DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Bajern Strona 3

Za 9-11 mln takiego starucha? Chyba za 5-7 maks chciałeś powiedzieć. Ale i tak nie rozumiem po co taki dziad skoro można mieć Reusa za podobną cenę.

22.09.2011 09:40

Ty też masz trochę racji, jednak trochę też nie przemyślałeś. Skoro liga jest wyrównana, to nieprędko narodzi się wyraźny faworyt nr 2. Prędzej dojdzie do tego, że 5-6 zespołów z Bundesligi będzie rosło w siłę i regularnie walczyło między sobą o Europejskie puchary, w których będzie coś znaczyć, już tak jest, tyle że ten stempel, jaki odciskają drużyny niemieckie na europejskich pucharach będzie coraz bardziej wyraźny.

21.09.2011 01:21

A wiesz czemu dostaje zadyszki i nie jest w czołówce co sezon? Bo nie gra z jakimiś Xerezami, Osasunami czy Almeriami, które biorą staruchów z 2 ligi, tylko rywalizuje w najbardziej wyrównanej lidze świata, w której poza Bayernem nie ma faworytów.

21.09.2011 00:35

Od la ligi nie jest silniejsza? Takie zespoły jak Schalke czy Bvb spokojnie rozjeżdżają takie Seville czy Atletico albo Valencie. Kto tam jest mocny, tylko real i barca.

21.09.2011 00:25

Ja się z nim zgadzam, tyle że media, dziennikarze i oczywiście kibice z tamtejszych lig mają z pewnością odmienne zdanie.

21.09.2011 00:13

Będziemy grać z drugą drużyną Leverkusen. Liczę na gładkie zwycięstwo, jednak nasza defensywa będzie musiała się mieć na baczności, bo siłą ofensywną Aptekarze dysponują nienajgorszą.

20.09.2011 22:51

Malouda jest za słaby na Bayern, a Llorente prawdopodobnie nie chciałby pełnić roli rezerwowego. Chyba, że w planach jest sprzedaż Robbena i gra systemem 4-4-2, nie wiem co też Juppowi chodzi po głowie.

19.09.2011 19:39

Po prostu bardzo dobrze narysowany, z humorem i pomysłem rysunek satyryczny. A Hargreaves nigdy nie był zbyt lojalnym zawodnikiem i prawda jest taka, że od dawna narzekał, że chętnie przeniósłby się do Anglii, nigdy nie był ultrasem, nie jeździł na mecze, nie siedział na Sudkurve, nie naśmiewał się z BVB czy S04, nie jest nawet Niemcem i ta cała rywalizacja h.. za przeproszeniem go obchodziła, więc przykład zupełnie nie trafiony. Wyobraź sobie co by się działo na stadionie i na forach internetowych, gdyby Lahm przeszedł do BVB ostatniego lata, po tym jak (hipotetycznie) Bayern nie zakwalifikowałby się do LM, twierdząc, że w BVB widzi lepsze perspektywy sportowe, a przy tym jego kontrakt byłby 2,5 raza większy niż w FCB. Jakie miałbyś zdanie o Lahmie? A i tak Lahm nigdy aż tak otwarcie nie deklarował miłości do FCB jak Neuer do Schalke, też nie był ultrasem FCB, nie jest tak związany emocjonalnie z kibicowską częścią klubu jak Manuel.

19.09.2011 19:29

Czemu już nie wrzucacie tych karykatur piłkarza kolejki?

19.09.2011 19:19

Dla mnie idiotami są ci, którzy nie rozumieją tych kibiców. Nie pochwalam takiego zachowania, a już tym bardziej obrażania i wyzywania drugiego człowieka, ale potrafię zrozumieć kibiców Schalke i wyobrazić sobie co się dzieje w głowach tych ludzi, że to robią. A baner na drugim zdjęciu jest świetny.

19.09.2011 19:15

własnie, co to za kpiny?

18.09.2011 21:43

Jaki jest wynik i jak Bayern gra, bo wracam z Warszawy i nie oglądam.

18.09.2011 19:25

Też jestem za Riberoos. Niech młody reprezentant niemiec lepiej gra niż podatny na kontuzje holender. Wcale nie brak nam Robbena w składzie i cieszy mnie, że powstała w końcu dyskusja na temat jego przyszłości w klubie.

16.09.2011 14:51

A ja po tych wysokich zwycięstwach spodziewałem się nieco więcej po naszych piłkarzach.

14.09.2011 21:49

A Inter - Trabzonspor nudne gówno, z jednym strzałem celnym w całej pierwszej połowie i jednym polakiem, który piłki nie dostaje. Może coś ich tren mecz w końcu nauczy, tych z Polsatu.

14.09.2011 21:22

Napiszcie jak Mertesacker

14.09.2011 01:11

Chyba nikt nie ma wątpliwości, że Robben to nasz najlepszy piłkarsko zawodnik. Problem polega na tym, ze on kompletnie nic nie gra. Sezon ledwo co się zaczął a on nawet nie przepracował dobrze okresu przygotowawczego, bo już kontuzje leczył. I wszyscy mówili, że to nic groźnego, że wkrótce wróci do treningów, a tymczasem kolejna kontuzja później następna i tak trwa to wiecznie. Jak podczas meczu się nie nabawi kontuzji, to na treningu, lub na zgrupowaniu reprezentacji. To jest frustrujące.

12.09.2011 23:05

A gdzie oceny kickera? Przecież to już drugi dzień od meczu mija...

12.09.2011 03:00

No właśnie, gdzie są kibice borussi teraz?

10.09.2011 20:40

Robben ile włosów xD

08.09.2011 21:32

Khedira pewniakiem? Mówi się że Khedira jest jednym z największych przegranych tego zgrupowania i że straci miejsce w składzie na rzecz Kroosa.

07.09.2011 17:17

Mister0, czyli Pan Zero, dobrze się nazwałeś

06.09.2011 14:53

Komuś z redakcji potwornie się nudziło więc skasował 32 komentarze ;]

06.09.2011 10:35

Cała wypowiedź Hoenessa brzmi nieco inaczej niż to jest zamieszczone tu na stronie. Jemu chodzi o moment, w którym Goetze będzie kończył się kontrakt, czyli mowa tu o 2-3 latach do przodu. Wtedy Ribery lub Robben mogą już nie grać w Bayernie, a jeśli będą to nie wiadomo na jakim poziomie. Ale i tak nie wierzę w ten transfer. Prędzej ktoś sprzątnie go za jakieś grube pieniądze.

03.09.2011 23:24

To co wyprawia dzisiaj w tym meczu Muller, to jest niesamowite.

02.09.2011 22:37

To znaczy, że w wolnym kraju można obsmarować kogo się chce i jest to wg ciebie ok? Jest jeszcze coś takiego jak szacunek do drugiego człowieka, już o profesjonalizmie zawodowym nie wspomnę. Ty, najwidoczniej tego nie znasz.

01.09.2011 23:42

Jeśli Lahm mówi, że po kilku tygodniach wiedzieli, że z Klinsmannem im nie wyjdzie, że z nim trenowali tylko fitness, a taktykę ustalali przed meczem sami, to te słowa są wymierzone i uderzają prosto w tego człowieka. W nikogo innego i nie są żadnym chłodnym osądem, tylko celnie wymierzonym atakiem na jego osobę i zamachem na jego karierę. To jest tylko zwykły piłkarz i kij mu do tego jakie metody ma dany trener. To nie ma prawa wyjść z ust profesjonalnego zawodnika.
-Być może za 10-15 lat Klinsmann będzie jednym z najlepszych trenerów w swoim fachu.
-Być może nie dostanie szansy, bo jakiś niedojrzały, chciwy na hajs gówniarz obsmaruje go w swojej bijografii, kiedy jeszcze jest żółtodziobem.

Każdy kiedyś zaczynał. Być może Lahm też kiedyś będzie i zobaczymy jakim wtedy będzie trenerem,

01.09.2011 22:48

Muller bardzo ciężko trenuje i to widać gołym okiem podczas meczów. To już nie jest ten piłkarz bez techniki, biegający dookoła starszych kolegów i podający do najbliższego partnera z zespołu, jak jeszcze rok czy 2 lata temu. Z czasem będzie jeszcze lepszy i to prędzej on będzie naszą 10tką na lata. Szczególnie mając na względzie jego boiskowy intelekt, a konkretnie przegląd pola i grę bez piłki. Kroos natomiast stoi w miejscu.

01.09.2011 22:39

Też nie wiem po co on tę książkę napisał. Jeśli już tak chciał zarobić, to mógł to zrobić za 5,7,10 lat, po zakończeniu kariery a nie teraz, kiedy jest kapitanem Bayernu i reprezentacji Niemiec. Obsmarowuje trenerów, którzy wciąż są czynni zawodowo, szkodzi ich karierom. Zachował się jak nieodpowiedzialny gówniarz.

01.09.2011 22:30

"Niech lepiej każdy w Europie nauczy się, co robi gdy zadziera z Bayernem" - że co?

31.08.2011 16:53

No to ile w tym okienku transferowym bundesliga straciła klasowych zawodników to się w głowie nie mieści.

31.08.2011 15:53

A swoją drogą dzisiaj ostatni dzień okienka transferowego, zobaczymy czy Vargas dołączy do Bayernu. :P

31.08.2011 12:32

Tak z innej beczki... zastanawia mnie co się ostatnio dzieje z Magathem, przejął Schalke, mało co nie spuścił ich z ligi, odszedł - Schalke odżyło, Przejął Wolfsburg i jak widziałem "styl" gry VfL, to moim zdaniem zapowiada się na kolejną walkę o utrzymanie. Gdzie się nie dotknie tam wszystko obraca się w gówno.

30.08.2011 18:41

On się nie nadaje do uprawiania zawodowego sportu i tyle

27.08.2011 08:50

wszyscy się "spuszczaja" nad Neymarem, który nawet nie gra w Europie, tylko w przeciętnej lidze brazylijskiej, to czemu my mamy się nie "spuszczac" nad Goetze, grającym w dużo mocniejszej Bundeslidze?

12.08.2011 14:33

Po pierwsze Robben nie jest aż tak dobry technicznie jak tu wielu się wydaje. Nie potrafi zagrać na jeden kontakt, przyspieszyć, rozruszać defensywę przeciwnika, gdy reszta drużyny gra statecznie. Po drugie, technika to nie wszystko, co obrazuje właśnie przykład Robbena, który mimo iż zaliczał dużo asyst i strzelał bramek, to jednak wyraźnie brakuje mu przeglądu pola, umiejętności kreowania gry, a jego mocna strona to drybling i zejścia z piłką do środka pola, co i tak już stało się tak czytelne, że żaden rywal nie ma problemów ze zneutralizowaniem go. On nie potrafi wymyślić nic innego, w ogóle nie jest nieprzewidywalny, właściwie Robben jest przeciętny technicznie, poza dobrym dryblingiem i strzałem z dystansu nic nie potrafi, ani dokładnie podać, ani zagrać z klepki.

12.08.2011 14:21

Mi się podobała gra Bayeru w zeszłym sezonie, szczególnie mecz z nami pod koniec sezonu. Wtedy nabrałem pierwszych wątpliwości co do słuszności postawienia na Juppa.

12.08.2011 14:16

Tak apropo Borussi Dortmund. Ciekawe jak będą wyglądać ich stroje na LM... Bayern zdecydował się na wcześniejszą prezentację, bo i tak projekt wyciekł do sieci, a Borussia buduje napięcie i tylko raz na jakiś czas pokazuje poszczególne elementy, ale całość nie jest jeszcze znana. Z tym że chyba będą żółto-czarne, czyli w podstawowych kolorach, nie jak w Bayernie, gdzie już tradycją się stało, że w LM gramy na granatowo.

03.08.2011 14:23

Powiem tak: zgadzam sie z Pipboyem - to jest żałosne. Narzekał, że mu źle w Bayernie bo nie gra, uciekł do Realu Madryt, klubu który ma sporo szerszą i bardziej wyrównaną kadrę od FCBM, wiedział gdzie i po co idzie. To jest dorosły człowiek, który powinien być brać na siebie odpowiedzialność za podejmowane przez siebie decyzje. Chciał iść do Realu musiał się z tym liczyć, że będzie balansował na krawędzi zzerokiego składu/trybun i teraz niech nie narzeka, że został niesprawiedliwie potraktowany, bo sam sobie taki los zgotował. Ale to prawda, że czysto po ludzku trochę go szkoda, bo chyba się ciut pogubił. Pewnie skusiła go marka jaką jest Real a teraz dopiero dotarło do niego, że o ile w Bayernie był 2 czy 3 wyborem trenera, to w Hiszpanii jest 4, 5 a może nawet 6. Mógł chłopina zostać w Bayernie. Uniwersalny piłkarz jak on zawsze by się przydał.

03.08.2011 14:06

Hmm, wejść tak któregoś dnia i przeczytać: "Van Buyten oficjalnie w Wolfsburgu" - chyba z miesiąc byłoby jako news główny :D

03.08.2011 00:38

Gówno, za przeproszeniem jest, czarny ekran od 2 lat.

A co do stacji Orange, to jeśli chcą pozostać konkurencyjni to muszą szukać alternatyw.

01.08.2011 17:19

[scaloniFCB | 01-08-2011, godz. 16:12:35

i chyba masz monitor do góry nogami .. gdzie jest kurwa lewa strona? xD
a ten alfabet to chyba jakiś ruski xD

pietrekFCB | 01-08-2011, godz. 15:59:18

@kakalinios


w kolejności alfabetycznej??? ktoś tu chyba analfabetą jest...

kakalinios | 01-08-2011, godz. 15:31:28

Fajnie by było jakby tabela w tym sezonie ułożyła się tak jak przedstawili tabelę po lewej stronie(w kolejności alfabetycznej).]

Bez kitu, gościu rozwalił mnie tym komentarzem! Tak samo jak ten z tymi rodzicami Ribery'ego, jak i wasze odpowiedzi na jego pytanie :D

01.08.2011 16:42

Nadchodzący sezon piłkarski w Europie dla Orange Sport i Orange Sport Info to w zasadzie już w tej chwili jest tragedia. Stracili źródło największej oglądalności, jakim była Polska Ekstraklasa. Sponsorem rodzimej ligi przestała być firma Orange i z tego co słyszałem nie będą jej już transmitować, pozostała im wyłącznie Ligue 1 i reszta ich stałego programu. Ale dla kibiców Bayernu i Bundesligi to może być szansa na częstsze transmisje telewizyjne. Trudno powiedzieć, w którą stronę pójdzie teraz stacja, ale mam nadzieję, że postawią właśnie na Bundesligę - przynajmniej częściowo. ARD nie odbiera na platformie Cyfry+, a Eurosport2 ostatnimi czasy nie zawsze wybierał mecze z udziałem Bayernu. Człowiek płaci niemałe pieniądze za platformę cyfrową, w największym pakiecie jest kilkaset kanałów - nawet już nie wiem dokładnie ile, 400 czy 500, ciągle coś przybywa lub ubywa, ale prawda jest taka, że na dobrą sprawę i tak połowę meczy FCBM w sezonie trzeba oglądać w internecie. Co jest dość przykre jak na tak potężny klub z tyloma kibicami na całym świecie.

01.08.2011 16:38

Ribery od 2 lat gra bardzo przeciętnie. Ja nie patrzę na niczyje nazwisko, ani na to, co jakiś piłkarz kiedyś prezentował sobą, tylko na to ile w chwili obecnej może on wnieść do drużyny. Po kilku sparingach jest stanowczo za wcześnie żeby kogokolwiek jednoznacznie oceniać, ale jeśli Ribery będzie utrzymywał "formę" z ostatnich dwóch sezonów, a Usami potwierdzi swój talent, to nie widzę powodu dla, którego Francuz miałby nie usiąść na ławce. Co innego Robben, który gdy tylko nie siedzi w gabinecie doktora, jest pewniakiem w pierwszym składzie.

28.07.2011 00:00

Ja tam widzę pomysł na grę w Bayernie i uważam, że kiedy zespół się zgra ze sobą i w pełni opanuje nowy styl gry i wyjdziemy w najmocniejszym zestawieniu (Lahm, Badstuber, Boateng, Rafinha, Gustavo, Schweinsteiger, Alaba, Kroos, Usami, Gomez - nie mówiąc już o powrocie duetu Robbery), to każdemu zespołowi nawet z europejskiej czołówki będzie się grało z nami bardzo ciężko. Nie licząc nawet wzmocnionej dwoma piłkarzami defensywy, to naszą przewagą w stosunku do ubiegłego roku jest również to, że nawet jeśli Ribery czy Robben zagrają słabo, będą mieli słabszy dzień lub po prostu będą mieli kontuzje, zawsze w ich miejsce może grać Usami, który może w pojedynkę odmienić losy spotkania - nie jesteśmy już uzależnieni w takim stopniu od duetu RR i nie musimy się aż tak bardzo martwić, że genialnego Robbena zastąpi beznadziejny Altintop. A i również Alaba spisuje się powyżej oczekiwań. Wcale mnie nie zdziwi, jeśli za pół roku Usami wygryzie Ribery'ego ze składu, bo Francuz to nie ten sam piłkarz co przed trzema laty, a Usami pokazał, że raczej nie ma kompleksów w stosunku do najlepszych.

27.07.2011 23:46

My mieliśmy kilka klarownych sytuacji w tym jedną stuprocentową, z czego niemal wszystkie wykreowało dwóch nastolatków - jeden, który jeszcze 2 tygodnie wcześniej biegał wyłącznie po boiskach j-league i drugi, który grywał na wypożyczeniu w 11. drużynie Bundesligi, od czasu do czasu. U nich przez zdecydowaną większość meczu grał móżg drużyny, jeden z najlepszych pomocników , nominowany do tytułu piłkarza roku - Andres Iniesta i 40-milionowy nabytek, podobno super snajper, David Villa. I nie potrafili jednej klarownej akcji sobie stworzyć.

27.07.2011 23:33

Prawie cały czas byliśmy lepsi. Ostatnie 20-30 minut należało do Barcelony. Oni nie przeprowadzili żadnej składnej akcji, oddali jeden strzał z dystansu (Tiago - strzał niemożliwy do obronienia, zawiniła obrona, z Tymoszczukiem na czele zostawiając mu zbyt dużo swobody do oddania strzału)) i jedną wrzutę "rozpaczy" w pole karne, zupełnie nie w stylu barcelony, którą wykorzystał mierzący 170cm "knypek", tylko dlatego, że Contento nie nadaje się na obrońce, a najwyżej na skrzydłowego, nie potrafi grać w powietrzu ani się ustawiać, jak również nie jest dostatecznie silny, by wygrać walkę siłową z jakimś mikrusem. Oni nie przeprowadzili ani jednej akcji z klepki, nic nie pokazali z tego co pokazywali wczoraj z Internacionalem, gdyby Alaba wykorzystał setkę, po tym jak Usami sam rozklepał defensywę barcelony, to ten mecz mógłby potoczyć się całkiem inaczej. Momentami, w pierwszej połowie Usami z Alabą klepali sobie jak chcieli, a Usami wkręcał obrońców Barcy jak Matusiak Van Bałtena. Niestety kilku "starych" zawodników jest zupełnie bez formy i ten fakt może martwić. Mowa tutaj o Ivicy Oliciu, który w prawdzie od zawsze nie grzeszył nienaganną techniką, a po kontuzji za brakło mu nawet tej słynnej waleczności, Tomek Muller, który jednej dobrej piłki od 3 meczów nie jest w stanie dograć (lewe skrzydło nie dla niego?) no i Bastianie Schweinsteigerze, który sprawia wrażenie, jakby nie wiedział gdzie się znajduje momentami. Nie mówiąc już o beznadziejnych Tymoszczukach, Van Buytenach czy Contentach, którzy są po prostu za słabi na Bayern, nawet na ławkę rezerowych. Dla mnie najgorszym piłkarzem, gorszym nawet od Van Buytena jest Tymoszczuk, który nie wiem co robi w Bayernie.

27.07.2011 23:21

Wy jesteście nienormalni. Przegraliśmy sparing, po b.dobrej grze rezerwowych, którzy grali ze sobą praktycznie pierwszy mecz, z rezerwami Barcelony, która klepała Internacional jak chciała, z nami nic nie mogła ugrać (tylko Villa i Iniesta grali, a te "cudowne dzieci" z "super szkółki" Barcelony, gówno pokazały), a wyjecie, jakbyśmy przegrali finał LM co najmniej 0:5. Idźcie się leczyć. W tym meczu zobaczyliśmy, jakich świetnych transferów dokonał Jupp Heynckes. Bayern w końcu ma dobrych zmienników, przede wszystkim dla duetu Robbery - piłkarz, który przed tygodniem grał jeszcze na peryferiach futbolu w japońskiej j-league przyćmił wszystkich, łącznie z "mega talentami" barcwelony - widać tylko, że jeszcze brakuje mu kondycji na 90 minut. Ponadto "brak" Van Buytena od razu był widoczny. Boateng zagrał b.dobre 90 minut i gdyby nie bardzo przeciętny w defensywie Contento (szczególnie w powietrzu) i wejście najgorszego moim zdaniem zawodnika FCB na chwilę obecną, czyli Tymoszczuka, to obrona spisałaby się bez zarzutu (transfer Boatenga i Rafinhi zanosi się na bardzo udane posunięcie). Nils Petersen również pokazał klasę, jak na zawodnika wyjętego z realiów 2. Bundesligi. Straciliśmy jedną głupią bramkę po błędzie Contento i drugą po indywidualnej akcji Tiago. Poza tym byliśmy zespołem lepszym, co i tak nie jest żadnym wyznacznikiem, bo ani Bayern ani Barcelona nigdy więcej w tym sezonie nie zagrają takimi jedenastkami jakimi grały dzisiaj. Dla mnie rezerwy Bayernu pokazały się dziś z lepszej strony, poza dwoma beztalenciami, o których już doskonale wiemy czyli Contento i Tymoszczuku, który nie wiem jakim cudem znalazł się w Bayernie. Martwi tylko tragiczna forma Schweinsteigera i Mullera, ale moim zdaniem Alaba i Usami są ich w stanie bez problemu zastąpić, tak samo jak duet Robbery - oczywiście nie na dłuższą metę póki co. Dobry mecz w wykonaniu naszych zmienników + bardzo ładny występ zakupionych piłkarzy. Mimo, bądź co bądź pechowego wyniku jestem optymistycznie nastawiony przed sezonem. A dzieciarnia wylewająca swoje żale, bo wynik h... wartego sparingu był niekorzystny - LECZYĆ SIĘ I TO DŁUGOTRWALE W PSYCHIATRYKU, a najlepiej zainteresować się futbolem, bo póki co 90% z was gówno wie o piłce nożnej, tylko cieszy ryje jak jest wynik dobry, i wyje do monitora jak przegramy.

27.07.2011 23:02

Louis jest bardzo dobrym, jeśli nie wybitnym trenerem, ale zwyczajnie nie potrafi obcować z ludźmi. Wydaje mi się, że nie poradzi sobie z południowo amerykańskim temperamentem tamtejszych piłkarzy.

27.07.2011 15:21

wer, gdzie to przeczytałeś? Trochę dziwne jak na piłkarza, który przed rokiem przedłużył kontrakt o 5 lat.

27.07.2011 15:17

Bez dwóch zdań. A Brazylijczyk jest jeszcze droższym niewypałem. I Sosę, o ile pamiętam udało się sprzedać (za jakieś grosze, ale zawsze), a Breno prawdopodobnie odejdzie za rok całkiem za darmo. Nie przez przypadek Giovane Elber, który był odpowiedzialny za scouting w Południowej Ameryce stracił pracę rok czy 2 lata temu.

27.07.2011 15:12

Najlepszy sposób na Bayern to postawienie autobusu przed własną bramką, wystawienie szybkiego napastnika i granie na niego długich pił z kontry. Wystarczą 2,3 takie akcje w meczu, a na pewno coś wpadnie. Niestety ale wszyscy już o tym wiedzą, łącznie z drużynami zza granicy. Póki linia defensywna Bayernu nie będzie zwarta niczym skała, póty nic w Europie nie osiągniemy, a i na własnym podwórku będziemy mieli nie lada problem, bo nie da się wygrywać, gdy tak zalicza się tak częste wpadki z outsiderami.

Już w ogóle abstrahując od tematu, to te pierwsze mecze DFB-Pokal zawsze przyprawiały mnie o stres. Nawet najlepsi piłkarze świata są tylko ludźmi i może zdarzyć im się słabszy dzień, lub po prostu chwila nieuwagi, a to może kosztować odpadnięcie z turnieju już na samym początku rozgrywek, a takiego wstydu bym chyba nie zniósł :D

27.07.2011 15:08

Stawiam, że opuści początek sezonu. Z tymi kontuzjami to tak jest. Najpierw będą go leczyć. Później bardzo ostrożnie wprowadzać po kontuzji, będzie jeszcze skarżył się na ból, i 2-3 pierwsze mecze z głowy. Inna sprawa, że nie ma co zbytnio narzekać, bo wyglądało to wczoraj groźnie i ja spodziewałem się nawet najgorszego.

27.07.2011 14:54

Przejście tego zawodnika do Bayernu w 2007 roku było jednym wielkim nieporozumieniem. Jeśli jeszcze ktoś miał co do tego jakieś wątpliwości, to chyba przestał je mieć po tym transferze. Niektórzy mówili, że Bayern marnuje talenty, że on się w Bayernie nie odnalazł. Teraz widać, że ani w siłowej Bundeslidze się nie odnalazł, ani w nieco lepszej technicznie Serie A również się nie odnalazł. To jest po prostu piłkarz za słaby na to by grać na najwyższym poziomie i ktoś gdzieś kiedyś nawalił, rekomendując tego piłkarza zarządowi Bayernu.

27.07.2011 14:50

Patrząc na grę Tymoszczuka przydałby się taki Vidal.

27.07.2011 13:05

Tutaj. Jeśli uważasz, że Badstubera należałoby sprzedać, to puknij się w głowę tumanie!

27.07.2011 09:54

Kibicuję Bayernowi od wielu wielu lat, ale zaczyna mnie już wkurwiać to co się od jakiegoś czasu dzieje z tym klubem! Ludzie z zarządu nie mają jakichkolwiek ambicji, chodzi im tylko i wyłącznie o zarobki. W dupie mają jakiekolwiek sukcesy, nawet w Bundeslidze satysfakcjonuje ich mistrzostwo raz na 2 lata, już nie mówiąc o jakichkolwiek sukcesach w LM. Liczy się tylko hajs! Nie mają też zielonego pojęcia o scoutingu - ten aspekt klubu kompletnie od wielu lat leży! Ponadto polityka transferowa tego klubu przypomina próbę gry jakiegoś gimnazjalisty w football managera, słowem - ŻART. Wypieprzyli mega utalentowanego wychowanka, jeszcze gnojąc go przy tym niemiłosiernie i zatrudnili przeciętnego smerfa za 25 baniek, którego nikt nie nawidzi w tym klubie, a skoro tak jest, to po prostu niemożliwością jest zaaklimatyzowanie się w takich warunkach. Nie dość, że w Niemczech wszyscy się z nas śmieją, to wkrótce będzie to robił cały świat. Chociaż przez długi czas broniłem tych krawaciarzy, to teraz powiem, że powinno się ich wypierdolić na ZBITY PYSK! Ten sezon powinien stanowić ultimatum - albo jest sukces albo WON z klubu! Uważam też, że po tym sezonie należałoby się zastanowić nad przyszłością Lahma i Schweinsteigera w klubie. Ten pierwszy od dwóch lat gra BEZNADZIEJNIE, a temu drugiemu wyszedł jeden dobry sezon i jeden dobry turniej, reszta jego kariery to porażka. Co za róznica, że to są wychowankowie, w Barcelonie nikt nie pieści się ze słabymi zawodnikami, bez względu na to czy są wychowankami klubu czy nie. Grasz jeden sezon słabszy, siadasz na ławie. Grasz drugi sezon słabszy wylatujesz. Widać, że tym piłkarzom się nie chce. Oni mają takie same ambicje jak i ci nad nimi - raz na 2 lata BL i raz na 10 lat LM na farcie. Po tym ostatnim sezonie i po Liga Total! Cup widać jak bardzo ten klub potrzebuje odmłodzenia, wprowadzenia do zespołu świeżej krwi, ludzi głodnych sukcesu. Nawet Takashi Usami zagrał o niebo lepiej na tym turnieju od Robbena czy Riberego. Oni mają w dupie takie turnieje, bo im się wydaje, że nikomu nic nie muszą udowadniać, przecież to są gwiazdy i im się należy! Uważam, że Lahm, Schweinsteiger powinni zacząć sezon na ławce rezerowowych i wskoczyć do pierwszego składu, tylko jeśli im się uda pokonać konkurencję, a sądzę, że to może być dla nich za trudne! I w końcu po trzecie trzeba coś zrobić z ultrasami - naszymi najlepszymi ludźmi na trybunach, bez których Allianz Arena to trup. Nie byłoby tego problemu, gdyby nie żenująca, nieudolna polityka transferowa zarządu, ale skoro problem się pojawił to nie ma innego wyjścia - albo smerf albo oni - ktoś musi pożegnać się z klubem. Dla mnie sprawa jest prosta i oczywista. Tyle, że dla niektórych jakiś niebieski pajac o wiele więcej znaczy od ULTRASÓW własnego klubu! Jesteście takimi samymi kibicami Bayernu jak ten smerf będzie kiedykolwiek Bawarczykiem.

25.07.2011 13:22

To chyba rzadko tu wchodzisz, bo widać że nie wiesz o co cho.

24.07.2011 15:40

Od ktorego sezonu wchodzi ta zasada?

24.07.2011 03:33

Prawda taka ze te Audi Cup mozna sobie w d... wsadzic. Bundesliga startuje duzo szyhciej niz Serie A czy La Liga, drużyny które przyjadą będą na całkiem innym etapie przygotowań jak rok temu Manchester. Pojedziemy Barce czy AC Milan i zarząd znowu bedzie piał z zachwytu jaki mamy potezny zespòł.

24.07.2011 03:31

Racja. Lepiej zeby Juve włączyło sie do walki o mistrzostwo makaronów niż Bayern o mistrzostwo Niemiec ;/ Logiczne myślenie.

24.07.2011 03:27

Tyle, że to nie tobie a temu "ekspertowi" płaci klub, jak mu nie wyjdzie to on straci pracę nie Ty. Więc czego się miotasz? Niech robi jak chce, jak mu nie wyjdzie to najwyżej straci pracę. Trzeba było złożyć swoje CV po zwolnieniu Van Gaala, gdyby Cię przyjęli, to byś sobie kupował obrońców ile byś chciał, ale póki co to on jest trenerem, a ty możesz tylko siedzieć przed komputerem i albo kibicować takiemu klubowi jaki jest, albo wkurwiać wszystkich dookoła wylewając swoje żale, że jest chujowo.

21.07.2011 23:01

Błazenada to jest codzienne płakanie na stronie, że obrona jest do dupy. Widocznie Heynckes uważa inaczej. Kto jest większym ekspertem, on czy wy? Tym marudzeniem nic poza wkurwianiem ludzi nie osiągniesz, bo nawet gdyby Heynckes rozumiał po polsku i codziennie odwiedzał ten serwis, to i tak by miał w dupie te wasze skomlenie. Ciesz się z tego, że w ogóle kogoś kupiliśmy. Żaden normalny trener nie zakupi 3 podstawowych obrońców w jednym okienku transferowym, bo efekt będzie taki jak z Buytenem i Kozem ostatnio albo jeszcze gorszy. Tylko że wy dzieci tego nie rozumiecie, aby tylko przyszedł jakiś pajac, który staty w football managerze ma wysokie.

21.07.2011 17:10

Przestańcie wpierdalać na tą obronę bo rzygać się chcę, kibice sukcesu, dzieci neostrady. Darth Smd, Scaloni nic k... od miesiąca nie robicie, tylko wkur...cie wszystkich swoim pier....niem jaki to Badstuber jest chujowy i jak to na gwałt potrzebujemy grubasa Alexa. Gówno macie do powiedzenia, tylko wypłakujecie się od conajmniej miesiąca. To już zaczyna być wkurwiające. Nie podoba się, nie kibicuj, bo i tak kibic z ciebie żaden. A pojęcie o prowadzeniu klubu macie takie jak babcia klozetowa.

21.07.2011 16:59

Mało prawdopodobne? Jeszcze Vidal na 60% przyjdzie, więc ta ankieta delikatnie mówiąc, ciut bez sensu.

15.07.2011 19:46

Wychamuj chłopcze. Każdy ma prawo wypowiedzieć się na tej stronie. A jak cię to denerwuje to wyłącz komputer.

15.07.2011 10:07

Wiec teraz się okazuje, że Vidal ma być kupiony na ławkę. Coraz "ciekawsze" te wieści wychodzą...

15.07.2011 10:05

Jeśli Van Byten ma być szefem obrony a Tymoszczuk liderem środka pola, to módlmy sie o miejsca 3-5.

15.07.2011 10:01

W Holandii to każdy dużo strzela goli. A jak przychodzi do lepszej ligi to klapa.

15.07.2011 09:58

A jak przyjdzie Vidal to co, Schweinsteiger siądzie na ławce?

15.07.2011 09:55

Ja na pewno po Lucio nie płakałem, wiec nie wmawiaj mi czegoś czego nie powiedziałem. Druga rzecz - Ja nie widze w Badstuberze świetnego piłkarza, tylko wielki talent z perspektywą gry na najwyższym poziomie przez długie lata. Jesli nie zrozumiałeś, a widać że nie, to podałem Lúcio za przykład żeby pokazać że kazdy popełnia błędy, ale to że komuś od czasu do czasu trafi sie jakaś wpadka, czy słabszy sezon (szczególnie w młodym wieku) to nie znaczy, że jest beztalenciem i trzeba go wyrzucić na zbity pysk.

15.07.2011 09:51

Pewny miejsca może być Anatoliy Tymoszczuk? Van Buyten szefem obrony? Co za kretyn to pisał?

15.07.2011 09:44

Akurat Lucio bez przerwy popełniał błędy i bawił sie z piłką we własnym polu karnym. Gdyby Badstuber grał tak beznadziejnie jak próbujesz to wszystkim wmawiać to nikt by go nie powoływał do kadry.

15.07.2011 09:37

Ależ mamy dream team, a wy narzekacie!

14.07.2011 15:16

Alex przejdzie do Realu, Boateng zostanie w City a u nas Buyten "będzie walczył".

11.07.2011 13:20

"każdy musi pokonać van Buytena!" - buehuehue.

11.07.2011 13:19

Dokładnie coś jest nie tak. Mi Eset też blokuje stronę, a jak mimo to próbuję wejść, to ładuje w trybie html, bez żadnych kolorów, z podstawową czcionką i białym tłem :(

07.07.2011 13:14

Móc, oczywiście może, ale wątpię żeby to zrobił. :) Jeszcze gdyby był Niemcem urodzonym w Monachium, to prędzej w taki scenariusz bym uwierzył.

05.07.2011 16:47

Czy będzie ok, to zależy od Twojego wykładowcy/prowadzącego, bo na uczelniach wyższych mają w zwyczaju sprawdzać w internecie, czy praca nie jest plagiatem :)

05.07.2011 16:41

Dokładnie, to było w Dubaju. Dzięki.

05.07.2011 16:37

Rok temu mieli fajniejszy obóz treningowy przed sezonem, bo gdzieś na bliskim wschodzie o ile pamiętam, w takim ekskluzywnym ośrodku sportowym, u jakichś szejków. Pamięta może ktoś gdzie to było i jak się nazywał ośrodek?

05.07.2011 16:27

A to może chodziło Ci o 20zł, w takim razie muszę Cię rozczarować drogi "Piechocie dziesięć", że taka zapomoga raczej nie przekona włodarzy Bayeru.

05.07.2011 16:19

Póki co 5mln to on rocznie nie zarabia, więc gdyby dopłacił tyle z własnej kieszeni to co najmniej rok grałby w Bayernie za darmo. Weź się zastanów zanim coś napiszesz :/

05.07.2011 16:15

A słyszałeś, żeby jakiś piłkarz dokładał do transferu do Barcelony albo do Realu? Słyszałeś o tym, żeby Fabregas któremu tak bardzo marzy się powrót do Katalonii wykładał z własnych pieniędzy na transfer? Rozumiem jeszcze, żeby Bayern był jedynym zainteresowanym klubem, jak w przypadku Pranjicia, którego gra w Bayernie to jego życiowa szansa, ale Vidal i tak prędzej czy później odejdzie do wielkiego klubu, jak nie teraz, to za rok i wcale to nie musi być Bayern. Jak za rok zgłosi się po niego Real (co jest wg mnie dość prawdopodobne), to zobaczymy który klub wybierze. O piłkarza tej klasy biją się czołowe kluby i wcale nie musi on dokładać z własnej kieszeni, by móc grać na najwyższym poziomie. To nie jest 100zł, tylko MILIONY, za 5milionów to on może sobie wielki jacht kupić albo pałac, grając w Juventusie lub innym klubie, który wyłoży tyle, że nie będzie musiał dopłacać ani złotówki. Więc przestań pisać takie rzeczy.

05.07.2011 16:09

Co wy macie z tym dokładaniem do transferu? To, że Pranjiciowi bardzo zależało na przyjściu do Bayernu i dopłacił z własnej kieszeni, to nie znaczy, że to jest od teraz norma.

05.07.2011 15:48

Myślę, że Ribery'emu leży na sercu dokładnie to o czym napisał Kraft. I pomyślał sobie: "pij murzynku"

04.07.2011 21:27

Nie rozumiem dlaczego pan Rummenigge chce zabronić ludziom wydawania ich własnych pieniędzy. Moze jeszcze niech wprowadzą taką zasadę źe będą mówili szejkom jakich piłkarzy i z jskich klubów wolno im kupować. I moze zrobmy tak, zeby kazdy szejk miał prawo do zakupu jednego piłkarza rocznie (rozdajmy kartki na piłkarzy).Ze sportem nie bedzie to mialo nic wspolnego ale przynajmniej bedzie "sprawiedliwie". W krótce (o ile juz tak nie jest) finały LM bedą rozgrywane przy zielonym stoliku.

02.07.2011 10:53

Nic nowego, przecież od dawna wiadomo było, że tak będzie. Ktoś rozpuścił plotę, że Bayern ma do wydania 60mln, kilku naiwnych typów to podchwyciło i już napalali się na jakieś mega transfery.

30.06.2011 11:45

Problem polityki transferowej Bayernu nie leży w wydawaniu zbyt dużych sum na pojedynczych piłkarzy, bo za graczy pokroju Gomeza, Robbena czy Neuera tyle się w dzisiejszych czasach zwyczajnie płaci. Jestem pewien, że transfery Robbena i Gomeza finansowo zwróciły się co najmniej dwukrotnie. Problem polega na tym, że gdy piłkarz jest do wyciągnięcia za 10 mln, to my się nim w ogóle nie interesujemy, a później za rok kupujemy piłkarza na tę samą pozycję o podobnych jeśli nie słabszych umiejętnościach za 2-krotność tej sumy. Póki co można zrzucić wszystko na karb głupich pomysłów Van Gaala i mieć nadzieję, że w przyszłych latach to się wyprostuje. Bo nie wierzę żeby Heynckes, będąc rok temu trenerem Bayernu pozwolił Ozilowi czy Khedirze odejść za półdarmo do Realu.

Bartlej, może zrób wszystkim przysługę i te swoje 'mądrości' wygłaszaj u siebie w kiblu :)

24.06.2011 01:11

Już nie przesadzajmy, że aż tak drogo. Ile wydajemy my a ile kluby z innych lig o zbliżonej do nas renomie (a nieraz gorszej przy tym sytuacji finansowej). Jakiś rozhisteryzowany dziennikarz to pisał.

24.06.2011 00:16

Nie wiem jaki masz problem z Robbenem grającym na lewej, skoro grał tam w każdym klubie poza Bayernem. Faktycznie, POWOLI wraca do formy, może przed 30-stką zdąży. W znakomicie obsadzonym ataku, to on jest najsłabszym ogniwem, w dodatku jak na skrzydłowego jest już zwyczajnie stary. Czy komuś się to podoba czy nie najlepsze lata ma już za sobą. Gdyby Man Utd zaoferował jakieś poważne pieniądze (35-40mln), to choćby na siłę powinni go tam wypchnąć i sprowadzić Aguero do duetu z Gomezem, który jest stworzony do gry w systemie 4-4-2.

22.06.2011 22:54

Dla mnie niech idzie. Robbena da się z powrotem na lewą, Muller na prawą, dokupić snajpera i zagramy w końcu prawdziwym 4-4-2, jak na Bayern przystało.

22.06.2011 22:41

Jedni i drudzy mają rację? Nie. Nikt nie ma racji. Wy wszyscy pieprzycie jak jakieś moczymordy spod budki z tanim piwem.

22.06.2011 20:55

Też byście mieli taką minę, gdyby przyjechali po was takim obsranym samochodem. Pierwsza myśl jaka mu przeszła przez głowę, to pewnie: "ciekawe czy koszulka też będzie taka obsrana?"

09.06.2011 20:53

czesiu, nie kompromituj się po raz n-ty!

08.06.2011 00:37

Strzelił jednego farciarskiego gola i odrazu zawodnik nie do przejścja -.-' Pewnie wy już widzicie jak w przyszłym sezonie wymiata i dostaje złotą piłkę.

08.06.2011 00:16

Bo Van Gaal wprowadził ostry reżim, a im dupy się nie chciało ruszać, to i wjeżdżali. Tak samo z Magathem, też narzekali.

06.06.2011 19:07

robben110, nie rób nadziei. :)

29.05.2011 14:01

No to jeszcze gorzej, przecież według AS Ribery już z 5 razy zostawał zawodnikiem Realu. Pozostaje nam tylko żałować, że nie sprowadziliśmy tego zawodnika z Independiente w wieku 17 lat.

29.05.2011 13:41

Może Jupp Heynckes zażyczył sobie Aguero i teraz próbują go sciągnąć? :P Żeby to źródło to był chociaż Bild.de.... ale goal.com nie budzi nawet odrobiny zaufania.

29.05.2011 13:30