NIe jest to typowy gracz mogacy zastapic Robbery.Szczerze to srednio to mi sie widzi,poza tym 40-50 mln??Chyba nie realne,dolozylbym 10-20 i powalczyl o Hazarda.Choc tak szczerze to nie da sie zastapic tego duetu i wraz z ich odejsciem zmieni sie Bayern i nasz stylgry.Oni sa niepowtarzalni i nikt nie da nam tyle jakosci co oni.Z drugiej strony jezeli omina ich kontuzje to sa stanie stanowic jeszcze o sile Bayernu jeden a moze nawet dwa sezony
17.04.2015 22:35
@jastrzab123
nie wazne jaki Ribery,Wazne zeby nazwisko sie zgadzalo,hehe
17.04.2015 22:29
@JosepGuardiola
Juz we wtorek po 23 bedzie wiadomo.Oby Bayern dalej liczyl sie w walce na 3 frontach
17.04.2015 22:27
@Twardy to nie powod by wyzywac innyc uzytkownikow i sztab trenerski. Kultury troche!!!
I pewnie to ze Basti gral na Mundialu z blokada(nie wiem skad to wynalazles?!) to tez wina Guardioli a nie lekarza Bayernu, ktory na tych mistrzostwach byl z nim na codzien i pozwolil na taki cos.Tym postem pograzyles sam siebie i genialnego lekarza Bayernu
17.04.2015 22:15
@superbayern
Widac,ze znasz sie na medycynie jak ja na rolnictwie. Akurat miesnie brzucha sa stabilizatorem tulowia i ich kontuzja nie moze byc spowodowana przeciazeniami treningowymi. Przypadek Robbena to zly przyklad. Tutaj nie zawinil ani sztab ani medycy, to po prostu sie zdarzylo. To wyglada mniej wiecej tak:jest kontuzja-lekarz stawia diagnoze,robi badania,operacje i daje zalecenia.pozniej takim delikwentem zjmuje sie sztab ludzi,na koniec ow delikwent znow trafaia do lekarza ten robi ponowne badania i uznaje czy zawodnik jest gotowy czy nie.Przyklad Robbena to zly przyklad. Natomiast juz przyklad Riberego, ktory mial pauzowac kilka dni a zrobilo sie z tego juz 6 tyg to ewidentnie wina lekarza i bledna diagnoza. Podobie przyklad Bastiego ktory od kilkunastu miesiecy ma problemy z ta samo kaostka czy Benatiiktory co roz ma problemy miesniowe konczyn. Pilkarze noin stop sa poddawani badaniom, ktore wykonuje LEKARZ i na ich podstawie pozwala grac lub nie
17.04.2015 22:03
Kolego @Twardy
Jakos w pierwszym sezonie Pepa nie bylo tyle kontuzji, a watpie by jego "rezim" treningowy radykalnie sie zmienl.Moze po czesci to wina sztabu szkloeniowego,ale to lekarze odpowiadaja za pozwolenie danym zawodnikom na gre, nie trener.Przeciez Guardiola nie jest kreytynem i na pewno program treningowy byl ukladany pod zawodnikow, ich pobyt na MS itd. Jedne kontuzje to przypadek,inne to moze po czesi wina sztabu szkoleniowego,ale na pewno czesc to wina sztabu medycznego.
Nie wyzywaj od idiotow innych uzytkownikow i nie wieszaj psow na sztabie szkolenowym w takich slowach bo jeszcze raz to zrobisz i ban poleci,po co?!
17.04.2015 21:37
Nie rozumiem dlaczego co niektorych dziwi fakt,ze odszedl caly sztab medyczna doktorka.To logiczne,odszedl szef,odeszla jego druzyna.Przyjdzie nowy lekarz ze swoja brygada.Analogicznie jak z trenerami.Za Pepem przyszlo kilku jego ludzi i wraz z nim odejda - normalne.Spojrzcie na to na chlodno.To medycy(lekarze) nie fizjo czy Ci od przygotowania fizycznego decyduja o powrocie danego zawodnika na boisko po kontuzji.Guardiola dostal do kadry"wyleczonych" graczy,wiec z nich korzystal bo byla zgoda sztabu medycznego.To,ze doznali ponownych urazow to nie wina trenera.Zreszta druga sprawa:Wypada Franck i Guardiola otrzymuje info od sztabu,ze przerwa potrwa kilka dni,wiec ten planuje dalej na kolejne mecze z tym zawodnikiem,a tu nagle z kilku dni robi sie 6 tygodni - szlag moze czlowieka trafic. Inna sprawa - Benatia - nie jest normalne,ze Chlop co dwa-trzy mecze lapie urazy, tu tez wg mnie wina medykow. Co do Robbena to jemu akurat przydazyl sie zupelnie odmienny uraz od poprzedniego i tu po prostu mial niefart,Alaba tez kontuzja podobna,ale po brutalnym faulu - w tych dwoch przypadkach winy medykow nie widze raczej.
Co do zachowania Guardioli:Gosc ma ambitne cele,ale do ich realizacji potrzebuje ludzi.Polowa skladu mu poleciala,do tego doszedl Benatia i Pepowi najnormalniej puscily nerwy.W obliczu nawalnicy meczow w kwietniu Guardiola zdaje sobie sprawe,ze z jego planow moze wyjsc wielkie nic,ale nie z jego winy tylko z winy kontuzji,. Guardiole rozliczac bedzie ciezko,bo filozofia jego sie posypala wraz z kontuzjami.Nagl druzyna zaczela grac inaczej na co najnormalniej w swiecie nie byla gotowa,zadna druzyna w obliczu tylu kontuzji tak waznych graczy nie bylaby w stanie grac na swoim poziomie. Nie mozna pisac, ze Hiszpan nie wyciagnal wnioskow,bo takowe mozna by wyciagac, gdyby npBayern przegral z Porto w optymalnym skladzie,ale nie teraz.Niby jak mial ustawic druzyne w tym stanie.Puscil to co mial najlepsze,a ze zawalili - trudno to jest pilka.
Co do rewanzu z Porto.Oczywiscie straty jestesmy w stanie odrobic,ale nie zdziwie sie jak po prostu nie bedziemy mieli jakosci do tworzenia sytuacji bramkowych. Pisalem juz wczesniej sam Thiago bez Robberych Bayernu nie zbawi.Niestety ale w ten sezon moze sie okazac stracony przez KONTUZJE najwazniejszych zawodnikow w najwazniejszym momencie sezonu
17.04.2015 20:05
Tez czuje,ze we wtorek będzie lipa,ale wierzyć trzeba.Moze Chlopaki sie zepną na maxa w obliczu tego co sie dzieje i zagrają "dla Pepa""
17.04.2015 17:32
Swoją drogą maly kryzys mamy w Monachium i ilu nowych znawców na stronie:)Kibiców znaczy:)Przypadek?!
17.04.2015 17:18
Panowie spokojnie z osadami.Poczekajmy na jakies oficjalne stanowisko klubu w tej sprawie,choc wydaje mi się,ze prawdy i tak sie nie dowiemy.Trzymajmy sie faktów,a te są takie,ze nie mamy polowy najważniejszych zawodników.NIGDY takiej sytuacji nie bylo.Ktis zawalil.Ja wiem,ze czesc z Was obwinia Pepa ale ma prawo sie gość frustrowac jak najpierw mówi mu sie,ze danego piljarza nie bedzie tydzień,a nie ma go juz 6 tygodni,cos nie gra. Obydwaj za sobą nie przepadają,ale granica została przekroczona.Moim zdaniem nie tym zawinil sam lekarz ile caly sztab medyczny,a Wolfahrt jako ich szef wziął odpowiedzialność i odszedł.Ja nie sxukslbym w tym winy Pepa,to nie jego wina,ze dostaje nie do konca zdrowych zawodnika po kontuzjach
17.04.2015 08:27
Bardzo rzuca sie w oczy to,ze nie stwarzamy wogole sytuacji.Ja rozumiem,mozna przegrac po bledach,ale zeby z przodu grac taka kiche??W rewanzu na prawej nie zagra ten Danilo,na lewej Alex Sandro,moze Franck cos szarpnie jak zdazy wrocic.Oby.I Basti do srodka aXabiego posadzic na lawke
15.04.2015 23:03
Cienizna.Kto jeszcze napisze ze nie potrzeba Robbery?!Rewanz pozostaje otwarty,tylko dlatego,ze udalo sie strzelic gola.Lepszy wynik 3:1 niz 2:0,ale z taka gra to moze lepiej nie awansowac do polfinalu?!Przegralismy ten mecz wlasnymi bledami,sami stworzylismy Porto sytuacje bramkowe.Szkoda.
15.04.2015 22:53
Klopp chce rozwiązać kontrakt z Borussia.Konferencja prasowa o 13.30
15.04.2015 11:20
Ok.Dzisiaj na tle Eintrachtu.Thiago nie bedzie lekarstwem na nasze problemy kadrowe,moze dac wiele zespolowi ale w pojedynke nie rozstrzygnie meczu tak jak potrafia to Robbery a w szczegolnowci Robben.
Choc nie twierdze,ze z dobrze dysponowanym Thiago i reszta zespolu jestesmy bez szans np z Realem czy Barca. Wtedy trzebaby bylo zagrac bardziej defensywnie i liczyc na dobre kontry,stale fragmenty i Lewego od ktorego odbijaja sie obroncy.
Przyznam racje,ze Lewy z Mullerem pod nieobecnosc Robbery wygladaja duzo lepiej. Nawet Goetze zaczal grac przyzwoicie
11.04.2015 23:24
Widze,ze pojawilasie doskusja o pzydatnosci Robbery,a szczegolnie Robbena. Jeszcze tydzien temu wszyscy narzekali,ze nie gramy ofensywnie,ze malo polotu w grze itp,itd.Dzisiaj na tle slabego Eintrachtu wygladalo to calkiem fajnie,ale tak naprawde zobaczymy w srode jak silna jest nasza druzyna bez Robbery.Ja osobiscie uwazam,ze jezeli przejdziemy Porto i trafimy np na taki Real to bez Robbery bedzie szalenie ciezko.Real bez Ronaldo tez jest wspanialym zespolem,ale juz sila ognia zdecydowanie mniejsza.To samo u Nas.Z drugiej strony oddac Realowi pilke tak jak z BVB i zagrac bardziej defensywnie-kto wie?Mogloby byc ciekawie
11.04.2015 23:13
@AdiFantasti
Lahm moim zdaniem potrzebuje minut. Dzisiaj zagral bardzo przyzwoicie,choc momentami jak Weiser dosrodkowywal to albo byl blokowany,albo zagrywal niecelnie. W tych momentach brakowalo mi wlasnie Lahma w tym miejscu i jego wrzutek,wejsc na obieg. Chyba tylko kontuzja Rafy moze spowodowac jego powrot na prawa strone plus pozostali racze srodka pola musieliby byc zdrowi.Inaczej juz nie doczekamy sie lahma na prawej i pora sie z tym pogodzic i zaakceptowac
11.04.2015 19:26
@AdiFantasti
No wlasnie o to chodzi.Jezeli wyjdziemy ta sama 11 to pewne bedzie,ze Chlopaki beda mieli w glowach mecz z Porto i potraktuja mecz z Eintrachtem na pol gwizdka.Wiec lepiej dac szanse innym,tym ktorzy beda chcieli sie pokazac
10.04.2015 22:48
@mriktak
Ale rownie dobrze grajac pierwsza jedenastka bedziemy atakowac od poczatku do konca a Eintracht bedzie sie bronil.Niech rezerwowi pograja,przeciez przez jeden mecz odpoczynku nie zapomnieja ja sie gra.A moze wrecz przeciwnie,jak wyjdziemy rezerwmi to Eintracht zagra bardziej otwarcie i wtedy taki np Kurt bedzie mial duzo miejsca na boisku. Powtarzam jeszcze raz.W tym momencie rotacje sa konieczne bo nie ma komu grac,polowa skladu kontuzjowana.Lepiej teraz niz stanie sie to koniecznoscia np w rewanzu z Porto
10.04.2015 21:43
Wiem że news sprzed kilku dni,ale nikt go nie wrzucil wczesniej wiec napisalem
10.04.2015 21:38
Tak jak piszecie.Z jednej strony poprzedni sezon pokazal,ze nalezy uwazac z rotacjami i ze wyszlismy na tym koszmarnie, z drugiej uwazam ze w tym sytuacja jest jest inna i roszady sa konieczne.Nie wyobrazam sobie,zebysmy mieli grac przez 3-4 tyg ta sama jedenastka i nie rotowac tylko dlatego,ze rok temu sie nie udalo. Sezon pomalu sie konczy(przynajmniej wkroczyl juz w decydujaca faze) i bedzie potrzeba swiezosci,a grajac jedna jedenastka caly miesiac moze okazac sie bardzo zgubny.Pamietajmy,ze w przypadku zwyklego przemeczenia ktoregos z zawodnikow pierwszego skladu nie mamy takiego komfortu dokonania zmian i kazda takowa moze pociagnac za soba spadek jakosci.Wtedy rotacja stanie sie koniecznoscia sama w sobie. Z dwojga zlego wydaje mi sie ze pierwsza opcja jest lepsza.nawet jezeli Kurt mialby pobiegac kilka meczow na skrzydle
10.04.2015 21:23
@mriktak
Zgoda,ale w zeszlym sezonie mimo wszystko mielismy wiecej zdrowych zawodnikow do grania i kazdy mogl w miare regularnie odpoczac.Pep przekobinowal wtedy niepotrzebnie siegajac po glebokie rezerwy typu Sallahi itp. Teraz gdy gralismy dwa mecze w praktycznie jednakowym ustawieniu w tym z Bayerem w sumie prawie 130 minut, to wystawienie tego samego skladu znowu dwa razy w przeciagu czterech dni byloby samobojstwem.
10.04.2015 20:54
Mecz z Frankfurtem bym za przeproszeniem "olal".Niech Chlopaki odpoczna przed Porto i przede wszystkim nie zlapia kontuzjii. Dal bym szanse Gaudino, Weiserowi,Rode,Pizarro. Rowniez Lahm i Thiago powinni zagrac, im akurat ogranie sie przyda po kontuzjach.Dante rowniez niech zagra,niech nabiera pewnosci.Moze ten Kurt, o ktorego tak @Adi Fantasti prosi niemal w kazdym poscie:-)
10.04.2015 20:30
@DieRoten
Z tego co kojarze z ksiazki Guardioli to przyszedl trener przygotowania fizycznego Lorenzo Buenaventura
10.04.2015 19:37
@bavarczyk
tvp sport pokazuje
06.04.2015 22:14
@Adi ma 100% racji,mimo iz Alonso popelnil kilka strat w srodku,to jednak ambicji,walki odmowic mu nie mozna.Mial tez kilka kluczowych odbiorow.I jeszcze groznie uderzyl z wolnego.A Lahm faktycznie zagral slabo,przeszedl obok meczu
04.04.2015 21:10
Mecz zagrany ideanie pod BVB.Jedyne ich grozne akcje wynikaly po naszych glupich stratach w srodku pola(Xabi w tym aspekcie niestety dominowal).Obrona dzisiaj miazga,Neuer kapitalna interwencja.Niby mecz o nic,ale Nasi chcieli go wygrac.A i jeszcze jedno:Lewy dzisiaj jak sciana,kapitalnie zagral.
Oby tylko z Bastim ok,bo jego noga dzisiaj mocno poobijana zostala.
Mia San Mia!!!
04.04.2015 20:49
Mimo iz defensywnie(przynajmniej) na papierze, to jednak zaskakujaco.Chcilbym,zeby nasi wygrali i ciekaw jestem wtedy komentarzy uzytkownikow tutaj tych co w tym momencie wyrzucaja Pepa z klubu
04.04.2015 18:10
Strasznie defensywne ustawienie.Dziwi brak Mario w podstawie.Mam nadzieje,ze Thiago dostanie kilkanascie minut, w zaleznosci od wyniku,moze nawet kilkadziesiat
04.04.2015 17:45
Na pewno przedluzy.Zdobedziemy z nim LM,tego jestem pewien
03.04.2015 20:39
Pierwsza runde mial fantastyczna.Ja bardzo cenie Xabiego i jestem przekonany,ze jego doswiadczenie moze sie nam jeszcze przydac w tym sezonie
03.04.2015 20:20
I pomyslec,ze jeszcze dwa tyg temu przed meczm z Gladbach wszyscy bylismy wniebowzieci bo co prawda Robbery mieli lekkie urazy,ale wrocil Lahm,prawie Thiago,za chwile Javi.Dwa tygodnie i sklad sie rozsypal.Bez Robbery i Alaby jutro nie ugramy za wiele,choc najwazniejszy srodek pola wciaz,przynajmniej w teorii wyglada imponujaco:Bast,Lahm,Xabi,moze Thiago,Rode.Zobaczymy.Jutro chcialbym zobaczyc dobre widowisko,a co z tego wyniknie to sie okaze.FCB!!!
03.04.2015 20:13
To ostatnie zdjecie mnie rozwalilo.Chlopak wyglada na 10-12, a nie 15 lat. Ale niech poczuje trening z pierwsza druzyna.Moze wyrosnie z niego przyszla gwiazda,kto wie
28.03.2015 22:13
Holandia wyglada bardzo bardzo cienko.Turcja mogla juz spokojnie rozstrzygnac ten mecz
28.03.2015 22:10
@Rizzitelli
Dokladnie.Chcialbym taka lekture po kazdym sezonie.Mnie najbardziej oprocz oczywiscie kleski z Realem utkwil w glowie fragment o Superpucharze Europy.O smamym meczu i o przemowie przed karnymi,to jak zdjal z nich cisnienie-perfekcja.Favre na pewno podobnie by zrobil,hehe:D
27.03.2015 22:53
Ksiazka nie jest o Barcelonie a o Bayernie.Skoro uwazasz sie za kibica Bayernu to taka lektura powinna byc przyjemnoscia, tak jak ksiazka Lahma czy Effe.Ja tez nie jestem fanem np Messiego,ale jego biografie czyta sie naprawde przyjemnie i mozna wyciagnac o wiele wiecej niz tylko czytajac neta czy ogladajac mecze,Podobnie np z ksiazkami Fergussona czy MOU.Mozna sie wielu rzeczy dowiedziec i inaczej popatrzec na pewne sprawy
27.03.2015 22:36
A czy taki Simeone to trener wielu taktyk?Czy Favre jest trenerem,który zaskakuje taktyką co mecz?Nie ma takiego trenera.Każdy trener ma określona wizję gry.Guardiola też ja ma.Drugi sezon w klubie.W pierwszym 4!!!trofea. W drugim mistrzostwo pewne,gramy dalej w LM i PN,czego wy chcecie.Ile Pep przygral meczy na przestrzeni pracy w Bayernie, moze kilka waznych,zdarza sie kazdemu.Reszta to przegrane w meczach o nic.
Z calym szacunkiem dla Simeone,alenie chcialbym ogladac takiego Bayernu jak Atletico Simeone. Zreszta Di Matteo tez wygral LM co nie czyni go wybitnym trenerem.
Przeczytajcie ksiazke Guardioli,moze Wam troche oczy otworzy
27.03.2015 22:09
Kazdy ma prawo do swojego zdania,dla mnie nic wybitnego z Gladbach nie zrobil.Solidna druzyne i to by bylo na tyle.Do LM nie awansowal(chyba Dynamo Kijow ich ograli o ile mnie pamiec nie myli),wyszli z grupy LE,ok.Sa realnie 5-6 sila BL i na tym sie koncza sukcesy wspanialego trenera Favre.Bayern to absolutny Top i takiego tez trenera potrzebujemy.Jedyny taki trener w Niemczech obok Pepa to Klopp i Loew.Choc Jogi to zupelnie inna bajka.ale Klopp w przeciwnienstwie do favre tez zaczybal z niczym,ale jego dokonania sa nieporownywalne do tych Favre czy Tuchela
27.03.2015 21:22
Przecieram oczy ze zdumienia jak czytam,ze jakis Favre czy Tuchel byliby godnymi nastepcami Pepa.Mamy absolutnego TOPtrenera,a sezon Juupa juz sie nie powtorzy,przynajmniej nie predko(choc moze w czerwcu to odszczekam).Pamietam jak wielu tutaj pisalo jak wywalili VGaala,zeby przyszedl Slomka.Ciekawe gdzie bylby Bayern teraz,jakby faktycznie w 2011 roku ten Slomka Nas objal.Tuchel czy Favre to trenerzy pokroju Klinsmanna,a jak sie taki wynalazek skonczyl kazdy pamieta
27.03.2015 20:46
Schurlle radzil sobie o wiele lepiej w Chelsea od Salaha, ponadto jest Niemcem,pewnie dlatego wiekszosc by go u Nas widziala.
Dla mnie jak pisalem wczesniej,naturalnym zastepca jest Thomas,ktory juz jest sprawdzony na tej pozycji.A jezeli juz ktos mialby Holendra zastapic to raczej spodziewalbym sie jakijs bomby transferowej,a nie Salaha.Shaqiri tez mogl zastapic Arjena.Dlamie to podobni grajkowie.Zreszta juz na tm.de pisza o Salahu jako potencjalnym nastepcy Kevina w VFL
26.03.2015 23:11
@Adi naprawde myslisz,ze Salah bylby dobrym nastepca Robbena.Nie poradzil sobie w Chelsea,a to,ze dobrze kopie we Fiorze nie znaczy,ze bedzie nastpeca Arjena.Moze nie trzeba daleko szukac,dla mnie naturalnym nastpeca moze byc Thomas,ktory juz nie raz z powodzenien gral na prawej flance zastepujac Holendra
26.03.2015 22:28
Do BL jak najbardziej,on pewnie by gral z podstawie takich klubow jak Schalke,BVB czy nawet VFL lub B04.U Nas niestety nie byloby dla niego miejsca.Ale czuje,ze wybierze Anglie Arsenal,lau co bardziej prawdopodobne Chelsea,bo Mou go lubi
26.03.2015 20:30
2016 to idelany moment na wzmocnienia/nastepcow Robbery.Niech sobie pogra za rok w LM i zobaczymy jak sie bedzie prezentowal,jak utrzyma poziom to bez zastanowienia brac.Idealnie by bylo jakby z Reusem przyszedl,niewiadomo jak bedzie z Borussia i kto wie,moze ise go przekona bo jak sam mowil pragnie mistrzostwa Niemiec.A ze beda gadac ze oslabiamy lige to normalne.Obaj dlugo nie pograja w swich klubach,wiec tak czy siak za rok/dwa pewnie odejda
26.03.2015 20:09
Robben wypada kilka tygodni,uraz mm brzucha,szok
22.03.2015 20:38
Tragiczny mecz,jakby wogole nie wiedzieli co zagrac.zmiany Guardioli niezrozumiale,szczegolnie zmiana Rode.Ehh szkoda slow,zapomniec i w nastepnym meczu pokonac BVB.Oby tylko z Robbenem w porzadku wszystko
22.03.2015 19:33
Ciekawa lektura.A co do terminarzu,to niestetyale w kazdej powaznej lidze gra sie co 3-4 dni i na to pilkarze sa przygotowani,dlatego mamy taka szeroka kadre by odpowiednio rotowac bez utraty jakosci.Trener i sami zawodnicy najlepiej wiedza jaka jest ich dyspozycja i po to jest trener i caly sztab szkoleniowy,zeby wiedziec kto moze grac,kto podola,a kto potrzebuje odpoczynku
22.03.2015 00:22
Ciekawy grajek tez sterling na pewno ale czy wart takiej kasy?!Jezeli zdecydujemy sie na jego transfer to nie ma co liczyc na kwote mniejsza niz 25-30 baniek.Jest mlody,przebojowy,ma ciekawe statystyki,moze byc z niego kozak za kilka lat,ale najpierw trzeba zaryzykowac,sprowadzic i sprawdzic
21.03.2015 23:50
Coraz ciekawiej sie robi.Lahm juz gotowy,Thiago prawie,Martinez za chwile.Nie wazne kto bedzie grac w pierwszym skladzie, to nasza kadra ogolem wyglada imponujaco.Dla mnie jedynymi pewniakami sa Neuer,Boa,Alaba,Lahm, Schweini,Ribery,Robben i moze Muller bo ostatnio jego forma idzie w gore.Reszte jak Pep pouklada to juz jego sprawa, Kazdy trener chcialby miec taki luksus wyboru. Z innej strony nasza lawka bedzie wygladac kozacko i w kazdej chwili meczu moze wejsc zmiennik i namieszac na boisku,zrobic roznice Thaiago,Goetze,Alonso,Bernat i to jest piekne
21.03.2015 23:42
Super wiadomosc, po tak ciezkiej kontuzji nalezalo sie.Ale nie oszukujmy sie.Jedyny obronca Niemiec ktory gra na poziomie to Boateng no i moze Hoewedes.Hummels to cien samego siebie.Holger na pewno zasluzyl na powolanie i moze w parze z Boa bedzie ok,ale nie oszukujmy sie,przy dobrej formie Matsa i Boa nie ma szans na gre, no chyba ze jako Lo,ale od czasow Van Gaala tam nie grywal. Dla mnie Niemcy maja duzy klopot z obrona na ta chwille, no chyba ze Boa na prawej,Mats i Holger w srodku i Hoewedes na lewej
20.03.2015 23:16
Macie racje.szkoda zespolow pokroju HSV czy Stuttgartu czy Werderu,ale taka kolej rzeczy.Borussia ladnych pare lat temu tez byla na dnie i bila sie o srodek tabeli.Tylko jakis sensowny plan jest w stanie wynisec te druzyny znowu do czolowki BL,ale do tego trzeba odp ludzi.Cieszmy sie BL taka jaka jest.Mamy Bayern,VFL,schalke,Leverkusen,Gladbach,wciaz nieobliczalna Borussie, do tego kilka ciekawych ekip jak Hoffe czy Mainz, jest ciekawie,aczkolwiek brakuje mi takiej niespodzianki jak np Malaga czy Villareal kilka lat temu.Srednie kluby,a bija sie w Europie jak rowny z rownym
20.03.2015 23:06
Ciekaw jestem jakby wygladal nasz mecz z Barca,jeden mecz o stawke,np final,Bo dwumecz to zupelnie inna bajka. Grajac final z Barca mysle,ze nie byloby pilkarskich szachow tylkomecz szybki,obfitujacy w wiele sytuacji.Nie wyobrazam sobie,zebysmy mieli oddac Barcelonie pilke,bo to nie lezy w naturze Pepa.Pasjonujacy bylby mecz
20.03.2015 22:21
Head2007
Racja.Barca tera gra super pilke.Moze nie tylko,ale przede wszystkim to zasluga Messiego.Karzel przezywa druga mlodosc,gra niesamowicie i to wlasnie dzieki niemu Barca jest taka silna.W sezonie 2012/2013 kiedy bilismy ich 7:0 byli lekko mowiac bez formy,a do tego Messi byl cieniem samego siebie, w dodatku mialkontuzje i nawet w rewanzu nie zgral.Trafiajac na Barce kilka faktow przemawia jednak za nami:
1.Barca tak jakMy lubi dominowac i na pewno nie ustawi autobusu
2.kto jak nie Guardiolazna barce na wylot i wie jak zneutralizowac ich najmocniejsze strony
Mecze z Baca bylyby niesamowite.Zyczyl bym sobie takiego finalu w Berlinie
20.03.2015 21:00
Prawda jest taka,ze jak chcemy wygrac LM,to taki zespol jakPorto z calym szacunkiem powinnismy potraktowac podobnie jak Szchtar.Wysokie,pewne zwyciestwo w dwumeczu.Przed 1/2 kartki sie kasuja,wiec skupic sie nad tym by w pierwszym meczu sie nie wykartkowac na rewanz i strzeli cos na wyjzezdize, najlepiej wygrac,wtedy rewazn powinien byc formalnoscia
20.03.2015 20:51
Dla mnie nie ma faworyta w meczu Wolfsburga z Napoli.kibicuje VFL,ale pokonac Wlochów bedzie trudno.Jezeli juz tego dokonaja to naprawde LE stoi przed nimi otworem
20.03.2015 20:42
Nie jestem pewien czy od sezonu 2012/2013 ale rok temu na pewno bylo losowanie po kazdym etapie fazy pucharowej
20.03.2015 20:38
@buuuU
Juz chyba od sezonu 2012/2013 na kazdym etapie jest osobne losowanie.Wczesniej od 1/4 byla drabinka,pozniej sie to zmienilo
20.03.2015 20:28
Dobre losowanie.Trzeba miec troche szczescia i nam dzisiaj sprzyjalo,ze uniknelismy np Realu czy Barcy.Nie ma mowy o lekcewazeniu przeciwnika,to tylko "teoretycznie slabszy" rywal.Nie mniej jednak trzeba sie nastawic na mega mecze w 1/2.Na logike awansuja Real,Barca i Juve,wiec polfinaly zapowiadaja sie kozacko.Niech sie barca z Realem pozabija w polfinale,a my spokojnie mozemy trafic np na Juve
20.03.2015 20:00
Bvb sie nie podniesie wg mnie,choc w sumie 2 bramki dadzą dogrywkę.City bez szans i najważniejsze,ze żadnego przedstawiciela z Anglii juz nie bedzie
18.03.2015 21:22
Bardzo dobrze,nie dość,ze zobaczył potencjalnego rywala w LM to przy okazji rywala w PN.I przy okazji skoczy do Barcelony.Taki maly odskok od codzienności moze wyjść tylko na dobre
18.03.2015 13:10
Jest i bramka Roberta.W koncu
11.03.2015 22:19
Co ja patrze.Dante??Lahm moglby powachac murawe chociaz przez kilkanascie minut
11.03.2015 22:09
Swoja droga piec bramek i ani jednej napastnika.Lewy moze sie uczyc jak strzelac glowa od Badstubera
11.03.2015 22:07
Dobrze,ze 1/4 za prawie miesiac.W BL jakos damy rade.Ale w dalszej fazie LM musza byc gotowi.Zreszta,moze to nic powaznego
Szkoda Schalke,ale mysle,ze na tle Realu wypadli wiecej niz dobrze
10.03.2015 22:36
Ehh szkoda Schalke,strasznie frajersko traca bramki.Nie wiem czy real ich zlekcewazyl czy ich forma jest tak tragiczna,ale w pewnym momencie naprawde pachnialo sensacja
10.03.2015 21:38
A ja mam takie pytanie.Jezeli Bayern nie prezentuje formy na wygranie LM to kto ja prezentuje??Real?Chelsea?Atletico?PSG?Monaco?No moze Barcelona gra w miare ciekawie i rowno. Chodzi o to,ze w tym momencie sezonu wszystkie kluby dopiero szykuja forme na najwazniejsza czasc sezonu LM,ktora zacznie sie dopiero od 1/4 a wiec za miesiac. Mamy wiele do poprawy,ale na ten moment na pewno nie odstajemy poziomem od najlepszych i mowienie,ze ta druzyna nie jest gotowa na wygranie LM jest delikatnie mowiac na wyrost.
Co Bernata to piszecie,ze jest w formie,gra dobrze i powinien grac na LO.Z drugiej strony piszecie,ze Alaba powinien tam grac bo tam daje najwiecej druzynie i super wspolpracuje z Franckiem,itd. Ok.Moze i Bernat nie gra tragicznie,ale Alaba prezentuje sie na Lo o wiele lepiej,duzo wiecej daje w ofensywie i znacznie lepiej uklada sie jego gra z Franckiem,przy tym wcale w defensywie nie daje mniej od Barnata
07.03.2015 22:05
Mecz do zapomnienia poza kilkoma faktami.
1.Dante zagral chyba ostatni mecz dzisiaj w barwach FCB, bo forme stracil juz rok temu i jakos nie widac poprawy.Juz rekonwalescent Badstuber,ktory gra powiedzmy sobie szczerze przecietnie wyglada na tle Brazylijczyka o niebo lepiej.
2.Hiszpanie powinni odpoczac kilka meczy,jeszcze Alonso potrafi chociaz z wolnego uderzyc,ale Bernat wyglada naprawde kiepsko.
3.Franck jest niezbedny tej druzynie i na ta chwile to nasz najlepszy zawodnik.
Najwazniejsze sa 3 punkty i fakt,ze grajac slabo potrafimy dokonac celnych zmian i wyraznie poprawic gre w ofensywie(glownie chodzi mi o Riberego) i to cieszy.
W srode trzeba uderzyc na Szachtar od poczatku,strzelic szybko bramke,potem najlepiej druga i niech sie Szachtar martwi co dalej.Wtedy bedzie musial sie odslonic,co da nam wiecej przestrzeni na boisku. Jak szybko nie strzelimy to pozniej zaczna sie nerwy i moze zdarzyc sie najgorsze,w co chyba nie chce mi sie wierzyc.FCB!!!
07.03.2015 21:01
Wolfsburg w plecy z Augsburgiem
07.03.2015 16:52
@mriktak
Z kazdym,ale tylko na przelomie kwietnia i maja.Wczesniej bylo podobnie do tego co jest obecnie,popatrz na cala kadencje Juupa,nie tylko na ostatnie dwa czy trzy miesiace
DarthSmd
Dokladnie,mielsismy sporo szcescia, gdyby nie wlanie ta skutecznosc o ktorej mowi Guardiola i bramka Robbena to bylaby pewnie dogrywka.A wtedy wcale nie jest powiedziane ze zdobylibysmy puchar. Borussia wcale tego dnia nie byla gorsza.Zadecydowala wlasnie ta skutecznosc
07.03.2015 00:57
Za Juupa tez niejednokrotnie bilismy glowa w mur i tego juz nikt nie pamieta.Pamieta tylko mecze z Juve i Barcelona i ten wielki Bayern na podstawie kilku meczow,kiedy wiele czynnikow zlozylo sie na taka dyspozycje,na ktora tak ciezko sie wspiac. Zeby wygrac LM potrzeba czegos wiecej niz tylko dobrej gry,zawsze mimo nawet dobrej gdy,moze trafic sie przeciwnik majacy lepszy dzien i po ptokach.
Skutecznosc moznaby poprawic pod tym katem,ze np grajc mecz z Realam czy jakas inna druzyna z topu, sytuacji bedzie tylko kilka i wtedy wlasnie ta skutecznosc bedzie kluczowa, a nie dlatego by taki Hannover ograc nie 2 a 6:0.
Mysle,ze o to chodzilo Guardioli i nad tym chce popraowac. Nie powiecie mi,ze nie widac postaepow w naszej grze. Cos kosztem czegos. Skoro mimo wszytsko lepiej bronimy to wiadomo,ze w jakis sposob przelozy sie to na poczynania ofensywne.
Jedno do czego moge sie przyczepic to faktycznie brak penetrujacych podan z glebi pola,takich prostopadlych pilek na sam na sma. Ale mistrzem takich podan jest thiago,wiec moze warto poczekac az wroci
06.03.2015 23:51
Możecie mi wytłumaczyć jedna rzecz.Wg goal.com Bastian najwyzej oceniony w drużynie,wg TZ najgorzej.Meczu nie ogladalem mowie od razu.Ktore noty bardziej wiarygodne?Seoja droga ciekawe co za eksoercie,żeby jednego zawodnik tak skrajnie oceniać...
05.03.2015 17:06
Bardzo dobrze,ze Guardiola nie rotuje.Jakby xmienil pól składu to byłby placz,ze po co rotacje,ze na bledach sie nie uczy i takie tam.Jedynie to dslbym odpocząć Neuerowi i Robbenowi.Reszta ok
04.03.2015 19:39
Juz tyle lat ogladam Bayern i zdazylem sie przyzwyczaic do tego,ze potrafia zagrac magicznie by za chwile stanac i dopiero impuls w postaci sytuacji bramkowej druzyny przeciwnej sprawia,ze Nasi znowu zaczynaja szalec na boisku.Taka uroda Bayernu
28.02.2015 21:59
I wlasnie dlatego jest najlepszym bramkarzem swiata.Kiedy bylo trzeba pokazal co potrafi i uratowal druzyne
28.02.2015 21:56
I chyba nikt juz nie chce pozbywac sie Riberego i szukac jego nastepcy. Bezdyskusyjne najlepszy na boisku. Oby utrzymal forme na najwazniejsze mecze w sezonie
28.02.2015 21:54
A wg mnie na Szachtar wyjdziemy tak jak wczoraj.Czyli z Alaba na lewej obronie,Bastim w srodku i z przodu z Robbery,Mullerem,Goetze i Lewym.Watpie,zeby ktos z dwojki Muller/Goetze usiadl na lawie a jego kosztem wskoczlby np Rode,czy Bernat. jedyna niewiadoma wg mnie to Badstuber czy Benatia.Wyjdziemy ofensywnie nastawieni i ruszymy na Szachtar jak wczoraj na Koeln.Jak bedziemy prowadzic to wtedy mozna kogos wpuscic do srodka pola. Nie chce mi sie wierzyc,ze Guardiola wyjdzie bardziej defensywnym ustawieniem. Nie oszukumy sie,ale ten szachtar to powinnismy zjesc,nie dac im nawet chwile pomyslec,ze moga cokolwiek ugrac,juz nie myslac nawet o ich awansie
28.02.2015 21:34
Swiat sie konczy,strzelamy po roznym...
27.02.2015 20:34
Mecze 1/4 LM sa w na poczatku kwietnie,wiec jak wszystko dobrze pojdzie to mozliwe iz bedziemy mieli kompletna kadre.Ciezko oczekiwac,ze wtedy wszyscy beda juz w odpowiedniej formie,nie mniej jednak z Nimi w skladzie bedziemy naprawde mocni
27.02.2015 19:46
Dobrze,ze Bernat na lawce usiadl.Na papierze wyglada 4-1-4-1.Ciekawe jak to bedzie na boisku wygladalo. Bernat i Alonso powinni odpoczac i troche solidnie potrenowac,bo ostatnio nie blyszczeli
27.02.2015 19:41
Oby Wroclaw:)
23.02.2015 13:26
Napisze to jeszcze raz,w razie awansu,te kartki dostane dzisiaj mogą okazać się kluczowe.Obym sie mylil.Co do meczu to chyba juz nie wiem jak my gramy,jakim ustawieniem,jakim stylem,wszystko pomieszane.Wierze w Guardioke,ale coraz ciężej mi to przychodzi.Jakbysmy tożsamość stracili,choc chce wierzyć ze yo chwiliwa slabosc
17.02.2015 23:15
Te kartki w tym meczu to sie nam czkawka odbija w dalszej fazie Lm o ile awansujemy.
17.02.2015 22:33
Mamy dwoch bramkarzy na lawce??Swoja droga to paza Lewym na lawce nie mamy kim straszyc,chyba ze Neuer w pole a reina na bramke:D
17.02.2015 20:41
Wygladal bardzo przecietnie szczegolnie szybkosciowo,wolny jak kiedys Daniel i Micho.Natomiast mysle,ze pewniejszy i mniej nonszalancki niz Dante.Musi popracowac a na pewno bedzie naszym stoperem nr 3
15.02.2015 00:28
Ja jestem pelen podziwu,ze po klesce z 2012,kiedy spadla wlasnie na Niego fala krytyki,potrafil sie podniesc i pokazac ilejest wart.Najpierw przestrzelil karnego w finale LM,a rok pozniej jego bramnka dala nam upragniony puchar. A jego forma do dzis dnia to poezja.Wielki sportowiec!!!
14.02.2015 23:42
@LukasFan
Byloby najlepiej jakby BVB dostala sie do pucharow.W przeciwnym razie cala energie skumuluja na BL,do tego VFL raczej bedzie mialo mocna ekipe.Moze byc ciekawie w kolejnym sezonie
14.02.2015 21:38
Swietny mecz.Nie wiem jak Wam,ale mi dzisiaj kapitalnie sie podobal Schweinsteiger.Lider srodka pola,kapitalnie dyrygowal zespolem
Tak z innej beczki, mysle,ze Mario Gomez,ktory nie gra regularnie we Fiorentinie powinien wrocic do BL.Mysle,ze BVB powinna sie nad tym zastanowic.Mieli by z niegowiele pozyku,zreszta jak kazdy inny klub z czuba BL
14.02.2015 19:53
Ban dla @Ptys za nazywanie Schweinsteigera Świniakiem.
Zero tolerancji dla obrazania pilkarzy Bayernu
13.02.2015 21:38
Thiago ma tocos czego chyba nie ma u Nas nikt inny,a co wyniosl z Barcelony.Mianowicie genialne prostopadle podanie,zarwono gora nad obrona jak i po ziemi,fantastyczny przeglad pola.Nie boi sie miec pili przy nodze i ma fantastyczny przeglad pola.Jak w kwietniu wroci to moze polfinaly Lm,ktore beda w maju(jak awansujemy oczywiscie) bedzie juz nieco ograny i da nam kupe radosci
12.02.2015 16:58
Jezeli juz do Nas nie trafi to cale szczęście,ze zostaje w Bvb.To tylko z korzyścią dla klubu jak i calej Bundesligi
10.02.2015 14:37
Tak naprawde to juz ciut za późno.Niech odbuduje swoją formę i dalej cieszy nas swój gra bo w formie to jeden z najlepszych na świecie na swojej pozycji
10.02.2015 12:33
A dla mnie mowienie,ze nasz gra jest ciągle taka sama i ciagle gramy jedna taktyka jest niedorzeczne.Zesxly sezon graliśmy tikitake,co wieksxisc tu krytykowsla zacięcie,graliśmy pięknie dla oka,wysokim pressingiem.Nikt mi nie powie,ze teraz Bayern gra tikitake i ze Guardiola nic nie zmienia.A co do Lewego to jest pod forma jak większość zespołu,ale jezrli do konca sezonu będzie grał jak do tej pory,to cierpliwość Guardioli sie skończy i bedzie miał powód,żeby posadzic go na dluzej na lawie,co dla mnie juz na chwile obecna nie byloby złym rozwiązaniem,bo Lewy z przodu jest ostatnio kompletnie bezproduktywny
10.02.2015 10:20
@Ptys bez prowokacji proszę
Przepis absurdalny wg mnie i hans1986 chcial tylko to pokazać
09.02.2015 22:28
Troche za surowe te oceny wg mnie
09.02.2015 14:53
Dla mnie ten transfer to żadna rewelacja,żadnego meczu Nam nie wygral,kilka bramek,ale to za mało jak na "najlepszego napastnika świata".Nie robi różnicy będąc na boisku,juz pól roku dla Nas biega i pomalu można zacząć go rozliczać,a póki co to disc biednie wygląda zarówno jego gra jak i jego statystyki
09.02.2015 14:50
Szlag...Zapomnialem wytypowac
09.02.2015 14:37
@ThomasKonig
Racja w pamietnym meczu 0:4 z Realem dostalismy 3 z 4 bramek po stalych fragmentach.To bardzo wazny element zwlaszcza gdy ciezko o gola z akcji.
Zreszta w finale Lm tez Godin i Ramos strzelili po stalych fragmentach wiec to tylko to potwierdza
Cieszy,ze nasze rzuty rozne czy wolne w koncu daja powazne zagrozenie
08.02.2015 01:04
@Riberry007
Moj blad
Ale wiadomo o co chodzi 5 pkt to nie 15 do czego jestesmy przyzwyczajeni.Przy ew.tak malej przewadze kazda strata punktow powoduje presje i napiecie.A moze z drugiej strony wlasnie tego nam trzeba.Ta swiadomosc,ze ktos moze Nas wyprzedzic w tabeli jest zawodniko Bayernu potrzebna by zaczeli grac na przyzwoitym poziomie
08.02.2015 00:55
@Reeken89
Dobra forma Wilkow to swietna informacja dla kibicow Bayernu.Oby jak najdluzej czuli ich oddech na plecach.Ewentualna nasza porazka przy ich wygranej oznacza tylko 4 pkt przewagi,a wtedy juz zrobi sie goraco
NIe jest to typowy gracz mogacy zastapic Robbery.Szczerze to srednio to mi sie widzi,poza tym 40-50 mln??Chyba nie realne,dolozylbym 10-20 i powalczyl o Hazarda.Choc tak szczerze to nie da sie zastapic tego duetu i wraz z ich odejsciem zmieni sie Bayern i nasz stylgry.Oni sa niepowtarzalni i nikt nie da nam tyle jakosci co oni.Z drugiej strony jezeli omina ich kontuzje to sa stanie stanowic jeszcze o sile Bayernu jeden a moze nawet dwa sezony
17.04.2015 22:35
@jastrzab123
nie wazne jaki Ribery,Wazne zeby nazwisko sie zgadzalo,hehe
17.04.2015 22:29
@JosepGuardiola
Juz we wtorek po 23 bedzie wiadomo.Oby Bayern dalej liczyl sie w walce na 3 frontach
17.04.2015 22:27
@Twardy to nie powod by wyzywac innyc uzytkownikow i sztab trenerski. Kultury troche!!!
I pewnie to ze Basti gral na Mundialu z blokada(nie wiem skad to wynalazles?!) to tez wina Guardioli a nie lekarza Bayernu, ktory na tych mistrzostwach byl z nim na codzien i pozwolil na taki cos.Tym postem pograzyles sam siebie i genialnego lekarza Bayernu
17.04.2015 22:15
@superbayern
Widac,ze znasz sie na medycynie jak ja na rolnictwie. Akurat miesnie brzucha sa stabilizatorem tulowia i ich kontuzja nie moze byc spowodowana przeciazeniami treningowymi. Przypadek Robbena to zly przyklad. Tutaj nie zawinil ani sztab ani medycy, to po prostu sie zdarzylo. To wyglada mniej wiecej tak:jest kontuzja-lekarz stawia diagnoze,robi badania,operacje i daje zalecenia.pozniej takim delikwentem zjmuje sie sztab ludzi,na koniec ow delikwent znow trafaia do lekarza ten robi ponowne badania i uznaje czy zawodnik jest gotowy czy nie.Przyklad Robbena to zly przyklad. Natomiast juz przyklad Riberego, ktory mial pauzowac kilka dni a zrobilo sie z tego juz 6 tyg to ewidentnie wina lekarza i bledna diagnoza. Podobie przyklad Bastiego ktory od kilkunastu miesiecy ma problemy z ta samo kaostka czy Benatiiktory co roz ma problemy miesniowe konczyn. Pilkarze noin stop sa poddawani badaniom, ktore wykonuje LEKARZ i na ich podstawie pozwala grac lub nie
17.04.2015 22:03
Kolego @Twardy
Jakos w pierwszym sezonie Pepa nie bylo tyle kontuzji, a watpie by jego "rezim" treningowy radykalnie sie zmienl.Moze po czesci to wina sztabu szkloeniowego,ale to lekarze odpowiadaja za pozwolenie danym zawodnikom na gre, nie trener.Przeciez Guardiola nie jest kreytynem i na pewno program treningowy byl ukladany pod zawodnikow, ich pobyt na MS itd. Jedne kontuzje to przypadek,inne to moze po czesi wina sztabu szkoleniowego,ale na pewno czesc to wina sztabu medycznego.
Nie wyzywaj od idiotow innych uzytkownikow i nie wieszaj psow na sztabie szkolenowym w takich slowach bo jeszcze raz to zrobisz i ban poleci,po co?!
17.04.2015 21:37
Nie rozumiem dlaczego co niektorych dziwi fakt,ze odszedl caly sztab medyczna doktorka.To logiczne,odszedl szef,odeszla jego druzyna.Przyjdzie nowy lekarz ze swoja brygada.Analogicznie jak z trenerami.Za Pepem przyszlo kilku jego ludzi i wraz z nim odejda - normalne.Spojrzcie na to na chlodno.To medycy(lekarze) nie fizjo czy Ci od przygotowania fizycznego decyduja o powrocie danego zawodnika na boisko po kontuzji.Guardiola dostal do kadry"wyleczonych" graczy,wiec z nich korzystal bo byla zgoda sztabu medycznego.To,ze doznali ponownych urazow to nie wina trenera.Zreszta druga sprawa:Wypada Franck i Guardiola otrzymuje info od sztabu,ze przerwa potrwa kilka dni,wiec ten planuje dalej na kolejne mecze z tym zawodnikiem,a tu nagle z kilku dni robi sie 6 tygodni - szlag moze czlowieka trafic. Inna sprawa - Benatia - nie jest normalne,ze Chlop co dwa-trzy mecze lapie urazy, tu tez wg mnie wina medykow. Co do Robbena to jemu akurat przydazyl sie zupelnie odmienny uraz od poprzedniego i tu po prostu mial niefart,Alaba tez kontuzja podobna,ale po brutalnym faulu - w tych dwoch przypadkach winy medykow nie widze raczej.
Co do zachowania Guardioli:Gosc ma ambitne cele,ale do ich realizacji potrzebuje ludzi.Polowa skladu mu poleciala,do tego doszedl Benatia i Pepowi najnormalniej puscily nerwy.W obliczu nawalnicy meczow w kwietniu Guardiola zdaje sobie sprawe,ze z jego planow moze wyjsc wielkie nic,ale nie z jego winy tylko z winy kontuzji,. Guardiole rozliczac bedzie ciezko,bo filozofia jego sie posypala wraz z kontuzjami.Nagl druzyna zaczela grac inaczej na co najnormalniej w swiecie nie byla gotowa,zadna druzyna w obliczu tylu kontuzji tak waznych graczy nie bylaby w stanie grac na swoim poziomie. Nie mozna pisac, ze Hiszpan nie wyciagnal wnioskow,bo takowe mozna by wyciagac, gdyby npBayern przegral z Porto w optymalnym skladzie,ale nie teraz.Niby jak mial ustawic druzyne w tym stanie.Puscil to co mial najlepsze,a ze zawalili - trudno to jest pilka.
Co do rewanzu z Porto.Oczywiscie straty jestesmy w stanie odrobic,ale nie zdziwie sie jak po prostu nie bedziemy mieli jakosci do tworzenia sytuacji bramkowych. Pisalem juz wczesniej sam Thiago bez Robberych Bayernu nie zbawi.Niestety ale w ten sezon moze sie okazac stracony przez KONTUZJE najwazniejszych zawodnikow w najwazniejszym momencie sezonu
17.04.2015 20:05
Tez czuje,ze we wtorek będzie lipa,ale wierzyć trzeba.Moze Chlopaki sie zepną na maxa w obliczu tego co sie dzieje i zagrają "dla Pepa""
17.04.2015 17:32
Swoją drogą maly kryzys mamy w Monachium i ilu nowych znawców na stronie:)Kibiców znaczy:)Przypadek?!
17.04.2015 17:18
Panowie spokojnie z osadami.Poczekajmy na jakies oficjalne stanowisko klubu w tej sprawie,choc wydaje mi się,ze prawdy i tak sie nie dowiemy.Trzymajmy sie faktów,a te są takie,ze nie mamy polowy najważniejszych zawodników.NIGDY takiej sytuacji nie bylo.Ktis zawalil.Ja wiem,ze czesc z Was obwinia Pepa ale ma prawo sie gość frustrowac jak najpierw mówi mu sie,ze danego piljarza nie bedzie tydzień,a nie ma go juz 6 tygodni,cos nie gra. Obydwaj za sobą nie przepadają,ale granica została przekroczona.Moim zdaniem nie tym zawinil sam lekarz ile caly sztab medyczny,a Wolfahrt jako ich szef wziął odpowiedzialność i odszedł.Ja nie sxukslbym w tym winy Pepa,to nie jego wina,ze dostaje nie do konca zdrowych zawodnika po kontuzjach
17.04.2015 08:27
Bardzo rzuca sie w oczy to,ze nie stwarzamy wogole sytuacji.Ja rozumiem,mozna przegrac po bledach,ale zeby z przodu grac taka kiche??W rewanzu na prawej nie zagra ten Danilo,na lewej Alex Sandro,moze Franck cos szarpnie jak zdazy wrocic.Oby.I Basti do srodka aXabiego posadzic na lawke
15.04.2015 23:03
Cienizna.Kto jeszcze napisze ze nie potrzeba Robbery?!Rewanz pozostaje otwarty,tylko dlatego,ze udalo sie strzelic gola.Lepszy wynik 3:1 niz 2:0,ale z taka gra to moze lepiej nie awansowac do polfinalu?!Przegralismy ten mecz wlasnymi bledami,sami stworzylismy Porto sytuacje bramkowe.Szkoda.
15.04.2015 22:53
Klopp chce rozwiązać kontrakt z Borussia.Konferencja prasowa o 13.30
15.04.2015 11:20
Ok.Dzisiaj na tle Eintrachtu.Thiago nie bedzie lekarstwem na nasze problemy kadrowe,moze dac wiele zespolowi ale w pojedynke nie rozstrzygnie meczu tak jak potrafia to Robbery a w szczegolnowci Robben.
Choc nie twierdze,ze z dobrze dysponowanym Thiago i reszta zespolu jestesmy bez szans np z Realem czy Barca. Wtedy trzebaby bylo zagrac bardziej defensywnie i liczyc na dobre kontry,stale fragmenty i Lewego od ktorego odbijaja sie obroncy.
Przyznam racje,ze Lewy z Mullerem pod nieobecnosc Robbery wygladaja duzo lepiej. Nawet Goetze zaczal grac przyzwoicie
11.04.2015 23:24
Widze,ze pojawilasie doskusja o pzydatnosci Robbery,a szczegolnie Robbena. Jeszcze tydzien temu wszyscy narzekali,ze nie gramy ofensywnie,ze malo polotu w grze itp,itd.Dzisiaj na tle slabego Eintrachtu wygladalo to calkiem fajnie,ale tak naprawde zobaczymy w srode jak silna jest nasza druzyna bez Robbery.Ja osobiscie uwazam,ze jezeli przejdziemy Porto i trafimy np na taki Real to bez Robbery bedzie szalenie ciezko.Real bez Ronaldo tez jest wspanialym zespolem,ale juz sila ognia zdecydowanie mniejsza.To samo u Nas.Z drugiej strony oddac Realowi pilke tak jak z BVB i zagrac bardziej defensywnie-kto wie?Mogloby byc ciekawie
11.04.2015 23:13
@AdiFantasti
Lahm moim zdaniem potrzebuje minut. Dzisiaj zagral bardzo przyzwoicie,choc momentami jak Weiser dosrodkowywal to albo byl blokowany,albo zagrywal niecelnie. W tych momentach brakowalo mi wlasnie Lahma w tym miejscu i jego wrzutek,wejsc na obieg. Chyba tylko kontuzja Rafy moze spowodowac jego powrot na prawa strone plus pozostali racze srodka pola musieliby byc zdrowi.Inaczej juz nie doczekamy sie lahma na prawej i pora sie z tym pogodzic i zaakceptowac
11.04.2015 19:26
@AdiFantasti
No wlasnie o to chodzi.Jezeli wyjdziemy ta sama 11 to pewne bedzie,ze Chlopaki beda mieli w glowach mecz z Porto i potraktuja mecz z Eintrachtem na pol gwizdka.Wiec lepiej dac szanse innym,tym ktorzy beda chcieli sie pokazac
10.04.2015 22:48
@mriktak
Ale rownie dobrze grajac pierwsza jedenastka bedziemy atakowac od poczatku do konca a Eintracht bedzie sie bronil.Niech rezerwowi pograja,przeciez przez jeden mecz odpoczynku nie zapomnieja ja sie gra.A moze wrecz przeciwnie,jak wyjdziemy rezerwmi to Eintracht zagra bardziej otwarcie i wtedy taki np Kurt bedzie mial duzo miejsca na boisku. Powtarzam jeszcze raz.W tym momencie rotacje sa konieczne bo nie ma komu grac,polowa skladu kontuzjowana.Lepiej teraz niz stanie sie to koniecznoscia np w rewanzu z Porto
10.04.2015 21:43
Wiem że news sprzed kilku dni,ale nikt go nie wrzucil wczesniej wiec napisalem
10.04.2015 21:38
Tak jak piszecie.Z jednej strony poprzedni sezon pokazal,ze nalezy uwazac z rotacjami i ze wyszlismy na tym koszmarnie, z drugiej uwazam ze w tym sytuacja jest jest inna i roszady sa konieczne.Nie wyobrazam sobie,zebysmy mieli grac przez 3-4 tyg ta sama jedenastka i nie rotowac tylko dlatego,ze rok temu sie nie udalo. Sezon pomalu sie konczy(przynajmniej wkroczyl juz w decydujaca faze) i bedzie potrzeba swiezosci,a grajac jedna jedenastka caly miesiac moze okazac sie bardzo zgubny.Pamietajmy,ze w przypadku zwyklego przemeczenia ktoregos z zawodnikow pierwszego skladu nie mamy takiego komfortu dokonania zmian i kazda takowa moze pociagnac za soba spadek jakosci.Wtedy rotacja stanie sie koniecznoscia sama w sobie. Z dwojga zlego wydaje mi sie ze pierwsza opcja jest lepsza.nawet jezeli Kurt mialby pobiegac kilka meczow na skrzydle
10.04.2015 21:23
@mriktak
Zgoda,ale w zeszlym sezonie mimo wszystko mielismy wiecej zdrowych zawodnikow do grania i kazdy mogl w miare regularnie odpoczac.Pep przekobinowal wtedy niepotrzebnie siegajac po glebokie rezerwy typu Sallahi itp. Teraz gdy gralismy dwa mecze w praktycznie jednakowym ustawieniu w tym z Bayerem w sumie prawie 130 minut, to wystawienie tego samego skladu znowu dwa razy w przeciagu czterech dni byloby samobojstwem.
10.04.2015 20:54
Mecz z Frankfurtem bym za przeproszeniem "olal".Niech Chlopaki odpoczna przed Porto i przede wszystkim nie zlapia kontuzjii. Dal bym szanse Gaudino, Weiserowi,Rode,Pizarro. Rowniez Lahm i Thiago powinni zagrac, im akurat ogranie sie przyda po kontuzjach.Dante rowniez niech zagra,niech nabiera pewnosci.Moze ten Kurt, o ktorego tak @Adi Fantasti prosi niemal w kazdym poscie:-)
10.04.2015 20:30
@DieRoten
Z tego co kojarze z ksiazki Guardioli to przyszedl trener przygotowania fizycznego Lorenzo Buenaventura
10.04.2015 19:37
@bavarczyk
tvp sport pokazuje
06.04.2015 22:14
@Adi ma 100% racji,mimo iz Alonso popelnil kilka strat w srodku,to jednak ambicji,walki odmowic mu nie mozna.Mial tez kilka kluczowych odbiorow.I jeszcze groznie uderzyl z wolnego.A Lahm faktycznie zagral slabo,przeszedl obok meczu
04.04.2015 21:10
Mecz zagrany ideanie pod BVB.Jedyne ich grozne akcje wynikaly po naszych glupich stratach w srodku pola(Xabi w tym aspekcie niestety dominowal).Obrona dzisiaj miazga,Neuer kapitalna interwencja.Niby mecz o nic,ale Nasi chcieli go wygrac.A i jeszcze jedno:Lewy dzisiaj jak sciana,kapitalnie zagral.
Oby tylko z Bastim ok,bo jego noga dzisiaj mocno poobijana zostala.
Mia San Mia!!!
04.04.2015 20:49
Mimo iz defensywnie(przynajmniej) na papierze, to jednak zaskakujaco.Chcilbym,zeby nasi wygrali i ciekaw jestem wtedy komentarzy uzytkownikow tutaj tych co w tym momencie wyrzucaja Pepa z klubu
04.04.2015 18:10
Strasznie defensywne ustawienie.Dziwi brak Mario w podstawie.Mam nadzieje,ze Thiago dostanie kilkanascie minut, w zaleznosci od wyniku,moze nawet kilkadziesiat
04.04.2015 17:45
Na pewno przedluzy.Zdobedziemy z nim LM,tego jestem pewien
03.04.2015 20:39
Pierwsza runde mial fantastyczna.Ja bardzo cenie Xabiego i jestem przekonany,ze jego doswiadczenie moze sie nam jeszcze przydac w tym sezonie
03.04.2015 20:20
I pomyslec,ze jeszcze dwa tyg temu przed meczm z Gladbach wszyscy bylismy wniebowzieci bo co prawda Robbery mieli lekkie urazy,ale wrocil Lahm,prawie Thiago,za chwile Javi.Dwa tygodnie i sklad sie rozsypal.Bez Robbery i Alaby jutro nie ugramy za wiele,choc najwazniejszy srodek pola wciaz,przynajmniej w teorii wyglada imponujaco:Bast,Lahm,Xabi,moze Thiago,Rode.Zobaczymy.Jutro chcialbym zobaczyc dobre widowisko,a co z tego wyniknie to sie okaze.FCB!!!
03.04.2015 20:13
To ostatnie zdjecie mnie rozwalilo.Chlopak wyglada na 10-12, a nie 15 lat. Ale niech poczuje trening z pierwsza druzyna.Moze wyrosnie z niego przyszla gwiazda,kto wie
28.03.2015 22:13
Holandia wyglada bardzo bardzo cienko.Turcja mogla juz spokojnie rozstrzygnac ten mecz
28.03.2015 22:10
@Rizzitelli
Dokladnie.Chcialbym taka lekture po kazdym sezonie.Mnie najbardziej oprocz oczywiscie kleski z Realem utkwil w glowie fragment o Superpucharze Europy.O smamym meczu i o przemowie przed karnymi,to jak zdjal z nich cisnienie-perfekcja.Favre na pewno podobnie by zrobil,hehe:D
27.03.2015 22:53
Ksiazka nie jest o Barcelonie a o Bayernie.Skoro uwazasz sie za kibica Bayernu to taka lektura powinna byc przyjemnoscia, tak jak ksiazka Lahma czy Effe.Ja tez nie jestem fanem np Messiego,ale jego biografie czyta sie naprawde przyjemnie i mozna wyciagnac o wiele wiecej niz tylko czytajac neta czy ogladajac mecze,Podobnie np z ksiazkami Fergussona czy MOU.Mozna sie wielu rzeczy dowiedziec i inaczej popatrzec na pewne sprawy
27.03.2015 22:36
A czy taki Simeone to trener wielu taktyk?Czy Favre jest trenerem,który zaskakuje taktyką co mecz?Nie ma takiego trenera.Każdy trener ma określona wizję gry.Guardiola też ja ma.Drugi sezon w klubie.W pierwszym 4!!!trofea. W drugim mistrzostwo pewne,gramy dalej w LM i PN,czego wy chcecie.Ile Pep przygral meczy na przestrzeni pracy w Bayernie, moze kilka waznych,zdarza sie kazdemu.Reszta to przegrane w meczach o nic.
Z calym szacunkiem dla Simeone,alenie chcialbym ogladac takiego Bayernu jak Atletico Simeone. Zreszta Di Matteo tez wygral LM co nie czyni go wybitnym trenerem.
Przeczytajcie ksiazke Guardioli,moze Wam troche oczy otworzy
27.03.2015 22:09
Kazdy ma prawo do swojego zdania,dla mnie nic wybitnego z Gladbach nie zrobil.Solidna druzyne i to by bylo na tyle.Do LM nie awansowal(chyba Dynamo Kijow ich ograli o ile mnie pamiec nie myli),wyszli z grupy LE,ok.Sa realnie 5-6 sila BL i na tym sie koncza sukcesy wspanialego trenera Favre.Bayern to absolutny Top i takiego tez trenera potrzebujemy.Jedyny taki trener w Niemczech obok Pepa to Klopp i Loew.Choc Jogi to zupelnie inna bajka.ale Klopp w przeciwnienstwie do favre tez zaczybal z niczym,ale jego dokonania sa nieporownywalne do tych Favre czy Tuchela
27.03.2015 21:22
Przecieram oczy ze zdumienia jak czytam,ze jakis Favre czy Tuchel byliby godnymi nastepcami Pepa.Mamy absolutnego TOPtrenera,a sezon Juupa juz sie nie powtorzy,przynajmniej nie predko(choc moze w czerwcu to odszczekam).Pamietam jak wielu tutaj pisalo jak wywalili VGaala,zeby przyszedl Slomka.Ciekawe gdzie bylby Bayern teraz,jakby faktycznie w 2011 roku ten Slomka Nas objal.Tuchel czy Favre to trenerzy pokroju Klinsmanna,a jak sie taki wynalazek skonczyl kazdy pamieta
27.03.2015 20:46
Schurlle radzil sobie o wiele lepiej w Chelsea od Salaha, ponadto jest Niemcem,pewnie dlatego wiekszosc by go u Nas widziala.
Dla mnie jak pisalem wczesniej,naturalnym zastepca jest Thomas,ktory juz jest sprawdzony na tej pozycji.A jezeli juz ktos mialby Holendra zastapic to raczej spodziewalbym sie jakijs bomby transferowej,a nie Salaha.Shaqiri tez mogl zastapic Arjena.Dlamie to podobni grajkowie.Zreszta juz na tm.de pisza o Salahu jako potencjalnym nastepcy Kevina w VFL
26.03.2015 23:11
@Adi naprawde myslisz,ze Salah bylby dobrym nastepca Robbena.Nie poradzil sobie w Chelsea,a to,ze dobrze kopie we Fiorze nie znaczy,ze bedzie nastpeca Arjena.Moze nie trzeba daleko szukac,dla mnie naturalnym nastpeca moze byc Thomas,ktory juz nie raz z powodzenien gral na prawej flance zastepujac Holendra
26.03.2015 22:28
Do BL jak najbardziej,on pewnie by gral z podstawie takich klubow jak Schalke,BVB czy nawet VFL lub B04.U Nas niestety nie byloby dla niego miejsca.Ale czuje,ze wybierze Anglie Arsenal,lau co bardziej prawdopodobne Chelsea,bo Mou go lubi
26.03.2015 20:30
2016 to idelany moment na wzmocnienia/nastepcow Robbery.Niech sobie pogra za rok w LM i zobaczymy jak sie bedzie prezentowal,jak utrzyma poziom to bez zastanowienia brac.Idealnie by bylo jakby z Reusem przyszedl,niewiadomo jak bedzie z Borussia i kto wie,moze ise go przekona bo jak sam mowil pragnie mistrzostwa Niemiec.A ze beda gadac ze oslabiamy lige to normalne.Obaj dlugo nie pograja w swich klubach,wiec tak czy siak za rok/dwa pewnie odejda
26.03.2015 20:09
Robben wypada kilka tygodni,uraz mm brzucha,szok
22.03.2015 20:38
Tragiczny mecz,jakby wogole nie wiedzieli co zagrac.zmiany Guardioli niezrozumiale,szczegolnie zmiana Rode.Ehh szkoda slow,zapomniec i w nastepnym meczu pokonac BVB.Oby tylko z Robbenem w porzadku wszystko
22.03.2015 19:33
Ciekawa lektura.A co do terminarzu,to niestetyale w kazdej powaznej lidze gra sie co 3-4 dni i na to pilkarze sa przygotowani,dlatego mamy taka szeroka kadre by odpowiednio rotowac bez utraty jakosci.Trener i sami zawodnicy najlepiej wiedza jaka jest ich dyspozycja i po to jest trener i caly sztab szkoleniowy,zeby wiedziec kto moze grac,kto podola,a kto potrzebuje odpoczynku
22.03.2015 00:22
Ciekawy grajek tez sterling na pewno ale czy wart takiej kasy?!Jezeli zdecydujemy sie na jego transfer to nie ma co liczyc na kwote mniejsza niz 25-30 baniek.Jest mlody,przebojowy,ma ciekawe statystyki,moze byc z niego kozak za kilka lat,ale najpierw trzeba zaryzykowac,sprowadzic i sprawdzic
21.03.2015 23:50
Coraz ciekawiej sie robi.Lahm juz gotowy,Thiago prawie,Martinez za chwile.Nie wazne kto bedzie grac w pierwszym skladzie, to nasza kadra ogolem wyglada imponujaco.Dla mnie jedynymi pewniakami sa Neuer,Boa,Alaba,Lahm, Schweini,Ribery,Robben i moze Muller bo ostatnio jego forma idzie w gore.Reszte jak Pep pouklada to juz jego sprawa, Kazdy trener chcialby miec taki luksus wyboru. Z innej strony nasza lawka bedzie wygladac kozacko i w kazdej chwili meczu moze wejsc zmiennik i namieszac na boisku,zrobic roznice Thaiago,Goetze,Alonso,Bernat i to jest piekne
21.03.2015 23:42
Super wiadomosc, po tak ciezkiej kontuzji nalezalo sie.Ale nie oszukujmy sie.Jedyny obronca Niemiec ktory gra na poziomie to Boateng no i moze Hoewedes.Hummels to cien samego siebie.Holger na pewno zasluzyl na powolanie i moze w parze z Boa bedzie ok,ale nie oszukujmy sie,przy dobrej formie Matsa i Boa nie ma szans na gre, no chyba ze jako Lo,ale od czasow Van Gaala tam nie grywal. Dla mnie Niemcy maja duzy klopot z obrona na ta chwille, no chyba ze Boa na prawej,Mats i Holger w srodku i Hoewedes na lewej
20.03.2015 23:16
Macie racje.szkoda zespolow pokroju HSV czy Stuttgartu czy Werderu,ale taka kolej rzeczy.Borussia ladnych pare lat temu tez byla na dnie i bila sie o srodek tabeli.Tylko jakis sensowny plan jest w stanie wynisec te druzyny znowu do czolowki BL,ale do tego trzeba odp ludzi.Cieszmy sie BL taka jaka jest.Mamy Bayern,VFL,schalke,Leverkusen,Gladbach,wciaz nieobliczalna Borussie, do tego kilka ciekawych ekip jak Hoffe czy Mainz, jest ciekawie,aczkolwiek brakuje mi takiej niespodzianki jak np Malaga czy Villareal kilka lat temu.Srednie kluby,a bija sie w Europie jak rowny z rownym
20.03.2015 23:06
Ciekaw jestem jakby wygladal nasz mecz z Barca,jeden mecz o stawke,np final,Bo dwumecz to zupelnie inna bajka. Grajac final z Barca mysle,ze nie byloby pilkarskich szachow tylkomecz szybki,obfitujacy w wiele sytuacji.Nie wyobrazam sobie,zebysmy mieli oddac Barcelonie pilke,bo to nie lezy w naturze Pepa.Pasjonujacy bylby mecz
20.03.2015 22:21
Head2007
Racja.Barca tera gra super pilke.Moze nie tylko,ale przede wszystkim to zasluga Messiego.Karzel przezywa druga mlodosc,gra niesamowicie i to wlasnie dzieki niemu Barca jest taka silna.W sezonie 2012/2013 kiedy bilismy ich 7:0 byli lekko mowiac bez formy,a do tego Messi byl cieniem samego siebie, w dodatku mialkontuzje i nawet w rewanzu nie zgral.Trafiajac na Barce kilka faktow przemawia jednak za nami:
1.Barca tak jakMy lubi dominowac i na pewno nie ustawi autobusu
2.kto jak nie Guardiolazna barce na wylot i wie jak zneutralizowac ich najmocniejsze strony
Mecze z Baca bylyby niesamowite.Zyczyl bym sobie takiego finalu w Berlinie
20.03.2015 21:00
Prawda jest taka,ze jak chcemy wygrac LM,to taki zespol jakPorto z calym szacunkiem powinnismy potraktowac podobnie jak Szchtar.Wysokie,pewne zwyciestwo w dwumeczu.Przed 1/2 kartki sie kasuja,wiec skupic sie nad tym by w pierwszym meczu sie nie wykartkowac na rewanz i strzeli cos na wyjzezdize, najlepiej wygrac,wtedy rewazn powinien byc formalnoscia
20.03.2015 20:51
Dla mnie nie ma faworyta w meczu Wolfsburga z Napoli.kibicuje VFL,ale pokonac Wlochów bedzie trudno.Jezeli juz tego dokonaja to naprawde LE stoi przed nimi otworem
20.03.2015 20:42
Nie jestem pewien czy od sezonu 2012/2013 ale rok temu na pewno bylo losowanie po kazdym etapie fazy pucharowej
20.03.2015 20:38
@buuuU
Juz chyba od sezonu 2012/2013 na kazdym etapie jest osobne losowanie.Wczesniej od 1/4 byla drabinka,pozniej sie to zmienilo
20.03.2015 20:28
Dobre losowanie.Trzeba miec troche szczescia i nam dzisiaj sprzyjalo,ze uniknelismy np Realu czy Barcy.Nie ma mowy o lekcewazeniu przeciwnika,to tylko "teoretycznie slabszy" rywal.Nie mniej jednak trzeba sie nastawic na mega mecze w 1/2.Na logike awansuja Real,Barca i Juve,wiec polfinaly zapowiadaja sie kozacko.Niech sie barca z Realem pozabija w polfinale,a my spokojnie mozemy trafic np na Juve
20.03.2015 20:00
Bvb sie nie podniesie wg mnie,choc w sumie 2 bramki dadzą dogrywkę.City bez szans i najważniejsze,ze żadnego przedstawiciela z Anglii juz nie bedzie
18.03.2015 21:22
Bardzo dobrze,nie dość,ze zobaczył potencjalnego rywala w LM to przy okazji rywala w PN.I przy okazji skoczy do Barcelony.Taki maly odskok od codzienności moze wyjść tylko na dobre
18.03.2015 13:10
Jest i bramka Roberta.W koncu
11.03.2015 22:19
Co ja patrze.Dante??Lahm moglby powachac murawe chociaz przez kilkanascie minut
11.03.2015 22:09
Swoja droga piec bramek i ani jednej napastnika.Lewy moze sie uczyc jak strzelac glowa od Badstubera
11.03.2015 22:07
Dobrze,ze 1/4 za prawie miesiac.W BL jakos damy rade.Ale w dalszej fazie LM musza byc gotowi.Zreszta,moze to nic powaznego
11.03.2015 22:04
No to sie Robbery polamali.Oby nic powaznego
11.03.2015 22:02
Goetze,Ribery,Alaba,Ribery...Nic dodac.Piekna bramka
11.03.2015 21:53
Szkoda Schalke,ale mysle,ze na tle Realu wypadli wiecej niz dobrze
10.03.2015 22:36
Ehh szkoda Schalke,strasznie frajersko traca bramki.Nie wiem czy real ich zlekcewazyl czy ich forma jest tak tragiczna,ale w pewnym momencie naprawde pachnialo sensacja
10.03.2015 21:38
A ja mam takie pytanie.Jezeli Bayern nie prezentuje formy na wygranie LM to kto ja prezentuje??Real?Chelsea?Atletico?PSG?Monaco?No moze Barcelona gra w miare ciekawie i rowno. Chodzi o to,ze w tym momencie sezonu wszystkie kluby dopiero szykuja forme na najwazniejsza czasc sezonu LM,ktora zacznie sie dopiero od 1/4 a wiec za miesiac. Mamy wiele do poprawy,ale na ten moment na pewno nie odstajemy poziomem od najlepszych i mowienie,ze ta druzyna nie jest gotowa na wygranie LM jest delikatnie mowiac na wyrost.
Co Bernata to piszecie,ze jest w formie,gra dobrze i powinien grac na LO.Z drugiej strony piszecie,ze Alaba powinien tam grac bo tam daje najwiecej druzynie i super wspolpracuje z Franckiem,itd. Ok.Moze i Bernat nie gra tragicznie,ale Alaba prezentuje sie na Lo o wiele lepiej,duzo wiecej daje w ofensywie i znacznie lepiej uklada sie jego gra z Franckiem,przy tym wcale w defensywie nie daje mniej od Barnata
07.03.2015 22:05
Mecz do zapomnienia poza kilkoma faktami.
1.Dante zagral chyba ostatni mecz dzisiaj w barwach FCB, bo forme stracil juz rok temu i jakos nie widac poprawy.Juz rekonwalescent Badstuber,ktory gra powiedzmy sobie szczerze przecietnie wyglada na tle Brazylijczyka o niebo lepiej.
2.Hiszpanie powinni odpoczac kilka meczy,jeszcze Alonso potrafi chociaz z wolnego uderzyc,ale Bernat wyglada naprawde kiepsko.
3.Franck jest niezbedny tej druzynie i na ta chwile to nasz najlepszy zawodnik.
Najwazniejsze sa 3 punkty i fakt,ze grajac slabo potrafimy dokonac celnych zmian i wyraznie poprawic gre w ofensywie(glownie chodzi mi o Riberego) i to cieszy.
W srode trzeba uderzyc na Szachtar od poczatku,strzelic szybko bramke,potem najlepiej druga i niech sie Szachtar martwi co dalej.Wtedy bedzie musial sie odslonic,co da nam wiecej przestrzeni na boisku. Jak szybko nie strzelimy to pozniej zaczna sie nerwy i moze zdarzyc sie najgorsze,w co chyba nie chce mi sie wierzyc.FCB!!!
07.03.2015 21:01
Wolfsburg w plecy z Augsburgiem
07.03.2015 16:52
@mriktak
Z kazdym,ale tylko na przelomie kwietnia i maja.Wczesniej bylo podobnie do tego co jest obecnie,popatrz na cala kadencje Juupa,nie tylko na ostatnie dwa czy trzy miesiace
DarthSmd
Dokladnie,mielsismy sporo szcescia, gdyby nie wlanie ta skutecznosc o ktorej mowi Guardiola i bramka Robbena to bylaby pewnie dogrywka.A wtedy wcale nie jest powiedziane ze zdobylibysmy puchar. Borussia wcale tego dnia nie byla gorsza.Zadecydowala wlasnie ta skutecznosc
07.03.2015 00:57
Za Juupa tez niejednokrotnie bilismy glowa w mur i tego juz nikt nie pamieta.Pamieta tylko mecze z Juve i Barcelona i ten wielki Bayern na podstawie kilku meczow,kiedy wiele czynnikow zlozylo sie na taka dyspozycje,na ktora tak ciezko sie wspiac. Zeby wygrac LM potrzeba czegos wiecej niz tylko dobrej gry,zawsze mimo nawet dobrej gdy,moze trafic sie przeciwnik majacy lepszy dzien i po ptokach.
Skutecznosc moznaby poprawic pod tym katem,ze np grajc mecz z Realam czy jakas inna druzyna z topu, sytuacji bedzie tylko kilka i wtedy wlasnie ta skutecznosc bedzie kluczowa, a nie dlatego by taki Hannover ograc nie 2 a 6:0.
Mysle,ze o to chodzilo Guardioli i nad tym chce popraowac. Nie powiecie mi,ze nie widac postaepow w naszej grze. Cos kosztem czegos. Skoro mimo wszytsko lepiej bronimy to wiadomo,ze w jakis sposob przelozy sie to na poczynania ofensywne.
Jedno do czego moge sie przyczepic to faktycznie brak penetrujacych podan z glebi pola,takich prostopadlych pilek na sam na sma. Ale mistrzem takich podan jest thiago,wiec moze warto poczekac az wroci
06.03.2015 23:51
Możecie mi wytłumaczyć jedna rzecz.Wg goal.com Bastian najwyzej oceniony w drużynie,wg TZ najgorzej.Meczu nie ogladalem mowie od razu.Ktore noty bardziej wiarygodne?Seoja droga ciekawe co za eksoercie,żeby jednego zawodnik tak skrajnie oceniać...
05.03.2015 17:06
Bardzo dobrze,ze Guardiola nie rotuje.Jakby xmienil pól składu to byłby placz,ze po co rotacje,ze na bledach sie nie uczy i takie tam.Jedynie to dslbym odpocząć Neuerowi i Robbenowi.Reszta ok
04.03.2015 19:39
Juz tyle lat ogladam Bayern i zdazylem sie przyzwyczaic do tego,ze potrafia zagrac magicznie by za chwile stanac i dopiero impuls w postaci sytuacji bramkowej druzyny przeciwnej sprawia,ze Nasi znowu zaczynaja szalec na boisku.Taka uroda Bayernu
28.02.2015 21:59
I wlasnie dlatego jest najlepszym bramkarzem swiata.Kiedy bylo trzeba pokazal co potrafi i uratowal druzyne
28.02.2015 21:56
I chyba nikt juz nie chce pozbywac sie Riberego i szukac jego nastepcy. Bezdyskusyjne najlepszy na boisku. Oby utrzymal forme na najwazniejsze mecze w sezonie
28.02.2015 21:54
A wg mnie na Szachtar wyjdziemy tak jak wczoraj.Czyli z Alaba na lewej obronie,Bastim w srodku i z przodu z Robbery,Mullerem,Goetze i Lewym.Watpie,zeby ktos z dwojki Muller/Goetze usiadl na lawie a jego kosztem wskoczlby np Rode,czy Bernat. jedyna niewiadoma wg mnie to Badstuber czy Benatia.Wyjdziemy ofensywnie nastawieni i ruszymy na Szachtar jak wczoraj na Koeln.Jak bedziemy prowadzic to wtedy mozna kogos wpuscic do srodka pola. Nie chce mi sie wierzyc,ze Guardiola wyjdzie bardziej defensywnym ustawieniem. Nie oszukumy sie,ale ten szachtar to powinnismy zjesc,nie dac im nawet chwile pomyslec,ze moga cokolwiek ugrac,juz nie myslac nawet o ich awansie
28.02.2015 21:34
Swiat sie konczy,strzelamy po roznym...
27.02.2015 20:34
Mecze 1/4 LM sa w na poczatku kwietnie,wiec jak wszystko dobrze pojdzie to mozliwe iz bedziemy mieli kompletna kadre.Ciezko oczekiwac,ze wtedy wszyscy beda juz w odpowiedniej formie,nie mniej jednak z Nimi w skladzie bedziemy naprawde mocni
27.02.2015 19:46
Dobrze,ze Bernat na lawce usiadl.Na papierze wyglada 4-1-4-1.Ciekawe jak to bedzie na boisku wygladalo. Bernat i Alonso powinni odpoczac i troche solidnie potrenowac,bo ostatnio nie blyszczeli
27.02.2015 19:41
Oby Wroclaw:)
23.02.2015 13:26
Napisze to jeszcze raz,w razie awansu,te kartki dostane dzisiaj mogą okazać się kluczowe.Obym sie mylil.Co do meczu to chyba juz nie wiem jak my gramy,jakim ustawieniem,jakim stylem,wszystko pomieszane.Wierze w Guardioke,ale coraz ciężej mi to przychodzi.Jakbysmy tożsamość stracili,choc chce wierzyć ze yo chwiliwa slabosc
17.02.2015 23:15
Te kartki w tym meczu to sie nam czkawka odbija w dalszej fazie Lm o ile awansujemy.
17.02.2015 22:33
Mamy dwoch bramkarzy na lawce??Swoja droga to paza Lewym na lawce nie mamy kim straszyc,chyba ze Neuer w pole a reina na bramke:D
17.02.2015 20:41
Wygladal bardzo przecietnie szczegolnie szybkosciowo,wolny jak kiedys Daniel i Micho.Natomiast mysle,ze pewniejszy i mniej nonszalancki niz Dante.Musi popracowac a na pewno bedzie naszym stoperem nr 3
15.02.2015 00:28
Ja jestem pelen podziwu,ze po klesce z 2012,kiedy spadla wlasnie na Niego fala krytyki,potrafil sie podniesc i pokazac ilejest wart.Najpierw przestrzelil karnego w finale LM,a rok pozniej jego bramnka dala nam upragniony puchar. A jego forma do dzis dnia to poezja.Wielki sportowiec!!!
14.02.2015 23:42
@LukasFan
Byloby najlepiej jakby BVB dostala sie do pucharow.W przeciwnym razie cala energie skumuluja na BL,do tego VFL raczej bedzie mialo mocna ekipe.Moze byc ciekawie w kolejnym sezonie
14.02.2015 21:38
Swietny mecz.Nie wiem jak Wam,ale mi dzisiaj kapitalnie sie podobal Schweinsteiger.Lider srodka pola,kapitalnie dyrygowal zespolem
Tak z innej beczki, mysle,ze Mario Gomez,ktory nie gra regularnie we Fiorentinie powinien wrocic do BL.Mysle,ze BVB powinna sie nad tym zastanowic.Mieli by z niegowiele pozyku,zreszta jak kazdy inny klub z czuba BL
14.02.2015 19:53
Ban dla @Ptys za nazywanie Schweinsteigera Świniakiem.
Zero tolerancji dla obrazania pilkarzy Bayernu
13.02.2015 21:38
Thiago ma tocos czego chyba nie ma u Nas nikt inny,a co wyniosl z Barcelony.Mianowicie genialne prostopadle podanie,zarwono gora nad obrona jak i po ziemi,fantastyczny przeglad pola.Nie boi sie miec pili przy nodze i ma fantastyczny przeglad pola.Jak w kwietniu wroci to moze polfinaly Lm,ktore beda w maju(jak awansujemy oczywiscie) bedzie juz nieco ograny i da nam kupe radosci
12.02.2015 16:58
Jezeli juz do Nas nie trafi to cale szczęście,ze zostaje w Bvb.To tylko z korzyścią dla klubu jak i calej Bundesligi
10.02.2015 14:37
Tak naprawde to juz ciut za późno.Niech odbuduje swoją formę i dalej cieszy nas swój gra bo w formie to jeden z najlepszych na świecie na swojej pozycji
10.02.2015 12:33
A dla mnie mowienie,ze nasz gra jest ciągle taka sama i ciagle gramy jedna taktyka jest niedorzeczne.Zesxly sezon graliśmy tikitake,co wieksxisc tu krytykowsla zacięcie,graliśmy pięknie dla oka,wysokim pressingiem.Nikt mi nie powie,ze teraz Bayern gra tikitake i ze Guardiola nic nie zmienia.A co do Lewego to jest pod forma jak większość zespołu,ale jezrli do konca sezonu będzie grał jak do tej pory,to cierpliwość Guardioli sie skończy i bedzie miał powód,żeby posadzic go na dluzej na lawie,co dla mnie juz na chwile obecna nie byloby złym rozwiązaniem,bo Lewy z przodu jest ostatnio kompletnie bezproduktywny
10.02.2015 10:20
@Ptys bez prowokacji proszę
Przepis absurdalny wg mnie i hans1986 chcial tylko to pokazać
09.02.2015 22:28
Troche za surowe te oceny wg mnie
09.02.2015 14:53
Dla mnie ten transfer to żadna rewelacja,żadnego meczu Nam nie wygral,kilka bramek,ale to za mało jak na "najlepszego napastnika świata".Nie robi różnicy będąc na boisku,juz pól roku dla Nas biega i pomalu można zacząć go rozliczać,a póki co to disc biednie wygląda zarówno jego gra jak i jego statystyki
09.02.2015 14:50
Szlag...Zapomnialem wytypowac
09.02.2015 14:37
@ThomasKonig
Racja w pamietnym meczu 0:4 z Realem dostalismy 3 z 4 bramek po stalych fragmentach.To bardzo wazny element zwlaszcza gdy ciezko o gola z akcji.
Zreszta w finale Lm tez Godin i Ramos strzelili po stalych fragmentach wiec to tylko to potwierdza
Cieszy,ze nasze rzuty rozne czy wolne w koncu daja powazne zagrozenie
08.02.2015 01:04
@Riberry007
Moj blad
Ale wiadomo o co chodzi 5 pkt to nie 15 do czego jestesmy przyzwyczajeni.Przy ew.tak malej przewadze kazda strata punktow powoduje presje i napiecie.A moze z drugiej strony wlasnie tego nam trzeba.Ta swiadomosc,ze ktos moze Nas wyprzedzic w tabeli jest zawodniko Bayernu potrzebna by zaczeli grac na przyzwoitym poziomie
08.02.2015 00:55
@Reeken89
Dobra forma Wilkow to swietna informacja dla kibicow Bayernu.Oby jak najdluzej czuli ich oddech na plecach.Ewentualna nasza porazka przy ich wygranej oznacza tylko 4 pkt przewagi,a wtedy juz zrobi sie goraco
08.02.2015 00:36