Akurat Ty koanie i UKU non stop piszecie brednie, więc w waszym wypadku to nic nie jest oczywiste. Teraz możesz zwalać to na sarkazm, ale sam wiesz jak pierniczysz jak potłuczony tutaj w komentarzach. A o moje IQ naprawde się nie martw. Dla Ciebie to himalaje więc zluzuj dziecko drogie :)
18.11.2014 19:38
Teoria o łapaniu kontuzji bo ktoś nie gra na nominalnej swojej pozycji... godna nagrody Darwina. Nie wiem pod wpływem jakich środków odurzających piszecie te komentarze, ale lepiej czasami zamilknąć niż robić z siebie idiotę. Rozumiem że jak Lahm grałby na boku obrony, to w ciągu całego meczu nawet na metr nie opuściłby swojego rejonu boiska...
Dobrze że Guardiola nie wystawia Neuera w ataku, bo wyjechałby ze stadionu w karetce...
18.11.2014 18:46
Też czytałem właśnie że przerwa ma wynieść około 3 miesięcy. W sumie spodziewałem się że będzie gorzej, tyle pozytywnego z tego wszystkiego.
18.11.2014 15:15
Tak czułem, że jak wróci Bastian to ktoś wypadnie, suma szczęścia zawsze równa się zero.
Coś za dużo tych kontuzji w ostatnim czasie. Co gorsza to większość z nich nie wynika ze starć w trakcie meczu. Ale pomału trzeba się z tym niestety godzić, że spora część naszych kluczowych graczy, jest już jak na piłkarza w wieku, w którym bliżej jak dalej do końca kariery, tym bardziej na poziomie na jakim wymaga tego gra w Bayernie (Lahm, Bastian, Franck, Dante, Pizarro). Więc i kontuzji będzie coraz więcej i trzeba się z tym pogodzić. Zaprzeczeniem jest Arjen, który przeżywa w wieku 30 lat chyba najlepszy okres swojej kariery.
18.11.2014 14:09
Długi czas łudziłem się, że w Bayernie rozwinie skrzydła. Ale niestety, pomimo sporej liczby minut na boisku, nie potrafił udowodnić swojej wartości. Jeżeli ta informacja jest prawdziwa, to w pełni się z nią zgadzam. W Bayernie już się nie odbuduje (i tu największą rolę gra kwestia psychiki, mentalności). A Xerdan ma na tyle duże umiejętności, że nawet szkoda względem jego samego, marnować mu karierę i szansę na zostanie gwiazdą w słabszej drużynie niż Bayern. Dodatkowa kwestia, że Bayern w zasadzie na tym transferze nie straci finansowo a jeszcze zarobi. Ja szybciej widziałbym go w lidze angielskiej niż włoskiej, no ale zobaczymy co się urodzi w najbliższym czasie.
Ps.Żadne wypożyczenia. Dokładając jeszcze do tego obecne włoskie realia finansowe, to najpierw wypożyczenie a potem zakup, z płatnością rozłożoną na 48 lat oraz dużą ilością czynników zmiennych. Nie nie, Bayern już za dużo dał promocji cenowych przez lata innym klubom przy sprzedaży swoich graczy ;)
18.11.2014 02:36
@Gladius - chciałem to przed chwilą napisać ale mnie uprzedziłeś. Jak można WE WŁASNYM komentarzu, tak nasrać we własne gniazdo jak bajerniak...
Powtórzę po raz kolejny - to jest człowiek, który ma naprawdę problemy psychiczne, emocjonalne i nie potrafi sobie poradzić z samym sobą. Tylko to można w dzisiejszych czasach skutecznie leczyć i nie jest to żaden powód do szydery. To że dostanie kolejnego bana, nie rozwiązuje jego problemów, które ma. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że bajerniak, nie chce/nie potrafi tego zrozumieć.
18.11.2014 00:54
@cayman - jak widać po jego komentarzach, pomijam merytoryczność, a skupiając się na formie, to pierwsze co rzuca się w oczy, że ów osobnik ma napewno spore problemy ze sobą, a już napewno ma problemy na tle emocjonalnym. Nie wchodź z nim w dyskusję, bo to nie ma najmniejszego sensu. Moim zdaniem chłopak nadaje się na jakąś terapię psychologiczną. Ale to już raczej temat nie dla nas tylko jego najbliższych, rodziny, znajomych. Mam nadzieję, że znajdzie pomoc jeżeli będzie chciał ją otrzymać, od swojego najbliższego otoczenia.
17.11.2014 23:42
Bajerniaku - bierz tego co bierzesz o połowe mniej, bo zdecydowanie masz za duży odjazd po tym :D
A za post jak poniżej dostaniesz kolejnego zasłużonego bana, aż się nie nauczysz szacunku do innych użytkowników. A że nikt za Tobą płakać nie będzie na tej stronie to i strata żadna. Więc giń puchu marny :)
17.11.2014 23:16
Pracuj na kolejnego bana, bajerniak. Wiedziałem że ciężki z Ciebie kaliber umysłowy ale że aż tak... bierz mniej tego co bierzesz, bo Ci ewidentnie szkodzi :)
17.11.2014 23:10
Mylisz się Head, jest beznadziejny, wolny i źle się ustawia. Ponadto ta asysta w meczu z Romą to był czysty przypadek, zeszła mu z nogi tak niefortunnie że akurat spadła na głowę Lewego. Więc to się nie liczy.
17.11.2014 21:56
Ja stwierdzam fakty, którym Ty nie wiem dlaczego zaprzeczasz. A co do 2-3 lat, pisałem w kontekście że będzie perełką w składzie. Narazie jest młodym i zdolnym zawodnikiem. Kolega UKU nie podał ŻADNEGO argumentu, każdemu zdarzają się błędy, nawet Alabie, o którym pisze UKU. Świetny argument...
Ps.w swoim ostatnim poście ograniczyłem się konkretnie do Twoich słów o tym że jest wolny, nic więcej. To teraz wyjeżdzasz o braku winy przy bramce. Sam się gubisz
17.11.2014 21:30
Tak Ivanku, wszyscy o tym doskonale wiemy, tylko nikt tego nie chciał głośno powiedzieć :)
17.11.2014 20:42
Tak, sądząc po "uczuciu" jakim darzy FCB4ever2014 użytkownika lascaha, to to musi byc bajerniak. Zresztą, "merytorycznie" również sięzgadza :D
Co do ewolucji gry Niemieckiej kadry to wytłumaczył to cayman. Rozszerzyłbym to nawet, nie tyle pojedyńczo Jogi, co cała Niemiecka piłka poszła w tym kierunku (w sensie szkolenia). A styl reprezentacji jest tego tylko ostatnim elementem w tej układance.
Pomijam, że chyba większość osób nie rozumie pojęcia tiki taki, bo wielu (nawet na tej stronie) spłaszcza to do miliona bezproduktywnych podań, co jest bzdurą (o czym zresztą również wspomniał cayman)
17.11.2014 20:15
Jeżeli obecny nick bajerniaka to FCB4ever2014, to faktycznie, mamy doczynienia z osobą zdecywoanie niezrównoważoną emocjonalnie (co w sumie dawało oznaki już wcześniej ale w tym wypadku rozwiewa wszelkie wątpliwości) :)
Atari - napisałeś że Bernat jest wolny - Twoje słowa. A to stwierdzenie jest nieprawdą i to nie jest subiektywna ocena tylko stwierdzenie faktu. Chyba że Twój TV/komputer, czy na czym tam oglądasz spotkania Bayernu Cię oszukują i zwalniają obraz - w takim wypadku, Twoja ocena jest wynikiem obietywnego skrzywienia obrazu.
UKU - każdy ma prawo mieć swoje zdanie na temat jego umiejętności. Poczekamy 2-3 lata i przekonamy się kto miał rację.
17.11.2014 20:03
Nie rozumiesz mnie w ogóle Atari, więc się nie będę produkował. Niech będzie Twoje - Bernatowi brakuje szybkości. A ja się tylko z politowaniem uśmiechne pod nosem.
17.11.2014 03:10
A ten (xxxx) dalej z partyzantki atakuje, hłe hłe hłe :) dalej się nie przyznasz pod jakim nickiem na codzień operujesz, "bohaterze" ? :)
17.11.2014 00:47
Pierniczysz Atari - spojrzałem jeszcze raz gola BVB, i jeżeli uważasz że to był błąd Bernata to jesteś śmieszny. Na skrzydle za Aubameyangiem poszli Alaba i Alonso. Bernat chociażby by się zesrał to nie dogoniłby, będąc w miesjcu w którym był, Aubameyanga. Zresztą, chyba logiczne że nie będzie TRZECIM zawodnkiem, który pełnym sprintem idzie do JEDNEGO gracza. Trochę logiki.
Na dowód proszę bardzo - bramka, o której piszesz. Pierwszy film, akcja od 1:07
Trzeba oddać Arjenowi, że ostatni okres jest chyba najlepszy w jego karierze. W obecnej formie, top3 zawodników świata. Licząc nawet ten jego egozim boiskowy w pewnych momentach, to uwielbiam patrzeć na jego grę :) Nie widze obecnie kandydatów, którzy mogli by godnie zastąpić Arjena w Bayernie po zakończeniu kariery...
16.11.2014 23:04
Ja też nie więc luz :) a co do różnic między repliką a meczową koszulką to sam z chęcią poczytam. Może jak ktoś trzymał w rękach koszulkę żywcem zdjętą z któregoś z naszych zawodników, i ma porównanie do tej z fanshopu, to napisze jak jest naprawde ;) Kiedyś słyszałem opinie że koszulki meczowe są lepsze jakościowo od replik. Nie wiem ile w tym prawdy
16.11.2014 20:24
pele - zbyt dokładnie rozłożyłeś w przypadku koszulek słowo replika, w tym znaczeniu jakie opisałeś to bliżej byłoby do opisania repliku samochodu ;)
Replika to jak najbardziej koszulka oryginalna (oczywiście mówimy o sklepach z oryginalną odzieżą). Z tego co ja się orientuje, to replika od meczowej różni się detalami, takimi jak napisał Adi, czyli np.logo bundesligi (czy też LM). Z drugiej strony, jeżeli tak jak napisał Adi, w fanshopie można że tak powiem "dorobić" te różnice na zamówienie, to w tym momencie mamy koszulkę meczową :) Jak ktoś jest pewny w 100% niech sprecyzuje dla zainteresowanych :)
16.11.2014 20:08
Widać że Karl to osoba, która nie klepie byle czego i byle jak, tak jak np.Watzke. To raczej człowiek spokojny i wyważony, inna półka (zdecydowanie wyższa). W sumie nic odkrywczego nie można tu napisać. Bayern naprawde jest zarządzany modelowo. Postęp z roku na rok widać gołym okiem. Zarówno sportowo jak i finansowo absolutnie światowy top. A skoro sami stawiają sobie cele, jak mniemam, przebicia się w każdym aspekcie na pozycję samodzielnego lidera, to tylko chwała dla takiego zarządu.
16.11.2014 14:23
Bernat wolny? Słaby w obronie? Rozumiem że niektórzy będą na "NIE" bo to Hiszpan, ale ktoś, kto ma odrobine obiektywności nigdy by tego nie napisał. Dla mnie genialny transfer. Daje mu 2-3 lata i będzie prawdziwą perełką w naszym składzie :)
16.11.2014 14:02
Chociaż miałbyś odrobinę cywilnej odwagi, użytkowniku "xxxx" i przyznał się, pod jakim nickiem na codzień się skrywasz... a nie zakładasz konto przed chwilą żeby dać upust. Z miejsca za takie krzywe akcje bym Cię zbanował, gdyby to odemnie zależało.
Quebo - nie ma za co. To raczej użytkownicy tej stroni powinni dziękować Tobie za wkładaną pracę. Oby więcej takich wywiadów z ludźmi, zarówno ze "świata" bundesligi jak i z poza niego. Zawsze człowiek poszerza swoje horyzonty przez inne spojrzenie kogoś świeżego z "zewnątrz".
15.11.2014 00:29
Bez urazy Adi, ale chyba aż za bardzo w ostatnich tygodniach się zaciąłeś na Lahma ;) Wiem że masz sporo racji w tym co piszesz. Ale nie wiem dlaczego, w ostatnim czasie, jak widze Twoje komentarze to kojarzą mi się głównie z Lahmem. A może ja sobie coś ubzdurałem? Hehe :) Pozdro
15.11.2014 00:24
Kolejny bardzo ciekawy wywiad Quebo - gratulacje, fajnie się to czyta.
Co do wywiadu. Dwie kwestie się mi rzuciły w oczy:
" Juve będzie słabe brzydkim stadionem Empoli, finanse Romy ucierpią, bo Cesena nikogo nie interesuje. Liga to wspólny organizm, jej poszczególne ogniwa wpływają na siebie, dlatego Premier League jest tak mocna finansowo. "
Powinni to wziąść pod uwage i ZROZUMIEĆ wszyscy Ci, którzy życzą BVB spadku itd. itp.
Druga sprawa, sam ostatnio zastanawiałem się nad zwycięzcą obecnego sezonu LM. I zgadzam się ze zdaniem:
"Czarny koń? Szczerze mówiąc, wydaje mi się, że w tym roku nikt z drugiego szeregu nie ma szans. Najlepsze zespoły są za mocne."
Tylko mimo wszystko dodałbym do tego Barcelone. Styl nie tak wielki jak za czasów Pepa, ale siła rażenia nadal przeokrutna :)
A tak zupełnie na koniec. Kolejny osoba, spoza kibiców Bayernu, dostrzega jednak pozytywne cechy Pepa. A na tej stronie dalej mnóstwo pocisków w jego stronę. Czy to nie jest symptomatyczne...?
15.11.2014 00:11
Czyli sam się pryszczu, zarejestrowany 8 dni temu zdradziłeś :D
Czujność i orientacja jest potrzebna w życiu tak więc "bohaterku"... bywaj ! :)
14.11.2014 01:52
A co, uderzyłem w stół czy jestes adwokatem...??
13.11.2014 20:53
Nie chce się czepiać ale wydaje mi się, że kiedyś czytałem że Pep jest trenerem owładniętym pracą do tego stopnia, że można do niego zadzwonić o 3 w nocy i porozmawiać o taktyce. A nie że Pep dzwoni po ludziach ;) Ale może ja się myle.
Ps.Teraz rozkminiłem dlaczego Ivan tak nie nawidzi Pepa. Jeżeli Guardiola dzwoni do Ivana o 3 w nocy obgadać taktyke na najbliższy mecz, a dodatkowo ma inny punkt widzenia niż Ivan, to nie dziwię się że ten się wkur** na Pepa :D Dwóch wielkich piłkarskich wizjonerów, Pep i Ivan, oraz telefon o 3 w nocy... z tego mogą być tylko kłopoty :D
13.11.2014 18:33
To bajerniak ukrywa się teraz pod nickiem FCB4ever2014 ?? Fakt, że ostatnio sporadycznie zaglądam i komentuje. Ale przez to widze że nie jestem na bieżąco :D
13.11.2014 01:21
Dla Ivana, trenerka w Bayernie to za niskie progi. Więc raczej odpada :)
12.11.2014 21:30
Chłopak ma 15 !!! lat, gra dalej w Norwegi, a co poniektórzy zastanawiają się za kogo miałby grać w Bayernie... zbieram szczęke z podłogi :D
Ps.Jeżeli koleś w wieku 15 lat ma taki przegląd pola to naprawde czapki z głów. Jeżeli nie zmarnuje talentu to ma ogromne szanse na wielką karierę,
11.11.2014 14:46
@ Daniello89 - To najprościej napisać że są poprostu chu******* i po problemie :D
A na poważnie, to od wielu sezonów nasze rzuty rożne to obraz nędzy i rozpaczy. I chyba każdy to widzi. Tym bardziej to smutne że Bayern w meczu potrafi ich mieć naprawde sporo. A w dzisiejszej piłce, umiejętność wtkorzystania stałych fragmentów to potężna broń. Gdyby mocno poprawić ten element gry to jest to dodatkowe myśle kilkanaście bramek w sezonie. Więc tu jest kolejna rezerwa mocy Bayernu, w której mogą dużo zyskać :) Więc do pracy, pracy i jeszcze raz treningu panowie piłkarze ;)
05.11.2014 00:11
A ja podsumuje mecz jednym zdaniem - "Pozdrawiam" wszystkich płaczków na tej stronie (jak zwykle te same nicki). Niedługo wam zabraknie chusteczek trolle :)
01.11.2014 20:37
Dla zainteresowanych o 23:45 na ARD losowanie kolejnej rundy :)
29.10.2014 23:18
W czym? W przeglądzie pola, w technice użytkowej, strzały z dystansu, gra bez piłki, boiskowej inteligencji. Ale oczywiście masz prawo twierdzić inaczej :)
29.10.2014 23:07
W sumie to nie ma co komentować, mecz który musieli zagrać i tyle. Obyło się bez kontuzji (mam nadzieję) i nadmiernej utraty sił. Tak więc plan wykonany w 100%.
Ps.Jeżeli Boateng i Benatia będą zdrowi to mam nadzieję nie zobaczyć już w tym sezonie Dante na środku. Dzisiaj po raz kolejny zje.... Od zawsze uważałem że on się nie nadaje na klub kalibru Bayernu. Dopóki większość roboty odwalała para Javi-Bastian to jakoś się tam po cichu uchował. Ale teraz wychodzi cała jego mizerność. Przy utracie bramki znowu się zastanawiałem czy bardziej krył Neuera czy powietrze.
Mam nadzieję, że w sobotę Bayern w końcu i w lidze pokaże dobry futbol i zagra najlepsze spotkanie w tym sezonie w bundeslidze :)
29.10.2014 23:02
Ile Ty masz Ivan lat? Mógł wyjść i wypowiadać się w prześmiewczym tonie o przeciwniku i powiedzieć że to dla jego drużyny nie jest żaden przeciwnik...
Niby nie raz pisałeś cos tam o sobie, z czego wynikało że jesteś dorosły facet a piszesz jakbyś miał 16 lat i w życiu nie spędził w pracy zawodowej jednego dnia... Nie wiem jak można być zdziwiony taką wypowiedzią Guardioli i choćby nie wiem jakbyś go nie lubiał to nie ma to tutaj nic do rzeczy.
29.10.2014 19:22
Tak bajerniak, przy innym trenerze Mario zdobył by złota piłkę. Po raz enty coś sobie w swojej głowie układasz/przypuszczasz a potem traktujesz za pewnik.
Do fanów statystyk - po pierwsze, to te przytoczone w aspekcie Mario na kolana nie powalają a co poniektórzy na ich podstawie, mówią że Mario jest lepszy - czyste szaleństwo. Po drugie, statystki nie pokazują wszystkiego na boisku, Kroos też miał miliardy podań z czego większość bezproduktywna. Ale statystyki podań nabijał. Jeżeli ktoś OBIEKTYWNIE rozpatruje Roberta i Mario na podstawie wszystkich aspektów rzemiosła piłkarskiego (a nie rozbierania na czynniki pierwsze) to nie będzie miał wątpliwości że Robert jest lepszym piłkarzem.
I że tak zapytam - co niby było lepsze za Juupa? Wyniki? Statystyki? Gra? Śmieszno straszne
Ponadto, nie wiem w czym Mario może mieć pretensje do Pepa, grał, grał dużo i regularnie. Więc troche to śmieszne. Pomijam już fakt krytyki w mediach, dla mnie brak stylu i wyczucia. Co gorsze nie świadczy to zbytnio o intelekcie Mario. Będąc czynnym piłkarzem, takimi wypowiedziami może sobie kiedyś zamknąć kilka furtek. Ale jego sprawa. Generalnie zgadzam się w tej sprawie w 100% z Quebo.
29.10.2014 18:54
@Kearney88 - jeśli chodzi o gre głową, to Mandzu, to choćby do pierwszego z brzegu kto mi na myśl przyszedł czyli Mirka Klose, brakowało/brakuje naprawde sporo. Ponadto, choćby nie wiem jak zaklinać rzeczywistość, to Robert jest lepszym piłkarzem od Mario a już napewno bardziej wszechstronnym.
Decyzji o odejściu Mario nie oceniam - jego wybór. To jak było naprawdę w tym konflikcie wie Mario i Pep. Cała reszta to wróżenie z fusów.
29.10.2014 00:17
O nic w tym nie chodzi - przecież to co wkleiłeś to nie jest oficjalne konto Roberta na FB więc sam sobie odpowiedz
28.10.2014 17:00
Neymara napewno nie będzie w trójce, gdyż ani zespołowo ani indywidualnie nic nie pokazał. Jeżeli ja miałbym wybierać to w trójce dałbym Neuera, Robbena i Ronaldo. Osobną nagrodę za całokształt kariery dałbym Lahmowi i Bastianowi :)
28.10.2014 16:30
Nie miałbym nic przeciwko jakby Bayern tak zagrał z BVB w najblliższą sobotę :D
Co do rzutów rożnych zgoda. Te kuleją u nas od dawien dawna. Ja natomiast mówię o całokształcie komentarzy bajerniaka :)
26.10.2014 22:24
Bajerniak - Ty umiesz nie narzekać? Czy masz to we krwi? Goetze w tym sezonie naprawdę zaczyna grać bardzo fajnie. Barcelona bez Neymara i Messiego jest dużo słabasza. Real bez Ronaldo i Bale'a jest znacznie mniej groźny. I tak dalej mogę wymieniać. Chyba logiczne że bez swoich najlepszych skrzydłowych Bayern jest słabszy... Ty dostrzegasz jakikolwiek pozytyw w grze Bayernu?
26.10.2014 21:42
Regres Arjena...? Eeee, panie... :D
26.10.2014 20:08
Ponoć na 15 sekund przed końcem doliczonego czasu gry wyrównał Van Persie :)
26.10.2014 20:06
@Riberry007 - ja niejednokrotnie oglądałem dwa mecze jednocześnie, jeden w TV a drugi na kompie. Uwierz że się da ;))
Ps.Witaj ditroy89
26.10.2014 19:56
Poza tym, mnie bardzo cieszy dzisiejsza postawa Gladbach. Oby więcej takich przeciwników w bundeslidze. Bo mecze, gdzie przeciwnik już przed wyjściem na murawe zakłada porażke kilkoma bramkami z Bayernem to żadna korzyść dla Bayernu. A Gladbach życze, aby wreszcie udało im się zakwalifikować do LM. Od kilku sezonów zasługują na to, dużo bardziej niż takie np.Schalke.
26.10.2014 19:52
Bardzo merytoryczna ocena Lewandowskiego przez JudasPriesta, który ZAWSZE krytykuje Roberta :D
Bardzo dobry mecz z obu stron. Gladbach nie po raz pierwszy pokazuje się z bardzo dobrej strony. Najlepiej kontratakujący zespół bundesligi. Wytrzymałościowo i szybkościowo naprawdę są rewelacyjnie przygotowani. Co by nie mówić, w tej chwili Arjen jest siłą napędową Bayernu i było widać momentami jego brak. Franciszek bez rewelacji, widać że to jeszcze zdecydowanie nie to. Dante znowu mnie momentami załamywał, Benatia przy nim to profesor jednak. Zdecydowanie pierwszym wyborem na środke musi być para BB. Bardzo dobrze dzisiaj Bernat i Alaba, Alonso również klasa. Co poniektórzy, za jakieś 10 kolejek zdecydowanie bardziej docenią ten remis w Gladbach :)
26.10.2014 19:45
@tomassi - co prawda oglądam w TV ale zarzuciłem tego linka co ktoś niżej wkleił i widze działa bardzo ładnie
http://en.glaz.tv/online-tv/eurosport-2
26.10.2014 18:27
To nie Hajto tylko Chałaśkiewicz ;)
26.10.2014 18:25
Alaba, Bernat - KLASA. Alonso jak zwykle wymiata. Neuer... takie mecze pokazują ile znaczy klasowy bramkarz. Tomek na tej pozycji to jednak zdecydowanie nie ta klasa co Arjen :)
Gladbach dzisiaj po raz kolejny utwierdziło mnie w moim zdaniu, że to najlepiej kontratakujący zespól w buneslidze. Podsumowując - bardzo dobry mecz jak narazie, pomimo że bez goli.
26.10.2014 18:21
Dla mnie trzecim naturalnym kandydatem na wybicie się w lidze to oczywiście poza Bayernem i BVB, powinno być Schalke. Piękny stadion, dziesiątki tysięcy kibiców co mecz, wysoki jak na realia bundesligi budżet. Tylko od lat to się niestety nie przekłada na europe w żaden sposób. Schalke, przy tym wszystkim co wymieniłem, powinno być w dużo dalszym punkcie sportowym i finansowym niż jest dzisiaj. Ale niestety, jak dla mnie nie wykorzystują potencjału jaki mają.
Zresztą, reszta klubów bundesligi poza Bayernem i BVB mam wrażenie nie rozwija się pod względem sportowym i finansowym. A to stety/niestety, przekłada się na wyniki. Tak w lidze jak i pucharach. Nawet ten Vfl - niby duże pieniądze ale nic a nic się to nie przekłada. Chyba jednak duży wpływ na ten stan rzeczy mają niskie kwoty w stosunku do czołowych lig, z praw do transmisji bundesligi. Jeżeli najgorsza drużyna ubiegłego sezonu ligi angielskiej, czyli Cardiff,zarobiła z praw do transmisji dwa razy więcej niż Bayern to co mają powiedzieć inne kluby z bundesligi? Ok, wiadomo że kluby niemieckie starają się trzymać budżety w ryzach. Ale przez te różnice w kontraktach TV, ciężko jest rywalizować bundeslidze na rynku transferowym. O ile Bayern czy BVB sobie radzą i radzić będą (zwłaszcza Bayern ale to zupełnie inna półka do całej reszty) to reszcie klubów ciężko będzie się realnie wzmacniać sportowo.
25.10.2014 22:22
@jastrzab - u nas po takiej serii jaką ma teraz BVB byłaby chyba krucjata :D
25.10.2014 20:33
@pele - akurat oni to po każdej porażce zwalniają piłkarzy i Kloppa :) więc nic nadzwyczajnego, taki jest tam poziom :)
25.10.2014 20:29
@Adi - apropo Isco oraz "rozkradania" BVB przez nas. Swego czasu głośno było o zainteresowaniu Borussi tym graczem. I jak zwykle skończyło się tylko na zainteresowaniu. Naprawde jest tyle wartościowych zawodników na rynku, którzy byliby w zasięgu Dortmundu. A czasami jak widze ich transfery to zastanawiam się skąd takie wybory... Nawet pierwszy przykład z brzegu - jak dla mnie BVB nie ma bramkarza na swoją miarę. Czy nie mogą powalczyć o Zielera? Spokojnie finansowo w ich zasięgu i mieliby na lata spokój w bramce. Ale zapewne po Romku postawią na Langeraka... I takich przykładów można by mnożyć. Ale prościej jest narzekać że to zły Bayern ich rozkupuje i nie mają szans.
25.10.2014 19:56
@heat - tytuł BVB to w tym sezonie już odjechał i w to nawet nie wątpię. To że do tej pory nie idzie w lidze też ich nie skreśla - pokazuje to chociażby LM gdzie grają równo i skutecznie. Więc argumenty mają - a kiedyś w końcu się przełamią (oby po meczu z nami) :))
Całkiem ciekawy ten mecz Real-Barca, zazwyczaj to więcej teatru i kopania po nogach niż gry a dzisiaj całkiem całkiem :)
25.10.2014 19:33
Się nie śmiejcie z BVB bo się przełamią w meczu z nami i będzie zonk :) A że będą naładowani energią na ten mecz to nie trzeba chyba nikogo przekonywać.
25.10.2014 17:47
@ozzy - dokładnie takie samo zdanie mam. Lepiej sam bym tego nie ujął :)
25.10.2014 01:29
@Reeken - sorry ale troche pitolisz :) Jakie podkradanie piłkarzy? Klub dostaje kase (i to nie małą - zgodną z klauzulą). Ponadto, piłkarz podpisuje DOBROWOLNIE kontrakt więc dalej nie rozumiem. No i nie gra za darmo... A Ty piszesz, jakby to co najmniej dotyczyło lat zamierzchłych i "wcielaniu" piłkarzy do Warszawskiej Legii jako klubu wojskowego.
Ps.W obecnej formie, to Reus raczej posadzi na ławe Franciszka. Jasne że FR to dalej gracz o bardzo wysokich umiejętnościach. Ale wiek i kontuzjogenność robią i będą robić swoje. Skrzydłowi w głównej mierze opierają się na szybkości. A ta z wiekiem niestety ubywa. Nie oszukujmy się, dla Francka zostało max 2 lata gry na wysokim poziomie (liczę włącznie z obecnym sezonem). Więc dla mnie obecność Franciszka w Bayernie nie jest żadnym powodem, dla którego nie mielibyśmy walczyć o Reusa. I dla jednego i dla drugiego znajdzie się miejsce.
24.10.2014 22:22
@pele - że Reus od czerwca w Bayernie za 37mln euro.
22.10.2014 23:13
To, że coś na rzeczy może być, to prawda. Mogą to załatwić tak jak z MG. Śmieszą jedynie takie wpisy Hajty :)
22.10.2014 22:58
Tomek ma swoje wtyki, nie bój nic heat :D bardziej mnie rozwaliło że pod twittem, w komentach napisał że po sezonie odchodzi duet RR :))
22.10.2014 22:54
Myślę heat, że to troche bardziej skomplikowane niż tylko kwestie mentalne. Ale BVB się odbije w lidze, jestem tego pewien. Apropo Borussi, a w zasadzie Reusa. Czytaliści co na twitterze wypsiuje, nasz ulubiony komentator spotkań Bayernu na Eurosporcie2, guru Tomasz Hajto...?? :)
22.10.2014 22:47
Jak oglądam mecze BVB w bundeslidze, a następnie w LM to wygląda to jakby ktoś podmieniał im drużyne na ligę mistrzów ;) Bramka Reusa... cud, miód i orzeszki :)
Na tę chwilę, wydaje się że LM w tym roku zgarnie ktoś z czwórki: Bayern, Real, Barca, Chelsea. Zdziwie się jeżeli końcowy zwycięzca będzie inny.
22.10.2014 21:40
Jak ktoś nie mógł oglądać to wrzucam link do bramek ze spotkania
Ja wrzucę drobny kamyczek do naszego ogródka. Pomijam, że pomimo wyniku nie wszystko wyglądało perfekcyjnie (wiem że to brzmi śmiesznie przy tym wyniku :D ). Ale co chciałem napisać - Rafinha, sympatyczny człowiek. Potrafi genialnie dośrodkowywać. Ale jednak w tym meczu pokazał, że w bundeslidze spokojnie może pykać. Natomiast na poziom LM (mam na myśli kluczową fazę) jest jednak troche za słaby. Poza tym, mam nadzieję że Xerdan po tym meczu, nabierze pewności siebie i odblokuje sie psychicznie.
Co nie zmienia faktu, że jest moc w tej drużynie. Jeżeli nadejdzie w tym sezonie taki moment, że wszyscy kluczowi gracze będą zdrowi i będą mieli szansę wejść w rytm meczowy... może być naprawdę zacnie. Ale, nie ma co zapeszać :)) Brawa dla chłopaków za ten mecz, naprawdę się im należą.
22.10.2014 00:28
Cóż można napisać po takim spotkaniu, a zwłaszcza wyniku... chapeau bas!!
Ps.Myślałem, że Ivan tak wiele bzdur już napisał na tej stronie, że niczym mnie nie zdziwi. Jednak w jego przypadku, można być pewnym tylko jednego - THE SKY IS THE LIMIT
21.10.2014 22:57
Ależ Ty elektryczny jesteś dzisiaj... :) Obstawiasz że zagramy w obronie trójką pseudostoperów, czy Pep postawi na 4 w defensywie?
20.10.2014 23:09
Ja bardzo dobrze czytam co piszesz bajerniaku i tylko się do tego odniosłem... a Ty jak zwykle tylko obrażasz :D
20.10.2014 23:00
bajerniak - świetny mecz to będzie napewno Realu, od którego jak sam napisałeś, dzieli nas przepaść. Ale podpowiem Ci żebyś nie musiał szukać, że Ronaldo i spółka grają w środę - żebyś nie zapomniał :D
A co do tematu, sam nie wiem dlaczego, ale dawno tak nie czekałem na spotkanie Bayernu w LM jak na jutrzejsze :))
20.10.2014 22:48
A w co wierzysz bajerniaku...?
19.10.2014 23:12
"mieszasz fakty i naginasz pod własną teorię"... takie zarzuty z ust Ivana, który robi to praktycznie w każdym swoim poście, to jest mój faworyt do najbardziej zabawnego komentarza roku na tej stronie. Zdecydowanie. Myślę że mocno musiał by się postarać żeby sam siebie przebić po tym co napisał, aczkolwiek z drugiej strony, w przypadku Ivana... sky's the limit.
19.10.2014 14:32
@ozzy - bo to jest mentalność pewnych ludzi na tej stronie. Jak by się podał do dymisji - źle, bo ucieka jak tchórz. Jak zostanie - gdyby miał jaja to by zrezygnował. To tak jak "retoryka" Ivana, jak Bayern wygra, to poprostu przeciwnik był słabiutki. Jak się powinie noga to wtedy winny jest Guardiola. Z takimi ludźmi nie powinno się wchodzić w żadną dyskusję bo nie wygrasz. Trzeba oddzielić ziarno od plew w komentarzach ;)
19.10.2014 02:56
Pierniczysz jak potłuczony panie KoanGuardiola (jak zawsze zresztą). Jeżeli poprzedni sezon to była komedia, to ja chce taką komedie co roku - majster z OGROMNĄ przewagą, puchar Niemiec i półfinał LM. Fakt, dwumecz z Realem był tragiczny. Ale litości... Real to nie jest drużyna z Bundesligi !! Wykorzystali w pełni kryzys, jaki dopadł Bayern niestety w najważniejszej części sezonu LM.
Zresztą, po co ja się tu produkuje dzieciaku :)
19.10.2014 01:47
Co do meczu z BVB to w pełni zgadzam się z pele. Mogą sobie przegrywać z Koln, HSV ale w meczu z nami będą żarli każdy kawałek murawy. Napewno łatwo nie będzie bo zawsze mają na nas ciśnienie. Więc możesz się zdziwić lekko Arturro...
18.10.2014 23:53
Z mistrzostwa, to BVB się chyba sama już skreśliła. Natomiast co do 2 miejsca, to absolutnie jest to do nadrobienia. Poza tym, obiektywnie, są zdecydowanie drugą siłą bundesligi i nie ulega to żadnej dyskusji. Myślę, że niedługo się odbiją i zaczną punktować. Obstawiam że skończą sezon w top 3.
18.10.2014 21:21
LukasFan - narazie to Alonso wciąga Kroosa nosem, przez kilka tygodni pokazał i dał Bayernowi więcej, niż Toni przez cały sezon.
18.10.2014 20:57
Drodzy admini - czy nie można wyeliminować skutecznie ztej stronki Ivana? Litości... jak go czytam, to nie wiem czy koleś uciekł z psychiatryka albo czy ma jakieś inne skrzywienie psychiczne. I tak od długiego czasu zaśmieca tą stronę.
Jakby ktoś chciał zobaczyć bramki, to skrót meczu:
Ivan, jak się dobrze wypierze remis to można wyciągnąć nawet wygraną :D
18.10.2014 17:37
Wygrałeś Ivan, gratulacje :)
18.10.2014 17:35
hit ligi armeńskiej... jebłem :D
Bramka Götze... palce lizac :)
18.10.2014 16:33
Ivanie - dobre żarty więc teraz na poważnie. Który z wymienionych niżej piłkarzy, ma poziom, umiejętności i PR na poziomie Reusa? No nie rozśmieszaj mnie. Żaden, podkreślam ŻADEN z wymienionych przez Ciebie piłkarzy, nie był by na chwilę obecną częścią PIERWSZEJ jedenastki w Bayernie (chyba że przy licznych kontuzjach). Reus przychodząc do Bayernu, z automatu ma status gwiazdy i podstawowy skład. Ponadto, o De Bruyne'a, Brandta czy Calhanoglu nie biły się kluby z absolutnego topu (mam na myśli Real, Barcelone, Chelsea itd). Każdy z tych piłkarzy wymienionych przez Ciebie, dobrze wiedział, że gdyby poszedł do Bayernu, musiał by pogodzić się z rolą na dzień dobry co najwyżej rezerwowego, co dla młodych graczy raczej pokusą nie jest. Wybrali słabsze kluby (jednak wciąż całkiem sensowne) kosztem lepszego rozwoju.
Więc przytoczone przez Ciebie argumenty dalej uważam za bezsensowne. Mało masz przykładów udanych transferów? Za darmo Lewy - mistrzostwo świata. Wyciągnięcie Goetzego ( o którego napewno walczyły czołowe kluby bo klazula również była promocyjna jak na jego umiejętności) kolejne mistrzostwo, sprowadzenie Benatii za cenę jak na obecne realia rynku transferowego, bardzo przyzwoitą (a zainteresowanie tym graczem na rynku transferowym było spore). Ściągnięcie z Realu Alonso za w sumie też śmieszną kasę - kolejne mistrzostwo. Wystarczy przykładów? Czy dalej masz jakieś skargi i zażalenia co do Sammera...??
18.10.2014 01:22
Zbieg okoliczności że użytkownik ragagr aktywował konto dzisiaj....? :)
Co do tematu. Ciekawi mnie jak to jest w praktyce a nie w teorii - czy zawodnik Bayernu, ma obowiązek w PIERWSZEJ kolejności leczyć się u klubowych lekarzy, a dopiero za ich zgodą/akceptacją może leczyć się gdzie indziej? Czy ma totalnie wolną rękę i sam wybiera sobie miejsc leczenia oraz lekarzy?
17.10.2014 23:50
Ivan - śmieszne że uzależniasz pozostanie Sammera na stanowisku od ściągnięcia Reusa, o którego będzie się biło kilka czołowych, BOGATYCH zaespołów. Tu najwięcej będzie zależeć od Reusa, i jeżeli nie będzie chciał iść do Monachium to choćby skały srały to Sammer i reszta nic nie wskura. Więc zupełnie bezsensowny argument z Twojej strony.
Co do Reusa, trudno byłoby być przeciwnikiem jego przejścia do Bayernu (moje ciche marzenie). Powiem inaczej, zarówno Bayern jak i Borussia, powinni użyć wszelkich argumentów aby go zatrzymać w Bundeslidze. Poprostu. Bo to była by bardzo duża strata dla całej ligi wypuścić takiego zawodnika.
17.10.2014 23:41
bajerniak, jakie tu było miejsce na INTERPRETACJE? Jebnął Roberta na wysokości prawie że kolana, z pełną premedytacją, w pełni wyprostowaną nogą. Jest to niebezpieczna/brutalna gra i za to daje się kartki. I nawet czerwona tutaj była by słuszna. A Ty tu walisz wykładnie z przepisów na temat nakładki. Litości...
15.10.2014 23:08
haha :D
15.10.2014 22:57
Znowu marudzisz bajerniak, odpuść.
Ps.kontuzjowanemu Niemcowi nie trzeba płacić pensji, że też na to nie wpadli w klubie
15.10.2014 21:19
@Josh - skoro nie widziałeś meczu to po co ten kąśliwy komentarz...?? To mogło się przy mniejszym szczęściu skończyć nawet otwartym złamaniem. Za sam zamiar powinna być czerwień, a żółta to absolutnie bezdyskusyjna.
Co do Roberta, chyba powinno być dobrze, wywiad z Robertem w po meczu w hotelu:
Nie bardzo rozumiem pociski w strone sztabu medycznego... rozumiem że wszyscy są wkurzeni kontuzjami i ich ilością. To równie dobrze można powiedzieć, że Robbena nigdzie nie mogli wyleczyć (tfu tfu) z kontuzji. A u nas w końcu stanął na nogi. Równie dobrze to mogą być zbyt duże obciążenia treningowe. Kontuzja Javiego w wyniku starcia. Troche więcej wiary ludzie :)
15.10.2014 20:52
Trudno żeby przez jeden sezon z kawałkiem miał 300 spotkań rozegrane... ponadto, w meczach w których grał był niewidoczny?? Bez komentarza.
15.10.2014 16:59
Nic nie pokazał w Bayernie...?? WTF?
15.10.2014 16:50
Jakie pieniądze w błoto... przecież nikt nie ma szklanej kuli i nie przewidział kontuzji. Bo chyba nie piszesz o umiejętnościach bo te są niezaprzeczalne. W dodatku do jego realnej wartości kupiony za grosze.
15.10.2014 16:46
Dramat... o ile kontuzje np.Javiego czy Holgera można zastąpić i jest kim to zrobić, tak w przypadku Thiago w sumie słabo to widzę. Znowu będzie brakować tego pierwiastka kreatywności w środku... czekałem na powrót Thiago najbardziej z wszystkich kontuzjowanych. A tu znowu dramat... a jeszcze czytam o Robercie ze ma dziurę w nodze :/ coś zaczyna się to sypać. Niektórzy piszą o Ozilu, a co dopiero byłoby (negowany transfer przez wielu) gdyby nie sprowadzili Alonso...?
15.10.2014 16:28
Również uważam, że na miejscu Bayernu odpuściłbym Ozila i skupił się zdecydowanie bardziej na Reusie. Pytanie, czy realne jest wyciągnięcie Marco do Bayernu... :)
13.10.2014 00:22
Jest i lascah... wiedziałem że nie wytrzymasz długo :D
13.10.2014 00:16
Dokładnie, narazie to plotki, których w codziennej prasie czy internecie są niezmiażalne pokłady. Tak jak z Sammerem jak i np. z Ozilem :)
12.10.2014 23:35
Też to dzisiaj czytałem o Ozilu. Pele - zgodnie z baśniami pismaków, Arsenal jest pogodzony że straci kilkanaście milionów euro w stosunku do ceny jaką za niego zapłacili ponoć.
12.10.2014 22:00
Gdyby to był zysk na czysto to Bayern w każdym okienku mógłby kupować Messiego i Ronaldo razem w pakiecie.
Akurat Ty koanie i UKU non stop piszecie brednie, więc w waszym wypadku to nic nie jest oczywiste. Teraz możesz zwalać to na sarkazm, ale sam wiesz jak pierniczysz jak potłuczony tutaj w komentarzach. A o moje IQ naprawde się nie martw. Dla Ciebie to himalaje więc zluzuj dziecko drogie :)
18.11.2014 19:38
Teoria o łapaniu kontuzji bo ktoś nie gra na nominalnej swojej pozycji... godna nagrody Darwina. Nie wiem pod wpływem jakich środków odurzających piszecie te komentarze, ale lepiej czasami zamilknąć niż robić z siebie idiotę. Rozumiem że jak Lahm grałby na boku obrony, to w ciągu całego meczu nawet na metr nie opuściłby swojego rejonu boiska...
Dobrze że Guardiola nie wystawia Neuera w ataku, bo wyjechałby ze stadionu w karetce...
18.11.2014 18:46
Też czytałem właśnie że przerwa ma wynieść około 3 miesięcy. W sumie spodziewałem się że będzie gorzej, tyle pozytywnego z tego wszystkiego.
18.11.2014 15:15
Tak czułem, że jak wróci Bastian to ktoś wypadnie, suma szczęścia zawsze równa się zero.
Coś za dużo tych kontuzji w ostatnim czasie. Co gorsza to większość z nich nie wynika ze starć w trakcie meczu. Ale pomału trzeba się z tym niestety godzić, że spora część naszych kluczowych graczy, jest już jak na piłkarza w wieku, w którym bliżej jak dalej do końca kariery, tym bardziej na poziomie na jakim wymaga tego gra w Bayernie (Lahm, Bastian, Franck, Dante, Pizarro). Więc i kontuzji będzie coraz więcej i trzeba się z tym pogodzić. Zaprzeczeniem jest Arjen, który przeżywa w wieku 30 lat chyba najlepszy okres swojej kariery.
18.11.2014 14:09
Długi czas łudziłem się, że w Bayernie rozwinie skrzydła. Ale niestety, pomimo sporej liczby minut na boisku, nie potrafił udowodnić swojej wartości. Jeżeli ta informacja jest prawdziwa, to w pełni się z nią zgadzam. W Bayernie już się nie odbuduje (i tu największą rolę gra kwestia psychiki, mentalności). A Xerdan ma na tyle duże umiejętności, że nawet szkoda względem jego samego, marnować mu karierę i szansę na zostanie gwiazdą w słabszej drużynie niż Bayern. Dodatkowa kwestia, że Bayern w zasadzie na tym transferze nie straci finansowo a jeszcze zarobi. Ja szybciej widziałbym go w lidze angielskiej niż włoskiej, no ale zobaczymy co się urodzi w najbliższym czasie.
Ps.Żadne wypożyczenia. Dokładając jeszcze do tego obecne włoskie realia finansowe, to najpierw wypożyczenie a potem zakup, z płatnością rozłożoną na 48 lat oraz dużą ilością czynników zmiennych. Nie nie, Bayern już za dużo dał promocji cenowych przez lata innym klubom przy sprzedaży swoich graczy ;)
18.11.2014 02:36
@Gladius - chciałem to przed chwilą napisać ale mnie uprzedziłeś. Jak można WE WŁASNYM komentarzu, tak nasrać we własne gniazdo jak bajerniak...
Powtórzę po raz kolejny - to jest człowiek, który ma naprawdę problemy psychiczne, emocjonalne i nie potrafi sobie poradzić z samym sobą. Tylko to można w dzisiejszych czasach skutecznie leczyć i nie jest to żaden powód do szydery. To że dostanie kolejnego bana, nie rozwiązuje jego problemów, które ma. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że bajerniak, nie chce/nie potrafi tego zrozumieć.
18.11.2014 00:54
@cayman - jak widać po jego komentarzach, pomijam merytoryczność, a skupiając się na formie, to pierwsze co rzuca się w oczy, że ów osobnik ma napewno spore problemy ze sobą, a już napewno ma problemy na tle emocjonalnym. Nie wchodź z nim w dyskusję, bo to nie ma najmniejszego sensu. Moim zdaniem chłopak nadaje się na jakąś terapię psychologiczną. Ale to już raczej temat nie dla nas tylko jego najbliższych, rodziny, znajomych. Mam nadzieję, że znajdzie pomoc jeżeli będzie chciał ją otrzymać, od swojego najbliższego otoczenia.
17.11.2014 23:42
Bajerniaku - bierz tego co bierzesz o połowe mniej, bo zdecydowanie masz za duży odjazd po tym :D
A za post jak poniżej dostaniesz kolejnego zasłużonego bana, aż się nie nauczysz szacunku do innych użytkowników. A że nikt za Tobą płakać nie będzie na tej stronie to i strata żadna. Więc giń puchu marny :)
17.11.2014 23:16
Pracuj na kolejnego bana, bajerniak. Wiedziałem że ciężki z Ciebie kaliber umysłowy ale że aż tak... bierz mniej tego co bierzesz, bo Ci ewidentnie szkodzi :)
17.11.2014 23:10
Mylisz się Head, jest beznadziejny, wolny i źle się ustawia. Ponadto ta asysta w meczu z Romą to był czysty przypadek, zeszła mu z nogi tak niefortunnie że akurat spadła na głowę Lewego. Więc to się nie liczy.
17.11.2014 21:56
Ja stwierdzam fakty, którym Ty nie wiem dlaczego zaprzeczasz. A co do 2-3 lat, pisałem w kontekście że będzie perełką w składzie. Narazie jest młodym i zdolnym zawodnikiem. Kolega UKU nie podał ŻADNEGO argumentu, każdemu zdarzają się błędy, nawet Alabie, o którym pisze UKU. Świetny argument...
Ps.w swoim ostatnim poście ograniczyłem się konkretnie do Twoich słów o tym że jest wolny, nic więcej. To teraz wyjeżdzasz o braku winy przy bramce. Sam się gubisz
17.11.2014 21:30
Tak Ivanku, wszyscy o tym doskonale wiemy, tylko nikt tego nie chciał głośno powiedzieć :)
17.11.2014 20:42
Tak, sądząc po "uczuciu" jakim darzy FCB4ever2014 użytkownika lascaha, to to musi byc bajerniak. Zresztą, "merytorycznie" również sięzgadza :D
Co do ewolucji gry Niemieckiej kadry to wytłumaczył to cayman. Rozszerzyłbym to nawet, nie tyle pojedyńczo Jogi, co cała Niemiecka piłka poszła w tym kierunku (w sensie szkolenia). A styl reprezentacji jest tego tylko ostatnim elementem w tej układance.
Pomijam, że chyba większość osób nie rozumie pojęcia tiki taki, bo wielu (nawet na tej stronie) spłaszcza to do miliona bezproduktywnych podań, co jest bzdurą (o czym zresztą również wspomniał cayman)
17.11.2014 20:15
Jeżeli obecny nick bajerniaka to FCB4ever2014, to faktycznie, mamy doczynienia z osobą zdecywoanie niezrównoważoną emocjonalnie (co w sumie dawało oznaki już wcześniej ale w tym wypadku rozwiewa wszelkie wątpliwości) :)
Atari - napisałeś że Bernat jest wolny - Twoje słowa. A to stwierdzenie jest nieprawdą i to nie jest subiektywna ocena tylko stwierdzenie faktu. Chyba że Twój TV/komputer, czy na czym tam oglądasz spotkania Bayernu Cię oszukują i zwalniają obraz - w takim wypadku, Twoja ocena jest wynikiem obietywnego skrzywienia obrazu.
UKU - każdy ma prawo mieć swoje zdanie na temat jego umiejętności. Poczekamy 2-3 lata i przekonamy się kto miał rację.
17.11.2014 20:03
Nie rozumiesz mnie w ogóle Atari, więc się nie będę produkował. Niech będzie Twoje - Bernatowi brakuje szybkości. A ja się tylko z politowaniem uśmiechne pod nosem.
17.11.2014 03:10
A ten (xxxx) dalej z partyzantki atakuje, hłe hłe hłe :) dalej się nie przyznasz pod jakim nickiem na codzień operujesz, "bohaterze" ? :)
17.11.2014 00:47
Pierniczysz Atari - spojrzałem jeszcze raz gola BVB, i jeżeli uważasz że to był błąd Bernata to jesteś śmieszny. Na skrzydle za Aubameyangiem poszli Alaba i Alonso. Bernat chociażby by się zesrał to nie dogoniłby, będąc w miesjcu w którym był, Aubameyanga. Zresztą, chyba logiczne że nie będzie TRZECIM zawodnkiem, który pełnym sprintem idzie do JEDNEGO gracza. Trochę logiki.
Na dowód proszę bardzo - bramka, o której piszesz. Pierwszy film, akcja od 1:07
http://www.meczyki.pl/skroty/40849/bayern_monachium_borussia_dortmund_21.html
17.11.2014 00:18
Co prawda wklejałem już w innym newsie skrót ale to wkleje i tu, bo ten podany w artykule jest już usuniętyz youtuba
http://www.meczyki.pl/skroty/41395/holandia_lotwa_60.html
17.11.2014 00:07
Jakby ktoś chciał zobaczyć naszego latającego Holendra w akcji:
http://www.meczyki.pl/skroty/41395/holandia_lotwa_60.html
Trzeba oddać Arjenowi, że ostatni okres jest chyba najlepszy w jego karierze. W obecnej formie, top3 zawodników świata. Licząc nawet ten jego egozim boiskowy w pewnych momentach, to uwielbiam patrzeć na jego grę :) Nie widze obecnie kandydatów, którzy mogli by godnie zastąpić Arjena w Bayernie po zakończeniu kariery...
16.11.2014 23:04
Ja też nie więc luz :) a co do różnic między repliką a meczową koszulką to sam z chęcią poczytam. Może jak ktoś trzymał w rękach koszulkę żywcem zdjętą z któregoś z naszych zawodników, i ma porównanie do tej z fanshopu, to napisze jak jest naprawde ;) Kiedyś słyszałem opinie że koszulki meczowe są lepsze jakościowo od replik. Nie wiem ile w tym prawdy
16.11.2014 20:24
pele - zbyt dokładnie rozłożyłeś w przypadku koszulek słowo replika, w tym znaczeniu jakie opisałeś to bliżej byłoby do opisania repliku samochodu ;)
Replika to jak najbardziej koszulka oryginalna (oczywiście mówimy o sklepach z oryginalną odzieżą). Z tego co ja się orientuje, to replika od meczowej różni się detalami, takimi jak napisał Adi, czyli np.logo bundesligi (czy też LM). Z drugiej strony, jeżeli tak jak napisał Adi, w fanshopie można że tak powiem "dorobić" te różnice na zamówienie, to w tym momencie mamy koszulkę meczową :) Jak ktoś jest pewny w 100% niech sprecyzuje dla zainteresowanych :)
16.11.2014 20:08
Widać że Karl to osoba, która nie klepie byle czego i byle jak, tak jak np.Watzke. To raczej człowiek spokojny i wyważony, inna półka (zdecydowanie wyższa). W sumie nic odkrywczego nie można tu napisać. Bayern naprawde jest zarządzany modelowo. Postęp z roku na rok widać gołym okiem. Zarówno sportowo jak i finansowo absolutnie światowy top. A skoro sami stawiają sobie cele, jak mniemam, przebicia się w każdym aspekcie na pozycję samodzielnego lidera, to tylko chwała dla takiego zarządu.
16.11.2014 14:23
Bernat wolny? Słaby w obronie? Rozumiem że niektórzy będą na "NIE" bo to Hiszpan, ale ktoś, kto ma odrobine obiektywności nigdy by tego nie napisał. Dla mnie genialny transfer. Daje mu 2-3 lata i będzie prawdziwą perełką w naszym składzie :)
16.11.2014 14:02
Chociaż miałbyś odrobinę cywilnej odwagi, użytkowniku "xxxx" i przyznał się, pod jakim nickiem na codzień się skrywasz... a nie zakładasz konto przed chwilą żeby dać upust. Z miejsca za takie krzywe akcje bym Cię zbanował, gdyby to odemnie zależało.
Quebo - nie ma za co. To raczej użytkownicy tej stroni powinni dziękować Tobie za wkładaną pracę. Oby więcej takich wywiadów z ludźmi, zarówno ze "świata" bundesligi jak i z poza niego. Zawsze człowiek poszerza swoje horyzonty przez inne spojrzenie kogoś świeżego z "zewnątrz".
15.11.2014 00:29
Bez urazy Adi, ale chyba aż za bardzo w ostatnich tygodniach się zaciąłeś na Lahma ;) Wiem że masz sporo racji w tym co piszesz. Ale nie wiem dlaczego, w ostatnim czasie, jak widze Twoje komentarze to kojarzą mi się głównie z Lahmem. A może ja sobie coś ubzdurałem? Hehe :) Pozdro
15.11.2014 00:24
Kolejny bardzo ciekawy wywiad Quebo - gratulacje, fajnie się to czyta.
Co do wywiadu. Dwie kwestie się mi rzuciły w oczy:
" Juve będzie słabe brzydkim stadionem Empoli, finanse Romy ucierpią, bo Cesena nikogo nie interesuje. Liga to wspólny organizm, jej poszczególne ogniwa wpływają na siebie, dlatego Premier League jest tak mocna finansowo. "
Powinni to wziąść pod uwage i ZROZUMIEĆ wszyscy Ci, którzy życzą BVB spadku itd. itp.
Druga sprawa, sam ostatnio zastanawiałem się nad zwycięzcą obecnego sezonu LM. I zgadzam się ze zdaniem:
"Czarny koń? Szczerze mówiąc, wydaje mi się, że w tym roku nikt z drugiego szeregu nie ma szans. Najlepsze zespoły są za mocne."
Tylko mimo wszystko dodałbym do tego Barcelone. Styl nie tak wielki jak za czasów Pepa, ale siła rażenia nadal przeokrutna :)
A tak zupełnie na koniec. Kolejny osoba, spoza kibiców Bayernu, dostrzega jednak pozytywne cechy Pepa. A na tej stronie dalej mnóstwo pocisków w jego stronę. Czy to nie jest symptomatyczne...?
15.11.2014 00:11
Czyli sam się pryszczu, zarejestrowany 8 dni temu zdradziłeś :D
Czujność i orientacja jest potrzebna w życiu tak więc "bohaterku"... bywaj ! :)
14.11.2014 01:52
A co, uderzyłem w stół czy jestes adwokatem...??
13.11.2014 20:53
Nie chce się czepiać ale wydaje mi się, że kiedyś czytałem że Pep jest trenerem owładniętym pracą do tego stopnia, że można do niego zadzwonić o 3 w nocy i porozmawiać o taktyce. A nie że Pep dzwoni po ludziach ;) Ale może ja się myle.
Ps.Teraz rozkminiłem dlaczego Ivan tak nie nawidzi Pepa. Jeżeli Guardiola dzwoni do Ivana o 3 w nocy obgadać taktyke na najbliższy mecz, a dodatkowo ma inny punkt widzenia niż Ivan, to nie dziwię się że ten się wkur** na Pepa :D Dwóch wielkich piłkarskich wizjonerów, Pep i Ivan, oraz telefon o 3 w nocy... z tego mogą być tylko kłopoty :D
13.11.2014 18:33
To bajerniak ukrywa się teraz pod nickiem FCB4ever2014 ?? Fakt, że ostatnio sporadycznie zaglądam i komentuje. Ale przez to widze że nie jestem na bieżąco :D
13.11.2014 01:21
Dla Ivana, trenerka w Bayernie to za niskie progi. Więc raczej odpada :)
12.11.2014 21:30
Chłopak ma 15 !!! lat, gra dalej w Norwegi, a co poniektórzy zastanawiają się za kogo miałby grać w Bayernie... zbieram szczęke z podłogi :D
Ps.Jeżeli koleś w wieku 15 lat ma taki przegląd pola to naprawde czapki z głów. Jeżeli nie zmarnuje talentu to ma ogromne szanse na wielką karierę,
11.11.2014 14:46
@ Daniello89 - To najprościej napisać że są poprostu chu******* i po problemie :D
A na poważnie, to od wielu sezonów nasze rzuty rożne to obraz nędzy i rozpaczy. I chyba każdy to widzi. Tym bardziej to smutne że Bayern w meczu potrafi ich mieć naprawde sporo. A w dzisiejszej piłce, umiejętność wtkorzystania stałych fragmentów to potężna broń. Gdyby mocno poprawić ten element gry to jest to dodatkowe myśle kilkanaście bramek w sezonie. Więc tu jest kolejna rezerwa mocy Bayernu, w której mogą dużo zyskać :) Więc do pracy, pracy i jeszcze raz treningu panowie piłkarze ;)
05.11.2014 00:11
A ja podsumuje mecz jednym zdaniem - "Pozdrawiam" wszystkich płaczków na tej stronie (jak zwykle te same nicki). Niedługo wam zabraknie chusteczek trolle :)
01.11.2014 20:37
Dla zainteresowanych o 23:45 na ARD losowanie kolejnej rundy :)
29.10.2014 23:18
W czym? W przeglądzie pola, w technice użytkowej, strzały z dystansu, gra bez piłki, boiskowej inteligencji. Ale oczywiście masz prawo twierdzić inaczej :)
29.10.2014 23:07
W sumie to nie ma co komentować, mecz który musieli zagrać i tyle. Obyło się bez kontuzji (mam nadzieję) i nadmiernej utraty sił. Tak więc plan wykonany w 100%.
Ps.Jeżeli Boateng i Benatia będą zdrowi to mam nadzieję nie zobaczyć już w tym sezonie Dante na środku. Dzisiaj po raz kolejny zje.... Od zawsze uważałem że on się nie nadaje na klub kalibru Bayernu. Dopóki większość roboty odwalała para Javi-Bastian to jakoś się tam po cichu uchował. Ale teraz wychodzi cała jego mizerność. Przy utracie bramki znowu się zastanawiałem czy bardziej krył Neuera czy powietrze.
Mam nadzieję, że w sobotę Bayern w końcu i w lidze pokaże dobry futbol i zagra najlepsze spotkanie w tym sezonie w bundeslidze :)
29.10.2014 23:02
Ile Ty masz Ivan lat? Mógł wyjść i wypowiadać się w prześmiewczym tonie o przeciwniku i powiedzieć że to dla jego drużyny nie jest żaden przeciwnik...
Niby nie raz pisałeś cos tam o sobie, z czego wynikało że jesteś dorosły facet a piszesz jakbyś miał 16 lat i w życiu nie spędził w pracy zawodowej jednego dnia... Nie wiem jak można być zdziwiony taką wypowiedzią Guardioli i choćby nie wiem jakbyś go nie lubiał to nie ma to tutaj nic do rzeczy.
29.10.2014 19:22
Tak bajerniak, przy innym trenerze Mario zdobył by złota piłkę. Po raz enty coś sobie w swojej głowie układasz/przypuszczasz a potem traktujesz za pewnik.
Do fanów statystyk - po pierwsze, to te przytoczone w aspekcie Mario na kolana nie powalają a co poniektórzy na ich podstawie, mówią że Mario jest lepszy - czyste szaleństwo. Po drugie, statystki nie pokazują wszystkiego na boisku, Kroos też miał miliardy podań z czego większość bezproduktywna. Ale statystyki podań nabijał. Jeżeli ktoś OBIEKTYWNIE rozpatruje Roberta i Mario na podstawie wszystkich aspektów rzemiosła piłkarskiego (a nie rozbierania na czynniki pierwsze) to nie będzie miał wątpliwości że Robert jest lepszym piłkarzem.
I że tak zapytam - co niby było lepsze za Juupa? Wyniki? Statystyki? Gra? Śmieszno straszne
Ponadto, nie wiem w czym Mario może mieć pretensje do Pepa, grał, grał dużo i regularnie. Więc troche to śmieszne. Pomijam już fakt krytyki w mediach, dla mnie brak stylu i wyczucia. Co gorsze nie świadczy to zbytnio o intelekcie Mario. Będąc czynnym piłkarzem, takimi wypowiedziami może sobie kiedyś zamknąć kilka furtek. Ale jego sprawa. Generalnie zgadzam się w tej sprawie w 100% z Quebo.
29.10.2014 18:54
@Kearney88 - jeśli chodzi o gre głową, to Mandzu, to choćby do pierwszego z brzegu kto mi na myśl przyszedł czyli Mirka Klose, brakowało/brakuje naprawde sporo. Ponadto, choćby nie wiem jak zaklinać rzeczywistość, to Robert jest lepszym piłkarzem od Mario a już napewno bardziej wszechstronnym.
Decyzji o odejściu Mario nie oceniam - jego wybór. To jak było naprawdę w tym konflikcie wie Mario i Pep. Cała reszta to wróżenie z fusów.
29.10.2014 00:17
O nic w tym nie chodzi - przecież to co wkleiłeś to nie jest oficjalne konto Roberta na FB więc sam sobie odpowiedz
28.10.2014 17:00
Neymara napewno nie będzie w trójce, gdyż ani zespołowo ani indywidualnie nic nie pokazał. Jeżeli ja miałbym wybierać to w trójce dałbym Neuera, Robbena i Ronaldo. Osobną nagrodę za całokształt kariery dałbym Lahmowi i Bastianowi :)
28.10.2014 16:30
Nie miałbym nic przeciwko jakby Bayern tak zagrał z BVB w najblliższą sobotę :D
https://www.youtube.com/watch?v=b3ryuRDiBpg&channel=FCB1900MarcHD
26.10.2014 23:16
Co do rzutów rożnych zgoda. Te kuleją u nas od dawien dawna. Ja natomiast mówię o całokształcie komentarzy bajerniaka :)
26.10.2014 22:24
Bajerniak - Ty umiesz nie narzekać? Czy masz to we krwi? Goetze w tym sezonie naprawdę zaczyna grać bardzo fajnie. Barcelona bez Neymara i Messiego jest dużo słabasza. Real bez Ronaldo i Bale'a jest znacznie mniej groźny. I tak dalej mogę wymieniać. Chyba logiczne że bez swoich najlepszych skrzydłowych Bayern jest słabszy... Ty dostrzegasz jakikolwiek pozytyw w grze Bayernu?
26.10.2014 21:42
Regres Arjena...? Eeee, panie... :D
26.10.2014 20:08
Ponoć na 15 sekund przed końcem doliczonego czasu gry wyrównał Van Persie :)
26.10.2014 20:06
@Riberry007 - ja niejednokrotnie oglądałem dwa mecze jednocześnie, jeden w TV a drugi na kompie. Uwierz że się da ;))
Ps.Witaj ditroy89
26.10.2014 19:56
Poza tym, mnie bardzo cieszy dzisiejsza postawa Gladbach. Oby więcej takich przeciwników w bundeslidze. Bo mecze, gdzie przeciwnik już przed wyjściem na murawe zakłada porażke kilkoma bramkami z Bayernem to żadna korzyść dla Bayernu. A Gladbach życze, aby wreszcie udało im się zakwalifikować do LM. Od kilku sezonów zasługują na to, dużo bardziej niż takie np.Schalke.
26.10.2014 19:52
Bardzo merytoryczna ocena Lewandowskiego przez JudasPriesta, który ZAWSZE krytykuje Roberta :D
Bardzo dobry mecz z obu stron. Gladbach nie po raz pierwszy pokazuje się z bardzo dobrej strony. Najlepiej kontratakujący zespół bundesligi. Wytrzymałościowo i szybkościowo naprawdę są rewelacyjnie przygotowani. Co by nie mówić, w tej chwili Arjen jest siłą napędową Bayernu i było widać momentami jego brak. Franciszek bez rewelacji, widać że to jeszcze zdecydowanie nie to. Dante znowu mnie momentami załamywał, Benatia przy nim to profesor jednak. Zdecydowanie pierwszym wyborem na środke musi być para BB. Bardzo dobrze dzisiaj Bernat i Alaba, Alonso również klasa. Co poniektórzy, za jakieś 10 kolejek zdecydowanie bardziej docenią ten remis w Gladbach :)
26.10.2014 19:45
@tomassi - co prawda oglądam w TV ale zarzuciłem tego linka co ktoś niżej wkleił i widze działa bardzo ładnie
http://en.glaz.tv/online-tv/eurosport-2
26.10.2014 18:27
To nie Hajto tylko Chałaśkiewicz ;)
26.10.2014 18:25
Alaba, Bernat - KLASA. Alonso jak zwykle wymiata. Neuer... takie mecze pokazują ile znaczy klasowy bramkarz. Tomek na tej pozycji to jednak zdecydowanie nie ta klasa co Arjen :)
Gladbach dzisiaj po raz kolejny utwierdziło mnie w moim zdaniu, że to najlepiej kontratakujący zespól w buneslidze. Podsumowując - bardzo dobry mecz jak narazie, pomimo że bez goli.
26.10.2014 18:21
Dla mnie trzecim naturalnym kandydatem na wybicie się w lidze to oczywiście poza Bayernem i BVB, powinno być Schalke. Piękny stadion, dziesiątki tysięcy kibiców co mecz, wysoki jak na realia bundesligi budżet. Tylko od lat to się niestety nie przekłada na europe w żaden sposób. Schalke, przy tym wszystkim co wymieniłem, powinno być w dużo dalszym punkcie sportowym i finansowym niż jest dzisiaj. Ale niestety, jak dla mnie nie wykorzystują potencjału jaki mają.
Zresztą, reszta klubów bundesligi poza Bayernem i BVB mam wrażenie nie rozwija się pod względem sportowym i finansowym. A to stety/niestety, przekłada się na wyniki. Tak w lidze jak i pucharach. Nawet ten Vfl - niby duże pieniądze ale nic a nic się to nie przekłada. Chyba jednak duży wpływ na ten stan rzeczy mają niskie kwoty w stosunku do czołowych lig, z praw do transmisji bundesligi. Jeżeli najgorsza drużyna ubiegłego sezonu ligi angielskiej, czyli Cardiff,zarobiła z praw do transmisji dwa razy więcej niż Bayern to co mają powiedzieć inne kluby z bundesligi? Ok, wiadomo że kluby niemieckie starają się trzymać budżety w ryzach. Ale przez te różnice w kontraktach TV, ciężko jest rywalizować bundeslidze na rynku transferowym. O ile Bayern czy BVB sobie radzą i radzić będą (zwłaszcza Bayern ale to zupełnie inna półka do całej reszty) to reszcie klubów ciężko będzie się realnie wzmacniać sportowo.
25.10.2014 22:22
@jastrzab - u nas po takiej serii jaką ma teraz BVB byłaby chyba krucjata :D
25.10.2014 20:33
@pele - akurat oni to po każdej porażce zwalniają piłkarzy i Kloppa :) więc nic nadzwyczajnego, taki jest tam poziom :)
25.10.2014 20:29
@Adi - apropo Isco oraz "rozkradania" BVB przez nas. Swego czasu głośno było o zainteresowaniu Borussi tym graczem. I jak zwykle skończyło się tylko na zainteresowaniu. Naprawde jest tyle wartościowych zawodników na rynku, którzy byliby w zasięgu Dortmundu. A czasami jak widze ich transfery to zastanawiam się skąd takie wybory... Nawet pierwszy przykład z brzegu - jak dla mnie BVB nie ma bramkarza na swoją miarę. Czy nie mogą powalczyć o Zielera? Spokojnie finansowo w ich zasięgu i mieliby na lata spokój w bramce. Ale zapewne po Romku postawią na Langeraka... I takich przykładów można by mnożyć. Ale prościej jest narzekać że to zły Bayern ich rozkupuje i nie mają szans.
25.10.2014 19:56
@heat - tytuł BVB to w tym sezonie już odjechał i w to nawet nie wątpię. To że do tej pory nie idzie w lidze też ich nie skreśla - pokazuje to chociażby LM gdzie grają równo i skutecznie. Więc argumenty mają - a kiedyś w końcu się przełamią (oby po meczu z nami) :))
Całkiem ciekawy ten mecz Real-Barca, zazwyczaj to więcej teatru i kopania po nogach niż gry a dzisiaj całkiem całkiem :)
25.10.2014 19:33
Się nie śmiejcie z BVB bo się przełamią w meczu z nami i będzie zonk :) A że będą naładowani energią na ten mecz to nie trzeba chyba nikogo przekonywać.
25.10.2014 17:47
@ozzy - dokładnie takie samo zdanie mam. Lepiej sam bym tego nie ujął :)
25.10.2014 01:29
@Reeken - sorry ale troche pitolisz :) Jakie podkradanie piłkarzy? Klub dostaje kase (i to nie małą - zgodną z klauzulą). Ponadto, piłkarz podpisuje DOBROWOLNIE kontrakt więc dalej nie rozumiem. No i nie gra za darmo... A Ty piszesz, jakby to co najmniej dotyczyło lat zamierzchłych i "wcielaniu" piłkarzy do Warszawskiej Legii jako klubu wojskowego.
Ps.W obecnej formie, to Reus raczej posadzi na ławe Franciszka. Jasne że FR to dalej gracz o bardzo wysokich umiejętnościach. Ale wiek i kontuzjogenność robią i będą robić swoje. Skrzydłowi w głównej mierze opierają się na szybkości. A ta z wiekiem niestety ubywa. Nie oszukujmy się, dla Francka zostało max 2 lata gry na wysokim poziomie (liczę włącznie z obecnym sezonem). Więc dla mnie obecność Franciszka w Bayernie nie jest żadnym powodem, dla którego nie mielibyśmy walczyć o Reusa. I dla jednego i dla drugiego znajdzie się miejsce.
24.10.2014 22:22
@pele - że Reus od czerwca w Bayernie za 37mln euro.
22.10.2014 23:13
To, że coś na rzeczy może być, to prawda. Mogą to załatwić tak jak z MG. Śmieszą jedynie takie wpisy Hajty :)
22.10.2014 22:58
Tomek ma swoje wtyki, nie bój nic heat :D bardziej mnie rozwaliło że pod twittem, w komentach napisał że po sezonie odchodzi duet RR :))
22.10.2014 22:54
Myślę heat, że to troche bardziej skomplikowane niż tylko kwestie mentalne. Ale BVB się odbije w lidze, jestem tego pewien. Apropo Borussi, a w zasadzie Reusa. Czytaliści co na twitterze wypsiuje, nasz ulubiony komentator spotkań Bayernu na Eurosporcie2, guru Tomasz Hajto...?? :)
22.10.2014 22:47
Jak oglądam mecze BVB w bundeslidze, a następnie w LM to wygląda to jakby ktoś podmieniał im drużyne na ligę mistrzów ;) Bramka Reusa... cud, miód i orzeszki :)
Na tę chwilę, wydaje się że LM w tym roku zgarnie ktoś z czwórki: Bayern, Real, Barca, Chelsea. Zdziwie się jeżeli końcowy zwycięzca będzie inny.
22.10.2014 21:40
Jak ktoś nie mógł oglądać to wrzucam link do bramek ze spotkania
http://www.meczyki.pl/skroty/40454/as_roma_bayern_monachium_17.html
22.10.2014 01:01
Ja wrzucę drobny kamyczek do naszego ogródka. Pomijam, że pomimo wyniku nie wszystko wyglądało perfekcyjnie (wiem że to brzmi śmiesznie przy tym wyniku :D ). Ale co chciałem napisać - Rafinha, sympatyczny człowiek. Potrafi genialnie dośrodkowywać. Ale jednak w tym meczu pokazał, że w bundeslidze spokojnie może pykać. Natomiast na poziom LM (mam na myśli kluczową fazę) jest jednak troche za słaby. Poza tym, mam nadzieję że Xerdan po tym meczu, nabierze pewności siebie i odblokuje sie psychicznie.
Co nie zmienia faktu, że jest moc w tej drużynie. Jeżeli nadejdzie w tym sezonie taki moment, że wszyscy kluczowi gracze będą zdrowi i będą mieli szansę wejść w rytm meczowy... może być naprawdę zacnie. Ale, nie ma co zapeszać :)) Brawa dla chłopaków za ten mecz, naprawdę się im należą.
22.10.2014 00:28
Cóż można napisać po takim spotkaniu, a zwłaszcza wyniku... chapeau bas!!
Ps.Myślałem, że Ivan tak wiele bzdur już napisał na tej stronie, że niczym mnie nie zdziwi. Jednak w jego przypadku, można być pewnym tylko jednego - THE SKY IS THE LIMIT
21.10.2014 22:57
Ależ Ty elektryczny jesteś dzisiaj... :) Obstawiasz że zagramy w obronie trójką pseudostoperów, czy Pep postawi na 4 w defensywie?
20.10.2014 23:09
Ja bardzo dobrze czytam co piszesz bajerniaku i tylko się do tego odniosłem... a Ty jak zwykle tylko obrażasz :D
20.10.2014 23:00
bajerniak - świetny mecz to będzie napewno Realu, od którego jak sam napisałeś, dzieli nas przepaść. Ale podpowiem Ci żebyś nie musiał szukać, że Ronaldo i spółka grają w środę - żebyś nie zapomniał :D
A co do tematu, sam nie wiem dlaczego, ale dawno tak nie czekałem na spotkanie Bayernu w LM jak na jutrzejsze :))
20.10.2014 22:48
A w co wierzysz bajerniaku...?
19.10.2014 23:12
"mieszasz fakty i naginasz pod własną teorię"... takie zarzuty z ust Ivana, który robi to praktycznie w każdym swoim poście, to jest mój faworyt do najbardziej zabawnego komentarza roku na tej stronie. Zdecydowanie. Myślę że mocno musiał by się postarać żeby sam siebie przebić po tym co napisał, aczkolwiek z drugiej strony, w przypadku Ivana... sky's the limit.
19.10.2014 14:32
@ozzy - bo to jest mentalność pewnych ludzi na tej stronie. Jak by się podał do dymisji - źle, bo ucieka jak tchórz. Jak zostanie - gdyby miał jaja to by zrezygnował. To tak jak "retoryka" Ivana, jak Bayern wygra, to poprostu przeciwnik był słabiutki. Jak się powinie noga to wtedy winny jest Guardiola. Z takimi ludźmi nie powinno się wchodzić w żadną dyskusję bo nie wygrasz. Trzeba oddzielić ziarno od plew w komentarzach ;)
19.10.2014 02:56
Pierniczysz jak potłuczony panie KoanGuardiola (jak zawsze zresztą). Jeżeli poprzedni sezon to była komedia, to ja chce taką komedie co roku - majster z OGROMNĄ przewagą, puchar Niemiec i półfinał LM. Fakt, dwumecz z Realem był tragiczny. Ale litości... Real to nie jest drużyna z Bundesligi !! Wykorzystali w pełni kryzys, jaki dopadł Bayern niestety w najważniejszej części sezonu LM.
Zresztą, po co ja się tu produkuje dzieciaku :)
19.10.2014 01:47
Co do meczu z BVB to w pełni zgadzam się z pele. Mogą sobie przegrywać z Koln, HSV ale w meczu z nami będą żarli każdy kawałek murawy. Napewno łatwo nie będzie bo zawsze mają na nas ciśnienie. Więc możesz się zdziwić lekko Arturro...
18.10.2014 23:53
Z mistrzostwa, to BVB się chyba sama już skreśliła. Natomiast co do 2 miejsca, to absolutnie jest to do nadrobienia. Poza tym, obiektywnie, są zdecydowanie drugą siłą bundesligi i nie ulega to żadnej dyskusji. Myślę, że niedługo się odbiją i zaczną punktować. Obstawiam że skończą sezon w top 3.
18.10.2014 21:21
LukasFan - narazie to Alonso wciąga Kroosa nosem, przez kilka tygodni pokazał i dał Bayernowi więcej, niż Toni przez cały sezon.
18.10.2014 20:57
Drodzy admini - czy nie można wyeliminować skutecznie ztej stronki Ivana? Litości... jak go czytam, to nie wiem czy koleś uciekł z psychiatryka albo czy ma jakieś inne skrzywienie psychiczne. I tak od długiego czasu zaśmieca tą stronę.
Jakby ktoś chciał zobaczyć bramki, to skrót meczu:
http://www.meczyki.pl/skroty/40315/bayern_monachium_werder_brema_60.html
18.10.2014 20:38
Ivan, jak się dobrze wypierze remis to można wyciągnąć nawet wygraną :D
18.10.2014 17:37
Wygrałeś Ivan, gratulacje :)
18.10.2014 17:35
hit ligi armeńskiej... jebłem :D
Bramka Götze... palce lizac :)
18.10.2014 16:33
Ivanie - dobre żarty więc teraz na poważnie. Który z wymienionych niżej piłkarzy, ma poziom, umiejętności i PR na poziomie Reusa? No nie rozśmieszaj mnie. Żaden, podkreślam ŻADEN z wymienionych przez Ciebie piłkarzy, nie był by na chwilę obecną częścią PIERWSZEJ jedenastki w Bayernie (chyba że przy licznych kontuzjach). Reus przychodząc do Bayernu, z automatu ma status gwiazdy i podstawowy skład. Ponadto, o De Bruyne'a, Brandta czy Calhanoglu nie biły się kluby z absolutnego topu (mam na myśli Real, Barcelone, Chelsea itd). Każdy z tych piłkarzy wymienionych przez Ciebie, dobrze wiedział, że gdyby poszedł do Bayernu, musiał by pogodzić się z rolą na dzień dobry co najwyżej rezerwowego, co dla młodych graczy raczej pokusą nie jest. Wybrali słabsze kluby (jednak wciąż całkiem sensowne) kosztem lepszego rozwoju.
Więc przytoczone przez Ciebie argumenty dalej uważam za bezsensowne. Mało masz przykładów udanych transferów? Za darmo Lewy - mistrzostwo świata. Wyciągnięcie Goetzego ( o którego napewno walczyły czołowe kluby bo klazula również była promocyjna jak na jego umiejętności) kolejne mistrzostwo, sprowadzenie Benatii za cenę jak na obecne realia rynku transferowego, bardzo przyzwoitą (a zainteresowanie tym graczem na rynku transferowym było spore). Ściągnięcie z Realu Alonso za w sumie też śmieszną kasę - kolejne mistrzostwo. Wystarczy przykładów? Czy dalej masz jakieś skargi i zażalenia co do Sammera...??
18.10.2014 01:22
Zbieg okoliczności że użytkownik ragagr aktywował konto dzisiaj....? :)
Co do tematu. Ciekawi mnie jak to jest w praktyce a nie w teorii - czy zawodnik Bayernu, ma obowiązek w PIERWSZEJ kolejności leczyć się u klubowych lekarzy, a dopiero za ich zgodą/akceptacją może leczyć się gdzie indziej? Czy ma totalnie wolną rękę i sam wybiera sobie miejsc leczenia oraz lekarzy?
17.10.2014 23:50
Ivan - śmieszne że uzależniasz pozostanie Sammera na stanowisku od ściągnięcia Reusa, o którego będzie się biło kilka czołowych, BOGATYCH zaespołów. Tu najwięcej będzie zależeć od Reusa, i jeżeli nie będzie chciał iść do Monachium to choćby skały srały to Sammer i reszta nic nie wskura. Więc zupełnie bezsensowny argument z Twojej strony.
Co do Reusa, trudno byłoby być przeciwnikiem jego przejścia do Bayernu (moje ciche marzenie). Powiem inaczej, zarówno Bayern jak i Borussia, powinni użyć wszelkich argumentów aby go zatrzymać w Bundeslidze. Poprostu. Bo to była by bardzo duża strata dla całej ligi wypuścić takiego zawodnika.
17.10.2014 23:41
bajerniak, jakie tu było miejsce na INTERPRETACJE? Jebnął Roberta na wysokości prawie że kolana, z pełną premedytacją, w pełni wyprostowaną nogą. Jest to niebezpieczna/brutalna gra i za to daje się kartki. I nawet czerwona tutaj była by słuszna. A Ty tu walisz wykładnie z przepisów na temat nakładki. Litości...
15.10.2014 23:08
haha :D
15.10.2014 22:57
Znowu marudzisz bajerniak, odpuść.
Ps.kontuzjowanemu Niemcowi nie trzeba płacić pensji, że też na to nie wpadli w klubie
15.10.2014 21:19
@Josh - skoro nie widziałeś meczu to po co ten kąśliwy komentarz...?? To mogło się przy mniejszym szczęściu skończyć nawet otwartym złamaniem. Za sam zamiar powinna być czerwień, a żółta to absolutnie bezdyskusyjna.
Co do Roberta, chyba powinno być dobrze, wywiad z Robertem w po meczu w hotelu:
https://www.youtube.com/watch?v=CR221zh79bE&channel=LaczyNasPilka
15.10.2014 21:09
Nie bardzo rozumiem pociski w strone sztabu medycznego... rozumiem że wszyscy są wkurzeni kontuzjami i ich ilością. To równie dobrze można powiedzieć, że Robbena nigdzie nie mogli wyleczyć (tfu tfu) z kontuzji. A u nas w końcu stanął na nogi. Równie dobrze to mogą być zbyt duże obciążenia treningowe. Kontuzja Javiego w wyniku starcia. Troche więcej wiary ludzie :)
15.10.2014 20:52
Trudno żeby przez jeden sezon z kawałkiem miał 300 spotkań rozegrane... ponadto, w meczach w których grał był niewidoczny?? Bez komentarza.
15.10.2014 16:59
Nic nie pokazał w Bayernie...?? WTF?
15.10.2014 16:50
Jakie pieniądze w błoto... przecież nikt nie ma szklanej kuli i nie przewidział kontuzji. Bo chyba nie piszesz o umiejętnościach bo te są niezaprzeczalne. W dodatku do jego realnej wartości kupiony za grosze.
15.10.2014 16:46
Dramat... o ile kontuzje np.Javiego czy Holgera można zastąpić i jest kim to zrobić, tak w przypadku Thiago w sumie słabo to widzę. Znowu będzie brakować tego pierwiastka kreatywności w środku... czekałem na powrót Thiago najbardziej z wszystkich kontuzjowanych. A tu znowu dramat... a jeszcze czytam o Robercie ze ma dziurę w nodze :/ coś zaczyna się to sypać. Niektórzy piszą o Ozilu, a co dopiero byłoby (negowany transfer przez wielu) gdyby nie sprowadzili Alonso...?
15.10.2014 16:28
Również uważam, że na miejscu Bayernu odpuściłbym Ozila i skupił się zdecydowanie bardziej na Reusie. Pytanie, czy realne jest wyciągnięcie Marco do Bayernu... :)
13.10.2014 00:22
Jest i lascah... wiedziałem że nie wytrzymasz długo :D
13.10.2014 00:16
Dokładnie, narazie to plotki, których w codziennej prasie czy internecie są niezmiażalne pokłady. Tak jak z Sammerem jak i np. z Ozilem :)
12.10.2014 23:35
Też to dzisiaj czytałem o Ozilu. Pele - zgodnie z baśniami pismaków, Arsenal jest pogodzony że straci kilkanaście milionów euro w stosunku do ceny jaką za niego zapłacili ponoć.
12.10.2014 22:00
Gdyby to był zysk na czysto to Bayern w każdym okienku mógłby kupować Messiego i Ronaldo razem w pakiecie.
12.10.2014 20:31