@Adekwlkp a próbowałeś kliknąć w link "OCEŃ ZAWODNIKÓW FCB." ? :)
20.02.2021 18:47
Nie do końca. Rozmawialiśmy z kilkoma osobami na temat Sarra, którzy śledzili lingę francuską, i nikt nie mówił wtedy, że jest słaby. Powołanie do narodowej kadry też swoje mówi.
Niekiedy zawodnik z różnych przyczyn nie potrafi wpasować się do nowego klubu i wcale nie musi to oznaczać, że jest słabym graczem.
17.02.2021 14:53
@FanGraczyBayern tak jak pisałem - Norwich chciało nie 20 mln euro, tylko 20+11, i to w zeszłe lato.
Wątpliwym jest, aby teraz chcieli mniej, a ostatnie doniesienia z Anglii mówią wręcz o wyższej kwocie :)
17.02.2021 14:06
@FanGraczyBayern coś mi się nie zgadza. Bild pisał o kwocie 20 mln euro + 11 mln w bonusach, ale chodziło o zeszłe lato. Teraz Norwich chce w okolicach 35-40 mln.
17.02.2021 12:34
Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować na jakimkolwiek polu. Pisz na maila redakcyjnego, ktoś się odezwie.
14.02.2021 15:48
Chore są twoje kłamstwa oraz manipulacje, których nie będę już prostował. Szkoda mi czasu i nerwów. I to ostatnie moje zdanie. Nie potrafisz się dostosować to się pożegnamy.
Edytowano : 2021-02-14 15:41:59
Każdy kolejny komentarz nie na temat będzie usuwany. Nie będę się kopał z koniem i udawanial, ze nie jestem wielbłądem.
14.02.2021 15:36
@Reeken89 tak to Twoje zdanie, które usilnie forsujesz przy każdej okazji i to bez względu na okoliczności. Niektórych to już po prostu męczy :)
14.02.2021 15:07
Dokładnie @Edmund . Zawsze znajdzie się jakiś powód do krytyki, nawet najbardziej wydumany jak w tym przypadku.
Edytowano : 2021-02-14 14:56:07
Nie reeken. Różnica jest bardzo subtelna. W zasadzie zdanie członka zarządu jest z pewnością niemniej istotne niż to co jest napisane na stronie, która przecież działa „na zlecenie” osób zarządzających.
14.02.2021 14:52
@WayeThe najwyraźniej nie rozumiesz kontekstu. Przecież tutaj nie chodzi o samo słowo. Jesi wstawisz tam biały/żółty/zielony to będzie to samo. Nie godziny się na to - koniec, kropka.
14.02.2021 10:07
Nie wiem o co ten spór. Nigdy nie będziemy tolerować zwrotów tego typu, który zaprezentował autor tego usuniętego już komentarza. Co więcej, przy kolejnym tego typu typu zwrocie nie skończy się na ostrzeżeniu tylko na banie.
14.02.2021 09:52
Po pierwsze: ja nie jechałem ani po Roce, ani po Sarze, czy też Rode.
Po drugie: ja nie wiem, czy był wyróżniający, bo ligi francuskiej nie oglądam. Tu jednak nawet czytam jak się robi już kompletnego kalekę, który był rezerwowym w OM. Nie, nie był. I musiał jednak coś pokazywać jak miał być powołany do całkiem "niezłej" kadry.
Był niejeden całkiem dobry zawodnik, który nie potrafił się odnaleźć w nowym otoczeniu. Nie czyni go to jednak z automatu parodią piłkarza :)
10.02.2021 16:42
No fajnie.
To znaczy, że wymienieni zawodnicy kaleczyli i dlatego byli w orbicie zainteresowań, czy może jednak mieli fragmenty bardzo dobrej gry? Bo nie wiem o czym ta rozmowa.
10.02.2021 16:27
Kolejny raz to czytam jak to Sarr był rezerwowym i nie mogę wyjść z "podziwu". Ktoś tego fake newsa rozpowszechnił i jak widać żyje to swoim życiem ;) Sarr w zeszłym sezonie (pomijając jedno zawieszenie za kartki) ledwie dwukrotnie nie wyszedł w podstawowym składzie OM.
Edytowano : 2021-02-10 16:14:08
Czemu Sarr nie prezentuje odpowiedniej formy? Tutaj czynników może być wiele. Wątpliwe jest jednak, aby zawodnik w takiej dyspozycji był w orbicie zainteresowań selekcjonera Francuzów, a przypomnę, że Sarr był.
10.02.2021 16:12
Prosiłbym jednak o dyskusję merytoryczną, a nie wycieczki osobiste, które będą odpowiednio karane. Dzięki :)
29.01.2021 10:59
@JazGod błagam, już było trochę spokoju z tymi teoriami o tym "kombinowaniu"...I niech tak zostanie, bo tego się nie da czytać.
Dzięki.
29.01.2021 10:37
Jako że Bayern w ostatnich latach mocno penetruje rynek brytyjski (co nawiasem mówiąc wydaje się jbardzo dobrym posunięciem, bowiem Anglicy maja obecnie fantastyczne pokolenie), będzie jeszcze z pewnością wiele plotek łączących FCB z młodymi wyspiarzami. Najczęściej jednak będą to plotki, które na nic się nie przełożą. Dziwi mnie jednak jak niektórzy maja skłonność do krytyki rzekomych celów transferowych, których nawet na oczy nie widzieli.
28.01.2021 19:14
A żeby było zabawniej to Trent Alexander również zalicza słabiutki sezon :)
27.01.2021 11:30
Co do xg z wczoraj to sytuacja bramkowa Lewego była wyceniona na 0.33. Dla porównania Muellera - 0.53 i 0.12, a Alaby...0.01.
Edytowano : 2021-01-25 18:27:07
Źródło -> https://understat.com/match/15298
25.01.2021 18:26
@GwiazdaPoludnia być może porównanie nie jest trafione, ale wciąż nie uważam jak z jednej strony przy transferach w ogóle nie wliczamy do kosztów pensji, a w przypadku wypożyczeń niektórzy sumują te wydatki. To moim zdaniem trąci trochę manipulacją, ale oczywiście to moje zdanie i możesz mieć inne :)
Co do wypożyczeń to czołowe kluby z reguły nie sprowadzają do siebie młodych zawodników na zasadzie wypożyczenia. Raczej oddają.
Dla mnie osobiście wypozyczenia doświadczonych zawodników mają w pewnych okolicznościach sens. Można ich przez rok wypróbować i zdecydować czy są warci swojej ceny, co chroni potencjalnie przed jeszcze większymi stratami.
22.01.2021 12:57
@GuteSpiele no właśnie. Chodzi o to, żeby przy operowaniu kwotami starać się być jak najbardziej obiektywnym, a nie wydaje mnie się, żeby fair było z jednej strony doliczać gaże do kosztów wypożyczenia, a przy transferach zupełnie to pomijać.
Podobnie jestem zdania, że wypożyczeni zawodnicy mieli swój wkład w sukcesy i nie jest tak, że były to pieniądze wyrzucone w błoto. Może nie odegrali pierwszoplanowych ról, ale na przestrzeni sezonu tacy piłkarze potrafią mieć niemały wkład.
Edytowano : 2021-01-22 12:47:38
Można by również kompleksowo podejść do tematu i wyliczyć (chociaż nie wiem jak, ale jak wchodzimy tak głęboko w finanse to może ktoś ma odpowiednie dane ;) ) również wpływy jakie do klubu "przynieśli" chociażby tacy zawodnicy jak James, czy Coutinho. Mowa np. o sprzedanych koszulkach, ale nie tylko.
22.01.2021 12:44
@GwiazdaPoludnia czyli rozumiem, że jeśli Robert u nas zakończy karierę, ewentualnie na stare lata odejdzie gdzieś za darmo, to nie powiemy o świetnym transferze za darmo, tylko za ok 200 mln euro ? :)
22.01.2021 12:36
@GwiazdaPoludnia skąd te 90 mln na wypożyczenia ? Czy jak mówimy o kwotach transferowych to wliczamy wobec tego również gażę zawodnika ?:)
22.01.2021 12:25
Uspokoję Cię. Wątpliwym jest, aby to dyrektor sportowy w tym klubie w pojedynkę decydował o wzmocnieniach.
21.01.2021 12:57
Rozumiem @FanGraczyBayern , że widziałeś chłopaka w akcji przynajmniej kilka razy i podzielisz się jakąś merytoryczną opinią ? :)
Edytowano : 2021-01-20 10:06:54
PS James też gra w Everotnie i jakoś jeszcze kilka miesięcy wczesniej jak nie kopał się w czoło, to było tutaj wielu takich (czasem nie Ty? :>), którzy rozpływali się nad tym jak to mógł grać w FCB.
20.01.2021 10:05
A skąd informacje, że Richardsa nie chce nikt z Premier League? Ot chociażby EVerton był w ostatnich tygodniach z nim łączony.
20.01.2021 09:32
Proszę o powrót do tematu. Każdy kolejny komentarz nie związany z tematem będzie usuwany.
Dzięki.
18.01.2021 11:43
Ja chłopaka (Richardsa) w akcji nie widziałem, ale w libczach wygląda to co najmniej nieźle. Czołówka ligi jeśli chodzi o odbiory (2.7 ne mecz) oraz wysoko w udanych dryblingach (1.7 na mecz).
Wiadomo, że - jeśli w ogóle te plotki się potwierdzą - to będzie to zawodnik raczej rezerwowy.
Championship w ostatnich latach wypuściła całkiem spora ilość "fajnych grajków". Ot taki Maddison jak odchodził z Norwich miał 22 lata :)
16.01.2021 13:09
Niepotrzebne wypożyczenia? Żaden z tych zawodników nie był ważnym elementem układanki, ale nie równa się to temu, że byli niepotrzebni. Można oczywiście pisać historię na nowo i twierdzić, że "JAKBY nie było wypożyczeń to i tak BYŁABY LM". Tyle tylko, że to jest gdybanie, którego staram się unikać. Fakty są takie, że kadra w takim, a nie innym kształcie rozegrała WIELKI sezon i absolutnie NIKT nie wie co by było gdyby. A to, że dało się coś zrobić lepiej, czy lepiej kogoś kupić opiera się tylko i wyłącznie na gdybaniu (bo skąd wiadomo kogo dałoby się ściągnąć za daną kwotę ? Skąd wiadomo, że grajek X zrobiłby tyle samo lub więcej niż Coutinho, czy Thiago oraz Alaba, których tak łatwo tutaj niektórzy by sprzedawali? Gdybanie i jeszcze raz gdybanie).
Powtarzam - źle zarządzany klub nie jest w stanie być w tym miejscu. Wyniki finansowe co najmniej przyzwoite, wyniki sportowe genialne. A to że dużo ludzi wciąż narzeka na sposób prowadzenia tego klubu? To nie dziwi. Przez lata przekonywali jak to Bayern stacza się coraz to niżej w hierarchii europejskiego futbolu i zeszły sezon zrobił im niemałego psikusa. W ogóle się nie spodziewałem, że ci którzy przez lata tak uparcie forsowali tezę o upadku nagle zmienią front. Nie, to nie w ich stylu.
Edytowano : 2021-01-12 13:41:32
PS Nie słyszałem, aby ktokolwiek tutaj popierał swoje kompetencje odnośnie finansów jakimkolwiek obiektywnym dowodem (dyplom uczelni? Opracowania naukowe? Cokolwiek ? ;) ). Popraw mnie jeśli się mylę.
12.01.2021 13:39
Barcelona też "wiedziała", że Coutinho, czy Dembele się sprawdzą ;)
W negocjacjach biorą udział co najmniej dwie strony i nie ma żadnego znaczenia jak po jednej stronie jest mistrz w swoim fachu, jak po drugiej jest ktoś równie "sprytny" (ot np. taki, który nie chce słyszeć o przygarnięciu niepotrzebnych zawodników).
Nikt również nie wymyśla żadnych bzdur, ale taka jest polityka klubu. Może ona wynikać z wielu czynników oraz mieć różne przyczyny. Na tym właśnie polega biznes.
Proponuję jednak trzymać się rzeczywistości. Klub od dekad jest wzorem do naśladowania. W ostatnich latach był niejeden taki, który przewidywał upadek, a wszyscy wiemy jak się zakończył zeszły sezon.
Krytyka jak najbardziej tak, ale nie zapominajmy o faktach. Bayern to najlepsza drużyna w Europie, a bez sprawnego zarządzania nie jest to możliwe.
12.01.2021 11:05
Nie. Znowu nie. To Ty masz wielką potrzebę raz po raz usilnie forsować swoje tezy.
Ja jedynie odniosłem się do argumentu, czy "ktoś słyszał wcześniej o ...". Bo tutaj pojawił się taki argument, który miałby świadczyć na niekorzyść Richardsa (który nawiasem zapewne RÓWNIEŻ jest na radarze niejednego klubu i słyszał o nim niejeden klub z PL). Tylko tylko, że to NIE o tym ta rozmowa i NIE do tego się odnosiłem.
11.01.2021 15:32
A o Daviesie to słyszał wcześniej ? :)
11.01.2021 14:49
Każdy trener, podobnie zresztą jak dyrektor sportowy odpowiedzialny za transfery, ma całkiem niemało transferowych wtop na swoim koncie. KAŻDY.
To że w chwili obecnej "na górze" może być niemało wątpliwości w kontekście wykupienia Portugalczyka wcale nie oznacza, że za kilka miesięcy będzie podobnie. Poczekamy :)
11.01.2021 14:37
Jak zawsze @hoven przy naszych dyskusjach jak nie zakładam tylko jednej wersji. Wprost przeciwnie. Próbuje właśnie raz po raz pokazywać, że zmiennych może być co najmniej kilka i wcale nie musi być jedynej słusznej prawdy, którą np Ty starasz się raz po raz forsować.
Myśle natomiast, ze w piłkarskim światku Bayern wyglada - wbrew temu co twierdzisz - bardzo poważnie i zdecydowana większość spogląda z zazdrością na sposób w jaki ten klub jest zarządzany.
10.01.2021 20:41
@FanGraczyBayern ale jakie ma to znaczenie w kontekście tej dyskusji?
Ja twierdzę, że założenie, że można było kogoś sprzedać za kwotę x może być błędne z wielu przyczyn. M.in. Właśnie z braku chęci samego zawodnika, który po wygaśnięciu kontraktu może liczyć w większości przypadków na duzo lepsze warunki (chociażby za sam podpis).
Edytowano : 2021-01-10 14:46:11
Co do Roci to jeszcze bym się wstrzymał z opiniami, bo jest w Bayernie dopiero pół roku. Był niejeden taki, który odpalał później i wszyscy ci, którzy stawiali na tych zawodnikach krzyżyk zapadali się pod ziemie ;)
10.01.2021 14:44
Skąd założenie, że Alaba chciałby odejść? Być może właśnie o to chodzi samemu Austriakowi, żeby "zapracować" sobie na swój prawdopodobnie ostatni duży kontrakt. O o to znacznie łatwiej kiedy nie jesteś związany z żadnym klubem.
10.01.2021 12:19
Tak @FanGraczyBayern , szczególnie próby wywołania gownoburzy w tematach zupełnie nie powiązanych z futbolem.
Najpierw prowokujesz, a potem płacz.
10.01.2021 10:22
Ja wiele jestem w stanie zrozumieć, ale nie bardzo pasuje mi tutaj krucjata mająca na celu umniejszanie zasług polskiego skocza narciarskiego na polskiej stronie kibiców Bayernu.
07.01.2021 11:43
Sam przecież wcześniej piszesz "Dodam ze nie rozumiem czemu[...]", a następnie uznajesz za przytyk... :-)
Do reszty odnosić się nie będę.
05.01.2021 09:44
Zacznijmy od tego, że 30 mln euro dla klubu z Premier League to nie są wielkie pieniądze. Nie wiem skąd założenie, że np. taki Lamptey kosztowałby tyle i tyle. Brighton kupił go ledwie rok wczesniej i nie chcieli się go pozbywać, więc jak mniemam przekonać by ich mogła tylko kosmiczna oferta. Przypomnę, że Brighton w lecie odrzuciło ofertę za Bena White za ok 30 mln euro, a Anglik wcześniej nawet nie powąchał gry w Premier League.
05.01.2021 09:02
@hoven mnie się zdaje, że Ty sporo rzeczy po prostu nie chcesz zrozumieć, a w szczególności tych, które nie pasują do głoszonych na każdym kroku przez Ciebie tez.
@FCBMAR słuszna uwaga. Tyle tylko, że trudno się pewnym osobom wycofać ze swoich budowanych latami tez. Przecież Bayern miał być źle zarządzany, miał wypaść z europejskiej czołówki i nie miał rzekomo najmniejszych szans na walkę o LM. Rzeczywistość to wszystko bardzo szybko zweryfikowała, ale jest pewne grono osób, które zawsze musi mieć rację, więc w żaden sposób nie będzie potrafiła wycofać się ze swoich słów :)
Tutaj już padały teorie, że jak byśmy sprzedali wczesniej Thiago, czy Alabę to i tak byśmy sięgnęli po LM. Gdybanie w najlepsze, ale tylko wtedy jak pasuje do przyjętego założenia :)
05.01.2021 07:33
@hoven czasem jest lepiej pisać mniej niż bzdury, tudzież nieprawdę. @GuteSpiele za komentarz w których obrażał (tj pisał o upośledzeniu) dostał ostrzeżenie ode mnie. O innych komentarzach nie wiem, bo zostały usunięte, ale moderatorzy nie będą się po Twoich krzykach tłumaczyć z każdej swojej decyzji. Bądźmy poważni.
31.12.2020 15:30
Znowu 3x nie.
Od ciamajd (czy podobnych) to już wyzywałeś Lucasa, a teraz to samo robisz z nowymi nabytkami. Mylić się jest rzeczą ludzką, ale wypada wyciągać wnioski, a nie ciągle tkwić w tym samym miejscu. Dlatego też, co słusznie wspomniał poprzednik, podziękowano stosunkowo szybko Kovacovi, choć wbrew temu co wielu tutaj twierdzi, ja wcale nie twierdzę, że to nieudacznik. Nie podchodzę do sprawy zero-jedynkowo i zawsze staram się patrzeć szerzej.
I przede wszystkim nie lubię jak jestem natarczywie przekonywany do jednej "najprawdziwszej" prawdy. A to właśnie czynisz tutaj raz po raz jak tylko jest najmniejsza wręcz okazja do wbicia szpilki w Brazzo. Najmniejsza.
Już raz o tym mówiłem. Z Alabą i Thiago sięgneliśmy po najważniejsze trofeum, na które czekaliśmy od lat i na które rzekomo (tak przynajmniej wielu twierdziło po tych "nieudolnych" działaniach zarządu) nie mieliśmy szans. A że nie lubię gdybać, to nie widzę jakiegokolwiek sensu w zastanawianiu się, czy z ich potencjalnymi następcami wynik byłby podobny. Dlatego warto było, jeśli nawet zapłacimy taką cenę.
31.12.2020 14:13
Nie. Nie. Nie.
Od rozliczania roboty dyrektora sportowego w FCB są osoby niezwykle zasłużone dla historii tego klubu. Osoby, które są wzorem niemal dla całego piłkarskiego światka. Te same osoby dopiero co przedłużyły umowę z Brazzo, więc najwyraźniej cenią pracę jaką on wykonuje, a przynajmniej nie uważają jej za porażkę.
Można oczywiście wychodzić z założenia, że te osoby się na niczym nie znają, a ich sukcesy na przestrzeni wielu lat to zasługa tylko i wyłącznie farta.
Ja jednak podchodzę do życia w inny sposób i nie staram się dopasować rzeczywistości pod obraną wcześniej tezę broniąc jej i nie zważając na fakty.
31.12.2020 13:48
Niestety @Edmund , ale część osób, której niechęć do Brazzo zdaje się przysłaniać wszystko, w ogóle nie dopuszcza do siebie myśli, że Bośniak może po prostu realizować zadania wyznaczone przez górę. Tak to zresztą działa w większych przedsiębiorstwach.
31.12.2020 13:32
Nie 3 , a 33 * 2 do kwadratu.
Edytowano : 2020-12-31 13:15:51
A przywileje stąd, że zaprosiłem go do domu na sylwestra i nie chcę mieć stypy. Dzięki za wyrozumiałość.
31.12.2020 13:15
Przeszukałem całą bazę pod frazę "Nie pisz mojego imienia po tym języku bałtyckim, czy tam słowiańskim, bo mnie to obraża" i nic nie znalazło. Prawdopodobnie więc, jeśli w ogóle taki komentarz padł, został usunięty, a jego autor został odpowiednio "nagrodzony".
Co do "równości", to już chyba wszyscy moderatorzy tutaj się nauczyli, że...nie ma czegoś takiego. Da się ostrzeżenia jednej i drugiej stronie to i tak wszyscy prawią o braku równości, podwójnych standardach etc. Nie ma złotego środka o czym doskonale wiedzą wszyscy ci, którzy dzień w dzień muszą rozstrzygać tutejsze spory.
Mi wypada tutaj tylko złożyć wszystkim życzenia, szczęśliwego Nowego Roku, więcej ciekawych dyskusji, mniej prowokacji i uszczypliwości.
Edytowano : 2020-12-31 13:14:06
Co do kolejnych Twoich uwag w kierunku Brazzo mogę załamać tak samo ręce, jak w przypadku niektórych wypowiedzi osoby, której posty raz po raz krytykujesz. ZAWSZE, ZAWSZE w KAŻDEJ możliwej sytuacji znajdziesz nawet NAJMNIEJSZY powód do tego, żeby się do niego przyczepić. Krucjata trwa w najlepsze...
31.12.2020 13:05
A Ty nie widzisz @GuteSpiele , że nawet w jednym zdaniu sam sobie przeczysz?
Cytuję:
Nie zrownuje tych lig, ale wygranie każdej z nich jest tak samo(!!!!Halo?!) prestiżowe i wcale dla mistrza Łotwy nie jest łatwiejsze niż wygranie PL przez Liverpool (że co?!).
Zaraz dojdziemy do tego, że zwycięstwo w pucharze podwórka jest tak samo prestiżowe jak Puchar Świata.
29.12.2020 15:51
Tak jak pisałem sezon, czy dwa temu jak wytykano np. Gnabry'emu słabsze mecze. Nie ma zawodnika,, który przez cały rok prezentuje równą wysoką formę. Wtedy wielu twierdziło, że takiemu Sane to się nie zdarzy...
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu. Jak się ogląda mecze innych drużyn z doskoku, albo widzi się jedynie na skrótach te świetne zagrania danego zawodnika to potrafi to mocno zniekształcić obraz i może się wydawać, że jest on na pewno lepszy niż to, co się widzi u siebie.
A wracając do Sane to wierze oczywiście, że będzie grał na miarę swojego potencjału :)
20.12.2020 11:50
@GuteSpiele starałem się nie wchodzić w polemiki w temacie piłkarskiej, ale mówienie, że Grohl większej kariery poza Nirvaną nie zrobił. To jest ignorancja najwyższych lotów.
Foo Fighters to absolutnie TOPOWY światowy zespół, na którego europejskie toury często trudno nawet się dostać, a nie grają na małych salach tylko zapełniają częstokroć największe obiekty. Ich płyty sprzedają się świetnie, do tego niemal każdy poboczny projekt Grohla (a ma tego nie mało począwszy od filmów po granie z innymi muzykami) kończy się wielkim sukcesem. Grohl to w tej chwili jednak z największy gwiazd rockowych na świecie.
Mam zatem taką radę - lepiej czasem przed napisaniem tego typu osądów więcej czasu poświęcić na research.
18.12.2020 10:49
@FanGraczyBayern ja nie widzę, aby Gute raz po raz kpił z Twoich wypowiedzi. Wciąż nie jestem w stanie zrozumieć czemu nie dodasz go do ignorowanych, tylko wolisz raz po raz obśmiewać co pisze.
16.12.2020 22:25
@FanGraczyBayern ciagle prowokujesz, a potem płacz.
Ostatnie ostrzeżenie, kolejnych prowokacyjnych postów nie będę usuwał tylko karał ostrzeżeniami.
16.12.2020 21:59
@Moe no tak, ale gdyby nie realizował polityki klubowej to raczej nie przedłużano by z nim umowy, czyż nie?
16.12.2020 11:06
@ikki Ty naprawdę sądzisz, że to była to decyzja tylko i wyłącznie Hasana w kwestii odpuszczenia Wernera? Bo ja szczerze wątpię, aby miał on na tyle władzy.
Tak, klub się stacza, a cała Europa stawia za wzór Bayern - obiektywnie najlepszy zespół w Europie.
16.12.2020 10:04
Witaj @Raqulius ! Zapraszamy do częstych wpisów! :)
15.12.2020 19:25
Witaj @Sarius !
Zapraszamy do częstych wpisów :)
04.12.2020 09:13
@Arkady142 a gdzie ten błąd występuje ? Na głównej strony przy poprzednim meczu masz "oceny zawodników" -> https://www.dieroten.pl/stats/match/446
29.11.2020 21:48
Brakuje w tym konsekwencji @hoven i takie rzucanie cyferkami niebezpiecznie pachnie mi manipulacją.
Jeśli by bowiem np Bayern kupił takiego Wernera, który zostałby do końca kariery w Monachium, to sama ta transakcja (jeśli liczylibyśmy tak jak Ty wypożyczenia) nie zamknęłaby się w rzeczonych 100 mln, a w wielokrotności tej liczby.
29.11.2020 19:08
Ja wciąż nie rozumiem o co chodzi jednocześnie z tymi 100 mln na wypożyczenia, a z drugiej wymieniania kwot samych transferów.
Jak już operujemy kwotami włącznie z pensjami, to niech ma to ręce i nogi.
Edytowano : 2020-11-29 16:00:35
I przypomnę, że wypożyczeni zawodnicy mieli swój mniejszy i większy wkład w zdobywane trofea.
29.11.2020 15:59
@FanGraczyBayern miał już na swoim koncie 2 ostrzeżenia, dzisiaj otrzymał kolejne. I wszystkie ostrzeżenia nie dostał od tej samej osoby.
To tytułem wyjaśnienia. Dziękuję i pozdrawiam.
28.11.2020 22:32
@FanGraczyBayern ja nie mówię, że wszystko jest git, podobnie zresztą jak użytkownik, do którego się odnosiłem. Wystarczy tylko czytać spokojnie i uważnie.
Każdy mecz jest inny, a kluczowe w sporcie jest to, aby trafić formą w odpowiednim momencie i wtedy nie zawieść. Dlatego też wyciąganie daleko idących wniosków z ostatnich meczów jest dla każdego kibica, który trochę dłużej obserwuje futbol trochę zabawne. Wystarczy zresztą popatrzeć jak wiele klubów grających w zeszłym sezonie w pucharach do końca, ma olbrzymie problemy, które byłyby zapewne nie do wyobrażenia dla wszelkiej maści tutejszych krytyków.
Edytowano : 2020-11-26 11:32:30
To nie jest normalny sezon i wahania formy były, są i będą większe niż zwykle. Piłkarze to też ludzie.
26.11.2020 11:31
@ceiwold cieszę się, że napisałeś ten komentarz i liczę, że będziesz udzielał się tutaj częściej :) Jak sam widzisz sporo tutaj osób chętnych do krytyki, a znacznie mniej tej drugiej strony ;)
26.11.2020 11:19
Każdy kolejny komentarz leci wraz z odpowiednią "nagrodą". Przypominam, że dla osób, który były wielokrotnie wcześniej upominane nie będzie już taryfy ulgowej i 3 ostrzeżenie będzie się równało z banem na stałe.
Wciąż nie rozumiem ile razy można pisać, że można pewne osoby dodać do listy wrogów...
20.11.2020 14:07
@JazGod jeszcze raz apeluję, zejdź na ziemię. Faul nie jest tylko wtedy, kiedy nie trafi się w piłkę.
Jesteś pierwszy do wytykania rzekomych błędów sędziów, a ja proponuję, żebyś czas poświęcony na tą krucjatę, która do niczego nie prowadzi, poświęcił na przynajmniej pobieżne zaznajomienie się z przepisami. Może wtedy otworzyłbyś oczy.
16.11.2020 08:54
Nie @Globin23 . Mówię o opiniach na tej stronie. Czy to w przypadku Kimmicha, Gnabry'ego, czy ostatnio Lucasa - byli to zawodnicy skreślani.
Co do Roci to trudno, żeby silił się tutaj na jakąś dłuższą dyskusję przede wszystkim z jednego powodu - nie widziałem go wiele razy w akcji. Z doświadczenia jednak wiem, że w przypadku środkowych pomocników doświadczenie ma kolosalne znaczenie i częstokroć zawodnicy na tej pozycji stosunkowo późno potrafili pokazać pełnie swoich możliwości.
11.11.2020 21:44
Po pierwsze - @hoven jeśli ktoś z nas dwóch zmyśla to z pewnością nie ja. Zresztą nie po raz pierwszy.
Po drugie - z Kimmicha kpiono jako następcy Lahma. To fakt, nie opinia. Gnabry'ego w ogóle nie brano na poważnie, podobnie jak w chwili obecnej...Rocę.
Po trzecie - nas różni przede wszystkim to, że ja nic nie próbuje udowodnić. Ja wcale nie twierdze, że coś jest super, to tylko twoja projekcja rzeczywistości. To Ty raz po raz próbujesz narzucić swoją wizję i bardzo Ci się nie podoba jak ktoś postrzega to w inny tj mniej fatalistyczny sposób. I dlatego ja np. nigdy nie twierdziłem, że zarząd robi wszystko bezbłędnie, ale jeśli miałbym się kierować tylko tym, co tutaj niektórzy wypisują, to nie byłbym w stanie uwierzyć, że klub właśnie co sięgnął po tryplet. Przecież jest tak źle...Tu chodzi o równowagę, nic więcej. Rozumiem, że jak ktoś jest w centrum to osoby ze skrajnym podejściem do tematu lubią resztą szufladkować, ale to nie znaczy, że ma mi się to podobać.
11.11.2020 21:26
@tapczan no na to wychodzi, że moje gdybanie jest lepsze niż Twoje ;)
11.11.2020 21:14
Już czytałem jak to kadra zostaje osłabiona takimi przeciętniakami jak Kimmich, czy Gnabry to pozwól, że i tym razem swoim starym zwyczajem (nauczony wieloletnim doświadczeniem) wstrzymam się z osądami na temat dopiero co sprowadzonych zawodników.
Edytowano : 2020-11-11 21:12:25
Co więcej, jeśli staram się popatrzeć jak najbardziej obiektywnie na transfery pod dowództwem Brazzo, to przy zdecydowanej większości można postawić +.
11.11.2020 21:09
@hoven ja jeszcze rok, czy 2 lata temu tutaj czytałem jak to wszyscy nam odjeżdżają i trzeba będzie czekać na lepsze czasy. I co? Nadeszły, ale minęło od zwycięstwa niecałe 3 miesiące i wracają czarne wizje. Nie, dziękuję.
Warto było zbudować taki zespół, który sięgnął po tryplet. W A R T O!
Co do reszty - można gdybać, pisać różne scenariusze...tylko po co?! Koniec końców tak budowany zespół doprowadził do fantastycznego triumfu i według postronnych obserwatorów Bayern i w tym sezonie jest głównym faworytem do zwycięstwa w LM.
Fakty pokazują, że wbrew temu co niektórzy twierdzą, w tym klubie jednak ludzie na wysokich stanowiskach wiedzą co robią.
11.11.2020 20:53
@hoven ale nie widzisz, że to tylko Twoje GDYBANIE? Nic więcej? Możemy gdybać, snuć scenariusze, ale jedno jest pewne - tak zbudowana drużyną W TYM, a NIE INNYM składzie zgarnęła wszystko co najważniejsze w klubowej piłce. Jakakolwiek była za to cena, było WARTO. Zgodzi się ze mną 10/10 obiektywnych ossberwatorów.
Edytowano : 2020-11-11 20:38:44
Ja nie muszę czekać2,3,5, czy 10 lat. Pozwól, że będę się cieszył tu i teraz z sukcesów, których większość kibiców innych zespołów w całym swoim życiu nie doświadczą.
11.11.2020 20:36
Można gdybać i gdybać, ale naprawdę jestem niezmiernie ciekaw, czy wszyscy ci, którzy z taką łatwością oddaliby rok wcześniej Thiago, czy Alabę, oddaliby równie łatwo Puchar Mistrzów. Bo zarówno jeden, jak i drugi, mieli swój niemały wkład w sukcesy w zeszłym sezonie.
Może by się dało ich zastąpić, może nie. I tutaj możemy znowu gdybać...
Edytowano : 2020-11-11 20:26:58
W bilans dyrektora sportowego wlicza się ten tryplet, czy tylko wliczamy wpadki, a sukcesy to zasługa innych ?
11.11.2020 20:25
@GwiazdaPoludnia nie do końca. Nawet Kimmichowi się oberwało i szydzono z niego w kontekście zastępcy Lahma :)
Rozumiem, że jakiś młody kibic nie ma cierpliwości i bardzo szybko decyduje się wystawić laurkę zawodnikowi. Nie za bardzo jednak rozumiem kibiców, którzy już sporo w piłce widzieli i wciąż popełniają te same błędy przedwcześnie definitywnie (!) skreślając zawodnika A, czy B.
10.11.2020 10:01
W przypadku zawodników kupionych w ostatnim okienku powiem podobnie jak przed rokiem z Lucasem, czy kilka lat temu z Gnabrym czy Kimmichem. Dajmy czas, a potem oceńmy.
09.11.2020 16:04
Słuszna uwaga @Matilegolas . Pytanie zatem o zasadność wysyłania do takiego klubu na wypożyczenie...
09.11.2020 15:40
@JazGod Ty naprawdę dalej wierzysz w ten spisek?
A Anglii odgwizdywanie takich spalonych jak ten przy pierwszej bramce Lewego to norma. Druga bramka to nie minimalny, a wyraźny spalony.
08.11.2020 07:44
Dorośnij @hoven , bo tych trollingów już się nie da czytać.
07.11.2020 19:32
Ja tylko przypomnę, bo ciagle pojawiają się nowi użytkownicy - dzielenie się linkami do nielegalnych transmisji online jest złamaniem regulaminu strony.
Dziękuję za uwagę :)
03.11.2020 22:32
@hoven co do statystyk to myślałem nad tym, ale na razie podałem najprostszą formę. Być może będziemy ja rozbudowywać i wtedy statystyki się pojawią :)
25.10.2020 20:36
nie ma sprawy @tapczan :) Postaramy się regularnie raportować ;]
25.10.2020 19:06
Również w tym miejscu muszę to napisać.
Kolejne wypowiedzi nie związane z tematem, a przede wszystkim jakiekolwiek wzmianki nt "ściemy", "koronaświrusa" itp. będą usuwane, a autorzy karani ostrzeżeniem. W internecie jest wiele miejsc, gdzie prowadzone są tego typu dyskusje i niezdrowych emocji tam nie brakuje. To nie jest miejsce na rozmowy internetowych specjalistów od chorób zakaźnych.
Dziękuję za uwagę.
23.10.2020 10:33
Kolejne wypowiedzi nie związane z tematem, a przede wszystkim jakiekolwiek wzmianki nt "ściemy", "koronaświrusa" itp. będą usuwane, a autorzy karani ostrzeżeniem. W internecie jest wiele miejsc, gdzie prowadzone są tego typu dyskusje i niezdrowych emocji tam nie brakuje. To nie jest miejsce na rozmowy internetowych specjalistów od chorób zakaźnych.
Dziękuję za uwagę.
23.10.2020 09:26
@sylwester123 dużo zdrowia!
21.10.2020 15:08
@FanGraczyBayern dokładnie, nie ma o czym, a właściwie o kim rozmawiać. Bayern zdobył potrójną koronę i z pewnością nie ma w klubie nikogo kto mógłby zatęsknić za Kolumbijczykiem, który obecnie reprezentuje klub z zaplecza europejskiej elity.
17.10.2020 16:58
Żeby być precyzyjnym to średnio, albo i kiepsko to grał przez większą część swojej przygody z Bayernem. A trenował go nie tylko Kovac.
Generalnie podobnie było w Realu. Teraz gra w Everotnie, ma bardzo dobry początek, ale po pierwsze - zobaczymy ile to potrwa, a po drugie - to jest gra na zupełnie innej presji.
Edytowano : 2020-10-17 16:49:20
Nie ma absolutnie żadnego przypadku w tym, że żaden klub z europejskiego topu nie chciał Kolumbijczyka. A przecież koszt jego zatrudnienia nie był wcale duży...
17.10.2020 16:47
@Arkady142 słusznie się domyślasz :)
W faq dostępnym na portalu jest zresztą wyjaśniony system gwiazdek:
Co oznaczają gwiazdki przy nicku?
Pokrótce – gwiazdki odpowiadają aktywności na stronie. W serwisie DieRoten.PL punkty aktywności można zdobyć na wiele sposób: codzienna obecność na portalu (daje zdecydowanie najwięcej), napisanie komentarza czy też przyznawanie ocen zawodnikom. Wszystko to pozytywnie wpływa na gwiazdki. Jest jednak jeden czynnik, który może negatywnie wpłynąć na dorobek punktowy – ostrzeżenia.
09.10.2020 21:31
Dzięki @LoLson ;)
07.10.2020 22:10
Ja o jednym, a Ty @hoven kolejny raz o drugim wmawiając jeszcze mi co próbuje rzekomo przemycić. To nie jest poważna rozmowa.
W ogole nie oceniam transferów, a odnoszę się do wypowiedzi jakoby można było grajka x,y, czy z ściągnąć wcześniej. To jest natomiast tylko wróżenie z fusów, a zawodnikom, a tym bardziej agentom najczęściej po prostu bardziej opłaca się grać na czas. Daruj sobie wyciągnie z tej wypowiedzi jakiś pokrętnych tez bo to mało poważne.
05.10.2020 14:04
Ale @hoven , doskonale tutaj znam Twoja opinie i nie rozumiem po co piszesz setny raz to samo. Wiem jakie masz zdanie o Hasanie, zapewne zna je również 99% tutejszych użytkowników i naprawdę nie ma potrzeby przy każdej okazji się powtarzać.
05.10.2020 12:07
Generalnie ja tylko kolejny raz nadmienię, że nie ma najmniejszego przypadku w tym, że do transfery nie są dopinane przeważnie szybko, tylko wszystko ciągnie się bardzo długo. To gra interesów wielu stron, dla których nie ma niczego lepszego niż konkurs ofert :) A jak nie wiadomo o co chodzi...
05.10.2020 11:37
Witaj @OldBayernfan !
Liczę na częstsze wpisy :)
04.10.2020 16:30
@DarthSmd ale tygodniówkę płacisz zawsze, niezależnie czy to wypożyczony czy zakupiony zawodnik. To tak jakbyś przy sumie transferowej wydanej za zawodnika doliczał jego pensje.
Łatwo to przeliczyć według mnie. Jeśli np Bayern kupiłby zawodnika za 20 mln euro, który rozegrał 4 sezony, wypracował w tym czasie 70+ bramek i odszedł później za darmo, to pewnie nikt nie powiedziałby, ze był o kiepski interes.
04.10.2020 13:54
Jeśli mnie pamięć nie myli to za wypożyczenie Perisica Bayern zapłacił 5 mln euro. A Chorwat dał nam 8 bramek oraz 10 asyst. Ja bym powiedział, że jakość co najmniej adekwatna do poczynioneJ inwestycji.
04.10.2020 12:47
Nie @Bayern022 , spłodziłeś tutaj dziesiątki, jeśli nie setki komentarzy próbując przekonywać, ze Bayern to klub drugiej kategorii. To już wtedy trąciło absurdem, ale gorsze jest jeszcze to, ze nie wycofałeś się z tych słów, tylko pojawiłeś się ponownie na długo po końcowym triumfie i znalazłeś sobie kolejny pretekst ro narzekań.
03.10.2020 14:23
@Bayern022 widzę, że chętnie wysyłasz innym co pisali. To trochę zabawne w obliczu tego, że sam Całkiem niedawno twierdziłeś jak to Bayern jest klubem drugiej kategorii i ma nikłe szanse z poważnym rywalem.
03.10.2020 13:03
Ja tylko przypomnę, że problemy Manchesteru United nie wynikało z braku aktywności na rynku transferowym, a wprost przeciwnie - na kupowaniu zawodników bez głębszego pomyślunku. Pojawiło się co bardziej medialne nazwisko to się po nie sięgało. Nie było jakiejkolwiek długofalowej strategii, co dopiero w ostatnim czasie powoli się zmienia.
02.10.2020 13:54
@Moe dokładnie, czas wszystko zweryfikuje. Ile wynika z rzekomej nieporadności, a ile z linii nakreślonej przez "górę".
Ja w pełni rozumiem oczekiwania (w tym trenera), żeby kadrę wzmocnić i to najlepiej jak najszybciej. Tylko jakiś dziwnym trafem większość klubów i tak do końca okna transferowego, niemal do ostatnich jego godzin, ciągle aktywnie penetruje rynek i gorączkowo szuka zawodników.
02.10.2020 12:33
Standardowo za dużo zero-jedynkowych opinii.
Podejrzewam jednak @Moe , że gdyby Brazzo nie działał według przyjętej przez zarzad strategii to by robotę już stracił.
A tak doprawdy to działania na rynku najbardziej sprawiedliwie ocenić po dłuższym okresie czasu. Póki co Bayern w tym roku zdobył kilka całkiem cennych tytułów, czyż nie ? To jednak chyba musi oznaczać, że ci co budują tą drużynę nie wszystko robią źle.
02.10.2020 12:20
Ostrzegałem i czynię to po raz ostatni.
Wycieczki osobisty, komentarze nie związane z tematem i mające na celu tylko uderzenie w któregoś z użytkowników będą karane ostrzezeniami. A osoby, który notorycznie dopuszczają się tego typu praktyk i miały już na swoim koncie dziesiątki ostrzeżeń, zostaną ukarane permanentnym banem. Dziękuję.
01.10.2020 19:33
@Globin23 a mógłbyś raz jeszcze przytoczyć te "twarde liczby" ? ;)
01.10.2020 10:25
Generalnie to problemu wielu obserwatorów futbolu, że bardzo szybko wystawiają oceny. W przypadku Lucasa również nie mówiłbym już w tym momencie o pewniaku, bo jeszcze wiele się może wydarzyć, ale tak jak pisałem rok temu, tak napiszę teraz - to na pewno zawodnik z papierami na wielkie granie.
01.10.2020 10:24
@Reeken89 inne kluby nie narzekają ? Myślę, że zdecydowana większość narzeka.
@Adekwlkp a próbowałeś kliknąć w link "OCEŃ ZAWODNIKÓW FCB." ? :)
20.02.2021 18:47
Nie do końca. Rozmawialiśmy z kilkoma osobami na temat Sarra, którzy śledzili lingę francuską, i nikt nie mówił wtedy, że jest słaby. Powołanie do narodowej kadry też swoje mówi.
Niekiedy zawodnik z różnych przyczyn nie potrafi wpasować się do nowego klubu i wcale nie musi to oznaczać, że jest słabym graczem.
17.02.2021 14:53
@FanGraczyBayern tak jak pisałem - Norwich chciało nie 20 mln euro, tylko 20+11, i to w zeszłe lato.
Wątpliwym jest, aby teraz chcieli mniej, a ostatnie doniesienia z Anglii mówią wręcz o wyższej kwocie :)
17.02.2021 14:06
@FanGraczyBayern coś mi się nie zgadza. Bild pisał o kwocie 20 mln euro + 11 mln w bonusach, ale chodziło o zeszłe lato. Teraz Norwich chce w okolicach 35-40 mln.
17.02.2021 12:34
Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować na jakimkolwiek polu. Pisz na maila redakcyjnego, ktoś się odezwie.
14.02.2021 15:48
Chore są twoje kłamstwa oraz manipulacje, których nie będę już prostował. Szkoda mi czasu i nerwów. I to ostatnie moje zdanie. Nie potrafisz się dostosować to się pożegnamy.
Edytowano : 2021-02-14 15:41:59
Każdy kolejny komentarz nie na temat będzie usuwany. Nie będę się kopał z koniem i udawanial, ze nie jestem wielbłądem.
14.02.2021 15:36
@Reeken89 tak to Twoje zdanie, które usilnie forsujesz przy każdej okazji i to bez względu na okoliczności. Niektórych to już po prostu męczy :)
14.02.2021 15:07
Dokładnie @Edmund . Zawsze znajdzie się jakiś powód do krytyki, nawet najbardziej wydumany jak w tym przypadku.
Edytowano : 2021-02-14 14:56:07
Nie reeken. Różnica jest bardzo subtelna. W zasadzie zdanie członka zarządu jest z pewnością niemniej istotne niż to co jest napisane na stronie, która przecież działa „na zlecenie” osób zarządzających.
14.02.2021 14:52
@WayeThe najwyraźniej nie rozumiesz kontekstu. Przecież tutaj nie chodzi o samo słowo. Jesi wstawisz tam biały/żółty/zielony to będzie to samo. Nie godziny się na to - koniec, kropka.
14.02.2021 10:07
Nie wiem o co ten spór. Nigdy nie będziemy tolerować zwrotów tego typu, który zaprezentował autor tego usuniętego już komentarza. Co więcej, przy kolejnym tego typu typu zwrocie nie skończy się na ostrzeżeniu tylko na banie.
14.02.2021 09:52
Po pierwsze: ja nie jechałem ani po Roce, ani po Sarze, czy też Rode.
Po drugie: ja nie wiem, czy był wyróżniający, bo ligi francuskiej nie oglądam. Tu jednak nawet czytam jak się robi już kompletnego kalekę, który był rezerwowym w OM. Nie, nie był. I musiał jednak coś pokazywać jak miał być powołany do całkiem "niezłej" kadry.
Był niejeden całkiem dobry zawodnik, który nie potrafił się odnaleźć w nowym otoczeniu. Nie czyni go to jednak z automatu parodią piłkarza :)
10.02.2021 16:42
No fajnie.
To znaczy, że wymienieni zawodnicy kaleczyli i dlatego byli w orbicie zainteresowań, czy może jednak mieli fragmenty bardzo dobrej gry? Bo nie wiem o czym ta rozmowa.
10.02.2021 16:27
Kolejny raz to czytam jak to Sarr był rezerwowym i nie mogę wyjść z "podziwu". Ktoś tego fake newsa rozpowszechnił i jak widać żyje to swoim życiem ;) Sarr w zeszłym sezonie (pomijając jedno zawieszenie za kartki) ledwie dwukrotnie nie wyszedł w podstawowym składzie OM.
Edytowano : 2021-02-10 16:14:08
Czemu Sarr nie prezentuje odpowiedniej formy? Tutaj czynników może być wiele. Wątpliwe jest jednak, aby zawodnik w takiej dyspozycji był w orbicie zainteresowań selekcjonera Francuzów, a przypomnę, że Sarr był.
10.02.2021 16:12
Prosiłbym jednak o dyskusję merytoryczną, a nie wycieczki osobiste, które będą odpowiednio karane. Dzięki :)
29.01.2021 10:59
@JazGod błagam, już było trochę spokoju z tymi teoriami o tym "kombinowaniu"...I niech tak zostanie, bo tego się nie da czytać.
Dzięki.
29.01.2021 10:37
Jako że Bayern w ostatnich latach mocno penetruje rynek brytyjski (co nawiasem mówiąc wydaje się jbardzo dobrym posunięciem, bowiem Anglicy maja obecnie fantastyczne pokolenie), będzie jeszcze z pewnością wiele plotek łączących FCB z młodymi wyspiarzami. Najczęściej jednak będą to plotki, które na nic się nie przełożą. Dziwi mnie jednak jak niektórzy maja skłonność do krytyki rzekomych celów transferowych, których nawet na oczy nie widzieli.
28.01.2021 19:14
A żeby było zabawniej to Trent Alexander również zalicza słabiutki sezon :)
27.01.2021 11:30
Co do xg z wczoraj to sytuacja bramkowa Lewego była wyceniona na 0.33. Dla porównania Muellera - 0.53 i 0.12, a Alaby...0.01.
Edytowano : 2021-01-25 18:27:07
Źródło -> https://understat.com/match/15298
25.01.2021 18:26
@GwiazdaPoludnia być może porównanie nie jest trafione, ale wciąż nie uważam jak z jednej strony przy transferach w ogóle nie wliczamy do kosztów pensji, a w przypadku wypożyczeń niektórzy sumują te wydatki. To moim zdaniem trąci trochę manipulacją, ale oczywiście to moje zdanie i możesz mieć inne :)
Co do wypożyczeń to czołowe kluby z reguły nie sprowadzają do siebie młodych zawodników na zasadzie wypożyczenia. Raczej oddają.
Dla mnie osobiście wypozyczenia doświadczonych zawodników mają w pewnych okolicznościach sens. Można ich przez rok wypróbować i zdecydować czy są warci swojej ceny, co chroni potencjalnie przed jeszcze większymi stratami.
22.01.2021 12:57
@GuteSpiele no właśnie. Chodzi o to, żeby przy operowaniu kwotami starać się być jak najbardziej obiektywnym, a nie wydaje mnie się, żeby fair było z jednej strony doliczać gaże do kosztów wypożyczenia, a przy transferach zupełnie to pomijać.
Podobnie jestem zdania, że wypożyczeni zawodnicy mieli swój wkład w sukcesy i nie jest tak, że były to pieniądze wyrzucone w błoto. Może nie odegrali pierwszoplanowych ról, ale na przestrzeni sezonu tacy piłkarze potrafią mieć niemały wkład.
Edytowano : 2021-01-22 12:47:38
Można by również kompleksowo podejść do tematu i wyliczyć (chociaż nie wiem jak, ale jak wchodzimy tak głęboko w finanse to może ktoś ma odpowiednie dane ;) ) również wpływy jakie do klubu "przynieśli" chociażby tacy zawodnicy jak James, czy Coutinho. Mowa np. o sprzedanych koszulkach, ale nie tylko.
22.01.2021 12:44
@GwiazdaPoludnia czyli rozumiem, że jeśli Robert u nas zakończy karierę, ewentualnie na stare lata odejdzie gdzieś za darmo, to nie powiemy o świetnym transferze za darmo, tylko za ok 200 mln euro ? :)
22.01.2021 12:36
@GwiazdaPoludnia skąd te 90 mln na wypożyczenia ? Czy jak mówimy o kwotach transferowych to wliczamy wobec tego również gażę zawodnika ?:)
22.01.2021 12:25
Uspokoję Cię. Wątpliwym jest, aby to dyrektor sportowy w tym klubie w pojedynkę decydował o wzmocnieniach.
21.01.2021 12:57
Rozumiem @FanGraczyBayern , że widziałeś chłopaka w akcji przynajmniej kilka razy i podzielisz się jakąś merytoryczną opinią ? :)
Edytowano : 2021-01-20 10:06:54
PS James też gra w Everotnie i jakoś jeszcze kilka miesięcy wczesniej jak nie kopał się w czoło, to było tutaj wielu takich (czasem nie Ty? :>), którzy rozpływali się nad tym jak to mógł grać w FCB.
20.01.2021 10:05
A skąd informacje, że Richardsa nie chce nikt z Premier League? Ot chociażby EVerton był w ostatnich tygodniach z nim łączony.
20.01.2021 09:32
Proszę o powrót do tematu. Każdy kolejny komentarz nie związany z tematem będzie usuwany.
Dzięki.
18.01.2021 11:43
Ja chłopaka (Richardsa) w akcji nie widziałem, ale w libczach wygląda to co najmniej nieźle. Czołówka ligi jeśli chodzi o odbiory (2.7 ne mecz) oraz wysoko w udanych dryblingach (1.7 na mecz).
Wiadomo, że - jeśli w ogóle te plotki się potwierdzą - to będzie to zawodnik raczej rezerwowy.
Championship w ostatnich latach wypuściła całkiem spora ilość "fajnych grajków". Ot taki Maddison jak odchodził z Norwich miał 22 lata :)
16.01.2021 13:09
Niepotrzebne wypożyczenia? Żaden z tych zawodników nie był ważnym elementem układanki, ale nie równa się to temu, że byli niepotrzebni. Można oczywiście pisać historię na nowo i twierdzić, że "JAKBY nie było wypożyczeń to i tak BYŁABY LM". Tyle tylko, że to jest gdybanie, którego staram się unikać. Fakty są takie, że kadra w takim, a nie innym kształcie rozegrała WIELKI sezon i absolutnie NIKT nie wie co by było gdyby. A to, że dało się coś zrobić lepiej, czy lepiej kogoś kupić opiera się tylko i wyłącznie na gdybaniu (bo skąd wiadomo kogo dałoby się ściągnąć za daną kwotę ? Skąd wiadomo, że grajek X zrobiłby tyle samo lub więcej niż Coutinho, czy Thiago oraz Alaba, których tak łatwo tutaj niektórzy by sprzedawali? Gdybanie i jeszcze raz gdybanie).
Powtarzam - źle zarządzany klub nie jest w stanie być w tym miejscu. Wyniki finansowe co najmniej przyzwoite, wyniki sportowe genialne. A to że dużo ludzi wciąż narzeka na sposób prowadzenia tego klubu? To nie dziwi. Przez lata przekonywali jak to Bayern stacza się coraz to niżej w hierarchii europejskiego futbolu i zeszły sezon zrobił im niemałego psikusa. W ogóle się nie spodziewałem, że ci którzy przez lata tak uparcie forsowali tezę o upadku nagle zmienią front. Nie, to nie w ich stylu.
Edytowano : 2021-01-12 13:41:32
PS Nie słyszałem, aby ktokolwiek tutaj popierał swoje kompetencje odnośnie finansów jakimkolwiek obiektywnym dowodem (dyplom uczelni? Opracowania naukowe? Cokolwiek ? ;) ). Popraw mnie jeśli się mylę.
12.01.2021 13:39
Barcelona też "wiedziała", że Coutinho, czy Dembele się sprawdzą ;)
W negocjacjach biorą udział co najmniej dwie strony i nie ma żadnego znaczenia jak po jednej stronie jest mistrz w swoim fachu, jak po drugiej jest ktoś równie "sprytny" (ot np. taki, który nie chce słyszeć o przygarnięciu niepotrzebnych zawodników).
Nikt również nie wymyśla żadnych bzdur, ale taka jest polityka klubu. Może ona wynikać z wielu czynników oraz mieć różne przyczyny. Na tym właśnie polega biznes.
Proponuję jednak trzymać się rzeczywistości. Klub od dekad jest wzorem do naśladowania. W ostatnich latach był niejeden taki, który przewidywał upadek, a wszyscy wiemy jak się zakończył zeszły sezon.
Krytyka jak najbardziej tak, ale nie zapominajmy o faktach. Bayern to najlepsza drużyna w Europie, a bez sprawnego zarządzania nie jest to możliwe.
12.01.2021 11:05
Nie. Znowu nie. To Ty masz wielką potrzebę raz po raz usilnie forsować swoje tezy.
Ja jedynie odniosłem się do argumentu, czy "ktoś słyszał wcześniej o ...". Bo tutaj pojawił się taki argument, który miałby świadczyć na niekorzyść Richardsa (który nawiasem zapewne RÓWNIEŻ jest na radarze niejednego klubu i słyszał o nim niejeden klub z PL). Tylko tylko, że to NIE o tym ta rozmowa i NIE do tego się odnosiłem.
11.01.2021 15:32
A o Daviesie to słyszał wcześniej ? :)
11.01.2021 14:49
Każdy trener, podobnie zresztą jak dyrektor sportowy odpowiedzialny za transfery, ma całkiem niemało transferowych wtop na swoim koncie. KAŻDY.
To że w chwili obecnej "na górze" może być niemało wątpliwości w kontekście wykupienia Portugalczyka wcale nie oznacza, że za kilka miesięcy będzie podobnie. Poczekamy :)
11.01.2021 14:37
Jak zawsze @hoven przy naszych dyskusjach jak nie zakładam tylko jednej wersji. Wprost przeciwnie. Próbuje właśnie raz po raz pokazywać, że zmiennych może być co najmniej kilka i wcale nie musi być jedynej słusznej prawdy, którą np Ty starasz się raz po raz forsować.
Myśle natomiast, ze w piłkarskim światku Bayern wyglada - wbrew temu co twierdzisz - bardzo poważnie i zdecydowana większość spogląda z zazdrością na sposób w jaki ten klub jest zarządzany.
10.01.2021 20:41
@FanGraczyBayern ale jakie ma to znaczenie w kontekście tej dyskusji?
Ja twierdzę, że założenie, że można było kogoś sprzedać za kwotę x może być błędne z wielu przyczyn. M.in. Właśnie z braku chęci samego zawodnika, który po wygaśnięciu kontraktu może liczyć w większości przypadków na duzo lepsze warunki (chociażby za sam podpis).
Edytowano : 2021-01-10 14:46:11
Co do Roci to jeszcze bym się wstrzymał z opiniami, bo jest w Bayernie dopiero pół roku. Był niejeden taki, który odpalał później i wszyscy ci, którzy stawiali na tych zawodnikach krzyżyk zapadali się pod ziemie ;)
10.01.2021 14:44
Skąd założenie, że Alaba chciałby odejść? Być może właśnie o to chodzi samemu Austriakowi, żeby "zapracować" sobie na swój prawdopodobnie ostatni duży kontrakt. O o to znacznie łatwiej kiedy nie jesteś związany z żadnym klubem.
10.01.2021 12:19
Tak @FanGraczyBayern , szczególnie próby wywołania gownoburzy w tematach zupełnie nie powiązanych z futbolem.
Najpierw prowokujesz, a potem płacz.
10.01.2021 10:22
Ja wiele jestem w stanie zrozumieć, ale nie bardzo pasuje mi tutaj krucjata mająca na celu umniejszanie zasług polskiego skocza narciarskiego na polskiej stronie kibiców Bayernu.
07.01.2021 11:43
Sam przecież wcześniej piszesz "Dodam ze nie rozumiem czemu[...]", a następnie uznajesz za przytyk... :-)
Do reszty odnosić się nie będę.
05.01.2021 09:44
Zacznijmy od tego, że 30 mln euro dla klubu z Premier League to nie są wielkie pieniądze. Nie wiem skąd założenie, że np. taki Lamptey kosztowałby tyle i tyle. Brighton kupił go ledwie rok wczesniej i nie chcieli się go pozbywać, więc jak mniemam przekonać by ich mogła tylko kosmiczna oferta. Przypomnę, że Brighton w lecie odrzuciło ofertę za Bena White za ok 30 mln euro, a Anglik wcześniej nawet nie powąchał gry w Premier League.
05.01.2021 09:02
@hoven mnie się zdaje, że Ty sporo rzeczy po prostu nie chcesz zrozumieć, a w szczególności tych, które nie pasują do głoszonych na każdym kroku przez Ciebie tez.
@FCBMAR słuszna uwaga. Tyle tylko, że trudno się pewnym osobom wycofać ze swoich budowanych latami tez. Przecież Bayern miał być źle zarządzany, miał wypaść z europejskiej czołówki i nie miał rzekomo najmniejszych szans na walkę o LM. Rzeczywistość to wszystko bardzo szybko zweryfikowała, ale jest pewne grono osób, które zawsze musi mieć rację, więc w żaden sposób nie będzie potrafiła wycofać się ze swoich słów :)
Tutaj już padały teorie, że jak byśmy sprzedali wczesniej Thiago, czy Alabę to i tak byśmy sięgnęli po LM. Gdybanie w najlepsze, ale tylko wtedy jak pasuje do przyjętego założenia :)
05.01.2021 07:33
@hoven czasem jest lepiej pisać mniej niż bzdury, tudzież nieprawdę. @GuteSpiele za komentarz w których obrażał (tj pisał o upośledzeniu) dostał ostrzeżenie ode mnie. O innych komentarzach nie wiem, bo zostały usunięte, ale moderatorzy nie będą się po Twoich krzykach tłumaczyć z każdej swojej decyzji. Bądźmy poważni.
31.12.2020 15:30
Znowu 3x nie.
Od ciamajd (czy podobnych) to już wyzywałeś Lucasa, a teraz to samo robisz z nowymi nabytkami. Mylić się jest rzeczą ludzką, ale wypada wyciągać wnioski, a nie ciągle tkwić w tym samym miejscu. Dlatego też, co słusznie wspomniał poprzednik, podziękowano stosunkowo szybko Kovacovi, choć wbrew temu co wielu tutaj twierdzi, ja wcale nie twierdzę, że to nieudacznik. Nie podchodzę do sprawy zero-jedynkowo i zawsze staram się patrzeć szerzej.
I przede wszystkim nie lubię jak jestem natarczywie przekonywany do jednej "najprawdziwszej" prawdy. A to właśnie czynisz tutaj raz po raz jak tylko jest najmniejsza wręcz okazja do wbicia szpilki w Brazzo. Najmniejsza.
Już raz o tym mówiłem. Z Alabą i Thiago sięgneliśmy po najważniejsze trofeum, na które czekaliśmy od lat i na które rzekomo (tak przynajmniej wielu twierdziło po tych "nieudolnych" działaniach zarządu) nie mieliśmy szans. A że nie lubię gdybać, to nie widzę jakiegokolwiek sensu w zastanawianiu się, czy z ich potencjalnymi następcami wynik byłby podobny. Dlatego warto było, jeśli nawet zapłacimy taką cenę.
31.12.2020 14:13
Nie. Nie. Nie.
Od rozliczania roboty dyrektora sportowego w FCB są osoby niezwykle zasłużone dla historii tego klubu. Osoby, które są wzorem niemal dla całego piłkarskiego światka. Te same osoby dopiero co przedłużyły umowę z Brazzo, więc najwyraźniej cenią pracę jaką on wykonuje, a przynajmniej nie uważają jej za porażkę.
Można oczywiście wychodzić z założenia, że te osoby się na niczym nie znają, a ich sukcesy na przestrzeni wielu lat to zasługa tylko i wyłącznie farta.
Ja jednak podchodzę do życia w inny sposób i nie staram się dopasować rzeczywistości pod obraną wcześniej tezę broniąc jej i nie zważając na fakty.
31.12.2020 13:48
Niestety @Edmund , ale część osób, której niechęć do Brazzo zdaje się przysłaniać wszystko, w ogóle nie dopuszcza do siebie myśli, że Bośniak może po prostu realizować zadania wyznaczone przez górę. Tak to zresztą działa w większych przedsiębiorstwach.
31.12.2020 13:32
Nie 3 , a 33 * 2 do kwadratu.
Edytowano : 2020-12-31 13:15:51
A przywileje stąd, że zaprosiłem go do domu na sylwestra i nie chcę mieć stypy. Dzięki za wyrozumiałość.
31.12.2020 13:15
Przeszukałem całą bazę pod frazę "Nie pisz mojego imienia po tym języku bałtyckim, czy tam słowiańskim, bo mnie to obraża" i nic nie znalazło. Prawdopodobnie więc, jeśli w ogóle taki komentarz padł, został usunięty, a jego autor został odpowiednio "nagrodzony".
Co do "równości", to już chyba wszyscy moderatorzy tutaj się nauczyli, że...nie ma czegoś takiego. Da się ostrzeżenia jednej i drugiej stronie to i tak wszyscy prawią o braku równości, podwójnych standardach etc. Nie ma złotego środka o czym doskonale wiedzą wszyscy ci, którzy dzień w dzień muszą rozstrzygać tutejsze spory.
Mi wypada tutaj tylko złożyć wszystkim życzenia, szczęśliwego Nowego Roku, więcej ciekawych dyskusji, mniej prowokacji i uszczypliwości.
Edytowano : 2020-12-31 13:14:06
Co do kolejnych Twoich uwag w kierunku Brazzo mogę załamać tak samo ręce, jak w przypadku niektórych wypowiedzi osoby, której posty raz po raz krytykujesz. ZAWSZE, ZAWSZE w KAŻDEJ możliwej sytuacji znajdziesz nawet NAJMNIEJSZY powód do tego, żeby się do niego przyczepić. Krucjata trwa w najlepsze...
31.12.2020 13:05
A Ty nie widzisz @GuteSpiele , że nawet w jednym zdaniu sam sobie przeczysz?
Cytuję:
Nie zrownuje tych lig, ale wygranie każdej z nich jest tak samo(!!!!Halo?!) prestiżowe i wcale dla mistrza Łotwy nie jest łatwiejsze niż wygranie PL przez Liverpool (że co?!).
Zaraz dojdziemy do tego, że zwycięstwo w pucharze podwórka jest tak samo prestiżowe jak Puchar Świata.
29.12.2020 15:51
Tak jak pisałem sezon, czy dwa temu jak wytykano np. Gnabry'emu słabsze mecze. Nie ma zawodnika,, który przez cały rok prezentuje równą wysoką formę. Wtedy wielu twierdziło, że takiemu Sane to się nie zdarzy...
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu. Jak się ogląda mecze innych drużyn z doskoku, albo widzi się jedynie na skrótach te świetne zagrania danego zawodnika to potrafi to mocno zniekształcić obraz i może się wydawać, że jest on na pewno lepszy niż to, co się widzi u siebie.
A wracając do Sane to wierze oczywiście, że będzie grał na miarę swojego potencjału :)
20.12.2020 11:50
@GuteSpiele starałem się nie wchodzić w polemiki w temacie piłkarskiej, ale mówienie, że Grohl większej kariery poza Nirvaną nie zrobił. To jest ignorancja najwyższych lotów.
Foo Fighters to absolutnie TOPOWY światowy zespół, na którego europejskie toury często trudno nawet się dostać, a nie grają na małych salach tylko zapełniają częstokroć największe obiekty. Ich płyty sprzedają się świetnie, do tego niemal każdy poboczny projekt Grohla (a ma tego nie mało począwszy od filmów po granie z innymi muzykami) kończy się wielkim sukcesem. Grohl to w tej chwili jednak z największy gwiazd rockowych na świecie.
Mam zatem taką radę - lepiej czasem przed napisaniem tego typu osądów więcej czasu poświęcić na research.
18.12.2020 10:49
@FanGraczyBayern ja nie widzę, aby Gute raz po raz kpił z Twoich wypowiedzi. Wciąż nie jestem w stanie zrozumieć czemu nie dodasz go do ignorowanych, tylko wolisz raz po raz obśmiewać co pisze.
16.12.2020 22:25
@FanGraczyBayern ciagle prowokujesz, a potem płacz.
Ostatnie ostrzeżenie, kolejnych prowokacyjnych postów nie będę usuwał tylko karał ostrzeżeniami.
16.12.2020 21:59
@Moe no tak, ale gdyby nie realizował polityki klubowej to raczej nie przedłużano by z nim umowy, czyż nie?
16.12.2020 11:06
@ikki Ty naprawdę sądzisz, że to była to decyzja tylko i wyłącznie Hasana w kwestii odpuszczenia Wernera? Bo ja szczerze wątpię, aby miał on na tyle władzy.
Tak, klub się stacza, a cała Europa stawia za wzór Bayern - obiektywnie najlepszy zespół w Europie.
16.12.2020 10:04
Witaj @Raqulius ! Zapraszamy do częstych wpisów! :)
15.12.2020 19:25
Witaj @Sarius !
Zapraszamy do częstych wpisów :)
04.12.2020 09:13
@Arkady142 a gdzie ten błąd występuje ? Na głównej strony przy poprzednim meczu masz "oceny zawodników" -> https://www.dieroten.pl/stats/match/446
29.11.2020 21:48
Brakuje w tym konsekwencji @hoven i takie rzucanie cyferkami niebezpiecznie pachnie mi manipulacją.
Jeśli by bowiem np Bayern kupił takiego Wernera, który zostałby do końca kariery w Monachium, to sama ta transakcja (jeśli liczylibyśmy tak jak Ty wypożyczenia) nie zamknęłaby się w rzeczonych 100 mln, a w wielokrotności tej liczby.
29.11.2020 19:08
Ja wciąż nie rozumiem o co chodzi jednocześnie z tymi 100 mln na wypożyczenia, a z drugiej wymieniania kwot samych transferów.
Jak już operujemy kwotami włącznie z pensjami, to niech ma to ręce i nogi.
Edytowano : 2020-11-29 16:00:35
I przypomnę, że wypożyczeni zawodnicy mieli swój mniejszy i większy wkład w zdobywane trofea.
29.11.2020 15:59
@FanGraczyBayern miał już na swoim koncie 2 ostrzeżenia, dzisiaj otrzymał kolejne. I wszystkie ostrzeżenia nie dostał od tej samej osoby.
To tytułem wyjaśnienia. Dziękuję i pozdrawiam.
28.11.2020 22:32
@FanGraczyBayern ja nie mówię, że wszystko jest git, podobnie zresztą jak użytkownik, do którego się odnosiłem. Wystarczy tylko czytać spokojnie i uważnie.
Każdy mecz jest inny, a kluczowe w sporcie jest to, aby trafić formą w odpowiednim momencie i wtedy nie zawieść. Dlatego też wyciąganie daleko idących wniosków z ostatnich meczów jest dla każdego kibica, który trochę dłużej obserwuje futbol trochę zabawne. Wystarczy zresztą popatrzeć jak wiele klubów grających w zeszłym sezonie w pucharach do końca, ma olbrzymie problemy, które byłyby zapewne nie do wyobrażenia dla wszelkiej maści tutejszych krytyków.
Edytowano : 2020-11-26 11:32:30
To nie jest normalny sezon i wahania formy były, są i będą większe niż zwykle. Piłkarze to też ludzie.
26.11.2020 11:31
@ceiwold cieszę się, że napisałeś ten komentarz i liczę, że będziesz udzielał się tutaj częściej :) Jak sam widzisz sporo tutaj osób chętnych do krytyki, a znacznie mniej tej drugiej strony ;)
26.11.2020 11:19
Każdy kolejny komentarz leci wraz z odpowiednią "nagrodą". Przypominam, że dla osób, który były wielokrotnie wcześniej upominane nie będzie już taryfy ulgowej i 3 ostrzeżenie będzie się równało z banem na stałe.
Wciąż nie rozumiem ile razy można pisać, że można pewne osoby dodać do listy wrogów...
20.11.2020 14:07
@JazGod jeszcze raz apeluję, zejdź na ziemię. Faul nie jest tylko wtedy, kiedy nie trafi się w piłkę.
Jesteś pierwszy do wytykania rzekomych błędów sędziów, a ja proponuję, żebyś czas poświęcony na tą krucjatę, która do niczego nie prowadzi, poświęcił na przynajmniej pobieżne zaznajomienie się z przepisami. Może wtedy otworzyłbyś oczy.
16.11.2020 08:54
Nie @Globin23 . Mówię o opiniach na tej stronie. Czy to w przypadku Kimmicha, Gnabry'ego, czy ostatnio Lucasa - byli to zawodnicy skreślani.
Co do Roci to trudno, żeby silił się tutaj na jakąś dłuższą dyskusję przede wszystkim z jednego powodu - nie widziałem go wiele razy w akcji. Z doświadczenia jednak wiem, że w przypadku środkowych pomocników doświadczenie ma kolosalne znaczenie i częstokroć zawodnicy na tej pozycji stosunkowo późno potrafili pokazać pełnie swoich możliwości.
11.11.2020 21:44
Po pierwsze - @hoven jeśli ktoś z nas dwóch zmyśla to z pewnością nie ja. Zresztą nie po raz pierwszy.
Po drugie - z Kimmicha kpiono jako następcy Lahma. To fakt, nie opinia. Gnabry'ego w ogóle nie brano na poważnie, podobnie jak w chwili obecnej...Rocę.
Po trzecie - nas różni przede wszystkim to, że ja nic nie próbuje udowodnić. Ja wcale nie twierdze, że coś jest super, to tylko twoja projekcja rzeczywistości. To Ty raz po raz próbujesz narzucić swoją wizję i bardzo Ci się nie podoba jak ktoś postrzega to w inny tj mniej fatalistyczny sposób. I dlatego ja np. nigdy nie twierdziłem, że zarząd robi wszystko bezbłędnie, ale jeśli miałbym się kierować tylko tym, co tutaj niektórzy wypisują, to nie byłbym w stanie uwierzyć, że klub właśnie co sięgnął po tryplet. Przecież jest tak źle...Tu chodzi o równowagę, nic więcej. Rozumiem, że jak ktoś jest w centrum to osoby ze skrajnym podejściem do tematu lubią resztą szufladkować, ale to nie znaczy, że ma mi się to podobać.
11.11.2020 21:26
@tapczan no na to wychodzi, że moje gdybanie jest lepsze niż Twoje ;)
11.11.2020 21:14
Już czytałem jak to kadra zostaje osłabiona takimi przeciętniakami jak Kimmich, czy Gnabry to pozwól, że i tym razem swoim starym zwyczajem (nauczony wieloletnim doświadczeniem) wstrzymam się z osądami na temat dopiero co sprowadzonych zawodników.
Edytowano : 2020-11-11 21:12:25
Co więcej, jeśli staram się popatrzeć jak najbardziej obiektywnie na transfery pod dowództwem Brazzo, to przy zdecydowanej większości można postawić +.
11.11.2020 21:09
@hoven ja jeszcze rok, czy 2 lata temu tutaj czytałem jak to wszyscy nam odjeżdżają i trzeba będzie czekać na lepsze czasy. I co? Nadeszły, ale minęło od zwycięstwa niecałe 3 miesiące i wracają czarne wizje. Nie, dziękuję.
Warto było zbudować taki zespół, który sięgnął po tryplet. W A R T O!
Co do reszty - można gdybać, pisać różne scenariusze...tylko po co?! Koniec końców tak budowany zespół doprowadził do fantastycznego triumfu i według postronnych obserwatorów Bayern i w tym sezonie jest głównym faworytem do zwycięstwa w LM.
Fakty pokazują, że wbrew temu co niektórzy twierdzą, w tym klubie jednak ludzie na wysokich stanowiskach wiedzą co robią.
11.11.2020 20:53
@hoven ale nie widzisz, że to tylko Twoje GDYBANIE? Nic więcej? Możemy gdybać, snuć scenariusze, ale jedno jest pewne - tak zbudowana drużyną W TYM, a NIE INNYM składzie zgarnęła wszystko co najważniejsze w klubowej piłce. Jakakolwiek była za to cena, było WARTO. Zgodzi się ze mną 10/10 obiektywnych ossberwatorów.
Edytowano : 2020-11-11 20:38:44
Ja nie muszę czekać2,3,5, czy 10 lat. Pozwól, że będę się cieszył tu i teraz z sukcesów, których większość kibiców innych zespołów w całym swoim życiu nie doświadczą.
11.11.2020 20:36
Można gdybać i gdybać, ale naprawdę jestem niezmiernie ciekaw, czy wszyscy ci, którzy z taką łatwością oddaliby rok wcześniej Thiago, czy Alabę, oddaliby równie łatwo Puchar Mistrzów. Bo zarówno jeden, jak i drugi, mieli swój niemały wkład w sukcesy w zeszłym sezonie.
Może by się dało ich zastąpić, może nie. I tutaj możemy znowu gdybać...
Edytowano : 2020-11-11 20:26:58
W bilans dyrektora sportowego wlicza się ten tryplet, czy tylko wliczamy wpadki, a sukcesy to zasługa innych ?
11.11.2020 20:25
@GwiazdaPoludnia nie do końca. Nawet Kimmichowi się oberwało i szydzono z niego w kontekście zastępcy Lahma :)
Rozumiem, że jakiś młody kibic nie ma cierpliwości i bardzo szybko decyduje się wystawić laurkę zawodnikowi. Nie za bardzo jednak rozumiem kibiców, którzy już sporo w piłce widzieli i wciąż popełniają te same błędy przedwcześnie definitywnie (!) skreślając zawodnika A, czy B.
10.11.2020 10:01
W przypadku zawodników kupionych w ostatnim okienku powiem podobnie jak przed rokiem z Lucasem, czy kilka lat temu z Gnabrym czy Kimmichem. Dajmy czas, a potem oceńmy.
09.11.2020 16:04
Słuszna uwaga @Matilegolas . Pytanie zatem o zasadność wysyłania do takiego klubu na wypożyczenie...
09.11.2020 15:40
@JazGod Ty naprawdę dalej wierzysz w ten spisek?
A Anglii odgwizdywanie takich spalonych jak ten przy pierwszej bramce Lewego to norma. Druga bramka to nie minimalny, a wyraźny spalony.
08.11.2020 07:44
Dorośnij @hoven , bo tych trollingów już się nie da czytać.
07.11.2020 19:32
Ja tylko przypomnę, bo ciagle pojawiają się nowi użytkownicy - dzielenie się linkami do nielegalnych transmisji online jest złamaniem regulaminu strony.
Dziękuję za uwagę :)
03.11.2020 22:32
@hoven co do statystyk to myślałem nad tym, ale na razie podałem najprostszą formę. Być może będziemy ja rozbudowywać i wtedy statystyki się pojawią :)
25.10.2020 20:36
nie ma sprawy @tapczan :) Postaramy się regularnie raportować ;]
25.10.2020 19:06
Również w tym miejscu muszę to napisać.
Kolejne wypowiedzi nie związane z tematem, a przede wszystkim jakiekolwiek wzmianki nt "ściemy", "koronaświrusa" itp. będą usuwane, a autorzy karani ostrzeżeniem. W internecie jest wiele miejsc, gdzie prowadzone są tego typu dyskusje i niezdrowych emocji tam nie brakuje. To nie jest miejsce na rozmowy internetowych specjalistów od chorób zakaźnych.
Dziękuję za uwagę.
23.10.2020 10:33
Kolejne wypowiedzi nie związane z tematem, a przede wszystkim jakiekolwiek wzmianki nt "ściemy", "koronaświrusa" itp. będą usuwane, a autorzy karani ostrzeżeniem. W internecie jest wiele miejsc, gdzie prowadzone są tego typu dyskusje i niezdrowych emocji tam nie brakuje. To nie jest miejsce na rozmowy internetowych specjalistów od chorób zakaźnych.
Dziękuję za uwagę.
23.10.2020 09:26
@sylwester123 dużo zdrowia!
21.10.2020 15:08
@FanGraczyBayern dokładnie, nie ma o czym, a właściwie o kim rozmawiać. Bayern zdobył potrójną koronę i z pewnością nie ma w klubie nikogo kto mógłby zatęsknić za Kolumbijczykiem, który obecnie reprezentuje klub z zaplecza europejskiej elity.
17.10.2020 16:58
Żeby być precyzyjnym to średnio, albo i kiepsko to grał przez większą część swojej przygody z Bayernem. A trenował go nie tylko Kovac.
Generalnie podobnie było w Realu. Teraz gra w Everotnie, ma bardzo dobry początek, ale po pierwsze - zobaczymy ile to potrwa, a po drugie - to jest gra na zupełnie innej presji.
Edytowano : 2020-10-17 16:49:20
Nie ma absolutnie żadnego przypadku w tym, że żaden klub z europejskiego topu nie chciał Kolumbijczyka. A przecież koszt jego zatrudnienia nie był wcale duży...
17.10.2020 16:47
@Arkady142 słusznie się domyślasz :)
W faq dostępnym na portalu jest zresztą wyjaśniony system gwiazdek:
Co oznaczają gwiazdki przy nicku?
Pokrótce – gwiazdki odpowiadają aktywności na stronie. W serwisie DieRoten.PL punkty aktywności można zdobyć na wiele sposób: codzienna obecność na portalu (daje zdecydowanie najwięcej), napisanie komentarza czy też przyznawanie ocen zawodnikom. Wszystko to pozytywnie wpływa na gwiazdki. Jest jednak jeden czynnik, który może negatywnie wpłynąć na dorobek punktowy – ostrzeżenia.
09.10.2020 21:31
Dzięki @LoLson ;)
07.10.2020 22:10
Ja o jednym, a Ty @hoven kolejny raz o drugim wmawiając jeszcze mi co próbuje rzekomo przemycić. To nie jest poważna rozmowa.
W ogole nie oceniam transferów, a odnoszę się do wypowiedzi jakoby można było grajka x,y, czy z ściągnąć wcześniej. To jest natomiast tylko wróżenie z fusów, a zawodnikom, a tym bardziej agentom najczęściej po prostu bardziej opłaca się grać na czas. Daruj sobie wyciągnie z tej wypowiedzi jakiś pokrętnych tez bo to mało poważne.
05.10.2020 14:04
Ale @hoven , doskonale tutaj znam Twoja opinie i nie rozumiem po co piszesz setny raz to samo. Wiem jakie masz zdanie o Hasanie, zapewne zna je również 99% tutejszych użytkowników i naprawdę nie ma potrzeby przy każdej okazji się powtarzać.
05.10.2020 12:07
Generalnie ja tylko kolejny raz nadmienię, że nie ma najmniejszego przypadku w tym, że do transfery nie są dopinane przeważnie szybko, tylko wszystko ciągnie się bardzo długo. To gra interesów wielu stron, dla których nie ma niczego lepszego niż konkurs ofert :) A jak nie wiadomo o co chodzi...
05.10.2020 11:37
Witaj @OldBayernfan !
Liczę na częstsze wpisy :)
04.10.2020 16:30
@DarthSmd ale tygodniówkę płacisz zawsze, niezależnie czy to wypożyczony czy zakupiony zawodnik. To tak jakbyś przy sumie transferowej wydanej za zawodnika doliczał jego pensje.
Łatwo to przeliczyć według mnie. Jeśli np Bayern kupiłby zawodnika za 20 mln euro, który rozegrał 4 sezony, wypracował w tym czasie 70+ bramek i odszedł później za darmo, to pewnie nikt nie powiedziałby, ze był o kiepski interes.
04.10.2020 13:54
Jeśli mnie pamięć nie myli to za wypożyczenie Perisica Bayern zapłacił 5 mln euro. A Chorwat dał nam 8 bramek oraz 10 asyst. Ja bym powiedział, że jakość co najmniej adekwatna do poczynioneJ inwestycji.
04.10.2020 12:47
Nie @Bayern022 , spłodziłeś tutaj dziesiątki, jeśli nie setki komentarzy próbując przekonywać, ze Bayern to klub drugiej kategorii. To już wtedy trąciło absurdem, ale gorsze jest jeszcze to, ze nie wycofałeś się z tych słów, tylko pojawiłeś się ponownie na długo po końcowym triumfie i znalazłeś sobie kolejny pretekst ro narzekań.
03.10.2020 14:23
@Bayern022 widzę, że chętnie wysyłasz innym co pisali. To trochę zabawne w obliczu tego, że sam Całkiem niedawno twierdziłeś jak to Bayern jest klubem drugiej kategorii i ma nikłe szanse z poważnym rywalem.
03.10.2020 13:03
Ja tylko przypomnę, że problemy Manchesteru United nie wynikało z braku aktywności na rynku transferowym, a wprost przeciwnie - na kupowaniu zawodników bez głębszego pomyślunku. Pojawiło się co bardziej medialne nazwisko to się po nie sięgało. Nie było jakiejkolwiek długofalowej strategii, co dopiero w ostatnim czasie powoli się zmienia.
02.10.2020 13:54
@Moe dokładnie, czas wszystko zweryfikuje. Ile wynika z rzekomej nieporadności, a ile z linii nakreślonej przez "górę".
Ja w pełni rozumiem oczekiwania (w tym trenera), żeby kadrę wzmocnić i to najlepiej jak najszybciej. Tylko jakiś dziwnym trafem większość klubów i tak do końca okna transferowego, niemal do ostatnich jego godzin, ciągle aktywnie penetruje rynek i gorączkowo szuka zawodników.
02.10.2020 12:33
Standardowo za dużo zero-jedynkowych opinii.
Podejrzewam jednak @Moe , że gdyby Brazzo nie działał według przyjętej przez zarzad strategii to by robotę już stracił.
A tak doprawdy to działania na rynku najbardziej sprawiedliwie ocenić po dłuższym okresie czasu. Póki co Bayern w tym roku zdobył kilka całkiem cennych tytułów, czyż nie ? To jednak chyba musi oznaczać, że ci co budują tą drużynę nie wszystko robią źle.
02.10.2020 12:20
Ostrzegałem i czynię to po raz ostatni.
Wycieczki osobisty, komentarze nie związane z tematem i mające na celu tylko uderzenie w któregoś z użytkowników będą karane ostrzezeniami. A osoby, który notorycznie dopuszczają się tego typu praktyk i miały już na swoim koncie dziesiątki ostrzeżeń, zostaną ukarane permanentnym banem. Dziękuję.
01.10.2020 19:33
@Globin23 a mógłbyś raz jeszcze przytoczyć te "twarde liczby" ? ;)
01.10.2020 10:25
Generalnie to problemu wielu obserwatorów futbolu, że bardzo szybko wystawiają oceny. W przypadku Lucasa również nie mówiłbym już w tym momencie o pewniaku, bo jeszcze wiele się może wydarzyć, ale tak jak pisałem rok temu, tak napiszę teraz - to na pewno zawodnik z papierami na wielkie granie.
01.10.2020 10:24
@Reeken89 inne kluby nie narzekają ? Myślę, że zdecydowana większość narzeka.
30.09.2020 20:10