Popieram, nie tylko wybrane komentarze ale cała dyskusja powinna wylecieć do kosza.
Tak z ciekawostek - Bayern w sezonie 2013/2014 osiągnął rekordowy przychód - 528mln Euro (sezon wcześniej 432 mln). Widać mega wzrost. Ponadto, Bayern w zeszłym sezonie sprzedał 1,2 mln koszulek - więcej niż 17 pozostałych klubów Bundesligi razem wziętych. Jednym słowem - jest moc :)
12.10.2014 18:32
Więc żeby nie zaniżać Twojego intelektualnego poziomu, opuść tą stronę wieśniaków po podstawówce. Byle na wieki wieków. Dziękuję i nie pozdrawiam
12.10.2014 17:36
@loszka - tu nie ma za co przepraszać, naprawdę... :) a ten jego śmieszny tatuaż na tym chudym przedramieniu... wzbudza "grozę" :)
12.10.2014 15:57
@loszka - i najgorsze jest to, że takie osoby tego nie zrozumieją. Dla Niemców nigdy nie będą Niemcami (bo nimi NIE są), w Polakach mogą wzbudzić jedynie uśmiech politowania. Bezdomne kundle, bez kręgosłupa moralnego. To jest taki poziom absurdu, że w zasadzie nie ma na to skali :)
12.10.2014 15:41
I uczcie się idioci postawy od ozzyego - Człowiek, do którego nie miałbym pretensji gdyby kibicował Niemcom w meczu z naszą reprezentacją. Uczcie się szacunku i kręgosłupa moralnego. A tu wyjedzie jakiś buuuU, który urodził się 6-10-1994, ledwo co skończył edukacje i odstawili mu matczyne mleko spod nosa, który gówno w życiu doświadczył bo z racji wieku nie mógł tego dokonać, będzie opluwał swoją ojczyznę i rodaków. Pozdrawiam Cię ozzy, oceniając Ciebie przez całokształt postawy i komentarzy na tej stronie powiem tylko... oby więcej takich użytkowników na tej stronie.
12.10.2014 15:29
buuuU - to jak [wycięte] Polske i Polaków to konsekwentnie i po całości a nie wybiórczo... Masz dla mniej mniej wartości niż najtańsza dziwka stojąca na ulicy. Nie zasługujesz nawet na pogardę więc ostatnia moja rada (i mogę za to dostać bana - mam w to wyrąbane) WYPIERDALAJ z tego kraju. I tylko przypadkiem nie wracaj jak Ci się na obczyźnie nogi powinie. Wiejski kmiocie. I nie odpisuj bo mam w głęboko w dupie co naskrobiesz.
Ps.Moderacja na tej stronie widzę sięgnała totalnego dna i już puka od spodu. Brawo, brawo, brawo...
12.10.2014 15:06
Co za dzień... nawet bajerniak piszesz z sensem... brawo ;)
12.10.2014 02:21
@lybbard - Jasne że samo szczęście odgrywa rolę do pewnego momentu, w którym trzeba dorzucić umiejętności. Równie dobrze, dzisiejsze zwycięstwo może dać im takiego mentalnego kopa, że uwierzą w swoje umiejętności i wyjdą z grupy. Co do meczu ze Szkotami... tak, zgadzam się że będzie trudny. Niby nie są to wirtuozi ale coś tam grać potrafią (co pokazali choćby w meczu z Niemcami ostatnim). Bardziej obawiałbym się strony fizycznej, bo w dzisiejszym spotkaniu zostawili sporo sił. Jeżeli nie wygrają ze Szkotami, to dzisiejsze zwycięstwo będzie takie jakby niepełne... :) Zresztą, niejednokrotnie sukces rodzi się w bólach. Miejmy nadzieje że tak będzie tym razem :)
Ps.Jeżeli chodzi o futbol reprezentacyjny, to swój styl ma moim zdaniem góra 5-6 reprezentacji. I to zdecydowanie silniejsze zespoły od naszego go nie posiadają (przez swój styl, mam na myśli to, że nie zależnie kto jest przeciwnikiem, wychodzą i grają swoje bez zbędnej kalkulacji).
12.10.2014 01:20
@lybbard - ale że tak powiem... co z tego? Sport pamięta TYLKO zwycięzców, stety/niestety ale tak jest. A w sporcie jak w życiu - potrzebny jest łut szczęścia. Linia dzieląca klęskę od wielkich zwycięstw jest bardzo cienka. Czy gdyby w finale MŚ w Brazyli, Argentyna wykorzystała jakąś ze swoich 100% sytuacji, w Niemczech ktoś by się rozwodził nad tym, jak prezentowali się Niemcy do momentu finału?? Nie, pisano by o PORAŻCE.
Chyba nie uważasz, że większość sympatyków piłki, będzie twierdziło teraz że jesteśmy Bóg wie jak silni. Ale moim zdaniem zagrali dobrze, skutecznie, szczęśliwie. Poprostu, bez dorabiania zbędnej ideologi do tego zwycięstwa. Nikt nie mówi o stawianiu pomników. A co do Smudy - uważam że na Euro, naszym nie brakowało TYLKO szczęścia. Brakowało znacznie więcej do wyjścia z grupy. Radość dziennikarzy... no cóż, wygrywając z mistrzami świata, trudno żeby nie było eufori. Ale nie na zasadzie ułańskiej fantazji, tylko tak poprostu po ludzku, z radości, której tak niewiele w naszej piłce :)
12.10.2014 01:02
@lybbard - wiadomo że Polska myśl szkoleniowa nie jest czołową na świecie. Ale nie rozumiem Twoich uwag - ok, mieliśmy dużo szczęścia, przyznaje. Ale jak byś zagrał na miejscu Nawałki? Otwartą piłkę? No bądźmy poważni :) Zagrali na miarę swoich możliwości, maksymalnie skutecznie, ze sporą dawką szczęścia w niektórych sytuacjach. Czego Ty się spodziewałeś...?
12.10.2014 00:31
JudasPriest - następny Niemiec z dziada pradziada... buhaha :D
12.10.2014 00:05
A co za różnica czy bardziej zawalili gracze Bayernu czy BVB? To jest reprezentacja i każdy walczy (powinien walczyć) za siebie i kolege z reprezentacji. To jest problem Niemieckiej reprezentacji nie nasz.
Ps.Cieszy mnie bardzo, że jednak większość ludzi na tej stronie nie jest wykolejona moralnie jak mariany i inne wynalazki. A przyznam, że przez moment zastanawiałem się, czy ja jeszcze jestem na POLSKIEJ stronie dla POLSKICH kibiców. Brawo dla was !! Przywróciliście wiarę w NORMALNOŚĆ :)
11.10.2014 23:58
Brawo POLACY, udowodniliście, że jak chcecie to potraficie. Na przekór marianom99 i innym podobnym kmiotom, którzy są bardziej niemieccy od rodowitych Niemców, pokazaliście że Polak potrafi. Teraz 3 pkt ze Szkotami i zacznie być kolorowo. BRAWO POLACY !!
11.10.2014 23:11
@Caroline - zapomniałem z wkurzenia wkleić Tobie linka :)
@Caroline - z internetu. Wystarczy chwile poszukać, naprawdę... ;)
@ozzy - nie chciałem wychodzić przed szereg, ale myślałem że moderacja tej strony (POLSKIEJ strony) jest na tyle ogarnięta że to usunie. Przypuszczałem że ok, jeszcze nie zauważyli ale zaraz to usuną. A to już wisi z 10 godzin. Pozwole sobie napisać dosadnie - WYPIERDOL*** te komentarze stąd !! I to jeszcze (mogę dostać za to bana) ta pierdo**na gnida Hugo, która niejednokrotnie pisała w privach do mnie (jak pisali inni użytkownicy do nich również) o Polsce jako o kupie gówna (reszty nie będę przytaczał). Wsyd i żenada że przez tyle godzin nikt tego z adminów nie ogarnął.
07.10.2014 00:45
W hotelu Westin
06.10.2014 21:24
15 mln to dużo i mało. Zależy z której strony na to spojrzeć. Natomiast czy powinien odejść... Xerdan w swojej optymalnej formie to dalej tylko zmiennik. W formie obecnej to nawet solidny rezerwowy nie jest. Niby jeszcze młody ale jakoś nie wierzę, że przebije się do podstawowego składu. Jeżeli nie kręcił by nosem na rolę zmiennika w zespole to jeszcze bym go zostawił. Natomiast jeśli ma prywatnie, aspiracje na pierwszy skład, to lepiej dla niego i dla Bayernu jak odejdzie.
06.10.2014 20:45
Miałem nie wchodzić z Toba bajerniaku w dyskusję ale zrobię ostatni raz wyjątek. W którym miejscu zrobiłem z siebie błazna? Konkretnie. Bez wymówek w Twoim stylu o jakiejś racji i pouczaniu. Dasz rade czy schowasz po raz tysięczny głowe w piasek albo rzucisz obelgami, których używa się zazwyczaj jak brakuje argumentów.
Czekam bajerniaku...
06.10.2014 00:02
Katujesz tutaj w temacie wszystkich jaki to JG jest zły itd itp, jak to wszystko jest źle. Po czym Twój komentarz z wątku meczowego z H96 z dzisiaj z 21:22
"Chciałbym aby Bayern w tym roku trafił na Real Madryt - chyba w tej chwili 2 najlepsze drużyny w Europie."
Tego panie nie ogarniesz... :D
05.10.2014 22:48
Apropo Oktoberfest, ten jutrzejszy Paulaner Cup 2014 jest gdziekolwiek transmitowany?
05.10.2014 15:09
BVB spokojnie może (i sądze że to zrobi) awansować mocno w tabeli. Co to są za różnice... 3-4 kolejki i tabela może się totalnie poprzestawiać. Żadna BMG nie jest w stanie być konkurencją dla Bayernu (niestety). Realnie tylko BVB. Tyle, że przy licznych kontuzjach, ich ławka jest za krótka. A już napewno za krótka (w sensie jakości) na gre na trzech frontach, o reprezentacjach nie wspomnę nawet. Ale drugie miejsce powinni z palcem w dupie ugrać.
Dzięki cayman za tą stronkę, przyda się na pewno na przyszłość :) Ale tak sobie dzisiaj jeszcze raz spojrzałem na skrót naszego meczu. I to co zrobił Rafinha przy pierwszej bramce... to podanie było poprostu perfekcyjne. Silne, idealna odległość i wysokość, żadna tam zawiesinka... można sporo zarzucić Rafinhi w defensywie ale trzeba mu oddać, że dośrodkowania ma wyborne i bardzo często to pokazywał.
05.10.2014 14:49
Bajerniak - teraz bez grama uszczypliwości. Twoje wypowiedzi są tak nielogiczne że głowa mała. Pomijam już nawet to, że jedna Twoja wypowiedź zaprzecza następnej. Chyba że Ty nie kontrolujesz tego co piszesz. Ja już z Tobą "dyskutować" nie mam zamiaru, bo szkoda mojego klepania w klawiature. Jak ktoś nie ma argumentów, to zaczynają się wyzwiska. Koncertowy przykład dałeś wczoraj w trakcie meczu (w wątku spotkania z H96). Nie zasługujesz na nic innego, jak na uśmiech politowania. Choćby skały srały, to Ty będziesz i tak wszystko i wszystkich negował. Ja już kończę jakąkolwiek "dyskusje" z Tobą. Jeżeli inni mają jeszcze siłę z Tobą dyskutować to niech to robią. Ale i tak to nic nie da.
05.10.2014 14:32
KahnTitan - "niesamowity" jesteś :D
Jak już tak wracamy do historii, to i "Neverkusen" sporo nam swego czasu pomogło :)
04.10.2014 23:53
Arturro - kibicuj komu chcesz. Każdy ma swój kręgosłup moralny. I tyle (gdybym chciał napisać co o tym uważam to dostałbym bana więc się powstrzymam)
04.10.2014 22:15
Nawet nie będę komentował Arturro tego co napisałeś.
04.10.2014 21:08
@Arturro - dla mnie to jest mega argument do dumy że jest Polakiem :) Chyba, że Ty masz kompleksy względem innych nacji...
04.10.2014 20:35
Może ktoś nie mial okazji oglądać albo chce zobaczyć ponownie bramki, wklejam mały skrót meczu:
Dostałeś bajerniak ostrzeżenie ale widze nic nie wyciągasz wniosków... Twoja sprawa :)
04.10.2014 18:50
Przyjemnie się to oglądało w pierwszej połowie. Brawo Robert, umiejętności nie da się zapomnieć. Będzie wymiatać jak już wcześniej pisałem :)
Xerdan... nie wiem co nawet napisać. Moim zdaniem to głowa i psychika siadły mu totalnie. Guardiola chyba na siłe chce go odblokować, tylko że narazie to przynosi odwrotny skutek niestety.
Mam nadzieję że naprawde weźmiecie się za moderację na tej stronie, zwłaszcza użytkowników typu bajerniak albo KahnTitan. Piszą żeby pisać, czym tylko wszczynają pyskówki.
Ps.Arjen - to jest naprawde kocur :)
04.10.2014 16:22
Brawo Arjen! giń puchu marny bajerniaku :-)
04.10.2014 15:45
Brawo Robert - u bajerniaka stypa, Bayern wygrywa :-)
04.10.2014 15:40
Kolejny kwiatek bajerniaka, ostatnio pisał:
"my tutaj sobie piszemy na loozie, a ty się podniecasz z każdym swoim słowem..."
Natomiast przed chwilą napisał:
"najgorzej nie cierpię tych pryncypałów JG" - FACEPALM
Ale nie zasługujesz bajerniaku żeby Ci tyle miejsca i czasu poświęcać więc koniec z mojej strony. A, i nie zapominaj dzisiaj mocno trzymać kciuków za H96 wszak będzie to dla Ciebie woda na młyn gimbusie :D
04.10.2014 15:23
Gdybyś od 18 lat oglądał każdy sezon to bys takich pierdół nigdy w życiu nie pisał bastor :) Chyba że masz wyjątkowo słabą pamięć :D
04.10.2014 15:12
Mario i Thomasa nie ma nawet na ławce?
04.10.2014 14:57
Bajerniak i merytoryczność to słowa wykluczające się Nookie ;) jak mu wygarniesz prawdę, to jedyne co odpowie (o ile w ogóle odpowie) to właśnie tak jak poniżej.
04.10.2014 14:48
Bajerniak często pisze kłamstwa a potem jak płaczek sie zachowuje, bo ktoś śmiał mu coś zarzucić. I zaraz zleci się stado obrońców Guardioli.... CZŁEKU - czy Ty nie widzisz, że to co ludzie do Ciebie piszą, to nie jest żadna obrona Guardioli tylko wskazywanie Tobie drogi jak zbłąkanemu? Czy aż tak jesteś ogranoczony??
No to jedziemy Bajerniaku - WSKAŻ słowa (z naciskiem na wskaż), gdzie ktoś na tej stronie pisał, że Guardiola jest NAJLEPSZYM trenerem na świecie - konkretnie, gdzie i kiedy (wiem że nie wskażesz bo NIKT tak nie pisał). Pierwsze kłamstwo. Jedziemy dalej - nie obrażasz klubu? Dobre sobie. Chociażby niżej zobacz jak nazywasz, było nie było, trenera Bayernu (tak wiem, to komplement i taka pieszczotliwa forma) - drugie kłamstwo. W artykule o Lizarazu pisałeś, że JG zakazał naszym strzelać zza pola karnego - wypunktował Cię jak dziecko lascah, wskazując Ci strzały z ostatniego tylko spotkania z CSKA. Trzecie kłamstwo.
Czy Ty widzisz człowieku co Ty tu piszesz czy tylko udajesz głupiego? A potem udajesz zdziwionego jak ludzie reagują na to co wypisujesz?
04.10.2014 00:53
To fajną fuche dorwałeś :)
03.10.2014 14:54
Wy (urzędowi maruderzy) macie rozpisany grafik obecności na tej stronie? Skończy jeden, zaczyna następny. Tak jakoś "przypadkiem" się zaziębacie. Kończy (odpuszcza) jeden i pyk, pojawia się następny :) Bo nie możliwe że ukrywacie się pod kilkunastoma nickami :D
03.10.2014 14:29
Starszy nie jesteś (tak wiem, Ty zawsze wiesz lepiej). Co do mojego gorączkowania się, to po pierwsze za wysoko siebie cenisz, bo nie jestes w stanie mnie zdenerwować, a po drugie mijasz się z prawdą. Komentarze tutaj mnie zdecydowanie bardziej śmieszą niż stresują. Ponadto nie obrażam Cię tylko stwierdzam fakty. Widocznie bardzo delikatnej konstrukcji jesteś, jeśli takie rzeczy Cię ruszają.
Pzdr.
03.10.2014 01:19
Jestem starszy od Ciebie więc z łaski swojej "dziecko drogie" możesz się zwracać do własnych dzieci, o ile je posiadasz. Po drugie, kompletnie NIC nie zrozumiałeś z tego co napisałem (tudzież celowo nie chcesz zrozumieć) więc jakakolwiek dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu. Zresztą nie wiem po raz który na tej stronie.
A co się stanie w przyszłości to sobie możesz jedynie domniemywać albo wróżyć bo tego nie wiesz - chociaż nie, Ty wiesz. W Twojej szklanej kuli ukazało się że polegniemy. I tak się z Tobą rozmawia (a raczej stara rozmawiać) - stawiasz sobie swoją tezę i naginasz fakty do tego. Jeżeli taki poziom wymiany "argumentów" Tobie odpowiada to spoko. Ja wysiadam z dyskusji z Tobą bo to jak rozmowa ze ślepym o kolorach.
Ps.Piękny kwiatek z Twojej wypowiedzi - "gra była przez większość czasu prowadzona w szybkim tempie...jednak jak się okazało to City nie jest tak mocne..." -----> totalny FACEPALM.
No potwierdzenie Twoich "mądrości", przypomne Ci chociażby dyskusje naszę z maja tego roku. Pisałeś o Boatengu:
"Nie wiem, kto widział w nim talent ze scoutów Bayernu, bo dla mnie ten zawodnik ma problemy ze zwrotnością i poruszaniem się, jest bardziej toporny niż Daniel VB. Dante jest zdecydowanie lepszym stoperem, i o tym nie mamy co dyskutować".
Dziękuję za uwagę
03.10.2014 00:46
Co za śmieszny styl rozumowania np.bajerniaka - jak w zeszłym sezonie, przez długi jego okres gra wyglądała bardzo ładnie (do pewnego momentu) to napiszę że to jeszcze taktyka po Juupie. Natomiast obecnie, gdy ta gra mniej się klei to już wina Guardioli. Powiedzmy sobie jedno - jeżeli ktoś nie lubi JG to będzie sobie pod swój wymysł dobierał wydumane "argumenty". Jak będzie dobrze to nie jego zasługa, jak będzie źle to tylko i wyłącznie jego wina. Poza tym, śmieszy mnie pisanie że jakiś styl (tiki taka, szybkie kontry czy jakaś inna) się skończył. To nie styl się kończy tylko jego wykonawcy odbiegają od założeń (nie mówią tu o Bayernie tylko ogólnie). Najlepsza taktyka sie nie sprawdzi jak jej wykonawcy tego wykonają, proste jak *******. Skoro w zeszłym sezonie Bayern potrafił grać moim zdaniem naprawdę przyjemnie dla oka, do tego EFEKTYWNIE to jednak chyba nie taki najgorszy ten nasz treneiro co?
Niektórzy traktują futbol jak dyscypline indywidualną - totalnie zero-jedynkowo, gdzie większość zależy od jednego czlowieka. A osiąganie wyników w piłce to składowa bardzo wielu rzeczy. Czasami linia dzieląca wielkie zwycięstwo od wielkiej porażki, jest naprawde cieniutka. Jeden błędny spalony, słupek w 100% sytuacji i już wyniki zupełnie inny pomimo teoretycznie świetnej gry.
O ile jestem w stanie zrozumieć, że ludzie mogą nie lubić Guardioli, stylu preferowanego przez niego, tak jednej rzeczy za cholere nie zrozumiem - ten klub cały czas się rozwija, po latach posuchy Hitzfelda (mówię o jego drugim podejści do Bayernu), męczarni za Magatha, stawiającego pierwsze kroki w trenerce Klinsmanna, nastały naprawde zacne czasy dla Bayernu. Każdy z ostatnich trenerów wniósł sporo. Van Gaal, co by o nim nie mówić, zaszczepił Bayernowi ofensywny styl gry. Juup doprowadził ten styl na jeszcze wyższe poziomy. Obecnie Guardiola dalej kontynuuje ofensywny styl gry, dodatkowo kładąc nacisk w tym sezonie na tak kulejącą w ostatnich latach, defensywe. I nawet jeśli JG nie uda się wygrać LM to też będzie miał wpływ na rozwój klubu. Każda myśl trenerska, która coś wnosi do klubu, jest cenna. Z każdej można wyciągnąć coś pozytywnego. Więc nie wylewajcie tak swoich żali na niego, bo fakt, nie jest nieomylny, mnie też nie wszystko się podoba w tym co robi. Ale wolicie nie wiem - powrót np.Magatha...?
Co do Roberta - KahnTitan pisał ostatnio o kandydatach na trenera Bayernu w postaci Tuchela albo Slomki. Myślałem że była to swego rodzaju prowokacja. Ale Ty chyba na serio masz takie spojrzenie na futbol. Skoro wymieniasz zawodników lepszych od Roberta, i piszesz o Cavanim, Aguero, Benzemie, Gomezie (chociaż szacun dla niego - gdyby to odemnie zależało to zatrzymał bym Gomeza a odesłał Mandzukica), Costa albo Dżeko to.... Ty oglądasz mecze czy żyjesz sentymentami albo nazwiskami? Zgadzam się co do Suareza, Falcao, Ibry - kaliber naprawde wysoki. Ale na miłość Boską, nie to co napisałeś o reszcie.
Robert ma talent i umiejętności. I tylko osoba mocno zawistna się z tym nie zgodzi. A talentu się nie zapomina. Więc ja absolutnie jestem spokojny że Robert sobie poradzi w Bayernie. Dajcie mu troche czasu a nawet jego przeciwnicy to dostrzegą.
Ps.Skąd Ty wziąłeś tą doitsujin, Ślężankę?? Chyba chodziło Ci o Ślązaczke...? No chyba że faktycznie miałeś na myśli sprzedawną przez jedną z firm w naszym kraju, wodę o tej nazwie :D
Ps2. Szkoda że mało osób postrzega niektóre sprawy, tak jak heat w swoim komentarzu. Swoją drogą pozdrowienia dla Ciebie heat :)
03.10.2014 00:03
Dalej wałkujecie ten styl? Masochiści jesteście :D
02.10.2014 15:15
Ładna akcja BVB i już prowadzą. Borussia w bundeslidze a w LM to jak narazie dwie różne drużyny :)
01.10.2014 20:52
Lahm ostatnio obniżył loty i to widać gołym okiem. To samo zresztą w mojej ocenie Alaba (choć na to może mieć wpływ zmiana pozycji i roli na boisku). Co do Benati, to bardzo skrupulatnie przyglądałem się jego grze w spotkaniach z City i wczoraj (meczu z Kolonią nie mogłem oglądać). Jedno trzeba mu oddać - niesamowicie potrafi się ustawiać w obronie. Dajmy mu czas a będzie naprawde wymiatał. I więcej wiary w Roberta, nie zapomina się umiejętności - te albo się ma albo nie. A że Lewy je ma, to ja jestem o niego spokojny :)
01.10.2014 13:43
Ivanie, naprawde staram się dla Ciebie przykładać indywidualne kryteria oceny, mocno specyficzne. Ale Ty nawet poza to potrafisz się przebić :) Twoje "argumenty" są tak irracjonalne że w zasadzie chyba nikt na świecie poza Tobą nie jest w stanie ich zrozumieć. Ty chyba żyjesz i funkcjonujesz na przekór wszystkiemu i wszystkim. Może masz z tego jakąś satysfakcję, nie wiem. Wybitnie dziwna jednostka z Ciebie.
01.10.2014 13:08
Oglądałem tylko drugą połowę MC z Romą ale potwierdzam zdanie Skobry. Mocno niewygodny przeciwnik. Z drugiej strony, uwzględniając że będą grać u siebie, zapewne się nie zamurują jak dzisiaj CSKA. Więc siłą rzeczy Bayern będzie miał więcej miejsca do grania. Może się okazać że będzie łatwiej grać swoją piłkę jak w Moskwie :) A jak będziemy zobaczymy.
30.09.2014 22:51
Schalke to w ogóle jakieś nieporozumienie w ostatnim czasie. Przydałoby się coś wstrząsnąć w tym klubie
30.09.2014 21:29
Ale to co drogi Ivanie piszesz, kwalifikuje się ewidentnie pod sezonowca. Z miłością do klubu jest jak z każdą inną w życiu, nie kocha się za coś ale pomimo wszystko. I tak nie zrozumiesz więc się nie będę wysilał.
30.09.2014 20:31
To chyba inne sezony bundesligi i LM oglądaliśmy. Ale Twoje zdanie, masz do niego prawo. W 99% nie zgadzam się z tym co piszesz, więc nie dziwi mnie zbytnio że i teraz mam odmienne zdanie.
30.09.2014 20:24
Oglądam mecze Bayernu, bo to klub któremu kibicuje. W przeciwieństwie do Ciebie, oglądam mecze Bayernu dla Bayernu, a nie dla pięknego futbolu. Ty oglądasz po to, żeby ponarzekać. Taka drobna różnica.
Widziałem wieeele takich spotkań Bayernu jak dzisiaj, bezbarwnych i beznamiętnych, nudnych, poprostu słabych. Za kadencji wszystkich poprzednicj trenerów przed Guardiolą. Więc zadam Tobie to pytanie - czemy wtedy oglądałeś mecze Bayernu...?
30.09.2014 20:21
Jeżeli Ivanie kierujesz pytanie do mnie, to Ci odpowiadam - wolę brzydkie wygrane, niż piękne porażki. A jeżeli tym wygranym towarzyszy piękny styl to pełnia szczęścia.
30.09.2014 20:14
Dla mnie styl w tym momencie jest o wiele mniej istotny od wyniku. Kto będzie pamiętał nawet za 2 miesiące jak grali? Nikt, liczą się 3 pkt. I kolejny krok w walce o awans. Na styl poczekam sobie cierpliwie :)
Fajnie się pośmiać z komentarzy typu "że za Felixa graliśmy również z autobusem ale się aż chciało oglądać grę". Nie wiem co poniektórzy biorą ale mniej tego, znacznie mnie bo przedawkujecie.
30.09.2014 20:11
Popieram Marienplatz, absolutnie żadnej taryfy ulgowej i tylko najmocniejszy skład. Grupa jest silna i ewentualna strata punktów będzie bolesna. Nie ma co kalkulować. W bundeslidze można sobie pozwolić na strate punktów, tu jest tylko 6 spotkań i każde ważne.
30.09.2014 12:36
Gladbach od jakiegoś czasu naprawde fajną piłkę gra. Ciekawi mnie jak Favre poradził by sobie w lepszym (z większymi możliwościami finansowymi) klubie. Choćby w takim Schalke :)
30.09.2014 12:33
Jakby ktoś posiadał jakiś fajny skrót meczu (albo chociaż same bramki) to byłbym wdzięczny. Niestety nie mogłem dzisiaj śledzić spotkania. Z góry dziękuje :)
28.09.2014 02:51
@heat - mówienie o eksploatacji to moim zdaniem, z jednej strony ściągnięcie presji z zawodników. A po drugie nie zapominaj że spora część grała na MŚ i nie przeszli pełnego cyklu przygotowań. Pewnych rzeczy nie da się nadrobić z tygodnia na tydzień :)
Co do meczu, szybko objęte prowadzenie powinno ustawić ten mecz. Inaczej będzie nerwówka i tracenie sił przed LM. A w Moskwie zawsze się ciężko gra. Choć jak pamiętam z przeszłości to Bayern zawsze wywoził z Rosji dobre wyniki :)
27.09.2014 11:38
Ivan - nie pomyliłeś się z "Czabim"? Miałeś tam umieścić Kroosa chyba :D
Ps.Poprawcie literówkę w tytule w nazwisku :)
26.09.2014 22:10
A widzieliście kiedykolwiek sytuację, obojętnie w jakie lidze czy pucharach, że stadion zamknięty dla widzów przyjmuje tylko kibiców gości? Jeszcze się z tym jak żyje nie spotkałem.
26.09.2014 10:29
Bez opcji pierwokupu to oczywiste. Natomiast zastanawiał bym się czy akurat do Juventusu. Dużo więcej niż u nas by tam nie pograł w pierwsze 11-tce. To już lepiej niż do Juve, gdyby był na miejscu pod naszym okiem :)
26.09.2014 10:26
Tak, to musi być zdf czy Ivan :)
25.09.2014 13:34
Stronka BVB ma chyba najniższy poziom wśród polskich stron zagranicznych klubów w Polsce. Przy nich nawet strony Realu czy Barcy to lux, na których da się zauważyć merytoryczną dyskusję. Poziom kompleksów, frustracji i słomy z butów, osiągnął na ich stronie absurdalny poziom. Ale skoro im to odpowiada to co mi do tego, chcą się paplać w gównie to niech to robią :)
25.09.2014 13:33
A nie zauważyliście że komentarze uzytkownika "otwarty" są zawsze prowokujące? Nawet w newsie o Greenie wali głupoty. Pewnie kolejne wcielenie Ivana, zdf czy Hugo na tej stronie, nie ma inne opcji. Kolejny nick do odstrzelenia z tej strony dla adminów.
A co do tematu - Początkowo byłem średnio nastawiony do tego transferu. Natomiast po tym co pokazuje w dotychczasowych meczach - chapeau bas.
25.09.2014 13:18
To nie chodzi o dług Realu sam w sobie, tylko o sposób prowadzenia klubu. Klubu, który bez pomocy zaprzyjaźnionych banków, układów u szczytu władzy, zwyczajnie musiałby zacisnąć mocno pasa. Można udawać że wszystko jest ok ale nie jest.
Odbiegliśmy od tematu artykułu więc nie będę śmiecił więcej :)
24.09.2014 15:33
@Rizzitelli - ok, tylko Hades tu chwali politykę Realu, która jest daaaleka od ideału. Ponadto, zwykły Kowalski nie żyje świetnie z bankami jak Perez, nie dostaje od państwa/miasta terenów w centrum za grosze, które poźniej sprzedaje za gruuube miliony, itd, itp. ;) Oby jak najszybciej pękła ta finansowa Hiszpańska bańka, w postaci Barcelony i Realu. Będzie z pożytkiem dla całej piłki.
24.09.2014 15:23
Ty masz w ogóle jakieś pojęcie o ekonomii człowieku...?
24.09.2014 13:01
Hadesie - tu masz tekst z polskiej strony Realu, jak już tak wychwalasz ich interesy:
Jak informuje dziennik AS, Real Madryt zamknął sezon 2013/14 z długiem w wysokości 602 milionów euro. Dzisiaj na walnym zgromadzeniu sprawozdanie finansowe musi zostać przyjęte przez socios. Te 602 miliony euro to kwota, którą Królewscy są winni zarówno bankom, jak i innym wierzycielom (na przykład dostawcom, innym klubom). W poprzednim roku ten dług wynosił 541 milionów, co oznacza, że po sezonie 2013/14 zanotowano spory wzrost (11,3 procent). Takie wyniki mogą tłumaczyć transferową politykę klubu, który zaczął sprzedawać takich zawodników jak Higuaín (37 milionów), Özil (45) czy Di María (75). Wszyscy ci piłkarze byli wcześniej kupieni za kwotę o wiele mniejszą, a dodatnia różnica znalazła się w sprawozdaniach. W tym czasie do Madrytu trafił Bale za 101 milionów euro (lub 91 według innych źródeł – przyp. red.). Zawodnicy amortyzują się w sposób liniowy, zgodnie z liczbą sezonów, na jaką podpisali kontrakt. W przypadku Bale’a będzie to 16,5 miliona, a w przypadku Jamesa – 13,3.
Z 602 milionów euro zadłużenia, Real Madryt 75 milionów jest winny bankom. Ponadto 361 milionów to dług krótkoterminowy, a 241 – długoterminowy. Taka sytuacja, gdy zadłużenie krótkoterminowe przewyższa długoterminowe, nie jest najlepsza. Ponadto w sezonie 2013/14 kapitał obrotowy (nadwyżka aktywów obrotowych nad zobowiązaniami krótkoterminowymi) jest ujemny i wynosi -94 miliony euro. W poprzednim sezonie również tak było (-100 milionów). W takich klubach jak Bayern czy Manchester United kapitał obrotowy jest dodatni.
Real Madryt ciągle ma bardzo wysokie przychody – 550 milionów euro (604 miliony, o których niedawno mówił Florentino Pérez, w ogóle nie pojawiły się w materiałach dla socios). 550 milionów oznacza tylko 5-procentowy wzrost, mimo że udało się zarobić 60 milionów euro na Lidze Mistrzów.
Kiedy w poprzednim roku Real Madryt ogłosił, że dług brutto wynosi 541 milionów, ekonomiści bili na alarm. Gay de Liébana twierdził, że „zadłużenie jest dosyć wysokie i stanowi 64 procent całości pasywów. Jeśli dalej będzie rosło, Real Madryt będzie musiał przekształcić się w spółkę akcyjną”. W podobnym tonie wypowiadał się Plácido Rodríguez, dyrektor Ekonomicznego Obserwatorium Sportu. „Sytuacja finansowa Realu Madryt jest bardzo zła…”, twierdził. Teraz z 541 milionów zadłużenie wzrosło do poziomu 602 milionów.
24.09.2014 11:25
@admin - jeśli uda wam się opanować Ivana, Hadesa i tym podobne jednostki to jestem zdecydowanie ZA !! Obojętnie jakie trudności sprawi to nowym użytkownikom (i dotychczasowym również). Mogę się nawet logować za pomocą skanera lini papilarnych, byle by nie musieć przebijać się przez nich w komentarzach :D
23.09.2014 22:30
Ivan - tym bardziej ten wynik pokazuje klase drużyny. Skoro grając na pół gwizdka, wygrali pewnie i wysoko... Nie bój dupy, czas jest sprzymierzeńcem Bayernu. Wrócą kontuzjowani, przepracują normalnie okres przygotowawczy, nowi zgrają się lepiej z drużyną i druga część sezonu będzie znacznie lepsza. Może inaczej, dla normalnych ludzi będzie lepsza, bo Ty zawsze znajdziesz coś, co nie będzie Ci odpowiadać. Ale o tym wszyscy wiemy :)
23.09.2014 22:23
Fakt, zadziwia brak Benatii nawet na ławce. Chyba że jakaś kontuzja (tfu tfu) znowu...
23.09.2014 19:29
W pierwsze lidze Bajerniaku, w pierwszej (ach ta Twoja ogromna wiedza o piłce...). I widzisz, to odróżnia mnie od Ciebie, zawsze zwracałem się do Ciebie z wielkiej litery, Tobie natomiast brak elementarnej kultury :) I chłopcze to możesz sobie wiesz do kogo mówić... :) I wbij sobie do głowy - nie ma dużej litery, tylko wielka. Troche wstyd jak na niby osobę z rocznika 78...
23.09.2014 18:18
Spoko, nie ma problemu :) poprostu byłem ciekawy tej kwestii (a w zasadzie istnego fenomenu). Poza tym spowiadać to można się w konfesjonale a nie na stronie. Pomijam już, że słowa takie jak "Ty", "Ciebie" piszemy wielką literą.
Ps.I spójrze w tabele, bo z tego co wiem to Stomil nadwyraz dobrze sobie narazie radzi, są na drugim miejscu :)
23.09.2014 17:36
Hah, naprawde nie musisz mi przedstawiac osoby Rudiego Vollera :) W wieku 6 lat tak zaintrygował Cię Rudi? Tylko ciekawi mnie skąd czerpałeś wiedze (poza wiedzą że takie klubi w ogóle istnieją) na temat najlepszych klubów w Niemczech. W tamtych czasach było to prawie niewykonalne :)
23.09.2014 17:20
A czy ja napisałem że nie wierze? Poprostu bardzo ciekawi mnie ten fenomen, jak mieszkając w Polsce (wnioskuje po tym co piszesz) mając 6 lat, lata 80-te (zacząłeś kibicować jak masz w profilu w roku 84) bez internetu, rozwiniętej telewizji, prasy zagranicznej, mogłeś zostać kibicem Bayernu? Bez uszczypliwości, poprostu mnie to ciekawi :)
23.09.2014 17:09
Możesz mi Bajerniak wytłumaczyć jedną rzecz, która mnie ciekawi? Jakim sposobem, skoro mieszkałeś i mieszkasz w Polsce, mogłeś w wieku 6 lat (i to w roku 1984) kibicować Bayernowi?? Istny fenomen...
23.09.2014 17:04
Mnie akurat jakoś nie specjalnie zadziwia obecny wynik Paderbornu. Bardzo często zdarzało się, że beniaminek, na początku sezonu zbierał sporo punktów, na fali rozpędu po awansie. Natomiast jak wyhamują i skończy się miesiąc miodowy, polecą sporo w dół. Nic nadzwyczajnego :)
23.09.2014 13:26
@PiotrusPan - przyjmując że stanie się tak jak piszesz (choć mam inne zdanie) to i tak po stokroć wole taki układ. Bayern wiele zaczerpnął z pracy Van Gaala, następnie z Juupa, teraz z wizji Guardioli. Zawsze mógłby być na jego miejscu ponownie np. beznamiętny Magath, bezradny bez Loewa Klinsmann, wypalony Hitzfeld czy jak ostatnio rzucił chyba KahnTitan, Mirko Slomka albo Tuchel... :)
23.09.2014 13:06
@ozzy - widzę że mamy bardzo podobne poczucie humoru haha :D
Co prawda sądząc po nazwisku taki z niego Hiszpan jak... no ale nic to :)
23.09.2014 01:43
@ozzy - mnie nie chodzi absolutnie o jakieś poczucie wyższości. To że w tym przypadku miałem racje absolutnie mnie nie dowartościowuje. Ja tylko nie lubie jak ktoś jest "koniunkturalny". I idealnym przykładem na tą koniunkturalność na tej stronie, jest wielu użytkowników (nie mam oczywiście Ciebie ozzy na myśli, bo Twoje posty są zawsze merytoryczne) którzy przy najmniejszym potknięciu Bayernu, wypełzają jak szczury z nory. Pisząc przy tym takie bzdury, że nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. W tym nawet nie ma konstruktywnej krytyki, tylko dziki atak gówniażerii, która tak naprawde z Bayernem jest max od kilku sezonów (co nie jest atakiem w ich stronę, każdy kiedyś zaczynał swoje kibicowanie). Poprostu żal człowieka ogarnia, jaki tutaj robi się poziom. Jestem od początku istnienia tej strony i obserwując co się dzieje. Kiedyś tych komentarzy było znacznie mniej. Ale były zdecydowanie bardziej treściwe.
Ale to już historia na zupełnie inne opowiadanie :)
23.09.2014 01:32
@ozzy - niech będą najlepszą parą stoperów ostatnich 20 lat w Bayernie, mi to wystarczy w zupełności. A czy zostaną najlepszą w Europie czy na świecie to już mi jest obojętne :)
23.09.2014 00:24
I dalej brniesz w zaparte. Jeśli masz niepamięć to mogę Ci komentarz po komentarzu skopiować co pisałeś. I pisałeś, że Dante (niezależnie od aktualnej formy jednego i drugiego) jest poprostu lepszym obrońcą, co wtedy Ci wypomniałem. Jasne, nie grał Jerome wtedy najlepiej. Ale ja zawsze oceniam gracza na podstawie jego umiejętności, potencjału a nie chwilowej formy. Ty natomiast, piszesz/oceniasz jak chorągiewka, w stronę, w którą w danym momencie bardziej Ci odpowiada. Tyle. I nie udaję wielkiego znawcy, tylko w przeciwieństwie do Ciebie umiem patrzeć OBIEKTYWNIE na pewne sprawy. Skoro twierdzisz, że teraz tak pisze bo Boa złapał formę, to tym bardziej miałem rację wtedy, kiedy grał przeciętnie. Wtedy jak i teraz uważam, że Boa w formie, od Dantego (również w formie najlepszej) jest o conajmniej klase lepszym obrońcą. I tyle.
I nie odpisuj bo mało mnie to interesuje co naskrobiesz, żeby wytłumaczyć po raz kolejny rzeczy, które tylko Ty widzisz i rozumiesz :)
23.09.2014 00:16
@ozzy - czy najlepszą na świecie? Nie wiem, zresztą nie lubię wybierć naj naj bo to wypadkowa wielu rzeczy. Za to napewno będzie to najlepsza para środkowych obrońców w Bayernie od naprawde wielu wielu lat.
@Bajerniak - to że jesteś jednym z tych największych maruderów na tej stronie to wiadomo. Więc nie prorokuj co się stanie jak zagramy z większymi armatami. Nikt inny jak Ty, jeszcze w maju tego roku pisałeś (kłóciłeś się) kto jest lepszym obrońcą. Dante czy Boateng. I zacytuję Twoje słowa, które wtedy mnie rozśmieszyły. Dziś bawią mnie jeszcze bardziej.
"Dante jest zdecydowanie lepszym stoperem, i o tym nie mamy co dyskutować"
Dziękuję za uwagę :)
22.09.2014 23:48
Jeszcze sporo czasu minie zanim Bundesliga zostanie najlepszą ligą świata. Jednakże wydaje się że na stałe zagościła w top 3 i prędzej wskoczy na drugie miejsce niż z tej trójki wypadnie. Można by myśleć o wyprzedzeniu PL. Ale dopóty, dopóki nie dołączy ktoś do Bayernu i BVB, dopóty nie przeskoczą tego poziomu. No i co by nie mówić to finansowo, czołówka PL wyprzedza Bundeslige. Hiszpania natomiast to obecnie jedno z najlepszych (o ile nie najlepsze) szkolenie młodzieży. Ale myślę że przyjdzie taki czas (nie wiem czy 5, 10 czy 15 lat) i Bundesliga zostanie najlepszą ligą, gdyż jest najbardziej profesjonalnie zarządzana. I to musi przynieść efekty w długofalowym działaniu :)
22.09.2014 17:27
Nie ma innej opcji, tylko Stéphane Antiga za Guardiole.
21.09.2014 22:51
Jak Bernat nie jest waleczny i pracowity to ustaw sobie TV czy kompa czy na czym tam oglądasz poprawnie bo ewidentnie Cię obraz przekłamuje.
21.09.2014 01:15
Ale niektórzy tutaj mają rozdwojenie jaźni. Sami przeczą sobie w co drugim zdaniu.
Złe fluidy dzisiaj są na tej stronie hehe
Dobrze że dzisiaj ozzy i cayman mają zacięcie w sobie żeby bronić normalności, bo nie dałoby się tego czytać bez conajmniej czteropaka albo buteleczki czegoś mocniejszego na znieczulenie :))
20.09.2014 23:22
Jednak Ivan ma mocną konkurencję do komentarza miesiąca w postaci KahnaTitana... istny kabaret, i to darmowy :)
A przy okazji pozdrawiam tych co jeszcze dwie godziny temu przyznali mistrza sezonu 2014/2014 dla BVB...
Ps.Ozzy - i tak Cię przekrzyczą :)
20.09.2014 20:21
Hades - jesteś zbyt mało inteligentny nawet na to żeby mnie obrazić. Więc śmiało, poużywaj sobie jeszcze póki możesz :)
Pozdrawiam i do wtorku :)
20.09.2014 18:07
Też Cię pozdrawiam Koanie :) jesteś zbyt mało inteligentny, żeby zrozumieć wydawałoby się prostą i jasną wypowiedź :) Ta strona jest mega specyficzna :) A jeszcze bardziej specyficzna jest tutaj moderacja :)
20.09.2014 17:59
@KahnTitan - tu nie chodzi o brak możliwości krytyki. Tylko krytyki konstruktywnej. A takie smęty jakie walisz m.in. Ty to żal dupe ściska. Gdzie byliście hipokryci jak przez ostatnie dwa sezony Bayern totalnie ZMIAŻDŻYŁ bundeslige? Jesteście jak takie małe szkodniki, które siedzą w norze, modląc się o porażkę Bayernu żeby wyjść z nory i zaatakować. Musicie mieć strasznie nudne życie :)
KahnTitan - poczytaj sobie posty np.heat, nookie, caymana,AdiFantasti - może zrozumiesz co to jest KRYTYKA. Tobie się myli krytyka ze zrzędzeniem. A to ogromna różnica.
20.09.2014 17:51
Mam nadzieje Hadesie vel Hugo że Twoja przygoda na tym nicku skończy się tak jak w przypadku Hugo82 :)
20.09.2014 17:45
Ivan po raz kolejny bardzo mocna kandydatura na komentarz miesiąca
" Do tego dochodzi jeszcze kuriozalna polityka transferowa ze sprowadzaniem samych Hizzpanow i sprzedaza Kroosa włącznie i mamy w efekcie obraz nedzy i rozpaczy."
Leżę i płaczę :)
20.09.2014 17:43
@cayman - tutaj większość na wszystko patrzy przez pryzmat tripletu. Powołująć się wielce na okres pracy Juupa. Tylko muszą mieć słabą pamięć, ile było spotkań że aż oczy bolały patrzeć na to (tak jak dzisiaj).
20.09.2014 17:41
Hades to poprzedni Hugo82, który z hukiem wyleciał z tej strony :) zresztą na szybko nicki, które w środę siedziały cicho a dzisiaj jakże ochoczo wszystko krytykują - Hades vel Hugo, Ivan, biakuyya, KahnTitan, Bazy... "Pozdrawiam" was drodzy "kibice".
20.09.2014 17:36
Szkoda, że jakoś te nicki które teraz płaczą jak małe dzieci, nie były tak aktywne w środę po meczu... po raz kolejny dziwny zbieg okoliczności co nie? Nawet Ivan wyszedł z nory... :D Rozumiem że tutejsi hipokryci, zamienili by 3 pkt z City na dzisiejszą wygraną z HSV?
20.09.2014 17:29
Meczu nie będę rozkładał na czynniki pierwsze bo wszyscy widzieli. Ale pare słów skrobnę.
Alonso - czapki z głów, kolejny po Arjenie gracz Realu, po którym będą mocno płakać :) a nie, moment... mają Kroosa... pozdrawiam Cię Ivan.
Bernat - chłopak jak na swój wiek naprawdę mega imponuje. Rośnie diamencik do oszlifowania. W tym miejscu uśmiechne się do użytkownika Hadesa (dawnego Hugo) - tak dzisiaj Bernata wkręcali jak napisałeś dzisiaj rano, to jeszcze sie pewnie chłopak nie odkręcił... pozdrawiam "ekspercie" i znikaj z tej strony czym prędzej.
Boateng - klasa przez wielkie K. Poza tym po raz kolejny potwierdziło się, że Jerome mając u boku drugiego klasowego obrońcę to zupełnie inny gracz. Baaardzo dobry występ.
No i na koniec Dante. Od długiego czasu twierdzę że to NIGDY nie był gracz na miare Bayernu. Nawet w sezonie z tripletem. Poprostu pięknie "pudrowali" jego grę Bastian z Javim. Dziś kolejny raz pokazał, że jego poziom w Bayernie to mecze z dolną częścią Bundesligi, ewentualnie pierwsza runda PN. Benatia w swoim pierwszym meczu (dodatkowo po kontuzji) pokazał formę (zapewne jeszcze daleką od maksymalnych jego możliwości) o jakiej Dante, nawet będąc w formie, może pomarzyć.
To zwycięstwo dedykuję urzędowym płaczkom z tej strony. Nie będę wymieniał po nickach ale każdy wie o kogo chodzi :)
17.09.2014 23:06
@heat - można przytaczać FAKTY ale taki np.Hades i tak będzie tłukł swoje z klapkami na oczach i z uporem godnym lepszej sprawy. Ten typ tak ma i nic panie nie poradzisz :)
17.09.2014 19:32
Już hugo vel hades w swoim żywiole haha. Zapomniałeś tylko dodać w swoich wypocinach z godziny 10:02, końcowego wyniku panie "ekspercie" :)
Jeszcze tylko niech się zlecą Ivan z Bajerniakiem i "wielka" trójca największych płaczków na tej stronie będzie w komplecie :)
Ps.Tylko jak Bayern "przypadkiem" wygra dzisiaj, to nie zapomnij zostawić tu swojego komentarza...
17.09.2014 18:51
A dla mnie mogą grać tak cały sezon jeżeli będą wygrywać :) Zresztą, każdy TRZEŹWO myślacy, nie mógł się spodziewać innego obrazu gry na początku sezonu, w takich a nie innych okolicznościach. Ważne, żeby nabijać punkty jak się tylko da w pierwszej części sezonu.
Co do Kroosa (temat chyba nieśmiertelny na tej stronie) to akurat z tego filmiku co ktoś tu wklejał, to bym go aż tak w tej konkretnie sytuacji nie winił bo cała linia defensywna zawaliła. Co nie zmienia faktu że nigdy nie był, nie jest i nie będzie walczakiem w defensywie. Do tego gra alibi w ofensywie. Zresztą, ich problem i mało mnie to interesuje. Bayern wyszedł na tym na plus, finansowo jak i sportowo. Teraz niech się martwią w Madrycie :)
14.09.2014 23:20
@mateos - użycie w tym wypadku słowa "wymiana" to mijanie się z prawdą. Kroosa sprzedali bo najzwyczajniej w świecie nie dogadali się finansowo. Xabi trafił do nas w wyniku zaistnienia pewnych okoliczności (kontuzji) i tyle. Chyba zasadnicza różnica, czyż nie? Co do jakości obu zawodników to indywidualna ocena każdego kibica ale to już osobna kwestia (ja z Tobą się nie zgadzam akurat). Przypomina mi to obecną dyskusję na temat Xerdana. Jak gra - każdy widzi. A to że ma większy potencjał... co z tego? Kroos też ma mityczne podania, strzały itd. Tylko jakoś w Bayernie tego nie pokazywał. Albo pokazywał zdecydowanie za rzadko jak na zarobki, które chciał mieć. A to że transfer Alonso jest na "chwile" to każdy wie. Dla niego jak napisałeś świetna emerytura, dla nas miejmy nadzieje że idealne wzmocnienie/uzupełnienie. I wszyscy są zadowoleni :)
Ivan - dobrze wiesz, że jeżeli Toni pokazywał by pełnie swoich umiejętności w Bayernie to dostałby tą podwyżkę w wysokości jaka by go satysfakcjonowała. A skoro nie otrzymał to widocznie na nią nie zasługiwał (co każdy OBIETYWNIE patrzący) widział na boisku. A jego zachowanie po transferze... po tym poznaje się zawodnika z KLASĄ. Porównaj pierwszą konferencję prasową Xabiego do Kroosa - jakby "delikatna" różnica... prawda? Można odejść z klasą a można odejść w poczuciu niesmaku tak jak Toni.
01.09.2014 20:53
Spokój lascah :D nie warto akurat na niego ;) A takie zachwyty były niektórych na tej stronie nad Realem... jak widać nazwiska nie grają.
Ciekawe gdzie się Ivan schował ze swoim boskim Kroosem i krytyką Alonso bo stary i hiszpan kosztem młodego Niemca... hłe hłe hłe :D
Popieram, nie tylko wybrane komentarze ale cała dyskusja powinna wylecieć do kosza.
Tak z ciekawostek - Bayern w sezonie 2013/2014 osiągnął rekordowy przychód - 528mln Euro (sezon wcześniej 432 mln). Widać mega wzrost. Ponadto, Bayern w zeszłym sezonie sprzedał 1,2 mln koszulek - więcej niż 17 pozostałych klubów Bundesligi razem wziętych. Jednym słowem - jest moc :)
12.10.2014 18:32
Więc żeby nie zaniżać Twojego intelektualnego poziomu, opuść tą stronę wieśniaków po podstawówce. Byle na wieki wieków. Dziękuję i nie pozdrawiam
12.10.2014 17:36
@loszka - tu nie ma za co przepraszać, naprawdę... :) a ten jego śmieszny tatuaż na tym chudym przedramieniu... wzbudza "grozę" :)
12.10.2014 15:57
@loszka - i najgorsze jest to, że takie osoby tego nie zrozumieją. Dla Niemców nigdy nie będą Niemcami (bo nimi NIE są), w Polakach mogą wzbudzić jedynie uśmiech politowania. Bezdomne kundle, bez kręgosłupa moralnego. To jest taki poziom absurdu, że w zasadzie nie ma na to skali :)
12.10.2014 15:41
I uczcie się idioci postawy od ozzyego - Człowiek, do którego nie miałbym pretensji gdyby kibicował Niemcom w meczu z naszą reprezentacją. Uczcie się szacunku i kręgosłupa moralnego. A tu wyjedzie jakiś buuuU, który urodził się 6-10-1994, ledwo co skończył edukacje i odstawili mu matczyne mleko spod nosa, który gówno w życiu doświadczył bo z racji wieku nie mógł tego dokonać, będzie opluwał swoją ojczyznę i rodaków. Pozdrawiam Cię ozzy, oceniając Ciebie przez całokształt postawy i komentarzy na tej stronie powiem tylko... oby więcej takich użytkowników na tej stronie.
12.10.2014 15:29
buuuU - to jak [wycięte] Polske i Polaków to konsekwentnie i po całości a nie wybiórczo... Masz dla mniej mniej wartości niż najtańsza dziwka stojąca na ulicy. Nie zasługujesz nawet na pogardę więc ostatnia moja rada (i mogę za to dostać bana - mam w to wyrąbane) WYPIERDALAJ z tego kraju. I tylko przypadkiem nie wracaj jak Ci się na obczyźnie nogi powinie. Wiejski kmiocie. I nie odpisuj bo mam w głęboko w dupie co naskrobiesz.
Ps.Moderacja na tej stronie widzę sięgnała totalnego dna i już puka od spodu. Brawo, brawo, brawo...
12.10.2014 15:06
Co za dzień... nawet bajerniak piszesz z sensem... brawo ;)
12.10.2014 02:21
@lybbard - Jasne że samo szczęście odgrywa rolę do pewnego momentu, w którym trzeba dorzucić umiejętności. Równie dobrze, dzisiejsze zwycięstwo może dać im takiego mentalnego kopa, że uwierzą w swoje umiejętności i wyjdą z grupy. Co do meczu ze Szkotami... tak, zgadzam się że będzie trudny. Niby nie są to wirtuozi ale coś tam grać potrafią (co pokazali choćby w meczu z Niemcami ostatnim). Bardziej obawiałbym się strony fizycznej, bo w dzisiejszym spotkaniu zostawili sporo sił. Jeżeli nie wygrają ze Szkotami, to dzisiejsze zwycięstwo będzie takie jakby niepełne... :) Zresztą, niejednokrotnie sukces rodzi się w bólach. Miejmy nadzieje że tak będzie tym razem :)
Ps.Jeżeli chodzi o futbol reprezentacyjny, to swój styl ma moim zdaniem góra 5-6 reprezentacji. I to zdecydowanie silniejsze zespoły od naszego go nie posiadają (przez swój styl, mam na myśli to, że nie zależnie kto jest przeciwnikiem, wychodzą i grają swoje bez zbędnej kalkulacji).
12.10.2014 01:20
@lybbard - ale że tak powiem... co z tego? Sport pamięta TYLKO zwycięzców, stety/niestety ale tak jest. A w sporcie jak w życiu - potrzebny jest łut szczęścia. Linia dzieląca klęskę od wielkich zwycięstw jest bardzo cienka. Czy gdyby w finale MŚ w Brazyli, Argentyna wykorzystała jakąś ze swoich 100% sytuacji, w Niemczech ktoś by się rozwodził nad tym, jak prezentowali się Niemcy do momentu finału?? Nie, pisano by o PORAŻCE.
Chyba nie uważasz, że większość sympatyków piłki, będzie twierdziło teraz że jesteśmy Bóg wie jak silni. Ale moim zdaniem zagrali dobrze, skutecznie, szczęśliwie. Poprostu, bez dorabiania zbędnej ideologi do tego zwycięstwa. Nikt nie mówi o stawianiu pomników. A co do Smudy - uważam że na Euro, naszym nie brakowało TYLKO szczęścia. Brakowało znacznie więcej do wyjścia z grupy. Radość dziennikarzy... no cóż, wygrywając z mistrzami świata, trudno żeby nie było eufori. Ale nie na zasadzie ułańskiej fantazji, tylko tak poprostu po ludzku, z radości, której tak niewiele w naszej piłce :)
12.10.2014 01:02
@lybbard - wiadomo że Polska myśl szkoleniowa nie jest czołową na świecie. Ale nie rozumiem Twoich uwag - ok, mieliśmy dużo szczęścia, przyznaje. Ale jak byś zagrał na miejscu Nawałki? Otwartą piłkę? No bądźmy poważni :) Zagrali na miarę swoich możliwości, maksymalnie skutecznie, ze sporą dawką szczęścia w niektórych sytuacjach. Czego Ty się spodziewałeś...?
12.10.2014 00:31
JudasPriest - następny Niemiec z dziada pradziada... buhaha :D
12.10.2014 00:05
A co za różnica czy bardziej zawalili gracze Bayernu czy BVB? To jest reprezentacja i każdy walczy (powinien walczyć) za siebie i kolege z reprezentacji. To jest problem Niemieckiej reprezentacji nie nasz.
Ps.Cieszy mnie bardzo, że jednak większość ludzi na tej stronie nie jest wykolejona moralnie jak mariany i inne wynalazki. A przyznam, że przez moment zastanawiałem się, czy ja jeszcze jestem na POLSKIEJ stronie dla POLSKICH kibiców. Brawo dla was !! Przywróciliście wiarę w NORMALNOŚĆ :)
11.10.2014 23:58
Brawo POLACY, udowodniliście, że jak chcecie to potraficie. Na przekór marianom99 i innym podobnym kmiotom, którzy są bardziej niemieccy od rodowitych Niemców, pokazaliście że Polak potrafi. Teraz 3 pkt ze Szkotami i zacznie być kolorowo. BRAWO POLACY !!
11.10.2014 23:11
@Caroline - zapomniałem z wkurzenia wkleić Tobie linka :)
http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/reprezentacja-polski,przypomina-sie-euro-2012,artykul,508327,1,291.html
07.10.2014 00:59
@Caroline - z internetu. Wystarczy chwile poszukać, naprawdę... ;)
@ozzy - nie chciałem wychodzić przed szereg, ale myślałem że moderacja tej strony (POLSKIEJ strony) jest na tyle ogarnięta że to usunie. Przypuszczałem że ok, jeszcze nie zauważyli ale zaraz to usuną. A to już wisi z 10 godzin. Pozwole sobie napisać dosadnie - WYPIERDOL*** te komentarze stąd !! I to jeszcze (mogę dostać za to bana) ta pierdo**na gnida Hugo, która niejednokrotnie pisała w privach do mnie (jak pisali inni użytkownicy do nich również) o Polsce jako o kupie gówna (reszty nie będę przytaczał). Wsyd i żenada że przez tyle godzin nikt tego z adminów nie ogarnął.
07.10.2014 00:45
W hotelu Westin
06.10.2014 21:24
15 mln to dużo i mało. Zależy z której strony na to spojrzeć. Natomiast czy powinien odejść... Xerdan w swojej optymalnej formie to dalej tylko zmiennik. W formie obecnej to nawet solidny rezerwowy nie jest. Niby jeszcze młody ale jakoś nie wierzę, że przebije się do podstawowego składu. Jeżeli nie kręcił by nosem na rolę zmiennika w zespole to jeszcze bym go zostawił. Natomiast jeśli ma prywatnie, aspiracje na pierwszy skład, to lepiej dla niego i dla Bayernu jak odejdzie.
06.10.2014 20:45
Miałem nie wchodzić z Toba bajerniaku w dyskusję ale zrobię ostatni raz wyjątek. W którym miejscu zrobiłem z siebie błazna? Konkretnie. Bez wymówek w Twoim stylu o jakiejś racji i pouczaniu. Dasz rade czy schowasz po raz tysięczny głowe w piasek albo rzucisz obelgami, których używa się zazwyczaj jak brakuje argumentów.
Czekam bajerniaku...
06.10.2014 00:02
Katujesz tutaj w temacie wszystkich jaki to JG jest zły itd itp, jak to wszystko jest źle. Po czym Twój komentarz z wątku meczowego z H96 z dzisiaj z 21:22
"Chciałbym aby Bayern w tym roku trafił na Real Madryt - chyba w tej chwili 2 najlepsze drużyny w Europie."
Tego panie nie ogarniesz... :D
05.10.2014 22:48
Apropo Oktoberfest, ten jutrzejszy Paulaner Cup 2014 jest gdziekolwiek transmitowany?
05.10.2014 15:09
BVB spokojnie może (i sądze że to zrobi) awansować mocno w tabeli. Co to są za różnice... 3-4 kolejki i tabela może się totalnie poprzestawiać. Żadna BMG nie jest w stanie być konkurencją dla Bayernu (niestety). Realnie tylko BVB. Tyle, że przy licznych kontuzjach, ich ławka jest za krótka. A już napewno za krótka (w sensie jakości) na gre na trzech frontach, o reprezentacjach nie wspomnę nawet. Ale drugie miejsce powinni z palcem w dupie ugrać.
Dzięki cayman za tą stronkę, przyda się na pewno na przyszłość :) Ale tak sobie dzisiaj jeszcze raz spojrzałem na skrót naszego meczu. I to co zrobił Rafinha przy pierwszej bramce... to podanie było poprostu perfekcyjne. Silne, idealna odległość i wysokość, żadna tam zawiesinka... można sporo zarzucić Rafinhi w defensywie ale trzeba mu oddać, że dośrodkowania ma wyborne i bardzo często to pokazywał.
05.10.2014 14:49
Bajerniak - teraz bez grama uszczypliwości. Twoje wypowiedzi są tak nielogiczne że głowa mała. Pomijam już nawet to, że jedna Twoja wypowiedź zaprzecza następnej. Chyba że Ty nie kontrolujesz tego co piszesz. Ja już z Tobą "dyskutować" nie mam zamiaru, bo szkoda mojego klepania w klawiature. Jak ktoś nie ma argumentów, to zaczynają się wyzwiska. Koncertowy przykład dałeś wczoraj w trakcie meczu (w wątku spotkania z H96). Nie zasługujesz na nic innego, jak na uśmiech politowania. Choćby skały srały, to Ty będziesz i tak wszystko i wszystkich negował. Ja już kończę jakąkolwiek "dyskusje" z Tobą. Jeżeli inni mają jeszcze siłę z Tobą dyskutować to niech to robią. Ale i tak to nic nie da.
05.10.2014 14:32
KahnTitan - "niesamowity" jesteś :D
Jak już tak wracamy do historii, to i "Neverkusen" sporo nam swego czasu pomogło :)
04.10.2014 23:53
Arturro - kibicuj komu chcesz. Każdy ma swój kręgosłup moralny. I tyle (gdybym chciał napisać co o tym uważam to dostałbym bana więc się powstrzymam)
04.10.2014 22:15
Nawet nie będę komentował Arturro tego co napisałeś.
04.10.2014 21:08
@Arturro - dla mnie to jest mega argument do dumy że jest Polakiem :) Chyba, że Ty masz kompleksy względem innych nacji...
04.10.2014 20:35
Może ktoś nie mial okazji oglądać albo chce zobaczyć ponownie bramki, wklejam mały skrót meczu:
http://www.meczyki.pl/skroty/39956/bayern_monachium_hannover_96_40.html
04.10.2014 19:22
Dostałeś bajerniak ostrzeżenie ale widze nic nie wyciągasz wniosków... Twoja sprawa :)
04.10.2014 18:50
Przyjemnie się to oglądało w pierwszej połowie. Brawo Robert, umiejętności nie da się zapomnieć. Będzie wymiatać jak już wcześniej pisałem :)
Xerdan... nie wiem co nawet napisać. Moim zdaniem to głowa i psychika siadły mu totalnie. Guardiola chyba na siłe chce go odblokować, tylko że narazie to przynosi odwrotny skutek niestety.
Mam nadzieję że naprawde weźmiecie się za moderację na tej stronie, zwłaszcza użytkowników typu bajerniak albo KahnTitan. Piszą żeby pisać, czym tylko wszczynają pyskówki.
Ps.Arjen - to jest naprawde kocur :)
04.10.2014 16:22
Brawo Arjen! giń puchu marny bajerniaku :-)
04.10.2014 15:45
Brawo Robert - u bajerniaka stypa, Bayern wygrywa :-)
04.10.2014 15:40
Kolejny kwiatek bajerniaka, ostatnio pisał:
"my tutaj sobie piszemy na loozie, a ty się podniecasz z każdym swoim słowem..."
Natomiast przed chwilą napisał:
"najgorzej nie cierpię tych pryncypałów JG" - FACEPALM
Ale nie zasługujesz bajerniaku żeby Ci tyle miejsca i czasu poświęcać więc koniec z mojej strony. A, i nie zapominaj dzisiaj mocno trzymać kciuków za H96 wszak będzie to dla Ciebie woda na młyn gimbusie :D
04.10.2014 15:23
Gdybyś od 18 lat oglądał każdy sezon to bys takich pierdół nigdy w życiu nie pisał bastor :) Chyba że masz wyjątkowo słabą pamięć :D
04.10.2014 15:12
Mario i Thomasa nie ma nawet na ławce?
04.10.2014 14:57
Bajerniak i merytoryczność to słowa wykluczające się Nookie ;) jak mu wygarniesz prawdę, to jedyne co odpowie (o ile w ogóle odpowie) to właśnie tak jak poniżej.
04.10.2014 14:48
Bajerniak często pisze kłamstwa a potem jak płaczek sie zachowuje, bo ktoś śmiał mu coś zarzucić. I zaraz zleci się stado obrońców Guardioli.... CZŁEKU - czy Ty nie widzisz, że to co ludzie do Ciebie piszą, to nie jest żadna obrona Guardioli tylko wskazywanie Tobie drogi jak zbłąkanemu? Czy aż tak jesteś ogranoczony??
No to jedziemy Bajerniaku - WSKAŻ słowa (z naciskiem na wskaż), gdzie ktoś na tej stronie pisał, że Guardiola jest NAJLEPSZYM trenerem na świecie - konkretnie, gdzie i kiedy (wiem że nie wskażesz bo NIKT tak nie pisał). Pierwsze kłamstwo. Jedziemy dalej - nie obrażasz klubu? Dobre sobie. Chociażby niżej zobacz jak nazywasz, było nie było, trenera Bayernu (tak wiem, to komplement i taka pieszczotliwa forma) - drugie kłamstwo. W artykule o Lizarazu pisałeś, że JG zakazał naszym strzelać zza pola karnego - wypunktował Cię jak dziecko lascah, wskazując Ci strzały z ostatniego tylko spotkania z CSKA. Trzecie kłamstwo.
Czy Ty widzisz człowieku co Ty tu piszesz czy tylko udajesz głupiego? A potem udajesz zdziwionego jak ludzie reagują na to co wypisujesz?
04.10.2014 00:53
To fajną fuche dorwałeś :)
03.10.2014 14:54
Wy (urzędowi maruderzy) macie rozpisany grafik obecności na tej stronie? Skończy jeden, zaczyna następny. Tak jakoś "przypadkiem" się zaziębacie. Kończy (odpuszcza) jeden i pyk, pojawia się następny :) Bo nie możliwe że ukrywacie się pod kilkunastoma nickami :D
03.10.2014 14:29
Starszy nie jesteś (tak wiem, Ty zawsze wiesz lepiej). Co do mojego gorączkowania się, to po pierwsze za wysoko siebie cenisz, bo nie jestes w stanie mnie zdenerwować, a po drugie mijasz się z prawdą. Komentarze tutaj mnie zdecydowanie bardziej śmieszą niż stresują. Ponadto nie obrażam Cię tylko stwierdzam fakty. Widocznie bardzo delikatnej konstrukcji jesteś, jeśli takie rzeczy Cię ruszają.
Pzdr.
03.10.2014 01:19
Jestem starszy od Ciebie więc z łaski swojej "dziecko drogie" możesz się zwracać do własnych dzieci, o ile je posiadasz. Po drugie, kompletnie NIC nie zrozumiałeś z tego co napisałem (tudzież celowo nie chcesz zrozumieć) więc jakakolwiek dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu. Zresztą nie wiem po raz który na tej stronie.
A co się stanie w przyszłości to sobie możesz jedynie domniemywać albo wróżyć bo tego nie wiesz - chociaż nie, Ty wiesz. W Twojej szklanej kuli ukazało się że polegniemy. I tak się z Tobą rozmawia (a raczej stara rozmawiać) - stawiasz sobie swoją tezę i naginasz fakty do tego. Jeżeli taki poziom wymiany "argumentów" Tobie odpowiada to spoko. Ja wysiadam z dyskusji z Tobą bo to jak rozmowa ze ślepym o kolorach.
Ps.Piękny kwiatek z Twojej wypowiedzi - "gra była przez większość czasu prowadzona w szybkim tempie...jednak jak się okazało to City nie jest tak mocne..." -----> totalny FACEPALM.
No potwierdzenie Twoich "mądrości", przypomne Ci chociażby dyskusje naszę z maja tego roku. Pisałeś o Boatengu:
"Nie wiem, kto widział w nim talent ze scoutów Bayernu, bo dla mnie ten zawodnik ma problemy ze zwrotnością i poruszaniem się, jest bardziej toporny niż Daniel VB. Dante jest zdecydowanie lepszym stoperem, i o tym nie mamy co dyskutować".
Dziękuję za uwagę
03.10.2014 00:46
Co za śmieszny styl rozumowania np.bajerniaka - jak w zeszłym sezonie, przez długi jego okres gra wyglądała bardzo ładnie (do pewnego momentu) to napiszę że to jeszcze taktyka po Juupie. Natomiast obecnie, gdy ta gra mniej się klei to już wina Guardioli. Powiedzmy sobie jedno - jeżeli ktoś nie lubi JG to będzie sobie pod swój wymysł dobierał wydumane "argumenty". Jak będzie dobrze to nie jego zasługa, jak będzie źle to tylko i wyłącznie jego wina. Poza tym, śmieszy mnie pisanie że jakiś styl (tiki taka, szybkie kontry czy jakaś inna) się skończył. To nie styl się kończy tylko jego wykonawcy odbiegają od założeń (nie mówią tu o Bayernie tylko ogólnie). Najlepsza taktyka sie nie sprawdzi jak jej wykonawcy tego wykonają, proste jak *******. Skoro w zeszłym sezonie Bayern potrafił grać moim zdaniem naprawdę przyjemnie dla oka, do tego EFEKTYWNIE to jednak chyba nie taki najgorszy ten nasz treneiro co?
Niektórzy traktują futbol jak dyscypline indywidualną - totalnie zero-jedynkowo, gdzie większość zależy od jednego czlowieka. A osiąganie wyników w piłce to składowa bardzo wielu rzeczy. Czasami linia dzieląca wielkie zwycięstwo od wielkiej porażki, jest naprawde cieniutka. Jeden błędny spalony, słupek w 100% sytuacji i już wyniki zupełnie inny pomimo teoretycznie świetnej gry.
O ile jestem w stanie zrozumieć, że ludzie mogą nie lubić Guardioli, stylu preferowanego przez niego, tak jednej rzeczy za cholere nie zrozumiem - ten klub cały czas się rozwija, po latach posuchy Hitzfelda (mówię o jego drugim podejści do Bayernu), męczarni za Magatha, stawiającego pierwsze kroki w trenerce Klinsmanna, nastały naprawde zacne czasy dla Bayernu. Każdy z ostatnich trenerów wniósł sporo. Van Gaal, co by o nim nie mówić, zaszczepił Bayernowi ofensywny styl gry. Juup doprowadził ten styl na jeszcze wyższe poziomy. Obecnie Guardiola dalej kontynuuje ofensywny styl gry, dodatkowo kładąc nacisk w tym sezonie na tak kulejącą w ostatnich latach, defensywe. I nawet jeśli JG nie uda się wygrać LM to też będzie miał wpływ na rozwój klubu. Każda myśl trenerska, która coś wnosi do klubu, jest cenna. Z każdej można wyciągnąć coś pozytywnego. Więc nie wylewajcie tak swoich żali na niego, bo fakt, nie jest nieomylny, mnie też nie wszystko się podoba w tym co robi. Ale wolicie nie wiem - powrót np.Magatha...?
Co do Roberta - KahnTitan pisał ostatnio o kandydatach na trenera Bayernu w postaci Tuchela albo Slomki. Myślałem że była to swego rodzaju prowokacja. Ale Ty chyba na serio masz takie spojrzenie na futbol. Skoro wymieniasz zawodników lepszych od Roberta, i piszesz o Cavanim, Aguero, Benzemie, Gomezie (chociaż szacun dla niego - gdyby to odemnie zależało to zatrzymał bym Gomeza a odesłał Mandzukica), Costa albo Dżeko to.... Ty oglądasz mecze czy żyjesz sentymentami albo nazwiskami? Zgadzam się co do Suareza, Falcao, Ibry - kaliber naprawde wysoki. Ale na miłość Boską, nie to co napisałeś o reszcie.
Robert ma talent i umiejętności. I tylko osoba mocno zawistna się z tym nie zgodzi. A talentu się nie zapomina. Więc ja absolutnie jestem spokojny że Robert sobie poradzi w Bayernie. Dajcie mu troche czasu a nawet jego przeciwnicy to dostrzegą.
Ps.Skąd Ty wziąłeś tą doitsujin, Ślężankę?? Chyba chodziło Ci o Ślązaczke...? No chyba że faktycznie miałeś na myśli sprzedawną przez jedną z firm w naszym kraju, wodę o tej nazwie :D
Ps2. Szkoda że mało osób postrzega niektóre sprawy, tak jak heat w swoim komentarzu. Swoją drogą pozdrowienia dla Ciebie heat :)
03.10.2014 00:03
Dalej wałkujecie ten styl? Masochiści jesteście :D
02.10.2014 15:15
Ładna akcja BVB i już prowadzą. Borussia w bundeslidze a w LM to jak narazie dwie różne drużyny :)
01.10.2014 20:52
Lahm ostatnio obniżył loty i to widać gołym okiem. To samo zresztą w mojej ocenie Alaba (choć na to może mieć wpływ zmiana pozycji i roli na boisku). Co do Benati, to bardzo skrupulatnie przyglądałem się jego grze w spotkaniach z City i wczoraj (meczu z Kolonią nie mogłem oglądać). Jedno trzeba mu oddać - niesamowicie potrafi się ustawiać w obronie. Dajmy mu czas a będzie naprawde wymiatał. I więcej wiary w Roberta, nie zapomina się umiejętności - te albo się ma albo nie. A że Lewy je ma, to ja jestem o niego spokojny :)
01.10.2014 13:43
Ivanie, naprawde staram się dla Ciebie przykładać indywidualne kryteria oceny, mocno specyficzne. Ale Ty nawet poza to potrafisz się przebić :) Twoje "argumenty" są tak irracjonalne że w zasadzie chyba nikt na świecie poza Tobą nie jest w stanie ich zrozumieć. Ty chyba żyjesz i funkcjonujesz na przekór wszystkiemu i wszystkim. Może masz z tego jakąś satysfakcję, nie wiem. Wybitnie dziwna jednostka z Ciebie.
01.10.2014 13:08
Oglądałem tylko drugą połowę MC z Romą ale potwierdzam zdanie Skobry. Mocno niewygodny przeciwnik. Z drugiej strony, uwzględniając że będą grać u siebie, zapewne się nie zamurują jak dzisiaj CSKA. Więc siłą rzeczy Bayern będzie miał więcej miejsca do grania. Może się okazać że będzie łatwiej grać swoją piłkę jak w Moskwie :) A jak będziemy zobaczymy.
30.09.2014 22:51
Schalke to w ogóle jakieś nieporozumienie w ostatnim czasie. Przydałoby się coś wstrząsnąć w tym klubie
30.09.2014 21:29
Ale to co drogi Ivanie piszesz, kwalifikuje się ewidentnie pod sezonowca. Z miłością do klubu jest jak z każdą inną w życiu, nie kocha się za coś ale pomimo wszystko. I tak nie zrozumiesz więc się nie będę wysilał.
30.09.2014 20:31
To chyba inne sezony bundesligi i LM oglądaliśmy. Ale Twoje zdanie, masz do niego prawo. W 99% nie zgadzam się z tym co piszesz, więc nie dziwi mnie zbytnio że i teraz mam odmienne zdanie.
30.09.2014 20:24
Oglądam mecze Bayernu, bo to klub któremu kibicuje. W przeciwieństwie do Ciebie, oglądam mecze Bayernu dla Bayernu, a nie dla pięknego futbolu. Ty oglądasz po to, żeby ponarzekać. Taka drobna różnica.
Widziałem wieeele takich spotkań Bayernu jak dzisiaj, bezbarwnych i beznamiętnych, nudnych, poprostu słabych. Za kadencji wszystkich poprzednicj trenerów przed Guardiolą. Więc zadam Tobie to pytanie - czemy wtedy oglądałeś mecze Bayernu...?
30.09.2014 20:21
Jeżeli Ivanie kierujesz pytanie do mnie, to Ci odpowiadam - wolę brzydkie wygrane, niż piękne porażki. A jeżeli tym wygranym towarzyszy piękny styl to pełnia szczęścia.
30.09.2014 20:14
Dla mnie styl w tym momencie jest o wiele mniej istotny od wyniku. Kto będzie pamiętał nawet za 2 miesiące jak grali? Nikt, liczą się 3 pkt. I kolejny krok w walce o awans. Na styl poczekam sobie cierpliwie :)
Fajnie się pośmiać z komentarzy typu "że za Felixa graliśmy również z autobusem ale się aż chciało oglądać grę". Nie wiem co poniektórzy biorą ale mniej tego, znacznie mnie bo przedawkujecie.
30.09.2014 20:11
Popieram Marienplatz, absolutnie żadnej taryfy ulgowej i tylko najmocniejszy skład. Grupa jest silna i ewentualna strata punktów będzie bolesna. Nie ma co kalkulować. W bundeslidze można sobie pozwolić na strate punktów, tu jest tylko 6 spotkań i każde ważne.
30.09.2014 12:36
Gladbach od jakiegoś czasu naprawde fajną piłkę gra. Ciekawi mnie jak Favre poradził by sobie w lepszym (z większymi możliwościami finansowymi) klubie. Choćby w takim Schalke :)
30.09.2014 12:33
Jakby ktoś posiadał jakiś fajny skrót meczu (albo chociaż same bramki) to byłbym wdzięczny. Niestety nie mogłem dzisiaj śledzić spotkania. Z góry dziękuje :)
28.09.2014 02:51
@heat - mówienie o eksploatacji to moim zdaniem, z jednej strony ściągnięcie presji z zawodników. A po drugie nie zapominaj że spora część grała na MŚ i nie przeszli pełnego cyklu przygotowań. Pewnych rzeczy nie da się nadrobić z tygodnia na tydzień :)
Co do meczu, szybko objęte prowadzenie powinno ustawić ten mecz. Inaczej będzie nerwówka i tracenie sił przed LM. A w Moskwie zawsze się ciężko gra. Choć jak pamiętam z przeszłości to Bayern zawsze wywoził z Rosji dobre wyniki :)
27.09.2014 11:38
Ivan - nie pomyliłeś się z "Czabim"? Miałeś tam umieścić Kroosa chyba :D
Ps.Poprawcie literówkę w tytule w nazwisku :)
26.09.2014 22:10
A widzieliście kiedykolwiek sytuację, obojętnie w jakie lidze czy pucharach, że stadion zamknięty dla widzów przyjmuje tylko kibiców gości? Jeszcze się z tym jak żyje nie spotkałem.
26.09.2014 10:29
Bez opcji pierwokupu to oczywiste. Natomiast zastanawiał bym się czy akurat do Juventusu. Dużo więcej niż u nas by tam nie pograł w pierwsze 11-tce. To już lepiej niż do Juve, gdyby był na miejscu pod naszym okiem :)
26.09.2014 10:26
Tak, to musi być zdf czy Ivan :)
25.09.2014 13:34
Stronka BVB ma chyba najniższy poziom wśród polskich stron zagranicznych klubów w Polsce. Przy nich nawet strony Realu czy Barcy to lux, na których da się zauważyć merytoryczną dyskusję. Poziom kompleksów, frustracji i słomy z butów, osiągnął na ich stronie absurdalny poziom. Ale skoro im to odpowiada to co mi do tego, chcą się paplać w gównie to niech to robią :)
25.09.2014 13:33
A nie zauważyliście że komentarze uzytkownika "otwarty" są zawsze prowokujące? Nawet w newsie o Greenie wali głupoty. Pewnie kolejne wcielenie Ivana, zdf czy Hugo na tej stronie, nie ma inne opcji. Kolejny nick do odstrzelenia z tej strony dla adminów.
A co do tematu - Początkowo byłem średnio nastawiony do tego transferu. Natomiast po tym co pokazuje w dotychczasowych meczach - chapeau bas.
25.09.2014 13:18
To nie chodzi o dług Realu sam w sobie, tylko o sposób prowadzenia klubu. Klubu, który bez pomocy zaprzyjaźnionych banków, układów u szczytu władzy, zwyczajnie musiałby zacisnąć mocno pasa. Można udawać że wszystko jest ok ale nie jest.
Odbiegliśmy od tematu artykułu więc nie będę śmiecił więcej :)
24.09.2014 15:33
@Rizzitelli - ok, tylko Hades tu chwali politykę Realu, która jest daaaleka od ideału. Ponadto, zwykły Kowalski nie żyje świetnie z bankami jak Perez, nie dostaje od państwa/miasta terenów w centrum za grosze, które poźniej sprzedaje za gruuube miliony, itd, itp. ;) Oby jak najszybciej pękła ta finansowa Hiszpańska bańka, w postaci Barcelony i Realu. Będzie z pożytkiem dla całej piłki.
24.09.2014 15:23
Ty masz w ogóle jakieś pojęcie o ekonomii człowieku...?
24.09.2014 13:01
Hadesie - tu masz tekst z polskiej strony Realu, jak już tak wychwalasz ich interesy:
Jak informuje dziennik AS, Real Madryt zamknął sezon 2013/14 z długiem w wysokości 602 milionów euro. Dzisiaj na walnym zgromadzeniu sprawozdanie finansowe musi zostać przyjęte przez socios. Te 602 miliony euro to kwota, którą Królewscy są winni zarówno bankom, jak i innym wierzycielom (na przykład dostawcom, innym klubom). W poprzednim roku ten dług wynosił 541 milionów, co oznacza, że po sezonie 2013/14 zanotowano spory wzrost (11,3 procent). Takie wyniki mogą tłumaczyć transferową politykę klubu, który zaczął sprzedawać takich zawodników jak Higuaín (37 milionów), Özil (45) czy Di María (75). Wszyscy ci piłkarze byli wcześniej kupieni za kwotę o wiele mniejszą, a dodatnia różnica znalazła się w sprawozdaniach. W tym czasie do Madrytu trafił Bale za 101 milionów euro (lub 91 według innych źródeł – przyp. red.). Zawodnicy amortyzują się w sposób liniowy, zgodnie z liczbą sezonów, na jaką podpisali kontrakt. W przypadku Bale’a będzie to 16,5 miliona, a w przypadku Jamesa – 13,3.
Z 602 milionów euro zadłużenia, Real Madryt 75 milionów jest winny bankom. Ponadto 361 milionów to dług krótkoterminowy, a 241 – długoterminowy. Taka sytuacja, gdy zadłużenie krótkoterminowe przewyższa długoterminowe, nie jest najlepsza. Ponadto w sezonie 2013/14 kapitał obrotowy (nadwyżka aktywów obrotowych nad zobowiązaniami krótkoterminowymi) jest ujemny i wynosi -94 miliony euro. W poprzednim sezonie również tak było (-100 milionów). W takich klubach jak Bayern czy Manchester United kapitał obrotowy jest dodatni.
Real Madryt ciągle ma bardzo wysokie przychody – 550 milionów euro (604 miliony, o których niedawno mówił Florentino Pérez, w ogóle nie pojawiły się w materiałach dla socios). 550 milionów oznacza tylko 5-procentowy wzrost, mimo że udało się zarobić 60 milionów euro na Lidze Mistrzów.
Kiedy w poprzednim roku Real Madryt ogłosił, że dług brutto wynosi 541 milionów, ekonomiści bili na alarm. Gay de Liébana twierdził, że „zadłużenie jest dosyć wysokie i stanowi 64 procent całości pasywów. Jeśli dalej będzie rosło, Real Madryt będzie musiał przekształcić się w spółkę akcyjną”. W podobnym tonie wypowiadał się Plácido Rodríguez, dyrektor Ekonomicznego Obserwatorium Sportu. „Sytuacja finansowa Realu Madryt jest bardzo zła…”, twierdził. Teraz z 541 milionów zadłużenie wzrosło do poziomu 602 milionów.
24.09.2014 11:25
@admin - jeśli uda wam się opanować Ivana, Hadesa i tym podobne jednostki to jestem zdecydowanie ZA !! Obojętnie jakie trudności sprawi to nowym użytkownikom (i dotychczasowym również). Mogę się nawet logować za pomocą skanera lini papilarnych, byle by nie musieć przebijać się przez nich w komentarzach :D
23.09.2014 22:30
Ivan - tym bardziej ten wynik pokazuje klase drużyny. Skoro grając na pół gwizdka, wygrali pewnie i wysoko... Nie bój dupy, czas jest sprzymierzeńcem Bayernu. Wrócą kontuzjowani, przepracują normalnie okres przygotowawczy, nowi zgrają się lepiej z drużyną i druga część sezonu będzie znacznie lepsza. Może inaczej, dla normalnych ludzi będzie lepsza, bo Ty zawsze znajdziesz coś, co nie będzie Ci odpowiadać. Ale o tym wszyscy wiemy :)
23.09.2014 22:23
Fakt, zadziwia brak Benatii nawet na ławce. Chyba że jakaś kontuzja (tfu tfu) znowu...
23.09.2014 19:29
W pierwsze lidze Bajerniaku, w pierwszej (ach ta Twoja ogromna wiedza o piłce...). I widzisz, to odróżnia mnie od Ciebie, zawsze zwracałem się do Ciebie z wielkiej litery, Tobie natomiast brak elementarnej kultury :) I chłopcze to możesz sobie wiesz do kogo mówić... :) I wbij sobie do głowy - nie ma dużej litery, tylko wielka. Troche wstyd jak na niby osobę z rocznika 78...
23.09.2014 18:18
Spoko, nie ma problemu :) poprostu byłem ciekawy tej kwestii (a w zasadzie istnego fenomenu). Poza tym spowiadać to można się w konfesjonale a nie na stronie. Pomijam już, że słowa takie jak "Ty", "Ciebie" piszemy wielką literą.
Ps.I spójrze w tabele, bo z tego co wiem to Stomil nadwyraz dobrze sobie narazie radzi, są na drugim miejscu :)
23.09.2014 17:36
Hah, naprawde nie musisz mi przedstawiac osoby Rudiego Vollera :) W wieku 6 lat tak zaintrygował Cię Rudi? Tylko ciekawi mnie skąd czerpałeś wiedze (poza wiedzą że takie klubi w ogóle istnieją) na temat najlepszych klubów w Niemczech. W tamtych czasach było to prawie niewykonalne :)
23.09.2014 17:20
A czy ja napisałem że nie wierze? Poprostu bardzo ciekawi mnie ten fenomen, jak mieszkając w Polsce (wnioskuje po tym co piszesz) mając 6 lat, lata 80-te (zacząłeś kibicować jak masz w profilu w roku 84) bez internetu, rozwiniętej telewizji, prasy zagranicznej, mogłeś zostać kibicem Bayernu? Bez uszczypliwości, poprostu mnie to ciekawi :)
23.09.2014 17:09
Możesz mi Bajerniak wytłumaczyć jedną rzecz, która mnie ciekawi? Jakim sposobem, skoro mieszkałeś i mieszkasz w Polsce, mogłeś w wieku 6 lat (i to w roku 1984) kibicować Bayernowi?? Istny fenomen...
23.09.2014 17:04
Mnie akurat jakoś nie specjalnie zadziwia obecny wynik Paderbornu. Bardzo często zdarzało się, że beniaminek, na początku sezonu zbierał sporo punktów, na fali rozpędu po awansie. Natomiast jak wyhamują i skończy się miesiąc miodowy, polecą sporo w dół. Nic nadzwyczajnego :)
23.09.2014 13:26
@PiotrusPan - przyjmując że stanie się tak jak piszesz (choć mam inne zdanie) to i tak po stokroć wole taki układ. Bayern wiele zaczerpnął z pracy Van Gaala, następnie z Juupa, teraz z wizji Guardioli. Zawsze mógłby być na jego miejscu ponownie np. beznamiętny Magath, bezradny bez Loewa Klinsmann, wypalony Hitzfeld czy jak ostatnio rzucił chyba KahnTitan, Mirko Slomka albo Tuchel... :)
23.09.2014 13:06
@ozzy - widzę że mamy bardzo podobne poczucie humoru haha :D
Co prawda sądząc po nazwisku taki z niego Hiszpan jak... no ale nic to :)
23.09.2014 01:43
@ozzy - mnie nie chodzi absolutnie o jakieś poczucie wyższości. To że w tym przypadku miałem racje absolutnie mnie nie dowartościowuje. Ja tylko nie lubie jak ktoś jest "koniunkturalny". I idealnym przykładem na tą koniunkturalność na tej stronie, jest wielu użytkowników (nie mam oczywiście Ciebie ozzy na myśli, bo Twoje posty są zawsze merytoryczne) którzy przy najmniejszym potknięciu Bayernu, wypełzają jak szczury z nory. Pisząc przy tym takie bzdury, że nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. W tym nawet nie ma konstruktywnej krytyki, tylko dziki atak gówniażerii, która tak naprawde z Bayernem jest max od kilku sezonów (co nie jest atakiem w ich stronę, każdy kiedyś zaczynał swoje kibicowanie). Poprostu żal człowieka ogarnia, jaki tutaj robi się poziom. Jestem od początku istnienia tej strony i obserwując co się dzieje. Kiedyś tych komentarzy było znacznie mniej. Ale były zdecydowanie bardziej treściwe.
Ale to już historia na zupełnie inne opowiadanie :)
23.09.2014 01:32
@ozzy - niech będą najlepszą parą stoperów ostatnich 20 lat w Bayernie, mi to wystarczy w zupełności. A czy zostaną najlepszą w Europie czy na świecie to już mi jest obojętne :)
23.09.2014 00:24
I dalej brniesz w zaparte. Jeśli masz niepamięć to mogę Ci komentarz po komentarzu skopiować co pisałeś. I pisałeś, że Dante (niezależnie od aktualnej formy jednego i drugiego) jest poprostu lepszym obrońcą, co wtedy Ci wypomniałem. Jasne, nie grał Jerome wtedy najlepiej. Ale ja zawsze oceniam gracza na podstawie jego umiejętności, potencjału a nie chwilowej formy. Ty natomiast, piszesz/oceniasz jak chorągiewka, w stronę, w którą w danym momencie bardziej Ci odpowiada. Tyle. I nie udaję wielkiego znawcy, tylko w przeciwieństwie do Ciebie umiem patrzeć OBIEKTYWNIE na pewne sprawy. Skoro twierdzisz, że teraz tak pisze bo Boa złapał formę, to tym bardziej miałem rację wtedy, kiedy grał przeciętnie. Wtedy jak i teraz uważam, że Boa w formie, od Dantego (również w formie najlepszej) jest o conajmniej klase lepszym obrońcą. I tyle.
I nie odpisuj bo mało mnie to interesuje co naskrobiesz, żeby wytłumaczyć po raz kolejny rzeczy, które tylko Ty widzisz i rozumiesz :)
23.09.2014 00:16
@ozzy - czy najlepszą na świecie? Nie wiem, zresztą nie lubię wybierć naj naj bo to wypadkowa wielu rzeczy. Za to napewno będzie to najlepsza para środkowych obrońców w Bayernie od naprawde wielu wielu lat.
@Bajerniak - to że jesteś jednym z tych największych maruderów na tej stronie to wiadomo. Więc nie prorokuj co się stanie jak zagramy z większymi armatami. Nikt inny jak Ty, jeszcze w maju tego roku pisałeś (kłóciłeś się) kto jest lepszym obrońcą. Dante czy Boateng. I zacytuję Twoje słowa, które wtedy mnie rozśmieszyły. Dziś bawią mnie jeszcze bardziej.
"Dante jest zdecydowanie lepszym stoperem, i o tym nie mamy co dyskutować"
Dziękuję za uwagę :)
22.09.2014 23:48
Jeszcze sporo czasu minie zanim Bundesliga zostanie najlepszą ligą świata. Jednakże wydaje się że na stałe zagościła w top 3 i prędzej wskoczy na drugie miejsce niż z tej trójki wypadnie. Można by myśleć o wyprzedzeniu PL. Ale dopóty, dopóki nie dołączy ktoś do Bayernu i BVB, dopóty nie przeskoczą tego poziomu. No i co by nie mówić to finansowo, czołówka PL wyprzedza Bundeslige. Hiszpania natomiast to obecnie jedno z najlepszych (o ile nie najlepsze) szkolenie młodzieży. Ale myślę że przyjdzie taki czas (nie wiem czy 5, 10 czy 15 lat) i Bundesliga zostanie najlepszą ligą, gdyż jest najbardziej profesjonalnie zarządzana. I to musi przynieść efekty w długofalowym działaniu :)
22.09.2014 17:27
Nie ma innej opcji, tylko Stéphane Antiga za Guardiole.
21.09.2014 22:51
Jak Bernat nie jest waleczny i pracowity to ustaw sobie TV czy kompa czy na czym tam oglądasz poprawnie bo ewidentnie Cię obraz przekłamuje.
21.09.2014 01:15
Ale niektórzy tutaj mają rozdwojenie jaźni. Sami przeczą sobie w co drugim zdaniu.
Złe fluidy dzisiaj są na tej stronie hehe
Dobrze że dzisiaj ozzy i cayman mają zacięcie w sobie żeby bronić normalności, bo nie dałoby się tego czytać bez conajmniej czteropaka albo buteleczki czegoś mocniejszego na znieczulenie :))
20.09.2014 23:22
Jednak Ivan ma mocną konkurencję do komentarza miesiąca w postaci KahnaTitana... istny kabaret, i to darmowy :)
A przy okazji pozdrawiam tych co jeszcze dwie godziny temu przyznali mistrza sezonu 2014/2014 dla BVB...
Ps.Ozzy - i tak Cię przekrzyczą :)
20.09.2014 20:21
Hades - jesteś zbyt mało inteligentny nawet na to żeby mnie obrazić. Więc śmiało, poużywaj sobie jeszcze póki możesz :)
Pozdrawiam i do wtorku :)
20.09.2014 18:07
Też Cię pozdrawiam Koanie :) jesteś zbyt mało inteligentny, żeby zrozumieć wydawałoby się prostą i jasną wypowiedź :) Ta strona jest mega specyficzna :) A jeszcze bardziej specyficzna jest tutaj moderacja :)
20.09.2014 17:59
@KahnTitan - tu nie chodzi o brak możliwości krytyki. Tylko krytyki konstruktywnej. A takie smęty jakie walisz m.in. Ty to żal dupe ściska. Gdzie byliście hipokryci jak przez ostatnie dwa sezony Bayern totalnie ZMIAŻDŻYŁ bundeslige? Jesteście jak takie małe szkodniki, które siedzą w norze, modląc się o porażkę Bayernu żeby wyjść z nory i zaatakować. Musicie mieć strasznie nudne życie :)
KahnTitan - poczytaj sobie posty np.heat, nookie, caymana,AdiFantasti - może zrozumiesz co to jest KRYTYKA. Tobie się myli krytyka ze zrzędzeniem. A to ogromna różnica.
20.09.2014 17:51
Mam nadzieje Hadesie vel Hugo że Twoja przygoda na tym nicku skończy się tak jak w przypadku Hugo82 :)
20.09.2014 17:45
Ivan po raz kolejny bardzo mocna kandydatura na komentarz miesiąca
" Do tego dochodzi jeszcze kuriozalna polityka transferowa ze sprowadzaniem samych Hizzpanow i sprzedaza Kroosa włącznie i mamy w efekcie obraz nedzy i rozpaczy."
Leżę i płaczę :)
20.09.2014 17:43
@cayman - tutaj większość na wszystko patrzy przez pryzmat tripletu. Powołująć się wielce na okres pracy Juupa. Tylko muszą mieć słabą pamięć, ile było spotkań że aż oczy bolały patrzeć na to (tak jak dzisiaj).
20.09.2014 17:41
Hades to poprzedni Hugo82, który z hukiem wyleciał z tej strony :) zresztą na szybko nicki, które w środę siedziały cicho a dzisiaj jakże ochoczo wszystko krytykują - Hades vel Hugo, Ivan, biakuyya, KahnTitan, Bazy... "Pozdrawiam" was drodzy "kibice".
20.09.2014 17:36
Szkoda, że jakoś te nicki które teraz płaczą jak małe dzieci, nie były tak aktywne w środę po meczu... po raz kolejny dziwny zbieg okoliczności co nie? Nawet Ivan wyszedł z nory... :D Rozumiem że tutejsi hipokryci, zamienili by 3 pkt z City na dzisiejszą wygraną z HSV?
20.09.2014 17:29
Meczu nie będę rozkładał na czynniki pierwsze bo wszyscy widzieli. Ale pare słów skrobnę.
Alonso - czapki z głów, kolejny po Arjenie gracz Realu, po którym będą mocno płakać :) a nie, moment... mają Kroosa... pozdrawiam Cię Ivan.
Bernat - chłopak jak na swój wiek naprawdę mega imponuje. Rośnie diamencik do oszlifowania. W tym miejscu uśmiechne się do użytkownika Hadesa (dawnego Hugo) - tak dzisiaj Bernata wkręcali jak napisałeś dzisiaj rano, to jeszcze sie pewnie chłopak nie odkręcił... pozdrawiam "ekspercie" i znikaj z tej strony czym prędzej.
Boateng - klasa przez wielkie K. Poza tym po raz kolejny potwierdziło się, że Jerome mając u boku drugiego klasowego obrońcę to zupełnie inny gracz. Baaardzo dobry występ.
No i na koniec Dante. Od długiego czasu twierdzę że to NIGDY nie był gracz na miare Bayernu. Nawet w sezonie z tripletem. Poprostu pięknie "pudrowali" jego grę Bastian z Javim. Dziś kolejny raz pokazał, że jego poziom w Bayernie to mecze z dolną częścią Bundesligi, ewentualnie pierwsza runda PN. Benatia w swoim pierwszym meczu (dodatkowo po kontuzji) pokazał formę (zapewne jeszcze daleką od maksymalnych jego możliwości) o jakiej Dante, nawet będąc w formie, może pomarzyć.
To zwycięstwo dedykuję urzędowym płaczkom z tej strony. Nie będę wymieniał po nickach ale każdy wie o kogo chodzi :)
17.09.2014 23:06
@heat - można przytaczać FAKTY ale taki np.Hades i tak będzie tłukł swoje z klapkami na oczach i z uporem godnym lepszej sprawy. Ten typ tak ma i nic panie nie poradzisz :)
17.09.2014 19:32
Już hugo vel hades w swoim żywiole haha. Zapomniałeś tylko dodać w swoich wypocinach z godziny 10:02, końcowego wyniku panie "ekspercie" :)
Jeszcze tylko niech się zlecą Ivan z Bajerniakiem i "wielka" trójca największych płaczków na tej stronie będzie w komplecie :)
Ps.Tylko jak Bayern "przypadkiem" wygra dzisiaj, to nie zapomnij zostawić tu swojego komentarza...
17.09.2014 18:51
A dla mnie mogą grać tak cały sezon jeżeli będą wygrywać :) Zresztą, każdy TRZEŹWO myślacy, nie mógł się spodziewać innego obrazu gry na początku sezonu, w takich a nie innych okolicznościach. Ważne, żeby nabijać punkty jak się tylko da w pierwszej części sezonu.
Co do Kroosa (temat chyba nieśmiertelny na tej stronie) to akurat z tego filmiku co ktoś tu wklejał, to bym go aż tak w tej konkretnie sytuacji nie winił bo cała linia defensywna zawaliła. Co nie zmienia faktu że nigdy nie był, nie jest i nie będzie walczakiem w defensywie. Do tego gra alibi w ofensywie. Zresztą, ich problem i mało mnie to interesuje. Bayern wyszedł na tym na plus, finansowo jak i sportowo. Teraz niech się martwią w Madrycie :)
14.09.2014 23:20
@mateos - użycie w tym wypadku słowa "wymiana" to mijanie się z prawdą. Kroosa sprzedali bo najzwyczajniej w świecie nie dogadali się finansowo. Xabi trafił do nas w wyniku zaistnienia pewnych okoliczności (kontuzji) i tyle. Chyba zasadnicza różnica, czyż nie? Co do jakości obu zawodników to indywidualna ocena każdego kibica ale to już osobna kwestia (ja z Tobą się nie zgadzam akurat). Przypomina mi to obecną dyskusję na temat Xerdana. Jak gra - każdy widzi. A to że ma większy potencjał... co z tego? Kroos też ma mityczne podania, strzały itd. Tylko jakoś w Bayernie tego nie pokazywał. Albo pokazywał zdecydowanie za rzadko jak na zarobki, które chciał mieć. A to że transfer Alonso jest na "chwile" to każdy wie. Dla niego jak napisałeś świetna emerytura, dla nas miejmy nadzieje że idealne wzmocnienie/uzupełnienie. I wszyscy są zadowoleni :)
Ivan - dobrze wiesz, że jeżeli Toni pokazywał by pełnie swoich umiejętności w Bayernie to dostałby tą podwyżkę w wysokości jaka by go satysfakcjonowała. A skoro nie otrzymał to widocznie na nią nie zasługiwał (co każdy OBIETYWNIE patrzący) widział na boisku. A jego zachowanie po transferze... po tym poznaje się zawodnika z KLASĄ. Porównaj pierwszą konferencję prasową Xabiego do Kroosa - jakby "delikatna" różnica... prawda? Można odejść z klasą a można odejść w poczuciu niesmaku tak jak Toni.
01.09.2014 20:53
Spokój lascah :D nie warto akurat na niego ;) A takie zachwyty były niektórych na tej stronie nad Realem... jak widać nazwiska nie grają.
Ciekawe gdzie się Ivan schował ze swoim boskim Kroosem i krytyką Alonso bo stary i hiszpan kosztem młodego Niemca... hłe hłe hłe :D
01.09.2014 01:20