Dobry początek okna , dobre transfery bez odstępnego. Zapowiada się świetne lato
23.06.2023 14:44
Czekam kiedy Flick zrozumie że trzeba stawiać podobnie jak w Bayernie na zadaniowych napastników którzy odmieniają grę. Choupo pokazał ile potrafi dać, tak samo Füllkrug robił różnicę kiedy wchodził w Katarze. Śmiem twierdzić, że gdyby grał od początku to wczoraj wynik byłby inny, tak samo w Katarze
17.06.2023 14:32
@tapczan dokładnie. „To tylko mecz towarzyski” „to tylko pierwszy mecz w grupie” „to tylko jeden turniej”, zaczyna mocno kibica Nationalelf irytować. Nie widzę, żadnej zmiany po przyjściu Flicka, ani progresu
17.06.2023 12:28
I zupełnie nie przystaje od obrazu meczu. Nie pokonać tak grającej Polski to wstyd. Nie ma wymówek kolejny mecz do zapomnienia
17.06.2023 12:22
Wszystkiego dobrego, jesteś legendą!
16.06.2023 00:50
Niech odchodzi, najpierw podważał Juliana, potem bokserski wybryk i fochy.
16.06.2023 00:49
Kiedy jest zdrowy to jest świetnym i uniwersalnym graczem ale właśnie, pytanie czy zdrowie pozwoli mu wspierać defensywę przez cały sezon. Na lewej lepszy jest Davies, w srodku za to wydaje się pewniejszy od Upa
11.06.2023 03:42
Dobry obrońca ale przez kontuzje trudno w nim upatrywać pewnego punktu podstawowej XI. Jeśli dostaniemy z niego dobre pieniądze to powinnismy bez zastanowienia go sprzedać.
02.06.2023 10:55
Szanse na tytuł są, małe ale są. Już w augsburg mógł namieszać BVB, szkoda, że grali w 10. Ale kibic wierzy do końca. A ci którzy cieszą się ze świętowania BVB i trzymają kciuki za ich tytuł, niech zachowają resztki godności nie skasują tutaj konto
Edytowano : 2023-05-27 13:27:18
*i niech skasują konto tutaj
27.05.2023 13:26
BVB ma do rozegrania dwa mecze, sytuacja nie jest dla nas dobra, jednak znając ich gen frajerstwa to wciąż możemy odzyskać paterę. Jest na to spora szansa, Augsburg wciąż walczy o życie. Niemniej szkoda że nic nie jest już tylko w naszych rękach
Edytowano : 2023-05-21 05:54:49
jednak jeśli przegramy to oby zarząd wyciągnął wnioski i obyśmy trafili Barcelonę w grupie :P
21.05.2023 05:53
90-100 to kwota nierealna. Tyle nie jest wart praktycznie żaden zawodnik poza Haalandem
Edytowano : 2023-05-18 21:24:54
Szczerze mówiąc wolę żebyśmy grali Czupo, niż dołączali do grona klubów które płacą takie kwoty za zawodników. Może za rok Kane?
Edytowano : 2023-05-18 21:25:45
No i wypadałoby oczyścić budżet płacowy. Mane MUSI odejść. Facet się kompletnie skompromitował
18.05.2023 21:24
Życzę Pepowi potrójnej korony, gardzę modelem zarządzania City ale mają skład którego nie da się nie lubić No i jest Pep. Bayern przegrał w lidze mistrzów tylko z najlepszymi i do tego w czasie osłabienia zmianą trenera, to trochę zmienia ocenę sezonu. O ile zdobędziemy mistrzostwo to mimo wszystko jest to krok do przodu względem zeszłego sezonu. Bayern tuchela gra lepiej niż na początku, to dobrze rokuje na przyszłość
18.05.2023 00:00
@ikki lewandowskiemu bardziej brakuje Bayernu niż odwrotnie
Edytowano : 2023-05-09 23:57:15
Jeśli czegoś możemy żałować to tego, że dużo lepsza opcja od Polaka czyli Haaland, przeszła nam obok nosa
09.05.2023 23:56
To że kosztem Tomka gra bokser (który powinien być odsunięty od składu do końca sezonu) czy nawet Gnabry, to jakiś absurd.
09.05.2023 23:44
Jeśli zwolnienie Juliana doprowadzi do odejścia Thomasa to będzie gorszy skutek niż utrata ligi mistrzów i pucharu. On daje drużynie więcej niż wynika se statystyk.
Edytowano : 2023-05-09 23:43:18
To będzie blamaż, za który powinien polecieć nie Tylko Tuchel ale i zarząd. Oby jednak do tego nie doszło
09.05.2023 23:38
@bawaria42 tutaj zgoda, ale z tym rozróżnieniem że do mistrzostw to my graliśmy najlepiej, natomiast po było to juz City. Napoli jak dla mnie jest mocno przehajpowane, mieli dobry sezon ale wynikało to z kilku czynników, a w szczególności słabości rywali i ligi włoskiej.
Edytowano : 2023-05-09 17:16:19
Co może brzmieć paradoksalnie bo przecież majà 2 drużyny w półfinale
09.05.2023 17:15
Wracaj cesarzu bramki! W przyszłym sezonie czas zasiąść na zaszczytnym na europejskim i niemieckim tronie
Edytowano : 2023-05-09 14:10:36
A w tym sezonie niech wygrają najlepsi czyli City, oni już tok temu bardziej zaslugiwali niż Real
09.05.2023 14:09
Uprzedzając zarzuty- wierzę, że projekt z Tuchelem może wypalić, potrzeba czasu na ułożenie zespołu. Jednak ciekaw jestem co gdyby jednak Niemiec nie dał rady. Kogo zatrudni FCB? Kogo byście chcieli widzieć jak trenera Bayernu? Od lat mój niemały podziw budzi Christian Streich, facet wyciąga z Freiburga co najlepsze. Z podziwem wypowiadał się o nim sam Uli. Myślicie ze sprawdziłby się w klasowym zespole?
30.04.2023 14:41
Żaden sezon się nie skończył. Jest źle, cała runda układa się fatalnie. Już za Juliana traciliśmy punkty, Tuchel nie okazał się cudotwórcą. Jednak punkt straty jest do odwrócenia w jeden mecz. Ja nie jestem wstanie pojąć jednego. Jakim cudem jednego dnia rywalizujemy godnie z City i faktycznie ocieramy się o zniwelowanie strat w dwumeczu, a potem prowadząc kolejny raz oddajemy zwycięstwo. Problem musi być w motywacji, a właściwie jej braku.
23.04.2023 03:36
@Alfik91 często podzielam i cenię twoje uwagi. Tym razem w części się zgodzę ale nie do końca. Patrząc czysto pragmatycznie- tak, klęski doprowadzały w przeszłości do rozwoju klubu, 2 mistrzostwa oddane BVB stworzyły najlepszy Bayern w XXI wieku. Jednak nie możemy zapomnieć, że czysto pragmatycznie, mimo utraty dwóch celów (chyba że z city zdarzy się cud) o ten najważniejszy czyli ligę cały czas gramy. Bundesliga to nie tylko prestiż, rekordy które bijemy ale i pieniądze- rzecz niezbędna do zmian. Liczę, że zarząd będzie na tyle mądry, że nawet przy wymęczonym mistrzostwie, fatalny styl gry, motywacja piłkarzy i brak wyników na miarę potencjału, skłonią zarząd do zmian. Pytanie tylko jakie to maja być zmiany, kiedy doskonale okno transferowe nie staje się przełomowe.
Edytowano : 2023-04-16 00:54:20
Na początku miało być teoretycznie A nie pragmatycznie :P
16.04.2023 00:46
Z taką grą ciężko będzie z City
15.04.2023 17:30
BVB ciężej pracuje na naszą paterę niż nasi piłkarze XD
15.04.2023 17:30
Kto zrobi z kogo ściery to zobaczymy. Bayern dzisiaj trafił najtrudniejszego przeciwnika
12.04.2023 01:30
@hoven hasan miał swoje momenty, jednak jak widać by być dyrektorem w tak wielkim klubie kilka momentów nie wystarczy.
11.04.2023 23:34
Liczę, że przynajmniej City (jeśli juz nie Chelsea) wyjaśni najbadziej farciarski i przereklamowany zespół jakim jest Real
11.04.2023 23:13
Jak można winić Sommera za 1 bramkę XD?
11.04.2023 23:12
City pokazało klasę, nie była to jednak deklasacja, graliśmy równo, przy odrobinie szczęścia (albo z czupo w dobrym zdrowiu) była szansa coś strzelić, wtedy mecz byłby inny ale zgadzam się ze niezależnie do trenera trudno było liczyć przy takiej grze od stycznia na zwycięstwo
11.04.2023 23:12
Gnabry gra gorzej niz można było zakładać w najgorszych snach. On nawet jako napastnik w reprezentacji miał świetne okresy, a teraz? Cień zawodnika
11.04.2023 23:10
City było lepsze- wypunktowali nasze błędy, mecz do czasu wylewów był wyrównany ale zwycięzców się nie sądzi. Oby Pep podniósł w tym roku puchar, przegraliśmy z najbardziej równo grającą drużyną w cl. Oby Monachium zapłonęło i obyśmy walczyli do ostatniej minuty
Edytowano : 2023-04-11 22:56:18
Ale trzeba być realistą. Bez cudu nie awansujemy
11.04.2023 22:55
Drugi rok z rzędu ze zmarnowaną ligą mistrzów jeśli nic nie strzelimy to można uznać to za koniec
11.04.2023 22:42
Akurat Leon nie jest tragiczny
11.04.2023 22:42
Zmiany zbyt późno, potrzebujemy minimum jednej bramki
11.04.2023 22:39
Ja jestem daleki od nawalania w zarząd, forma siadła już za Juliana. Nie było dobrego wyjścia. Ja bym go nie zwalniał ale ta decyzja broniła się z wynikami. Ciekaw jestem co myśli @hoven który niejako przewidział rozstanie z Julianem i podobnie jak ja nie krytykuje tej decyzji
Edytowano : 2023-04-11 22:41:11
I żeby było jasne to żaden przytyk do hovena. Było coraz gorzej i decyzja o zwolnieniu się broni (styl może mniej)
11.04.2023 22:39
Julian musi mieć bekę XD
11.04.2023 22:36
Teraz łatwo mówić ze zwolnienie Juliana spowodowało klęskę. Gdybyśmy przegrali z BVB i City to by wszyscy mówili ze nastąpiło zwolnienie za późno. Sam nie byłem za wyrzuceniem Niemca w takim momencie, ale nigdy nie ma dobrego momentu.
11.04.2023 22:34
Nikt nas nie upokarza. Ty oglądasz mecz? Jest wyrównany ale błędy po naszej stornie są niedopuszczalne
11.04.2023 22:30
Potrzebujemy bramki kontaktowej, bez niej w Monachium będzie niesamowicie ciężko
11.04.2023 22:29
Nie umiem pojąć tego co się stało. Głupi, niewymuszony, indywidualny błąd
11.04.2023 22:29
Upa XD co się z nim stało
11.04.2023 22:28
Nie jestem taktykiem piłki ale tak myślałem jak szybko na dieroten zatęsknią za 3 obrońcami czyli za systemem który był tutaj mieszany z błotem
11.04.2023 22:20
Atak zaczął grać sensownie to obrona robi fikołki
11.04.2023 22:12
Nie rozumiem tego co się stało XD mamy więcej szczęścia niż rozumu
11.04.2023 22:08
Ważne ze próbują. Coś wpadnie
11.04.2023 22:07
Głupia kartka, z niczego
11.04.2023 22:07
Ładna próba Sane. Leon tez klasa. Dziwi mnie brak zmian.
11.04.2023 22:05
Akurat nie wiem czy Polak by dużo zmienił. W ważnych meczach zawsze znikał, akurat Pep by go skutecznie wyłączył
11.04.2023 22:01
Ja patrzę optymistycznie na druga polowe. Czy to Julian czy Tuchel to świetni taktycy, przerwa powinna odmienić naszą grę. Nie jesteśmy znacznie słabsi, druga połowa może zmienić losy meczu. Damy radę!
11.04.2023 22:00
Sane dobra próba
11.04.2023 21:48
Sommer gra solidnie. Ale Neuerem nie będzie, nie oczekujmy niemożliwego
11.04.2023 21:45
Thomas musi wejść w przerwie
11.04.2023 21:43
Kontuzja de Ligta to by była tragedia, to filar na każdym froncie
11.04.2023 21:42
Nie da się patrzeć na to klepanie przy polu karnym po obu stornach. Mysalem ze Thomas usiadł na Ławce żebyśmy grali szybciej, a nie stali
11.04.2023 21:41
O jakiej formie wy mówicie? Obie drużyny grają zachowawczo, po bramce City zyskało wiatr w żagle. To mecz dwóch faworytów, nie oczekujcie ze zdominujemy ich jak Barcelonę
11.04.2023 21:38
Sane tworzy super kontrę, Musiala sie zakiwał kolejny raz ale to skrzydłowy jest najgorszy. Zmieńcie płytę, ten mecz nie wygada jak te w których Sane zawodził
11.04.2023 21:37
Nie wiem co wy chcecie od Sane, szarpie próbuje. Dużo bardziej irytuje Musiala
11.04.2023 21:31
Nikt by tego nie złapał, czepianie się wzrostu Sommera to już kompletne XD
11.04.2023 21:31
Nie uważam ze mamy powody do paniki. Wyrównany mecz. Mogło być równie dobrze 1:0 dla Bayernu
11.04.2023 21:29
Szkoda ze to nie finał, ktokolwiek nie odpadnie to liga mistrzów straci jednego z dwójki głównych faworytów. Mierzyć się z Pepem to zaszczyt
11.04.2023 19:28
Był warty tych pieniędzy, forma Lewandowskiego w Barcelonie pokazuje, jak Bayern był przenikliwy i przewidujący, a niektórzy wyzywali zarząd za flirtowanie z Norwegiem, który pokazuje że jest wart każdych pieniędzy
11.04.2023 16:05
Pragmatycznie podchodząc to tematu, dzisiaj rozgrywamy dużo ważniejszy mecz niż ten w Pokalu, Bundesliga zawsze jest celem numer 1, a puchar Niemiec, czy nawet prestiżowa liga mistrzów to dodatki (ważne) ale nie ważniejsze od ligowej dominacji.
Edytowano : 2023-04-08 14:32:53
Chociaż myślę, że nawet przy naszych potknięciach gen frajerstwa drużyn takich jak BVB da nam paterę
08.04.2023 14:32
Nowy napastnik, taki jak Kane- głodny sukcesów bardzo by się przydał. Co nie znaczy ze wygra w pojedynkę. Chłopaki musza odzyskać motywację. Przez jej brak, 3 raz z rzędu tracimy Pokal
06.04.2023 14:58
Do Katowic mam daleko, ale jak będziecie w Warszawie to chętnie się spotkam :)
06.04.2023 05:01
Gdyby doszło do półfinału Tuchel vs Julian, którzy zamienili się posadami, to taki mecz przepełniony byłby kolorytem.
Dla nas to dobra opcja gdyby go wzięli, bo odzyskamy część kasy
02.04.2023 23:36
Średnio ma opcje, w tym wieku nikt nie zainwestuje dużych pieniędzy w zawodnika, który zaliczył zjazd formy. No chyba że kluby które nie szanują pieniędzy ale to wciąż ryzyko
30.03.2023 16:32
Najwięksi faworyci do wygrania ligi mistrzów, zawodzą w swoich ligach w tym sezonie. Bayern i City są najlepszymi zespołami w pucharach, a w tabeli sytuacja wygląda znacznie gorzej. Nawet Real wypada blado przy słabej Barcelonie. Napoli nie liczę, bo to zespół o klasę gorszy.
Nie jest to rzecz jasna żadne usprawiedliwienie, potrafimy grać, jednak zawodzi motywacja. Tradycyjnie zepniemy się na BVB, jednak jeśli będziemy głupio tracić punkty to nawet pokonanie zoltkow nie da nam mistrzostwa. Pociesza tylko fakt, że BVB lubi po frajersku tracić każde trofeum.
Edytowano : 2023-03-20 02:56:39
Nie rozumiem tylko powodu tego braku motywacji. Bo to liga jest najważniejsza, ona decyduje o tym kto był najlepszy przez cały sezon. Dochodzą też kwestie finansowe. Liga mistrzów jest bardzo ważna ale bez patery nie będzie smakować tak samo
20.03.2023 02:49
@Pir5 wszystko Ok ale tekst „sam Borek i kolton” brzmi trochę śmiesznie. To Janusze a nie piłkarscy eksperci. Mogę słuchać Urbana czy już nawet Piszczaka albo Wichniarka ale nie tej dwójki kabareciarzy, o bardzo stronniczym i życzeniowym podejściu do piłki
09.03.2023 02:00
I nie miał- w 2 połowie nie istniał
09.03.2023 00:53
@hoven ja miałem mieszane uczucia, chociaż wynik 1 meczu dawał nam sporą przewagę. Kryzys PSG cieszył ale my też mieliśmy potknięcia. Teraz łatwo mówić ale niepokój przed dwumeczem był
Edytowano : 2023-03-09 00:45:04
Co nie znaczy że nie wierzyłem w awans, bo zawsze w niego wierzę.
09.03.2023 00:43
Jeden mecz gdzie czupo słabej gra i juz płacz. Psg sie cofa i gra tylko kontrami, nie dadzą rady tak grać cały mecz. Nie widzę u nich potencjału na awans
Edytowano : 2023-03-08 22:00:46
Sommer niestety koszmarny błąd, dobrze ze się rozeszli po kościach dzięki potężnemu Holendrowi
08.03.2023 22:00
Trofea indywidualne, tytuły króla strzelców, złote piłki to tylko przekąska, nie ma z perspektywy zespołu dużego znaczenia (poza marketingowym). Najważniejsza jest liga, potem liga mistrzów. Tu są pieniądze i wymierny sukces sportowy
07.03.2023 18:08
tak się nie mieści że wyszedł w podstawowym składzie w hicie fazy pucharowej ligi mistrzów xd
Edytowano : 2023-02-28 12:43:01
patrząc na późny transfer, spodziewałem się że dobre 2 miesiące zajmie mu aklimatyzacja i wtedy zacznie regularnie grać, a facet wszedł z marszu do drużyny jako jej ważny element.
28.02.2023 12:42
Oglądanie polskiego komentarza od czasów „polskiej BVB” to masochizm, nie wiem po co to robić. A jak pojawia się borek to wyłączam głos w transmisji automatycznie.
26.02.2023 18:28
Jak co roku jesteśmy jednym z głównych faworytów, jednak do wygranej potrzeba też szczęścia. Real w ostatnich latach był drużyną znacznie słabszą sportowo od nas, a szczęście dawało im puchary. To nie liga gdzie decyduje równa forma i wygrywa najlepszy, CL to w dużej mierze loteria. Dlatego celem numer 1 zawsze będzie Bundesliga, liga mistrzów to świetny dodatek i myślę, że o nią powalczymy!
24.02.2023 15:36
Wszystko zależy od sumy i formy zawodnika. 70 milionów to wręcz nierealna i nieracjonalna kwota
24.02.2023 01:46
W Europie byłem całym sercem za nimi, w Bundeslidze jednak będą musieli zadowolić się (i tak znakomitą) perspektywą gry w lidzie mistrzów. Podziwiam, że dalej walczą o najwyższe cele. Teraz oby Eintracht się przebudził i postraszył napoli. Lipsk i BVB teoretycznie osiągnęły lepsze wyniki ale nadal awans nie jest tak prosty.
24.02.2023 01:45
@WayeThe XD skąd ty bierzesz te bajki? Barcelona piłkarsko pokazała swój potencjał w meczach z Interem i Bayernem była odpowiednio o klasę/ dwie słabsza.
Edytowano : 2023-02-23 23:15:52
Jeśli na Bayern wystarczy hiszpański średniak to by znaczyło, że Barcelona powinna mieć problem z utrzymaniem (patrząc na jakość składu)
23.02.2023 23:01
U leży obok i, stąd niestety często się klika ale od razu poprawiłem. Irytuje mnie wjeżdżanie na bycie ekspertem, bo idąc tą logiką nikt z Polaków (nawet trenerów) nie ma prawa komentować Bundesligi- bo nie pracują na tym poziomie. Tutaj dyskutujemy jako dobrze zorientowani laicy. Błąd w oczekiwaniach od Sommera wynika z tego, że przyzwyczailiśmy się do parad i wyjść Manu, żaden bramkarz na rynku nie będzie grał tak nogami. Dlatego obwiniamy Sommera za to że nie jest Neuerem co moim zdaniem jest niezasadne. Szwajcar daje nam dużo i dzisiaj nie dał rady wybronić więcej, nie widzę jego błędu.
18.02.2023 16:25
Sommer wziął sobie Wasze słowa do serca i próbuje Neuerować :P
18.02.2023 16:14
@Pavelak doktorat piszę tylko z prawa, polski to tylko narzędzie i mimo, że jestem dyslektykiem to nie wyobrażam sobie jak można w takiej formie kaleczyć język. To nie błąd typu „ó-u” „ż”-„rż”. Trzeba było nie wjeżdżać na kolegę i nie stosować argumentów ad personam, bo jak widzisz łatwo u tobie wytknąć błąd. Mówię to mimo tego że paradoksalnie się z tobą zgadzam, Sommer nie mógł zrobić dużo więcej, niemniej to nie Manu i brak Manu będziemy odczuwać do końca sezonu.
Edytowano : 2023-02-18 16:12:01
* i tobie
18.02.2023 16:09
Chłopaki zapomnieli, że BMG to nie PSG czy Barcelona i trzeba grać na 100% żeby wygrać
18.02.2023 15:51
@Pavelak nie „wież”, ty to dopiero jesteś ekspertem XD może nie pisz komentarzy skoro język polski w stopniu a1 jest zbyt trudny. Manu to bramkarz pewny przy wyjściach, to nie wina Sommera ale takie sytuacje pokazują jak będzie brakować Niemca
18.02.2023 15:48
Manu będzie brakować przy takich sytuacjach, a tylu już go odstawiało
18.02.2023 15:43
Sędzia kompetentny jak obecna prezes trybunału konstutycyjnego
18.02.2023 15:42
Przecież tutaj nawet nie było kontaktu XD
18.02.2023 15:40
Akurat ten faul to była kalkulacja
14.02.2023 22:53
Pavard mądrze, nie miał wyboru. Dzisiaj się spisał.
14.02.2023 22:52
Jak korzystny? Gramy w Monachium, oni nic nie pokazali przez 80 minut.
14.02.2023 22:51
Thomas musi grać za napastnikiem a nie na 9
Edytowano : 2023-02-14 22:48:34
Ale fakt, nasza wina że nie zamknęliśmy meczu. Powinny być 2 bramki więcej
14.02.2023 22:47
Króciutko z tym śmiesznym klubikiem, nie odwrócą losów pojedynku w 10 minut
14.02.2023 22:47
Thomas źle strzelił ale to nie 1 nasz strzał w tym stylu, Kimmich w bardzo podobny sposób kiksował
14.02.2023 22:45
XD Psg nawet żałośnie musi strzelać, klub parodia. Mają farta że przegrywają 1 bramką
14.02.2023 22:44
Ja nie martwię się powrotem Mesiaka i Mekambe, nie są w rytmie, będą grali z niedoleczonymi urazami. Oby nasi obrońcy grali twardo i ich nie oszczędzali.
13.02.2023 23:47
To że będą w kadrze nie znaczy że zagrają, a to że nawet zagrają nie znaczy że będą w formie. Liczę na mocne wejścia de Ligta, żeby ich nie oszczędzał
13.02.2023 23:44
Nawet jeśli zdąży i zagra z niedoleczonym urazem to może nie być w formie i rytmie meczowym. Do tego de Ligt gra twardo, nie będzie go oszczędzał :)
08.02.2023 18:51
@elber09 ja odruchowo wyłączam zawsze studio kiedy oglądam mecz w polskiej tv- taki nawyk po czasach „polskiej BVB”, z byłych zawodników najlepiej słucha mi się Wichniarka.
05.02.2023 18:54
Jo nie pokazuje takiej mentalności jak Manu czy Lahm.
05.02.2023 18:50
Mniej piszczka = lepiej :P nie martwi mnie brak studia z żółtkiem
05.02.2023 18:46
@Pavelak bledow nie popełnia tylko ten kto nic nie robi. Błędy przy transferach będą się zdarzać ale ważne że potrafimy je naprawiać.
05.02.2023 18:17
Śmieszne było skreślanie Cancelo, on w City bez konfliktu z pepem byłby nr 1. Ale każdy wie jakiś jest Guardiola, jeśli ktoś mu podpadnie to nie zagra nawet gdyby był najlepszy
05.02.2023 17:50
Coman uderzenie troszkę w stylu Robbena :) Thomas tez piękne trafienie- jego styl
Dobry początek okna , dobre transfery bez odstępnego. Zapowiada się świetne lato
23.06.2023 14:44
Czekam kiedy Flick zrozumie że trzeba stawiać podobnie jak w Bayernie na zadaniowych napastników którzy odmieniają grę. Choupo pokazał ile potrafi dać, tak samo Füllkrug robił różnicę kiedy wchodził w Katarze. Śmiem twierdzić, że gdyby grał od początku to wczoraj wynik byłby inny, tak samo w Katarze
17.06.2023 14:32
@tapczan dokładnie. „To tylko mecz towarzyski” „to tylko pierwszy mecz w grupie” „to tylko jeden turniej”, zaczyna mocno kibica Nationalelf irytować. Nie widzę, żadnej zmiany po przyjściu Flicka, ani progresu
17.06.2023 12:28
I zupełnie nie przystaje od obrazu meczu. Nie pokonać tak grającej Polski to wstyd. Nie ma wymówek kolejny mecz do zapomnienia
17.06.2023 12:22
Wszystkiego dobrego, jesteś legendą!
16.06.2023 00:50
Niech odchodzi, najpierw podważał Juliana, potem bokserski wybryk i fochy.
16.06.2023 00:49
Kiedy jest zdrowy to jest świetnym i uniwersalnym graczem ale właśnie, pytanie czy zdrowie pozwoli mu wspierać defensywę przez cały sezon. Na lewej lepszy jest Davies, w srodku za to wydaje się pewniejszy od Upa
11.06.2023 03:42
Dobry obrońca ale przez kontuzje trudno w nim upatrywać pewnego punktu podstawowej XI. Jeśli dostaniemy z niego dobre pieniądze to powinnismy bez zastanowienia go sprzedać.
02.06.2023 10:55
Szanse na tytuł są, małe ale są. Już w augsburg mógł namieszać BVB, szkoda, że grali w 10. Ale kibic wierzy do końca. A ci którzy cieszą się ze świętowania BVB i trzymają kciuki za ich tytuł, niech zachowają resztki godności nie skasują tutaj konto
Edytowano : 2023-05-27 13:27:18
*i niech skasują konto tutaj
27.05.2023 13:26
BVB ma do rozegrania dwa mecze, sytuacja nie jest dla nas dobra, jednak znając ich gen frajerstwa to wciąż możemy odzyskać paterę. Jest na to spora szansa, Augsburg wciąż walczy o życie. Niemniej szkoda że nic nie jest już tylko w naszych rękach
Edytowano : 2023-05-21 05:54:49
jednak jeśli przegramy to oby zarząd wyciągnął wnioski i obyśmy trafili Barcelonę w grupie :P
21.05.2023 05:53
90-100 to kwota nierealna. Tyle nie jest wart praktycznie żaden zawodnik poza Haalandem
Edytowano : 2023-05-18 21:24:54
Szczerze mówiąc wolę żebyśmy grali Czupo, niż dołączali do grona klubów które płacą takie kwoty za zawodników. Może za rok Kane?
Edytowano : 2023-05-18 21:25:45
No i wypadałoby oczyścić budżet płacowy. Mane MUSI odejść. Facet się kompletnie skompromitował
18.05.2023 21:24
Życzę Pepowi potrójnej korony, gardzę modelem zarządzania City ale mają skład którego nie da się nie lubić No i jest Pep. Bayern przegrał w lidze mistrzów tylko z najlepszymi i do tego w czasie osłabienia zmianą trenera, to trochę zmienia ocenę sezonu. O ile zdobędziemy mistrzostwo to mimo wszystko jest to krok do przodu względem zeszłego sezonu. Bayern tuchela gra lepiej niż na początku, to dobrze rokuje na przyszłość
18.05.2023 00:00
@ikki lewandowskiemu bardziej brakuje Bayernu niż odwrotnie
Edytowano : 2023-05-09 23:57:15
Jeśli czegoś możemy żałować to tego, że dużo lepsza opcja od Polaka czyli Haaland, przeszła nam obok nosa
09.05.2023 23:56
To że kosztem Tomka gra bokser (który powinien być odsunięty od składu do końca sezonu) czy nawet Gnabry, to jakiś absurd.
09.05.2023 23:44
Jeśli zwolnienie Juliana doprowadzi do odejścia Thomasa to będzie gorszy skutek niż utrata ligi mistrzów i pucharu. On daje drużynie więcej niż wynika se statystyk.
Edytowano : 2023-05-09 23:43:18
To będzie blamaż, za który powinien polecieć nie Tylko Tuchel ale i zarząd. Oby jednak do tego nie doszło
09.05.2023 23:38
@bawaria42 tutaj zgoda, ale z tym rozróżnieniem że do mistrzostw to my graliśmy najlepiej, natomiast po było to juz City. Napoli jak dla mnie jest mocno przehajpowane, mieli dobry sezon ale wynikało to z kilku czynników, a w szczególności słabości rywali i ligi włoskiej.
Edytowano : 2023-05-09 17:16:19
Co może brzmieć paradoksalnie bo przecież majà 2 drużyny w półfinale
09.05.2023 17:15
Wracaj cesarzu bramki! W przyszłym sezonie czas zasiąść na zaszczytnym na europejskim i niemieckim tronie
Edytowano : 2023-05-09 14:10:36
A w tym sezonie niech wygrają najlepsi czyli City, oni już tok temu bardziej zaslugiwali niż Real
09.05.2023 14:09
Uprzedzając zarzuty- wierzę, że projekt z Tuchelem może wypalić, potrzeba czasu na ułożenie zespołu. Jednak ciekaw jestem co gdyby jednak Niemiec nie dał rady. Kogo zatrudni FCB? Kogo byście chcieli widzieć jak trenera Bayernu? Od lat mój niemały podziw budzi Christian Streich, facet wyciąga z Freiburga co najlepsze. Z podziwem wypowiadał się o nim sam Uli. Myślicie ze sprawdziłby się w klasowym zespole?
30.04.2023 14:41
Żaden sezon się nie skończył. Jest źle, cała runda układa się fatalnie. Już za Juliana traciliśmy punkty, Tuchel nie okazał się cudotwórcą. Jednak punkt straty jest do odwrócenia w jeden mecz. Ja nie jestem wstanie pojąć jednego. Jakim cudem jednego dnia rywalizujemy godnie z City i faktycznie ocieramy się o zniwelowanie strat w dwumeczu, a potem prowadząc kolejny raz oddajemy zwycięstwo. Problem musi być w motywacji, a właściwie jej braku.
23.04.2023 03:36
@Alfik91 często podzielam i cenię twoje uwagi. Tym razem w części się zgodzę ale nie do końca. Patrząc czysto pragmatycznie- tak, klęski doprowadzały w przeszłości do rozwoju klubu, 2 mistrzostwa oddane BVB stworzyły najlepszy Bayern w XXI wieku. Jednak nie możemy zapomnieć, że czysto pragmatycznie, mimo utraty dwóch celów (chyba że z city zdarzy się cud) o ten najważniejszy czyli ligę cały czas gramy. Bundesliga to nie tylko prestiż, rekordy które bijemy ale i pieniądze- rzecz niezbędna do zmian. Liczę, że zarząd będzie na tyle mądry, że nawet przy wymęczonym mistrzostwie, fatalny styl gry, motywacja piłkarzy i brak wyników na miarę potencjału, skłonią zarząd do zmian. Pytanie tylko jakie to maja być zmiany, kiedy doskonale okno transferowe nie staje się przełomowe.
Edytowano : 2023-04-16 00:54:20
Na początku miało być teoretycznie A nie pragmatycznie :P
16.04.2023 00:46
Z taką grą ciężko będzie z City
15.04.2023 17:30
BVB ciężej pracuje na naszą paterę niż nasi piłkarze XD
15.04.2023 17:30
Kto zrobi z kogo ściery to zobaczymy. Bayern dzisiaj trafił najtrudniejszego przeciwnika
12.04.2023 01:30
@hoven hasan miał swoje momenty, jednak jak widać by być dyrektorem w tak wielkim klubie kilka momentów nie wystarczy.
11.04.2023 23:34
Liczę, że przynajmniej City (jeśli juz nie Chelsea) wyjaśni najbadziej farciarski i przereklamowany zespół jakim jest Real
11.04.2023 23:13
Jak można winić Sommera za 1 bramkę XD?
11.04.2023 23:12
City pokazało klasę, nie była to jednak deklasacja, graliśmy równo, przy odrobinie szczęścia (albo z czupo w dobrym zdrowiu) była szansa coś strzelić, wtedy mecz byłby inny ale zgadzam się ze niezależnie do trenera trudno było liczyć przy takiej grze od stycznia na zwycięstwo
11.04.2023 23:12
Gnabry gra gorzej niz można było zakładać w najgorszych snach. On nawet jako napastnik w reprezentacji miał świetne okresy, a teraz? Cień zawodnika
11.04.2023 23:10
City było lepsze- wypunktowali nasze błędy, mecz do czasu wylewów był wyrównany ale zwycięzców się nie sądzi. Oby Pep podniósł w tym roku puchar, przegraliśmy z najbardziej równo grającą drużyną w cl. Oby Monachium zapłonęło i obyśmy walczyli do ostatniej minuty
Edytowano : 2023-04-11 22:56:18
Ale trzeba być realistą. Bez cudu nie awansujemy
11.04.2023 22:55
Drugi rok z rzędu ze zmarnowaną ligą mistrzów jeśli nic nie strzelimy to można uznać to za koniec
11.04.2023 22:42
Akurat Leon nie jest tragiczny
11.04.2023 22:42
Zmiany zbyt późno, potrzebujemy minimum jednej bramki
11.04.2023 22:39
Ja jestem daleki od nawalania w zarząd, forma siadła już za Juliana. Nie było dobrego wyjścia. Ja bym go nie zwalniał ale ta decyzja broniła się z wynikami. Ciekaw jestem co myśli @hoven który niejako przewidział rozstanie z Julianem i podobnie jak ja nie krytykuje tej decyzji
Edytowano : 2023-04-11 22:41:11
I żeby było jasne to żaden przytyk do hovena. Było coraz gorzej i decyzja o zwolnieniu się broni (styl może mniej)
11.04.2023 22:39
Julian musi mieć bekę XD
11.04.2023 22:36
Teraz łatwo mówić ze zwolnienie Juliana spowodowało klęskę. Gdybyśmy przegrali z BVB i City to by wszyscy mówili ze nastąpiło zwolnienie za późno. Sam nie byłem za wyrzuceniem Niemca w takim momencie, ale nigdy nie ma dobrego momentu.
11.04.2023 22:34
Nikt nas nie upokarza. Ty oglądasz mecz? Jest wyrównany ale błędy po naszej stornie są niedopuszczalne
11.04.2023 22:30
Potrzebujemy bramki kontaktowej, bez niej w Monachium będzie niesamowicie ciężko
11.04.2023 22:29
Nie umiem pojąć tego co się stało. Głupi, niewymuszony, indywidualny błąd
11.04.2023 22:29
Upa XD co się z nim stało
11.04.2023 22:28
Nie jestem taktykiem piłki ale tak myślałem jak szybko na dieroten zatęsknią za 3 obrońcami czyli za systemem który był tutaj mieszany z błotem
11.04.2023 22:20
Atak zaczął grać sensownie to obrona robi fikołki
11.04.2023 22:12
Nie rozumiem tego co się stało XD mamy więcej szczęścia niż rozumu
11.04.2023 22:08
Ważne ze próbują. Coś wpadnie
11.04.2023 22:07
Głupia kartka, z niczego
11.04.2023 22:07
Ładna próba Sane. Leon tez klasa. Dziwi mnie brak zmian.
11.04.2023 22:05
Akurat nie wiem czy Polak by dużo zmienił. W ważnych meczach zawsze znikał, akurat Pep by go skutecznie wyłączył
11.04.2023 22:01
Ja patrzę optymistycznie na druga polowe. Czy to Julian czy Tuchel to świetni taktycy, przerwa powinna odmienić naszą grę. Nie jesteśmy znacznie słabsi, druga połowa może zmienić losy meczu. Damy radę!
11.04.2023 22:00
Sane dobra próba
11.04.2023 21:48
Sommer gra solidnie. Ale Neuerem nie będzie, nie oczekujmy niemożliwego
11.04.2023 21:45
Thomas musi wejść w przerwie
11.04.2023 21:43
Kontuzja de Ligta to by była tragedia, to filar na każdym froncie
11.04.2023 21:42
Nie da się patrzeć na to klepanie przy polu karnym po obu stornach. Mysalem ze Thomas usiadł na Ławce żebyśmy grali szybciej, a nie stali
11.04.2023 21:41
O jakiej formie wy mówicie? Obie drużyny grają zachowawczo, po bramce City zyskało wiatr w żagle. To mecz dwóch faworytów, nie oczekujcie ze zdominujemy ich jak Barcelonę
11.04.2023 21:38
Sane tworzy super kontrę, Musiala sie zakiwał kolejny raz ale to skrzydłowy jest najgorszy. Zmieńcie płytę, ten mecz nie wygada jak te w których Sane zawodził
11.04.2023 21:37
Nie wiem co wy chcecie od Sane, szarpie próbuje. Dużo bardziej irytuje Musiala
11.04.2023 21:31
Nikt by tego nie złapał, czepianie się wzrostu Sommera to już kompletne XD
11.04.2023 21:31
Nie uważam ze mamy powody do paniki. Wyrównany mecz. Mogło być równie dobrze 1:0 dla Bayernu
11.04.2023 21:29
Szkoda ze to nie finał, ktokolwiek nie odpadnie to liga mistrzów straci jednego z dwójki głównych faworytów. Mierzyć się z Pepem to zaszczyt
11.04.2023 19:28
Był warty tych pieniędzy, forma Lewandowskiego w Barcelonie pokazuje, jak Bayern był przenikliwy i przewidujący, a niektórzy wyzywali zarząd za flirtowanie z Norwegiem, który pokazuje że jest wart każdych pieniędzy
11.04.2023 16:05
Pragmatycznie podchodząc to tematu, dzisiaj rozgrywamy dużo ważniejszy mecz niż ten w Pokalu, Bundesliga zawsze jest celem numer 1, a puchar Niemiec, czy nawet prestiżowa liga mistrzów to dodatki (ważne) ale nie ważniejsze od ligowej dominacji.
Edytowano : 2023-04-08 14:32:53
Chociaż myślę, że nawet przy naszych potknięciach gen frajerstwa drużyn takich jak BVB da nam paterę
08.04.2023 14:32
Nowy napastnik, taki jak Kane- głodny sukcesów bardzo by się przydał. Co nie znaczy ze wygra w pojedynkę. Chłopaki musza odzyskać motywację. Przez jej brak, 3 raz z rzędu tracimy Pokal
06.04.2023 14:58
Do Katowic mam daleko, ale jak będziecie w Warszawie to chętnie się spotkam :)
06.04.2023 05:01
Gdyby doszło do półfinału Tuchel vs Julian, którzy zamienili się posadami, to taki mecz przepełniony byłby kolorytem.
Dla nas to dobra opcja gdyby go wzięli, bo odzyskamy część kasy
02.04.2023 23:36
Średnio ma opcje, w tym wieku nikt nie zainwestuje dużych pieniędzy w zawodnika, który zaliczył zjazd formy. No chyba że kluby które nie szanują pieniędzy ale to wciąż ryzyko
30.03.2023 16:32
Najwięksi faworyci do wygrania ligi mistrzów, zawodzą w swoich ligach w tym sezonie. Bayern i City są najlepszymi zespołami w pucharach, a w tabeli sytuacja wygląda znacznie gorzej. Nawet Real wypada blado przy słabej Barcelonie. Napoli nie liczę, bo to zespół o klasę gorszy.
Nie jest to rzecz jasna żadne usprawiedliwienie, potrafimy grać, jednak zawodzi motywacja. Tradycyjnie zepniemy się na BVB, jednak jeśli będziemy głupio tracić punkty to nawet pokonanie zoltkow nie da nam mistrzostwa. Pociesza tylko fakt, że BVB lubi po frajersku tracić każde trofeum.
Edytowano : 2023-03-20 02:56:39
Nie rozumiem tylko powodu tego braku motywacji. Bo to liga jest najważniejsza, ona decyduje o tym kto był najlepszy przez cały sezon. Dochodzą też kwestie finansowe. Liga mistrzów jest bardzo ważna ale bez patery nie będzie smakować tak samo
20.03.2023 02:49
@Pir5 wszystko Ok ale tekst „sam Borek i kolton” brzmi trochę śmiesznie. To Janusze a nie piłkarscy eksperci. Mogę słuchać Urbana czy już nawet Piszczaka albo Wichniarka ale nie tej dwójki kabareciarzy, o bardzo stronniczym i życzeniowym podejściu do piłki
09.03.2023 02:00
I nie miał- w 2 połowie nie istniał
09.03.2023 00:53
@hoven ja miałem mieszane uczucia, chociaż wynik 1 meczu dawał nam sporą przewagę. Kryzys PSG cieszył ale my też mieliśmy potknięcia. Teraz łatwo mówić ale niepokój przed dwumeczem był
Edytowano : 2023-03-09 00:45:04
Co nie znaczy że nie wierzyłem w awans, bo zawsze w niego wierzę.
09.03.2023 00:43
Jeden mecz gdzie czupo słabej gra i juz płacz. Psg sie cofa i gra tylko kontrami, nie dadzą rady tak grać cały mecz. Nie widzę u nich potencjału na awans
Edytowano : 2023-03-08 22:00:46
Sommer niestety koszmarny błąd, dobrze ze się rozeszli po kościach dzięki potężnemu Holendrowi
08.03.2023 22:00
Trofea indywidualne, tytuły króla strzelców, złote piłki to tylko przekąska, nie ma z perspektywy zespołu dużego znaczenia (poza marketingowym). Najważniejsza jest liga, potem liga mistrzów. Tu są pieniądze i wymierny sukces sportowy
07.03.2023 18:08
tak się nie mieści że wyszedł w podstawowym składzie w hicie fazy pucharowej ligi mistrzów xd
Edytowano : 2023-02-28 12:43:01
patrząc na późny transfer, spodziewałem się że dobre 2 miesiące zajmie mu aklimatyzacja i wtedy zacznie regularnie grać, a facet wszedł z marszu do drużyny jako jej ważny element.
28.02.2023 12:42
Oglądanie polskiego komentarza od czasów „polskiej BVB” to masochizm, nie wiem po co to robić. A jak pojawia się borek to wyłączam głos w transmisji automatycznie.
26.02.2023 18:28
Jak co roku jesteśmy jednym z głównych faworytów, jednak do wygranej potrzeba też szczęścia. Real w ostatnich latach był drużyną znacznie słabszą sportowo od nas, a szczęście dawało im puchary. To nie liga gdzie decyduje równa forma i wygrywa najlepszy, CL to w dużej mierze loteria. Dlatego celem numer 1 zawsze będzie Bundesliga, liga mistrzów to świetny dodatek i myślę, że o nią powalczymy!
24.02.2023 15:36
Wszystko zależy od sumy i formy zawodnika. 70 milionów to wręcz nierealna i nieracjonalna kwota
24.02.2023 01:46
W Europie byłem całym sercem za nimi, w Bundeslidze jednak będą musieli zadowolić się (i tak znakomitą) perspektywą gry w lidzie mistrzów. Podziwiam, że dalej walczą o najwyższe cele. Teraz oby Eintracht się przebudził i postraszył napoli. Lipsk i BVB teoretycznie osiągnęły lepsze wyniki ale nadal awans nie jest tak prosty.
24.02.2023 01:45
@WayeThe XD skąd ty bierzesz te bajki? Barcelona piłkarsko pokazała swój potencjał w meczach z Interem i Bayernem była odpowiednio o klasę/ dwie słabsza.
Edytowano : 2023-02-23 23:15:52
Jeśli na Bayern wystarczy hiszpański średniak to by znaczyło, że Barcelona powinna mieć problem z utrzymaniem (patrząc na jakość składu)
23.02.2023 23:01
U leży obok i, stąd niestety często się klika ale od razu poprawiłem. Irytuje mnie wjeżdżanie na bycie ekspertem, bo idąc tą logiką nikt z Polaków (nawet trenerów) nie ma prawa komentować Bundesligi- bo nie pracują na tym poziomie. Tutaj dyskutujemy jako dobrze zorientowani laicy. Błąd w oczekiwaniach od Sommera wynika z tego, że przyzwyczailiśmy się do parad i wyjść Manu, żaden bramkarz na rynku nie będzie grał tak nogami. Dlatego obwiniamy Sommera za to że nie jest Neuerem co moim zdaniem jest niezasadne. Szwajcar daje nam dużo i dzisiaj nie dał rady wybronić więcej, nie widzę jego błędu.
18.02.2023 16:25
Sommer wziął sobie Wasze słowa do serca i próbuje Neuerować :P
18.02.2023 16:14
@Pavelak doktorat piszę tylko z prawa, polski to tylko narzędzie i mimo, że jestem dyslektykiem to nie wyobrażam sobie jak można w takiej formie kaleczyć język. To nie błąd typu „ó-u” „ż”-„rż”. Trzeba było nie wjeżdżać na kolegę i nie stosować argumentów ad personam, bo jak widzisz łatwo u tobie wytknąć błąd. Mówię to mimo tego że paradoksalnie się z tobą zgadzam, Sommer nie mógł zrobić dużo więcej, niemniej to nie Manu i brak Manu będziemy odczuwać do końca sezonu.
Edytowano : 2023-02-18 16:12:01
* i tobie
18.02.2023 16:09
Chłopaki zapomnieli, że BMG to nie PSG czy Barcelona i trzeba grać na 100% żeby wygrać
18.02.2023 15:51
@Pavelak nie „wież”, ty to dopiero jesteś ekspertem XD może nie pisz komentarzy skoro język polski w stopniu a1 jest zbyt trudny. Manu to bramkarz pewny przy wyjściach, to nie wina Sommera ale takie sytuacje pokazują jak będzie brakować Niemca
18.02.2023 15:48
Manu będzie brakować przy takich sytuacjach, a tylu już go odstawiało
18.02.2023 15:43
Sędzia kompetentny jak obecna prezes trybunału konstutycyjnego
18.02.2023 15:42
Przecież tutaj nawet nie było kontaktu XD
18.02.2023 15:40
Akurat ten faul to była kalkulacja
14.02.2023 22:53
Pavard mądrze, nie miał wyboru. Dzisiaj się spisał.
14.02.2023 22:52
Jak korzystny? Gramy w Monachium, oni nic nie pokazali przez 80 minut.
14.02.2023 22:51
Thomas musi grać za napastnikiem a nie na 9
Edytowano : 2023-02-14 22:48:34
Ale fakt, nasza wina że nie zamknęliśmy meczu. Powinny być 2 bramki więcej
14.02.2023 22:47
Króciutko z tym śmiesznym klubikiem, nie odwrócą losów pojedynku w 10 minut
14.02.2023 22:47
Thomas źle strzelił ale to nie 1 nasz strzał w tym stylu, Kimmich w bardzo podobny sposób kiksował
14.02.2023 22:45
XD Psg nawet żałośnie musi strzelać, klub parodia. Mają farta że przegrywają 1 bramką
14.02.2023 22:44
Ja nie martwię się powrotem Mesiaka i Mekambe, nie są w rytmie, będą grali z niedoleczonymi urazami. Oby nasi obrońcy grali twardo i ich nie oszczędzali.
13.02.2023 23:47
To że będą w kadrze nie znaczy że zagrają, a to że nawet zagrają nie znaczy że będą w formie. Liczę na mocne wejścia de Ligta, żeby ich nie oszczędzał
13.02.2023 23:44
Nawet jeśli zdąży i zagra z niedoleczonym urazem to może nie być w formie i rytmie meczowym. Do tego de Ligt gra twardo, nie będzie go oszczędzał :)
08.02.2023 18:51
@elber09 ja odruchowo wyłączam zawsze studio kiedy oglądam mecz w polskiej tv- taki nawyk po czasach „polskiej BVB”, z byłych zawodników najlepiej słucha mi się Wichniarka.
05.02.2023 18:54
Jo nie pokazuje takiej mentalności jak Manu czy Lahm.
05.02.2023 18:50
Mniej piszczka = lepiej :P nie martwi mnie brak studia z żółtkiem
05.02.2023 18:46
@Pavelak bledow nie popełnia tylko ten kto nic nie robi. Błędy przy transferach będą się zdarzać ale ważne że potrafimy je naprawiać.
05.02.2023 18:17
Śmieszne było skreślanie Cancelo, on w City bez konfliktu z pepem byłby nr 1. Ale każdy wie jakiś jest Guardiola, jeśli ktoś mu podpadnie to nie zagra nawet gdyby był najlepszy
05.02.2023 17:50
Coman uderzenie troszkę w stylu Robbena :) Thomas tez piękne trafienie- jego styl
05.02.2023 17:48