DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marienplatz Strona 8

Całe szczęście, że nie podjarałem się przy 1:0 dla nas na megafarcie jak wy :))) Cały czas widziałem jak to wygląda. tak wierzyłem w awans, jak zostało już z 4 minuty, to nawet myślałem, a może jednak. No ale przecież Vini strzelił z daleka, dość przewidywalnie, jadąc do środka.

Wiadomo, że Neuer wyjął parę rzeczy wcześniej, ale czy był bohaterem? nie, tego nie mogę powiedzieć. Mega trudnych piłek nie wyjął. Natomiast wypuszczenie przed siebie tego stosunkowo wcale nie tak mocnego strzału było po prostu klopsem

Tak jest, gdy on nie ma żadnej konkurencji, nigdy jej nie miał. Ma za sobą ciężką, głupią kontuzję, a zarząd nic nie zrobił by dać mu konkurencję. No tak samo liczenie na jednego Kane'a i co Czupo Czupo wchodzi zbawca potem? No litości? jak my mamy z nimi rywalizować.

Dlatego cały czas byłem twardo na ziemi, mimo prowadzenia, a rezultat taki właśnie, niby o włos, niby sędzia olaboga jaki skandal jaki skandal, jaki fart sklepu, a tak naprawdę zabrakło nam jakości, co można było przewidzieć. Bo jak nie dowozimy jak zostało tak niewiele, jak zaraz tracimy na 2:1 i jest pozamiatane, bo nie istniejemy, to o czym tu do k nędzy w ogóle mówić?

09.05.2024 01:11

A tak streszczając. Bo nawet grając ch... jak piszesz potrafią wygrać mecz. Po tym poznaje się wielkie drużyny. Kiedyś tak mówiło się o Niemcach. Dziś nic już z tego nie zostało.
Inna sprawa, ze my i tak mieliśmy w ch... farta że prowadziliśmy. Ale nawet mimo to, nawet mimo to że już dawno w lidze odpuszczamy, że nie mamy pokalu na karku bo odpadliśmy z 3. ligą, nawet mimo to nie byliśmy się w stanie zmobilizować na ten jeden dwumecz na tyle by go wygrać.

I po prostu dlatego Real jest lepszy. Warto to dostrzec.

09.05.2024 01:04

@Barthyren wtedy był słabszy, ale i tak wygrał, po tym poznaje się drużyny w pełnym tego słowa znaczeniu. Cierpiał ale i tak dowiózł i wygrał. Jak Bayern cierpi, to jest jak dziś. Że jak traci gola, to już nie będzie niczego. Tego możesz być pewien.

09.05.2024 01:00

Pamiętaj, że to dalej Bayern ma dużo więcej kasy i teoretycznie mocniejszy skład. Wszystko w rękach Bayernu, jego zarządu. Wraca Stanik, można wykupić Frimponga. To mało?

09.05.2024 00:46

@Alistair tak, strzelić, jak nikt juz w Realu nie grał, ani nie bronił. Bo stanęli po gwizdku po prostu... Daj spokój. To żadna akcja była tylko jakaś przypadkowa przebitka i jakby Real bronił na 95 proc. nic by z tej akcji nie było.

09.05.2024 00:34

2

Tak oczywiście można zwalać na:
1) Tuchela - nonsens, bo to jego taktyka dała nam emocje do końca
2) Marciniaka - to już czepianie się, sytuacja stykowa, Bayern strzelił gola do pustej, jak cały Real nie grał po gwizdku
3) mityczny niefart.

Prawda jednak jest taka, że od paru lat Bayern nie JEST JUŻ BUDOWANY jak zespół, który powinien mieć zasłużone aspiracje dotarcia do finału LM. O tym można długo, dlaczego Real ma zdecydowanie lepszy skład i ławkę. Pieniądze nie są wszystkim, naprawdę.

Ale nie jest żadnym przypadkiem, że oni w ciagu 10 lat wygrali LM z 5 razy. Tak jak czwarte z rżędu zwycięsto w dwumeczu z nami. Niech zarząd uderzy się w piersi, to nie będzie potrzeby tworzenia spiskowych teorii dziejów po takich meczach...

09.05.2024 00:29

1

Ani razu nie byl słabszy... Może w sezonie Juppa jak wrócił, był wyrównany dwumecz z naszym 2:2 tam i atakami do końca, ale to wszystko.

2014 - 0"4
była też dogrywka, w której trzy nam wsadzili, wtedy już nie istnieliśmy.

09.05.2024 00:25

no i ma rację

09.05.2024 00:15

1

Co do mitycznego spalonego z "2:2", który teraz urośnie do rangi legendy, jak to sklep wjechał na farcie do finału bo Marciniak wydrukował xd
Weźcie pod uwagę to, że Real po gwizdnięciu już nie grał, bramkarz nie bronił, no ludzie, litości, sytuacja była stykowa, niektórzy mówią, żę prawidłowa ale nawet jak nie, jakby puścił to co to zmienia. Real by grał a Bayern na 80 proc. nie strzelił bo to jakas przebitka z d... była a nie składna akcja. Składne akcje to miał Real dziś, taka prawda

09.05.2024 00:15

No i co z tego? Wygrali z nami czwarty raz z rzędu. W ciągu dekady chyba wygrali ligę mistrzów 5 razy, są w stanie znaleźć się w finale nawet ze słabszym składem, nawet grając słabsze mecze.
A Bayern?? nawet jak odpuści sobie swoją ligę, przegrywając tytuł o 16 punktów (!), jak nie ma meczów w tygodniu w Pokalu, bo raczył odpaść z 3. ligą,, jak wszystko zupełnie oleje, i zmobilizuje się na ten jeden mecz, nawet jak ma w ch... farta jak dziś, to i tak jest wyjaśniony, jak każda drużyna, która nie jest w stanie zrobić nic innego, jak bronić Częstochowy.

09.05.2024 00:06

Sluchajcie, jeszcze jedno... J... Tuchela jest po prostu śmieszne. Że gdyby zdjął Pavlo olaboga co to by nie było jak by wszedł w nieziemskiej formie Goretzka. Pewnie strzeliłby gola i miał asystę.

A tak na serio. Ja go nie trawię. Za mental, który sprawił, że w momencie zdobycia tytułu przez Bayer bylismy o 16 pkt za nimi. Tak, to jest skandal. Tak jak skandalem jest odpadnięcie z 3. ligą z Pokalu.

Ale co do dziś, to jest duża różnica. Bo ja uważam, że gdyby nie Tuchel, który przecież w Chelsea czy PSG pokazał, jak dochodzić do finału, czy nawet go wygrywać, będąc słabszym, gdyby nie Tuchel Panowie, to nawet nie byłoby emocji w tym dwumeczu, by dziś byśmy z trójkę przyjeli spokojnie, gdybyśmy się otworzyli.

08.05.2024 23:50

@admin poważnie. CZekam na ostrzeżenie za nieprawomyślne poglądy i bana i zostanie wyklętym.

08.05.2024 23:43

1

Haha tak bramka na 2:2, twórzmy teraz legendy.
Przecież w dogrywce byłaby miazga, bo my od 1:1 już nie istnieliśmy, jak każda drużyna, która rozpaczliwie się broni i rywal w końcu jej wciska.

08.05.2024 23:41

@AdiFantasti Można sobie gdybać, a gdyby nie Tuchel, a gdyby nie Marciniak.
Ja ci coś szczerze powiem. Może to taktyka Tuchela, który może i jest słabym trenerem, ale umie grać w Lm, co już wiele razy potwierdził, doprowadziła do tego, że mimo bycia słabszym walczyliśmy do ostatniej minuty. Spójrz na to w ten sposób.

08.05.2024 23:38

Nie wiem, w co @AdiFantasti nie możesz uwierzyć. Po prostu byliśmy wyraźnie słabsi i przegraliśmy.
Gdybyśmy byli choć trochę na ich poziomie, dowieźlibyśmy to, bo dobre drużyny, takie jak oni, gdy szczęście im sprzyja. TO NiGDY TEGO NIE WYPUSZCZĄ, nawet jak są optycznie słabsi.

A słabsze drużyny, to nawet jak mają szczęście, to w końcu jak lepsza już wepchnie ich do bramki, to wtedy jest koniec takiej drużynki. Naprawdę tego nie widziałeś?

Ze jak oni przegrywali, to wściekle i z pewnością siebe wjechali na nas.
A jak my straciliśmy fartowne prowadzenie, to był nasz koniec. Naprawdę nie widziałeś tego?

08.05.2024 23:33

Tak, bardzo pewni siebie. Kiedyś broniłeś i nie musiałeś gadać. Dziś musisz. Wiadomo, dlaczego.

08.05.2024 23:29

Dokladnie tak. TO my będąc słabsi, prowadziliśmy i oni mieli już nieszczęście w oczach. Jak czegoś takiego nie jesteś w stanie wykorzystać, to na co w ogóle liczysz? Jak ci wcisną na 1:1, to jest twój koniec, tak jak każdej drużyny, która rozpaczliwie się broni.

08.05.2024 23:24

2

Jak umiesz się bronić, to ok
Możesz wtedy ustawić autobus, no ale musisz mieć to przećwiczone.
A jak se nagle postanowisz: dziś panowie bronimy Częstochowy i może jakaś kontra.
No to był i tak mega fart, że prowadziliśmy, bo oni mieli lepsze okazje.
Wszystko się fartownie ułożyło.
No kurde, więcej od szczęscia nie można oczekiwać. Jak czegoś takiego nie jesteś w stanie dowieźć, mimo że fart ci sprzyja, to na co w ogóle liczysz.
Wepchneli nas do bramki, było 1:1 i pozamiatane.
Jak oni przegrywali to ruszyli wściekle do przodu, bo są lepsi.
Jak my przegrywaliśmy, to był koniec fartownie prowadzącej drużyny.
To nas różni od Realu, Zrozumcie to.

08.05.2024 23:20

1

Oddaje, bo jest słabszą drużyną. Ktoś, kto pisze o jakimś farcie, chyba nie oglądał meczu.
Nawet mimo to, że fartownie prowdziliśmy, nie potrafiliśmy utrzymać, a jak już wyrównali, stało się jasne, że to koniec.
Czego jeszcze Wam trzeba, żeby potwierdzić, że po prostu jesteśmy słabsi od Realu?

08.05.2024 23:15

tak jak zawsze słabszy i przechodził. Zastanów się co piszesz. W ciągu 10 lat chyba pięc razy wygrali LM. No wierz dalej w takie bzdury.

08.05.2024 23:11

Davies to odchodzi chłopie. Doskonale się zareklamował tam. Zapomnij, ze zostanie. Jak nie teraz, to pójdzie za darmo.

08.05.2024 23:09

Dokładnie tak. Nie można mieć jednego Neuera, 38-letniego po ciężkiej kontuzji i w odwodzie jakiegoś Ulreicha na poziomie drugiej ligi.
Nie można mieć jakiegoś Czuponga jako jokera pierwszego, bo to jest po prostu parodia.

08.05.2024 23:08

tak, jak zawsze, zastanow się co wypisujesz. to ich chyba szósty finał i pewnie szóste zwycięstwo w ciągu 10-11 lat. Przyznaj to choć: Przecież my byliśmy wyraźnie słabsi.
Jak można oddać tytuł Leverkusen o 16 pkt czy odpaść z 3. ligą z Pokalu i potem co???
Nagle odnajdziesz własną cudowność. Na Real? Na Real?

Klasycznie stało się z nami co z fartownie prowadzącą drużynką. Dopóki jakimś cudem prowadziliśmy to jakoś się to trzymało. A potem.... no nagle wszystko j... To właśnie charakteryzuje prowadzące fartem drużyny.

08.05.2024 23:07

1

@Patryk233 no przecież byliśmy wyraźnie słabsi, w co tu nie wierzyć. Strzeliliśmy fartem i broniliśmy Czestochowy, jak już nas wepchnęli do naszej bramki, to koniec ołjejejejje konieeeec. Kogoś to dziwi? Przecież jesteśmy słabsi kadrowo o dość wiele. Nie można grać Czupongiem itd, bo wtedy nawet jakieś Joselu staje się magiczne.

08.05.2024 23:04

Nie zasługiwaliśmy na awans taka prawda. Wiedziałem, że dogrywka będzie pi...nym cudem. Walczyliśmy, tak, no ale jednak mamy mniejszą kulturę gry niż Real, mniejszą powtarzalność, itd. Ten wynik to przykra normalność. Czwarta porażka z rzędu z Realem? O taaaaak cztery razy albo trzy razy z rzędu ten wredny sklep miał farta. A my już na ostatnich nogach. Jak drużynka, która cudem prowadziła i kiedy mocniejszy rywal wreszcie wcisnął, to się już całkowicie posypała.

O tak podrzyj się Tomku, jak wściekły pies. Tyle nam zostało, jak nie umiemy grać.

08.05.2024 22:59

Dokładnie takie coś przewidziałem, że będzie pięknie och och och prawie prawie, a teraz piszcie sobie, jakiego to farta miał - JAK ZAWSZE - po raz czwarty z rzędu - REAL. Tyle nam zostało.

To już jest koniec, nie ma już nic.

No ale Czupongami to my nie wygramy LM i to jest normalne.

08.05.2024 22:55

1

jak Real przegrywał, to tak nacisnął, że prawie wepchnąl nas do bramki.
Jak my przegrywamy, nie jesteśmy w stanie dojść do piłki.
To różni nas z Realem. Mówiłem o tym przed meczem. Nie zasługiwaliśmy na awans.

08.05.2024 22:53

No jak się ma Czuponga jako pierwszego jokera z przodu, to nawet jakieś Joselu staje się wybitne. Przykre, ale prawdziwe

08.05.2024 22:52

Bo tak jest, jak bronisz się rozpaczliwie, jak tracisz pierwszą, to słabe drużyny rozklejają się zupełnie. Bo jesteśmy jednak dużo słabsi.

08.05.2024 22:51

Bo jesteśmy jednak dużo słabsi? Nie widzisz tego???

08.05.2024 22:49

kto ma wejść? Tel?

08.05.2024 22:47

haha jaka obrona częstochowy, tyle potrafimy. Dopóki fartem prowdziliśmy, było ok. A teraz zgniotą nas jak zawsze.

08.05.2024 22:46

czuję że jeszcze nam wsadzą przed dogrywką, bo wygłądamy na totalnych spuchlaków

08.05.2024 22:45

cudownie, jak zawsze

08.05.2024 22:45

ahh szkoda to była setka, dobrze, że kontrujemy, nie będą tak odważni

08.05.2024 22:32

jeszcze 15 minut, zbyt rozpaczliwie się bronimy, nie możemy tak głęboko... bo się źle skończy.

08.05.2024 22:32

tam był faul

08.05.2024 22:28

i tyle

08.05.2024 22:28

oni mają kogo wprowadzić, a my, moim zdaniem coraz mniej sił.

08.05.2024 22:26

no zobaczymy, będzie obrona częstochowy, oby wytrzymali, ale czuję, że będzie horror

08.05.2024 22:26

1

Nawet jeśli cudem awansujemy, czy taka rozpaczliwa obrona to jest piłka, którą powinien grać Bayern?
Podoba Wam się to?
Choć mało wskazuje, że awansujemy.

08.05.2024 22:22

KUUURWWWW jak można tak zj.. prostą akcje, Real by to strzelił

08.05.2024 22:16

@vaterland Takich aż okazji nie mieliśmy, ale jak mówię, oby tak dalej

08.05.2024 22:15

co on robi ten Sane>? Przecież mógł dokładniej dograć, Real w obronie wydaje się dziurawy.

08.05.2024 22:14

No teraz to juz ewidentnie Bayern ma farta, ehh oby tak dalej

08.05.2024 22:12

Kimmich znów dał się ograć Viniemu na skrzydle

08.05.2024 22:09

Sane... ehh gdyby lepiej wymierzył.

08.05.2024 21:43

Przecież to nawet nie szło w bramkę, co najwyżej, co najwyżej w słupek od zewnętrznej strony.

08.05.2024 21:30

1

Misiek już kontuzja?? no to są właśnie te szczegóły. Może i Real i Bayern to z grubsza dwie porównywalne drużyny, ale zadecydują szczegóły. Sane słyszę gra z blokadą. No tylko patrzeć jak świetnie Davies zagra...

08.05.2024 21:28

Mazra dal się ograć jak dziecko na skrzydle. Poszedł na raz. Tak się nie robi w takich meczach.

08.05.2024 21:24

@Patryk233 to akurat słuszne, może tym razem szczęście będzie z nami.

08.05.2024 21:22

na ch... Gnabry idzie sam na 3. Taki jest szybki? taki zwrotny? Szanujmy piłkę na Bernabeu

08.05.2024 21:21

Tuchelball? A pamiętasz by kiedykolwiek Bayern potrafił się bronić? Nie atakować, tylko właśnie bronić i wycisnąć wynik z kimś mocniejszym, jak nie był "optycznie" lepszy?

08.05.2024 21:18

Przecież nie istniejemy... Spójrzmy prawdzie w oczy. Jak się oddaje mecze Heidenheimom czy 3. lidze w Pokalu, to jak można na coś liczyć na Boga

08.05.2024 21:16

Ojojojj troszeczkę farta chyba. Nie rozumiem, dlaczego sklep Real nie ma farta tylko FC Bayern Munchen??? Coś tu nie zgadza się.

08.05.2024 21:14

Ojojoj chyba Gnabry'emu zabrakło mentalu i wyczucia z powodu opuszczenia większości sezonu. Real już by prowadzil

08.05.2024 21:08

Jazda z nimi!!!

08.05.2024 20:54

Jak byśmy byli lepsi, to byśmy to po prostu wygrali a nie jak we wszystkich meczach z Realem w ciągu ostatniej dekady

08.05.2024 18:25

Chciałbym, ale nie sądzę by Tuchel się na to zdecydował, przy takiej jakości i co ważniejsze, doświadczeniu Realu. No ale to może być ten element zaskoczenia a z drugiej strony ktoś kto nie dowiezie podstawowych rzeczy, bo zeżre go presja z racji wieku i braku doswiadczenia na takim szczeblu.

Więc mimo wszystko myślę, że Tuchel, jednak pucharowy wyjadacz postawi na tzw. optymalny wariant bez ryzyka a potem ewentualnie będzie kombinował.

08.05.2024 18:22

Może choć ten Pavlović coś zrobi niespodziewanego, bo takim biciem głową w mur jak w Monachium to my za wiele nie zdziałamy.

08.05.2024 18:19

1

@tapczan Lepsi lepsi lepsi jak wszyscy w meczach z Realem, którzy w 90 proc. odpadają. To wbrew logice i prawom statystyki bo farta można mieć raz, ale nie cały czas, jak się wchodzi co najmniej 5 czy 6 razy do finału w ciągu dekady i większość tych meczów jak nie wszystkie wygrywa.

"Jesteśmy bardzo pewni siebie" - rzekł był narciarz, który przez swój urlop załatwił drużynę na rok.

Tak pewni siebie że zaliczyliscie wtopy z jakimiś Heidenheim czy 3. ligą w Pokalu. Moim zdaniem niestety gdzieś to morale po tylu przegranych meczach może dziś wyjść w decydującym momencie nawet po świetnie zagranym meczu i oczywiście nie będzie to żaden fart Realu, jak tu większość mędrców napisze xdd

Naprawdę bardzo chciałbym się mylić i żebyśmy znaleźli się w finale Champions League, w co mimo wszystko wierzę. Ale lata patrzenia na piłkę nauczyło mnie, że choć to piękny, nieprzewidywalny sport, to jednak brutalna statystyka też może mieć znaczenie.

Zwróćcie uwagę że jak już Real atakował w Monachium, to był zwykle bardzo groźny i można się było bać. Natomiast jak my atakowaliśmy, to często było to przewidywalne bicie głową w mur, bo jednak brakowało jakości, pomysłu, elementu zaskoczenia.

Ale ... Mia San Mia!!! Jedźmy z nimi!

08.05.2024 18:13

Po prostu wezmą go za darmo lub poczekają, aż Bayern wypchnie za pół darmo latem, by cokolwiek zarobić, bo Real nic nie musi. Widzą, że nie jest zbawcą, może być dobry, ale też nie jest to nie wiadomo co. Natomiast pozoruje grę w Bayernie, więc będzie w ten sposób wymuszał transfer latem. Wielkiej osobowości w tym nie ma, niestety.

06.05.2024 21:30

Wrażenie jakbyśmy to już ileś razy widzieli w ciągu ostatniej dekady, tylko teraz nie dość że we wtórnej to jeszcze gorszej wersji.

Już bym wolał, żeby drugi sezon grali w tych. Przynajmniej jakieś są.

06.05.2024 15:10

Obecność de Ligta zmniejsza ryzyko kompromitacji. A czy coś więcej? Zobaczymy.

05.05.2024 12:34

1

Kurs na Real: 1.90 – Superbet,
Kurs na remis: 4.00 – TOTALbet,
Kurs na Bayern: 3.95 – LVBET.

Tyle w temacie ;) Takie mamy szanse, patrząc z boku.

05.05.2024 11:54

Akurat to jeszcze nie tragedia, grajek większość kariery spędził w BVB. Tak, będziemy walczyć, jak u nas. Ale oni o te pół kroku wygrają, będą mieli farta, sędziego po swojej stronie? Nazywajcie, jak chcecie.

W tym sezonie są dużo poważniejszą drużyną. I równiej grającą. To miało znaczenie w Monachium, widać było tę pewność siebie. To będzie miało duże znaczenie w rewanżu. Tak to widzę.

05.05.2024 11:50

Świetny pomysł ;))) Widać jak lubi ludzi, jaki jest społeczny, jaki team spirit panuje w szatni Bayernu.
I nie mówić, że jesteśmy w półfinale... Kogo my po drodze pokonaliśmy? Lazio i Arsenal? Real musiał mieć napinkę we wszystkich rozgrywkach, a i tak zremisował u nas. A my? Napinka na jeden mecz z Realem, po drodze kompromitacje na wsi w Heidenheim i nawet mimo tej napinki tylko zremisowaliśmy... Litości, to jest żałosne.

05.05.2024 11:43

1

Już to widze, jak pojedziemy, będziemy walczyć ah ah ah, może nawet na napiętej żyłce do dogrywki dojedziemy, a potem... hmmm... no spuchniemy. Albo w karnych prze...my I znowu będzie ah jak sędzia wydupczył Bayern, ahh jaki sklep ma fart, ah jak sklep nic nie grał, jak zawsze na farcie do finału LM wjechał.. A to będzie tylko gunwiany mental jaki mamy. I zero profesjonalizmu. Bo ile śmieciowych meczów można zagrać w jednym sezonie z jakims Heidenheim czy 3. ligą w Pokalu? I taki Sanek se łazi z głową w chmurach, bo ma wywalone.

05.05.2024 11:36

1

Znakomity występ, kolejny z zespołem który ma - nie wiem - 5 czy 10 razy mniej kasy xdd
Ile w jednym tylko sezonie można zagrać takich śmieciowych meczów? Jest w ogóle jakaś granica? Ile kompromitacji zaliczyć z jakimiś Heidenheim czy 3. ligą w Pokalu? . Panienki wyskakiwać z całorocznych kontraktów ;) Macie coś w spodniach - oddawajcie kasę, będzie na dobry transfer. A jak nie macie, to jedźcie na Paris Fashion Week, jak Serginia Gnabrowska

05.05.2024 11:28

@tapczan bardzo merytorycznie (tapczanowo) xd

05.05.2024 08:53

Śmieciowy mecz, o czym my w ogóle mówimy w kontekście Ligi Mistrzów?
Potem znowu będzie jak we wtorek, że niby super och och och, ale no sędzia pomógł sklepowi no ojej przecież tak nie można robić, bo FC Baya Mynsien przegrywa z Realem dwumecz po raz piąty z rzędu.
O czym mowa w ogóle? Jak można grać tyle śmieciowych meczów w sezonie ligi liliputów jak ten ze Stutgartem? Jak można mieć choć przeciętny mental po czymś takim na Bernabeu?
Potem znowu zabraknie szczegółu jakiegoś i och och och jak tak sędzia może okradać Bayern ?

Rozumiem, że dziś chodziło o to, żeby zyskać piorunujący mental przed meczem z Realem xdddd. Jestem ciekaw, jak będą wykonywać karne tam. Powinni zwracać kontrakty po czymś takim w całym sezonie ligi i pokalu.

04.05.2024 22:53

Jak jesteście lepsi, to po prostu pokażcie to na boisku i wygrajcie, a nie na konferencji xd

01.05.2024 08:28

Bo odchodzi i ma wywalone? Bo nigdy nie umiał w szatnię? Bo jest aspołeczny?

01.05.2024 08:11

@hoven ale co z tego że był gwałcony przez City jak jest w półfinale z dużą szansą na awans do finału??? Jak Bayern był gwałcony przez City, to dostał 3:0. To nas różni z Realem.

01.05.2024 00:42

@Barthyren będę. Będę wierzył

01.05.2024 00:38

@Alistair czemu cofam się do 2012? to bardzo proste. Bo wtedy ostatni raz z nimi wygraliśmy...

01.05.2024 00:37

1

nie no tapczan... ile my razy walczyliśmy z Realem od 2012 i ile razy przeszliśmy... ile z nimi pojedynczych meczów wygraliśmy? Potrafisz policzyć? Ja tak. Trochę smutna statystyka.

Generalnie można mieć pecha, jasne ale jak masz jednak dużo mniej kasy, to to gdzies wychodzi. To tak jakby powiedzieć, taak. BVB potrafi grac z Bayernem. no ale ile razy odebrała mu tytuł przez ostatnie 10 lat, no ile?

01.05.2024 00:27

Tak, trzeba być kibicem, wierzyć, no ale ... ile oni grali finałów przez ostatnie 10 lat, a ile my, Jeden koronaparty, więc pewnie przypadkowośc jednak dużo większa.

Ile oni razy zaprawieni są w bojach z jakimś City grając na styku w półfinałach itd. Jednak dużo mniej mamy takich spotkań, jednak mniej klasowych graczy, do tego beznadziejny sezon, mnóstwo porażek, oni mają sezon bardzo równy. Dowodem dzisiejszy mecz. Grali słabo, na terenie nieźle dysponowanego rywala, jednak wywieźli remis.

No może i remis tam jest możliwy, ale w nic więcej nie chce się wierzyć. z Leverkusen było 0:3, z Heidenheim też wzięliśmy ostatnio w tyłek, z Lazio porazka, z Arsenalem remis po walce. To co może być na takim Bernabeu, gdzie wygraliśmy ostatnio chyba w sezonie 00/01...

01.05.2024 00:23

@hoven oglądałem, to były nasze wyżyny, a Realu - raczej przeciętny mecz IMHO. Mimo to nie wygraliśmy Ciężko się wierzy w cuda, jak przegrywasz na przestrzeni miesiąca chyba z leverkusen 0:3, z BVB 0:2, z jakims kierwa Heidenheim czy odpadasz z Pokalu wcześniej z III ligą. Gdzieś to morale może wyjśc, bo piłkarsko to my potęgą nie jesteśmy jak w 2012. Tak, jestesmy gigantem LM, możemy zagrać super, ale zobacz, że Real nawet jak gra słabo to potrafi wywieźć remis z tak ciężkiego terenu jak Monachium. i z wielu innych meczów.

01.05.2024 00:13

Z Lazio było 3:0
Z Arsenalem już tylko 1:0, ahh, po jakim świetnym meczu
Z Realem już tylko 2:2, po jakim feeeeenonomenalnym meczu.
To na logikę, ile może być u nich? Kiedy ostatnio wygraliśmy na Bernabeu? W tym wieku czy poprzednim?
Tak, wiem, cuda się zdarzają. Ale dla mnie jedyny możliwy cud, to dojechanie do karnych i dalej loteria.
Na logikę, będzie remis co najwyżej, albo oni jednym golem po walce naszej. bramkowa wygrana.

01.05.2024 00:02

@tapczan
że tak zrymuję.

Tapczanie odpowiedz na jedno proste pytanie. Ile meczów przegrał Real w całym sezonie we wszystkich rozgrywkach? 1? Dobrze liczę?
A ile przegrał Bayern? trochę sporo nie. Z trzecią liga przegrał Pokal. z Leverkuzenem wziął z pupkę 3:0, no a poza tym ile meczów jeszcze przegrał?

Nie skreślam, ale realnie patrząc, to co najwyżej znów remis i jakies karne-loteria, co najwyżej, z rozsądek mówi, że mozemy przegrać 1:2, 2:3, grając ahhh boże, fenomenalne spotkanie jak dziś.

30.04.2024 23:49

Też tak myślę, różne są scenariusze, ale co najwyżej remis taki po walce. No ale z Tomkami, Kimami, Goretzkami no litości... przewagę piłkarską, kulturę gry jednak będzie widać. Real zagra pewnie trochę lepiej ju siebie.

30.04.2024 23:34

@FCBx2 sklepał ich u siebie 2:2? WOW

30.04.2024 23:31

@BreitnerPaul chłopaki pokazały pazur z Leverkuzenem tańszym trzykrotnie że oddały im tytuł o 16 pkt xdddd

30.04.2024 23:25

Zawsze jest szansa w rewanżu no ale litości, oni grając słaby mecz jak na siebie wyszarpali remis, tak jak w City, my grając mecz sezonu, mogąc mieć od dawna wywalone na śmieszną BL, nawet nie potrafiliśmy wygrać u siebie. No może jakiś remis... ale potem karne i loteria. Za nimi stoi pewność siebie w LM a za nami oddane walkowerem rozgrywki we własnej lidze liliputów i jeszcze odpadnięcie z Pokalu z 3. ligą xddddd

No i kto będzie mieć wyższe morale?

30.04.2024 23:23

Jak ktoś gra tak beznadziejny sezon, że tytuł oddaje 3 razy mniejszemu klubowi przy 16 punktach straty, czyli może miećc na własną - śmieszną z punktu widzenia wielkości klubu - ligę totalnie wywalone i nawet przegrywając Pokal z jakąś III czy IV ligą, nie jest w stanie zmobilizować się na ten jeden mecz, żeby choć u siebie wygrać, to o czym tu mówić i w co wierzyć w ogóle?

30.04.2024 23:17

@szczepanole taaaak wygraliśmy w 2017 ale 2:4 buahahahaha

30.04.2024 23:11

@hoven a co miał Real w rewanżu z City???? Nic, dosłownie nic, a jednak doczłapał do karnych i wygrał. I tak to wygląda. Jedyne na co możemy liczyć to na doczłapanie do karnych tam i fart.

30.04.2024 23:09

Zawsze gdzieś drewniactwo wyjdzie i to że wydajemy na zawodników jednak dużo mniej. Pewnie, pieniądze nie grają, ale jednak pomagają i dopóki będą w pierwszym składzie musiały wychodzić Kimy czy Tomki, tak to będzie wyglądać.

Realnie, jeśli na coś można liczyć, to na jakies karne, na to wskazuje dwumecz Realu z MC. Bo kiedy ostatnio Bayern wygrał z Realem jakikolwiek mecz? w 2012? :)))) A kiedy wygrał na Bernabeu? W tym wieku czy poprzednim hehehe

Więc tylko znowu jakieś takie cios za cios i karne i tam wszystko się może zdarzyć.

30.04.2024 23:07

No Real raczej nie przegrywa meczów w LM... i jeśli się nie potrafi wygrać będąc "lepszym" to o czym tu mówić. Pewnie, bramki na wyjeździe się nie liczą. No ale jeśli przegrywa się tytuł z jakimś Leverkuzenem o 16 punktów, czy na własnym stadionie dostaje 0:2 z BVB, to nawet jak się gra jak na siebie wybitny mecz z Realem to się tylko remisuje.

30.04.2024 23:00

Lepsi, lepsi, lepsi, byliśmy lepsi buahahahhaha
Jesteśmy lepsi ale od ponad dekady nie potrafimy wygrać z Realem pojedynczego meczu.
Dopóki w składzie będą musiały grać Kimy i Tomasy, a u nich będą wchodziły Modricie a skład będzie dwa razy droższy, to takie będą wyniki.

30.04.2024 22:57

Brawo kiełbasyyyyy!!! nie dały się zgrillować. Wprawdzie nie wygraliśmy chyba w 5 dwumeczach z Realem nawet pojedynczego meczu przez ponad 10 lat, no ale remis jest historycznym grillem! Wielki dzień Uliego i oszczędnościowej polityki klubu.

30.04.2024 22:54

No ale w sumie czego się spodziewać po zespole, który jest o 12 punktów za jakimś Leverkuzenem z Liga Europa xdddd, a był 16.
Albo przegrał z BVB na własnym podwórku 0:2.

Jedyna akcja, którą stworzyliśmy to była średnio dobra setka Sane, jak Real jeszcze się nie skoncentrował i nie wyszedł na dobre z szatni.

A potem pyk pyk pyk, raz raz raz, jedna konterka no i spaliły się kiełbasy w Munchenie xd

PS jak zdołamy z nimi za przeproszeniem zremisować na własnym grillu kiełbasianym, to będzie wielki sukces.

30.04.2024 22:03

Czyli jak zawsze z Realem? "prowadzimy grę" no ale pyk pyk pyk... raz raz raz jedna konterka i cześć, spalone kiełbasy w Munchenie.

i ... cóż za sensacja.

Nie ma naaaas, nieeee maaaa naaaaaas
nie ma naaaas, nie maaaa naaaaaas


30.04.2024 21:57

Szkoda ale żeby jego powrót miał sens, trzeba najpierw posprzątać stajnię Augiasza

20.04.2024 10:49

A co nam zostało. Tylko mityczny sen o Lidze Mistrzów. Więc niech odpoczywają.

20.04.2024 10:48

1

Po pierwsze tyle wyda jeśli sprzeda Alfonsa. A Real na pewno nie będzie przepłacał, wiedząc że Alfons ma już dosyć Monachium. I robi wszystko by pokazać, jak bardzo nie chce tu grać.

Po drugie może odejść Kimmich i jeszcze Gnabry pewnie. Pytanie otwarte jest takie czy Musiał też nie że chce zrobić Hala Madryt.

Ale realnie 200 Bayern wyda jeśli sprzeda Alfonsa i co najmniej Gnabry'ego pewnie. Skoro do tej pory nie przedłużyli Kimmich i Musiala to też jest pytanie o ich przyszłość tutaj. Na lojalność Sane też bym nie liczył. Dodajmy Goretzkę o którego sprzedaży mówi się coraz częściej. Generalnie jest problem przeplaconych kontraktów i braku ambicji widoczny gołym okiem. Wiadomo oczywiście, że wszyscy razem nie odejdą. Ale taka kwota to tylko przy sprzedażach.

Tu nie wystarczy zwolnić trenera, tu trzeba posprzątać stajnię Augiasza. To jest zupełnie inna kwestia.

20.04.2024 10:46

Ojojoj nie ma Alfonsa, chyba bendem płakał, bo on kocha Bayern miło$cią wielką

17.04.2024 20:08

Przy takim podejściu i atmosferze w klubie, tylko czekać jak odejdzie nie tylko Kimmich, ale przede wszystkim Musiala czy de Ligt. Co ich tu w ogóle ma trzymać, już nie mówiąc o jakims Sanku

07.04.2024 11:20

Nie no przegrać z Heiden-Heiden Wyszków to już trzeba nie mieć honoru ani niczego w spodniach, mając 13 punktów straty do jakiegoś Leverkuzena.

Życzę sobie na wyj... w TRYBIE NATYCHMIASTOWYM szczura i parodystow pizdeczkowych

06.04.2024 18:01