DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ironmaidenpl Strona 2

Co za bzdury, wyssane z palca.

11.05.2024 18:39

@Kimas
W tym problem, cel to 1/2, błąd cel to Wygranie, żadne tam 1/2, to podcina skrzydła, wygrana tak co 2-3 lata kosztem wygranej Bundesligi, gra i trąbi.

11.05.2024 18:22

Odpowiedź jest inna, choć też banalnie prosta, Bayern ma do kitu, najważniejszych włodarzy, przez to na innych polach taki bałagan.

11.05.2024 16:51

LM, jako cel w Bayernu dobre sobie.

11.05.2024 16:50

Zrobiłeś mi dzień, tym wpisem.

10.05.2024 18:03

@zyzio
Kto patrzy co będzie za dwa lata, liczy się tu i teraz, za dwa lata może nie być już ludzkości.

09.05.2024 23:47

@Mistrz358
To nie płacz, a prawda.

09.05.2024 23:30

@seba
Dlatego, priorytet to zmienić władze tego klubu, a nie co chwila trenera który i tak nic nie ma do gadania, nie dziwne że im trenerzy odmawiają.

09.05.2024 23:15

1

Tylko problem, u nas zmarnieje.

09.05.2024 23:11

Wróci i zmizernieje i tyle w temacie.

09.05.2024 23:08

W Bayernie, taka sytuacja i atmosfera jest niemożliwa.

09.05.2024 23:04

Może niech włodarze Bayernu, wezmą przykład z władz Bayeru L. Można ano można.

09.05.2024 23:04

Tak zgadza się, w tym tkwi problem Bayernu

09.05.2024 23:00

Leverkusen, to się nie dzieje

09.05.2024 22:59

Zgadza się, tu jest różnica między oba klubami, czyli Bayern a Bayer, po prostu są mocno zmobilizowani, ambitni i mają charakter, trenerowi nikt nie przeszkadza, tak samo jest w Realu, a w wielu klubach jest odwrotnie.

09.05.2024 22:46

1:2

09.05.2024 22:43

Będzie Budesfrajer

09.05.2024 22:41

@Kris92
Szczerze oby nie, może w końcu wcisną.

09.05.2024 22:17

Ciekawe czy dziś Bayer Leverkusen, znowu rzuci hokus, pokus, czary, mary.

09.05.2024 22:09

@Sopariev
Co za bzdury wypisujesz.

09.05.2024 20:01

Ja osobiście mam wrażenie, że Bayern i nie tylko on, przegrali z realem już przed pierwszym gwizdkiem meczowym, i to zarówno w obu meczach, co by nie powiedzieć piłkarze realu mają charakter, mają ambicje, oraz wysokie cele, takie podejście musi skądś się brać, a mianowicie z samej góry.

09.05.2024 20:00

@Barthyren
Ależ oczywiście trzeba mu dać szansę, pytanie czy on tego chce.

09.05.2024 18:38

Dla niemieckich piłkarzy, mistrzostwa będą krótkie, trzy mecze i do domu, a że blisko to na rowerach wrócą.

09.05.2024 18:30

@Barthyren
Pomyśl, że to literówka, miało być " czekają ", może by tak zrobić porządek u samej góry, tam gdzie to wszystko się zaczyna, żaden trener nic nie pomoże, a LM będziemy wygrywać raz na ileś tam lat, skoro u samej góry nie ma ambicji, nie ma charakteru, to cóż nikt nie pomoże.

09.05.2024 18:29

Wszyscy cucą na trenera Flicka, mam pytanie co poza sezonem 2020r., Hansi zdobył jako trener, proszę napiszcie jego osiągnięcia.

09.05.2024 17:37

Bo Bayern nie ma mentalności zwycięzcy, raczej mają mentalność przegranych i tyle, choć co ileś tam lat to ugrają ten puchar.

09.05.2024 17:34

Najważniejsze zmiany i priorytetowe, to zmiana zarządu, bo tam to totalna amatorka na poziomie naszej ligi, czyli polskiej.

09.05.2024 07:43

Może potrzebujemy nowego stadionu, od czasu gdy mamy AA, to nie mamy szans z Realem, gdy graliśmy na olimpijskim, Real nigdy na nim nie wygrał, a teraz robią z nami co chcą, tak jak my z Barcą, czyli jest to ich zemsta.

09.05.2024 06:59

To piłkarze Bayernu, mają już wakacje, niedługo Euro nie jarajcie się tym, że Niemcy mogą to wygrać.

09.05.2024 06:44

Kibice realu, jarają się możliwością zdobycia 15 pucharu LM, za styl tego się nie zdobywa.

09.05.2024 06:43

To można zaliczyć do pięknej wróżby.

08.05.2024 23:35

Żeby dokonać kilku zmian w drużynie, trzeba mieć kasę, sporo kasy, a tej zwyczajnie Bayern za dużo nie ma.

08.05.2024 23:34

Tylko pytanie, skąd wziąć kasę na sprowadzenie następców.

08.05.2024 23:16

Gdzie są Ci wszyscy, co jechali po tych, co nie wierzyli w awans.

08.05.2024 23:06

To żadna powtórka

08.05.2024 23:05

Myślisz, że inny trener zrobi coś mega lepszego, nie z takim zrytym zarządem.

08.05.2024 23:03

To problem całej niemieckiej piłki, nie tylko Bayernu, a fenomen BVB i Leverkusen, to ot taka sensacja na jeden sezon.

08.05.2024 23:01

Byłaby dogrywka.

08.05.2024 22:59

Błąd, mecz załatwili pilkarze

08.05.2024 22:58

A świstak siedzi i zawija w sreberka.

08.05.2024 22:57

Co za brednie

08.05.2024 22:56

Jakoś wczoraj wszyscy mieli przeczucie awansu.

08.05.2024 22:55

Mała poprawka, lub mega duża poprawka, to nie wina trenera a zarządu.

08.05.2024 22:53

W cuda wierzysz

08.05.2024 22:51

Nie cud, a wystarczy Gooool

08.05.2024 22:24

Jest też druga wersja, nadzieja jest matką głupich.

08.05.2024 19:48

@Marcel0000
Rzuty karne to totalna niewiadomo.

08.05.2024 18:17

Wystarczy logicznie pomyśleć, czemu taka przepaść.

08.05.2024 18:15

@Sopariev
Pomyślałeś o tym, że Barca jest o wiele bardziej znanym klubem na Świecie niż Bayern, zresztą ich liga ma większą oglądalność niż Bundesliga, więc wiadome jest to iż tam jest większa kasa, ten obecny sezon w Bundeslidze i tak nic nie zmieni w kwestii finansów

08.05.2024 18:14

@makaay
Dokładnie to 5 przegranych finałów, za dużo o około 3-4.

08.05.2024 17:31

Tak myślę, to dobrze czujesz, Real to nie pierwszy lepszy klub.

07.05.2024 23:23

@Sopariev
Źle myślisz, zawodnicy Bayernu, muszą wzbić się na mega wyżyny swoich umiejętności, by z kwitkiem odprawić królewskich, czyli idealny mecz muszą zagrać, co jest prawie niemożliwe ( ale to prawie robi różnicę )

07.05.2024 23:02

Raz na ileś lat, to się Niemcom udaje, ale co z tego jak od następnego sezonu posucha.

07.05.2024 23:00

BVB, witamy w Le Grande Finale

07.05.2024 22:55

To może już dziś dać ot tak Bayernowi puchar LM

07.05.2024 22:21

Oby skuteczność u nas była na mega wysokim poziomie, 3-4 strzały na bramkę i 2 gole, tylko wtedy Real nie ma szans.

07.05.2024 22:21

Taki finał zawsze jest możliwy, póki piłka w grze.

07.05.2024 22:12

Warunek, Bayern musi zagrać na minimum 100% swoich możliwości, a najbardziej wykorzystać sytuacje które będą mieć, bo przy iluś tam strzałach na bramkę ledwo 1/2 gole, Real pół akcji o gol, tu jest problem.

07.05.2024 22:11

@hoven
Raczej realne myślenie.

07.05.2024 21:37

@Mistrz358
Co Ty za bzdury piszesz, po prostu lepiej miła niespodzianka, niż przykra.

07.05.2024 21:37

@tapczan
Właśnie o to chodzi, o podejście na odwrót, a potem miła niespodzianka, niż nakręcenie się i tu niemiłe rozczarowanie.

07.05.2024 21:25

@hoven
Ale wszystko na to wskazuje, czyli finał PSG -Real

07.05.2024 21:09

Wierzysz w cuda.

07.05.2024 21:08

@bawaria42
Tak zgadza się, ciężko jest wierzyć w niemiecki finał, oj ciężko.

07.05.2024 21:08

1

No to dziś i jutro, dwa bardzo ważne dni dla niemieckiej piłki, albo wrócą z tarczą albo na tarczy.

07.05.2024 20:19

@hoven
Liczy się tu i teraz, oby nie przepchnął realu.

06.05.2024 20:43

@Reeken89
Tak z tym wygraniem na boisku to prawda, najlepszy scenariusz to, dość szybko idziemy na 2:0, wtedy Real musi się otworzyć, i mamy ich jak na widelcu, ale by tak było zawodnicy Bayernu muszą zagrać na jakieś minimum 100% swoich możliwości, lecz i to może nie wystarczyć.

06.05.2024 20:43

Za dużo by kasy stracili.

06.05.2024 18:48

No to Bayern out.

06.05.2024 18:46

Chyba jest to logiczne, że chodzi przede wszystkim o kasę.

06.05.2024 13:36

To nie jest tchórzostwo, a zwykła niechęć trenerów do podjęcia w Bayernie posady trenera, ale to Bayern sam sobie jest winny.

06.05.2024 13:34

Czyli największy problem rozwiązany, teraz wzmocnienia, potem nowy trener, i gra gitara.
Tak serio to ten klub robi się coraz mniej poważny, w sytuacji braku trenera itp. Oni wyskakują z nowymi strojami, no tak skok na kasę.

06.05.2024 12:05

@FCBx2
Mi chodzi o to co zdobył z Bayernem.

06.05.2024 07:22

To może warto, zacząć od zmiany zarządu, skoro to ich wtopa.

05.05.2024 20:04

@Patryk233
Właśnie przez te porażki, zwłaszcza 0:4 z realem w Monachium

05.05.2024 20:03

1

Po co, przecież już u nas był i co, najgorsze porażki z realem zanotował, zgłasza ta w Monachium 0:4, poza trofeami krajowymi nic nie zdobył, zresztą nie wchodzi się dwa razy do tej samej wody.

05.05.2024 19:54

Czyli odpowiedź nasuwa się sama, trzeba zacząć od samej góry i tam posprzątać, krótko ryba psuje się od głowy.

05.05.2024 18:15

@Barthyren
To żadne ślizganie się Realu, to winna przeciwników, a w tym przypadku Bayernu i tyle.

05.05.2024 18:14

@Alistair
Najpierw dojdźmy do tego finału, jedyny plus to mało kto na nas stawia, w tym można widzieć sukces, lub inaczej ten rewanż przypomina mi Bitwę o Midway.

05.05.2024 18:12

@Barthyren
Niekoniecznie, zresztą co znaczy to ślizganie, w ostatnim meczu do około 15 minuty mogło być i powinno być, 2-3 do zera, Real pierwszą akcja….

05.05.2024 16:13

@Sopariev
W piłce nożnej liczy się strzelenie jednego gola więcej od przeciwnika. Kazimierz Górski

05.05.2024 16:11

@Alistair
Nie, po prostu realnie patrzę na to wszystko, zresztą są ważniejsze sprawy już ten sort, ot obejrzeć i zapomnieć.

05.05.2024 16:10

No to co, jeszcze tylko środa i koniec sezonu, a piłkarze początek wakacji.

05.05.2024 15:06

Co jak co, ale obecny sezon zapowiada się, że Bayern zdobędzie 0 ( słownie: Zero ) trofeów, ciekawe jaki będzie następny sezon ???

05.05.2024 00:54

@vaterland
Co Ty za bzdury wypisujesz, wygranie Bundesligi ważniejsze niż wygrana LM, ręce opadają i uszy puchną od tego co Ty piszesz, LM jest w lice klubowej poza zasięgiem jakiegokolwiek trofeum, tam grają najlepsi, wygrana to prestiż, mega prestiż, wygranie krajowej ligi po raz któryś tam z rzędu, jest medialnie nudne, mało emocjonujące, ten sezon jest mega, oby Leverkusen to w następnym powtórzył. Dwa puchary LM są więcej warte niż te jedenascie wygranych w Bundeslidze z rzędu.

04.05.2024 18:34

Dobre 3/4 drużyny aut, i to za grosze, a skąd wziąć dużą kasę na zastępstwo ???

04.05.2024 17:36

Dalej rozważają pozostawienie całego śmiesznego zarządu, w normalnie funkcjonującej spółce takie władze poszłyby na bezrobocie.

04.05.2024 17:35

@hoven
Człowieku w sporcie i nie tylko, liczą się końcowe wyniki, a nie co i jak, czyli efektywność a nie efektowność.

03.05.2024 21:36

Serio, to że był światowej klasy piłkarzem, nie oznacza bycia światowej klasy trenerem.

03.05.2024 21:32

@Dzidzia83
Myślisz że każdy klub w PL ma na transfery mnożnik sumy 100 mln

03.05.2024 16:14

Wychodzi na to, że w bayernie nic nie jest przemyślane, dosłownie nic, dlatego tak jest jak jest.

03.05.2024 16:12

Żaden wartościowy piłkarz nie przyjdzie do tego bałaganu, jaki jest obecnie w Bayernie ( ten bałagan jest od kilku lat ).

03.05.2024 12:19

@vaterland
Wiara musi mieć z czego istnieć, zresztą kibicowanie Bayernowi a niemieckiemu finałowi, to raczej nie to samo.
W co ma kibic Bayernu wierzyć, jak najnowszy mecz z Realem mogliśmy wygrać, i to mocno.

03.05.2024 10:45

Pewnie Ci wszyscy trenerzy odpisaliby, że nic z tego.

03.05.2024 10:42

@BaltazarGabka
Zgadza się, zobacz i pomyśl, kilka lat temu Bayern był wychwalany mianem, najlepiej zarządzany klub, a teraz nikt tak o Bayernie nie mówi.

03.05.2024 10:39

Co się stało, ten klub stracił coś czego niemiały inne kluby, mianowicie duszę, może to bajki ale tak jest.

03.05.2024 01:22

I się nie doczekasz.

03.05.2024 00:36

Niby czemu najlepsza, bo Bayer zdemolował.

02.05.2024 22:23

Ale to, że mieliśmy mega okazje na strzelenie 2-3 bramek, to nic wielkiego.

02.05.2024 20:29

Pewnie, że ten okres potrwa i to jakiś czas, może warto zrobić coś z tymi u samej góry, bo to oni ( tylko oni )za taki stan rzeczy odpowiadają.

02.05.2024 20:23