Ależ szybko się ujawniłeś konanku... :) raczej nieuchronny ban :)
09.12.2015 18:02
Heh, widać że konana sporo wysiłku intelektualnego to kosztowało :)
Jednak merytorycznie dalej to poziom dna i mułu niestety.
09.12.2015 17:40
@konan222 - jak chcesz tutaj pisać, to stosuj interpunkcje człowieku. Pomijam już merytoryczność Twoich komentarzy. Brzmią jakby Cię z jakiegoś (bez urazy) psychiatryka wypuścili.
Szkoda że tak się obniża poziom komentarzy tutaj.
09.12.2015 13:32
Porównanie Lahma, bawarczyka, wychowanka, do Roberta jest troche pozbawione sensu, z przyczyn oczywistych. Poza tym (nie pije tu broń Boże do Lahma tylko ogólnie) nie oszukujmy się ale ŁATWIEJ jest być wiernym klubowi, gdy tenże klub jest światową czołówką i którym zarabia się gigantyczne pieniądze. A jeśli do tego jest się urodzonym w tym mieście i wychowankiem to tym bardziej. Ale to tak na marginesie.
07.12.2015 23:18
To wierz dalej. Ja dawno się wyleczyłem z tego :)
07.12.2015 23:11
@Lokus - a Ty wierzysz w utożsamianie się w dzisiejszych czasach piłkarzy z klubem? Przynajmniej nikogo nie zwodzi że to czy tamto. Albo co gorsza całuje klubowy herb a potem dla kilku srebrników więcej odchodzi. Dopóki podchodzi do swoich obowiązków profesjonalnie (a w moich oczach jest wielkim profesjonalistą) dopóty będę bronił Roberta.
Romantyczne czasy w piłce się niestety skończyły.
07.12.2015 23:07
Real to klub, w którym go szybciej "wyplują" w przypadku kilku spotkań bez bramki, niż w jakimkolwiek innym. W Realu każdy zawodnik to marionetka do zbijania kasy przez Pereza. To już dawno przestał być klub z królewską historią. Żeby nie było - bez pieniędzy, nie może być obecnie wielkiego klubu, więc to nie zarzut. Gorzej, gdy wynik finansowy przesłania kwestie sportowe. To dla mnie już nie jest normalne a Real jest tego idealnym przykładem.
07.12.2015 22:47
Robben płakał jak leciał do Monachium...
Mój silny kandydat do komentarza roku na tej stronie :D
07.12.2015 22:32
@Lokus - jeżeli ktoś notorycznie podkreśla to, na stronie klubu x, że klub y jest większy, to chyba nie jest normalne. Pomijam już, jaki zastosowałeś skrót myślowy, stawiając za porównanie Bayern-Real vs Bayern-Wolfsburg. Ja nie mam problemu z tym, że Real to wielki klub, bo to najprawdziwsza prawda. Śmieszy mnie to nawet, jak na naszej stronie zamiast Real piszą sklep itd. Ale to nie zmienia faktu, że ciagłe podkreślanie wielkości Realu, umniejszając przy tym wielkość Bayernu i to na jego stronie... przyznasz że conajmniej to ... śmieszne? :)
Ja tam darusiu wolę mecz Bayernu a Ty sobie skacz po pięciu meczach w tym czasie jednocześnie :)
07.12.2015 22:15
Jakiego znowu niewolnika? Ma kontrakt ważny do 2019 i gdy będą w klubie chcieli to zatrzymają go do ostatniego dnia kontraktu. Po za tym skoro podkreślasz kolejny raz jaki to Real większy od Bayernu to może jednka naprawde zmień stronę... :) czekam na kolejnego priva z gówniarskimi wyzwiskami darusiu :))
07.12.2015 21:56
Dudek... bramkarz dobry ale jak od jakiegoś czasu słucham jego "mądrości"... na chwilę obecną Real nie ma niczego więcej do zaoferowania, niż ma Bayern. Mało tego, uważam że w najbliższych 2-3 sezonach Bayern w Europie osiągnie więcej. Pomijam już nawet filozofie prowadzenia klubu.
W ogóle troche dziwna jest ta dyskusja. Robert ma kontrakt do 2019, Bayern nie chce go sprzedawać, wszystkie karty w ręku ma klub, więc w zasadzie dyskusja o niczym.
07.12.2015 21:46
Tak, Robert średnio pasuje do Bayernu, chętnych na jego zatrudnienie, gdyby tylko Bayern dał znak ze jest na sprzedaż, zdecydowanie by nie brakowało. Ale Bayern robi sobie na złość i trzyma zawodnika nie pasującego do filozofii trenera i klubu, rezygnując przy tym z ogromnych pieniędzy za jego sprzedaż.
Przyznam że nie przestanie mnie ta strona zaskakiwać... :)
07.12.2015 21:25
Nookie - idąc Twoim tokiem rozumowania, to Roberta można bardziej cisnąć, bo nie jest w klubie tyle co Franek czy Tomek. Sorry ale to nie jest obiektywne i właśnie to próbuje przekazać Kubla (przynajmniej ja tak rozumiem Kuble). Robert, przez okres jaki jest w Bayernie, jak najbardziej zasłużył sobie na wysoką pozycję w drużynie.
07.12.2015 20:45
Że co przepraszam, Morata za Roberta? :D
07.12.2015 15:05
Widzę, że robi sie burza w szklance wody, więc tak szczerze - ktoś wierzy, że nawet jeśli Real chce Roberta (choć to narazie tylko dziennikarskie plotki ale załóżmy że prawdziwe) to czy ktoś wierzy, że Bayern sprzeda Roberta już w 2016 roku? Ja osobiście absolutnie w to nie wierzę, nawet jeśli Real położy na stół 70mln euro. Znaleźć zastępstwo dla Roberta, które byłoby REALNE do zrealizownia byłoby prawie... niemożliwe? W Dortmundzie też mówili że niech Robert odchodzi i do dzisiaj tego żałują. Tak samo byłoby gdyby Robert odszedł od Bayernu. Samo to, że Robert jest niesamowicie odporny na kontujze (tfu tfu) to pokazuje jak jest cenny dla każdego klubu. Również jestem za obiektywnym ocenianiem zawodników. Ale zgodzię się z Kubla, że na Roberta jest większy pocisk niż na innych graczy (nie licząc kilku trolli na tej stronie którzy mają alergie na Hiszpanów).
Tak jak i nie sądzę, że Bayern da Robertowi nowy kontrakt i podwyżkę na "tu i teraz". Najszybciej w przyszłym sezonie.
07.12.2015 14:26
@pele - pamiętam każdego z tych obrońców. I poza Lotharem (choć to zupełnie inny typ obroncy), żaden z nich nie był lepszy od Boa. I to nie żadne subiektywne zdanie tylko fakt.
Ps.Wszystko wszystkim ale... Pique lepszy?? Ekhm.... bądźmy poważni :D
06.12.2015 22:21
"Zdrowy Ribbery i Roben w kluczowych momentach mogą tą drużynę wnieść na nieosiągalny poziom żaden Lewandowski Costa Vidal Thiago i niestety Mueller tylko Francuz i Holender"
Rozumiem, że kibicom sukcesu, dzisiejsza porażka dała się we znaki ale powyższe... heh. Trzeba troszke chłodniejszej głowy przy pisaniu :)
06.12.2015 01:40
@Nookie - nie ma klubu, który ma w 100% udane transfery. Tylko jest jedno małe ALE jeśli chodzi o Bayern. Piszesz np. o Kirchoffie - nie oszukujmy się, został sprowadzony jako uzupełnienie szerokiego skladu i nikt nie liczył że będzie wymiatał. Kwestie zdrowotne to inna para kaloszy - tego nie przewidzisz zazwyczaj więc nie liczyłbym tego do kategorii nie trafnych transferów.
Tym się Bayern róźni od innych wielkich klubów, że transfery powiedzmy nietrafione (chociaż nie do końca się z tym zgadzam) to piłkarze, którzy nie kosztują fortuny jak w lidze angielskiej czy hiszpańskiej. Jeżeli Bayern wydaje dziesiąt milionów na jednego gracza, to w zdecydowanej większości jest to silny punkt zespołu.
Ps.Ciekawe kiedy Ivanowi zmienił się punkt widzenia na kwestie transferów Bayernu.... hmmmm :))
03.12.2015 13:39
@Rizzitelli - pełna zgoda, przy czym jak tak czasami obserwuje, to cały obecna piłka mocno już pod tą ocenę podchodzi... :)
30.11.2015 15:00
Nie oszukujmy się, gdyby Bastian został to obecnie czekała by jedynie ławka rezerwowych. Aż przykro by się na to patrzyło. Umiejętności się nie zapomina ale kondycyjnie i motorycznie to Bastian ledwo dycha. Czasem sobie myślę, że podjął taką decyzję właśnie dlatego, że wiedział że pomimo swojego statusu w klubie, coraz ciężej byłoby mu grać. A granie ogonów będąc legendą to już widocznie do nie kręciło. Więc upiekł dwie pieczenie na jednym ogniu można powiedzieć.
Ps.Nie wiem po co, po raz setny od odejścia Toniego, jego osoba jest tutaj wałkowana. Wszystko zostało powiedziane. Jedni bedą go uważać za genialnego gracza, inni (w tym ja) za mistrza świata gry na alibi.
29.11.2015 14:18
Gdyby babcia miałą wąsy... gdybanie dzisiaj co będzie za pare miesięcy i jaka ta Barcelona nie straszna... nikt nie obronił jeszcze LM i to nie jest przypadek. Bayern też miał obronić LM, tak jak później Real a wcześniej Barcelona.
Ps.Komentowanie na stronie, powinno być dozwolone przy zachowaniu chociaż minimalnej gramatyki, stylistyki, interpunkcji. Bo aż oczy bolą patrzeć.
29.11.2015 14:08
Między krytyką, a "stękaniem" jest jeszcze sporo zapasu :)
28.11.2015 21:40
Widzę dzisiaj jakaś akcja zmasowana na stronie na Roberta. Jednego dnia na rękach by nosili a wystarczy nie strzelić i wyłazi niektórym marudzenie, jakie to typowe "nasze"...
Ważne, że kolejne 3 pkt dopisane pomimo braków kadrowych.
Ps.Niektórzy bywalcy tej strony muszą mieć dzisiaj zły dzień. Niedosyć że Bayern wygrał to jeszcze hiszpański zaciąg się do tego przyczynił. "Dobrze", że chociaż można sobie poużywać na Lewego, trochę "ulży" :)
28.11.2015 21:32
Kolejne brawa dla zarządu :))
Bayern Monachium osiągnął w sezonie 2014/15 rekordowe zyski po odliczeniu opodatkowania, sięgające 23,8 mln euro - poinformował bawarski klub, którego barwy reprezentuje Robert Lewandowski.
Bayern po raz pierwszy przekroczył pod tym względem granicę 20 mln euro. W sezonie 2013/14 zyski wyniosły 16,5 mln euro.
Ponadto mistrz Niemiec już w drugim z rzędu sezonie mógł się pochwalić obrotami przekraczającymi 500 mln euro; dokładnie 523,7 mln, choć nieco niższymi niż w 2013/14 - 528,7 mln.
- Nasz Bayern jest wyjątkowym klubem zarówno pod względem sportowym, jak i ekonomicznym - podkreślił dyrektor finansowy Jan-Christian Dreesen w komunikacie wydanym przed tradycyjnym walnym zgromadzeniem akcjonariuszy.
- Nasza rosnąca siła finansowa jest ukierunkowana na regularne inwestowanie w drużynę, aby mogła ona odnosić sukcesy także na arenie europejskiej. Naszą dewizą jest maksymalny sukces sportowy w połączeniu z solidnością finansową - dodał Dreesen.
sportowefakty.pl
27.11.2015 23:40
Zbanowali Cię bajerniak na poprzednim nicku? Nawet nie wiedziałem :)
26.11.2015 14:14
45mln funtów na Francka? Hmm, nie, no nawet w wymysłach dziennikarzy powinno być granice absurdu :D
Co do Lewego. Real może sobie stać pod drzwiami z walizkami euro i sie posikac nawet a gówno ugra jak Bayern się uprze. W 2019 Robert będzie miał 31 lat, więc nie oszukujmy się ale nigdzie nie dostanie w tym wieku pensji w wysokości 18-19 mln euro. Czysto teoretycznie, nawet teraz by tyle w Realu nie dostał. Więc jeśli nie dostanie tyle w Monachium to tym bardziej w Madrycie. Real płaci krocie za transfery ale polityka pensji już nie jest u nich taka szalona.
26.11.2015 12:29
Też już tak nie demonizujmy że Bayern zabija lige. Myślę, że dla gwiazd większym magnesem jest siła Bayernu w Europie (na palcach jednej ręki można policzyć przeciwników w Europie), niż to że będzie wyrównana walka w lidze. Zresztą, przy troche lepszej polityce, Borussia byłaby nieco dalej niż jest obecnie co też uatrakcyjniłoby ligę.
Ps.Lewy i Mandżu to absolutnie nie jest ta sama półka :)
26.11.2015 09:54
Oj daruś daruś :D
Co do tematu, niepotrzebna spinka, kolejna papka prasowa. Czyms trzeba zapychać kolejne wydanie :)
26.11.2015 08:38
Daro ma swoją matematykę. No i swoją geografię, skoro nie wie dlaczego mecze w Rosju rozgrywa się o innej godzinie :)
A na poważnie, to jak heat napisał - nawet jeśli ciągnie Davida do środka, to u kogo jak u kogo, to u Pepa ma/będzie miał do tego najwięcej okazji. Więc dla mnie to sztuczny temat absolutnie.
25.11.2015 23:42
Takie rozbijanie na czynniki pierwsze obu składów... bez sensu. Tym bardziej że jest to SUBIEKTYWNA ocena każdego z nas. Nie bawiąc się w pojedyńcze detale - potencjał Bayernu i Barcy w najmocniejszych składach jest praktycznie ten sam. Decydującą rolę grała by forma dnia, łut szczęścia. No i forma w danej chwili Messiego. Można go nie trawić, można uwielbiać ale uczciwie trzeba przyznać że momentami wydaje się jak z innej planety.
25.11.2015 23:38
Prawda jest taka, że na chwilę obecną, poza Boa nie mamy klasowego stopera. Benatia ma papiery na granie, tylko jeżeli będzie więcej siedział w gabinecie jak na boisku to nie da się tak budować środka obrony. Javi to nie jest środkowy obrońca, Holger nie ta klasa. I to jest właśnie najsłabsze ogniwo Bayernu. W bundeslidze jeszcze nie rzutuje to na wynik. Ale mając za cel wygrania LM to niestety może być to (tfu tfu) brakujący element układanki.
25.11.2015 13:22
@pele - dokładnie. Mam wrażenie, że niektórzy mają różowe okulary z racji tego że jest wychowankiem. Też chciałbym w składzie jak najwięcej wychowanków. Ale bądźmy obiektywni jednak, nawet w przypadku, kiedy wychowankowi daje się większą tolerancje błędów itd.
25.11.2015 10:52
Każdy zostanie przy swoim zdaniu.
Ok, można dyskutować o konkretnej formie, konkretnego zawodnika, w konkretnym czasie. Ja piszę o potencjale danego zawodnika. Moim zdaniem, Holger go poprostu nie posiada na poziomie Bayernu. I tu nie chodzi o kontuzje, one w mojej ocenie nic nie zmieniają. Gdyby nie kontuzja Nookie, to Bayern dalej by nie posiadał najlepszej pary środkowych obrońców.
Ps.Boa czy Mats w formie, to dla Holgera sufit. Przy całej sympati dla Holgera, pisanie o nim jako o Muellerze defensywy uznam za dobry żart z Twojej strony :))
25.11.2015 10:43
Holger NIGDY nie był lepszy od Boa czy Hummelsa, nie zakłamujmy rzeczywistości....
25.11.2015 10:08
W pełni zgadzam się z Rizzitellim co do Holgera. Tylko ja miałem takie samo zdanie przed jego kontuzjami. Dla mnie jedyne wytłumaczenie tego że jest w Bayernie to to, ze jest wychowankiem, taki ukłon w strone publiki. Kiedyś prowadząc z kimś tutaj dyskusję na temat Badu, dostałem argument "ZA", że gdyby był słaby to by go Loew nie wziął na MŚ. Hmmm, Kevin Grosskreutz też był w kadrze na MŚ.
Ma przyzwoite przerzuty, nie powiem. Ale jego gra obronna jest bardzo słaba. W ofensywie mamy wystarczającą jakość więc patrzę na niego przez pryzmat defensywy - w meczach z czołówką to Holger leży i kwiczy.
25.11.2015 08:56
Mecz całkiem fajny do oglądania. Wynik w sumie mógłbyć wyższy ale to sprawa drugorzędna.
Nawet jeśli nie wygramy z Pepem LM, to sposób, w jaki uniezależnił Bayern od Francka i Arjena, w zasadzie w kilka miesięcy, to jest niesamowite. Jeżeli nie będzie kontuzji, to skrzydła w postac Comana, Costy, Francka i Arjena są naprawdę niszczące. Tylko ten środek obrony... o ile Boateng to klasa światowa, tak dalej już tak kolorowo nie jest. Martinez dla mnie nigdy nie będzie środkowym obrońcą i wystawianie Hiszpana na tej pozycji to strata jego potencjału. Benatia - ma papiery na naprawde dobre granie ale te kontuzje... No i Holger, dla mnie (zaznaczam dla mnie) nigdy nie był, nawet przed kontuzjami, zawodnikiem, którego potencjał predystynowałby go do gry w pierwszym składzie Bayernu. Uważam, że gdyby nie to, że jest wychowankiem już by go w Bayernie nie było. Tak więc środek obrony dalej uważam jest do poprawy bo poza Boa nie mamy tam stabilizacji.
Ps.Nie mogę się nachwalić gry Costy, już nawet nie chodzi mi o jego statystyki. Patrzenie na jego styl gry poprostu sprawia niekłamaną przyjemność. No i te odejście na kilku metrach... niesamowity zawodnik. Będzie się bił z Elberem o miano najlepszego Brazylijczyka w historii Bayernu :))
Uważnie się też przyglądam w każdym spotkaniu występom Comana i mam wrażenie, że on robi postępy z meczu na mecz. Potencjał ma naprawde przeogromny. Przy prawidłowym prowadzeniu i nie uderzeniu sodówki do głowy, to będzie grajek na lata dla Bayernu o światowym poziomie.
25.11.2015 00:10
Bayer to w tych europejskich pucharach to jest dziwny zespół. Co roku to samo.
Nie oczekuje, że ktoś z bundesligi doszlusuje do Bayernu, bo to obecnie absolutny top topów. Ale wyjście z grupy... to powinno być MINIMUM dla wszystkich zespołów z bundesligi. Jak widać jednak nie jest
24.11.2015 20:03
Ktoś, kto pisze o Mourinho w kontekście Bayernu to się chyba musiał z choinki urwać. Koncepcja Mou a obecny styl gry Bayernu... ta choinka musi być wyjątkowo wysoka :D
23.11.2015 19:32
Tak jak Mati napisał, Lahm ma w głowie plan od A do Z swojej kariery. I chwała mu za to że wie kiedy ze sceny zejść. Zresztą, zna swój organizm jak nikt inny. Tak jak i bardzo podoba mi się to, że woli "sprzedawać" swój warsztat w Niemczech (w Bayernie czy DFB) niż klepać kolejne srebrniki w Stanach czy innych Emiratach.
23.11.2015 15:20
Bayern gra inną piłkę jak grał wtedy Dortmund to i Mario nie prezentuje tego samego. Ja mam problem z Goetze, niby nie grał zle, czasem nawet dobrze ale jednak z jego przyjściem wiązałem więcej nadziei. Fakt, z jednej strony jest ustawiony inaczej jak w Dortmundzie. Ale jak dla mnie są momenty w których w ogóle go nie widać, potrafi zniknąć w meczu na dobre kilkanaście minut. Może w Dortmundzie miał więcej swobody taktycznej... nie wiem. Ten sezon miał być w moich oczach dla Mario kluczowy, tylko znowu kontuzja, przerwa i dochodzenie do formy. A ja czekam na fajerwerki ze strony Mario a nie tylko powrót do solidnej formy, więc czekam dalej.... :))
23.11.2015 00:00
:)
20.11.2015 23:44
"Drogi" Slayu - ja Cię nie obraziłem, ja stwierdziłem jedynie fakty i tyle.
20.11.2015 22:49
Slay to nick, który uaktywnia się tylko i wyłącznie, gdy mowa jest o Pepie i o naszych hiszpańskich zawodnikach. Nie wiem czemu admini tolerują takie coś. Kolejny troll do odstrzelenia z tej strony. O bajerniaku nie wspominam nawet bo jaki to jest beznadziejny przypadek to każdy kto regularnie jest na stronie to wie (zresztą nie zdziwiłbym się gdyby Slay to był kolejny nick naszego nadwornego fantasty bajerniaka)
Co do głównego wątku - temat totalnie z dupy. Prawda jest taka, że to zawodnik kupiony za kieszonkowe, w stosunku do swoich umiejętności. Rozkładając zawodników na takie czynniki jak te opisane w artykule, to każdy mecz absencji takiego Ronaldo to dla Realu jest kwota z sześcioma zerami. Gdzie sens, gdzie logika?? W grze Thiago jest absolutnie pierwiastek genialności, jeżeli sztab medyczny ustabilizuje zdrowie Thiago, to będzie kolejna mega gwiazda Bayernu.
20.11.2015 22:04
Sprzedaż czy to w zimie czy w lecie jest totalnie bez sensu. Wielkich pieniędzy (z racji wieku) Bayern juz za niego nie wyciągnie. Zawodnika o jego potencjale bardzo ciężko zastąpić. Może trafić się perełka jak Costa, Coman ale to rzadkość. Albo uznane nazwisko kosztujące krocie. Więc licząc, że Arjen sam nie naciskał by na transfer, jego sprzedaż dla Bayernu nie ma żadnego sensu.
19.11.2015 17:54
@Adi - obserwując ostatnio nasze transfery, to równie dobrze może to być królik z kapelusza, który z miejsca wskoczy do pierwszego składu, zostając po drodze gwiazdą ;)
19.11.2015 01:03
Czekam bajerniak aż wyłapiesz 3 ostrzeżenie i wylecisz po raz... tylko Ty wiesz który. Chyba Cię te bany tutaj podniecają. Ale wrócisz, zawsze wracasz, wracasz jak......... sam dokończ :D
Douglas dalej w niesamowitym gazie, to jest absolutnie fenomenalne co wyprawia na boisku :)
19.11.2015 01:00
A daro dalej swój spam... nudny jesteś :)
18.11.2015 11:43
Właśnie sobie też czytam, że sobotni mecz Realu z Barceloną będzie miał szczególną ochronę. Mają być kontrolowane nawet wnoszone na mecz... kanapki.
17.11.2015 19:51
I dobrze że odwołali, bezpieczeństwo ponad wszystko. Choć tak z terrorystycznego punktu widzenia to najbardziej zagrożony powinien być mecz Francuzów z Anglikami.
17.11.2015 19:46
Oby tylko tyle to trwało, dla mnie jeden z najważniejszych zawodników w układance Pepa.
17.11.2015 19:25
A to ciekawe daro, bo pisałeś że masz 23 lata. Jak zacząłeś ewentualnie pracować to ja już pare lat po studiach byłem więc mało możliwe :)
Ps.Dysleksja a nie dyslekcja. Pomijam że dla mnie to lenistwo a nie żadne dysleksje itd.
17.11.2015 19:23
Dobrze że Thiago nie wypada na dłużej. Aczkolwiek szkoda tego miesiąca nawet :/
Ps. Niektórzy mają wyrąbane w pisownie, co świadczy tylko o nich. Daro, zamiast ten swój jednozdaniowy spam wrzucać na strone to by się za nauke wziął, z kwiatków które ja pamiętam: papierz, morze zamiast może, ukarze zamiast ukaże, schizofremia. A zapewne o wielu zapomniałem.
Co zrobić... :)
17.11.2015 18:11
No ja tez absolutnie nie miałem na mysli podwyżki dla Mario. Tak jak i również liczyłem na bardziej spektakularne występy Goetze. Narazie gra poprawnie ale bez fajerwerków. Kroos też i w Madrycie miewa słabiutkie mecze.
Ale przedłużył bym kontrakt z Mario. Mimo wszystko, gracze o podobnym potencjale jak Goetze obecnie na rynku kosztują krocie więc sensowniejszym jest przedłużenie kontraktu. Na zawodnika o takim nazwisku w razie czego zawsze znajda się kupcy.
17.11.2015 16:10
Ani Kroos nie był filarem drużyny ani narazie Goetze, przy czym Mario narazie więcej pokazał jak Toni w Bayernie.
17.11.2015 13:47
Dziękuję, myślałem że jestem przewrażliwiony ;))
Odpowiedź daro na jego poziomie intelektualnym i emocjonalnym, zaskoczenia nie ma :)
16.11.2015 15:55
Czy tylko mnie oczy bolą jak czytam komentarze daro czy ktoś jeszcze tak ma ? :)
16.11.2015 15:04
Możesz bajerniaku spać spokojnie - jak Bayern nie będzie chciał a wiadomo że nie będzie to Robert nie odejdzie. Przykryj się kołderką i śpij spokojnie, nie zawracaj sobie myśli błachostkami bo nie uśniesz :)
15.11.2015 23:23
Ja piernicze, mają niektórzy zryty beret - jak jest za dobrze jeśli chodzi o wynik, to trzeba się dopierniczyć że Lewy nie powiedział że kocha Bayern nad życie... Niektórzy już odlecieli w rejony stratosfery od dobrobytu...
Ps.Jak Robert nie zostawia zdrowia i serca na boisku to zmień okulary bo niedowidzisz albo Cię oszukują. Kogo jak kogo ale nazywanie Roberta celebrytą... nie, nie mam pytań poprostu :)
15.11.2015 23:15
Najgorsze jest to, że admini w sumie nic tutaj w celu ograniczenia tej dziecinay nie robią... ale taki urok tej strony niestety :)
15.11.2015 18:10
@meisterspieler - niejaki daro wysłał mi na privie cytuję:
"ja się chce ustawić z tobą w realny świecie i tam załatwić sprawę:) nie ważne skąd jesteś:) bez problemy do ciebie dotrę filozofie ,.tyko wiedz jedno jak wyjdziesz do starcia to żeby nie było później psów itp ,.jak cie skieruje do szpitala z całym ryjem rozbitym .."
Do Ciebie też takie zabawne rzeczy wypisuje? :D
15.11.2015 18:01
Niby każdy może wyrażać swoją opinię i mieć swoje zdanie ale jak się przeczyta taki wpis jak ten użytkownika "ser 321" to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać...
15.11.2015 16:37
@Thomas - niejaki daro to przecież świeży prowokator na tej stronie. Nie ma co dyskutować z trollem :)
15.11.2015 16:16
@daro - skoro masz problem, ze w Bayernie nie gra Messi lub Ronaldo, to po raz kolejny napiszę Tobie - idź na ich strony i nie rób przebierańcu zamieszania.
@eryk - to nie jest takie zero jedynkowe przełozenie że gwiazdy = ogromne pieniądze z praw do transmisji. Gdyby Bayern mógł sprzedawać swoje prawa do transmisji samodzielnie jak Real czy Barcelona to miałby porównywalne przychody z tego tytułu. To że Anglicy dostali taki konktrakt to wynika z wielu czynników, na które pracowali wieeeele lat a i kwestie kulturowe, językowe itd mają tutaj też ogromne znaczenie. Bundesliga prawdopodbnie nigdy nie przeskoczy ligi angielskiej w tym temacie.
15.11.2015 15:39
A jest ktoś na tej stronie, kto traktuje bajerniaka poważnie? :)
14.11.2015 11:34
W pełni należy mu się nowy kontrakt i podwyżka. Brawo Jerome !
14.11.2015 11:32
Jak Ty sobie wyobrażasz kontrole nad milionem imigrantów panie Piotreczek? Snujesz scenariusz S-F. Każdy kto ma choć troche oleju w głowie potrafi sobie wyobrazić, czym już okazała się polityka UE wobec imigrantów i czym sie skończy bez RADYKALNYCH działań. Każdy kto tego nie dostrzega to... no nie chce używać wulgaryzmów.
14.11.2015 01:30
Jeżeli Europa po tym wydarzeniu się nie obudzi to już nie widzę jakiejkolwiek nadzieji na to. Wszelkim poprawnym politycznie osobom wypadł z ręki jakikolwiek argument na obrone przyjmowania "uchodźców".
14.11.2015 01:22
Prawdopodobnie przy odbijaniu sali koncertwoej zgineło kilkudziesięciu zakładników. Dramat, dramat, dramat :/
14.11.2015 01:11
@Matilegolas - Wciskasz ludziom najpierw kit o Thiago a teraz piszessz pierdoły, które wkurzają ludzi. Zamiast posypać głowe popiołem to piszesz o jakichś adminach i inne bzdety. Wyjątkowo irytujesz mnie dzisiaj. I to raczej Ty masz problem jak widzę po reakcjach innych użytkowników a nie ja więc zbastuj.
14.11.2015 00:28
"tylko nigdzie dotąd nie zostało napisane, ani potwierdzone, że tymi terrorystami są islamiści..."
Ja Cię proszę, nie pogrążaj się człowieku bardziej dzisiaj.
14.11.2015 00:20
@matilegolas - nie broń przegranej sprawy - napisałeś co napisałeś i nie wmawiaj teraz że ktoś/coś/kogoś nie rozumie bo brniesz w ślepy zaułek.
13.11.2015 23:12
@Patryk - nie stawiaj znaku równości pomiędzy naszymi rodakami, wyjeżdzającymi tyrać na chleb, najczęsciej tam gdzie Anglikowi/Niemcowi się nie chce/nie opłaca, do szerokiego strumienia cwaniaków chcących żyć na koszt Europy. To tak zachaczając o Twój wywód. Ale nie to miejsce i nie ten portal na taką dyskusję.
Ps.Jakby ktoś się dokopał OFICJALKI w sprawie kontuzji Thiago to niech wrzuci.
13.11.2015 23:08
Jeśli to faktycznie zerwane więzadła to dramat dla niego jak i Bayernu.
13.11.2015 22:36
@Piotreczek - skąd to info?
13.11.2015 22:30
Napisałeś to tak, jakbyś się cieszył z tej kontuzji.
13.11.2015 21:39
@Matilegolas - i po co ta ironia...?
13.11.2015 21:34
@Rizzitelli - coś z kolanem, narazie jedynie tyle wiadomo. Można się ***** z tymi kontuzjami
13.11.2015 21:29
Dobrze bajerniaku że mamy na stronie Ciebie i Twoje doświadczenie wyniesione z PlayStation - prowadź nas wodzu :D
13.11.2015 20:58
@Globin - dalej podtrzymuje swoje zdanie - Franck sprzed kontuzji był własnym cieniem (poogladaj sobie te spotkanie bo ja pamiętam je bardzo dobrze). Sporo strat, kondycyjnie widać było wyraźny regres, szybkość już nie ta - czyli najważniejsze cechy na pozycji Francka. Na dzień dzisiejszy Coman prezentuje się lepiej pomimo młodego wieku i taka jest prawda, przy całym szacunku do Francka. Ja nie mówię że Franck jest już za słaby, bo dalej ma swój potencjał. Ale szanuje Twoje zdanie jednak ja mam inne obserwację i zostanę przy swoim zdaniu :)
13.11.2015 11:34
@daro22 - utwierdziłeś mnie w moim przekonaniu po stylu... mega charakterystyczny :D
Mimo wszystko baw się dalej pod kolejnym nickiem :)
13.11.2015 10:31
Bajerniak - nie, w formie sprzed kontuzji Franck, czy się Tobie podoba czy nie ale jest za Comanem. Ostatni okres sprzed kontuzji to już cień w stosunku do złotej jego ery i trzeba sobie to uczciwie powiedzieć. A każdy rok, ba, każdy miesiąc działa na niekorzyść Francka gdyż wieku nie oszuka. Tym bardziej przy jego kontuzjach które go ciągle nękają. Bez Bastiana też wielu sobie nie wyobrażało Bayernu a wyszła naturalna zmiana pokoleniowa. Trzeba sie z pewnymi rzeczami pogodzić.
13.11.2015 09:15
@daro - od początku Twoje komentarze były lekko mówiąc "specyficzne" ale teraz to się zdradziłeś z tym Realem więc grzecznie odmaszeruj na stronę madrycką. Twój styl pisania komentarzy żywcem wyjęty z pewnego użytkownika tej strony. Wiem wiem... pewnie przypadek :D
12.11.2015 17:10
@tcbmx2 - ale bajerniak był już pare razy tutaj banowany na różnych nickach. Tylko za każym razem wraca jak piesek z podkulonym ogonem, na jednym ze swoich wielu kont. A to, że na nicku "Bajerniak78" zasłużył na bana już dawno a nie żadne ostrzeżenia to jest osobna strona medalu :)
06.11.2015 01:28
Czymś pięknym byłoby np. takie podwójne finałowe zwycięstwo (kosz i piłka) nad Realem czy Barceloną,.. :) Przyznam, że ja również nie śledzę Bayernu w ręcznej, ale gdyby rozwijali i ten trop to byłoby super, choć akurat tu chyba nie byłoby prosto bo Bundesliga ręczna jest zdaje sie najlepsza w Europie :)
06.11.2015 01:04
@Gladius - "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj...." Pamiętne lata "Młodych wilków" heh ;))
Bayern przegrał dziś w koszykarskiej Eurolidze z Realem po mega zaciętym pojedynku. Widać że Bayern chce budować również koszykarskiego giganta, co cieszy :))
06.11.2015 00:26
Czekam... obsrasz się jak zawsze :))
06.11.2015 00:15
Bardzo chętnie Bajerniak - zapraszam do Trójmiasta (wal na priv) :))
06.11.2015 00:12
Zaprzeczysz że "Ptys", "mrtiktak", "Nicki" to nie były Twoje konta?? Śmieszny jesteś człeku, już dawno kilka osób tutaj Cię rozkminiło więc idź pal głupa gdzie indziej trollu, wywołujesz jedynie uśmiech :)
06.11.2015 00:07
No więc skoro mnie wywołałes do tablicy bajerniaku to proszę, żeby zamknąć Twoją ******
News z 12.02.2015 -"Matthaus:Mourinho lub Ancelloti po Guardioli" - Twój wpis na nicku Ptys, 12.02.2015 14:00 zacytuję konkretnie:
"Trenerów jest wielu nie tylko Ancelotti czy Mou - chociaż Portugalczyka w Bayernie bym nie chciał bo tak jak Guardiola kocha być przy piłce tak Mou kocha stawianie autobusu a takiego stylu Bayern grać nie może!"
Dziękuję, idź spać :)
06.11.2015 00:00
Zabawne jest to, że teraz krzyczy o Mourinho, a na innym swoim nicku kiedyś pisał że nie chce Mou bo za bardzo muruje się... to jest bajerniak poprostu, tego sie nie ogarnie :D nie wiem na czym on jedzie ale ryje beret równo :D
05.11.2015 23:33
@tcbmx2 - takich przykładów, gdzie bajerniak zmienia zdanie ja zauważyłem mnóstwo, na tym i na innych jego nickach. Dzieciak ma ewidentnie zryty beret :)
05.11.2015 22:42
Wygrana cieszy i w sumie chyba już pewny awans.
Dla mnie po raz kolejny można było zobaczyć, że Martinez to nie jest środkowy obrońca i nigdy nim nie będzie.
Co do Arjena to kurcze mam problem, z jednej strony mega umiejętności, nie raz i dwa ciągnął grę gdy drużynie nie szło a z drugiej strony, Bayern w moich oczach wygląda lepiej jako ZESPÓŁ kiedy Arjen siedzi na ławie...
Nic to, jedziemy tak dalej, oby do zwycięskiego finału, czego nam wszystkim życzę :))
04.11.2015 23:51
Kiedy Ty dasz odpocząć od tych swoich wypocin na tej stronie bajerniaku... nie nudzi się Tobie trollowanie i robienie z siebie naczelnego idioty tej strony? Podnieca Cię jak inni cisną Tobie i po Tobie? Ciężki przypadek z Ciebie.
04.11.2015 00:39
Wymienianie Mourinho w kontekście ewentualnych następców Pepa to jest przejaw w sumie nawet sam nie wiem czego... to trzeba być poprostu bajerniakiem :)
03.11.2015 01:12
Ciekawe ile bajerniak ma jeszcze tutaj kont przygotowanych na wszelki wypadek :D co za łeb :D
31.10.2015 14:08
@Thomas - szkoda Twojej klawiatury na tego przygłupa - uwierz że bez sensu się trudzisz :)
30.10.2015 00:40
Nie na darmo bajerniak wyleciał z tej strony pare razy, ciągle inne nicki ale trollowanie to samo :) wyrzucają ze strony biedaka a ten ciągle przylatuje jak bezpański kundel z tym swoim trollingiem - olać jego bełkot ciepłym moczem radzę :)
30.10.2015 00:33
Bajerniak to nie jest użytkownik, bajerniak to stan umysłu :D
Czasem mam wrażenie, że to jeden czy dwóch obłąkanych ludzi na tej stronie, pod kilkoma-kilkunastoma nickami, którzy non stop trollują. Cóż, smutne ich życie jest ale tacy też muszą być :)
29.10.2015 18:10
Ja również nie łudzę się że Franck będzie jeszcze grał pierwsze skrzypce. Przed formą był cieniem siebie, teraz tym bardziej. Nie ma co zaklinać rzeczywistości. Tak samo zresztą było z Bastim, po MŚ strasznie spuścił z tonu. Teraz oglądając go w United tylko utwierdzam się w przekonaniu, że dla niego lepiej że odszedł bo przykro byłoby go oglądać częściej na ławce niż na boisku.
Co do Pogby - to nie jest zawodnik z mojej bajki ale umiejętności ma. Tyle że płacenie nawet w dzisiejszych mega przepłaconych czasach za piłkarzy, 100 mln euro za niego to czysty idiotyzm.
Serio? :)
09.12.2015 18:17
Ależ szybko się ujawniłeś konanku... :) raczej nieuchronny ban :)
09.12.2015 18:02
Heh, widać że konana sporo wysiłku intelektualnego to kosztowało :)
Jednak merytorycznie dalej to poziom dna i mułu niestety.
09.12.2015 17:40
@konan222 - jak chcesz tutaj pisać, to stosuj interpunkcje człowieku. Pomijam już merytoryczność Twoich komentarzy. Brzmią jakby Cię z jakiegoś (bez urazy) psychiatryka wypuścili.
Szkoda że tak się obniża poziom komentarzy tutaj.
09.12.2015 13:32
Porównanie Lahma, bawarczyka, wychowanka, do Roberta jest troche pozbawione sensu, z przyczyn oczywistych. Poza tym (nie pije tu broń Boże do Lahma tylko ogólnie) nie oszukujmy się ale ŁATWIEJ jest być wiernym klubowi, gdy tenże klub jest światową czołówką i którym zarabia się gigantyczne pieniądze. A jeśli do tego jest się urodzonym w tym mieście i wychowankiem to tym bardziej. Ale to tak na marginesie.
07.12.2015 23:18
To wierz dalej. Ja dawno się wyleczyłem z tego :)
07.12.2015 23:11
@Lokus - a Ty wierzysz w utożsamianie się w dzisiejszych czasach piłkarzy z klubem? Przynajmniej nikogo nie zwodzi że to czy tamto. Albo co gorsza całuje klubowy herb a potem dla kilku srebrników więcej odchodzi. Dopóki podchodzi do swoich obowiązków profesjonalnie (a w moich oczach jest wielkim profesjonalistą) dopóty będę bronił Roberta.
Romantyczne czasy w piłce się niestety skończyły.
07.12.2015 23:07
Real to klub, w którym go szybciej "wyplują" w przypadku kilku spotkań bez bramki, niż w jakimkolwiek innym. W Realu każdy zawodnik to marionetka do zbijania kasy przez Pereza. To już dawno przestał być klub z królewską historią. Żeby nie było - bez pieniędzy, nie może być obecnie wielkiego klubu, więc to nie zarzut. Gorzej, gdy wynik finansowy przesłania kwestie sportowe. To dla mnie już nie jest normalne a Real jest tego idealnym przykładem.
07.12.2015 22:47
Robben płakał jak leciał do Monachium...
Mój silny kandydat do komentarza roku na tej stronie :D
07.12.2015 22:32
@Lokus - jeżeli ktoś notorycznie podkreśla to, na stronie klubu x, że klub y jest większy, to chyba nie jest normalne. Pomijam już, jaki zastosowałeś skrót myślowy, stawiając za porównanie Bayern-Real vs Bayern-Wolfsburg. Ja nie mam problemu z tym, że Real to wielki klub, bo to najprawdziwsza prawda. Śmieszy mnie to nawet, jak na naszej stronie zamiast Real piszą sklep itd. Ale to nie zmienia faktu, że ciagłe podkreślanie wielkości Realu, umniejszając przy tym wielkość Bayernu i to na jego stronie... przyznasz że conajmniej to ... śmieszne? :)
Ja tam darusiu wolę mecz Bayernu a Ty sobie skacz po pięciu meczach w tym czasie jednocześnie :)
07.12.2015 22:15
Jakiego znowu niewolnika? Ma kontrakt ważny do 2019 i gdy będą w klubie chcieli to zatrzymają go do ostatniego dnia kontraktu. Po za tym skoro podkreślasz kolejny raz jaki to Real większy od Bayernu to może jednka naprawde zmień stronę... :) czekam na kolejnego priva z gówniarskimi wyzwiskami darusiu :))
07.12.2015 21:56
Dudek... bramkarz dobry ale jak od jakiegoś czasu słucham jego "mądrości"... na chwilę obecną Real nie ma niczego więcej do zaoferowania, niż ma Bayern. Mało tego, uważam że w najbliższych 2-3 sezonach Bayern w Europie osiągnie więcej. Pomijam już nawet filozofie prowadzenia klubu.
W ogóle troche dziwna jest ta dyskusja. Robert ma kontrakt do 2019, Bayern nie chce go sprzedawać, wszystkie karty w ręku ma klub, więc w zasadzie dyskusja o niczym.
07.12.2015 21:46
Tak, Robert średnio pasuje do Bayernu, chętnych na jego zatrudnienie, gdyby tylko Bayern dał znak ze jest na sprzedaż, zdecydowanie by nie brakowało. Ale Bayern robi sobie na złość i trzyma zawodnika nie pasującego do filozofii trenera i klubu, rezygnując przy tym z ogromnych pieniędzy za jego sprzedaż.
Przyznam że nie przestanie mnie ta strona zaskakiwać... :)
07.12.2015 21:25
Nookie - idąc Twoim tokiem rozumowania, to Roberta można bardziej cisnąć, bo nie jest w klubie tyle co Franek czy Tomek. Sorry ale to nie jest obiektywne i właśnie to próbuje przekazać Kubla (przynajmniej ja tak rozumiem Kuble). Robert, przez okres jaki jest w Bayernie, jak najbardziej zasłużył sobie na wysoką pozycję w drużynie.
07.12.2015 20:45
Że co przepraszam, Morata za Roberta? :D
07.12.2015 15:05
Widzę, że robi sie burza w szklance wody, więc tak szczerze - ktoś wierzy, że nawet jeśli Real chce Roberta (choć to narazie tylko dziennikarskie plotki ale załóżmy że prawdziwe) to czy ktoś wierzy, że Bayern sprzeda Roberta już w 2016 roku? Ja osobiście absolutnie w to nie wierzę, nawet jeśli Real położy na stół 70mln euro. Znaleźć zastępstwo dla Roberta, które byłoby REALNE do zrealizownia byłoby prawie... niemożliwe? W Dortmundzie też mówili że niech Robert odchodzi i do dzisiaj tego żałują. Tak samo byłoby gdyby Robert odszedł od Bayernu. Samo to, że Robert jest niesamowicie odporny na kontujze (tfu tfu) to pokazuje jak jest cenny dla każdego klubu. Również jestem za obiektywnym ocenianiem zawodników. Ale zgodzię się z Kubla, że na Roberta jest większy pocisk niż na innych graczy (nie licząc kilku trolli na tej stronie którzy mają alergie na Hiszpanów).
Tak jak i nie sądzę, że Bayern da Robertowi nowy kontrakt i podwyżkę na "tu i teraz". Najszybciej w przyszłym sezonie.
07.12.2015 14:26
@pele - pamiętam każdego z tych obrońców. I poza Lotharem (choć to zupełnie inny typ obroncy), żaden z nich nie był lepszy od Boa. I to nie żadne subiektywne zdanie tylko fakt.
Ps.Wszystko wszystkim ale... Pique lepszy?? Ekhm.... bądźmy poważni :D
06.12.2015 22:21
"Zdrowy Ribbery i Roben w kluczowych momentach mogą tą drużynę wnieść na nieosiągalny poziom żaden Lewandowski Costa Vidal Thiago i niestety Mueller tylko Francuz i Holender"
Rozumiem, że kibicom sukcesu, dzisiejsza porażka dała się we znaki ale powyższe... heh. Trzeba troszke chłodniejszej głowy przy pisaniu :)
06.12.2015 01:40
@Nookie - nie ma klubu, który ma w 100% udane transfery. Tylko jest jedno małe ALE jeśli chodzi o Bayern. Piszesz np. o Kirchoffie - nie oszukujmy się, został sprowadzony jako uzupełnienie szerokiego skladu i nikt nie liczył że będzie wymiatał. Kwestie zdrowotne to inna para kaloszy - tego nie przewidzisz zazwyczaj więc nie liczyłbym tego do kategorii nie trafnych transferów.
Tym się Bayern róźni od innych wielkich klubów, że transfery powiedzmy nietrafione (chociaż nie do końca się z tym zgadzam) to piłkarze, którzy nie kosztują fortuny jak w lidze angielskiej czy hiszpańskiej. Jeżeli Bayern wydaje dziesiąt milionów na jednego gracza, to w zdecydowanej większości jest to silny punkt zespołu.
Ps.Ciekawe kiedy Ivanowi zmienił się punkt widzenia na kwestie transferów Bayernu.... hmmmm :))
03.12.2015 13:39
@Rizzitelli - pełna zgoda, przy czym jak tak czasami obserwuje, to cały obecna piłka mocno już pod tą ocenę podchodzi... :)
30.11.2015 15:00
Nie oszukujmy się, gdyby Bastian został to obecnie czekała by jedynie ławka rezerwowych. Aż przykro by się na to patrzyło. Umiejętności się nie zapomina ale kondycyjnie i motorycznie to Bastian ledwo dycha. Czasem sobie myślę, że podjął taką decyzję właśnie dlatego, że wiedział że pomimo swojego statusu w klubie, coraz ciężej byłoby mu grać. A granie ogonów będąc legendą to już widocznie do nie kręciło. Więc upiekł dwie pieczenie na jednym ogniu można powiedzieć.
Ps.Nie wiem po co, po raz setny od odejścia Toniego, jego osoba jest tutaj wałkowana. Wszystko zostało powiedziane. Jedni bedą go uważać za genialnego gracza, inni (w tym ja) za mistrza świata gry na alibi.
29.11.2015 14:18
Gdyby babcia miałą wąsy... gdybanie dzisiaj co będzie za pare miesięcy i jaka ta Barcelona nie straszna... nikt nie obronił jeszcze LM i to nie jest przypadek. Bayern też miał obronić LM, tak jak później Real a wcześniej Barcelona.
Ps.Komentowanie na stronie, powinno być dozwolone przy zachowaniu chociaż minimalnej gramatyki, stylistyki, interpunkcji. Bo aż oczy bolą patrzeć.
29.11.2015 14:08
Między krytyką, a "stękaniem" jest jeszcze sporo zapasu :)
28.11.2015 21:40
Widzę dzisiaj jakaś akcja zmasowana na stronie na Roberta. Jednego dnia na rękach by nosili a wystarczy nie strzelić i wyłazi niektórym marudzenie, jakie to typowe "nasze"...
Ważne, że kolejne 3 pkt dopisane pomimo braków kadrowych.
Ps.Niektórzy bywalcy tej strony muszą mieć dzisiaj zły dzień. Niedosyć że Bayern wygrał to jeszcze hiszpański zaciąg się do tego przyczynił. "Dobrze", że chociaż można sobie poużywać na Lewego, trochę "ulży" :)
28.11.2015 21:32
Kolejne brawa dla zarządu :))
Bayern Monachium osiągnął w sezonie 2014/15 rekordowe zyski po odliczeniu opodatkowania, sięgające 23,8 mln euro - poinformował bawarski klub, którego barwy reprezentuje Robert Lewandowski.
Bayern po raz pierwszy przekroczył pod tym względem granicę 20 mln euro. W sezonie 2013/14 zyski wyniosły 16,5 mln euro.
Ponadto mistrz Niemiec już w drugim z rzędu sezonie mógł się pochwalić obrotami przekraczającymi 500 mln euro; dokładnie 523,7 mln, choć nieco niższymi niż w 2013/14 - 528,7 mln.
- Nasz Bayern jest wyjątkowym klubem zarówno pod względem sportowym, jak i ekonomicznym - podkreślił dyrektor finansowy Jan-Christian Dreesen w komunikacie wydanym przed tradycyjnym walnym zgromadzeniem akcjonariuszy.
- Nasza rosnąca siła finansowa jest ukierunkowana na regularne inwestowanie w drużynę, aby mogła ona odnosić sukcesy także na arenie europejskiej. Naszą dewizą jest maksymalny sukces sportowy w połączeniu z solidnością finansową - dodał Dreesen.
sportowefakty.pl
27.11.2015 23:40
Zbanowali Cię bajerniak na poprzednim nicku? Nawet nie wiedziałem :)
26.11.2015 14:14
45mln funtów na Francka? Hmm, nie, no nawet w wymysłach dziennikarzy powinno być granice absurdu :D
Co do Lewego. Real może sobie stać pod drzwiami z walizkami euro i sie posikac nawet a gówno ugra jak Bayern się uprze. W 2019 Robert będzie miał 31 lat, więc nie oszukujmy się ale nigdzie nie dostanie w tym wieku pensji w wysokości 18-19 mln euro. Czysto teoretycznie, nawet teraz by tyle w Realu nie dostał. Więc jeśli nie dostanie tyle w Monachium to tym bardziej w Madrycie. Real płaci krocie za transfery ale polityka pensji już nie jest u nich taka szalona.
26.11.2015 12:29
Też już tak nie demonizujmy że Bayern zabija lige. Myślę, że dla gwiazd większym magnesem jest siła Bayernu w Europie (na palcach jednej ręki można policzyć przeciwników w Europie), niż to że będzie wyrównana walka w lidze. Zresztą, przy troche lepszej polityce, Borussia byłaby nieco dalej niż jest obecnie co też uatrakcyjniłoby ligę.
Ps.Lewy i Mandżu to absolutnie nie jest ta sama półka :)
26.11.2015 09:54
Oj daruś daruś :D
Co do tematu, niepotrzebna spinka, kolejna papka prasowa. Czyms trzeba zapychać kolejne wydanie :)
26.11.2015 08:38
Daro ma swoją matematykę. No i swoją geografię, skoro nie wie dlaczego mecze w Rosju rozgrywa się o innej godzinie :)
A na poważnie, to jak heat napisał - nawet jeśli ciągnie Davida do środka, to u kogo jak u kogo, to u Pepa ma/będzie miał do tego najwięcej okazji. Więc dla mnie to sztuczny temat absolutnie.
25.11.2015 23:42
Takie rozbijanie na czynniki pierwsze obu składów... bez sensu. Tym bardziej że jest to SUBIEKTYWNA ocena każdego z nas. Nie bawiąc się w pojedyńcze detale - potencjał Bayernu i Barcy w najmocniejszych składach jest praktycznie ten sam. Decydującą rolę grała by forma dnia, łut szczęścia. No i forma w danej chwili Messiego. Można go nie trawić, można uwielbiać ale uczciwie trzeba przyznać że momentami wydaje się jak z innej planety.
25.11.2015 23:38
Prawda jest taka, że na chwilę obecną, poza Boa nie mamy klasowego stopera. Benatia ma papiery na granie, tylko jeżeli będzie więcej siedział w gabinecie jak na boisku to nie da się tak budować środka obrony. Javi to nie jest środkowy obrońca, Holger nie ta klasa. I to jest właśnie najsłabsze ogniwo Bayernu. W bundeslidze jeszcze nie rzutuje to na wynik. Ale mając za cel wygrania LM to niestety może być to (tfu tfu) brakujący element układanki.
25.11.2015 13:22
@pele - dokładnie. Mam wrażenie, że niektórzy mają różowe okulary z racji tego że jest wychowankiem. Też chciałbym w składzie jak najwięcej wychowanków. Ale bądźmy obiektywni jednak, nawet w przypadku, kiedy wychowankowi daje się większą tolerancje błędów itd.
25.11.2015 10:52
Każdy zostanie przy swoim zdaniu.
Ok, można dyskutować o konkretnej formie, konkretnego zawodnika, w konkretnym czasie. Ja piszę o potencjale danego zawodnika. Moim zdaniem, Holger go poprostu nie posiada na poziomie Bayernu. I tu nie chodzi o kontuzje, one w mojej ocenie nic nie zmieniają. Gdyby nie kontuzja Nookie, to Bayern dalej by nie posiadał najlepszej pary środkowych obrońców.
Ps.Boa czy Mats w formie, to dla Holgera sufit. Przy całej sympati dla Holgera, pisanie o nim jako o Muellerze defensywy uznam za dobry żart z Twojej strony :))
25.11.2015 10:43
Holger NIGDY nie był lepszy od Boa czy Hummelsa, nie zakłamujmy rzeczywistości....
25.11.2015 10:08
W pełni zgadzam się z Rizzitellim co do Holgera. Tylko ja miałem takie samo zdanie przed jego kontuzjami. Dla mnie jedyne wytłumaczenie tego że jest w Bayernie to to, ze jest wychowankiem, taki ukłon w strone publiki. Kiedyś prowadząc z kimś tutaj dyskusję na temat Badu, dostałem argument "ZA", że gdyby był słaby to by go Loew nie wziął na MŚ. Hmmm, Kevin Grosskreutz też był w kadrze na MŚ.
Ma przyzwoite przerzuty, nie powiem. Ale jego gra obronna jest bardzo słaba. W ofensywie mamy wystarczającą jakość więc patrzę na niego przez pryzmat defensywy - w meczach z czołówką to Holger leży i kwiczy.
25.11.2015 08:56
Mecz całkiem fajny do oglądania. Wynik w sumie mógłbyć wyższy ale to sprawa drugorzędna.
Nawet jeśli nie wygramy z Pepem LM, to sposób, w jaki uniezależnił Bayern od Francka i Arjena, w zasadzie w kilka miesięcy, to jest niesamowite. Jeżeli nie będzie kontuzji, to skrzydła w postac Comana, Costy, Francka i Arjena są naprawdę niszczące. Tylko ten środek obrony... o ile Boateng to klasa światowa, tak dalej już tak kolorowo nie jest. Martinez dla mnie nigdy nie będzie środkowym obrońcą i wystawianie Hiszpana na tej pozycji to strata jego potencjału. Benatia - ma papiery na naprawde dobre granie ale te kontuzje... No i Holger, dla mnie (zaznaczam dla mnie) nigdy nie był, nawet przed kontuzjami, zawodnikiem, którego potencjał predystynowałby go do gry w pierwszym składzie Bayernu. Uważam, że gdyby nie to, że jest wychowankiem już by go w Bayernie nie było. Tak więc środek obrony dalej uważam jest do poprawy bo poza Boa nie mamy tam stabilizacji.
Ps.Nie mogę się nachwalić gry Costy, już nawet nie chodzi mi o jego statystyki. Patrzenie na jego styl gry poprostu sprawia niekłamaną przyjemność. No i te odejście na kilku metrach... niesamowity zawodnik. Będzie się bił z Elberem o miano najlepszego Brazylijczyka w historii Bayernu :))
Uważnie się też przyglądam w każdym spotkaniu występom Comana i mam wrażenie, że on robi postępy z meczu na mecz. Potencjał ma naprawde przeogromny. Przy prawidłowym prowadzeniu i nie uderzeniu sodówki do głowy, to będzie grajek na lata dla Bayernu o światowym poziomie.
25.11.2015 00:10
Bayer to w tych europejskich pucharach to jest dziwny zespół. Co roku to samo.
Nie oczekuje, że ktoś z bundesligi doszlusuje do Bayernu, bo to obecnie absolutny top topów. Ale wyjście z grupy... to powinno być MINIMUM dla wszystkich zespołów z bundesligi. Jak widać jednak nie jest
24.11.2015 20:03
Ktoś, kto pisze o Mourinho w kontekście Bayernu to się chyba musiał z choinki urwać. Koncepcja Mou a obecny styl gry Bayernu... ta choinka musi być wyjątkowo wysoka :D
23.11.2015 19:32
Tak jak Mati napisał, Lahm ma w głowie plan od A do Z swojej kariery. I chwała mu za to że wie kiedy ze sceny zejść. Zresztą, zna swój organizm jak nikt inny. Tak jak i bardzo podoba mi się to, że woli "sprzedawać" swój warsztat w Niemczech (w Bayernie czy DFB) niż klepać kolejne srebrniki w Stanach czy innych Emiratach.
23.11.2015 15:20
Bayern gra inną piłkę jak grał wtedy Dortmund to i Mario nie prezentuje tego samego. Ja mam problem z Goetze, niby nie grał zle, czasem nawet dobrze ale jednak z jego przyjściem wiązałem więcej nadziei. Fakt, z jednej strony jest ustawiony inaczej jak w Dortmundzie. Ale jak dla mnie są momenty w których w ogóle go nie widać, potrafi zniknąć w meczu na dobre kilkanaście minut. Może w Dortmundzie miał więcej swobody taktycznej... nie wiem. Ten sezon miał być w moich oczach dla Mario kluczowy, tylko znowu kontuzja, przerwa i dochodzenie do formy. A ja czekam na fajerwerki ze strony Mario a nie tylko powrót do solidnej formy, więc czekam dalej.... :))
23.11.2015 00:00
:)
20.11.2015 23:44
"Drogi" Slayu - ja Cię nie obraziłem, ja stwierdziłem jedynie fakty i tyle.
20.11.2015 22:49
Slay to nick, który uaktywnia się tylko i wyłącznie, gdy mowa jest o Pepie i o naszych hiszpańskich zawodnikach. Nie wiem czemu admini tolerują takie coś. Kolejny troll do odstrzelenia z tej strony. O bajerniaku nie wspominam nawet bo jaki to jest beznadziejny przypadek to każdy kto regularnie jest na stronie to wie (zresztą nie zdziwiłbym się gdyby Slay to był kolejny nick naszego nadwornego fantasty bajerniaka)
Co do głównego wątku - temat totalnie z dupy. Prawda jest taka, że to zawodnik kupiony za kieszonkowe, w stosunku do swoich umiejętności. Rozkładając zawodników na takie czynniki jak te opisane w artykule, to każdy mecz absencji takiego Ronaldo to dla Realu jest kwota z sześcioma zerami. Gdzie sens, gdzie logika?? W grze Thiago jest absolutnie pierwiastek genialności, jeżeli sztab medyczny ustabilizuje zdrowie Thiago, to będzie kolejna mega gwiazda Bayernu.
20.11.2015 22:04
Sprzedaż czy to w zimie czy w lecie jest totalnie bez sensu. Wielkich pieniędzy (z racji wieku) Bayern juz za niego nie wyciągnie. Zawodnika o jego potencjale bardzo ciężko zastąpić. Może trafić się perełka jak Costa, Coman ale to rzadkość. Albo uznane nazwisko kosztujące krocie. Więc licząc, że Arjen sam nie naciskał by na transfer, jego sprzedaż dla Bayernu nie ma żadnego sensu.
19.11.2015 17:54
@Adi - obserwując ostatnio nasze transfery, to równie dobrze może to być królik z kapelusza, który z miejsca wskoczy do pierwszego składu, zostając po drodze gwiazdą ;)
19.11.2015 01:03
Czekam bajerniak aż wyłapiesz 3 ostrzeżenie i wylecisz po raz... tylko Ty wiesz który. Chyba Cię te bany tutaj podniecają. Ale wrócisz, zawsze wracasz, wracasz jak......... sam dokończ :D
Douglas dalej w niesamowitym gazie, to jest absolutnie fenomenalne co wyprawia na boisku :)
19.11.2015 01:00
A daro dalej swój spam... nudny jesteś :)
18.11.2015 11:43
Właśnie sobie też czytam, że sobotni mecz Realu z Barceloną będzie miał szczególną ochronę. Mają być kontrolowane nawet wnoszone na mecz... kanapki.
17.11.2015 19:51
I dobrze że odwołali, bezpieczeństwo ponad wszystko. Choć tak z terrorystycznego punktu widzenia to najbardziej zagrożony powinien być mecz Francuzów z Anglikami.
17.11.2015 19:46
Oby tylko tyle to trwało, dla mnie jeden z najważniejszych zawodników w układance Pepa.
17.11.2015 19:25
A to ciekawe daro, bo pisałeś że masz 23 lata. Jak zacząłeś ewentualnie pracować to ja już pare lat po studiach byłem więc mało możliwe :)
Ps.Dysleksja a nie dyslekcja. Pomijam że dla mnie to lenistwo a nie żadne dysleksje itd.
17.11.2015 19:23
Dobrze że Thiago nie wypada na dłużej. Aczkolwiek szkoda tego miesiąca nawet :/
Ps. Niektórzy mają wyrąbane w pisownie, co świadczy tylko o nich. Daro, zamiast ten swój jednozdaniowy spam wrzucać na strone to by się za nauke wziął, z kwiatków które ja pamiętam: papierz, morze zamiast może, ukarze zamiast ukaże, schizofremia. A zapewne o wielu zapomniałem.
Co zrobić... :)
17.11.2015 18:11
No ja tez absolutnie nie miałem na mysli podwyżki dla Mario. Tak jak i również liczyłem na bardziej spektakularne występy Goetze. Narazie gra poprawnie ale bez fajerwerków. Kroos też i w Madrycie miewa słabiutkie mecze.
Ale przedłużył bym kontrakt z Mario. Mimo wszystko, gracze o podobnym potencjale jak Goetze obecnie na rynku kosztują krocie więc sensowniejszym jest przedłużenie kontraktu. Na zawodnika o takim nazwisku w razie czego zawsze znajda się kupcy.
17.11.2015 16:10
Ani Kroos nie był filarem drużyny ani narazie Goetze, przy czym Mario narazie więcej pokazał jak Toni w Bayernie.
17.11.2015 13:47
Dziękuję, myślałem że jestem przewrażliwiony ;))
Odpowiedź daro na jego poziomie intelektualnym i emocjonalnym, zaskoczenia nie ma :)
16.11.2015 15:55
Czy tylko mnie oczy bolą jak czytam komentarze daro czy ktoś jeszcze tak ma ? :)
16.11.2015 15:04
Możesz bajerniaku spać spokojnie - jak Bayern nie będzie chciał a wiadomo że nie będzie to Robert nie odejdzie. Przykryj się kołderką i śpij spokojnie, nie zawracaj sobie myśli błachostkami bo nie uśniesz :)
15.11.2015 23:23
Ja piernicze, mają niektórzy zryty beret - jak jest za dobrze jeśli chodzi o wynik, to trzeba się dopierniczyć że Lewy nie powiedział że kocha Bayern nad życie... Niektórzy już odlecieli w rejony stratosfery od dobrobytu...
Ps.Jak Robert nie zostawia zdrowia i serca na boisku to zmień okulary bo niedowidzisz albo Cię oszukują. Kogo jak kogo ale nazywanie Roberta celebrytą... nie, nie mam pytań poprostu :)
15.11.2015 23:15
Najgorsze jest to, że admini w sumie nic tutaj w celu ograniczenia tej dziecinay nie robią... ale taki urok tej strony niestety :)
15.11.2015 18:10
@meisterspieler - niejaki daro wysłał mi na privie cytuję:
"ja się chce ustawić z tobą w realny świecie i tam załatwić sprawę:) nie ważne skąd jesteś:) bez problemy do ciebie dotrę filozofie ,.tyko wiedz jedno jak wyjdziesz do starcia to żeby nie było później psów itp ,.jak cie skieruje do szpitala z całym ryjem rozbitym .."
Do Ciebie też takie zabawne rzeczy wypisuje? :D
15.11.2015 18:01
Niby każdy może wyrażać swoją opinię i mieć swoje zdanie ale jak się przeczyta taki wpis jak ten użytkownika "ser 321" to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać...
15.11.2015 16:37
@Thomas - niejaki daro to przecież świeży prowokator na tej stronie. Nie ma co dyskutować z trollem :)
15.11.2015 16:16
@daro - skoro masz problem, ze w Bayernie nie gra Messi lub Ronaldo, to po raz kolejny napiszę Tobie - idź na ich strony i nie rób przebierańcu zamieszania.
@eryk - to nie jest takie zero jedynkowe przełozenie że gwiazdy = ogromne pieniądze z praw do transmisji. Gdyby Bayern mógł sprzedawać swoje prawa do transmisji samodzielnie jak Real czy Barcelona to miałby porównywalne przychody z tego tytułu. To że Anglicy dostali taki konktrakt to wynika z wielu czynników, na które pracowali wieeeele lat a i kwestie kulturowe, językowe itd mają tutaj też ogromne znaczenie. Bundesliga prawdopodbnie nigdy nie przeskoczy ligi angielskiej w tym temacie.
15.11.2015 15:39
A jest ktoś na tej stronie, kto traktuje bajerniaka poważnie? :)
14.11.2015 11:34
W pełni należy mu się nowy kontrakt i podwyżka. Brawo Jerome !
14.11.2015 11:32
Jak Ty sobie wyobrażasz kontrole nad milionem imigrantów panie Piotreczek? Snujesz scenariusz S-F. Każdy kto ma choć troche oleju w głowie potrafi sobie wyobrazić, czym już okazała się polityka UE wobec imigrantów i czym sie skończy bez RADYKALNYCH działań. Każdy kto tego nie dostrzega to... no nie chce używać wulgaryzmów.
14.11.2015 01:30
Jeżeli Europa po tym wydarzeniu się nie obudzi to już nie widzę jakiejkolwiek nadzieji na to. Wszelkim poprawnym politycznie osobom wypadł z ręki jakikolwiek argument na obrone przyjmowania "uchodźców".
14.11.2015 01:22
Prawdopodobnie przy odbijaniu sali koncertwoej zgineło kilkudziesięciu zakładników. Dramat, dramat, dramat :/
14.11.2015 01:11
@Matilegolas - Wciskasz ludziom najpierw kit o Thiago a teraz piszessz pierdoły, które wkurzają ludzi. Zamiast posypać głowe popiołem to piszesz o jakichś adminach i inne bzdety. Wyjątkowo irytujesz mnie dzisiaj. I to raczej Ty masz problem jak widzę po reakcjach innych użytkowników a nie ja więc zbastuj.
14.11.2015 00:28
"tylko nigdzie dotąd nie zostało napisane, ani potwierdzone, że tymi terrorystami są islamiści..."
Ja Cię proszę, nie pogrążaj się człowieku bardziej dzisiaj.
14.11.2015 00:20
@matilegolas - nie broń przegranej sprawy - napisałeś co napisałeś i nie wmawiaj teraz że ktoś/coś/kogoś nie rozumie bo brniesz w ślepy zaułek.
13.11.2015 23:12
@Patryk - nie stawiaj znaku równości pomiędzy naszymi rodakami, wyjeżdzającymi tyrać na chleb, najczęsciej tam gdzie Anglikowi/Niemcowi się nie chce/nie opłaca, do szerokiego strumienia cwaniaków chcących żyć na koszt Europy. To tak zachaczając o Twój wywód. Ale nie to miejsce i nie ten portal na taką dyskusję.
Ps.Jakby ktoś się dokopał OFICJALKI w sprawie kontuzji Thiago to niech wrzuci.
13.11.2015 23:08
Jeśli to faktycznie zerwane więzadła to dramat dla niego jak i Bayernu.
13.11.2015 22:36
@Piotreczek - skąd to info?
13.11.2015 22:30
Napisałeś to tak, jakbyś się cieszył z tej kontuzji.
13.11.2015 21:39
@Matilegolas - i po co ta ironia...?
13.11.2015 21:34
@Rizzitelli - coś z kolanem, narazie jedynie tyle wiadomo. Można się ***** z tymi kontuzjami
13.11.2015 21:29
Dobrze bajerniaku że mamy na stronie Ciebie i Twoje doświadczenie wyniesione z PlayStation - prowadź nas wodzu :D
13.11.2015 20:58
@Globin - dalej podtrzymuje swoje zdanie - Franck sprzed kontuzji był własnym cieniem (poogladaj sobie te spotkanie bo ja pamiętam je bardzo dobrze). Sporo strat, kondycyjnie widać było wyraźny regres, szybkość już nie ta - czyli najważniejsze cechy na pozycji Francka. Na dzień dzisiejszy Coman prezentuje się lepiej pomimo młodego wieku i taka jest prawda, przy całym szacunku do Francka. Ja nie mówię że Franck jest już za słaby, bo dalej ma swój potencjał. Ale szanuje Twoje zdanie jednak ja mam inne obserwację i zostanę przy swoim zdaniu :)
13.11.2015 11:34
@daro22 - utwierdziłeś mnie w moim przekonaniu po stylu... mega charakterystyczny :D
Mimo wszystko baw się dalej pod kolejnym nickiem :)
13.11.2015 10:31
Bajerniak - nie, w formie sprzed kontuzji Franck, czy się Tobie podoba czy nie ale jest za Comanem. Ostatni okres sprzed kontuzji to już cień w stosunku do złotej jego ery i trzeba sobie to uczciwie powiedzieć. A każdy rok, ba, każdy miesiąc działa na niekorzyść Francka gdyż wieku nie oszuka. Tym bardziej przy jego kontuzjach które go ciągle nękają. Bez Bastiana też wielu sobie nie wyobrażało Bayernu a wyszła naturalna zmiana pokoleniowa. Trzeba sie z pewnymi rzeczami pogodzić.
13.11.2015 09:15
@daro - od początku Twoje komentarze były lekko mówiąc "specyficzne" ale teraz to się zdradziłeś z tym Realem więc grzecznie odmaszeruj na stronę madrycką. Twój styl pisania komentarzy żywcem wyjęty z pewnego użytkownika tej strony. Wiem wiem... pewnie przypadek :D
12.11.2015 17:10
@tcbmx2 - ale bajerniak był już pare razy tutaj banowany na różnych nickach. Tylko za każym razem wraca jak piesek z podkulonym ogonem, na jednym ze swoich wielu kont. A to, że na nicku "Bajerniak78" zasłużył na bana już dawno a nie żadne ostrzeżenia to jest osobna strona medalu :)
06.11.2015 01:28
Czymś pięknym byłoby np. takie podwójne finałowe zwycięstwo (kosz i piłka) nad Realem czy Barceloną,.. :) Przyznam, że ja również nie śledzę Bayernu w ręcznej, ale gdyby rozwijali i ten trop to byłoby super, choć akurat tu chyba nie byłoby prosto bo Bundesliga ręczna jest zdaje sie najlepsza w Europie :)
06.11.2015 01:04
@Gladius - "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj...." Pamiętne lata "Młodych wilków" heh ;))
Bayern przegrał dziś w koszykarskiej Eurolidze z Realem po mega zaciętym pojedynku. Widać że Bayern chce budować również koszykarskiego giganta, co cieszy :))
06.11.2015 00:26
Czekam... obsrasz się jak zawsze :))
06.11.2015 00:15
Bardzo chętnie Bajerniak - zapraszam do Trójmiasta (wal na priv) :))
06.11.2015 00:12
Zaprzeczysz że "Ptys", "mrtiktak", "Nicki" to nie były Twoje konta?? Śmieszny jesteś człeku, już dawno kilka osób tutaj Cię rozkminiło więc idź pal głupa gdzie indziej trollu, wywołujesz jedynie uśmiech :)
06.11.2015 00:07
No więc skoro mnie wywołałes do tablicy bajerniaku to proszę, żeby zamknąć Twoją ******
News z 12.02.2015 -"Matthaus:Mourinho lub Ancelloti po Guardioli" - Twój wpis na nicku Ptys, 12.02.2015 14:00 zacytuję konkretnie:
"Trenerów jest wielu nie tylko Ancelotti czy Mou - chociaż Portugalczyka w Bayernie bym nie chciał bo tak jak Guardiola kocha być przy piłce tak Mou kocha stawianie autobusu a takiego stylu Bayern grać nie może!"
Dziękuję, idź spać :)
06.11.2015 00:00
Zabawne jest to, że teraz krzyczy o Mourinho, a na innym swoim nicku kiedyś pisał że nie chce Mou bo za bardzo muruje się... to jest bajerniak poprostu, tego sie nie ogarnie :D nie wiem na czym on jedzie ale ryje beret równo :D
05.11.2015 23:33
@tcbmx2 - takich przykładów, gdzie bajerniak zmienia zdanie ja zauważyłem mnóstwo, na tym i na innych jego nickach. Dzieciak ma ewidentnie zryty beret :)
05.11.2015 22:42
Wygrana cieszy i w sumie chyba już pewny awans.
Dla mnie po raz kolejny można było zobaczyć, że Martinez to nie jest środkowy obrońca i nigdy nim nie będzie.
Co do Arjena to kurcze mam problem, z jednej strony mega umiejętności, nie raz i dwa ciągnął grę gdy drużynie nie szło a z drugiej strony, Bayern w moich oczach wygląda lepiej jako ZESPÓŁ kiedy Arjen siedzi na ławie...
Nic to, jedziemy tak dalej, oby do zwycięskiego finału, czego nam wszystkim życzę :))
04.11.2015 23:51
Kiedy Ty dasz odpocząć od tych swoich wypocin na tej stronie bajerniaku... nie nudzi się Tobie trollowanie i robienie z siebie naczelnego idioty tej strony? Podnieca Cię jak inni cisną Tobie i po Tobie? Ciężki przypadek z Ciebie.
04.11.2015 00:39
Wymienianie Mourinho w kontekście ewentualnych następców Pepa to jest przejaw w sumie nawet sam nie wiem czego... to trzeba być poprostu bajerniakiem :)
03.11.2015 01:12
Ciekawe ile bajerniak ma jeszcze tutaj kont przygotowanych na wszelki wypadek :D co za łeb :D
31.10.2015 14:08
@Thomas - szkoda Twojej klawiatury na tego przygłupa - uwierz że bez sensu się trudzisz :)
30.10.2015 00:40
Nie na darmo bajerniak wyleciał z tej strony pare razy, ciągle inne nicki ale trollowanie to samo :) wyrzucają ze strony biedaka a ten ciągle przylatuje jak bezpański kundel z tym swoim trollingiem - olać jego bełkot ciepłym moczem radzę :)
30.10.2015 00:33
Bajerniak to nie jest użytkownik, bajerniak to stan umysłu :D
Czasem mam wrażenie, że to jeden czy dwóch obłąkanych ludzi na tej stronie, pod kilkoma-kilkunastoma nickami, którzy non stop trollują. Cóż, smutne ich życie jest ale tacy też muszą być :)
29.10.2015 18:10
Ja również nie łudzę się że Franck będzie jeszcze grał pierwsze skrzypce. Przed formą był cieniem siebie, teraz tym bardziej. Nie ma co zaklinać rzeczywistości. Tak samo zresztą było z Bastim, po MŚ strasznie spuścił z tonu. Teraz oglądając go w United tylko utwierdzam się w przekonaniu, że dla niego lepiej że odszedł bo przykro byłoby go oglądać częściej na ławce niż na boisku.
Co do Pogby - to nie jest zawodnik z mojej bajki ale umiejętności ma. Tyle że płacenie nawet w dzisiejszych mega przepłaconych czasach za piłkarzy, 100 mln euro za niego to czysty idiotyzm.
29.10.2015 17:54