Ja zarówno Niemcom jak i Polsce, po rodzicach. Nie kłóci się to bo obie drużyny walczą o zupełnie inne cele. Niemniej umiem ocenić kiedy gra spełnia pewne standardy a kiedy nie.
28.11.2022 04:52
@Simon89 nie boli mnie, szczerze mówiąc to nawet kibicuję Polsce, tylko kiedy oglądam ich grę to wtedy faktycznie zaczyna boleć- bo gra zupełnie nie odzwierciedla wyników. Żeby Niemcy przegrali z Kostaryką, a Hiszpania z Japonią, potrzebny jest cud. Taki sam cud jest potrzebny żeby Polska urwała chociaż punkt Argentynie. Jak myślisz, który scenariusz jest bardziej prawodopodobną?
27.11.2022 22:26
Sytuacja Niemców, patrząc na układ grupy jest lepsza niż Polski. Wygrana z Kostaryką dla Niemiec to obowiązek, jeśli to się nie uda będzie to koszmar, dla Polski 1 punkt z Argentyną to kategoria cudu. Hiszpania tez walczy wiec nie zlekceważy Japonii
27.11.2022 22:04
Niezbyt dobrze to świadczy o Hiszpanii skoro bezbarwne Niemcy ich zdominowały i zasługiwały na 3 punkty. Thomas jest potrzebny w składzie ale nie na 9 tylko za napastnikiem
27.11.2022 22:01
Szkoda tych 2 punktów, były w zasięgu.
27.11.2022 21:57
Niemcy grają, Hiszpania strzela. Jak ja znam ten schemat z meczów Bayernu. Ale walczymy, piłka powoli staje się trochę sprawiedliwa
27.11.2022 21:41
Gdyby tylko wynik się liczył to miałbym szacunek dla osiągnięć realu, a dla mnie przez styl ich gry nigdy nie będę ich rozpatrywał w kategorii najlepszej drużyny ostatnich lat. Nie chcę nigdy żeby Bayern wygrywał w taki sposób.
27.11.2022 13:20
Obejrzałem pierwszy mecz Polski od czasów dogrywki ze Szwajcaria na euro, gorzej oglądali mi się tylko Katar, na tych mistrzostwach
Edytowano : 2022-11-27 13:19:14
Sopariev zreszta trudno powiedzieć żeby mnie to szczególnie denerwowało- obejrzałem jeden mecz i wiem ze nie warto kolejnych. Za to Ty masz jakąś przyjemność z potknięć naszych piłkarzy w Nationalelf
27.11.2022 13:13
Szczerze mówiąc wolę żeby Niemcy odpadli, niż gdyby mieli wygrać w takim stylu jak Polska z Arabią- w zasadzie bez stylu, wybijając piłki i będąc słabą na każdym polu drużyną. Mój ojciec- kibic Polski od lat 70, czuł wstyd z tej formy zwycięstwa
Edytowano : 2022-11-27 13:01:55
Zreszta to pokazuje jak wynik potrafi zakłamać obraz gry. Niemcy nie wyglądali fatalnie, to był typowy kecz Bayernu- dominacja, bramka i zlekceważenie rywala. My tez jesteśmy pośmiewiskiem kiedy s głupi sposób traciliśmy punkty w bl?
27.11.2022 13:00
Pośmiewiskiem? Niemcy i w 2018 i teraz przegrywali grając lepiej niż wiele drużyn które wygrywały. Brakuje motywacji, ducha ale dzisiaj oby wrócił. Japonia szczęśliwie przegrywa i jesteśmy w grze. Wszystko zależy od chłopaków
27.11.2022 12:42
@Mathias ja dalej wierzę w 6 punktów, Japonia nie jest aż tak mocna i może straci punkty. Nie wierzę w ich spektakularną kanonadę z Kostaryką
24.11.2022 12:02
Niech odpoczywa, oby już na mistrzostwach nie grał, niech wraca do formy która się przyda w styczniu
24.11.2022 11:58
Nie, Barcelona nie wyglądała na faworyta na żadnym etapie tego sezonu. Tak jak pisałem po losowaniu: mamy lepszą kadrę, dokonaliśmy lepszych transferów latem i mamy lepszego trenera, wtedy wielu mówiło że jestem butny, rzeczywistość pokryła się z moimi obserwacjami w tym przypadku.
Niestety w meczu z Hiszpanią może być to bardziej zasadne, bo owszem, skład Nationalelf na papierze ma lepszy ale to Niemcy będą grać z presją i może się okazać ze Hiszpanie wykorzystają to grając z kontry. Do niedzieli nie będę miał spokojnej nocy, jak Niemcy przegrają z Hiszpanią to będzie ostatni mecz na mundialu jaki oglądam. I tak nie czuję emocji
Edytowano : 2022-11-24 11:57:04
Niemniej wciąż wierzę, że Hiszpanów uda się pokonać . Niemcy nie przegrali przez nisko poziom, tylko zlekceważyli rywala w 2 połowie, co na turnieju takiej rangi jest niedopuszczalne
24.11.2022 11:55
Styl też się liczy, gra Polski zupełnie nie rokuje, Niemcy zagrali dobre spotkanie ale tak jak Bayern w BL, mimo dominacji zlekceważyli rywala i w efekcie stracili punkty. Niemcy muszą wygrać dwa spotkania ale wierzę w Hansiego
23.11.2022 19:26
T R A G E D I A, facet potrafi grać genialnie ale niestety to jego organizm jest jego największym przeciwnikiem. Uważam ze powinnismy wypożyczyć doświadczonego stopera albo uniwersalnego defensywnego gracza zimą. Potrzebujemy głębi do rotacji
23.11.2022 02:08
Po złoto! Czekam już na środę i mecz z Japonią
22.11.2022 00:32
W tej chwili, o ile nie pojawią się kontuzje, takie ruchy nie są potrzebne, szkoda ze nie wyłapaliśmy Goetze przed jego powrotem do Bundesligi, taki zmiennik byłby skarbem
22.11.2022 00:30
Kane!
22.11.2022 00:29
U de Ligta agresja nie jest głupia, tylko przemyślana. Choćby sytuacja kiedy anulowano karnego po rzekomym faulu na „najlepszym piłkarzu świata” pokazała że Holender potrafi zachować zimną głowę i ryzykować kiedy jest to potrzebne
22.11.2022 00:28
To by było piękne, drugie złoto dla naszych legend i laur zwycięstwa dla młodego pokolenia FCB. Czuję, że Niemcy dostarczą nam kibicom masę radości.
22.11.2022 00:26
Przerwy reprezentacyjne są dla kibiców klubowych ciężkie, termin mundialu i cała otoczka tylko pogarsza ich cierpienia. My mamy łatwo bo wielu naszych zawodników będzie walczyć o najwyższe cele i z perspektywy kibica Bayernu jest komu kibicować i kogo oglądać. Gorzej jak jest się fanem mniejszego zespołu, wtedy mundial to tak naprawdę przerwa od piłki. Nie umiem czuć emocji kiedy grają zawodnicy których gry regularnie nie oglądam
Edytowano : 2022-11-19 14:21:02
Ale może jestem bardziej zgorzkniały bo ostatnie wielkie imprezy kończyły się dla mnie po fazie grupowej (mistrzostwa świata) albo bardzo szybko (euro), kiedy odpadali Niemcy
19.11.2022 14:19
Ja tam oglądałem mecz z Omanem i jako kibic Nationalelf przyjmuję gratulacje z przyjemnością :)
17.11.2022 18:57
Senegal najpewniej czekają i tak 3 spotkania, a nawet jeśli wyjdą z grupy to szybko odpadną. Oby nie ryzykowali zdrowia mane i trofeów Bayernu.
16.11.2022 14:48
Jak to mówią 50% szansy na transfer bo Ronaldo chce, a Bayern nie. Ruch który byłby absurdalny wiec zarząd go nie rozważy, pokazał brak dyscypliny i w bayernie coś takiego by nie przeszło
15.11.2022 14:01
Jeśli chce walczyć o trofea to przedłuży kontrakt
15.11.2022 13:59
Jestem za tym aby został, chociaż wiem ze miał wielu krytyków to całkiem sporo wnosi.
15.11.2022 13:58
Jesteśmy najlepsi ale nie znaczy to że to my wygramy ligę mistrzów. Wiemy jak było w przeszłości, w pucharach potrzeba dużo szczęścia, to nie liga gdzie decyduje regularność
Edytowano : 2022-11-15 13:58:06
Niemniej jesteśmy na świetnej drodze
15.11.2022 13:57
To że chce jechać to jasne ale stracić mundial a wypaść w klubie i stracić szansę na puchar ligi mistrzów to dużo większe konsekwencje, piłkarz zazwyczaj nie chce stracić nawet jednego ligowego starcia ale fakt jest taki, że Manę doznał kontuzji w najbardziej dogodnym momencie.
Edytowano : 2022-11-09 11:22:07
Lahm grał w poważniejszej reprezentacji ale w wieku bodaj 31 lat skończył z tą przygodą, kariera topowego zawodnika zawsze będzie w największym stopniu skupiać się na klubie.
09.11.2022 11:18
Myślę, że gdyby sam Manę stanął przed wyborem czy stanąć do walki o wyjście z grupy czy mieć szansę zagrać w fazie pucharowej ligi mistrzów i walczyć o końcowy triumf, to sam wolałby stracić mundial. Zasadniczo dziwi mnie dlaczego tak utytułowani i wcale nie młodzi zawodnicy dalej grają w drużynach narodowych, które nie walczą o trofea.
09.11.2022 11:16
Powiem tak, ma już swój wiek, a Senegal to nie Niemcy czy Francja aby bić się o cokolwiek. O transfer też nie walczy bo jest na sportowym szczycie. Wiele nie straci, istotniejsze od tego jest aby wrócił na rundę wiosenną i tam faktycznie powalczył o trofea. Gdyby był zawodnikiem poważnego gracza o medale to naturalne że strata dla zawodnika byłaby większa.
Edytowano : 2022-11-09 11:10:15
Szczerze mówiąc jest też w takim wieku, że być może postawienie na piłkę klubową będzie koniecznym wyborem. Niemniej szkoda go
09.11.2022 11:09
Herta pokazała się o dziwo z niezłej strony, nawet przerywając 3;0 grali lepiej niż Barcelona
07.11.2022 13:59
Nasi przy 3:0 przestali grać, jednak Herta to Herta i trudno z nimi przegrać.
07.11.2022 13:57
Wolałbym jednak po tak długiej przerwie łatwiejszego rywala, tym razem wygranie grupy się nie opłaciło ale wciąż liczę ze tak jak w 2020 nasi gracze najlepiej zareagują na tak dziwny sezon
07.11.2022 13:56
Najtrudniejszy dostępny w 2 puli przeciwnik, trafiliśmy gorzej niż Real ale wciąż jesteśmy faworytem. Jeśli naszym dopisze zdrowie to powinnismy wyjść z tego z tarczą.
07.11.2022 13:36
Nasz król pola karnego dobrze prezentował się już wcześniej kiedy dostawał szansę. Powinien dostać kontrakt niezależnie od tego czy przyjedzie nowa 9, zwyczajnie taki zawodnik na ławce to skarb.
06.11.2022 20:45
Sama prawda, oby piłka była w tym sezonie sprawiedliwa
06.11.2022 18:10
Dyskusja na temat istnienia VARu w ogóle nie powinna mieć miejsca, jest niezbędny, nie rozumiem „prawilnych” kibiców którzy mówią ze to zabija emocje. Emocje zabijają błędy sędziowskie które realowi dały kilka pucharów. Sensowna jest dyskusja na temat kształtu varu i przepisów, które powinny być mniej ocenne
06.11.2022 16:50
To, że zagrali lepiej niż Barcelona nie znaczy że zagrali dobrze
03.11.2022 15:46
Liczę, że Eintracht odwróci losy meczu ale będzie ciężko. Niemniej, jeśli się nie uda to czeka ich przygoda w lidze europy, ktoś Barcelonę musi znowu spuścić w przepaść
01.11.2022 21:57
@Simon89 wszystko to bzdety polskich mediów, do tego pisane z perspektywy byłego piłkarza, a kogo obchodzi ta perspektywa? Analizujmy to z perspektywy Bayernu. My ten transfer wygraliśmy, sprzedaliśmy starego zawodnika za świetne pieniądze, co pozwoliło wzmocnić skład i co ważne, bez niego w atak wygląda lepiej. Reszta nie jest istotna.
01.11.2022 10:36
Rotacja jest ważna ale mimo niej wciąż mamy większą jakość od interu. Oczywiście trzeba pamiętać, że to nie Barcelona i gdyby to był mecz o punkty to Włosi sprawiliby więcej problemów
01.11.2022 10:32
No i to świetne informacje, z Interem nie gramy już o nic i ważne żeby wrócił na Hertę
01.11.2022 10:31
Pavarda zbytnio to nie cieszy XD
31.10.2022 22:25
Ten typek potrafi poprawić humor swoimi wypowiedziami XD kompletny brak refleksji czy przyznania się do błędów. Dalej będzie afirmował wyimaginowane poczucie bycia najlepszym na świecie, po bramkach z potęgami pokroju Bochu… znaczy Majorki
31.10.2022 22:23
Liczę na Gravenbercha i Tela!
31.10.2022 21:44
Manu to Gigachad, wygra nam niejeden mecz, tak samo dla kadry Niemiec
31.10.2022 16:11
Ludzie, jaki pudelek. Wstydźcie się pisać takie komentarze. Tu nie ma mowy o zegarku piłkarza, czy sukience jego żony, jest informacja której źródłem jest jeden z najbardziej rzetelnych dziennikarzy zajmujących się Bayernem. Ilu z Was regularnie słucha niemieckie podcasty? Ilu regularnie czyta niemiecką prasę? Mnie mimo że to robię cieszy to, że ktoś zbiera to w jednym miejscu gdzie dodatkowo jest pole do dyskusji. Doceńcie porcję doniesień transferowych. Pamiętam jak przed transferem do realu czytaliśmy na tej stronie, że zarząd się nim interesuje, wtedy była to plotka bo Holender poszedł do hiszpanii, jednak w tej plotce było ziarnko prawdy i w końcu trafił do nas Dlatego takie doniesienia długofalowo są wartościowe.
30.10.2022 21:17
Jestem zwolennikiem wpuszczenia możliwie wielu rezerwowych, nawet kosztem punktów, które są tylko dla prestiżu. Niemniej nawet przy rotacji powinniśmy zwyciężyć, chociaż Inter to nie ogórki z katalonii
30.10.2022 18:57
Nie będzie zaciętego boju, z całym szacunkiem dla Unionu, trudno będzie im wykręcać wyniki ponad stan przez wiele kolejek.
Edytowano : 2022-10-30 18:50:41
Do meczu z nami sądziłem, że Freiburg będzie najdłużej trzymał się w czubie tabeli.
30.10.2022 18:49
Oby Manu wrócił i nabierał formy jeszcze przed mundialem, lepiej żeby nie wracał do niej podczas meczów grupowych
30.10.2022 18:16
Szkoda że union rzutem na taśmę uratował punkty ale nie ma sensu patrzeć na nich i tak to my podniesiemy jak zwykle paterę.
Edytowano : 2022-10-30 18:15:27
Niemniej pełen szacunek dla Unionu, osiągają wyniki godne podziwu przy skromnym zapleczu
30.10.2022 18:14
Gravenberch powinien zagrać we wtorek, to potrzebny element układanki i świetna inwestycja w przyszłość
30.10.2022 18:14
Oczyma wyobraźni widzę 2 tytuł mistrzowski Manu i Thomasa i nasz tryplet. Ale droga długa, oby sen trwał.
Edytowano : 2022-10-29 20:57:19
Katar to ostatnia szansa na napisanie historii przez tych którzy dla niemieckiej piłki są definicją pokolenia
29.10.2022 20:56
Bardzo dobrze ze graliśmy twardo, nie powiedziałbym ze na granicy czerwonych, piłkarze byli pragmatyczni, faulowali taktycznie kiedy nie było ryzyka wykluczenia. Pomogło to wybić Barcelonę z rytmu i jeszcze podkręcić dominację. Widać tez jak nasi „przyjaźnie” byli nastawieni względem „więcej niż klubu” i „najlepszego piłkarza świata”. Niezbyt często gramy ostro, tu widzę celowy zabieg
29.10.2022 10:24
Tak hak mówiłem przed meczem z ogórkami z Katalonii- starcie z Mainz będzie nie tylko ważniejsze od starcia z nimi ale pod wieloma względami trudniejsze. W Barcelonie nie graliśmy na 100 %, tu musimy
29.10.2022 10:20
Zawodnicy muszą zrozumieć jak ważna jest Bundesligi- to najważniejsze rozgrywki, przed wiosną musimy zdobyć taką przewagę abyśmy mogli skupić się na pucharowych pojedynkach. Imion spuchnie, a BVB to frajerzy, dlatego mamy względny spokój w tabeli
29.10.2022 09:57
Nigdy nie zrozumiem kibicowania w piłce klubowej zespołowi tylko dlatego że gra tam Polak. Moja rodzina w Niemczech jej lubi realu i byli za liverpoolem mimo ze w Hiszpanii gra Kroos
27.10.2022 11:30
Z „drewniakiem” bym aż tak nie przesadzał, pomiędzy kreowanym przez polskie media „najlepszym piłkarzem świata” czy najważniejszym zawodnikiem Bayernu- którym faktycznie nie był i nie będzie, są stany pośrednie, takie jak świetny fachowiec na swojej pozycji, do tego nie trzeba być geniuszem jak Ribery. Niemniej to lekcja pokory dla wszystkich którzy uważają ze na typowej 9 można opierać całą grę, bo nie można. Byli są i będą ważniejsze elementy naszego składu.
Ogólnie patrząc na ten dwumecz to Xavi miał rację, to były mecze zemsty ale naszej ;) Za pieniądze bankruta zbudowaliśmy jeszcze lepszy skład niż rok temu. Dzisiaj coś czuję, że znajomi „prawdziwi kibice” Barcelony będą mi schodzić z drogi
27.10.2022 06:16
Lewandowski zawsze był i będzie zawodnikiem odtwórczym- rzemieślnikiem (pisałem to tutaj kiedy grał jeszcze w BVB), to że jest świetnym fachowcem nie zmienia tego że uzależniony jest od zespołu. W ważnych meczach znika, nie ma tez umiejętności żeby wygrać mecz jednym zrywem w pojedynkę. Stawianie go obok Arjena i Franka było kpiną, skoro oni nie dostali złotej piłki to nie wyobrażam sobie żeby kiedykolwiek mógł dostać ją Polak.
27.10.2022 00:00
Tak jak bycie kibicem Bayernu w Polsce bywa trudne, tak teraz pięknie możemy śmiać się z polskich sezonowców. Bayern bez Lewandowskiego nie stracił nic, gramy inaczej i wcale nie gorzej. No i okazuje się, że przy naszej ofensywie każdy napastnik będzie strzelał sporo, nie musi bić rekordów, bo bramki rozkładają się na cały zespół. Często na graniu na jednego zawodnika traciliśmy, byliśmy przewidywalni, żeby byc egoistą trzeba byc geniuszem jak Robben, żadna typowa 9 nie wniesie tyle do zespołu. Mam sporą satysfakcję, bo ten sezon potwierdza jak bardzo media wyolbrzymiały rolę Lewandowskiego- nigdy Bayern nie zależał od niego, nam jest łatwiej bez niego niż jemu bez nas. To ostatni komentarz na ten temat bo to sezon zweryfikował, dobrze było mieć rację chwilę wcześniej :P
Edytowano : 2022-10-26 23:58:12
@Tapczan chciałbym powiedzieć ze otworzę szampana z radości ale szkoda go na taką okazję, bo po Barcelonie już po losowaniu nie spodziewałem się niczego lepszego
26.10.2022 23:56
Patrząc po ich grze nie zdziwię się jeśli Barcelona odda jakiś punkt Pilznu
26.10.2022 22:58
Jeszcze zmiana, po kolejnym świetnym meczu- milowym kroku do złotej piłki :P
26.10.2022 22:41
@Abzyrl tak, to mecz klubowy, komentatorzy nie maja powodu żeby popierać jakiś zespół.
Edytowano : 2022-10-26 22:30:25
Czyli jakość polskich mediów bez zmian, pamietam skowyt w 2013 jak pokonywaliśmy ma Wembley BVB
26.10.2022 22:29
Serio padają takie teksty?
26.10.2022 22:28
Ogląda ktoś mecz w polskiej tv? Bardzo są stronniczy?
26.10.2022 22:27
Brakuje dzisiaj Sane zdecydowanie
26.10.2022 22:26
Niestety na nastawienie fanów Lewandowski sam zapracował. Swoje zrobiły też polskie media i sezonowcy.
26.10.2022 22:24
Nie ma sensu w meczu „towarzyskim” ryzykować czerwonej kartki.
26.10.2022 22:23
@WayeThe słaby pocisk. To, że Lewandowski znika w ważnych meczach to żadne odkrycie czy złośliwość, tak było już w Bayernie. Grał tu 8 lat ale to historia, sam to powiedział, teraz jego potknięcia po wielkim transferze będą bawić (a miała być walka o złotą piłkę XD)
26.10.2022 22:22
Oj mina Lewusa rekompensuje te jego pyskówki latem
26.10.2022 21:46
Miny piłkarzy Barcelony przed meczem to było coś pięknego
26.10.2022 21:09
Piękna kara za chorą politykę Barcelony i zagranie na nosie sezonowcom. Po losowaniu mówiłem ze Barcelona to nie nasz poziom. Mamy lepiej zarządzany klub, zrobiliśmy lepsze transfery, mamy lepszego trenera. Nie mogli z nami rywalizować. Oby nasi dokończyli dzieła zniszczenia i popchnęli Barcelonę w przepaść
Edytowano : 2022-10-26 20:44:11
Oczywiście tą wizerunkowa bo w sportowej i finansowej są od dawna
26.10.2022 20:43
To będzie mecz bez historii, a szkoda bo chciałbym zobaczyć kolejne lanie
26.10.2022 12:50
XD
26.10.2022 12:49
O ile te plebiscyty są często manipulowane to nie dziwi mnie że Real nie został drużyną roku. Ich triumf był osiągnięciem ponad miarę, Real miał kupę szczęścia i w wielu meczach wygrywał mimo dużo słabszej od przeciwnika gry.
25.10.2022 08:41
Oby kolejny tytuł dołożył już w Katarze! Wierzę w złoto Nationalelf! A potem czas na klubowe tytuły
25.10.2022 05:01
Błąd, Manu jest potrzebny na mistrzostwach świata. Sztab medyczny musi przewidywać ryzyko. Na meczu z BVB nie kończy się świat
25.10.2022 04:09
Żeby cisnąć musieliby mieć kim, jak Barcelona się rzuci to wystawi się na kontry. Może nie zagramy na 0 w tylu ale w ataku, pomocy i obronie to my mamy przewagę.
Edytowano : 2022-10-23 18:47:36
Pamiętajcie że to nasi mają najlepszą średnią bramek w Top 5 lig więc nie my powinnismy się obawiać. Jedyne czego się obawiam to motywacji bo naszym może się nie chcieć, mogą też nie mieć ochoty ryzykować przez mundialem.
23.10.2022 18:46
Kat Barcelony powraca, oby dołożył swoją cegiełkę w odesłaniu ich w niepamięć i jeszcze większe długi
23.10.2022 18:34
Nad Barceloną mamy przewagę w każdej formacji, szkoda ze straciliśmy ją na bramce ale nie powinno to i tak zmienić losów meczu. Oby tylko Inter załatwił co trzeba i oby naszym
Się chciało
23.10.2022 18:33
Dobrze ze inter gra przed nami, fajnie będzie patrzeć na miny piłkarzy Barcelony
23.10.2022 01:27
A miało nam siły w ataku brakować…
22.10.2022 13:35
Oby wrócił na mistrzostwa święta, jest niezmiernie ważnym elementem składu. My nawet bez niego dogramy rundę, trzeba zdobyć tytuł mistrza jesieni i odesłać Barcelonę w odchłań Ligi Europy
Edytowano : 2022-10-17 11:10:56
Świata * :D
17.10.2022 11:10
Ważniejszy mecz niż stercie z Barceloną
15.10.2022 00:39
Leon to jeden z liderów, pamietam jakie były płacze ze to nie poziom Bayernu i nie damy rady bez Thiago
13.10.2022 15:29
@Pir5 siła ligi jest ważniejsza niż nasza drobna oszczędność na bilecie. Pojechałem już na dwa mecze na Alianz w tym sezonie, mogę wiosną pojechać 3 raz. Oby niemieckie zespoły budowały ranking
13.10.2022 14:13
Mam tylko nadzieję, że nie zlekceważymy Katalończyków wtedy nie mamy prawa stracić punktów, tak jak pisałem przed rozpoczęciem ligi mistrzów (wielu zarzucało mi arogancję), dokonaliśmy lepszych wzmocnień, jesteśmy lepszym zespołem i brak zwycięstwa w grupie byłby sensacją. Nie spodziewałem sie jednak ze Barcelona to nie tylko frajerzy ostatnich lat ale i pretendenci do frajerów dekady. Ten zespół bez messiego nic długo nie osiągnie
Edytowano : 2022-10-13 14:11:37
Szkoda trochę ze podbuduje to średni Real ale i tak sklep jest lepiej zarządzany niż bankruci.
13.10.2022 14:10
4 dźwignia to zapadnia szubienicy, mam nadzieje, że Inter zamknie wszystko z pilznem a my tylko będziemy się tylko bawić. Plus układu grupy jest taki, że z interem możemy bezbolesnie wygrać a bankruci i tak spadną do ligi Europy.
13.10.2022 13:29
@Marienplatz trochę szacunku dla najlepszego obok Robbena zawodnika naszego klubu w XXI stuleciu. Dla niego to pasja, trudno zostawić to co się kocha.
07.10.2022 10:24
@hoven możesz się ze mną zgadzać w kwestii Polaka albo nie ale nie możesz mi zarzucić braku konsekewncji w tym temacie. Szczerze mówiąc sam bym chętnie zamknął ten rozdział ale polskie media na to nie pozwolą, dlatego nic tak nie zaakcentuje naszego zwycięstwa w tym konflikcie jak pewny awans z 1 miejsca i totalna klęska Barcelony. Wtedy zapomnimy o zawodniku, bo wyczynów w LE nikt komentować nie będzie
05.10.2022 01:25
Dźwignie finansowe musza być potężne skoro nie wydźwigną klubu nawet na 4 punkty po 3 kolejkach
04.10.2022 23:33
Niestety Lewandowski nakręcił spirale hejtu na masz klub wiec obrywa rykoszetem, bo w Polsce jesteśmy wrogiem nr 1
04.10.2022 23:24
Klęski hiszpańskich klubów zawsze cieszą, chociaż teraz lepszy byłby remis
04.10.2022 23:23
Zobacz sobie statystykę bramek w fazie pucharowej, było ich jak na lekarstwo. Zwyczajnie ludzie w Polsce ze świetnego egzekutora zrobili najlepszego piłkarza na świecie, co nigdy nie miało pokrycia. Lewandowski grał tak jak grał Bayern, nigdy w ciężkich spotkaniach nie był tym który swoim zrywem uratuje zespół, nie z najcięższymi rywalami
04.10.2022 23:16
@WayeThe ja zawsze pisałem że Lewandowski zawodził w kluczowych spotkaniach, poza 2020 gdzie i tak nie strzelał decydujących bramek, zawsze w fazie pucharowej był jednym ze słabszych zawodników. Teraz to nie nasz problem, oby swoje siły na wiosnę próbował w lidze Europy. Ależ musi boleć to polskich ekspertów, tak byli pewni siebie
Edytowano : 2022-10-04 23:13:45
Bayern to ciągnął Robben albo Ribery
04.10.2022 23:11
3 rzeczy są pewne:
-jesteśmy najlepsi w tej grupie
-Barcelona jak zwykle daje pokaz frajerstwa mimo zadłużenia
-Lewandowski nie strzela przeciwko silnym przeciwnikom
Piękna noc, nie tylko sportowo ale i na utracie nosa polskim „ekspertom”
04.10.2022 23:04
Ja zachowuję spokój, początek sezonu pokazał jak wielki potencjał ma drużyna i trener. Przyszła rutyna, brak motywacji i zabrakło... szczęścia. Ale zespół wciąż nie wygląda źle. To zupełnie inny styl "porażek" niż za Kovaca, zresztą pamiętny sezon 2019/20 też zaczęliśmy od słabego startu. Oby forma przyszła na wiosnę, tylko tym razem bez zmiany trenera. Niemniej w tej chwili sytuacja nie jest tragiczna, jesteśmy faworytem grupy no i w BL tracimy tylko 3 pkt do BVB, a gra zespołu dobrze rokuje.
Edytowano : 2022-09-22 00:03:42
Z interem i barceloną pokazaliśmy, że jak chcemy to potrafimy.
Edytowano : 2022-09-22 00:04:35
Być może mane faktycznie marnuje się na 9, to kreatywny piłkarz który pełny potencjał może pokazać na skrzydle
22.09.2022 00:02
Ale na szczęście zagraliśmy lepiej i wygraliśmy. Koniec kropka. Oby motywacja pojawiła się też na najważniejszym froncie- czyli w lidze. Nawet puchar ligi mistrzów, nie zrekompensowałoby braku patery, ona jest punktem wyjścia
20.09.2022 04:30
@hoven argumentum ad absurdum, nie sprawia że masz rację. Trener jest jeden, a zawodników (szczególnie tych z pola) może być kilku, Bayern może kupić nawet 3 napastników i rotować, może tez grać dwoma albo obecnego/ przyszłego posadzić na ławce. Kontrakt piłkarza nie obowiązuje tylko jeśli gra, choćby Lewandowski mógł przez to usiąść na ławce to nie byłby to nic złego czy dziwnego o ile Norweg wygrałby uczciwie rywalizację o skład. Zawodnicy są od grania, a nie planowania kadry
20.09.2022 03:45
Pamietam jak dziś, przegrywamy w 2014 z realem, zespół nie gra nic, a Arjen ciągnie do przodu i mimo braku szans walczy o każdą piłkę. Arjen nie odpuszczał niezależnie od wyniku. Jego egoizm był zdrowy bo był to piłkarz który potrafił zmieniać losy meczu w pojedynkę (chciaz tak jak w 2012 zdarzały mu się błędy). Od jego odejścia nie mamy i prędko nie będziemy mieć w polu człowieka o takich umiejętnościach i charakterze. Dla mnie to największy zawodnik Bayernu w XXI wieku (obok Manu)
Ja zarówno Niemcom jak i Polsce, po rodzicach. Nie kłóci się to bo obie drużyny walczą o zupełnie inne cele. Niemniej umiem ocenić kiedy gra spełnia pewne standardy a kiedy nie.
28.11.2022 04:52
@Simon89 nie boli mnie, szczerze mówiąc to nawet kibicuję Polsce, tylko kiedy oglądam ich grę to wtedy faktycznie zaczyna boleć- bo gra zupełnie nie odzwierciedla wyników. Żeby Niemcy przegrali z Kostaryką, a Hiszpania z Japonią, potrzebny jest cud. Taki sam cud jest potrzebny żeby Polska urwała chociaż punkt Argentynie. Jak myślisz, który scenariusz jest bardziej prawodopodobną?
27.11.2022 22:26
Sytuacja Niemców, patrząc na układ grupy jest lepsza niż Polski. Wygrana z Kostaryką dla Niemiec to obowiązek, jeśli to się nie uda będzie to koszmar, dla Polski 1 punkt z Argentyną to kategoria cudu. Hiszpania tez walczy wiec nie zlekceważy Japonii
27.11.2022 22:04
Niezbyt dobrze to świadczy o Hiszpanii skoro bezbarwne Niemcy ich zdominowały i zasługiwały na 3 punkty. Thomas jest potrzebny w składzie ale nie na 9 tylko za napastnikiem
27.11.2022 22:01
Szkoda tych 2 punktów, były w zasięgu.
27.11.2022 21:57
Niemcy grają, Hiszpania strzela. Jak ja znam ten schemat z meczów Bayernu. Ale walczymy, piłka powoli staje się trochę sprawiedliwa
27.11.2022 21:41
Gdyby tylko wynik się liczył to miałbym szacunek dla osiągnięć realu, a dla mnie przez styl ich gry nigdy nie będę ich rozpatrywał w kategorii najlepszej drużyny ostatnich lat. Nie chcę nigdy żeby Bayern wygrywał w taki sposób.
27.11.2022 13:20
Obejrzałem pierwszy mecz Polski od czasów dogrywki ze Szwajcaria na euro, gorzej oglądali mi się tylko Katar, na tych mistrzostwach
Edytowano : 2022-11-27 13:19:14
Sopariev zreszta trudno powiedzieć żeby mnie to szczególnie denerwowało- obejrzałem jeden mecz i wiem ze nie warto kolejnych. Za to Ty masz jakąś przyjemność z potknięć naszych piłkarzy w Nationalelf
27.11.2022 13:13
Szczerze mówiąc wolę żeby Niemcy odpadli, niż gdyby mieli wygrać w takim stylu jak Polska z Arabią- w zasadzie bez stylu, wybijając piłki i będąc słabą na każdym polu drużyną. Mój ojciec- kibic Polski od lat 70, czuł wstyd z tej formy zwycięstwa
Edytowano : 2022-11-27 13:01:55
Zreszta to pokazuje jak wynik potrafi zakłamać obraz gry. Niemcy nie wyglądali fatalnie, to był typowy kecz Bayernu- dominacja, bramka i zlekceważenie rywala. My tez jesteśmy pośmiewiskiem kiedy s głupi sposób traciliśmy punkty w bl?
27.11.2022 13:00
Pośmiewiskiem? Niemcy i w 2018 i teraz przegrywali grając lepiej niż wiele drużyn które wygrywały. Brakuje motywacji, ducha ale dzisiaj oby wrócił. Japonia szczęśliwie przegrywa i jesteśmy w grze. Wszystko zależy od chłopaków
27.11.2022 12:42
@Mathias ja dalej wierzę w 6 punktów, Japonia nie jest aż tak mocna i może straci punkty. Nie wierzę w ich spektakularną kanonadę z Kostaryką
24.11.2022 12:02
Niech odpoczywa, oby już na mistrzostwach nie grał, niech wraca do formy która się przyda w styczniu
24.11.2022 11:58
Nie, Barcelona nie wyglądała na faworyta na żadnym etapie tego sezonu. Tak jak pisałem po losowaniu: mamy lepszą kadrę, dokonaliśmy lepszych transferów latem i mamy lepszego trenera, wtedy wielu mówiło że jestem butny, rzeczywistość pokryła się z moimi obserwacjami w tym przypadku.
Niestety w meczu z Hiszpanią może być to bardziej zasadne, bo owszem, skład Nationalelf na papierze ma lepszy ale to Niemcy będą grać z presją i może się okazać ze Hiszpanie wykorzystają to grając z kontry. Do niedzieli nie będę miał spokojnej nocy, jak Niemcy przegrają z Hiszpanią to będzie ostatni mecz na mundialu jaki oglądam. I tak nie czuję emocji
Edytowano : 2022-11-24 11:57:04
Niemniej wciąż wierzę, że Hiszpanów uda się pokonać . Niemcy nie przegrali przez nisko poziom, tylko zlekceważyli rywala w 2 połowie, co na turnieju takiej rangi jest niedopuszczalne
24.11.2022 11:55
Styl też się liczy, gra Polski zupełnie nie rokuje, Niemcy zagrali dobre spotkanie ale tak jak Bayern w BL, mimo dominacji zlekceważyli rywala i w efekcie stracili punkty. Niemcy muszą wygrać dwa spotkania ale wierzę w Hansiego
23.11.2022 19:26
T R A G E D I A, facet potrafi grać genialnie ale niestety to jego organizm jest jego największym przeciwnikiem. Uważam ze powinnismy wypożyczyć doświadczonego stopera albo uniwersalnego defensywnego gracza zimą. Potrzebujemy głębi do rotacji
23.11.2022 02:08
Po złoto! Czekam już na środę i mecz z Japonią
22.11.2022 00:32
W tej chwili, o ile nie pojawią się kontuzje, takie ruchy nie są potrzebne, szkoda ze nie wyłapaliśmy Goetze przed jego powrotem do Bundesligi, taki zmiennik byłby skarbem
22.11.2022 00:30
Kane!
22.11.2022 00:29
U de Ligta agresja nie jest głupia, tylko przemyślana. Choćby sytuacja kiedy anulowano karnego po rzekomym faulu na „najlepszym piłkarzu świata” pokazała że Holender potrafi zachować zimną głowę i ryzykować kiedy jest to potrzebne
22.11.2022 00:28
To by było piękne, drugie złoto dla naszych legend i laur zwycięstwa dla młodego pokolenia FCB. Czuję, że Niemcy dostarczą nam kibicom masę radości.
22.11.2022 00:26
Przerwy reprezentacyjne są dla kibiców klubowych ciężkie, termin mundialu i cała otoczka tylko pogarsza ich cierpienia. My mamy łatwo bo wielu naszych zawodników będzie walczyć o najwyższe cele i z perspektywy kibica Bayernu jest komu kibicować i kogo oglądać. Gorzej jak jest się fanem mniejszego zespołu, wtedy mundial to tak naprawdę przerwa od piłki. Nie umiem czuć emocji kiedy grają zawodnicy których gry regularnie nie oglądam
Edytowano : 2022-11-19 14:21:02
Ale może jestem bardziej zgorzkniały bo ostatnie wielkie imprezy kończyły się dla mnie po fazie grupowej (mistrzostwa świata) albo bardzo szybko (euro), kiedy odpadali Niemcy
19.11.2022 14:19
Ja tam oglądałem mecz z Omanem i jako kibic Nationalelf przyjmuję gratulacje z przyjemnością :)
17.11.2022 18:57
Senegal najpewniej czekają i tak 3 spotkania, a nawet jeśli wyjdą z grupy to szybko odpadną. Oby nie ryzykowali zdrowia mane i trofeów Bayernu.
16.11.2022 14:48
Jak to mówią 50% szansy na transfer bo Ronaldo chce, a Bayern nie. Ruch który byłby absurdalny wiec zarząd go nie rozważy, pokazał brak dyscypliny i w bayernie coś takiego by nie przeszło
15.11.2022 14:01
Jeśli chce walczyć o trofea to przedłuży kontrakt
15.11.2022 13:59
Jestem za tym aby został, chociaż wiem ze miał wielu krytyków to całkiem sporo wnosi.
15.11.2022 13:58
Jesteśmy najlepsi ale nie znaczy to że to my wygramy ligę mistrzów. Wiemy jak było w przeszłości, w pucharach potrzeba dużo szczęścia, to nie liga gdzie decyduje regularność
Edytowano : 2022-11-15 13:58:06
Niemniej jesteśmy na świetnej drodze
15.11.2022 13:57
To że chce jechać to jasne ale stracić mundial a wypaść w klubie i stracić szansę na puchar ligi mistrzów to dużo większe konsekwencje, piłkarz zazwyczaj nie chce stracić nawet jednego ligowego starcia ale fakt jest taki, że Manę doznał kontuzji w najbardziej dogodnym momencie.
Edytowano : 2022-11-09 11:22:07
Lahm grał w poważniejszej reprezentacji ale w wieku bodaj 31 lat skończył z tą przygodą, kariera topowego zawodnika zawsze będzie w największym stopniu skupiać się na klubie.
09.11.2022 11:18
Myślę, że gdyby sam Manę stanął przed wyborem czy stanąć do walki o wyjście z grupy czy mieć szansę zagrać w fazie pucharowej ligi mistrzów i walczyć o końcowy triumf, to sam wolałby stracić mundial. Zasadniczo dziwi mnie dlaczego tak utytułowani i wcale nie młodzi zawodnicy dalej grają w drużynach narodowych, które nie walczą o trofea.
09.11.2022 11:16
Powiem tak, ma już swój wiek, a Senegal to nie Niemcy czy Francja aby bić się o cokolwiek. O transfer też nie walczy bo jest na sportowym szczycie. Wiele nie straci, istotniejsze od tego jest aby wrócił na rundę wiosenną i tam faktycznie powalczył o trofea. Gdyby był zawodnikiem poważnego gracza o medale to naturalne że strata dla zawodnika byłaby większa.
Edytowano : 2022-11-09 11:10:15
Szczerze mówiąc jest też w takim wieku, że być może postawienie na piłkę klubową będzie koniecznym wyborem. Niemniej szkoda go
09.11.2022 11:09
Herta pokazała się o dziwo z niezłej strony, nawet przerywając 3;0 grali lepiej niż Barcelona
07.11.2022 13:59
Nasi przy 3:0 przestali grać, jednak Herta to Herta i trudno z nimi przegrać.
07.11.2022 13:57
Wolałbym jednak po tak długiej przerwie łatwiejszego rywala, tym razem wygranie grupy się nie opłaciło ale wciąż liczę ze tak jak w 2020 nasi gracze najlepiej zareagują na tak dziwny sezon
07.11.2022 13:56
Najtrudniejszy dostępny w 2 puli przeciwnik, trafiliśmy gorzej niż Real ale wciąż jesteśmy faworytem. Jeśli naszym dopisze zdrowie to powinnismy wyjść z tego z tarczą.
07.11.2022 13:36
Nasz król pola karnego dobrze prezentował się już wcześniej kiedy dostawał szansę. Powinien dostać kontrakt niezależnie od tego czy przyjedzie nowa 9, zwyczajnie taki zawodnik na ławce to skarb.
06.11.2022 20:45
Sama prawda, oby piłka była w tym sezonie sprawiedliwa
06.11.2022 18:10
Dyskusja na temat istnienia VARu w ogóle nie powinna mieć miejsca, jest niezbędny, nie rozumiem „prawilnych” kibiców którzy mówią ze to zabija emocje. Emocje zabijają błędy sędziowskie które realowi dały kilka pucharów. Sensowna jest dyskusja na temat kształtu varu i przepisów, które powinny być mniej ocenne
06.11.2022 16:50
To, że zagrali lepiej niż Barcelona nie znaczy że zagrali dobrze
03.11.2022 15:46
Liczę, że Eintracht odwróci losy meczu ale będzie ciężko. Niemniej, jeśli się nie uda to czeka ich przygoda w lidze europy, ktoś Barcelonę musi znowu spuścić w przepaść
01.11.2022 21:57
@Simon89 wszystko to bzdety polskich mediów, do tego pisane z perspektywy byłego piłkarza, a kogo obchodzi ta perspektywa? Analizujmy to z perspektywy Bayernu. My ten transfer wygraliśmy, sprzedaliśmy starego zawodnika za świetne pieniądze, co pozwoliło wzmocnić skład i co ważne, bez niego w atak wygląda lepiej. Reszta nie jest istotna.
01.11.2022 10:36
Rotacja jest ważna ale mimo niej wciąż mamy większą jakość od interu. Oczywiście trzeba pamiętać, że to nie Barcelona i gdyby to był mecz o punkty to Włosi sprawiliby więcej problemów
01.11.2022 10:32
No i to świetne informacje, z Interem nie gramy już o nic i ważne żeby wrócił na Hertę
01.11.2022 10:31
Pavarda zbytnio to nie cieszy XD
31.10.2022 22:25
Ten typek potrafi poprawić humor swoimi wypowiedziami XD kompletny brak refleksji czy przyznania się do błędów. Dalej będzie afirmował wyimaginowane poczucie bycia najlepszym na świecie, po bramkach z potęgami pokroju Bochu… znaczy Majorki
31.10.2022 22:23
Liczę na Gravenbercha i Tela!
31.10.2022 21:44
Manu to Gigachad, wygra nam niejeden mecz, tak samo dla kadry Niemiec
31.10.2022 16:11
Ludzie, jaki pudelek. Wstydźcie się pisać takie komentarze. Tu nie ma mowy o zegarku piłkarza, czy sukience jego żony, jest informacja której źródłem jest jeden z najbardziej rzetelnych dziennikarzy zajmujących się Bayernem. Ilu z Was regularnie słucha niemieckie podcasty? Ilu regularnie czyta niemiecką prasę? Mnie mimo że to robię cieszy to, że ktoś zbiera to w jednym miejscu gdzie dodatkowo jest pole do dyskusji. Doceńcie porcję doniesień transferowych. Pamiętam jak przed transferem do realu czytaliśmy na tej stronie, że zarząd się nim interesuje, wtedy była to plotka bo Holender poszedł do hiszpanii, jednak w tej plotce było ziarnko prawdy i w końcu trafił do nas Dlatego takie doniesienia długofalowo są wartościowe.
30.10.2022 21:17
Jestem zwolennikiem wpuszczenia możliwie wielu rezerwowych, nawet kosztem punktów, które są tylko dla prestiżu. Niemniej nawet przy rotacji powinniśmy zwyciężyć, chociaż Inter to nie ogórki z katalonii
30.10.2022 18:57
Nie będzie zaciętego boju, z całym szacunkiem dla Unionu, trudno będzie im wykręcać wyniki ponad stan przez wiele kolejek.
Edytowano : 2022-10-30 18:50:41
Do meczu z nami sądziłem, że Freiburg będzie najdłużej trzymał się w czubie tabeli.
30.10.2022 18:49
Oby Manu wrócił i nabierał formy jeszcze przed mundialem, lepiej żeby nie wracał do niej podczas meczów grupowych
30.10.2022 18:16
Szkoda że union rzutem na taśmę uratował punkty ale nie ma sensu patrzeć na nich i tak to my podniesiemy jak zwykle paterę.
Edytowano : 2022-10-30 18:15:27
Niemniej pełen szacunek dla Unionu, osiągają wyniki godne podziwu przy skromnym zapleczu
30.10.2022 18:14
Gravenberch powinien zagrać we wtorek, to potrzebny element układanki i świetna inwestycja w przyszłość
30.10.2022 18:14
Oczyma wyobraźni widzę 2 tytuł mistrzowski Manu i Thomasa i nasz tryplet. Ale droga długa, oby sen trwał.
Edytowano : 2022-10-29 20:57:19
Katar to ostatnia szansa na napisanie historii przez tych którzy dla niemieckiej piłki są definicją pokolenia
29.10.2022 20:56
Bardzo dobrze ze graliśmy twardo, nie powiedziałbym ze na granicy czerwonych, piłkarze byli pragmatyczni, faulowali taktycznie kiedy nie było ryzyka wykluczenia. Pomogło to wybić Barcelonę z rytmu i jeszcze podkręcić dominację. Widać tez jak nasi „przyjaźnie” byli nastawieni względem „więcej niż klubu” i „najlepszego piłkarza świata”. Niezbyt często gramy ostro, tu widzę celowy zabieg
29.10.2022 10:24
Tak hak mówiłem przed meczem z ogórkami z Katalonii- starcie z Mainz będzie nie tylko ważniejsze od starcia z nimi ale pod wieloma względami trudniejsze. W Barcelonie nie graliśmy na 100 %, tu musimy
29.10.2022 10:20
Zawodnicy muszą zrozumieć jak ważna jest Bundesligi- to najważniejsze rozgrywki, przed wiosną musimy zdobyć taką przewagę abyśmy mogli skupić się na pucharowych pojedynkach. Imion spuchnie, a BVB to frajerzy, dlatego mamy względny spokój w tabeli
29.10.2022 09:57
Nigdy nie zrozumiem kibicowania w piłce klubowej zespołowi tylko dlatego że gra tam Polak. Moja rodzina w Niemczech jej lubi realu i byli za liverpoolem mimo ze w Hiszpanii gra Kroos
27.10.2022 11:30
Z „drewniakiem” bym aż tak nie przesadzał, pomiędzy kreowanym przez polskie media „najlepszym piłkarzem świata” czy najważniejszym zawodnikiem Bayernu- którym faktycznie nie był i nie będzie, są stany pośrednie, takie jak świetny fachowiec na swojej pozycji, do tego nie trzeba być geniuszem jak Ribery. Niemniej to lekcja pokory dla wszystkich którzy uważają ze na typowej 9 można opierać całą grę, bo nie można. Byli są i będą ważniejsze elementy naszego składu.
Ogólnie patrząc na ten dwumecz to Xavi miał rację, to były mecze zemsty ale naszej ;) Za pieniądze bankruta zbudowaliśmy jeszcze lepszy skład niż rok temu. Dzisiaj coś czuję, że znajomi „prawdziwi kibice” Barcelony będą mi schodzić z drogi
27.10.2022 06:16
Lewandowski zawsze był i będzie zawodnikiem odtwórczym- rzemieślnikiem (pisałem to tutaj kiedy grał jeszcze w BVB), to że jest świetnym fachowcem nie zmienia tego że uzależniony jest od zespołu. W ważnych meczach znika, nie ma tez umiejętności żeby wygrać mecz jednym zrywem w pojedynkę. Stawianie go obok Arjena i Franka było kpiną, skoro oni nie dostali złotej piłki to nie wyobrażam sobie żeby kiedykolwiek mógł dostać ją Polak.
27.10.2022 00:00
Tak jak bycie kibicem Bayernu w Polsce bywa trudne, tak teraz pięknie możemy śmiać się z polskich sezonowców. Bayern bez Lewandowskiego nie stracił nic, gramy inaczej i wcale nie gorzej. No i okazuje się, że przy naszej ofensywie każdy napastnik będzie strzelał sporo, nie musi bić rekordów, bo bramki rozkładają się na cały zespół. Często na graniu na jednego zawodnika traciliśmy, byliśmy przewidywalni, żeby byc egoistą trzeba byc geniuszem jak Robben, żadna typowa 9 nie wniesie tyle do zespołu. Mam sporą satysfakcję, bo ten sezon potwierdza jak bardzo media wyolbrzymiały rolę Lewandowskiego- nigdy Bayern nie zależał od niego, nam jest łatwiej bez niego niż jemu bez nas. To ostatni komentarz na ten temat bo to sezon zweryfikował, dobrze było mieć rację chwilę wcześniej :P
Edytowano : 2022-10-26 23:58:12
@Tapczan chciałbym powiedzieć ze otworzę szampana z radości ale szkoda go na taką okazję, bo po Barcelonie już po losowaniu nie spodziewałem się niczego lepszego
26.10.2022 23:56
Patrząc po ich grze nie zdziwię się jeśli Barcelona odda jakiś punkt Pilznu
26.10.2022 22:58
Jeszcze zmiana, po kolejnym świetnym meczu- milowym kroku do złotej piłki :P
26.10.2022 22:41
@Abzyrl tak, to mecz klubowy, komentatorzy nie maja powodu żeby popierać jakiś zespół.
Edytowano : 2022-10-26 22:30:25
Czyli jakość polskich mediów bez zmian, pamietam skowyt w 2013 jak pokonywaliśmy ma Wembley BVB
26.10.2022 22:29
Serio padają takie teksty?
26.10.2022 22:28
Ogląda ktoś mecz w polskiej tv? Bardzo są stronniczy?
26.10.2022 22:27
Brakuje dzisiaj Sane zdecydowanie
26.10.2022 22:26
Niestety na nastawienie fanów Lewandowski sam zapracował. Swoje zrobiły też polskie media i sezonowcy.
26.10.2022 22:24
Nie ma sensu w meczu „towarzyskim” ryzykować czerwonej kartki.
26.10.2022 22:23
@WayeThe słaby pocisk. To, że Lewandowski znika w ważnych meczach to żadne odkrycie czy złośliwość, tak było już w Bayernie. Grał tu 8 lat ale to historia, sam to powiedział, teraz jego potknięcia po wielkim transferze będą bawić (a miała być walka o złotą piłkę XD)
26.10.2022 22:22
Oj mina Lewusa rekompensuje te jego pyskówki latem
26.10.2022 21:46
Miny piłkarzy Barcelony przed meczem to było coś pięknego
26.10.2022 21:09
Piękna kara za chorą politykę Barcelony i zagranie na nosie sezonowcom. Po losowaniu mówiłem ze Barcelona to nie nasz poziom. Mamy lepiej zarządzany klub, zrobiliśmy lepsze transfery, mamy lepszego trenera. Nie mogli z nami rywalizować. Oby nasi dokończyli dzieła zniszczenia i popchnęli Barcelonę w przepaść
Edytowano : 2022-10-26 20:44:11
Oczywiście tą wizerunkowa bo w sportowej i finansowej są od dawna
26.10.2022 20:43
To będzie mecz bez historii, a szkoda bo chciałbym zobaczyć kolejne lanie
26.10.2022 12:50
XD
26.10.2022 12:49
O ile te plebiscyty są często manipulowane to nie dziwi mnie że Real nie został drużyną roku. Ich triumf był osiągnięciem ponad miarę, Real miał kupę szczęścia i w wielu meczach wygrywał mimo dużo słabszej od przeciwnika gry.
25.10.2022 08:41
Oby kolejny tytuł dołożył już w Katarze! Wierzę w złoto Nationalelf! A potem czas na klubowe tytuły
25.10.2022 05:01
Błąd, Manu jest potrzebny na mistrzostwach świata. Sztab medyczny musi przewidywać ryzyko. Na meczu z BVB nie kończy się świat
25.10.2022 04:09
Żeby cisnąć musieliby mieć kim, jak Barcelona się rzuci to wystawi się na kontry. Może nie zagramy na 0 w tylu ale w ataku, pomocy i obronie to my mamy przewagę.
Edytowano : 2022-10-23 18:47:36
Pamiętajcie że to nasi mają najlepszą średnią bramek w Top 5 lig więc nie my powinnismy się obawiać. Jedyne czego się obawiam to motywacji bo naszym może się nie chcieć, mogą też nie mieć ochoty ryzykować przez mundialem.
23.10.2022 18:46
Kat Barcelony powraca, oby dołożył swoją cegiełkę w odesłaniu ich w niepamięć i jeszcze większe długi
23.10.2022 18:34
Nad Barceloną mamy przewagę w każdej formacji, szkoda ze straciliśmy ją na bramce ale nie powinno to i tak zmienić losów meczu. Oby tylko Inter załatwił co trzeba i oby naszym
Się chciało
23.10.2022 18:33
Dobrze ze inter gra przed nami, fajnie będzie patrzeć na miny piłkarzy Barcelony
23.10.2022 01:27
A miało nam siły w ataku brakować…
22.10.2022 13:35
Oby wrócił na mistrzostwa święta, jest niezmiernie ważnym elementem składu. My nawet bez niego dogramy rundę, trzeba zdobyć tytuł mistrza jesieni i odesłać Barcelonę w odchłań Ligi Europy
Edytowano : 2022-10-17 11:10:56
Świata * :D
17.10.2022 11:10
Ważniejszy mecz niż stercie z Barceloną
15.10.2022 00:39
Leon to jeden z liderów, pamietam jakie były płacze ze to nie poziom Bayernu i nie damy rady bez Thiago
13.10.2022 15:29
@Pir5 siła ligi jest ważniejsza niż nasza drobna oszczędność na bilecie. Pojechałem już na dwa mecze na Alianz w tym sezonie, mogę wiosną pojechać 3 raz. Oby niemieckie zespoły budowały ranking
13.10.2022 14:13
Mam tylko nadzieję, że nie zlekceważymy Katalończyków wtedy nie mamy prawa stracić punktów, tak jak pisałem przed rozpoczęciem ligi mistrzów (wielu zarzucało mi arogancję), dokonaliśmy lepszych wzmocnień, jesteśmy lepszym zespołem i brak zwycięstwa w grupie byłby sensacją. Nie spodziewałem sie jednak ze Barcelona to nie tylko frajerzy ostatnich lat ale i pretendenci do frajerów dekady. Ten zespół bez messiego nic długo nie osiągnie
Edytowano : 2022-10-13 14:11:37
Szkoda trochę ze podbuduje to średni Real ale i tak sklep jest lepiej zarządzany niż bankruci.
13.10.2022 14:10
4 dźwignia to zapadnia szubienicy, mam nadzieje, że Inter zamknie wszystko z pilznem a my tylko będziemy się tylko bawić. Plus układu grupy jest taki, że z interem możemy bezbolesnie wygrać a bankruci i tak spadną do ligi Europy.
13.10.2022 13:29
@Marienplatz trochę szacunku dla najlepszego obok Robbena zawodnika naszego klubu w XXI stuleciu. Dla niego to pasja, trudno zostawić to co się kocha.
07.10.2022 10:24
@hoven możesz się ze mną zgadzać w kwestii Polaka albo nie ale nie możesz mi zarzucić braku konsekewncji w tym temacie. Szczerze mówiąc sam bym chętnie zamknął ten rozdział ale polskie media na to nie pozwolą, dlatego nic tak nie zaakcentuje naszego zwycięstwa w tym konflikcie jak pewny awans z 1 miejsca i totalna klęska Barcelony. Wtedy zapomnimy o zawodniku, bo wyczynów w LE nikt komentować nie będzie
05.10.2022 01:25
Dźwignie finansowe musza być potężne skoro nie wydźwigną klubu nawet na 4 punkty po 3 kolejkach
04.10.2022 23:33
Niestety Lewandowski nakręcił spirale hejtu na masz klub wiec obrywa rykoszetem, bo w Polsce jesteśmy wrogiem nr 1
04.10.2022 23:24
Klęski hiszpańskich klubów zawsze cieszą, chociaż teraz lepszy byłby remis
04.10.2022 23:23
Zobacz sobie statystykę bramek w fazie pucharowej, było ich jak na lekarstwo. Zwyczajnie ludzie w Polsce ze świetnego egzekutora zrobili najlepszego piłkarza na świecie, co nigdy nie miało pokrycia. Lewandowski grał tak jak grał Bayern, nigdy w ciężkich spotkaniach nie był tym który swoim zrywem uratuje zespół, nie z najcięższymi rywalami
04.10.2022 23:16
@WayeThe ja zawsze pisałem że Lewandowski zawodził w kluczowych spotkaniach, poza 2020 gdzie i tak nie strzelał decydujących bramek, zawsze w fazie pucharowej był jednym ze słabszych zawodników. Teraz to nie nasz problem, oby swoje siły na wiosnę próbował w lidze Europy. Ależ musi boleć to polskich ekspertów, tak byli pewni siebie
Edytowano : 2022-10-04 23:13:45
Bayern to ciągnął Robben albo Ribery
04.10.2022 23:11
3 rzeczy są pewne:
-jesteśmy najlepsi w tej grupie
-Barcelona jak zwykle daje pokaz frajerstwa mimo zadłużenia
-Lewandowski nie strzela przeciwko silnym przeciwnikom
Piękna noc, nie tylko sportowo ale i na utracie nosa polskim „ekspertom”
04.10.2022 23:04
Ja zachowuję spokój, początek sezonu pokazał jak wielki potencjał ma drużyna i trener. Przyszła rutyna, brak motywacji i zabrakło... szczęścia. Ale zespół wciąż nie wygląda źle. To zupełnie inny styl "porażek" niż za Kovaca, zresztą pamiętny sezon 2019/20 też zaczęliśmy od słabego startu. Oby forma przyszła na wiosnę, tylko tym razem bez zmiany trenera. Niemniej w tej chwili sytuacja nie jest tragiczna, jesteśmy faworytem grupy no i w BL tracimy tylko 3 pkt do BVB, a gra zespołu dobrze rokuje.
Edytowano : 2022-09-22 00:03:42
Z interem i barceloną pokazaliśmy, że jak chcemy to potrafimy.
Edytowano : 2022-09-22 00:04:35
Być może mane faktycznie marnuje się na 9, to kreatywny piłkarz który pełny potencjał może pokazać na skrzydle
22.09.2022 00:02
Ale na szczęście zagraliśmy lepiej i wygraliśmy. Koniec kropka. Oby motywacja pojawiła się też na najważniejszym froncie- czyli w lidze. Nawet puchar ligi mistrzów, nie zrekompensowałoby braku patery, ona jest punktem wyjścia
20.09.2022 04:30
@hoven argumentum ad absurdum, nie sprawia że masz rację. Trener jest jeden, a zawodników (szczególnie tych z pola) może być kilku, Bayern może kupić nawet 3 napastników i rotować, może tez grać dwoma albo obecnego/ przyszłego posadzić na ławce. Kontrakt piłkarza nie obowiązuje tylko jeśli gra, choćby Lewandowski mógł przez to usiąść na ławce to nie byłby to nic złego czy dziwnego o ile Norweg wygrałby uczciwie rywalizację o skład. Zawodnicy są od grania, a nie planowania kadry
20.09.2022 03:45
Pamietam jak dziś, przegrywamy w 2014 z realem, zespół nie gra nic, a Arjen ciągnie do przodu i mimo braku szans walczy o każdą piłkę. Arjen nie odpuszczał niezależnie od wyniku. Jego egoizm był zdrowy bo był to piłkarz który potrafił zmieniać losy meczu w pojedynkę (chciaz tak jak w 2012 zdarzały mu się błędy). Od jego odejścia nie mamy i prędko nie będziemy mieć w polu człowieka o takich umiejętnościach i charakterze. Dla mnie to największy zawodnik Bayernu w XXI wieku (obok Manu)
18.09.2022 17:20