DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 8

@hoodykr nie zmienia to faktu, że to i tak najlepszy skrzydłowy. Kane rok temu też genialna jesień, a potem sezon przygotowawczy z Tuchelem i wiosna dużo słabsza... Ja bym oddał Comana, skupił się na skrzydłowym, a Sane w tym momencie trzymał nawet dla tych kilku miesięcy dobrej gry.

19.08.2024 18:22

Przecież Sarr co roku był na odstrzał, tylko nikt nie chciał takiego odpadu :)

19.08.2024 18:17

1

Goretzka raczej nie zejdzie z pensji. Woli trybuny i rezygnację z MŚ.

19.08.2024 16:40

2

@bawaria42 ma szacun za każdą bramkę, asystę, mecz. Ale wszystko ma swój koniec, najważniejszy jest klub.

19.08.2024 13:27

1

Wszystko spoko, ale czas się pogodzić z faktem, że Wirtz idzie z Alonso do szczurów z Madrytu. Po co ma zostawać w Niemczech, gdzie wygrał wszystko, a w tym sezonie może powiększyć dorobek, bo my się zbytnio nie wzmocniliśmy? A w obronie wręcz odprowadziliśmy do jakiejś degrengolady. Przydałby się ktoś do ofensywy, ktoś porządny na LO, a i w sumie zmiennik za Kane'a, bo jak my znowu sobie ubzduramy w ataku Mullera czy Gnabry'ego to zapomnijmy o trofeach.

19.08.2024 13:24

1

Tuchel, Nagelsmann, Kompany mówią jednym głosem wobec Goretzki. A jego fatalną grę widział każdy. Miał przebłyski, ale to za mało na Monachium. No i pewnie dochodzą czynniki pozasportowe...

19.08.2024 13:21

1

Jeszcze za nim zatęsknisz, zabraknie nam na koniec sezonu jego 3 asyst i prawie 20 milionów pensji ;)

19.08.2024 13:18

Super :)

19.08.2024 13:18

1

@Edmund przecież Goretzka jest 3 razy słabszy od Pauliny. A w innym miejscu pisałeś, że Hasan trochę niewinny, bo "musiała się rada zgodzić na jego pomysły". Rozumiem, że Eberla traktujesz inaczej? :)

19.08.2024 13:15

Mam wrażenie, że on się tym nie przejmuje.

18.08.2024 20:17

Cholera, nici z elektrowni w Monachium

18.08.2024 13:59

1

Za Leona nikogo nie potrzebujemy, ale do ofensywy ktoś się przyda.

18.08.2024 11:55

Masakra...

18.08.2024 11:54

@AdiFantasti nie ma już Mia San Mia. Niemniej życzyłbym sobie odejścia Comana, tylko niech kogoś ściągną...

18.08.2024 11:54

1

Kadra jest kompletna podobno. Patrząc na formę Leverkusen i Stuttgartu zapowiada się ciekawie...

18.08.2024 08:18

1

Ten superpuchar wiele wyjaśnił w kwestii kolejnego sezonu... Kadra jest taka sobie, więc teraz wszystko zależy od VK...

18.08.2024 02:23

I ile mu będzie płacić?

17.08.2024 12:09

1

Czyżby początek jątrzenia w szatni i jej powolnego rozbicia? Oby nie...

17.08.2024 12:09

Mazraoui zarabiał za dużo (Hasan był pijany, że dał mu tyle czy co) i generalnie jest do zastąpienia.

17.08.2024 11:22

1

Jeśli trenuje dobrze, to tym bardziej masakra, jak cienki jest ten koleś, że nie łapie się do kadry meczowej. I będziemy mu płacić 20 rocznie jeszcze kilka lat, bo on nie ma jaj odejść.

17.08.2024 11:21

Nic się nie wydarzy.

17.08.2024 11:20

1

Nagelsmann i Kompany nie widzą go nawet na ławce, coś jest na rzeczy.

16.08.2024 19:17

Ciekawe jaka jest definicja słowa "ultimatum" w naszym klubie.

16.08.2024 18:36

2

Ten cudowny moment, kiedy startuje nowy sezon :D

16.08.2024 18:21

No ja chętnie bym pożegnał Comana i Daviesa ;) ale Goretzka prawdopodobnie wywołuje jakieś zamieszania w szatni.

16.08.2024 18:17

De facto Upa powtórzył to w tym roku z Lazio (czerwo). Robił co mógł, żeby nas wyeliminować :)

16.08.2024 18:09

1

Tuchel, Nagelsmann, Kompany. Każdy po kolei odsuwa Goretzkę. Szkoda, że chłop zarabia prawie 20 milionów, bo gdyby nie to, to pewnie właśnie szukałby innego klubu. A tak będzie "walczył o miejsce" i jątrzył w szatni.

16.08.2024 18:08

@FCB4ever2014 zwłaszcza, że sportowo Davies zatrzymał się w 2020. 20 milionów + 60 za de Ligta i mielibyśmy Theo, ale jak zwykle musimy sprawę na odwal załatwić i cieszyć się z "kompletnej" kadry.

16.08.2024 15:51

2

Też uważam, że powinien zmienić wtedy Pavlovica (kojarzę, że młody był już bardzo zmęczony). Ale tak samo wpuściłbym wtedy nawet Jacka Kiełba. Goretzka nic już do gry nie wnosił/nie wnosi i chodziło tylko o to, żeby zluzować gracza, który opadł z sił fizycznych.

16.08.2024 15:49

Dobrze napisane. Szkoda, że nie udało się przede wszystkim oddać Comana i Goretzki, którzy sportowo wnoszą bardzo mało, a wydaje się, że to jedni z głównych jątrzących w szatni... ale też rozumiem, że zadanie było bardzo trudne - z niezrozumiałych powodów zarabiają fortunę i żaden klub z topu nie byłby zainteresowany przepłacaniem de facto rezerwowych.
A obrona? Również kompletnie niezrozumiałe zmiany. Upa zawodzi rok w rok, Kim też się wybitnie nie prezentuje, nie mamy w defensywie żadnego lidera. Zeszliśmy z pensji de Ligta (nie wiadomo, dlaczego dostał taki kontrakt), ale straciliśmy naszego najlepszego obrońcę (Tuchel widząc cyrki ze strony Upamecano i Kima był zmuszony na niego stawiać). Czekam na jakieś powody sprzedaży Mathijsa, bo pojawiają się plotki, że zdecydowały kwestie pozasportowe.
W tym wypadku cieszy jednak transfer Pahlinhi, bo chłop będzie miał mnóstwo roboty z naszą elektrownią na obronie.

16.08.2024 15:43

@FCB4ever2014 nie mamy obrony. Nie udało się pozbyć Comana czy Goretzki, a więc będzie stękanie i zła atmosfera w szatni, bo obaj na ławę... Gnabry pewnie się połamie po 15 minutach meczu (odpukać), zostaje liczyć na formę Sane, na to, że Kane nie złapie kontuzji, że Musiala i Olise będą ciągnąć w ofensywie.

15.08.2024 19:53

2

XDDDDDDDDDDDDDDD czekałem na "KADRA KOMPLETNA"

15.08.2024 17:20

@Sielber9 Davies miał też że 3 razy ultimatum u nas, no ale... :D

15.08.2024 11:57

@Edmund nie jest łatwo przedłużyć kontrakt, jak rozdałeś przeciętniakom po 18 milionów :)

14.08.2024 18:06

@Alistair po co próbujesz dyskutować z gościem, który kibicował realowi w półfinale LM?

14.08.2024 11:01

Tuchel też ryzykował i szampana nie pił. Upa i Kim zawalili nam LM i kto wie, może Upa zrobi to trzeci rok z rzędu?
Według mnie zdecydowała gigantyczna pensja Holendra i jakieś pozaboiskowe powody, które ma ujawnić Eberl.

14.08.2024 09:33

@seco555 dokładnie to samo zauważyłem. Logikę, że de Ligt jest słaby i grał tylko dlatego, że lepsi od niego Kim i Upa byli od niego słabsi. Wtf, co jest z ludźmi nie tak.

14.08.2024 09:25

@Alistair dobrze powiedziane. Niesamowite, jak mało osób oglądało tutaj Bayern sezon temu. Najlepsze są argumenty, że de Ligt grał tylko dlatego, że Upa się posypał psychicznie, a Kim stracił formę xDD mówiąc krótko słaby de Ligt grał tylko dlatego, że był lepszy i od Kima i od Upamecano, a jakby byli lepsi, to by nie grał :') :') :')
Podsumujmy fakty:
De Ligt - grał solidnie, na pewnym poziomie, na pewno nie na zarobki rzedu 16 milionów rocznie, ale dawał radę. W dwumeczu z PSG za Julka był bohaterem, z Madrytem teraz w półfinale raczej nie zawiódł.
Upamecano - widzę, że robi się tendencja jak z Comanem :D:D to ciągle talent, jeszcze parę lat dawania szans i nie zawiedzie! Rok temu dał d...y z City (czerwo), teraz z Lazio (czerwo) i parę dni później zawalił nam PN. Nie pokazuje, że warto na niego stawiać, bo zniweczy wysiłek zespołu w kluczowym momencie.
Kim - jeden udany sezon w Napoli, w Bayernie bardzo przeciętnie. Zawalił półfinał LM. Średnie wyprowadzanie piłek.
Dier - lepszy od Kima i Upamecano, coś trzeba dodawać?

No ale trzymajmy się tendencji jak z Comanem, że Upamecano i Kim kiedyś tam się odbudują xD

Niesamowite :) niemniej, czekam aż Eberl wytłumaczy powody odejścia de Ligta. No i co z naszą obroną wypracuje Kompany...

14.08.2024 09:16

Zgadzam się. Ja czekam aż Eberl wytłumaczy powody odejścia Holendra. Bo podobno są jakieś inne poza tym, że Hasan się odkleił i dał mu 16 milionów pensji xD

14.08.2024 08:01

2

Czy ktoś w poprzednim sezonie obok de Ligta pokazał się z dobrej strony? Może warto sprzedać?

13.08.2024 22:37

Póki co nie mamy obrony. Ale Olise na pewno strzeli tak dużo goli, we współpracy z jakże ambitnymi Comanem i Goretzką, że to sobie odrobiny w ataku :')

13.08.2024 22:36

Myślicie, że coś się jeszcze zmieni do końca okienka? Czy za chwilę usłyszymy, że kadra kompletna?
Nie licząc cyrku z szukaniem trenera, to okienko zaczęło się całkiem fajnie. Dużo pozytywnych komentarzy tu widziałem (wbrew płaczliwej tendencji, że przeczytać tu można tylko narzekania) na ten temat. Ale im dalej w las tym gorzej...
Mam nadzieję, że Eberl poda te rzekome przyczyny pozbycia się de Ligta - chłop był najjaśniejszym punktem naszej obrony. Mówicie, że Upa i Kim nie zapomnieli, jak się gra? Przecież Upa drugi rok z rzędu zawala nam LM - w 23 czerwo z City, teraz czerwo z Lazio (na szczęście zgnietliśmy ich w Monachium, ale Upa zrobił co mógł, żebyśmy odpadli). Kim zagrał jeden dobry sezon w Napoli i wyrzucił nas z LM po babolach w Monachium w półfinale LM. Dier - jasny punkt, ale pewnej granicy nie przeskoczy. Do tego mamy Ito i Stanisicia - czy to poziom na walkę o LM? :) czym się mamy zachwycać? Niech mi ktoś wytłumaczy, jak tu nie marudzić :) Paulina niekoniecznie pasuje do nas profilem, o czym trąbi @hoven, ja jednak widzę go jako promyk nadziei, bo facet będzie miał naprawdę dużo pracy przy tak elektrycznych obrońcach.

Rozmawialiśmy z @Alistair o tym, ilu graczy możemy sprzedać. No i widzisz? Coman, Gnabry i Goretzka, całe trio, zostają w Monachium. Dlatego też byłem "zrelaksowany", bo nie wierzyłem, że znajdziemy chętnych na całą trójkę, więc gdyby ktoś chciał kogokolwiek, to już byłoby super ;) no ale naszych asów zarabiających 20 milionów rocznie nikt nie chce... najwięcej nadziei na dobrą grę daje Gnabry, ale znając życie się połamie i na tym koniec... Coman nie przeskoczy już swojego poziomu 3 asyst i 3 bramek na sezon, a Goretzka jest skreślony przez VK. Skończyło się pobłażanie dla Leona. Olise to fajny grajek i będzie pociecha z niego.

Jeśli chodzi o moje zdanie na temat Eberla i Freunda... niesamowite, że oni, jak i cały zarząd, wiecznie są czymś zdziwieni :) a to odmową Rangnicka, a to odmową Doue :) ok, nie wiemy, czy może nie padły jakieś obietnice, ale jednak brzmi to groteskowo ;)
Niemniej, nie uważam ich działań za kompromitację. Okienko kończy się średnio, ale Uli zaznaczył, że nie będzie transferów bez sprzedaży. A sprzedaż Comana, Goretzki czy Gnabry'ego, którzy zarabiają ogromne, gigantyczne, niewspółmierne do formy pieniądze to niełatwe zadanie. Mieliśmy wielkie oczekiwania wobec Eberla i Freunda, ale nie okazali się cudotwórcami. Zobaczymy, jak skończy się ten sezon. Śmieszą mnie głosy, że Hasan by załatwił sprawy umów Kimmicha i Daviesa. Tak, tylko Joshua dostałby 30, a Alphonso 25 milionów :') :') :') to była metoda Hasana na kontrakty.

Nie wiem, czy ktoś przeczyta tę ścianę tekstu. Ja na ten moment oceniam okienko na 3+.

13.08.2024 16:40

@Pir5 de Ligt był na ławce rezerwowej, a potem Tuchel skumał, że z Upamecano i Kimem to daleko nie zajedzie. Oglądałeś Bayern czy swój real, któremu kibicowałeś przecież w półfinale?

13.08.2024 15:36

Powodzenia?

13.08.2024 15:30

@Alistair kluczem do sukcesu jest Kompany. Oby wypalił.

13.08.2024 15:30

Realny scenariusz. My się nie wzmocniliśmy jakoś szczególnie, a w obronie osłabiliśmy.

13.08.2024 13:37

1

Tah nie jest żadnym wzmocnieniem. Potrzebujemy lidera.

12.08.2024 23:27

2

Problem w tym, że zaraz się połamie.

12.08.2024 19:48

1

Well, trzeba się liczyć z sezonem na straty. Biedny Kane.

12.08.2024 19:48

@Lampo a nie sądzisz, że trenerzy i piłkarze mogą nam odmawiać dlatego, że Bayern bardzo stracił na reputacji dobrze zarządzanego klubu? I to nie dlatego, że wypycha przeciętniaków z gigantycznymi kontraktami, a właśnie dlatego, że taki nowy trener będzie musiał się męczyć z robiącym dymy w szatni Goretzką, marudzącym, że nie gra... a jak zagra to i on i jego koledzy będą musieli patrzyć na jego super wypracowane podania do tyłu :)
Mi się też wypchnięcie de Ligta nie podobało, być może zawali nam to sezon (jedyny stabilny obok Diera obrońca), ale to był jeden z nielicznych jasnych punktów, których można było sprzedać... no i też nie wiadomo dlaczego chłop miał ogromny kontrakt :) Goretzka czy Coman to tak niski kaliber, że nikt ich nie chce.

12.08.2024 19:10

Na moje i Simmons i Doue mogliby być już w Monachium, ale weto Uliego przeważyło. Nie sprzedaliśmy nikogo, Coman z Leonem dalej hamują rozwój klubu. Ale za Doue płakać nie będę :)

12.08.2024 14:56

1

Na moje Goretzka jest już skończony. Możemy się dalej oszukiwać, jaki to jest super, ale Kompany też to widzi.

12.08.2024 14:54

Niby kto jest chętny?

12.08.2024 14:47

Goretzka i Coman już nie przedstawiają piłkarskiej wartości. Nie na Bayern.

12.08.2024 14:47

Zostanie, bo nikt mu nie da tyle.

12.08.2024 14:46

@alien666 według mnie minimum do końca sezonu. Ale zobaczymy...

11.08.2024 16:45

@Sensei ok, może i tak jest. Ale to wtedy jakie my raty płacimy za Paulinę?

11.08.2024 16:44

2

Jeżeli ma przyjść Tah, to według mnie robimy potworny błąd. Znowu odpadniemy z LM przez błędy obrońców.

11.08.2024 16:43

Co wy z tym Wirtzem? On wygrał wszystko w Bundeslidze i po co ma tu grać? Pójdzie do Premier League, albo po darmową LM do Madrytu.

11.08.2024 14:01

Tylko my oferujemy klubom Premier League raty za piłkarzy :D a w zamian ściągamy Paulinę za prawie 60mln :D:D:D
To jest jakiś głębszy problem w klubie.

11.08.2024 13:57

Z innej beczki. Ogląda ktoś finał ręcznej? Masakra, jaka nuda. Ledwo minęło 15 minut, a tu już wynik rozstrzygnięty. Liczyłem na jakieś emocje...

11.08.2024 13:52

Ma to swoje przyczyny. Upa jest tykającą bombą zegarową od lat. Oddajemy najlepszego obrońcę w zamian za kolejnego babologennego obrońcę, Taha. W ataku super transfer Olise, ale nie jesteśmy w stanie pozbyć się balastu pokroju Goretzki czy Comana, żeby wzmocnić skład i walczyć o trofea. Kompany to duża niewiadoma.
Na początku okienka pamiętam zupełnie inne nastroje, bo zapowiadało się na bardzo dobre.

11.08.2024 13:51

A niech go sprzedaje, skoro musi, tylko niech godnie go zastąpi. A nie badziewiem pokroju Taha...

11.08.2024 13:47

1

Ale de Ligta się nie ocenia jak grał u nas, tylko skreśla, bo nie grał teraz na Euro xD

10.08.2024 16:28

@alien666 no właśnie Tuchel zaczął na niego stawiać w drugiej połowie sezonu. Okazało się, że na Kima i Upamecano nie można liczyć, a my chcemy jeszcze Taha dorzucić :D:D po prostu de Ligt był naszym najlepszym obrońcą.

10.08.2024 16:07

XDDDDDDDDDD

10.08.2024 16:05

2

Czyżbyśmy mieli jedną z najgłupszysz roszad Bayernu w XXI wieku? Tah za de Ligta brzmi jak żart :) :) :) ile my wydaliśmy w ciągu ostatnich 10 lat na obronę? xD
Potem będzie gadanie, że klątwa Kane'a, a my po prostu zawalamy okienko.

10.08.2024 15:27

1

Bankruci spłacili już Vidala i Lewego?

09.08.2024 18:21

Z jednej strony fajnie, że tacy zawodnicy jak Gnabry czy Goretzka mają jakieś ambicje, ale z drugiej blokują rozwój klubu i zdobywanie trofeów. A gdzie głos sumienia, że zarabiają 5 razy za dużo w porównaniu do poziomu gry?

09.08.2024 14:40

Nie, bo dalej 90% sezonu w szpitalu spędzi :)

09.08.2024 14:39

Z innej beczki: ktoś oglądał siatkę? Co nasi zrobili :D

07.08.2024 22:48

@Sielber9 nie wiem czy ktokolwiek potrafiłby sprzedać te zgniłe jaja.
A naszą politykę transferową podsumował Uli, przy okazji de facto podkopując pracę Eberla. "Bez sprzedaży nie będzie transferów". A nie sprzedamy nikomu przeciętniaków z ogromnymi kontraktami.

07.08.2024 22:48

1

Tu się zgadzam, niestety. U nas też został trzon zespołu, ale to hamulcowi pokroju Goretzki, Comana czy Kima.

07.08.2024 14:19

Coman zarabia na tyle dużo, a gra na tyle przeciętnie, że nawet to odczujemy.

07.08.2024 10:27

Tylko komu wciśniesz Comana?

07.08.2024 10:26

1

Problem chyba w tym, że de Ligt to jeden z nielicznych grajków z wysokim kontraktem, który prezentuje na tyle dobrą grę, że ktoś może go chcieć. Goretzka, Gnabry czy Coman prezentują się tak przeciętnie, że chyba tylko Arabowie mogą ich wziąć. Ale im w Monachium też wygodnie, no i nie odbierajmy im jednak ambicji.

06.08.2024 17:18

1

Już widzę te babole, które popełni razem z duetem K(im)UPA :')
Im bliżej końca okienka, tym większe rozczarowania... Liczyłem, że uda się więcej zrobić. Nie oszukiwałem się, że wyczyścimy w jedno okienko całą tą stajnię Augiasza, ale że chociaż zejdziemy z kontraktów Comana, Goretzka lub Gnabry'ego. No ale kto ich weźmie z tymi kontraktami i grą?

06.08.2024 17:14

Gnabry'ego w ogóle nie liczmy, bo on zagra 20 minut i się połamie, a potem do Paryża na pokaz mody.

05.08.2024 15:31

Widać, że trzyma z Alabą. Żałosne metody.

05.08.2024 10:52

Nie stać nas.

04.08.2024 15:42

@Gwzd44 a kiedy on dobrze grał na środku?

03.08.2024 13:00

No nie da się wypchnąć Goretzki czy Comana na siłę z klubu... A z drugiej strony trzeba się wzmocnić. Bo nasz atak na papierze wygląda bardzo średnio. Xavi Simmons mógłby trochę podreperować tę formację. No i może mieć parcie na trofea, inaczej niż nasze syte koty.

30.07.2024 22:06

@seco555 niestety.

30.07.2024 13:55

Trybuny dla pajaca. Od 2020 tylko spada mu forma. Jakiś damy sobie radę.

29.07.2024 23:50

Nie stać nas, nie jesteśmy w stanie pozbyć się balastu po Hasanie.

29.07.2024 15:08

Mają za duże pensje, a za słabo grają, żeby ktoś ich zatrudnił.

28.07.2024 11:10

@SammyKufour ale Kimmich też ma jakieś problemy z mentalem i głową. Gdyby się odblokował to jest to światowa topka.

27.07.2024 10:43

Chłop zarabia u nas chyba 8 milionów, wiadomo, że nikt mu tyle nie da... Trzeba przeczekać aż powygasają kontrakty rzucane przez Hasana i próbować uzdrowić płace.

26.07.2024 23:14

Nie było nikogo na rynku w sumie poza Kompanym. Do tego sprzedaż tłustych kotów, którym jest tu za dobrze i wysilać się trzeba, nie jest łatwa. Można odsyłać na trybuny, ale co nam to da? Nie mówimy o jednym zawodniku, ale ich jest kilku...

24.07.2024 16:36

Wygląda jak Gargamel :D

23.07.2024 18:36

Trudna sprawa

23.07.2024 15:46

I wy się dziwicie, że de Ligta chcieli wypchnąć. To był jedyny grajek z tej listy, którego można zastąpić i ktoś by go w ogóle chciał.

23.07.2024 09:48

Ciągną Bayern w dół, a jeszcze obrońców tu mają :)
Chociaż Gnabry gdyby schudł i kontuzje go unikały, to mógłby coś jeszcze pokazać.

23.07.2024 09:47

Z grubsza cieniasy pokroju Goretzki czy Comana blokują rozwój klubu.

22.07.2024 00:01

Davies w tym momencie jest cienki jak sik węża.

22.07.2024 00:00

1

To, że nie wypaliło z de Ligtem to nic dziwnego... Hasan nie oszczędzał na jego pensji. Tak samo będą problemy ze sprzedażą Mazraouiego. O Comanie, Gnabrym i Goretzce nie wspomnę. Taki balast nam zostawił poprzedni dyrektor sportowy.

20.07.2024 01:47

@Reeken89 a kto miał więcej trofeów rok temu? ;) ale podoba mi się budowa tego nowego składu. Rośnie zespół żądny trofeów.

19.07.2024 10:05

4

To my dziękujemy za świetną robotę :)

19.07.2024 09:57

Wsparłem ile mogłem. Zdrowia!

19.07.2024 09:57

Oby Bayern też grał do końca.

19.07.2024 09:56