rozważa grę dwójką ale w 4-4-2 co najwyżej. z resztą 4-2-3-1 z Mullerem na "10" nie wiele się od tego różni.
26.04.2020 15:44
To w końcu szczegóły wyciekły czy są nieprawdziwe, bo to są dwie różne rzeczy.
20.04.2020 13:06
w końcu jakiś konkret.
19.04.2020 16:15
@tapczan
jak nie mogą to cyk kredycik i już mogą :P
18.04.2020 16:39
@Reeken89
bo od tych kilkunastu mln które zarobi w 2-3 lata zależy przyszłość finansowa klubu xD
16.04.2020 20:03
@Reeken89
nie tyle za Martineza co za Tolisso bo to taka rozgrywająca "6" albo "8".
16.04.2020 18:21
@Reeken89 @FanGraczyBayern
przestańcie pier***... teraz chcecie młodych na ławkę, a jak ławka będzie wyglądać typu Cuisance, Singh, Arp, Mai, Dajaku, na półfinał LM to pierwsi będziecie się piłować że NIMOMY ŁAWKI!!! CO ROBIŁ ZARZĄD W LECIE!!! HAŃBA!!!
Edytowano : 2020-04-16 17:58:20
sorry, to nie wy o młodych pisaliście.
16.04.2020 17:55
@GuteSpiele obecnie dostaje 15mln więc jest w ścisłej czołówce.
14.04.2020 10:12
@GuteSpiele
i niech przez 5 godzin utrwala złe nawyki xD
może niech mu wytłumaczy żeby czasami podniósł głowę przed dośrodkowaniem zamiast bić na pałę z nadzieją że akurat ktoś tam wyrośnie z pod ziemi.
12.04.2020 22:33
@GuteSpiele
dlatego jest środkowym obrońcą a nie skrzydłowym xD
do 20 metra może byłoby widać różnicę, a do 60 już mógłby go łyknąć.
Edytowano : 2020-04-12 18:48:29
poza tym mówimy w tym przypadku o szybkości jako prędkości maksymalnej, to temat przyspieszenia zostaw sobie na inną okazję.
12.04.2020 18:46
@GuteSpiele
zajebiście obalony skoro okazał się szybszy od Alaby xD
poza tym inne info mówi o 34,8 km/h w jego wykonaniu.
12.04.2020 18:32
@feel2020FCB
przecież Neuer zarabia 15 mln...
12.04.2020 18:18
@GuteSpiele
tam gdzie go trener wystawi.
dziękuję.
12.04.2020 09:05
@GuteSpiele
tak, i mając te 600 mln na czarną godzinę, które mogą wydać jak chcą, zawodnicy rezygnowali z części pensji żeby zagwarantować szeregowym pracownikom pełne wynagrodzenie przez kilka miesięcy (czy ile tam potrwa ta zaraza)?
11.04.2020 17:07
@GuteSpiele
tak, leży im na koncie 600 mln... roczny obrót wyniósł w zeszłym roku 750 mln€. 600 mln to może być roczny stały koszt utrzymania klubu jak pensje zawodników, pracowników, zewnętrznych firm, utrzymanie infrastruktury, sprzętu, organizacje wyjazdów, zorganizowanie meczu też darmowe nie jest. a tobie się ubzdurało że 600 mln w banku sobie leży...
11.04.2020 14:49
@AdiFantasti
może na fejsie nie przyjął zaproszenia do znajomych xD
11.04.2020 13:43
Zielinski to takie nie wiadomo co. ani to ofensywny, 22 bramki 14 asyst w prawie 180 meczach dla Napoli, ani defensywny, niewiele przechwytów i wygranych pojedynków, częściej traci piłki niż jechany przez niektórych za to Thiago... taki Coman środka pola można powiedzieć.
@GuteSpiele
Neuer w sercu ma S04 i każdy to wie. od dziecka chodził na mecze, później jako piłkarz żył z kibicami jak nasz Tomek. do Bayernu przyszedł spełnić się zawodowo i tyle. gdyby Bayern był na poziomie Schalke to Mullery, Alaby, Bastiany czy Phillipy rozjechaliby się po europie żeby coś osiągnąć.
11.04.2020 00:12
@feel2020FCB @FanGraczyBayern
może i ponad 20 ale brutto.
10.04.2020 18:08
@FanGraczyBayern
ale tak wyglądają negocjacje, ja daję kwotę z d*** wzwyż, ty dajesz śmieszną kwotę w dół i spotykamy się gdzieś po środku, zależnie kto będzie miał więcej argumentów po swojej stronie i jak bardzo będzie chciał tej transakcji.
a tu już "jAk On MuK? SkAnDaL!!!11!1"
nawet nie wiadomo na ile te informacje są sprawdzone a na ile wyssane z d***.
10.04.2020 18:04
@FanGraczyBayern
skandal? xD
Tomek jako wychowanek też ma grać za grać za uścisk ręki i miłe słowa? rozumiem Neuera ale też jestem przekonany że tyle mu nie dadzą, a już na pewno nie przy 5 letnim kontrakcie. jeśli przedłuży o 2 lata to szanse ma ciut większe ale nadal małe.
10.04.2020 17:13
@GuteSpiele
"wszyscy"... skoro na stronie jest przynajmniej kilkuset udzielających się częściej lub rzadziej, to nie będziesz miał problemu ze wskazaniem kilku konkretnych przypadków takiego działania. czekam na przykłady z cytatem a nie jakieś puste ogólnikowe "wszyscy".
wg ciebie siła fizyczna w obronie nie ma znaczenia? i taki "kloc", który jak na swoje gabaryty jest i tak dość zwrotny i szybki, nie ma racji bytu w piłce nożnej? wg ciebie Lucas i Alaba to świetne rozwiązanie na Hallanda, Lukaku, "Żiru", Youssufa Poulsena, a takie miernoty jak Bas Dost czy Szalai to w ogóle będą pożarci i wysr... na miejscu, tak?
10.04.2020 13:35
34, ja pierdziele... jeszcze kilka lat i będziemy się żegnać...
27.03.2020 11:40
mam czasami wrażenie że newsy o Alabie są oskryptowane i pojawiają się co roku te same o tej samej porze. "Alaba może odejść do Barcelony", "Alaba nie wyklucza odejścia", "Alaba: Monachium to mój dom", "Alaba chce grać w środku pola".
25.03.2020 14:05
@tapczan
transfermarkt podaje 521meczów, 195 goli, 186 asyst.
Edytowano : 2020-03-23 11:11:45
dodam że naliczają też asysty takie jak bycie sfaulowanym przy stałym fragmencie z którego padła bramka, albo strzał który później ktoś dobił więc wg innych źródeł może mieć mniej asyst.
23.03.2020 11:09
@tapczan
Tomek jeszcze 400 nie ma.
23.03.2020 10:58
@GuteSpiele
najlepszy był jak miał przed sobą Francka, jak go brakowało i nie było z kim grać na pamięć to nie przypominał siebie czasami.
Davies już teraz pokazuje więcej w obronie niż Alaba w czasie swojego szczytu. w ofensywie jest skazany na siebie głównie ale radzi sobie świetnie i możliwe że przebiłby w tym sezonie najlepszy wynik Alaby w karierze jeśli chodzi o asysty gdyby nie wirusowy paraliż.
22.03.2020 15:47
@Arkady142
to pardon.
@FanGraczyBayern
to żeś się nawymieniał xD
22.03.2020 15:39
@Skobry
widzisz że ludzie siedzą w domu i się nudzą
:D
22.03.2020 15:30
@Arkady142
oczywiście że może być taki faul, jeśli będzie coś niezgodnego z przepisami. Alaba dobrze zabezpiecza tył przy długich podaniach na wolne pole, bo ustawia się często nieco niżej i dobrze przewiduje i ma oko na wychodzących na pozycję, ale jak dochodzi do pojedynków główkowych to wystarczy ktoś lepszej postury i staje się statystą w takich sytuacjach.
WhoScored: pojedynki główkowe
Alaba 14 wygranych, 22 przegrane
Sule 16 wygranych 3 przegrane
22.03.2020 15:26
@GuteSpiele
"Süle stał się w zeszłym sezonie pierwszym wyborem w linii obrony i od tego momentu zaczęliśmy tracić bramki jak głupi. Ten zawodnik to nie ten poziom. W tym sezonie miał kontuzję i sytuacja z czasem zaczęła się poprawiać. Tak drodzy państwo nasza słaba obrona to nie wina Kovaca. "
czyli to wina Sule chcesz powiedzieć? odkąd Kovac postawił na Sule jako numer 1 to Hummels z Boatengiem zaczęli sabotaż na taką skalę że się w pale nie mieści. przypomnij sobie popis Hummelsa z Gladbach 0:3. przy jednej bramce jakiś dziwny pusty przebieg, przy trzeciej totalna wyjebka we własnym polu karnym przy rożnym, Boateng z Herthą najbardziej idiotyczny faul w polu karnym chyba jaki widziałem w meczach Bayernu. nie bez powodu chciano się go pozbyć, ale Hummels był szybszy w ucieczce i musiał zostać.
sabotaż sabotażem, widocznie jakiś powód był że zawodnicy byli przeciwko niemu, bo to nie tylko dwójka obrońców, ale i kilku innych. jaki był dokładny powód nie dowiemy się ale pozbycie się go wyszło drużynie na dobre.
to nie Alaba zbawił defensywę tylko Flick uzdrowił całą drużynę która wie co ma grać i jej taki styl gry odpowiada. nawet Boateng zaczął ostatnio przypominać dawnego Boatenga.
22.03.2020 15:16
a jakiś dzban z wybiórczej się i tak przypier*** że mało...
22.03.2020 13:38
@hoven
zabiłeś xD
21.03.2020 15:53
@UKU
bo to nie jest typ dynamicznego napastnika. ma 193 cm wzrostu, więc górne piłki będą jego bo krzepy na pewno jeszcze nabierze. drewnem też nie jest, więc w akcjach dwójkowych pod polem karnym też może być pomocny (w kompilacji na YT było dość dużo takich akcji z młodzieżówki). już pokazał że w polu karnym umie się odnaleźć co jest najważniejsze u "9".
współczesny Bayern (od van Gaala) prawie nigdy nie bazował na szybkich napastnikach (chociaż bardzo chciałbym zobaczyć jak by wyglądała gra z Gnabrym na szpicy). jedynie Olicia można tak określić a cała reszta charakteryzowała się podobnymi cechami co Zirkzee. Gomez, Mandzu, Lewy (najwięcej w nim dynamiki w porównaniu z resztą), plus Toni.
żeby mu nie spieprzyć kariery dobrze by było jak by spędził 2 lata na wypożyczeniu.
12.03.2020 18:35
całe szczęście, tak dla niego jak i dla nas :D
11.03.2020 17:51
@AdiFantasti
tak, całkiem dobrze się pokazał ale jeden mecz to żaden egzamin, w dodatku z rywalem który grał katastrofalnie. liga to jest jednak inny poziom presji i rywale często mają wkalkulowane że przegrają.
Davies debiutował rok wcześniej i nic szczególnego nie pokazywał, ale pracował cały czas i tak na prawdę dopiero wygranym 4-0 meczem z BVB zdał egzamin. Zirkzee dopiero buduje sobie zaufanie na tyle żeby mógł przystąpić do prawdziwego testu, czyli jakiegoś wymagającego rywala. z Augsburgiem wyjdzie w pierwszym, z Unionem pewnie tym bardziej, i jak będzie widać progres to ma szansę zagrać rewanż z Chelsea i to już będzie niezły test mimo osłabień rywala.
08.03.2020 15:12
@GuteSpiele
nie wyszedł bo pokal to poj*** rozgrywki które możesz zakończyć przez jeden błąd więc postawili na doświadczenie. wielu tutaj domaga się juniorów w pierwszych rundach ze słabeuszami, a później okazuje się że z 2-3 rezerwowymi w składzie potrafią być męczarnie.
08.03.2020 11:52
@vaterland @Matilegolas
już biadolcie... nie zagrał z S04 bo Pokal ma swoją naturę i pokazał ją też w tym przypadku, ciężki autobus do sforsowania, agresywna gra i potrzebne było doświadczenie i ktoś taki jak Flick o tym doskonale wie. w lidze zwykle jest luźniej więc powinien zagrać. gdy wróci Lewy to nie ma szans na grę.
następny sezon albo i dwa najlepiej jeśli spędziłby na wypożyczeniu w jakimś średniaku gdzie miałby sensowną szansę na grę w każdej kolejce a nie 3-5 minut od czasu do czasu. szkoda żeby gnił dalej na ławce i w rezerwach.
04.03.2020 21:49
jeśli Zirkzee pójdzie w tym czasie na wypożyczenie to jak najbardziej.
04.03.2020 18:59
@Marienplatz
Alabie daleko do Daviesa jeśli chodzi o szybkość, on miał niesamowitą chemię z Franckiem i obaj napędzali grę na skrzydle przez współpracę i gdy brakło Franciszka to wyraźnie wzmogła się krytyka wobec niego. chyba tylko Costa i Coman mogliby z Phonzim konkurować w sprincie.
01.03.2020 15:29
@OperatorJS
ty to jakiś inny jesteś. To jest jakiś lokalny biznesmen który zainwestował w lokalny klubik który nie szaleje z wydawaniem hajsu nawet, a poruwnujesz do asów z city którzy oszukiwali na umowach sponsorskich, czy psg które na pajaca z Brazylii wywalają 3 roczne budżety takiego klubu jak hoffenheim xD
29.02.2020 17:40
@Elessar
cieszę się, ale to nie przyćmiewa krytyki jego ogólnej postawy w tym sezonie.
29.02.2020 16:28
@OperatorJS
co do Coutinho to nadal mimo bramki nic specjalnego nie pokazuje, gdyby nie rykoszet to pewnie by w bramkę nie trafił.
29.02.2020 16:21
szybko :D
29.02.2020 15:34
@FanGraczyBayern
wiadomo, tylko celowo wyolbrzymiam żeby podbić retorykę...
29.02.2020 14:45
z tym brakiem Lewego się okaże dopiero, bo takie gadanie w jedną czy w drugą stronę to zwykła zabawa w jasnowidza. może się okazać że bez niego będziemy w ciemnej d*pie, a może Zirkzee walnie 8 goli w 3 meczach i przez miesiąc stracimy pewność kto jest podstawowym napastnikiem.
29.02.2020 14:33
@GuteSpiele
"pedał" też dawniej oznaczał tylko element układu napędzającego rower, lub w samochodzie część mechanizmu dźwigniowego służąca do wprawiania go w ruch za pomocą nacisku nogą...
29.02.2020 14:16
6 miejsce w lidze to już nieźle.
29.02.2020 14:06
@FanGraczyBayern
Davies gra zespołowo i w miarę inteligentnie, nie przesadza z dryblingiem, a Alaba może z nim fajnie współpracować jak dawniej z Franckiem.
29.02.2020 13:31
@AdiFantasti
ja bym postawił na skrzydle Daviesa, Alabę dał na LO a Lucasa do środka jeśli jest już w pełni zdrowy.
29.02.2020 12:15
@AdiFantasti
nie mam nic przeciwko ZIrkzee, chętnie bym się przekonał jak sobie poradzi, ale na pewno Gnabry jest na ten moment mniej ryzykowną opcją bo już pokazywał się ze świetnej strony w reprezentacji jako napastnik gdzie strzela regularnie, w Hoffenheim też strzelał jako środkowy i cofnięty napastnik. Mullera nie biorę nawet pod uwagę bo na szpicy jest niepełnosprawny co udowadniał wielokrotnie.
29.02.2020 12:00
@zielo151
Lucas wskakuje na obronę, Alaba na LO, Davies na skrzydło i to jest jego teoretycznie nominalna pozycja, a Gnabry na szpice. Ale Zirkzee też mnie ciekawi jak by sobie radził.
27.02.2020 14:10
panika większa jak w Wuhan xD
Gnabry na szpicę, Davies na skrzydło, Alaba na LO, Lucas do środka i bardzo mnie ciekawi takie ustawienie z szybkim napastnikiem.
26.02.2020 18:50
raz na 100 razy to i Messi pustaka przestrzeli.
23.02.2020 13:38
zrobił ci tym przysługę bo zamiast grać to znowu po kilku słabych meczach skończyłbyś na trybunach.
@FanGraczyBayern
i co takiego byś zrobił z tą dychą czego nie zrobiłbyś bez niej?
23.02.2020 12:59
@MateuszFCB
https://youtu.be/vfh7Jf3aRNE?t=2535
Havertz po 3 świetnych sezonach jako nastolatek ma pierwszą obniżkę formy, ale tak jak gość mówi w wywiadzie wyżej, płaci się za potencjał a nie za formę. muszą jakoś cenę zbijać ale Bayer nie odda ci go za 60 skoro znajdzie takich co dadzą 2x tyle, jeśli za jednosezonowców rzucają już podobne sumy. najlepszy pomysł to właśnie rozbić kwotę na bonusy zależne od sukcesów drużynowych i indywidualnych. myślę że właśnie ok 80 mln teraz i perspektywa przyszłych zarobków mogłaby Bayer usatysfakcjonować.
@tapczan
z de Bruyne było tu w komentarzach tak samo, "jakie 75? 50 max!" "Sane 50 po jednym dobrym sezonie? 30 max!"
10.02.2020 17:55
@Panczo rozumiem że nie masz nic przeciwko odpadnięciu z pucharu?
05.02.2020 20:12
@hoven
bo pisałeś że wypożyczenia nie dały nam tego co dałoby wydanie 60 mln na transfer definitywny, tak jak by kwota transferu miała znaczenie.
Daviesa wzięliśmy za 10 mln i mało kto w niego wierzył, a teraz wykazuje potencjał na fenomenalnego bocznego obrońcę, a możesz kupić nawet i za 120 baniek świeżo upieczonego "Golden Boya" i jak ci się nie wpasuje w taktykę to to tylko stracisz kupę kasy której nawet przy sprzedaży nie odzyskasz.
od początku wiadomo było że Coutinho tak samo jak i Perisic jest tu tymczasowo (sama umowa na możliwość wykupu za 120 baniek była dowodem na to) bo "operacja Sane" została przełożona przez kontuzję a w planie jest prawdopodobnie jeszcze Havertz który może być szykowany jako naturalny następca Tomka.
26.01.2020 18:22
@Danie1
jeśli będzie mu szło jak do tej pory to właśnie nie powinien mieć żadnego problemu.
26.01.2020 17:06
@hoven
"czy Ty sobie zdajesz sprawewe ileto jest 60mln nawet dla naszego budzetu?"
doskonale sobie zdaję sprawę ile to jest 20 mln rocznie (James 2 sezony, Cou jeden sezon), skoro zysk po opodatkowaniu za ostatni rok wyniósł ponad 50 mln. ZYSK! czyli jeśli tendencja wzrostowa się utrzyma to te 60 mln z 3 lat odrabiają w rok. takie to wielkie straty dla budżetu. jak by uznali że Oyzabal to ktoś na kim chcą oprzeć przyszłość to by go sprowadzili nawet razem z Wernerem, ale plan zakłada że Sane jest idealnym kandydatem. możliwe że byli już niemal dogadani a kontuzja tylko przesunie transfer w czasie.
Edytowano : 2020-01-26 16:38:41
* i nie mylmy odważnego działania z brakiem myślenia bo takich odważnych jest pod dostatkiem ale większość szaleje na kredyt albo nie za swoje własne €.
26.01.2020 16:34
@hoven @FanGraczyBayern
Barcelona wydała na Coutinho 145mln którego rozpaczliwie chce się pozbyć, 120 mln, za Griezmanna który wcale nie radzi sobie lepiej niż Coutinho na początku, 125 za przerośnięte dziecko które nie wie co to profesjonalizm i do tego wiecznie kontuzjowany. Hazard to też jak na razie wtopa za 100 mln który pokazał jak na razie tylko nadwagę i kontuzję. na Felixa poszła cała kasa z Griezmanna którą ATM dostało od Barcelony i za to dostali 4 gole i 2 asysty przez pół sezonu.
a dla was tragedią jest strata niecałych 60 mln rozłożonych na 3 lata na solidnych rezerwowych.
Edytowano : 2020-01-26 15:30:57
* i nawet nie wspominam o ich pensjach.
26.01.2020 15:23
@kibicod2007
a może Haalandowi nie odpowiadała perspektywa przynajmniej 3 lat na ławce w cieniu Lewandowskiego i woli klub gdzie łatwo się wybić młodym?
Edytowano : 2020-01-25 21:29:17
Olmo też miał perspektywę na większe kluby niż RB, ale to on podjął decyzję.
25.01.2020 21:28
@FanGraczyBayern
po obejrzeniu samych najlepszych interwencji to nawet można stwierdzić że Boruc jest geniuszem ze ścisłego topu.
25.01.2020 18:16
@FanGraczyBayern
rozumiem że nie piszesz tego na podstawie 4 minutowego filmiku na YT i propagandy historycznej tamtych czasów, tylko oglądałeś masę historycznych meczów z jego udziałem i masz obiektywne porównanie.
25.01.2020 17:30
@aries
a skąd pewność że gdyby nie to (niby) ego to przyszedłby do nas? to nie jest zawodnik który przez 3 lata ma siedzieć na ławce i zagrać 5 meczów w sezonie. zmarnowałby tylko swój potencjał. media twierdziły że był niemal dogadany z Juve, MU i chyba każdy topowy klub był obok niego wymieniany a o BVB ani słowa. ktoś odpowiedzialnie kieruje jego karierą, a nie śladem de Lightów i Felixów prosto do czołowego klubu, hurra, kilka słabszych meczów na początek i czar prysł, a potem chcą go wypożyczać z powrotem tam skąd przyszedł bo sobie nie radzi.
Edytowano : 2020-01-22 13:23:44
@@[UserID=8244]MateuszFCB[/user]
forma formą, a przypasowanie do taktyki co innego. Felix w Benfice też wymiatał a u Simeone wygląda jak amator za kupę kasy.
22.01.2020 13:17
@Szymson
nikt nie bawi się w wypożyczenia dlatego że uważa to za lepsze rozwiązanie tylko plan na lato nie wypalił i przełożono go na kolejne lato. gdyby Leverkusen choć trochę brało pod uwagę sprzedaż Havertza to byłby pewnie u nas ale postawili sprawę jasno, że jeszcze nie teraz. do tego lekko obniżył loty więc będą mieli gorsze karty w negocjacjach, ale potencjał dalej ogromny. gdyby nie kontuzja Sane w meczu o kupę w sreberku to możliwe że by się dogadali co do kwoty i też byłby u nas.
wypożyczenia dobrych, ale niepewnych co do formy zawodników są dobrą i bezpieczną opcją żeby dograć ten sezon i wycisnąć z niego ile się da, i na nowy sezon wrócić do planu A.
najgorsze w razie niepowodzeń jest szukanie na szybko zamienników i wybieranie gorszych opcji żeby tylko było.
22.01.2020 12:24
@TomiiiFCB
na pewno weźmie sobie to do serca :D
10.01.2020 13:25
@Pir5
to jeszcze daj mu czas na ustabilizowanie formy...
14.12.2019 18:00
od dawna ciekawiło mnie jak by wyglądał Gnabry na 9 w Bayernie :D
liczę że któryś młody też dostanie trochę minut.
11.12.2019 20:03
@Janson
tak, już widzę jak Boa zgadza się na taki układ xD
27.11.2019 17:27
Nie tyle my byśmy podlozyli co sami by sobie w kolano strzelili :D
Jednak aż tak głupi raczej nie są.
25.11.2019 10:20
@hoodykr
nie przesadzajmy. obecnie tylko Bayern ma rezerwy w 3 lidze więc dobrze jeśli się chociaż utrzymają.
04.11.2019 13:17
@Arcatera80
dlatego właśnie mam go na czarnej liście, ale wylogowało mnie jak wszedłem na stronę i niestety przeczytałem to co znów majaczy...
22.08.2019 14:01
@JazGod
jakiś rzetelny link do tych 5 mln bo to że ty tak mówisz to jest nic nie warte. Barcelona i Liverpool też oferowały kilkanaście piłek i korki dla drużyny juniorów młodszych Rennes? BVB urabiała go od roku, gwarantowała grę, więc poszedł tam gdzie było to najrozsądniejsze dla niego.
poza tym Dembele ze swoją postawą już dawno by z Bayernu wyleciał, Barca się z nim patyczkuje bo kosztował kupę kasy, w innym przypadku też by go pogonili po drugim spóźnieniu na trening.
22.08.2019 11:47
@JazGod
"nasi działacze wybrali droższa opcję"
"pozbawił nas za karę za jego OLANIE"
"Tak niestety wybierają nasi działacze"
jak zwykle mitomania i propaganda... czyli zawodnik nie ma nic do powiedzenia i nie ma znaczenia czego on chce? liczy się który klub pierwszy złapie go w siatkę i zabierze do siebie? to Dembele wybrał BVB a nie Bayern odrzucił Dembele.
https://www.dieroten.pl/art/show/dembele-wybral-bvb/19115
https://www.dieroten.pl/art/show/dembele-wyjasnia-dlaczego-odrzucil-barce-i-bayern/21554
22.08.2019 10:38
@Danielowaty
za przeproszeniem ale zes*** się. przestańcie już te bajki powtarzać... klub z jednej koszulki dostaje MAKSYMALNIE kilkanaście %. musiałoby się sprzedać ponad 1mln w rok, albo coś koło tego żeby można było mówić o jakimś zwróceniu się. w 2016 roku Bayern ŁĄCZNIE sprzedał 1,5 mln koszulek... łącznie.
20.08.2019 14:37
@Apollo10
a na "6" Thiago i piękny festiwal kontr przeciwników co mecz :D
20.08.2019 13:34
@GraueEminenz
mam cię na czarnej i życie jest piękne (POLECAM) ale chciałem sprawdzić o co znów jest raban.
jedno chcę wiedzieć, czy masz coś z głową?
z freiburgiem zszedł Muller, Coman i Boateng,
z Herthą zszedł Goretzka, Ribery i Coman który wszedł wcześniej za Francka.
na prawdę nie umiesz czytać prostego raportu z meczu na pierwszej lepszej stronie i mylisz tak oczywiste liczby jak minuty łącznie rozegrane i średnią minut na gola?
18.08.2019 23:24
@CZARIAN
Będzie z niego piłkarz?"
jest na to 50% szans.
będzie albo nie.
18.08.2019 16:27
@Zerafaelo
xD
czyli Coman i jego wrzutki na pierwszego obrońcę lub na chorągiewkę narożną to optymalne rozwiązanie dla Bayernu?
skuteczny drybling? kreatywne podanie? celne dośrodkowanie? jakiś rzut wolny od czasu do czasu? a komu to potrzebne... mA bYć SzYbKi!
xD
18.08.2019 15:58
już od jakiegoś czasu uważam że jedynym ratunkiem dla Sanchesa może być (oprócz zmiany klubu) zmiana pozycji. bieganie jak pies po ogrodzie, zbędne dryblingi zakończone stratą, podania bez koncepcji albo z zupełnie innym zamysłem niż nakazuje taktyka, brak zimnej głowy, to wszystko to najgorsze cechy jakie może mieć środkowy pomocnik.
powinni go przesunąć na skrzydło gdzie mieliśmy (lub nadal możemy mieć, zależy jak się sezon potoczy) deficyty. tam nie ma wiele do myślenia, weź piłkę, miń przeciwnika, wrzuć lub strzel. tam strata przy końcowej lub bocznej linii na połowie przeciwnika większej krzywdy nie wyrządzi.
ewentualnie na bok obrony. żelazne płuca, końska siła, niezła zwrotność, tylko musiałby nauczyć się jak się ustawiać i grać odpowiedzialnie na swojej połowie. jeśli by się sprawdził, wtedy Kimmich mógłby grać w pomocy.
18.08.2019 15:04
nie wiem skąd taką panikę wywołuje u niektórych wizja Coutinho na skrzydle.
jako lewy napastnik (np w 4-3-3 / 4-2-3-1, jeden ch** praktycznie) 174 mecze, 54 bramki, 34 asysty. jako ofensywny pomocnik 106 meczów, 21 bramek 21 asyst.
w samym Liverpoolu jako LNP 99meczów, 33 bramki, 24 asysty, a jako OFP 85 meczów, 15 bramek, 18 asyst.
nie wiem skąd niektórym utkwiło przekonanie że to ma być 10 i ch** skoro lepsze liczby wykręca ze skrzydła.
18.08.2019 13:50
@Ivan7
czyli chciałbyś widzieć plecy innej drużyny na koniec sezonu w BL, odpadać w 1/8LM albo nie wyjść z grupy jak dwa lata temu i odpadać w 1/8 DFB Pokal dwa lata z rzędu?
ale za to z Augsburgiem by chłopcy miło wymiatali xD
17.08.2019 19:42
@AdiFantasti
jeśli Havertz jest planowany za rok to nie widzę problemu. Coutinho to też jakaś alternatywa gdyby z Sane się nie udało.
17.08.2019 14:14
Zawsze taki sam płacz a później okazuje się że nawet najmocniejszym składem nie ma 5-0 do przerwy jak to większość stawia.
12.08.2019 20:10
"Drużyna radzi sobie doskonale w grze bez piłki. Pod tym względem wciąż mam deficyty."
ale z drugiej strony może przez to nie grać jeśli szybko nie nadrobi braków, tak jak Kapustka.
11.08.2019 14:13
@fcb1982
na jakim ty świecie żyjesz :D
26.07.2019 18:35
@mdbayern
a jak to chcesz inaczej rozwiązać? ja też bym wolał wiedzieć na jakich warunkach ktoś mnie chce zatrudnić.
23.07.2019 18:09
@kamdi @Vhett
od 6 lat o tym piszą w każde okienko.
19.07.2019 13:09
to nie czasy van Gaala gdzie kadra na niektórych pozycjach była na poziomie co najwyżej średniaka BL. jeśli zapewniają sobie prawo wykupu za jakąś określoną kwotę rzędu kilkunastu mln€ to w przypadku gdy ktoś na prawdę wypali na wysoki poziom to będzie dobry interes. z drugiej strony może się też okazać że zanim wypali kupi go inny klub i później trzeba będzie wywalać grube siano żeby go sprowadzić z innego klubu.
najlepsi którzy pochodzą z młodzieżówki są już legendami albo gwiazdorami w Bayernie a z tych dla których nie było miejsca w składzie i odeszli to najwięcej w piłce znaczy Emre Can który jest bardziej niż solidny ale do takiego Bastiana czy osiągnięć Mullera, Alaby i wkładu własnego w nie, nie można nawet porównać.
o innych "talentach" typu Green, Gaudino, Friedl, czy Schopf nie ma co wspominać. ten ostatni chociaż w poważniejszym klubie BL się utrzymuje.
14.07.2019 13:22
BŁAGAM!!! przestańcie już pisać o Sane, chyba że to będzie główny news z oficjalką (pozytywną czy nie ale ucinającą temat) a nie kuźwa dzień w dzień news o tym samym co przedwczoraj a jutro kolejny zaprzeczający temu wcześniejszemu, i tak w koło jak na karuzeli w NASA...
14.07.2019 12:59
@FanGraczyBayern
My tak na prawdę NIC nie wiemy, tylko możemy się opierać na gównonewsach podrzednych redakcji pisanych dla wyświetleń, często przez praktykantów na przerwie śniadaniowej.
12.07.2019 13:41
czyli za rok Eriksen, Werner, Neubel, Fekir i Sessegnon za darmo xD
09.07.2019 18:43
@MateuszFCB
co ma zarząd do wysrywów jakichś praktykantów z podrzędnych redakcji którzy przepisują codziennie te same newsy tylko nazwiska podniemiają?
29.06.2019 14:27
@MateuszFCB
można do końca sierpnia.
29.06.2019 14:18
tymczasem Barcelona sprzedaje rezerwowego bramkarza za 35 mln€... rly...
@feel2020FCB
rozważa grę dwójką ale w 4-4-2 co najwyżej. z resztą 4-2-3-1 z Mullerem na "10" nie wiele się od tego różni.
26.04.2020 15:44
To w końcu szczegóły wyciekły czy są nieprawdziwe, bo to są dwie różne rzeczy.
20.04.2020 13:06
w końcu jakiś konkret.
19.04.2020 16:15
@tapczan
jak nie mogą to cyk kredycik i już mogą :P
18.04.2020 16:39
@Reeken89
bo od tych kilkunastu mln które zarobi w 2-3 lata zależy przyszłość finansowa klubu xD
16.04.2020 20:03
@Reeken89
nie tyle za Martineza co za Tolisso bo to taka rozgrywająca "6" albo "8".
16.04.2020 18:21
@Reeken89 @FanGraczyBayern
przestańcie pier***... teraz chcecie młodych na ławkę, a jak ławka będzie wyglądać typu Cuisance, Singh, Arp, Mai, Dajaku, na półfinał LM to pierwsi będziecie się piłować że NIMOMY ŁAWKI!!! CO ROBIŁ ZARZĄD W LECIE!!! HAŃBA!!!
Edytowano : 2020-04-16 17:58:20
sorry, to nie wy o młodych pisaliście.
16.04.2020 17:55
@GuteSpiele obecnie dostaje 15mln więc jest w ścisłej czołówce.
14.04.2020 10:12
@GuteSpiele
i niech przez 5 godzin utrwala złe nawyki xD
może niech mu wytłumaczy żeby czasami podniósł głowę przed dośrodkowaniem zamiast bić na pałę z nadzieją że akurat ktoś tam wyrośnie z pod ziemi.
12.04.2020 22:33
@GuteSpiele
dlatego jest środkowym obrońcą a nie skrzydłowym xD
do 20 metra może byłoby widać różnicę, a do 60 już mógłby go łyknąć.
Edytowano : 2020-04-12 18:48:29
poza tym mówimy w tym przypadku o szybkości jako prędkości maksymalnej, to temat przyspieszenia zostaw sobie na inną okazję.
12.04.2020 18:46
@GuteSpiele
zajebiście obalony skoro okazał się szybszy od Alaby xD
poza tym inne info mówi o 34,8 km/h w jego wykonaniu.
12.04.2020 18:32
@feel2020FCB
przecież Neuer zarabia 15 mln...
12.04.2020 18:18
@GuteSpiele
tam gdzie go trener wystawi.
dziękuję.
12.04.2020 09:05
@GuteSpiele
tak, i mając te 600 mln na czarną godzinę, które mogą wydać jak chcą, zawodnicy rezygnowali z części pensji żeby zagwarantować szeregowym pracownikom pełne wynagrodzenie przez kilka miesięcy (czy ile tam potrwa ta zaraza)?
11.04.2020 17:07
@GuteSpiele
tak, leży im na koncie 600 mln... roczny obrót wyniósł w zeszłym roku 750 mln€. 600 mln to może być roczny stały koszt utrzymania klubu jak pensje zawodników, pracowników, zewnętrznych firm, utrzymanie infrastruktury, sprzętu, organizacje wyjazdów, zorganizowanie meczu też darmowe nie jest. a tobie się ubzdurało że 600 mln w banku sobie leży...
11.04.2020 14:49
@AdiFantasti
może na fejsie nie przyjął zaproszenia do znajomych xD
11.04.2020 13:43
Zielinski to takie nie wiadomo co. ani to ofensywny, 22 bramki 14 asyst w prawie 180 meczach dla Napoli, ani defensywny, niewiele przechwytów i wygranych pojedynków, częściej traci piłki niż jechany przez niektórych za to Thiago... taki Coman środka pola można powiedzieć.
11.04.2020 12:20
@GuteSpiele
wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TCrhFt94w92NvxLGjlFzPJ9339b8vBsQ,w400.jpg
11.04.2020 10:36
@GuteSpiele
Neuer w sercu ma S04 i każdy to wie. od dziecka chodził na mecze, później jako piłkarz żył z kibicami jak nasz Tomek. do Bayernu przyszedł spełnić się zawodowo i tyle. gdyby Bayern był na poziomie Schalke to Mullery, Alaby, Bastiany czy Phillipy rozjechaliby się po europie żeby coś osiągnąć.
11.04.2020 00:12
@feel2020FCB @FanGraczyBayern
może i ponad 20 ale brutto.
10.04.2020 18:08
@FanGraczyBayern
ale tak wyglądają negocjacje, ja daję kwotę z d*** wzwyż, ty dajesz śmieszną kwotę w dół i spotykamy się gdzieś po środku, zależnie kto będzie miał więcej argumentów po swojej stronie i jak bardzo będzie chciał tej transakcji.
a tu już "jAk On MuK? SkAnDaL!!!11!1"
nawet nie wiadomo na ile te informacje są sprawdzone a na ile wyssane z d***.
10.04.2020 18:04
@FanGraczyBayern
skandal? xD
Tomek jako wychowanek też ma grać za grać za uścisk ręki i miłe słowa? rozumiem Neuera ale też jestem przekonany że tyle mu nie dadzą, a już na pewno nie przy 5 letnim kontrakcie. jeśli przedłuży o 2 lata to szanse ma ciut większe ale nadal małe.
10.04.2020 17:13
@GuteSpiele
"wszyscy"... skoro na stronie jest przynajmniej kilkuset udzielających się częściej lub rzadziej, to nie będziesz miał problemu ze wskazaniem kilku konkretnych przypadków takiego działania. czekam na przykłady z cytatem a nie jakieś puste ogólnikowe "wszyscy".
wg ciebie siła fizyczna w obronie nie ma znaczenia? i taki "kloc", który jak na swoje gabaryty jest i tak dość zwrotny i szybki, nie ma racji bytu w piłce nożnej? wg ciebie Lucas i Alaba to świetne rozwiązanie na Hallanda, Lukaku, "Żiru", Youssufa Poulsena, a takie miernoty jak Bas Dost czy Szalai to w ogóle będą pożarci i wysr... na miejscu, tak?
10.04.2020 13:35
34, ja pierdziele... jeszcze kilka lat i będziemy się żegnać...
27.03.2020 11:40
mam czasami wrażenie że newsy o Alabie są oskryptowane i pojawiają się co roku te same o tej samej porze. "Alaba może odejść do Barcelony", "Alaba nie wyklucza odejścia", "Alaba: Monachium to mój dom", "Alaba chce grać w środku pola".
25.03.2020 14:05
@tapczan
transfermarkt podaje 521meczów, 195 goli, 186 asyst.
Edytowano : 2020-03-23 11:11:45
dodam że naliczają też asysty takie jak bycie sfaulowanym przy stałym fragmencie z którego padła bramka, albo strzał który później ktoś dobił więc wg innych źródeł może mieć mniej asyst.
23.03.2020 11:09
@tapczan
Tomek jeszcze 400 nie ma.
23.03.2020 10:58
@GuteSpiele
najlepszy był jak miał przed sobą Francka, jak go brakowało i nie było z kim grać na pamięć to nie przypominał siebie czasami.
Davies już teraz pokazuje więcej w obronie niż Alaba w czasie swojego szczytu. w ofensywie jest skazany na siebie głównie ale radzi sobie świetnie i możliwe że przebiłby w tym sezonie najlepszy wynik Alaby w karierze jeśli chodzi o asysty gdyby nie wirusowy paraliż.
22.03.2020 15:47
@Arkady142
to pardon.
@FanGraczyBayern
to żeś się nawymieniał xD
22.03.2020 15:39
@Skobry
widzisz że ludzie siedzą w domu i się nudzą
:D
22.03.2020 15:30
@Arkady142
oczywiście że może być taki faul, jeśli będzie coś niezgodnego z przepisami. Alaba dobrze zabezpiecza tył przy długich podaniach na wolne pole, bo ustawia się często nieco niżej i dobrze przewiduje i ma oko na wychodzących na pozycję, ale jak dochodzi do pojedynków główkowych to wystarczy ktoś lepszej postury i staje się statystą w takich sytuacjach.
WhoScored: pojedynki główkowe
Alaba 14 wygranych, 22 przegrane
Sule 16 wygranych 3 przegrane
22.03.2020 15:26
@GuteSpiele
"Süle stał się w zeszłym sezonie pierwszym wyborem w linii obrony i od tego momentu zaczęliśmy tracić bramki jak głupi. Ten zawodnik to nie ten poziom. W tym sezonie miał kontuzję i sytuacja z czasem zaczęła się poprawiać. Tak drodzy państwo nasza słaba obrona to nie wina Kovaca. "
czyli to wina Sule chcesz powiedzieć? odkąd Kovac postawił na Sule jako numer 1 to Hummels z Boatengiem zaczęli sabotaż na taką skalę że się w pale nie mieści. przypomnij sobie popis Hummelsa z Gladbach 0:3. przy jednej bramce jakiś dziwny pusty przebieg, przy trzeciej totalna wyjebka we własnym polu karnym przy rożnym, Boateng z Herthą najbardziej idiotyczny faul w polu karnym chyba jaki widziałem w meczach Bayernu. nie bez powodu chciano się go pozbyć, ale Hummels był szybszy w ucieczce i musiał zostać.
sabotaż sabotażem, widocznie jakiś powód był że zawodnicy byli przeciwko niemu, bo to nie tylko dwójka obrońców, ale i kilku innych. jaki był dokładny powód nie dowiemy się ale pozbycie się go wyszło drużynie na dobre.
to nie Alaba zbawił defensywę tylko Flick uzdrowił całą drużynę która wie co ma grać i jej taki styl gry odpowiada. nawet Boateng zaczął ostatnio przypominać dawnego Boatenga.
22.03.2020 15:16
a jakiś dzban z wybiórczej się i tak przypier*** że mało...
22.03.2020 13:38
@hoven
zabiłeś xD
21.03.2020 15:53
@UKU
bo to nie jest typ dynamicznego napastnika. ma 193 cm wzrostu, więc górne piłki będą jego bo krzepy na pewno jeszcze nabierze. drewnem też nie jest, więc w akcjach dwójkowych pod polem karnym też może być pomocny (w kompilacji na YT było dość dużo takich akcji z młodzieżówki). już pokazał że w polu karnym umie się odnaleźć co jest najważniejsze u "9".
współczesny Bayern (od van Gaala) prawie nigdy nie bazował na szybkich napastnikach (chociaż bardzo chciałbym zobaczyć jak by wyglądała gra z Gnabrym na szpicy). jedynie Olicia można tak określić a cała reszta charakteryzowała się podobnymi cechami co Zirkzee. Gomez, Mandzu, Lewy (najwięcej w nim dynamiki w porównaniu z resztą), plus Toni.
żeby mu nie spieprzyć kariery dobrze by było jak by spędził 2 lata na wypożyczeniu.
12.03.2020 18:35
całe szczęście, tak dla niego jak i dla nas :D
11.03.2020 17:51
@AdiFantasti
tak, całkiem dobrze się pokazał ale jeden mecz to żaden egzamin, w dodatku z rywalem który grał katastrofalnie. liga to jest jednak inny poziom presji i rywale często mają wkalkulowane że przegrają.
Davies debiutował rok wcześniej i nic szczególnego nie pokazywał, ale pracował cały czas i tak na prawdę dopiero wygranym 4-0 meczem z BVB zdał egzamin. Zirkzee dopiero buduje sobie zaufanie na tyle żeby mógł przystąpić do prawdziwego testu, czyli jakiegoś wymagającego rywala. z Augsburgiem wyjdzie w pierwszym, z Unionem pewnie tym bardziej, i jak będzie widać progres to ma szansę zagrać rewanż z Chelsea i to już będzie niezły test mimo osłabień rywala.
08.03.2020 15:12
@GuteSpiele
nie wyszedł bo pokal to poj*** rozgrywki które możesz zakończyć przez jeden błąd więc postawili na doświadczenie. wielu tutaj domaga się juniorów w pierwszych rundach ze słabeuszami, a później okazuje się że z 2-3 rezerwowymi w składzie potrafią być męczarnie.
08.03.2020 11:52
@vaterland @Matilegolas
już biadolcie... nie zagrał z S04 bo Pokal ma swoją naturę i pokazał ją też w tym przypadku, ciężki autobus do sforsowania, agresywna gra i potrzebne było doświadczenie i ktoś taki jak Flick o tym doskonale wie. w lidze zwykle jest luźniej więc powinien zagrać. gdy wróci Lewy to nie ma szans na grę.
następny sezon albo i dwa najlepiej jeśli spędziłby na wypożyczeniu w jakimś średniaku gdzie miałby sensowną szansę na grę w każdej kolejce a nie 3-5 minut od czasu do czasu. szkoda żeby gnił dalej na ławce i w rezerwach.
04.03.2020 21:49
jeśli Zirkzee pójdzie w tym czasie na wypożyczenie to jak najbardziej.
04.03.2020 18:59
@Marienplatz
Alabie daleko do Daviesa jeśli chodzi o szybkość, on miał niesamowitą chemię z Franckiem i obaj napędzali grę na skrzydle przez współpracę i gdy brakło Franciszka to wyraźnie wzmogła się krytyka wobec niego. chyba tylko Costa i Coman mogliby z Phonzim konkurować w sprincie.
01.03.2020 15:29
@OperatorJS
ty to jakiś inny jesteś. To jest jakiś lokalny biznesmen który zainwestował w lokalny klubik który nie szaleje z wydawaniem hajsu nawet, a poruwnujesz do asów z city którzy oszukiwali na umowach sponsorskich, czy psg które na pajaca z Brazylii wywalają 3 roczne budżety takiego klubu jak hoffenheim xD
29.02.2020 17:40
@Elessar
cieszę się, ale to nie przyćmiewa krytyki jego ogólnej postawy w tym sezonie.
29.02.2020 16:28
@OperatorJS
co do Coutinho to nadal mimo bramki nic specjalnego nie pokazuje, gdyby nie rykoszet to pewnie by w bramkę nie trafił.
29.02.2020 16:21
szybko :D
29.02.2020 15:34
@FanGraczyBayern
wiadomo, tylko celowo wyolbrzymiam żeby podbić retorykę...
29.02.2020 14:45
z tym brakiem Lewego się okaże dopiero, bo takie gadanie w jedną czy w drugą stronę to zwykła zabawa w jasnowidza. może się okazać że bez niego będziemy w ciemnej d*pie, a może Zirkzee walnie 8 goli w 3 meczach i przez miesiąc stracimy pewność kto jest podstawowym napastnikiem.
29.02.2020 14:33
@GuteSpiele
"pedał" też dawniej oznaczał tylko element układu napędzającego rower, lub w samochodzie część mechanizmu dźwigniowego służąca do wprawiania go w ruch za pomocą nacisku nogą...
29.02.2020 14:16
6 miejsce w lidze to już nieźle.
29.02.2020 14:06
@FanGraczyBayern
Davies gra zespołowo i w miarę inteligentnie, nie przesadza z dryblingiem, a Alaba może z nim fajnie współpracować jak dawniej z Franckiem.
29.02.2020 13:31
@AdiFantasti
ja bym postawił na skrzydle Daviesa, Alabę dał na LO a Lucasa do środka jeśli jest już w pełni zdrowy.
29.02.2020 12:15
@AdiFantasti
nie mam nic przeciwko ZIrkzee, chętnie bym się przekonał jak sobie poradzi, ale na pewno Gnabry jest na ten moment mniej ryzykowną opcją bo już pokazywał się ze świetnej strony w reprezentacji jako napastnik gdzie strzela regularnie, w Hoffenheim też strzelał jako środkowy i cofnięty napastnik. Mullera nie biorę nawet pod uwagę bo na szpicy jest niepełnosprawny co udowadniał wielokrotnie.
29.02.2020 12:00
@zielo151
Lucas wskakuje na obronę, Alaba na LO, Davies na skrzydło i to jest jego teoretycznie nominalna pozycja, a Gnabry na szpice. Ale Zirkzee też mnie ciekawi jak by sobie radził.
27.02.2020 14:10
panika większa jak w Wuhan xD
Gnabry na szpicę, Davies na skrzydło, Alaba na LO, Lucas do środka i bardzo mnie ciekawi takie ustawienie z szybkim napastnikiem.
26.02.2020 18:50
raz na 100 razy to i Messi pustaka przestrzeli.
23.02.2020 13:38
zrobił ci tym przysługę bo zamiast grać to znowu po kilku słabych meczach skończyłbyś na trybunach.
@FanGraczyBayern
i co takiego byś zrobił z tą dychą czego nie zrobiłbyś bez niej?
23.02.2020 12:59
@MateuszFCB
https://youtu.be/vfh7Jf3aRNE?t=2535
Havertz po 3 świetnych sezonach jako nastolatek ma pierwszą obniżkę formy, ale tak jak gość mówi w wywiadzie wyżej, płaci się za potencjał a nie za formę. muszą jakoś cenę zbijać ale Bayer nie odda ci go za 60 skoro znajdzie takich co dadzą 2x tyle, jeśli za jednosezonowców rzucają już podobne sumy. najlepszy pomysł to właśnie rozbić kwotę na bonusy zależne od sukcesów drużynowych i indywidualnych. myślę że właśnie ok 80 mln teraz i perspektywa przyszłych zarobków mogłaby Bayer usatysfakcjonować.
@tapczan
z de Bruyne było tu w komentarzach tak samo, "jakie 75? 50 max!" "Sane 50 po jednym dobrym sezonie? 30 max!"
10.02.2020 17:55
@Panczo rozumiem że nie masz nic przeciwko odpadnięciu z pucharu?
05.02.2020 20:12
@hoven
bo pisałeś że wypożyczenia nie dały nam tego co dałoby wydanie 60 mln na transfer definitywny, tak jak by kwota transferu miała znaczenie.
Daviesa wzięliśmy za 10 mln i mało kto w niego wierzył, a teraz wykazuje potencjał na fenomenalnego bocznego obrońcę, a możesz kupić nawet i za 120 baniek świeżo upieczonego "Golden Boya" i jak ci się nie wpasuje w taktykę to to tylko stracisz kupę kasy której nawet przy sprzedaży nie odzyskasz.
od początku wiadomo było że Coutinho tak samo jak i Perisic jest tu tymczasowo (sama umowa na możliwość wykupu za 120 baniek była dowodem na to) bo "operacja Sane" została przełożona przez kontuzję a w planie jest prawdopodobnie jeszcze Havertz który może być szykowany jako naturalny następca Tomka.
26.01.2020 18:22
@Danie1
jeśli będzie mu szło jak do tej pory to właśnie nie powinien mieć żadnego problemu.
26.01.2020 17:06
@hoven
"czy Ty sobie zdajesz sprawewe ileto jest 60mln nawet dla naszego budzetu?"
doskonale sobie zdaję sprawę ile to jest 20 mln rocznie (James 2 sezony, Cou jeden sezon), skoro zysk po opodatkowaniu za ostatni rok wyniósł ponad 50 mln. ZYSK! czyli jeśli tendencja wzrostowa się utrzyma to te 60 mln z 3 lat odrabiają w rok. takie to wielkie straty dla budżetu. jak by uznali że Oyzabal to ktoś na kim chcą oprzeć przyszłość to by go sprowadzili nawet razem z Wernerem, ale plan zakłada że Sane jest idealnym kandydatem. możliwe że byli już niemal dogadani a kontuzja tylko przesunie transfer w czasie.
Edytowano : 2020-01-26 16:38:41
* i nie mylmy odważnego działania z brakiem myślenia bo takich odważnych jest pod dostatkiem ale większość szaleje na kredyt albo nie za swoje własne €.
26.01.2020 16:34
@hoven @FanGraczyBayern
Barcelona wydała na Coutinho 145mln którego rozpaczliwie chce się pozbyć, 120 mln, za Griezmanna który wcale nie radzi sobie lepiej niż Coutinho na początku, 125 za przerośnięte dziecko które nie wie co to profesjonalizm i do tego wiecznie kontuzjowany. Hazard to też jak na razie wtopa za 100 mln który pokazał jak na razie tylko nadwagę i kontuzję. na Felixa poszła cała kasa z Griezmanna którą ATM dostało od Barcelony i za to dostali 4 gole i 2 asysty przez pół sezonu.
a dla was tragedią jest strata niecałych 60 mln rozłożonych na 3 lata na solidnych rezerwowych.
Edytowano : 2020-01-26 15:30:57
* i nawet nie wspominam o ich pensjach.
26.01.2020 15:23
@kibicod2007
a może Haalandowi nie odpowiadała perspektywa przynajmniej 3 lat na ławce w cieniu Lewandowskiego i woli klub gdzie łatwo się wybić młodym?
Edytowano : 2020-01-25 21:29:17
Olmo też miał perspektywę na większe kluby niż RB, ale to on podjął decyzję.
25.01.2020 21:28
@FanGraczyBayern
po obejrzeniu samych najlepszych interwencji to nawet można stwierdzić że Boruc jest geniuszem ze ścisłego topu.
25.01.2020 18:16
@FanGraczyBayern
rozumiem że nie piszesz tego na podstawie 4 minutowego filmiku na YT i propagandy historycznej tamtych czasów, tylko oglądałeś masę historycznych meczów z jego udziałem i masz obiektywne porównanie.
25.01.2020 17:30
@aries
a skąd pewność że gdyby nie to (niby) ego to przyszedłby do nas? to nie jest zawodnik który przez 3 lata ma siedzieć na ławce i zagrać 5 meczów w sezonie. zmarnowałby tylko swój potencjał. media twierdziły że był niemal dogadany z Juve, MU i chyba każdy topowy klub był obok niego wymieniany a o BVB ani słowa. ktoś odpowiedzialnie kieruje jego karierą, a nie śladem de Lightów i Felixów prosto do czołowego klubu, hurra, kilka słabszych meczów na początek i czar prysł, a potem chcą go wypożyczać z powrotem tam skąd przyszedł bo sobie nie radzi.
Edytowano : 2020-01-22 13:23:44
@@[UserID=8244]MateuszFCB[/user]
forma formą, a przypasowanie do taktyki co innego. Felix w Benfice też wymiatał a u Simeone wygląda jak amator za kupę kasy.
22.01.2020 13:17
@Szymson
nikt nie bawi się w wypożyczenia dlatego że uważa to za lepsze rozwiązanie tylko plan na lato nie wypalił i przełożono go na kolejne lato. gdyby Leverkusen choć trochę brało pod uwagę sprzedaż Havertza to byłby pewnie u nas ale postawili sprawę jasno, że jeszcze nie teraz. do tego lekko obniżył loty więc będą mieli gorsze karty w negocjacjach, ale potencjał dalej ogromny. gdyby nie kontuzja Sane w meczu o kupę w sreberku to możliwe że by się dogadali co do kwoty i też byłby u nas.
wypożyczenia dobrych, ale niepewnych co do formy zawodników są dobrą i bezpieczną opcją żeby dograć ten sezon i wycisnąć z niego ile się da, i na nowy sezon wrócić do planu A.
najgorsze w razie niepowodzeń jest szukanie na szybko zamienników i wybieranie gorszych opcji żeby tylko było.
22.01.2020 12:24
@TomiiiFCB
na pewno weźmie sobie to do serca :D
10.01.2020 13:25
@Pir5
to jeszcze daj mu czas na ustabilizowanie formy...
14.12.2019 18:00
od dawna ciekawiło mnie jak by wyglądał Gnabry na 9 w Bayernie :D
liczę że któryś młody też dostanie trochę minut.
11.12.2019 20:03
@Janson
tak, już widzę jak Boa zgadza się na taki układ xD
27.11.2019 17:27
Nie tyle my byśmy podlozyli co sami by sobie w kolano strzelili :D
Jednak aż tak głupi raczej nie są.
25.11.2019 10:20
@hoodykr
nie przesadzajmy. obecnie tylko Bayern ma rezerwy w 3 lidze więc dobrze jeśli się chociaż utrzymają.
04.11.2019 13:17
@Arcatera80
dlatego właśnie mam go na czarnej liście, ale wylogowało mnie jak wszedłem na stronę i niestety przeczytałem to co znów majaczy...
22.08.2019 14:01
@JazGod
jakiś rzetelny link do tych 5 mln bo to że ty tak mówisz to jest nic nie warte. Barcelona i Liverpool też oferowały kilkanaście piłek i korki dla drużyny juniorów młodszych Rennes? BVB urabiała go od roku, gwarantowała grę, więc poszedł tam gdzie było to najrozsądniejsze dla niego.
poza tym Dembele ze swoją postawą już dawno by z Bayernu wyleciał, Barca się z nim patyczkuje bo kosztował kupę kasy, w innym przypadku też by go pogonili po drugim spóźnieniu na trening.
22.08.2019 11:47
@JazGod
"nasi działacze wybrali droższa opcję"
"pozbawił nas za karę za jego OLANIE"
"Tak niestety wybierają nasi działacze"
jak zwykle mitomania i propaganda... czyli zawodnik nie ma nic do powiedzenia i nie ma znaczenia czego on chce? liczy się który klub pierwszy złapie go w siatkę i zabierze do siebie? to Dembele wybrał BVB a nie Bayern odrzucił Dembele.
https://www.dieroten.pl/art/show/dembele-wybral-bvb/19115
https://www.dieroten.pl/art/show/dembele-wyjasnia-dlaczego-odrzucil-barce-i-bayern/21554
22.08.2019 10:38
@Danielowaty
za przeproszeniem ale zes*** się. przestańcie już te bajki powtarzać... klub z jednej koszulki dostaje MAKSYMALNIE kilkanaście %. musiałoby się sprzedać ponad 1mln w rok, albo coś koło tego żeby można było mówić o jakimś zwróceniu się. w 2016 roku Bayern ŁĄCZNIE sprzedał 1,5 mln koszulek... łącznie.
20.08.2019 14:37
@Apollo10
a na "6" Thiago i piękny festiwal kontr przeciwników co mecz :D
20.08.2019 13:34
@GraueEminenz
mam cię na czarnej i życie jest piękne (POLECAM) ale chciałem sprawdzić o co znów jest raban.
jedno chcę wiedzieć, czy masz coś z głową?
z freiburgiem zszedł Muller, Coman i Boateng,
z Herthą zszedł Goretzka, Ribery i Coman który wszedł wcześniej za Francka.
na prawdę nie umiesz czytać prostego raportu z meczu na pierwszej lepszej stronie i mylisz tak oczywiste liczby jak minuty łącznie rozegrane i średnią minut na gola?
18.08.2019 23:24
@CZARIAN
Będzie z niego piłkarz?"
jest na to 50% szans.
będzie albo nie.
18.08.2019 16:27
@Zerafaelo
xD
czyli Coman i jego wrzutki na pierwszego obrońcę lub na chorągiewkę narożną to optymalne rozwiązanie dla Bayernu?
skuteczny drybling? kreatywne podanie? celne dośrodkowanie? jakiś rzut wolny od czasu do czasu? a komu to potrzebne... mA bYć SzYbKi!
xD
18.08.2019 15:58
już od jakiegoś czasu uważam że jedynym ratunkiem dla Sanchesa może być (oprócz zmiany klubu) zmiana pozycji. bieganie jak pies po ogrodzie, zbędne dryblingi zakończone stratą, podania bez koncepcji albo z zupełnie innym zamysłem niż nakazuje taktyka, brak zimnej głowy, to wszystko to najgorsze cechy jakie może mieć środkowy pomocnik.
powinni go przesunąć na skrzydło gdzie mieliśmy (lub nadal możemy mieć, zależy jak się sezon potoczy) deficyty. tam nie ma wiele do myślenia, weź piłkę, miń przeciwnika, wrzuć lub strzel. tam strata przy końcowej lub bocznej linii na połowie przeciwnika większej krzywdy nie wyrządzi.
ewentualnie na bok obrony. żelazne płuca, końska siła, niezła zwrotność, tylko musiałby nauczyć się jak się ustawiać i grać odpowiedzialnie na swojej połowie. jeśli by się sprawdził, wtedy Kimmich mógłby grać w pomocy.
18.08.2019 15:04
nie wiem skąd taką panikę wywołuje u niektórych wizja Coutinho na skrzydle.
jako lewy napastnik (np w 4-3-3 / 4-2-3-1, jeden ch** praktycznie) 174 mecze, 54 bramki, 34 asysty. jako ofensywny pomocnik 106 meczów, 21 bramek 21 asyst.
w samym Liverpoolu jako LNP 99meczów, 33 bramki, 24 asysty, a jako OFP 85 meczów, 15 bramek, 18 asyst.
nie wiem skąd niektórym utkwiło przekonanie że to ma być 10 i ch** skoro lepsze liczby wykręca ze skrzydła.
18.08.2019 13:50
@Ivan7
czyli chciałbyś widzieć plecy innej drużyny na koniec sezonu w BL, odpadać w 1/8LM albo nie wyjść z grupy jak dwa lata temu i odpadać w 1/8 DFB Pokal dwa lata z rzędu?
ale za to z Augsburgiem by chłopcy miło wymiatali xD
17.08.2019 19:42
@AdiFantasti
jeśli Havertz jest planowany za rok to nie widzę problemu. Coutinho to też jakaś alternatywa gdyby z Sane się nie udało.
17.08.2019 14:14
Zawsze taki sam płacz a później okazuje się że nawet najmocniejszym składem nie ma 5-0 do przerwy jak to większość stawia.
12.08.2019 20:10
"Drużyna radzi sobie doskonale w grze bez piłki. Pod tym względem wciąż mam deficyty."
ale z drugiej strony może przez to nie grać jeśli szybko nie nadrobi braków, tak jak Kapustka.
11.08.2019 14:13
@fcb1982
na jakim ty świecie żyjesz :D
26.07.2019 18:35
@mdbayern
a jak to chcesz inaczej rozwiązać? ja też bym wolał wiedzieć na jakich warunkach ktoś mnie chce zatrudnić.
23.07.2019 18:09
@kamdi @Vhett
od 6 lat o tym piszą w każde okienko.
19.07.2019 13:09
to nie czasy van Gaala gdzie kadra na niektórych pozycjach była na poziomie co najwyżej średniaka BL. jeśli zapewniają sobie prawo wykupu za jakąś określoną kwotę rzędu kilkunastu mln€ to w przypadku gdy ktoś na prawdę wypali na wysoki poziom to będzie dobry interes. z drugiej strony może się też okazać że zanim wypali kupi go inny klub i później trzeba będzie wywalać grube siano żeby go sprowadzić z innego klubu.
najlepsi którzy pochodzą z młodzieżówki są już legendami albo gwiazdorami w Bayernie a z tych dla których nie było miejsca w składzie i odeszli to najwięcej w piłce znaczy Emre Can który jest bardziej niż solidny ale do takiego Bastiana czy osiągnięć Mullera, Alaby i wkładu własnego w nie, nie można nawet porównać.
o innych "talentach" typu Green, Gaudino, Friedl, czy Schopf nie ma co wspominać. ten ostatni chociaż w poważniejszym klubie BL się utrzymuje.
14.07.2019 13:22
BŁAGAM!!! przestańcie już pisać o Sane, chyba że to będzie główny news z oficjalką (pozytywną czy nie ale ucinającą temat) a nie kuźwa dzień w dzień news o tym samym co przedwczoraj a jutro kolejny zaprzeczający temu wcześniejszemu, i tak w koło jak na karuzeli w NASA...
14.07.2019 12:59
@FanGraczyBayern
My tak na prawdę NIC nie wiemy, tylko możemy się opierać na gównonewsach podrzednych redakcji pisanych dla wyświetleń, często przez praktykantów na przerwie śniadaniowej.
12.07.2019 13:41
czyli za rok Eriksen, Werner, Neubel, Fekir i Sessegnon za darmo xD
09.07.2019 18:43
@MateuszFCB
co ma zarząd do wysrywów jakichś praktykantów z podrzędnych redakcji którzy przepisują codziennie te same newsy tylko nazwiska podniemiają?
29.06.2019 14:27
@MateuszFCB
można do końca sierpnia.
29.06.2019 14:18
tymczasem Barcelona sprzedaje rezerwowego bramkarza za 35 mln€... rly...
26.06.2019 22:18
które to już okrążenie?
24.06.2019 20:54
mi bardzo utkwił w pamięci jeden mecz.
https://www.youtube.com/watch?v=GA3WfOS1dko
1:15
4:25
21.06.2019 10:59
czyli coś jest działane.
17.06.2019 11:21