DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: lokus Strona 31

Podoba mi sie w Copa America, ze poza finalem nie ma dogrywek. Na mistrzostwach Europy tez powinno tak byc

27.06.2015 03:12

trzeba jednak pamietac, ze byl transferem niezbednym i tak naprawde kosztowal nas tylko jego pensje. Jezeli odejdzie to oczywiscie nie bede plakal.

27.06.2015 03:04

Nie do konca w pomocy - na wahadle. Gaudino? jak zacznie wazyc wiecej niz 30 kg to bedzie mial racje bytu w bundeslidze. Na walke fizyczna nie ma szans i na tej pozycji na pewno nie dalby rady. Rode byl probowany na tej pozycji z drugiej strony i wypadal bardzo blado. Nie potrafil sie ustawiac. Dopiero w srodku pokazywal cos poza zaangazowaniem. A Kurt to juz jest chyba ostatni do bronienia.
Bernat mial wedlug mnie rowny sezon tylko na wiosne lepsi rywale pokazali, ze to jeszcze nie ta polka. Trzeba jednak brac pod uwage, ze byl sprowadzany jako zmiennik Alaby.Xabi bardzo slaba wiosna niestety.

27.06.2015 02:57

@Matilegolas
Alonso i Bernat kompletne pomylki? Gdyby nie Xabi to mielibysmy katastrofalna jesien. Ten transfer uratowal nam dupe, taka prawda. Bernat przyszedl za smieszne pieniadze i jak sie okazalo wobec kontuzji Alaby zapewnil solidne zastepstwo. Na razie bez fajerwerkow, ale powiedz mi kto z naszej kadry zagralby tam lepiej?

27.06.2015 02:42

A ja akurat jestem wielkim zwolennikiem sprowadzenia Di Marii. Bardzo zalowalem, ze nie bylo tego tematu w zeszlym sezonie, bo gosc jest jednym z niewielu pozostalych, rasowych skrzydlowych, a wlasnie kogos takiego potrzebujemy. Poza tym nie robi mu zadnej roznicy na ktorym skrzydle gra.

27.06.2015 02:23

Zdziwie sie jezeli Kolumbia da rade strzelic gola dzisiaj

27.06.2015 02:06

@ThomasKonig
Co Ty tak o tej drabince? losowania nie bylo? w Copa America tez faza pucharowa maksymalnie pod Chile i nikt nie placze

27.06.2015 01:38

siedze codziennie na Copa America, chociaz w niektore noce jest to naprawde trudne

27.06.2015 00:43

No to Niemki graja dalej. Swoja droga dobrze strzelane jedenastki.

Oby warto bylo czekac na Argentyna-Kolumbia

27.06.2015 00:40

@cofffeeFCB
albo krotko kibicujesz albo masz krotka pamiec, bo Bastian przebakuje o odejsciu od dobrych paru sezonow. Zawsze jako kierunek wskazujac Anglie. Z Pepem mysle, ze dogaduje sie super zwazywszy, ze nieraz mozna bylo przeczytac jakto zostaja po treningach, zeby dyskutowac do pozna o taktyce

26.06.2015 00:54

No skoro reporter sky mowi, ze MU odrzuci wszystkie oferty to najlepszy dowod, ze Di Maria nie byl tematem w Bayernie.
Co do Costy to poczekajmy na oficjalke, ale ten transfer pokazalby kierunek klubu - ewolucja, nie rewolucja

25.06.2015 16:45

@Andorid
Ty powinienes pisac dla tabloidow. Marnujesz sie tutaj. Lewy jest ambasadorem Polski i od lat swieci przykladem. Jego zona to tez ambitna kobieta z glowa na karku, ale masz racje zabronmy im jezdzenia na Ibize z kumplem z repry.

25.06.2015 11:44

Chociazby Kroos. Kupilismy go jak mial bodajze 15 czy 16 lat. Wypozyczenie do Leverkusen i powrot.

25.06.2015 11:37

@josh
w Realu to akurat Di Maria ciagnal cala gre i kibice po nim plakali (jak po Ozilu), a ze Real go nie chcial to zaden argument - Robbena tez nie chcieli. A odnosnie sezonu w MU zacytuje Ciebie samego: "Jeden słabszy sezon nie znaczy że się już skończył"

@Hourdeau
jak nie blyszczy na tle slabych, to ma blyszczec na tle dobrych? no nic. Zobaczymy

24.06.2015 21:59

Nabil Fekir byl troche szerzej przedstawiany na canal+ w podsumowaniu Ligue1. Problemy z nim sa 2 - gral tylko jako podwieszony napastnik za Lacazettem i nie wiadomo jakby sie sprawdzil na skrzydle. Druga, ze kocha Lyon i na pewno bedzie chcial zagrac na nowym stadionie w przyszlym roku.

24.06.2015 21:15

tu akurat sie z Androidem zgadzam. Gosc sie nie przebil w HSV, ale to pomimo zenujacego poziomu tej druzyny mozna przezyc. Natomiast odmowienie gry w U23, bo "to nie jest zadnym rozwiazaniem i nigdzie go nie doprowadzi" jak dla mnie dyskredytuje chlopaka. Nie potrzebujemy takich ludzi w Bayernie.

24.06.2015 21:10

@Android
http://www.fcbarca.com/64164-leo-messi-oraz-angel-di-maria-wysmiewali-sergio-aguero.html?utm_source=newsList&utm_medium=newsList&utm_campaign=mainpage

24.06.2015 17:19

@Andorid
wczesniej sie kogos czepiales, ze lyka wszystkie plotki, a potem wyskakujesz z Di Maria smiejacym sie z trenera. Nie dosyc, ze przy tej akcji byli wykorzystani "spece" od czytania z ust to sprostowano to pozniej - Aguero, ktory wychodzil za nimi cos im opowiadal...

24.06.2015 16:59

@Android
jeszcze odnosnie nazelowanych gosci. Nigdy nie chcialem miec w druzynie gosci, ktorych bardzo zajmuje fryzura - Griezmann, Pogba, Vidal, Neymar itd. Di Maria na szczescie z tym nie przesadza:)

24.06.2015 16:18

loooool
Ballack vol. 2?
Michael gral u nas raptem 4 lata, niewiele ponad 100 meczy. Dodatkowo cala druzyna byla zbudowana wokol niego, a on sie wypial i poszedl za darmo. Nie widze zadnego zwiazku.

24.06.2015 16:12

@Android
nie maja znaczenia tradycje klubowe? Wedlug mnie to odejscie Bastiana (jezeli do niego dojdzie) jest doskonalym przykladem jak w Bayernie traktuje sie swoich. Jezeli po tylu latach oddania dla klubu chce sprobowac czegos innego to mamy mu zabronic? Wielokrotnie nasz zarzad pokazywal, ze na pierwszym miejscu nie stawia pieniedzy, a dobro pilkarza.

24.06.2015 16:05

@Schw31nst31ger
nie ma o tym wzmianki w artykule, a mysle, ze kontekst jest dosc istotny. Wszystkie te wypowiedzi mialy miejsce poczas jego przemowy na imprezie z okazji 50 rocznicy zalozenia Ampans - fundacji pomagajacej uposledzonym dzieciom.
@Android, anonim i reszta
czesto sie nie zgadzamy, ale prosze odpuscmy sobie najezdzanie na innych
@Andorid
o co chodzi z tymi usmieszkami w kazdym mozliwym miejscu? kropka czesto wystarczy :)

24.06.2015 12:55

@otwarty
jezeli transfer Martineza za 40 mln euro , ktory w duzej mierze umozliwil nam zdobycie potrojnej korony, byl przeplacony to nie ma sensu zebysmy kontynuowali ta dyskusje. Nasze poglady sa zbyt rozbiezne.

po raz kolejny to podkresle - wkurza mnie najezdzanie na zarzad, kiedy ABSOLUTNIE nie mamy pojecia nad czym pracuja, a do konca okienka pozostaly 2 miesiace...

24.06.2015 12:36

Nie przebil sie w HSV, odmowil gry w zespole U23. Czyli sie gosciowi po prostu nie chce. Podziekujmy juz temu Panu.

24.06.2015 12:16

@otwarty
przesypiamy okazje? Lewy za darmo, Gotze jak na jego status za smieszne pieniadze... Do tego argument z Griezmannem, ktorego przed poprzednim sezonem nie wiem jak pomiescilibysmy w kadrze. Na Depaya nie mielismy szans od poczatku, bo LVG byl za duza karta przetargowa. No krew mnie zalewa jak czytam niektore komentarze. Plusem kupowania pod koniec okienka jest to, ze zaden klub nie moze juz grac karta zainteresowania przez inne druzyny, a po drugie troche im sie zaczyna palic pod tylkiem (to co daje Bayern albo nic). Dodatkowo wiedza, ze Bayern chce, ale nie musi. Zauwazcie, ze nasza obecna kadra powinna sobie poradzic jesienia bez wiekszych problemow, dlatego nie jest tak wazne, aby jeden nowy czy dwoch graczy dolaczylo w sierpniu (w kontekscie okresu przygotowawczego).

24.06.2015 12:15

Robben i Xabi akurat wchodzili z biegu i nie bylo zadnego problemu.

@Adi
oczywiscie, ze takiego Di Marie trzeba namowic pieniedzmi i perspektywami. Niby skad Argentynczyk mialby miec jakies cieple uczucia wzgledem niemieckiego klubu? Jak przyjdzie to sie przekona, ze w Bayernie najlepiej traktuje sie zawodnikow i moze historia skonczy sie jak z Robbenem czy Riberim. Oni przychodzac tez jakos nie wyrazali milosci do klubu.

23.06.2015 15:35

Wszystko tylko nie Gundogan. Zarzad bardzo straci w moich oczach jezeli go sciagnie.

23.06.2015 10:51

Nie zrozum mnie zle. Nie uwazam, ze takie nazwisko na pewno do nas dolaczy, chociaz bardzo licze na Di Marie. Liczylem na niego tez, gdy odchodzil z Realu. Chodzi mi glownie o to, ze nie ma co psioczyc na zarzad skoro pilka jest wciaz w grze. Ukrywac akurat nasz zarzad potrafi wiele - chociazby transfer Gotze, Robbena czy z dosyc anonimowych Ulreicha. Dzisiejsze media funkcjonuja w taki sposob, ze kazdy, nawet wyssany z palca temat transferowy trzeba sprzedac jako newsa. Wystarczy spojrzec na potencjalne sklady United na najblizszy sezon wedlug szmatlawcow - http://fangol.pl/view/104278/2-sklady-united-z-plotek czy poczynania Milanu...

22.06.2015 17:13

@Android
przypominam, ze mamy 22.06, a nie koniec sierpnia. Ocenianie na podstawie plotek medialnych pracy naszego zarzadu w tym momencie jest po prostu smieszne.

22.06.2015 17:01

A moim zdaniem dobrze, ze odszedl. Epizod w Atletico tylko potwierdzil, ze jak go sie odstawi od skladu to zaczyna swirowac. Dobry napastnik, ale mentalnie pozostawia wiele do zyczenia. W tym aspekcie Robert to inna liga.

19.06.2015 18:22

@Swayze0805
niestety sie mylisz. 1 gwiazdka juz za pierwsze mistrzostwo, 2 za 5, 3 za 10 i w koncu 4 gwiazdki za 20 mistrzostw. 5 gwiazdka na ten moment nie jest nawet przewidziana. Miejmy nadzieje, ze to sie zmieni.

@otwarty
mysle, ze ucieklo cos w tlumaczeniu. Robbenowi pewnie chodzilo o to, ze z kazdego trofeum trzeba sie cieszyc, a nie jakto niektorzy maja w zwyczaju, bagatelizowac.

26.05.2015 13:59

Komentarzy malo, bo jednak po sezonie zawsze powstaje jakas taka pustka.
Cieszy ostatni mecz, bramka Lewego (dobry klimat w szatni), bramka Bastiego (obawiam sie, ze moze odejsc, ale jakos w glowie sie to nie chce zmiescic).
Oczy juz pomalu sie kieruja w strone nastepnego sezonu. Ciekawe jak nasza kadra bedzie wygladac na poczatku wrzesnia. No i licze na szybkie wyjasnienie sytuacji z trenerem.

24.05.2015 13:00

Troche to tak wyglada jakby Bastian sie zwijal. Caly mecz gral na najwiekszym zaangazowaniu, a teraz te pozegnania. Cos mi sie wydaje, ze przyszedl czas sie rozstac...

23.05.2015 17:41

caly czas czekam na kolejne bramki Roberta.
jak sie Gotze nie pozbiera w nastepnym sezonie, to naprawde bedzie trzeba pozegnac tego Pana.

23.05.2015 16:47

nie wiem czy widzieliscie - http://fangol.pl/view/100237/pilkarze-bayernu-jak
Przycisnac! Dla Lewego!:)

23.05.2015 16:03

@mrtiktak
skad wiesz jakie cele byly stawiane Guardioli przed sezonem? z ksiazki wynika, ze dla zarzadu warunkiem koniecznym jest bundesliga i bardzo bym sie zdziwil, gdyby wymagali od niego wiecej niz 1/2 ligi mistrzow (powtarzam - wymagali).
Co do Ancelottiego, to sorry, ale on nie zdobyl zadnego tytulu, a co gorsza wystarczyla kontuzja Modrica, zeby Real sie kompletnie posypal.

20.05.2015 19:17

Dac mu wolna reke i przedluzyc kontrakt albo sie pozegnac juz teraz. Innej opcji nie widze. Jak juz mialbym wybierac to wolalbym, zeby zostal. Nie dlatego, ze jestem jego fanem, ale nie znioslbym jezeli po odejsciu swiecilby triumfy w nowym klubie, bo wtedy pozostalby niedosyt i pytania z cylku moich ulubionych - co by bylo gdyby...

20.05.2015 19:08

Naprawde, ale to naprawde nie chce Gundogana u nas. Nie lubie tego calego zaciagu tureckiego w Niemczech, a ponadto ten gosc nigdy mnie nie przekonywal. Kontuzje jak wiadomo tez go nie omijaja. Watpie zeby Guardiola go chcial, ale wiadomo, ze jak nasz zarzad sie uprze...

Co do Pepa. Dac mu wolna reke i przedluzyc kontrakt albo sie pozegnac juz teraz. Innej opcji nie widze. Jak juz mialbym wybierac to wolalbym, zeby zostal. Nie dlatego, ze jestem jego fanem, ale nie znioslbym jezeli po odejsciu swiecilby triumfy w nowym klubie, bo wtedy pozostalby niedosyt i pytania z cylku moich ulubionych - co by bylo gdyby...

@Andorid
Trzymaj sie! Nie moge Ci pomoc, ale wiedz, ze dobrze Ci zycze.
Nie masz pracy (dobry motywator)? Jak sie utrzymujesz? (oczywiscie nie musisz odpowiadac).

20.05.2015 19:06

@Android
z drugiej strony to ogranicza odpowiedzialnosc trenera za wyniki, jezeli zarzad nie za bardzo slucha sie trenera i sciaga zawodnikow wedlug wlasnych upodoban. Oczywiscie tak nie bylo - kazdy dolozyl swoja cegielke do tego transferu...

18.05.2015 15:36

@AdiFantasti
dokladnie Adi. Zawsze sie znajdzie sposob, zeby jechac po Bayernie. Tak to juz w Niemczech jest i radze sie do tego przyzwyczaic.

17.05.2015 16:09

Zrozumcie, ze to nie sa maszyny. Za nami bardzo dlugi (po MS) i ciezki (kontuzje) sezon. Na pewno kazdy z Was daje z siebie miliard % kazdego dnia w robocie. Rozumiem, ze managerowie innych klubow na nas najezdzaja, bo chca wymusic na nas walke w ich sprawie. Nie rozumiem, ze ludzie nazywajacy sie kibicami caly sezon nic, tylko marudza i narzekaja. To na pilkarzy, to na zarzad, to na sztab medyczny. Tylko trener jest tu doceniany przez kazdego.
@DawnyKminek
Podkopuje reputacje klubu? Ze niby jakbysmy wygrali ostatni mecz 3:0 to nasza reputacja bylaby nieskazitelna i nikt by w Niemczech na Bayern nie najezdzal? Mecz bez znaczenia pod kazdym wzgledem.

17.05.2015 16:01

w zeszlym sezonie bylo takie samo glupie gadanie. To jest ich problem, nie nasz. My jestesmy mistrzami i mozemy sobie teraz robic w tej lidze co chcemy. Don't hate the player, hate the game.

17.05.2015 15:41

@ThomasKonig
oni maja szanse sie pokazac na treningach. Jezeli zaden na razie nie daje podstaw myslec, ze to talent jakich malo to wypozyczac i ogrywac w bundeslidze. Nie ma co stawiac na mlodych, bo sa mlodzi.

14.05.2015 15:05

a ja mam cicha nadzieje, ze po TYM sezonie usiada do stolika i albo przedluzenie albo pozegnanie. Inaczej bedziemy troche zawieszeni i kazde euro bedzie trzeba ogladac pod katem Guardioli, a z drugiej strony ewentualnego nastepcy. Niezdrowa sytuacja.

14.05.2015 14:54

Niedawno bylo 100, teraz juz jest 200. Mniej mnie interesuje ile wydamy, a kogo kupimy. Mam nadzieje, ze utrzymamy polityke nie przeplacania za zawodnikow, ale jednak sciagniemy kogos z absolutnego topu. Ceny typu 80 mln za de Bruyne czy Pogbe to troche kupowanie kota w worku. Wyobrazacie sobie gdybysmy dali za Gotze te 80 baniek? Wszystko wskazywalo na to, ze odpali. Nie chcialbym oceniac jego transferu, bo ciagle licze, ze odpali, ale jednak za taka kwote oczekiwalibysmy znaaacznie wiecej. Dwaj wczesniej wymienieni moga spokojnie podzielic jego los.

14.05.2015 14:51

@Tostu
zgadza sie, ale w sportach amerykanskich to oni sie prawie z dopingiem nie kryja.

14.05.2015 13:22

jak nie stawia? na poczatku to wygladalo, ze Gotze bedzie gral na falszywej 9 zamiast Lewego.

14.05.2015 00:24

@Skobry
moje zarzuty wobec Kroosa nigdy nie dotyczyly jego umiejetnosci, a zawsze sfery mentalnej. Taki Schweini wczoraj i tydzien wczesniej gryzl trawe az milo, a spojrz chociazby co robi Toni przy bramkach? Zreszta nie bylo meczu, w ktorym pociagnalby zespol. Nie zmienia to faktu, ze papiery na granie ma.

14.05.2015 00:20

@superbayern
jak juz o tym wspomniales to cos mi swita, ze Zidane mial objac jakis zespol z francuskiej, ale Real go namowil na pozostanie w klubie...

14.05.2015 00:13

@superbayern
nie wiedzialem, ze to juz dogadane. W sumie fajnie, on teraz prowadzi Castille?

14.05.2015 00:07

to by byla sprawa bez precedensu, gdyby za Ancelottiego teraz przyszedl Klopp - trener druzyny, ktora, bylo nie bylo, skonczyla runde jesiennej w strefie spadkowej bundesligi :)

14.05.2015 00:02

@mrtiktak
czesto sie nie zgadzamy, ale czesto jest o czym dyskutowac. Za to teraz rozbiles mnie totalnie - Kroos o klase lepszy od Alonso? Widziales co ten gosc robi w defensywie? Na pewno nie widziales, bo nie robi nic.

13.05.2015 23:52

@mrtiktak
a wiesz jakie cele zostaly postawione Guardioli przez zarzad? Bo z tego co mi wiadomo to w obu sezonach je spelnil. Nastepna sprawa - naprawde nie widziales szybkich atakow z naszej strony w tym sezonie? to ile meczy obejrzales?
Atak pozycyjny nie wyklucza naglego przyspieszenia i tak wlasnie stara sie grac Pep

13.05.2015 19:39

nie rozumiem co sie z nim dzieje. Wlasnie przy naszej taktyce myslalem, ze bedzie sie sprawdzac najlepiej. Ma dobra technike, kiwke sytuacyjna i powinien sobie swietnie radzic w grze na malych polach. Z calej naszej druzyny jemu chyba najblizej do Thiago. Obawiam sie, ze caly problem lezy w glowie. Ten gol i przeprowadzka do nas chyba zaspokoily jego ambicje niestety.

13.05.2015 19:22

@Mathisek
chyba nie, bo co chwile ktos o to pyta ;)

13.05.2015 14:54

mysle, ze odejdzie tez Dante. Super byloby sciagnac Varane i Di Marie. O ile transfer tego pierwszego jest raczej niemozliwy, to argentynczyka pewnie da sie wyciagnac za racjonalna cene. Pytanie jakie zarzad ma uklady z Van Gaalem.

13.05.2015 14:45

@xxxz
"a juz na pewno nie "zapcha" kibiców"
chodzilo Ci o trolli, nie kibicow. Nie wszystkich swoja miarka

13.05.2015 14:34

Alonso akurat bym zostawil. Bedzie odgrywal coraz mniejsza role w druzynie, ale na bundeslige wystarczy. Dodatkowo mlodzi moga sie naprawde wiele od niego nauczyc. Malo jest pilkarzy z takim doswiadczeniem.
Bardzo bym chcial zobaczyc nowe, duze nazwisko w srodku pola, ale jakos nie mam pojecia kto mialby nim byc. Verratti?

13.05.2015 14:30

@Thomas
Z jednej strony racja, chcial Neymara, dostal Gotze. Z drugiej nie chcial Lewego..

13.05.2015 13:13

@mrtiktak
lol, Slay nie napisal zadnej z rzeczy o ktorej mowisz. Pep w inny sposob broni - poprzez posiadanie pilki i dbanie o to, by tracic w okreslonych sektorach. Kiedy zaliczamy takie wtopy jak Bernat w pierwszym meczu to potem tak jest. Zgadzam sie, ze drobne zmiany w obronie sa konieczne, ale nie przesadzajmy z "mamy trenera, ktory nie potrafi zbudowac druzyny na final LM". W obecnym sezonie okazalo sie, ze Dante jest do wymiany, a na Badstubera nie ma co liczyc. Bede bardzo zdziwiony jesli nie siegniemy po SO.
Co do ofensywy, bardzo chcialbym Di Marie. Pytanie ile by chcial za niego Manchester...

13.05.2015 10:28

@Slay
i to mi sie podoba. Sam spogladasz inaczej, ale jednak masz szacunek dla normalnych kibicow. Takich trolli wszystkim zycze:)
Muller zdjety w 87 minucie za innego Niemca! Hanba! A Jupp w 2012 w finale wprowadzil za niego Belga, to dopiero bylo cos.
Nie odpisuj prosze, bo teraz juz sobie jaja robie.

13.05.2015 09:28

@mrtiktak
nie chce sie klocic. Meczy mnie juz to. Wedlug mnie to byly bledy indywiduwalne pilkarzy, ktorzy zlekcewazyli glowkujacego Messiego. To juz bez znaczenia.

Trener popelnil bledy, pilkarze takze, sztab z pewnoscia rowniez. Teraz zarzad ma pole do popisu, bo potrzeba przemyslanych transferow. Wyciagnac wnioski i zaplanowac przyszlosc. Trzeba usiasc z Guardiola i ustalic czy odchodzi po sezonie czy jednak chce tu budowac cos nad dluzsza mete. Pod tym katem podjac decyzje jak duza swoboda go obdarzyc.

Kolejny rekord - 33 gole w Lidze Mistrzow. Nawet gdy siegnelismy po tryplet nie bylismy tak bramkostrzelni. 7:1 z Roma, 7-0 Shakhtar, Porto 6:1. Na AA komplet zwyciestw. Mysle, ze jest na czym budowac.

13.05.2015 09:19

@mrtiktak
tak, a potem byloby gadanie, ze dlaczego tak defensywnie. W ogole nie chcial awansowac.

Nie widzialem znacznej czesci drugiej polowy, bo akurat byla burza nad Poznaniem. Zastanawiam sie czy Pep zdjal Mullera i Bastiana, zeby kibice mogli im podziekowac? Z tego co widzialem byli bardziej wkurzeni na przebieg meczu niz na zmiane, ale trudno mi to ocenic z tych skrawkow obrazu...

13.05.2015 09:00

@mrtiktak
tak samo Real kupowal Coentrao, bo jest poprostu lepszym graczem niz Marcelo. Z Danilo moga miec pozytek, ale gwarancji, ze sie sprawdzi nie ma. Real w tym sezonie ogladalem rzadko, ale akurat Carvahala cenie, bo gosc nie odpuszcza. Mysle, ze pasowalby do Bayernu, ale na pewno nie jest to priorytet.

13.05.2015 00:09

@DawnyKminek
a ja mysle, ze jednak pomysl jakis ma. Czy dobry to mam nadzieje, ze sie wkoncu przekonamy w tym 3 sezonie. 1/2 z Realem wzial calkowicie na klate i powiedzial, ze sie nie powtorzy. W tym sezonie ciezko sie go ocenia przez kontuzje.

Oby ten 3 sezon przyniosl juz jednoznaczna odpowiedz na to czy Pep sie u nas sprawdzil czy nie. Tego Wam i sobie bardzo zycze. Naprawde nie czuli byscie niedosytu, gdyby Guardiola po tym sezonie odszedl do City i powiedzmy po 2,3 latach wygral LM? Duzo niedopowiedzen jednak zostaje po tym sezonie...

A znacie jakies kulisy konfiktu z Mullerem? Bo w Herr Guardiola glownym zarzutem Pepa byl brak lekarza obecnego na treningu. Mullerem twierdzil, ze to nic nie zmienia, ze trzeba dojezdzac do jego kliniki.

12.05.2015 23:53

a jesli chodzi o kontuzje to chyba jasne, ze po tym sezonie trzeba zrobic WSZYSTKO, aby zrozumiec przyczyny obecnej sytuacji i wyciagnac wnioski. Zarzucajac Guardioli, ze za szybko wprowadza pilkarzy to kogo macie na mysli, bo jakos mi sie nie kojarzy, zeby ktokolwiek zlapal ta sama kontuzje lub pokrewna?

12.05.2015 23:46

@Uku
akurat Riberiego w srodku to probowal kazdy kolejny trener. Robben tam wystapil w ilu meczach?

12.05.2015 23:40

@DawnyKminek
Ja tez oczywiscie nie chce jakiegos poteznego zaciagu graczy z Hiszpanii, ale jak na razie nie jest zle. Thiago mimo wszystko oceniam pozytywnie. Alonso to byl ratunek na ostatnia chwile i cale szczescie, ze go kupili, bo jednak swoje do mistrzostwa dolozyl. Zreszta dwumecz z Barca tez pozytywnie. Z Bernata moga jeszcze byc ludzie - chlopak ma ile? 23 lata? i nawet biorac pod uwage jego slabe wystepy przeciw Barcelonie to jednak mysle, ze nie przeplacilismy

12.05.2015 23:36

dodam jeszcze, ze to Schalke obrywa 1-6 od United, ktore dostaje w finale 1-3 z Barca. Ale potega

12.05.2015 23:29

@DawnyKminek
ale ja nie mowie, ze Van Gaal byl zlym trenerem. Pisalem tylko o tym, ze jednak sciagal Holendrow, tak jak Pep sciaga Hiszpanow. Normalna sprawa, ze siega po ludzi wsrod ktorych ma najlepszy research.
i tak, 2:3 u siebie z Interem, ktory potem zostaje odprawiony przez SCHALKE!!! 3-7 jest dla mnie blamazem. Mourinho zostawil tylko zgliszcza w Mediolanie, ktore i tak nas ograly

12.05.2015 23:26

@Michuuu
ja nie mowie, ze nie. Bernat faktycznie nie blyszczy, szczegolnie w tych decydujacych meczach, ale on raczej nie byl sciagany do pierwszej jedenastki. Thiago jezeli tylko beda omijaly go kontuzje, to jednak kawal grajka. Xabi byl sciagany na szybko (i w przyszlym sezonie jego rola bedzie ograniczone), bo jednak zaskoczyl nas troche Toni. Kroos zreszta nawet sam mowil, ze Pep chcial wokol niego budowac druzyne, ale sie nie dogadal z zarzadem.

12.05.2015 23:20

@DawnyKminek
w finale gdzie nas Robben ciagna cala edycje za uszy, wbrew wszystkiemu. Po czym final przerzniety bez walki i nastepny rok blamaz u siebie po wygranej na San Siro w pierwszym meczu.

12.05.2015 23:14

@DawnyKminek
a Van Gaal jak przyszedl to samych Niemcow posprowadzal, a nie Holendrow?

12.05.2015 23:10

@Michuuu
Pep sprowadza na razie Hiszpanow, bo tam ma najwieksze rozeznanie i to jest naturalna kolej rzeczy.

12.05.2015 23:06

@DawnyKominek
szczegolnie trzymal za ogon Bundeslige, przegrywajac bodajze 4 kolejki przed koncem.

12.05.2015 23:03

@DawnyKminek
nie wazne czy bylo po herbatce czy nie. Wazne, zrobili wszystko, zeby wygrac ten mecz. O to w tym wszystko chodzi, zeby grac do konca. Z Twoim podejsciem to najlepiej by bylo gdyby przybili sobie piateczki przy 1:2 i poszli do chaty. Uprawiales kiedys jakis sport? Wiesz o co w tym wszystkim chodzi?

12.05.2015 22:51

I jak tu nie kochac Bayernu... pisalem przed meczem, ze wynik niewazny. Trzeba zostawic wszystkie sily na boisku i to pokazali dzisiaj. Brawo i dziekuje!!

12.05.2015 22:43

Gotze znowu nie skumal co sie dzieje. No come on, to bylo 4:2

12.05.2015 22:36

@DawnyKmniek
bo jak przejmowal Bayern po Juppie to presji nie bylo.

12.05.2015 22:34

@JudasPriest
prawda jest taka, ze kazdy trener/druzyna potrzebuja tez troche szczescia na tym najwyzszym szczeblu. Jupp nic nie ulepszal, gral caly czas tak samo. Trafila sie kontuzja Kroos i sie okazalo, ze to byl nasz hamulcowy, do tej pory jakos nie gralismy tak dobrze. Wszyscy trafili z forma na koncowa faze sezonu i wyszedl tryplet, po ktorym ta strona zeszla na psy.
Jedyny plus porazek w tych polfinalach jest taki, ze wielu trolli pojdzie stad w cholere

12.05.2015 22:17

@JudasPriest
gdzie wyciagnal wnioski? roznica byla taka, ze tym razem Robben strzelil w 89 i dowiezli. Zmiane zrobil podobna. A Pep jakie wnioski mial wyciagnac z tym szpitalem? Postawic na Gotze, ktory bawi sie najlepsze po porazce 0:3? Hitzfeld malo kto pamieta, ale tez nam zawalil final sciagajac Matthausa, ktory trzymal cala gre za morde i sie zaczela nawalnica ManU

12.05.2015 22:01

A pamieta ktos jeszcze jak nam Jupp przerznal final z Chelsea? Caly mecz bylismy lepsi, Chelsea nie wychodzila z polowy, atakowalismy. Muller (gracz mecz wedlug mnie) strzela w koncowce, a Jupp go zdejmuje, wpuszcza Van Buytena i nakazuje bronic. Pierwsza akcja rozny i gol...

12.05.2015 21:54

buahaha, jak wygrywalismy to bylo, ze fartem. Teraz przegrywamy, grajac ladnie i tworzac kolejne sytuacje to sie okazuje, ze licza sie tylko wyniki. Blagam zmiencie strone.

kurde teraz burza u mnie i nic nie widze

12.05.2015 21:50

@maggk
nie ma sensu, nawet jakby sie taka akcja udala to zaraz wstawia drugiego podobnego.

12.05.2015 21:34

ja uwazacie, ze gramy zle to ja nie wiem czego Wy oczekujecie. Gramy swietnie i tylko roznica w skutecznosci jest dla nas okrutna

12.05.2015 21:26

znowu Messi rozgrywa glowa w srodku pola. co zrobisz? nic nie zrobisz

12.05.2015 21:15

mielismy juz 3 dobre sytuacje w tym meczu - gol, glowka Mullera i teraz Lewy. O to chodzi.
Trudno oczekiwac, ze Barca nie bedzie strzelac goli

12.05.2015 21:13

juz widzice dlaczego Lahm nie gra na prawej obronie - bo w tej formie to dopiero by byl sabotaz

12.05.2015 21:11

wynik niewazny. to jest ostatni mecz o stawke w tym sezonie, maja sie zesrac z wysilku, tylko tyle i az tyle

12.05.2015 21:08

Jordi Alba frajer

12.05.2015 21:02

nikt nie ruszyl na Neymara w poczatkowej fazie tej akcji. Nie lamac sie. Gramy swoje

12.05.2015 21:00

Lahm znowu na alibi

12.05.2015 20:58

dluga pilka na Roberta to jest zawsze dobry pomysl. Ten koles to zamieni na roznego/gola/poprzeczke, a ryzyko kontry niewielkie

12.05.2015 20:57

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

12.05.2015 20:52

Thiago w srodku, Lahm na prawej. Chyba lepiej nas ustawic sie teraz nie da.

12.05.2015 20:48

Na te mecze czekalismy caly rok. Jazda z nimi! Wbrew wszystkiemu!

12.05.2015 20:46

Musze spadac na mecz (orliki). Dzisiaj wypadl nam podstawowy obronca i bedzie ciezko jak cholera. Wpadnijcie potem zwolnic tez naszego trenera;)

12.05.2015 17:32

@Sopariev
nie jestesmy nikim, tylko nie jestesmy wstanie rywalizowac z prawdopodobnie najlepszym obecnie zespolem na planecie, ktory ma w skladzie prawdopodobnie najlepszego grajka wszechczasow (nie znosze go, naprawde). Nie widzicie roznicy?
W pilce chodzi o oddane celne strzaly? Taktyka byla inna, mial sie rzucic na Barce, zebysmy sobie w swiatlo bramki trafili? No prosze Was

12.05.2015 17:27

Teraz nas oswieciles ponad wszelka watpliwosc RL69. Gotze jest wart 50 mln, wiec brak Riberiego na lewym skrzydle nie jest oslabieniem. Javi to tez w formie zycia jest, bo juz 10 zdrowych dni z rzedu przetrwal. Rece opadaja. Same dzieciaki tu siedza czy jak? Kopneliscie kiedys pilke?

12.05.2015 17:24

I apeluje do admina o nie szczypanie sie z ostrzezeniami po i w trakcie meczu, bo gwarantuje, ze co najmniej kilka osob bedzie tu pracowalo na bana.

12.05.2015 17:15