DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: karl1985 Strona 19

@Rizzitelli
Grupę to raczej wygramy, nie chce mi się wierzyć, że nawet Ajax wszystkie mecze wygra. To nie jest aż tak dobra drużyna, żeby na "lajcie" wygrać w Lizbonie czy Atenach. Po nas widać, że nie musimy być w formie by wygrywać w tej grupie więc o 1 miejsce raczej jestem spokojny.
Niestety odbijamy się od finału, ponieważ mamy wiecznie kontuzje na wiosnę, brak szczęścia i chyba też brak mentalności na finał. Obecny skład piłkarsko jest dobry ale niestety z roku na rok coraz słabszy jak wszyscy widzimy. I w tej grupie naszych piłkarzy wyraźnie widać brak zwycięzców, wojowników.
Dobrym dwumecz z Realem, niestety przegrany, uważam że był szczytem możliwości tej grupy piłkarzy. Dla Francka, Boa, Martineza czy nawet Thiago. Po tamtej porażce nawet Jupp już nie poskładał zespołu i wszystko się posypało. Wtedy też chociaż jeden z Robbery powinien zostać godnie pożegnany. Niestety klub postanowił inaczej, przez to mamy słabszy zespół niż rok temu.
Choć tak naprawdę ciężko ocenić siłę naszego zespołu. Na dwumecz z Realem się zmobilizowali, przegrali przez kontuzję, brak szczęścia. Na PSG też potrafili się zmobilizować. Przez słaby poziom BL ciężko cokolwiek powiedzieć o Bayernie. W tym roku póki co mamy silną BVB więc doszedł nam przeciwnik, z którym trzeba zagrać na 100%. W pozostałych meczach, często wystarczy grać na 70% możliwości aby wygrać.
Ale w zeszłym roku Real piłkarsko nie był najlepszy ale wygrał LM, więc jak widać nie trzeba wygrywać każdego meczu po pięknej grze aby być na szczycie. Dlatego piłka nożna jest tak fajna :-)

24.10.2018 13:49

Po każdym meczu należą się gratulacje, zwłaszcza na takich bankietach. Tj bankiet dla pracowników klubu i tam nawet nie ma bodajże prasy. Po wygranym meczu nie będą się samobiczować, bo nie po to są takie bankiety ;-)

24.10.2018 13:34

To prawda, na tą chwilę Juventus. Wczoraj zagrali kapitalnie, pełna dominacja. Mają bardzo dobry, wyrównany skład i w sumie niezbudowany za kosmiczne pieniądze jak PSG czy City, oczywiście nie licząc Ronaldo. Z tego co widzę to w Juve też młodzi czasami dostają szansę i gwiazdy, dla wszystkich jest miejsce. Bayern oczywiście ma swoją filozofię, której pewnie nie zmieni, ale jakbym miał wskazać klub który mogli by naśladować to Juve jest tutaj bardzo dobrym przykładem.

24.10.2018 11:29

@Rizzitelli
Ok, tylko na 9 pkt mamy 7 pkt, w tym jeden mecz zagrany tragicznie. Ale dwa pozostałe mecze, ze słabszymi rywalami, Bayern wygrał małym nakładem sił łącznie 4-0 i nie w najgorszym stylu. Tak jak wspomniałem w poprzednim poście, rzadko kiedy Bayern w takich meczach gra super i pięknie.
Czy na wiosnę Bayern nie zagrał dobrego meczu? Hmm jak dla mnie ostatnio zagrali bardzo dobrze z Realem i zdecydowana większość ludzi uznała że to Bayern był lepszy. Niestety jest to piłka nożna i nie zawsze lepszy wygrywa. Ale na Twoja odp, kiedy zagrali dobry mecz, odpowiadam z Realem i taki Bayern chce oglądać tylko zwycięski ;-)
Kadra jest jest coraz starsza, na pewno i trochę słabsza ale w październiku tego nie zmienimy więc po co ta ciągła krytyka? Zresztą ciężko na tle tak słabego rywala oceniać w jakiej formie jest Bayern.
Poza tym jaki klub teraz gra tak pięknie żeby stawiać go w roli murowanego faworyta do wygrania LM? Większość ma swoje problemy, Real pomimo że gra jeszcze gorzej niż my, wciąż jest faworytem do wygrania LM. A to, że PSG leje ogórków po 6-0, nie sobie wygrywają. Dla faworytów, w tym dla nas, LM zaczyna się na wiosnę. Teraz BVB gra ładnie, skutecznie a czy są stawiani wyżej od Realu do zwycięstwa LM?

24.10.2018 11:07

Na pewno o wiele lepsze by było jakby wszystkich dookoła krytykował ;-) Gratulacje się należą, wygrali mecz więc co miał powiedzieć? Czy teraz to już tak dla zasady będziemy się do wszystkiego przypieprzać co się dzieje w Bayernie?

24.10.2018 10:50

Wesoły Hasan! Trzeba mu przyznać, że na ławce bardzo emocjonalnie kibicuje chłopakom więc pozycję ma silną ;-)

24.10.2018 10:47

Zawsze mnie zastanawia, jak osoby które choć trochę się interesują piłką lub mają o niej pojęcie, wyciągają wnioski po takim meczu w październiku że Bayern nie ma szans aby wygrać w maju LM?!
Owszem mecz nie był porywający, ale wcale nie musiał być. Bayern miał wygrać i wygrał, w stylu przeciętnym ale jakie to ma znaczenie na tym etapie? AEK jest tak słabą drużyną, że tutaj nawet kulawi z Bayernu by wygrali. I trudno wymagać od drużyny zaangażowania, takiego jak przeciwko Barcelonie w 1/4 LM.
Mecz do zapomnienia, jest wygrana i tyle można napisać. A tutaj krytyka jakbyśmy przegrali. Niedawno byliśmy w kryzysie, teraz są 2 zwycięstwa, a jeszcze 2 tyg niektórzy wróżyli same porażki. Bayern w grupie rzadko kiedy zachwyca, zwłaszcza jak gramy z takimi drużynami jak wczoraj więc styl nie powinien dziwić, kibica który choć trochę zna swój klub. Oceniać grę, taktykę z perspektywy zwycięstwa w LM to można na tle rywala takiego jak Real, Barca czy PSG a nie AEK w 3cim meczu grupy. Już były takie drużyny które na jesieni grają pięknie, a potem szybko odpadają w LM.

24.10.2018 10:36

Pisząc mój post miałem na myśli co myślą włodarze, trenerzy, współpracownicy itd. Opinia w necie to nikt się nie przejmuje bo 99% gwiazd ich nie czyta.

22.10.2018 17:59

Tak, teraz użalanie się nad Bernatem a każdy mu dupę obrabiał jak u nas grał. Słaby piłkarz, co potwierdza nawet w PSG.
Uli może nie powinien używać takich słów, ale on zawsze taki był więc nie dziwią mnie jego słowa. Powiedział głośno to co wszyscy o nim myślą i mówią poza kamerami.

22.10.2018 13:58

Najbardziej fajne są komentarze, które ludzie zamieszczają bo coś tam przeczytali. I jak łatwo wyzywają ludzi, choć na dobrą sprawę nawet nie wiedzą czy to prawda.

22.10.2018 13:54

a skąd wiesz do jakich wniosków doszli? W środku sezonu nie zrobią rewolucji ani też nie będą ogłaszać rewolucji na lato.
Sezon trwa wciąż można go uratować a przy tym składzie jesteśmy w stanie powalczyć o najwyższe cele. Nikt publicznie też teraz nie przyzna się do błędu bo zwyczajnie nie robi się tego bo to by było bardzo słabe. Nie mogą obniżać renomy Bayernu na ten sezon.

19.10.2018 15:21

Ludzie chcą pozbyć się "dziadków" z zarządu a z drugiej strony chcą dziadka na trenera...

19.10.2018 14:40

Pogonić Wagnera a dać szansę młodym. Może parę minut dostanie w sezonu, choć są na to nikłe szanse...

19.10.2018 14:39

A co chcesz usłyszeć na konferencjach? Konferencję są obowiązkowe, gdyby nie było takiej potrzeby, to nie byłyby organizowane. A tak trzeba coś powiedzieć do mediów.

19.10.2018 14:38

@Marienplatz
A czego spodziewałeś się po konferencji w środku sezonu? To że zarząd wyjdzie i powie "tak kibicie mają rację, nie potrzebnie w zespole są x piłkarze, sprzedamy ich jak najszybciej i zaczniemy budować zespół od nowa??"
KOnferencja dobra, cały zespół próbują ratować a jeśli rzeczywiście w prasie jest dużo plotek to czas je ukrócić. NIe ma sensu w każdym komentarzu wyzywać zarząd i piłkarzy. Muszą wyjść z kryzysu i zacząć gonić BVB. Chcieliśmy emocji to mamy więc czas na kibicowanie a nie na hejt.

19.10.2018 14:35

W jednym okienku wszystkich nie sprzedadzą ale większość powoli powinna odchodzić. Drużyna po meczu z Realem, powinna zacząć być budowana od nowa z Sule, Jamesem, Tolisso w roli głównej. Powinni stopniowo dochodzić nowi piłkarze, niestety przespano okienko transferowe, przedłużono kontrakty z Robbery. Wiele błędów popełniono, ale z tej grupy piłkarzy da się może jeszcze coś wycisnąć. Choć jak pokazuje historia, tj max 1/2 LM. Brakuje świeżej krwi.

18.10.2018 13:34

NIe potrzebnie grał na MŚ, bo zwyczajnie nie zasłużył na grę. Niemcom też nie pomógł, bo cała drużyna gra fatalnie. W Bayernie, w mczu z Ajaxem pokazał klasę więc coś tam potrafi.
Może niech w stylu Kahna, zdzieli po mordzie Matsa I Boa to wtedy będzie miał lepszą obronę, to i oceny będą lepsze.

18.10.2018 13:30

Panie Wenger, fajnie się ocenia nie swój ogródek, jak on był trenerem Arsenalu to co zmienił by Arsenal w końcu coś wygrał? Dobry trener, wprowadził wielu wspaniałych piłkarzy ale końcówkę miał średnią. Póki co Bayern ma swoje problemy, ale to są problemy drużyny która praktycznie co rok jest w 1/2 LM, więc każdy by chciał mieć takie problemy.

18.10.2018 13:27

Jak zacznie grać jak w 2013 r. to nie widzę problemu. Niech złapie formę i niech go bronią statystyki. Wtedy może grać i do 40stki.

18.10.2018 13:24

Kiedyś Bayern potrafił wyrzucić piłkarzy, teraz to dom cichej starości się robi ;-)

17.10.2018 18:13

@tapczan
Wszędzie są układy nawet w takim klubie jak Bayern. Poza tym piłkarze to tylko ludzie, którzy bez wodza zaczną wymyślać różne cuda, tak jak ostatnio w Bayernie.
W drużynie są zawodnicy, którzy tworzą na pewno radę drużyny i gdy ona wyczuje brak wsparcia dla trenera to zaczyna się cyrk. Zawodnicy nie zapomnieli nagle jak się gra. Poza tym widać jak bardzo nasze gwiazdy chcą rządzić w drużynie.

17.10.2018 14:37

@Reeken89
W 100% zgoda! Kiedyś Uli i spółka potrafili opier.. piłkarzy, teraz nikt z Zarządu nie mówi złego o piłkarzach. Okazuje się że Mats nie chce trenować z Tuchelem, Robbery nie lubią Carlo i Niko, co to jest koncert życzeń?
Już kiedyś to pisałem, jest grupa w Bayernie od 2013 r. co psuje ten klub i ona musi odejść, nawet jak będzie to Hummels, Neuer czy Muller. Trener bez wsparcia zarządu nic sam nie zrobi!

@tapczan
to świadczy, że piłkarze robią co chcą bo "góra" im na to pozwala.

17.10.2018 13:30

Lepiej niech wróci w grudniu, do grudnia jakoś to będzie: w LM i tak awansujemy, a w BL to nawet z Robberym damy radę.

17.10.2018 12:33

Dembele to chyba sam za bardzo nie chciał do nas przyjść, a z Sancho to raczej nikt nie przewidział jak ten chłopak zagra. Póki co BVB może sobie robić takie eksperymenty z 18 latkami z rezerw MC, Bayern jest trochę na innym poziomie.

17.10.2018 12:31

Tylko u nas piłkarze zwolnią dwóch trenerów w ciągu roku ;-)

17.10.2018 12:27

18latek w Bayernie by nie pograł, zwłaszcza jakiś junior z MC. W BVB odpalił jak narazie ale póki co niech zagra 2 sezony na dobrym poziomie.

17.10.2018 11:08

Jak James ma iść w styczniu do Juve, jak jest wypożyczony do czerwca i to my decydujemy czy chcemy go wykupić czy nie?

17.10.2018 11:07

Niech dalej pozwalają na wszystko piłkarzom. FC Hollywood :-)

17.10.2018 11:05

Trudno grać na poważnie w jakiś Ligach Narodów skoro najlepsi grają po 50-60 meczów w sezonie. Wiadomo też, oczywiście nieoficjalnie, że najlepsi wybierają sobie najbardziej prestiżowe mecze rozgrywki, w których grają na maxa. Nikt nie będzie umierać za ligę narodów, mając mecze w LM czy swoich klubach, gdzie jest bardzo duża rywalizacja.

16.10.2018 10:36

Hummels ostatnio gra nawet gorzej niż Muller. A za ostatni mecz w BL to powinna być ława na kilka spotkań.

16.10.2018 10:33

Po MŚ też miały być wyciągnięte wnioski. A gra jak była słaba tak jest.

16.10.2018 09:51

Co turniej, co sezon jest gadka że macie ambicję ale jakoś tego na boisku nie widać. A Loew też chyba wzrok stracił od tego wąchania, że na to wszystko pozwala i nie widzi problemu.

16.10.2018 09:19

Trochę trudno w to uwierzyć, zwłaszcza jeśli się to słyszy z ust trenera innego klubu.
Ale z drugiej strony, gołym okiem widać że w Bayernie jest grupa piłkarzy która rządzi i chyba ma nawet jakieś taśmy na zarząd, bo oni też jakoś głosu nie zabierają. Zaraz piłkarzyki zwolnią drugiego trenera w okresie dwunastu miesięcy i będzie cacy ;-)

16.10.2018 09:17

Ale Brandt jest zły bo ludzie chcą Griezmana czy Hazarda.
Fakt faktem ja bym to bardziej widział nie jako nasza gwiazdę na skrzydle lecz bardziej do rotacji.

10.10.2018 22:02

Najwezsza by nie była gdyby, tak jak zapowiadali dawali szansę młodym. A tak jest kombinacja ze składem bo są kontuzje.

10.10.2018 19:55

Kto ma słaba psychikę i nie radzi sobie z presją to nie gra w Bayernie. Nasz rezerwowy Wagner uważa się za najlepszego niemieckiego napastnika, tak że tego... ????

10.10.2018 19:52

Kto zna Bayern, tego cena nie dziwi. Bardziej dziwila kwota 15 mln za Bernata niż te 5 mln. Ten zawodnik żadnych postępów nie zrobił A za rok odszedł by za darmo.

10.10.2018 19:49

To nie do końca wina KOvaca, bo Carlo też stracił szatnię. Jupp po porażce z Realem też już nie poskładał zespołu, jedynie przez pryzmat jego osiągnięć i końcówkę sezonu, nikt już nie robił burdelu. W lato wszystko wyglądało fajnie, rozmowy z zawodnikami, były wyniki, styl też nie najgorszy. Jednak coś pękło i ciężko będzie to poskładać. Ale ja to bym bardziej winił piłkarzy i zarząd niż trenera, który nie ma wsparcia.
Piłkarze też gwiazdorzą i każdy chce rządzić, a to Kovac jest trenerem. Nie będzie Hummelsa, Mullera czy Jamesa, to Bayern też nie zginie. Żaden zawodnik nie może być ponad klubem.

10.10.2018 13:58

Jak sprzedawano Bernata i Vidala, to były mowa o tym, że kadra jest kompletna a w przypadku problemów, dostaną szansę młodzi. Ilu młodych zawodników dostało szansę? Teraz Mai nie dostaje szansy, na prawą stronę też na pewno można by kogoś sprawdzić. Ale co pisać o zawodnikach z rezerw, jak szans praktycznie nie dostaje Gnabry.

10.10.2018 13:54

I tutaj akurat dobrze zrobili postawiając weto na takich piłkarzy. Jeszcze Rebic jako rezerwowy się broni, ale mając Robbery to było bez sensu go ściągać.

10.10.2018 11:00

Patrząc jak grał Bernat to nie dziwię, że poszedł za 5 mln, przecież ten gość w ogóle się nie rozwinął, wg mnie to nawet coraz gorzej grał. W PSG też raczej furory nie robi i zapewne to będzie jego ostatni klub z topowych drużyn.
Co do listy to teraz mogą pojawiać się różne, a co będzie w lato 2019 to już inna bajka. Taki Leon Bailey narazie nie gra jakoś rewelacyjnie i dla mnie to taki drugi Costa.

10.10.2018 10:58

James to niech się za grę weźmie, a później krytykuje. Cały zespół gra tragicznie, a wszyscy mają coś do powiedzenia. Burdel tam musi panować straszny i co chwila coś nowego się słyszy.

09.10.2018 22:00

Wielu piłkarzy gra i zachowuje sie poniżej krytyki, w tym także James tak bardzo tutaj uwielbiany. Piłkarzyki chcą rządzić, Kovac nie ma wsparcia od bossów więc każdy robi co chce.
A to że mamy starą kadrę to nic nowego nie powiedział. Wszyscy to widzą tylko nie zarząd.
W zeszłym sezonie było to samo, po półfinale z Realem nawet Jupp już nie zapanował nad rozkapryszonymi gwiazdami gdzie co chwila była kompromitacja (Vfb i finał DFB).

09.10.2018 12:45

Chyba jednak coś nie tak, skoro co drugi Niemiec teraz odmawia Bayernowi...

09.10.2018 10:29

Nie ma osoby co pierd... pięścią w stół to tak jest. Uli kiedyś nie był taką miękką faja i potrafił zrugac piłkarzy. Dyrektor zapadł się pod ziemię, Hummels, Boa, James robia co chcą więc nie dziwne, że okręt dryfuje w nieznanym kierunku jak nie ma kapitana.
Ale dłużej niech grają Robbery, Rafa bo to sympatyczny Brazylijczyk i z Hasanem jako dyrektorem.

08.10.2018 17:07

@dzordan
W pełni się zgadzam. Jest grupa piłkarzy co chce rządzić i to ona powinna wylecieć jako pierwsza.
A Hummels to chyba jako przewodniczący tej grupy. To co robił w sobotę to jakiś dramat.
I przede wszystkim dyrektor który ma coś do powiedzenia A nie popierdolka co tylko na ławce siedzi i przeżywa wydarzenia na boisku.

08.10.2018 17:02

@Matilegolas
Dzięki zatrudnieniu Guardioli, Bayern zrobił krok do przodu pod względem marketingowym i tego nikt nie może zaprzeczyć. Poziom sportowy już pomijam, ale BL była zdominowana. Ta maszynka rozjeżdżania bez wymiany zużytych części nie pociągnie dalej i tutaj nawet Jupp nie pomoże, co pokazał zeszły sezon.
Nam jest potrzebny dyrektor a'la Sammer, Zarząd który potrafi opier.. piłkarzy i świeża krew bo piłkarze czują się zbyt pewni siebie. Nasz zawsze uśmiechnięty dyrektor nawet złego słowa na piłkarzy nie powie. Taki kumpel każdego.

05.10.2018 14:06

Ekscentryczny trener, ale ze słabego Bayernu wyciągnął naprawdę max. Chwała mu za to, że wprowadzał młodych zawodników do składu. Ale jak sobie przypomnę kogo on miał w drużynie to aż się dziwię jak oni się znaleźli w Bayernie: ręcznik Rensing w którym upatrywano nowego Kahna, Kraft, Lell, Edson, Pranjic, ten Włoch na prawej obronie, Tymoszczuk, Contento.
Wtedy słabi piłkarze, a teraz emeryci. Wychodzi na to, że lata 2012-2017 a już nawet 18 to były najlepsze lata od czasów Elbera i spółki.

05.10.2018 10:21

@Sopariev
James ostatnio mało nie gra, grał z Benfica, zagrał ważny mecz z Schalke, z Hertha w którym nie zagrał najlepiej, teraz zapewne też zagra. We wtorek zagrał 30 min i też nie zbawił Bayernu. Więc nie wiem o co ten płacz Jamesa. Poza tym na boisku jest miejsce dla Jamesa i dla Mullera jednocześnie.
Ale powtórzę, żaden zawodnik nie może aż tak rządzić, nawet Muller, James, Robbery, Hummels czy też Martinez. Jak ta grupa chce zwalniać trenerów powinna odejść.
I po raz kolejny powtórzę, żaden trener bez WSPARCIA zarządu i dyrektora nie zapanuje na rozkapryszonymi gwiazdami.

05.10.2018 10:02

@Sopariev
Dlatego popełniono błąd przedłużając kontrakty Robbery, Muller, Hummels też są zamieszani w konflikty w Bayernie. A James teraz jak nie wytrzymuje nerwowo i zaczyna gwiazdorzyć to też powinien odejść. NIe może być tak, że zawodnicy robią co chcą, wychodzą ze stadionu kiedy chcą. Jeśli to prawda też o krzykach Jamesa, to też to jest słabe i nie powinno mieć miejsca.
Po to jest dyrektor, Zarząd aby pomóc trenerowi nad rozkapryszonymi gwiazdami. Carlo doświadczony trener poległ, który trenował praktycznie same gwiazdy a nie był w stanie zapanować nad szatnią w FCB. Ale bez wsparcia Zarządu, dyrektora nie pokonają grupy, która chce rządzić w Bayernie

05.10.2018 09:38

Jeśli James i Hummels są niezodowoleni to trener, badź Zarząd powinni ich postawić do pionu, kto tu rządzi. W końcu to Bayern jest pracodawcą, a żaden zawodnik nie jest ponad klubem! A u nas robi się odwrotnie, ten niezadowolony, ten nie chce z tym trenerem pracować, ten z tamtym, co to jest koncert życzeń? Owszem piłkarze, rada drużyny też ma coś do powiedzenia, ale nie tak że zwalniają trenerów!
Jeśli tak jest, to powinni jak najszybciej opuścić Bayern. Poza tym gdzie jest dyrektor? Hasan to taki sympatyczny gostek, który jest usmiechnięty, z każdym pogada ale nikogo nie skrytykuje i pierd.. pięścią w stół i pokaże kto tu rządzi. To taki polski Iwan przyjaciel wszystkich, w golfa pogra, alko się napije ale nic nie porządzi. Piłkarze rządzą w Bayernie, plus brak dyrektora, a Zarząd stracił swoją charyzmę.
W ogóle w Niemczech po zdobyciu MŚ to i w reprezentacji się zrobiły grupy, które zaczęły rządzić, a to że połowa składu repr. NIemiec to Bayern to tak samo jest w Bayernie.

05.10.2018 09:12

Jeśli to prawda, że stracił szatnie to jest po nim. Pomijając błędy Kovaca, to chyba jednak coś nie tak jest z klubem gdzie piłkarze zwolnią drugiego trenera przez ostatni rok! Teraz powinien wejść Zarząd i pokazać kto tu rządzi. Grupa tych piłkarzy może i wygra BL A w LM mogą mieć problem, bo lepsi już nie będą A wzmocnień brak. Żaden trener tu nie będzie chciał przyjść gdzie nie będzie miał wsparcia.
Jeśli w drużynie jest grupa która rządzi całym klubem, to powinna jak najszybciej odejść, nawet gdy są to takie nazwiska jak Hummels, Alaba czy nawet Neuer.

05.10.2018 08:24

Nie trzeba być wielkim ekspertem lub dziennikarzem, że tym razem znów będzie rotacja i James zagra. Tak samo z Ajaxem byłem pewien, że James zacznie na ławce bo grał w sobotę i teraz znów zagra od początku.
Poza tym James grał z Benfica A Muller siedział na ławie, więc do przewidzenia było to teraz będzie na odwrót.
Rotacja dotuczy wszystkich, póki co tylko Gnabry jest najwięcej czasu na ławce.

04.10.2018 21:09

James w ostatnich dwóch meczach zagrał ponad 100 min i ile wykreował sytuacji? Wczoraj nie pociągnął zespołu.
Cały Bayern gra słabo, więc i James gra słabo. Zresztą przy przyjętej przez Kovaca rotacji, było do przewidzenia że James jutro nie zagra. Za to na 100% zagra w sobotę.

03.10.2018 18:13

@Rizzitelli
Błędów zostało popełnione bardzo dużo przez ostatni rok. Zgodzę się, że błędem było zatrudnienie ponownie Juppa, jako tymczasowego trenera. Drużyna grała nawet już za Juppa słabo, jeszcze na mecz z Realem wszyscy wspięli się wyżyny, ale po meczu z Realem uszło ze wszystkich powietrze, stąd porażka w finale.
Drugi poważny błąd to przedłużenie kontraktów z Robbery, wg mnie powinien zostać jeden z nich. Powinniśmy ściągnąć jakąś nową gwiazdę, aby pociągnęła Bayern sportowo jak i marketingowo. Trzeci, sprzedaż Vidala, Rudego i Bernata, a w zamian nikt nie przyszedł. Mieli grać młodzi a nikt nawet nie dostał 5 min. Bayern od 1-2 lat jest wypalony, nie ma żądzy zwycięstwa a brak kluczowych transferów, doprowadziło Bayern do ego miejsca.
Bayern jeszcze na mecze z Realem, Juve czy Barcą się zepnie ale to jest już tylko pojedynczy zryw, w którym przeważnie nie ma kim grać, ale to już osobny i kolejny bardzo ważny problem - kontuzję.
Ale trzeba liczy na Kovaca, a zapewne skończy się w końcu tak, że wydamy grube miliony na jakiegoś Kloppa czy innego poważnego trenera, tak jak było z Pepem.

03.10.2018 15:34

@Ziginho
W obecnej formie całego zespołu, James nie zbawi Bayernu. Ostatnio raz gra James, a raz Muller i obaj niewiele dają drużynie. Kryzys nie dotyczy tylko Boa czy Mullera, cała drużyna gra fatalnie, oprócz Neuera.

03.10.2018 14:08

Litości, jaki Effe?!!
Bayern ma słabszy okres i Kovac musi wyciągnąć zespół, bo wszyscy grają gorzej, nie tylko Boa czy Muller.
James ostatnio grał z Hertha, wczoraj 30 min i też nie zbawił Bayernu.

03.10.2018 14:05

@DieRoten
Ławo się wyróżniać w drużynie, która gra dobrze i wygrywa. Zresztą nic dziwnego, że się wyróżniał bo to bardzo dobry zawodnik. Niestety też zmarnował kilka setek, a z Hertha też zagrał słabo jak cały zespół, czyli nie ciągnie zespołu.
Wczoraj zagrał kilka piłek szybciej, bo wszedł w 60 min i naturalnie że wyglądał lepiej na tle pod męczonych zawodników. Ale oprócz szybciej zagranych piłek w szerz boiska, nie stworzył ani jednej sytuacji koledze z zespołu, a sam zmarnował setkę. Czyli zagrał słabo jak reszta.
Wczoraj gdyby zagrał od 1 min też by nasza gra wyglądała bardzo słaba, bo jako drużyna gramy strasznie. Główną receptą Bayernu na kryzys nie jest to czy James będzie grał od 1 min czy Muller.

03.10.2018 09:46

@Sopariev
Tak wyznawców Jamesa, bo James ostatnio gra tyle samo, co wyszydzany Muller. A to że James formą dostosowuje się do zespołu, to już nikt tego nie widzi. Marnuje setki w kolejnych meczach, wczoraj też mógł strzelić na 2-1, a to była setka. Poza tą akcją, niewiele pokazał a miał 30 min. NIe zagrał ani jednej piłki, której by nie zagrali Thiago czy Robben. Pokazał za to mega frustracje, za co dostał głupią żółtą kartkę.
Owszem jest to wybitny zawodnik, ale ostatnio nie broni się swoją grą. Z Hertha zagrał też słabo, wczoraj jego 30 min też było słabe.

03.10.2018 09:27

Ciężko zmienić styl jak drużyna nie ma siły biegać i biega w jednym tempie. Zero intensywności, niby graja pressingiem ale co to jest za pressing? Ciężko budować akcję jak nie ma środka. Nie ma środka bo piłkarze nie biegają, nie przesuwają się odpowiednio. Teraz pytanie: czy nie mają siły czy nie chcą?
Największym błędem były transfery, sprzedaż dwóch piłkarzy i nie pozyskanie żadnego nowego. Ok, chcieli dać szansę młodym, to czemu nie dostają? NIe ma żadnych bocznych obrońców w rezerwach? Żadnego skrzydłowego co by chociaż rokował na średni poziom BL? Jak się czuje Gnabry, który jako z nielicznych w ogóle nie gra. Aż tak słabo się prezentuje na treningach?

03.10.2018 09:07

Drużyna wygląda bardzo słabo więc ciężko krytykować jednostki, bo po takim meczu trzeba by wyrzucić 10 piłkarzy i tylko Neuera zostawić. Niby graliśmy pressingiem, ale widać było że Ajax świetnie z niego wychodził, czyli był to pressing ale na 50% bo byliśmy co chwila spóźnieni. A to wygląda na problemy motoryczne. Teraz pytanie czy to jest brak odpowiedniego przygotowania, zbyt wąska kadra czy zbyt duże rotacje i słabe treningi?

@Sopariev i innych wyznawców Jamesa
Serio myśleliście, że James wczoraj zagra? James zagrał z Benfica, Muller siedział na ławie. W sobotę grał James więc dla średnio ogarniętego kibica, można było wywnioskować, że James nie zagra od początku z Ajaxem, tylko zasiądzie na ławce a James zagra teraz w sobotę. Czy to tak trudno sobie wywynioskować jak wyglądają rotacje u Kovaca? Rotacje dotyczą wszystkich nawet znienawidzonego Mullera. Jedynie Robbery grają i tutaj jest znakl zapytania, co się dzieje z Gnabrym? Czemu nie dostaję szansy? Jak facet ma się pokazać, jak dostaje 15-20 min.
Teraz Kovac musi pokazać charakter, drużyna jest w kryzysie. Oby w sobotę pokazali więcej niż 10 min dobrej gry.

03.10.2018 08:46

Były już wyzwiska na Zarząd teraz czas na układy... Ciekawie się robi. Trzeba by przeprowadzić śledztwo, kto rządzi w Bayernie? Może nie zarząd lecz pewna grupa co blokuje transfery by inni mogli nadal grać?!

02.10.2018 14:23

Jak to się teraz mówi: gównoburzę czas zacząć. Popcorn i czytam ;-)

02.10.2018 14:20

Oby nie, bo to oznacza że będzie grął dla nas jeszcze z 7 lat ;-)

02.10.2018 10:02

Na pocieszenie, to wszyscy faworyci w swoich ligach też przegrywają z drużynami o wiele słabszymi. Dzięki naszym porażkom BL jest nadal ciekawa a przy okazji nasi zawodnicy będą musieli grać na wysokim poziomie.
Głupio by było gdybyśmy mieli 18 pkt i z 6 pkt już przewagi. Tak reszta ma szansę, będą na nas naciskali, a zarząd też zobaczy że nasz skład też nie jest tak mocny. Pomimo naszych porażek, widzę więcej plusów niż minusów :-)

29.09.2018 10:57

Gnabry wczoraj wszedł i wiele nie pokazał, za to Ribery razem z Alaba napędzali ataki Bayernu. Wiadomo, że Franckowi nie wychodzą wszystkie zwody, ale w drugiej połowie ładnie kręcił nimi na małej przestrzeni. A jak Hertha praktycznie broniła się całą jedenastką na 20 m to ciężko o ładne i składne akcje.
Szkoda sytuacji Arjena, bo to by odwróciło mecz, a tak przy 2-0 to wiadomo, że będzie autobus ze strony Herthy.
Wg mnie za duża jest dysproporcja pomiędzy lewą a prawę flanką, niestety Arjen nie daje tyle co Franck i to widać w naszych atakach. Najwięcej akcji idzie po lewej stronie.
Ogólnie słaby mecz w naszym wykonaniu, teraz Niko ma szansę się wykazać jako przywódca, musi podnieść drużynę.

29.09.2018 08:49

Oby to był mecz przez duże M! Mam nadzieję że Hertha postawi trudne warunki i po zaciętym meczu osiągniemy zwycięstwo albo remis, tak że BL nie była zbyt nudna ;-)

28.09.2018 10:32

Trudno uwierzyć by przyjaciel płacił przyjacielowi tylko 1 mln przy obecnym rynku. Gdzieś tam w innych okolicznościach rachunek na pewno się wyrównał ;-)

28.09.2018 10:31

Życzę Piątkowi jak najlepiej ale media powinny dać mu spokój, bo robią mu tylko krzywdę! Gość fajnie zaczął, ale tak jak npisał Rufus87, nikt go nie zna więc ma łatwiej. Podobnie jest z beniaminkami co 1 sezon mają super a drugi już walka o utrzymanie.
Niech Piątek strzela tak przez 2-3 sezony wtedy można mówić o Bayernach czy Barcelonach. Póki co, to jest piłkarz tylko na Genoe.

28.09.2018 10:28

@Rufus87
Kucharczyk konkurencji za bardzo nie ma, ale to też pokazuje jak słaba jest polska liga. Rzekomo też jest drewniany i nie nadaje się nawet na Legię, tylko max na Pogoń, Cracovie i inne kluby. A Kucharczyk gra i swoją pokraczną grą, zamyka hejterom usta.
Muller owszem ma inną konkurencję, ale przeważnie Muller gra obok Lewego a James gra jako 6stka, 8mka. Więc jest miejsce dla obu na boisku. Poza tym aż z ciekawości wszedłem zobaczyć ich statystyki z ub. sezonu: Muller: 45 meczów: 15 bramek, 18 asyst i 3125 min; James: 39/8/14 i 2643 min - tak więc statystyki mają bardzo podobne, tylko że James jest uznawany za piłkarza wirtuoza a Muller za drewniaka. Szczerze przyznam, że chciałbym być takim drewniakiem, który gra u takich trenerów jak Pep, Carlo czy Jupp.

26.09.2018 14:57

Ostatnio słyszałem taką ciekawostkę, że Bayern przez 10 lat przechodził co najmniej do półfinałów 7 razy. Te wszystkie wzorce rodem z MC, PSG, MU, Chelsea, czy nawet Juve mogą pomarzyć o takich wynikach. Więc dalej nie wiem jak doszedłeś do tego że jesteśmy coraz słabsi. Rozumiem, że Barcelona która od 3 lat nie może awansować do półfinału jest jeszcze słabsza niż my, pomimo że jesteśmy już słabsi? Tylko od kogo?
@DieRoten
Tak Robbery nas ciągnęli, skrzydła mamy teraz przejściowe, być może że odpalą, tego nie wie nikt. Ribery jak przychodził też nie był gwiazdą jak Griezmann. Ribery w kwietniu ciągnął Bayern do finału, niestety zabrakło szczęścia. 35 latek kręcił aż miło było patrzeć, wszyscy byli pod wrażeniem jak gra Ribery.

26.09.2018 11:25

Z racji tego z jakiego miasta pochodzę i żyję, odpowiednikiem Mullera w PL jest... Kucharczyk, który jest niemiłosiernie wyzywany, wyśmiewany i najchętniej każdy by się go pozbył bo to drewno itp. Ależ Ci wszyscy eksperci internetowi, którzy go co chwila wyrzucają z klubu,o dziwo (oczywiście dla nie nich) bardzo się mylą z trenerami, którzy prowadzą Legię. Jak to w PL bywa, Legia ma bardzo dużo trenerów ale każdy kto ja prowadzi to widzi miejsce dla Kucharczyka. Ba, nawet ten drewniany Kucharczyk kręci całkiem fajne statystyki, nawet w europejskich pucharach. Kucharczyk grał u PL trenerów (Urban, Skorża, Magierę pomijam bo to legionista), za Berga, Czerczesowa i teraz Pinto. A napinacze internetowi dalej go wyrzucają.
Podobnie jest z MUllerem. Facet kręci całkiem dobre statystyki w BL, LM, zdobył MŚ. U każdego trenera który prowadzi Bayern - Muller gra, ale internetowi "eksperci" wiedzą lepiej. Grał u Pepa, który pomimo opinii wielu ludzi, jest jednym z najlepszych, grał u Carlo, który też uchodzi za jednego z najlepszych.
I teraz śmietanka wrócił Jupp, który jest uznawany za najlepszego trenera i Muller też grał. Teraz Muller zaczął sezon dobrze, zagrał wczoraj słabo jak wszyscy i już Muller tylko ławka i płacz bo James nie grał...

26.09.2018 11:11

@Rufus87
Na jakiej podstawie wnosisz że Bayern jest coraz słabszy na arenie międzynarodowej?

26.09.2018 09:38

Oby jakiś młody zagrał, choć kilkanaście minut. Gnabry, Sanches, Wagner obowiązkowo pierwszy skład, plus jakiś młody w drugiej połowie. Nawet Ulreichowi dałbym zagrać.

25.09.2018 15:26

Jakiegoś młodzika mógłby wystawić, kiedy jak nie w takich meczach ich spróbować? Alaba, Muller też tak zaczynali.

25.09.2018 15:21

Pewnie ma również oferty z Tmobile i Vodafone.. Tylko tak to można skomentować we wrześniu ;-)

25.09.2018 15:19

3-4 kolejki i niestety będzie można nam gratulować mistrza. Hertha nie jest żadnym zagrożeniem, Bayer, Lipsk, Schalke jeszcze gorzej a BVB póki słabiutko, nawet Favre nie jest w stanie wycisnąć z nich więcej.

24.09.2018 09:22

Media na siłę szukają konfliktu. Bayern wygrywa na luzie więc muszą coś innego znaleźć. Sytuacja z wyjściem ze stadionu, była za zgodą trenera więc nie wiem po co do tego wracać.

24.09.2018 09:17

Pamietajmy że to jednak tylko Benfica była, ale po jego popisach w Swansea to i tak dobrze. Oby dostał teraz szansę z Schalke, a ma szansę bo Martinez wczoraj kulejąc schodził. NIech gra jak najwięcej, jak złapie pewność siebie, rytm to może być naprawdę dobrym zawodnikiem.

20.09.2018 10:39

To niech te wyniki się przełożą na formę czysto piłkarską i będzie super. Jeśli będą grali super, liczby (bramki i asysty) będą, to nikt im nie będzie patrzył w metrykę.

19.09.2018 13:06

Póki co narazie sportowo się broni, na 90 min nie ma już sił ale wciąż potrafi zakręcić obrońcą. Został zapytany czy chciałby zostać to odpowiedział, że tak. Zresztą nie ma co się napinać co będzie za 6-8 mcy.

19.09.2018 09:27

Żadna rewelacja bo skoro pod koniec sierpnia doznał urazu i miał pauzować 3 miesiące to jest przełom listopada/grudnia, czyli praktycznie koniec rundy zanim dojdzie do formy fiz po kontuzji.
Pomimo, że Coman ostatnio naprawdę się poprawił to jego największym problemem są kontuzje. Co z tego że fajnie gra jak co chwila łapie urazy na 2-3 mce. Wiem, że Bayernz ego powodu go nie sprzeda, ale jaki jest sens trzymać takiego piłkarza? Chyba jako jedyny topowy klub pościągaliśmy sobie szklanki do klubu i połowa naszej kadry to zawodnicy tykające bomby. Standardowo w kwietniu nie będzie kim grać.

19.09.2018 09:24

Za Bernata jednak ktoś by sie przydał. Jakiś boczny obrońca z akademii mógłby dostać szansę, gorzej jak Bernat czy Rafa to raczej grać nie będzie.

18.09.2018 11:13

Teraz muszą dostać szansę. Ale nie żadne Wriedt-y tylko jacyś goście, kórzy naprawdę mają szansę na wielką karierę. Choć jeden taki chyba się znajdzie w naszej akademii.

17.09.2018 15:03

Wiese od tego białka to chyba mózg wyparowało.

17.09.2018 15:01

Oby tylko na 1-2 mecze, bo jak na wiele tygodni to rezerwy muszą wspomóc pierwszy skład.

17.09.2018 13:56

Wydaje mi się, że to bardziej prasa próbuje na siłę znaleźć jakiś konflikt w Bayernie na linii Robbery z Kovacem. Nieraz Zarząd podkreślał, że przedłużyli umowy z Robbery pod warunkiem, że bedzie spora rotacja i narazie tak jest. Zachowanie Francka z soboty jeśli było uzgodnione z trenerem to nic nam do tego. Wyjechał za zgodą trenera w sprawach prywatnych i koniec tematu.
Najbardziej martwią kontuzję, co mecz tracimy piłkarza, chyba żaden klub nie traci tylu piłkarzy co my.

17.09.2018 10:54

@JazGod
Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem to byś nie wywnioskowal z mojej wypowiedzi że mnie kontuzje dziwią.
Problemem wg mnie jest przygotowanie od strony fizjoterapii, sztabu medycznego czy po prostu badań przed kupnem danego zawodnika.
Oczywiście jak to w życiu bywa, wszystkiego nie da się przewidzieć. Ale taki Thiago, Tolisso, Badstuber, Robbery, Coman, nawet James często łapie kontuzje. Taki Real potrafi 18 zawodnikami grać i na wiosnę nie maja szpitala.
A jak sprzedali Bernata, Rafa wypadł, to czas na młodych. Może któryś wypali jak Muller czy Lahm.

16.09.2018 10:23

Oczywiście bo zarząd powinien przewidzieć, że Tolisso zerwie więzadła... Problem jest w fizjoterapii, w sztabie medycznym, niemożliwe że piłkarze w Bayernie mają tyle kontuzji. W chwili odejścia wielu nie ma problemów zdrowotnych. Konczylismy bez 7 zawodników w zeszłym roku, a teraz podobnie zaczynamy.

15.09.2018 23:31

@admin
Na forach jak zawsze są sami trenerzy, trenerzy od przygotowania fiz i oni wszyscy wiedzą w jakiej dyspozycji jest piłkarz.
A jeśli nawet Kovac go nie lubi A ma to przynieść np triumf w LM to dla mnie może być. Wyniki go rozlicza.

15.09.2018 15:04

Zagral 18 min bo był po kontuzji, a zagrali raptem 2 mecze! Gdyby tak było w 10 kolejce to można by się martwić. Plotki, ploteczki, sezon ogórkowy trwa pomiędzy reprezentacją a piłką klubową.

13.09.2018 10:57

A co niby ma powiedzieć? Tak będziemy kupować za dziesiątki mln? Jest wrzesień, do lipca jest sporo czasu. Wypowiedź wyrwana z jakiegoś wywiadu, który to setny raz ktoś pyta o transfery w 2019 r.

13.09.2018 10:55

On rusza się jak paralityk, nie obrazajac jego koordynacji. Nic dziwnego że nikt go nawet nie kupił po tych kilku meczach w 1 drużynie, w których obiektywnie patrząc, zagrał poprawnie.

05.09.2018 23:13

Albo Kovac jest mega trenerem i gosciem albo próbują nam taki obraz trenera stworzyć który jest z bardzo dużym autorytetem.
Najpierw Lewy, teraz Boa, wszyscy po rozmowie z Kovacem chcą zostać.

28.08.2018 11:31

Wygrać z topowych drużyn może każda LM, ale same transfery nie zapewniają zwycięstwa. Owszem można wydać ponad 200 mln na transfery ale można trafić w 1/8 na Real i też odpaść -> patrz PSG w tym roku. W naszym przypadku, bardziej bym potrzebował szczęścia, bo w meczach z Atletico, Realem w zeszłym i tym roku, zabrakło nam szczęścia.
Oczywiście kontuzję mają na to też wpływ, ale to musielibyśmy wszystkich podatnych na kontuzję piłkarzy sprzedać. Ale nowi też pewnie będą łapać urazy, więc problem z kontuzjami należy szukać gdzie indziej.

27.08.2018 13:19

@Danie1
No bo kolego, Zarząd ma rację, że skład jest kompletny, nawet pomimo kontuzji Comana. Na tą chwilę mamy 4 skrzydłowych, plus 5 dochodzi w zimę, plus chcą dawać szansę młodym.
Coman pomimo, że będzie leczył uraz to trzeba mu płacić pensję, zapewniać pomoc medyczną a to też kosztuje. Wiem, że dla kibica to trochę dziwne ale Bayern to spółka, która musi utrzymywać swoich pracowników. A skoro zdecydowali podpisać kontrakty z Robbery, to na ten rok już nikogo nowego na tą pozycję nie kupią.
A jak będzie znowu plaga kontuzji, to tak, znowu Muller i James będą grali. Bo nikt nie będzie trzymał 6 skrzydłowych bo są to szklanki i może złapią kontuzję. To już lepiej całą 4 sprzedać i kupić mniej podatnych piłkarzy na kontuzję.
Błędem jest to, że przedłużyli kontrakty z Robbery, którzy są szklankami i niewadomo ile pograją bez kontuzji, plus ich wiek. W dodatku ich następcy też nie są ze stali. Coman co chwila łapie kontuzję plus Robbery to mamy 3 na 4 skrzydłowych którzy są szklankami. Ale to nie oznacza że w klubie musi być 6 zawodników na dwie pozycje, bo tak to nigdzie nie ma.

27.08.2018 12:48

W przypadku odescia z klubu kogoś, inaczej nie widzę sensu sprowadzać nowych. Kadra jest jaka jest i trzeba grać.

24.08.2018 13:28

Ameryki nie odkrył że potrzebuje kolegów. Na brak wsparcia Lewy pracowal cały sezon więc niech teraz nie płacze. Z Realem też miał kilka sytuacji, co po wcześniejszych jego fochach nie dzwine że go krytykowano za brak goli.

23.08.2018 15:50

Dokładnie, młody jest więc się stawia ;-) ale to dobrze, niech Bayer jak najdłużej walczy o mistrza.

23.08.2018 15:47

No i git ;-) Boa nie chciał iść do MU a teraz jest wypychany na siłę? Real, Barca, PSG też już nie go nie wezmą. Juve ma już nowego obrońce więc wiele topowych drużyn nie zostało. A Marsylia, Sevilla, Milan to chyba nie wymarzone jego kierunki.

23.08.2018 15:45