@Bayern022 kończę już bo widzę, że to ma średni sens.
Za Juppa na stronach kibiców każdego zespołu znalazłbyś również i takie opinie, że nas zleją. Przed dwumeczem z Barcą było pełno takich głosów. Jeśli do poważnych dyskusji chcesz posługiwać się takimi argumentami to...jest to mało poważne.
@Arkady142 piłkarze mówią wiele, ale niekoniecznie musi mieć to pokrycie w rzeczywistości. Sami zresztą twierdzą, że o transferach, które klub szykuje nie mają zielonego pojęcia i dowiadują się wtedy co my.
Raporty finansowe Bayernu są ogólnodostępne i to z ostatnich przynajmniej kilkunastu lat, a klub nie ukrywa również jaką politykę prowadzi. Rozmowa na te tematy byłą wydaje mi się wałkowana tutaj wiele razy i można albo trzymać się faktów, albo - i też były takie wstydliwe insynuacje - twierdzić, że zarząd uprawia "lewiznę" i pompuje swoje prywatne majątki.
Edytowano : 2020-06-22 14:14:09
Ty w ogóle wiesz w jakim modele działa np. Everton, czy też wiele innych np. angielskich klubów i jak bardzo jest to model różny od tego Bayernu?
Edytowano : 2020-06-22 14:15:14
Już abstrahując od tego ile Anglicy zarabiają na prawach tv i całej otoczce i ile zarobili na transferach.
22.06.2020 14:11
@Bayern022 to kto jest zatem tą ścisłą mityczną europejską czołówką, którą stawiasz wyżej niż Bayern?
Nie rozumiem za bardzo tego fragmentu o Liverpoolu i Lipsku. Przecież to oczywiste, że faworyt nie zawsze wygrywa. To Ty jednak próbujesz tutaj udowodnić, że Bayern w Europie nic nie znaczy i kibice rywali z utęsknieniem wyczekują starć z "Die Roten".
Co do pożyczki na transfery to powiem krótko - oczekujesz, że Bayern zachowa się jak nie-Bayern.
22.06.2020 13:42
@Bayern022 ale o czym Ty mówisz? Bayern był pokonany w ostatnich latach przez drużyny grające we finale. Czyli elita to tylko 2 drużyny i...kropka? Nie bądźmy śmieszni. Jeśli docierasz regularnie do półfinałów to nie jest przypadek.
Ty chcesz na siłę, wbrew powszechnej opinii obiektywnych obserwatorów, zrobić z Bayernu klub drugiej kategorii. A fakty są takie, że wbrew temu co mówisz Bayern jest zaliczany do ścisłej czołówki europejskiej, ba - patrząc po kursach bukmacherskich FCB jest głównym faworytem.
Nie rozumiem Twojej krucjaty, ale nie po raz pierwszy i zapewne nie po raz ostatni :)
22.06.2020 12:48
Z ciekawości zobaczyłem sobie jak wyglądają statystyki pojedynków główkowych Lukaku w Serie A. Wygrywa średnio 55% pojedynków, podobnie jak...Arek Milik :)
22.06.2020 08:44
Nie doszło nawet do starcia, a tutaj opinie jakby to był fakt :)
Lukaku oglądałem dziesiątki razy w Premier League i przegrywał pojedynki z zawodnikami postury Alaby. Belg ma posturę bestii, ale wydaje mnie się, że niezbyt potrafi korzystać ze swoich atrybutów fizycznych. Paradoksalnie podczas jego pobytu w United wydawało mi się, że lepiej wygląda grając przodem, a nie tyłem do bramki.
Myślę jednak, że znając zamiłowanie niektórych do wytykania najmniejszych błędów swoim zawodnikom, gdyby Lukaku grał u nas to byłby idealnym celem takich ataków, bo to zawodnik popełniający czasami naprawdę szkolne błędy :)
22.06.2020 08:39
@hoven a ile jest topowych klubów, które potrafiły sobie poradzić z wymiana pokoleniową? Bo mnie wyglada to tak, że łatwo mówić, a w praktyce to wyglada dużo gorzej.
Często piłkarz aby się rozwijać musi czuć absolutne zaufanie i być numerem jeden, a nie uczyć się jedynie na treningach od starszych. W idealnym świecie byłoby tak, ze młodzian jest sprowadzany i uczy się pod skrzydłami starszyzny, która przygotowuje go do gry na najwyższym poziomie. Tyle tylko, ze aby sprostać oczekiwania gry na takim poziomie musisz mieć nie tylko talent, nie tylko etykę pracy, nie tylko odpowiedni mental, ale również szczęście. Dlatego zycie pokazuje, ze bardzo trudno komukolwiek przychodzi taka wymiana pokoleniowa.
Bayern próbował zastąpić duet Robbery, ale na ta chwile się nie udało i być może szybko się nie uda. Bo gdyby to było takie proste to żaden europejski gigant nie przeżywałby kryzysu.
Edytowano : 2020-06-21 22:26:54
Ja widzę dążenie klubu do kupna skrzydłowego i nie czytałem jakiegokolwiek sygnału z Monachium jakoby Coman był postrzegany jako drugi Mbappe, ale może wiesz lepiej :)
Edytowano : 2020-06-21 22:32:48
A co do strategii na przyszłość to wydaje mnie się, że komunikaty z klubu są jednak czytelny i w miarę można określić czego się spodziewać. Powiedziałbym wrecz, że na tle wielu innych klubów FCB wyglada bardzo przejrzyście w tej kwestii.
21.06.2020 22:25
@seco555 kompletnie się nie zgodzę, bo mamy tutaj całkiem niemałą grupę użytkowników, którzy o klubie piszą przede wszystkim źle oraz nieliczną, która pisze tylko dobrze.
Nie widziałem tutaj nikogo kto by pisał, że nie można niczego złego powiedzieć. Są jednak apele o zdrowe proporcje bo co jak co, ale jesteśmy na stronie fanowskiej klubu :)
21.06.2020 21:59
I przede wszystkim apeluję o nie wyzywanie się od trolli itp bo to zupełnie nie pomaga w jakiejkolwiek sensownej dyskusji. Jest opcja ignorowania użytkowników to zachęcam do tego jeśli nie toleruje się twórczości wybranego usera.
21.06.2020 21:27
@seco555 wlasnie. Jakby Twoje relacje z żona w 90% ograniczało się do kłótni i jechania po niej to by znaczyło chyba, ze to ma średnio sens, prawda ?;)
Bo tutaj nikt nie twierdzi, ze trzeba się głaskać przy każdej okazji, a o zdrowe proporcje. Zdrowe nie jest gdy ktoś raz po raz jedzie po swoim klubie.
Edytowano : 2020-06-21 21:15:54
Oczywiście zachęcam do tego aby dzielić się swoim zdaniem, ale tez nie dziwie się, ze niektórzy zaczynaja tracić cierpliwość, bo co jak co, ale w ostatnich latach głosów krytycznych tutaj akurat nie brakuje :)
21.06.2020 21:08
@hoven Gnabry już teraz jest genialnym transferem. Obiektywnie. Piłkarz, za którego zapłacono grosze teraz jest wart przynajmniej kilka razy więcej.
Do reszty nie będę się odnosil.
Edytowano : 2020-06-20 22:14:08
W każdym klubie są okresy, gdzie transfery nie wypalały.
20.06.2020 22:13
@hoven przyklad dla mnie o tyle mocno nie trafiony, że Arsenal za czasów Walcotta nie mia nigdy nawet zbliżonych aspiracji do Bayernu. Tam każdy tytuł przyjęty byłby w kategoriach sukcesu.
Oceniając transfery pochopnie jest bardzo łatwo, a taka jest prawda, ze dopiero perspektywa lat pozwala realnie ocenić transfery. Przecież takie transfery jak Kimmicha, Daviesa czy Gnabry’ego trudno rozpatrywać obecnie w innych kategoriach niż wybitne, a było takich wielu, którzy krytykowali te posunięcia.
20.06.2020 21:45
@hoven ja nie mówię o samym Comanie, ale o tym przykładzie Walcotta. Cały czas to piszesz i wyglada to podobnie jak ostatnio w przypadku Goretzki, czy wcześniej Kimmicha - jaka dziwaczna jak dla mnie krucjata. Ja rozumiem w pełni, ze każdy ma swoje zdanie, ale jak powtarza to samo po raz dziesiętny to zapala mi się czerwona lampka ;)
@Bayern022 to są Twoje wyliczenia, które nie bazują na niczym konkretnym. Bayern oszczędzał długie lata i praktycznie w jedno ostatnie okienko wydał wszytsko (mówię o zarobkach netto). Łatwo operować nie swoją kasą, ale Bayern stawia przede wszytskim na racjonalne podejście do transferów. Zaszalano z Lucasem i póki co chyba nikt nie twierdzi, ze była to dobra decyzja.
20.06.2020 21:33
@Bayern022 lubisz mówić o finansach. Zapoznałeś się w końcu z raportami finansowymi klubu w ostatnich latach i możemy porozmawiać na argumenty ?:)
20.06.2020 21:19
Abstrahując już od wszystkiego...Cały czas @hoven prawisz o tym Walcocie. Nie znudziło się ?:) A może dasz przykład Kimmicha, czy Gnabry’ego, których tez już wielu skreślalo ?:)
20.06.2020 21:17
@Bayern022 to ze inne ligi nie grają nie ma większego znaczenia. Bayern od wielu miesięcy jest postrzegany jako jeden z głównych faworytów i większych wahań nie ma.
20.06.2020 16:11
Masz dziwna teorie faktu @Bayern022. Coś co jest tylko i wyłącznie Twoim przypuszczeniem, co się bie wydarzyło to na pewno nie fakt :)
20.06.2020 16:06
@Bayern022 ale Ty mówisz o tym co jest tu i teraz. Trzymajmy się wiec faktów i nie wymyślajmy bzdurnych argumentów na poparcie swoich tez.
20.06.2020 15:39
@Bayern022 trollujesz. Nikt tego nie napisał, a jedynie komentowano Twoje niezbyt słuszne uwagi jakoby europejska czołówka nie traktowała poważnie Bayernu co jest oczywista bzdurą. Bayern należy obecnie do głównych faworytów LM. Takie są fakty.
Edytowano : 2020-06-20 15:23:53
Ba, sprawdziłem oferty np pzbuk i szanse Bayernu ocenianie są najwyżej.
20.06.2020 15:21
@Bayern022 zarobki Bayernu są jawne, więc możesz do nich sięgnąć. Jeśli liczysz na wielkie cyfry to możesz się nieco zdziwić :)
Edytowano : 2020-06-17 16:44:10
Jednym się to podoba, drugim nie, ale dla zdrowia wszystkich lepiej zaakceptować obecną rzeczywistość - Bayern nie będzie się zadłużał, aby dokonać transferu.
17.06.2020 16:42
@TomiiiFCB no właśnie, i sztuką jest mieć w drużynie różnych zawodników. Tych, którzy potrafią brać na swoje barki ciężar gry, ale również tych, którzy w decydujących momentach wiedzą gdzie się znaleźć i "punktują". O to właśnie chodzi w sportach zespołowych - jednostki mają się uzupełniać tworząc kolektyw :)
17.06.2020 12:34
@FanGraczyBayern i to jest właśnie ocenianie grajka na podstawie jego formy, a nie klasy.
Czy to jest top? To zależy od przyjętej definicji. Ja jestem pewien, że mało jest na świecie zawodników gwarantujących takie liczby.
17.06.2020 12:26
@TomiiiFCB nie ma co opierać się tylko na liczbach.
Nie można jednak zakłamywać rzeczywistości odbierając klasy zawodnikowi, który niemal co mecz gwarantuje gole (średni udział przy golu w BL co 93 minuty). Trzeba odróżniać klasę od formy, a tutaj widze, że niejeden ma z tym problem z czego rodzą się konflikty
17.06.2020 12:17
Ja tylko nadmienię, że np. Franck Ribery nigdy nie zdobył więcej bramek w Bundeslidze w jednym sezonie niż Gnabry w obecnym (tj. 12).
17.06.2020 11:31
@nyy32 i o to właśnie chodzi, aby krytyka była konstruktywna :)
16.06.2020 21:40
Znaczy się chcesz mi powiedzieć @Bayern022 , że ta cała krucjata jest wynikiem wypowiedzianych na gorąco podczas meczu opinii komentatorów, których nazwisk nawet nie jesteś w stanie przytoczyć? No sorry, nie ogarniam tego.
16.06.2020 21:39
@Bayern022 chętnie zatem poznam autorów opinii takich jak "król środka pola", "super rozgrywa", "najlepszy zawodnika Bayernu". Czekam z niecierpliwością.
16.06.2020 21:30
@nyy32 no właśnie i szczerze z biegiem lat nie potrafię wciąż zrozumieć tego jak kibic klubu może czerpać radość z oglądania swojej drużyny skupiając się jednocześnie na wyłapywaniu jedynie złych zagrań danego zawodnika. I do tego jeszcze przekonywać cały świat, że dany grajek jest G wart.
16.06.2020 21:28
@Bayern022 tzn. co próbujesz zrozumieć? Jakie konkretne pochwały i porównania?
16.06.2020 21:24
@Bayern022
a mnie niezwykle ciekawi fenomen pewnej części użytkowników, którzy uwielbiają szukać kozłów ofiarnych w swojej drużynie. I odkąd pamiętam zawsze był jakiś cel ataków, zawsze był zawodnik, któremu wypominało się każde gorsze zagranie. Ja rozumiem, że można kogoś nie darzyć sympatia, ale przy każdej okazji próbować udawadniać świata, że grajek X jest nic nie wart? Dziwaczna krucjata.
16.06.2020 21:17
@hoven chyba nie do końca masz rację bowiem Goretzce nie został zaliczony żaden przechwyt w pierwszej połowie.
10.06.2020 21:48
Goretzka najwiecej odbiorow, kluczowych podań, hol i asysta, a tutaj czytam jaki to jest fatalny... :|
06.06.2020 16:39
@FanGraczyBayern i sztuką jest właśnie racjonalnie oceniać zawodników na postawie ich klasy, a nie tylko formy. Gnabry jest aktualnie w kiepskiej dyspozycji, ale to wciaz klasowy zawodnik.
06.06.2020 14:47
@Bayern022 ja od dawna nie rozumiem tego cieszenia się z nabytków, tak jakby to było przynajmniej tak ważne jak postawa na boisku.
Co z tego, że taki Gnabry czy Davies nie kosztowali dziesiątek milionów euro jak prezentują klasę światową? Chodzi po prostu o wydanie fortuny? No chyba nie, bo jakoś nie pasuje Ci chyba ściągnięty za grubą kasę Lucas. No i tak może być również w przypadku innych dużych transferów (choć ja bym Hernandeza nie skreślał), bo wydanie olbrzymiej kasy nie daje ci absolutnie żadnej gwarancji.
Były tutaj przez ostatnie lata narzekania, że Bayern nie kupił zawodnika X, czy Y, a prawda jest taka, że zdecydowana większość z tych zawodników kariery póki co nie zrobiła.
06.06.2020 13:13
@Bayern022 i Ty chcesz powiedzieć, że problemem takiego United było "przespanie" pewnego okresu po Fergusonie? Bo ja smiem twierdzić, że wprost przeciwnie - chaotycznie działanie, kupowanie medialnych nazwisk, a nie skupienie się na budowaniu prawdziwej drużyny.
Od słabych transferów wyzywany był już nie tak dawno Gnabry, czy Davies, teraz Goretzka i Lucas. Wcale się nie zdziwię jak niebawem w przypadku tych dwóch ostatnich będzie podobnie jak z tymi dwoma pierwszymi :)
06.06.2020 12:32
Proszę o mniej wycieczek osobistych.
A Ciebie @GuteSpiele uprzejmie proszę również o bardziej rozważne wypowiedzi. Lepiej czasem zastanowić się kilka razy przed wciśnięciem "wyślij". Już niejeden raz byłeś karany tutaj ostrzeżeniami i widzę, że wciąż nie wyciągasz wniosków. To nie jest tak, że ludzie się na Ciebie uwzięli...
14.04.2020 16:05
Niestety, ale wielokrotnie tutaj pisałem, że hoven ma mega tendencje do wyolbrzymiania potknięć Kimmicha i jednocześnie ignorowania wszystkich niedoskonałości TAA. Chcę wierzyć, że wynika to z faktu, że Anglika nie ogląda regularnie i stąd taka, a nie inna opinia.
Przytaczałem argument, również w formie suchych statystyk, ale widać temat wciąż wraca. Przyznam się, że upór w jakim @hoven próbuje przekonywać do swoich "racji" jest w tym przypadku mocno zastanawiający.
07.04.2020 09:48
Dokładnie tak jak mówi @Arkady142.
06.04.2020 09:37
@jastrzab123 a jakich informacji brakuje na stronie?
13.03.2020 19:55
@Kontraktowiec skąd takie info?
12.03.2020 15:38
Mourinho z kolejnej drużyny robi zespół, którego nie można po prostu oglądać. Jeszcze są tutaj tacy, którzy chcieliby dać mu szansę w MOnachium ? ;)
Brawa dla Lipska, byli o kilka klas lepsi :)
10.03.2020 22:56
Gnabry ma na swoim koncie obecnie 17 bramek i 10 asyst w tym sezonie. Zakładając ze nic się nie zmieni, a Serge zagra cały mecz, średnio co 78 minut ma wkład w bramkę. Klasa.
25.02.2020 22:18
Nie mamy skrzydeł, tak ? ;)
Brawo :)
25.02.2020 22:13
@hoven ależ godzinę najbliższego meczu masz już na głównej stronie w zakładce "następny mecz" :> ;)
16.02.2020 14:41
I 200 być może by pękło gdyby Sane się nie wysypał na ostatniej prostej...
To, że klub może tyle wydać wcale nie oznacza, że MUSI tyle wyłożyć.
14.02.2020 13:10
@Ivan7
Sprowokować? Nonsens. Po prostu, sprawa jest dla mnie jasna i oczywista - zawsze byli i będą tacy, którym pewne tematy nie pasują. Można je albo omijać szerokim łukiem, albo raz po raz wchodzić i pisać, że "po co o tym piszecie?".
Oczywiście jestem otwarty na wszelkie konstruktywne pomysły, które mogłyby zmienić ten stan rzeczy. Z góry jednak mówię, że pomysł jakoby nie pisać o tym, czy o tamtym odrzucam, bo jak zaznaczyłem jest na stronie sporo grup o rożnych oczekiwaniach.
13.02.2020 15:18
@karl1985 Tobie się to nie podoba, a znajdzie się sporo takich, którzy chcą być na bieżąco informowani. Ot np Ziyech był tutaj temat wielu dyskusji i jego osoba była często wymienia w kontekście wzmocnień Bayernu.
Jak komuś nie podoba się jakiś temat to zawsze ma możliwość omijania go szerokim łukiem, czyż nie?
Edytowano : 2020-02-13 14:52:38
@Piter1985
Owszem, jeśli będą pojawiały się raz po raz informacje o zainteresowaniu Bayernu to też będziemy temat kontynuować.
13.02.2020 14:51
Usuwane są komentarze łamiące regulamin, w tym te o bardzo niskiej wartości/nie na temat.
05.02.2020 14:27
W zeszłym sezonie 30 meczów, 10 bramek i 7 asyst. Te liczby to farsa?!
05.02.2020 13:24
Oczywiście, że Pavard i Lucas byli niejedonkrotnie krytykowani, ale trzeba mieć na uwadze fakt, że są to zawodnicy nowi. Często w takich wypadkach potrzeba czasu na aklimatyzację, aby poczuć się pewnie i pokazywać pełnie swych umiejętności.
W przypadku Boatenga o tym nie ma mowy. @JazGod , już niejeden raz szukałeś wręcz rozpaczliwych (jak dla mnie) argumentów, żeby bronić Niemca. Może pora po prostu nieco zdystansować się od swoich opinii i przyznać się, że nie miało się racji i zjazd Boatenga jest widoczny gołym okiem ?:)
06.01.2020 17:48
Witaj @ares180589 !
Zapraszamy do częstszych wpisów ;)
25.12.2019 12:03
@TomiiiFCB możesz wykupić dostęp do player.pl korzystając z naszego linka, albo wejdź po prostu tam i wykup odpowiedni pakiet jeśli chcesz oglądnąć legalnie :)
14.12.2019 19:04
@FanGraczyBayern co z tego? A co to za pytanie? :|
@Kimas , ale przecież przedmiotem dyskusji nie jest kto zagrał lepszy, czy gorszy mecz, bo to niejednokrotnie bywa subiektywnie, ale celność dośrodkowań, która jest jak najbardziej do zmierzenia. Zaprezentowałem we wcześniejszym komentarzu jak to się prezentuje i...tyle. Wnioski można sobie wyciągnąć samemu.
Edytowano : 2019-11-27 13:13:47
Dlatego jakbyśmy rozmawiali o tym, że piłkarz A się rzekomo opieprza, nie pracuje, w przeciwieństwie do piłkarza B, po czym by wyszło, że biega jednak średnio więcej niż piłkarz B to byłby to jak najbardziej sensowny argument.
27.11.2019 13:12
Suche fakty, bez komentarza.
Skuteczne dośrodkowania w Bundeslidze (za sofascore):
Coman 25%
Perisic 17%
Gnabry 17%
27.11.2019 12:59
@Panczo była już informacja o tym pod ostatnim newsem o typerze ;) Zgodnie z regulaminem, opieramy się o statystyki na fcbayern.de. Tam poczatkowo zaliczono bramkę Kimmichowi (więc u nas podobnie), ale później zmieniono na Pavarda.
26.11.2019 18:58
W kwestii hovena.
3 ostrzeżenia sprawiają, ze komentarze danego użytkownika nie są publikowane od razu, a trafiają do moderacji.
Wczoraj jeszcze jako strzelec bramki na oficjalnej stronie Bayernu był podany Kimmich. Teraz sytuacja widzę się zmieniła...
24.11.2019 12:30
W trzech pierwszych meczach za kadencji Ole United strzeliło 12 bramek. Potem były kolejne zwycięstwa, w tym po dobrych spotkaniach na trudnych terenach.
24.11.2019 08:57
Poważnie dalej niektórzy przywołują temat Kovaca?
Wyglada to obiecująco i oby tak dalej. Należy jednak pamiętać ze zaraz po zmianie szkoleniowca często można zaobserwować zmiany na plus. Nawet Solskjær zaliczył fantatsyczny początek...
Edytowano : 2019-11-23 16:13:38
A Gnabry kolejna bramka, a jeszcze niedawno miał to być przeciętniak ;) Co za grajek!
23.11.2019 16:13
Tak działają ostrzeżenia. Czym innym są natomiast bany, które jednak stosujemy bardzo rzadko, w ostateczności.
20.11.2019 12:07
@gregor to nie jest ban, tylko chwilowa (tj 14 tygodniowa) blokada, która wynika z trzeciego ostrzeżenia.
20.11.2019 12:00
@DonJupp4ever z całym szacunkiem, ale nie masz zielonego pojęcia kto co robi w zakresie moderowania komentarzy.
Bardzo rzadko jest natomiast tak, że sprawa jest czarno-biała. Są najczęściej dwa różne spojrzenia na tą samą sytuację. Ja raz jeszcze apeluję o wzajemne poszanowanie i prowadzenie kulturalnych dyskusji. W tym również na PW.
20.11.2019 09:19
Ręce opadają jak rzekomo dorośli ludzie nie potrafią dyskutować.
Kilka komentarzy na skandalicznym poziomie wyleciało.
Dziękuje za uwagę.
20.11.2019 07:37
Ty chyba kpisz @hoven. Może jeszcze mamy wymagać badań na iq, tudzież innych (psychiatrycznych)?
Rozmów na takim poziomie tutaj nie akceptujemy. Cała reszta to rozumie, a Ty ponownie masz z tym problem. Albo to w końcu pojmiesz i dostosujesz się do większości, albo wcześniej czy później będziemy musieli się pożegnać. Ale tym razem o tym zdecyduje reszta modów.
Edytowano : 2019-11-18 10:07:39
Dyskusje tutaj mają polegać na wymianie argumentów, a nie na próbach jak najładniejszego obrażenia rozmówcy. Chcesz się z nami bawić w kotka i myszkę? Bądźmy poważni.
18.11.2019 10:03
Niestety, ale pomimo wszystko @GuteSpiele ma trochę racji. Osobiście już dawno tutaj zaobserwowałem, że część użytkowników potrafi wytknąć chociażby najmniejszy błąd zawodnikom Bayernu, za wzór stawiając zawodników z innych lig...którzy - jak by im się bliżej przyjrzeć - to wcale nie popełniają mniej błędów. Weźmy na przykład Kimmicha i Trenta Alexandra, który był tutaj wymienany w kontekście obrońców, którzy potrafią nie tylko atakować, ale - rzekomo - również dobrze bronią (w przeciwieństwie do - rzekomo - Kimmicha). Tymczasem jak ogląda się tego drugiego regularnie to też widzi się niejeden błąd. Wystarczy zresztą spojrzeć w liczby.
Odbiory (średnio na 90 min):
Trent Alaxander 1.25
Kimmich 1.67
Przedryblowany (śr. co 90 min)
Trent ALexander 1.25
Kimmich 1.02
Tyle o faktach :)
13.11.2019 09:48
Arnold tak potrafi grać w obronie ze regularnie jest tan ogrywany w niejednym meczu, a dzisiaj - gdyby nie błąd sędziego - spowodowałby karnego.
10.11.2019 17:59
@Hourdeau wydaje mnie się, że bazujesz na jego najlepszym okresie w Arsenalu i zupełnie pomijasz to co było później. A ostatnie lata jego kariery to były nieudane eksperymenty z taktyką oraz coraz rzadsze trafianie z wprowadzaniem młodych.
Nie mówię, że to jest zły wybór na trenera tymczasowego, ale nie jest to kandydatura idealna. Jest sporo znaków zapytania, czy Wenger jest jeszcze "na czasie". Podobnie zresztą jest z Mourinho, który kiedyś osiągał świetne wyniki, a ostatnio częściej kojarzony jest z porażkami...
07.11.2019 12:13
@Hourdeau no tak było, ale do czasu...
Przecież to Francuz ściągał za duże pieniądze Aubę, Ozila, czy Lacazetta.
07.11.2019 11:03
@zielo151 United, czy Arsenal szukali skrzydłowych, nie mówiąc już o reszcie stawki w Anglii. Jak mówię, za 25 mln euro to w Premier League nie kupisz nawet nieźle zapowiadającego się juniora.
Może po prostu te informacje o tych rzekomych 25 mln nie mają wiele wspólnego z prawdą ?
06.11.2019 09:48
@zielo151 Ty naprawdę wierzysz w to, że taki grajek był dostępny za rzekome 25 mln, a zainteresowanie wykazała jedynie Sevilla? Przecież dla Anglików kwota 25 mln euro to są frytki...
06.11.2019 09:12
Banować trolli?
@Jurgen1982
Po pierwsze. Banować Również tych, którzy tutaj wcale się nie kryli z dopingowaniem przeciwników i cieszyli się z ich bramek?
Po drugie. Jest opcja zgłaszania komentarzy, wiec zapraszam do korzystania.
05.11.2019 07:57
Ja tylko przypomnę, że jesteśmy na stronie KIBICÓW BAYERNU.
Dziękuję za uwagę.
02.11.2019 15:57
Wszystko opisane jest w regulamine typera https://www.dieroten.pl/typer/rules
Punktacja
Dokładnie wytypowany wynik - 5 punktów
Prawidłowo wytypowany kierunek zdarzenia - 3 punkty
Prawidłowo wytypowana jedna wartość którejś ze stron ("gospodarza", albo "gościa") - 1 punkt
30.10.2019 13:50
@GuteSpiele
Wprowadzimy zatem możliwość usunięcia wysłanych ocen.
30.10.2019 12:11
@hoodykr ale co mam sprawdzać? Przecież to odwieczny problem, że mogą zdarzyć się ludzie, który ocenią zawodników w sposób, który wydaje się absurdalny. Dlatego też jakiś czas temu, chcąc wyeliminować próby manipulacji, dopuściliśmy funkcję oceniania jedynie dla użytkowników, którzy mają w pełni aktywne konta (czyli min 25 zaakceptowanych komentarzy).
Jeśli masz pomysł jak możemy usprawnić cały proces to chętnie wysłucham :)
30.10.2019 11:28
@FanGraczyBayern nie śledzę meczów Ajaxu, więc nie wiem. Potrafię jednak łączyć fakty i trudno mi uwierzyć w to, że świetnie grający zawodnik jest dostępny za rzekomo małe pieniądze i nikt poważny go nie chce. Po prostu.
22.10.2019 22:13
Ja nie wierzę w to, że można rzekomo mieć dobrego grajka za stosunkowo małe pieniądze, a tymczasem ów grajek dalej gra w tym samym klubie. Tyle klubów szukało wzmocnień, w Anglii kupują wszystkich co ledwo co potrafią prosto kopnąć piłkę...
No nie, po prostu nie.
22.10.2019 22:09
Ten sam Bayer, który oddał w całym meczu JEDEN(!!!) celny strzał? Naprawdę?
22.10.2019 21:54
@dzojko w tym meczu to Olympiakos ciśnie i PROWADZI grę? Że co?! Bądżmy poważni, nie piszmy bajek.
22.10.2019 21:36
Smutne jest to, że niektórzy tu wydają się triumfować jak rywale nam strzelają. Byle tylko oberwał w konsekwencji Kovac.
Smutne to, ot co.
22.10.2019 21:33
Coutinho na skrzydle był genialny w Liverpoolu. Tak, lepiej się czuje w środku, ale mówienie, że Brazylijczyk nie potrafi grać na skrzydle jest grubą przesadą.
22.10.2019 20:15
@tapczan nie promuje, ale temat jednak dość mocno zahacza o FCB, czyż nie ?
16.10.2019 13:46
@MateuszFCB ale znaczy się próbujesz tym samym powiedzieć, że największe kluby na świecie nie miewają meczów, gdzie męczą się z outsiderami? No przecież to nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością.
Cieszy awans na fotel lidera, gra trochę mniej, ale nie dajmy się zwariować.
28.09.2019 18:12
Póki co w tym sezonie daje gola, albo asystę średnio co 101 minut. To dużo więcej niż tylko szybkość.
24.09.2019 10:08
Nie rozegrał wymaganych 60 minut.
21.09.2019 19:06
Wystarczy przeanalizować ostatnie sezony Gnabry'ego, żeby zauważyć, że Niemiec zawsze "wolno" wchodzi w sezon.
21.09.2019 15:57
Kimmich asysta.
21.09.2019 15:34
Żeby przewagi nie mieli ci, co znają składy.
21.09.2019 14:36
Apeluję jednak o sensowne dyskusje, a nie wycieczki osobiste. Dzięki.
21.09.2019 14:14
Ja tylko nadmienię, że ten "grający piach" Thiago ma więcej odbiorów niż cała drużyna Bayernu razem wzięta :)
18.09.2019 22:26
@FanGraczyBayern zaiste, to niezwykle ciekawe, że potrafisz dać czas trenerowi obcego zespołu, niemal go bronisz pomimo fatalnego występu (nawet jak teraz strzelili to i tak nie zmienia faktu, że Slavia większość meczu DOMINOWAŁA w Mediolanie), a w kontekście trenera Bayernu szukasz tylko argumentów przeciwko, nie przepuszczając żadnej okazji do krytyki.
To luźna dygresja, dyskutować z tym nie zamierzam.
17.09.2019 20:46
Wprost przeciwnie drogi @Skobry . Chce, żeby ci wszyscy, którzy potrafią tutaj wylewać wiadro pomyj po słabej jednej połowie Bayernu, zobaczyli jak to wygląda w innych zespołach, z trenerami, którzy przecież są cenieni przez wielu. Bo czasami, czytając komentarze, wydaje mnie się, że w innych klubach to nie zdarzają się słabsze mecze...
@FanGraczyBayern znaczy się Conte wydając w tym okienku ok 150 mln euro ma wciąż słabszy zespół niż Slavia Praga?
17.09.2019 20:40
Fanów Conte zapraszam do włączenia meczu Interu ze Slavią Praga. Czesi dominują i wygrywają w Mediolanie...
17.09.2019 20:19
Wszystko fajnie, ale prosiłbym jednak nie reklamować nielegalnych stron streamujących mecze. Z góry dzięki!
16.09.2019 13:57
@FanGraczyBayern
Tak jak latami nas tutaj przekonywano (tak, było takich niemało), że dopiero po odejściu Pepa z klubu wyjdą wszystkie brudy na temat trenera? To już tutaj grali...
15.09.2019 11:06
Ja po prostu jestem w szoku czytając, ze punktem odniesienia ma być dorobek punktowy Carlo. Jeśli myślisz, ze to tylko to miało wpływ na to co się później stało z wlochem to...jak powiedziałem. Mogę zrobić tylko wielkie oczy :)
Pozdrawiam!
14.09.2019 20:58
@DarthSmd przyznał się szczerze, że jestem zszokowany i nawet nie będę wchodzić w dyskusję. Jeśli uważasz, że po tym meczu powinno się mu podziękować, bo podobnie uczyniono z Carlo, to ja robię wielkie oczy i milknę.
14.09.2019 20:43
@DarthSmd nie rozumiem za bardzo. Znaczy się apelujesz o zwolenienie Kovaca po tym meczu? Naprawdę?
14.09.2019 20:35
@Nookie ten kunszt, który pozwolił ledwo co wyjść z pola karnego w pierwszej części?
Ja rozumiem wiele, ale starajmy się nie kierować uprzedzeniami :)
14.09.2019 20:30
@LukaszDuda pomuliles strony. Jak chcesz dopingować BVB to trafiłeś zdecydowanie pod zły adres.
@Bayern022 kończę już bo widzę, że to ma średni sens.
Za Juppa na stronach kibiców każdego zespołu znalazłbyś również i takie opinie, że nas zleją. Przed dwumeczem z Barcą było pełno takich głosów. Jeśli do poważnych dyskusji chcesz posługiwać się takimi argumentami to...jest to mało poważne.
@Arkady142 piłkarze mówią wiele, ale niekoniecznie musi mieć to pokrycie w rzeczywistości. Sami zresztą twierdzą, że o transferach, które klub szykuje nie mają zielonego pojęcia i dowiadują się wtedy co my.
Raporty finansowe Bayernu są ogólnodostępne i to z ostatnich przynajmniej kilkunastu lat, a klub nie ukrywa również jaką politykę prowadzi. Rozmowa na te tematy byłą wydaje mi się wałkowana tutaj wiele razy i można albo trzymać się faktów, albo - i też były takie wstydliwe insynuacje - twierdzić, że zarząd uprawia "lewiznę" i pompuje swoje prywatne majątki.
Edytowano : 2020-06-22 14:14:09
Ty w ogóle wiesz w jakim modele działa np. Everton, czy też wiele innych np. angielskich klubów i jak bardzo jest to model różny od tego Bayernu?
Edytowano : 2020-06-22 14:15:14
Już abstrahując od tego ile Anglicy zarabiają na prawach tv i całej otoczce i ile zarobili na transferach.
22.06.2020 14:11
@Bayern022 to kto jest zatem tą ścisłą mityczną europejską czołówką, którą stawiasz wyżej niż Bayern?
Nie rozumiem za bardzo tego fragmentu o Liverpoolu i Lipsku. Przecież to oczywiste, że faworyt nie zawsze wygrywa. To Ty jednak próbujesz tutaj udowodnić, że Bayern w Europie nic nie znaczy i kibice rywali z utęsknieniem wyczekują starć z "Die Roten".
Co do pożyczki na transfery to powiem krótko - oczekujesz, że Bayern zachowa się jak nie-Bayern.
22.06.2020 13:42
@Bayern022 ale o czym Ty mówisz? Bayern był pokonany w ostatnich latach przez drużyny grające we finale. Czyli elita to tylko 2 drużyny i...kropka? Nie bądźmy śmieszni. Jeśli docierasz regularnie do półfinałów to nie jest przypadek.
Ty chcesz na siłę, wbrew powszechnej opinii obiektywnych obserwatorów, zrobić z Bayernu klub drugiej kategorii. A fakty są takie, że wbrew temu co mówisz Bayern jest zaliczany do ścisłej czołówki europejskiej, ba - patrząc po kursach bukmacherskich FCB jest głównym faworytem.
Nie rozumiem Twojej krucjaty, ale nie po raz pierwszy i zapewne nie po raz ostatni :)
22.06.2020 12:48
Z ciekawości zobaczyłem sobie jak wyglądają statystyki pojedynków główkowych Lukaku w Serie A. Wygrywa średnio 55% pojedynków, podobnie jak...Arek Milik :)
22.06.2020 08:44
Nie doszło nawet do starcia, a tutaj opinie jakby to był fakt :)
Lukaku oglądałem dziesiątki razy w Premier League i przegrywał pojedynki z zawodnikami postury Alaby. Belg ma posturę bestii, ale wydaje mnie się, że niezbyt potrafi korzystać ze swoich atrybutów fizycznych. Paradoksalnie podczas jego pobytu w United wydawało mi się, że lepiej wygląda grając przodem, a nie tyłem do bramki.
Myślę jednak, że znając zamiłowanie niektórych do wytykania najmniejszych błędów swoim zawodnikom, gdyby Lukaku grał u nas to byłby idealnym celem takich ataków, bo to zawodnik popełniający czasami naprawdę szkolne błędy :)
22.06.2020 08:39
@hoven a ile jest topowych klubów, które potrafiły sobie poradzić z wymiana pokoleniową? Bo mnie wyglada to tak, że łatwo mówić, a w praktyce to wyglada dużo gorzej.
Często piłkarz aby się rozwijać musi czuć absolutne zaufanie i być numerem jeden, a nie uczyć się jedynie na treningach od starszych. W idealnym świecie byłoby tak, ze młodzian jest sprowadzany i uczy się pod skrzydłami starszyzny, która przygotowuje go do gry na najwyższym poziomie. Tyle tylko, ze aby sprostać oczekiwania gry na takim poziomie musisz mieć nie tylko talent, nie tylko etykę pracy, nie tylko odpowiedni mental, ale również szczęście. Dlatego zycie pokazuje, ze bardzo trudno komukolwiek przychodzi taka wymiana pokoleniowa.
Bayern próbował zastąpić duet Robbery, ale na ta chwile się nie udało i być może szybko się nie uda. Bo gdyby to było takie proste to żaden europejski gigant nie przeżywałby kryzysu.
Edytowano : 2020-06-21 22:26:54
Ja widzę dążenie klubu do kupna skrzydłowego i nie czytałem jakiegokolwiek sygnału z Monachium jakoby Coman był postrzegany jako drugi Mbappe, ale może wiesz lepiej :)
Edytowano : 2020-06-21 22:32:48
A co do strategii na przyszłość to wydaje mnie się, że komunikaty z klubu są jednak czytelny i w miarę można określić czego się spodziewać. Powiedziałbym wrecz, że na tle wielu innych klubów FCB wyglada bardzo przejrzyście w tej kwestii.
21.06.2020 22:25
@seco555 kompletnie się nie zgodzę, bo mamy tutaj całkiem niemałą grupę użytkowników, którzy o klubie piszą przede wszystkim źle oraz nieliczną, która pisze tylko dobrze.
Nie widziałem tutaj nikogo kto by pisał, że nie można niczego złego powiedzieć. Są jednak apele o zdrowe proporcje bo co jak co, ale jesteśmy na stronie fanowskiej klubu :)
21.06.2020 21:59
I przede wszystkim apeluję o nie wyzywanie się od trolli itp bo to zupełnie nie pomaga w jakiejkolwiek sensownej dyskusji. Jest opcja ignorowania użytkowników to zachęcam do tego jeśli nie toleruje się twórczości wybranego usera.
21.06.2020 21:27
@seco555 wlasnie. Jakby Twoje relacje z żona w 90% ograniczało się do kłótni i jechania po niej to by znaczyło chyba, ze to ma średnio sens, prawda ?;)
Bo tutaj nikt nie twierdzi, ze trzeba się głaskać przy każdej okazji, a o zdrowe proporcje. Zdrowe nie jest gdy ktoś raz po raz jedzie po swoim klubie.
Edytowano : 2020-06-21 21:15:54
Oczywiście zachęcam do tego aby dzielić się swoim zdaniem, ale tez nie dziwie się, ze niektórzy zaczynaja tracić cierpliwość, bo co jak co, ale w ostatnich latach głosów krytycznych tutaj akurat nie brakuje :)
21.06.2020 21:08
@hoven Gnabry już teraz jest genialnym transferem. Obiektywnie. Piłkarz, za którego zapłacono grosze teraz jest wart przynajmniej kilka razy więcej.
Do reszty nie będę się odnosil.
Edytowano : 2020-06-20 22:14:08
W każdym klubie są okresy, gdzie transfery nie wypalały.
20.06.2020 22:13
@hoven przyklad dla mnie o tyle mocno nie trafiony, że Arsenal za czasów Walcotta nie mia nigdy nawet zbliżonych aspiracji do Bayernu. Tam każdy tytuł przyjęty byłby w kategoriach sukcesu.
Oceniając transfery pochopnie jest bardzo łatwo, a taka jest prawda, ze dopiero perspektywa lat pozwala realnie ocenić transfery. Przecież takie transfery jak Kimmicha, Daviesa czy Gnabry’ego trudno rozpatrywać obecnie w innych kategoriach niż wybitne, a było takich wielu, którzy krytykowali te posunięcia.
20.06.2020 21:45
@hoven ja nie mówię o samym Comanie, ale o tym przykładzie Walcotta. Cały czas to piszesz i wyglada to podobnie jak ostatnio w przypadku Goretzki, czy wcześniej Kimmicha - jaka dziwaczna jak dla mnie krucjata. Ja rozumiem w pełni, ze każdy ma swoje zdanie, ale jak powtarza to samo po raz dziesiętny to zapala mi się czerwona lampka ;)
@Bayern022 to są Twoje wyliczenia, które nie bazują na niczym konkretnym. Bayern oszczędzał długie lata i praktycznie w jedno ostatnie okienko wydał wszytsko (mówię o zarobkach netto). Łatwo operować nie swoją kasą, ale Bayern stawia przede wszytskim na racjonalne podejście do transferów. Zaszalano z Lucasem i póki co chyba nikt nie twierdzi, ze była to dobra decyzja.
20.06.2020 21:33
@Bayern022 lubisz mówić o finansach. Zapoznałeś się w końcu z raportami finansowymi klubu w ostatnich latach i możemy porozmawiać na argumenty ?:)
20.06.2020 21:19
Abstrahując już od wszystkiego...Cały czas @hoven prawisz o tym Walcocie. Nie znudziło się ?:) A może dasz przykład Kimmicha, czy Gnabry’ego, których tez już wielu skreślalo ?:)
20.06.2020 21:17
@Bayern022 to ze inne ligi nie grają nie ma większego znaczenia. Bayern od wielu miesięcy jest postrzegany jako jeden z głównych faworytów i większych wahań nie ma.
20.06.2020 16:11
Masz dziwna teorie faktu @Bayern022. Coś co jest tylko i wyłącznie Twoim przypuszczeniem, co się bie wydarzyło to na pewno nie fakt :)
20.06.2020 16:06
@Bayern022 ale Ty mówisz o tym co jest tu i teraz. Trzymajmy się wiec faktów i nie wymyślajmy bzdurnych argumentów na poparcie swoich tez.
20.06.2020 15:39
@Bayern022 trollujesz. Nikt tego nie napisał, a jedynie komentowano Twoje niezbyt słuszne uwagi jakoby europejska czołówka nie traktowała poważnie Bayernu co jest oczywista bzdurą. Bayern należy obecnie do głównych faworytów LM. Takie są fakty.
Edytowano : 2020-06-20 15:23:53
Ba, sprawdziłem oferty np pzbuk i szanse Bayernu ocenianie są najwyżej.
20.06.2020 15:21
@Bayern022 zarobki Bayernu są jawne, więc możesz do nich sięgnąć. Jeśli liczysz na wielkie cyfry to możesz się nieco zdziwić :)
Edytowano : 2020-06-17 16:44:10
Jednym się to podoba, drugim nie, ale dla zdrowia wszystkich lepiej zaakceptować obecną rzeczywistość - Bayern nie będzie się zadłużał, aby dokonać transferu.
17.06.2020 16:42
@TomiiiFCB no właśnie, i sztuką jest mieć w drużynie różnych zawodników. Tych, którzy potrafią brać na swoje barki ciężar gry, ale również tych, którzy w decydujących momentach wiedzą gdzie się znaleźć i "punktują". O to właśnie chodzi w sportach zespołowych - jednostki mają się uzupełniać tworząc kolektyw :)
17.06.2020 12:34
@FanGraczyBayern i to jest właśnie ocenianie grajka na podstawie jego formy, a nie klasy.
Czy to jest top? To zależy od przyjętej definicji. Ja jestem pewien, że mało jest na świecie zawodników gwarantujących takie liczby.
17.06.2020 12:26
@TomiiiFCB nie ma co opierać się tylko na liczbach.
Nie można jednak zakłamywać rzeczywistości odbierając klasy zawodnikowi, który niemal co mecz gwarantuje gole (średni udział przy golu w BL co 93 minuty). Trzeba odróżniać klasę od formy, a tutaj widze, że niejeden ma z tym problem z czego rodzą się konflikty
17.06.2020 12:17
Ja tylko nadmienię, że np. Franck Ribery nigdy nie zdobył więcej bramek w Bundeslidze w jednym sezonie niż Gnabry w obecnym (tj. 12).
17.06.2020 11:31
@nyy32 i o to właśnie chodzi, aby krytyka była konstruktywna :)
16.06.2020 21:40
Znaczy się chcesz mi powiedzieć @Bayern022 , że ta cała krucjata jest wynikiem wypowiedzianych na gorąco podczas meczu opinii komentatorów, których nazwisk nawet nie jesteś w stanie przytoczyć? No sorry, nie ogarniam tego.
16.06.2020 21:39
@Bayern022 chętnie zatem poznam autorów opinii takich jak "król środka pola", "super rozgrywa", "najlepszy zawodnika Bayernu". Czekam z niecierpliwością.
16.06.2020 21:30
@nyy32 no właśnie i szczerze z biegiem lat nie potrafię wciąż zrozumieć tego jak kibic klubu może czerpać radość z oglądania swojej drużyny skupiając się jednocześnie na wyłapywaniu jedynie złych zagrań danego zawodnika. I do tego jeszcze przekonywać cały świat, że dany grajek jest G wart.
16.06.2020 21:28
@Bayern022 tzn. co próbujesz zrozumieć? Jakie konkretne pochwały i porównania?
16.06.2020 21:24
@Bayern022
a mnie niezwykle ciekawi fenomen pewnej części użytkowników, którzy uwielbiają szukać kozłów ofiarnych w swojej drużynie. I odkąd pamiętam zawsze był jakiś cel ataków, zawsze był zawodnik, któremu wypominało się każde gorsze zagranie. Ja rozumiem, że można kogoś nie darzyć sympatia, ale przy każdej okazji próbować udawadniać świata, że grajek X jest nic nie wart? Dziwaczna krucjata.
16.06.2020 21:17
@hoven chyba nie do końca masz rację bowiem Goretzce nie został zaliczony żaden przechwyt w pierwszej połowie.
10.06.2020 21:48
Goretzka najwiecej odbiorow, kluczowych podań, hol i asysta, a tutaj czytam jaki to jest fatalny... :|
06.06.2020 16:39
@FanGraczyBayern i sztuką jest właśnie racjonalnie oceniać zawodników na postawie ich klasy, a nie tylko formy. Gnabry jest aktualnie w kiepskiej dyspozycji, ale to wciaz klasowy zawodnik.
06.06.2020 14:47
@Bayern022 ja od dawna nie rozumiem tego cieszenia się z nabytków, tak jakby to było przynajmniej tak ważne jak postawa na boisku.
Co z tego, że taki Gnabry czy Davies nie kosztowali dziesiątek milionów euro jak prezentują klasę światową? Chodzi po prostu o wydanie fortuny? No chyba nie, bo jakoś nie pasuje Ci chyba ściągnięty za grubą kasę Lucas. No i tak może być również w przypadku innych dużych transferów (choć ja bym Hernandeza nie skreślał), bo wydanie olbrzymiej kasy nie daje ci absolutnie żadnej gwarancji.
Były tutaj przez ostatnie lata narzekania, że Bayern nie kupił zawodnika X, czy Y, a prawda jest taka, że zdecydowana większość z tych zawodników kariery póki co nie zrobiła.
06.06.2020 13:13
@Bayern022 i Ty chcesz powiedzieć, że problemem takiego United było "przespanie" pewnego okresu po Fergusonie? Bo ja smiem twierdzić, że wprost przeciwnie - chaotycznie działanie, kupowanie medialnych nazwisk, a nie skupienie się na budowaniu prawdziwej drużyny.
Od słabych transferów wyzywany był już nie tak dawno Gnabry, czy Davies, teraz Goretzka i Lucas. Wcale się nie zdziwię jak niebawem w przypadku tych dwóch ostatnich będzie podobnie jak z tymi dwoma pierwszymi :)
06.06.2020 12:32
Proszę o mniej wycieczek osobistych.
A Ciebie @GuteSpiele uprzejmie proszę również o bardziej rozważne wypowiedzi. Lepiej czasem zastanowić się kilka razy przed wciśnięciem "wyślij". Już niejeden raz byłeś karany tutaj ostrzeżeniami i widzę, że wciąż nie wyciągasz wniosków. To nie jest tak, że ludzie się na Ciebie uwzięli...
14.04.2020 16:05
Niestety, ale wielokrotnie tutaj pisałem, że hoven ma mega tendencje do wyolbrzymiania potknięć Kimmicha i jednocześnie ignorowania wszystkich niedoskonałości TAA. Chcę wierzyć, że wynika to z faktu, że Anglika nie ogląda regularnie i stąd taka, a nie inna opinia.
Przytaczałem argument, również w formie suchych statystyk, ale widać temat wciąż wraca. Przyznam się, że upór w jakim @hoven próbuje przekonywać do swoich "racji" jest w tym przypadku mocno zastanawiający.
07.04.2020 09:48
Dokładnie tak jak mówi @Arkady142.
06.04.2020 09:37
@jastrzab123 a jakich informacji brakuje na stronie?
13.03.2020 19:55
@Kontraktowiec skąd takie info?
12.03.2020 15:38
Mourinho z kolejnej drużyny robi zespół, którego nie można po prostu oglądać. Jeszcze są tutaj tacy, którzy chcieliby dać mu szansę w MOnachium ? ;)
Brawa dla Lipska, byli o kilka klas lepsi :)
10.03.2020 22:56
Gnabry ma na swoim koncie obecnie 17 bramek i 10 asyst w tym sezonie. Zakładając ze nic się nie zmieni, a Serge zagra cały mecz, średnio co 78 minut ma wkład w bramkę. Klasa.
25.02.2020 22:18
Nie mamy skrzydeł, tak ? ;)
Brawo :)
25.02.2020 22:13
@hoven ależ godzinę najbliższego meczu masz już na głównej stronie w zakładce "następny mecz" :> ;)
16.02.2020 14:41
I 200 być może by pękło gdyby Sane się nie wysypał na ostatniej prostej...
To, że klub może tyle wydać wcale nie oznacza, że MUSI tyle wyłożyć.
14.02.2020 13:10
@Ivan7
Sprowokować? Nonsens. Po prostu, sprawa jest dla mnie jasna i oczywista - zawsze byli i będą tacy, którym pewne tematy nie pasują. Można je albo omijać szerokim łukiem, albo raz po raz wchodzić i pisać, że "po co o tym piszecie?".
Oczywiście jestem otwarty na wszelkie konstruktywne pomysły, które mogłyby zmienić ten stan rzeczy. Z góry jednak mówię, że pomysł jakoby nie pisać o tym, czy o tamtym odrzucam, bo jak zaznaczyłem jest na stronie sporo grup o rożnych oczekiwaniach.
13.02.2020 15:18
@karl1985 Tobie się to nie podoba, a znajdzie się sporo takich, którzy chcą być na bieżąco informowani. Ot np Ziyech był tutaj temat wielu dyskusji i jego osoba była często wymienia w kontekście wzmocnień Bayernu.
Jak komuś nie podoba się jakiś temat to zawsze ma możliwość omijania go szerokim łukiem, czyż nie?
Edytowano : 2020-02-13 14:52:38
@Piter1985
Owszem, jeśli będą pojawiały się raz po raz informacje o zainteresowaniu Bayernu to też będziemy temat kontynuować.
13.02.2020 14:51
Usuwane są komentarze łamiące regulamin, w tym te o bardzo niskiej wartości/nie na temat.
05.02.2020 14:27
W zeszłym sezonie 30 meczów, 10 bramek i 7 asyst. Te liczby to farsa?!
05.02.2020 13:24
Oczywiście, że Pavard i Lucas byli niejedonkrotnie krytykowani, ale trzeba mieć na uwadze fakt, że są to zawodnicy nowi. Często w takich wypadkach potrzeba czasu na aklimatyzację, aby poczuć się pewnie i pokazywać pełnie swych umiejętności.
W przypadku Boatenga o tym nie ma mowy. @JazGod , już niejeden raz szukałeś wręcz rozpaczliwych (jak dla mnie) argumentów, żeby bronić Niemca. Może pora po prostu nieco zdystansować się od swoich opinii i przyznać się, że nie miało się racji i zjazd Boatenga jest widoczny gołym okiem ?:)
06.01.2020 17:48
Witaj @ares180589 !
Zapraszamy do częstszych wpisów ;)
25.12.2019 12:03
@TomiiiFCB możesz wykupić dostęp do player.pl korzystając z naszego linka, albo wejdź po prostu tam i wykup odpowiedni pakiet jeśli chcesz oglądnąć legalnie :)
14.12.2019 19:04
@FanGraczyBayern co z tego? A co to za pytanie? :|
@Kimas , ale przecież przedmiotem dyskusji nie jest kto zagrał lepszy, czy gorszy mecz, bo to niejednokrotnie bywa subiektywnie, ale celność dośrodkowań, która jest jak najbardziej do zmierzenia. Zaprezentowałem we wcześniejszym komentarzu jak to się prezentuje i...tyle. Wnioski można sobie wyciągnąć samemu.
Edytowano : 2019-11-27 13:13:47
Dlatego jakbyśmy rozmawiali o tym, że piłkarz A się rzekomo opieprza, nie pracuje, w przeciwieństwie do piłkarza B, po czym by wyszło, że biega jednak średnio więcej niż piłkarz B to byłby to jak najbardziej sensowny argument.
27.11.2019 13:12
Suche fakty, bez komentarza.
Skuteczne dośrodkowania w Bundeslidze (za sofascore):
Coman 25%
Perisic 17%
Gnabry 17%
27.11.2019 12:59
@Panczo była już informacja o tym pod ostatnim newsem o typerze ;) Zgodnie z regulaminem, opieramy się o statystyki na fcbayern.de. Tam poczatkowo zaliczono bramkę Kimmichowi (więc u nas podobnie), ale później zmieniono na Pavarda.
26.11.2019 18:58
W kwestii hovena.
3 ostrzeżenia sprawiają, ze komentarze danego użytkownika nie są publikowane od razu, a trafiają do moderacji.
24.11.2019 21:07
@GuteSpiele oczywiście -> https://www.dieroten.pl/typer
Klikasz na runde i masz.
24.11.2019 14:03
Wczoraj jeszcze jako strzelec bramki na oficjalnej stronie Bayernu był podany Kimmich. Teraz sytuacja widzę się zmieniła...
24.11.2019 12:30
W trzech pierwszych meczach za kadencji Ole United strzeliło 12 bramek. Potem były kolejne zwycięstwa, w tym po dobrych spotkaniach na trudnych terenach.
24.11.2019 08:57
Poważnie dalej niektórzy przywołują temat Kovaca?
Wyglada to obiecująco i oby tak dalej. Należy jednak pamiętać ze zaraz po zmianie szkoleniowca często można zaobserwować zmiany na plus. Nawet Solskjær zaliczył fantatsyczny początek...
Edytowano : 2019-11-23 16:13:38
A Gnabry kolejna bramka, a jeszcze niedawno miał to być przeciętniak ;) Co za grajek!
23.11.2019 16:13
Tak działają ostrzeżenia. Czym innym są natomiast bany, które jednak stosujemy bardzo rzadko, w ostateczności.
20.11.2019 12:07
@gregor to nie jest ban, tylko chwilowa (tj 14 tygodniowa) blokada, która wynika z trzeciego ostrzeżenia.
20.11.2019 12:00
@DonJupp4ever z całym szacunkiem, ale nie masz zielonego pojęcia kto co robi w zakresie moderowania komentarzy.
Bardzo rzadko jest natomiast tak, że sprawa jest czarno-biała. Są najczęściej dwa różne spojrzenia na tą samą sytuację. Ja raz jeszcze apeluję o wzajemne poszanowanie i prowadzenie kulturalnych dyskusji. W tym również na PW.
20.11.2019 09:19
Ręce opadają jak rzekomo dorośli ludzie nie potrafią dyskutować.
Kilka komentarzy na skandalicznym poziomie wyleciało.
Dziękuje za uwagę.
20.11.2019 07:37
Ty chyba kpisz @hoven. Może jeszcze mamy wymagać badań na iq, tudzież innych (psychiatrycznych)?
Rozmów na takim poziomie tutaj nie akceptujemy. Cała reszta to rozumie, a Ty ponownie masz z tym problem. Albo to w końcu pojmiesz i dostosujesz się do większości, albo wcześniej czy później będziemy musieli się pożegnać. Ale tym razem o tym zdecyduje reszta modów.
Edytowano : 2019-11-18 10:07:39
Dyskusje tutaj mają polegać na wymianie argumentów, a nie na próbach jak najładniejszego obrażenia rozmówcy. Chcesz się z nami bawić w kotka i myszkę? Bądźmy poważni.
18.11.2019 10:03
Niestety, ale pomimo wszystko @GuteSpiele ma trochę racji. Osobiście już dawno tutaj zaobserwowałem, że część użytkowników potrafi wytknąć chociażby najmniejszy błąd zawodnikom Bayernu, za wzór stawiając zawodników z innych lig...którzy - jak by im się bliżej przyjrzeć - to wcale nie popełniają mniej błędów. Weźmy na przykład Kimmicha i Trenta Alexandra, który był tutaj wymienany w kontekście obrońców, którzy potrafią nie tylko atakować, ale - rzekomo - również dobrze bronią (w przeciwieństwie do - rzekomo - Kimmicha). Tymczasem jak ogląda się tego drugiego regularnie to też widzi się niejeden błąd. Wystarczy zresztą spojrzeć w liczby.
Odbiory (średnio na 90 min):
Trent Alaxander 1.25
Kimmich 1.67
Przedryblowany (śr. co 90 min)
Trent ALexander 1.25
Kimmich 1.02
Tyle o faktach :)
13.11.2019 09:48
Arnold tak potrafi grać w obronie ze regularnie jest tan ogrywany w niejednym meczu, a dzisiaj - gdyby nie błąd sędziego - spowodowałby karnego.
10.11.2019 17:59
@Hourdeau wydaje mnie się, że bazujesz na jego najlepszym okresie w Arsenalu i zupełnie pomijasz to co było później. A ostatnie lata jego kariery to były nieudane eksperymenty z taktyką oraz coraz rzadsze trafianie z wprowadzaniem młodych.
Nie mówię, że to jest zły wybór na trenera tymczasowego, ale nie jest to kandydatura idealna. Jest sporo znaków zapytania, czy Wenger jest jeszcze "na czasie". Podobnie zresztą jest z Mourinho, który kiedyś osiągał świetne wyniki, a ostatnio częściej kojarzony jest z porażkami...
07.11.2019 12:13
@Hourdeau no tak było, ale do czasu...
Przecież to Francuz ściągał za duże pieniądze Aubę, Ozila, czy Lacazetta.
07.11.2019 11:03
@zielo151 United, czy Arsenal szukali skrzydłowych, nie mówiąc już o reszcie stawki w Anglii. Jak mówię, za 25 mln euro to w Premier League nie kupisz nawet nieźle zapowiadającego się juniora.
Może po prostu te informacje o tych rzekomych 25 mln nie mają wiele wspólnego z prawdą ?
06.11.2019 09:48
@zielo151 Ty naprawdę wierzysz w to, że taki grajek był dostępny za rzekome 25 mln, a zainteresowanie wykazała jedynie Sevilla? Przecież dla Anglików kwota 25 mln euro to są frytki...
06.11.2019 09:12
Banować trolli?
@Jurgen1982
Po pierwsze. Banować Również tych, którzy tutaj wcale się nie kryli z dopingowaniem przeciwników i cieszyli się z ich bramek?
Po drugie. Jest opcja zgłaszania komentarzy, wiec zapraszam do korzystania.
05.11.2019 07:57
Ja tylko przypomnę, że jesteśmy na stronie KIBICÓW BAYERNU.
Dziękuję za uwagę.
02.11.2019 15:57
Wszystko opisane jest w regulamine typera https://www.dieroten.pl/typer/rules
Punktacja
Dokładnie wytypowany wynik - 5 punktów
Prawidłowo wytypowany kierunek zdarzenia - 3 punkty
Prawidłowo wytypowana jedna wartość którejś ze stron ("gospodarza", albo "gościa") - 1 punkt
30.10.2019 13:50
@GuteSpiele
Wprowadzimy zatem możliwość usunięcia wysłanych ocen.
30.10.2019 12:11
@hoodykr ale co mam sprawdzać? Przecież to odwieczny problem, że mogą zdarzyć się ludzie, który ocenią zawodników w sposób, który wydaje się absurdalny. Dlatego też jakiś czas temu, chcąc wyeliminować próby manipulacji, dopuściliśmy funkcję oceniania jedynie dla użytkowników, którzy mają w pełni aktywne konta (czyli min 25 zaakceptowanych komentarzy).
Jeśli masz pomysł jak możemy usprawnić cały proces to chętnie wysłucham :)
30.10.2019 11:28
@FanGraczyBayern nie śledzę meczów Ajaxu, więc nie wiem. Potrafię jednak łączyć fakty i trudno mi uwierzyć w to, że świetnie grający zawodnik jest dostępny za rzekomo małe pieniądze i nikt poważny go nie chce. Po prostu.
22.10.2019 22:13
Ja nie wierzę w to, że można rzekomo mieć dobrego grajka za stosunkowo małe pieniądze, a tymczasem ów grajek dalej gra w tym samym klubie. Tyle klubów szukało wzmocnień, w Anglii kupują wszystkich co ledwo co potrafią prosto kopnąć piłkę...
No nie, po prostu nie.
22.10.2019 22:09
Ten sam Bayer, który oddał w całym meczu JEDEN(!!!) celny strzał? Naprawdę?
22.10.2019 21:54
@dzojko w tym meczu to Olympiakos ciśnie i PROWADZI grę? Że co?! Bądżmy poważni, nie piszmy bajek.
22.10.2019 21:36
Smutne jest to, że niektórzy tu wydają się triumfować jak rywale nam strzelają. Byle tylko oberwał w konsekwencji Kovac.
Smutne to, ot co.
22.10.2019 21:33
Coutinho na skrzydle był genialny w Liverpoolu. Tak, lepiej się czuje w środku, ale mówienie, że Brazylijczyk nie potrafi grać na skrzydle jest grubą przesadą.
22.10.2019 20:15
@tapczan nie promuje, ale temat jednak dość mocno zahacza o FCB, czyż nie ?
16.10.2019 13:46
@MateuszFCB ale znaczy się próbujesz tym samym powiedzieć, że największe kluby na świecie nie miewają meczów, gdzie męczą się z outsiderami? No przecież to nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością.
Cieszy awans na fotel lidera, gra trochę mniej, ale nie dajmy się zwariować.
28.09.2019 18:12
Póki co w tym sezonie daje gola, albo asystę średnio co 101 minut. To dużo więcej niż tylko szybkość.
24.09.2019 10:08
Nie rozegrał wymaganych 60 minut.
21.09.2019 19:06
Wystarczy przeanalizować ostatnie sezony Gnabry'ego, żeby zauważyć, że Niemiec zawsze "wolno" wchodzi w sezon.
21.09.2019 15:57
Kimmich asysta.
21.09.2019 15:34
Żeby przewagi nie mieli ci, co znają składy.
21.09.2019 14:36
Apeluję jednak o sensowne dyskusje, a nie wycieczki osobiste. Dzięki.
21.09.2019 14:14
Ja tylko nadmienię, że ten "grający piach" Thiago ma więcej odbiorów niż cała drużyna Bayernu razem wzięta :)
18.09.2019 22:26
@FanGraczyBayern zaiste, to niezwykle ciekawe, że potrafisz dać czas trenerowi obcego zespołu, niemal go bronisz pomimo fatalnego występu (nawet jak teraz strzelili to i tak nie zmienia faktu, że Slavia większość meczu DOMINOWAŁA w Mediolanie), a w kontekście trenera Bayernu szukasz tylko argumentów przeciwko, nie przepuszczając żadnej okazji do krytyki.
To luźna dygresja, dyskutować z tym nie zamierzam.
17.09.2019 20:46
Wprost przeciwnie drogi @Skobry . Chce, żeby ci wszyscy, którzy potrafią tutaj wylewać wiadro pomyj po słabej jednej połowie Bayernu, zobaczyli jak to wygląda w innych zespołach, z trenerami, którzy przecież są cenieni przez wielu. Bo czasami, czytając komentarze, wydaje mnie się, że w innych klubach to nie zdarzają się słabsze mecze...
@FanGraczyBayern znaczy się Conte wydając w tym okienku ok 150 mln euro ma wciąż słabszy zespół niż Slavia Praga?
17.09.2019 20:40
Fanów Conte zapraszam do włączenia meczu Interu ze Slavią Praga. Czesi dominują i wygrywają w Mediolanie...
17.09.2019 20:19
Wszystko fajnie, ale prosiłbym jednak nie reklamować nielegalnych stron streamujących mecze. Z góry dzięki!
16.09.2019 13:57
@FanGraczyBayern
Tak jak latami nas tutaj przekonywano (tak, było takich niemało), że dopiero po odejściu Pepa z klubu wyjdą wszystkie brudy na temat trenera? To już tutaj grali...
15.09.2019 11:06
Ja po prostu jestem w szoku czytając, ze punktem odniesienia ma być dorobek punktowy Carlo. Jeśli myślisz, ze to tylko to miało wpływ na to co się później stało z wlochem to...jak powiedziałem. Mogę zrobić tylko wielkie oczy :)
Pozdrawiam!
14.09.2019 20:58
@DarthSmd przyznał się szczerze, że jestem zszokowany i nawet nie będę wchodzić w dyskusję. Jeśli uważasz, że po tym meczu powinno się mu podziękować, bo podobnie uczyniono z Carlo, to ja robię wielkie oczy i milknę.
14.09.2019 20:43
@DarthSmd nie rozumiem za bardzo. Znaczy się apelujesz o zwolenienie Kovaca po tym meczu? Naprawdę?
14.09.2019 20:35
@Nookie ten kunszt, który pozwolił ledwo co wyjść z pola karnego w pierwszej części?
Ja rozumiem wiele, ale starajmy się nie kierować uprzedzeniami :)
14.09.2019 20:30
@LukaszDuda pomuliles strony. Jak chcesz dopingować BVB to trafiłeś zdecydowanie pod zły adres.
14.09.2019 20:26