DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: lokus Strona 27

Ipiotrw
Po ogloszeniu tej decyzji jeszcze bardziej jest w interesie Pepa, zeby ograc City w takiej sytuacji. Najgorsze co by moglo mu sie teraz przytrafic to rownia pochyla z Bayernem i dublet Pellegriniego

01.02.2016 20:13

Obysmy tylko nie zalowali. Byloby slabo, gdyby z City siegal po mistrzostwo i lige mistrzow.

01.02.2016 19:53

Tasciego pamietam kupilem kiedys do Bayernu w fm10. Sprawdzal sie chlopak, duzo bramek strzelal

01.02.2016 18:04

Yvaine
Zaskoczyl mnie Pep, ze sobie wyskoczyl z zarcikiem. Atmosfera musi byc niezla w takim razie, bo on jest raczej gosciem po ktorym od razu wszystko widac.

31.01.2016 21:25

Vidal blisko

31.01.2016 19:00

Marian
Odpusc sobie komentowanie recznej tutaj. Ladnie prosze

31.01.2016 18:35

Jasne, ze nie musi, ale tak jest latwiej i efektywniej. Nie chca grac na pelnej, szczegolnie, ze kontuzja goni kontuzje. Wola wygrac na stojaco jesli to mozliwe. Odbije sie to pewnie czkawka w lm.

31.01.2016 18:33

Fan
Bez przesady, o sam na sam nie moze byc mowy w tamtej akcji, bo jednak byl Alonso. Spozniony, bo spozniony, ale byl.

Nookie
Graja tyle podan, bo nie mamy obrony i nie chcemy haosu tylko pelna kontrole

31.01.2016 18:24

Czy to wina Guardioli okaze sie w nastepnym sezonie. Dywagacje na ten temat nie maja w tej chwili wiekszego sensu. Trzeba zrobic co sie da, ale obawiam sie ze zarzad znowu stanie okoniem i nikogo nie kupi, bo na bundeslige mamy swietny sklad.

31.01.2016 16:06

Nie wiem, ja sie na Bvb nie ogladam, wiec naprawde nie robi mi czy im sedzia pomaga

30.01.2016 17:31

Auba ze spalonego

30.01.2016 17:06

Pizarro znowu gol

30.01.2016 17:03

Rufus
No wlasnie juz nie wychodzi na jedno. W tym sezonie, gdy Messi pauzowal to Suarez z Neymarem na zmiane bramki strzelali. Najslabiej sie presentuje u nich obrona. Atak i pomoc genialna, Bravo tez daje rade

30.01.2016 16:43

Nie dogadywali sie to odszedl. To samo bylo z Klinsmannem, jak juz pisal wczesniej Ivan. Normalna sprawa. To chyba logiczne, ze trener chce miec w sztabie ludzi, ktorym ufa.

26.01.2016 19:17

Schw31nst31ger
Chyba tylko JazGod nie wspominal o Sule.

26.01.2016 03:29

na weszlo napisali, ze jakis czas temu wymieniali murawe na obiektach na twardsza i to tez moze miec wplyw na kontuzje. Slyszal ktos o tym?

24.01.2016 17:49

Rozne nazwiska obroncow sie tu przewijaly, ale chyba nikt nie wspominal o Sule. Gosc jest mlody, ograny w BL, cos tam sobie popykal w kadrze i do tego Niemiec. Juz raz z Hoffe zima wyciagnelismy dobrego grajka, czas na powtorke.

A tak bez zartow to jestem zalamany. Ile juz cierpimy przez te kontuzje. Barca ma najlepsza 11 na swiecie, ale jak straca 2-3 kluczowych zawodnikow to jest MEGA problem. U nas tylko 2-3 kluczowych w gabinecie to jest marzenie.

24.01.2016 00:48

3 miesiace? To jest dla nas jak wyrok.

23.01.2016 22:59

Ile mozna to powtarzac - Rode to nie pozycja Alonso tylko Vidala jak juz. Kimmich jest zmiennikiem Xabiego.

23.01.2016 20:23

Od lat mam zasade, ze nie stawiam na Bayern, a dzis ja zlamalem, wiec pewnie wygramy gora jedna bramka.

22.01.2016 20:33

Daro
Przede wszystkim to Alba gra na jednej stronie z Neymarem, a Alves z Messim i obaj obroncy rzadko ida na obieg.

21.01.2016 21:15

Bardzo fajny news. Dzieki

20.01.2016 23:10

Rummenige juz zaprzeczyl, ze Bayern doniosl na krolewskich i dodal, ze oba kluby lacza dobre stosunki.
Franz w swojej rubryce sportowej napisal, ze Lewy jest kandydatem do gry w Madrycie.
Czasami wiecej mozna sie dowiedziec o Bayernie na stronie Realu niz tutaj.

20.01.2016 19:56

Nawet kibice Realu rozumieja, ze redaktorzy bredza. Zaraz sie okaze, ze Bayern doniosl, bo nie chcial stracic Lewego. Zenada.

19.01.2016 21:07

Daro
Ale gdzie ja zanegowalem sile Barcelony? Wrecz przeciwnie, pochwalilem Suareza. Pierwsza 11 maja najlepsza na swiecie, ale 2-3 kontuzje kluczowych pilkarzy i maja problem, a my marzymy p tym, zeby tylko tylu bylo w szpitalu.

17.01.2016 21:39

JazGod
Czy ja wiem czy Jupp tak postawil na linie defensywna? Moim zdaniem to podwojna 6 czyli Javi z Bastianem robili cala robote. Przy nich nawet Dante gral jak profesor.

17.01.2016 21:20

Najpierw katastrofalny blad Pique, ktorego nie wykorzystuje Bilbao i w nastepnej akcji Suarez wyprzedza jak dziecko obronce, faul bramkarza, karny, czerwona, dziekuje, pozamiatane, 3 minuta. Ciekawe ta liga hiszpanska, nie ma co.

17.01.2016 20:38

Ronaldo po raz kolejny kopie rywala i po raz kolejny nie dostaje kartki.

Niszczyciel
Serio? Przejrzyj sobie nasze wyniki z ostatnich lat i tam znajdziesz odpowiedz.

17.01.2016 17:15

Dybala nie zwalnia tempa - 2 gole, 2 asysty...

17.01.2016 15:46

Verrati mi sie marzy od dluzszego czasu, ale nie wierze, ze go wypuszcza wczesniej niz za 1,5 roku. Jezeli Ancelotti sie sprawdzi u nas (w co bardzo wierze), to szanse na ten transfer wzrosna.
Carvahal tez chetnie bym u nas przywital, ale juz pare razy niestety sie wypowiadal, ze nawet gdy bedzie trzecim wyborem to nie odpusci, bo gra w Realu to jego marzenie. Patrzac na ostatni mecz, to ma powazne szanse na pierwszy sklad, bo prezentowal sie znacznie lepiej niz Danilo wczesniej. Szansy na transfer upatrywalbym glownie w Perezie, ktory nie takich zawodnikow odpalal, zeby zrobic miejsce dla swoich gwiazdeczek.
Gundogana nie znosza i bardzo bym nie chcial go ogladac w naszym trykocie.
Rzadko ogladam Rome, wiec o Pjanicu sie nie wypowiem.

15.01.2016 19:56

Josh1982
Chyba, ze ten warunek Ancelottiego to wymysly prasy.

Suma summarum psy szczekaja, a karawana jedzie dalej. Lewy w Monachium, Igla w Napoli, a jedynymi beneficjentami niedoszlych transferow pozostana dziennikarze.

15.01.2016 19:47

Daro
Nawet jezeli sie Real odwola to szczerze watpie, ze sprawa bedzie rozpatrywana az do wrzesnia. Barcelonie sie upieklo, bo dostali zakaz bezposrednio przed okienkiem i w momencie odwolania kara zostala zawieszona. Jedyna nadzieja Realu jest udowodnienie niewinnosci, badz koneksje Pereza.

15.01.2016 18:30

Lekki OT
Ostatni rok w Realu to pasmo upokorzen. Naprawde nie rozumiem jak pozycja Pereza w klubie moze byc nadal tak mocna. O ile brak trofeow w poprzednim sezonie jeszcze mozna zrozumiec, tak akcje z De Gea, Ikerem, pucharem Hiszpanii i teraz zakazem transferowym, w superklubie nie maja prawa bytu w takim natezeniu.

14.01.2016 21:18

Szczegolnie w 1 sezonie Pepa, po zapewnieniu mistrza, wystawil samych mocarzy na Augsburg. Po zakonczeniu rozgrywek, wszyscy zgodnie upatrywali wlasnie w tym meczu przelomowego momentu sezonu. Na goscia lecialy zewszad gromy. Minely dwa lata i jak widac kazdy pamieta co chce.

14.01.2016 17:33

Heat
A czy to nie znaczy, ze bardzo w niego wierzyl? Jak wszyscy byli zdrowi to zamiast posadzic go na lawie to szukal innych rozwiazan. Chyba, ze uwazasz, ze przy pelnej kadrze powinien w tamtym okresie miec miejsce w 11.

13.01.2016 22:23

Przy tej okazji chcialbym zaapelowac do odwiedzajacych, zeby wylaczali adblocka na tej stronie, bo potem sie musza admini brzytwy chwytac, zeby nie doplacac do interesu.

13.01.2016 21:36

Prezes
Watpie, bo dzieje sie to TYLKO na tej stronie. Uzywam Safari.

13.01.2016 20:18

Heat
A u Pepa nie gral w pierwszym skladzie? Jakie kombinacje, komplikacje? Poprzedni sezon - 32 mecze, z czego 28 od poczatku. Czyli jak byl zdrowy to gral. W tym tez dostawal sporo czasu na boisku, ale kontuzja go wyeliminowala.

13.01.2016 19:53

Jastrzab
pod koniec ksiazki sa podziekowania i zaczyna od Thank You i opowiada o Chelsea i Abramowiczu, wbijajac po raz kolejny szpilke Mourinho nazywajac go "Jego Wyjatkowoscia Jose Mourinho". Nastepny akapit zaczyna sie od Gracias i mamy w nim kilka zdan o Perezie. Kolejny akapit brzmi:
"Danke. Dziekuje Bayernowi Monachium.
...moglbym jeszcze dlugo tak wymieniac."
Gdyby ta ksiazka zostala wydana wczoraj to nie mialbym watpliwosci o co chodzi, a tak, zagwozdka.

11.01.2016 22:32

Ciekawe. Ancelotti w swojej ksiazce dziekuje Bayernowi. Jest to jedyny wymieniony w podziekowaniach klub, w ktorym nie pracowal.

11.01.2016 20:53

Akurat Iniesta juz dawno tak nie zasluzyl jak w tym roku. Robil roznice jak za dawnych lat.

11.01.2016 19:03

Czlowiek ma krotka pamiec. Pep przejmujac Barce musial grac w eliminacjach do ligi mistrzow, bo zakonczyli sezon 18 pkt za Realem i 10 za Villarealem (!). Powywalal gwiazdeczki, postawil na mlodych wilkow i to on sprawil, ze teraz nawet dziadek Selika moglby ich poprowadzic do mistrzostwa.

10.01.2016 13:15

Wlasnie zabralem sie za lekture - "Nienasycony zwyciezca" Carlo Ancelotti. Przeczytalem dopiero 20 stron, ale juz moge ja polecic.

09.01.2016 17:59

Dokladnie, wiekszosc uzytkownikow nauczyla sie kolege ignorowac, bo jakakolwiek uwage to dla niego woda na mlyn.

Mazovia
Myslalem, ze to tylko u mnie. Na ipadzie przenosi przy kliknieciu w newsa do appstore.

09.01.2016 17:16

Akurat w 2005 Lahm byl na wypozyczeniu w Stuttgarcie

08.01.2016 16:56

Matilegolas
Oczywiscie, ze szanuje. Sam sie mylilem tak bardzo co do niektorych zawodnikow (np. Lewego), ze wiem jak mozna sie przejechac. Co do ironii, moze nie byla smieszna, ale z zenujaca to juz lekka przesada;)

08.01.2016 16:55

Czyli sie wyjasnilo, jezeli fcbayerniak i otwarty nie sa jedna osoba, to na pewno zyja w tym samym swiecie (Kurt pol roku w Bayernie).

Matilegolas
W Barcelonie i Madrycie tez mlodziki sobie pykaja az milo. Szczegolnie w ostatnim meczu ligowym, gdzie w Valencii zagralo wiecej wychowankow Realu niz w Realu (0-1). W superklubach nie ma miejsca dla graczy, z ktorych moze cos bedzie. Albo prezentujesz swiatowy poziom tu i teraz albo Cie za chwile nie ma. Taka cene sie placi za wejscie do top3 na swiecie, ale widze, ze wiekszosc chcialaby tryplet co roku i to najlepiej juniorami.

08.01.2016 01:59

Jak sie Badstubera w klubie stawia za wzor to nie ma co sie dziwic, ze zawodnicy nie opuszczaja szpitala.

08.01.2016 01:47

Dokladnie Matilegolas, gdyby nie Guardiola Kurt mialby juz co najmniej 2 zlote pilki. Na szczescie teraz dostanie prawdziwa szanse w Berlinie, ale pewnie jest juz za pozno. Hiszpan zniszczyl temu diamentowi kariere. Na treningach wkrecal cala nasza obrone, ale oczywiscie to za malo dla Pepcia.
Otwarty
Podoba mi sie jak zaginasz czasoprzestrzen. Pol roku....

Ale najlepiej nic nie mowic, popatrzmy na esencje geniuszu naszego wirtuoza - kompilacja https://m.youtube.com/watch?v=aWCBmH2Vm0E

08.01.2016 01:43

Powazna szanse to kazdy z nich mial codziennie na treningach. Skoro Bayern sie ich pozbywa to przeciez nie, zeby im zrobic na zlosc tylko poprostu nie widza potencjalu. Nie kazdego roku trafiaja sie perelki z wlasnej stajni.

06.01.2016 10:45

Beniteza zwolniono w trybie naglym, bo jesli przetrwalby do polowy stycznia to odprawa wynioslaby dwa razy tyle (gaza za ten sezon i nastepny).
Perez niezle to rozegral, jezeli projekt Zidane wypali, to wyjdzie na prezesa. W przeciwnym wypadku zwala wine na Benka i poszuka trenera z topu w lecie.

06.01.2016 04:50

DonJupp4ever
Tak, najlepiej niech zacznie jak w swosie od 4 ligi angielskiej. Co Wy w ogole gadacie. Gosc osiaga wyniki w kazdym klubie, w kazdym sezonie, kazdorazowo przebudowujac druzyne pod wlasna wizje i wlasnie dlatego bija sie o niego najlepsze kluby. To wlasnie w nich jest najtrudniej wykrzesac z zawodnikow, ktorzy maja w zyciu wszystko, te 110% i przekonac ich do wlasnej wizji. Spojrzcie na przyklad z ostatnich dni - Benitez. Facet, ktory wlasnie w sredniakach sie sprawdzil jak malo kto - mistrzostwa z Valencia, liga mistrzow z Liverpoolem, jakies tam puchary z Napoli. I co? 2 podejscia do zespolow, lacznie poltora sezonu na stanowisku, bo pilkarze go olali.

05.01.2016 18:48

Napisze cos, zeby napisac, ale zeby nie napisac nic to napisze czego komu zycze, ale ze nikomu nic nie zycze to nie napisze.

31.12.2015 19:38

Yvaine25
Czytalem Herr Guardiola i fanom Bayernu polecam. Nie jest jednak to ksiazka, ktora sie polyka na raz. Sam styl mi jakos specjalnie nie przypadl do gustu, ale tresc to wynagradza.

23.12.2015 18:24

Nie wiem jaki interes mialby Jupp w powrocie. Odszedl w blasku chwaly i wielu ma go za Boga. Jezeli nie udaloby mu sie wykrecic trypletu to juz by sporo stracil, a w przypadku odpadniecia, dajmy na to, w 1/4 to ja nie wiem co by sie tu dzialo. Zakladajac nawet optymistyczna wersje, ze wygrywa wszystko i odchodzi to niejeden machnalby reka, ze poprostu zrobil swoje...

18.12.2015 00:21

Thomas
Przeciez wystarczy grac slabo przez jakis czas i zaczna nas atakowac. Zobacz jak United sobie z tym poradzilo. Moga kontrowac do woli.

18.12.2015 00:08

Martwie sie troche o Bayern po erze Guardioli, niezaleznie kiedy ona sie skonczy. Martwie sie, poniewaz jest on trenerem z wizja, wizja ktora zarazil caly zespol. Wydaje sie, ze oni mu zaufali i nastepny trener moze miec ogromny problem z dotarciem do zawodnikow. Z tego powodu nazwiska spoza topu odpadaja. Odrzucic tez trzeba trenerow wybitnych, ktorzy preferuja zupelnie odmienny styl gry, poniewaz przejscie na druga strone mocy bedzie sie klocilo z ich przekonaniami wpajanymi przez poprzednie sezony. Mysle, ze jedyna sensowna kandydatura na ten moment jest Ancelotti. Jego styl dosc znaczaco odbiega od tego Guardioli, ale wspaniale radzi sobie z szatnia i jest na tyle inteligentnym gosciem, ze zmiany wprowadzilby plynnie, z wyczuciem, a przede wszystkim cierpliwoscia. W dodatku, co dla nas wazne, nie kryje sie z checia siegniecia po kolejna LM.

17.12.2015 22:59

Martwie sie troche o Bayern po erze Guardioli, niezaleznie kiedy ona sie skonczy. Martwie sie, poniewaz jest on trenerem z wizja, wizja ktora zarazil caly zespol. Wydaje sie, ze oni mu zaufali i nastepny trener moze miec ogromny problem z dotarciem do zawodnikow. Z tego powodu nazwiska spoza topu odpadaja. Odrzucic tez trzeba trenerow wybitnych, ktorzy preferuja zupelnie odmienny styl gry, poniewaz przejscie na druga strone mocy bedzie sie klocilo z ich przekonaniami wpajanymi przez poprzednie sezony. Mysle, ze jedyna sensowna kandydatura na ten moment jest Ancelotti. Jego styl dosc znaczaco odbiega od tego Guardioli, ale wspaniale radzi sobie z szatnia i jest na tyle inteligentnym gosciem, ze zmiany wprowadzilby plynnie, z wyczuciem, a przede wszystkim cierpliwoscia. W dodatku, co dla nas wazne, nie kryje sie z checia siegniecia po kolejna LM.

17.12.2015 22:54

No nie moge, koan powrocil. Ostatnio czytalem, ze niektore serwisy placa trollom, bo to nakreca dyskusje.

17.12.2015 21:57

Prezes
Mowil o dochodzeniu do formy sportowej, chyba ze sugerujesz, ze Pep powinien wpuscic Riberiego za rok. Ludzie, naprawde myslicie, ze mecz w porownaniu do treningu to jest az taka przepasc? Franck doznal nowego urazu, a nie odnowienia poprzedniego.

17.12.2015 21:12

Zrodla podajace odejscie Pepa wydaja sie byc wiarygodne, wiec nasz lekarz juz w przyszlym sezonie wroci. Argument, ze za Juppa nie bylo kontuzji jest niezasadny - Klopp tez przez 2 sezony zajezdzal waska kadre i dopiero potem zaczeli wypadac.

17.12.2015 19:22

Bez przesady, skoro na treningach bylo wszystko ok to niby na co mial trener czekac? I po czym poznac, ze to juz? Moze trzeba pauzowac 300 dni? oh wait.

17.12.2015 14:33

Wedlug Sammera gramy oba spotkania w Turynie?

14.12.2015 23:36

Utrzymac sie utrzymaja. Maja duzo jakosci w skladzie i predzej czy pozniej druzyna zatrybi, a w angielskiej seria kilku wygranych z rzedu potrafi znacznie przesunac w gore tabeli.

14.12.2015 22:26

Leister 2-0 z Chelsea. Zasluzone trzeba dodac

14.12.2015 22:09

Hazard z kontuzja i Vardy 1

14.12.2015 21:34

Wyszukujecie kwiatki na innych forach jakby u nas nie bylo kretynskich komentarzy.

14.12.2015 20:47

Daro
Schalke z Realem gralo zdaje sie w 1/4 i wtedy Neuer byl juz w Monachium

14.12.2015 20:21

Adi
Schalke gralo jak rowny z rownym w 1/2 z ManU? Cos Ci sie pomieszalo.

14.12.2015 19:44

Wstawianie Thiago do skladu jest zawsze obarczone sporym ryzykiem kontuzji i to bez wzgledu na to czy jest gotowy na 80 czy 100 procent.

14.12.2015 18:11

Najwazniejsze, ze mamy rewanz na AA. W Turynie na pewno cos ustrzelimy. Jezeli omina nas kontuzje to powinnismy miec dwumecz pod kontrola.

14.12.2015 12:21

Real znowu wolny los

14.12.2015 12:16

Thomas
Z wiekszoscia Twojej wypowiedzi sie zgadzam, ale pojechales po bandzie piszac, ze kiedys ostrzej sedziowano. Tempo gry, a co za tym idzie ilosc starc, wzroslo wyraznie, ale kiedys pekaly kosci a sedziemu to powiewalo. W polu karnym przy roznych tacy wlosi uprawiali zaapasy.

13.12.2015 18:16

Szczesny? niech sobie lepiej w spokoju cmika na lawce spali. Lukasz poki co zasluzyl sobie na pewny nr 1 w bramce. Zapewnia rowny solidny poziom plus czasem dorzuci cos ekstra. Poza tym w klubie broni w kazdym meczu.

13.12.2015 10:18

Benatia do wymiany niestety.

Kownacki tragedia i eurowp****l sie dopelnia

10.12.2015 22:15

Basti zawieszony na 3 mecze za niesportowe zachowanie. U nas chyba mu sie nigdy nie zdarzylo.

10.12.2015 21:53

Nookie
Tego, ze jest kolezenski nie podwazam. Poprostu nie pamietam innych sytuacji, w ktorych oddalby jedenastke. Myslalem, ze odswiezysz mi pamiec.

10.12.2015 21:43

Bate tez nas ogralo wlasnie 3-1 u siebie w 2012/13. Jasne, ze moga ograc kazdego, ale jednak faworytami nie beda i o tym pisali Logan i Rufus.

10.12.2015 21:35

Daro
Sek w tym, ze nie potrafili wbic 3 goli u siebie.

10.12.2015 21:12

Troche z Franza na starosc sie choragiewka robi.

10.12.2015 19:49

Legia kompletnie nic nie pokazala w 1 polowie. Nawet nie probuja udawac, ze chca pograc pilka.

10.12.2015 19:47

Nookie
Kilkukrotnie? Komu oprocz Robbena jeszcze oddal?

10.12.2015 16:24

Logan
Nie wiem czy lepszy od wycieczki do Rosji nie bylby Wolfsburg dla Wengera

10.12.2015 15:42

Dobra ja sie poddaje.

Odchodzac troche od meritum, to nigdy nie lubilem ManU i zawsze ciesza mnie ich wpadki. I wlasnie wpadki to slowo klucz tutaj. Jeden sezon bez nich w LM byl duza satysfakcja, ale teraz juz mogliby zaczac sie odbudowywac, bo brakuje ich w elicie.

% szanse trafienia poszczegolnych druzyn w losowaniu
http://fangol.pl/view/135098/szanse-w-losowaniu-1-8

Rode w 11 kolejki LM!

10.12.2015 15:13

Nadal nie dotarlo, wiec ja tez sprobuje.

Zywieczdroj
Wolalbys, zebysmy wygrali lige mistrzow pokonujac po drodze wspaniale grajace zespoly pokroju Barcy w formie czy Manu z lat swietnosci czy jakies Gent, bo pozostale druzyny sa w kryzysie. Co przynosi wieksza chwale? Lepiej byc najlepszym z najlepszych niz najlepszym, bo nie ma nikogo dobrego. Kliczko jest uwazany za takiego mistrza troche z braku laku np.

10.12.2015 15:00

Yvaine
Pewnie Ci nie dodaje komentow, bo probujesz dodac dwa pod rzad.

09.12.2015 18:54

Nie doszedlismy, tylko doszlismy...

09.12.2015 18:50

Gabricone
Fajnie, ze tlumaczysz wiele newsow. Do poprawki dwie literowki:
Przed nabawieniem, nie nabawianiem.
Wpuszczony na boisko, nie boisku.

09.12.2015 18:48

Pele
Xhaka liderem Bvb? Ja nie wiem jaka Borussie Ty ogladasz.

Co do tekstu:
Zmiencie cytat Kalle, bo czyta sie jak Monachium, Monachium, Monachium.
Cytat Alonso konczy sie slowami "Jestem szczesliwy, ze w klubie". Wtf?

09.12.2015 18:44

Ladna akcja i City na prowadzeniu:/

08.12.2015 21:02

Pele
Jezeli to prawda to sie bardzo ciesze, ze Lewy wypowiedzial sie tak jednoznacznie

08.12.2015 16:57

Kubla
Twoja wypowiedz powinna byc nominowana do naiwnosci roku. W sezonie, w ktorym Ronaldo zdobyl zlota pilke co drugi mecz byl wyrzucany z Realu przez jego kibicow. Nasza strona pod tym wzgledem stoi na przyzwoitym poziomie, nie liczac "fanclubu" Guardioli, bo Ci faktycznie potrafili pojechac po bandzie.

07.12.2015 23:35

Ale ja nie porownalem Roberta do Filipa. Zapytales czy wierze, to odpowiedzialem i podalem przyklad pilkarza, ktory tak ma, ale jest ich znacznie, znacznie wiecej. To, ze ktos odchodzi z klubu nie znaczy, ze sie z nim nie utozsamia. Np. gdyby Robben czy Ribery za dwa lata odeszli do Mls czy to by przekreslalo ich przywiazanie do Bayernu? Moim zdaniem nie. Wielokrotnie podkreslali, ze tworza w Monachium jedna wielka rodzine. Na pewno wielokrotnie wspominaliby cieplo etap w Bayernie i kto wie czy nie wrocili tu potem.

07.12.2015 23:27

Anonim
Tak, wierze. W moim ukochanym klubie kapitan swieci przykladem.

07.12.2015 23:11

W przypadku Lewego najbardziej smuci, ze on sie nie utozsamial z zadnym klubem w ktorym gral. Nie inaczej jest w Bayernie. Miejmy nadzieje, ze zostanie, ale niestety spekulacje nie beda mialy konca, bo zapewne on sam ich nie wyjasni.

07.12.2015 22:56

Yvaine25
Real przezywa trudny okres, szczegolnie wizerunkowo. Efekt wzmacnia dodatkowo silna Barcelona, ale jednak LM wygrali 2 sezony temu, a w zeszlym roku zanotowali serie 22 zwyciestw z rzedu we wszystkich rozgrywkach, wiec bez przesady, ze taki ten Real slaby. Maja swoje problemy, ale jak wiemy lepiej je miec na jesien niz wiosna. Prawde mowiac, to byli blizej obronienia LM niz my i jezeli mnie pamiec nie myli to ostatni raz kiedy ich zabraklo w 1/2 to byl rok 2009. Tez nie przepadam za Realem, ale to nie powod, zeby im umniejszac zaslug.

07.12.2015 22:17

Anonim
czyli jak np. ktos kibicuje Wolfsburgowi i stwierdzi obiektywnie, ze Bayern jest wiekszym klubem to zaden z niego kibic zielonych? Kiepska logika.

07.12.2015 22:02

jezeli Perez bedzie kusil Lewego wizja budowy nowej druzyny wokol niego to potrafie sobie wyobrazic, ze Lewy sie skusi. Wiazaloby sie to z odejsciem CR pewnie do Psg. Natomiast w przypadku propozycji Krolewskich, zeby dolaczyl poprostu za Benzeme to nie wierze, zeby taka wizja byla dla Roberta kuszaca i bardzo stracilby w moich oczach gdyby na to przystal. Inna sprawa, ze bardzo watpie, aby Bayern go puscil. Wiemy jednak, ze nasz zarzad nie lubi stawac na drodze zawodnikowi, gdy ten wie czego chce.

07.12.2015 21:56

Jak dla mnie sprawdzilby sie na 9. Najjasniejszy punkt swietych

04.12.2015 13:58

Ciekawe czy Real naprawi w koncu ten faks. Najpierw De Gea teraz to.

03.12.2015 19:14