DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: admin Strona 11

@Elessar

Rozumiem, że spokoju nigdy nie będzie i nie dlatego tutaj się spotykamy, żeby tylko przyznawać sobie rację ;-) Wydaje mnie się jednak, a mam także takie sygnały, że jest niemało osób już znużonych tymi powtarzającymi sie kłótniami na jeden temat.

Łudzę się, że przynajmniej przejście bardzo dobrego zawodnika, którego przecież wszyscy chyba chcieli, będzie okazją do „przewietrzenia”, a nie powtarzaniem tego co przerabialiśmy tu już wielokrotnie.

Pozdrawiam!

30.08.2021 19:59

Czy naprawdę pozyskanie Sabitzera musi być pretekstem do rozpoczynania tych samych dyskusji, które były toczone już przy setkach innych newsow? :( Już mi się wydawało, że jesteśmy na dobrej drodze…

30.08.2021 19:48

@hoodykr Sabitzer może występować również po boku i o to w tym chodzi.

Według portalu TM, w sezonie 2019/2020, Sabitzer rozegrał po prawej stronie niemal połowę swoich spotkań w barwach RB Lipsk.

30.08.2021 11:48

@Mort literówka.

Haj dalej rządzi, ma swoje konto :)

29.08.2021 14:25

Łudziłam się po cichu, ze przynajmniej zapanuje nutka optymizmu, a tutaj znowu narzekania i jakieś prowokacje durnymi określeniami typu „Hassanisci”…

[*]

Edytowano : 2021-08-29 14:00:57

Nie umie zagrać piłki na 5 m…Poważnie ?

[*][*]

29.08.2021 13:51

@Prezes42 powiesz jakie to dane i jacy bukmacherzy ? Bo jeszcze się z tym nie spotkałem :)

27.08.2021 18:04

@Marienplatz W źródle jest.

27.08.2021 14:31

Na pewno? Proponuję sprawdzić najpierw :)

27.08.2021 13:47

Potrzeba, jeśli chce się oglądać mecze legalnie. I do tego zachęcamy :)

27.08.2021 13:31

Wyczyszczone z komentarzy nie na temat.

Następne personalne wojenki będą odpowiednio karane.

25.08.2021 16:55

Doprawdy fascynująca ta rozmowa, ale proszę jednak mimo wszystko o bardziej merytoryczne dyskusje.
Dzięki.

25.08.2021 10:55

@obiektywizm W nielegalny(?!) sposób pozbawia ludzi możliwości oglądania meczów w telewizji ? Nie bardzo rozumiem.

22.08.2021 13:30

@hoven Dzięki za sugestię. Widzę ją po raz pierwszy :)

Przetestujemy i...zobaczymy.

22.08.2021 12:59

Proszę nie linkować do nielegalnych streamów.

W Polsce licencje do pokazywania spotkań Bundesligi ma stacja viaplay -> https://viaplay.pl/

22.08.2021 12:54

Ja bym jednak wstrzymał się z odtrąbieniem powrotu van Dijka. Raz, że to dopiero 2 mecze, a dwa - rywale nie należą - delikatnie rzecz ujmując - do najlepszych.

To tak jakby po ostatnim meczu Barcy zacząć szydzić z Garcii, którego przecież tutaj niejeden chciał, i drwić jak to Barca wzięła "szrot" #katalonskaRewolucja

22.08.2021 09:34

Proszę o merytoryczną dyskusję, bez wycieczek osobistych.

06.08.2021 14:19

@hoven w tym momencie nie przewidujemy takiej możliwości. Przy pracach nad nową wersją portalu bierzemy jednak taką ewentualność pod rozwagę, ale to co najwyżej melodia przyszłości.

02.08.2021 16:38

Usuwane są komentarze łamiące regulamin. I mam kolejną nauczkę, że takowe powinny - zgodnie z regulaminem - być nagradzane ostrzeżeniem.

"Gwiazdkowanie" wulgaryzmów, tudzież innych słów uznawanych za obraźliwe, w żadnym stopniu nie chroni autora.

Informacje na temat możliwych uzależnień są zawarte na bannerach.

02.08.2021 16:06

@Moe próbowałeś wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki ?

31.07.2021 12:42

@Moe najprawdopodobniej w przeglądarce zainstalowane są jakieś wtyczki/dodatki, które doklejają coś do pól tekstowych.

Próbowałeś może na innej przeglądarce? Może pomoże wyczyszczenie pamięci podręcznej?

30.07.2021 11:02

Ile razy muszę jeszcze powtórzyć, że komentarze to nie jest pole do wycieczek osobistych? Dla przypomnienia - funkcja zgłaszania komentarzy jest dostępna.

25.07.2021 13:44

Ostatni raz piszę - jeśli jakiś komentarz rzekomo łamie regulamin to go zgłoś.

Komentarze to nie jest pole do tego typu żali, a na pewno nie do tego typu odzywek, które zaprezentowałeś.

08.07.2021 20:59

Jeśli jakiś komentarz łamie regulamin to zapraszam do zgłaszania.

Z pewnością natomiast ten poniższy komentarz go łamie.

08.07.2021 20:55

Przepraszam za błąd, naprawione!

06.07.2021 08:06

Prosiłbym o merytoryczne komentarze, bez wycieczek osobistych i dziwacznych prowokacji.

27.06.2021 23:22

@LukasFan gdzie jest napisane, że panuje wolność? Polecam regulamin.

24.06.2021 19:55

W przypadku meczu Anglików wkradł się błąd, który umożliwiał oddanie typów po zakończonym już meczu, więc nie miałem innego wyboru tylko usunąć go z rozpiski.

Przepraszam za wszelkie problemy.

16.06.2021 22:02

@czorny1106 mamy nadzieję, że koszulka się podoba ;)

Powodzenia w tej edycji :)

11.06.2021 07:36

@Reeken89 to już Twoja interpretacja.

Nawet w przytoczonym przez Ciebie fragmencie nie ma kompletnie nic wskazującego na to - jak to sam ująłeś - „ pisanie, że ja dobrze oceniam zarząd to jestem dobry kibicem, a ten kto ocenia źle jest złym kibicem”.

Edytowano : 2021-06-05 19:24:23

Proponuję zatem wrócić do dyskusji, a nie szukać okazji do wszczynania niepotrzebnych awantur :)

05.06.2021 19:15

@Reeken89 jeszcze raz pytam - w którym to miejscu jest tutaj mowa o tym „ ja dobrze oceniam zarząd to jestem dobry kibicem, a ten kto ocenia źle jest złym kibicem”.

W przytoczonym przez Ciebie fragmencie absolutnie nie ma o tym mowy.

Edytowano : 2021-06-05 18:44:02

@miroslaw89 kto i kiedy ocenia Sarra i „innych” jako geniuszy?

05.06.2021 18:41

@Reeken89 proszę bez takich prowokacji.

Kto tak twierdził ? Niektórzy? Czyli kto konkretnie i kiedy?

Bo takie rzucanie oskarżeń w eter cokolwiek dobrego komukolwiek przyniosło ?:)

05.06.2021 17:44

@miroslawBayern jedyne czego tutaj chce to merytorycznych dyskusji i pozytywnych odczuć kibica Bayernu po wpisaniu w pasek adresu dieroten.pl. Ciągła krytyka wszystkiego, umniejszanie każdego sukcesu klubu, czy tez po prostu sianie defetyzmu, mi się po prostu z tym pożądanym obrazem kłóci. Nie mam problemu z głosami krytycznymi, ale jeśli aktywność jakiegoś usera ogranicza się tylko do tych postaw, które powyżej opisałem, zapala mi się czerwona lampka.

05.06.2021 17:34

Mam nieco inne zdanie.

Transfery Chelsea z zeszłego okienka wyglądały na papierze bardzo fajnie, ale...

1) większośc przez długie fragmenty sezonu po prostu zawodziła, a niektórzy byli nawet obiektem drwin.
2) niemal wszyscy wtedy kupieni mieli ugruntowaną renomę i zostali sprowadzeni po cenie rynkowej. Jakby rywali było stać wtedy na takie ruchu to by pewnie kolejka chętnych była większa.

Zreszta te porównania nie są w moim przekonaniu do końca fortunne. Chelsea i jej sytuacja finansowa w obliczu takiego, a nie innego właściciela oraz środowisko (duzo bogatsza liga) sprawia, że jakiekolwiek porownanie nie jest za bardzo sensowne.

I proszę Mirosław, już na innym koncie starałeś się przekonywać przed teypletem jak to mamy klękać przed Atletico czy Juve. Daruj sobie proszę kolejną krucjatę...

05.06.2021 16:55

Bardzo chętnie zapoznam się z listą transferów tej bogini transferów. Zapewne ma na swoim koncie setki Musialów (oh wait. Czasami Jamal nie przybył do Bayernu...z Chelsea?!), czy Daviesów.

Jeśli jest taka przepaść to inaczej być nie może :)

05.06.2021 15:26

Poważnie? W kolejnym temacie to samo?

04.06.2021 12:20

Widzę niepojącą tendencję do uciekania się do wycieczek osobistych.

Naprawdę można i chcemy, aby dyskusje były na temat o co uprzejmie proszę :)

04.06.2021 09:18

Śmiem twierdzić, że jeśli w klubie działoby się źle to jednak Kalle byłby ostatni, który złożyłby broń. Jego odejście w tym momencie pokazuje IMO to, że jednak widzi, że wszystko zmierza w kierunku, który sam wyznaczył.

01.06.2021 11:41

@makaay ostatni raz informuję, że Twoje wypowiedzi nie tylko zakłamują obraz tutejszej administracji, ale po prostu są kłamliwe.

Użytkownik @miroslawBayern na obecną chwilę nie dostał dzisiaj ANI jednego ostrzeżenia. informuję jednocześnie, że to ostatni raz kiedy prostuję tego typu wypowiedzi i każda kolejna stawiająca w złym świetle administracje będzie adekwatnie karana.

PS Oczywiście, ostrzeżenia mogą się wciąż pojawić jak do zgłoszonych komentarzy ruszą modzi :)

Edytowano : 2021-05-25 21:39:44

PS 2 i tego typu prostackie (! to już nie tylko prowokacje, ale po prostu komentarze na skandalicznie niskim poziomie) wypowiedzi, które zostały usunięte, zasługują zdecydowanie na ostrzeżenie. Czasem jednak sobie odpuszczam, ale jak kolejny raz pokazuje życie - niesłusznie.

25.05.2021 21:35

5 gwiazdek będzie tylko na domowych trykotach.

20.05.2021 11:50

Dzięki @makaay , ale to już było i nie spotkało się z pozytywnym odzewem społeczności.

19.05.2021 13:14

Nikt tutaj nie dostaje ostrzeżeń za to, że przedstawia swoje stanowisko i wspomniany jeden z modów też ma prawo - jak każdy inny - wyrażać swoje opinie. Jeśli ktoś robi to w sposób kulturalny, zgodny z regulaminem to NIKT nie dostaje ostrzeżeń.

I mocno się mylisz jeśli sądzisz, że wspomniane przez CIebie nicki zgłaszają Twoje komentarze. CO więcej, w ilościach zgłoszeń to akurat bryluje ktoś, do kogo jest Ci akurat chyba całkiem blisko :)

I to tyle ode mnie, bo nie mam zamiaru tłumaczyć się z absurdalnych zarzutów.

19.05.2021 13:01

Ten, w którym piszesz coś o administracji oraz DarthSmd, bo niestety nie rozumiem.

Ludzie zgłaszają komentarze z różnych względów, nierzadko po prostu widząc rażąco niskim poziom wypowiedzi. Taka możliwość znacznie ułatwia nam zapanowanie nad jakością wypowiedzi tutaj i doprawdy trudno mi nawet skomentować fragmentu nt "lichych bab". Słow brak, ot wszystko.

Edytowano : 2021-05-19 12:50:13

Jeśli coś nie pasuje komukolwiek w wypowiedziach kogokolwiek to jest właśnie po to funkcja do zgłaszania komentarzy.

I udam, że nie widzę zarzutu nt. kolesiostwa, bo jest on nie tylko nieuzasadniony, co po prostu żenujący.

19.05.2021 12:48

Widzę, że ostatni komentarz @makaay został zgłoszony, ale tak szczerze to...zanim coś z nim zrobię chciałbym go zrozumieć, więc liczę, że wyżej wymieniony wytłumaczy jeszcze raz na spokojnie co miał na myśli, bo mi trudno zrozumieć :) Z góry dzięki.

19.05.2021 12:36

Kolejna burza i kolejny raz te same nick? :0 Jestem w szoku...

Przywołuję zatem do porządku i informuję, że każdy kolejny komentarz nie na temat będzie usuwany, a autor karany ostrzeżeniem.

Z podrowieniami

05.05.2021 17:54

@hoven czyli jednak nie zrozumiałeś. Czyli jednak znowu to samo.

Niby nie zapraszasz, niby w ogóle nigdy nie chciałeś, niby jesteśmy zgodni, że rozmowa do niczego sensownego nie prowadzi, a teraz tylko po prostu..."lekko wracasz". Koń by się uśmiał! ;)

NIE NIE NIE! Nie mam zamiaru się odnosić do tego co tutaj sugerujesz. I kolejny raz już tego nie powtórzę.

Możesz się oczywiście żalić (przecież obaj wiemy, że akurat z tym problemu nie masz), ale liczę w końcu na dojrzałe podejście, bo tej dziecinady mam już dawno dość :)

05.05.2021 09:55

@hoven pisze po raz ostatni. Nie wywołuj, nie prowokuj mnie do rozmowy z Tobą (nauczony doświadczeniem wiem, że nie ma to sensu), szczególnie jeśli wpisujesz mnie do jakiejś grupy.

Zrozumiesz to w końcu czy będę musiał powtarzać jeszcze dziesiątki razy? Bo cierpliwość do tłumaczenia i prostowania wypisywanych przez Ciebie opinii, już dawno mi się skończyła.

05.05.2021 06:20

@avator a mogę prosić link? Bo ja czytałem juventuz.com i głosy były różne. Nie brakowało także takich, które mówiły, że dla Bayernu to niezły biznes w związku z faktem, że w grę nie wchodziła opłata za wypożyczenie.

04.05.2021 12:40

Nie wiem czy pisał i szczerze mnie to nie interesuje. Pisałem Ci już niejeden raz, żebyś dodał go do ignorowanych jak nie potrafisz sobie poradzić z jego wypowiedziami. Tymczasem raz po raz w mniej bądź bardziej wyrafinowany sposób prowokujesz go do rozkręcania dziwacznych dyskusji.

Komentarze tutaj nie sluza do rozgrywania swoich prywatnych wojenek z nielubianym użytkownikiem.

02.05.2021 11:45

Ręce opadają. A potem będzie płacz, ze przecież to nie ja prowokowałam, to wszyscy inni są źli.

Po raz kolejny poproszę o rozmowę na temat. A jeśli komuś nie odpowiada twórczość danego użytkownika to zamiast z niego kpić to wystarczy dodać go do ignorowanych.

02.05.2021 11:36

@nyy32 tak, ale sport nie polega w moim odczuciu na tym, że najbogatsi mogą rywalizować tylko ze sobą, a ci mniejsi nie mogą nawet spróbować. Że najbogatsi mają się okopywać i tylko się bogacić i permanentnie dążyć do zwiększenie widowiskowości. To musiało kiedyś doprowadzić do ściany i dobrze, że stało się to teraz.

Amerykanizacja wszystkiego, a przede wszystkim sportu jest w ogóle dla mnie nie po drodze i cieszę się, że kibice w Europie są dumni ze swojego dziedzictwa i ani myślą spoglądać zza ocean z zazdrością.

Edytowano : 2021-04-21 09:22:59

Potrzeba tej superligi tylko pokazała jak ten biznes plan wielkich na finansowanie swoich przedsięwzięć się nie spina. Dlatego też zamiast gromadzić coraz to więcej gwiazd za coraz to większe pieniądze powinni racjonalniej gospodarować funduszami, co tylko może sprawić, że rywalizacja będzie bardziej wyrównana.

21.04.2021 09:21

@nyy32 było atrakcyjniej...przez2-3 lata? Potem format by już taki atrakcyjny nie był i zaczęłyby się poszukiwania coraz to nowych "atrakcji".

Nie. Trzeba gdzieś wyznaczyć granicę i jestem szczerze zbudowany reakcją kibiców, dziennikarzy, czy samych piłkarzy. Wszyscy się zjednoczyli w jednym celu i pokazali, że to wciąż sport, a nie tylko biznes najbogatszych. Piłka nie może iść w stronę zabetonowania się najbogatszych i dążenia do "atrakcyjności" bez względu na wszystko inne.

Brawo!

21.04.2021 09:09

@Pietruszek

Koszyki nie mają być w celu podziału na grupy, a bardziej w celu pogrupowania klasy rywali. tzn. żeby np. żeby jedna z drużyn nie grała z samą europejską czołówka, a inna - z samymi outsiderami.

Co do drugiej części to...może być to z pewnością dla niektórych nie fair, ale z drugiej strony - to nie jest tradycyjna liga, w której gra się każdy z każdym, więc tabela niekoniecznie musi oddawać w 100% klasę zespołu.

Edytowano : 2021-04-20 18:52:46

Konkludując - tabela ma być jedna dla wszystkich, nie ma podziału na grupy.

20.04.2021 18:51

Artykuł na weszlo, z którym się w pełni zgadzam i podobnie pisałem rano.

"Prezesowi Realu przez myśl nie przechodzi scenariusz, w którym jego klub musi zacisnąć pasa, albo nawet przestać być jednym z trzech najbogatszych klubów świata i zadowolić się miejscem pod koniec pierwszej czy drugiej dziesiątki. Uważa, że aby do tego nie dopuścić, trzeba wywrócić strukturę piłki nożnej do góry nogami. Bo futbol to on i jego kilkunastu kolegów."

I o to właśnie chodzi w tym zamieszaniu.

https://weszlo.com/2021/04/20/superliga-vs-uefa/

20.04.2021 15:01

@bayern1987dwa a myślisz, że on w ogóle bierze pod uwagę takie kluby ? :) Przede wszystkim zależy mu, aby nic się nie zmieniło i topowe kluby z roku na rok rosły w siłę, a w grę wchodziły coraz to większe pieniądze - dla klubów, piłkarzy, czy agentów. Nie wydaje mnie się, żeby chociażby miał chwilową refleksję odnośnie tego, czy układ (tj. wydatki, pieniądze które wchodzą w grę) panujący w obecnym futbolu jest zdrowy.

20.04.2021 10:37

@FanGraczyBayern żenujący mało? Ja nie chcę tutaj stawać w roli adwokata UEFA, bo wszyscy sobie zdają sprawę z tego, że ta organizacja - delikatnie mówiąc - idealna nie jest, ale raz jeszcze proszę o merytoryczną dyskusję bez populistycznych haseł. Można śmiało mówić, że "wydaje się to za mało", ale "żenująco mało" nie mając JAKICHKOLWIEK obiektywnych danych?

Przypomnę, że każda drużyna grająca już w fazie grupowej może liczyć na całkiem niezłe premie (co roku wszystkie drużyny w grupie dostają łącznie niemal 500 mln euro(!) za sam udział), co np. dla drużyn z mniejszych lig jest sporą dawką pieniędzy.

Edytowano : 2021-04-20 09:38:44

Ja się nie dziwię, że kluby chcą być bogatsze. Coraz bardziej absurdalne kwoty za transfery, wynagrodzenia piłkarzy i agentów. Pytanie, czy dalej chcemy w to brnąć, czy jednak wypada nieco uzdrowić futbol?

20.04.2021 09:37

@FanGraczyBayern to dalej za bardzo trąci populizmem.

Skąd informacja nt. 17 mln euro? To za jeden mecz? Pokaż zestawienia sumujące premie z ostatnich 3 lat, które od UEFA otrzymały WSZYSTKIE drużyny. Pokaż zarobki z tytuły praw telewizyjnych. Wtedy możemy porozmawiać merytorycznie. A rzucać w eter oskarżenia jest najprościej.

Jeśli ten projekt superligi jest tak super rentowny, to po co w ogóle ten kredyt?

20.04.2021 09:25

"Ja uważam, że UEFA powinna się jakoś dogadać, i po prostu rzucić więcej pieniędzy, bo zarabiają kokosy, a klubom dają ochłapy można powiedzieć."

To strasznie populistyczne. Jeśli wytaczamy tak poważne zarzuty to przynajmniej operujmy na konkretach.

20.04.2021 09:12

@nyy32 ale ja nie mówię o ilości okazji, a o ich jakości. A nie ma raczej bardziej obiektywnego parametru, żeby to zmierzyć niż wcześniej wspomniane xG.

Dlatego też o ile faktycznie strategia trenera może zakładać większą liczbę strzałów rywali, o tyle z pewnością nikt - w przypadku teoretycznie dwóch drużyn o zbliżonej klasie - nie pisałby się na to, aby rywale stworzyli 2x więcej jakościowych szans na bramkę. A to pokazują wskaźniki.

15.04.2021 14:40

@nyy32 polecam spojrzeć również na parametr xG, który jasno wskazuje na jakość stwarzanych sytuacji.

15.04.2021 12:57

Żebym mógł to ocenić to musiałbym być zdecydowanie bliżej klubu. Ja z zasady unikam tego typu ocen i zdecydowanie bardziej wolę rozmawiać o tym co na boisku :)

14.04.2021 13:12

Bardzo rozsądnie prawi @Moe , ale nie licz tutaj na chwile refleksji tych, którzy wydali już wyrok. Oni wiedzą lepiej i...kropka :)

14.04.2021 13:08

Proszę nie wklejać linków do nielegalnych stron streamujących. Dzięki.

13.04.2021 20:48

Witaj @Chary1988 ! Zapraszamy częściej :)

13.04.2021 09:18

Proszę uprzejmie nie zaniżać poziomu dyskusji jakimiś wydumanymi "zakonami wyznawców X", "modłami do obrazka" etc. To do niczego nie prowadzi, a z cała pewnością nie do sensownych dyskusji.

Z góry dzięki.

12.04.2021 13:55

@Marienplatz wysmazyles już dziesiątki postów przekonujących, że nie mamy szans. Nie broń KIBICOWi wierzyć! Masz absolutnie prawo do tego, aby upatrywać faworyta w PSG, ale naprawdę jestem zdumiony Twoją gorliwością w próbie przekonania wszystkich dookoła, że w zasadzie nie ma sensu jechać do Paryża.

Kibic ma prawo (ba, może i obowiązek ;) ) wierzyć, nie odbieraj mu tego.

08.04.2021 06:10

Nie i nie. Nie będę się jednak tutaj udawadniał, że 2+2=4.

07.04.2021 15:21

Oczywiście, że była masa ostrzeżeń za obrazę Kovaca, więc uprzejmie proszę nie szerzyć kłamstw.

07.04.2021 15:13

@FanGraczyBayern w przypadku Sarra to osoby, który śledziły na bieżąco(!) ligę francuską z pewnością go nie skreślały, podobnie zresztą jak selekcjoner Mistrzów Świata.

@Reeken89 tak i ja nigdy nie twierdziłem, że na rynku transferowym cokolwiek jest pewne. Wprost przeciwnie. Tutaj jednak czytam jak ktoś gdyba, wróży z fusów i pisze jednocześnie o faktach. Nie.
@makaay szkoda się nawet do tego odnosić. Po raz ostatni jednak apeluję o mniej agresywny ton.

07.04.2021 14:49

Nie za bardzo rozumiem co ma wydana rok później kwota na Upamecano w kontekście budżetu transferowego przewidzianego na inny okres.

Wtedy postawiono na ilość, a dokładniej uzupełnienie luk. Przypomnę również, że wydanie większej kwoty na jakiegoś zawodnika absolutnie nic nie gwarantuje.

07.04.2021 14:23

O tym, że rzekomo ktoś działa na szkodę klubu to można by długo polemizować. To jednak żaden fakt, a Twoja subiektywna opinia.

Tak, i Bayern dzięki temu, że działał rozważnie w ostatnich latach, mógł kontynuować tą strategię w czasie, kiedy większość musiała mocno ograniczyć wydatki. To jest podstawowa różnica.

07.04.2021 14:01

@Dziki79

I dawno by poleciał...gdyby nie działał zgodnie z wyznaczoną "linią programową" zarządu :)

07.04.2021 12:30

A zagłębiłeś się kiedykolwiek w to ile ze sprzedaży takich koszulek idzie do klubu? Bo ja podpowiem, że bardzo znikomy procent.

I najważniejsze - ja nie stawiam wyroków. Wprost przeciwnie.

I podobnie jest w przypadku Dantasa. To może być klasowy piłkarz w przyszłości. Oglądam piłkę od wielu, wielu lat i doskonale zdaje sobie sprawę, że nie ma co skreślać przedwcześnie zawodników i tą zasadę stosuję również do tych piłkarzy, którzy dopiero co zmienili otoczenie.

Co jednak mnie zaskakuje to fakt, że z jednej strony budujesz tezę jakie to transfery były złe i z pewnością (!) nie były to wybory FLicka, bo nie grają, a z drugiej strony to samo przecież tyczy się Dantasa, który - jak powszechnie wiadomo - był życzeniem Flicka. I tutaj cała teoria bierze w łeb.

Ja tylko przypomnę, że Dantas w tym roku skończy 21 lat i nie gra wcale , a 18-letni Musiala (transfer Brazzo? Raczej tak, znając jego poszukiwania wzmocnień w Anglii) jest już ważną częścią zespołu.

25.03.2021 10:41

Po pierwsze - ja niczego nie wmawiam.
Po drugie - skąd info, że transfery nie są uzgadniane z trenerem?
Po trzecie - to jak z tymi koszulkami?

Edytowano : 2021-03-25 10:10:18

PS Po czwarte murawy nie wącha również "dziecko" Flicka - Tiago Dantas.

25.03.2021 10:09

@makaay czy kiedykolwiek zainteresowałeś się ile kluby (poza Juve, które z tego co mi wiadomo jest wyjątkiem) mają ze sprzedaży koszulek ? :)

Edytowano : 2021-03-25 09:41:02

Polecam również zapoznać się z wywiadem Sammera, który potwierdził to co pisano tutaj wielokrotnie - w Bayernie za transfery nie odpowiada jeden człowiek, więc przypisywanie wszystkiego co złe Brazzo może bardzo mijać się z rzeczywistością.

25.03.2021 09:37

Co to za żenujące pytanie ile mam lat? Człowieku, takie pytanie to zadawali mi pewnie ostatni raz rozmówcy ze 30 lat temu, jak grałem w nogę na podwórku jako kilkuletni szczyl. Na kimś w Twoim otoczeniu tego typu odzywki robią wrażenie?

Wszystko co napisałeś później to tylko i wyłącznie jakieś wyssane z palca domysły, które nie prowadzą absolutnie do niczego. A co najwyżej do coraz to bardziej absurdalnych dywagacji tych, którzy mają nie po drodze z jedną z opcji.

Nie wiem również do kogo się zwracać per Wy, ale mnie w żadnej grupie o której mówisz nie ma i nie było. Ja mało co biorę bowiem za pewnik i dopuszczam wiele opcji.

19.03.2021 16:40

@makaay

"Jeżeli ta "rozmowa" odbywała sie w autokarze na temat tego kto gra i dlaczego to gratuluje profesjonalizmu Bośniakowi... "

Na jakiej podstawie takie gdybanie? Bo żebyśmy zaraz nie doszli do tego, że rzekomo Hasan obrażał małżonkę Hansiego...

19.03.2021 16:15

@miroslawBayern https://www.uefa.tv/video/live/174974/?bucketName=Upcoming Live events&section=home

19.03.2021 11:52

Nie zgadzam się. Tutaj absolutnie każdy ma prawo do własnego zadania i ma prawo wyżej cenić piłkę klubową od reprezentacyjnej.

Edytowano : 2021-03-17 22:25:53

Każdy ma również prawo do tego, aby leżało mu na sercu dobro jakiejkolwiek reprezentacji.

17.03.2021 22:21

@Benzon prosiłbym jednak nie wyzywanie reszty tylko dlatego, bo ma inne zdanie niż Ty.

Dzięki.

17.03.2021 21:23

@nyy32
"
PS. Do administracji: czy nie ma możliwości dodania w Archiwum jakiegoś kalendarzyka, gdyż wyszukiwanie newsów sprzed kilku lat to gehenna klikania na kolejne numery stron? Jest to technicznie wykonalne?"

Pracujemy nad nową wersja strony, więc postaramy się wziąć to pod uwagę :)

17.03.2021 20:34

@Gladius milo widzieć tak racjonalne podejście do tematu.

Mam bowiem wrażenie, że za duzo osób zamknęła się na „jedyną słuszną prawdę” i nie dopuszcza do siebie, że może być inaczej.

Bo jak tutaj słusznie niejeden zauważył, dysponujemy szczątkami informacji i jedynie co możemy próbować to układać to wszystko i formułować coraz to bardziej prawdopodby scenariusz.

Edytowano : 2021-03-17 17:37:42

Jak można mówić, ze jakieś fakty świadczą przeciw komuś jeśli się nie ma zielonego pojęcia jakie zadania są stawiane przez dana jednostką? Powinno się wrecz zakładać, ze jeśli dana jednostka dostaje awans to wykonuje te zadnia przynajmniej przyzwoicie. Tak podpowiada logika.

Można oczywiście zakładać działania nielogiczne, wrecz absurdalne, ale w zasadzie każdą sensowna dyskusje można by na takie tory przestawić.

W ocenie pracy Brazzo z naszego punktu widzenia możemy snuć tylko domysły, ale jue mówmy proszę o faktach.

17.03.2021 17:28

@nyy32 niezbyt udana analogia w kontekście Brazzo, bo w tej sytuacji wygląda to zupełnie inaczej, a o różnicach pisałem wcześniej. Jakby Kovaca nie tylko nie zwolniono, ale jeszcze bardziej zaufano to moglibyśmy mówić o podobieństwach. Ale nie w tym.

Ja tutaj widzę natomiast próby dopisywania pewnych wydarzeń pod z góry narzuconą tezę, a jedynie o co apeluję to próba zdystansowania się i przeanalizowania faktów. Są scenariusze bardziej i mniej prawdopodobny.

I na tym zakończę, aby się nie powtarzać. Pozdrawiam :)

17.03.2021 13:45

@nyy32 no nie do końca. Ty wymieniłeś przykład Kovaca, który jest zupełnie nietrafiony z powodów, o których pisałem. Brnięcie w błąd? To wygodne wytłumaczenie na wszystko, ale naprawdę mi się to nie klei. Tzn. nie w tym przypadku, kiedy nie tylko przedłużono mu umowę, ale również dano awans. To tak jakby - trzymać się analogii z Kovacem - nie tylko nie zwolniono go, ale zaproponowano nowy kontrakt wraz z podwyżką i obietnicą fortuny na transfery wraz z pełną swobodą w kwestii decydowania o transferach. No nie.

Prawdą jest jednak to, że popełnia każdy - piłkarze, trenerzy i - to może niektórych tutaj zaskoczyć! - dyrektorzy sportowi również.

Edytowano : 2021-03-17 13:10:11

Reeken89 to Twoja opinia, a nie fakt. Opinia, która zresztą - po próbie zdystansowania się do tej sytuacji - nie wydaje się wielce prawdopodobna z powodów, o których pisałem wcześniej.

17.03.2021 13:08

Porównanie z Kovacem zupełnie nietrafione. Hasana nie tylko nie wyrzucono, a dano mu awans.

Oczywiście, błędy się popełnia, ale to naprawdę byłaby oznaka co najmniej lekkomyślności jakby nie tylko kontynuowano pracę z niekompetentnym pracownikiem (przedłużenie umowy), ale jeszcze powierzano mu coraz bardziej odpowiedzialną funkcję.

Naprawdę trudno uwierzyć, że jest to najbardziej prawdopodobny scenariusz.

17.03.2021 12:57

@Reeken89 no właśnie. CO jest bardziej prawdopodobne - że taki wytrawny gracz jak "Kalle" zupełnie nie ogarnia, że ma takiego rzeko niekompetentnego pracownika, czy może po prostu za kulisami ów pracownik robi robotę, która niekoniecznie jest medialna?

Bo może snuć różne scenariusze, ale tutaj pytanie jest o prawdopodobieństwo danego scenariusza. Dla mnie odpowiedź wydaje się oczywista, co nie znaczy, że taka jest prawda, bo tego nie wie żadna ze stron (tj. mówię o przeciwnikach Brazzo czy jego - nazwijmy to - obrońcach).

17.03.2021 12:05

Gdyby faktycznie wszystko było takie proste, a jedynym problemem byłby Hasan, to już by dawno poleciał. Pora zatem jeszcze raz rozsypać te puzzle i zastanowić się, czy nie popełniono błędu w założeniach :)

16.03.2021 12:20

Stawanie po jakiejkolwiek stronie konfliktu "w ciemno" z pewnością nie jest postawą "zdrowo myślących ludzi", o których wspominałeś wcześniej :) Ale to taka luźna dygresja...

Tak, wiele nie wiemy, ale z pewnością można na bazie pewnych ruchów spróbować poukładać puzzle.

15.03.2021 12:53

@DieRoten a Ty naprawdę myślisz, że to jest jakaś personalny konflikt Brazzo z Flickiem, czy różnica zdań na pewne tematy pomiędzy trenerem, a ZARZĄDEM ?

Edytowano : 2021-03-15 12:27:09

Media będą podgrzewały tego typu tematy, bo to się dobrze sprzedaje, ale to wcale nie jest takie oczywiste jak niektórzy przedstawiają.

Gdyby Brazzo nie realizował polityki nakreślonej przez górę już dawno by go w klubie nie było, a z pewnością nie dostałby awansu.

Edytowano : 2021-03-15 12:29:00

Idąć Twoją retoryką. Każdy zdrowo myślący człowiek spojrzy na sprawę racjonalnie i będzie doskonale wiedział, że mało rzeczy na tym świecie jest czarno-białych, a stosunki między trenerem, a dyrektorem sportowym często są naznaczone różnicą zdań.

15.03.2021 12:25

@MateuszFCB skąd info, że trener w Bayernie nie ma NIC do gadania?

Taka, a nie inna polityka jest od lat i to nieważne, czy trenerem był Guardiola, czy Kovac, czy teraz Flick. I z tego co wiadomo to raczej nie chodzi o to, że trener nie ma nic do powiedzenia w kwestii transferów, ale o to, że nie decyduje o tym w pojedynke.

Edytowano : 2021-03-15 10:47:57

Powtórzę się - mało który (żaden?) trener nie ma takiego komfortu, że co okienko dostaje wszystkich zawodników co chce.

15.03.2021 10:46

Hasan jest przede wszystkim od tego, żeby realizować strategię nakreśloną przez górę. Tak to rozumiem. A że CZASAMI oczekiwania trenera rozmijają się od klubowej polityki to temat na porządku dziennym niemal w każdym większym klubie i naprawdę nie ma co siać defetyzmu i ukazywać, że Bayern jest pod tym względem "gorszy" niż reszta.

@tapczan nie sądzę, że obiektywnie można stwierdzić, że jedna opcja jest gorsza od drugiej. W pewnych warunkach może się sprawdzić opcja A, a innych opcja B. Jakkolwiek jednak nie patrząc, strategia Bayernu wydaje się po prostu...racjonalna.

Edytowano : 2021-03-12 09:38:57

PS Sammer miał na swoim koncie niejeden transferowy niewypał...

12.03.2021 09:36

Jak w wielu innych dyskusjach - za bardzo jedna strona nakręca się, że poznała receptę na wszelkie zło...

Oddanie pełnej władzy trenerowi w kwestii wzmocnień może (ale nie musi!) rodzić niemałe problemy. Jeśli to tylko jednostka samodzielnie decyduje, a nie sztab ludzi, to ryzyko wtopy wcale nie jest mniejsze. Co gorsza, może doprowadzić do sytuacji, że po zmianie trenera, jego następca ma zupełnie inną koncepcję i wszystkie poprzednie "Wzmocnienia" stanowią niemały ciężar.

Ważna jest zatem spójna wizja i długofalowa strategia.

PS Czy aby czasami Tiago Dantas to nie było wzmocnienie Flicka? Dlaczego zatem tak rzadko gra ? :)

12.03.2021 09:14

@tapczan dokładnie. Temat chwytliwy w mediach. Prawdą jest, że na linii dyrektor sportowy-trener często panuje różnica zdań na niejeden temat. Zadaniem jednego jest wykonywanie poleceń góry, zaś drugi chciałby mieć dla siebie jak najlepsze warunki pracy (tj. np. wybitną kadrę do dyspozycji), co czasami z finansowego punktu widzenia nie jest realne.

Jeśli ktokolwiek myśli, że Hasan toczy jakąś prywatną wojenkę z Hansim...to wypada mi przemilczeć temat :)

11.03.2021 11:10

Mylisz fakt z opinią. I na tym kończę dyskusję i odsyłam raz jeszcze do regulaminu.

03.03.2021 13:43

@FeRuX rejestrując się zaakceptowałeś regulamin, którego nie przestrzegasz. W którym miejscu łamie on zasadę wolności słowa?

03.03.2021 13:32

Proszę kolejny raz o merytoryczne komentarze, a nie nasiąknięte wycieczkami osobistymi. I nie chodzi mi tylko o ten poniższy.

Potem są płacze, że są ostrzeżenia, że cenzura, że niesprawiedliwość. Dążymy do merytorycznych dyskusji, a nie wojenek osobistych, które odstraszają tych, którzy faktycznie chcą sensownie pogadać o swoim klubie.

Z góry dzięki.

03.03.2021 10:26

Ornstein, czyli jeden z bardziej szanowanych dziennikarzy z Wysp (The Athletic) twierdzi, że Richards to świetna jakość jak na wolny transfer i może się wpasować w Bundesligę. Jeśli nawet nie wyjdzie z tego złoty strzał ala Davies, to będzie go można z zyskiem odsprzedać na Wypsy :)

01.03.2021 19:01

@Globin23 na rozwój piłkarza nie można patrzeć jednowymiarowo. Jeden rozwija się do 20-roku życia, inny dopiero kilka lat później wchodzi na odpowiedni poziom.

Rozumiałbym skreślanie danego zawodnika po tym jak widziało się go wiele razy w akcji. Nie rozumiem natomiast skreślania tylko z uwagi na jego wiek (a 23 lata to wciąż wcale nie dużo biorąc pod uwagę, że Anglik wg opinii kibiców stale się rozwija).

01.03.2021 16:31

@dzojko jakieś źródło takiej informacji?

26.02.2021 19:18

@makaay

Chłopie. Zamiast wypożyczonych Coutinho i Perisica postawiono na zakup Sane oraz wypożyczenie Costy.

Jacy to kluczowi zawodnicy(podkreślam - liczba mnoga) odeszli?

Nie mówimy tutaj o grze co 3 dni, a o fakcie braku okresu przygotowawczego. Tego czasu już nikt nie odda i wszyscy raczej zdają sobie sprawę z tego jak duzo na tym straciliśmy. I to jest przede wszytskim widoczne. Bo jest niejeden zawodnik, którego forma znacznie odbiega od tej z zeszłego sezonu.

Tak, można było spodziewać się trudnego sezonu i w idealnym świecie poszerzono by kadrze. W świecie, w którym Bayern ma budżet z gumy i nie martwi się o finanse. Tak jednak nie je i postawiono na wariant ostrożny i ja to jestem w stanie zrozumieć.

20.02.2021 19:52

@makaay nie, to nie takie proste. Rywale niekoniecznie się wzmacniają. Spójrzmy na taki Liverpool, który obecnie ma chyba jeszcze większe problemy, a mógł przynajmniej liczyć na normalny okres przygotowawczy. Wzmocnienia tam są jakie są, ale liczą się z finansami, wiec postawione na takie, a nie inne nazwiska (A przypomnijmy, że ekipa Kloppa gra w najbogatszej lidze świata, gdzie nawet drużyny z dołu tabeli mogą liczyć na fortunę z praw TV). I w Bayernie było podobnie - trzeba było pracować na budżecie, który nie jest z gumy.

20.02.2021 19:29