DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hans1986 Strona 10

A na koniec sezonu i tak Bayern będzie na szczycie, ale to już nie dzięki Guardioli. Jak przegrywamy, to przez Pepa, jak wygrywamy to dzięki Piłkarzom. Dla mnie możemy nawet na początku sezonu przegrać 5 spotkań z rzędu, a i tak Bayern to nie polska liga ani Klub zarządzany szejkami. Tylko kataklizm spowoduje drastyczne zmiany, ale na to nie liczcie. Pep zdobędzie z nami jeszcze wiele pucharów.

13.08.2014 21:15

Dobrze dla Bayernu, Franck tak jak Philip będą przynajmniej cały czas do dyspozycji. Lata już nie te, większa podatność na kontuzję, więc Ribery podjął słuszną decyzję.

13.08.2014 20:36

Nie dajmy się zwariować, poczekajmy na oficjalne info. Jednak jeśli te doniesienia okażą się prawdą, to transfer obrońcy będzie niemalże pewny. I już tak nie sapcie na Pepa, bo po sezonie 2012/2013 w tyłkach się poprzewracało i każda taktyka poza ustawieniem z dwumeczu z Barceloną jest be.

13.08.2014 20:34

RoyMakaay10, jeśli Pep powiedział, że zagramy jak rok temu, to znaczy, że Lewy zagra przeciwko nam? ;)

13.08.2014 09:39

Świetny transfer, Reina jest dobrym, doświadczonym (ale nie starym) bramkarzem, do tego kosztował grosze:-) No i ponownie do Bayernu typowanych jest 10 nowych zawodników na daną pozycję, a Zarząd po cichu kupuje całkiem innego grajka:-D

06.08.2014 11:57

Ja typuję conajmniej 20 goli w Bundeslidze i conajmniej 5 w Lidze Mistrzów ;)

05.08.2014 09:56

Przypływ kibiców...hm...nie zauważyłem, a nawet jeśli, to cóż..każdy kiedyś zaczynał kibicować FCB. Nie tylko na tej stronie dużo mówi się o Lewym, także niemieckie media dużo uwagi poświęcają właśnie Lewemu. Dlaczego? Dlatego, że to najgłośniejszy transfer tego roku i nie wszystkim się to może podobać, ale takie są fakty. A zacznie się to wszystko uspokajać jak wrócą nasi Piłkarze, którzy grali na MŚ. Wtedy Lewy pójdzie trochę na bok, a na zdjęciach i w wywiadach będą królować Lahm, Neuer, Schweini, Gotze i Robben. Spokojna głowa;)

04.08.2014 17:54

Adi, jeśli Casillas nie odejdzie i Diego Lopez, to jeszcze się może okazać, że Keylor Navas zamiast być u nas bramkarzem nr2, to może być w Realu bramkarzem nr3 ;)

04.08.2014 16:47

Bayern potrzebował takiego Faceta do swojego sztabu. Sammer to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu, więc kontrakt musi być przedłużony!

04.08.2014 16:46

Jeden z Tych, którzy dopisali piękną historię Bayernu, dużo zdrowia i samych sukcesów życzę!

01.08.2014 11:21

Do zakończenia kariery przez Mullera i Alabę to jeszcze kupa czasu, więc spokojnie, poza tym tak to jest, że coś się kończy, coś zaczyna, każdy Piłkarz kiedyś zawiesza buty na kołku.

28.07.2014 11:47

Tylko czy Shaq by tego chciał? Przedłużenie kontraktu pewnie ze znaczną podwyżką...ale pożyjemy, zobaczymy;)

24.07.2014 15:29

Nie ma sensu wypożyczać, rok pogra w innym klubie i będzie tam chciał zostać, rok stracimy i mało na Nim zarobimy. Albo niech zostanie i walczy o grę, albo niech teraz idzie za rozsądną cenę do innego klubu.

24.07.2014 15:08

Trener, który trenował Messiego, nie musi uważać, że Messi jest najlepszy, wystarczy, że FIFA tak uważa co roku i na każdym turnieju. Poza tym prędzej Pep mówił o Badstuberze w kontekście najlepszego zawodnika na swojej pozycji, czyli środkowego obrońcy.

24.07.2014 15:04

ŻODYN! hehe, dobrze to wyszło.
Witamy Neymara po dłuższej nieobecności...masakra!!!
A Kroos, cóż, bye bye, Twoje podejście do Bayernu zniszczyło Twój wizerunek w moich oczach. Chciałeś mega podwyżki, to masz mega ławkę rezerwowych w Tesco Madryt. Brawo.

24.07.2014 10:49

Jeśli Shaq chce grać w pierwszym składzie, to niech wraca z urlopu, zapiernicza na treningach i pokaże w nowym sezonie jaki jest dobry.

24.07.2014 10:25

Sezon się jeszcze nie zaczął, a tu na stronie nawet w sezonie ogórkowym obrażanie trenera, piłkarzy i kompromitujący styl dyskusji. Nie ma to jak zwyzywać Ludzi reprezentujących nasz ukochany Klub. Chociaż niektórzy tutaj to chyba mają dziwne podejście do Bayernu a na tej stronie tylko kozaczą, żeby pownerwiać innych.

24.07.2014 10:21

Lahm podjął taką decyzję w najlepszym momencie, zdobył najważniejszy tytuł z Reprezentacją, ma 30 lat i odchodzi w glorii i chwale, a nie jako stary dziad, który przegrał w tragicznym stylu. Porównajcie sobie odejście z Reprezentacji Lahma i Casillasa, no chyba widać różnicę;)

24.07.2014 10:12

No i koniec Mundialu, złoto dla naszych:D I Arjen z brązowym medalem...niech teraz Chłopaki odpoczną, bo liga tuż tuż! Wczoraj byłem pod wrażeniem gry Schweiniego, ale także Boa pokazał klasę. No i wiadomo Manu. Bayern rządzi i tyle w temacie;)

14.07.2014 09:27

Nagrody nagrodami, ale każdy wie, że Arjen był najlepszym piłkarzem MŚ. Bez Niego Holandia na pewno nie zaszłaby tak daleko. A to, że w Bayernie odnalazł swoje miejsce na ziemi i nigdzie się stąd nie rusza to coś pięknego. Fajnie, że są Zawodnicy, którzy widzą i czują co znaczy Bayern. Co roku walka o najwyższe cele, świetna atmosfera, piękny region, bogata tradycja, finansowo absolutny top...czego chcieć więcej?

14.07.2014 09:09

Wczoraj Boa udowodnił, że jest niezastąpiony w Reprezentacji:D Od kilku już mistrzostw Niemcy po pierwszym wygranym meczu, w drugim remisują lub przegrywają. Muller jest kozak, dobrze zagrał Kroos, Neuer, Gotze miał przebłyski, dobra zmiana Bastiana, tylko nasz Philip troszkę cieniował. Ale nic to przy Ozilu, Khedirze i Mustafim. Nawet Hummels był jakby ociężały i nie był tak pewny w swych interwencjach. Ale spokojnie, Niemcy wyjdą z grupy, a później pełen luz, nie wydaje mi się, żeby się bali Brazylii czy kogokolwiek. A czy po wyjściu zagrają z Rosją, Belgią czy Koreą to chyba nie ma dla Nich znaczenia. Poza tym spójrzmy w jakiej sytuacji jest Hiszpania, Anglia, Włochy czy Portugalia. Dobrze, że chociaż Holandia, Francja i właśnie Niemcy nie zawodzą.

22.06.2014 10:34

no fakt, Holandię przeoczyłem, ale co do Belgii, to raczej na więcej niż 1/4 chyba nie ma co liczyć. A Włosi mają w grupie przed sobą mecz z Urugwajem i jeśli dziś nie odwrócą losów spotkania na swoją korzyść, to wyjście z grupy się oddala. A Portugalia moim zdaniem nie wyjdzie z grupy.

20.06.2014 19:11

Hiszpania już spakowana, Anglicy o krok od pakowania, teraz Włosi? No i Portugalia. Za chwilę się okaże, że cała piłkarska Europa będzie liczyć na Niemców i Francuzów, bo reszta raczej nie ma szans na dojście do półfinału.

20.06.2014 18:51

jak co zrobi? Wróci do miejsca, gdzie się czuje najlepiej i podwójnie zmotywowany zacznie przygotowania do nowego sezonu. Na czele klasyfikacji strzelców Robben i Muller, czyli dwóch naszych, ale ani jeden ani drugi nie jest 9-ką. Wszystko znowu przez Pepa:-)

18.06.2014 19:03

Coś mi się wydaje, że jak nasi się uprą, to rzucą 42mln na stół i będzie po sprawie.

06.06.2014 20:04

Niech Franck w spokoju wyleczy te kontuzje i od nowego sezonu niech to będzie znów ten Ribery, którego chcemy oglądać w Bayernie!

06.06.2014 18:38

Fabregasa to bym widział w Bayernie...ale 3, 4 lata temu, gdy był liderem Arsenalu i wtedy byłby dla nas wzmocnieniem, a dziś...za Kogo? Bastiana, Toniego, Thiago, Philipa? Bez przesady. Barcelona Go zepsuła i tyle.

04.06.2014 12:30

Ciekawe, czy w mediach pojawi się jeszcze jakieś nazwisko odnośnie wzmocnienia w defensywie do Bayernu, czy już lista jest zamknięta i na pewno trafi do nas któryś z tej grupy obrońców: Laporte, Garay, Godin, Benatia, Kolarov, Ginter?

04.06.2014 09:31

wygrali 2:1, a bramkę, która odebrała nam awans stracili w doliczonym czasie gry.

02.06.2014 19:05

Ale pewnie też nie byłby tani.

02.06.2014 19:04

Myślę, że nasz skauting jest tak rozbudowany, że raczej żaden nowy talent nie zaskoczy nikogo w Bayernie. Więc lista piłkarzy, których Bayern chce kupić jest już zamknięta, teraz raczej czas na negocjacje.

02.06.2014 18:01

A wyobrażasz sobie, żebyśmy mieli ośmiu zawodników walczących o 4 pozycje w obronie, z czego pięciu byłoby nominalnymi środkowymi defensorami? Przecież wiadomo, że to Alaba ma być tym podstawowym lewym obrońcą, a na prawej będzie Rafinha albo Lahm. Więc na środku Boa, Dante, Holger i do tego chcesz i Guaraya i Laporte? Raczej wątpliwe. Jednego kupią i będzie wszystko optymalnie.

02.06.2014 07:19

Dla dobra Bayernu lepiej, żeby nie ryzykował, tylko wrócił do Monachium i niech to porządnie wyleczy przed nowym sezonem. Z drugiej jednak strony nie wiadomo co będzie z Franckiem za 4 lata i ten mundial mógłby być Jego ostatnim, więc pewnie zależy Mu, żeby mimo wszystko zagrać dla Trójkolorowych na tej imprezie.

02.06.2014 07:14

No i Panie Bayerniak w końcu się z Panem zgadzam! Nic na siłę. Za Martineza daliśmy 40 mln, ale On chciał do nas przyjść i dlatego walczyliśmy z Bilbao, żeby Go wyciągnąć, natomiast jeśli ani klub nie chce sprzedać Godina, ani On nie będzie chciał do nas przejść, to dajmy sobie z Nim spokój.
I uważam, że z racji tego, że Pep na dzień 1 lipca chce już mieć jasność jaka będzie kadra, to lepiej brać się za transfery już teraz, a nie później przeciąganie wszystkiego na lipiec, może jeszcze sierpień i zaś Piłkarz będzie najpierw na zgrupowaniu reprezentacji, później w innym klubie, do nas dołączy w połowie przygotowań do sezonu i będzie lament, że Pep jesienią na Niego nie stawia. Więc jak chcemy wzmocnienie składu, to trzeba tak kupować, żeby po Mundialu Koleś wrócił do klubu tylko po to, żeby spakować, wsiąść w samolot i obrać kierunek na Monachium:D

02.06.2014 07:12

Prośba do adminów o usunięcie komentarza Ivo, bo chyba naruszył regulamin obrażając jednego z piłkarzy Bayernu.

02.06.2014 07:04

Jeśli ten transfer stanie się faktem, to będzie to świetny ruch Zarządu. Nie oceniajcie Guaraya z perspektywy słabej ligi portugalskiej, tylko patrzcie na Jego grę w lidze europejskiej, gdzie Benfica pokonała m.in. Juve. Ma 28 lat, więc czas, żeby zaczął grać o najwyższe cele, a Bayern jest najlepszym Klubem do tego. Cena 15 mln euro to na dzisiejsze czasy cena promocyjna, a Gość mimo, że jest defensorem, to stwarza spore zagrożenie pod bramką przeciwnika. Boa, Dante, Guaray, Badstuber i środek obrony mamy obstawiony:-D

31.05.2014 19:55

strzala tu nie negują dla odmiany Guardiolę. Tu połowa jest przeciwko Niemu, a połowa w Niego wierzy i docenia to, co już u nas osiągnął.

29.05.2014 09:00

buuu i różni ich też to, że jeden zdobył LM, a drugi nie i tak można bez końca. Tylko po co się obrażać od osłów?

29.05.2014 08:58

Myślę, że w Finale Pucharu Niemiec każdemu się podobała gra Javiego wraz z Jeromem i Dante. Jednak nie wiadomo, czy Pep widzi to ustawienie i ten styl gry w obronie jako podstawowy, czy jednak jako pewna alternatywa. Sezon transferowy jeszcze na dobre się nie zaczął, ale na pewno w Monachium pod tym kątem będzie gorąco;)

27.05.2014 20:15

Jak Ktoś nie chce, to nie musi Go oglądać. Jeśli Daniel odejdzie, to wypada tylko podziękować Mu za te wszystkie lata i życzyć wszystkiego dobrego.

27.05.2014 18:07

Z jednej strony awans jest ważny, ale tak na prawdę nie dla wyżej wymienionych Piłkarzy, bo Ci chcą w nowym sezonie mocniej zaistnieć w pierwszej Drużynie i chyba to jest Ich cel na najbliższe miesiące, a nawet lata. Owszem, mogliby pomóc rezerwom w walce o awans, ale jednak lepiej jak ten awans wywalczą Piłkarze, którzy dalej w tych rezerwach będą grali.

27.05.2014 13:11

To jest bardzo dobra wiadomość z wielu względów. Po pierwsze, Claudio ma niebywałe doświadczenie i wciąż jest w formie mimo upływu lat. Jest to doskonałe uzupełnienie składu, typowy zawodnik, który potrafi wejść na 20-25 minut i dać dobrą zmianę, do tego ma dobrą technikę i przy naszym systemie gry bardzo się to przydaje. Sprawdza się zarówno na szpicy jak i za napastnikiem. Do tego nie gwiazdorzy, dba o dobrą atmosferę w drużynie i tak jak tu pisał Gomez333, w zakończonym już sezonie Claudio był jedynym Zawodnikiem obok Robbena, któremu chciało się grać na maksa do końca. Więc nowy kontrakt jak najbardziej zasłużony.

27.05.2014 13:08

Na początku nawet Lahm w środku pomocy nas martwił, ale zdało to egzamin, więc może Rode wypali na boku obrony:-)

22.05.2014 21:35

Adi, po prostu Van Gaal chciałby znowu pracować w Bayernie;)

19.05.2014 13:42

jak byś osrał hiszpana, to lepiej zabieraj swoje gówno stąd.
Zobaczymy Komu to wszystko wyjdzie na dobre, czy Bayernowi z Guardiolą na ławce, czy Mandzukicowi w innym Klubie.

19.05.2014 13:41

Mówiłem, że trzeba poczekać na to, aż będzie więcej informacji w tej sprawie. Już był atak na Pepa, jak to się źle zachował i w ogóle. Jak widać, wina zawsze leży po obu stronach, ale w tym przypadku to jednak Mario sam swoim zachowaniem przechylił szalę na swoją niekorzyść. Eh...czeka nas gorące lato.

19.05.2014 10:53

Ja wiem, że wygraliśmy 2:0 po dogrywce i tylko to się liczy:)

19.05.2014 10:03

No proszę, już nawet obrońcy Ibrahimowicia z czasów Jego nieudanej gry w Barcelonie zabrali głos. Jaki to Pep bezczelny i hipokryta, ojoj. Aż normalnie cały zespół się od Niego odwrócił i nie świętowali razem Pucharu Niemiec. Normalnie dzieci się popłakały i poszły do swojej piaskownicy.
Jeszcze nigdy nie widziałem krytyki Trenera, który na 6 pucharów wygrywa 4.
Dobrze, że Zarząd nie czyta tutejszych komentarzy.

19.05.2014 10:01

egzorcysta, szatan, prorok, czy jakiś jasnowidz z krainy głupot?
A co do Mandzukica, zanim zaczniecie osądzać Pepa, to poczekajcie na wyjaśnienie tej sytuacji.

19.05.2014 09:52

Co do stylu, tiki taka Wam przeszkadza, lekkie cofnięcie, wyczekanie i długie piłki Wam przeszkadzają, więc co Wy Panie Bajerniak jeszcze chcecie? Pep znowu zaskoczył wszystkich w tym całą Borussię i wygrał. Zagraliśmy dokładnie w obronie, zadaliśmy zabójcze ciosy w dogrywce i tyle. Nie graliśmy z drugoligowym zespołem tylko z największym rywalem w Niemczech i chyba nikt się nie spodziewał szybkich akcji z klepki, mijania rywali jak slalomowe tyczki i bramek z 35 metrów.

19.05.2014 09:50

Dla mnie Ich występy na Mundialu nie są aż tak ważne...najważniejsze, żeby byli w pełni sił w nadchodzącym sezonie.

19.05.2014 09:42

1. Robben, nie było meczu, w którym zagrałby poniżej swojego poziomu, a najczęściej to On z ofensywnych piłkarzy robił największą różnicę. Zawsze przemotywowany, tak jak w finale DFB Pokal, 100% profesjonalista. Oby kontuzje Go omijały.
2. Neuer, absolutnie klasa światowa, jedynie czasem zdarza Mu się gdzieś wybić piłkę pod nogi rywala, ale jednak Manuel jest dziś numerem 1 na świecie na swojej pozycji.
3. Lahm i Thiago, zarówno nasz Kapitan jak i Hiszpan na jesień grali pierwsze skrzypce w środku pola i wtedy wszystko dobrze funkcjonowało. Później niestety Thiago kontuzja, Lahm raz w środku raz na prawej obronie, raz uraz i już tak dobrze z formą nie było. Do tego chyba szybkość stracił.
Na plus: Mandzukić, Javi (szkoda, że kontuzje wyeliminowały Go z większości sezonu), Rafinha, Pizza (klasa sama w sobie mimo 35 lat).
Na minus: niestety Ribery, zwłaszcza za wiosnę, cień samego siebie.
Pozostali raz mieli lepszy okres, raz słabszy, niektórzy przez znaczną część mieli kontuzje, ale cóż, sezon 2013/2014 jest już za nami i czas odpocząć trochę, bo od sierpnia zaczynamy kolejną kampanię i walkę o podwójny finał w Berlinie!! :D

19.05.2014 09:40

Kiedyś na lewej obronie to nawet Bastian grywał ;)

17.05.2014 15:08

Dziś bardzo dużo zależy od Tego Pana!

17.05.2014 15:06

Ale to Dortmund bardziej bolała porażka, bo przegrali u siebie 0:3 jak sytuacja w tabeli była na styku.

17.05.2014 15:05

A jak przegraliśmy z Borussią 2:5 w Finale Pucharu Niemiec 2012 mając niemal identyczny skład, to też widzisz różnicę? Czy Jupp też był słabym trenerem? A niektórzy twierdzą, że Zarząd głupieje...to kurcze głupieje kupując światowej klasy Piłkarzy i mając Trenera, który już zdobył LM i mistrzostwa w Silnej lidze, czy głupiał wtedy, gdy kadra wyglądała tak, a nie inaczej?

17.05.2014 14:48

Alaba nie zagra dziś

17.05.2014 14:35

bayern14 a np za czasów Trenerskich Klinsmanna jak na Camp Nou przegrywaliśmy 0:4 praktycznie nie wychodząc z połowy to Twoim zdaniem graliśmy lepiej? Albo za czasów Magatha gdy przegrywaliśmy z Leverkusen 1:4 i przy wyniku 0:3 nasz Trener wpuścił obrońcę za ofensywnego piłkarza, żeby nie przegrać wyżej? Wtedy graliśmy lepiej niż teraz i było super? Nie róbcie jaj. Zdobyliśmy Mistrzostwo, doszliśmy do półfinału LM i mamy szansę na Puchar Niemiec. No kurde dramat.

17.05.2014 14:25

"Tak źle to jeszcze nie było"....owszem było, ale chyba nie pamiętacie sezonów, po których nawet nie graliśmy w Lidze Mistrzów.

17.05.2014 14:12

gimbus? Wiedziałeś co powiedzieć. Nie zamierzam dyskutować. Napisałem tylko, że kibic Bayernu powinien wierzyć w zwycięstwo swojej ukochanej Drużyny. Gimbus to chyba jesteś Ty lukowaty, że tak na to zareagowałeś.

17.05.2014 14:08

Kalo, czytałem, że wiele spotkań niższej klasy będzie odwołanych ze względu na podtopienia, bo boiska nie nadają się do gry, więc niestety poza Finałem DFB Pokal nic innego ciekawego dziś nie ma! :D
A tak na poważnie, nic innego mnie dziś nie interesuje poza meczem Bayernu. Dlaczego? Bo jestem kibicem Bayernu a nie całej piłki nożnej. Chcąc dyskutować o finale Pucharu Anglii czy Chorwacji proponuję przejść na jakiś portal ogólnosportowy.
Lepiej piszcie coś na temat meczu, składu, dyskutujcie, obrażajcie Pepa (to Wam przychodzi najłatwiej), ale po prostu piszcie na temat związany z Bayernem.

17.05.2014 10:10

I jak tu nie wierzyć, że będzie dobrze? Świetny wywiad, który wiele wyjaśnia niedowiarkom i hejterom Guardioli. =

17.05.2014 10:02

Jak na tej stronie jest Ktoś, kto nie wierzy, że Bayern dziś wygra, to delikatnie mówiąc...niech stąd spada!

17.05.2014 09:55

Co do Ribery, to może mieć pretensje tylko do siebie, że nie gra w każdym meczu. Po prostu jest bez formy.

15.05.2014 18:02

Neuer - Rafinha, Boa, Dante, Alaba - Martinez, Lahm - Robben, Kroos, Gotze - Muller. Tak zagramy.

15.05.2014 17:58

Ja tam wierzę w Holgera. I zgadzam się z Globinem, nie ma co się podniecać Luizem, faktycznie lepiej wydać mniej i kupić Benatię.

15.05.2014 17:53

Ważne, żeby był gotowy na nowy sezon w Bayernie. Wracaj do zdrowia Thiago!

15.05.2014 08:28

muszę ją mieć!

09.05.2014 14:02

To czy Guardiola zostanie jest pewne. A jeśli jakiś Piłkarz jest niezadowolony i będzie chciał odejść, to trudno...Jego decyzja. Wydaje mi się jednak, że więcej w tym wszystkim szukania sensacji niż jakichkolwiek decyzji o transferach.

05.05.2014 12:54

Patrząc na obecne ceny na piłkarskim rynku, to kwota 25 mln euro za Benatię jest ceną całkiem ok. Rozgrywa dobry sezon, ale na pewno chciałby w końcu zagrać w topowym klubie. I tu jest Jego największy plus, że nie jest najedzony pucharami, tylko wręcz głodny sławy i wielkich osiągnięć, dlatego wolałbym wydać 25 mln za Benatię niż np. 30 lub 35 mln za piłkarza bardziej znanego, z lepszego klubu, ale jednak bez motywacji i chęci zdobywania tytułów. Poza tym ma 27 lat i na pewno podpisując z nim kontrakt np na 4 lata można solidnie wzmocnić Nim drużynę.

05.05.2014 10:14

Wynik 8:0 i hattrick Kroosa. Tak to dziś widzę. Do tego dwie bramki Franck, jedna Boateng, Muller i Mandzukic. A to wszystko będzie winą Pepa.

03.05.2014 11:46

Thiago jest dobry, ale Koke jest lepszy...według overallu w Fifie czy gdzie?

03.05.2014 10:29

lascah...przecież już dawno to się tutaj stało na tej stronie...

03.05.2014 10:25

Pod jednym komentarzem piszecie o tym, że Bayern stracił jaja i nie pokazuje charakteru, a pod innym piszecie, że zachowanie Ribery to wstyd. Jak Kahn gryzł, dusił, atakował wyprostowaną nogą, to było super (dla mnie na pewno tak! :D), ale Franck już nie mógł dać nikomu z liścia? Ja nie chcę mówić, że pochwalam zachowanie Francka, ale też po części Go rozumiem. Mecz Mu zupełnie nie wyszedł, doszedł wynik, frustracja i nie wytrzymał. Ale dla większości sprawa jest już jasna...sprzedać Francka, bo już stary, słaby i chamski na boisku. Czyli jak zwykle przyszły sezon zrobi Wam psikusa i znowu Franck będzie błyszczał.

03.05.2014 10:16

Badstuber na Mundial nie pojedzie i będzie mógł być z Zespołem od początku przygotowań do nowego sezonu. Jeśli nie będzie miał żadnej kontuzji, to może być jednym ze zwycięzców przed nowym sezonem.

03.05.2014 10:07

Dużo zależy od formy poszczególnych zawodników. Kto wie, może gdyby nie kontuzje Martineza na początku sezonu, to może właśnie On byłby tym podstawowym zawodnikiem w środku pola. A tak, Pep wymyślił tam Lahma i przez większość sezonu to się sprawdzało. Nie wiadomo też, jakby wyglądała nasza gra, gdyby Thiago nie doznał kontuzji. Do tego doszedł Ribery bez formy na wiosnę i źle to zaczęło wyglądać, a punktem kulminacyjnym był właśnie mecz z Realem. Obrona grała słabiej niż w zeszłym sezonie, ale już dwa sezony temu nie było tak kolorowo i tam punktem kulminacyjnym był finał DFB Pokal i wynik 2:5. Do tego stracona bramka w finale LM z Chelsea po stałym fragmencie gry, gdzie było wiadomo, że Drogba jest najgroźniejszy. Czyż bramki Ramosa z wtorku nie było podobne? W poprzednim sezonie kluczem do skutecznej gry z tyłu był Martinez. W tym sezonie trapiły Go kontuzje i jesienią bez Niego dawaliśmy sobie radę. Na Bundesligę granie z Kroosem, Lahmem i Schweinsteigerem w środku pola wystarczyło. Ale w LM brak typowego przecinaka, który góruje w powietrzu, a i potrafi doskonale czytać grę rywala doprowadził nas do porażki. Myślę jednak, że Pep jest inteligentnym człowiekiem i potrafi wyciągnąć wnioski z porażek.

01.05.2014 12:15

Kiepski skutek, to by było powiedzmy maksymalnie drugie miejsce w Lidze, max 1/8 w LM i półfinał Pucharu Niemiec (mówię o standardach Bayernu). Więc nie wydaje mi się, żeby Pep z Bayernu zrobił jakąś słabą Drużynę.

01.05.2014 10:22

Co do Atletico...bliżej Im do Borussii z zeszłego sezonu niż do Bayernu.

01.05.2014 09:54

Zdobył rekordowo szybko Bundesligę, zdobył Superpuchar Europy, Klubowe MŚ i mam nadzieję Puchar Niemiec, a w Lidze Mistrzów odpadł w półfinale. Życzę wszystkim drużynom świata takich trenerów, którzy tak "NISZCZĄ" zespoły.

01.05.2014 09:51

Jedyne co mnie martwi przed kolejnym sezonem, to przeklęty mundial, po którym jedni wrócą do treningów szybciej, inni później i forma na początku sezonu będzie wielką niewiadomą. Paradoksalnie zwycięzcami okresu przygotowawczego mogą się okazać zawodnicy, którzy nie zagrają na mundialu. Lepiej by było, gdyby Pep od początku miał wszystkich zawodników, wypoczętych do dyspozycji. No ale co ja piszę, przecież na tej stronie już Loew powinien być trenerem. A ja się pytam, jaką macie pewność, że w codziennej pracy w klubie da sobie radę tak samo dobrze jak w reprezentacji, gdzie przygotowuje taktykę i ma zawodników kilka dni przed meczem i koniec? Poza tym, czy jesteście w stanie wytrzymywać wiecznie drugie czy trzecie miejsce z Takim Trenerem? Przecież złoty medal na Jego szyji to jakaś utopia, która być może nigdy się nie ziści? Tylko nie mówcie mi, że to wina Jego Piłkarzy, albo coś w ten deseń, bo jeśli tak, to porażka Bayernu z Realem to też wina piłkarzy. Bądźcie konsekwentni.

01.05.2014 09:47

Rano próbowałem coś pisać, ale teraz widzę, że już nie ma po co. Szkoda, że na tej stronie jest taka dyskusja, obrażanie się nawzajem i przede wszystkim "jazda" po Pepie i Piłkarzach. Nawet Ludzie Zarządu są już źli, bo wspierają i wierzą w Trenera. Ciekawe kto jeszcze oberwie...

30.04.2014 22:27

maly619 i tu się mylisz...to nie jest reprezentacja Polski. Jeśli Zarząd będzie chciał, żeby Trener realizował swoją filozofię gry, to dadzą Mu takich piłkarzy jakich będzie chciał. Tu można robić transfery, wybór jest nieograniczony.

30.04.2014 11:37

Ciekawe jak większość oceniałaby styl gry Bayernu, gdybyśmy np przegrali z Realem w dwumeczu 0:0 i 0:1 po grze w stylu "autobus nie do przejścia" i gdyby bramka na 0:1 padła z takiego rzutu wolnego jak wczoraj w 90. minucie? Pewnie byście mówili "oj, jak niewiele brakowało". Gówno prawda. Wtedy byście chcieli atakować! Wygrana w superpucharze Europy podniecała Was, bo wygraliśmy z taktyką Mourinho, która "zabija futbol" i byliście dumni, że utarliśmy Mu nosa. Jak wygrywaliśmy w Dortmundzie 3:0, to Pep był genialny, bo zaskoczył rywala grając długimi piłkami z pominięciem drugiej linii. Niestety, wczoraj Pep popełnił kilka błędów i nie twierdzę, że wszystko robi super. Ale Facet przyszedł do nas, żeby utrzymać Bayern na szczycie i żeby nie było u nas zatrzymania w miejscu. Owszem, nie obroniliśmy LM, no ale chyba nie jest przypadkiem, że nie udało się to ani Hitzfeldowi, ani Fergusonowi. A to, że zdobyliśmy Bundesligę rekordowo szybko tłumaczycie słabością rywali, to brawo. Zawsze można znaleźć jakieś wytłumaczenie, żeby podważyć czyjeś umiejętności.

30.04.2014 11:20

Panowie i Panie, nie życzmy Realowi źle, nie błagajmy o to, żeby Chelsea lub Atletico rozwaliło Ich w finale. Całą swoją moc i uwagę zwróćcie w stronę Bayernu! Mamy jeszcze finał Pucharu Niemiec do wygrania a później zaczniemy myśleć o nowym sezonie. Dla mnie Liga Mistrzów już w tym sezonie się skończyła. Nie obejrzę ani dzisiejszego meczu, ani finału, bo nie będzie grał Bayern. Bo tylko Bayern się liczy i nic tego nie zmieni.

30.04.2014 11:08

Sezon 2011/2012 Robben winny przegranego sezonu na kilku frontach, Ribery Bożyszcze, Jupp leśny dziadek, obrona dziurawa.
Sezon 2012/2013 Robben decyduje o triumfach przy świetnej grze całej drużyny. Ribery na złotą piłkę, obrona nie do przejścia, Jupp na prezydenta.
Sezon 2013/2014 Robben jedyny w formie i z ambicją przy marnej grze większości kolegów. Ribery koniec kariery, Pep niech spada z tiki taką, obrona do wymiany.

Co przyniesie nowy sezon?

30.04.2014 10:59

Jeszcze został nam Puchar Niemiec i później będzie można podsumować sezon i zacząć pracę nad nowym. Wiem, że wynik 0:4 na tablicy boli, ale jeśli większość z Was nie pamięta podobnych wyników, to niestety pokazuje, jakimi nowymi kibicami jesteście. Chwalicie i tęsknicie za Juppem, ale blamażu 2:5 w finale DFB Pokal nie pamiętacie? Takie wyniki zdarzały się też Hitzfeldowi, Magathowi, Klinsmannowi. Zaraz mi powiecie, że tak, ale nie w półfinale Ligi Mistrzów. No właśnie...nie w półfinale, bo od sezonu roku 2003 do 2009 szczytem gry Bayernu był ćwierćfinał! Ale najedliście się sukcesów, balonik napompowany i teraz czas się otrząsnąć. Chcecie teraz ponownie Van Gaala, a jak nie chciał transferów i był pewny siebie do granic możliwości, to już mieliście żale. Powiewa Wami jak chorągiewkami. Po sezonie 2011/2012 Jupp był dla Was leśnym dziadkiem. Rok później Bogiem. Jak Hitzfeld wracał za Klinsmanna, żeby ratować sezon to był zbawieniem, a jak w następnym sezonie przegrał z Zenitem 0:4 (tak...z Zenitem!), to już był stary i bez pomysłu na grę. Więc mówię Wam tu i teraz, jako fan Bayernu a nie poszczególnych Trenerów i Piłkarzy...wierzę w każdego Trenera i każdego Piłkarza, który przychodzi do Bayernu chociaż na pół roku. I jestem pewien, że Pep w kolejnym sezonie będzie prowadził lepszy Bayern. Nie wiemy jakie będą zmiany personalne w kadrze przed następnym sezonem, ale też nie mówcie, że ten skład za długo gra ze sobą, bo systematycznie co sezon następuje wymiana 2-3 piłkarzy. Teraz brakuje Wam Gomeza, a w zeszłym sezonie uważaliście, że to typ napastnika jakim jest Mandzukic pozwolił nam zdobywać trofea. W tym sezonie gdy wygrywaliśmy wszystko co się da, to Pep był genialny, bo Lahm na środku lepszy niż ktokolwiek, a Rafinha gra swój najlepszy sezon w karierze. Po jednej porażce już Pep był zły, bo miesza składem. Za wcześnie zdobyliśmy mistrza? No to rok temu zdobyliśmy go jedną kolejkę później! Za dużo było rotacji? W zeszłym sezonie było jej jeszcze więcej. Tiki takę trzeba udoskonalić, zmodyfikować, dodać trochę innego systemu. I Pep myślę, że już o tym wie i zacznie ostro nad tym pracować. I na koniec powiem, że porażka 0:4 mniej boli, gdy Twój Zespół ma możliwości i perspektywy, niż gdy biega jak dziecko we mgle i martwisz się co przyniesie jutro (0:4 na Camp Nou za czasów Klinsmanna).
A co do meczu...szkoda Robbena, Martineza i Gotze, reszta mogła i powinna zagrać lepiej.

30.04.2014 08:33

Dzięki za walkę i jedno jest pewne...wrócimy za rok i będziemy mocniejsi! Dotarliśmy do półfinału Ligi Mistrzów i nie uważam tego sezonu za tragiczny. Szkoda straconej szansy, ale cóż, tak czasem bywa. Opamiętajcie się ludzie i popatrzcie wstecz na poprzednie lata. Nie można wszystkiego wygrywać. Bayern aż po grób, chociażby i w regionallidze grał. Tyle na dziś.

29.04.2014 22:43

Lukowaty jeśli z heinekena będzie Ci cięło to masz na prawdę słaby internet;-)

29.04.2014 19:59

W tym ustawieniu mamy wiele możliwości. Oby gra w defensywie była bezbłędna, bo ofensywnie na pewno damy radę!

29.04.2014 19:46

Uwielbiam komentarze w których niektórzy piszą że ten lub tamten się nie nadaje do Bayernu. Obecnie widzę, że jest nagonka na Boatenga, ciekawe kto będzie następny.

29.04.2014 17:45

Robben, Muller i Schweini i 3:0!!! :D

29.04.2014 17:20

Każda seria kiedyś się kończy, nie można patrzeć na sędziego.

26.04.2014 19:49

Jeśli zagramy z takim rozmachem z przodu jak od momentu strzelenia na 2:2, to z Realem powinno być dobrze. Była kombinacyjna gra i każdy chciał strzelić bramkę. Świetnie zagrał Lahm na prawej obronie, Ribery się przełamał (oby nie był to jednorazowy wyskok), Pizarro grał bardzo dobrze. Tylko nie popełniać błędów z tyłu i szybko wracać do obrony i asekurować bocznych obrońców. Bo jak Alaba schodzi do środka, to na skrzydle zaś jest pusto. Ale bądźmy dobrej myśli!

26.04.2014 19:30

Do Javiego nie można mieć pretensji za stracone bramki, myślę, że powinien zagrać we wtorek od początku na defensywnym. W ataku, hm...cieszy fakt, że Pep ma tu kłopot bogactwa, bo może wystawić Pizarro, który ma smykałkę do gry kombinacyjnej i jest skuteczny, może wystawić Mullera na fałszywej "9", piłka szuka Go w polu karnym, do tego jest nie obliczalny, lub może wystawić Mandzukica, który walczy o każdą piłkę, dobrze gra w powietrzu i wiadomo, że w tym sezonie strzelił już trochę bramek.

26.04.2014 19:26

Martinez dzisiaj na swojej pozycji, będzie wszystko przecinał i zagramy na zero z tyłu. A we wtorek powtórka! Robben z ofensywnych zawodników w najlepszej formie, więc wiadomo, że we wtorek zagra. Ribery, Muller, Gotze walczą o miejsce w wyjściowej jedenastce na Real, a w ataku Pep chce mieć pewność, że w razie czego w Lidze Mistrzów będzie mógł wprowadzić Pizarro i będzie zwiększona siła ataku. Więc skład jak najbardziej odpowiedni na dzisiejszy mecz. Do tego środkowi obrońcy, którzy muszą wyzbyć się swoich błędów i zagrać razem na wysokim poziomie. Jazda!!!

26.04.2014 15:19

josh, w sumie masz rację. Nowy Trener potrzebuje czasu, ale jednak są Kluby, którym nie przystoi spadek z 1 miejsca na 6 i brak gry w europejskiej elicie. Swoją drogą w Manchesterze pewnie tyle samo było zwolenników i przeciwników Moyesa, jak na naszej stronie zwolenników i przeciwników Guardioli. A Który z Nich co zrobił z odpowiednio United Bayernem chyba nie trzeba mówić.

26.04.2014 14:07

W rewanżu dużą rolę odegrają Kibice! Musi być ogień na trybunach i wtedy nasi powiozą Real i będziemy w finale! Przestańcie biadolić i lamentować. Wygrywając Bundesligę rekordowo szybko wszystko było cacy, a teraz Trener i pół składu do wymiany? Na litość Boską! Zgadzam się z wypowiedziami Pepa i Piłkarzy. Jeszcze nie widziałem Realu grającego taki autobus na santiago bernabeu. Nam brakowało Javiego na defensywnym pomocniku od początku i Gotze i Mullera za Francka i Mandzukica. Takie zmiany na wtorek i będzie dobrze. Do przerwy jest 0:1, ale przed nami drugie 90 minut, na własnym stadionie. Posiadanie piłki będzie po naszej stronie, bo jak to mówił klasyk, im dłużej jesteś przy piłce, tym rywal ma mniej czasu przy piłce. Więc modlić się i kibicować, bo rewanż tuż tuż!

24.04.2014 21:42

Panie i Panowie, brać piwko, zacisnąć zęby i jazda w drugiej połowie!!! Gramy dobrze, ale możemy jeszcze lepiej! Nie jesteśmy zespołem od bronienia tylko od ataku i stracona bramka nic nie zmieniła. Mamy jeszcze Mullera i Gotze na ławce...a Real gra jak Chelsea...totalna obrona Częstochowy i kontry. Jeśli tak ma wyglądać piłka nożna, to sorry, ale nie poszedłbym na stadion, żeby oglądać swój zespół, który ma piłkę przez 5 minut przy nodze.

23.04.2014 21:44

mcribery, zasadniczą kwestią jest fakt, czy Lahm gra tak dobrze na środku, czy może po prostu na obronie Rafinha gra lepiej od Lahma i może to tu jest ta różnica w grze? Bo każdy wie (oprócz Pepa;P), że naszym najlepszym defensywnym pomocnikiem jest Javi:)

23.04.2014 09:15

Witamy w Bayernie i życzymy powodzenia! Nie skreślajmy Go, pojedzie z Drużyną na obóz przedsezonowy i zobaczymy co z Niego będzie.

14.04.2014 22:03