyszłości doczekam się w końcu bocznego obrońcy w Bayernie, który potrafi dobrze dośrodkowywać. Czekam.
Edytowano : 2017-05-09 21:28:12
Ale ten Juventus gra w piłkę! Oni naprawdę mają duże szanse z Realem w finale. Grają szybko, bezpośrednio, szczelnie w obronie... W tym sezonie nie byliśmy nawet blisko tego poziomu.
09.05.2017 21:24
@FanGraczyBayern
"Chciałbym mieć w drużynie 1000 takich piłkarzy jak Dante" - Josep Guardiola
:)
06.05.2017 09:36
Dobrze byłoby widzieć Sancheza w Bayernie, ale też jestem zdania, że 60 mln za 30-latka z rocznym kontraktem to za dużo.
05.05.2017 19:15
@Riberyy007
Tylko Sanchez ma ponoć przychodzić na lewe skrzydło do podstawy za Franka. Nie da rady wzmocnić trzech pozycji jednym piłkarzem, a szczególnie jak dojdą kontuzje i/lub słabsza forma niektórych piłkarzy. Rok temu przerabiałem to samo. Jak chciałem jakiejś sensownej alternatywy dla Lewego i Mullera, to były głosy, że nie trzeba, bo a) Lewy nie łapie kontuzji b) Muller jest świetny c) zawsze można zagrać 4-3-3 i Lewy będzie mógł rotować z Mullerem. Jak to się skończyło wszyscy wiemy. A teraz jakby to z Sanchezem wyglądało? Lewy złapie kontuzje? Zagra Sanchez! Muller będzie słabo grał? Zagra Sanchez! Costa odchodzi, Franek będzie od teraz Jokerem z ławki, kto za niego do podstawy? Sanchez! Uli musi chyba zaprowadzić go do jakiejś kliniki na klonowanie.
Skład (podstawowy) nie może wyglądać pięknie tylko na papierze, ale musi mieć odpowiednią głębie i ławkę rezerwowych. Juve potrafiło pogodzić w składzie Mandzu i Higuaina, Real Benzeme i Morate, to my nie możemy pogodzić Lewego + jakiegoś dobrego napastnika? Na obronie będziemy mieć Sule na łąwce, to dlaczego nie możemy mieć takiego "Sule" w napadzie - piłkarza młodego, perspektywicznego i utalentowanego. Spokojna głowa, Sule nagra się w nadchodzącym sezonie b. dużo, bo bez kontuzji w zespole się nie obejdzie, a meczów jest dużo. Tak samo alternatywa na atak też nagrałaby się dużo choćby wtedy, gdyby Carlo miał ból głowy co zrobić ze słabym Mullerem (którego ty dałeś w podstawie). Mamy jakąś alternatywe jakby Muller grał tak samo źle w drugim sezonie? Nie mamy.
Kadra liczy 23 piłkarzy, w tym tacy jak Benko i Dorsch, Bernat. Odejdzie jeszcze Lahm i Alonso i pewnie Costa (nie wiadmo co z Rafą). Juve ma 26 piłkarzy ( o wiele bardziej wyrównany poziomem od nas). Real ma teraz 24, ale tam KAŻDY może z powodzeniem występować w meczach LM z Bayernem. Mają mocny, silny i RÓWNY skład, dlatego mają wielką szanse na wygranie drugi raz z rzedu LM.
"Znamy nasz zarząd nie od dziś i wiemy jaką stosują politykę transferową. Są zadowoleni, że przede wszystkim utrzymujemy się na szczycie w kraju. "
I pewnie takim składem BL znów wygramy,choć to wcale nie jest takie pewne, bo BVB nie śpi, podobnie jak Lipsk. W LM nie ma szans.
05.05.2017 07:06
@Rufus87
Nie każdy młody sika w majty w starciu z silnymi drużynami. Pokazał to Asensio (21 lat), który dwa razy wchodził na Bayern z ławki i dwa razy nas załatwił (1x asysta, 1x bramka). Pokazał to też Dembele (19 lat), który w tak młodym wieku wyrasta na lidera ofensywy BVB i który również załatwił Wielki Bayern w ostatnim meczu. Prawdziwy talent się zawsze obroni, nawet jeśli któryś tam mecz mógłby mu nie wyjść. Kwestia odpowiedniej psychiki też gra swoje.
Także jak wole 100x bardziej perspektywicznego M. Dembele, który ładuje brameczki aż miło niż jakiegoś starego piłkarza, który przychodzi sobie do Bayernu na koniec kariery dorobić, i który nie załatwia tak naprawdę żadnych problemów.
@Riberyy007
To tylko tylko moje skromne zdanie, ale IMO głębia składu dalej słaba. Na BL pewnie starczy, ale w LM znów skończy się na pierwszej, lepszej drużynie. Dalej brak sensownej alternatywy dla Lewego i dalej dziura w przodzie jak Muller "wymyśli" sobie grać drugi rok z rzędu na podobnym poziomie (czyt. bliskiemu zeru).
04.05.2017 22:30
Oprócz Sancheza (jeśli do nas ostatecznie dołączy) przydałby się jeszcze jeden ofensywny piłkarz, taki 100% napastnik -świetnym kandydatem byłby Moussa Dembele. Młody, dobre panowanie nad piłką, bramkostrzelny, potrafi ciekawie podać, nie byłby szczególnie drogi... Idealny partner w ataku dla Lewego. Mógłby go zastąpić, ale też grać obok niego, czy za jego plecami.
Sanchez, M. Dembele, Henrichs (lub inny dobry PO) + ew. jakiś środkowy pomocnik.
04.05.2017 21:01
Naymar? Prawdopodobnie do konca kariery w Barcelonie. Po co miałby przychodzić do Monachium - siedzi w ciepłej Hiszpanii, w świetnym klubie, pójdzie pewnie w ślady Messiego.
04.05.2017 20:41
Nieźle zaczyna się dziać w Bayernie. Lahm, Alonso kończą swoje kariery, prawdopodobnie odejdzie jeszcze Costa i być może Rafa...
Prawy obrońca, drugi napastnik, skrzydłowy w takim wypadku to konieczność, a przydałby się jeszcze środkowy pomocnik (Sanches powinien ogrywac się w innym zespole).
04.05.2017 13:44
@akcza
"ich dośrodkowania to się na pierwszym obrońcy kończyły w tym sezonie."
Nie zawsze. Potrafili jeszcze przerzucać całe pole karne i piłka lądowała na aucie. :P
03.05.2017 22:10
Ale dośrodkowanie Alvesa!! Nie pamiętam już kiedy któryś z naszych bocznych obrońców tak dośrodkował.
03.05.2017 22:04
Tylko pytanie czy te kozackie transfery w ogóle będą? Zarząd wygląda jakby im pasowała obecna sytuacja tzn. satysfakcjonuje ich w pełni wygrana w BL. Nie wiem co musi się stać żeby się ruszyli w temacie transferów... chyba tylko wygrana w BL BVB/Lipska lub zniesienie w bundeslidze zasady "50+1" (o czym pobrzękuje coraz więcej klubów).
02.05.2017 22:48
Rewanżu nie ma nawet co oglądać.
Edytowano : 2017-05-02 22:35:37
@jastrzab123
Gdy graliśmy 11 na 11 byliśmy lepszym zespołem od Realu w obu meczach, i o ile czerwoną kartkę Javiego można przyjąć za słuszną, to w rewanżu Vidal został niesłusznie wyrzucony z boiska. Ciekawe jakby dogrywka wyglądała z Vidalem w składzie... No ale tego się już nie dowiemy.
02.05.2017 22:33
Ale jedno trzeba przyznać. To czas Realu. Są IMO mądrzej zarządzani od nas, wszystkie braki w składzie łatają na bieżąco, bez rewolucji co pare sezonów. Oni nie będą czekać aż Ronaldo się zestarzeje, ale kupią Mbappe i mają sprawę załatwioną.
Przeczuwam, że na przyszły sezon Barcelona dokona paru kluczowych wzmocnień i to oni będą bić się w Europie z Realem (i ew. Juve). Bedą chcieli coś udowodnić światu. My może dołączymy do tej trójki, ale tylko jeśli dokonamy mądrych wzmocnień. Inaczej powtórka z rozrywki - 1/4 i walka w BL.
02.05.2017 22:30
Juve ma szanse. Ma świetną obronę, no i z przodu Dybale+Higuaina.
02.05.2017 22:24
Real w finale.
Edytowano : 2017-05-02 22:20:58
Cała nadzieja w Juve.
02.05.2017 22:19
Real - Benzema, Morata
Juve - Higuain, Mandzu
Dwie najlepsze drużyny w tym sezonie...
Nie wiem skąd u niemieckich działaczy sportowych i dziennikarzy takie przekonanie, że nie można mieć dwóch w miarę równych sportowo napastników w drużynie. Pogryzą się? Meczów w sezonie jest na tyle dużo, że spokojnie pograją obaj, a przecież nikt nie powiedział, że nie mogą grać razem (np. jeden jako wysunięty, a drugi grający za jego plecami). Mając dobrego drugiego napastnika mielibyśmy problem z głowy w meczach z Realem.
Jaki sens jest w kupieniu "dziadka" na ławkę, taką zapchajdziurę? Lewy wypadnie i znowu w LM będzie widać w przodzie ogromną dziurę, znów będzie niezastąpiony. Taki transfer nie załatwi tak naprawdę NIC, taka prawda!
02.05.2017 16:28
@Adi
Raczej na bank wymysł prasy. Bayern będzie musiał w końcu przebić tą magiczną granicę +50 mln za pojedynczego piłkarza, ale za Mbappe trzeba dać minimum 2x tyle.
02.05.2017 15:45
Na miejscu Bayernu to za 60 mln bym go sam do Anglii jeszcze zawiózł. :)
02.05.2017 12:09
@xeremeleque
A wiesz co jest najlepsze? To, że ten słaby, egoistyczny Robben, przez którego tak niby "wiele tracimy w LM" grał w dwumeczu z Realem najlepiej z całej drużyny, a w rewanżu w zasadzie sam ciągnął gre w przodzie. To chyba niezbyt dobrze świadczy o (stosunkowo) młodych piłkarzach jak Thiago, Muller czy Alaba, którzy będąc przecież w najlepszym swoim okresie w karierze nie chcieli w ogóle wziąć gry na swoje barki.
"Franck z Arjenem powinni być w tym momencie jako uzupełnienie, potencjalni zmiennicy / doradcy."
W porównaniu do Tomka to grali w tym sezonie jak profesorzy (tak swoją drogą to Mullerowi też zdarzało się strzelać focha jak Riberemu, gdy schodził z boiska, a jakoś nikt o tym nie mówi). Nawet w słabszych swoich meczach mieli lepsze dośrodkowania niż 99% górnych piłek od Alaby (że o Bernacie nie wspomnę).
BTW Robben - najlepszy piłkarz pola w drużynie w tym sezonie patrząc na oceny użytkowników tego serwisu (choć moim zdaniem Lewy ma mocno zaniżoną średnią). Ribery w czołówce...
Edytowano : 2017-04-30 20:32:09
I zeby nie było... uważam, że wymiana pokoleniowa jest na skrzydłach nieunikniona (stąd chciałbym widzieć Lemara na lewym skrzydle w przyszłym sezonie), ale te "dziadki" (Robbery) i tak byli jednymi z lepszych piłkarzy w kończącym się powoli sezonie (od Robbena lepszy był chyba tylko Lewy, no i Neuer i Mats na swoich pozycjach stanęli na wysokości zadania; reszta była gorsza).
30.04.2017 20:27
@ozzy
Verratti będzie kosztował nie 60 mln, tylko pewnie gdzieś koło 80 mln. Tak samo Keite nie ma w moim zdaniem szans kupić za 30 mln, tylko trzeba wyłożyć z 50 mln. Takie czasy...
Edytowano : 2017-04-27 16:26:20
Jeśli już bawimy się w życzeniowe transfery to dla mnie idealne wzmocnienia wyglądałyby tak:
-Lemar na lewe skrzydło za Costę (50 mln)
-Keita na środek pola za Alonso (50 mln)
-Na PO można by spróbować z tym Henrichsem (ale ile by kosztował, to nie mam pojęcia)
-No i jako wsparcie dla Lewego mam zagwozdkę, bo w mojej opinie powinien być to nie tyle zmiennik Lewego ile kolega w napadzie, który mógłby grać bezpośrednio za jego plecami - w tym sezonie nikogo takiego nie było, bo Muller nie potrafił często nawet piłki dobrze przyjąć. Może Sanchez? Tylko to kolejne 40-50 mln, a to już sci-fi.
Edytowano : 2017-04-27 16:30:49
Dodając dotychczasowe transfery czyli Rudy+Sule (w przeciwieństwie do wielu uważam Sule za naprawdę dobry transfer; inaczej niestety ma się sprawa z Rudym) wzmocnienia byłyby naprawdę świetne!
27.04.2017 16:16
Ja nie mam mu tego bledu za zle. To był świetny piłkarz, legenda klubu, ale dobrze ze kończy karierę, bo już często nie nadazal za reszta. Teraz zarząd będzie miał ból głowy kogo za niego ściągnąć i bardzo dobrze, bo wkoncu może się rusza do roboty, a pozostanie Lahma na kolejny rok byłby dla nich bardzo wygodny (mogliby przespać kolejne okienko).
27.04.2017 10:25
@Matilegolas
Idę o zakład, że absolutnie nikt tutaj nie będzie miał problemów jak Bayern ściągnie do siebie niemieckich piłkarzy z potencjałem na zostanie nowym Riberym czy Robbenem. Ci lepsi Niemcy (jak np. Sane) zostali zgarnięci przez inne wielkie kluby, a reszta nie dorasta nawet do pięt wyżej wymienionej dwójce.
26.04.2017 23:13
@Matilegolas
Bo obcokrajowców też trzeba umieć kupować tzn. ściągać do klubu tych z naprawdę dużym potencjałem, a nie graczy typu Coman, Costa czy Bernat. Trzeba szukać nowego "Franka" i nowego "Arjena". To w końcu Francuz i Holender wprowadzili nas na czubek Europy. Z Brandtami czeka nas prędzej powrót do gry z lat 2005-2006.
26.04.2017 23:10
Lahm niech lepiej kończy karierę. Mówię to bez złośliwości, ale Bayernowi wyraźnie potrzeba świeżej krwi. I odmłodzenia kadry. Brakuje zwyczajnie energii i polotu tej drużynie i to widać. Nowy, b. dobry i młody PO, klasowy skrzydłowy, zastępca Alonso i konkurent dla Lewego/Mullera. Te cztery transfery są niezbędne.
26.04.2017 22:50
Jak nie Veratti, to brałbym Keitę i mielibyśmy temat środka pola zamknięty.
26.04.2017 17:18
Ale ten Marcelo ma regularność jeśli chodzi o dokładne dośrodkowania...
23.04.2017 22:10
Atletico M. zakupiło Carrasco z Monaco pare lat temu za 15-20 mln, z tego co pamiętam. Jeśli Bayern nie chce wydawać grubych milionów na pojedynczego piłkarza, to niech sobie znajdzie swojego "Carrasco". Niech w końcu coś się ruszy w tym naszym słabym,skostniałym scoutingu. Jeśli Bayern bedzie miał odpowiednich ludzi do obserwowania np. ligi francuskiej, to jakiś świetny młodzik trafi się w końcu i nam.
23.04.2017 21:18
@KacperKlein
Pomijając kwote (i związaną z tym realność takiego transferu) jaką trzeba by było zapłacić za Mbappe, to czemu ten piłkarz miałby siedzieć u nas ławce? Przecież równie dobrze mógłby w systemie 4-2-3-1 grać za plecami Lewego? Ba, przecież przez 3/4 sezonu mieliśmy problem by obsadzić tą pozycję jakimś dobrym piłkarzem.
23.04.2017 14:33
Naszym problemem jest to, że w ostatnim czasie nie potrafimy za bardzo ściągać do siebie młodych piłkarzy, którzy naprawdę mają potencjał na zostanie wielkimi piłkarzami. Sanches póki co okazuje się niewypałem (choć on jeszcze ma czas), Bernat to nie poziom na Bayern, Coman mocno przeciętny, a Costa po pół roku dobrej gry udowadnia czemu tak długo siedział w Szachtarze i nikt się o niego szczególnie nie bił.
Teraz wielu (w tym zarząd) upatruje ratunku w niemieckich piłkarzach, a kto przez te ostatnie blisko 10 lat tak mocno wypromował Bayern na arenie międzynarodowej? Głównie Francuz, Holender, a w ostatnim czasie Polak. Ile jest tej naprawdę zdolnej młodzieży w Niemczech? Mówiąc szczerze ja obecnie nie widze jakoś wielu szczególnie utalentowanych, młodych niemieckich piłkarzy. Gdzie im do pokolenia Lahma czy Bastiana? Młodzieżówka Niemiec nie ma moim zdaniem nawet startu do francuskiej. Próżno tam szukać talentów pokroju Mbappe, Lemara czy Dembele.
Nawiązując jeszcze do plotek transferowych, nam nie potrzeba Brandta, tylko nowego Riberego. Łatwo jest mówić tak jak zarząd, że trudno jest zastąpić ustępującą gwiazdę zespołu, ale trzeba próbować złowić tą perełkę. Raz się uda, raz nie. Ile jeszcze czasu będziemy trzymać w składzie takie Bernata, który nie wnosi NIC do drużyny, bez względu na to czy gramy z Realem czy Mainz. W Realu z ławki wchodzi taki Asensio (21 lat) i strzela bramki czy to w PD czy w LM, wchodzi na Bayern, strzela bramkę i popisuje się piękną asystą. Ma przynajmniej przed sobą jakąś przyszłość, a jaką przyszłość ma przed sobą Bernat? Wiecznego ławkowicza, bo nie daje żadnych sygnałów, że jakiś potencjał w nim drzemie, a tylko blokuje miejsce w składzie dla innego, być może o wiele lepszego piłkarza .
Edytowano : 2017-04-23 14:15:55
Jeszcze tak dla zobrazowania:
Bernardo Silva do Monaco przyszedł z Benfici - koszt transferu15 mln.
Lemar do Monaco przyszedł z SM Caen - koszt transferu 4mln!!
Asensio do Realu przyszedł z RCD Mallorca - koszt transferu 4 mln!!
Da się? Da, tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać i umieć szukać.
Edytowano : 2017-04-23 14:20:59
Dalej...
Dembele do Borussi z Rennes za 15 mln
Raphaël Guerreiro do Borussi przyszedł z FC Lorient za... 12 mln, a niszczy Bernata.
23.04.2017 14:06
Tomek ostatnio zdecydowanie za dużo gada, a za mało robi (wnosi do drużyny). Wyciszył by się wreszcie, przestał dowcipkować i skupił na treningach, to może od nowego sezonu byłby z niego znów jakiś pożytek.
23.04.2017 13:30
Za Costę Lemara (być może byłby z niego naprawdę świetny następca Franka), do tego dokupić prawego obrońcę (można spróbować tego Henrichsa) i jakiegoś naprawdę dobrego napastnika, który mogłby grać za Lewego lub za jego plecami. Real ma Benzeme i Morate, Juve Higuaina i Mandzu, to czemu by nie możemy mieć dwóch w miarę równych napastników? Zwłaszcza, że przy dennej formie Mullera taki piłkarz nagrałby się i tak masę minut i mógłby grać jak partner Lewego w napadzie.
Sule zaklepany, postarać się o Lemara, Henrichsa + b. dobrego napastnika (powtarzam już to od paru dobrych lat) jako wsparcie dla Lewego i okienko byłoby naprawdę dobre.
22.04.2017 14:27
Właśnie nie może to być byle kto, bo Lewy nie jest niezniszczalny. Nie musi być to jakaś gwiazda, ale na pewno piłkarz z potencjałem na tyle dużym, by radził sobie dobrze również w meczach LM z cięższymi rywalami.
Edytowano : 2017-04-20 12:21:16
Griezmann w którymś wywiadzie chyba podkreślał, że Bundesliga go za bardzo nie interesuje.
20.04.2017 12:20
Ja obejrzałem wczoraj mecz z moim ojcem (bezstronny kibic, a można by i powiedzieć, że lekko niechętnie patrzy na Bayern) i po bramce na 2-2 poszedł spać, bo stwierdził, że takich przekretow oglądać nie zamierza.
19.04.2017 07:44
Możecie próbować usprawiedliwiać decyzję sędziego, ale daremny wasz trud, bo nie macie racji. Sędzia wyraźnie gwiazdal pod Real i to nie ulega żadnych wątpliwości. Druga żółta dla Vidala? Za którą sytuację? A może od dzisiaj za każdy kontakt z graczami Realu bedzie konczyl się pokazaniem żółtka? Tak bedzie prościej. Casemiro wjazd na szybkości w Robbena i nic. Za mniejsze faule Martinez wyleciał w pierwszym meczu. Lewy wychodzi sam na sam i odgwizdany spalony, którego nie było. No i dogrywka i piękne spalone Ronaldo ( zwłaszcza na 2-2). Żeby jeszcze to jakieś minimalne splone byly, ale Ronaldo przy drugiej bramce (która załatwila tak naprawdę ten mecz) był na tak wyraźnym , że sędzia chyba celowo nie chciał tego zobaczyć, bo jeszcze niesłusznie osłabiony Bayern doprowadzilby do karnych, a to byłaby dla niektórych tragedia.
19.04.2017 07:39
Ale przecież Vidal nawet nie faulował!! Ba, to Bayern powinien grać 11 na 10, bo Casemiro za dużo gorsze wejście w nogę Robbena drugiej zółtej już nie dostał.
18.04.2017 23:41
Nie wiem, powinien być jakiś ruch ze strony klubów żeby wymusić powtórki wideo, bo to wstyd.
18.04.2017 23:17
Bardzo dobry mecz Bayernu, tylko (znowu) sedziowie muszą swoje odwalić. Czerwona kartka dla Vidala, której nawet nie było, a przy ostrych faulu Casemiro na Robbenie drugiej zółtej już nie pokazał.
18.04.2017 23:14