DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: XYZ Strona 6

Przyjdzie Nuebel, Singh już klepnięty. To zostaje jakiś młody skrzydłowy + środkowy pomocnik/środkowy obrońca. Myślę, że to będą te 4 wzmocnienia Kovaca.

29.06.2019 20:02

Dokładnie, wszyscy na niego czekają jak na zbawienie a na rynku jest wiele ciekawych graczy, którzy na pewno z chęcią by u nas zagrali. A Sane jak to Sane..

29.06.2019 19:58

Sane jest troszeczkę poza naszymi możliwościami, ponadto z pewnością woli grać w dużo bardziej prestiżowej lidze. Zobaczymy jak się to potoczy. Zawsze jest Carrasco i bodajże Brahimi dostępni za darmo więc byłby to idealny ruch zarządu.

29.06.2019 18:17

Takie transfery nie są w żadnym wypadku potrzebne. 40 mln to zdecydowanie za dużo za takiego gracza. A Cancelo to już w ogóle na przyprawę do zupy. Spróbujmy rozglądnąć się za zawodnikami, którymi kończą się konktrakty. Może Brahimi?

29.06.2019 14:32

No i super choć fajnie by było wprowadzić juniorów z naszych młodzieżowych drużyn. Zapewne jeszcze kogoś kupimy jako uzupełnienie składu (perspektywiczny skrzydłowy i jakiś obrońca ewentualnie za Boatenga).

29.06.2019 10:19

Ja generalnie nie pozostaję już w sferze marzeń, ale raczej patrzę prawdzie w oczy i nie spodziewam się żadnych większych ruchów. Zarząd za 1/2 lata kończy kadencję i wtedy przyjdzie ewentualnie czas na rewolucję. W zupełności Bundesliga wystarcza więc nam są większe transfery niepotrzebne. Sternicy zapewne będą monitorować sytuacje na rynku do końca okienka i może uda się kogoś wyrwać po taniości/za darmo, kto rzeczywiście wzmocni rywalizację w składzie, bo większość pozycji mamy obsadzone.
Dajmy pograć młodym i zobaczmy co Kovac zlepi w nowym rozdaniu.

28.06.2019 18:39

Mieć go byłoby super, ale musimy się liczyć z faktem, że będzie kosztował olbrzymie pieniądze, Bayer nie odpuści ani rubla a my nie możemy sobie pozwolić na niewiadomo jak duże wydatki. Zobaczymy co pokaże w następnym sezonie.

28.06.2019 17:53

Wydaje mi się, że w tym okienku powinniśmy obejść się bez większych transferów i skoncentrować na odmładzaniu składu, ewentualnie wprowadzaniu zawodników z drugich drużyn Bayernu. Jako, że będzie to sezon przejściowy, dać się wykazać Kovacowi i pograć tym (kim) co jest a na jesień/zimę zobaczymy co dalej. I tak już wydaliśmy bardzo dużo a ceny kosmiczne także nie ma co szaleć. Zatrzymać Sanchesa i Boatenga i powinno spokojnie na Bundesligę wystarczyć według założeń zarządu.

28.06.2019 17:46

No tak, mniejsza o to, że nie będzie kim grać xD nawet w A klasie są drużyny mające dużo szersze kadry niż my...

16.06.2019 12:11

Sprzedać wszystkich bez wyjątku! Będziemy grać młodzikami. To jest dopiero polityka.

16.06.2019 08:56

Nie potrzebujemy żadnych większych transferów. Jakieś ewentualne uzupełnienia składu i ktoś z młodzieżówki powinny wystarczyć. Dać Kovacowi grać tym co jest i zobaczymy. Następny sezon ma być tym przejściowym skoro zostawili Kovacia.

07.06.2019 07:02

Nie ma szans na ten transfer niestety. Kupimy kogoś do 35 mln podejrzewam.

20.05.2019 11:33

Kovac zostaje do 2022 taki mam pomysł...

15.05.2019 15:31

No tak, najlepiej mieć pracowników pachołki co nie mają własnego zdania i się nie postawią.

12.05.2019 17:43

Biedny trener... Od tego jest trener żeby prowadzić zawodników i od nich egzekwować. Jak widać nasz nie potrafi ani jednego ani drugiego..

12.05.2019 15:01

Życie, first come first served a my jak zwykle w d....

03.05.2019 23:20

Obawiam się niestety, że do nas nie przyjdzie. To już wyższa półka i za dużo kosztuje.

27.04.2019 15:06

Musimy go kupić!!!

16.04.2019 19:23

Conajmniej 6 im pykniemy ale pewnie Fortuna coś ukłuje. 6:1.

12.04.2019 19:02

Super ambicje. Nie ma co...

08.04.2019 19:36

Dla mnie to jest kpina żeby nie kupić Pepe. Najważniejsze w tym momencie pozycje do obsadzenia a my się zastanawiamy.

07.04.2019 11:24

Kibice kibicami, ale zawodnicy BVB na pewno się nas nie boją i wyjdą zmotywowani. W końcu mają dużo do wygrania jak i stracenia.

06.04.2019 18:06

https://www.meczyki.pl/newsy/rozlam-w-szatni-bayernu-przed-kluczowym-meczem-z-bvb-powazne-zarzuty-pilkarzy-pod-adresem-kovaca/109140-n

Jakoś mnie to nie dziwi.Piłkarze są rozdrażnieni, bo Kovac nie umie zastosować odpowiedniej taktyki.

06.04.2019 17:43

Będzie ciężko a Borussia wyjdzie na pewno nastawiona na atak po naszych ostatnich „pokazach”. To ostateczna szansa dla Kovaca.

05.04.2019 17:25

Otóż to. Święta prawda. Dopóki Kovac będzie nas trenował absolutnie nikt nas się nie przestraszy..

04.04.2019 20:11

Oby wlaśnie Chelsea go nie puściła. Nam jest potrzebny Pepe a nie Odoi.

31.03.2019 16:51

Piłkarze są dalecy od optymalnej formy, ale ktoś chyba odpowiada za ich przygotowanie i prowadzenie?
Nie wszystko jest winą Kovaca, ale chyba większość zgodzi się, że z nim przyszłość nie będzie kolorowa nawet jak kupimy Messiego.

31.03.2019 13:45

Bayern Kovaca po raz kolejny zawiódł. Czy jesteśmy w stanie jeszcze ugrać mistrzostwo? Sprawdziłem wczoraj terminarz Borussi i trzeba zwrócić uwagę, że mecze z Eintrachtem i Lipskiem mają już za sobą a my wręcz przeciwnie. Te drużyny mogą nam sprawić sporo problemów a jak wiemy wszyscy bardzo dobrze - Kovac nie będzie raczej w stanie dostosować odpowiedniej taktyki pod takiego przeciwnika.
Myślę, że za tydzień wszystko się rozstrzygnie. Kovac bez względu na wszystko powinien dograć dla spokoju ten sezon do końca, ale na koniec podziękować i odesłać.

31.03.2019 11:18

Kiedyś Bayernu bał się prawie każdy. Dzisiaj drużyny ogona Bundesligi odważnie biorą się za grę i dają nam nieźle popalić. Ehhh...

30.03.2019 22:03

Czy sezon można spisać na straty? Ciężko powiedzieć.. Zapewne wiele osób miało dużo większe oczekiwania, ale ja od jakiegoś czasu powtarzam, że Puchar Niemiec i naprawdę powinniśmy być zadowoleni. Przy tej klasie trenera ciężko wycisnąć coś więcej z naszej drużyny. Nawet Bayern to nie jest samograj. Potrzebuje dyrygenta, który spróbuje wycisnąć to co najlepsze z piłkarzy i świeżym spojrzeniem spróbuje wyeliminować mankamenty trapiące od kilku lat mizernie wzmacnianą kadrę.
Liczmy na to, że w przyszłym sezonie Pan Kovac zostanie odesłany do Splitu, Zagrzebia czy skąd on tam pochodzi a my dostaniemy prawdziwego trenera.

30.03.2019 21:58

Ludzie cisną na Lewego a tak naprawdę za całokształt naszej fatalnej postawy odpowiada Kovac

30.03.2019 20:16

Stało się to co było nieuniknione. Kovac po raz kolejny dał ciała i pokazał "trenerkę". Inna sprawa, że zawodnicy zagrali zdecydowanie za słabo, ale uważam, że w przyszłym sezonie to będzie kryminał jeśli Kovac dalej będzie nas trenował. Jesli wygramy mistrzostwo w takim stylu to wcale nie będzie z czego się cieszyć a może się okazać, że największym wygranym nie będzie klub i zawodnicy a trener, który dzięki temu zachowa posadę i w dalszym ciągu będzie trenował nasz klub. Jestem absolutnie na nie. Nie może być tak, że klub dopasowuje się do poziomu trenera. Sorry..

30.03.2019 18:47

Ale winą jest to, że koleś nie ma zielonego pojęcia o taktyce i przez to nikt nas się nie boi. To już w pełni „zasługa” Kovaca.

30.03.2019 15:42

Jak już kogoś brać z tego Eintrachtu to chyba lepszą opcją byłby Haller...

28.03.2019 17:02

Ja nic nie narzekam, super grajki. Teraz skupić się na ofensywie, byle tylko nie na Odoji.

28.03.2019 16:40

Musimy kupić tera jakichś ze 2 ofensywnych zawodników. Marzy mi się Jovic i Pepe, ale pewnie przyjdzie tylko Werner i Odojii.

28.03.2019 12:37

Jak można mieć watpliwości co do Pepe to nie rozumiem. A Odoji to pewniak w takim razie? To zdecydowanie dużo większa niewiadoma niż Pepe.

28.03.2019 11:24

Jeszcze Pepe i będzie 2 Newcastle swego czasu.

27.03.2019 21:27

Żadnego Odoi, który koże mieć problemy z aklimatyzacją tylko Pepe jeszcze i będzie grejt.

27.03.2019 17:34

Kiedy to się skończy.. Nie sądzę żebyśmy kupili i Odoia i Pepe. Jestem na nie dla anglika jeżeli tak. To piłkarz na Premier League a nie BL.

27.03.2019 16:34

Teraz jest cisza i zapewne będzie tak, że nikogo nie kupimy i przedłużą kontrakt Rafinhi i Rinery... oj skąd my to znamy....

25.03.2019 19:30

Odejście Kovaca brzmi jak bajka. Najbardziej bym sobie tego życzył, ale to niestety zarzad decyduje.

25.03.2019 14:47

Ten trener to się nadaje co najwyżej do trenowania Szczakowianki Jaworzno a nie Bayernu Monachium. Najlepszy transfer jaki Bayern może zrobić to nie żaden Neymar a odesłanie Kovaca do Chorwacji i zatrudnienie klasowego trenera.

24.03.2019 20:04

No o 2 lata za późno się go pozbywamy. Poprzednie odpadnięcie z LM to w dużej mierze jego zasługa.

23.03.2019 11:39

Czekamy na te wszystkie potwierdzenia naszych transferów, bo jak na razie nie ma żadnych oficjalnych informacji, ale dużo się gada a jak wiadomo "krowa co dużo ryczy, mało mleka daje", więc miejmy nadzieję, że te transfery są jednak pewne

22.03.2019 17:47

Zdecydowanie sprzedać. Co miał pokazać to pokazał.

21.03.2019 06:53

Jeszcze Pana Kovaca odesłać do Zagrzebia i będzie bajka.

20.03.2019 19:31

Wszystko jedno kto, byle nie Kovac. Przy jego „taktyce” nawet Messi niewiele by nam pomógł.....

20.03.2019 19:16

Bardzo dobrze, że są wątpliwości. Ja bym się bez żalu z nim pożegnał. Inaczej możemy to po raz kolejny przypłacić odpadnięciem z LM w 1/8. Nawet mimo nowych grajków...

20.03.2019 16:32

Fajnie będzie jak zostanie, ale dla mnie najlepszy transfer tego okna to będzie odejście Kovaca. Oby!!!!

19.03.2019 17:03

Niektórzy mają klapki na oczach i będą bronić Kovaca choćby nie wiem co. Przerżnęliśmy LM, ale co tam. Nic się przecież nie stało, co nie? Dajmy Kovacowi zrobić to ponownie za rok. To może lepiej w ogóle odpuścić i nie brać udziału?
Ten trener udowodnił że pewnego poziomu nie przeskoczyć nie przeskoczy. A kiedyś przyjdzie w końcu taki moment, że wyleci i Bayern dostanie trenera z prawdziwego zdarzenia a nie jakiegoś laika.

18.03.2019 18:31

No ciekawe. Jakoś sezon temu z podobną kadrą byliśmy w stanie walczyć jak równy z równym z Realem a teraz nagle przychodzi Liverpool i pełne pory...

18.03.2019 16:20

Zgadzam się. Kovac dostał baaardzo dużo czasu na zaprezentowanie swoich umiejętności. Niestety umiejętności nie można ot tak sobie wyczarować.

18.03.2019 16:12

O Pepe to Hasan zielonego pojęcia nie ma a pewnie jeszcze na youtube do tego grajka nie doszedł wiec możemy o nim zapomnieć :(

18.03.2019 13:27

Wierzcie sobie dalej w tego Kovac, nie ma sprawy. Każdy może mieć inne zdanie, ale nikt nie wmówi mi, że to jest odpowiedni trener na Bayern. Gość nie ma pojęcia o taktyce, nie umie radzić sobie z gwiazdami i jest po prostu niedoświadczony. Do pracy w takim klubie trzeba dorosnąć a i to nie gwarantuje, że wszystko pójdzie ok. Na BL może i on wystarczy, bo mamy mocny skład, ale na poziomie LM gdzie decydują detale, będziemy odpadać z nim w 1/8 przy tego typu nastawieniu. Co jak co, ale niektórzy kibice mają większe ambicje i słusznie uważają, że tak utytułowany klub powinien mieć dużo lepszego, dużo bardziej doświadczonego, ogarniętego trenera, który poradzi sobie z presją, będzie miał za sobą szatnię i będzie umiał dostosować taktykę do przeciwnika.

18.03.2019 13:25

Macie 100% rację.
Fakt faktem, mamy najsłabszego trenera od lat i tylko nieliczni tzw "wyznawcy Kovaca" tego nie widzą. Doświadczony, dobrze wykwalifikowany trener na pewno byłby w stanie wykrzesać dużo więcej z tej drużyny pomimo faktu, że przespaliśmy parę okien transferowych i nie pozbyliśmy się kilku zawodników. Liverpool jest mocny, ale strach pomyśleć co by Kovac za taktykę zaproponował gdyby miał przyjechać Real, Barcelona czy City.

17.03.2019 22:46

@Sven
...40 lat minęło jak jeden dzień... :D

17.03.2019 22:13

"Prawdziwi" kibice Bayernu mają troszkę większe ambicje niż 1/8 LM biorąc pod uwagę wiele czynników (w tym co najważniejsze budżet i mimo wszystko kadrę jaką dysponujemy). Super, że jest moc, ale większość chyba się zgodzi, że fajniej byłoby cisnąć dalej w LM kosztem np. dzisiejszego meczu.

17.03.2019 21:23

Ładujemy takim szczypiorkom po 6 toż to kunszt trenera i żadnych zmian w przyszłym sezonie nie potrzebujemy. Tylko może lepiej oddać to miejsce w LM komuś bardziej ambitnemu jak Bayern Kovaca?

17.03.2019 21:12

No i fajnie. Czyli jednak Kovac na bundeslige spokojnie jako trener wystarczy.

17.03.2019 18:43

Nie łudźcie się, że będą grali młodzi. Kovac trzęsie portkami przed każdym spotkaniem i musi wystawiać najsilniejszą 11, bo jest pod dużą presją mimo wsparcia Uliego.

17.03.2019 17:18

Mają 18 punktów przewagi w lidze i co najważniejsze AWANSOWALI do 1/4 LM.
Więc nie śmiałbym się z Allegriego.. Lepszy on niż Kovac...

17.03.2019 14:57

Jesteśmy w czołówce? Odpadanie w 1/8 to jest czołówka? No chyba nie...
I nie ma co mówić, że trafiliśmy na lepszego rywala. Owszem, Liverpool jest bardzo mocny, ale taktyka zaproponowana w tym meczu przez trenera to jest jakiś kryminał. On się może tak uczyć trenerki na nas przez następne 4 sezony, które będziemy kończyć na 1/8.
W bundeslidze już nikt się Bayernu nie boi a co dopiero na arenie międzynarodowej. Kiedyś każdy się bał na nas trafić i się z nami liczył, dzisiaj przyjeżdżają do Monachium po swoje widząc zapłakanego "trenera"... ot co

17.03.2019 14:37

To jak na wojnie. Jak nie idzie armii to w pierwszej kolejności leci generał. On ustala taktykę, przeprowadza atak, dowodzi i zarządza oddziałami, przygotowuje obronę itd. I nie ma, że boli. Za zaistniały stan rzeczy największą winę ponosi trener. A w chwili obecnej nie ma on kompletnie wpływu na piłkarzy. Zmiany w kadrze są również konieczne, nie twierdzę, że nie, ale trzeba liczyć się z obecnymi cenami na rynku i naszym ograniczonym budżetem.

17.03.2019 13:39

Bayern zacznie nowy rozdział po wymianie trenera i ewentualnie zarządu. Są na świecie fachowcy i nawet w samym otoczeniu klubu (jak Kahn czy Lahm), którzy z pewnością przyczyniliby się do tego by ten klub ponownie zagościł w europejskiej czołówce.

17.03.2019 13:30

Tak, najlepiej to wszystkich sprzedać.
To nie jest rozwiązanie, nie mamy takiego budżetu jak City, PSG czy Real żeby sobie nakupić 6 super piłkarzy podczas 1 okienka.

17.03.2019 11:37

No tak, bo nagle Kovac nauczy się być super trenerem i wygramy w następnym sezonie wszystko. Baju baju będziesz w raju...
Gdyby Kovac miał odrobinę honoru to sam by się podał do dymisji, ale wiemy, że nigdy tego nie zrobi.

17.03.2019 10:28

Czas, ale wywalić trenera chyba...

Może być jutro ciężko z Moguncją.

16.03.2019 22:44

A może by tak wartało popatrzeć na siebie jak gramy a nie na Borussię? Efekty były widoczne w środę, pokaz wirtuozerii Kovaca...
Wygrali zacięty mecz po walce, której tak właśnie brakowało i brakuje Bayernowi Kovaca...

16.03.2019 20:44

Śmiem wątpić czy on wgl do formy wróci. Niestety to już nie to samo co kiedyś. Może nie w tym roku, ale w następnym powinniśmy poszukać nowego bramkarza będącego pewnym punktem zespołu.

16.03.2019 15:34

Wymyśla fanaberie. Ciekaw jestem końcówki sezonu, na pewno drużyny się na nas zepną widząc, że nie ma kompletnie pomysłu na grę u nas.

16.03.2019 15:06

Jestem za wykupieniem, a ankieta odnośnie Kovaca byłaby w punkt po tak katastrofalnym blamażu.

16.03.2019 15:04

Uliemu oczywiście wszystko się podoba, bo Kovac to jego wymysł. Nigdy nie przyzna się do tego błędu.
A co do kadry to naprawdę nierozumiem dlaczego pozbyliśmy się Vidala na rzecz Goretzki. Drużyna kompletnie zatraciła swój charakter... Oj brak takich walczaków jak kiedyś...

16.03.2019 12:21

Mam wiadomość do Kovaca od Pana Tomaszewskiego:
https://www.youtube.com/watch?v=t25B-kbZPJc

Pozdrowienia dla naszego wirtuoza taktycznego.

16.03.2019 11:37

Ja bym się tak nie imponował. Chyba mało kto się łudził, że eksperyment "Kovac" da sobie radę z tak doświadczoną i mocną drużyną...

16.03.2019 11:33

Żeby faktycznie Kovac odszedł po sezonie to będzie pół biedy. Pytanie tylko kto za niego? Może faktycznie Wenger? Ciężko stwierdzić.
Pewne jest natomiast, że ten trener to jest non comprendo i puchar Niemiec jak już kiedyś pisałem będzie dużym osiągnięciem.
Obyśmy dali radę z Borussią w tym sezonie.

15.03.2019 22:58

Taka logika. Dla mnie lepiej przegrać wszystko i zrobić rewolucję, która przyczyni się w przyszłości do sukcesów i trofeów niż tkwić sobie w przeciętności z Panem Kovacem w roli głównej. Naprawdę chcemy znowu odpadać w 1/8 za rok? On prochu nie wymyśli, nawet z Messim i Ronaldo. Taktyka leży i kwiczy, i tak zrobił bardzo dużo jak na niego imo.

15.03.2019 18:53

Ale sprzedaje farmazony, nie ma co.
Kibicuję, ale nie wiem czy nie lepiej by było dla Bayernu gdybyśmy w ten sezon przegrali wszystko jeżeli to tylko ma doprowadzić do zwolnienia Kovaca. Ten trener pewnego poziomu przeskoczy a jeśli już to za parę ładnych lat jak się nauczy trenerki. Serio mamy tyle czasu?
Pomachać mu na do widzenia i cześć czapka.

15.03.2019 16:26

Weź gościu zejdź ze mnie, bo już ktoś Ci napisał, że byś chciał kontaktu dla Kovaca do 2025. Jakoś coś Was - zwolenników Kovaca się mało zrobiło po tej porażce.
Przypadek? Nie sądzę.

14.03.2019 20:46

Na chwilę obecną Bayern jest placem do eksperymentów Kovaca a to chyba nie o to chodziło. Ktoś napisał mądrze, że my tyle czasu ile Manchester nie mamy i możemy z sezonu na sezon spadać w rankingu europejskich klubów. Uważam, że czasu miał wystarczająco długo na "trenerkę" i w "normalnym", ambitnym klubie już taki trener dawno by wyleciał na jesieni za taką manianę.
Niech sobie dogra sezon do końca, zdobędzie PN i będzie git. A na koniec pomachajmy białymi chusteczkami jak na Camp Nou za van Gaala. Sorry Kovaco, za duże buty niestety....

14.03.2019 20:38

Kovac miał wystarczająco dużo czasu na pokazanie swojego kunsztu. Naprawdę nie ma na to tutaj miejsca i czasu żeby szanowny Pan trenejro robił sobie z tego klubu poligon na nauki. Odpadnięcie w 1/8 to najgorszy wynik od lat i główną winę ponosi tutaj Kovac.

14.03.2019 19:28

Bayern upadł i znalazł się w miejscu w którym jest obecnie nasz trener - średnia półka. Nagle jego zwolennicy znacząco ucichli, ale daje się słyszeć echa głosów chcących jego pozostania na kolejny sezon. Nie wiem jak ich naprawdę określić? Serio Bayern dla Kovaca ma być polem treningowym i szkołą dla jego trenerskiej kariery? To lekki sabotaż chyba jak ktoś tak pisze... dlaczego mamy być królikiem doświadczalnym Pana Kovacia kosztem pucharów, renomy i szacunku na arenie międzynarodowej? Ludzie...

14.03.2019 16:47

Piłkarze się nie popisali, ale głownym winowajcą jest trener a raczej zarząd łudzący się, że to szkoleniowiec na Bayern. Podejrzewam, że tu by nawet Messi nie pomógł. Druzyna to 11 zawodników i gra +/- jak jej powie trener.

13.03.2019 23:08

Kovaca nigdy nie zwolnią no chyba, że odejdzie Uli.

13.03.2019 22:40

Najbardziej zastanawiało wielkie wierzenie w kunszt Kovaca. Niestety, ale to nigdy raczej nie będzie trener na Bayern...

13.03.2019 21:35

Liverpool jednak idzie na tego mistrza. Już 3:1, oby tak nie strzelali z nami...

10.03.2019 14:29

Sam dalej uważam i będę uważał, że to zdecydowanie nie ta liga dla Kovaca, no ale zobaczymy po środzie.
Faktycznie jeśli przejdziemy Liverpool to to będzie nawet większy sukces niż wygranie jakiegokolwiek pucharu w tym sezonie. To obecnie TOP3 na świecie.

10.03.2019 13:42

Hehe, już wyrównali i zapewne wygrają ten mecz. Burnley to zaplecze BPL. Mogą się na nich dobrze na nas zmotywować.

10.03.2019 13:27

Jak już ktoś zaznaczył mądrze, jeszcze nic nie wygraliśmy i prawdziwy sprawdzian przyjdzie w środę. Fajnie, że ludzie się cieszą, ale jak dla mnie to Puchar Niemiec i można będzie być zadowolonym biorąc pod uwagę wszystkie czynniki z tego sezonu, brak realnych wzmocnień, niedoświadczonego trenera, kontuzje itd itp.

10.03.2019 11:36

Tylko czy to wszystko wystarczy już na Liverpool? Weźmy pod uwagę grube braki kadrowe (Coman, Robben, Tolisso, Kimmich i Mueller) przy praktycznie zerowych brakach LFC. Może być ciężko, wystarczy 1 bramka i podcina nam to skrzydła maksymalnie. Aż przypomina się mecz z Atletico jak nam wpakowali na Allianz...
Oby tak nie było, ale ciężko być optymistą tutaj...

10.03.2019 10:30

Liverpool to świetny zespół i jeden z czołowych faworytów do wygrania LM. Nie wiem czy uda się z nimi wygrać, mamy braki kadrowe a The Reds są wyjątkowo niebezpieczni.

09.03.2019 21:36

To Ribery nowy kontrakt się szykuje :D

09.03.2019 17:15

Byłoby bardzo fajnie jakby został.

09.03.2019 12:25

Jak najbardziej, a dla Odoja zdecydowane nie.

09.03.2019 11:30

Mueller zdecydowanie najlepsza decyzja. Co do stoperów to bym się zastanowił..

05.03.2019 17:43

Heh niektórzy się jarają jak Londyn w 1666 a tak naprawdę nic jeszcze nie osiągneliśmy...

03.03.2019 17:43

Oj brakuje takiego Vidala co by od razu wskoczył i jeździł na du za piłką. Wczoraj zagrał parenaście minut z Królewskimi i widać jakiego pokroju w dalszym ciągu to zawodnik. Bardzo duży minus ode mnie dla zarządu za ten transfer.

03.03.2019 14:57

Będzie bardzo ciężko, a jak ktoś jest super mega optymistą zamiast być realistą to pozdro.
To jednak BM a z nimi zawsze mamy kiepskie rezultaty.

02.03.2019 16:02

Ehhh wielka szkoda tej Borussi, może coś w końcu by się ruszyło tak tracąc choć raz mistrzostwo. A tak to zostaniemy z przeciętnym trenejro -> Kovacem i "słabym" Bayernem na arenie europejskiej mogąc mieć duże problemy z drużynami pokroju Barca, Real, Atletico, Liverpool, City czy PSG.
No cóż, zobaczymy...

01.03.2019 22:34

Puchar Niemiec i będzie good przy tej klasy trenerze co mamy.

28.02.2019 13:31