DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Rizzitelli Strona 9

A czy ta kontuzja Roberta to trochę nie jest jego niefrasobliwość przy upadku? Faul był ewidentny, ale za każdym razem jak oglądam powtórkę to odnoszę wrażenie, że Robert mógł inaczej upaść (dziwnie się obrócił w powietrzu), jakoś zamortyzować.

11.04.2017 15:44

@Rufus87, to nie trik to strategia całego MU, która działa. Te ich transfery są głośne właśnie po to aby być cały czas wśród najlepszych zespołów (bo przecież skoro sprowadzają najdroższych piłkarzy to musza być najlepsi). A że strategia działa to widać po wynikach finansowych. Gdzieś nawet przeczytałem plotkę, że MU chciała dać za Pogbę tyle aby był to najdroższy transfer.

10.04.2017 12:30

Ma rację, Renato wybrał topowy zespół, gdzie ma mniej szans na grę. Jakby wybrał średniaka angielskiego np MU to pewnie by miał więcej minut. W MU jest półtora światowego gracza (bramkarz i wiekowy Ibra) więc by się wpasował bez problemu w tą kadrę przepłacanych średnich grajków. Kto wie może nawet by wyrósł na lidera.

10.04.2017 11:46

@Bayern022, najmocniejszy przez te kilka wiosennych miesięcy bo później kontuzje Bastiana nie pozwoliły mu wrócić do formy a i Martineza nie omijały poważne urazy. W kolejnych sezonach środek pola się ustabilizował a kontuzje zaczęli łapać SO. Powrót Martineza na jego nominalną pozycję jak najbardziej właściwy, Hiszpan jest może genialny w przecinaniu akcji natomiast kiepsko u niego z rozegraniem.

10.04.2017 10:09

I nagle ten bezsensownie/wbrew logice "przestawiony" Martinez z DM na SO przez Guardiole okazuje się naszym najlepszym środkowym obrońcą :).
Szczerze mówiąc dla mnie środek Boa-Javi czy Javi-Hummels czy Hummels-Boa to ta sama jakość a przynajmniej bardzo podobna jakość. Ważne, że Boa zagrał z BVB więc miał przetarcie.

10.04.2017 06:59

Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu, nawet nie daliśmy się rozpędzić BVB tymi dwoma szybkimi golami. Później BVB już nie grało na 100% ale to cała zasługa naszego początku. Mecz w PN będzie zupełnie inny, przede wszystkim inny poziom motywacji u BVB dojdą gracze, nie będzie takiej młodzieży jak wczoraj.

Dziwnie spokojny jestem przed meczem w LM.

09.04.2017 09:44

Eleven w kablówkach odblokowali na weekend w ramach promocji, liczą że ktoś wykupi pakiet na mecz Real-Barcelona.

08.04.2017 17:10

To wszystko się okaże w tym miesiącu, wystarczy odpaść z Realem(co przecież nie jest jakąś fantastyką) i przegrać pod koniec kwietnia z BVB w PN, żeby określić ten sezon mianem najgorszego od lat.
Na razie nie ma co się podniecać choć apetyty drużyna dobrą grą nam narobiła.

07.04.2017 18:16

@Kimas, akurat BVB może się skupiać na LM w lidze mają bezpieczne przynajmniej 4 miejsce. My natomiast jak sobie zaserwujemy drugą porażkę z rzędu(z mocnym zespołem) to będzie nerwowo przed Realem. Zaraz by się zaczęło podliczanie jak nam idzie z drużynami z czołówki tabeli (BVB, Hertha, RB, Hoffe, Koln) i wyjdzie, że bilans średnio korzystny.

07.04.2017 12:15

@Kimas, zarówno Sport1 jak i TZ poddają pod wątpliwość czy Manu zdąży na Real. Pytanie na ile to pisanie byle pisać a na ile coś wiedzą.

07.04.2017 09:19

Jeżeli faktycznie Neuer ma być niegotowy na Real to z BVB trzeba zagrać normalnym silnym składem (1-2 zmiany max), trzeba się zgrywać ze Svenem na bramce, który nie pomoże przy pressingu rywala jak i nie skasuje szybkiej kontry.

07.04.2017 07:58

Ja bym ze składem nie kombinował, nie ma pewności, że Neuer wróci na LM. Wobec tego niech Sven zgrywa się z tą obroną co ma grać z Realem.

06.04.2017 20:41

Lewy na tt poinformował, że wszystko ok i jest gotów.

06.04.2017 13:35

A tymczasem Lewy kończy trening z jakimś urazem.

06.04.2017 12:42

@Kimas, i te wyjścia przy naszej wysokiej grze(na szczęście nie tak wysokiej jak za Pepa) są kluczowe. Przy pressingu przeciwnika, zagranie do Svena będzie się kończyło nerwowym wybiciem.

06.04.2017 11:04

A co Neuerem? Będzie gotowy na 100% na BVB? Akurat bramkarza najtrudniej u nas zastąpić. Sven nawet nie jest w pobliżu klasy Manu i do tego kompletnie nie pasuje do naszego stylu grania, stoi zbyt głęboko, nie wychodzi do piłek wrzucanych za obrońców (stąd też dobra okazja dla Hoffe w pierwszej połowie).

06.04.2017 09:43

Od kiedy 2:4 to deklasacja? W takim tempie to przy wyniku 3:0 zabraknie słów żeby poprawnie opisać rozmiar wygranej. Formacja obronna w zasadzie w najsilniejszym składzie dostaje dwie szybkie bramki. To po prostu kolejne zwycięstwo Realu i tyle.

06.04.2017 09:33

Ludziom nie dogodzisz, płaczą bo nie kupiliśmy Dembelów i innych Leroyów a jak mamy jakiś zdolnych młodych, którzy siłą rzeczy grają mniej to płaczą, że to Renato to miał być w zasadzie gotowy Makelele. A prawda jest taka, że nawet jakbyś kupili tego Dembele to by grzał ławę jak Coman teraz i kto wie czy by nie bardziej kopał się w czoło z nerwów, że mu szansa ucieka.
W obecnych czasach, topowy i klub i utalentowany młody piłkarz to połączenie, który niekoniecznie da dobry rezultat.

05.04.2017 07:33

Liczyłem na remis, ale trochę zabrakło szczęścia przy okazjach strzeleckich, których było od groma. Renato i Comana trzeba ogrywać dalej może coś z nich będzie, dziś nie było najgorzej, z minuty na minutę zyskiwali na pewności. Widać w drugiej połowie dużo złość sportową, piłkarze nie chcieli za wszelką cenę przegrać.
Teraz z BVB trzeba wygrać aby nie wychodzić na Real z dwoma porażkami w głowie.

05.04.2017 07:06

@karl, po 6:1 były głosy tutaj, że drużyna musiała zagrać wbrew ustaleniom Guardioli, inaczej ten wynik trudno wytłumaczyć. Szkoda komentować.

04.04.2017 14:44

@JazGod, bzdura, bramki zawalone przez Boa i Dantego były akurat jak grali na SO. Bramka zawalona przez Alonso była wtedy jak Hiszpan zszedł między dwóch SO. Obie pierwsze bramki to straty przy wyprowadzaniu piłki, więc nic dziwnego że byli szeroko rozstawieni, 3 bramka to posłana piłka akurat między dwóch SO.
W rewanżu Pep zagrał tak samo czyli dwóch SO a przed nimi Alonoso. Nie wiem po co w to brniesz.

https://www.whoscored.com/Matches/944818/MatchReport/Europe-UEFA-Champions-League-2014-2015-FC-Porto-Bayern-Munich#live-average-positions

04.04.2017 13:47

@JazGod, na przykład w tym meczu co wymieniłeś w wyjściowej jedenastce wyszli Dante i Boa czyli nominalni SO a na bokach Rafinha i Bernat. Po co takie rzeczy wypisujesz. Alonos grał wtedy na tej samej pozycji co gra i teraz czyli przed oboma SO.

04.04.2017 13:06

I będziemy odpuszczać kolejne talenty a raczej to one nie będą brały grę w Bayernie pod uwagę. U nas nie ma czasu na adaptację, na aklimatyzację, tutaj się gra od razu albo ławka, trudno później przez resztę kariery grać z łatką "nie sprawdził się w Bayernie". Bayern już nigdy(oby) nie będzie w takiej przebudowie jak w sezonach za vG, gdzie było miejsce na hurtowe wprowadzanie młodych. Dembele czy Sane nie mieli by więcej minut u nas niż dostaje Coman czy Costa co raczej nie wpływało by pozytywnie na ich rozwój. Młody gracz musi grać.

04.04.2017 07:26

Zgadzam się z JazGodem, Coman to świetny zmiennik. Co do jego rozwoju, w tamtym sezonie rozegrał grubo ponad 2 tysiące minut, w tym ledwie 700 minut. Wynika to głównie z tego, że był kontuzjowany.
Demebele by u nas przepadł na ławce, w BVB trafił na świetne warunki i inne sprzyjające okoliczności( kontuzja Goetze, Reusa, kiepska gra Schurrle) zrobiło się miejsce to wykorzystuje swoją szansę tak jak Coman w zeszłym roku. W grupowym meczu z Realem Dembele już tak nie błyszczał jak w meczach z rywalami z BL, zobaczymy jak się rozwinie.

02.04.2017 08:59

Jak najbardziej słuszna decyzja z pokazywaniem meczu BVB i S04, te derby to produkt eksportowy BL, trzeba go pokazywać, żeby później nie było płaczów tutaj, że BL ma mniejszą kasę z praw tv.
Inna sprawa, że faktycznie mogli ten mecz ustawić na 18.30 ale tutaj chyba chodzi oto żeby czas do wtorku mieli wszyscy możliwie jak najdłuższy.

01.04.2017 13:14

@Rufus87, potwierdzam, od kilku dni wolno się ładuje, tak jakby jakieś problemy z połączeniem z serwerem.

31.03.2017 11:05

Normalną sprawę jest, że na Polskę częściej pokazywali Bayern (Robert Lewandowski, najpopularniejszy klub), normalną sprawą jest też, że czasami pokażą inny mecz niż mecz Bayernu. ES wykupił prawa do całej BL a nie tylko do Bayernu.
ES pokazywał BL wzorowo( nie odnoszę się do komentarza bo go zazwyczaj nie słucham), możliwość oglądnięcia każdego meczu na ich playerze to była mega opcja. Niestety piłka niemiecka jest tak zorganizowana, że większość spotkań jest o 15.30 w sobotę. Powoli to się zmienia i jest co kolejkę chyba 5 terminów spotkań a ma dojść jeszcze poniedziałkowy termin.

31.03.2017 10:03

Od przyszłego sezonu w BL będą dużo większe pieniądze bowiem zaczyna obowiązywać nowa umowa na prawa tv.
PL jest tylko lepiej opakowana, przecież gdyby tam się wydarzył mecz BVB-Leverkusen 6:2 czyli powiedzmy byłby to Liverpool-Arsenal i zakończył by się takim wynikiem to przez cały tydzień byłby zachwyty jaka tak liga "siadamy głęboko w fotelach i zapinamy pasy".

30.03.2017 06:55

@anonim, zgadzam się w 100%, swego czasu bardzo żałowałem, że to Real go wyciągną z Werderu za naprawdę śmieszną kasę. Teraz to już inny piłkarz a Bayern nie jest klubem do którego mają przychodzić piłkarze na ostatni kontrakt w karierze.

30.03.2017 06:53

@anonim, dlatego proponuje nie czytać tych "wypocin" a zerknąć tylko na urywki tego faulu, które tam są zmieszczone. Decyzja o podyktowaniu karnego się broni, czego oczywiście nie można powiedzieć o faulu na di Marii, tam jest ewidentny błąd sędziego.

29.03.2017 17:42

@lybbard, nie chce mi się tłumaczyć więc odsyłam do tekstu, gdzie są również grafiki i filmy dotyczącej tej sytuacji. Faul był.
http://weszlo.com/2017/03/14/wtorek-krzysztof-stanowski-11/

ja bym nie gwizdnął ale ja nie lubię Barcelony.

29.03.2017 12:49

@karl1985, otóż to. Sytuacja z Suarezem jest tego przykładem, na pierwszy rzut oka symulka, ale już po kilku minutach oglądania powtórek z różnych kamer, widać trącenie w nogę, po za tym obrońca za napastnikiem kładzie mu rękę na ramieniu i wpada na niego, tylko junior by nie wykorzystał tego faktu.

@ipiotrw, sytuacje w których Real czy Barcelona są krzywdzone? Proszę bardzo, zeszły sezon brak karnego dla Barcelony w ostatnich minutach meczu z Atletico (ręka w polu karnym, odgwizdany rzut wolny przed polem karnym). Sezon 11/12, pierwsza bramka dla Bayernu w 1/2 LM padła przy pozycji spalonej Gustavo. I można by tak wymieniać równie dużo przypadków za jak i przeciw.
Swego czasu kibice Barcelony kwestionowali(co uważałem za śmieszne) wszystkie 4 gole w meczu z nami bo przy każdym czegoś tam się dopatrzyli.

29.03.2017 09:59

Przy Niemcach się upiera Uli, jednocześnie zaznaczając, że językiem obowiązującym w szatni jest niemiecki. Abstrachując od tego, że Alexis jest przehypowany, a ciągnięcie przeciętnego Arsenalu nie jest szczególnie mocnym sportowo argumentem, to wątpie aby 30-letni zawodnik brał się za naukę niemieckiego jak spokojnie znajdzie robotę za podobną kasę bez wymogu językowego.

28.03.2017 22:57

@JazGod, Stempniewski nie dopatrzył się karnego?Widoczeni nie puścili mu tej potwórki:
https://www.youtube.com/watch?v=fl8HsDUk20g

jest kontakt obrońcy z łydką Suareza, kolejny błąd obrońcy to przegrana pozycja z Urugwajczykiem i bezsensowne kładzenie ręki na ramieniu Suareza przy jednoczesnym skupianiu się na zawodniku Barcelony zamiast na piłce. Taki "brudny" gracz jak Suarez zawsze skorzysta z takiego prezentu w postaci podłożenia się obrońcy.

28.03.2017 21:34

Pamiętajcie, że Uli nie sprowadzi zawodnika, który nie będzie gadał po niemiecku. Zresztą ten środek pola w niemieckim Bayernie: Thiago, Vidal, Alexis, Renato, Ribery/Costa, Robben/Comman.

28.03.2017 20:38

@JazGod, czizas daj sobie spokój już, Ty chyba nie spisz po nocach przez ten awans Barcelony, a dla Twojej i innych informacji: OBA KARNE DLA BARCELONY ZOSTAŁY PODYKTOWANE SŁUSZNIE, niestety.

28.03.2017 20:36

Ten turniej to tylko sprawdzian dla gospodarza MŚ czy organizacyjnie podoła. Mam nadzieje, że Niemcy pojadą tam rezerwami.

28.03.2017 14:13

Pewnie jego menago rozpuszcza plotki o zainteresowaniu Bayernu aby podbić wartość zawodnika a w rzeczywistości skończy w Interze. Kolesia wypluła Barcelona, a po Arsenalu to już raczej kierunek w dół. Jego jedyną nadzieją jest, że zlituje się nad nim Juventus(grał w Seria A to jest jakiś atut) a jak nie to jak pisałem w pierwszym zdaniu czeka go klub pokroju Interu. Żaden topowy klub nie będzie brał kapryśnego gwiazdora, a już szczególnie Bayern.

Transfer z kategorii na szczęście niemożliwych.

28.03.2017 12:50

Jeżeli Bernat chce odejść to trochę mu się nie dziwię, w pierwszej części sezonu był zdecydowanie lepszym graczem niż Alaba, a mimo to Carlo stawia na Davida. I ta decyzja trenera zaczyna się bronić, bo Alaba zaczyna powracać do swojej formy.

26.03.2017 09:36

@marioashford, tak może jest w wymyślonym świecie chuliganów natomiast w normalnym świecie, mecz to impreza sportowa i za bezpieczeństwo odpowiada organizator. Proste?
Nie wiesz jak było bo artykuł tego nie wyjaśnia, natomiast czy w przypadku gdy ten kibic stoi sobie już przed meczem na terenie stadionu i cyka fotki i z dupy podbiega do niego jakiś koleś i wali go w ryj to też ma siedzieć cicho? Trudno stało się, prowokował go koszulką FCB.
Co to w ogóle za argument "ukochany klub" a jakby się nabawił salmonelli po "ukochanym piwie" też ma siedzieć cicho?
To co piszesz to jakieś zasady z piaskownicy. Prawdziwy świat trochę inaczej funkcjonuje.

25.03.2017 10:16

@marioashford, bójki między kibicami świadczą tylko o upośledzeniu umysłowym biorących w nich udział. Jeżeli koleś dostał w zęby na terenie stadionu, i nie zaczął szarpaniny/bójki, to wina jest służb ochronnych.

24.03.2017 13:47

@marioashford, chyba Ci się konflikt zbrojny z rozrywką jaką jest piłka nożna pomylił. To tak jakbyś szedł ulicą w koszulce supermena i dostał w ryj od kogoś w koszulce batmana, to chyba nie jest normalne. Każde sprowadzenie futbolu do jakiejś walki, bo barwy, bo historia, bo ktoś zaczął powinno być leczone.

24.03.2017 12:43

@marioashford, rozbawiłeś mnie bo przez chwilę myślałem, że piszesz poważnie.

24.03.2017 12:09

W zasadzie to nic nie wiemy, ani gdzie dokładnie był incydent(przed czy za bramą stadionu), jak już na terenie stadionu to może ten Anglik wniósł coś co pozwoliło mu uderzyć Austriaka. Za dużo niewiadomych żeby wypowiadać się w jedną bądź w drugą stronę.

24.03.2017 10:12

Również nie widzę miejsca dla Verrattiego, chyba że któryś z naszych pomocników odejdzie. Priorytetem jest szukanie następcy Lahma a nie kolejnego środkowego, który w cale nie jest lepszy od tych co mamy.

23.03.2017 07:42

TVP jak płacisz abonament a jak nie płacisz to sport.tvp.pl.
Gregor mnie ubiegł:)

22.03.2017 19:13

@FCBx2, MU kupiło też Kagawe a sam Jose w Realu kupił jeszcze Sahina, do tego Gundo w City ale to już robota City. Ale tylko Bayern rozkupuje BVB.

22.03.2017 13:14

@Rufus87, rację masz co do faktu, że wywiad trzeba cały przeczytać bo jest całkiem ciekawy:

http://www.getfootballnewsfrance.com/2017/jose-mourinho-this-job-is-becoming-crazy/

ale umówmy się skoro BVB "rozkupywana" przez Bayern (strasznie mnie bawi ten stereotyp wiecznie powtarzany) może odnosić sukcesy w LM i do tego mieć całkiem wysoki budżet, to w jakim świetle stawia to tych trenerów, którzy od lat mają duże budżety transferowe(również wykupują graczy z BVB-Sahin i Nkhitaryan) a w LM coś cienko przędną.

22.03.2017 12:38

@Rufus87, oświeć nas drogi panie co w naszej dyskusji jest niezgodnego z tym co w artykule PO ANGIELSKU?

22.03.2017 12:19

@admin, te kwoty są duże dla nas ale nie dla klubów. Absurdalna kwota to była w 2001 za Zidana(76mln) gdzie budżet Realu wynosił 150 mln euro :) dla porównania transfer Pogby(gdzie mu tam do Zidana) to około 1/6 budżetu MU.

22.03.2017 11:58

@ryko, żeby dyskusja była mocno rzeczowa trzeba by wiedzieć co siedzi w głowach zawodników. Imo skoro już w każdej drużynie z górnej części tabeli można bardzo dobrze zarobić to coraz główniejszym motywem zmiany kluby jest możliwość rozwoju i odnoszenia sukcesu. Na dziś ani MU ani Arsenal tego nie gwarantują, widzimy że chyba Liverpool też. City z Pepem miało przyciągać graczy ale wyników też nie ma. Jedynie Chelsea może nie mieć problemu z zakupami bo zawodnik będzie patrzył na wyniki i potencjał zespołu ale to do czasu, jak Chelsea nawiąże do "tradycji" dawania ciała w LM to i oni będą mieli problemy z ściąganiem graczy.

22.03.2017 11:42

@ryko, ale to jest właśnie ten płacz. Budżety się zwiększyły wielokrotnie to i kwoty transferowe poszły w góry. Trzeba też się zastanowić czy taki Kane ma interes przechodzić do MU czy raczej czeka na ofertę od Realu/Barcelony. Ci najlepsi zazwyczaj chcą oprócz dużej pensji chociaż otrzeć się o finał LM, liga angielska tego nie gwarantuje, więc po co Kane miałby zmieniać klub na podobny?

22.03.2017 11:21

I to samo rozkupywane BVB jest w 1/4 LM, wygrywając grupę z Realem Madryt a z tej ligi gdzie wszystkie kluby są mocne ekonomicznie do 1/4 doczłapało się(łatwa grupa plus pierdołowata Sevilla niewykorzystująca dwóch karnych) tylko Leicester.
Dość mam słuchania tych pierdół na temat potęgi ligi angielskiej, sportowo są już poza pierwszą czwórką europejską. Mając dużo kasy to fakt ale wszystko wydają na pensję bo z automatu(ekonomia się kłania) wzrosły kwoty transferowe i tygodniówki). Jak po zawodnika z BL przyjdzie np Roma to jest inna cena a jak przyjdzie Everton to jest inna cena, proste kluby i agenci zawodników wiedzą doskonale kto jaki ma portfel.
Warto przeczytać cały wywiad, bo Jose żali się że nikogo z Arsenalu czy Tottenhamu nie może kupić bo te kluby mają kasę i nie muszą sprzedawać.

22.03.2017 11:02

Bardzo dobra wiadomość. Z całego artykułu najbardziej zaskoczyły mnie statystyki Costy, są znakomite, nawet się nie spodziewałem,

22.03.2017 08:08

@josh1982, a tu się mylisz. Dużą przewagę finansową zyskaliśmy w czasach kiedy przychód z dnia meczowego był kluczowy czyli lata 70, prawa tv nie istniały. Ta przewaga wynikała ze posiadania olbrzymiego stadionu olimpijskiego, który dostaliśmy w spadku po IO72. To był gigantyczny atut, który można było spartolić, naszczęście nasz zarząd umiał z tego atutu skorzystać.

21.03.2017 20:20

@Bayern022, to zysk za ostatni sezon 8 klubów grających teraz w 1/4 LM:
https://twitter.com/SwissRamble/status/844159414731001856

21.03.2017 14:10

@komuch, a skąd ta informacja o decyzji Eurosportu? Jestem pewny, że niedzielny mecz z Gladbach widziałem na Eurosporcie.

21.03.2017 13:24

Pytanie co jest ważniejsze wypoczęcie czy bycie w rytmie meczowym ? I jak znaleźć balans miedzy tymi dwiema sprawami.

21.03.2017 09:01

Vidal też "lubi" jakąś kontuzję przywlec z meczów Chile.

20.03.2017 11:25

@Murphy123, Christian Falk ze SportBilda podał taką informację o Thiago, że ten zostanie w Monachium ale sam zainteresowany to chyba zdementował. Szkoda, dla mnie przerwy reprezentacyjne w trakcie sezonu są szkodliwe i niepotrzebne, no ale mi futbol reprezentacyjny wisi totalnie oprócz tych ME i MŚ i to tylko dlatego, że są przedłużeniem sezonu klubowego.

20.03.2017 10:47

@Rufus87, a jednocześnie Bayern byłby sporo niżej w tabeli, opieranie gry na golach jednego gracza to pomyłka.

20.03.2017 09:23

Zgadzam się z Hornem, Robert czy PEA zazwyczaj rozkładają leżak w polu karnym i czekają aż koledzy z drużyny wystawią im piłkę aby ci mogli dostawić nogę a i to im nie wychodzi. Za to Modeste ciężko haruje, zaczyna od odbioru wślizgiem na swojej połowie, później podaje sobie na wolne, tam po dokładnym przyjęciu pędzi na skrzydło(obojętnie które, Modeste jest tak dobry, że dośrodkowuje z lewej i z prawej), kiedy na skrzydle już ogra(zwodem bądź szybką klepką ze sobą) bocznego obrońce precyzyjnie dośrodkowuje sobie na głowę bądź nogę i strzela gola.

20.03.2017 08:55

Przeciętny mecz w naszym wykonaniu ale ważne 3pkt na mega trudnym terenie.
Wysoka forma Thiago to wynik przede wszystkim braku kontuzji wystarczy popatrzeć na to jakie urazy i na ile dni go wykluczały w sezonie 13/14 i 14/15 a jakie urazy łapie od półtora roku i wszystko jasne.
Skąd pewność, że złość Robbena nie wynikała tylko z samego faktu zejścia? Ribery chwilę wcześnie też nie był zbyt zadowolony ze zmiany. Inna sprawa, że Robert musi podawać, w Bayernie nikogo nie interesuje armatka za króla strzelców BL.

Ktoś coś słyszał, że Thiago na reprezentacje nie jedzie ponieważ chce zostać z żoną w ciąży?

20.03.2017 08:25

@Marienplatz, nie nazwałbym tego kompleksem hiszpańskich drużyn a kompleksem lepszych drużyn. Jakby w latach 2014-16 trzy najlepsze zespoły były z Włoch to byśmy z nimi też przegrywali. Aczkolwiek w tamtym roku było bardzo blisko aby zagrać w finale.

19.03.2017 08:25

@Bayern022, tak, bo wystarczy ogladnąć jeden sezon piłki nożnej aby wiedzieć, że w każdym meczu jest nieodgwizdany prawidłowy karny bądź spalony, taki jesy futbol. Wideopowtórki trochę to polepszą ale i z taką nowinką PSG by odpadło, bo nikt przy nie gwizdniętym fauli na DiMarii meczu nie zatrzymał. Błędy większe lub mniejsze sędziów to część meczu.

18.03.2017 20:08

Spokojna twoja głowa JazGod, Ayetkin dostanie swoja kase za mecz LM mimo popełnienia dwóch błędów(brak karnego na DiMarii i brak kartki drugiej dla Verattiego. Swoją droga 10 tysi to psie pieniądze w porównaniu do tego piłkarze zarabiają. A cały niesłuszny hejt spływa na arbitrów zamiast na piłkarzy. Mourinho zaczął ten trend odsuwania od siebie i piłkarzy odpowiedzialności za wynik i młodsza, wrzeszcząca widownia w necie to podchwyciła bo łatwiej zbluzgać sędziego niż idola za kiepską grę.

18.03.2017 19:58

@Bayern022, sędziowie mylą się w podobnej ilości na rzecz Realu/Barcy i Bayernu po prostu te dwa hiszpańskie kluby mają rzeszę antyfanów, którzy z każdej takiej pomyłki robią gównoburze w necie, swoje dodają gazetki klubowe w Katalonii i w stolicy, gazetami tego nazwać nie można.

18.03.2017 13:23

@Bayern022, myślę, że fani z Madrytu mogą mieć też takie obawy jeżeli mają w pamięci, że pierwsza bramka w meczu Bayern-Real w sezonie 11/12 padła gdy Gustavo był na spalonym albo zeszłoroczne nieuznanie bramki Juventusowi w meczu z nami czy najświeższe wspomnienie o spalonym Roberta w meczu z Arsenalem.

18.03.2017 12:43

@Bayern022, powiem więcej, jeżeli przejdziemy Real i odpadniemy w 1/2, wygramy BL i PN to bez wahania powiem, że Carlo osiągnął więcej niż Pep przez 3 lata.

18.03.2017 11:22

@Bayern022, Sevilla odpadła bardziej na własne życzenie nie wykorzystując dwóch karnych, niż z powodu rewelacyjnej gry Lisów. Ale przykład PSV bardzo dobry, wydaje się, że Atletico bardziej męczy się z drużynami, które niekoniecznie chcą atakować.

18.03.2017 10:52

A ten znowu z tym Torresem. Koleś dwa razy kopnął w nogi rywala to dostał dwie żółte, na yt są powtórki można sobie oglądnąć. A, że faul na środku boiska, a że w niegroźnej sytuacji, a że w 6 minut to tylko świadczy o jakimś zaćmieniu Torresa. Jakby tak kopał naszych to byś pisał o rzeźnikach z Atletico.
Ustawione losowanie i pewne Leicester dla FC Madryt nie pykło to teraz będziesz przez 3 tygodnie nawijał o tym jak to sędziowie spróbują ustawić dwumecz Bayernu.

17.03.2017 22:09

Dobre losowanie, trafiamy na FC Madryt, idealny moment aby obrońca pucharu odpadł. Szkoda, że do meczu trochę zostało, no i ta niepotrzebne przerwa reprezentacyjna :/.
Generalnie widzę, że konkretne pary w 1/4, liczę na BVB i Juve.

17.03.2017 14:15

@ipiotrw, "Ale jak Real nie trafi na Leicester/Monaco/BVB to będę w ciężkim szoku" i słusznie, wymieniłeś 3 z 7 zespołów, na które może trafić, szansa że tak się stanie jest 43%.

17.03.2017 07:29

Ja osobiście straciłem sympatię do Lisów po tym jak zawodnicy magicznie się odmienili po wywaleniu Ranieriego. Ewidentnie to świadczy, że grali wcześniej na jego zwolnienie. Uważam to za brak profesjonalizmu.

16.03.2017 19:49

Mazinho to przez dwa albo trzy sezony grał w Bayernie w latach 90 ale to pewnie o innego chodzi.

16.03.2017 18:02

@ipiotrw, i tu się zgadzam, w lidze hiszpańskiej jest rozkręcona jakaś histeria, kibice lepiej znają nazwiska i błędy sędziów niż nazwiska zawodników, do tego wszystko podsycają i nakręcają spiralę oskarżeń organy prasowe każdego z klubów zainteresowanych (mediami trudno ich nazwać to są takie gazetki klubowe).
Jeżeli Barca i Real mają fory u sędziów w Europie to wydaje mi się, że jest na poziomie tego co Bayern "otrzymuje" od sędziów tylko w ich przypadku jest to rozdmuchane. Te kluby nie mają fanów tylko wyznawców a to jest już niezdrowe.
Do takiego stanu rzeczy przyczyniają się też trenerzy w typie Mourinho, którzy w ramach ściągania presji ze swoich zawodników całą winę zrzucają na sędziów i po meczach robią tyrady na temat krzywdzącego ich drużyny sędziowania.

16.03.2017 17:36

@ipiotrw, odnoszę się do Realu i Barcelony bo od tego się zaczęła dyskusja, teza-UEFA pomaga Realowi i Barcelonie bo to się opłaca. Widocznie nie doczytałeś całego wątku.
I zgadzam się UEFA ma interes, żeby wielkie kluby grała co roku w jak największej liczbie, ale wielkie kluby to nie tylko Real czy Barcelona ale jeszcze z 5 innych zespołów i te kluby grają i tworzą show. Nie trzeba im pomagać. Ja twierdzę, że UEFA nie ma interesu w pomaganiu tylko Realowi i Barcelonie kosztem innych wielkich zespołów.
Najlepiej sprzedającą się ligą zagranicą jest liga angielska(3mld funtów za 3 lata), można by wysnuć wniosek, że to ją chcą ludzie bardziej oglądać niż Real i Barcelonę.

16.03.2017 16:47

@ipiotrw, aha czyli heineken, gazprom, nissan (ciekawe kogo Ford chciał ciągnąć skoro już nie jest sponosorem), adidas(no ci to pewnie za Barceloną), ps4, nie podpiszą umowy jak nie będzie ciągnięty Real i Barcelona? Tym firmą zależy na tym aby zasięg LM był jak największy a to nie zapewni coroczny hiszpański finał. Zresztą widać jak działa FIFA i UEFA w zakresie MŚ i ME rozszerzając turniej o kolejne kraje.
Wiadomo finał Monaco- Schalke jest nieatrakcyjny ale umówmy się taki finał w obecnych czasach nie ma szans, wymagało by to potknięcia wszystkich wielkich drużyn. Real i Barcelona to nie jedyne wielkie kluby z duża ilością kibiców, jest MU(generalnie zespoły angielskie), Juve, Bayern. Pamiętajmy, że Real i Barcelona mają też dużo osób, które szczerze nienawidzą tych klubów.
Pytam ile straciła UEFA na tym, że Real po wygraniu w 2002 roku LM przestał dochodzić nawet do 1/2 LM?

I na koniec, skoro wierzycie w te "pomoce" dla klubów hiszpańskich to po co się katujecie LM? Przecież to jest jakiś masochizm?

16.03.2017 15:39

@Bayern022, no ale właśnie konkretnie jaki marketing jakie przychody. UEFA ma podpisane umowy i sprzedane prawa TV na kilka lat do przodu, jakikolwiek wpływ na wynik teraz nie ma sensu. Dla rywalizacji nawet by było lepiej jakby np taki MU wszedł do gry z Pogbą(to jest marketingowy potencjał). UEFA nie ma interesu w promowaniu tylko dwóch hiszpańskich zespołów. Idealny zestaw na 1/2 LM to zespół hiszpański, włoski, niemiecki i angielski.
Czy brak Realu przez kilka lat w 1/2 LM(pamiętamy jak odpadali w 1/4 bądź 1/8) spowodował uszczuplenie wpływów UEFA ?

16.03.2017 14:18

@karl1985, bez wątpienie mecze ligi angielskiej z udziałem tych pierwszych kilku zespołów ogląda się świetnie ale ich jakość sportową weryfikuje LM i LE(od zeszłego sezonu wygranie LE daje miejsce w LM więc jest o co walczyć).

16.03.2017 13:53

@Bayern022, ale jaki sens ma ciągnięcie tych dwóch zespołów? O tym, który lepszy i tak bardziej miarodajnie decyduje rywalizacja LaLiga. Jaki interes ma w tym UEFA? Federacji zależy na różnorodności na rozwijaniu się, na ekspansji na inne rynki, więc co im dałoby w kółko ciągnięcie dwóch zespołów z jednego kraju? Przecież jak będzie finał bądź 1/2 LM Real-Barca to nagle wpływy UEFA nie wzrosną, bo prawa tv już dawno sprzedane są, umowy sponsorskie zawarte na kilka lat. Co najwyżej telewizje, które wykupiły prawa wolały by finał Real-Barca niż Leicester-Monaco ale też takie gran derbi co roku stało by się nudne.

16.03.2017 12:40

@achim, nic nie rozumiesz, UEFA przepycha Real losując im łatwych rywali, natomiast sędziowie niezależnie od UEFA przepychają Barcelonę. Celem jest oczywiście mityczny, tłusty finansowo finał LM Real-Barcelona. Natomiast w lidze hiszpańskiej sędziowie pomagają tylko Realowi chyba, że mówimy o Pucharze Króla tam pomagają Barcelonie. Rozjaśniłem trochę? :)

16.03.2017 11:50

@Gomez333, spoko :), nie deprecjonował bym tak tego Monaco, to szalony zespół a Barcelona na wiosnę to nie jest jakaś maszyna.

16.03.2017 10:57

@Gomez333, mocniejszą na transfermarkt, w lidze Monaco prowadzi, wygrali z PSG 3:1 i zremisowali 1:1, w LM wygrali swoją grupą, PSG w grupie z pociesznym Arsenalem był drugi.

16.03.2017 10:44

@Gomez333, czyli dla Barcelony trudny rywal, Katalończycy ledwo dali sobie radę z PSG a teraz dostanę jeszcze lepszy zespół z tej samej ligi, który ograł City (a to City potrafiło wygrać 3:1 z Barceloną).

16.03.2017 10:28

Wszechmocna UEFA jest w stanie przepchnąć Barcelonę wbijając PSG 3 bramki w ostatnich 10 minutach a nie jest w stanie ustawić losowania aby Real i Barca wpadły na siebie w 1/2 bądź w finale LM, niesamowite.
Real wcale nie ma łatwiejszych rywali niż nasz Bayern, oprócz zeszłorocznego "naszego" Juve to trafiamy na zespoły porównywalne.
Rywale Realu w ciągu 5 lat ostatnich, w nawiasie Bayernu
- CSKA, APOEL, Bayern (Basel, Maryslia, Real)
- MU, Glata, BVB (Arsenal, Juve, Barcelona)
- Schalke, BVB, Bayern (Arsenal, MU, Real)
- Schalke, Atletico, Juve (Szachtar, Porto, Barcelona)
- Roma, Wolfsburg, City (Juve, Benfica, Atletico)
- Napoli (Arsenal)

Naprawdę mają fory w losowaniach?

16.03.2017 08:13

Ale ten prywatny ranking to na podstawie czego? Formy MU nie idzie zweryfikować w poważnych meczach bo od 2 lat "unikają" LM. W tym roku planem MU na wejście do LM jest wygranie LE, powinno to być łatwiejsze niż awans z własnej ligi.
Natomiast jeżeli chodzi o przychody to MU bije na głowę wszystkich bo są liderem.

15.03.2017 09:31

@JazGod, dobrze kombinujesz ale Carlo chyba nie posunie się do wystawiania głębokich rezerw, raczej jest zwolennikiem aby zespół był w rytmie meczowym. Ja szczerze mówiąc bardziej niż kiepskiego losowania w LM to obawiam się przerwy reprezentacyjnej, Bayern zaczął grać naprawdę dobrze, kadra zdrowa a tutaj robią prawie dwa tygodnie przerwy na bzdury.

15.03.2017 08:25

Mieliście matematykę w szkole? Jeżeli Real/Leicester będzie wylosowany jako pierwszy to szanse, że na siebie trafią są 14%, i tutaj uwaga i proszę o skupienie, również jest 14% szans, że trafią na kogoś innego.
A po co UEFA miała by ciągnąć Real? Dla federacji im więcej drużyn z różnych krajów tym lepiej. Zresztą tak ich "ciągną", że w 1/8 dostali drugi najlepszy zespół jaki mogli wylosować.

15.03.2017 07:15

@lybbard, na awans Barcelony złożyło się wiele rzeczy w tym błąd sędziego przy faulu na Di Marii.
W zeszłym sezonie Barcelona nie dostała karnego(a tylko rzut wolny) za rękę w polu karnym w ostatnich minutach dwumeczu z Atletico, Juve nie uznali gola z nami, w 2010 Klose strzelił gola Fiorentinie z dwugodzinnego spalonego, druga żółta dla Raffaela z MU w 2010 też nie musiała być wyciągnięta a bardza nam pomogła, w finale LM z BVB Dante za faul na Reusie mógł/powinien drugą żółtą dostać, itd można by wymieniać.
Mało kto pamięta jak niesłusznie nieuznana bramka na 2:0 Scholsa dała Porto Mourinho w 2004 awans do 1/4. Mogłaby kariera Jose w ogóle nie wejść na dzisiejszy poziom gdyby sędzia inaczej gwizdnął.

14.03.2017 20:34

Chelsea i trzy średniaki.

14.03.2017 10:24

@Rufus87, James to byłoby dobre uzupełnieni ławki i nic po za tym. Kolumbijczyk jest dobry ale nie wniesie nic nowego do Bayernu.
UEFA nie ukarze sędziego bo im dłużej się patrzą powtórki wideo tym mniej widać winy sędziego:
http://weszlo.com/2017/03/14/wtorek-krzysztof-stanowski-11/

Oprócz faulu Mascherano na DiMarii pozostałem decyzje sędziego się bronią. Nie zmienia to mojej opinii o Suarezie jako oszuście.

14.03.2017 09:25

Za wcześnie na ochy i achy choć trzeba przyznać, że póki co wygląda to znakomicie. Pep o tej porze na wiosnę zastanawiał się co się stało, że się zesrało.

14.03.2017 08:33

Inter? Taka plotka to chyba jedyna okazja dla tego zespołu, żeby wystąpić obok najlepszych drużyn.

14.03.2017 08:02

@vardum, we współczesnym futbolu role są już rozdane. Topowe kluby jak Bayern, Barcelona, Real kupują ukształtowanych graczy ale nie rezygnują ze swoich akademii licząc, że raz na dekadę coś się trafi a jednocześnie sprzedając swoich wychowanków do przeciętnych klubów. Pozostałe kluby są dostarczycielem piłkarzy do tych topowych np. Ajax za pomocą swojej szkółki a Sevilla za pomocą sieci skautów.

13.03.2017 12:01

@JazGod, i Ty zwolennik grania podstawą jedenastką w każdym meczu nie widzisz różnicy między spotkaniem Barcy z PSG a wczorajszym? Przecież to idealny przykład do Twojej teorii, że za duże zmiany powodują kiepską grę. Wystarczy zobaczyć kto ciągnął grę Barcelony w LM a kogo nie było we wczorajszym meczu.
"Wiadro pomyj"? Ogarnij się, przytoczyłeś mecz Atletico-Barce z LM 15/16 jako przykład ciągnięcia Barcy przez sędziów, zawyżając przy okazji liczbę kartek dla Atletico i sugerując, że czerwo dla Torresa było niesłuszne co jest nieprawdą, nie ma kontrowersji przy tej decyzji. Po czym ja ci piszę, że w rewanżu już ci sędziowie przestali nagle ciągnąć Barcelonę (brak karnego za rękę w polu karnym) w końcówce meczu, podyktowany karny(słuszny) dla Atletico, który dał im awans.
Nic nie poradzę, że część Twoich teorii jest łatwiejsza do obalenia niż teoria o płaskiej Ziemi. No ale masz problem, że kiedy ktoś odpowiada na Twoje argumenty jakimiś innymi argumentami to uważasz to za atak na swoją osobą.

13.03.2017 07:30

@piotr1234, Realu ani Atletico nie prowadził, Barcelona 2015 to troszkę inny zespół niż Barcelona 2012(ostatni sezon Pepa) natomiast Bayern pod wodzą Carlo nie wiele się zmienił od zeszłego sezonu(oprócz faktu, że na wiosnę grają lepiej), personalnie to ta sama ekipa.

12.03.2017 13:45

@DonJupp, City ma ten komfort, że w lidze grają tylko o miejsca 2-4 więc mogą się skupić na LM, do tego Pep zna Bayern bardziej niż Carlo City.

12.03.2017 10:11

@DonJupp, wszystko wskazuje, że na 8 zespołów w 1/4 LM siedem z nich to w zasadzie faworyci tylko Sevilla trochę odstaje.

12.03.2017 09:38

Cieszy wynik, cieszy gra z przodu, cieszy brak kontuzji, cieszą minuty Coman, Boatenga i Renato. Za dużo sytuacji miał Frankfurt to należy zdecydowanie poprawić.
Szczerze mówiąc to BL już pozamiatana, bardziej o kolejnych spotkań w lidze ciekawi mnie losowanie kolejnej rundy LM.

12.03.2017 09:27