@josh1982, tylko, że te osoby nie krytykują go za "śmieszną tikitakę" a za to, że nie rozmawia, mało rozmawia z graczami z drugiego rzędu. Jednocześnie te osoby mówią o nim, że jest bardzo dobrym trenerem jeżeli chodzi o aspekty taktyczne, piłkarskie, niektórzy mówią, że wiele ich nauczył, otworzył oczy i inne takie duperel. Nie traktuje tych wypowiedzi zbyt poważnie, żeby była jasność.
Żółtodziób to raczej Zidane a Guardiola był ze swoimi zespołami 7 razy w 1/2 LM to już jest jakieś doświadczenie, Carlo też był chyba 7-8 razy w 1/2 LM za to więcej finałów wygrał.
01.09.2016 11:44
@karl1985, za Juppa były wieczne wyzwiska od leśnych dziadków, nie zmienisz tego, ludzie z niewiadomych przyczyn bardzo emocjonalnie reagują i od razu polaryzują.
01.09.2016 09:31
Czyli z tej fali krytyki w stronę Guardioli, gówno wyszło po tym jak się czyta wytłumaczenie Dante, które cytuje @Riberyy007.
Te całe brudy, które miały wychodzić to póki co tylko żale kilku graczy na brak rozmów z nimi, nie narzekają na sposób prowadzenia drużyny, na treningi, na ustawienie, na preferowanie pewnych graczy, na to że mniej grali albo w ogóle, na błędy taktyczne, na słabszą formę na wiosnę itd.
01.09.2016 09:18
Faktycznie 3 mistrzostwa tylko, nigdy tego nie sprawdzałem, no LM to już nazdobywał i za to szacunek. Dla mnie Carlo to LM i to z tej dobrej strony jak 3 wygrane finały i jak z tej złej czyli przegrane mecze z Liverpoolem i Deportivo.
31.08.2016 20:17
Ja nie sugeruje tak wynika z wypowiedzi zawodników, Ribery narzeka na to, ze Pep za dużo gada i to głównie o taktyce a zawodnicy rezerwowi, że Pep im nie mówi dlaczego nie grają. Jak widać mimo kiepskiej komunikacji z kilkoma graczami (Rode, Dante, Xherdan, Riberego, który nie rozumiał zawiłości taktycznych nie liczę) drużyna 3 razy wygrała BL i 3 razy była w w 1/2 LM. Dlatego w w tym roku jestem spokojny, że co najmniej powtórzymy te wyniki a w sumie to powinnyśmy wypaść lepiej bo Carlo trenerem nie gorszym a podejście do drużyny ma inne/lepsze niż Pep.
31.08.2016 19:13
@Android, ty słowa graczy, którym nie poszło w Bayernie a niektórym później i w innych klubach traktujesz jako koronny argument, że mieliście rację narzekając na Pepa przez 3 lata. Nazywasz to falą krytyki. A ja wam mówię, że ci zawodnicy płaczą tylko, że Guardiola im wprost nie powiedział, że się nie nadają. Zarówno Dante i Xherdan do tego narzekają również na ich następne kluby.
Żaden z nich nie skrytykował Pepa za błędy, które mu wszyscy tutaj wytykaliśmy: kiepska forma na wiosnę, zła rotacja, kontuzje, klepanie, transfery, krótkie rożne, podatność na kontry, zmiana pozycji piłkarzy(co ciekawe teraz już nikomu Javi na stoperze nie przeszkadza) itd. Ba nawet sugerują, że Pep jest bardzo dobrym trenerem tylko słabo się komunikuje, i tutaj moja dopowiedź, słabo się komunikuje z zawodnikami z drugiego rzędu.
31.08.2016 19:04
No ale przecież ci zawodnicy jęczą, że Pep z nimi nie gadał o ich sytuacji bądź tak jak Franck który wypalił, że Pep jednak za dużo gada.
Sęk w tym, że ci zawodnicy nie krytykują za błędy ustawieniu, dobór zawodników, formy na wiosnę, rotacji, transfery(hiszpański zaciąg), sposobu gry czyli tego co my widzimy oglądając mecze w tv.
31.08.2016 16:43
@Android, no bo czy to poważne, że zawodnik grający zawsze w podstawowym składzie, słyszący od trenera pochwały wypowiadane publicznie narzeka na brak motywacji? 3 lata Franck (czołowy skrzydłowy świata) gra nie na maks swoich możliwości, to kpina jest. Słów, że trener za dużo o taktyce gada to nawet nie ma nawet co komentować.
Zawodnicy, którym nie wyszło zawsze w przyczynę swojego niepowodzenia będą szukać u innych dlatego ich słowa traktuje z dystansem.
Taki Jose to się nie pier..li i od razu każe ci zmienić szatnię na tą dla drużyny rezerwowej, może to i lepsza metoda a może i grosza.
31.08.2016 16:37
oczywiście, że poziom sportowy ma znaczenie, krytykują go zawodnicy, którym nie wyszło. Franck krytkuje Pepa za to, że za dużo gadał i go nie motywował
31.08.2016 16:03
Już, ci Dante mówię na czym stoisz, przez swoją kiepską przeplataną z katastrofalną dyspozycję zaliczyłeś zjazd z topowego klubu do 11 drużyny zeszłego sezonu ligi francuskiej.
31.08.2016 15:02
@Android, wiadomo takie komenty trochę impulsywnie pisane, ja sam np. pisałem, że Javi Martinez jest przepłacony i się nie sprawdzi i w sumie oprócz pierwszego sezonu miałbym racje no ale Hiszpana tłumaczą kontuzje.
29.08.2016 17:02
@Admin, hahaha faktycznie, mnie to się kojarzy z klikalnością :). A ten współczynnik to był nazwał "ratio goli" i tyle :).
29.08.2016 16:41
@admin, czyli Robert nie powoduje pożądanej klikalności? Na samym szczycie nietopowe nazwiska, może to oznaczać, że lepiej lokują swój wizerunek a przynajmniej skuteczniej dla danej marki, którą reprezentują.
@Android, ja wiem czy dużo lepszy, w zeszłym sezonie City i United zdobyli tyle samo pkt, tłuste transfery zrobili jedni i drudzy, przewagą MU jest nieobecność w LM. Powiedziałbym, że to porównywalne zespoły.
29.08.2016 15:38
@superbayern, jeżeli po 34 kolejkach nie będziemy mieli najwięcej pkt to znaczy, że to nie my te karty rozdajemy.
29.08.2016 15:16
@superbayern, i właśnie ten terminarz niemiecki z przerwą zimową być może był głównym problemem Pepa. Guardiola ewidentnie przez 3 lata nie mógł, nie umiał, sobie poradzić z utrzymaniem formy Bayernu na wiosnę, tego problemu nie miała Barcelona Guardioli, która miała wprawdzie lutowe kryzysy ale nie wpływały one na resztę wiosny.
29.08.2016 14:29
@Apollo, serio Norymberga? wiesz w ogóle co to proces norymberski i kogo tam sądzili? czy tylko tak palnąłeś, bo zakładam, że nie pomyślałeś zbytnio przed napisaniem tego.
@Prezes42, dlaczego do dymisji ma się podać premier/kanclerz, którego ugrupowanie prowadzi w sondażach a razem z partią, z którą tworzy koalicję mają ponad 50%? W kolejnych sondażach połowa Niemców nie chce jej jako kanclerza ale druga połowa nie ma nic przeciwko. Będą niedługo wybory to Niemcy dadzą wyraz poparcia bądź nie.
Boateng widać, że mocno zaangażowany jest w sprawy uchodźców i imigrantów.
29.08.2016 14:25
@gregor, przez ostatnie 4 sezony te gubienie punktów to było chyba rzadsze niż zaćmienie słońca. Zespół od 4 lat wygrywa BL, nie nudzi im się to a dodatkowo zmiana trenera powoduje, że w im w tym roku nie odpuszczą BL.
28.08.2016 13:35
@Android, dwa tygodnie temu to nie przeszkadzało w wygraniu 2:0.
28.08.2016 13:29
@gregor, i nawet te "gdyby" jak się spełnią to nie mają szans z normalnie grającym Bayernem.
28.08.2016 13:24
@Android, otóż to, BVB potrzebuje czasu, dlatego dziwią mnie wypowiedzi niektórych mówiące, że BVB tym razem nam zagrozi. W zeszłym rekordowym dla nich sezonie im się to nie udało, teraz są w przebudowie. Tylko frajerstwo Bayernu może dać szansę BVB na mistrza. Od 4 sezonów nie dajemy nikomu nawet powąchać patery i w tym sezonie będzie podobnie, jest nowy trener, nowe wyzwania, nowa motywacja, nikt nie odpuści BL.
28.08.2016 12:01
@Android, widzę inny styl i też mi się podoba czy skuteczniejszy to się okaże dopiero w maju jak dojdziemy do finału LM, Carlo korzysta z wysokiego pressingu jaki miał Bayern Guardioli, również jest duże posiadanie piłki i sporo podań, zmieniła się rola Roberta i to się będzie przekładać na bramki, mi styl Guadioli nie przeszkadzał jak wygrywał po 4,5,6-0.
Nikt nie umniejsza tej wygranej ale fakty są takie, że Werder to my rozjeżdżamy dosyć regularnie od kilku lat.
27.08.2016 17:18
@Gladius, uważaj bo to obusieczna broń, jak Carlo nie przebije wyników Guardioli to można powiedzieć, że winny jest Pep bo zarżnął zespół przez te 3 lata, zresztą kolejne kontuzje to potwierdzają ;-).
27.08.2016 17:03
@Android, z tego co piszesz to wynika, że Carl genialnie rozmontował z kliniczną dokładnością Werder 6-0 a Guardiola zanudzał Cię grając z tym samym Werderem przy okazji dostając dzidy z kontry wygrywając 7-0, 6-0, 5-0, 4-0. I nie, nie chce dowieść, że Guardiola jest lepszy, ale wypadało by zachować jakiś umiar w tym fapowaniu, od lat wygrywamy spotkania w BL z przewagą kilku bramek i nie jest to jakiś wyczyn.
27.08.2016 16:53
@Android, za Guardioli w sezonie 13/14 rozbiliśmy Werder na wyjeździe 7-0 i 5-2, w sezonie 14/15 6-0 i 4-0, w sezonie 15/16 1-0 i 5-0. Jak widać zespół ten pasuje nam bardzo nie zależnie od trenera więc nie ma co podniecać. Widać, że przez te 3 lata przespałeś trochę spotkań gdzie gra była naprawdę na najwyższym poziomie.
27.08.2016 16:27
@ryko, forma Bastiego i jego historia kontuzji nie jest i nie była żadną tajemnicą, to nie Bayern przechytrzył Mu tylko MU się nie przyjrzał co kupuje.
Patrząc na to co prezentuje Bastii na boisku, to tak Jose zrobił dobrze. Mam obiekcje tylko co do stylu tego odsunięcia do rezerw.
27.08.2016 12:27
@ryko, nie zgodzę się co do stwierdzenia, że kupowali "kota w worku". Przecież go przebadali, robi się testy medyczne itd, wystarczy na transfermarkecie.de sprawdzić historię urazów. MU zdecydował się na kontrakt 2-letni to Bastian zamierza go wypełnić grając nawet w rezerwach. A Jose nie ma oto do niego pretensji i koniec sprawy. Chociaż wyrzucenie do rezerw Bastiana i zabranie mu szafki w szatni przez Mourinho już na dzień dobry było trochę nie fair ale pewnie chciał pokazać kto tu będzie rządził.
27.08.2016 11:29
@pele, a nie może sobie po prostu grać w rezerwach? sam piszesz, że Basti ma świadomość iż nie zagra tam ani minuty. Po co ma się pałować za ocean jak może w Europie rok pozarabiać duże pieniądze. Podpisali z nim kontrakt to niech go wypełnią.
Nigdzie nie napisałem, że ma mieć pewne miejsce za zasługi.
27.08.2016 11:13
@pele, a przypadkiem jakby Basti poszedł grać do MLS to byś nie powiedział, że nie ma ambicji zamiast powalczyć o miejsce w MU to poszedł na łatwą kasę i odcinanie kuponów? Bastian w futbolu wygrał prawie wszystko, nic nie musi udowadniać, ja bym wolał siedzieć na ławce w Europie niż za tą samą kasę grać w MLS.
27.08.2016 11:02
Super wynik, dobry mecz. Pamiętajmy, że to Werder, który już od jakiegoś czasu dostaje po kilka goli od nas, mecz na AA i początek sezonu.
Najważniejszy wniosek z tego meczu: Pep sprowadził Thiago ale to Carlo wie jak go wykorzystać na boisku.
27.08.2016 10:03
@Android, ale też Zorc nie powie prawdy typu "Legia to raczej najsłabszy zespół, inny wynik niż 6pkt to będzie kompromitacja", bo chyba zgadzamy się, że w Madrycie i Dortmundzie tak podchodzą do tych dwumeczów. Dlatego na takich konferencjach gada się takie losowo wybrane frazesy żeby nie wywierać dodatkowej presji na swoich graczach.
26.08.2016 12:02
@DieRoten, Eurosport ma BL do końca tego sezonu, później sprawa się komplikuje.
a jak to się przełoży na transmisję w PL na E2 nie ma pojęcia.
26.08.2016 11:42
Grupa w podobnym stylu jak ostatnio losujemy czyli jeden dobry zespół i ogórki. Wyjście z pierwszego miejsca obowiązkiem, Altetico lepiej niż ostatnio w 1/2 nie zagra a my tak.
26.08.2016 09:00
@JazGod, przedłużył mecz o 4 minuty i w tych 4 minutach padła bramka. Mecz z Dundalk nie ma tutaj nic do rzeczy, nie sędziował go Marciniak. Przedłużenie meczu o 4 minuty nie jest niczym niezwykłym, w meczu były wykorzystane wszystkie 6 zmian, do tego 80 minuta zderzenie dwóch piłkarzy interwencja lekarzy obu ekip, Islandia zaczyna grać na czas tuż po stracie gola, 64 minuta Austriak ustawie piłkę bramkarzowi Islandii bo ten się ociąga, 83 minuta żółta kartka dla bramkarza Islandii za granie na czas. A sugerowanie, że to przedłużenie miało pomóc Portugalii jest kuriozalne, takie przedłużenie to mogło pomóc przecież Austrii, które cisnęła bo zależało jej na wygranej. Chyba nie sugerujesz, że Marciniak ułożył sobie w głowie spisek mający na celu wprowadzenie Portugalii do 1/8 dzięki po golu Islandii w doliczonym czasie gry w meczu w których końcówkę się broni. Pamiętaj, że Marciniak gwiżdże karnego dla Austrii(przy stanie 0:1) czy to też cześć misternego planu pt "Portugalia mistrzem Europy". Mecz Węgry-Portugalia też był przedłużony o 4 minuty, czego to ma dowodzić. Jak tam by padła bramka to Marciniak by musiał coś na szybko drukować. Naprawdę bądźmy poważni bo wchodzimy w strefę fantastyki a nie o tym jest ten portal.
Oglądnij jeszcze raz te faule:
https://www.youtube.com/watch?v=fCe3DSmJAHw
@DieRoten, taki wybuch już miał w 1/2 z Realem w sezonie 13/14, uderzył z liścia Carvajala. Bardzo dobry, doświadczony piłkarz ale za łatwo daje się prowokować.
25.08.2016 09:38
@JazGod'cie, trudno nie odnosić się czy jak to ty wolisz powiedzieć "zaatakować" Twoją wypowiedź na temat Marciniaka.
W czasie Euro zrzucałeś mu, niepatriotyczną postawą ponieważ przedłużył mecz o 3 minuty i w tym czasie Islandia strzeliła gola, powtarzam w tym czasie a nie po czasie doliczonym. Uważasz to za błąd sędziego.
I teraz kolejna aberracja z Twojej strony. Od jakiegoś czasu narzekasz na DFB, że pozwala/przyzwala/nakazuje ostre traktowanie piłkarzy Bayernu. Ty, który w każdym starciu piłkarza Bayernu widzisz brutalny faula albo przynajmniej faul, masz obiekcje kiedy sędzia Marciniak wyrzuca za ostre faule piłkarzy Romy. Na dowód kontrowersyjności tych kartek wrzucasz cytaty ludzi związanych z Romą.
Zakładam, że nie widziałeś tych fauli bo tylko tak można uzasadnić krytykę Marciniaka, poniżej link do strony gdzie w okienkach są te faule.
Oglądnij i powiedz z czystym sumieniem, że zawsze w takiej sytuacji jak to będzie piłkarz Bayernu nie będziesz domagał się czerwa.
25.08.2016 08:50
Mecz polskiej drużyny w LM muszą być w otwartym kanale, a w jakim to decyduje właściciel praw tv do LM na Polskę.
24.08.2016 21:53
@Android, a jak Legia w ostatnim meczu o nic z zespołem, który ma awans wywalczy 1pkt? To będzie lepsza czy gorsza od 17 zespołów bez pkt?
24.08.2016 16:00
@Android, ta teza jest nie do udowodnienia.
Pomijam fakt, że wczorajsza Legia a Legia z pierwszej kolejki LM to może być inny zespół, pamiętajmy że okienko jest otwarte do końca sierpnia. Lech parę lat temu w karnych z Interem Baku wymęczył awans tylko po to aby wyjść z grupy z City i Juventusem po całkiem dobrej grze.
24.08.2016 15:38
@admin, a dokładnie tych drużyn było 17, jak widać 0 pkt w grupie to żaden "wyczyn".
24.08.2016 13:40
@FanGraczyBayern, i właśnie to że piszesz o tym na stronie Bayernu najlepiej świadczy, że Pogba był wart tej kasy. Pisałem wcześniej, że w tym całym transferze nie chodzi o jego wartość sportową tylko to, że januszki teraz będą obserwować i komentować każdy jego krok/gest/twitt/snap kompletnie nie związany z jego grą, a to się przekłada na wartość marketingową.
24.08.2016 12:36
@Matilegolas, zgadza się mój błąd, zasugerowałem się plotkami o jego odejściu i niusami o "oficjalnym" odejściu ale to wszystko z przed wakacji.
No ale trenera Sevilla straciła ;).
24.08.2016 12:31
@DieRoten, robili dobrą robotę, architekt tego sukcesu (Monchi) odszedł.
24.08.2016 12:18
Dla jasności odnośnie poprzedniego mego wpisu, to przy każdym klubie piłkarskim jest jakaś grupka frustratów, którzy latają po internecie i robią burdel na stronach innych klubów.
24.08.2016 11:32
Wylosowanie Legii to przynajmniej dwukrotny najazd frustratów na tę stronę, którzy uważają się za jej kibiców.
24.08.2016 11:26
City chciałbym teraz w grupie żeby od razu ich na drugiej pozycji ustawić co by na wiosnę mieli trudniej.
24.08.2016 10:57
@fcb25, 5:0 było w zeszłym sezonie z Dinamo a 18pkt to Bayern nigdy nie zdobył :). Ważne żeby wyjść z pierwszego miejsca a po 4 kolejce już grać o nic. Po co się przemęczać. Grupy takie jak w zeszłym sezonie mi pasują, dwa ogórki i mocny zespół z drugiego koszyka żeby nie popaść w samozachwyt.
24.08.2016 10:51
Przeglądając pobieżnie grupy LM przez wszystkie sezony naliczyłem 16 zespołów, które nie zdobyły ani jednego pkt w grupie. Legia awansowała szczęśliwie ale też temu szczęściu trochę pomogła regularnością(punktowanie co sezon w pucharach) w ostatnich latach. Jak nie powalczą w grupie to za rok będzie trudniej o rozstawienie.
Czy chciałbym trafić na Legie? Wolałbym z 4 koszyka Kopenhagę. Z drugiego koszyka oczywiście City.
24.08.2016 10:30
@Android, "wstyd", "upokorzenie"? i do tego największe? Ciągle musisz wszystko hiperbolizować? Wisi mi czy Legia wjedzie, generalnie nie dbam oto czy polska piłka istniej czy nie ale chyba lepiej być w LM i dostawać oklep niż tam nie wchodzić. Wątpię żeby cała Europa się śmiała z marnego występu Legi, wątpię żeby ktokolwiek z kraju z poważną ligą zauważył występ Legii jeżeli będzie on na 0pkt czy 2pkt.
23.08.2016 19:52
Chinczycy nie wykupują bo w BL jest zasada "50+1", mogą conajwyżej dorzucić się do budżetu. Jest to najlepsza rzecz jaka spotkała BL.
23.08.2016 10:25
@Kimas, spłacanie transferu ze sprzedaży koszulek to mit, to jest zwrot conajwyżej kilku procent.
21.08.2016 16:50
@ipiotrw, a tak naprawdę nie są to tak kosmiczne kwoty jak 15 lat temu, Figo przechodził do Realu za 56 mln dolarów, ZIdan rok później za około 70 mln a budżet Realu wynosił wtedy około 140-150 mln euro. Teraz budżet MU to ponad 500mln euro a możliwości odzyskania kwoty z dupereli marketingowych o wiele większe.
21.08.2016 14:25
@karolina96, a jak wygra ligę angielską to z tą wielkością bym poczekał bo przecież tam wagony kasy ma do dyspozycji aż ową wielkość potwierdzi przejmując Wigry Suwałki.
Warto słowa Ibry przypomnieć szczególnie teraz dwa miesiące po tym jak Jose przejął MU, gnojąc Bastiana w rezerwach, a Juan Matę ściąga po 25 minutach gry tłumacząc, że potrzebował wysokiego gracza i wprowadza 7cm wyższego Mkhitaryana, który nawet piłki nie dotyka bo sędzia gwiżdże koniec.
21.08.2016 14:19
@pele, kluczowe w Twojej wypowiedzi jest sformułowanie "nie chcą przepłacać" :).
21.08.2016 12:50
@pele, jeszcze Renato mógł pojechać na IO. Każdy piłkarz Ci powie, że fajnie jest zagrać na IO ale mają inne priorytety. Zlatan mógł przecież jechać na IO, za 4 lata nie zagra raczej. Dla czołowych graczy ważniejsze jest przepracowanie okresu przedsezonowego niż występ na IO i dla mnie to jest naturalne.
21.08.2016 12:41
@josh1982, oczywiście że nie był wielki. Główne grzechy, który na tej stronie często padają to: powolny atak, brak kontr, słaba obrona, dziwna rotacja, rzucanie piłkarzami po różnych pozycjach, słaba wiosna, nie uczy się błędach, kontuzje no i kluczowy brak komunikacji z zawodnikami a mimo coś tam zespół wygrał.
Pamiętaj, że deprecjonując dokonania/klasę Guardioli automatycznie podnosisz poprzeczkę Carlo, no bo skoro Pep był przeciętny to Carlo z tym składem powinien więcej osiągnąć. I póki co się udaje bo mamy Superpuchar, oby tak dalej.
21.08.2016 12:36
@Bayern022, i będą go teraz kasować co raz częściej jak widzą, że byle starcie może spowodować wzrost agresji u Francka. Raz już nas tym swoim "charakterem" załatwił w 1/2 LM z Lyonem, czerwona kartka i koniec marzeń o grze w finale, a tam by się nam bardzo przydał w starciu z Interem.
21.08.2016 12:20
@pele, każdy? Weigl, Draxler, Emre Can, Leroy Sane, Joshua Kimmich chyba raczej nie marzyli bo nie pojechali. Być może duży w tym udział klubów pewnie ale nie oszukujmy się dla nich ważniejsze są przygotowania do sezonu i walka i miejsce w składzie niż IO.
Ponieważ futbol na IO był dla amatorów przez lata a później zrobili to kryterium U23, to świat piłkarski olał tą dyscyplinę koncentrując się na krajowych ligach, europejskich pucharach, mistrzostwa kontynentu czy świata.
21.08.2016 12:10
Turniej piłkarski mężczyzn na IO to takie niechciane dziecko, kategoria wiekowa U23 jest dziwaczna, zawodnicy i tak nie chcą jechać na taki turniej ze względu na sierpniową datę igrzysk. Ja osobiście piłki nożnej na IO oglądałem kilkadziesiąt minut łącznie, szkoda czasu na taki mecz wolę jakieś niszowe zawody na innej arenie oglądnąć z Polakami.
21.08.2016 11:25
@meisterspieler, pompowanie balonika rozumiem, choć nie akceptuje, bo chodzi oto żeby jak najwięcej ludzi przyciągnąć przed tv żeby czas reklamowy sprzedać.
Niestety dzisiaj widz na 50 calowym TV hd na końcu świata lepiej widzi niż komentatorzy na danej arenie,którzy do dyspozycji mają małe ekraniki, do tego obok leży smartfon z twitterem gdzie też na bieżąco widz zbiera opinie i komentarze.
Dlatego podoba i się komentarz meczów piłkarskich na stacjach niemieckich gdzie czasami można odnieść wrażenie, że komentatora nie ma.
Błędów w realizacji IO przez tvp było mnóstwo.
21.08.2016 11:21
Podsumowując wypowiedź Xherdana, Pep to bardzo dobry trener ale nie gada z zawodnikami, których odsuwa od składu.
Podsumowując wypowiedź Riberego, Pep to trener z niewielkim doświadczeniem, który za dużo gada a futbol to gra prosta i słabo motywuje.
21.08.2016 11:16
@JazGod, dyscyplin na IO to jest od lat chyba podobna ilość, MKOL pilnuje żeby to się nie rozrosło, kolejne dyscypliny wchodzą tylko na miejsce już istniejących. Konkurencji może przybywać ale tez wydaje mi się, że jest to pod kontrolą. Możliwość oglądania IO na TVP znacznie wzrosła dzięki udostępnieniu streamów z różnych konkurencji na tvp.sport.pl. I za to mega plus dla TVP.
Natomiast to co się odpierdziela na tvp1, tvp2 i tvpsport to jest kpina z widza, transmisje przerywane reklamami(mecz Nimecy-Nigeria przerwany w 90 minucie mimo że gra się toczyła), niski poziom większości komentatorów nie tłumaczą dyscyplin (nie każdy wie o co chodzi w pięcioboju i jak się punkty tam liczy), nie znają się na tym co komentują, mylą nazwiska, dmuchają balonik, do tegociągłe łączenie ze studiem gdzie widz niczego się nie dowiadywał.
Numer z tym stanikiem Mai to na serio? Nie znałem tej historii hehe.
21.08.2016 09:09
Artykuł matka, z którego inni copypastowali jest na Daily Mail a tam można się jeszcze dowiedzieć, że zarówno w Bayernie jak i Interze nie obdarzono go zaufaniem. Biedny ten Xherdan.
21.08.2016 09:01
@Muprhy123, zgadza się ale w drugim meczu mieliśmy wszystko, a przynajmniej bardzo dużo aby to rozstrzygnąć już w pierwszej połowie, przy 2:0 Atletico już by musiało coś zaatakować.
20.08.2016 16:51
Zespół w formie nie przegrywa w przedostatniej kolejce z ostatnim zespole w tabeli tracąc/ograniczając do minimum swoje szanse na mistrza. Z nami w rewanżu też nie zagrali idealnego meczu. Awans zawdzięczają w dużej mierze naszym niewykorzystanym szansom w pierwszej połowie (Lewy, Muller).
20.08.2016 16:48
@FanGraczyBayern, bezsensu, a gdybyśmy trafili na City w 1/2 to byłby tryplet bo w finale Real bez formy.
20.08.2016 16:38
A więc piłkarz zespołu z który gra dziś City, krytykuje Pepa za brak poprawnej komunikacji, miał półtora roku żeby się wyżalić ale zdecydował się na wywiad akurat tuż przed mecze z City, proszę was:). Sądząc po tym gdzie wylądował Szwajcar po przygodzie w Bayernie i jak sobie poradził w Interze, odsunięcie go od składu było dobra decyzją Pepa.
"Są tu najlepsi piłkarze" to chyba najśmieszniejsze z wypowiedzi Xherdana.
20.08.2016 15:10
@AndreasMoller, Bayern nie musi aż tak dołować jak MU ostatnio aby połowa komentarzy była o zwolnieniach vide ostatnie 3 lata :). Mnie bardzo cieszy, że MU nie ma w tym sezonie w LM bo byliby bardzo groźni, Jose może ostatnich sezonów nie miał idealnych ale drużynę umie poukładać.
20.08.2016 13:52
@pele, posiadanie piłki w tym meczu było 71%, nie nazwałbym tego grą z kontry, Carlo wprowadził szybszą/bezpośrednią grą w ataku. Taka gra jest może i atrakcyjna ale jednocześnie naraża drużyną na stratę piłkę.
20.08.2016 12:31
@AndreasMoller, zobaczymy kogo tam MU wylosuje w LM i jak sobie poradzi...oh, wait. Tak naprawdę o ich sile przekonamy za ponad rok. Powiem więcej, jeżeli MU nie wygra mistrzostwa to będzie porażka, nie skupiają się na LM, zrobili tłuste transfery, mają jednego z najlepszych trenerów.
20.08.2016 10:57
Bayern tradycyjnie zaczyna PN od wysokiego zwycięstwa (chyba tylko w zeszłym sezonie był mizerny mecz na dzień dobry). Ważne, że obyło się bez kontuzji. Nikogo nie dziwi Lahm na środku?
20.08.2016 09:59
@Android, pewnie te same "płaczki" co przez ostatnie 3 lata pisały, że wygrywanie w BL i PN to żadna sztuka i byle trener by sobie z tym poradził :).
19.08.2016 22:31
@FCB7719, bardzo ciekawy komentarz, daje trochę inne spojrzenie na sytuację Juve. Co do Pogby to mam podobne zdanie, kiedy powiedziałem znajomemu od ligi włoskiej, że coś ten Pogba gra przeciętnie na Euro to mi odpowiedział, że on tak gra praktycznie cały czas i dla kogoś kto ogląda ligę włoską regularnie nie jest żadną niespodzianką częste znikanie Pogby w trakcie meczu.
Wracając do sedna to jednak trzeba przyznać, że Juve jest w przebudowie i ci nowi gracze mogą nie odpalić od razu. Uważam,na podstawie ruchów latem, że nasi główni konkurenci do LM nie stali się mocniejsi a niektórzy nawet słabsi, a niektórych w ogóle w LM nie ma. To jest szansa dla nas, bo za rok wróci MU i Chelsea i będzie trudniej.
17.08.2016 15:08
@FanGraczyBayern, no jest to jakiś argument muszę przyznać.
Co do Pogby nie uważam aby był przepłacony, MU nie kupił Pogby piłkarza tylko Pogbe-produkt marketingowy. Dzięki najwyższej cenie MU zapewnił sobie, że przez cały sezon większość świata piłkarskiego będzie śledziło każdy krok Francuza (nowe buty, fryzurę, ciuszki, zegareczki i inne duperele, gesty/miny na boisku itd). Oto głównie chodziło przy tym transferze a przy okazji dostają dobrego piłkarza. Nie ma MU drugi sezon w LM a muszą potwierdzić, że wciąż są topowym klubem.
17.08.2016 12:28
Wymarzony to może być sezon w LM dla Bayernu, brak wydającego bez opamiętania kasę MU oraz Chelsea, osłabiający się Juventus, PSG bez Ibry (chociaż dla mnie to wzmocnienie), z ligi angielskiej mocne tylko City chociaż Pep pewnie będzie chciał wygrać ligę przede wszystkim, Real odpada ponieważ...nikomu nie udało się obronić LM ;), Barcelona też może nie zachwycać (Neymar na IO, zamieszanie z Messim i jego grą dla Argentyny plus te nieszczęsne podatki, nieudanych sparingów nie biorę pod uwagę) zostaje Atletico, na które nic nie potrafię znaleźć :).
17.08.2016 12:20
@mehmet7, tamten sezon pokazał, że w obronie w BL to nawet Kimmichem i Alonso na stoperze grać możemy. Dochodzi do nas najlepszy stoper BL. Poprzednie sezony były pełne kontuzji i mistrza się udawało zdobyć raczej bez problemów. Inna sprawa, że to co starcza na BL nie starczy na LM.
17.08.2016 12:09
Kadra mocniejsza niż rok temu, najgroźniejszy rywal w przebudowie po odejściach latem, u nas nowy trener, który ma jeszcze bardziej usprawnić obronę i atak, inne rozwiązanie niż wygranie BL będzie rozczarowaniem.
17.08.2016 09:36
@Bayern022, płacący Bayern za tą stronę to Bayern wymagający, skończyło by się rumakowanie w komentarzach na tematy polityczne lub nieprzychylne opinie o klubie, podawanie linków do streamów i inne takie.
17.08.2016 08:59
Umówmy się, kompromituje siebie i kraj to się to zawodnik przyłapany na dopingu a nie agencja, która nie stwierdziła jeszcze czy wynik próbki jest pozytywny czy negatywny.
10.08.2016 07:42
Teraz to by Bayern nawet nie spojrzał w kierunku Mario.
09.08.2016 08:58
@Androdi, za dużo alternatyw spędzania wolnego czasu. A z drugiej strony powinna korcić perspektywa pieniędzy, przecież w np naszej lidze są kosmiczne pieniądze za mierną jakość.
08.08.2016 12:55
@Android, w tych badaniach warszawskiego awfu brakuje tylko odniesienia do innych krajów UE, czy tak jest wszędzie czy tylko u nas. Wnioski z badań są raczej zgodne z obserwacją codzienną. Kiedyś w klasie w podstawówce była jedna maks dwie osoby z nadwagą, teraz takich osób jest pewnie z 30% jak nie więcej. To jest niepokojące.
08.08.2016 12:44
@Android, wklejam ciekawy link, który potwierdza coraz słabsza formę dzieciaków w Polsce.
jeżeli komuś nie bangla bo artykuł jest za ścianą płaczu to wkleję później tekst.
08.08.2016 12:21
@Kimas, ja bym tego nie nazwał fatum a brakiem profesjonalnego podejścia w klubie. Nie wiem czy błąd jest w szeroko pojętym sztabie medycznym (lekarze, fizjoterapeuci, ludzi od rekonwalescencji, trenerzy), czy nie robią jakiś badań, czy nie monitorują zdrowia zawodników, czy może robią wszystko jak należy ale nie wyciągają wniosków z wyników badań.
Od kilku lat mamy problem z kontuzjami u pewnych graczy i nie ma znaczenia czy doktor Müller-Wohlfahrt jest w klubie czy go nie ma.
08.08.2016 11:14
@JazGod, wstydził byś się. Ty osoba która cyklicznie wysyła nieprawdziwe posty oskarżające
-Uefa o ustawienie losowań
-DfB o krucjatę przeciwko Bayernowi
-niemieckich sędziów o niesprzyjanie Bayernowi
-Błaszczykowskiego, że ukradł Lewemu prestiżowy niczym Złota Piłka tytuł króla strzelców eliminacji
-sędziego Marciniaka o niepatriotyczną postawą bo nie zakończył meczu przed czasem na Euro,
nazywasz kogoś tutaj trollem? Na privie płakałeś żebym się nie odnosił do Twoich komentarzy, odpowiedziałem Ci że zawsze jak będziesz takie bajki wypisywał to ja będę reagował. I tak będę w ten sposób niszczył Twoją radość z obecności tutaj jeżeli będziesz pisał kłamliwe posty.
Jeżeli piszesz np jak to TVP zrobiło złoty interes na Euro a ja Ci wklejam linki z portali o mediach z wyliczeniami szacunkowymi, że to Polsat zgarnia siano za Euro a TVP nawet na zero nie wychodzi to nazywasz to czepianiem się?
Czyli wg Ciebie najlepiej żeby nikt nie odnosił się do tego co piszesz bo niszczy ci radość z przebywanie na tej stronie. Fajnie ale na mnie nie licz.
08.08.2016 08:22
@Android, zrozumiałem, nie brać Twoich wypowiedzi zbyt dosłownie bo mogę być przesadzone,
07.08.2016 22:58
@Android, dyskusja się zaczęła od tego, że wg Ciebie wszystko się w klubie wali i do tego ta nieszczęsna prezentacja. Pytałem co się wali to nie otrzymałem odpowiedzi. Prezentacja pewnie była licha i wierzę wam ale kluby takich niedociągnięć mają wiele w ciągu sezonu, to nie są ważne rzeczy.
07.08.2016 22:49
@Android, i rzutuje na ten wizerunek? Przecież większość kibiców Bayernu nawet tego nie oglądnęła, kibice innych drużyn pewnie nie mieli pojęcia o takiej prezentacji co jest normalne. Na wizerunek to rzutuje np zakaz transferowy albo wtopa transferowa jaką miał Real z de Geą, albo jak Real wystawił nieuprawnionego zawodnika, to są rzeczy które rzutują na wizerunek bo te wtopy widzi cały świat. Uli w pierdlu to rzutuje na wizerunek klubu. Taka licha prezentacja to tylko pierdnięcie w stronę wizerunku w porównaniu z karą Uliego.
07.08.2016 22:41
@Android, jak zła by prezentacja nie była w jaki sposób to rzutuje na wyniki zespoły w sezonie?
07.08.2016 22:35
@Android, jaracie się tym, że ta prezentacja była z tyłka, przeżywacie to już któryś dzień. W życiu nie pamiętam żebym jakąś prezentację przedsezonową oglądnął, szkoda czasu. To tak jakby się jarać, że Vidal wrzucił fotkę z nowymi butami na twittera. Na podstawie formy tej prezentacji wysnuwacie wniosku o staczaniu się klubu, bo chyba tak mogę zinterpretować to "walnie się", przecież to niepoważne jest.
07.08.2016 22:22
@Android, ale co się wali? jeszcze niedawno pisałeś, że w drużynie idzie wszystko dobrze, wspaniały klimat, rozmowy inne takie duperele. Jaracie się to prezentacją a ile osób straciło swój czas na oglądnięcie tego? czymś takim jak prezentacja nikt się nie jara, to niepoważne trochę. To są dowody na to że się wali? Kontuzje są od 3 sezonów więc to nic nowego.
To taka Sevilla co ma powiedzieć? odszedł trener, ważni graczy i koleś co im transfery robił.
07.08.2016 22:15
@Murphy123, Robben, Ribery zawsze byli podatni, Costa jest podobnym piłkarzem do naszego duetu RR więc też będzie podatny. Renato przyszedł do nas z kontuzją, w sumie podobna sytuacja jak z Gotze, który również do nas przyszedł z kontuzją,
Ja bym nie panikował. Wyjaśnienia wymaga tylko fakt, dlaczego Renato zaczął trenować mimo kontuzji.
07.08.2016 21:59
@Murphy123, no taki Robben to pewnie leci na frytkach, kebsach i napojach gazowanych.
07.08.2016 21:47
Sanches miał uraz wcześniej. Dziwne, że nikt się tym nie zajął tylko pozwolił mu trenować.
07.08.2016 19:48
Czyli liczba kontuzjowanych jak za czasów Guardioli. Myślałem, że w zeszłym sezonie sztab opanował ten problem ale jak widać dalej nie ogarniają tematu. Muller-Wohlfahrt już wrócił?
07.08.2016 19:40
@Android, takie "myślenie" nie jest wynikiem zamieszania z tą stroną, było od zawsze. W przypadku Bayernu jest śmieszne dla każdego kto zna jego historię.
06.08.2016 12:27
@Android,sorki, faktycznie nie doczytałem, dynamiczny wątek.
Czyli to oznaczało by koniec niusów "plotkarskich", niewygodnych dla Bayernu (jak sprawa Uliego), czy też krytycznych dla klubu komentarzy.
05.08.2016 15:03
Bayern pewnie zgadza się na fansite'y pod warunkiem, że będą wg ich wzoru, z ich treścią i bez reklam. Pewnie moderacja też będzie wg ich zasad.
05.08.2016 14:56
@Android, zarabia na swoje utrzymanie (serwery, domeny itd), nie jest to strona jak np weszlo. Ludzie pracują dla tej strony za darmo, chyba :).
@josh1982, tylko, że te osoby nie krytykują go za "śmieszną tikitakę" a za to, że nie rozmawia, mało rozmawia z graczami z drugiego rzędu. Jednocześnie te osoby mówią o nim, że jest bardzo dobrym trenerem jeżeli chodzi o aspekty taktyczne, piłkarskie, niektórzy mówią, że wiele ich nauczył, otworzył oczy i inne takie duperel. Nie traktuje tych wypowiedzi zbyt poważnie, żeby była jasność.
Żółtodziób to raczej Zidane a Guardiola był ze swoimi zespołami 7 razy w 1/2 LM to już jest jakieś doświadczenie, Carlo też był chyba 7-8 razy w 1/2 LM za to więcej finałów wygrał.
01.09.2016 11:44
@karl1985, za Juppa były wieczne wyzwiska od leśnych dziadków, nie zmienisz tego, ludzie z niewiadomych przyczyn bardzo emocjonalnie reagują i od razu polaryzują.
01.09.2016 09:31
Czyli z tej fali krytyki w stronę Guardioli, gówno wyszło po tym jak się czyta wytłumaczenie Dante, które cytuje @Riberyy007.
Te całe brudy, które miały wychodzić to póki co tylko żale kilku graczy na brak rozmów z nimi, nie narzekają na sposób prowadzenia drużyny, na treningi, na ustawienie, na preferowanie pewnych graczy, na to że mniej grali albo w ogóle, na błędy taktyczne, na słabszą formę na wiosnę itd.
01.09.2016 09:18
Faktycznie 3 mistrzostwa tylko, nigdy tego nie sprawdzałem, no LM to już nazdobywał i za to szacunek. Dla mnie Carlo to LM i to z tej dobrej strony jak 3 wygrane finały i jak z tej złej czyli przegrane mecze z Liverpoolem i Deportivo.
31.08.2016 20:17
Ja nie sugeruje tak wynika z wypowiedzi zawodników, Ribery narzeka na to, ze Pep za dużo gada i to głównie o taktyce a zawodnicy rezerwowi, że Pep im nie mówi dlaczego nie grają. Jak widać mimo kiepskiej komunikacji z kilkoma graczami (Rode, Dante, Xherdan, Riberego, który nie rozumiał zawiłości taktycznych nie liczę) drużyna 3 razy wygrała BL i 3 razy była w w 1/2 LM. Dlatego w w tym roku jestem spokojny, że co najmniej powtórzymy te wyniki a w sumie to powinnyśmy wypaść lepiej bo Carlo trenerem nie gorszym a podejście do drużyny ma inne/lepsze niż Pep.
31.08.2016 19:13
@Android, ty słowa graczy, którym nie poszło w Bayernie a niektórym później i w innych klubach traktujesz jako koronny argument, że mieliście rację narzekając na Pepa przez 3 lata. Nazywasz to falą krytyki. A ja wam mówię, że ci zawodnicy płaczą tylko, że Guardiola im wprost nie powiedział, że się nie nadają. Zarówno Dante i Xherdan do tego narzekają również na ich następne kluby.
Żaden z nich nie skrytykował Pepa za błędy, które mu wszyscy tutaj wytykaliśmy: kiepska forma na wiosnę, zła rotacja, kontuzje, klepanie, transfery, krótkie rożne, podatność na kontry, zmiana pozycji piłkarzy(co ciekawe teraz już nikomu Javi na stoperze nie przeszkadza) itd. Ba nawet sugerują, że Pep jest bardzo dobrym trenerem tylko słabo się komunikuje, i tutaj moja dopowiedź, słabo się komunikuje z zawodnikami z drugiego rzędu.
31.08.2016 19:04
No ale przecież ci zawodnicy jęczą, że Pep z nimi nie gadał o ich sytuacji bądź tak jak Franck który wypalił, że Pep jednak za dużo gada.
Sęk w tym, że ci zawodnicy nie krytykują za błędy ustawieniu, dobór zawodników, formy na wiosnę, rotacji, transfery(hiszpański zaciąg), sposobu gry czyli tego co my widzimy oglądając mecze w tv.
31.08.2016 16:43
@Android, no bo czy to poważne, że zawodnik grający zawsze w podstawowym składzie, słyszący od trenera pochwały wypowiadane publicznie narzeka na brak motywacji? 3 lata Franck (czołowy skrzydłowy świata) gra nie na maks swoich możliwości, to kpina jest. Słów, że trener za dużo o taktyce gada to nawet nie ma nawet co komentować.
Zawodnicy, którym nie wyszło zawsze w przyczynę swojego niepowodzenia będą szukać u innych dlatego ich słowa traktuje z dystansem.
Taki Jose to się nie pier..li i od razu każe ci zmienić szatnię na tą dla drużyny rezerwowej, może to i lepsza metoda a może i grosza.
31.08.2016 16:37
oczywiście, że poziom sportowy ma znaczenie, krytykują go zawodnicy, którym nie wyszło. Franck krytkuje Pepa za to, że za dużo gadał i go nie motywował
31.08.2016 16:03
Już, ci Dante mówię na czym stoisz, przez swoją kiepską przeplataną z katastrofalną dyspozycję zaliczyłeś zjazd z topowego klubu do 11 drużyny zeszłego sezonu ligi francuskiej.
31.08.2016 15:02
@Android, wiadomo takie komenty trochę impulsywnie pisane, ja sam np. pisałem, że Javi Martinez jest przepłacony i się nie sprawdzi i w sumie oprócz pierwszego sezonu miałbym racje no ale Hiszpana tłumaczą kontuzje.
29.08.2016 17:02
@Admin, hahaha faktycznie, mnie to się kojarzy z klikalnością :). A ten współczynnik to był nazwał "ratio goli" i tyle :).
29.08.2016 16:41
@admin, czyli Robert nie powoduje pożądanej klikalności? Na samym szczycie nietopowe nazwiska, może to oznaczać, że lepiej lokują swój wizerunek a przynajmniej skuteczniej dla danej marki, którą reprezentują.
29.08.2016 16:29
@Android, proszę
http://www.dieroten.pl/art/show/przedstawienie-czas-zaczac-agent-lewego-w-monachium/13503#test
29.08.2016 16:24
@Android, ja wiem czy dużo lepszy, w zeszłym sezonie City i United zdobyli tyle samo pkt, tłuste transfery zrobili jedni i drudzy, przewagą MU jest nieobecność w LM. Powiedziałbym, że to porównywalne zespoły.
29.08.2016 15:38
@superbayern, jeżeli po 34 kolejkach nie będziemy mieli najwięcej pkt to znaczy, że to nie my te karty rozdajemy.
29.08.2016 15:16
@superbayern, i właśnie ten terminarz niemiecki z przerwą zimową być może był głównym problemem Pepa. Guardiola ewidentnie przez 3 lata nie mógł, nie umiał, sobie poradzić z utrzymaniem formy Bayernu na wiosnę, tego problemu nie miała Barcelona Guardioli, która miała wprawdzie lutowe kryzysy ale nie wpływały one na resztę wiosny.
29.08.2016 14:29
@Apollo, serio Norymberga? wiesz w ogóle co to proces norymberski i kogo tam sądzili? czy tylko tak palnąłeś, bo zakładam, że nie pomyślałeś zbytnio przed napisaniem tego.
@Prezes42, dlaczego do dymisji ma się podać premier/kanclerz, którego ugrupowanie prowadzi w sondażach a razem z partią, z którą tworzy koalicję mają ponad 50%? W kolejnych sondażach połowa Niemców nie chce jej jako kanclerza ale druga połowa nie ma nic przeciwko. Będą niedługo wybory to Niemcy dadzą wyraz poparcia bądź nie.
Boateng widać, że mocno zaangażowany jest w sprawy uchodźców i imigrantów.
29.08.2016 14:25
@gregor, przez ostatnie 4 sezony te gubienie punktów to było chyba rzadsze niż zaćmienie słońca. Zespół od 4 lat wygrywa BL, nie nudzi im się to a dodatkowo zmiana trenera powoduje, że w im w tym roku nie odpuszczą BL.
28.08.2016 13:35
@Android, dwa tygodnie temu to nie przeszkadzało w wygraniu 2:0.
28.08.2016 13:29
@gregor, i nawet te "gdyby" jak się spełnią to nie mają szans z normalnie grającym Bayernem.
28.08.2016 13:24
@Android, otóż to, BVB potrzebuje czasu, dlatego dziwią mnie wypowiedzi niektórych mówiące, że BVB tym razem nam zagrozi. W zeszłym rekordowym dla nich sezonie im się to nie udało, teraz są w przebudowie. Tylko frajerstwo Bayernu może dać szansę BVB na mistrza. Od 4 sezonów nie dajemy nikomu nawet powąchać patery i w tym sezonie będzie podobnie, jest nowy trener, nowe wyzwania, nowa motywacja, nikt nie odpuści BL.
28.08.2016 12:01
@Android, widzę inny styl i też mi się podoba czy skuteczniejszy to się okaże dopiero w maju jak dojdziemy do finału LM, Carlo korzysta z wysokiego pressingu jaki miał Bayern Guardioli, również jest duże posiadanie piłki i sporo podań, zmieniła się rola Roberta i to się będzie przekładać na bramki, mi styl Guadioli nie przeszkadzał jak wygrywał po 4,5,6-0.
Nikt nie umniejsza tej wygranej ale fakty są takie, że Werder to my rozjeżdżamy dosyć regularnie od kilku lat.
27.08.2016 17:18
@Gladius, uważaj bo to obusieczna broń, jak Carlo nie przebije wyników Guardioli to można powiedzieć, że winny jest Pep bo zarżnął zespół przez te 3 lata, zresztą kolejne kontuzje to potwierdzają ;-).
27.08.2016 17:03
@Android, z tego co piszesz to wynika, że Carl genialnie rozmontował z kliniczną dokładnością Werder 6-0 a Guardiola zanudzał Cię grając z tym samym Werderem przy okazji dostając dzidy z kontry wygrywając 7-0, 6-0, 5-0, 4-0. I nie, nie chce dowieść, że Guardiola jest lepszy, ale wypadało by zachować jakiś umiar w tym fapowaniu, od lat wygrywamy spotkania w BL z przewagą kilku bramek i nie jest to jakiś wyczyn.
27.08.2016 16:53
@Android, za Guardioli w sezonie 13/14 rozbiliśmy Werder na wyjeździe 7-0 i 5-2, w sezonie 14/15 6-0 i 4-0, w sezonie 15/16 1-0 i 5-0. Jak widać zespół ten pasuje nam bardzo nie zależnie od trenera więc nie ma co podniecać. Widać, że przez te 3 lata przespałeś trochę spotkań gdzie gra była naprawdę na najwyższym poziomie.
27.08.2016 16:27
@ryko, forma Bastiego i jego historia kontuzji nie jest i nie była żadną tajemnicą, to nie Bayern przechytrzył Mu tylko MU się nie przyjrzał co kupuje.
Patrząc na to co prezentuje Bastii na boisku, to tak Jose zrobił dobrze. Mam obiekcje tylko co do stylu tego odsunięcia do rezerw.
27.08.2016 12:27
@ryko, nie zgodzę się co do stwierdzenia, że kupowali "kota w worku". Przecież go przebadali, robi się testy medyczne itd, wystarczy na transfermarkecie.de sprawdzić historię urazów. MU zdecydował się na kontrakt 2-letni to Bastian zamierza go wypełnić grając nawet w rezerwach. A Jose nie ma oto do niego pretensji i koniec sprawy. Chociaż wyrzucenie do rezerw Bastiana i zabranie mu szafki w szatni przez Mourinho już na dzień dobry było trochę nie fair ale pewnie chciał pokazać kto tu będzie rządził.
27.08.2016 11:29
@pele, a nie może sobie po prostu grać w rezerwach? sam piszesz, że Basti ma świadomość iż nie zagra tam ani minuty. Po co ma się pałować za ocean jak może w Europie rok pozarabiać duże pieniądze. Podpisali z nim kontrakt to niech go wypełnią.
Nigdzie nie napisałem, że ma mieć pewne miejsce za zasługi.
27.08.2016 11:13
@pele, a przypadkiem jakby Basti poszedł grać do MLS to byś nie powiedział, że nie ma ambicji zamiast powalczyć o miejsce w MU to poszedł na łatwą kasę i odcinanie kuponów? Bastian w futbolu wygrał prawie wszystko, nic nie musi udowadniać, ja bym wolał siedzieć na ławce w Europie niż za tą samą kasę grać w MLS.
27.08.2016 11:02
Super wynik, dobry mecz. Pamiętajmy, że to Werder, który już od jakiegoś czasu dostaje po kilka goli od nas, mecz na AA i początek sezonu.
Najważniejszy wniosek z tego meczu: Pep sprowadził Thiago ale to Carlo wie jak go wykorzystać na boisku.
27.08.2016 10:03
@Android, ale też Zorc nie powie prawdy typu "Legia to raczej najsłabszy zespół, inny wynik niż 6pkt to będzie kompromitacja", bo chyba zgadzamy się, że w Madrycie i Dortmundzie tak podchodzą do tych dwumeczów. Dlatego na takich konferencjach gada się takie losowo wybrane frazesy żeby nie wywierać dodatkowej presji na swoich graczach.
26.08.2016 12:02
@DieRoten, Eurosport ma BL do końca tego sezonu, później sprawa się komplikuje.
http://satkurier.pl/news/129698/4-64-mld-euro-zaplaca-sky-i-eurosport-za-bundeslige.html
a jak to się przełoży na transmisję w PL na E2 nie ma pojęcia.
26.08.2016 11:42
Grupa w podobnym stylu jak ostatnio losujemy czyli jeden dobry zespół i ogórki. Wyjście z pierwszego miejsca obowiązkiem, Altetico lepiej niż ostatnio w 1/2 nie zagra a my tak.
26.08.2016 09:00
@JazGod, przedłużył mecz o 4 minuty i w tych 4 minutach padła bramka. Mecz z Dundalk nie ma tutaj nic do rzeczy, nie sędziował go Marciniak. Przedłużenie meczu o 4 minuty nie jest niczym niezwykłym, w meczu były wykorzystane wszystkie 6 zmian, do tego 80 minuta zderzenie dwóch piłkarzy interwencja lekarzy obu ekip, Islandia zaczyna grać na czas tuż po stracie gola, 64 minuta Austriak ustawie piłkę bramkarzowi Islandii bo ten się ociąga, 83 minuta żółta kartka dla bramkarza Islandii za granie na czas. A sugerowanie, że to przedłużenie miało pomóc Portugalii jest kuriozalne, takie przedłużenie to mogło pomóc przecież Austrii, które cisnęła bo zależało jej na wygranej. Chyba nie sugerujesz, że Marciniak ułożył sobie w głowie spisek mający na celu wprowadzenie Portugalii do 1/8 dzięki po golu Islandii w doliczonym czasie gry w meczu w których końcówkę się broni. Pamiętaj, że Marciniak gwiżdże karnego dla Austrii(przy stanie 0:1) czy to też cześć misternego planu pt "Portugalia mistrzem Europy". Mecz Węgry-Portugalia też był przedłużony o 4 minuty, czego to ma dowodzić. Jak tam by padła bramka to Marciniak by musiał coś na szybko drukować. Naprawdę bądźmy poważni bo wchodzimy w strefę fantastyki a nie o tym jest ten portal.
Oglądnij jeszcze raz te faule:
https://www.youtube.com/watch?v=fCe3DSmJAHw
https://twitter.com/SerieAchannel/status/768168417467699201?ref_src=twsrc^tfw
i powiedz, że to nie było na czerwoną kartkę.
25.08.2016 11:17
@DieRoten, taki wybuch już miał w 1/2 z Realem w sezonie 13/14, uderzył z liścia Carvajala. Bardzo dobry, doświadczony piłkarz ale za łatwo daje się prowokować.
25.08.2016 09:38
@JazGod'cie, trudno nie odnosić się czy jak to ty wolisz powiedzieć "zaatakować" Twoją wypowiedź na temat Marciniaka.
W czasie Euro zrzucałeś mu, niepatriotyczną postawą ponieważ przedłużył mecz o 3 minuty i w tym czasie Islandia strzeliła gola, powtarzam w tym czasie a nie po czasie doliczonym. Uważasz to za błąd sędziego.
I teraz kolejna aberracja z Twojej strony. Od jakiegoś czasu narzekasz na DFB, że pozwala/przyzwala/nakazuje ostre traktowanie piłkarzy Bayernu. Ty, który w każdym starciu piłkarza Bayernu widzisz brutalny faula albo przynajmniej faul, masz obiekcje kiedy sędzia Marciniak wyrzuca za ostre faule piłkarzy Romy. Na dowód kontrowersyjności tych kartek wrzucasz cytaty ludzi związanych z Romą.
Zakładam, że nie widziałeś tych fauli bo tylko tak można uzasadnić krytykę Marciniaka, poniżej link do strony gdzie w okienkach są te faule.
http://weszlo.com/2016/08/24/w-romie-szok-dlaczego-marciniak-dba-o-zdrowie-pilkarzy/
Oglądnij i powiedz z czystym sumieniem, że zawsze w takiej sytuacji jak to będzie piłkarz Bayernu nie będziesz domagał się czerwa.
25.08.2016 08:50
Mecz polskiej drużyny w LM muszą być w otwartym kanale, a w jakim to decyduje właściciel praw tv do LM na Polskę.
24.08.2016 21:53
@Android, a jak Legia w ostatnim meczu o nic z zespołem, który ma awans wywalczy 1pkt? To będzie lepsza czy gorsza od 17 zespołów bez pkt?
24.08.2016 16:00
@Android, ta teza jest nie do udowodnienia.
Pomijam fakt, że wczorajsza Legia a Legia z pierwszej kolejki LM to może być inny zespół, pamiętajmy że okienko jest otwarte do końca sierpnia. Lech parę lat temu w karnych z Interem Baku wymęczył awans tylko po to aby wyjść z grupy z City i Juventusem po całkiem dobrej grze.
24.08.2016 15:38
@admin, a dokładnie tych drużyn było 17, jak widać 0 pkt w grupie to żaden "wyczyn".
24.08.2016 13:40
@FanGraczyBayern, i właśnie to że piszesz o tym na stronie Bayernu najlepiej świadczy, że Pogba był wart tej kasy. Pisałem wcześniej, że w tym całym transferze nie chodzi o jego wartość sportową tylko to, że januszki teraz będą obserwować i komentować każdy jego krok/gest/twitt/snap kompletnie nie związany z jego grą, a to się przekłada na wartość marketingową.
24.08.2016 12:36
@Matilegolas, zgadza się mój błąd, zasugerowałem się plotkami o jego odejściu i niusami o "oficjalnym" odejściu ale to wszystko z przed wakacji.
No ale trenera Sevilla straciła ;).
24.08.2016 12:31
@DieRoten, robili dobrą robotę, architekt tego sukcesu (Monchi) odszedł.
24.08.2016 12:18
Dla jasności odnośnie poprzedniego mego wpisu, to przy każdym klubie piłkarskim jest jakaś grupka frustratów, którzy latają po internecie i robią burdel na stronach innych klubów.
24.08.2016 11:32
Wylosowanie Legii to przynajmniej dwukrotny najazd frustratów na tę stronę, którzy uważają się za jej kibiców.
24.08.2016 11:26
City chciałbym teraz w grupie żeby od razu ich na drugiej pozycji ustawić co by na wiosnę mieli trudniej.
24.08.2016 10:57
@fcb25, 5:0 było w zeszłym sezonie z Dinamo a 18pkt to Bayern nigdy nie zdobył :). Ważne żeby wyjść z pierwszego miejsca a po 4 kolejce już grać o nic. Po co się przemęczać. Grupy takie jak w zeszłym sezonie mi pasują, dwa ogórki i mocny zespół z drugiego koszyka żeby nie popaść w samozachwyt.
24.08.2016 10:51
Przeglądając pobieżnie grupy LM przez wszystkie sezony naliczyłem 16 zespołów, które nie zdobyły ani jednego pkt w grupie. Legia awansowała szczęśliwie ale też temu szczęściu trochę pomogła regularnością(punktowanie co sezon w pucharach) w ostatnich latach. Jak nie powalczą w grupie to za rok będzie trudniej o rozstawienie.
Czy chciałbym trafić na Legie? Wolałbym z 4 koszyka Kopenhagę. Z drugiego koszyka oczywiście City.
24.08.2016 10:30
@Android, "wstyd", "upokorzenie"? i do tego największe? Ciągle musisz wszystko hiperbolizować? Wisi mi czy Legia wjedzie, generalnie nie dbam oto czy polska piłka istniej czy nie ale chyba lepiej być w LM i dostawać oklep niż tam nie wchodzić. Wątpię żeby cała Europa się śmiała z marnego występu Legi, wątpię żeby ktokolwiek z kraju z poważną ligą zauważył występ Legii jeżeli będzie on na 0pkt czy 2pkt.
23.08.2016 19:52
Chinczycy nie wykupują bo w BL jest zasada "50+1", mogą conajwyżej dorzucić się do budżetu. Jest to najlepsza rzecz jaka spotkała BL.
23.08.2016 10:25
@Kimas, spłacanie transferu ze sprzedaży koszulek to mit, to jest zwrot conajwyżej kilku procent.
21.08.2016 16:50
@ipiotrw, a tak naprawdę nie są to tak kosmiczne kwoty jak 15 lat temu, Figo przechodził do Realu za 56 mln dolarów, ZIdan rok później za około 70 mln a budżet Realu wynosił wtedy około 140-150 mln euro. Teraz budżet MU to ponad 500mln euro a możliwości odzyskania kwoty z dupereli marketingowych o wiele większe.
21.08.2016 14:25
@karolina96, a jak wygra ligę angielską to z tą wielkością bym poczekał bo przecież tam wagony kasy ma do dyspozycji aż ową wielkość potwierdzi przejmując Wigry Suwałki.
Warto słowa Ibry przypomnieć szczególnie teraz dwa miesiące po tym jak Jose przejął MU, gnojąc Bastiana w rezerwach, a Juan Matę ściąga po 25 minutach gry tłumacząc, że potrzebował wysokiego gracza i wprowadza 7cm wyższego Mkhitaryana, który nawet piłki nie dotyka bo sędzia gwiżdże koniec.
21.08.2016 14:19
@pele, kluczowe w Twojej wypowiedzi jest sformułowanie "nie chcą przepłacać" :).
21.08.2016 12:50
@pele, jeszcze Renato mógł pojechać na IO. Każdy piłkarz Ci powie, że fajnie jest zagrać na IO ale mają inne priorytety. Zlatan mógł przecież jechać na IO, za 4 lata nie zagra raczej. Dla czołowych graczy ważniejsze jest przepracowanie okresu przedsezonowego niż występ na IO i dla mnie to jest naturalne.
21.08.2016 12:41
@josh1982, oczywiście że nie był wielki. Główne grzechy, który na tej stronie często padają to: powolny atak, brak kontr, słaba obrona, dziwna rotacja, rzucanie piłkarzami po różnych pozycjach, słaba wiosna, nie uczy się błędach, kontuzje no i kluczowy brak komunikacji z zawodnikami a mimo coś tam zespół wygrał.
Pamiętaj, że deprecjonując dokonania/klasę Guardioli automatycznie podnosisz poprzeczkę Carlo, no bo skoro Pep był przeciętny to Carlo z tym składem powinien więcej osiągnąć. I póki co się udaje bo mamy Superpuchar, oby tak dalej.
21.08.2016 12:36
@Bayern022, i będą go teraz kasować co raz częściej jak widzą, że byle starcie może spowodować wzrost agresji u Francka. Raz już nas tym swoim "charakterem" załatwił w 1/2 LM z Lyonem, czerwona kartka i koniec marzeń o grze w finale, a tam by się nam bardzo przydał w starciu z Interem.
21.08.2016 12:20
@pele, każdy? Weigl, Draxler, Emre Can, Leroy Sane, Joshua Kimmich chyba raczej nie marzyli bo nie pojechali. Być może duży w tym udział klubów pewnie ale nie oszukujmy się dla nich ważniejsze są przygotowania do sezonu i walka i miejsce w składzie niż IO.
Ponieważ futbol na IO był dla amatorów przez lata a później zrobili to kryterium U23, to świat piłkarski olał tą dyscyplinę koncentrując się na krajowych ligach, europejskich pucharach, mistrzostwa kontynentu czy świata.
21.08.2016 12:10
Turniej piłkarski mężczyzn na IO to takie niechciane dziecko, kategoria wiekowa U23 jest dziwaczna, zawodnicy i tak nie chcą jechać na taki turniej ze względu na sierpniową datę igrzysk. Ja osobiście piłki nożnej na IO oglądałem kilkadziesiąt minut łącznie, szkoda czasu na taki mecz wolę jakieś niszowe zawody na innej arenie oglądnąć z Polakami.
21.08.2016 11:25
@meisterspieler, pompowanie balonika rozumiem, choć nie akceptuje, bo chodzi oto żeby jak najwięcej ludzi przyciągnąć przed tv żeby czas reklamowy sprzedać.
Niestety dzisiaj widz na 50 calowym TV hd na końcu świata lepiej widzi niż komentatorzy na danej arenie,którzy do dyspozycji mają małe ekraniki, do tego obok leży smartfon z twitterem gdzie też na bieżąco widz zbiera opinie i komentarze.
Dlatego podoba i się komentarz meczów piłkarskich na stacjach niemieckich gdzie czasami można odnieść wrażenie, że komentatora nie ma.
Błędów w realizacji IO przez tvp było mnóstwo.
21.08.2016 11:21
Podsumowując wypowiedź Xherdana, Pep to bardzo dobry trener ale nie gada z zawodnikami, których odsuwa od składu.
Podsumowując wypowiedź Riberego, Pep to trener z niewielkim doświadczeniem, który za dużo gada a futbol to gra prosta i słabo motywuje.
21.08.2016 11:16
@JazGod, dyscyplin na IO to jest od lat chyba podobna ilość, MKOL pilnuje żeby to się nie rozrosło, kolejne dyscypliny wchodzą tylko na miejsce już istniejących. Konkurencji może przybywać ale tez wydaje mi się, że jest to pod kontrolą. Możliwość oglądania IO na TVP znacznie wzrosła dzięki udostępnieniu streamów z różnych konkurencji na tvp.sport.pl. I za to mega plus dla TVP.
Natomiast to co się odpierdziela na tvp1, tvp2 i tvpsport to jest kpina z widza, transmisje przerywane reklamami(mecz Nimecy-Nigeria przerwany w 90 minucie mimo że gra się toczyła), niski poziom większości komentatorów nie tłumaczą dyscyplin (nie każdy wie o co chodzi w pięcioboju i jak się punkty tam liczy), nie znają się na tym co komentują, mylą nazwiska, dmuchają balonik, do tegociągłe łączenie ze studiem gdzie widz niczego się nie dowiadywał.
Numer z tym stanikiem Mai to na serio? Nie znałem tej historii hehe.
21.08.2016 09:09
Artykuł matka, z którego inni copypastowali jest na Daily Mail a tam można się jeszcze dowiedzieć, że zarówno w Bayernie jak i Interze nie obdarzono go zaufaniem. Biedny ten Xherdan.
21.08.2016 09:01
@Muprhy123, zgadza się ale w drugim meczu mieliśmy wszystko, a przynajmniej bardzo dużo aby to rozstrzygnąć już w pierwszej połowie, przy 2:0 Atletico już by musiało coś zaatakować.
20.08.2016 16:51
Zespół w formie nie przegrywa w przedostatniej kolejce z ostatnim zespole w tabeli tracąc/ograniczając do minimum swoje szanse na mistrza. Z nami w rewanżu też nie zagrali idealnego meczu. Awans zawdzięczają w dużej mierze naszym niewykorzystanym szansom w pierwszej połowie (Lewy, Muller).
20.08.2016 16:48
@FanGraczyBayern, bezsensu, a gdybyśmy trafili na City w 1/2 to byłby tryplet bo w finale Real bez formy.
20.08.2016 16:38
A więc piłkarz zespołu z który gra dziś City, krytykuje Pepa za brak poprawnej komunikacji, miał półtora roku żeby się wyżalić ale zdecydował się na wywiad akurat tuż przed mecze z City, proszę was:). Sądząc po tym gdzie wylądował Szwajcar po przygodzie w Bayernie i jak sobie poradził w Interze, odsunięcie go od składu było dobra decyzją Pepa.
"Są tu najlepsi piłkarze" to chyba najśmieszniejsze z wypowiedzi Xherdana.
20.08.2016 15:10
@AndreasMoller, Bayern nie musi aż tak dołować jak MU ostatnio aby połowa komentarzy była o zwolnieniach vide ostatnie 3 lata :). Mnie bardzo cieszy, że MU nie ma w tym sezonie w LM bo byliby bardzo groźni, Jose może ostatnich sezonów nie miał idealnych ale drużynę umie poukładać.
20.08.2016 13:52
@pele, posiadanie piłki w tym meczu było 71%, nie nazwałbym tego grą z kontry, Carlo wprowadził szybszą/bezpośrednią grą w ataku. Taka gra jest może i atrakcyjna ale jednocześnie naraża drużyną na stratę piłkę.
20.08.2016 12:31
@AndreasMoller, zobaczymy kogo tam MU wylosuje w LM i jak sobie poradzi...oh, wait. Tak naprawdę o ich sile przekonamy za ponad rok. Powiem więcej, jeżeli MU nie wygra mistrzostwa to będzie porażka, nie skupiają się na LM, zrobili tłuste transfery, mają jednego z najlepszych trenerów.
20.08.2016 10:57
Bayern tradycyjnie zaczyna PN od wysokiego zwycięstwa (chyba tylko w zeszłym sezonie był mizerny mecz na dzień dobry). Ważne, że obyło się bez kontuzji. Nikogo nie dziwi Lahm na środku?
20.08.2016 09:59
@Android, pewnie te same "płaczki" co przez ostatnie 3 lata pisały, że wygrywanie w BL i PN to żadna sztuka i byle trener by sobie z tym poradził :).
19.08.2016 22:31
@FCB7719, bardzo ciekawy komentarz, daje trochę inne spojrzenie na sytuację Juve. Co do Pogby to mam podobne zdanie, kiedy powiedziałem znajomemu od ligi włoskiej, że coś ten Pogba gra przeciętnie na Euro to mi odpowiedział, że on tak gra praktycznie cały czas i dla kogoś kto ogląda ligę włoską regularnie nie jest żadną niespodzianką częste znikanie Pogby w trakcie meczu.
Wracając do sedna to jednak trzeba przyznać, że Juve jest w przebudowie i ci nowi gracze mogą nie odpalić od razu. Uważam,na podstawie ruchów latem, że nasi główni konkurenci do LM nie stali się mocniejsi a niektórzy nawet słabsi, a niektórych w ogóle w LM nie ma. To jest szansa dla nas, bo za rok wróci MU i Chelsea i będzie trudniej.
17.08.2016 15:08
@FanGraczyBayern, no jest to jakiś argument muszę przyznać.
Co do Pogby nie uważam aby był przepłacony, MU nie kupił Pogby piłkarza tylko Pogbe-produkt marketingowy. Dzięki najwyższej cenie MU zapewnił sobie, że przez cały sezon większość świata piłkarskiego będzie śledziło każdy krok Francuza (nowe buty, fryzurę, ciuszki, zegareczki i inne duperele, gesty/miny na boisku itd). Oto głównie chodziło przy tym transferze a przy okazji dostają dobrego piłkarza. Nie ma MU drugi sezon w LM a muszą potwierdzić, że wciąż są topowym klubem.
17.08.2016 12:28
Wymarzony to może być sezon w LM dla Bayernu, brak wydającego bez opamiętania kasę MU oraz Chelsea, osłabiający się Juventus, PSG bez Ibry (chociaż dla mnie to wzmocnienie), z ligi angielskiej mocne tylko City chociaż Pep pewnie będzie chciał wygrać ligę przede wszystkim, Real odpada ponieważ...nikomu nie udało się obronić LM ;), Barcelona też może nie zachwycać (Neymar na IO, zamieszanie z Messim i jego grą dla Argentyny plus te nieszczęsne podatki, nieudanych sparingów nie biorę pod uwagę) zostaje Atletico, na które nic nie potrafię znaleźć :).
17.08.2016 12:20
@mehmet7, tamten sezon pokazał, że w obronie w BL to nawet Kimmichem i Alonso na stoperze grać możemy. Dochodzi do nas najlepszy stoper BL. Poprzednie sezony były pełne kontuzji i mistrza się udawało zdobyć raczej bez problemów. Inna sprawa, że to co starcza na BL nie starczy na LM.
17.08.2016 12:09
Kadra mocniejsza niż rok temu, najgroźniejszy rywal w przebudowie po odejściach latem, u nas nowy trener, który ma jeszcze bardziej usprawnić obronę i atak, inne rozwiązanie niż wygranie BL będzie rozczarowaniem.
17.08.2016 09:36
@Bayern022, płacący Bayern za tą stronę to Bayern wymagający, skończyło by się rumakowanie w komentarzach na tematy polityczne lub nieprzychylne opinie o klubie, podawanie linków do streamów i inne takie.
17.08.2016 08:59
Umówmy się, kompromituje siebie i kraj to się to zawodnik przyłapany na dopingu a nie agencja, która nie stwierdziła jeszcze czy wynik próbki jest pozytywny czy negatywny.
10.08.2016 07:42
Teraz to by Bayern nawet nie spojrzał w kierunku Mario.
09.08.2016 08:58
@Androdi, za dużo alternatyw spędzania wolnego czasu. A z drugiej strony powinna korcić perspektywa pieniędzy, przecież w np naszej lidze są kosmiczne pieniądze za mierną jakość.
08.08.2016 12:55
@Android, w tych badaniach warszawskiego awfu brakuje tylko odniesienia do innych krajów UE, czy tak jest wszędzie czy tylko u nas. Wnioski z badań są raczej zgodne z obserwacją codzienną. Kiedyś w klasie w podstawówce była jedna maks dwie osoby z nadwagą, teraz takich osób jest pewnie z 30% jak nie więcej. To jest niepokojące.
08.08.2016 12:44
@Android, wklejam ciekawy link, który potwierdza coraz słabsza formę dzieciaków w Polsce.
http://biqdata.wyborcza.pl/nieolimpijskie-osiagniecia-polskich-dzieci
jeżeli komuś nie bangla bo artykuł jest za ścianą płaczu to wkleję później tekst.
08.08.2016 12:21
@Kimas, ja bym tego nie nazwał fatum a brakiem profesjonalnego podejścia w klubie. Nie wiem czy błąd jest w szeroko pojętym sztabie medycznym (lekarze, fizjoterapeuci, ludzi od rekonwalescencji, trenerzy), czy nie robią jakiś badań, czy nie monitorują zdrowia zawodników, czy może robią wszystko jak należy ale nie wyciągają wniosków z wyników badań.
Od kilku lat mamy problem z kontuzjami u pewnych graczy i nie ma znaczenia czy doktor Müller-Wohlfahrt jest w klubie czy go nie ma.
08.08.2016 11:14
@JazGod, wstydził byś się. Ty osoba która cyklicznie wysyła nieprawdziwe posty oskarżające
-Uefa o ustawienie losowań
-DfB o krucjatę przeciwko Bayernowi
-niemieckich sędziów o niesprzyjanie Bayernowi
-Błaszczykowskiego, że ukradł Lewemu prestiżowy niczym Złota Piłka tytuł króla strzelców eliminacji
-sędziego Marciniaka o niepatriotyczną postawą bo nie zakończył meczu przed czasem na Euro,
nazywasz kogoś tutaj trollem? Na privie płakałeś żebym się nie odnosił do Twoich komentarzy, odpowiedziałem Ci że zawsze jak będziesz takie bajki wypisywał to ja będę reagował. I tak będę w ten sposób niszczył Twoją radość z obecności tutaj jeżeli będziesz pisał kłamliwe posty.
Jeżeli piszesz np jak to TVP zrobiło złoty interes na Euro a ja Ci wklejam linki z portali o mediach z wyliczeniami szacunkowymi, że to Polsat zgarnia siano za Euro a TVP nawet na zero nie wychodzi to nazywasz to czepianiem się?
Czyli wg Ciebie najlepiej żeby nikt nie odnosił się do tego co piszesz bo niszczy ci radość z przebywanie na tej stronie. Fajnie ale na mnie nie licz.
08.08.2016 08:22
@Android, zrozumiałem, nie brać Twoich wypowiedzi zbyt dosłownie bo mogę być przesadzone,
07.08.2016 22:58
@Android, dyskusja się zaczęła od tego, że wg Ciebie wszystko się w klubie wali i do tego ta nieszczęsna prezentacja. Pytałem co się wali to nie otrzymałem odpowiedzi. Prezentacja pewnie była licha i wierzę wam ale kluby takich niedociągnięć mają wiele w ciągu sezonu, to nie są ważne rzeczy.
07.08.2016 22:49
@Android, i rzutuje na ten wizerunek? Przecież większość kibiców Bayernu nawet tego nie oglądnęła, kibice innych drużyn pewnie nie mieli pojęcia o takiej prezentacji co jest normalne. Na wizerunek to rzutuje np zakaz transferowy albo wtopa transferowa jaką miał Real z de Geą, albo jak Real wystawił nieuprawnionego zawodnika, to są rzeczy które rzutują na wizerunek bo te wtopy widzi cały świat. Uli w pierdlu to rzutuje na wizerunek klubu. Taka licha prezentacja to tylko pierdnięcie w stronę wizerunku w porównaniu z karą Uliego.
07.08.2016 22:41
@Android, jak zła by prezentacja nie była w jaki sposób to rzutuje na wyniki zespoły w sezonie?
07.08.2016 22:35
@Android, jaracie się tym, że ta prezentacja była z tyłka, przeżywacie to już któryś dzień. W życiu nie pamiętam żebym jakąś prezentację przedsezonową oglądnął, szkoda czasu. To tak jakby się jarać, że Vidal wrzucił fotkę z nowymi butami na twittera. Na podstawie formy tej prezentacji wysnuwacie wniosku o staczaniu się klubu, bo chyba tak mogę zinterpretować to "walnie się", przecież to niepoważne jest.
07.08.2016 22:22
@Android, ale co się wali? jeszcze niedawno pisałeś, że w drużynie idzie wszystko dobrze, wspaniały klimat, rozmowy inne takie duperele. Jaracie się to prezentacją a ile osób straciło swój czas na oglądnięcie tego? czymś takim jak prezentacja nikt się nie jara, to niepoważne trochę. To są dowody na to że się wali? Kontuzje są od 3 sezonów więc to nic nowego.
To taka Sevilla co ma powiedzieć? odszedł trener, ważni graczy i koleś co im transfery robił.
07.08.2016 22:15
@Murphy123, Robben, Ribery zawsze byli podatni, Costa jest podobnym piłkarzem do naszego duetu RR więc też będzie podatny. Renato przyszedł do nas z kontuzją, w sumie podobna sytuacja jak z Gotze, który również do nas przyszedł z kontuzją,
Ja bym nie panikował. Wyjaśnienia wymaga tylko fakt, dlaczego Renato zaczął trenować mimo kontuzji.
07.08.2016 21:59
@Murphy123, no taki Robben to pewnie leci na frytkach, kebsach i napojach gazowanych.
07.08.2016 21:47
Sanches miał uraz wcześniej. Dziwne, że nikt się tym nie zajął tylko pozwolił mu trenować.
07.08.2016 19:48
Czyli liczba kontuzjowanych jak za czasów Guardioli. Myślałem, że w zeszłym sezonie sztab opanował ten problem ale jak widać dalej nie ogarniają tematu. Muller-Wohlfahrt już wrócił?
07.08.2016 19:40
@Android, takie "myślenie" nie jest wynikiem zamieszania z tą stroną, było od zawsze. W przypadku Bayernu jest śmieszne dla każdego kto zna jego historię.
06.08.2016 12:27
@Android,sorki, faktycznie nie doczytałem, dynamiczny wątek.
Czyli to oznaczało by koniec niusów "plotkarskich", niewygodnych dla Bayernu (jak sprawa Uliego), czy też krytycznych dla klubu komentarzy.
05.08.2016 15:03
Bayern pewnie zgadza się na fansite'y pod warunkiem, że będą wg ich wzoru, z ich treścią i bez reklam. Pewnie moderacja też będzie wg ich zasad.
05.08.2016 14:56
@Android, zarabia na swoje utrzymanie (serwery, domeny itd), nie jest to strona jak np weszlo. Ludzie pracują dla tej strony za darmo, chyba :).
05.08.2016 14:48