@Kimas, Barcelona się go pozbyła bo nie nadawał się do jej stylu gry czyli do kombinacyjnej piłki. Tak odejście Sancheza opisał Dani Alves.
Jeżeli ta cała szopka związana z przyjściem Alexisa wydłuża się tylko dlatego, że walczy o gigantyczną pensją to dla mnie zawodnik ten traci cały kredyt zaufania. Nie ma podstaw aby tutaj zarabiał więcej niż w Arsenalu. Bayern jest szansą dla niego a nie on dla Bayernu. Bo przecież te plotki o City to nie wypuszcza Bayern tylko otoczenie Alexisa w celu podbicia pensji.
08.06.2017 12:32
W Bayernie nikogo nie interesuje czy zawodnik zdobędzie jakąś armatkę czy nie. Szkoda Robert, że sobie nie pomogłeś wywracając się bez powodu jak kłoda w meczu z BVB walcząc o ten swój rzut karny. Od tego wydarzenia zaczął się feralny ciąg zdarzeń.
08.06.2017 12:18
Serio?? Za kolesia, którego Barcelona pozbyła się z radością, za kolesia z którym Arsenal z roku na rok gra coraz gorzej. Facet gotowy pomyśleć, że jest jakąś gwiazdą. Mam nadzieje, że Bayern nie popełni tego błędu.
08.06.2017 12:14
@Rufus, ja pamiętam bo ten Lukaku nie strzelił karnego w meczu z nami o Superpuchar i niedługo po tym został wypożyczony do Evertonu :).
07.06.2017 09:42
@Rufus, ale to Mourinho z Lukaku zrezygnował w Chelsea, biorąc teraz go do MU przyznałby się do błędu :). Nie jestem fanem tego zawodnika, widziałem go w paru meczach Evertonu i strasznie drepcze po boisku, na ławkę ok ale jako topowy napastnik się nie sprawdzi.
07.06.2017 09:13
Nawet jak na zmyślony news to strasznie głupie. Przecież Carlo po przyjściu do Realu od razu odpalił Oezila i teraz miałby go brać do Bayernu, bez sensu.
05.06.2017 12:40
@Rufus, zestawienie wydatków na płace zawodników ma tylko sens jak pokażemy ich relację do przychodów danego zespołu, inaczej to zbiór liczb, które nic nam nie mówią.
03.06.2017 09:57
@qpen, nie strzelaj focha jak sześciolatek tylko podlinkuj źródło i będzie po temacie, proste. Ja wkleiłem skąd czerpałem info o calciopoli i uważam to za wiarygodne. Masz lepsze info, bardziej wiarygodne to dawaj.
02.06.2017 17:42
@akcza, no właśnie sam potwierdzłeś moje słowa, sprzedaż koszulki może przyczynić się do podwyższenie kwoty dopiero przy następnej umowie. A biorąc pod uwagę,że Adidas jest współwłaścicielem Bayernu to klub ma marną pozycję negocjacyjną.
Dlatego też lepszą metodą (bo bezpośrednią) "dofinasowania" klubu jest wykupienie członkostwa lub biletu/karnetu na mecze.
02.06.2017 12:48
@spepson, o tym pisałem, wszyscy kradli a kara skupiła się tylko na Juve. Jest to niesprawiedliwe ale fakt próby wpływania na obsadę sędziów pozostaje.
02.06.2017 09:50
@EclassOw, to już lepiej członkiem Bayernu zostać, zapisać się, opłacać składki itd. Kupno koszulki to raczej marny pomysł na wsparcie finansowe drużyny, kasa z koszulki idzie do adidasa głównie :).
02.06.2017 07:37
@qpen, no to skoro jesteś takim insiderem to przybliż nam te wyroki. Normalna dyskusja powinna pójść właśnie w ta stronę, bo wiesz "Nie znasz, nie siedzisz w tym" to raczej piaskownica.
Masz natomiast rację nie czytałem orzeczenia sądu, czytałem natomiast czym skutkują na podstawie artykułów prasowych choćby tutaj:
http://sport.tvp.pl/19507329/calciopoli-czy-vendetta-zwrot-akcji-po-latach
Juve został uniewinniony z tego o co został oskarżony czyli "oszustwo sportowe".
"Oszustwa sportowego" polegającego na stworzeniu wielowątkowego systemu wypaczającego przebieg rozgrywek nie było – były tylko dążenia poszczególnych ludzi, nie zawsze zgodne z przepisami prawa-cytat za tvpsport.
Juventus nie jest czysty, Moggi dzwonił z różnych kart sim i wpływał na obsadę sędziowską.
Stosując porównanie, wszyscy w lidze kradli pomarańcze niezależne od siebie ale to Juve został przypięty zarzut jakoby stworzyli mafię cytrusową.
02.06.2017 07:32
@JazGod, a co miał Brych wspólnego z meczem Barcelona-PSG w 1/8 LM?
01.06.2017 20:10
Czytać ze zrozumień trzeba. Juve ustawiało sobie sędziów na mecze i to jest fakt bo są nagrania rozmów. Sąd ich uniewinnił od "oszustwa sportowego" czyli Juve nie stworzył organizacji/systemu wypaczającej przebieg rozgrywek sportowych.
Ponad wszelką wątpliwość Juve ustawiało sobie sędziów piłkarskich, i nie tylko oni.
01.06.2017 18:18
Juventus oczywiście był winny, Moggi naciskał na osoby odpowiedzialne za delegowanie sędziów do konkretnych spotkań. Po latach wyszło to, że Juve nie był odosobnione a całą aferę nagłośnił pośrednio Inter, który praktykował to samo o co oskarżano Juve. Reasumując połowa Seria A oszukiwała stosowała praktyki niezgodne z prawem a dostało się głównie Juventusowi i to trochę na wyrost.
01.06.2017 17:22
Jeszcze niech mu Carlo wpisze klauzule do umowy, że zawsze będzie grał w podstawowej jedenastce. My go chcemy, koleś niby też chce to gdzie jest problem, że Alexisa jeszcze u nas nie ma?
01.06.2017 10:35
Podane wartości to jest szacunek, najbardziej prawdopodobna cena za klub.
Warto sobie zestawić te wartości np z wyceną największych firm na świecie. Takie MU nie byłby nawet w pierwszej 500 firm.
01.06.2017 07:59
@EclassOw, z tym że w PL to żadne wzmocnienia i wielkie transfery a jedynie przepłacani piłkarzy. Real wydawał gigantyczne kwoty za uznane gwiazdy, choć były i kiepskie transfery jak James. W Anglii w ostatnich latach nie było żadnego transferu wielkiego piłkarza, na Wyspy idzie się zarobić a nie wygrywać puchary.
31.05.2017 19:24
@ryko, bardzo dobrze, że to wkleiłeś dla leniwych wrzucam cały raport łącznie z metodologią:
Jest to wartość klubu, upraszczając za tyle można by było kupić dany klub, choć trzeba pamiętać jest wartość bardzo szacunkowa.
31.05.2017 17:11
@bayern1987dwa, nie namieszają, co roku się zbroją i co roku odbijają się jak od ściany. Tottenham znowu odpuści LM skupiając się na lidze żeby zając miejsce dające awans do LM. W Chelsea okaże się, że zawodnicy szczyt mieli w tym sezonie a granie co 3 dni jest męczące i na wiosnę przyjdzie kryzys. Mourinho odpadnie przez spisek. A Liverpool da tradycyjnie tyłka zarówno w PL jak i LM. Guardiola w City wyjdzie z drugiego miejsca w grupie i odpadną z kimś po prostu lepszym(byle jaki zespół z Hiszpanii, Niemiec czy Włoch).
31.05.2017 16:56
Skoro jest taki wielce zdeterminowany a jego wymarzony klub(tylko do kolejnej zmiany klubu) to Bayern to co go powstrzymuje ?? Arsenal przecież z chęcią go puści do zespołu z poza PL.
31.05.2017 10:35
Sanchez nie zmieni ligi po raz czwarty na rok przed mundialem i to na klub w którym wcale nie jest powiedziane, że miejsce w składzie będzie na niego czekać. Woli wybrać bezpieczniejsze City i trenera, którego zna.
Rywalizacja w PL jest taka sama jak w BL, mistrz znany od kilku kolejek, wice tak samo, bili się o 4 miejsce, nawet spadkowicze byli znani.
23.05.2017 11:53
Sukces danego rocznika w drużynach młodzieżowych można będzie stwierdzić po tym ilu graczy przejdzie do piłki seniorskiej i się od niej nie odbije.
23.05.2017 07:52
Z Lipskiem nie będzie problemu, spełniają bardziej restrykcyjne wymagania BL to i w LM zagrają. Wypełniają wymóg reguły "50+1" czyli nie są w rękach jednej osoby. Podobne zgrzyty w sumie można by u nas znaleźć gdzie właścicielami(udziałowcami) Bayernu są Audi i Adidas, a jednocześnie te firmy sponsorują inne zespoły piłkarskie.
22.05.2017 15:19
@karl1985, niby tak ale wiemy, że jednemu i drugiemu potrafi odpalić głupawka zarówno na boisku jak i po za nim. Nie chcę żeby po przyjściu Alexisa zrobiła się jakaś wewnętrzna grupka wzajemnej adoracji. Szczególnie, że forma Vidala też nie był perfekcyjna w tym sezonie.
22.05.2017 09:33
I tego się boję, że dwóch kumpli spotka się w jednym zespole i będę mieli niezłą zabawę, zamiast skupić się nie grze.
22.05.2017 08:54
Zniknięcie z reprezentacji Ballacka to najlepsze co się Niemcom przydarzyło, Michael był hamulcowym, był dobry w 2008 a później niestety forma sportowa zjechała w dół. Z drugiej strony nie dziwię się jego frustracji, koleś nic nie wygrał w swojej karierze reprezentacyjnej, sukcesy przyszły po jego odejściu.
22.05.2017 08:26
Patrzę na te jego przerzuty i aż mi przykry, że czasami go tutaj ostro objeżdżałem jak po meczu z Porto. Wspaniały gracz. Wg mnie nieznalezienie następcy z takim podaniem jak miał Xabi będzie brzemienne w skutkach dla nas.
21.05.2017 12:13
@Adi, to Carlo mógł zasugerować jakiś transfer na pozycję Gotze, jeżeli mu go brakowało.
Broń boże nie wymagam od Bayernu wygrywania LM co sezon, bo wiem że to się zdarza raz na 10 lat ale mimo wszystko liczyłem na 1/2. Liczyłem też na PN bo to jest takie naturalne przedłużenie sezonu.
A tak dla mnie jako kibica to pod koniec kwietnia emocje się skończyły całkowicie. Plus taki, że można u rodziny trochę punktów nałapać odpuszczając oglądanie Bayernu w maju bo to są mecze o mniejszym znaczeniu niż Audi Cup na początku sezonu.
21.05.2017 12:10
@Adi, Gotze to był niewypał i zawodnik bez wpływu na grę w ostatnim sezonie Pepa, jego odejście to żaden brak. Carlo dostał kadrę, która była o odległość niestrzelonego karnego od finału LM, a do tego wygrała BL i PN z BVB, z którym teraz odpadli grając u siebie. Z BVB które w porównaniu do zeszłego sezonu było osłabione.
Do tej kadry dostał topowego SO, takiego o którego tutaj wszyscy się dopinali za kadencji Pepa. W kadrze byli/są potencjalni(albo chociaż wartościowi zmiennicy) następny Francka i Robben czyli Costa i Coman. Carlo nie sprawił, żeby któryś z nich zagrał lepiej niż w sezonie Pepa. Do tego obniżka formy Viadala, Alaby, Boatenga(kotnuzje). Thomas od roku w kryzysie i trener nie dał rady choćby zatrzymać spadku jego formy, niestety ale Thomas z meczu na mecz grał coraz gorzej.
Kontuzje były i są dalej.
Mecz z Realem jak dla mnie najlepszy, mógł się potoczyć inaczej ale potoczył jak się potoczył i dlatego dyskutuje o przeciętnym sezonie a nie dobrym sezonie.
I teraz pytanie czy trener, który w poprzednim sezonie uporczywie stawiał na jednych graczy kosztem młodych czy jakieś większej rotacji będzie na tyle elastyczny aby przeprowadzić zmianę pokoleniową u nas? Według mnie, nie.
21.05.2017 11:59
@Gordonix, a na to on miał czas od stycznia 2016 jak już podpisał umowę, mógł obserwować zespół do woli jak grał pod Guardiolą. W rundzie wiosennej poprzedniego sezonu doskonale było widać czego brakuje zespołowi i co należy poprawić zarówno w kwestii sportowej jak i medyczno-rekonwalescencyjnej.
21.05.2017 11:38
@lokus, tak Thiago wszedł poziom wyżej ale to "wina" tego, że Hiszpan miał wreszcie sezon bez poważnego urazu.
21.05.2017 10:35
Słabiutki sezon, niestety. Dużo nietrafionych decyzji Carlo, które wprawdzie mogły wypalić ale nie wypaliły. Decyzji takich jak: stawianie na Lewego to działało dopóki Robert frajejsko się nie przewrócił, brak wystawiania młodych itd..
Dostał zespół, który wymagał poprawek a na dzień dzisiejszy zespół potrzebuje już rewolucji. Żaden piłkarz nie wspiął się na poziom wyżej, nie rozwinął. Boli tym bardziej, że to ostatni sezon naszego kapitana i skończył się on dla niego w kwietniu.
Najgorsze w tym jest to, że po roku nie jestem w stanie pokazać jakiegoś meczu naszych i powiedzieć, "chciałbym że tak grali cały czas", oprócz kilkudziesięciu minut w dwumeczu z Realem to gra była co najwyżej dobra.
21.05.2017 08:55
Mam złą informację dla agenta Toure, Yaya nie tylko nie pasowałby do Bayernu ale również nie pasowałby do żadnego innego zespołu z BL. Tutaj się biega i walczy przez 90 minut, dreptanie w środkowym kole przez cały mecz to nie jest gra w piłkę nożną.
Wypowiedź Kroosa na temat Guardioli cytuje "moje odejście nie miało nic wspólnego z Guardiolą".
Wina Guardioli może być taka, że swoją magią i mitycznością nie sprawił, iż Kroosa nie chciał grać za darmo dla Bayernu.
19.05.2017 13:44
O micie intensywności PL to się już Guardiola wypowiedział. PL jest atrakcyjna do oglądania (po warunkiem że grają zespoły z miejsc 1-7) natomiast sportowo to jest to średniak.
Dziwię się wypowiedziom Kloppa, miał komfortową sytuację w tym sezonie(nie grał w pucharach) a mimo to poniżej oczekiwań a przynajmniej gorzej niż Brendan.
19.05.2017 08:57
Koszulki super. Koszulka w zestawieniu z spodenkami koszmarne i pidżamowate. No ale jak się co roku puszcza nowa kolekcją na mecze domowe, wyjazdowe, LM,trzeci komplet, komplet na jesień,komplet na mecze towarzyskie w lutym to z czasem brakuje pomysłów. Taki rynek niestety.
18.05.2017 12:32
Ależ on walczy o wysoką tygodniówkę w Arsenalu.
18.05.2017 12:06
No jeżeli pomysłem Carlo na zmianę warty w Bayernie jest sprowadzanie rezerwowych Realu to ja podziękuję temu trenerowi.
Na szczęście to plotka.
18.05.2017 08:38
Trzeba mieć zaćmę w głowie aby nie widzieć dlaczego młodzież u vG grała a dlaczego nie gra teraz i nie stanowi o sile Bawarczyków. Tamten Bayern to był poziom dzisiejszego Napoli. Tamten Bayern miał olbrzymie problemy kadrowe, oprócz kilku topowych graczy mnóstwo szrotu, nazwisk nie będę przypominał bo można drgawek dostać. W takiej sytuacji łatwo się wprowadza młodych.
Bayern dziś to inny zespół inna polityka. Młody musi od razu wejść na wysoki poziom, nie ma miejsca na kilkutygodniowe przestoje. Guardiola coś tam próbował z młodymi ale widać, że Carlo nie będzie czekał aż któryś zatrybi i stawia na graczy, którzy poniżej jakiegoś poziomu nie zejdą. Szkoda, że Włoch częściej nie wystawiał Comana (nawet jako napastnika), Kimmicha czy Renato, może dziś byśmy mówili, że któryś zrobił olbrzymi postęp. A tak zostajemy z nieobsadzonymi pozycjami (zawodnicy zakończyli karierę) i nieogranymi młodymi.
16.05.2017 13:11
Te 100 mln to nie jest kasa dodatkowa, do tej pory Bayern dostawał 70mln za sezon więc podwyżka jest o 30 mln. W Anglii w tym sezonie najlepsi dostają około 150-170 mln ale funtów za sezon.
15.05.2017 13:40
@josh1982, jak nie wrócimy do kwietnia to nie wyciągniemy wniosków jak nie wyciągniemy wniosków to w przyszłym sezonie znowu wyjdziemy z drugiego miejsca w grupie LM i już możemy nie mieć farta w losowaniu i zakończyć sezon na początku marca.
Wczorajszy mecz to super widowisko, zgadzam się i trzeba o tym mówić w ramach reklamy BL, ale kompletnie bez znaczenia dla nas, 4 graczy, którzy wczoraj zagrali raczej nie zobaczymy w przyszłym sezonie, takiego ustawienia obrony też już nigdy nie zobaczymy.
14.05.2017 11:47
Szkoda, że tej "woli walki i determinacji do samego końca" nie pokazali wystarczająco w kwietniu.
14.05.2017 11:10
Ten mecz to kapitalna reklama BL, szkoda tylko że dla nas sezon skończył już w zeszłym miesiącu. Dla mnie emocje w tym spotkaniu na poziomie Audi Cup.
13.05.2017 22:00
@Marienplatz, ale jaki błąd? wyobrażasz sobie rok temu, że kupujemy 3 skrzydłowego na lewą stronę? Przecież Dembele odpalił w BVB bo trafił na trenera, który na niego postawił kiedy Reus, Schurrle i Gotze były kontuzjowani albo bez formy. Demebele miał fart, że dostał szansę od losu (pech rywali) i ją wykorzystał stąd jego dzisiejszy poziom. W Bayernie by przesiedział sezon na ławce jak Renato i dziś byś czytał plotki o wypożyczeniach.
12.05.2017 09:32
@karl1985, niby tak ale jesienią z nami wygrali bezapelacyjnie a na wiosnę w PN też nas pokonali, w LM dotarli tam gdzie my ale przynajmniej swoją grupę wygrali. Wg mnie jest grupa najlepszych zespołów w Europie i my w niej jesteśmy (jeszcze) za to na pewno wypadliśmy z pierwszej trójki.
12.05.2017 09:11
@DieRoten, no właśnie w tym objawia się ta "lepszość". Nie patrz tylko na pierwszą jedenastkę ale na cały zespół (trenerzy, rezerwowi, sztab medyczny), oni wszyscy pracują na sukces.
Wypowiedz Uliego oczywiście z tyłka. Lepsze od nas jest tez Atletico, które wyprzedziło nas w grupie, na pewno gorsza nie jest Barcelona a i BVB też trzyma nasz poziom.
12.05.2017 08:07
Rola trenera jest m.in. taka żeby takie sytuacje gasić w zarodku. Boateng był kontuzjowany, sporo spotkań opuścił i jeżeli taka plotka się pojawia i jest prawdziwa to mamy duży problem bo możemy stracić zawodnika, który jak jest zdrowy to jest zdecydowanie lepszy od Martineza.
11.05.2017 14:04
@Kimas, oczywiście, że nikt nie da gwarancji wygranej w LM :). Carlo postawił na starą gwardię i jednocześnie vabank licząc, że to zatrybi i tak naprawdę niewiele zabrakło a dokładnie drugiego gola Vidala a później się posypało wszystko dokumentnie. I to byłby dobry pomysł jakby wypalił, niestety nie udało się i teraz jest duża dziura, tz. starzy odchodzą na emeryturę a młodzi cały rok przesiedzieli na ławce bo z nich Carlo nie korzystał i jeszcze teraz dochodzi ta plotka z Boatengiem. Nie ma znaczenia czy to miejsce mu się należy czy nie, trener ma tak to ustawić aby ten co ławce siedzi nie czuł złości i tego że jest niesprawiedliwie traktowany.
Reasumując, Carlo jako zadaniowiec na jeden sezon na gotową kadrę jest ok ale nie wierzę w jego umiejętność zbudowana zespołu.
11.05.2017 13:51
Nie płakałbym za Jeromem ale niestety z SO mamy tylko Hummelsa. Javi to niestety tylko momentami dobry SO do tego łapiący często urazy a na DM się nie nadaje bo brak mu rozegrania jak u Alonso.
W ostatnich sezonach mieliśmy światowego SO był nim właśnie Boateng, co się stało, że teraz są plotki o odejściu?
Co się stało, że kupujemy młodego za 35 mln i już są plotki o jego odejściu? Kto go sprowadzał?
Dlaczego młody Kimmich i Coman w zeszłym sezonie dawali nadzieje, że będą świetnymi piłkarzami a dziś nikt ich nie bierze pod uwagę przy ustalaniu jedenastki?
Dlaczego żaden piłkarz (prócz Thiago ale to zasługa braku poważniejszych urazów) nie zrobił kroku na przód w rozwoju? Gdzie forma Alaby, Thomasa, Vidala, Boatenga?
I na końcu dlaczego z drużyny, która w zeszłym roku otarliśmy się o finał LM w tym sezonie staliśmy się zespołem, który potrzebuje rewolucji kadrowej a nasz kapitan po kilku miesiącach pracy z Carlo ogłasza, że kończy karierę?
11.05.2017 12:57
Matko Boska padają jak muchy.
10.05.2017 18:59
Verratti? To nie ten piłkarz co zasady Fair Play ma głęboko w tyłu i mimo, że zawodnicy obu drużyn stoją to on strzela gola? Albo ten co ostatnich minutach meczu LM bezsensownie fauluje bramkarza Barcelony na własnej połowie po czym Barcelona strzela zwycięskiego gola po podaniu z tego rzuty wolnego.
Oferty Bayernu to on długo nie zobaczy, ale jak zrobi print screeny to wnukom pokaże, że kiedyś był w medialnym kręgu zainteresowań wielkich klubów.
10.05.2017 08:04
Bardzo nieodpowiedzialne zachowanie. Szczerze powiem, na niego też bym poszukał kupca.
09.05.2017 21:13
@HejaBVB, dzięki za przybliżenie sytuacji. Ja oceniam pracę TT z punktu widzenia sportowego bardzo wysoko. W sezonie pokloppowym rekord punktowy, teraz po stracie 3 kluczowych graczy plus kolejnych 3 bezformy/kontuzja(Reua, Gotze, Schurle) też wysoko w tabeli. I moim zdaniem gdyby nie bomba przed mecze z Monaco to by BVB przeszło Francuzów
Jak naprawdę rozgrywano zakulisowe sprawy możemy się nigdy nie dowiedzieć.
Rozegranie meczu z Monaco dzień później to był głupi pomysł i trzeba było oponować z całej siły chociażby na pokaz. Przecież ranny został podstawowy gracz. Mecz z Monaco był spokojnie do wygrania w normalnych okolicznościach (karny z dupy, pierwszy gol dla Monako z gigantycznego spalonego, drugi go samobójczy wydaje się, że po faulu a Piszczek chyba raczej był myślami gdzieś indziej).
A tak na marginesie jestem chyba jedyny, który nie zachwyca się drużyną Monaco.
08.05.2017 12:02
@marioashford, szansę do kierowania grupą ludzi dostał w Padernborn i odbił się od ściany. Effe przy całym szacunku dla jego kariery zawodniczej nie nadaje się póki co na takie stanowisko. Nie potrzeba nam konfliktowej osoby w zespole.
08.05.2017 09:37
@luu1986, nie szejkodolary a po prostu dolary. Lewy nie przyszedł za free do Bayernu gdybyśmy byli na poziomie TSV, Ronaldo nie przeszedł by do Realu gdyby nie był to bogaty klub itd.
08.05.2017 08:51
No to jeszcze niech Lothar zgłosi swój akces do tego stołka i mamy komplet ludzi, którzy łażą po mediach i wygadują rzeczy w stylu "wiem wszystko o niczym".
08.05.2017 08:36
Słaby mecz w końcówce przeciętnego sezonu. Jeżeli wystawienie Rafinhi i Costy miały zachęcić potencjalnych kupców to efekt będzie na pewno odwrotny.
Czekam na poważne wzmocnienia a nie gwiazdeczki z weekendowej ligi angielskiej co by tutaj przyszły sobie do emerytury dorobić.
07.05.2017 09:13
@Globin a co tu tłumaczyć, nasz sztab medyczny jest bardzo słaby, nie potrafi przygotować piłkarzy po kontuzji, walczył z tym Pep ale mu nie wyszło, obecność sławnego doktora Mullera nie ma żadnego na czas rekonwalescencji.
Alexis jakby chciał sukcesów to po tym jak się odbił od Barcelony nie wylądowałby w "umieralni" tz w Arsenalu. Nie sądzę też aby zarząd wydał tyle pieniędzy na gracza, który przyjdzie tu na ostatni kontrakt w karierze.
Edytowano : 2017-05-06 13:11:43
@Globin a co tu tłumaczyć, nasz sztab medyczny jest bardzo słaby, nie potrafi przygotować piłkarzy po kontuzji, walczył z tym Pep ale mu nie wyszło, obecność sławnego doktora Mullera nie ma żadnego wpływu na czas rekonwalescencji. Nasi piłkarze wiecznie łapią urazy tuż po niby wyzdrowieniu.
Alexis jakby chciał sukcesów to po tym jak się odbił od Barcelony nie wylądowałby w "umieralni" tz w Arsenalu. Nie sądzę też aby zarząd wydał tyle pieniędzy na gracza, który przyjdzie tu na ostatni kontrakt w karierze.
06.05.2017 13:10
Negocjuje ale z Arsenalem przedłużenie, stąd plotki o Bayernie w celu podbicia tygodniówki. Za rok MŚ wątpię aby zmieniał komfortowy Londyn gdzie jest gwiazdą nr 1 i może przygotować formę na mundial, na Monachium gdzie nie będzie miał z marszu miejsca w jedenastce a i potencjalną kontuzję tutaj mu nie wyleczą.
06.05.2017 12:18
Statystycznie za około 5 lat.
06.05.2017 12:14
@Prezes42, tylko pamiętaj jak działa rynek, po takiej sprzedaży Comana każdy zawodnik, którego chcielibyśmy kupić będzie droższy, bo sprzedające wie, że mamy kasę z transferu, potrzebujemy skrzydłowego pilnie.
Dlatego Uli powtarza cały czas, że może coś kupimy, że nie ma pośpiechu, że kadra kompletna itd. Nie ma potrzeby podkopywać sobie pozycji negocjacyjnej.
02.05.2017 12:38
@gregor, teraz tak:) ale jak Sane odchodził to był taką samą niewiadomą jak teraz Coman, coś tam umiał coś tam pokazał ale nikt nie wiedział czy coś z tego będzie.
Będę się upierał, że zmarnowaliśmy rok Comanowi w jego rozwoju.
02.05.2017 11:45
A później płacz jak to kolejnego młodego z BL wyrywa City. Bo przecież płaczecie, że ten Sane to mógł Bayern kupić ? Z Comanem jest taka sama historia, on musi grać a że potrafi pokazał rok temu no ale jak trener się upiera w wystawianiu wiekowego Francka to nie ma się co dziwić, że wyniki są jakie są.
02.05.2017 11:27
Koszmarne te spodenki jak bokserki jakieś. Interes musi się kręcić, co roku nowy zestaw strojów inny na BL inny na LM. Czekam aż wpadną na pomysł, że raz w sezonie zagrają w jakimś zupełnie innym komplecie i ten unikalny wzór będzie w sprzedaży za dużo większy hajs niż podstawowe wzory z danego sezonu.
01.05.2017 09:12
Dawać go na środek, razem z Alabą, które też chce grać w pomocy do tego Kimmich, którego Carlo namiętnie ustawia w środku mimo, że ma być następca Lahma. A jak wisienka na torcie Thomas jako podwieszony napastnik. Normalnie dream team.
30.04.2017 13:52
A coś z tym mrozem może być :), z Bate u nich porażka, z Rostovem porażka, z Szachtarem zimą remis, wygrana z CSKA tylko 1:0(gol z karnego) a raz 3:1.
30.04.2017 10:21
Gratulacje dla zespołu, mistrz to zawsze mistrz. Co do jakości rywali w BL, nie są oni słabi, odnoszę wrażenie, że część zespołów odpuszcza mecz z nami. Nie kalkuluje im się dawać z siebie wszystko w meczu z Bayernem, kiedy można i tak przegrać a do tego nałapać kartek czy kontuzji. Mecz z Bayernem jest tak samo punktowany jak mecz z innym rywalem a punkty wyrwać Bawarczykom dużo trudniej.
30.04.2017 08:46
@kibic11, świat nie dzieli się na zwolenników i przeciwników Pepa. Widzę doskonale wady Pepa ale doceniam co zrobił dla zespołu. Po tym sezonie szczególnie widać dysproporcje w jakości i wynikach, niestety.
29.04.2017 10:58
@Kalo a gdzie tu bezsens? Akurat w wypowiedzi Hoerwicka to ma sens bo geniusze często są nierozumiani przez otoczenie, są trudniejsi we współpracy, nie potrafią swoją wizji przekazać, widocznie taki był Pep wg Hoerwicka.
29.04.2017 09:40
@kibic11 a mimo to zalogowałeś się w sobotę z rana i podzieliłeś się tą swoją pisarską bezradnością. Gratulujemy.
29.04.2017 09:16
A czy Kimmich nie mógł tym PO zostać już w tym sezonie? Fakt odejście naszego kapitana na emeryturę był znany dużo wcześniej. Lahm w tym sezonie parę razy odpoczywał na ławce nie można były Kimmicha tam wypróbować? Carlo zmarnował rok młodemu Niemcowi rzucając go po całym boisku tylko nie PO a teraz oświadcza, że to nasz PO na przyszły sezon.
Wcale bym się nie zdziwił jakby Kimmich nie wypalił po roku pałętania się na ławce.
Carlo miał 3 młodych perspektywicznych graczy w składzie nie umiał skorzystać z żadnego z nich, zmarnował im rok kariery.
29.04.2017 09:15
Jedno Pepowi można przyznać, kiedy okazało się, że zarząd nie da mu takiej kontroli nad zespołem jakiej oczekiwał to grzecznie zabrał zabawki i poszedł gdzieś indziej nie paląc ziemi, nie robiąc kwasu.
A my sobie poczekamy kolejną dekadę do kolejnego zwycięstwa w LM.
29.04.2017 08:47
To trener mówił, że nikogo nie potrzebuje. Zmiennik dla Lewego jest, to Thomas i na upartego Coman ale żeby mieć taki wariant to trzeba go wypróbować. Nie są to wymarzone warianty ale możne było je zagrać. A tak Thomas bez formy od 12 miesięcy, to jest niebywałe jak zawodnik bez większych urazów traci cały swój dar gry i sztab szkoleniowy nie potrafi chociaż w połowie przywrócić dawnego Thomasa. Coman nie został ani razu porządnie sprawdzony,pomijam kuriozalny fakt niewykupienia go przez ten cały rok. Nie jest przyjemnie pracować kiedy nie wiesz czy przedłużą ci umowę a do tego dostajesz mało szans na wykazanie się.
Ribery na początku sezonu mówił o znakomitej atmosferze i tego, że pierwszy raz od czasów Juppa zagra na 150%, że dzięki Carlo pokaże swoje mocne strony. Gdzie ta cała sielanka zniknęła?
28.04.2017 11:14
Juventusowi brak konkurencji w lidze nie przeszkadza a konkurentów to ma słabszych niż Bayern.
Co roku są robione transfery choć nie ulega wątpliwości, że teraz trzeba większą liczbę graczy kupić.
Nie wiem tylko czy jest sens bo Carlo mając cały sezon nie potrafił zrobić z Comana i Costa chociażby wartościowych zmienników, nie znalazł miejsca i formy dla Thomasa a z Kimmich z obiecującego chociażby zapachajdziury stał się pierwszym na sprzedaż.
Linia obrony mimo że bogatsza o topowego SO dalej popełnia błędy, Alaba nie zrobił żadnego kroku na przód i ze znakomitego LO stał się dobrym na każdą pozycje ale zbyt przeciętnym na Bayern.
Vidal na pewno nie gra jak w zeszłym sezonie, młody Renato nie dostawał szans(może jest kiepski nie przeczę ale gdzie był w takim razie Carlo jak go kupowali).
Sezon stracony w głównej mierze przez trenera. Włoch miał pół roku na obserwację drużyny zanim ją przejął. Nie poprawił zespołu w żadnym elemencie. Nie wprowadził żadnego młodego, żaden gracz nie poczynił kroku do przodu (forma Thiago i jego kapitalna gra to głównie zasługa tego, że wreszcie nie ma kontuzji).
Odpadamy z PN u siebie po 90 minutach z zespołem z którym wygraliśmy w zeszłym roku w finale, a trzeba podkreślić, że BVB w tym sezonie tylko chwilami przypominał zeszłoroczną Borussię.
Włoch nie wygląda na kogoś kto by miał pojęcie jak przebudować zespół. Tegoroczny Bayern to był zespół z potencjałem przynajmniej na 1/2 LM i zdobycie BL i PN.
28.04.2017 09:25
Pytanie czy Carlo to odpowiednia osoba na ten czas? Pisząc "ten czas" mam na myśli przebudowę.
Podsumowując sezon.
Na plus:
-forma Thiago dla mnie zawodnik sezonu,
-sfg, rzuty rożna i wolne stały się groźne w naszym wykonaniu
Na minus:
- Carlo dostał znakomity zespół uzupełniony o najlepszego SO w BL, z młodymi, którzy dobrze rokowali. Zawodnicy były pozytywnie naładowani po zeszłym sezonie, bo widzieli jak niewiele brakowało do awansu do finału LM. Niestety Włoch poszedł na łatwiznę i ogrywał tylko jedną wiekową jedenastkę. Wynik tego jest taki, że młodzi są wk.rwieni a starzy idą na emeryturę. Jak to możliwe, że taki Coman ciągle nie wie jaka będzie jego przyszłość, na pewno mu to pomagało w grze i nie plątało nóg.
-pomysł Carlo na grę. Mieliśmy być bardziej elastyczni w ataku, nie byliśmy, odporni na kontry-nie byliśmy.
-oparcie gry na Lewandowskim. Jak dla mnie kluczowy błąd, w Bayernie strzelanie goli od dawna jest rozłożone na kilku graczy. W tym sezonie wszystko było uzależnione od Lewego, jak Robert nie strzelał to szło gorzej.
Sezon przegrany w sposób frajerski. Frajerska kontuzja Lewego (połasił się na karnego i zbyt sugestywnie chciał pokazać, że należy się karny), frajerskie odpadnięcie z Realem (ani ten Real jakiś znakomity ani dobrze nie zagrał), no i frajerstwo wczoraj.
Na koniec pytanie do was czy jest jakiś mecz z tego sezonu o którym można powiedzieć "tak to było takie 90 minut jakie Bayern ma grać żeby wygrać tryplet" ? Bo ja po za pojedynczymi kwadransami nie zauważałem takiego meczu.
27.04.2017 08:18
Nie opuści PL. Te wszystkie przecieki służą tylko temu aby podbić tygodniówkę, jest o co walczyć bo to będzie ostatni jego poważny kontrakt. Jedyne co go do Bayernu może przekonać to Vidal i mam cichą nadzieję, że tego nie zrobi.
26.04.2017 10:56
@danjel, przede wszystkim swissramble.blogspot.com oraz ich tt plus coroczny raport Deloitte(wychodzi w styczniu).
24.04.2017 18:19
@Rufus, no oni tak działają, zresztą pobyt w drugiej lidze plus mała medialność zespołu nie pomaga. Przychody z dnia meczowego to jakaś kpina u nich, sponsorów to nie przyciąga. Te mega sprzedaże to również piłkarze ze stajni Mendesa(Falcao, James) więc różnie tam z rozliczeniami.
24.04.2017 18:04
@Rufus, Monako niestety musi sprzedawać piłkarzy inaczej będzie grubo pod kreską. Jest to zespół z bardzo małym przychodem(około 60 mln euro, Bayern 450 mln euro) i jednocześnie wydający około 107% procent swoich przychodów na pensje zawodników (Bayern wydaje 45% swoich przychodów na pensje). Tylko sprzedaż zawodników ratuje im budżet.
24.04.2017 17:47
Wspaniałym uwieńczeniem byłby finał LM. Zdobycie PN to ostatnia szansa aby ratować ten sezon przed tym żeby nie stał się najgorszym od sezonu 10/11.
24.04.2017 17:26
Anglik opuszczający dobrze płatną, bezstresową robotę w topowy klub swojej najbardziej medialnej ligi świata dla gry w Niemczech. Chciałbym to zobaczyć.
24.04.2017 13:25
No i co z tego, że mieli więcej sytuacji? Nie potrafili wykorzystać więc nie byli lepsi.
"zaś Manuel Neuer po raz kolejny bronił świetnie" no i własnie dlatego Real nie był lepszy. Drużyna to 11 piłkarzy a nie tylko 10 bez bramkarza.
Bardzo bym chciał zobaczyć poprawny screen z tej sytuacji spalonej przy drugiej bramce dla nas.
Ja do sędziego ma pretensję tylko za gol na 2:2 Ronaldo i kartkę dla Vidala. Dlaczego? Bowiem te sytuacje można było spokojnie poprawnie zinterpretować bez VAR, reszta spornych sytuacji wymaga analizy, która obecnie jest niedostępna w trakcie meczu.
Karny z kapelusza dla Vidala nie wpłynął na rywalizację, nie skutkował zmianą wyniku.
23.04.2017 12:36
Jeżeli Robbena ominął kontuzję to prawe skrzydło na przyszły sezon jest, gorzej z lewym tutaj dziurę mamy.
@akcza, "Prawda taka, że Real rozjechał nas jak chciał" hmm czyli Real chciał aby po 180 minutach gry było 3:3 i dogrywka.
23.04.2017 09:47
Fatalny? Raczej nie. Przeciętny, tak. Zobaczymy czy to jednorazowy przypadek czy zwiastun trendu. Przyczyny odpadnięcia BVB i Bayernu nie są w 100% sportowe. S04 też wyrobiło normę dochodząc do 1/4. Gladbach miało potencjał żeby dojść dalej ale pechowo wylosowało S04. W przyszłym sezonie zobaczymy jak da sobie radę RB w LM. Myślę, że nie będzie to pokaz frajerstwa jaki co roku serwuje nam Leverkusen.
22.04.2017 09:11
@bayernetmilan, zapytam z ciekawości, co nie jest obiektywnego w pisaniu o bezsprzeczynych błędach sędziów? Który dobry zespół wygra z drugim dobrym zespołem w przypadku gdy traci zawodnika?
21.04.2017 22:15
@Reeken, bez obrazy ale to głupie co piszesz "ale nie dziwi mnie to losowanie, bo jakby mogło być inaczej". Przecież w 1/4 i Real i Barcelona wylosowały najgorzej, więc jak możesz sugerować ustawienie losowania w 1/2. Dla Realu Atletico to najgorzej jak mogli trafić. Atletico wie jak z nimi grać umie z nimi wygrywać. No i najważniejsze, Monaco to najsłabszy półfinalista w tym gronie, i to zdecydowanie. Każdy chciał na Monaco trafić, każdy z pozostałych uczestników ma żelazną obronę a nie to co City czy BVB z "asystującym" Piszczkiem.
21.04.2017 12:48
@DieRoten, za to wiemy jak sobie "poradził" 8 kwietnia u siebie z Atletico.
21.04.2017 12:38
@Reeken, jakie ty pary 1/2 LM proponujesz tak żeby nie było hiszpańskiej drużyny w finale?
21.04.2017 12:34
Zmiennikiem Lewego powinien jakiś młody Niemiec z obyciem w BL(bo to głównie w lidze będzie ogrywany) a nie emeryt z wysoką pensją, który nigdy w BL nie grał a niemieckiego liznął tylko tyle co Oezil na niego przeklną na treningu.
21.04.2017 12:29
Jestem za, młodzi, perspektywiczni, niewypaleni, na pewno dadzą z siebie wszystko bo to przecież nie będzie ich ostatni poważny kontrakt przed emeryturą.
Mam nadzieje, że Bayern nie stanie się śmietnikiem najlepszych klubów i nie będzie ściągał graczy, którzy tam już swoje zrobili bądź którzy w wielkich klubach nie dali rady jak Alexis.
21.04.2017 12:15
@JazGod,ty nie krytykowałeś sędziów tylko wynajdywałeś różne teorie, że ci sędziowie specjalnie tak gwiżdżą dla kogośa ta słynne "przekładanie wajchy przez DFB" a to ciągnięcie przez UEFA hiszpańskich drużyn. A ten nasz dwumecz pokazuje dokładnie to co wielokrotnie pisałem, sędziowie mylą się po równo w obie strony. Różnica taka, że Real wykorzystał swoje "prezenty" a my w pierwszym meczu nie bardzo.
21.04.2017 07:32
Pierwszy mecz przegraliśmy 2:1 a drugi wygraliśmy 1:2, po 180 minutach był remis i to mimo że 1/4 tego dwumeczu graliśmy w osłabieniu. Real miał więcej okazji ale piłka nożna to nie siatkówka gdzie każda akcja jest punktowana. Gol z ewidentnego spalonego zakończył dwumecz. Czy byśmy wygrali? Nie wiem, wiem natomiast tyle, że var musi wejść od przyszłego sezonu inaczej nie ma co brać udziału w LM bo ma to coraz mniej wspólnego ze sportem.
19.04.2017 11:13
Gigantyczne błędy sędziów i to praktycznie w każdym meczu fazy pucharowej LM. Tegoroczna edycja kompletnie wypaczona.
Sportowo Real może w całym dwumeczu wyglądał trochę lepiej ale odpaść w takich okolicznościach jak wczoraj to chyba gorsze niż utrata gola w ostatniej minucie. Szkoda, że tacy gracze jak Lahm czy Alonso pożegnali się z LM takim meczem.
Gigantyczne brawa dla zespołu i trenera za postawę wczoraj szczególnie w drugiej połowie i dogrywce.
Sezon się skończył dużo szybciej niż myślałem.
19.04.2017 09:03
Przecież co roku przychodzi klasowy gracz: Gotze, Thiago, Lewy, Benatia, Hummels, Vidal, Costa. Na papierze to mega wzmocnienia a że nie każdy wypalił to już inna sprawa. Nikt nie powiedział, że KdB by u nas wypalił, pewnie łapał by urazy częściej niż w City.
18.04.2017 13:06
@niszczyciel, najpierw dowiedz się czym się różni zysk od przychodu zanim napiszesz komentarz o sknerach.
Ludzie umieją się zalogować na stronę a nie rozróżniają podstawowych pojęć ekonomicznych.
18.04.2017 12:46
Nie oszukujmy się, na tę chwilę mamy słabszy zespół niż Real, awans byłby dużą niespodzianką. Pisząc zespół mam na myśli nie tylko pierwszą jedenastkę ale całe struktury: zarząd, sztab, a przede wszystkim sztab medyczny. To co się dzieje w Bayernie od lat to kabaret jeżeli chodzi o leczenie zawodników. Nic dziwnego, że Pep się ostro wk..rwiał. I widać, że nie ma znaczenia czy jest słynny doktor Wohlfahrt czy go nie ma, nic jego osoba nie wnosi do rekonwalescencji poszczególnych graczy.
17.04.2017 09:34
Czy w zespole oprócz Roberta "nie umiem upadać przy zwykłym faulu" Lewandowskiego nikt nie umie karnych strzelać? Kto wyznaczył do tego w tak ważnym meczu gościa, który jest w gorącej wodzie kąpany i daje się sprowokować nawet jak mu się zamek w kurtce zatnie?
Real spokojnie nas wyczekał i zrobił swoje. Zagraliśmy średnio w pierwszej połowie i słabo w drugiej. Kartki dla Martineza w 100% słuszne. To wszystko boli tym bardziej ponieważ Real wcale nie jest jakiś kosmiczny, ot zwykły poukładany zespół, żaden galaktyczny poziom.
I w sumie właśnie dlatego mamy jeszcze minimalną szansę awansu bo ten Real nawet w przewadze nie umiał dobić przeciwnika.
Co do Thomasa, to chyba lepiej było zagrać bez niego w dziesięciu wtedy by nie było strat piłki spowodowanych, że Mueller był wiecznie zaskoczony mocniejszym podaniem. Zarząd musi się zastanowić na jego przyszłością, w takiej formie i dyspozycji nie jest potrzebny nawet na ławce.
To jeszcze nie czas na podsumowanie sezonu ale boję, że sezon się dla nas skończy w przyszły wtorek. Kibice Bayernu nie są przyzwyczajeni do opadania z LM w połowie kwietnia.
13.04.2017 08:26
No to bez Roberta, mam nadzieje, że to nie zaskoczyło Carlo i trenowali ten wariant do weekendu.
12.04.2017 15:42
Wczoraj liczyłem, że słabszy chociaż trochę utrudni życie faworytowi a tu nic takiego się nie stało. Juventus już w 1/2 LM, bez wysiłku. Nam dużo łatwiej by się grało z taką zbieraniną katalońską niż z dobrze zorganizowanym Juventusem, który do tego w rewanżu sobie odpocznie.
@Kimas, Barcelona się go pozbyła bo nie nadawał się do jej stylu gry czyli do kombinacyjnej piłki. Tak odejście Sancheza opisał Dani Alves.
Jeżeli ta cała szopka związana z przyjściem Alexisa wydłuża się tylko dlatego, że walczy o gigantyczną pensją to dla mnie zawodnik ten traci cały kredyt zaufania. Nie ma podstaw aby tutaj zarabiał więcej niż w Arsenalu. Bayern jest szansą dla niego a nie on dla Bayernu. Bo przecież te plotki o City to nie wypuszcza Bayern tylko otoczenie Alexisa w celu podbicia pensji.
08.06.2017 12:32
W Bayernie nikogo nie interesuje czy zawodnik zdobędzie jakąś armatkę czy nie. Szkoda Robert, że sobie nie pomogłeś wywracając się bez powodu jak kłoda w meczu z BVB walcząc o ten swój rzut karny. Od tego wydarzenia zaczął się feralny ciąg zdarzeń.
08.06.2017 12:18
Serio?? Za kolesia, którego Barcelona pozbyła się z radością, za kolesia z którym Arsenal z roku na rok gra coraz gorzej. Facet gotowy pomyśleć, że jest jakąś gwiazdą. Mam nadzieje, że Bayern nie popełni tego błędu.
08.06.2017 12:14
@Rufus, ja pamiętam bo ten Lukaku nie strzelił karnego w meczu z nami o Superpuchar i niedługo po tym został wypożyczony do Evertonu :).
07.06.2017 09:42
@Rufus, ale to Mourinho z Lukaku zrezygnował w Chelsea, biorąc teraz go do MU przyznałby się do błędu :). Nie jestem fanem tego zawodnika, widziałem go w paru meczach Evertonu i strasznie drepcze po boisku, na ławkę ok ale jako topowy napastnik się nie sprawdzi.
07.06.2017 09:13
Nawet jak na zmyślony news to strasznie głupie. Przecież Carlo po przyjściu do Realu od razu odpalił Oezila i teraz miałby go brać do Bayernu, bez sensu.
05.06.2017 12:40
@Rufus, zestawienie wydatków na płace zawodników ma tylko sens jak pokażemy ich relację do przychodów danego zespołu, inaczej to zbiór liczb, które nic nam nie mówią.
03.06.2017 09:57
@qpen, nie strzelaj focha jak sześciolatek tylko podlinkuj źródło i będzie po temacie, proste. Ja wkleiłem skąd czerpałem info o calciopoli i uważam to za wiarygodne. Masz lepsze info, bardziej wiarygodne to dawaj.
02.06.2017 17:42
@akcza, no właśnie sam potwierdzłeś moje słowa, sprzedaż koszulki może przyczynić się do podwyższenie kwoty dopiero przy następnej umowie. A biorąc pod uwagę,że Adidas jest współwłaścicielem Bayernu to klub ma marną pozycję negocjacyjną.
Dlatego też lepszą metodą (bo bezpośrednią) "dofinasowania" klubu jest wykupienie członkostwa lub biletu/karnetu na mecze.
02.06.2017 12:48
@spepson, o tym pisałem, wszyscy kradli a kara skupiła się tylko na Juve. Jest to niesprawiedliwe ale fakt próby wpływania na obsadę sędziów pozostaje.
02.06.2017 09:50
@EclassOw, to już lepiej członkiem Bayernu zostać, zapisać się, opłacać składki itd. Kupno koszulki to raczej marny pomysł na wsparcie finansowe drużyny, kasa z koszulki idzie do adidasa głównie :).
02.06.2017 07:37
@qpen, no to skoro jesteś takim insiderem to przybliż nam te wyroki. Normalna dyskusja powinna pójść właśnie w ta stronę, bo wiesz "Nie znasz, nie siedzisz w tym" to raczej piaskownica.
Masz natomiast rację nie czytałem orzeczenia sądu, czytałem natomiast czym skutkują na podstawie artykułów prasowych choćby tutaj:
http://sport.tvp.pl/19507329/calciopoli-czy-vendetta-zwrot-akcji-po-latach
Juve został uniewinniony z tego o co został oskarżony czyli "oszustwo sportowe".
"Oszustwa sportowego" polegającego na stworzeniu wielowątkowego systemu wypaczającego przebieg rozgrywek nie było – były tylko dążenia poszczególnych ludzi, nie zawsze zgodne z przepisami prawa-cytat za tvpsport.
Juventus nie jest czysty, Moggi dzwonił z różnych kart sim i wpływał na obsadę sędziowską.
Stosując porównanie, wszyscy w lidze kradli pomarańcze niezależne od siebie ale to Juve został przypięty zarzut jakoby stworzyli mafię cytrusową.
02.06.2017 07:32
@JazGod, a co miał Brych wspólnego z meczem Barcelona-PSG w 1/8 LM?
01.06.2017 20:10
Czytać ze zrozumień trzeba. Juve ustawiało sobie sędziów na mecze i to jest fakt bo są nagrania rozmów. Sąd ich uniewinnił od "oszustwa sportowego" czyli Juve nie stworzył organizacji/systemu wypaczającej przebieg rozgrywek sportowych.
Ponad wszelką wątpliwość Juve ustawiało sobie sędziów piłkarskich, i nie tylko oni.
01.06.2017 18:18
Juventus oczywiście był winny, Moggi naciskał na osoby odpowiedzialne za delegowanie sędziów do konkretnych spotkań. Po latach wyszło to, że Juve nie był odosobnione a całą aferę nagłośnił pośrednio Inter, który praktykował to samo o co oskarżano Juve. Reasumując połowa Seria A oszukiwała stosowała praktyki niezgodne z prawem a dostało się głównie Juventusowi i to trochę na wyrost.
01.06.2017 17:22
Jeszcze niech mu Carlo wpisze klauzule do umowy, że zawsze będzie grał w podstawowej jedenastce. My go chcemy, koleś niby też chce to gdzie jest problem, że Alexisa jeszcze u nas nie ma?
01.06.2017 10:35
Podane wartości to jest szacunek, najbardziej prawdopodobna cena za klub.
Warto sobie zestawić te wartości np z wyceną największych firm na świecie. Takie MU nie byłby nawet w pierwszej 500 firm.
01.06.2017 07:59
@EclassOw, z tym że w PL to żadne wzmocnienia i wielkie transfery a jedynie przepłacani piłkarzy. Real wydawał gigantyczne kwoty za uznane gwiazdy, choć były i kiepskie transfery jak James. W Anglii w ostatnich latach nie było żadnego transferu wielkiego piłkarza, na Wyspy idzie się zarobić a nie wygrywać puchary.
31.05.2017 19:24
@ryko, bardzo dobrze, że to wkleiłeś dla leniwych wrzucam cały raport łącznie z metodologią:
https://www.footballbenchmark.com/documents/files/public/KPMG_Football_Clubs_Valuation_Report_31_05_2017.pdf
Jest to wartość klubu, upraszczając za tyle można by było kupić dany klub, choć trzeba pamiętać jest wartość bardzo szacunkowa.
31.05.2017 17:11
@bayern1987dwa, nie namieszają, co roku się zbroją i co roku odbijają się jak od ściany. Tottenham znowu odpuści LM skupiając się na lidze żeby zając miejsce dające awans do LM. W Chelsea okaże się, że zawodnicy szczyt mieli w tym sezonie a granie co 3 dni jest męczące i na wiosnę przyjdzie kryzys. Mourinho odpadnie przez spisek. A Liverpool da tradycyjnie tyłka zarówno w PL jak i LM. Guardiola w City wyjdzie z drugiego miejsca w grupie i odpadną z kimś po prostu lepszym(byle jaki zespół z Hiszpanii, Niemiec czy Włoch).
31.05.2017 16:56
Skoro jest taki wielce zdeterminowany a jego wymarzony klub(tylko do kolejnej zmiany klubu) to Bayern to co go powstrzymuje ?? Arsenal przecież z chęcią go puści do zespołu z poza PL.
31.05.2017 10:35
Sanchez nie zmieni ligi po raz czwarty na rok przed mundialem i to na klub w którym wcale nie jest powiedziane, że miejsce w składzie będzie na niego czekać. Woli wybrać bezpieczniejsze City i trenera, którego zna.
Rywalizacja w PL jest taka sama jak w BL, mistrz znany od kilku kolejek, wice tak samo, bili się o 4 miejsce, nawet spadkowicze byli znani.
23.05.2017 11:53
Sukces danego rocznika w drużynach młodzieżowych można będzie stwierdzić po tym ilu graczy przejdzie do piłki seniorskiej i się od niej nie odbije.
23.05.2017 07:52
Z Lipskiem nie będzie problemu, spełniają bardziej restrykcyjne wymagania BL to i w LM zagrają. Wypełniają wymóg reguły "50+1" czyli nie są w rękach jednej osoby. Podobne zgrzyty w sumie można by u nas znaleźć gdzie właścicielami(udziałowcami) Bayernu są Audi i Adidas, a jednocześnie te firmy sponsorują inne zespoły piłkarskie.
22.05.2017 15:19
@karl1985, niby tak ale wiemy, że jednemu i drugiemu potrafi odpalić głupawka zarówno na boisku jak i po za nim. Nie chcę żeby po przyjściu Alexisa zrobiła się jakaś wewnętrzna grupka wzajemnej adoracji. Szczególnie, że forma Vidala też nie był perfekcyjna w tym sezonie.
22.05.2017 09:33
I tego się boję, że dwóch kumpli spotka się w jednym zespole i będę mieli niezłą zabawę, zamiast skupić się nie grze.
22.05.2017 08:54
Zniknięcie z reprezentacji Ballacka to najlepsze co się Niemcom przydarzyło, Michael był hamulcowym, był dobry w 2008 a później niestety forma sportowa zjechała w dół. Z drugiej strony nie dziwię się jego frustracji, koleś nic nie wygrał w swojej karierze reprezentacyjnej, sukcesy przyszły po jego odejściu.
22.05.2017 08:26
Patrzę na te jego przerzuty i aż mi przykry, że czasami go tutaj ostro objeżdżałem jak po meczu z Porto. Wspaniały gracz. Wg mnie nieznalezienie następcy z takim podaniem jak miał Xabi będzie brzemienne w skutkach dla nas.
21.05.2017 12:13
@Adi, to Carlo mógł zasugerować jakiś transfer na pozycję Gotze, jeżeli mu go brakowało.
Broń boże nie wymagam od Bayernu wygrywania LM co sezon, bo wiem że to się zdarza raz na 10 lat ale mimo wszystko liczyłem na 1/2. Liczyłem też na PN bo to jest takie naturalne przedłużenie sezonu.
A tak dla mnie jako kibica to pod koniec kwietnia emocje się skończyły całkowicie. Plus taki, że można u rodziny trochę punktów nałapać odpuszczając oglądanie Bayernu w maju bo to są mecze o mniejszym znaczeniu niż Audi Cup na początku sezonu.
21.05.2017 12:10
@Adi, Gotze to był niewypał i zawodnik bez wpływu na grę w ostatnim sezonie Pepa, jego odejście to żaden brak. Carlo dostał kadrę, która była o odległość niestrzelonego karnego od finału LM, a do tego wygrała BL i PN z BVB, z którym teraz odpadli grając u siebie. Z BVB które w porównaniu do zeszłego sezonu było osłabione.
Do tej kadry dostał topowego SO, takiego o którego tutaj wszyscy się dopinali za kadencji Pepa. W kadrze byli/są potencjalni(albo chociaż wartościowi zmiennicy) następny Francka i Robben czyli Costa i Coman. Carlo nie sprawił, żeby któryś z nich zagrał lepiej niż w sezonie Pepa. Do tego obniżka formy Viadala, Alaby, Boatenga(kotnuzje). Thomas od roku w kryzysie i trener nie dał rady choćby zatrzymać spadku jego formy, niestety ale Thomas z meczu na mecz grał coraz gorzej.
Kontuzje były i są dalej.
Mecz z Realem jak dla mnie najlepszy, mógł się potoczyć inaczej ale potoczył jak się potoczył i dlatego dyskutuje o przeciętnym sezonie a nie dobrym sezonie.
I teraz pytanie czy trener, który w poprzednim sezonie uporczywie stawiał na jednych graczy kosztem młodych czy jakieś większej rotacji będzie na tyle elastyczny aby przeprowadzić zmianę pokoleniową u nas? Według mnie, nie.
21.05.2017 11:59
@Gordonix, a na to on miał czas od stycznia 2016 jak już podpisał umowę, mógł obserwować zespół do woli jak grał pod Guardiolą. W rundzie wiosennej poprzedniego sezonu doskonale było widać czego brakuje zespołowi i co należy poprawić zarówno w kwestii sportowej jak i medyczno-rekonwalescencyjnej.
21.05.2017 11:38
@lokus, tak Thiago wszedł poziom wyżej ale to "wina" tego, że Hiszpan miał wreszcie sezon bez poważnego urazu.
21.05.2017 10:35
Słabiutki sezon, niestety. Dużo nietrafionych decyzji Carlo, które wprawdzie mogły wypalić ale nie wypaliły. Decyzji takich jak: stawianie na Lewego to działało dopóki Robert frajejsko się nie przewrócił, brak wystawiania młodych itd..
Dostał zespół, który wymagał poprawek a na dzień dzisiejszy zespół potrzebuje już rewolucji. Żaden piłkarz nie wspiął się na poziom wyżej, nie rozwinął. Boli tym bardziej, że to ostatni sezon naszego kapitana i skończył się on dla niego w kwietniu.
Najgorsze w tym jest to, że po roku nie jestem w stanie pokazać jakiegoś meczu naszych i powiedzieć, "chciałbym że tak grali cały czas", oprócz kilkudziesięciu minut w dwumeczu z Realem to gra była co najwyżej dobra.
21.05.2017 08:55
Mam złą informację dla agenta Toure, Yaya nie tylko nie pasowałby do Bayernu ale również nie pasowałby do żadnego innego zespołu z BL. Tutaj się biega i walczy przez 90 minut, dreptanie w środkowym kole przez cały mecz to nie jest gra w piłkę nożną.
19.05.2017 13:48
http://soccerly.com/article/soccerly/toni-kroos-blames-guardiola-for-improving-his-football
Wypowiedź Kroosa na temat Guardioli cytuje "moje odejście nie miało nic wspólnego z Guardiolą".
Wina Guardioli może być taka, że swoją magią i mitycznością nie sprawił, iż Kroosa nie chciał grać za darmo dla Bayernu.
19.05.2017 13:44
O micie intensywności PL to się już Guardiola wypowiedział. PL jest atrakcyjna do oglądania (po warunkiem że grają zespoły z miejsc 1-7) natomiast sportowo to jest to średniak.
Dziwię się wypowiedziom Kloppa, miał komfortową sytuację w tym sezonie(nie grał w pucharach) a mimo to poniżej oczekiwań a przynajmniej gorzej niż Brendan.
19.05.2017 08:57
Koszulki super. Koszulka w zestawieniu z spodenkami koszmarne i pidżamowate. No ale jak się co roku puszcza nowa kolekcją na mecze domowe, wyjazdowe, LM,trzeci komplet, komplet na jesień,komplet na mecze towarzyskie w lutym to z czasem brakuje pomysłów. Taki rynek niestety.
18.05.2017 12:32
Ależ on walczy o wysoką tygodniówkę w Arsenalu.
18.05.2017 12:06
No jeżeli pomysłem Carlo na zmianę warty w Bayernie jest sprowadzanie rezerwowych Realu to ja podziękuję temu trenerowi.
Na szczęście to plotka.
18.05.2017 08:38
Trzeba mieć zaćmę w głowie aby nie widzieć dlaczego młodzież u vG grała a dlaczego nie gra teraz i nie stanowi o sile Bawarczyków. Tamten Bayern to był poziom dzisiejszego Napoli. Tamten Bayern miał olbrzymie problemy kadrowe, oprócz kilku topowych graczy mnóstwo szrotu, nazwisk nie będę przypominał bo można drgawek dostać. W takiej sytuacji łatwo się wprowadza młodych.
Bayern dziś to inny zespół inna polityka. Młody musi od razu wejść na wysoki poziom, nie ma miejsca na kilkutygodniowe przestoje. Guardiola coś tam próbował z młodymi ale widać, że Carlo nie będzie czekał aż któryś zatrybi i stawia na graczy, którzy poniżej jakiegoś poziomu nie zejdą. Szkoda, że Włoch częściej nie wystawiał Comana (nawet jako napastnika), Kimmicha czy Renato, może dziś byśmy mówili, że któryś zrobił olbrzymi postęp. A tak zostajemy z nieobsadzonymi pozycjami (zawodnicy zakończyli karierę) i nieogranymi młodymi.
16.05.2017 13:11
Te 100 mln to nie jest kasa dodatkowa, do tej pory Bayern dostawał 70mln za sezon więc podwyżka jest o 30 mln. W Anglii w tym sezonie najlepsi dostają około 150-170 mln ale funtów za sezon.
15.05.2017 13:40
@josh1982, jak nie wrócimy do kwietnia to nie wyciągniemy wniosków jak nie wyciągniemy wniosków to w przyszłym sezonie znowu wyjdziemy z drugiego miejsca w grupie LM i już możemy nie mieć farta w losowaniu i zakończyć sezon na początku marca.
Wczorajszy mecz to super widowisko, zgadzam się i trzeba o tym mówić w ramach reklamy BL, ale kompletnie bez znaczenia dla nas, 4 graczy, którzy wczoraj zagrali raczej nie zobaczymy w przyszłym sezonie, takiego ustawienia obrony też już nigdy nie zobaczymy.
14.05.2017 11:47
Szkoda, że tej "woli walki i determinacji do samego końca" nie pokazali wystarczająco w kwietniu.
14.05.2017 11:10
Ten mecz to kapitalna reklama BL, szkoda tylko że dla nas sezon skończył już w zeszłym miesiącu. Dla mnie emocje w tym spotkaniu na poziomie Audi Cup.
13.05.2017 22:00
@Marienplatz, ale jaki błąd? wyobrażasz sobie rok temu, że kupujemy 3 skrzydłowego na lewą stronę? Przecież Dembele odpalił w BVB bo trafił na trenera, który na niego postawił kiedy Reus, Schurrle i Gotze były kontuzjowani albo bez formy. Demebele miał fart, że dostał szansę od losu (pech rywali) i ją wykorzystał stąd jego dzisiejszy poziom. W Bayernie by przesiedział sezon na ławce jak Renato i dziś byś czytał plotki o wypożyczeniach.
12.05.2017 09:32
@karl1985, niby tak ale jesienią z nami wygrali bezapelacyjnie a na wiosnę w PN też nas pokonali, w LM dotarli tam gdzie my ale przynajmniej swoją grupę wygrali. Wg mnie jest grupa najlepszych zespołów w Europie i my w niej jesteśmy (jeszcze) za to na pewno wypadliśmy z pierwszej trójki.
12.05.2017 09:11
@DieRoten, no właśnie w tym objawia się ta "lepszość". Nie patrz tylko na pierwszą jedenastkę ale na cały zespół (trenerzy, rezerwowi, sztab medyczny), oni wszyscy pracują na sukces.
Wypowiedz Uliego oczywiście z tyłka. Lepsze od nas jest tez Atletico, które wyprzedziło nas w grupie, na pewno gorsza nie jest Barcelona a i BVB też trzyma nasz poziom.
12.05.2017 08:07
Rola trenera jest m.in. taka żeby takie sytuacje gasić w zarodku. Boateng był kontuzjowany, sporo spotkań opuścił i jeżeli taka plotka się pojawia i jest prawdziwa to mamy duży problem bo możemy stracić zawodnika, który jak jest zdrowy to jest zdecydowanie lepszy od Martineza.
11.05.2017 14:04
@Kimas, oczywiście, że nikt nie da gwarancji wygranej w LM :). Carlo postawił na starą gwardię i jednocześnie vabank licząc, że to zatrybi i tak naprawdę niewiele zabrakło a dokładnie drugiego gola Vidala a później się posypało wszystko dokumentnie. I to byłby dobry pomysł jakby wypalił, niestety nie udało się i teraz jest duża dziura, tz. starzy odchodzą na emeryturę a młodzi cały rok przesiedzieli na ławce bo z nich Carlo nie korzystał i jeszcze teraz dochodzi ta plotka z Boatengiem. Nie ma znaczenia czy to miejsce mu się należy czy nie, trener ma tak to ustawić aby ten co ławce siedzi nie czuł złości i tego że jest niesprawiedliwie traktowany.
Reasumując, Carlo jako zadaniowiec na jeden sezon na gotową kadrę jest ok ale nie wierzę w jego umiejętność zbudowana zespołu.
11.05.2017 13:51
Nie płakałbym za Jeromem ale niestety z SO mamy tylko Hummelsa. Javi to niestety tylko momentami dobry SO do tego łapiący często urazy a na DM się nie nadaje bo brak mu rozegrania jak u Alonso.
W ostatnich sezonach mieliśmy światowego SO był nim właśnie Boateng, co się stało, że teraz są plotki o odejściu?
Co się stało, że kupujemy młodego za 35 mln i już są plotki o jego odejściu? Kto go sprowadzał?
Dlaczego młody Kimmich i Coman w zeszłym sezonie dawali nadzieje, że będą świetnymi piłkarzami a dziś nikt ich nie bierze pod uwagę przy ustalaniu jedenastki?
Dlaczego żaden piłkarz (prócz Thiago ale to zasługa braku poważniejszych urazów) nie zrobił kroku na przód w rozwoju? Gdzie forma Alaby, Thomasa, Vidala, Boatenga?
I na końcu dlaczego z drużyny, która w zeszłym roku otarliśmy się o finał LM w tym sezonie staliśmy się zespołem, który potrzebuje rewolucji kadrowej a nasz kapitan po kilku miesiącach pracy z Carlo ogłasza, że kończy karierę?
11.05.2017 12:57
Matko Boska padają jak muchy.
10.05.2017 18:59
Verratti? To nie ten piłkarz co zasady Fair Play ma głęboko w tyłu i mimo, że zawodnicy obu drużyn stoją to on strzela gola? Albo ten co ostatnich minutach meczu LM bezsensownie fauluje bramkarza Barcelony na własnej połowie po czym Barcelona strzela zwycięskiego gola po podaniu z tego rzuty wolnego.
Oferty Bayernu to on długo nie zobaczy, ale jak zrobi print screeny to wnukom pokaże, że kiedyś był w medialnym kręgu zainteresowań wielkich klubów.
10.05.2017 08:04
Bardzo nieodpowiedzialne zachowanie. Szczerze powiem, na niego też bym poszukał kupca.
09.05.2017 21:13
@HejaBVB, dzięki za przybliżenie sytuacji. Ja oceniam pracę TT z punktu widzenia sportowego bardzo wysoko. W sezonie pokloppowym rekord punktowy, teraz po stracie 3 kluczowych graczy plus kolejnych 3 bezformy/kontuzja(Reua, Gotze, Schurle) też wysoko w tabeli. I moim zdaniem gdyby nie bomba przed mecze z Monaco to by BVB przeszło Francuzów
Jak naprawdę rozgrywano zakulisowe sprawy możemy się nigdy nie dowiedzieć.
Rozegranie meczu z Monaco dzień później to był głupi pomysł i trzeba było oponować z całej siły chociażby na pokaz. Przecież ranny został podstawowy gracz. Mecz z Monaco był spokojnie do wygrania w normalnych okolicznościach (karny z dupy, pierwszy gol dla Monako z gigantycznego spalonego, drugi go samobójczy wydaje się, że po faulu a Piszczek chyba raczej był myślami gdzieś indziej).
A tak na marginesie jestem chyba jedyny, który nie zachwyca się drużyną Monaco.
08.05.2017 12:02
@marioashford, szansę do kierowania grupą ludzi dostał w Padernborn i odbił się od ściany. Effe przy całym szacunku dla jego kariery zawodniczej nie nadaje się póki co na takie stanowisko. Nie potrzeba nam konfliktowej osoby w zespole.
08.05.2017 09:37
@luu1986, nie szejkodolary a po prostu dolary. Lewy nie przyszedł za free do Bayernu gdybyśmy byli na poziomie TSV, Ronaldo nie przeszedł by do Realu gdyby nie był to bogaty klub itd.
08.05.2017 08:51
No to jeszcze niech Lothar zgłosi swój akces do tego stołka i mamy komplet ludzi, którzy łażą po mediach i wygadują rzeczy w stylu "wiem wszystko o niczym".
08.05.2017 08:36
Słaby mecz w końcówce przeciętnego sezonu. Jeżeli wystawienie Rafinhi i Costy miały zachęcić potencjalnych kupców to efekt będzie na pewno odwrotny.
Czekam na poważne wzmocnienia a nie gwiazdeczki z weekendowej ligi angielskiej co by tutaj przyszły sobie do emerytury dorobić.
07.05.2017 09:13
@Globin a co tu tłumaczyć, nasz sztab medyczny jest bardzo słaby, nie potrafi przygotować piłkarzy po kontuzji, walczył z tym Pep ale mu nie wyszło, obecność sławnego doktora Mullera nie ma żadnego na czas rekonwalescencji.
Alexis jakby chciał sukcesów to po tym jak się odbił od Barcelony nie wylądowałby w "umieralni" tz w Arsenalu. Nie sądzę też aby zarząd wydał tyle pieniędzy na gracza, który przyjdzie tu na ostatni kontrakt w karierze.
Edytowano : 2017-05-06 13:11:43
@Globin a co tu tłumaczyć, nasz sztab medyczny jest bardzo słaby, nie potrafi przygotować piłkarzy po kontuzji, walczył z tym Pep ale mu nie wyszło, obecność sławnego doktora Mullera nie ma żadnego wpływu na czas rekonwalescencji. Nasi piłkarze wiecznie łapią urazy tuż po niby wyzdrowieniu.
Alexis jakby chciał sukcesów to po tym jak się odbił od Barcelony nie wylądowałby w "umieralni" tz w Arsenalu. Nie sądzę też aby zarząd wydał tyle pieniędzy na gracza, który przyjdzie tu na ostatni kontrakt w karierze.
06.05.2017 13:10
Negocjuje ale z Arsenalem przedłużenie, stąd plotki o Bayernie w celu podbicia tygodniówki. Za rok MŚ wątpię aby zmieniał komfortowy Londyn gdzie jest gwiazdą nr 1 i może przygotować formę na mundial, na Monachium gdzie nie będzie miał z marszu miejsca w jedenastce a i potencjalną kontuzję tutaj mu nie wyleczą.
06.05.2017 12:18
Statystycznie za około 5 lat.
06.05.2017 12:14
@Prezes42, tylko pamiętaj jak działa rynek, po takiej sprzedaży Comana każdy zawodnik, którego chcielibyśmy kupić będzie droższy, bo sprzedające wie, że mamy kasę z transferu, potrzebujemy skrzydłowego pilnie.
Dlatego Uli powtarza cały czas, że może coś kupimy, że nie ma pośpiechu, że kadra kompletna itd. Nie ma potrzeby podkopywać sobie pozycji negocjacyjnej.
02.05.2017 12:38
@gregor, teraz tak:) ale jak Sane odchodził to był taką samą niewiadomą jak teraz Coman, coś tam umiał coś tam pokazał ale nikt nie wiedział czy coś z tego będzie.
Będę się upierał, że zmarnowaliśmy rok Comanowi w jego rozwoju.
02.05.2017 11:45
A później płacz jak to kolejnego młodego z BL wyrywa City. Bo przecież płaczecie, że ten Sane to mógł Bayern kupić ? Z Comanem jest taka sama historia, on musi grać a że potrafi pokazał rok temu no ale jak trener się upiera w wystawianiu wiekowego Francka to nie ma się co dziwić, że wyniki są jakie są.
02.05.2017 11:27
Koszmarne te spodenki jak bokserki jakieś. Interes musi się kręcić, co roku nowy zestaw strojów inny na BL inny na LM. Czekam aż wpadną na pomysł, że raz w sezonie zagrają w jakimś zupełnie innym komplecie i ten unikalny wzór będzie w sprzedaży za dużo większy hajs niż podstawowe wzory z danego sezonu.
01.05.2017 09:12
Dawać go na środek, razem z Alabą, które też chce grać w pomocy do tego Kimmich, którego Carlo namiętnie ustawia w środku mimo, że ma być następca Lahma. A jak wisienka na torcie Thomas jako podwieszony napastnik. Normalnie dream team.
30.04.2017 13:52
A coś z tym mrozem może być :), z Bate u nich porażka, z Rostovem porażka, z Szachtarem zimą remis, wygrana z CSKA tylko 1:0(gol z karnego) a raz 3:1.
30.04.2017 10:21
Gratulacje dla zespołu, mistrz to zawsze mistrz. Co do jakości rywali w BL, nie są oni słabi, odnoszę wrażenie, że część zespołów odpuszcza mecz z nami. Nie kalkuluje im się dawać z siebie wszystko w meczu z Bayernem, kiedy można i tak przegrać a do tego nałapać kartek czy kontuzji. Mecz z Bayernem jest tak samo punktowany jak mecz z innym rywalem a punkty wyrwać Bawarczykom dużo trudniej.
30.04.2017 08:46
@kibic11, świat nie dzieli się na zwolenników i przeciwników Pepa. Widzę doskonale wady Pepa ale doceniam co zrobił dla zespołu. Po tym sezonie szczególnie widać dysproporcje w jakości i wynikach, niestety.
29.04.2017 10:58
@Kalo a gdzie tu bezsens? Akurat w wypowiedzi Hoerwicka to ma sens bo geniusze często są nierozumiani przez otoczenie, są trudniejsi we współpracy, nie potrafią swoją wizji przekazać, widocznie taki był Pep wg Hoerwicka.
29.04.2017 09:40
@kibic11 a mimo to zalogowałeś się w sobotę z rana i podzieliłeś się tą swoją pisarską bezradnością. Gratulujemy.
29.04.2017 09:16
A czy Kimmich nie mógł tym PO zostać już w tym sezonie? Fakt odejście naszego kapitana na emeryturę był znany dużo wcześniej. Lahm w tym sezonie parę razy odpoczywał na ławce nie można były Kimmicha tam wypróbować? Carlo zmarnował rok młodemu Niemcowi rzucając go po całym boisku tylko nie PO a teraz oświadcza, że to nasz PO na przyszły sezon.
Wcale bym się nie zdziwił jakby Kimmich nie wypalił po roku pałętania się na ławce.
Carlo miał 3 młodych perspektywicznych graczy w składzie nie umiał skorzystać z żadnego z nich, zmarnował im rok kariery.
29.04.2017 09:15
Jedno Pepowi można przyznać, kiedy okazało się, że zarząd nie da mu takiej kontroli nad zespołem jakiej oczekiwał to grzecznie zabrał zabawki i poszedł gdzieś indziej nie paląc ziemi, nie robiąc kwasu.
A my sobie poczekamy kolejną dekadę do kolejnego zwycięstwa w LM.
29.04.2017 08:47
To trener mówił, że nikogo nie potrzebuje. Zmiennik dla Lewego jest, to Thomas i na upartego Coman ale żeby mieć taki wariant to trzeba go wypróbować. Nie są to wymarzone warianty ale możne było je zagrać. A tak Thomas bez formy od 12 miesięcy, to jest niebywałe jak zawodnik bez większych urazów traci cały swój dar gry i sztab szkoleniowy nie potrafi chociaż w połowie przywrócić dawnego Thomasa. Coman nie został ani razu porządnie sprawdzony,pomijam kuriozalny fakt niewykupienia go przez ten cały rok. Nie jest przyjemnie pracować kiedy nie wiesz czy przedłużą ci umowę a do tego dostajesz mało szans na wykazanie się.
Ribery na początku sezonu mówił o znakomitej atmosferze i tego, że pierwszy raz od czasów Juppa zagra na 150%, że dzięki Carlo pokaże swoje mocne strony. Gdzie ta cała sielanka zniknęła?
28.04.2017 11:14
Juventusowi brak konkurencji w lidze nie przeszkadza a konkurentów to ma słabszych niż Bayern.
Co roku są robione transfery choć nie ulega wątpliwości, że teraz trzeba większą liczbę graczy kupić.
Nie wiem tylko czy jest sens bo Carlo mając cały sezon nie potrafił zrobić z Comana i Costa chociażby wartościowych zmienników, nie znalazł miejsca i formy dla Thomasa a z Kimmich z obiecującego chociażby zapachajdziury stał się pierwszym na sprzedaż.
Linia obrony mimo że bogatsza o topowego SO dalej popełnia błędy, Alaba nie zrobił żadnego kroku na przód i ze znakomitego LO stał się dobrym na każdą pozycje ale zbyt przeciętnym na Bayern.
Vidal na pewno nie gra jak w zeszłym sezonie, młody Renato nie dostawał szans(może jest kiepski nie przeczę ale gdzie był w takim razie Carlo jak go kupowali).
Sezon stracony w głównej mierze przez trenera. Włoch miał pół roku na obserwację drużyny zanim ją przejął. Nie poprawił zespołu w żadnym elemencie. Nie wprowadził żadnego młodego, żaden gracz nie poczynił kroku do przodu (forma Thiago i jego kapitalna gra to głównie zasługa tego, że wreszcie nie ma kontuzji).
Odpadamy z PN u siebie po 90 minutach z zespołem z którym wygraliśmy w zeszłym roku w finale, a trzeba podkreślić, że BVB w tym sezonie tylko chwilami przypominał zeszłoroczną Borussię.
Włoch nie wygląda na kogoś kto by miał pojęcie jak przebudować zespół. Tegoroczny Bayern to był zespół z potencjałem przynajmniej na 1/2 LM i zdobycie BL i PN.
28.04.2017 09:25
Pytanie czy Carlo to odpowiednia osoba na ten czas? Pisząc "ten czas" mam na myśli przebudowę.
Podsumowując sezon.
Na plus:
-forma Thiago dla mnie zawodnik sezonu,
-sfg, rzuty rożna i wolne stały się groźne w naszym wykonaniu
Na minus:
- Carlo dostał znakomity zespół uzupełniony o najlepszego SO w BL, z młodymi, którzy dobrze rokowali. Zawodnicy były pozytywnie naładowani po zeszłym sezonie, bo widzieli jak niewiele brakowało do awansu do finału LM. Niestety Włoch poszedł na łatwiznę i ogrywał tylko jedną wiekową jedenastkę. Wynik tego jest taki, że młodzi są wk.rwieni a starzy idą na emeryturę. Jak to możliwe, że taki Coman ciągle nie wie jaka będzie jego przyszłość, na pewno mu to pomagało w grze i nie plątało nóg.
-pomysł Carlo na grę. Mieliśmy być bardziej elastyczni w ataku, nie byliśmy, odporni na kontry-nie byliśmy.
-oparcie gry na Lewandowskim. Jak dla mnie kluczowy błąd, w Bayernie strzelanie goli od dawna jest rozłożone na kilku graczy. W tym sezonie wszystko było uzależnione od Lewego, jak Robert nie strzelał to szło gorzej.
Sezon przegrany w sposób frajerski. Frajerska kontuzja Lewego (połasił się na karnego i zbyt sugestywnie chciał pokazać, że należy się karny), frajerskie odpadnięcie z Realem (ani ten Real jakiś znakomity ani dobrze nie zagrał), no i frajerstwo wczoraj.
Na koniec pytanie do was czy jest jakiś mecz z tego sezonu o którym można powiedzieć "tak to było takie 90 minut jakie Bayern ma grać żeby wygrać tryplet" ? Bo ja po za pojedynczymi kwadransami nie zauważałem takiego meczu.
27.04.2017 08:18
Nie opuści PL. Te wszystkie przecieki służą tylko temu aby podbić tygodniówkę, jest o co walczyć bo to będzie ostatni jego poważny kontrakt. Jedyne co go do Bayernu może przekonać to Vidal i mam cichą nadzieję, że tego nie zrobi.
26.04.2017 10:56
@danjel, przede wszystkim swissramble.blogspot.com oraz ich tt plus coroczny raport Deloitte(wychodzi w styczniu).
24.04.2017 18:19
@Rufus, no oni tak działają, zresztą pobyt w drugiej lidze plus mała medialność zespołu nie pomaga. Przychody z dnia meczowego to jakaś kpina u nich, sponsorów to nie przyciąga. Te mega sprzedaże to również piłkarze ze stajni Mendesa(Falcao, James) więc różnie tam z rozliczeniami.
24.04.2017 18:04
@Rufus, Monako niestety musi sprzedawać piłkarzy inaczej będzie grubo pod kreską. Jest to zespół z bardzo małym przychodem(około 60 mln euro, Bayern 450 mln euro) i jednocześnie wydający około 107% procent swoich przychodów na pensje zawodników (Bayern wydaje 45% swoich przychodów na pensje). Tylko sprzedaż zawodników ratuje im budżet.
24.04.2017 17:47
Wspaniałym uwieńczeniem byłby finał LM. Zdobycie PN to ostatnia szansa aby ratować ten sezon przed tym żeby nie stał się najgorszym od sezonu 10/11.
24.04.2017 17:26
Anglik opuszczający dobrze płatną, bezstresową robotę w topowy klub swojej najbardziej medialnej ligi świata dla gry w Niemczech. Chciałbym to zobaczyć.
24.04.2017 13:25
No i co z tego, że mieli więcej sytuacji? Nie potrafili wykorzystać więc nie byli lepsi.
"zaś Manuel Neuer po raz kolejny bronił świetnie" no i własnie dlatego Real nie był lepszy. Drużyna to 11 piłkarzy a nie tylko 10 bez bramkarza.
Bardzo bym chciał zobaczyć poprawny screen z tej sytuacji spalonej przy drugiej bramce dla nas.
Ja do sędziego ma pretensję tylko za gol na 2:2 Ronaldo i kartkę dla Vidala. Dlaczego? Bowiem te sytuacje można było spokojnie poprawnie zinterpretować bez VAR, reszta spornych sytuacji wymaga analizy, która obecnie jest niedostępna w trakcie meczu.
Karny z kapelusza dla Vidala nie wpłynął na rywalizację, nie skutkował zmianą wyniku.
23.04.2017 12:36
Jeżeli Robbena ominął kontuzję to prawe skrzydło na przyszły sezon jest, gorzej z lewym tutaj dziurę mamy.
@akcza, "Prawda taka, że Real rozjechał nas jak chciał" hmm czyli Real chciał aby po 180 minutach gry było 3:3 i dogrywka.
23.04.2017 09:47
Fatalny? Raczej nie. Przeciętny, tak. Zobaczymy czy to jednorazowy przypadek czy zwiastun trendu. Przyczyny odpadnięcia BVB i Bayernu nie są w 100% sportowe. S04 też wyrobiło normę dochodząc do 1/4. Gladbach miało potencjał żeby dojść dalej ale pechowo wylosowało S04. W przyszłym sezonie zobaczymy jak da sobie radę RB w LM. Myślę, że nie będzie to pokaz frajerstwa jaki co roku serwuje nam Leverkusen.
22.04.2017 09:11
@bayernetmilan, zapytam z ciekawości, co nie jest obiektywnego w pisaniu o bezsprzeczynych błędach sędziów? Który dobry zespół wygra z drugim dobrym zespołem w przypadku gdy traci zawodnika?
21.04.2017 22:15
@Reeken, bez obrazy ale to głupie co piszesz "ale nie dziwi mnie to losowanie, bo jakby mogło być inaczej". Przecież w 1/4 i Real i Barcelona wylosowały najgorzej, więc jak możesz sugerować ustawienie losowania w 1/2. Dla Realu Atletico to najgorzej jak mogli trafić. Atletico wie jak z nimi grać umie z nimi wygrywać. No i najważniejsze, Monaco to najsłabszy półfinalista w tym gronie, i to zdecydowanie. Każdy chciał na Monaco trafić, każdy z pozostałych uczestników ma żelazną obronę a nie to co City czy BVB z "asystującym" Piszczkiem.
21.04.2017 12:48
@DieRoten, za to wiemy jak sobie "poradził" 8 kwietnia u siebie z Atletico.
21.04.2017 12:38
@Reeken, jakie ty pary 1/2 LM proponujesz tak żeby nie było hiszpańskiej drużyny w finale?
21.04.2017 12:34
Zmiennikiem Lewego powinien jakiś młody Niemiec z obyciem w BL(bo to głównie w lidze będzie ogrywany) a nie emeryt z wysoką pensją, który nigdy w BL nie grał a niemieckiego liznął tylko tyle co Oezil na niego przeklną na treningu.
21.04.2017 12:29
Jestem za, młodzi, perspektywiczni, niewypaleni, na pewno dadzą z siebie wszystko bo to przecież nie będzie ich ostatni poważny kontrakt przed emeryturą.
Mam nadzieje, że Bayern nie stanie się śmietnikiem najlepszych klubów i nie będzie ściągał graczy, którzy tam już swoje zrobili bądź którzy w wielkich klubach nie dali rady jak Alexis.
21.04.2017 12:15
@JazGod,ty nie krytykowałeś sędziów tylko wynajdywałeś różne teorie, że ci sędziowie specjalnie tak gwiżdżą dla kogośa ta słynne "przekładanie wajchy przez DFB" a to ciągnięcie przez UEFA hiszpańskich drużyn. A ten nasz dwumecz pokazuje dokładnie to co wielokrotnie pisałem, sędziowie mylą się po równo w obie strony. Różnica taka, że Real wykorzystał swoje "prezenty" a my w pierwszym meczu nie bardzo.
21.04.2017 07:32
Pierwszy mecz przegraliśmy 2:1 a drugi wygraliśmy 1:2, po 180 minutach był remis i to mimo że 1/4 tego dwumeczu graliśmy w osłabieniu. Real miał więcej okazji ale piłka nożna to nie siatkówka gdzie każda akcja jest punktowana. Gol z ewidentnego spalonego zakończył dwumecz. Czy byśmy wygrali? Nie wiem, wiem natomiast tyle, że var musi wejść od przyszłego sezonu inaczej nie ma co brać udziału w LM bo ma to coraz mniej wspólnego ze sportem.
19.04.2017 11:13
Gigantyczne błędy sędziów i to praktycznie w każdym meczu fazy pucharowej LM. Tegoroczna edycja kompletnie wypaczona.
Sportowo Real może w całym dwumeczu wyglądał trochę lepiej ale odpaść w takich okolicznościach jak wczoraj to chyba gorsze niż utrata gola w ostatniej minucie. Szkoda, że tacy gracze jak Lahm czy Alonso pożegnali się z LM takim meczem.
Gigantyczne brawa dla zespołu i trenera za postawę wczoraj szczególnie w drugiej połowie i dogrywce.
Sezon się skończył dużo szybciej niż myślałem.
19.04.2017 09:03
Przecież co roku przychodzi klasowy gracz: Gotze, Thiago, Lewy, Benatia, Hummels, Vidal, Costa. Na papierze to mega wzmocnienia a że nie każdy wypalił to już inna sprawa. Nikt nie powiedział, że KdB by u nas wypalił, pewnie łapał by urazy częściej niż w City.
18.04.2017 13:06
@niszczyciel, najpierw dowiedz się czym się różni zysk od przychodu zanim napiszesz komentarz o sknerach.
Ludzie umieją się zalogować na stronę a nie rozróżniają podstawowych pojęć ekonomicznych.
18.04.2017 12:46
Nie oszukujmy się, na tę chwilę mamy słabszy zespół niż Real, awans byłby dużą niespodzianką. Pisząc zespół mam na myśli nie tylko pierwszą jedenastkę ale całe struktury: zarząd, sztab, a przede wszystkim sztab medyczny. To co się dzieje w Bayernie od lat to kabaret jeżeli chodzi o leczenie zawodników. Nic dziwnego, że Pep się ostro wk..rwiał. I widać, że nie ma znaczenia czy jest słynny doktor Wohlfahrt czy go nie ma, nic jego osoba nie wnosi do rekonwalescencji poszczególnych graczy.
17.04.2017 09:34
Czy w zespole oprócz Roberta "nie umiem upadać przy zwykłym faulu" Lewandowskiego nikt nie umie karnych strzelać? Kto wyznaczył do tego w tak ważnym meczu gościa, który jest w gorącej wodzie kąpany i daje się sprowokować nawet jak mu się zamek w kurtce zatnie?
Real spokojnie nas wyczekał i zrobił swoje. Zagraliśmy średnio w pierwszej połowie i słabo w drugiej. Kartki dla Martineza w 100% słuszne. To wszystko boli tym bardziej ponieważ Real wcale nie jest jakiś kosmiczny, ot zwykły poukładany zespół, żaden galaktyczny poziom.
I w sumie właśnie dlatego mamy jeszcze minimalną szansę awansu bo ten Real nawet w przewadze nie umiał dobić przeciwnika.
Co do Thomasa, to chyba lepiej było zagrać bez niego w dziesięciu wtedy by nie było strat piłki spowodowanych, że Mueller był wiecznie zaskoczony mocniejszym podaniem. Zarząd musi się zastanowić na jego przyszłością, w takiej formie i dyspozycji nie jest potrzebny nawet na ławce.
To jeszcze nie czas na podsumowanie sezonu ale boję, że sezon się dla nas skończy w przyszły wtorek. Kibice Bayernu nie są przyzwyczajeni do opadania z LM w połowie kwietnia.
13.04.2017 08:26
No to bez Roberta, mam nadzieje, że to nie zaskoczyło Carlo i trenowali ten wariant do weekendu.
12.04.2017 15:42
Wczoraj liczyłem, że słabszy chociaż trochę utrudni życie faworytowi a tu nic takiego się nie stało. Juventus już w 1/2 LM, bez wysiłku. Nam dużo łatwiej by się grało z taką zbieraniną katalońską niż z dobrze zorganizowanym Juventusem, który do tego w rewanżu sobie odpocznie.
12.04.2017 07:07