Katalońskie żródła piszące o Realu i odwrotnie... wiadomo o co chodzi. A przy okazji następnego spotkania w LM włodarze Realu i Bayernu będą siedzieć obok siebie w lożach vipowskich ;)
Jakoś wyjątkowo mi się w tym roku dłuży ta przerwa między rozgrywkami bundesligi i LM :))
19.01.2016 23:32
Dokładnie, pieniądze są na pewnym poziomie absolutnie konieczne, natomiast też nie są żadnym gwarantem sukcesów. Moim zdaniem, gdyby w bundeslidze krążyły pieniądze z ligi angielskiej, to pozamiatali by reszte Europy (mam na myśli całość ligi a nie pojedyńcze kluby)
16.01.2016 18:42
Nie drogi Slayu, chciałem się tylko przez chwile poczuć jak życiowy frustrat (nie żebym do kogoś pił albo coś sugerował...:D ), któremu zbrzydło życie i ludzie i który paliwo czerpie z marudzenia. Ale jakoś nie podeszło mi :D
16.01.2016 17:33
Tu już nie ma ratunku, wszystko jest już jasne, nawet nie ma co oglądać Bayernu w rundzie wiosennej. Dramat, tragedia, blamaż, jednym słowem koniec świata.
16.01.2016 17:26
Kolejny "as" na stronie widze sie pojawił :D
Arturo piękna bramka :)
16.01.2016 15:56
Już zobaczyłem newsa z transmisją w międzyczasie :)
16.01.2016 12:33
Dołączam do prośby o link do transmisji jeśli ktoś namierzy :)
16.01.2016 12:21
Całości nie będę komentował bo szkoda czasu. Tylko jedną kwestię poruszę i naprawdę nie mam zamiaru być złośliwy.
"Ja natomiast nie mam już zamiaru psuć sobie humoru, życia osobistego czy kariery zawodowej" - jak Ty masz takie podejście i tak na Ciebie działa internet to masz poważny problem. I uwierz że piszę to bez cienia ironii, złośliwości itd. Przemyśl to.
16.01.2016 11:07
Dlatego też napisalem że zdziwiłbym się gdyby udało się go wyciągnąć z Madrytu :)
15.01.2016 16:18
Z tego co czytałem to ten zakaz obejmuje transfery do klubu. W drugą stronę są możliwe.
15.01.2016 16:15
Jakby się udało Bayernowi wyciągnąć Griezmana z Madrytu to nie ukrywam że mocno bym się zdziwił a jednocześnie ucieszył :)
15.01.2016 15:42
Widzę że moderacja jak zwykle wybiórcza na tej stronie. Jedni wyzywają i bez konsekwencji inni za merytoryczne wpisy dostają ostrzeżenie. Komedia ta moderacja :)
15.01.2016 13:20
Oczywiście, Bayern nic nie musi i może przetrzymać Lewego do końca kontraktu. A Lewy, jako profesjonalista w 100% ten kontrakt wypełni.
Ale idąc tokiem rozumowania, że kontrakt każdy zawodnik podpisywał świadomie, na z góry ustalony okres, bez przymusu, z klubem który chciał, to w zasadzie zamyka rozmowę o transferach. Czyż nie? :)
14.01.2016 23:31
Ok
14.01.2016 23:21
Swoim poniższym komentarzem, udowodniłeś, że nie nadajesz się absolutnie do dyskusji w żadnym temacie. Mimo wszystko pozdrawiam.
Ps.Stwierdzenie faktu nie jest prowokacją. Dorośniesz - zrozumiesz
14.01.2016 23:04
I Ty zarzucasz mati innym czytanie bez zrozumienia? Kabaret.
14.01.2016 22:56
"Po prostu był i jest za słaby na Bayern, co najwyżej mógłby teraz przejść do Tottenhamu lub Liverpoolu"
"Jeden z najlepszych skrzydłowych na świecie? Z całym szacunkiem, ale chyba w grze komputerowej. "
Dziękuję, postoję. Nie ogarniasz (i to po raz enty) tego co sam piszesz na tej stronie, zarzucając innym czytanie ze zrozumieniem. Tak jak swego czasu, nikt nie zrozumiał Twoich wypocin i ironii na temat szklaneczki Thiago i jego kolejnej kontuzji, więc jechałeś wszystkim że Ty wiesz co miałeś na myśli. Więc są dwie opcje - albo nie potrafisz przelać w komentarzu tego co chcesz powiedzieć albo masz problem ze zrozumieniem siebie samego. Obie opcje raczej dyskwalifikują Ciebie jako poważnego rozmówcę.
Ps.Zwroty takie jak Ty, Tobie, Ciebie, piszemy wielką literą.
Pozdrawiam
14.01.2016 22:52
Bayern nie walczy z Realem o absurdalne kwoty za transfery. Natomiast jeśli chodzi o pensje jest już zupełnie odwrotnie. Odliczając z oczywistych względów Ronaldo, cała reszta zarobków jest absolutnie porównywalna. Więc Robert zarobi/może zarobić, tyle samo w obu klubach. Kwestia samego zainteresowanego, którą opcje wybierze. Można z jednej strony mówić, że ma ważny kontrakt i Bayern go nie puści. Ale jeśli nie będzie u Roberta woli przedłużenia kontraktu, to klub go puści bo nie jest instytucją charytatywną żeby odpuszczać zarobek i to konkretny. (Patrz Kroos).
Natomiast jeszcze osobną kwestią jest to, czy z punktu widzenie sportowego (nie medialnego) transfer do Madrytu jest awansem. Dla mnie nie.
14.01.2016 22:46
Czyli jak nie gra w Monachium to nie jest świetnym zawodnikiem... logika na poziomie, nie ma co. Ok, Twoje zdanie. Ale nijak ma się do rzeczywistości.
14.01.2016 22:38
Nie chce się wcinać między wódkę a zakąskę ale... Ty naprawde matilegolas uważasz Reusa ze przeciętnego zawodnika?? Ekhm... :D
Jeżeli tylko BVB puściło by info że chcą go sprzedać, to lista topowych klubów czekających w kolejce byłaby długa.
14.01.2016 22:33
Ale jaki jest tutaj LoganOx sens porównywania tego do lig NHL, NFL, NBA itd.? Nie widzę żadnego podobieństwa. Porównujesz ligę krajową (NBA, NHL , NFL itd.) do rozgrywek 18-20 z kilku krajów i że tam się to nikomu nie nudzi. To tak samo jak się kibicom nie nudzi Bundesliga, La Liga, BPL i reszta. Mylisz logikę.
Ale pomijawszy to wszystko - bawił by Ciebie sztuczny twór, stworzony TYLKO dla kasy? Podtrzymuje swoje zdanie że to dobrze, że jesteś w zdecydowanej mniejszości.
14.01.2016 21:57
LoganOx - dzięku Bogu jesteś w absolutnej mniejszości. Już teraz oglądanie tych samych par po raz enty w LM powoduje wymioty. Oglądanie tego co roku byłoby zdecydowanie nie do strawienia przeze mnie i myślę przez zdecydowaną większość kibiców na świecie.
Pomijam już, że ja byłbym absolutnie za tym żeby tylko mistrz danej ligi grał w LM. Ale to już nie realne. Niestety ogromne pieniądze zniszczyły piłkę nożną bardzo mocno.
14.01.2016 15:18
Dobrze Cię rozumiem Globus :)) też wsparłbym taką opcję :)
Co do zbiórki na serwery w tej czy innej formie... myślę ze wielu czytelników dorzuciłoby się, kosztem denerwujących reklam.
14.01.2016 08:35
U mnie tak jak jastrzab pisze - adblock i zero problemu. Natomiast faktycznie bez adblocka jest masakra.
10.01.2016 12:01
@Adi - obiektywnie przyznaj, kojarzysz mecz, w którym Rode zrobił różnicę? To jest gracz tylko lub aż solidny. To nie jest zarzut w stronę Rode tylko stwierdzenie faktu. Mullerem nie będzie, że cały ,mecz może grać piach i nagle bum. Nie będzie też graczem, który docelowo będzie ciągnął grę Bayernu. Nie będzie też czarował swoją techniką. Będzie solidnym wyrobnikiem. Moim zdaniem masz złe podejście do tematu Rode i tego, że ludzie mają takie zdanie w tej kwestii :)
Dla mnie osobiście ma status zmiennika. Jeżeli ma większe ambicje - powinien odejść. Jeśli taka rola mu nie przeszkadza, jak najbardziej jestem za tym żeby pozostał u nas.
09.01.2016 14:51
@Adi - to nie chodzi o to że ktoś nie poważnie traktuje Rode. Poprostu, jak sam napisałeś, to solidny rzemieślnik. Aż tyle i tylko tyle. Nie wskoczy poziom wyżej. Więc w takim klubie jak Bayern, będzie poprostu zmiennikiem, ewentualnie 1 skład ze słabszym rywalem. A to że takie "żelazne płuca" są potrzebne w każdej drużynie to prawda :)
09.01.2016 13:49
Bawią Cię zywieczdroj te głupoty które wrzucasz tutaj?
30.12.2015 22:20
"Ale Shaqiri w jego wieku był na podobnym poziomie"
Można się nie zgadzać i mieć różne zdania ale... ja nie wiem przez jakie Ty okulary oglądasz mecze, że we wszystkich tematach masz jakieś dziwne teorie. Coman zjada Xerdana na śniadanie. Przez pare miesięcy zrobił, pokazał, dał drużynie więcej, niż Xerdan przez cały pobyt w Bayernie.
29.12.2015 02:15
Jeśli dalej będzie rozwijał się w tym tempie to będzie fantastycznie. Wtedy nie będzie nawet żadnej dyskusji czy wykupować bo temat będzie oczywisty
28.12.2015 22:30
Z tym Fabregasem to mam nadzieję że to tylko mało smaczny dowcip :) Co do Benatii, jeśli i po przerwie zimowej dalej będzie taki szklany to w zasadzie jego los będzie przesądzony.
28.12.2015 22:28
Widzę że daro022 wrócił na stronę jak zbity pies. Może jak się ogarniesz to pobędziesz chwilę dłużej niż na poprzednim nicku. Ale sądząc po Twoim poziomie (albno jego braku) znowu długo tu nie zagrzejesz miejsca :D
28.12.2015 22:25
Wiem, że troche martwy okres jeśli chodzi o ciekawe newsy. Ale bez przesady, nie róbmy z tej strony portalu plotkarskiego, na poziomie pudelka czy czegoś podobnego. Wiadomo że jest dużo plotek ale ta jest tak bezsensowna, że aż dziwie się że ktoś to wstawił.
Ps.Widać Ivan że nie oglądasz poczynań Toniego w Madrycie. Inaczej sam byś wiedział jak delikatnie mówiąc - mijasz się z prawdą.
28.12.2015 21:39
Zamieniliśmy na stronie daro022 na zywcazdroj - z deszczu pod rynne :D
27.12.2015 22:37
Ok, żyj tam w swoim świecie, ja wysiadam :)
27.12.2015 20:47
Tak tak żywiec, cała prawda całą dobę :D
27.12.2015 20:28
Jeden gigant w postaci daro022 poleciał to następny zywieczdroj się uaktywnił od nastu dni. Jak nie urok to sraczka na tej stronie :)
27.12.2015 20:10
Też w żadną przebudowę nie wierzę. Max 2-3 korekty w składzie.
27.12.2015 15:58
A po ostatniej kolejce żywieczdrój tak się zachwycał kanonierami. A tu takie bum bum :D
26.12.2015 23:34
Opieranie się na info ze strony fangol... zacne źródło :D
Ps.Długo będziesz żywiec rozmawiał sam ze sobą?
26.12.2015 22:06
Prawdopodbnie nowe stroje domowe Bayernu na sezon 2016-2017. Bardzo zgrabne :))
@heat - cieszy szybka reakcja. Również ubolewam że w takim temacie ale niestety.
25.12.2015 23:58
@Riberyy007 - myślę, że daro022, jako najzagorzalszy kibic Realu na naszej stronie, raczej zna oba zespoły. Poprostu jego pisownia jest... tragikomiczna :) Wziąłby się dzieciak za naukę ojczystego języka, to woli klepać te swoje durnoty. Takie czasy niestety. Pokolenie analfabetów rośnie :)
25.12.2015 00:56
A na nie zdolnym śląsku byś mógł? :D
Ps.Pocisneli by Cię? Wątpię żeby to Tobie przeszkadzało. Np. tutaj wszyscy Tobie cisną :D
Idź lepiej poszukać swojego trypetu, może znajdziesz. Wesołych Świąt. Bywaj :D
24.12.2015 23:31
Takie macie zasady w szkole? :D
24.12.2015 23:19
Chyba się Tobie coś bardzo ciężkiego na głowe zwaliło darusiu bo nie byłeś, nie jesteś i nie będziesz moim ziomkiem :D
24.12.2015 23:12
@Riberyy007 - kij tam już z Athletiko. Ale nie wiem po raz który czytam u niego słowo "trypet". Za pierwszym razem myślałem że może literówka. Ale po raz nasty to nie jest przypadek. Zresztą, number one u daro022 jest "koniował".
Taki fantasta kabareciarz na stronie. Jeżeli nie może być normalnie, to niech przynajmniej jest zabawnie z nim :D
24.12.2015 23:00
Również dołączam do świątecznych życzeń :)
24.12.2015 18:49
Również polecam książkę :)
23.12.2015 21:00
Nawet nie rozumiesz o czym mowa. Ale widocznie nie przeskoczysz pewnego poziomu. Bez odbioru.
23.12.2015 18:35
Jak brakuje argumentów to zaczynają się inwektywy typu "matoły". Ale co zrobić, sam swój poziom pokazujesz. Więc nie licz że ktoś ogarnięty podejmie dyskusje z Twoimi herezjami.
23.12.2015 18:21
Z każdym kolejnym komentarzem żywiec, podnosisz sobie poprzeczkę. Niedługo zabraknie skali żeby ocenić Twoje herezje :D
23.12.2015 14:28
To dobrze że myślisz, chwali się.
21.12.2015 22:12
@Zywcuzdroju, dzisiejszy mecz to tam jeszcze nic. Ale przypomnij sobie jakiego gonga nam Arsenal sprzedał w Monachium, do dzisiaj nie mogę wyjść z podziwu dla tej nowoczesnej taktyki. Do ostatniej minuty ostatniej kolejki drżałem, czy nas nie wyprzedzą w grupie rzutem na taśme.
21.12.2015 21:59
Jak czytam komentarze w stylu że trener przychodzi na gotowe, albo że jakiś zespół to samograj i każdy mógłby ich prowadzić i wygrywać to... trzeba mieć chyba IQ na poziomie ameby :D i nie chodzi mi tylko o Bayern ale o każdy inny zespół.
21.12.2015 19:10
Zapewne przychodząc do Monachium miał pełną świadomość, jak marginalną rolę będzie pełnił. Skoro się zgodził to nie może mieć żadnych pretensji. Zawsze fajnie wygląda w piłkarskim CV angaż w którymś z piłkarskich gigantów.
21.12.2015 19:00
To tylko wierzchołek góry lodowej. Niestety dzisiejszy sport jest przeżarty dopingiem i korupcją. "Pecha" mają Ci co wpadną.
21.12.2015 18:57
A uznajesz że tryplet, który osiągnął Bayern w ostatnim sezonie Juupa był totalną klapą? Masz już bajerniak takie klapki na oczach (żeby nie powiedzieć dosadniej) że już nawet nie trybisz co kto pisze.
20.12.2015 22:26
Zmęczyłem do mniej więcej setnego komentarza, dalej nie szło już czytać wysypu idiotów :)
Nowy trener nie jest wyborem moich marzeń. Jeżeli prawdą jest, że Pep wybierze City to absolutnie nie zrozumiem tej decyzji.
Ale trzeba przyznać że Bayern od strony PR rozegrał to świetnie. Odrazu ujawnił nowego trenera, tak więc cała uwaga nie skupia się na Pepie.
No nic, oby zmiana trenera skończyła się tak jak poprzednio czego wszystkim nam życzę :)
20.12.2015 22:16
Kończąc temat daro022 - czy można traktować poważnie kogoś, kto pisze:
"a guardiola co sam zrobił? ustawił messiego na środku ataku?"
Nie wiadomo czy załamać ręce, czy śmiać się :)) Ale nic, wiele ciężkich przypadków było na tej stronie więc i ten jakoś wytrzymać trzeba :))
Dobrej nocy wszystkim :)
19.12.2015 01:28
Haha :D
19.12.2015 00:55
@tcbmx2 - oni nie muszą zmieniać nicków, mają po kilka/kilkanaście kont i w zależności od potrzeby korzystają z jednego z nich :))
19.12.2015 00:18
Gdyby w polskiej wersji Fify dali komentarrz Hajty... byłby hit :D
18.12.2015 23:04
O, byłeś już nawet na stronie City że widziałeś co piszą? Coraz lepiej, chyba nie możesz się zdecydować komu kibicować, tyle klubów że dostajesz zawrotu głowy :D
Koniował będzie mi się z Tobą kojarzyć tak mocno, jak słynne Tomka Hajty "co trzeba sobie powiedzieć" :D
Ps.Chyba ze chodzi Tobie o stronę citibanku ale też pudło. Nie mam tam konta :D
18.12.2015 22:58
@Dziki79 - Alaba pisze z małej. Jednak nazwe klubu z Madrytu, daro zawsze pisze z wielkiej litery. Taki nawyk, pewnie wyrobiony przez lata kibicowania królewskim... :D
Wszyscy już z Ciebie cisną polewke daro a Ty dalej widze swoje głupoty wypisujesz, niereformowalny jestes :)
18.12.2015 22:46
Nie ma takiej opcji. W dzisiejszej piłce, zwłaszcza na najwyższym poziomie, to jest poprostu niemożliwe. Nawet w Bayernie, gdzie nie podchodzi się nad wyraz nerwowo do kwestii trenerów.
17.12.2015 22:41
W jakim sensie Fergusonem?
17.12.2015 22:37
Zbyt dużo znaków na niebie i ziemii wskazuje na odejście Pepa i przyjście Carlo, żeby to nie była prawda. Trochę zrobiło się z tego niepotrzebne show. Niestety ze smutnym zakończeniem. Ale w tym sezonie i w letniej przerwie ciekawie będzie w światku trenerskim. Nie mniej jak przy topowych transferach. Mou wyleciał, zaraz pewnie poleci Van Gaal, odchodzi Pep, Benitez na wylocie z Realu. Carlo do Bayernu, Klopp do Liverpoolu, ponoć Chelsea mocno będzie naciskać na sprowadzenie Simeone. Dzieje się na trenerskiej giełdzie, oj dzieje :)
17.12.2015 22:34
Tajemnica handlowa dzieciaku :)
17.12.2015 22:04
Dokładnie, o ile niektórzy się tajniaczą (jak daro022) tak inni od początku nie ukrywają swojej ******* jak koan :) Co zrobić. Kiedyś o tym myślałem o czym napisał lokus. Myślicie że to ma miejsce na naszej stronie... ? :))
17.12.2015 22:00
Ok, to ślij swoje CV do klubu. Masz w mojej osobie pierwszy głos poparcia. Jak to mówią - tylko wariaci są coś warci, więc do dzieła koanie :)
17.12.2015 21:57
Znikaj już z tej strony bo przyszedłeś tutaj nie wiem po co, pisząc ciągle o innych klubach. Jak wrzód na dupie jesteś :) Leć na swoją ulubioną hala stronę wychwalając w niebiosa królewskich dzieciaku :)
17.12.2015 21:45
Równie dobrze mógł odnieść kontuzje wchodząc na ostatnie 15 minut - to jest tylko gdybanie. Równie dobrze mógł jeszcze pół roku grać ogony. Bzdura. Skoro trener dostał zielone światło na wpuszczenie Francka to to zrobił. Po to w końcu ma szeroką kadrę żeby z niej korzystać, zwłaszcza przy wielu kontuzjach.
Co do Francka, facet swoje już zrobił dla Bayernu. Niestety jak juz pisałem wcześniej, organizmu nie oszuka. Trzeba się przyzwyczajać że Franck zaczyna schodzić z piłkarskiej sceny. Tak jak i Bastian, zaraz Lahm, jeszcze troche i Arjen, itd. Niestety.
Co do nowego trenera - Bayern nie postawi na żadnego żółtodziona jak pisze Logan. Trzeba chyba być naiwnym żeby w ogóle tak pomyśleć. Pewnie następcą będzie Włoch. Nie ukrywam że nie jestem zwolennikiem Carlo. Ponadto uważam że nie wniesie Bayernu na wyższy poziom niż obecnie. Pisanie o Mou, to trzeba być oderwanym od rzeczywistości. Ciężko będzie znaleźć zastępstwo, oj ciężko.
17.12.2015 21:39
Narazie to tylko plotki, które jedni przedrukowują od drugich bo temat nośny. Ale zakładając zmianę (niestety) to szczerze, mnie nie podoba się kandydatura Włocha. Tym bardziej że to odmienna filozofia gry. Bayern nie zaczął się na Pepie i na nim nie skończy. Ale trudno będzie znaleźć zastępstwo z najwyższej półki. Zamiast Carlo wolałbym Hiddinka jeżeli Pep nie przedłuży.
17.12.2015 12:24
Nookie, Ty na poważnie piszesz że najlepsza byłaby decyzja maju? Bayern to nie liga amatorska, grudzień to i tak już bardzo późny termin. W maju to już będą planowane transfery w klubie na przyszły sezon konsultowane od kilku miesięcy z trenerem, a nie martwienie się czy Pep zostanie.
16.12.2015 11:32
Acha, czyli Mario nic przed przyjściem do Bayernu nie pokazał. I dlatego klub zapłacił 37mln a zawodnik dostał wysoki kontrakt.
Brawo Ty :D
16.12.2015 00:48
Nookie, nie zgodzę się, że Bayern w pełnym składzie, w chwili obecnej grałby tą samą piłkę. Swój wniosek wysuwasz na podstawie zeszłych sezonów. Tylko małe "ale". Co by ktos nie sądził o Pepie, to każdy obiektywnie oceniający zauważy, że w obecnym sezonie, Pepowi udało się uniezależnić Bayern do obecności Franka i Arjena. Jakże znamienne jest to, że tak długa nieobecność np.Francka w zasadzie nie była odczuwalna w obecnej rundzie. Zeszłoroczny bój z Barceloną - i lament że nie mamy skrzydeł.
Żeby nie było że skreślamy Arjena czy Francka, to nadal mega klasowi gracze. Ale cieszy to, że przy ich podatności na kontuzje, Bayern nie leży przez to na łopatkach bo Bayern dostał naprawdę mega zasilanie na skrzydłach. Podsumowując, sam widzisz że Bayern rok do roku się zmienia. W obecnym jest jeszcze silniejszy niż rok temu. Sam widziałeś jak wyglądał Bayern z Costą, Arjenem, Alabą, Goetze, Thiago itd., a jak wygląda Bayern bez tej ofensywnej siły.
Ps.Chyba sie coś daro022 lekko pomyliło, że Goetze dostał z marszu a Robert musiał ciężko pracować, skoro obaj zawodnicy przychodzili w roli gwiazd z Borussi a żaden z nich nie renegocjował kontraktu z Bayernem po jego podpisaniu :)
16.12.2015 00:37
Mecz porywający nie był. Widać że koniec rundy się zbliża. Z jednej strony zawsze powinno się grać na pełnym zaangażowaniu, zwłaszcza gdy jest tylko jeden mecz. Ale z drugiej strony, nie uwierzę, że piłkarze którzy grali/grają wielkie mecze, finały LM czy mistrzostw świata, są w stanie na koniec rundy, zmobilizować się na Darmstadt jak na półfinał LM np. z Realem czy Barcą. Zgodzę się że mecz był wręcz słaby w wykonaniu Bayernu ale można to obiektywnie jakoś tłumaczyć. Natomiast rozumiem Thomasa o tyle, ze ja też nie lubie takiego czarnowidztwa i stękania - co to będzie za dwa miesiące itd. Jest awans, o stylu nikt nie będzie pamiętał za chwile. Liczy się wynik i tyle. Ten jest prawidłowy i tyle. :)
15.12.2015 23:15
Pięknie Alonso to zrobił :)
15.12.2015 21:11
Nie ukrywam że zdecydowanie liczę że Pep jednak zostanie. Ale gdyby okazało się że jednak nie, to uważam kandydature Hiddinika ze bardzo dobrą. Z nazwisk, które przewijały się w razie zastępstwa Pepa, to moim zdaniem Hiddinik pasowałby najbardziej. Mam jednak nadzieję że Pep przedłuży kontrakt.
14.12.2015 23:05
Zaskakująca jest forma Leicester, chyba mało kto przypuszczał że będą liderem po 16 kolejkach, więc żaden to przypadkowy lider po 2-3 pierwszych kolejkach. Ciekawe kiedy i czy w ogóle spuchną ;))
Właśnie zobaczyłem że Bayern na swoim oficjalnym facebooku zamieścił po dzisiejszym losowaniu LM wpis po polsku - sympatyczne musze przyznać :))
14.12.2015 22:13
Adi - sam widzisz, że nie da się w dzisiejszym futbolu, "przyspawać" piłkarza tylko do jednej pozycji (no może poza bramkarzem, choć Neuer jakby temu czasami zaprzeczał :D ).
Ps.Co by nie było na tej tajemnicznej karteczce to ważne że przyniosło końcowy efekt w postaci 3pkt. I to w okresie wielu kontuzji. Wygrywać jak wszystko się układa jak z nut jest fajnie. Sztuką właśnie jest pokonywać trudności :)
13.12.2015 14:57
Temat kontuzji jest zagadkowy. W ostatnich latach, plaga kontuzji dotkneła w sumie każdy wielki zespół, Bayern, Real,Barca, Arsenal, United, BVB itd.. W jednym, w dwóch klubach, mogłaby to być wina sztabu. Ale nie uwierzę, że największe kluby świata, nie mają odpowiednich sztabów medycznych, skoro we wszystkich jest podobnie. Zawodnicy topowych klubów, grają jeszcze sporo spotkań reprezentacyjnych.
Może obecnie w futbolu, na najwyższym poziomie, liczba gier a co za tym idzie obciążeń jest poprostu za duża?
13.12.2015 14:33
Niektórzy to muszą doszukiwać sie na siłe problemów.
Jak ktoś ma problem, ze trener przekazuje instrukcje zawodnikom na kartce to... sam ma problem ale ze sobą.
Narzekanie na zmiane pozycji - hmm, gra ewidetnie siadła, nie kleiło się. Trener szuka zmiany ustawienia żeby to rozruszać - źle, bo nie będzie automatyzmu. Oczywiście jakby nic w przebiegu gry do końca meczu się nie zmieniło i padł by remis to też byłoby źle, tym razem dlatego że trener nic nie zmienił. Więc co by nie było to i tak będzie źle.
Ja nie wiem, czy od świetnych wyników w ostatnich latach Bayernu, nie poprzewracało się co poniektórym w d***ach??
Ps.Ja nie mam nic przeciwko krytyce ale uzasadnionej. A to jest marudzenia dla marudzenia.
13.12.2015 14:22
Jeżeli już można coś zarzucić ekipom z bundesligi, to moim zdaniem zdecydowanie bardziej "winne" jest Leverkusen. Mieli słabszą grupę od Gladbach, mają zdecydowanie większe doświadczenie w Europie. A i tak nie dali rady wyjść z grupy.
Stety/niestety, obecna LE to puchar pocieszenia, dla najsilniejszych przykra konieczność. Pieniądz i prestiż absolutnie nie porównywalny do ligi mistrzów. Dodatkowo występy w LE też odbijają sie na rodzimej lidze. Tak więc wiele klubów wystawia tam młodzież, taki poligon doświadczalny. Skoro sama UEFA traktuje ten puchar po macoszemu (przede wszystkim finansowo), to trudno się dziwić że i największe kluby odpuszczają takie zabawy.
11.12.2015 01:51
Nie zgodzę się z tą opinią. Umiejętności ma. Ale podatność na kontuzje przekreśla w sumie jego dalszą karierę w Bayernie. Środek obrony, to newralgiczna pozycja, w której zgranie ma ogromne znaczenie. Niestety w Bayernie od wielu lat jest z tym problem. Jest Boa, nie ma reszty. Benatia wiecznie kontuzjowany. Holger to dla mnie nie poziom Bayernu (do tego również wiecznie kontuzjowany). Marnowanie Martineza na środke obrony to błąd. Kirchoffa nie biorę nawet pod uwagę. Wraz z transferem Benatii miały się rozwiązać problemy Bayernu w tej formacji. Niestety jak się okazuje, narazie niczego nie rozwiązał ten transfer. Środkowy obrońca to jest absolutny priorytet na letnie okno transferowe. Bo wątpię że uda się kogoś sensownego kupić w okienku zimowym, tym bardziej takiego, który będzie uprawniony do gry w LM.
10.12.2015 18:24
Ponoć Bayern po wczorajszym meczu, zarobił już łącznie, licząc wszystkie źródła dochodów, ponad 54mln euro w tej edycji LM. Mega wynik :) na to też wpływa niestety odpadnięcie BM oraz Bayeru z dalszych rozgrywek LM.
10.12.2015 15:22
Costa miał w nocy wypadek samochodowy w nocy w Monachium. Stłuczka z tramwajem. Całe szczęście nic się nie stało :)
10.12.2015 15:15
Ty udajesz żywiec, czy naprawdę tak mało inteligentny jesteś? :)
10.12.2015 15:05
Taka rola ojców ;)
10.12.2015 14:36
Czasem jak widzę, jakie oczywistości tutaj trzeba tłumaczyć, to zastanawiam się, gdzie ten świat zmierza :)
10.12.2015 14:26
Masz racje, do niczego Cie się nie przyda :D
10.12.2015 14:22
A czy ktoś mówi ża ma nie być? Chyba nie o tym mowa...
10.12.2015 13:41
Ależ jedno nie wyklucza drugiego w waszej dyskusji. To, że wychowanek będzie zawsze nad resztą, to fakt. Ale to nie zmienia faktu, że można być obiektywnym w stosunku do każdego, niezależnie czy wychowanek czy gracz transferowany do klubu :)
10.12.2015 13:30
Ale to nie chodzi o prywatne sympatie i antypatie Gladius, to nie ma tutaj nic do rzeczy :)
Żywiec pisał, że każdy kibic Bayernu musi źle życzyć konkurencji, bo Bayern chce być najlepszy. Tylko co to za radość, być najlepszym wśród najsłabszych. Dla mnie żadna. Dla żywca może to spełnienie marzeń.
Tylko o to mi chodziło :)
10.12.2015 13:26
Ale jaki to sukces być najlepszym pośród słabych? Pokrętna logika. I nie bądź taki żywieczdrój do przodu, bo Bayern również miewał ciężkie chwile. Tak jak United, Real, Barca i wszyscy.
10.12.2015 13:11
Nie rozbierałbym tej kwestii na czynniki pierwsze. Tomek potrzebuje Roberta i odwrotnie. Gdy obaj są jednocześnie na boisku gra wygląda o wiele lepiej. Świetnie ten duet się uzupełnia i o to chodzi :)
10.12.2015 13:09
@Thomas - no ale przyznasz, że porównanie takie troche... słabe? :) Wykonać dwa karne a dwadzieścia... :)
09.12.2015 23:16
Właśnie sobie spojrzałem na skrót Leverkusen... tragedia, odpadli na własne życzenie (zresztą jak zazwyczaj). Dzwina drużyna, potencjał jest tam naprawde spory ale psychika nie wyrabia.
Tak jak byłem zwolennikiem Benatii w Bayernie tak te kontuzje są koszmarne. Niestety, środek defensywy jest newralgicznym punktem. Tu zgranie jest absolutnie konieczne a nie da się tego budować w oparciu o tak podatnego na kontuzje zawodnika. To jest pozycja zdecydowanie najsłabsza w Bayernie. Oby nie kluczowa w drodze po zwycięstwo w LM.
Ps.Brawo Lewy, obie bramki - klasa. Bardzo fajnie ogląda się współpracę Roberta z Tomkiem.
09.12.2015 23:12
O czym Ty w ogóle piszesz otwarty? Jak ktoś Ci napisał prawde że brak jest logiki w Twoich słowach, to nie mając kontrargumentu zaczynasz z tematem Guardioli. Zdecyduj się człowieku o czym piszesz bo odstawiasz dzieciande.
09.12.2015 18:37
Gdyby babcia miała wąsy... najpierw otwarty gdybasz sobie co by było gdyby to i tamto a potem się dziwisz reakcji. Gladius sobie również pogdybał a Ty piszesz o OBIEKTYWNOŚCI. Zaiste kabaret niezły :)
Katalońskie żródła piszące o Realu i odwrotnie... wiadomo o co chodzi. A przy okazji następnego spotkania w LM włodarze Realu i Bayernu będą siedzieć obok siebie w lożach vipowskich ;)
Jakoś wyjątkowo mi się w tym roku dłuży ta przerwa między rozgrywkami bundesligi i LM :))
19.01.2016 23:32
Dokładnie, pieniądze są na pewnym poziomie absolutnie konieczne, natomiast też nie są żadnym gwarantem sukcesów. Moim zdaniem, gdyby w bundeslidze krążyły pieniądze z ligi angielskiej, to pozamiatali by reszte Europy (mam na myśli całość ligi a nie pojedyńcze kluby)
16.01.2016 18:42
Nie drogi Slayu, chciałem się tylko przez chwile poczuć jak życiowy frustrat (nie żebym do kogoś pił albo coś sugerował...:D ), któremu zbrzydło życie i ludzie i który paliwo czerpie z marudzenia. Ale jakoś nie podeszło mi :D
16.01.2016 17:33
Tu już nie ma ratunku, wszystko jest już jasne, nawet nie ma co oglądać Bayernu w rundzie wiosennej. Dramat, tragedia, blamaż, jednym słowem koniec świata.
16.01.2016 17:26
Kolejny "as" na stronie widze sie pojawił :D
Arturo piękna bramka :)
16.01.2016 15:56
Już zobaczyłem newsa z transmisją w międzyczasie :)
16.01.2016 12:33
Dołączam do prośby o link do transmisji jeśli ktoś namierzy :)
16.01.2016 12:21
Całości nie będę komentował bo szkoda czasu. Tylko jedną kwestię poruszę i naprawdę nie mam zamiaru być złośliwy.
"Ja natomiast nie mam już zamiaru psuć sobie humoru, życia osobistego czy kariery zawodowej" - jak Ty masz takie podejście i tak na Ciebie działa internet to masz poważny problem. I uwierz że piszę to bez cienia ironii, złośliwości itd. Przemyśl to.
16.01.2016 11:07
Dlatego też napisalem że zdziwiłbym się gdyby udało się go wyciągnąć z Madrytu :)
15.01.2016 16:18
Z tego co czytałem to ten zakaz obejmuje transfery do klubu. W drugą stronę są możliwe.
15.01.2016 16:15
Jakby się udało Bayernowi wyciągnąć Griezmana z Madrytu to nie ukrywam że mocno bym się zdziwił a jednocześnie ucieszył :)
15.01.2016 15:42
Widzę że moderacja jak zwykle wybiórcza na tej stronie. Jedni wyzywają i bez konsekwencji inni za merytoryczne wpisy dostają ostrzeżenie. Komedia ta moderacja :)
15.01.2016 13:20
Oczywiście, Bayern nic nie musi i może przetrzymać Lewego do końca kontraktu. A Lewy, jako profesjonalista w 100% ten kontrakt wypełni.
Ale idąc tokiem rozumowania, że kontrakt każdy zawodnik podpisywał świadomie, na z góry ustalony okres, bez przymusu, z klubem który chciał, to w zasadzie zamyka rozmowę o transferach. Czyż nie? :)
14.01.2016 23:31
Ok
14.01.2016 23:21
Swoim poniższym komentarzem, udowodniłeś, że nie nadajesz się absolutnie do dyskusji w żadnym temacie. Mimo wszystko pozdrawiam.
Ps.Stwierdzenie faktu nie jest prowokacją. Dorośniesz - zrozumiesz
14.01.2016 23:04
I Ty zarzucasz mati innym czytanie bez zrozumienia? Kabaret.
14.01.2016 22:56
"Po prostu był i jest za słaby na Bayern, co najwyżej mógłby teraz przejść do Tottenhamu lub Liverpoolu"
"Jeden z najlepszych skrzydłowych na świecie? Z całym szacunkiem, ale chyba w grze komputerowej. "
Dziękuję, postoję. Nie ogarniasz (i to po raz enty) tego co sam piszesz na tej stronie, zarzucając innym czytanie ze zrozumieniem. Tak jak swego czasu, nikt nie zrozumiał Twoich wypocin i ironii na temat szklaneczki Thiago i jego kolejnej kontuzji, więc jechałeś wszystkim że Ty wiesz co miałeś na myśli. Więc są dwie opcje - albo nie potrafisz przelać w komentarzu tego co chcesz powiedzieć albo masz problem ze zrozumieniem siebie samego. Obie opcje raczej dyskwalifikują Ciebie jako poważnego rozmówcę.
Ps.Zwroty takie jak Ty, Tobie, Ciebie, piszemy wielką literą.
Pozdrawiam
14.01.2016 22:52
Bayern nie walczy z Realem o absurdalne kwoty za transfery. Natomiast jeśli chodzi o pensje jest już zupełnie odwrotnie. Odliczając z oczywistych względów Ronaldo, cała reszta zarobków jest absolutnie porównywalna. Więc Robert zarobi/może zarobić, tyle samo w obu klubach. Kwestia samego zainteresowanego, którą opcje wybierze. Można z jednej strony mówić, że ma ważny kontrakt i Bayern go nie puści. Ale jeśli nie będzie u Roberta woli przedłużenia kontraktu, to klub go puści bo nie jest instytucją charytatywną żeby odpuszczać zarobek i to konkretny. (Patrz Kroos).
Natomiast jeszcze osobną kwestią jest to, czy z punktu widzenie sportowego (nie medialnego) transfer do Madrytu jest awansem. Dla mnie nie.
14.01.2016 22:46
Czyli jak nie gra w Monachium to nie jest świetnym zawodnikiem... logika na poziomie, nie ma co. Ok, Twoje zdanie. Ale nijak ma się do rzeczywistości.
14.01.2016 22:38
Nie chce się wcinać między wódkę a zakąskę ale... Ty naprawde matilegolas uważasz Reusa ze przeciętnego zawodnika?? Ekhm... :D
Jeżeli tylko BVB puściło by info że chcą go sprzedać, to lista topowych klubów czekających w kolejce byłaby długa.
14.01.2016 22:33
Ale jaki jest tutaj LoganOx sens porównywania tego do lig NHL, NFL, NBA itd.? Nie widzę żadnego podobieństwa. Porównujesz ligę krajową (NBA, NHL , NFL itd.) do rozgrywek 18-20 z kilku krajów i że tam się to nikomu nie nudzi. To tak samo jak się kibicom nie nudzi Bundesliga, La Liga, BPL i reszta. Mylisz logikę.
Ale pomijawszy to wszystko - bawił by Ciebie sztuczny twór, stworzony TYLKO dla kasy? Podtrzymuje swoje zdanie że to dobrze, że jesteś w zdecydowanej mniejszości.
14.01.2016 21:57
LoganOx - dzięku Bogu jesteś w absolutnej mniejszości. Już teraz oglądanie tych samych par po raz enty w LM powoduje wymioty. Oglądanie tego co roku byłoby zdecydowanie nie do strawienia przeze mnie i myślę przez zdecydowaną większość kibiców na świecie.
Pomijam już, że ja byłbym absolutnie za tym żeby tylko mistrz danej ligi grał w LM. Ale to już nie realne. Niestety ogromne pieniądze zniszczyły piłkę nożną bardzo mocno.
14.01.2016 15:18
Dobrze Cię rozumiem Globus :)) też wsparłbym taką opcję :)
Co do zbiórki na serwery w tej czy innej formie... myślę ze wielu czytelników dorzuciłoby się, kosztem denerwujących reklam.
14.01.2016 08:35
U mnie tak jak jastrzab pisze - adblock i zero problemu. Natomiast faktycznie bez adblocka jest masakra.
10.01.2016 12:01
@Adi - obiektywnie przyznaj, kojarzysz mecz, w którym Rode zrobił różnicę? To jest gracz tylko lub aż solidny. To nie jest zarzut w stronę Rode tylko stwierdzenie faktu. Mullerem nie będzie, że cały ,mecz może grać piach i nagle bum. Nie będzie też graczem, który docelowo będzie ciągnął grę Bayernu. Nie będzie też czarował swoją techniką. Będzie solidnym wyrobnikiem. Moim zdaniem masz złe podejście do tematu Rode i tego, że ludzie mają takie zdanie w tej kwestii :)
Dla mnie osobiście ma status zmiennika. Jeżeli ma większe ambicje - powinien odejść. Jeśli taka rola mu nie przeszkadza, jak najbardziej jestem za tym żeby pozostał u nas.
09.01.2016 14:51
@Adi - to nie chodzi o to że ktoś nie poważnie traktuje Rode. Poprostu, jak sam napisałeś, to solidny rzemieślnik. Aż tyle i tylko tyle. Nie wskoczy poziom wyżej. Więc w takim klubie jak Bayern, będzie poprostu zmiennikiem, ewentualnie 1 skład ze słabszym rywalem. A to że takie "żelazne płuca" są potrzebne w każdej drużynie to prawda :)
09.01.2016 13:49
Bawią Cię zywieczdroj te głupoty które wrzucasz tutaj?
30.12.2015 22:20
"Ale Shaqiri w jego wieku był na podobnym poziomie"
Można się nie zgadzać i mieć różne zdania ale... ja nie wiem przez jakie Ty okulary oglądasz mecze, że we wszystkich tematach masz jakieś dziwne teorie. Coman zjada Xerdana na śniadanie. Przez pare miesięcy zrobił, pokazał, dał drużynie więcej, niż Xerdan przez cały pobyt w Bayernie.
29.12.2015 02:15
Jeśli dalej będzie rozwijał się w tym tempie to będzie fantastycznie. Wtedy nie będzie nawet żadnej dyskusji czy wykupować bo temat będzie oczywisty
28.12.2015 22:30
Z tym Fabregasem to mam nadzieję że to tylko mało smaczny dowcip :) Co do Benatii, jeśli i po przerwie zimowej dalej będzie taki szklany to w zasadzie jego los będzie przesądzony.
28.12.2015 22:28
Widzę że daro022 wrócił na stronę jak zbity pies. Może jak się ogarniesz to pobędziesz chwilę dłużej niż na poprzednim nicku. Ale sądząc po Twoim poziomie (albno jego braku) znowu długo tu nie zagrzejesz miejsca :D
28.12.2015 22:25
Wiem, że troche martwy okres jeśli chodzi o ciekawe newsy. Ale bez przesady, nie róbmy z tej strony portalu plotkarskiego, na poziomie pudelka czy czegoś podobnego. Wiadomo że jest dużo plotek ale ta jest tak bezsensowna, że aż dziwie się że ktoś to wstawił.
Ps.Widać Ivan że nie oglądasz poczynań Toniego w Madrycie. Inaczej sam byś wiedział jak delikatnie mówiąc - mijasz się z prawdą.
28.12.2015 21:39
Zamieniliśmy na stronie daro022 na zywcazdroj - z deszczu pod rynne :D
27.12.2015 22:37
Ok, żyj tam w swoim świecie, ja wysiadam :)
27.12.2015 20:47
Tak tak żywiec, cała prawda całą dobę :D
27.12.2015 20:28
Jeden gigant w postaci daro022 poleciał to następny zywieczdroj się uaktywnił od nastu dni. Jak nie urok to sraczka na tej stronie :)
27.12.2015 20:10
Też w żadną przebudowę nie wierzę. Max 2-3 korekty w składzie.
27.12.2015 15:58
A po ostatniej kolejce żywieczdrój tak się zachwycał kanonierami. A tu takie bum bum :D
26.12.2015 23:34
Opieranie się na info ze strony fangol... zacne źródło :D
Ps.Długo będziesz żywiec rozmawiał sam ze sobą?
26.12.2015 22:06
Prawdopodbnie nowe stroje domowe Bayernu na sezon 2016-2017. Bardzo zgrabne :))
http://www.footyheadlines.com/2015/12/bayern-munchen-16-17-kit.html
26.12.2015 01:45
@heat - cieszy szybka reakcja. Również ubolewam że w takim temacie ale niestety.
25.12.2015 23:58
@Riberyy007 - myślę, że daro022, jako najzagorzalszy kibic Realu na naszej stronie, raczej zna oba zespoły. Poprostu jego pisownia jest... tragikomiczna :) Wziąłby się dzieciak za naukę ojczystego języka, to woli klepać te swoje durnoty. Takie czasy niestety. Pokolenie analfabetów rośnie :)
25.12.2015 00:56
A na nie zdolnym śląsku byś mógł? :D
Ps.Pocisneli by Cię? Wątpię żeby to Tobie przeszkadzało. Np. tutaj wszyscy Tobie cisną :D
Idź lepiej poszukać swojego trypetu, może znajdziesz. Wesołych Świąt. Bywaj :D
24.12.2015 23:31
Takie macie zasady w szkole? :D
24.12.2015 23:19
Chyba się Tobie coś bardzo ciężkiego na głowe zwaliło darusiu bo nie byłeś, nie jesteś i nie będziesz moim ziomkiem :D
24.12.2015 23:12
@Riberyy007 - kij tam już z Athletiko. Ale nie wiem po raz który czytam u niego słowo "trypet". Za pierwszym razem myślałem że może literówka. Ale po raz nasty to nie jest przypadek. Zresztą, number one u daro022 jest "koniował".
Taki fantasta kabareciarz na stronie. Jeżeli nie może być normalnie, to niech przynajmniej jest zabawnie z nim :D
24.12.2015 23:00
Również dołączam do świątecznych życzeń :)
24.12.2015 18:49
Również polecam książkę :)
23.12.2015 21:00
Nawet nie rozumiesz o czym mowa. Ale widocznie nie przeskoczysz pewnego poziomu. Bez odbioru.
23.12.2015 18:35
Jak brakuje argumentów to zaczynają się inwektywy typu "matoły". Ale co zrobić, sam swój poziom pokazujesz. Więc nie licz że ktoś ogarnięty podejmie dyskusje z Twoimi herezjami.
23.12.2015 18:21
Z każdym kolejnym komentarzem żywiec, podnosisz sobie poprzeczkę. Niedługo zabraknie skali żeby ocenić Twoje herezje :D
23.12.2015 14:28
To dobrze że myślisz, chwali się.
21.12.2015 22:12
@Zywcuzdroju, dzisiejszy mecz to tam jeszcze nic. Ale przypomnij sobie jakiego gonga nam Arsenal sprzedał w Monachium, do dzisiaj nie mogę wyjść z podziwu dla tej nowoczesnej taktyki. Do ostatniej minuty ostatniej kolejki drżałem, czy nas nie wyprzedzą w grupie rzutem na taśme.
21.12.2015 21:59
Jak czytam komentarze w stylu że trener przychodzi na gotowe, albo że jakiś zespół to samograj i każdy mógłby ich prowadzić i wygrywać to... trzeba mieć chyba IQ na poziomie ameby :D i nie chodzi mi tylko o Bayern ale o każdy inny zespół.
21.12.2015 19:10
Zapewne przychodząc do Monachium miał pełną świadomość, jak marginalną rolę będzie pełnił. Skoro się zgodził to nie może mieć żadnych pretensji. Zawsze fajnie wygląda w piłkarskim CV angaż w którymś z piłkarskich gigantów.
21.12.2015 19:00
To tylko wierzchołek góry lodowej. Niestety dzisiejszy sport jest przeżarty dopingiem i korupcją. "Pecha" mają Ci co wpadną.
21.12.2015 18:57
A uznajesz że tryplet, który osiągnął Bayern w ostatnim sezonie Juupa był totalną klapą? Masz już bajerniak takie klapki na oczach (żeby nie powiedzieć dosadniej) że już nawet nie trybisz co kto pisze.
20.12.2015 22:26
Zmęczyłem do mniej więcej setnego komentarza, dalej nie szło już czytać wysypu idiotów :)
Nowy trener nie jest wyborem moich marzeń. Jeżeli prawdą jest, że Pep wybierze City to absolutnie nie zrozumiem tej decyzji.
Ale trzeba przyznać że Bayern od strony PR rozegrał to świetnie. Odrazu ujawnił nowego trenera, tak więc cała uwaga nie skupia się na Pepie.
No nic, oby zmiana trenera skończyła się tak jak poprzednio czego wszystkim nam życzę :)
20.12.2015 22:16
Kończąc temat daro022 - czy można traktować poważnie kogoś, kto pisze:
"a guardiola co sam zrobił? ustawił messiego na środku ataku?"
Nie wiadomo czy załamać ręce, czy śmiać się :)) Ale nic, wiele ciężkich przypadków było na tej stronie więc i ten jakoś wytrzymać trzeba :))
Dobrej nocy wszystkim :)
19.12.2015 01:28
Haha :D
19.12.2015 00:55
@tcbmx2 - oni nie muszą zmieniać nicków, mają po kilka/kilkanaście kont i w zależności od potrzeby korzystają z jednego z nich :))
19.12.2015 00:18
Gdyby w polskiej wersji Fify dali komentarrz Hajty... byłby hit :D
18.12.2015 23:04
O, byłeś już nawet na stronie City że widziałeś co piszą? Coraz lepiej, chyba nie możesz się zdecydować komu kibicować, tyle klubów że dostajesz zawrotu głowy :D
Koniował będzie mi się z Tobą kojarzyć tak mocno, jak słynne Tomka Hajty "co trzeba sobie powiedzieć" :D
Ps.Chyba ze chodzi Tobie o stronę citibanku ale też pudło. Nie mam tam konta :D
18.12.2015 22:58
@Dziki79 - Alaba pisze z małej. Jednak nazwe klubu z Madrytu, daro zawsze pisze z wielkiej litery. Taki nawyk, pewnie wyrobiony przez lata kibicowania królewskim... :D
Wszyscy już z Ciebie cisną polewke daro a Ty dalej widze swoje głupoty wypisujesz, niereformowalny jestes :)
18.12.2015 22:46
Nie ma takiej opcji. W dzisiejszej piłce, zwłaszcza na najwyższym poziomie, to jest poprostu niemożliwe. Nawet w Bayernie, gdzie nie podchodzi się nad wyraz nerwowo do kwestii trenerów.
17.12.2015 22:41
W jakim sensie Fergusonem?
17.12.2015 22:37
Zbyt dużo znaków na niebie i ziemii wskazuje na odejście Pepa i przyjście Carlo, żeby to nie była prawda. Trochę zrobiło się z tego niepotrzebne show. Niestety ze smutnym zakończeniem. Ale w tym sezonie i w letniej przerwie ciekawie będzie w światku trenerskim. Nie mniej jak przy topowych transferach. Mou wyleciał, zaraz pewnie poleci Van Gaal, odchodzi Pep, Benitez na wylocie z Realu. Carlo do Bayernu, Klopp do Liverpoolu, ponoć Chelsea mocno będzie naciskać na sprowadzenie Simeone. Dzieje się na trenerskiej giełdzie, oj dzieje :)
17.12.2015 22:34
Tajemnica handlowa dzieciaku :)
17.12.2015 22:04
Dokładnie, o ile niektórzy się tajniaczą (jak daro022) tak inni od początku nie ukrywają swojej ******* jak koan :) Co zrobić. Kiedyś o tym myślałem o czym napisał lokus. Myślicie że to ma miejsce na naszej stronie... ? :))
17.12.2015 22:00
Ok, to ślij swoje CV do klubu. Masz w mojej osobie pierwszy głos poparcia. Jak to mówią - tylko wariaci są coś warci, więc do dzieła koanie :)
17.12.2015 21:57
Znikaj już z tej strony bo przyszedłeś tutaj nie wiem po co, pisząc ciągle o innych klubach. Jak wrzód na dupie jesteś :) Leć na swoją ulubioną hala stronę wychwalając w niebiosa królewskich dzieciaku :)
17.12.2015 21:45
Równie dobrze mógł odnieść kontuzje wchodząc na ostatnie 15 minut - to jest tylko gdybanie. Równie dobrze mógł jeszcze pół roku grać ogony. Bzdura. Skoro trener dostał zielone światło na wpuszczenie Francka to to zrobił. Po to w końcu ma szeroką kadrę żeby z niej korzystać, zwłaszcza przy wielu kontuzjach.
Co do Francka, facet swoje już zrobił dla Bayernu. Niestety jak juz pisałem wcześniej, organizmu nie oszuka. Trzeba się przyzwyczajać że Franck zaczyna schodzić z piłkarskiej sceny. Tak jak i Bastian, zaraz Lahm, jeszcze troche i Arjen, itd. Niestety.
Co do nowego trenera - Bayern nie postawi na żadnego żółtodziona jak pisze Logan. Trzeba chyba być naiwnym żeby w ogóle tak pomyśleć. Pewnie następcą będzie Włoch. Nie ukrywam że nie jestem zwolennikiem Carlo. Ponadto uważam że nie wniesie Bayernu na wyższy poziom niż obecnie. Pisanie o Mou, to trzeba być oderwanym od rzeczywistości. Ciężko będzie znaleźć zastępstwo, oj ciężko.
17.12.2015 21:39
Narazie to tylko plotki, które jedni przedrukowują od drugich bo temat nośny. Ale zakładając zmianę (niestety) to szczerze, mnie nie podoba się kandydatura Włocha. Tym bardziej że to odmienna filozofia gry. Bayern nie zaczął się na Pepie i na nim nie skończy. Ale trudno będzie znaleźć zastępstwo z najwyższej półki. Zamiast Carlo wolałbym Hiddinka jeżeli Pep nie przedłuży.
17.12.2015 12:24
Nookie, Ty na poważnie piszesz że najlepsza byłaby decyzja maju? Bayern to nie liga amatorska, grudzień to i tak już bardzo późny termin. W maju to już będą planowane transfery w klubie na przyszły sezon konsultowane od kilku miesięcy z trenerem, a nie martwienie się czy Pep zostanie.
16.12.2015 11:32
Acha, czyli Mario nic przed przyjściem do Bayernu nie pokazał. I dlatego klub zapłacił 37mln a zawodnik dostał wysoki kontrakt.
Brawo Ty :D
16.12.2015 00:48
Nookie, nie zgodzę się, że Bayern w pełnym składzie, w chwili obecnej grałby tą samą piłkę. Swój wniosek wysuwasz na podstawie zeszłych sezonów. Tylko małe "ale". Co by ktos nie sądził o Pepie, to każdy obiektywnie oceniający zauważy, że w obecnym sezonie, Pepowi udało się uniezależnić Bayern do obecności Franka i Arjena. Jakże znamienne jest to, że tak długa nieobecność np.Francka w zasadzie nie była odczuwalna w obecnej rundzie. Zeszłoroczny bój z Barceloną - i lament że nie mamy skrzydeł.
Żeby nie było że skreślamy Arjena czy Francka, to nadal mega klasowi gracze. Ale cieszy to, że przy ich podatności na kontuzje, Bayern nie leży przez to na łopatkach bo Bayern dostał naprawdę mega zasilanie na skrzydłach. Podsumowując, sam widzisz że Bayern rok do roku się zmienia. W obecnym jest jeszcze silniejszy niż rok temu. Sam widziałeś jak wyglądał Bayern z Costą, Arjenem, Alabą, Goetze, Thiago itd., a jak wygląda Bayern bez tej ofensywnej siły.
Ps.Chyba sie coś daro022 lekko pomyliło, że Goetze dostał z marszu a Robert musiał ciężko pracować, skoro obaj zawodnicy przychodzili w roli gwiazd z Borussi a żaden z nich nie renegocjował kontraktu z Bayernem po jego podpisaniu :)
16.12.2015 00:37
Mecz porywający nie był. Widać że koniec rundy się zbliża. Z jednej strony zawsze powinno się grać na pełnym zaangażowaniu, zwłaszcza gdy jest tylko jeden mecz. Ale z drugiej strony, nie uwierzę, że piłkarze którzy grali/grają wielkie mecze, finały LM czy mistrzostw świata, są w stanie na koniec rundy, zmobilizować się na Darmstadt jak na półfinał LM np. z Realem czy Barcą. Zgodzę się że mecz był wręcz słaby w wykonaniu Bayernu ale można to obiektywnie jakoś tłumaczyć. Natomiast rozumiem Thomasa o tyle, ze ja też nie lubie takiego czarnowidztwa i stękania - co to będzie za dwa miesiące itd. Jest awans, o stylu nikt nie będzie pamiętał za chwile. Liczy się wynik i tyle. Ten jest prawidłowy i tyle. :)
15.12.2015 23:15
Pięknie Alonso to zrobił :)
15.12.2015 21:11
Nie ukrywam że zdecydowanie liczę że Pep jednak zostanie. Ale gdyby okazało się że jednak nie, to uważam kandydature Hiddinika ze bardzo dobrą. Z nazwisk, które przewijały się w razie zastępstwa Pepa, to moim zdaniem Hiddinik pasowałby najbardziej. Mam jednak nadzieję że Pep przedłuży kontrakt.
14.12.2015 23:05
Zaskakująca jest forma Leicester, chyba mało kto przypuszczał że będą liderem po 16 kolejkach, więc żaden to przypadkowy lider po 2-3 pierwszych kolejkach. Ciekawe kiedy i czy w ogóle spuchną ;))
Właśnie zobaczyłem że Bayern na swoim oficjalnym facebooku zamieścił po dzisiejszym losowaniu LM wpis po polsku - sympatyczne musze przyznać :))
14.12.2015 22:13
Adi - sam widzisz, że nie da się w dzisiejszym futbolu, "przyspawać" piłkarza tylko do jednej pozycji (no może poza bramkarzem, choć Neuer jakby temu czasami zaprzeczał :D ).
Ps.Co by nie było na tej tajemnicznej karteczce to ważne że przyniosło końcowy efekt w postaci 3pkt. I to w okresie wielu kontuzji. Wygrywać jak wszystko się układa jak z nut jest fajnie. Sztuką właśnie jest pokonywać trudności :)
13.12.2015 14:57
Temat kontuzji jest zagadkowy. W ostatnich latach, plaga kontuzji dotkneła w sumie każdy wielki zespół, Bayern, Real,Barca, Arsenal, United, BVB itd.. W jednym, w dwóch klubach, mogłaby to być wina sztabu. Ale nie uwierzę, że największe kluby świata, nie mają odpowiednich sztabów medycznych, skoro we wszystkich jest podobnie. Zawodnicy topowych klubów, grają jeszcze sporo spotkań reprezentacyjnych.
Może obecnie w futbolu, na najwyższym poziomie, liczba gier a co za tym idzie obciążeń jest poprostu za duża?
13.12.2015 14:33
Niektórzy to muszą doszukiwać sie na siłe problemów.
Jak ktoś ma problem, ze trener przekazuje instrukcje zawodnikom na kartce to... sam ma problem ale ze sobą.
Narzekanie na zmiane pozycji - hmm, gra ewidetnie siadła, nie kleiło się. Trener szuka zmiany ustawienia żeby to rozruszać - źle, bo nie będzie automatyzmu. Oczywiście jakby nic w przebiegu gry do końca meczu się nie zmieniło i padł by remis to też byłoby źle, tym razem dlatego że trener nic nie zmienił. Więc co by nie było to i tak będzie źle.
Ja nie wiem, czy od świetnych wyników w ostatnich latach Bayernu, nie poprzewracało się co poniektórym w d***ach??
Ps.Ja nie mam nic przeciwko krytyce ale uzasadnionej. A to jest marudzenia dla marudzenia.
13.12.2015 14:22
Jeżeli już można coś zarzucić ekipom z bundesligi, to moim zdaniem zdecydowanie bardziej "winne" jest Leverkusen. Mieli słabszą grupę od Gladbach, mają zdecydowanie większe doświadczenie w Europie. A i tak nie dali rady wyjść z grupy.
Stety/niestety, obecna LE to puchar pocieszenia, dla najsilniejszych przykra konieczność. Pieniądz i prestiż absolutnie nie porównywalny do ligi mistrzów. Dodatkowo występy w LE też odbijają sie na rodzimej lidze. Tak więc wiele klubów wystawia tam młodzież, taki poligon doświadczalny. Skoro sama UEFA traktuje ten puchar po macoszemu (przede wszystkim finansowo), to trudno się dziwić że i największe kluby odpuszczają takie zabawy.
11.12.2015 01:51
Nie zgodzę się z tą opinią. Umiejętności ma. Ale podatność na kontuzje przekreśla w sumie jego dalszą karierę w Bayernie. Środek obrony, to newralgiczna pozycja, w której zgranie ma ogromne znaczenie. Niestety w Bayernie od wielu lat jest z tym problem. Jest Boa, nie ma reszty. Benatia wiecznie kontuzjowany. Holger to dla mnie nie poziom Bayernu (do tego również wiecznie kontuzjowany). Marnowanie Martineza na środke obrony to błąd. Kirchoffa nie biorę nawet pod uwagę. Wraz z transferem Benatii miały się rozwiązać problemy Bayernu w tej formacji. Niestety jak się okazuje, narazie niczego nie rozwiązał ten transfer. Środkowy obrońca to jest absolutny priorytet na letnie okno transferowe. Bo wątpię że uda się kogoś sensownego kupić w okienku zimowym, tym bardziej takiego, który będzie uprawniony do gry w LM.
10.12.2015 18:24
Ponoć Bayern po wczorajszym meczu, zarobił już łącznie, licząc wszystkie źródła dochodów, ponad 54mln euro w tej edycji LM. Mega wynik :) na to też wpływa niestety odpadnięcie BM oraz Bayeru z dalszych rozgrywek LM.
10.12.2015 15:22
Costa miał w nocy wypadek samochodowy w nocy w Monachium. Stłuczka z tramwajem. Całe szczęście nic się nie stało :)
10.12.2015 15:15
Ty udajesz żywiec, czy naprawdę tak mało inteligentny jesteś? :)
10.12.2015 15:05
Taka rola ojców ;)
10.12.2015 14:36
Czasem jak widzę, jakie oczywistości tutaj trzeba tłumaczyć, to zastanawiam się, gdzie ten świat zmierza :)
10.12.2015 14:26
Masz racje, do niczego Cie się nie przyda :D
10.12.2015 14:22
A czy ktoś mówi ża ma nie być? Chyba nie o tym mowa...
10.12.2015 13:41
Ależ jedno nie wyklucza drugiego w waszej dyskusji. To, że wychowanek będzie zawsze nad resztą, to fakt. Ale to nie zmienia faktu, że można być obiektywnym w stosunku do każdego, niezależnie czy wychowanek czy gracz transferowany do klubu :)
10.12.2015 13:30
Ale to nie chodzi o prywatne sympatie i antypatie Gladius, to nie ma tutaj nic do rzeczy :)
Żywiec pisał, że każdy kibic Bayernu musi źle życzyć konkurencji, bo Bayern chce być najlepszy. Tylko co to za radość, być najlepszym wśród najsłabszych. Dla mnie żadna. Dla żywca może to spełnienie marzeń.
Tylko o to mi chodziło :)
10.12.2015 13:26
Ale jaki to sukces być najlepszym pośród słabych? Pokrętna logika. I nie bądź taki żywieczdrój do przodu, bo Bayern również miewał ciężkie chwile. Tak jak United, Real, Barca i wszyscy.
10.12.2015 13:11
Nie rozbierałbym tej kwestii na czynniki pierwsze. Tomek potrzebuje Roberta i odwrotnie. Gdy obaj są jednocześnie na boisku gra wygląda o wiele lepiej. Świetnie ten duet się uzupełnia i o to chodzi :)
10.12.2015 13:09
@Thomas - no ale przyznasz, że porównanie takie troche... słabe? :) Wykonać dwa karne a dwadzieścia... :)
09.12.2015 23:16
Właśnie sobie spojrzałem na skrót Leverkusen... tragedia, odpadli na własne życzenie (zresztą jak zazwyczaj). Dzwina drużyna, potencjał jest tam naprawde spory ale psychika nie wyrabia.
Tak jak byłem zwolennikiem Benatii w Bayernie tak te kontuzje są koszmarne. Niestety, środek defensywy jest newralgicznym punktem. Tu zgranie jest absolutnie konieczne a nie da się tego budować w oparciu o tak podatnego na kontuzje zawodnika. To jest pozycja zdecydowanie najsłabsza w Bayernie. Oby nie kluczowa w drodze po zwycięstwo w LM.
Ps.Brawo Lewy, obie bramki - klasa. Bardzo fajnie ogląda się współpracę Roberta z Tomkiem.
09.12.2015 23:12
O czym Ty w ogóle piszesz otwarty? Jak ktoś Ci napisał prawde że brak jest logiki w Twoich słowach, to nie mając kontrargumentu zaczynasz z tematem Guardioli. Zdecyduj się człowieku o czym piszesz bo odstawiasz dzieciande.
09.12.2015 18:37
Gdyby babcia miała wąsy... najpierw otwarty gdybasz sobie co by było gdyby to i tamto a potem się dziwisz reakcji. Gladius sobie również pogdybał a Ty piszesz o OBIEKTYWNOŚCI. Zaiste kabaret niezły :)
09.12.2015 18:26