DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DarthSmd Strona 6

Deal z przejściem Vlahovica do Chelsea wstrzymany z powodu wymagań Juventusu, który za Serba ma sobie życzyć 40 mln € + Lukaku. Chelsea rozgląda się za innymi opcjami.

09.08.2023 21:48

Dušan Vlahović pozostaje potencjalnym planem B Tuchela na wypadek, gdyby nie udało się ściągnąć do klubu Harrego Kane. [@kessler_philipp, @mano_bonke]

Edytowano : 2023-08-09 20:11:22

Oczekuję się, że Bayern zainkasuje od United za Pavarda mniej niż €35mln. [@FabrizioRomano]

09.08.2023 20:08

Też nie czuje się komfortowo z taką sytuacją, ale nie będziemy mieć ofensywy na LM. Szczerze mówiąc nasza siła ofensywa jest na ten moment nawet lekko na minus w stosunku do poprzedniego sezonu, bo co by nie mówić o Mane, to jakaś opcja na grę był. Na BL wciąż mamy skład, co pokazała choćby ostatnia jesień gdzie kończyliśmy rundę z dużą przewaga, więc potencjał na wygranie ligi jak najbardziej jest. Ale jeśli chodzi o LM, to bez wzmocnień ciężko okreslic nadzodzacy sezon inaczej niż "przejsciowy".

09.08.2023 19:34

W zimie rzadko się robi poważne transfery, więc zostaniemy z Telem na rok. Na BL wystarczy, a może i zbierze potrzebne doświadczenie w LM. Wtedy będzie trzeba traktować taki sezon jako przejściowy.

09.08.2023 19:21

@seba
Zgadzam się. Również wierze w Tela.

06.08.2023 16:46

@Reeken89

Jesli chodzi o te 500 tys. tygodniówki, to Daily Mail chyba powtarza stare plotki (o ile mnie pamięć nie myli)

06.08.2023 16:38

Liczę, że Tuchel pokaze jaja i postawi w 100% na Tela.

Edytowano : 2023-08-06 16:36:33

Pieniądze "uzyskane" z porażki transferowej Kane przeznaczyć na Tchouaméniego i obrońcę i w BL powinniśmy dać sobie radę. A przez rok Tel nabierze niezbędnego doświadczenia i będzie jeszcze lepszy.

Edytowano : 2023-08-06 16:41:22

Byle nie płacić za Fullkruga, bo zostaniemy z Sarrem 2.0 na kolejne lata Wiem, wiem, ktoś powie, że przecież król strzelców itd., ale wcześniej ładował zawrotne 2-5 bramek na sezon (z drobnymi wyjatkami).

06.08.2023 16:33

Będą jaja jak zostaniemy z Fullkrugiem xd

06.08.2023 16:22

Kane musiałby zrobić to co zrobił Bayernowi Lewy z Zahavim, a że Kane ma duzo więcej klasy, więc nie będzie robił z powodu ewentualnego zostania większego dymu.

06.08.2023 16:05

@Pir5

Ja bym tak nie przesądzał, że Kane nie przedluzy kontraktu z Totkami. Nie takie rzeczy się już widziało (choćby sytuacja z Frankiem u nas).

Edytowano : 2023-08-06 15:55:36

Idę o zakład, że Totki wciąż wierzą, że ostatecznie przedłuża z nim kontrakt.

Edytowano : 2023-08-06 15:58:02

@Reeken89
Również uważam, że jutrzejsze spotkanie jest nieprzypadkowe. Bayern już pewnie wie, że nic z tego nie będzie.

06.08.2023 15:54

Jeśli Kane warunkuje swoje odejście lub pozostanie w klubie od daty pierwszego oficjalnego meczu w nowym sezonie, to tak - 13 sierpień jest dedlajnem dla Bayernu. I Tottenham również zdaję sobie z tego sprawę.

Edytowano : 2023-08-06 15:20:58

@fiidoo

No jesli dzisiaj np. Kane zerwie wiązadło w kolanie, to raczej Bayern wycofałby się z całej operacji.

06.08.2023 15:19

@Marienplatz
Start Premier League i mecz Bayernu z Lipskiem.

Edytowano : 2023-08-06 15:10:54

Jeśli wierzyć informacjom to otoczenie Kana dało jasno do zrozumienia, że do pierwszego meczu Totrenhamu Harry Kane chce mieć jasność co do swojej przyszłości. Bayern też chciał mieć Kane do meczu o Superpuchar Niemiec.

06.08.2023 15:08

@Marienplatz

Uważasz, że Tottenham dla wynegocjowania paru dodatkowych milionów na pare dni przed deadlajnem ryzykowałby możliwość zaprzepaszczenia gigantycznej transakcji przy odniesieniu ciężkiej kontuzji przez Kane na sparingu?
Dostali świetna ofertę ostatnio (blisko tego co sobie zyczyli), a nikt od nich nawet nie raczył odpowiedzieć na ofertę.

06.08.2023 14:59

@fiidoo
Vlaho już raczej dogadany z Chelsea, ale zgadzam się, że Fullkrug to żadne rozwiązanie. Widzę Oshimena (ale ze względu na kwotę transfer raczej nierealny), albo szkolimy Tela. Na BL powinno wystarczyć, a piłkarze pokroju Fullkruga na LM i tak się nie nadają.

06.08.2023 14:53

Ja bym zacza omawiac alternatywy, bo widać jak na dłoni (tym bardziej po dniu dzisiejszym), że Tottenham stara się za wszelką cenę zniechęcić Bayern do Kane. Oni wciąż wierzą, że uda im się przedłużyć z nim kontrakt. Gdyby było inaczej, to już by go puścili.

06.08.2023 14:43

Zakładam, ze na tym jutrzejszym spotkaniu grupy zadaniowej Bayernu ds. transferu Kane będą omawiane mozliwe alternatywy Harrego.

06.08.2023 14:41

Tak, i Tottenham przekonany o tym, że puszczą Kane do Bayernu wypuszczałby go w podstawie na mecz o pietruszkę z Szachtarem i ryzykował w ten sposób powodzenie transakcji za ponad 100mln przy możliwej kontuzji Harrego.

Na tą chwilę wygląda na to, że zostaje w Anglii. Ciekawi mnie nowy termin "ultimatum" po dzisiejszym dniu. xD

Edytowano : 2023-08-06 14:37:20

Jeśli klub rozwaza sprzedaż piłkarza za gruba forsę, to raczej unika za wszelką cenę mozliwosci odniesienia przez niegokontuzji i odsuwa go od sparingu na 1-2 tygodnie od przewidywanego transferu.

06.08.2023 14:34

W niedzielę wieczorem - "Bayern ma wątpliwości, czy Levy zdazy odpowiedziec dziś na ofertę za Kane'a, więc czas na odpowiedź został przedłużony, aż do meczu z Lipskiem".

04.08.2023 18:36

@Reeken89

No 100 mln to już bliżej oczekiwań Tottenhamu. Zobaczymy.

04.08.2023 15:14

@MaciekPL
A ja tam wcale nie uważam, żeby Levy był na straconej pozycji przy ostatecznym przedłużeniu kontraktu Kane podczas nadchodzącego sezonu. Wcale by mnie to nie zdziwiło. Kane bowiem to nie Lewandowski.

Edytowano : 2023-08-04 14:51:41

@fiidoo
Patrz wyżej.

04.08.2023 14:50

Jeśli Bayern zaoferowałby krakowskim targiem te ok. 105 mln (może część w bonusie), to może Tottenham byłby bardziej skłonny to rozwiązać pozytywnie. A skoro Levy zlewa Bayern przy ofercie 90mln, to oznacza, że musi mieć aprobatę właściciela. Cale to "ultimatum" traktuje więc bardziej jako termin, po którym Bayern musi w końcu zejść na ziemie i zacząć szukać innego napastnika.
Levy co najwyżej wzruszy ramionami i powie "to grajcie sobie Fullkrugiem".

Edytowano : 2023-08-04 14:40:31

Choć naturalnie chciałbym się mylić w tej kwestii.

04.08.2023 14:40

Zadne ultimatum tu nic nie pomoże, bo Bayern wciąż nawet nie zbliżył się do kwoty jakiej oczekuje Tottenham. Niby czyta się, ze Bayern gotów jest wydać ponad 100mln na Kane, ale ostatnia konkretna oferta jaka wylądowała na stole to 90-95 mln, a ostatnia informacja z negocjacji jest bodajże taka, że różnica między oczekiwaniami Kogutów, a tym co oferuje Bayern wynosi mniej więcej 20 mln funtów. Od tego czasu nie zmieniło się nic, oprócz tego że Bayern czeka na odpowiedź Levego. No chyba, ze mnie cos ominęło.

04.08.2023 14:31

Wg Bildu Kane jest gotów zrzec się rocznej sumy wynagrodzenia, gdyby miało pomóc to Bayernowi opłacić transfer.

02.08.2023 19:50

Mecz meczem, ale dawać juz tego Kane

Edytowano : 2023-08-02 15:31:43

No i Walkera też bym chętnie powitał

Edytowano : 2023-08-02 15:31:56

I nowa 6-tke :)

02.08.2023 15:29

Kratziga może predzej na pomocnika dać xd

Edytowano : 2023-08-02 15:22:28

Obrońca jest słabym, ale w ofensywie całkiem całkiem

02.08.2023 15:22

Ech... Bunia xd

02.08.2023 15:20

Dziura między pomocą a obrona masakryczna

02.08.2023 14:57

Ta druzyna nie ma obrony

02.08.2023 14:57

Według Tobi Altschäffla z Bilda Bayern chciałby sprzedać Leroya Sane w obecnym okienku transferowym, ale brak ofert.

27.07.2023 09:02

40mln i niech idzie w świat.

27.07.2023 08:57

@olo19
Pozostaje wierzyć na słowo. Widziałem za to bramkę City. Jak zobaczylem wynik na livescore, to juz czułem który nasz piłkarz mógł zawalić. No cóż... standardowy Upa. Zero zaskoczenia. xD

26.07.2023 16:18

Oglądałem tylko druga polowe, ale jeśli pierwsza była podobna, to przepaść. Nie jesteśmy obecnie dla City równorzędnym rywalem.

Edytowano : 2023-07-26 14:23:32

PS. Upa na sprzedaż.

Edytowano : 2023-07-26 14:24:05

PS2. Z Leonem też bym się zastanowił.

26.07.2023 14:23

Różnica klasy niestety.

26.07.2023 14:18

@Pir5

Ale ja nigdzie nie stwierdziłem, że Bayern ponosi jakas wine (oprócz paplania Uliego, bo on juz wiele razy pokazał ,ze nie potrafi czasem trzymac jezyka za zebami (podobnie miał Hasan). Ba, nie wykluczam nawet tego, ze to wszystko wyssane z palca bzdury i Kane ostatecznie trafi do Bayernu. Po prostu biore rozne scenariusze pod uwagę, a ten z PSG wcale taki nierealny nie jest.
Od początku zreszta uważam, ze prawdopodobienstwo transferu Kana do Bayernu wynosi mniej niż 50% i dalej tego zdania nie zmieniam.

Edytowano : 2023-07-25 12:34:46

A Fulkrug to będzie IMO porażka. Wolałbym juz ogrywać przez sezon Tela. Na LM Fulkrug i tak nie pomoże, więc szkoda zachodu i miejsca w kadrze, a na BL ta kadra powinna styknąć co pokazała poprzednia jesień.

25.07.2023 12:31

@fiidoo
Ja tam Kane nie znam personalnie. xd

25.07.2023 12:14

Ciekawi mnie czy rezygnacja z wyjazdu do Japonii Dreesena i Neppe nie wynika czasami z tego, że Bayernowi zaczyna się nagle palić pod tyłkiem w związku z możliwa woltą związana z Kanem.
Bo jeśli pojawiają się już nie tylko plotki o tym, że Kane nie wyklucza transferu do PSG, ale także te, że Tottenham przystaje na warunki PSG (a wszyscy wiemy, że PSG będzie chciało sobie powetować stratę Mbappe). A PSG akurat stać rzucić kwotę, którą pozwoli Levemu wyjść z twarzą z całej sytuacji, a w dodatku zrobic to w sposob, ktory w zaden sposob nie obraza prezesa Kogutów.

25.07.2023 12:12

Jest już oficjalka: Sabitzer w BVB! Umowa do 2027 roku. Nieoficjalnie zarobimy 20 mln z bonusami.

24.07.2023 19:41

Według Tobiasa Altschaffa ze Sport Bild Harry Kane odrzucił propozycje z PSG i chce tylko do Bayernu.

12.07.2023 17:32

Wydaje mi się, że Bayern potrzebuje piłkarzy raczej zdecydowanych na nasz klub. Jak Walker wciąż się waha, to niech zostaje w City, albo idzie do Arabii.

12.07.2023 14:44

Osobiście uważam, że szanse na rransfer Kane do Bayernu są znaczne, ale niższe niż 50%. I może skończysz się transferem Alvareza lub Fullkruga.

@Pir5
Może i razem strzela 30 bramek, ale to dalej oznacza brak napastnika na LM.

12.07.2023 09:37

Co dzień to inna plotka. Wg dziennikarza Daily Mail Sami Mokbela Harry Kane tak naprawdę nie ma jakiegoś cisnienia na jakiekolwiek rozwiązanie swojej sagi transferowej. Czy przejdzie do Bayernu teraz, czy za rok do któregoś z dużych klubów, czy tez zostanie po dostaniu gigantycznej podwyżki - każda z opcji mu pasuje.
I bardziej w to skłonny jestem uwierzyć niż w to, że jest zdeterminowany do dołączenia do Bayernu. Inaczej nie szukałby rozmowy z nowym trenerem (bo po co?). Raczej wygląda to tak, jakby czekał jaka perspektywę mu przedstawia Totki.

12.07.2023 09:30

Byle zgarnąć fajna sumke za niego, minimum, to żeby się wróciły pieniądze za niego.

06.07.2023 15:26

Jak wpłynęłaby spoko oferta, taka +50mln,to ja bym chętnie go pożegnał. Najbardziej nieprzewidywalny piłkarz Bayernu - może zagrać świetny mecz, by zaraz stracić głowę po jednym błędzie i zagrać karygodnie. Nie tego oczekuję od środkowego obrońcy, który powinien cechować się pewną stałością w grze, a on nie ma po prostu głowy na rozgrywki europejskie.

Edytowano : 2023-06-30 08:27:44

Oczywiście pożegnałbym Upa tylko pod warunkiem, że przyszedłby ktoś ciekawy w jego miejsce.

30.06.2023 08:27

Kicker to już nie powinien być brany w ogóle jako jakakolwiek wykładnia klasy poszczególnych zawodników. Już dawno ze swoimi rankingami polecieli tak, że obiektywizmu tam za grosz nie ma.

22.06.2023 18:20

Po nim bym akurat nie płakał...

12.06.2023 14:51

@KingWizard

Raczej nie wystarczy. Będzie potrzeba pewnie minimum kilku lat na powrót na wlasciwe tory. Ta druzyna w tym składzie personalnym jest wypalona. Tylko zarzad nie potrafi planować składu, to inna sprawa.

20.05.2023 20:21

Jak oni chcą kupić Kolo Muaniego za +80mln, to jak ma być ok?

20.05.2023 20:15

W żaden sposób się to nam nie przyda. Zarząd zostanie jak został, paru piłkarzy i tak przyszłoby/odeszłoby niezależnie od zdobycia tytułu. Bundesliga ośmieszona, Bayern jeszcze bardziej zostając najbardziej przegrana drużyną sezonu. Nie ma pół pozytywu.

20.05.2023 20:12

Najwięksi przegrani sezonu. Arsenal na drugim miejscu.

20.05.2023 20:06

Po mistrzostwie...

20.05.2023 20:04

@Reeken89
Gskt, Bayern w tym sezonie byle mega słaby, ale nie widzę żadnego pozytywu w zdobyciu ligi przez równie (o ile nie slabsza) BVB. Gdyby to była BVB na poziomie choć zbliżonym do drużyny Kloppa, to co innego - ludzie byliby podnieceni, że w lidze być może rodzi się druga potęga i Bayern będzie musiał zrobić coś nadzwyczajnego, żeby odzyskać tytuł. A obecnie? I tak nie uniknie się porównań do ogórkowej ligi, więc niech przynajmniej to trofeum trafi do gabloty Bayernu.

Edytowano : 2023-05-20 17:11:43

*Tak

20.05.2023 17:11

Też nie wiem jak zdobycie mistrzostwa przez tak słaba drużynę jak BVB ma być korzystne dla ligi. Rozumiem jakby mistrzostwo zdobyła druzyna, która ma formę, pokazała się w dobrym stylu w LM i w meczach z nami, ale obecna BVB? To raczej ośmieszy ta ligę, a nie spowoduje, że będzie ona ciekawsza. Nie chce mistrza, który ospadł ze słaba Chelsea, a w rewanzu doznał deklasacji.

20.05.2023 16:17

@Jurgen1982

Dlatego ja stawiałem bardziej na Real. Można ich nie lubić, ale tego zimnego profesjonalizmu im najbardziej zazdroszczę. Oni nie pękają w zasadzie nigdy w najważniejszych meczach.

Edytowano : 2023-05-09 22:18:15

Nie wiem gdzie tkwi ich sekret. Mogą zmieniać piłkarzy, trenerów, a tego nie tracą.

09.05.2023 22:17

Fajnie Real rozgrywa piłkę od tyłu. W obecnym Bayernie kontrola na piłka jest tylko złudna i City (w zasadzie to większość drużyn) sobie z tego doskonale zdawało sprawę. Wystarczyło więc naciskać na nas od samego początku, przy naszym polu karnym i kończyło sie to zazwyczaj nasza strata. Real tymczasem sobie bardzo dobrze z takim presingiem daje rade.

09.05.2023 22:15

No i Real prowadzi. To jaki mental ma ta druzyna to kosmos!

Edytowano : 2023-05-09 21:40:16

Różnica klasy w mentali w stosunku do obojętnie jakiej drużyny na świecie.

09.05.2023 21:38

Mane xD

30.04.2023 16:17

Mega ciężko się to ogląda. Zawodnicy sprawiają wrazenie jakby klasą sportową pasowali bardziej do jakiegoś Werderu czy innego Eintrachtu.

30.04.2023 16:13

Zarząd po prostu nie za bardzo 'umi' w transfery, że tak powiem. Nikt z nich przy celach transferowych nie zwracał w ogóle uwagę na mental zawodników. I tak mamy:
1) Upamecano - zawodnik tak 'elektryczny', że może robić za mały reaktor jądrowy. Jak w google wspisałoby się frazę "zero stabilizacji", to na pierwszym wyniku powinien wyskoczyć Upa. Na nim opierać skład to zbrodnia.
2) Sane - człowiek konfliktowy, posadzisz go na parę meczów na ławce lub ściągniesz z boiska, to możesz spodziewać się focha, punktualność na treningach to coś obcego dla niego. Trzeba się z nim obchodzić jak z jajkiem. Potrafi zagrać b.dobry mecz, po czym zaraz kilka następnych słabo. Zazwyczaj nie robi różnicy na skrzydle, nie potrafi wykańczać sytuacji sam na sam.
3) Gnabry - lubi zwiedzać Europe, a piłka nożna to najwyraźniej dodatek. Często ma "wywalone" na swoje występy i drużynę, słowo "dieta" to dla niego czarna magia.
4) Mane - W Bayernie jak na wakacjach. Może psuć 10 świetnych okazji na mecz, a i tak zawsze z uśmiechem na ustach.
5) Cancelo - Facet ma alergie na ławkę. Wystarczy parę minut na rezerwie i już grymas na twarzy. Nie przykłada się do treningów.

Mental powyższych zawodników to TRAGEDIA!

Jeśli spojrzeć przekrojowo na cały sezon, to pochwaliłbym jedynie Pavarda i De Ligta (jedyny transfer, który udał się w tym roku zarządowi). Musiala też grał świetnie w pierwszej części sezonu, poźniej zjazd w dół, ale mimo wszystko widać u niego chęci. O Comanie też wiele złego powiedzieć można, ale widać, że jemu się przynajmniej chce.

Edytowano : 2023-04-20 07:48:47

Według mnie klasowy napastnik i skrzydłowy to mus. Zastanowiłbym się tez poważnie nad środkowym obrońcą.

20.04.2023 07:46

Praktycznie zerowe zagrożenie pod bramka City. Strzelić jedna, wygrać te 1:0 i skupić się na BL.

19.04.2023 21:48

Czyli wszystko zgodnie z planem, chłopaki dobry mecz zagrały. Mogę sie klasc spać z uśmiechem na ustach. Dobranoc wszystkim. :)

11.04.2023 23:46

Druzyna tez nie trafiła z formą w odpowiedni okres. Na jesień graliśmy lepiej, a w 2023 zdążyliśmy już roztrwonić prawie całą przewagę w lidze.

11.04.2023 23:15

@Pir5

Ja tam nigdy nie skreślę Realu. Cakas druzyna może grać fantastycznie, ale później przychodzi taki Real, który często kaleczy w lidze, którego wielu nie docenia... i odpalą w LM.

11.04.2023 23:12

Ale trzeba przyznać, że Gnabry w 2023 zaliczył taki turbozjazd, że normalnie go nie poznaje. Po prostu wymyka się to wszelkiej skali.
Davies również słaby.
A Musiala musi coś nabrać siły, bo go każdy przestawiał jak chciał.

11.04.2023 23:08

Wyobrażacie sobie co się będzie działo w zarzadzie jak przewalimy na wszystkich frontach? :)

11.04.2023 23:04

Nic, zostaje walka o BL, a z naszą gra w tym sezonie to nic pewnego.

11.04.2023 23:01

Ja tam bym nie skreślał Realu w meczu z City. Jak dochodzi co do czego, to to najbardziej wyrachowana druzyna w Europie. To jedyna druzyna, która potrafi zrobić remontade nawet jak wtopi się wysoko pierwszy mecz.

11.04.2023 22:57

Liczyłem się z porażką, ale taki styl to po prostu nie przystoi. Straszny wstyd.

11.04.2023 22:53

Ale nas osmieszyli

11.04.2023 22:34

Tragedia

11.04.2023 22:27

Wydaje mi się, że Neuer by ten strzał wyciągnął. Sommeroqi brakuje cm.

11.04.2023 21:51

Taka prawda, że druzyna pod wodzą Julka często niemiłosiernie się męczyła. Niby strzelaliśmy sporo bramek, ale niewiele ich było po naprawde drużynowych i składnych akcjach. Mało było tego "rozklepania" obrony przeciwnika. To do trenera należy przygotowanie taktyczne, wydobycie z poszczególnych zawodników jak najwiekszwgo potencjału oraz wypracowanie schematów w ataku, a tu moim zdaniem Julek poległ najbardziej.

Edytowano : 2023-03-24 18:32:55

Przez to właśnie nieraz pisałem, że nie podoba(ł) mi się Bayern Nagelsmanna. Graliśmy troche topornie, opierajac swoja gre bardziej na indywidualnosciach niż grze zespołowej.

24.03.2023 18:28

@Pir5
Zauważyłem, że każdego, z którym zdaniem się nie zgadzasz, wyzywasz od dzieci. Ostatnio mnie, gdy pisałem, że może Julka trzeba jednak zmienić (z tym, że chciałem poczekać ten miesiąc)... Nie uważasz, że czas z tym skończyć?

Edytowano : 2023-03-24 08:52:58

A może zarząd, to też jednak dzieci?

24.03.2023 08:51

Słaby czas na to, bo w zasadzie w przeddzień kluczowego okresu dla sezonu, ale widocznie Julek coś musiał odwalić w klubowych kuluarach. Stawiam, że zaczął jechać po piłkarzach, albo po Hasanie, to go szybko zdjęli. Może też tak być, że zarząd widzi, że to zmierza w złym sezonie i chce ratować sezon, ale szkoda, że tuż przed kluczowymi meczami w LM i BL.

Edytowano : 2023-03-24 08:23:40

*w złym kierunku

24.03.2023 08:13

A ja na nie, bo to by oznaczało, że zostanie Sane, a z dwójki Gnabry-Sane wolę zostawić tego pierwszego.

22.03.2023 18:37

Może potrzebuje innego trenera? Klopp lub Tuchel i może dałoby to "kopa" nie tylko Mane, ale i innym piłkarzom.

22.03.2023 09:17

@hoodykr

Ja NIE przekreślam sezonu. Nie oceniam całego sezonu w tym momencie. Uważam, że druzyna gra w tym sezonie bardzo niechlujnie, brakuje jej stabilizacji i najbliższy miesiąc powinien być kluczowy dla przyszłości Julka w Bayernie. Ale nie mówię, że trzeba go zwalniać bądź nie już teraz.

19.03.2023 19:39

@Pir5

Najpierw wypadałoby sprawdzić. Śmieszne jest słyszeć o sobie, że jest się hejterem skoro było się z Bayernem za dobre i złe już od dobrych kilkudziesięciu lat.

Edytowano : 2023-03-19 19:35:45

Wpisujesz się natomiast w retorykę niektórych osób, którzy jakąkolwiek krytykę druzyny odbijają od razu w drugą stronę i przyklejają łatkę "hejtera". Mega to slabe.

19.03.2023 19:34

@hoodykr

Oczywiście, że jesteśmy w grze we wszystkim. Ale jeśli przegramy z BVB I odpadniemy z City, to moim zdaniem Julian powinien polecieć. Tylko tyle.

19.03.2023 19:31

@Pir5

Piszę kiedy mam potrzebę wyrazić swoją opinię. W czym widzisz problem?
Myślenie jak dziecko?
Dziękuję za rzeczową opinie.

19.03.2023 19:29

@hoodykr

Gdzie tu widzisz u mnie ocenę sezonu w tym momencie. Uważam, że najbliższe 2-3 tygodnie powinny byc kluczowe jeśli chodzi o przyszlosc Nagelsmanna w Bayernie i poczekam na rozwój wypadków, ale twój optymizm patrzac na sytuację w lidze (i (nie)równość w grze Bayernu) rowniez uważam za średnio sensowny.

Edytowano : 2023-03-19 19:28:02

Przepraszam, 4 tygodnie, bo trzeba poczekać na rozwój w dwumeczu z City.

19.03.2023 19:25

@hoodykr

My mamy ledwo 2 punkty na mecz w BL na ten moment. O czym ty mówisz?

19.03.2023 19:10

Kluczowe 2-3 tygodnie Nagelsamanna. Jeśli Bayern nie odzyska pierwszego BL i odpadnie z LM, to Nagelsmann nie powinien doczekać końca sezonu w Bayernie.

19.03.2023 19:07

No najgorsze losowanie ever, razem z drabinką. Gorzej byłoby tylko grać drugi mecz na wyjezdzie.

17.03.2023 12:22

Nie dojechali na mecz w pierwszych minutach, ale później już koncert! :)

11.03.2023 16:24

Fajnie grali przez niecałe pół godziny, a końcowe 10 minut to była juz obrona Częstochowa.

07.03.2023 22:00

Naprawdę fajnie się ogląda gre BVB. Super chodzi im ta piłeczka, moim zdaniem płynniej i szybciej niż u nas. Widać, że dobrze czują się jako druzyna, my wygrywamy bardziej indywidualna jakością.

07.03.2023 21:31

No i Mazraoui niedługo powinien być do dyspozycji... Ponoć miał wrócić już na Stuttgart, ale widze, że to jednak jeszcze nie wchodzi w grę.

03.03.2023 14:55

Problem jest taki, że przez wysokie zarobki mogą być duże trudności z ich sprzedażą. Inne kluby nie będą chciały dać im takich pensji jakie mają w Bayernie, więc stwierdzą sobie, że wolą zostać i ciągnąć kasę (gdyby nie mieli ambicji). Wątpie też, że Bayern będzie chciał sprzedać obu naraz - to za duże wyzwanie pod kątem zastępstw. I tak się tylko zastanawiam kogo wolałbym się pozbyć. Obaj mają podobne staty. Gnabry wydaje mi się, że lepiej odnajduje się w polu karnym przeciwnika, jednocześnie jest dosyć wolny. Leroy "strata" Sane ma za to zdecydowanie lepszy strzał z dystansu, ale jest lekkomyślny i notorycznie oblewa challenge pt. "nie strać piłki przez 5 minut", co w europejskich pucharach często oznacza groźną kontrę przeciwnika. Mega ciężki wybór, ale bardziej irytuje mnie chyba Sane.

02.03.2023 09:50

Sędzia może i zepsuł dzisiaj widowisko, ale tego, że po tej kolejce mamy pewnie drugie miejsce w tabeli już sędzia nie spowodował.

18.02.2023 17:23

Jeśli za tydzien stracimy punkty z Unionem i odpadniemy w LM z PSG, to ja byłbym za wyrzuceniem Nagelsmanna, żeby ratować sezon choćby w lidze.

18.02.2023 17:02

Pełna zgoda, zagotował się sporo na meczu, ale zgadzam sie z nim, że druga żółta karta mocno naciągana.

06.02.2023 12:16

Nie mam problemu z tym, że Tel zagrałby słabszy mecz (zwłaszcza że jest mlody), ale kurde biegania i zaangażowania to można już wymagać.

05.02.2023 19:30

Tel rzeczywiście wygladal jakby chwilę wcześniej grał 90 minut w innym meczu. Wchodząc w 60 minucie powinien pokazywać świeżość i przyspieszenie, a tu masakra!!

05.02.2023 19:28

Tel dzisiaj słabiutko. Chyba najgorszy jego mecz w Bayernie.

05.02.2023 19:24

Julek tylko chodzi przy linii i gada do siebie... xD

05.02.2023 19:15

Sane jak nie zaprezentuje przez 5 minut żadnej straty/niecelnego podania, to jest cud!!

05.02.2023 18:37

Z taką gra, niedokładnością podań i (zwłaszcza) stratami przy wyprowadzaniu piłki z własnego pola karnego, to PSG nas skarci przekrutnie.
No bo nas wystarczy mocniej przycisnąć i my często sami piłkę oddajemy na 30-40 metrze przed bramka. Prowadzenie po pierwszej połowie zachowaliśmy głównie dzięki (mimo wszystko) dobrze grającemu dzisiaj środkowi obrony, ale lepiej grająca druzyna niż Wolfsburg strzeliła by nam spokojnie z kilka bramek więcej.

Nie podoba mi się Bayern Nagelsmanna.

05.02.2023 18:23

Przygarnąć jakąś fajną sumkę i pa.

14.12.2022 13:20

Hiszpania za burta - piękny wieczór :)

06.12.2022 18:48

@Matilegolas

Jak beda swietni to i znajdą sie w kadrze Bayernu. Ja nie widze obecnie nawet jednego dobrego obroncy niemieckiego na poziomie MŚ czy LM.

01.12.2022 22:15