DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: lupa666 Strona 3

@jastrząb123 - wiadomo, że nie my o transferach decydujemy, ale pomarzyć można:) Ktoś pisał, że liczy na transfer Sahina - pamiętając jak grał ten chłopak w Dortmundzie to byłby genialny transfer, idealny piłkarz mogący zastąpić Schweiniego lub Gustavo. Kroos jak dla mnie jest dobrą "10", ale potrzebuje zmiennika. Muller moim zdaniem powinien walczyć o miejsce na prawym skrzydle z Robbenem. Kto powiniej być tym graczem walczącym o miejsce w składzie z Kroosem? Hmm może tutaj Lewandowski? Chłop ma 10 asyst i 22 gole w tym sezonie, więc to robi wrażenie. No i Polak w Bayernie byłby fajnym prezentem dla nas. Mi się marzy Ozil, ale na to raczej nie ma co liczyć. No i oczywiście zmiennik dla Gomeza musi być, bo co by nie gadać Mario na pewno będzie grał, bo to światowej klasy snajper. Jak przyjdzie Giroud to się nie obrażę, ale lepszy byłby napastnik innego typu, bardziej techniczny jak np. Papiss Cisse (że też go nie kupiliśmy wcześniej), van Persie albo Zlatan. Jak dla mnie najlepiej jakbyśmy wrócili do gry 2 napastnikami, ale na to chyba nie ma co liczyć.

13.05.2012 19:13

Potrzeba nam kilku transferów poza tymi, które są zaklepane już. Konieczny jest bardzo dobry napastnik (albo 2 jeśli odejdzie Petersen(, środkowy pomocnik na dobrym poziomie i boczny obrońca. No i oczywiście rezerwowy bramkarz.

13.05.2012 13:57

@aalijen masz 100% racji. Ta radość jest nie na miejscu po takiej kompromitacji. Nie wiem z czego się cieszą, bo taki wynik to kompromitacja. Mam nadzieję, że w finale Ligii Mistrzów zagrają o niebo lepiej, bo inaczej będzie katastrofa.

13.05.2012 13:55

Tylko, że ten Drogba, który się przewraca do chwilę strzelił piękną bramkę. No i cały czas był pod grą. Bardziej się obawiam właśnie Drogby niż Torresa.

06.05.2012 11:38

Oglądałem wczoraj mecz Chelsea z Liverpoolem i powiem wam jedno - przeraża mnie ich skuteczność. Jak zrobią 3 akcje to strzelają 2 gole... Mam nadzieję, że w finale CL Neuer pokaże klasę, a Mario się przebudzi i strzeli gola albo dwa ;) Już nie mogę się doczekać tego meczu:)

06.05.2012 11:23

Gratulacje dla Huntera za króla strzelców - zasłużył. Mario powalczy za rok. Mam nadzieję, że strzeli gole w nadchodzących, najważniejszych meczach sezonu;]

05.05.2012 17:11

A kto powiedział, że Nerlinger oglądał Girouda? Ja wolałbym, żeby tym obserwowanym graczem był Belhanda -fantastycznie gra w tym sezonie i byłby alternatywą na każdej pozycji w linii pomocy, a wiadomo, że klasowych graczy mamy w pierwszej 11, ale rezerwowych już brakuje.

29.04.2012 11:36

Jak dla mnie stroje piękne:) Dawno takich fajnych "wyjazdówek" nie było:)

27.04.2012 16:47

Ten mecz był niesamowity! Te emocje, dramaturgia, fantastyczny poziom sportowy no i przede wszystkim zwycięstwo naszego Bayernu:) Cudownie się patrzy jak Bayern dominuje w Madrycie;) Znów Bawarczycy pokazali, że wiedzą co to znaczy walka na 100 % i gra do ostatniej sekundy meczu. Cała drużyna świetna, a genialni Lahm, Neuer, Alaba, Gustavo, Kross, Ribery i Gomez. Zwłaszcza Mario mi zaimponował, bo choć nie siedziała mu piłka i gola nie strzelił to biegał i walczył na całej długości i szerokości boiska. Klasa światowa:) Z niecierpliwością czekam na finał - całym sercem z Bayernem:)

26.04.2012 06:49

Świetny mecz i genialna gra Bayernu:) Jestem bardzo szczęśliwy:) Po dzisiejszym meczu i takiej grze mamy duże szanse na awans do finału:) Brawo Bayern!

17.04.2012 22:39

Świetny mecz i genialna gra Bayernu:) Jestem bardzo szczęśliwy:) Po dzisiejszym meczu i takiej grze mamy duże szanse na awans do finału:) Brawo Bayern!

17.04.2012 22:39

@Misiek - ja o tym doskonale wiem, że są przecież podatki itp. Co nie znaczy, że Bayern nie może dołożyć kilku mln i kupić ewentualnego zastępcy za tę samą kwotę, za którą by sprzedał Robbena. Ja bym go z chęcią zamienił na Ozila a Mullera przesunął na skrzydło - tak jak gra w reprezentacji. Nasuwa mi się też kilka innych nazwisk piłkarzy, którzy mogliby zastąpić Robbena. Ale to tylko moje zdanie, wiem o tym, że większość jest za pozostaniem Holendra w naszej drużynie. Ja też będę mu życzył jak najlepiej jeśli zostanie.

13.04.2012 22:24

Możecie mnie zlinczować, ale ja bym go sprzedał jeśli ktoś dałby z 30 milionów euro. Wolałbym kogoś, kto gra mniej egoistycznie i bardziej zespołowo, no i nie jest za szkła. A 30 mln to już kasa, za jaką można kupić gwiazdę.

13.04.2012 17:18

Niestety fatalnie dziś zagrał Robben i Muller. Do tego kiepsko wszedł w mecz Schweini. Pochwały w naszej drużynie dla Alaby i Gustavo się należą. Moim zdanie niepotrzebnie zszedł Gomez, bo jakby był na boisku to po pierwsze on by strzelał karnego, a po drugie on zawsze jest groźny - nawet jak nic nie gra cały mecz, to może strzelić gola z jednej jedynej akcji. Jeszcze dodam na temat Robbena tyle - w tym sezonie dobrze gra tylko przeciwko słabym przeciwnikom i wtedy gdy cały zespół gra porywająco. Nie potrafi pociągnąć drużyny i niewiele wnosi do gry w takich meczach jak dziś. Chętnie widziałbym w jego miejsce kogoś innego i pisałem to już wiele razy, ale to tylko moje zdanie.

11.04.2012 22:11

To co robi dzis Robben to woła o pomstę do nieba... Dramat

11.04.2012 21:51

@patelo_mcac - to jest całkiem inny Yilmaz, a na imię ma Burak jak dobrze pamiętam:) Tak czy inaczej chłopak wymiata, strzela zdecydowana wiekszość goli dla swojej drużyny i sam ciągnie grę.

10.04.2012 16:47

Pozamiatane w drugim meczu. Barca 3-1.

03.04.2012 21:56

Karny dla Milanu się należał teraz, ale zgadnijcie co? Karnego nie ma, bo to nie Barca...

03.04.2012 21:50

@lopez - obyś miał rację :D

03.04.2012 21:42

Piechot - drugi karny dla Barcy z kapelusza. Przepychanki w polu karnym jakich dziesiątki w każdym meczu. Ewidentnie na siłę Barcy pomagają...

03.04.2012 21:34

Sędziuje śmieszny Bjoern Kuipers z Holandii... to jest skandal jak Barce przepychają na siłę. Nie lubię Milanu ale dziś im kibicuję ze wszystkich sił!

03.04.2012 21:31

Makabra jak sędziowie pomagają Barcelonie... karny z kapelusza! Granie z nimi jest zawsze 11 na 12 :/

03.04.2012 21:28

Wymęczone, ale strasznie ważne zwycięstwo:) Neuer dziś zagrał TRAGICZNIE! Nie wiem, o czym myślał na boisku nasz bramkarz, ale na pewno nie o meczu. Mam nadzieję, że w kolejnych meczach cała drużyna zagra lepiej. Ale najważniejsze dziś 3 punkty i pogoń za BVB :D

31.03.2012 17:25

Z obozu rywala :)

Barrios zmienia klub. Transfer do Chin za 12 milionów euro!
Źródło: Bild
Lucas Barrios odchodzi z Borussii Dortmund. Jego nowym klubem będzie chińskie Guangzhou Evergrande.
więcej na ten temat: http://transfery.info/51442,barrios-zmienia-klub-transfer-do-chin-za-12-milionow-euro

22.03.2012 20:54

Bardzo fajne losowanie ćwierćfinału - z Marsylią na pewno mamy szanse i jesteśmy faworytem. Ewentualny półfinał będzie już bardzo trudny, bo pewnie zagra w nim Real (choć byłoby super jakby wygrał APOEL), no ale na tym etapie będą już same potęgi. Generalnie możemy raczej się cieszyć niż narzekać ;)

16.03.2012 12:17

@redo - każdy kibic wie, że Barca jest strasznie mocna i ciężko się z nimi gra. Jasne, że trzeba ich ograć, jeśli chce się wygrywać, ale lepiej niech to się stanie dopiero w finale. A teraz wylosujmy Marsylię, Benfikę albo APOEL.

15.03.2012 13:06

Super mecz naszej drużyny:) Obawiałem się, że będzie ciężko, a tu taki spacerek:) Brawo dla naszych piłkarzy, że w porę się zmobilizowali i poprawili grę. Oby tylko tak dalej, to będzie jeszcze szansa na mistrzostwo Niemiec:)

14.03.2012 09:47

@ironmaidenpl - trochę pokory! Jasne, że jesteśmy Bayernem i faworytem tego meczu, ale PRZEGRALIŚMY w pierwszym meczu 0:1 a powinno być dużo wyżej. Gramy fatalnie od dłuższego czasu, więc każdy racjonalnie myślący człowiek obawia się tego meczu. Na pewno nie będzie łatwo, ale zarówno ja, jak i wszyscy kibice będziemy całym sercem z Bayernem.

13.03.2012 16:03

Wasz hurraoptymizm mnie dziwi. Jak zagramy tak jak w poprzednich meczach (nie licząc tego z Hoffenheim) to będzie niezwykle ciężko... Gra Bayernu niestety nie pozwala podchodzić z pewnością do takiego meczu jak jutrzejszy. Trzymam jednak kciuki, za zwycięstwo i awans:)

12.03.2012 19:00

Takie dyskusje są bez sensu, bo każdy normalny kibic czy to Bayernu czy innej drużyny widzi, że w tej chwili Borussia gra dużo lepiej niż my. Patrząc na naszą grę trudno myśleć o mistrzostwie, ale dopóki piłka w grze, to mamy szanse. Najważniejsze to poprawić grę i zgarniać po 3 punkty w nadchodzących meczach, a jak to się skończy przekonamy się za około dwa miesiące. P.S. jestem kibicem Bayernu, ale mam szacunek do rywali, nawet jeśli za nimi nie przepadam. Fajnie, jakby wszyscy tak do tego podchodzili.

10.03.2012 12:41

Dziwna ocena Neuera, który ratował nam tyłki w kilku sytuacjach.

05.03.2012 14:51

Może Favre na nowego trenera Bayernu? Może on by tchnął ducha w tych piłkarzy? A Robben powinien odejść. Za niego Patrick Herrmann z Monchengladbach plus wreszcie jakiś rozgrywający, którego od czasów Effenberga nie mamy.

22.02.2012 23:01

wdcaviar zgadzam się z Tobą. Niestety jest źle i konieczne są zmiany. Bayern potrzebuje totalnej zmiany gry taktyką 4-4-2 z której przecież słynął przez lata. Kto powinien być trenerem? Może Favre? Chłop odwalił kawał dobrej roboty.
A co do tego, że prawdziwy kibic nigdy nie traci wiary, to jestem pewny, że każdy na tej stronie do ostatniej minuty rewanżu będzie wierzył w Bayern i wspierał go całym sercem!

22.02.2012 22:54

Pewnie powiecie, że jestem głupi, ale z Bayernem powinien pożegnać się Robben. Sprzedać go, puki jeszcze ktoś chce do kupić. Zamiast niego kupić ROZGRYWAJĄCEGO! Bo to jest pozycja, na którą my nie mamy piłkarza. Nie jest nim ani Kroos, ani Schweini, który gra bardziej defensywnie.

22.02.2012 22:48

Wiecie co, tak sobie myślę, że jednak nie znam się na piłce... Byłem przed sezonem przekonany, że Heynckes będzie dobrym wyborem na trenera. Byłem też pewny, że Rafinha (którego pamiętam jeszcze z gry w Schalke) będzie super wzmocnieniem obrony. Oni obaj kompletnie nie dają sobie rady. Nie mamy środka pola - Alaba i Tymo to nie jest środek pola dla klasowej drużyny! No i niestety Robben bez formy. Zresztą kto w naszej drużynie jest w formie? A coś takiego świadczy tylko o FATALNYM przygotowaniu całej druźyny przez trenera.

P.S. Wybaczcie jeśli piszę nieskładnie, ale chce mi się płakać jak widzę tak grający Bayern...

22.02.2012 22:42

Kurwa...

22.02.2012 22:27

Gramy bez obrony...

22.02.2012 21:06

Ale też potrzeba nam zawodnika, który będzie umiał zaakceptować fakt, że czasem trzeba usiąść na ławce. Jak dla mnie Mertens dobrze by się nadał, choć nie zaprzeczę, że też wolałbym Reusa - jednak tutaj nie ma już o czym gadać. Świetnym wyborem byłby też Marvin Martin, ale nim się chyba Bayern nie interesuje.

30.01.2012 22:35

Martensa widziałem w akcji nie raz (oczywiście w tv) i bardzo mi się gra tego chłopaka podoba. Neuer piszesz, że potrzeba nam elementu zaskoczenia, to zobacz sobie jak Mertens uderza z dystansu. Albo jak świetnie dośrodkowuje. To są wszystko rzeczy, których w Bayernie niestety brakuje. To, że potrzeba nam rezerwowego jeszcze jednego zawodnika ofensywnego jest oczywiste patrząc na krótką ławkę i niestety duża ilość kontuzji Robbena i Ribery'ego.

30.01.2012 22:22

Redo zgadzam się w 100 %. Martens pokazuje w każdym meczu, że jest świetnym piłkarzem.

30.01.2012 22:02

Mój wymarzony środkowy obrońca dla Bayernu, o czym nie raz już pisałem:) Mam nadzieję, że wiadomość okaże się prawdziwa ;)

17.01.2012 22:07

To, że Neuer jest w czołówce najlepszych bramkarzy świata jest chyba jasne dla wszystkich. To czy ktoś uznaje go za numer 1, 3 czy 6 to już indywidualna ocena - tego nie da się obiektywnie zmierzyć.

@scaloni - co do wypowiedzi Heynckesa to właśnie on bardzo dobrze robi, nakłada presję na Dortmund a stara się zdjąć ja z Bayernu. Ma powiedzieć, że Bayern zmiażdży wszystkich? Przecież to głupie. BVB jest mistrzem Niemiec i jako mistrz jest faworytem do obrony tytułu. To chyba normalne, że tak się mówi i myśli o urzędującym mistrzu niezależnie od ligi czy dyscypliny sportu.

25.07.2011 17:42

@ Rojo zmartwię cię, ale na pewno nie wygramy pucharu UEFA, bo te rozgrywki już nie istnieją:P Zastąpiła je Liga Europejska. Bayern natomiast zagra w eliminacjach ale do Ligi Mistrzów.

@ FCB! - a co w tym dziwnego, że Bayern chce wygrać Bundesligę? To jest cel numer jeden i tak być powinno. Zespół, który będzie grał w eliminacjach Ligii Mistrzów nie powinien być tak nonszalancki żeby mówić o jej wygraniu. Wiadomo, że celem jest dojście możliwie daleko w Lidze Mistrzów, ale też chyba każdy rozumie, że wygranie jej jest cholernie trudne.

03.07.2011 17:19

Jak wszyscy mam nadzieję, że pierwszy będzie nasz Bayern:)
2 - Borussia
3 - Leverkusen
4 - Wolfsburg
5 - Mainz
6 - Werder

25.06.2011 17:02

W Niemczech jest na pewno podatek 50%. Natomiast w Hiszpanii są specjalne ulgi dla piłkarzy i oni płacą inne podatki niż "zwyczajni" pracownicy. Więc zamiast płacić ponad 40 to chyba właśnie koło 20 płacą. W Anglii wiem, że te przepisy są jakoś obchodzone przy podpisywaniu umów i wtedy podatek jest mniejszy. Nie jestem pewny czy nie jest to podobnie jak w Polsce - czyli zgłasza się piłkarza jako jednoosobową firmę świadczącą usługi na rzecz klubu i wtedy są inne stawki podatkowe, ulgi itp itd.

25.06.2011 13:53

Bayern ma tak silną kadrę, że nie ma żadnych rezerw na skrzydłach gdy Robben albo Ribery są kontuzjowani. Więc całkiem możliwe, że jednak do pierwszego składu. Dortmund nie bał się postawić na młodego Goetze i wyszedł na tym fenomenalnie.

24.06.2011 12:52

Można się nie zgadzać z częścią tez z tego artykułu. To jest tekst angielskiego dziennikarza, ja go tylko tłumaczyłem. Jednak moim zdaniem w jednej rzeczy autor ma 100% racji - jak Bayern się na kogoś uprze to idzie po trupach i za wszelką cenę. Tak było z Gustavo, Gomezem, Neuerem czy teraz Boatengiem. Jasne, to są wszystko dobrzy piłkarze, tylko dlaczego w przypadku Gustavo czy Boatenga nie szuka się alternatyw? Przecież gdyby Boateng był tylko jednym z obrońców o których pyta Bayern to można by łatwiej zbić na niego cenę, a tak Man City widzi, że to jedyna opcja dla Bawarczyków, więc dyktuje cenę jaką chce. Boateng za 12-14 mln to super zakup, ale za 20 mln to już będzie przepłacone i może lepiej pomyśleć też o kimś innym?

24.06.2011 11:03

Fantastyczny piłkarz i totalny wariat:) Pamiętam, że jak odchodził z Bayernu to robili z nim wywiad czy potrafi mówić po angielsku, bo miał niby do Anglii iść. Na to Super Mario odpowiedział, że nie umie, ale piwo i Marlboro w każdym kraju da radę kupić:)

21.06.2011 20:55

http://www.tvn24.pl/12694,1707719,0,1,legenda-bayernu-w-vii-lidze,wiadomosc.html Taka ciekawostka dla fanów Bayernu:)

21.06.2011 15:54

http://www.tvn24.pl/12694,1707719,0,1,legenda-bayernu-w-vii-lidze,wiadomosc.html Fajna ciekawostka:)

21.06.2011 15:53

@FeeLLemon - jak masz pytanie do autora to zapraszam na portal goal.com:)
Główny wniosek artykułu dla mnie jest taki, że Bayern za bardzo się nastawia na danego piłkarza, napala się że to musi być ten a nie ktoś inny. To sprawia, że klub może stawiać zaporową cenę, bo przecież Bayern i tak nie ma innej alternatywy. Andy Carrol to jest dokładnie taki przykład jak te podane w tekście - napalenie się na danego piłkarza i kupienie go za wszelką cenę, nie tylko Bayern tak robi. Pensje w Bayernie są strasznie wysokie patrząc na to, że są to pensje "na rękę" a Bayern drugie tyle oddaje w ramach podatków;/ ale tu wychodzi kwestia nieuczciwej konkurencji poprzez ulgi podatkowe dla piłkarzy w Anglii i Hiszpanii. Trzeba brać pod uwagę że jeśli jakiś piłkarz zarabia w Bayernie 5 mln to Bayern tak naprawdę wykłada 10 mln. W Anglii jak piłkarz zarabia 5 mln to klub wykłada chyba z 7 mln, jeśli się nie mylę.

24.06.2011 14:13

Dzięki Alejandro za zwrócenie uwagi, głupia literówka.

20.06.2011 14:47

Masz rację dzigor. Jak człowiek tłumaczy gotowy tekst to czasem wyłącza myślenie;/

20.06.2011 11:02

Chyba każdemu kto dłużej kibicuje Bayernowi brakuje starej ekipy. Ja najbardziej tęsknię za Kahnem, Effenbergiem, Sagnolem i Baslerem. To byli ci piłkarz, którzy dawali drużynie charakter. No i jeszcze brakuje mi Deislera, wielka szkoda, że kariera tego chłopaka się załamała bo umiejętności miał jak mało kto.
Wielkie brawa za pomysł i wykonanie, bardzo fajny felieton:)

19.06.2011 19:18

Nie wiem czy jest nam potrzebny, ale na pewno jest to dobry piłkarz, w Realu niedoceniany jak wielu innych i poza tym skazany na niepowodzenie przez niesamowitą konkurencję. Na skrzydle nie wygryzie tam Ronaldo, a na ofensywnym pomocniku Ozila ani Kaki.

18.06.2011 20:12

To nie jest żadna przesada. Po pierwszej rundzie Bastian był w klasie międzynarodowej, ale po drugiej po prostu na to nie zasłużył, za dużo spotkań po prostu zawalił, a za mało kreował akcji w ofensywie.

18.06.2011 20:08

Barrios osiągnął Mistrzostwo Niemiec i ogólnie dobrze grał w tym sezonie. Brawo dla Gomeza, to był zdecydowanie jego sezon. Wszystkie rankingi pokazuję to, co właściwie wiadomo od dawna, mamy gwiazdy w ataku, ale ogromne braki w obronie. Teraz przyjdzie jednak bramkarz nr 1 w Niemczech plus nowi obrońcy więc w przyszłym sezonie mistrzostwo wróci do Monachium:)

18.06.2011 19:44

Tak jak pisałem wielokrotnie - Vidal i Sahin byli w tym sezonie zdecydowanie najlepszymi środkowymi pomocnikami. Pozycja Schweinsteigera jak i jego spadek w porównaniu z połową sezonu, pokazują o ile słabsza była w jego wykonaniu druga runda.

18.06.2011 18:48

@czesiu - asysty wymienionych graczy:
Ribery - 17, najwięcej w lidze
Muller - 13
Robben - 10
Schweinsteiger - 7
Gomez - 5
Dane z Kicker.de

17.06.2011 16:54

No i tak jest ok. Ja też mam do Schweinsteigera czy Lahma szacunek i bardzo się cieszę, że w Bayernie grają wychowankowie i niemieccy piłkarze. Jednak jak dla mnie Schweinsteiger nie jest człowiekiem nie do zastąpienia, przecież udało się już zastąpić lepszych i Bayern nadal jest świetną drużyną. Gdyby była opcja, żeby wymienić Schweiniego na Ozila i Khedirę to ja bym sie nie zastanawiał nawet minuty.
Co do Kroosa o którym piszesz, to jestem zawiedziony strasznie jego postawą. Rozumiem, że każdy ma czasem spadek formy plus presja itp ale ja nawet nie widziałem zaangażowania w jego grze. Mam tylko nadzieję, że w nowym sezonie z nowym trenerem będzie dużo lepiej.

16.06.2011 14:30

Zgadzam sie z davout'em. Schweinsteiger jest wychowankiem, ale to nie znaczy że zaraz trzeba mu stawiać pomnik. Widać, że van Gaal stworzył dla niego nową pozycję takiego pół-defensywnego pomocnika i tam spisuje się dobrze a czasem bardzo dobrze, jednak zdarzało mu się też grać katastrofalnie. Trzeba też pamiętać, że jeszcze 2 lata temu niemal każdy na tej stronie (przyznaję że w tym i ja) chciał się Bastiana pozbyć i jeśli ktoś dałby wtedy za niego nie 40 a 20 mln to uznałby go za wariata a ofertę przyjął z pocałowaniem ręki. Więc szanujmy naszego wychowanka, ale nie róbmy z niego boga piłki, bo Xavim to on nie jest.

16.06.2011 14:17

@Schweini - ja Bastiana cenię, ale w ostatnim sezonie nie grał tak dobrze jak choćby na Mistrzostwach Świata. Popełniał sporo błędów, a czasami był po prostu bezproduktywny, nie tworzył żadnych akcji. W tym sezonie Vidal i Sahin pokazali ogromną klasę w środku pola. Zresztą skoro Sahina kupił Real a Vidala chce Bayern to o czymś to świadczy. Schweinsteiger jest dobry, jest wychowankiem i nie chciałbym żeby odszedł, ale też nie powiem, że jest najlepszy na świecie bo nie jest.

@zelatyna - nie obrazaj nikogo bo sie dorobisz dozywotniego bana na tej stronie! Ja sobie wyobrażam Bayern bez Schweiniego, dwa lata temu większość ludzi tu oddałaby do za 10 mln z pocałowaniem ręki. Bayern to potężny klub i jeden zawodnik nie decyduje o jego obliczu. Nie takie gwiazdy już odchodziły czy kończyły kariery a Bayern nadal funkcjonuje:)

15.06.2011 21:51

Ja wiem, że nie grają nazwiska, ale przy obecnej formie mówić o składzie Bayernu bez Mullera to wręcz niewyobrażalne. Kroos będzie musiał grać dużo lepiej niż w tym sezonie, żeby być kimś więcej niż rezerwowym. To że Vidal był w tym roku dużo lepszy niż Schweini to już pisałem, ale raczej by go nie wygryzł tylko grał obok niego:)

15.06.2011 16:42

Boateng jest bardzo dobry i jego powinniśmy kupić jeśli tylko będzie to możliwe za rozsądną cenę. Ja wierzę w Badstubera - to będzie bardzo klasowy obrońca. Jednak moje marzenie na środek obrony to w tej chwili Jan Vertonghen, koleś gra niesamowicie, zawsze zachowuje spokój, jest szybki i świetnie się ustawia. Do tego ma bardzo dobrą technikę i świetnie wyprowadza piłkę do ofensywy, niemal jak Lucio za najlepszych lat. Jego największą wadą jest wysoka cena (pewnie ponad 20 mln) no i zainteresowanie wielu klubów w tym tych najbogatszych z Man City na czele.

15.06.2011 16:36

Ta czesiu, a Muller na ławce, albo może Robben lub Ribery?

15.06.2011 16:31

Dla mnie Vidal w minionym sezonie był dużo dużo lepszy niż Schweinsteiger. W ogóle jedyny środkowy pomocnik, który mógł się z nim równać w Bundeslidze to był Sahin. Jestem wielkim zwolennikiem tego piłkarza i mam nadzieję, że Bayern go kupi. Właśnie na graczach z Bundesligi, którzy świetnie sobie radzą a zarazem marzą o grze w Bayernie powinien być oparty skład. No i oczywiście na najlepszych Niemcach:)

15.06.2011 13:40

@MPawlowski - pozostaje powiedzieć Amen. Chłopie masz 100% racji w tym co napisałeś, nic dodać nic ująć.

13.06.2011 20:08

Schweinsteiger stał się klasowym środkowym pomocnikiem gdy przyszedł van Gaal, czyli 2 lata temu. Wcześniej gdy grał na skrzydle byłem jednym z wielu tutaj zwolenników jego jak najszybszego sprzedania. Jednak teraz Bastian znalazł swoje miejsce na boisku i jest naprawdę klasowym piłkarzem, choć tak naprawdę ciężko określić jego pozycję - chyba defensywny rozgrywający to najlepsze określenie. Jest wart na prawdę sporo kasy, ale dyskusje o tym są czysto hipotetyczne bo wiadomo, że on nie odejdzie, a już na pewno nie w najbliższym czasie.

13.06.2011 13:02

Z Neuerem była inna sytuacja, piłkarz zapowiedział, że chce odejść i że nie przedłuży wygasającego za rok kontraktu. Wtedy cena jest niższa, zaś Bastian całkiem niedawno przedłużył kontrakt, a klub zapowiedział, że jest nie na sprzedaż. Wydaje się więc, że aby go kupić to musiałaby być kosmiczna oferta, rzędu 50 mln euro.

13.06.2011 12:48

Ja Bastiana lubię, to jest wychowanek i nie powinien odchodzić z klubu. Od dwóch lat Schweinsteiger gra dobrze lub bardzo dobrze w każdym meczu. Jasne zdarzają mu się gorsze mecze, ale nie ma w tej chwili zbyt wielu lepszych środkowych pomocników niż on.

13.06.2011 12:33

8-1 w finale? Imponujący wynik! Praca z młodzieżą w Niemczech to jest coś niesamowitego, tak w męskim jak i damskim młodzieżowym futbolu Niemcy biją od kilku lat wszystkich jak chcą.

13.06.2011 12:30

Weźcie pod uwagę, że niezwykle ważna w tych rankingach, jeśli nie decydująca była średnia ocen Kickera za poszczególne mecze. Niestety ale nasi bramkarze trochę tych goli wpuścili, a ratowali nas niezbyt często. Ja bym dał Butta do "w polu widzenia", ale o niczym więcej nie może być mowy.

12.06.2011 15:10

Cieszy wysoka pozycja Peszki. Szkoda tylko, że dla niego kasa jest ważniejsza niż wyzwania sportowe i w kolejnym sezonie prawdopodobnie będzie grał w 2 Bundeslidze. Nasi skrzydłowi są super i ich pozycje zaskoczeniem nie są. Szkoda tylko, że są tak podatni na kontuzje - zwłaszcza Robben.

12.06.2011 14:45

To nie był dobry sezon Lahma, tak jak i całego Bayernu. W tym sezonie na pewno nie zasłużył na miano klasy światowej. Jeśli miałby być w międzynarodowej to razem z Piszczkiem i Schmelzerem. Ja liczę, że po przenosinach na lewą obronę Lahm znów wróci do poziomu klasy światowej w przyszłym sezonie.

12.06.2011 14:43

Neuer jest fenomenalny i wie to każdy kibic na świecie. Dla mnie najbardziej zaskakująca jest pozycja Rensinga. Kariera tego chłopaka pokazuje jak ważna w piłce jest psychika, jeżeli nie potrafisz radzić sobie z presją to sam talent to za mało, żeby zaistnieć w wielkim klubie.

12.06.2011 13:57

Elber raczej nic nowego nie powiedział, potwierdził tylko to, co widzie każdy kibic - obrona jest słaba i potrzebuje wzmocnień. Widać, że są kroki w tym kierunku więc nie ma co się obawiać.
Tak z innej beczki to DailyMail powtarza plotki o zainteresowaniu Nasrim - raczej nie ma sensu znów o tym pisać - ale podaje też ciekawą informację, a mianowicie, że Bayern może go kupić bo ma rzekomo 200 mln funtów do wydania! Przypuszczam, że to plotki, ale trzeba przyznać, że taka suma robi wrażenie:)

12.06.2011 13:29

Brawo zachar, bardzo fajnie napisany news. Co do piłkarzy to podoba mi się, że Bayern chce ściągnąć Usamiego, Jenningsa czy Varane'a. Warto powalczyć o takie talenty puki są relatywnie tanie i samemu je oszlifować, zamiast potem płacić za nich po kilkadziesiąt milinów euro.

11.06.2011 14:04

Przestańcie z takimi kłótniami i wyzwiskami przede wszystkim, bo skończy się to po pierwsze skasowaniem komentarzy, a jak tak dalej pójdzie to blokadą kont!

10.06.2011 18:49

@B@rtlej - newsy są przede wszystkim tłumaczone z zagranicznych serwisów. Jeśli chodzi o doniesienia transferowe to jak twoim zdaniem mają one wyglądać? Przecież to jest jasne, że pewne informacje zawsze będą się powtarzały. Tutaj są nowe wypowiedzi zmieniające kontekst sprawy jego przyjścia do nas więc sądzę, że warto taki news zamieścić.

09.06.2011 20:13

@dejwnml - Za mniej niż Boatenga się go nie kupi, bo Ajax wysoko ceni swoich graczy, a poza tym interesuje się nim wiele klubów z Barceloną i Manchesterem City na czele.
@Bartlej - w zeszłym roku zarząd przeznaczył kasę na transfery, tylko van Gaal uznał, że "kadra jest kompletna".
Ja w nasz zarząd zawsze wierzyłem i wierzę:)

02.06.2011 22:20

Moje marzenie na środek defensywy to Vertonghen, przyjemnie się patrzy jak ten koleś gra:) Ale jak będzie Boateng to będą zadowolony:) Zresztą ja zawsze twierdze, że zarząd wie co robi:)

02.06.2011 21:51

Fantastyczne wiadomości:) Zawsze mówiłem, że nasz zarząd wie co robi:) Teraz czekamy na środkowego obrońce (a może 2) i może jakieś uzupełnienia składy w pomocy:)

01.06.2011 20:09

Jak widać w Polsce newsy tłumaczą inaczej niż w USA (amerykański portal jest tu źródłem). Tak nie było ani słowa o szybki porozumieniu, jak to jest w artykule Onetu. Nie wydaje mi się, żeby Schweini miał odejść.

30.05.2011 14:53

Czy to źle, że jest wrzucony taki news? Wiadomo, że jest to mało wiarygodne, ale jak są plotki kto może przyjść do Bayernu to czemu nie pisać o plotkach o tym, kto może odejść?

30.05.2011 14:48

No i pięknie:) Kolejny z moich wymarzonych transferów na to okienko się sprawdza:) Teraz jeszcze Neuer (niemal pewne), Dante, Vidal, Mertesacker albo Boateng i będę szczęśliwy:)

28.05.2011 16:09

@ dudikov - rozwiń myśl, chętnie przeczytam o co ci chodzi.

28.05.2011 14:26

Jak Badstuber wróci do formy to ja też widzę w nim świetnego obrońce. Mam nadzieję, że nowy sezon będzie dla niego dużo lepszy niż ten poprzedni a zwłaszcza jego końcówka.

28.05.2011 13:33

Oby tak właśnie było. Vidal to świetny piłkarz.

28.05.2011 13:11

Super skład, realistyczny i silny. Za Dante może grać Badstuber jak będzie w formie. No a jakby przyszedł Vidal to będzie walczył o miejsce z Gustavo.

28.05.2011 13:10

Dobrze wiesz, że nie o to chodzi. Ja nie przekonam was to oszczędnej polityki, a wy mnie to płacenia milionów za wielkie gwiazdy. Pewnie za rok będziemy mogli powiedzieć kto miał rację:) Pozdrawiam serdecznie. Mimo różnicy zdań fajnie podyskutować o piłce i Bayernie.

28.05.2011 12:54

Osti21, Bayern98 - miło przeczytać rozsądne komentarze. Nie każdy rozumie, że nazwiska nie grają, a piłkarz grający w słabym klubie może być wzmocnieniem lepszej drużyny.

28.05.2011 12:48

Pozostańcie przy swoim zdaniu, a ja przy swoim. Zarząd wie kogo kupić, tym razem trener umie się z nimi dogadać. Van Gaal nie chciał Lucio więc go sprzedano, mądry zarząd daje trenerowi budować swoją wizję drużyny. Transfery które opisał makaay są trafione i są za małą kasę co pokazuje tylko, że nie trzeba wydawać 30 mln na jednego gracza. Co do długów to tak jak pisałem w Bundeslidze są inne prawa i te klubu z takimi długami nie mogłyby w niej grać. Większe transfery o których piszesz wyszły nam na dobre bo mieliśmy w tym czasie po 2-3 takich piłkarskich gwiazdorów. Co za dużo to niezdrowo. Jak kupimy Dante i Rafinhę i okażą się niewypałami to ja pierwszy przyznam się, że się myliłem. Jednak obecnie myślę, że to bardzo dobre wzmocnienia.

28.05.2011 12:45

Lucio odszedł przez van Gaala, zwalanie tego na zarząd jest śmieszne. Gdyby to zarząd o tym decydował Lucio nadal grałby u nas. Jego przykład pokazuje za to, że można kupić klasowego gracza za niewielkie pieniądze.
Rationall88 ja jestem pewny, że taka defensywa wystarczy również do walki o najwyższe cele w LM. Zresztą jak pokazuje przykład chociażby Chelsea wielka kasa nie oznacza zwycięstwa w Lidze Mistrzów.

28.05.2011 12:24

Właśnie, że ja rozumiem, że wydawanie 100 mln nie ma sensu jak można mieć dobrych piłkarzy za połowę te kwoty! Bayern ma już gwiazdy, jest Ribery, Robben, Gomez, Schweinsteiger. Teraz potrzebuje solidnej obrony! Solidnej to nie znaczy kupionej za grube miliony. Hummels i Subotic też nie kosztowali dużo a są fantastycznymi obrońcami. Pique kosztował 5 mln, Lucio za parę mln trafił do Interu. Bayern jest dobrze zarządzanym klubem, nawet bardzo dobrze, dlatego wiem, że zarząd zrobi dobre transfery. Rafinha to wysokiej klasy obrońca, tak jak Boateng. Wierzę w odbudowę formy Badstubera, a mając dodatkowo Dante zawsze jest solidna defensywa. Jak w bramce będzie Neuer to będzie to najlepsze defensywa Bundeligi w przyszłym sezonie. Jeszcze wspomnicie moje słowa.

28.05.2011 12:16

Ci którzy grają dziś w finale wydają mądrze tak? Grają dziś w Lidze Mistrzów 2 cholernie zadłużone drużyny, tak że w Bundeslidze nie byłyby dopuszczone do rozgrywek! Barcelona, która wydaje 40 mln plus Etoo za Zlatana by za rok oddać go za niecałe 20 mln. To są mądrze wydające drużyny?! Pokaż mi te gwiazdy za grube miliony w Bayernie w tamtych latach. Chętnie przeczytam o tym. Ja za to pamiętam Bayern z sezonu 1998/99, tam każdy gracz był wojownikiem, miał charakter. Były gwiazdy ale też solidni wyrobnicy. Przede wszystkim byli piłkarze kupieni z klubów Bundesligi. Może lepiej ty sobie przemyśl zanim powiesz że 30 mln za Coentrao warto płacić, a Rafinha się nie nadaje.

28.05.2011 12:04

Czasem myślę, że znaczna część ludzi tutaj nie rozumie filozofii Bayernu. Filozofii, która mówi Bayern to wielka drużyna, a nie gwiazdy ściągane za grube miliony. Jasne, że są od tej zasady odstępstwa ale gwiazdy już mamy! Teraz trzeba solidnych graczy do obrony, Rafinha, Dante i Boateng to będą fantastyczne transfery jeśli dojdą do skutku. Ogarnijcie się! Nie przyjdzie do nas ani Vidic, ani Kompany ani Chielini! Jak chcecie takich transferów to kibicujcie Manchesterowi City, Realowi, Chelsea albo Barcelonie.
Rafinha grał świetnie w Bundeslidze, teraz zaliczył jeden gorszy sezon i już się nie nadaje do Bayernu? W takim razie Schweinsteiger już dawno nie powinien u nas grać! No chyba, że nie pamiętanie jak grał 3 lata temu.. pewnie część z was 3 lata temu nie wiedziała co to Bayern, to by wiele wyjaśniało...

28.05.2011 11:37

Czasem myślę, że znaczna część ludzi tutaj nie rozumie filozofii Bayernu. Filozofii, która mówi Bayern to wielka drużyna, a nie gwiazdy ściągane za grube miliony. Jasne, że są od tej zasady odstępstwa ale gwiazdy już mamy! Teraz trzeba solidnych graczy do obrony, Rafinha, Dante i Boateng to będą fantastyczne transfery jeśli dojdą do skutku. Ogarnijcie się! Nie przyjdzie do nas ani Vidic, ani Kompany ani Chielini! Jak chcecie takich transferów to kibicujcie Manchesterowi City, Realowi, Chelsea albo Barcelonie.

28.05.2011 11:34

Ja się nie zdziwię jak zarząd kupi jeszcze jednego napastnika. Czytałem już o zainteresowaniu Bendtnerem, van Persie'm, Benzemą więc może jest coś na rzeczy w kwestii napastnika? Tylko to nie ma sensu jak będziemy nadal grali 4-5-1.

25.05.2011 21:58

Kolarov, Vidal, Mertesacker, Boateng, Neuer, Petersen - jak to się sprawdzi to będzie to najlepsze okno transferowe w historii. Ale nie chce mi się wierzyć, że Bayern wyda aż tyle kasy za jednym razem.

25.05.2011 21:39

Real Madryt złożył ofertę za obrońcę Benfiki Lizbona

Real Madryt pozyskał już trzech zawodników przed nowym sezonem i myśli o kolejnych transferach. Jak donosi gazeta "Marca", Królewscy złożyli ofertę za Fábio Coentrão, 23-letniego obrońcę Benfiki Lizbona.

Magazyn Futbol - szukaj w kioskach!
132 strony Twojej pasji!

Według informacji madryckiego dziennika, Real zaproponował władzom portugalskiego klubu 22 miliony euro. Ta suma może być zbyt niska, żeby przekonać działaczy Benfiki - zdaniem mediów mają oni oczekiwać co najmniej 25 milionów euro.

Z powodu wygórowanych żądań finansowych z pozyskania Coentrão zrezygnował ostatnio Bayern Monachium.

Real poinformował już, że w lecie do drużyny trafią Nuri Sahin z Borussii Dortmund, Hamit Altintop z Bayernu Monachium oraz Jose Maria Callejon z Espanyolu Barcelona.

Więc jak widać Coentrao jeszcze kupiony nie jest, to tylko oferta. Jako, że Benfika chce za Coentrao minimum 30 baniek to zostanie odrzucona, zresztą był news niedawno, że nie zgadzają się na 25 mln plus Garay.

25.05.2011 21:37