DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marienplatz Strona 6

Haha jeśli zaoferowany, to z pewnością możemy się spodziewać gruuubej forsy. Kupcie, no kupcie Komana, dej pan no dej.

08.08.2024 21:53

Nasz Kymyh <3
Taki miś

08.08.2024 14:49

Jeśli można za rok za darmo to chyba nie ma sensu. Zakładając że zostanie de Ligt, co prawda z wyższą pensją, no ale nie zapłacimy 30 baniek xd

A kluczowe jest to, że Holender wcale słabszy nie jest, a może lepszy, chyba że weźmiemy pod uwagę podatność na kontuzje też.

08.08.2024 12:06

Zobaczymy, zobaczymy, czas pokaże, czas pokaże. Jak to mawia Zenek.

08.08.2024 08:16

Dobrze, że jest choć on na skrzydło.

08.08.2024 08:14

Ale beka xd celem to może być Doue. A tu skończy się jak zawsze. Wirtz zagra w Realu albo Premier League.

08.08.2024 08:14

Kompromitacja Bayernu. Liczby to on ma super jak na tak młody wiek. Gdzie temu Doukowi do niego w ogóle.

08.08.2024 08:12

Wyprzedaż trwa...

08.08.2024 08:11

60 baniek, bo przyszedł stamtąd Tel, który, powiedzmy, że się sprawdził i wciąż się rozwija no ale pewności nie ma, że kiedykolwiek będzie ważnym graczem pierwszej drużyny?

Co on w ogóle ma za liczby ten Doue? Talent jakich wiele. No ale widać wsiedli już do tego pociągu, to muszą nim jechać.

08.08.2024 08:09

No mało dziwi, że nikt nie chce gościa, który nic nie pokazał.

08.08.2024 08:07

@hoodykr to akurat prawda. Pensję ma wywindowaną, od lat nic nie gra.

08.08.2024 08:06

Ehh raczej bez szans na grę.

08.08.2024 08:04

Koniecznie... Żeby było na Doue xdd bo Simons wybrał Lipsk

08.08.2024 08:03

1

Oby szejki go wzięły. Nic już z niego nie będzie IMHO. Świadczą o tym liczby nieustannie pogarszające się na przestrzeni lat.

Znamienne jest to, że gość był najgroźniejszy w wieku 18 lat... Teraz ma 28.

08.08.2024 08:01

Davies :)) cóż, mógł być legendą. Ale z drugiej strony, bądźmy szczerzy. Kto dziś mając do wyboru Real i Bayern wybrałby Bayern? Mało kto.

08.08.2024 07:59

@Head2007 jakby to lepiej wyjaśnić? Bayern to hegemon w Bundeslidze taki, że nawet jak go prowadzi teściowa, i tak jest faworytem.

08.08.2024 07:57

No dobra, uparli się, więc bierzcie go.

08.08.2024 07:55

Nie, to Bayern jest faworytem. Bo wciąż jego budżet jest nieporównywalny do reszty stawki. Bo skład to przecież efekt budowy zespołu przez ileś lat, gdzie Bayern 11 razy z rzędu zdobył tytuł.

Nie zmienia tego taka kompromitacja z zeszłego sezonu jak 18 punktów straty.

07.08.2024 23:45

Też jestem na nie. Naprawdę nie ma już żadnego pomysłu na realne wzmocnienie skrzydeł?

07.08.2024 08:57

Wypożyczenie z kupnem za rok ok, ale nic nam to nie daje w kwestii środków na skrzydłowego. Albo inaczej, nie na skrzydłowego, tylko na Doue, na którego się uparli.

07.08.2024 08:55

No to obrona skompletowana, przynajmniej w założeniach. Teraz muszą tylko opchnąć de Ligta.

07.08.2024 08:53

Skoro został ledwie rok, to z jakiegoś powodu nie przedłużał dotąd. No oby się udało, bo to wciąż świetny piłkarz.

06.08.2024 11:50

Tak, na pewno, ogromne szanse, podobne jak na zatrzymanie Daviesa czy Musiali

06.08.2024 11:49

Trudno, żeby nie było wysokie prawdopodobieństwo odejścia, jeśli jest sierpień, a nie ma żadnego info, jakby chciał w ogóle kontynuować grę w Bayernie po przedłużeniu kontraktu. Wszyscy wiedzą, co chce zrobić i nie ma co mu się dziwić, bo któż, mając do wyboru Real i Bayern wybrałby dziś Bayern. Mało kto...

Czy on w ostatnich latach dał choć jeden sygnał, że chce tu zostać na dłużej?

05.08.2024 22:27

Przy skandalicznym poziomie skrzydeł Bayernu Simons też miałby pewny plac. U właśnie w takiej sytuacji wybrał Lipsk. Kompromitacja dla Bayernu.

05.08.2024 08:47

Młody noname Doue nie wiem czy ma tyle talentu co Tel xdd

Czyli może się uda, może się nie uda, jakieś 30 procent za 60 mln euro :)

05.08.2024 08:45

Nie można mieć Simmonsa, zawsze można wydać na noname'a

03.08.2024 16:59

Tylko niech wróci bez kontuzji

03.08.2024 11:22

Trochę szkoda bo nie był zły z boku, nawet w Lidze Mistrzów. Rozumiem jednak, że po coś wrócił Stanisić. A w razie czego może grać też tam Laimer czy Kimmich, który na razie przynajmniej zostaje. Oby tylko ta kasa poszła na jakiś konkret na skrzydle, bo tam są największe problemy wciąż.

03.08.2024 11:21

Sprzedajcie wszystkich, zostawcie Ito i Kima xddd

02.08.2024 13:28

Pytanie, jakie Kymyh ma priorytety. Jeśli przymiera głodem (nie wiem, może tak jest), wybierze pinionc prosto od szejka $$$.

02.08.2024 13:24

Bo do tanga trzeba dwojga...

30.07.2024 06:36

Nie jest to pewne, jeśli Dżamal odejdzie gratisowo xdd

29.07.2024 15:52

Jeśli ma zostać de Ligt, to dobry plan!

29.07.2024 15:51

hahaha słyszę to co roku, że już za rok ;))
PS Ale tak ruszy jak po Simonsa? Xd
Bayern może se ruszyć, ale po Ito albo Taha :)

29.07.2024 12:07

A kto tam będzie biegał poza Stanisiciem (Kymyh się zawija przecież)?
Chyba nie Boey, co?

29.07.2024 12:07

Braaaawo, braaaawo, brawisssimo
Brawo, brawissimo, brawo brawissimo, braaawo braaawo brawissimo.

To ja już nie wiem, jak my mamy startować po coś w Europie, mieć jakieś mrzonki, że jesteśmy lepsi od Realu, skoro nawet krajowe Lajpcysie są atrakcyjniejsze od nas dla takiego zawodnika jak Simons xddd

Kim my mamy robić różnicę na tych skrzydłach...

To teraz po złości wydajcie 60 baniek na noname'a Doue, bo nikt inny nie chce przyjść :))

Ręce opadają. Jedziemy z Grubym i Komanem dalej.

29.07.2024 12:04

I bardzo dobrze. Wiemy, co potrafi Leon, co grał kiedyś z Kimmichem w środku pola. Konkurencja rodzi postęp, chodzi właśnie o to, by mieć szeroką kadrę. Wtedy wygrywa się trofea. I nie chodzi tu o detronizację jakiegoś Leverkuzena czy nie danie się ograć Heidenheimowi czy 3. Lidze w Pokalu.

28.07.2024 14:16

Dobija mnie to. Jakbyśmy mieli wystarczającą jakość na skrzydłach i na ławce, by ładować 50 baniek + w takiego noname'a.

28.07.2024 14:13

@Alistair nie byłoby to głupie z finansowego ale i sportowego punktu widzenia.

28.07.2024 12:52

Nie chcę być złym prorokiem ale czarno to widzę. Nie dziwiłbym się Jamalowi, gdyby chciał dojść na sam szczyt klubowy, czyli sięgnąć po LM właśnie.

No to gdzie ma na to większe szanse? Na razie Bayern Kompany'ego i nasza kadra nawet to wielka niewiadoma.

Real i City na papierze są znacznie silniejsze.

28.07.2024 12:51

A co ma mówić, jak ich trenuje i bierze stamtad kasę i chce jednak pokazać, że jest coś wart jako trener poza sezonem trypletu. Nic nie powiedział takiego, żeby można było się przyczepić.
Nasz Hansi <3

28.07.2024 12:48

Jeśli zostanie to Tah nie przyjdzie.

27.07.2024 16:06

Raczej będzie wchodził na końcówki lub w mniej ważnych meczach. Wieku ani fizyczności nie oszukasz.

27.07.2024 16:06

No przecież odejście Daviesa jest prawie pewne, a Kimmicha przynajmniej jakieś 60/40.

Ale tak zupełnie szczerze odpowiedzcie. Czy widząc, że w Bayernie jest coraz gorzej i chcąc wygrać Ligę Mistrzów, gdybyście mieli możliwość zastąpienia De Bruyne i pracy z Guardiolą albo na przykład przejścia do Realu, to czy chcielibyście kisić ogóra w Bayernie, gdzie no... hmm. jakby to powiedzieć, jest, jak jest xdddd ?

27.07.2024 12:46

2

Oby było komu grać w obronie, bo on wcale nie był zły jako boczny obrońca.

26.07.2024 14:42

Może i się zajmą umową dla Musiali. Tyle że jak on chce odejść, a mało kto poważny chyba chce tu zostać, jak ma możliwość gry w Realu czy MC, to nic nie zrobimy.

26.07.2024 14:41

No nie kumam tego, przecież on chyba jeszcze dobrze nawet nie poasystował i to w słabszej lidze francuskiej... A Simons nie? Bo co, wybrał Lajpcysie kosztem Bayernu? No nie dziwię się, żaden poważny trener nie chce nas trenować xdddd i mało który piłkarz chce tu przyjść czy tu zostać, jeśli mu nie dadzą królewskiego kontraktu

26.07.2024 14:38

To chyba żart

26.07.2024 06:51

No ale chciałbym się przekonać na podstawie prawdziwej szansy czy wypożyczenia i potem szansy czy to jest talent czy też niewypał.

26.07.2024 06:50

Wiążę z nim duże nadzieje.

26.07.2024 06:48

To że zabiega o niego P$G, nie jest akurat żadnym argumentem ;) serio jest wart takiej kasy? A gdzie będzie miejsce dla Tela?

Jak już kupować kogoś na skrzydło to raczej Simonsa, który ma konkretne liczby i jest gotowy by szaleć na naszym skrzydle.

26.07.2024 06:47

Jak nie przyjdzie drugi młody skrzydłowy, na przykład Simons, to w nic takiego nie uwierzę ze starą ekipą kontraktowych krezusów.

26.07.2024 06:45

Cena nie jest zła jak na to, że gość mało grał ostatnio i Bayern wyraźnie pokazuje, że nie ma wobec niego planów.

Trochę dziwi mnie to, tak jakbyśmy nie wiadomo kogo mieli na tej prawej obronie.

Niby jest Stanik, no i Kimmich. Z tym że tu nie wiadomo, czy nie odejdzie teraz lub za rok. Oraz czy nie będzie grał w środku pola.

Mam za to nieodparte wrażenie, że zbyt łatwo pozbywamy się niezłego gracza, który jak wchodził nawet w Lidze Mistrzów z dobrymi klubami, to dawał radę. Aż tak wielu mamy wymiataczy??

26.07.2024 06:42

A wydawało się niby oczywiste że wybierze Bayern. Jeśli to prawda, to brak mi słów na politykę tego klubu w ostatnich latach.

Przecież miałby pewny plac i szansę jednak większe na tytuły. A mimo tego skłania się ku Lipskowi.

24.07.2024 20:15

Taka jest prawda. Tylko kto ich będzie chciał kupić

23.07.2024 07:37

Odwieczny problem z bramkarzami w Bayernie. Nikt nie wie, co potrafi właściwie ten Peretz.

Bayern po prostu nie chce / nie umie mieć zmiennika na bramce. I to nawet nie muszą żadne narty się wydarzyć, bo Neuer jest stary. Złapie w trakcie sezonu jakąś poważną kontuzję i jak zawsze będziemy zalatwieni.

Już nie mówię o tym, że niby jesteśmy pretendentem w LM, ale zawsze te braki kadrowe na różnych pozycjach muszą dać o sobie znać w decydujacym momencie.

23.07.2024 07:35

Tel musi dostawać szansę, ale to nie jest środkowy napastnik.

23.07.2024 07:30

Rynek działa prosto. Głosisz wszem wobec, że chcesz sprzedać, plus docierają głosy, że z gościem są jakieś problemy, plus jego pensja... No i dziwisz się że nikt nie chce wyskakiwać z kasy? xdd No tak jest jak desperacko chcesz sprzedać.

Jak z kolei ogłaszasz wszem wobec, że chcesz kupić, to wtedy tak... wtedy cena będzie wysoka. Kto tego nie rozumie, ten niewiele rozumie xd

22.07.2024 16:00

@Alistair pomyłka zwykła, soreczki xdd

21.07.2024 14:30

Ale przecież Kymyh liczy forsę? Nie brałbym pod uwagę.

21.07.2024 13:15

@Edmund no ja nie żyję w matrixie, jak ktoś w 11 lat wygrywa 6 razy LM, to nie jest to spisek. Ile my z rzędu dwumeczów przegraliśmy z nimi? 4? Nie zamierzam się bawić w kibiców BVB, ktorzy po porażkach z nami zawsze lub prawie winią sędziego, tylko po prostu być w zgodzie z faktami, ze na obecną chwilę to lepszy klub niż Bayern.

Gdy Bayern gra ch.. to przegrywa z City 3:0 i nie ma o czym mówić, a jak Real gra ch.. to wywozi remis 2:2 z Monachium albo z Ettihad. Tym się różnią te kluby. Bayern musi wspiąć się na swoje wyżyny, to wtedy może z Realem zremisuje. A i tak dwumecze przegrywa cały czas.

20.07.2024 19:29

A niech se strzeli. Fulkrugi też strzelają czasem i zawsze będą Fulkrugami.

20.07.2024 17:01

@blade87 zgoda, dalej jest nieźle, jednak daleko mu do tej pary fizycznej, którą miał kiedyś i to już raczej nie wróci. Bo raczej ma konsekwentny zjazd w dół

20.07.2024 16:55

@Alistair ja widzę kolejnego który może i chce tu zostać ale pewnie mógłby chcieć odejść i - raczej - najlepsze lata ma za sobą. Nie widzę sensu przedłużania kontraktu jeśli ma zarabiać tyle samo lub więcej. Bo inni mogą spokojnie to przebić nie muszac płacić odstępnego za niego już za pół roku

Na pewno takie MC, Real, Barca inni czaja się już na tak łakomy kąsek za darmo i Kimmich doskonale to wie.

20.07.2024 16:49

@Alistair Nie no Musiala musi zostać, ale pamiętaj że były doniesienia, że wcale nie wiadomo czy on chce. Jeszcze jeden taki sezon jak ostatni i mało kto może chcieć...

20.07.2024 16:34

Mam takie samo zdanie, to znaczy, gdybym czuł, że on tu NAPRAWDĘ chce zostać, to ok, można przemyśleć. Ale jakoś to, że na rok przed jeszcze nie przedłużył, a mówi się o Guardioli czy tam Realu, to myślę, że no jednak chłop to sobie rozgrywa na spokojnie.

Rachunek ekonomiczny mówi, że skoro mamy wolne środki, to raczej nie ma co ładować w niego, albo inaczej - zwolnić to, co w niego ładujemy. Tyle że nie wiem, czy ktoś zapłaci za niego teraz choć z 30 mln na rok przed końcem, wiedząc że za rok będzie dostępny za darmo.

20.07.2024 16:32

może i nie jest ale naszą trójkę wybitnych skrzydłowych z wybitnymi kontraktami to chyba bije wartością zsumowaną xdd

20.07.2024 15:53

Na niego akurat warto, ale pytanie czy on chce i czy przypadkiem też nie ma planu. Bo jak z Musiały nic nie będzie to przynajmniej go sprzedasz, a Kimmich za dwa lata to nie wiem czy będzie wart 30 mln euro.

20.07.2024 15:51

1

Środek pola - po coś jest kupiony Palhinha. Laimer, Pavlović, od biedy Goretzka, bo jego to chyba nikt nie weźmie z taką formą i kontraktem. 4 na 2 miejsca.

Prawa obrona - po coś wrócił Stanisić, coś mu obiecali, a może grać Boey - podobno ma dostać szansę, jest Mazra..., podobno Ito też może grać wszędzie, nie wiem, może i nigdzie nie może, no ale skoro przyszedł, to po coś też...

Więc odpowiadając na Twoje pytanie. Odpowiedź jest bardzo prosta. Bo ma kontrakt gracza kluczowego, a jest jak sam piszesz - alternatywą.

Poza tym, wiesz, jakoś marzy mi się, by nasze skrzydła zaczęły grać. I wiesz jakoś marzy mi się, by przyszedł Simons na przykład. Więc pieniążki na pewno się przydadzą. A jakoś mi się dziwnie wydaje, że skoro Kimmich dotąd nie przedłużył kontraktu, taki kluczowy zawodnik, taki symbol klubu, to jakiś cel ma w takiej grze. I myślę sobie, że wcale nie byłby po tylu latach taki niechętny spróbować czegoś nowego, czyli City lub Realu, a więc klubów które dają mu większą szansę na wygranie czegoś nowego i kolejną Ligę Mistrzów.

20.07.2024 15:31

Dawać już tego Simonsa, nie pozwolić się szantażować tym, którzy będą teraz grali kartą odejścia do Realu czy City. Jest kim grać w środku, jest kim grać na prawej obronie. Od dawna Kimmich nie jest już wybitny na tyle, by robił nie wiadomo jaką różnicę, ba, z sezonu na sezon popada w przeciętność.

Nie twierdzę, że nie jest bardzo dobrym piłkarzem, ale no... właśnie, kończy mu się kontrakt, zbliża się do 30-tki, widać że wydolność i inne cechy fizyczne już nie takie i w jego przypadku mają kluczowe znaczenie. Więc lepiej zejść z jego kontraktu, zarobić coś za odejście teraz, chociaż myślę, że prawdopodobne jest to, że odejdzie za rok za darmo.

Gole asysty Kimmicha

2023 / 2024 - 2 / 10
2022 / 2023 - 7 / 11
2021 / 2022 - 3 / 12
2020 / 2021 - 6 / 14
2019 / 2020 - 7 / 17
2018 / 2019 - 2 / 19
2017 / 2018 - 6 / `17

Czy ktoś widzi pewną prawidłowość?

20.07.2024 15:10

@skiner1979 tak tak i jak zawsze przypadkowo wygrali Ligę Mistrzów, po raz 6 w 11 latach xddd
A my, och och cóż za niefart, przegraliśmy z nimi 4-ty dwumecz z rzędu.. To chyba jakbyśmy byli na przestrzeni lat lepsi to jednak mielibyśmy "nieco" lepszy bilans, nawet zakładając naszego mitycznego "niefarta" i ich mitycznego "farta". O tym że to bzdury, wie uczeń, który miał logikę i statystykę. No mie możesz mieć cały czas farta, bo suma farta zawsze na dłuższą metę równa się zero.

W innych przypadkach to już nie jest tylko fart, jeśli dorzucisz do tego umiejętności i doświadczenie.

20.07.2024 14:23

@Alistair chyba nie

Neuer - choć już czas na niego powoli, ale powinien zosatć

Obrona

De Ligt - tu bym zostawił.
Upa - powinien zostać
Guereiro - to obrona
Mazra - też bym zostawił do rotacji, chyba że Boey błyśnie nagle.

Dodaj Ito, Upa, Daviesa - niestety bo pewnie nikt go teraz nie weźmie. Jest kim grać. 8 piłkarzy, chyba walczą o Taha. Wiec wtedy odejdzie de Ligt.

Środek pomocy: Pavlo, Palhinha, Laimer, ostatecznie Goretzka, bo nikt go nie kupi pewnie.

Skrzydła / ofensywna pomoc: Olise, Simons, Musiala, Tel, Młynarz i ktoś z trójki Sane, Coman. Gnabry, bo wszystkich nie sprzedadzą.

Atak - kane (Tel)

Więc bez dramatyzmów, jest kim grać i ma to sens.

20.07.2024 14:08

@Sielber9 w pierwszym tak. Jednak dla mnie to nie jest tylko zwykły fart. Jeśli ktoś ma otrzaskanie w cierpieniu w dziesiątkach takich meczów, a jednak ostatnio oni mieli dużo więcej okazji do takich dwumeczów, gdzie docierali do finału mimo słabszej pozornie gry itd, to nie jest to tylko zwykły fart, ale po prostu doświadczenie też.

20.07.2024 14:00

@Pavelak Tu racja, Simons to konieczność a Doue ewentualnie ciekawa opcja, ale jak się sprzeda innych.

20.07.2024 13:58

@fiidoo Zastanów się czy mówienie że komuś się cały czas farci może być logicznie prawdziwe. Tak samo jak to, że wygrali z nami czwarty z rzędu dwumecze w Lidze Mistrzów. tak samo jak mają chyb sześć lig mistrzów w ostatnich 11 latach. No jak mi ktoś pisze o farcie, to serio nie wiem co powiedzieć. Tak mogę być kibicem Bayernu, no ale nie zamierzam zakłamywać rzeczywistości.

Ja o gigantycznej przewadze wcale nie napisałem, po prostu wepchnęli nas do bramki bo spuchliśmy, jak Vinicius w końcu swoje akcje przeprowadził i tyle.. A więc wygrali zasłużenie.

20.07.2024 13:53

@tapczan Nie gigantyczną, tego nie napisałem, to Twoje twierdzenie, ze oni weszli fartem, jest nieobiektywne i nieprawdziwe. Ale wygrali zaslużenie, choćby tylko z liczby stworzonych sytuacji patrząc. Nie musisz w zwykłej wymianie argumentów na chłodno demonstrować niechęci do mnie i przez to odmawiać mi prawa do głosu.

20.07.2024 13:50

@tapczan Odpowiesz może że mieliśmy kontrę taką, że szok że tego nie wykorzystaliśmy. Taaak Modrić zdążył wrócić, 37 letni ? Bo my nie mieliśmy siły już... Tyle o farcie i przygotowaniu fizycznym zespołu, który od miesiąca miał wakacje bo tak położył lachę w Bl, że na koniec miał 18 pkt straty. Oni grali co trzy dni, same ważne mecze. A zajechali nas fizycznie jak starą spaloną gumę. Jak Vinicius Kimmicha.

20.07.2024 13:48

i tu się zgadzam w 100 procentach. Nie tylko poświęcić, ale i rachunek ekonomiczny na to wskazuje. Ja naprawdę wolę kasę uzbierać na Simonsa, bo to tam potrzebujemy na gwałt jakości.

20.07.2024 13:44

@tapczan hahahaha farta to my mieliśmy po kontrze Daviesa bo wtedty powinno być 3:1 dla nich.
Serio nie widziałeś jak oni napierali a my puchliśmy z Kimmichem na czele. Który trzymał sie póki się trzymał a jak już spuchł, to Vini miał wolny pas startowy. I tyle. Wszystko co złe poszło tą stroną.

A jak Neuer ileś piłek wyjął, to bardzo częstym przyapdkiem jest, ze się w końcu pomylił, Prawem statystyki po prostu..

20.07.2024 13:41

@Alistair Wydaje mi się, że w ostatnich latach wcale nie mieliśmy słabszego składu niż w sezonie trypletu czy też sekstetu z Hansim jak zwykło się go nazywać. A jednak zobacz, jaki regres zaliczyła drużyna. Wydaje mi się, że głównym problemem jest syndrom sytych kotów i być może też tego pokolenia, które jako reprezentacja niemiec tak zawodzi, czyli braku prawdziwej ambicji. Ci gracze dostali niebotyczne kontrakty i po prostu osiedli na laurach.

Tak, to jest moment, by jeśli ktorzykolwiek z nich zostaną, to poczuli, jak są podłączeni pod prąd i że nie ma już miejsca na takie podejście. To jest moment na wpuszczenie świeżej krwi, zwłaszcza jeśli Kimmich nie chce za wszelką cenę to zostać. Gdyby chciał, można by przemyśleć. Mi się jednak wydaje, ze on też potrzebuje nowego wyzwania, ze jst zmęczony, zniechęcony, trochę jak dziecko które musi 1000 razy robić to samo. Widać to po jego mimice, że może chciałby spróbować tego Realu, skoro tak często wygrywa albo Premier League, podobna szansa, też - na dziś wydaje się - że nieco wieksza niż z Bayernem.

Więc ja realnie patrząc widzę większy sens na wydanie kasy na Simonsa, bo w środku i na obornie jest komu grać, Stanisić dalej się będzie rozwijał. niż na siłę trzymanie Kimmicha, który przecież z roku na rok gra coraz gorzej.

20.07.2024 13:35

@Pavelak Wiesz ja daleki jestem od och ach mistrz Europy, to teraz już będziemy wygrywać wszystko jak w dawnej Fifie... Ale w tym sensie bardziej opierzony, że już grał na poziomie ligi i miał całkiem ładne liczby, do tego dodaj to, co wyprawia w reprze... Czyli w wielkich meczach doświadczenie już jest. A Doue to może być super talent, ale na razie trzeba go raczej traktowac w kategoriach kogoś takiego jak Tel.

20.07.2024 13:28

@Alistair Zgadzam się... Po co ma przychodzić, skoro i tak trzeba Tela ogrywać. Jakoś nie wierzę, że będzie lepszy... Simons za to jest koniecznością, spójrz na jego liczby w Lipsku i na to że ma dopiero 21 lat.

Williams? To byłoby marzenie, no ale podobno jest już prawie w Barcelonie. 84 proc. to prawie bankowo.

20.07.2024 13:24

@Alistair Po pierwsze nie wszystkich. Sezon był wyjątkowo toporny, a jednym ze zdiagnozowanych problemów wywindowane w ch... kontrakty wielu piłkarzy przy braku konkurencji. Laimer pięknie się rozwinął, z Realem pokazał się naprawdę fajnie, jest po coś Palhinha, jest Pavlo, po coś przyszedł ten Stanisić, jakieś mu dali zapewnienie, to akurat uważam że na tych pozycjach to nie jest nasz najwęikszy problem.

Tak, to dalej b.dobry piłkarz. Ale ma już prawie 30 lat, kończy mu sie (bardzo wysoki) kontrakt, ostatnia szansa, by zarobić. Ma to sens. Potrzebujemy mocnych skrzydeł i Simons jest tu bardziej niezbędny niż Kimmich.

20.07.2024 13:21

Świetny technicznie? NO może w miejscu czy z bańki. Bo jak się ruszał bo boisku to dwóch razem z Tomkiem Młynarzem to o jednego za dużo już, bo inni nie wybiegają tego no xdd

20.07.2024 13:17

@MaciekPL Być może, choć myśłę, że mimo wszystko jest lepszy niż Czupong, ale jemu jeszcze miał kto dograć, bo nasi kopacze oddychali już rękawami i Vini se robił co chciał.

20.07.2024 13:15

No ale jak przyjdzie i Doue to może też będzie miał trochę miejsca. Tyle że do tego musimy sprzedać całą trójkę Gnabry, Sane, Coman, co z ich kontraktami proste nie bedzie, niestety... No ale ktoś tych sytych kotów stworzył, wiec niech teraz pije piwo, którego naważył.

20.07.2024 13:14

Koreańca raczej też trzeba sprzedać. Dać ostatnią szansę z nowym trenerem.
A Kimmich? Stały zjazd formy od paru lat ze stemplem czyli przebitą dętką vs. Vinicius... W takim meczu... Od lidera zespołu oczekuję, że jednak a takim spotkaniu pokaże, co to znaczy grać z Realem. Zwłaszcza jak miał miesiąc wakacji, bo dawno położył laskę na Bundesligę do tego stopnia że było 18 pkt. straty i przegrał z Heidenheim.. To teraz ma kosmiczny kontrakt, został mu rok, nie przedłuża, myślisz, że na co on liczy xddd Że się Real zgłosi albo inne City. Bo ma taką motywację do gry w Bayernie jak Davies cza Alaba.

I teraz co, mamy walczyć o niego??? Żeby było jak z kontraktami skrzydłowych wielkich?

20.07.2024 13:09

@fiidoo Zupełnie się nie zgadzam. To bardzo częsty przypadek, że bronisz, bronisz, bronisz, ale przeciwnik tak napiera że w końcu mylisz się w wydawaloby się dziecinnie prostej sytuacji, jak na wcześniejsze wybronione. To nie był zwykły błąd typu oh ah łapię se motyle i no kurde... pomyliłem się.

Nie, Real nacierał, nacierał i w końcu wepchnął nas do bramki, bo spuchliśmy w końcu. Tyle.

20.07.2024 12:59

@Alistair Zarabia, ale przecież nikt nie ma wątpliwości zdrowo myślący, że na skrzydłach potrzebujemy nowej jakości, nowego dynamitu, że Gnabry, Coman i Sane, ktorzy słabną, zarabiają w ch.. kasy a nawet Bundesligi nie są nam w stanie już zapewnić.

Tak. 18 pkt straty to jest moment, żeby na tych pozycjach naprawdę przewietrzyć skład. Nie bałbym się w ogóle, gdyby na skrzydłach grali Olise i Simons, nowe schematy, zaskoczenie przeciwnika wreszcie, a był tam jeszcze Musiala i jeden piłkarz z trójki Sane, Gnabry, Coman...

I nie wszystkich jak piszesz, ale właśnie tych... De Ligt? Tutaj już bym się zastanawiał, ale nie wiemy wszystkiego o jego mentalu, może trudnych relacjach z trenerami.

20.07.2024 12:54

Stały zjazd formy od paru lat z przebitą dętką vs. Vinicius w Madrycie, jedynym meczu na który musiał zmobilizować się od miesiąca, jako stemplem kariery Kimmicha w Bayernie, kosmiczny kontrakt, którego no nie wie czy chce przedłużyć xddd bo może Real zapłaci więcej albo City. No litości mam uwierzyć, że chodzi mu o coś więcej niż Daviesowi czy Alabie?

Niepisana zasada jest taka, że Laimer, który wciąż się rozwija, powinien dostac prawdziwą szansę. Jest Palhinha, który też na pewno da z siebie wszystko, musi grać Pavlović, na prawej ma grać Stanik, który chce zapisać swoją kartę w Bayernie, może go tam Laimer zastąpić, jest jeszcze Goretzka, to po co tu trzymać na silę gościa z takim kontraktem,. który jeszcze będzie się targować... śmiechu warte.

Serio lepiej sprzedać i zwolnić kasę na kontrakt na pozycjach na których naprawdę tego potrzebujemy, na przykład na skrzydłach, czyli Simons i tak dalej.

20.07.2024 12:50

@Alistair Zobacz Kimmich zarabia nieprzyzwoitą kasę w porównaniu do tego co ostatnio gra. Jaki z niego lider, to pokazał w Madrycie, JEDYNYM meczu, na który naprawdę musiał się zmobilizować... Został mu już niecały rok do końca kontraktu i dalej nie przedłużył? Widzisz u niego wolę żeby go przedłużyć? Myślisz że o co jemu chodzi? Że ma wyższe motywacje niż Davies czy Alaba? Litości.

Tak, to dobry piłkarz. bardzo dobry, ale już nie wybitny, jak parę lat temu. Niepisana zasada jest taka, ze dziś lepiej dać szansę Palhinhii, Laimerowi czy Pavlo, bo oni dadzą z siebie 120 proc. a Kimmich to myślę, że nie obraziłby się, gdyby zagrał w Realu czy MC i teraz to sobie po prostu na chłodno rozgrywa, kto mu więcej zapłaci. I tyle. Dla drużyny, motywacji, trzeba - jeśli on nie chce za wszelką cenę tu zostać - zaryzykować i dać jej nową mobilizację.

20.07.2024 12:42

1

@Alistair Alistair do 1/2 doszedł Bayern tylko dlatego że nikogo silnego nie miał po drodze. Bo gdyby było City, to my byśmy na pewno nie przeszli. To Real mógł cierpieć, cierpieć, cierpieć, cierpieć a jednak awansować. Bayern niestety na takim poziomie nie jest, co pokazał mecz w Madrycie. My cierpieć nie umiemy. Nie z taką "jakością" na ławce i nie z takim podejściem do zawodu

Real grał do końca na wszystkich frontach, nasi bundesligowi kopacze zrobili se wakacje już od miesiąca, przegrywali z Heidenheim, no kaman... Mieli zmobilizować się tylko na JEDEN DWUMECZ z Realem a Kimmich... Jak przebita dętka od 70 minuty, i finito, koniec, wiadomo było, jak to się skończy. Jakie to jest podejście, jaki profesjonalizm??? Tak, moim zdaniem właśnie wyszło całoroczne globalne podejście do zawodu. Bo kto tu powinien być zmęczony? Real czy Bayern. A to oni w końcu wepchnęli nas do bramki. Przykro się naprawdę patrzyło jak Vinicius wkręca takiego wyjadacza jak Kimmich w murawę, ale taka prawda.

Jeden błąd? No nie... Real niby grał słabo jak na siebie, a my w Monachium super, a i tak był remis. No, to to nas różni z nimi.

I jeszcze cos. Jak już masz mega farta że ci się tak mecz układa jak nam w Madrycie, to weź to chociaż dowieź, i WYGRAJ CHOC RAZ NA 5 PRZYPADKÓW Z REALEM, bo jak nawet tego nie potrafisz, to co z ciebie za pretendent do Ligi Mistrzów? Śmiechu warte

20.07.2024 12:25

Jakby został to może i nie byłoby to najgorsze. Czyli pewnie opcja jest wziąć Taha z mniejszym kontraktem albo ostatecznie on zostanie

20.07.2024 11:45

Wolałbym żeby w składzie był i Stanik i Mazra no ale może jest inna koncepcja. Od biedy jest Laimer i Kimmich.

20.07.2024 11:44

Powodzenia ale jak gramy z Realem czy MC, to jednak robi różnicę czy mamy ławkę, czy też Ulreichów, Sommerów czy Czuponów.

Takimi właśnie szczegółami wygrywa / przegrywa ważne dwumecze

20.07.2024 11:42

Jakbym miał wybierać to jasne, że Simons.

20.07.2024 11:40

O to to. Siłą Bayernu było zawsze to, że żaden piłkarz nie był większy od klubu. Do tego dodajmy motywację i konsekwentny zjazd formy.

Pytanie jest otwarte, ale skoro ten lider dopuścił do 18 punktów straty w rodzimej lidze to zadajmy sobie pytanie czy nie czas zrobić większego wietrzenia stajni Augiasza, co właśnie ma miejsce.

Myślę, że jeśli chetny się znajdzie, to sprzedadzą albo odejdzie za darmo za rok.

20.07.2024 11:39

@Alistair no zawsze sobie to przypominam, gdy ktoś zastanawia się kogo zostawić w zespole.

20.07.2024 07:02

Widać Kompany ma swoją koncepcję. Zobaczymy jak będzie wyglądać obrona i czy totalna rewolucja w tej formacji przyniesie efekt.

20.07.2024 07:00