DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Globin23 Strona 11

Neuer - Kimmich Alaba Badstuber Lahm - Alonso - Coman Costa Robben - Lewy Muller.
Tak dzsiaj gramy Ale może 3-2-3-2 i inne warianty genialnego pepa

31.01.2016 16:36

Javi napisał na twiterze ze nie jest to powazny uraz :)

31.01.2016 16:22

Zarząd pewnie powie coś w stylu: "Było za mało czasu na wzmocnienia. Po kolejnej kontuzji nie chciliśmy podejmować pochopnych decyzji. Mimo kontuzji Javiego i Jeroma wierzymy w naszą kadrę. Nikt poza nimi nie ma długotrwałych urazów."

31.01.2016 16:18

Marca podaje 2-3 tyg przerwy.
Dziwne, nadają o tym hiszpanskie media a Bayern milczy cały czas.

31.01.2016 15:30

ipiotrw
Ja mówię o kontuzjach. Może zamiast wyżywać się na lekarzu i doprowadzając do jego zwolnienia, należałoby wymienić człowieka od przygotowania fizycznego? Ale wiązałoby się to z przyznaniem Pepa do 'winy", do tego, że jednak jako geniusz coś zrobił źle. Zarząd po odejściu Hoenessa też zrobił się troche jak takie "miękkie kluchy". Pozwolili odejść zasłużonemu lekarzowi, a ludzi Pepa od przygotowania fizycznego zostawili. W czerwcu pep odchodzi, lekarz wraca. Nie jest to dziwne?

31.01.2016 15:26

ipiotrw
Tak, to Guardiola odpowiada za kontuzje. Przed jego przyjsciem bylismy jedna z lepszych drużyn w Europie, jesli chodzi o brak kontuzji. Mieliśmy najlepszy sztab medyczny itp.
Przyszedł Pep, wymienił ludzi od przygotowania fizycznego (ściągnał Bonaventure czy jak mu tam), potem wpłynał na zmianę sztabu medycznego i efekt mamy teraz. 15 kontuzji mięśniowych w ciągu sezonu to nie przypadek. Benatia przed przyjściem do nas był jak ściana. U nas mięśnie wysiadają mu co chwile, Franck ok kostak, ale kontuzja mięśniowa to wina Pepa. Lekarze odradzali mu gre. Robben, Costa, nawet Lahm, Boa, Bernat wszyscy problemy z mięsniami. Dziwne że za starego sztabu Juppa Franck potrafił zagrać cały sezon, Robben z mniejszymi przerwami ale też. Nasz doktor nie zgadzał się z Pepem i wolał odejść. Pep miał być od trenowania a nie od wszystkiego.
Więc nie pisz, że nie dziwisz się Pepowi że odchodzi, bo to wina zarządu. Zarząd mamy dobry, doprowadzili Bayern na szczyt ale w pewnym momencie ślepo zawierzyli pepowi i uwierzyli w jego geniusz. A jesli narazie nic się nie zmieni to odejdzie od nas jako zadufany w sobie "geniusz", który nie liczy sie z opinią innych i chce robić wszystko po swojemu. Wtyka sie w prace lekarzy, decyduje za nich, wystawia graczy, choc nie powinni grać.

31.01.2016 15:11

ipiotrw
Nie dziwisz się Guardioli ze odchodzi? Chłop nie ma wyjścia. tak rozpieprzył zespół, zajechał piłkarzy że głowa boli. On sam widzi, że z tego nic nie będzie. Taka prawda. Z drużyny zawodników, którzy byli nie do zajechania i nie do pokonania zrobił zgraje szklanek. Naściągał Bonaventurów, "powywalał" zasłużonych lekarzy i sami widzimy co teraz się dzieje.
Do zarządu można mieć pretensje jedynie o to, że Pepa nie wywalił po drugim sezonie i kolejnym blamażu LM. Teraz to taki małżeństwo z rozsądku, zeby dograc sezon do konca i jakos to bedzie. Zarząd po prostu ślepo zapatrzony był w Guardiole i jego geniusz. A sami widzimy że geniuszem to on nie jest. Trener jak wielu, z wielkim ego, ciągle myślącym ze jest najmadrzejszy i wszystko robi najlepiej.

31.01.2016 14:28

Neuer-Kimmich Badstuber Alaba-Thiago Alonso Martinez Lahm- Costa Lewy Muller. Albo Javi ława i wskakuje Robben/Coman i bardziej ofensywnie. Wiemy że Guardiola kombinuje jak popieprzony i nikt się w tym połapać nie może ;/

30.01.2016 15:35

Marienplatz
niestety rok temu. Od tego czasu ciągłe mniejsze i większe kontuzje i niemoc złapania rytmu meczowego. Smutna prawda...

30.01.2016 15:31

Rufus87
A moim zdaniem Pep dobrze kombinuje. Straciliśmy Boatenga. Zawodnika kompletnego. Szybki, silny, zwinny itp.
Granie na środku Badstuberem i Martinezem, albo Martinez-Benatia może wyglądać nieciekawie. Cała trójka jest wolna i mało zwrotna, oczywiście posiadają inne atuty. Ale jeśli o kontry to może być nieciekawie. Więc postawienie obok Badstubera na Kimmicha i Alabe może sie udać. Obaj są szybcy, zwrotni, wybiegani, do tego dobrzy w destrukcji. Cała trójka powinna się dobrze uzupełniać. Ale jak to będzie zobaczymy.

30.01.2016 14:40

Moim zdaniem Vidal spełnia oczekiwania. Gra sporo (nie łapie kontuzji, co w naszym przypadku jest najważniejsze), walczy zawsze na 101%, nie popełnia błędów i do tego statystyki ma niezłe (3 bramki, 6 asyst). Jedyne co mu można zarzucić to brak przysłowiowego błysku. Ale moim zdaniem wynika to z tego, że nie połapuje się w taktyce Pepa. Raz gra na "10" za Lewym u Mullerem, raz gra na "6" zamiast Alonso, raz na "8". Do tego jeszcze kilka razy zagrałjako wahadłowy? w tych dziwnych ustawieniach Pepa. To jak zawodnik, któy przychodzi do nowego klubu ma wskoczyć na najwyższy poziom, skoro ciągle rzucany jest z pozycji na pozycję? Dałby go Guardiola na jedną to i Vidal grałby jeszcze lepiej.

28.01.2016 17:29

Robben narazie bez formy. A Costa i Coman czy Muller i Lewy też potrzebują odpoczynku. Mario się przyda.
Przed kontuzją był w dobrej formie. Mial chyba najlepszy czas w Bayernie, zaczął się liczyć, ładnie grał. Do tego dobre mecze w reprezentacji. Kontuzja niestety przyszła w fatalnym momencie, gdy Mario zaczął się rozgrywać. Pożyjemy zobaczymy...

27.01.2016 20:27

Daroo22
Rozwój Martineza zahamowały kontuzje a nie Guardiola. W pierwszym sezonie Pepa - Javi już na starcie kontuzjowany, potem mniejsze lub większe urazy. Drugi sezon - cały z głowy. Trzeci - początek sezonu Martinez znowu nie gotowy. Więc odpowiedz sobie sam. A taka ciekawostka. Wiecie chyba, że Javi przychodził do nas jako stoper mogący grać na "6"?! To Jupp przestawił Go na "6". A z drugiej strony. Martinez zaliczył wtedy świetny sezon. Ale mozę to był jego życiowy sezon? Za Juppa wszyscy zawodnicy skoczyli nie wyższy level. Dante, Buyten Basti Martinez Mandzukic, Ribery.... Zagrali wtedy sezon życia. Taka prawda.
A co do Lahma. Ma już 32 lata i powoli będzie schodził ze sceny. Już nie ta motoryka, orzygotowanie fizyczne, nie to zdrowie. Nadał jest bardzo dobrym obrońcą, ale już nie wskoczy na poziom z czasów Juppa czy van Gaala.

26.01.2016 19:01

Błedy z HSV? Mówisz o tym, że raz dał się ograć Rudnevsovi? Bo chyba nie uważasz, że stracona bramka to wina Badstubera?
W meczu z HSV widziałem gościa, który miał prawie 80% zwycięskich pojedynków (11/14) i blisko 92 % celnych podań. Dodatkowo napiszę, że Boateng w żadnym meczu Bundesligi w tym sezonie nie wygrał 11 pojedynków. Więc chyba w tym meczu Badstuber nie wypadł aż tak źle jak Ty to piszesz.

25.01.2016 18:12

Nie wiem dlaczego wszystkim nagle zaczął przeszkadzać styl gry i poruszania Badstubera. Holger już od początku przygody z Bayernem tzn. długo przed kontuzjami grał po prostu "pokracznie". Taki Muller obrony. Zawsze był wolny, mało zwrotny, jego poruszanie wyglądała/wygląda dziwnie. Ale Badstuber ma inne zalety. Jest silny, twardy, bezpardonowy, dobrze gra głową i ma naprawdę dobre podanie. I moim zdaniem w chwili obecnej brakuje mu gry, może pewności siebie po przebytych urazach. Ale jeśli będzie grał i będzie omijać go kontuzje to moim zdaniem wróci do formy sprzed pierwszej kontuzji. Szybki i zwrotny jak Boateng nigdy nie był, nie jest i nie będzie, ale może znowu stać się bardzo solidnym stoperem. Stawiał na Niego van Gall, stawiał Heynckess, stawiał Loew i wygląda na to, że będzie na Niego stawiał Guardiola. Chyba Ci wielcy trenerzy widzą w nim to coś i jakoś nie przeszkadzała im jego "ślamazarność".

25.01.2016 17:44

Skoro swego czasy doszliśmy do finału grająć Buytenem i Demichelisem czy Badstuberem i Boatengiem, a wygralismy grajac Dante i niepewnym wówczas Boatengiem to nie widze powodów by nei wygrać jej z Martinezem Benatia Badstuberem czy Alabą na ŚO. Nie dramatyzujmy. Bayern to nie tylko Baoteng. Oczywiscie bez Niego tracimy wiele, ale nie popadajmy w skrajność i teksty typu "LM możemy odpuścić".

25.01.2016 14:30

1. Po pierwsze. Winę za kontuzje w zespole ponosi Guardiola i jego sztab dobrany przed sezonem. To on ściągnął Bonaventure na człowieka od przygotowania fizycznego. Efekty tego ruchu (moim zdaniem) obserwujemy podczas jego kadencji. Ciągłe kontuzje, krótsze czy dłuższe, nie ma meczu, żeby 5-6 graczy się nie leczyło. To nie lekarze są winni. Oni są od leczenia, a za ciągłe, nawracające urazy odpowiada Pep i jego sztab.
2. Po drugie. Dłuższa przerwa Boatenga. Zarząd chyba sam się boi jak to może wyglądać i nie podaje konkretnej diagnozy. Tylko "dłuższa pauza." Kilka tygodni przerwy i możemy odpaść z LM.
3. na zmianę co do kontuzji nie możemy liczyć. Zarząd nie zwolni ludzi Pepa, prędzej Pep zwolni ludzi zarządu, jak to było w przypadku Mullera-Wolfharta.

23.01.2016 18:59

Lukasfan
Przeczytałeś cały artykuł czy tylko tytuł?!
Alonso w Realu spędził najważniejsze lata kariery. I co ma powiedzieć? "Real to dla mnie przeszłość?". Jego wypowiedź jest jak najbardziej poprawna. Chwali i przypomina Real, ale także komplementuje Bayern. Alonso jest Hiszpanem i może mu brakować tamtejszego życia.

23.01.2016 18:46

mamy następującą sutuacje z kontuzjami:
Benatia, Ribery i Goetze - PODOBNO mają niedługo wrócić, coś na początku lutego
Boateng - niewiadomo, tydzień lub pół roku, jak to w Bayernie bywa
Rafinha - to samo, niby tydzień przerwy a może pauzować kilka miesięcy, znowu niesprecyzowana diagnoza
Bernat - Co się z nim dzieje? Stracił prawie całą rundę przez bliżej nieokreśloną kontuzje. Potem wrócił, przepracował okres przygotowawczy i znowu jakieś tajemnicze problemy mięśniowe.
Martinez - też co się z nim dzieje? TZ zacytował wypowiedź Pepa. "Bez Boatenga, benatii i z NIE DO KOŃCA ZDROWYM Martinezem mamy problem". Czyżby to kolano nie jest w pełni zaleczone?!

Mamy znowu szpital i tak będzie na pewno do samego odejścia Pepa. Mam nadzieję, ze wraz z przyjściem Carlo i powołaniem nowych ludzi od przygotowania fizycznego wszystko się zmieni. Bo moim zdaniem za kontuzje odpowiada Pep i jego ludzie od przygotowania fizycznego. Nie lekarze, nie piłkarze, tylko Guardiola i ludzie, których ściągnął ze sobą.

23.01.2016 11:16

JazGod
Na ogórków jak Ty to ująłeś jest Badstuber, Benatia i Martinez, więc Boateng może spokojnie odpoczywać. Do tego spokojnie na stoperze może grać Alaba i Rafinha. Więc nie jest tak źle.

23.01.2016 10:51

Marienplatz
Opieranie sie na Lahmie to droga do kompromitacji w LM? Dobre. Oczywiście Lahm ma już swoje lata i pewnie szczyt umiejętności za nim, ale na pewno nas nie skompromituje. To nadal jeden z lepszych bocznych obrońców na świecie i nadal trzyma równą, ponadprzeciętną formę. Obecnie trochę przygasł z przodu i już nie biega całą długością flanki ale na pewno nie będzie nas kompromitował. Troche się zagalopowałeś. Choć mimo wszystko Lahm ma już32 lata i przydałby się obecnie jakiś zmiennik dla Niego (lepszy niż Rafinha), który odciąży Lahma w trudach sezonu a za jakieś 2 lata Go godnie zastąpi.

22.01.2016 10:37

To się Adi ucieszy :)

21.01.2016 22:56

Nawet nie ma co tego komentować. Bayern pewnie szuka drugiego napastnika aby odciązyć ( a nie wymienić ) Roberta. To tak samo skoro jest Robben i Ribery to po co było kupować Coste i Comana? Według Kucharskiego kadra powinna chyba liczyć 12-13 graczy. Robert to maszyna, prawda, ale co zrobimy jak (odpukac) dostanie dłuższej kontuzji? Muller na "9" nie czuje sie idealnie. Goetze? To samo... Napastnik jest potrzebny ale czy na pewno Higuain? Za drogi i nawet za dobry na zmiennika.

15.01.2016 14:16

Czy aby na pewno tak na nią zasługiwał? Ma za sobądobry rok ale moim zdaniem wygrał tylko dlatego, że gra w Anglii a tam jego medialność jest o wiele większa niż graczy Bayernu. Gdzieś wyczytałem że wygrał 4 raz w ciągu ostatnich pięciu lat. Też na nie zasługiwał? Moim zdaniem wygrywał bo grał w Realu a później Arsenalu. Tak samo jak rok temu wygrał Kroos. Dlaczego? Bo grając w Realu jego popularność wzrasta.
Moim zdaniem Muller i Neuer powinni być przed Ozilem. Ozil ma asysty ale to Muller w samej rundzie jesiennej strzelił 21 bramek dla Bayernu i poprowadził reprezentacje Niemeic do awansu na Euro. To Muller był 6 a Neuer 7 w plebiscycie na Złotą Piłkę. A gdzie był Ozil? Co wygrał Ozil? Moim zdaniem 1. Muller a drugie miejsce i trzecie miejsce międzye Neuerem Ozilem i bądź co bądź Boatengiem. Hector? Śmiechu warte :)

15.01.2016 14:13

Alaba jest bardzo często kontuzjowany i całęgo sezonu na 99% nie pociągnie, więc Bernat jako zmiennik to bardzo dobra opcja. Może za słaby (jak narazie) na pierwszy skłąd Bayernu, ale jako zmiennik jest w sam raz.

11.01.2016 14:42

Adi
A kto pisze, że Rode jest słaby? Jest tylko albo aż solidny. Ale to moim zdaniem za mało na pierwszy skład takiego zespołu jak Bayern. Czasy się zmieniły i Bayern nie opiera już swojej kadry głównie na graczach solidnych. Jesli chcemy co roku walczyć o LM to składu nie opiera się na zawodnikach typu Rode czy Rafinha tylko na gwiazdach. Takie czasy, taka prawda. Przez całą dekadę po zdobyciu LM mieliśmy graczy niezłych, solidnych ale nie z najwyższego topu. A potem dziwoty że Bayern BL wygrywa a LM to góra półfinał. Owszem Rode jest Bayernowi potrzebny. Ale to solidny zmiennik, uzupełnienie składu.

09.01.2016 14:49

otwarty
Kimmich grał naprawdę sporo w tej rundzie. Nawet biorąc pod uwagę to, że tacy gracze jak Vidal, Alonso i Thiago ( a więc rywale do skłądu) nie byli wogóle (prawie) kontuzjowani.
A co do Rode. Pewnego poziomu już nie przeskoczy. Chłop ma blisko 26 lat a Ty zaliczasz go do "młodych chłopaków". Moim zdaniem jesli zostanie w Bayernie to zawsze będzie solidnym graczem, uzupełnieniem składu na poziom BL. Nic więcej.
Co do Kurta i Gaudino. Z chęcią widziałbym ich w jakimś słabszym klubie BL ale tylko i wyłącznie na zasadzie wypożyczenia. Ale to nie zawsze jest takie dobre. Hobjerg w przeciętnym Schalke gra mało - przeważnie ogony. Rok temu Green w Hamburgu, który walczył o utrzymanie nie łapał się wogóle do "18" meczowej. Należy zauważyć, że nie każde wypożycznie skończy się tak jak w przypadku Lahma, Kroosa czy Alaby. Nie zawsze to wychodzi.

09.01.2016 12:30

Do Kataru jadą wszyscy. Alaba, Benatia, Franck i Goetze równiez. Bedą mieć indywidualny trening i może jeszcze tam (Alaba i Goetze) wznowią treningi z drużyną. Benatia dopiero zaczął biegać na trawie, Ribery przechodzi jeszcze rehabilitacje.
Natomiast dzisiajeszy trening bez przeziebionego Robbena.

05.01.2016 18:56

zywieczdroj
Bernat niewypałem? Dobre żarty... Mając 22 lata zagrał dobry pierwszy sezon. Tak tak zawalił z Barcą. Nie on jeden. A tak wiele razy ratował nam dupe swoimi powrotami. Moim zdaniem za 10 mln zyskalismy bardzo dobrego i perspektywicznego obrońce. W tym sezonie nie gra, ale przez kontuzje nie przez formę. Rode i Benatia wzmocnili naszą kadre? Benatia wiecznie kontuzjowany, więcej się leczy i gada o Romie niż gra. Rode niby ok, niby waleczny, wybiegany ale u Pepa gra mało. Nawwet jak mieliśmy 13-14 zawodników w kadrze to on i tak grzał ławe. Więc takim wzmocnieniem na pewno nie jest, raczej uzupełnieniem.

05.01.2016 14:44

Co do transferów z Realu. Wziąłbym Carvajala. Zna Bundesligę i chyba u Beniteza jest za Danilo. U nas Lahm najlepsze lata ma za sobą i motorycznie szybko się starzeje a Rafinha już 30 na karku więc lepszy na pewno nie będzie. Carvajal młody, u Carletto był jednym z najlepszych bocznych na świecie. Z chęcią bym go widział. Sadze, że kwota do 30 mln załatwiłaby na pewno sprawę a mamy obrońce na lata.

Ramos. Stoper genialny. Z Boatengiem mogliby stworzyć jedną z najlepszych par stoperów w historii :) Ma 29 lat, a więc najlepszy wiek dla stopera. Spokojnie mógłby jeszcze 3-4 lata pograć na najlepszym poziomie. Kwota do 30-40 mln załatwiałaby sprawe.

Kroos. Nie lubię synów marnotrawnych. ODszedł za kasą i wątpię by kiedyś do nas wrócił. A co do jego braku agresywności. Nonsens. U Ancelottiego Kroos należał do zawodników, którzy mieli najwiekszą liczbę odbiorów w drużynie. No ale mamy Thiago, Vidala, jeszcze Alonso, talent Kimmich no i każdy na "6" chce Martineza, więc miejsca nie ma...

03.01.2016 10:27

jazGod
Ani Shaqiri ani Okazaki ani Firino to nie są żadne gwiazdy PL. Są to po prostu przeciętni zawodnicy tamtej ligi. A co do de Bruyne. Jest gwiazdą City, gwiazdą ligi. Był gwiazdą Wolsburga i najlepszym graczem BL. Moim zdaniem de Bruyne poradziłby sobie w każdej lidze świata i w każdym klubie byłby gwiazdą. To naprawdę świetny i kompletny gracz i żałuje że nie gra w Bayernie. W tym sezonie ma już 11 bramek i 14 asyst. Ile miałw poprzednim nie trzeba przypomnac.

28.12.2015 21:07

Ja zdania nie zmienie. W mojej opinii za kontuzje odpowiada Pep i jego sztab (ludzie ktorych naściągał ze sobą). W wiekszej czesci sa to kontuzje miesniowe. Niby drobne problemy a Robben Costa i inni pauzują juz miesiac. A jak miesnie sa osłabione, przeciazone to potem kolana kostki też szlak trafia. Wzmocnione mięsnie to podstawa na takim poziomie. A tu rok w rok sytuacja sie powtarza. A Pep wini lekarzy. Najpierw nasza legende, teraz jego następce. Juz to mnie denerwuje. Niech coś zmieni w swoim dzialaniu a nie szuka winnych. Slabe przygotowanie zespolu to tez odbije sie w koncowce sezonu. Podejrzewam ze jesli nie bedzie wielu kontuzji ( w co watpie) to wielu graczy bedzie bez formy i LM znowu nie bedzie. Choc chce sie pozytywnie pomylić ...

21.12.2015 18:55

Widzę ten obóz w Katarze to mnie krew zalewa. To znowu bardziej będą wakacje i promowanie klubu niż ostre zapieprzanie by przygotować się do nowego sezonu. A potem dziw, że przychodzi decydujący moment rundy, mecze półfinałowe LM a ludzie albo kontuzjowani albo kompletnie bez formy. Jesli to w tym roku znowu się powtórzy to będę przekonany, że to wina Guardioli i jego sztabu. Mecze z Realem - niby każdy był ale i Ribery, Goetze, Robben , Boateng itp kompletnie bez formy. W tamtym roku połowa składu kontuzjowana, reszta też grała na pół gwizdka. Moim zdaniem wygralibyśmy LM za Guardioli jakby finał był w pażdzierniku/listopadzie. Wtedy rok w rok mamy najlepszą formę.

21.12.2015 14:07

Juve mega groźny. Nie możemy zagrać jak z Gladbach czy pierwszy mecz z Arsenalem bo bedzie po nas. Jesli bedziemy w swojej 100% dyspozycji to awans jest nasz. A co do Arsenalu. Jak sie zawsze wychodzi z 2 miejsca to sie potem trafia na potentata i tyle. Trzeba bylo wygrac grupe

14.12.2015 13:16

No zawsze się ktoś znajdzie, żeby ponarzekać. Brak Rode ale gra za to Kimmich, więc jest ok. A co do Martineza w obronie. Nie byłbym tego w 100% pewny. Możemy zagrać trójką z tyłu Badstuber Boa Martinez. Podobnie było w meczu z Zagrzebiem, gdzie Martinez też grał z tyłu razem z Benatią i Rafą. Lahm grał głównie w pomocy. Może być tak jak napisaliście albo: Neuer- Badstuber Boa Martinez-Rafa Kimmich Vidal Lahm - Coman Lewy i Muller

12.12.2015 14:58

A moim zdaniem powinni polecieć ludzie od przygotowania fizycznego. Pozbyto się naszego doktora ale moim zdaniem problem leży gdzie indziej. Benatia, Robben, Ribery, Costa i inni ciągle jakieś "niewyjaśnione problemy mięśniowe". Nosz kurde ile można. Rozumiem można nie mieć pełnej kadry, ale nie, że my w końcowych momentach każdej z rund nie mamy po 6-8 graczy. Rok temu też wszyscy posypali się w końcówce rundy wiosennej i przyszło grać z Barcą prawie że rezerwami. Teraz też koniec rundy i każdy się sypie. Moim zdaniem odpowiedzialni są od tego ludzie od przygotowania fizycznego. Pewnie zawodnicy nie w 100% pracują w okresie przygotowawczym i tak na koniec rundy się dzieje. A do tego dochodzą w fazie przygotowań podróże do Dubaju, Chin czy Ameryki i efekt wychodzi teraz.

11.12.2015 16:27

!!!!!!!!!!!!!!!!
Benatia i Ribery nie zagrają do końca roku. Kontuzje w meczu z Zagrzebiem.
Moim zdaniem sztab od przygotowania fizycznego powinien polecieć i to od razu. To nie jest przypadek, ze ciągle w sezonie mamy 5,6,7 graczy kontuzjowanych

11.12.2015 11:55

zywieczdroj

A co w tym fajnego ze legendarny klub się pogrąża? Moim zdaniem nic. Tam po prostu są dwie główne przyczyny takiej sytuacji.
1. Odejście Fergussona. Człowiek legenda.
2. Zmiana pokoleniowa w drużynie. Fergusson miał do dyspozycji wielu znakomitych graczy tj. Vidic, Ferdinand, Evra, Scholes, Giggs, van Persie, Naniego w gazie czy to Ronaldo. Niestety większość z nich to już dziadki i musieli odejść. Zastąpiono ich Smallingami Blindami Shawami i innymi przeciętniakami i taki mamy obraz. Przyjście Schewiniego też nie pomogło, bo on najlepsze lata ma za sobą. Gdyby do nich przyszedł 2-3 lata temu to co innego...

10.12.2015 12:57

Nie widzę sensu dyskusji. Moim zdaniem Boateng to nasz najlepszy stoper od wielu wielu lat.

06.12.2015 19:41

daro022
z szybciem grajacymi to z kim? znowu Messi?
przyklad

06.12.2015 18:02

No ok pele każdy ma swoje zdanie.
Moim zdaniem Boa Ramos Pique i Godin to najlepsi obrońcy na świecie. Na pewno nie wybrałbym do czołówki ani Otamendiego ani Kompanego. Są to dobrzy stoperzy ale nie szczyt. A jak widzę w rankingu, że przed Boatengiem jest np. Varane albo Mascherano to już na pewno lekka przesada.

06.12.2015 17:54

pele
Powiedz, że żartujesz z tym Anderssonem Kuffurem czy helmerem. Owszem Lothar to legenda i wielki gracz ale wczesniej wspomniana trójka na pewno nie była lepsza od Boatenga.
Boateng to obecnie top 3 stoperów na świecie. Ma wszystko. Odbiór podania strzał siłe zwinność. A ty patrzysz na niego przez pryzmat tego, że messi wkręcił go w ziemię w półfinale. A ja ten przykład przypomnę finał Mundialu. Boateng był tam zawodnikiem meczu. Dziwne, że Messi go tam nie wkręcał. Podaj mi stoperów na świecie, którzy są lepsi od Boatenga. Prosze czekam. no i podaj przykłąd obrońcy, któy nie popełnia błędów. Bo Boateng przecież "wczoraj zawalił z Barcą też".

06.12.2015 13:39

Jutro bez Robbena Costy i Alaby.
Problem z Alabą. Kontuzja kostki okazała się poważniejsza i w tym roku już nie wystąpi. Pep ma nadzieję na powrót na początku roku. Biorąc pod uwagę problemy Riberego z kostką już się boję co może nastąpić...
Costa ma jakieś uporczywe problemy z udem. Ale może wystąpi w ostatnim meczu tego roku.
Najszybciej powrotu jest Robben ale też nie jest gotowy.
Thiago i Bernat w przyszłym tygodniu mają trenować z zespołem. Jak wiecie Ribery juz trenuje.

04.12.2015 12:27

Kiedyś byłbym przekonany, że jak wróci to od razu do pierwszej "11". Ale teraz? Ma już blisko 33 lata, jest po 9-miesięcznej kontuzji (najdłuższej w swojej karierze) i Costa i Coman i Robben są w dobrej lub bardzo dobrej formie. Ale dajmy mu czas. Nawet taki joker w postaci Francka jest bezcenny i na pewno w trakcie sezonu się przyda nie raz.

03.12.2015 09:16

A moim zdaniem ,jęsli ma grać tak jak w tym sezonie to może zostac. Chcecie czy nie ale w tym sezonie (przy odpowiednim eksploatowaniu Alonso) gra bardzo dobrze. Widzimy, że Pep oszczędza Alonso dając sporo grać Kimmichowi czy grając samym Vidalem w środku. Każdy patrzy na Alonso przez pryzmat jego katastrofalnej gry w rundzie rewanżowej 2014/2015. Ale nikt nie doceni jego bardzo dobrej gry z tego sezonu. Moim zdaniem wypełnia zadania w 100%. I jeśli wytrzyma trudy sezonu (nie spompuje się w marcu,kwietniu) to Xabi ma szansę na nowy kontrakt. Może nie będzie kluczowym graczem ale np. taki Kimmich miałby zmiennika i chyba najlepszą osobę do podpatrywania i nauki :)

01.12.2015 17:30

Shaqattack
pomyśl logicznie :) Na naszym stadionie, co nie znaczy "na Alianz Arena". 10 lat to 170 meczy u siebie. Czyli powinniśmy trafiać po 10 bramek średnio na mecz. 2300 bramek to przez całą historię Bundesligi. Stary stadion i nowy. Ogarnij :)

29.11.2015 11:56

Slay
Za Bastiana przyszedł Vidal. Pamiętaj o tym :)
Alonso przyszedł bo mieliśmy kontuzje ponad rok temu. Urazy Bastiego Martineza Thiago. Nie miał kto grać w środku pola

29.11.2015 09:32

Skoro wypada 8 graczy to ławka tak czy siak musi wyglądać tak słabo ... Robben Costa Goetze Ribery Thiago Kimmich Bernat no i Alaba. Każdy z nich mógłby zagrać dzisiaj w pierwszym składzie :)

28.11.2015 14:58

Jeśli ominą go kontuzje to najlepsze lata gry ma jeszcze przed sobą. Patrząc na jego pozycje (stoper, "6") to dopiero wchodzi w szczyt swoich możliwości. Jak najbardziej przedłużyć do 2020. Wtedy będzie miał 32 lata i zobaczy się co dalej.

PS Widać, że zależy mu na grze. Pamiętam, że przy transferze opuścił swoje wynagrodzenie o bodaj 2 mln na rok, aby tylko Bayern mógł Go kupić. Bayern dawał 30 a klauzula 40. Więc od początku widać, że Martinezowi zależy na grze w Bayernie. Nie w głowie mu Realy czy Barcelony :)

25.11.2015 16:01

Shaqattack
A czemu niby Boa ma odbudowywać formę? On przez cały sezon gra na równym, bardzo wysokim poziomie. Jest w formie. A Benatia? Nikt mu za nic miejsca w składzie nie da. Moim zdaniem Martinez po długiej kontuzji wygląda o wiele lepiej i pewniej niż Marokańczyk. Do tego jest Badstuber, który może też chce odbudować formę. Moim zdaniem pewniakiem jest Boa. A Javi, Badstuber i Benatia walczą. I narazie to Hiszpan powinien być drugim wyborem Pepa a Benatia i Badstuber do rotacji. A druga sprawa. W tym roku oprócz kolejnej rundy Pucharu Niemeic nie mamy jużkluczowych spotkań. LM na luzie, Bundesliga też. Kluczowe mecze dopiero na wiosnę a do tego daleka droga i wiele się możę zmienić.

23.11.2015 20:31

Barca gra dobrze, ponieważ ma w przodzie magiczne trio Messi Neymar i Suarez. ( no w ostatnich meczach duet - Neymar Suarez). Ale tak naprawdę to tylko oni ciągną grę. Bo ani Rakitic ani Iniesta tego nie robią i nie odgrywają kluczowych ról. W barcelonie podział wygląda następująco Messi Neymar Suarez i długo długo nic. My mamy drużynę i każdy odgrywa ważna rolę. Lewy Muller Costa Robben coraz bardziej Coman Thiago... OD zawsze siłą Bayernu byłą drużyna, zespół a nie pojedyncze gwiazdy. Oczywiście można powiedzieć że kiedyś mieliśmy tylko Robbena i Riberego ale zawsze byli wspierani czy to przez Mullera Kroosa Bastiana czy Mandzukicia.

I broniąc się przed zarzutami. Moim zdaniem Iniesta najlepsze lata ma za sobą i już nie będzie kluczowym graczem Barcy jak to było kilka lat temu. Wczoraj zagrał bardzo dobrze (zauważyłem głosy podniecenia na jego temat na tej stronie) ale to był taki jego pierwszy mecz od dawien dawna. Zaznaczę tylko, że była to jego pierwsza bramka i asysta w tym roku! W Barcie bramki i asysty rozdzielają się na 3 piłkarzy, taka prawda.

22.11.2015 10:32

Moim zdaniem Zidane przesadził. "Ani razu złego występu". A mecze z Realem, Wolfsburgiem, Borussią gdzie przegrywaliśmy kilkoma bramkami? To też były dobre mecze? Zidane przesadził i tyle.

19.11.2015 10:09

Chociaz takie "szczęście" w tym nieszczęściu. Choć znając nasz sztab i pech to z radością poczekam jak zobaczę Thiago na boisku. Bo wczesniej Ribery, Rode i inni też mieli krócej pauzować a wyszło jak wyszło...

17.11.2015 19:28

OFICJALNIE.
Thiago 3-4 tygodnie przerwy!

17.11.2015 17:57

eryk
Z całym szacunkiem, ale tylko głupiec wymieniłby Robbena na Depaya. Robben mimo wieku to nadal jeden z najlepszych skrzydłowych świata. On z sezonu na sezon utrzymuje równą, wysoką formę. Moim zdaniem "dzięki kontuzjom" ominął wiele gier i nie jest jeszcze wyeksploatowany. Ma blisko 32 lata a zasuwa ciągle jak młodzieniaszek. I skoro piszesz, że jakby Depay w Bayernie nie wypalił to mógłby być zmiennikiem. A Robben to nie może być zmiennikiem? Depay narazie oprócz talentu nie pokazał nic. Coś jak Shaqiri w Bayernie. Żeby nie skończył jak Szwajcar. Choć moim zdaniem jeszcze przez 1-2 lata Robben będzie graczem podstawowej "11". Costa owszem już jest podstawowym graczem, ale Coman to musi sporo chleba zjeść, żeby wejść na poziom Robbena czy Riberego. Ja Robbena nie oddałbym za nic. Chyba, że za 2-3 lata jak już będzie na końcu swojej kariery. Ale teraz? Nie widzę powodu. Nawet nie przeszkadza mi to "spięcie" na linii Lewy-Robben.
Powiem tak. Arjen w sposób egoistyczny gra przez całą karierę. Od 6 lat w Bayernie gra tak samo. Często nie widzi kolegów, sam kończy akcje. I do tej pory nikomu to nie przeszkadzało, bo każdy wiedział jaki jest Holender. "Wiele meczy nam uratował itp.". A teraz wielka nagonka na Arjena, bo nie podał kilka razy do Lewego. Wielkie halo. Robert też kilka razy nie podał do lepiej ustawionego Holendra. A może jak Robert taki "prozespołowy" to mógł też zagrać inaczej. A nie "jak Robben mi nie podał to ja też mu nie podam". Troche jak dzieci w piaskownicy. A w Polsce to Lewy jest wychwalany i poszkodowany a Robben to tez zły.

15.11.2015 12:02

Kolano to nie mięśnie. I tam nawet drobny uraz może ciągnąć sie przez długi czas, mogą w kolanie powstawać różne komplikacje. Coś jak z kostką Francka. Niby tylko skręcona, miał pauzować napierw kilka dni, potem kilka tygodni a pauzuje już8 miesięcy. I ostatnio wyczytałem, że nadal go boli tylko jak ją rozgrzeje to jest wszystko ok. A więc widzimy ze Ribery nadal nie jest w 100% sprawny.

14.11.2015 11:57

Mamy kasę i widzę, że zamiast kupować gwiazdy typu Bale czy Pogba za 100 mln, wolimy kupić zawodników za mniejszą kasę i ich kształtować. A zaoszczędzone pieniądze dajemy naszym największym gwiazdom. To mi się podoba :)

14.11.2015 11:54

wole poczekac na oficjalke. znajac nasze szczescie...

13.11.2015 23:42

Panowie chyba chcecie przewartościować trochę Bayern.

Hobjerg - narazie nie pokazał nic, czym mógłby wywalczyć miejsce w składzie Bayernu. owszem jest młody, ma 20 lat, ale w Augsburgu grał ale wielką gwiazdą nie był. A w Schalke, drużynie która jest klase, przepraszam dwie klasy od nas słabsza jest tylko rezerwowym. Gra końcówki, niczym sie nie wyróżnia. Czas goni a wizja gry Duńczyka w bayernie powoli mu się oddala. Nikt nie będzie na Niego stawiał, bo jest "młody, jest talentem i wychowankiem".

Rode - walczak, wybiegany ale ograniczony technicznie. Bez przerzutu, dobrego podania. A przy naszym stylu to nie jest zawodnik na "6". Po drugie Rode ma już 25 lat, lepszy nie będzie. Jest po prostu solidnym ligowcem, "zapchajdziurą". Ale nigdy nie był i nie będzie naszym podstawowym graczem. Ma po prostu za słabe umiejętności. Oczywiście swoją walecznością, charakterem zdobywa serce kibiców, ale podejrzewam, że żaden trener mając Vidala, Thiago i Alonso nie postawi w 100% na Rode. Bo jest po prostu za słaby n pierwszą "11" Bayernu.

Kimmich. Tu się zgodzę. Ogromny talent a już bardzo duże umiejętności. Zwinny, wybiegany, waleczny a do tego dobry przerzut czy podanie. Takie połączenie Vidala z Alosno, oczywiście zachowując odpowiednie proporcje. Jeśli Pep będzie na Niego coraz częściej i odważniej stawiał ( a widać, że to robi ) to w przyszłym sezonie możemy mieć naturalnego nastepce Alonso. I z naszych obecnych zaowdników to właśnie Kimmich może być naszą nową "6". Thiago czy Vidal to nie ta pozycja, grają wyżej, a Martinez to dla Pepa stoper i chyba nigdy nie zagra na "6" tak jak Alonso czy Kimmich.

A co do samego Alonso. W tym sezonie gra bardzo ale to bardzo dobrze. Tak jak na początku swojej przygody z nami. Widać, że Pep nie chce Go zajechać ( i osobiście uważam, że to granie Xabim co 3 dni było powodem jego "zajechania" i słabej formy w drugiej części poprzedniego sezonu). Teraz gra tylko w ważnych meczach a w innych gra Vidal czy kimmich. I to mi się podoba. W końcówce sezonu możemy mieć pełnego sił i formy Alonso oraz już coraz bardziej doświadczonego, gotowego na pierwszy skład Kimmicha. W końcu młody Niemiec może się uczyć rzemiosła od swego czasu jednego z najlepszych graczy na tej pozycji

13.11.2015 20:42

anonim
Bredzisz. Franck w formie sprzed kontuzji nadal jest przed Comanem. Może to nie był ten Franck ze "Złotej Piłki" ale nadal był to zawodnik o klase lepszy od nieopierzonego 19 latka. CO z tego, że Coman ma udane dryblingi, ma szybkość jak jednak wiele razy "gotuje" mu się głowa. Wdaje się w niepotrzebne pojedynki, wiele razy traci głupio piłkę itp. Coman to mega talent, już teraz jest dobrym skrzydłowym. ALE jest o dwie klasy słabszy od "najlepszego Francka" i nadal słabszy od Francka z sezonu 2014/2015.
Był to sezon kiedy Francka ciągle trapiły mniejsze czy większe urazy a mimo to w 23 meczach ( ~1500 minut=17 meczy w pełnym wymiarze czasowym) zdobył 9 bramek i zaliczył 10 asyst.Czyli łapał punkt do klasyfikacji kanadyjskiej średnio co 77 minut. A przypomnę, że w tamtym sezonie tak naprawdę nigdy nie był w pełnym rytmie meczowym (ciągle jakieś urazy). Więc moim zdaniem Ribery w nie 100% formie nadal jest lepszy od OBECNEGO Comana. ALe wiemy... Ribery coraz starszy a Coman dopiero się rozwija. Ja nie mówię, że Coman nigdy nie osiągnie poziomu Francka. Ma wielki talent ale to wszystko wyjdzie "w praniu". Nieraz zawodnicy rozwijali się do 20-22 roku życia a potem stop albo w dół. Nie życzę tego Comanowi oczywiście.

13.11.2015 11:23

daro022
A myślisz ze del Piero nie był jednym z najlepiej opłacanych zawodników w Juve? Na pewno był. Więc z racji kasy i miłości do klubu tak mogło wyglądać podpisywanie kontraktu :)

12.11.2015 13:17

Moim zdaniem Muller powinien zarabiać najwięcej w zespole, bo po prostu na to zasługuje.

Bayerniak
Najlepiej dajmy mu 8-9 mln, potem zgłosi się Manchester czy inni, dadzą15 mln i znowu będzie płacz. Tak samo z Kroosem było. Chciał zarabiać o dużo więcej ( druga sprawa, że na to chyba nie zasługiwał ), zgłosił się Real dał więcej (nie o dużo ale jednak dał) i był płacz za Tonim, że sięgo pozbyliśmy. Dajemy mało (źle bo zawodnicy mogą odejść) dajemy dużo (źle bo robimy jak Real).

12.11.2015 10:04

Ja bym Badstubera nie wypożyczał tylko stopniowo, stopniowo do pierwszej "11". Boa nietykalny ale Holger od Benatii czy Martineza na pewno słabszy nie jest. Sami wiemy, że Pep ceni umiejętności Badstubera i (jeśli będzie zdrowy i wróci do rytmu meczowego) będzie na niego stawiał.
A co do jego szybkosći i zwrotności. Zawsze miał, ma i będzie miałtakie wady. Ale ma wiele innych atutów, które robiły z niego bardzo dobrego stopera na pierwszą"11" i Bayernu i reprezentacji Niemiec. Tylko żeby się znowu nie połamał ;/

07.11.2015 17:54

Kimas
Błąd. Daliśmy za wypożyczenie Comana 7 mln a żeby Go wykupić trzeba dołożyc 21 mln. Więc wyjdzie prawie 30 mln za 19 latka, który jeszcze nic nie pokazał ani w PSG ani w Juve. Można powiedzieć kot w worku. Więc ta kasa za takiego młodziana to naprawdę spory wydatek. A to, że się obecnie sprawdza to druga sprawa...

07.11.2015 14:34

czyli pewnie: Neuer-Rafa Boa Alaba-Vidal Kimmich-Robben Costa Coman- Lewy i Tomek takie 3-2-3-2

07.11.2015 14:29

"Przy szybkich napastnikach się strasznie gubi.."
Bierzesz pod uwagę tylko akcje Messiego z poprzedniego sezonu czy jakieś inne przypadki? Boateng sam jest jednym z najszybszych obrońców więc szybcy napastnicy mu nie straszni. Druga sprawa to wysokie ustawienie Bayernu i często na kontrach Boa gra 1 vs 1 i radzi sobie bardzo dobrze.
"Zero sprytu..."
Też się nie zgadzam. Ile razy w dziecinny sposób odbiera innym piłki, gra piętkami, gra bardzo dobre długie czy prostopadłe piłki. Jest naszym pierwszym rozgrywającym.
"nie nadąża"
Boa jest szybki i nadąża.
"z roznych nie strzela bramek"
A Bayern strzela? To jest nasz mankament. Słabe rożne i tyle. Ale Boa ile razy potrafi walnąć z dystansu czy znaleźć się w jakimś zamieszaniu jak z City czy Porto.

02.11.2015 17:24

Martinpro
Przekonałeś mnie. Koscielny to widocznie najlepszy stoper świata. Skoro statystykami "zjada" Boatenga, który jest TOP3 stoperów świata a dla wieeelu najlepszy. tak jak mówiłem. Z Arsenalu tylko Sanchez miałby pewne miejsce. Cazorla na pewno nie jest lepszy np od Vidala a Koscielny to stoper po prosru solidny i nic wiecej. Dobre mecze z tego sezonu tego nei zmienią.

02.11.2015 17:00

Martinpro
Moim zdaniem tylko Sanchez mógłby grać w Bayernie. Ani Ozil, ani Cazorla a tym bardzie Koscielny nie są lepsi niż obecni gracze Bayernu.

02.11.2015 15:56

My wygrywamy 4:0 - nie mamy nikogo w "11". bvb WYGRYWA 3:1 MA CAŁĄ TRÓJKĘ. KICKER ROZBAWIA :

02.11.2015 14:26

Tylko Arsenal zagra jak Eintracht. Moze nie beda bronic w "11" ale zagrają bardzo podobnie, z tą różnicą że na kontry mają Sancheza i resztę. Jeśli szybko nie strzelimy bramki to może być tak jak ostatnio, jakaś kontra czy wolny i porażka.

31.10.2015 12:03

No chodzi o to, że głównie to chwali Comana a nie Coste... Pochwalił całą trójkę ale najwięcej Comana a nie Coste.

28.10.2015 17:48

Benatia dopiero co wrócił do treningu z zespołem a już na ławie... No popatrz. A na ławie nie ma Bernata. Kontuzja jakaś? Bo chyba Bernat stoi wyżej w hierarchi niz Kirchhoff czy nieprzygotowany Benatia...

27.10.2015 19:45

Kamiloxin
Wybacz, żeby BVB miała wtedy swojego gracza w "11" jak dostali baty od Bayernu 5:1 i zremisowali z Darmstadt. Bayern w sobote zagrał bardzo dobry mecz, wygrał 4:0 a mimo to nawet Coman nie był w "11". Kicker od zawsze mało "stawiał" na Bawarczyków...

26.10.2015 17:28

Javi ma jakieś problemy zdrowotne. Na ławie zawsze siedzi ale tylko "z przymusu". Pep stwierdził ,że po 14 miesiącach bez gry to "normalne". Choć ja mam do tego wątpliwości. Nie wiem czy Javi wróci na 100% ;/

24.10.2015 14:52

Ribery007
To nie jest nasz najmocniejszy skład. To jest po prostu mega ofensywny skład. Nie ma Thiago ani Alonso a więc pewniaków Pepa. Pewnie są oszczędzani na Wolfsburg. Robben pewnie jedna połowa, Coman trochę dłużej no i jeszcze kogoś Pep oszczędzi... Tylko, żeby Kolonia nas zabójczo nie kontrowała bo będzie kiepsko ;/

24.10.2015 14:44

A więc nie wróci w tym roku. Rumennige wcześniej mowił ze na pewno w tym roku. Ribery mówi, że może w tym roku. Widząc co się dzieje z Franckiem powrót w 2016...

24.10.2015 12:30

Co do Benatii to przed przyjściem do nas urazy raczej go omijały. Sezon w Romie i pauzował raz przez miesiąc, w Udinese to też po ~30 dni na sezon. A u nas co chwila 2,3,6 tygodni, To jest trochę chore. Osobiście uważam (ale tylko osobista ocena), że coś jest nie halo z naszym przygotowaniem fizycznym. Co chwilę ktoś jakieś problemy mięśniowe, czy z więzadłami itp. Oczywiście nie liczę takich kontuzji jak Francka ale jest to u nas niepokojące. Co prawda Robben i Ribbery łapali urazy ale z sezonu na sezon było coraz lepiej. Teraz zawsze mamy 5-8 graczy poza grą. I tak będzie zawsze. Moim zdaniem zamiast rozstawać się z lekarzem powinni rozstać się z trnerem od przygotowania fizycznego. I nie ważne, że jest to człowiek Pepa i może jego pupilek. Nasi działacze chyba zakochali się w Pepie i widzą w nim Boga i pozwalają mu na naprawdę wiele. Tyle było o kilkuletniej dominacji Bayenru, o tym, że będziemy wygrywać LigęMistrzów. A teraz odpadamy ( w słabym stylu) w półfinale a oni nadal są wniebowzięci Pepem. Moim zdaniem z Guardiolą już więcej nie osiągniemy i powinniśmy sięz nim po sezonie rozstać.

22.10.2015 18:18

Gladius
Bayern miał lepsze sytuacje? Nie zgadzam się. U nas w pierwszej połowie Thiago i w drugiej Lewy. To nasze setki. A Arsenal w pierwszej połowie? Piękny strzał Ozila przy słupku, który kapitalnie sparował Neuer i potem dobitke zablokował (chyba?) Lahm? A strzał Walcotta z 5 metrów i kolejna cudowna parada Neuera? Arsenał w pierwszej połowie naprawdę grożnie atakował i to on bardziej zasługiwał na prowadzenie. Oczywiście w drugiej połowie gra Arsenalu siadła, my kontrowaliśmy, nie dopuszczając do żadnej sytuacji i nagle 2:0. Arsenał w drugiej poza dalekim wolnym->błedzie Neuera-> i ręki Giroud tak naprawdę nie miał klarownej sytuacji. A 2:0 to jużwpadło, gdy atakowaliśmy prawie cały zespołem. Pierwsza połowa dla Arsenalu, druga dla Bayernu. Powinnien być moim zdaniem remis a tu porażka. Jednak i tak zagraliśmy nei na 100%, zagraliśmy po prostu przeciętnie...

21.10.2015 13:37

Pep jak zawsze swoje dyrdymały. Że jest dumny, że kreowali grę. Tylko mówi tak jakbyśmy my byli jakimś przeciętniekiem a Arsenal potentatem. Panie Guardiola Pan od początku przyjechał tu najwyżej po remis i nic więcej. Nasi zagrali przeciętnie i Arsenal zasłużył na wygraną. A najgorsze jest to, że w ten sam sposób wypowiada sięLahm... Że trudny rywal, że dużo posiadania. Grą w poprzek boiska nie zdobywa się pucharów. Nie zagraliśmy tak jak przed przerwą reprezentacyjną, czyli z polotem do przodu, szybko kombinacyjnie. Graliśmy tak jak wiele meczy za Pepa, czyli nudno.

21.10.2015 10:20

@NineInchNails'
Mesut Ozil. 13 bramek i 29 asyst w 83 meeczach. To jest ten cudowny kreator?? Szału nie robi. Przypomne ze w Realu w jednym sezonie miał tyle asyst. Piszesz, że my się wywyższamy. A tymczasem to ty stwierdzasz, że Cech nie jest gorszy od Neuera, ze jakis Hector i Monreal to poziom Alaby i Lahma. To że w środku macie Ozila a my nawet nie mamy takiego kreatora. I jeszcze tridente w cudownej formie. To po twoich wpisach widzę ze Bayern nie ma po co jechac do Anglii bo dostanie wpierdol...
Coquelin - deklasuje każdego? To chyba ty nie oglądasz ligi angielskiej, że piszesz takie brednie. Chyba że jestes ślepo zapatrzony w swoicg graczy...

19.10.2015 12:49

NinelnchNails
Mówicie to samo co roku i co roku odpadacie z Bayernem a w lidze max 4 miejsce.Rozumiem, że wasze tridente jest w świetnej formie, ale weź pod uwagę że zagrają przeciwko Bayernowi a nie United. Coquelin najlepszym bądź jednym z najlepszych DP na świecie? No to tutaj mamy żart roku. Mam wrażenie, że po prostu próbujesz na siłę dowartościować swój zespół. Ja nie mówie,. że Bayern wygra. Weź pod uwagę to, że mamy braki kadrowe, ale kilka zdań z twojej wypowiedzi jest pozbawiona sensu. No i druga sprawa to nie zgadzam się, że Arsenal jest klase lepszy np. od Borussii. W ostatnuch latach Arsenal nie pokazał nic, po czym można było tak sądzić. Powiem nawet więcej, że to Borussia w przeciągu kilku lat osiągnęła większy sukces. A to, że wygraliście ostatnio 2 mecze po 3:0 i że wasi zawodnicy zagrali dobrze w reprezentacji, nie czyni z Arsenalu od razu wielkiej drużyny. Bo moim zdaniem Arsenal to druga półka w Europie...

19.10.2015 10:19

No i bardzo dobrze! Pep musi się określić, czy zostaje czy nie. Wtedy będzie czas na przeanalizowanie rynku trenerskiego i wzięcie najlepszej opcji. Coś jak Jupp 3 lata temu. Potwierdził, że po sezonie kończy karierę i Bayern szybko zatrudnił Guardiole. Teraz sytuacja jest podobna i rozwiązanie musi być takie samo. Czyli trener jużniedługo określa się czy zostaje czy idzie szukać nowych wyzwań...

18.10.2015 18:01

Już widzę teorie "Bayern bez Costy gra słabo. Bayern się od niego uzaleznił". Pragnę tylko nadmienić, że wczoraj nie zagrał nikt, powtarzam nikt z naszych kreatorów gry. Nie było Robbena, Riberego, Costy, Comana czy Goetze. Brakowało piątki graczy. Nie dziwię się, że Lewy i Muller mieli przez to gorzej. Oni nie są od tworzenia gry, oni są od wykańczania.

18.10.2015 17:58

FanGraczyBayern
Ty i wielu innych musicie się pogodzić, że Javi (dopóki jest Alonso i Pep) nie wróci do regularnej gry na "6'. Przy naszym stylu gry Xabi po prostu nie odda tego miejsca. Jest ulubieńcem Pepa, gra w tym sezonie naprawdę bardzo, bardzo dobrze i sam osobiście nie widzę potrzeby wymiany Xabi->Javi. Martinez pewnie będzie grać na stoperze większość meczy. Przypomnę, że on prawie cały ostatni sezon w Bilbao zagrał właśnie na stoperze i to Jupp postanowił na stałe przesunąć go na "6"...
A co do newsa. Holger zdrowy i w formie to nasz podstawowy stoper. I moim zdaniem będzie wprowadzany stopniowo ( coś jak Javi teraz) aż do momentu kiedy będzie grałdość regularnie. Boa to pewniak. W chwili obecnej drugi stoper to Javi, ale wraca już Holger a niedługo i Benatia. A więc mamy Boatenga i trzech graczy na drugie miejsce :)

16.10.2015 18:15

Katastrofa jak przegrają. Mecz się gra do 3 setów a nie 2 ...

14.10.2015 18:33

Widzę, że Alonso pracuje nad swoim słabymi stronami. No ładnie ładnie.
A co do Badstubera to osobiście jestem jego wielkim fanem i mam nadzieje, że kontuzje będą go omijać a on wróci do najwyższej dyspozycji. Para Boateng-Badstuber i spokój na lata :D

14.10.2015 12:04

Reeken89
Nie przesadzaj, że sam Lewy. Krychowiak czy Glik co mecz oddają serducho i grają na bardzo dobrym poziomie. Z Irlandia również. Do tego wczoraj Fabianski czy Piszczek. Wczorajszy mecz miał kilku bohaterów, nie samego Lewego. Moim zdaniem MVP Krychowiak lub Lewy.

12.10.2015 11:16

RL69
Włókna mięśniowe się szybciej goją? Powiedz to Badstuberowi, który przez kontuzję mięśni uda pauzuje już 6 miesięcy...

10.10.2015 23:49

Może jakieś naciągnięcie i kilka tygodni, oby. Bo jak kontuzja taka jak Badstubera to pół roku z głowy ;/
No i nie łudźcie się, że na wiosnę wszyscy będą zdrowi. Zawsze 3-5 zawodników nie będzie do dyspozycji...

10.10.2015 20:19

Co z tego ze wraca Robben pozniej Ribery jak wypada kolejny zawodnik... Nie chce nic mówić ale my nigdy nie będziemy mieć wszystkich graczy do dyspozycji. Tak to wygląda za czasów Guardioli niestety ;/ Nie wiem czy coś z przygotowaniem fizycznym czy coś, ale nie wygląda to dobrze. Wróci Badstuber czy Benatia i (odpukac) znowu ktos wypadnie. Tragedia

09.10.2015 16:46

Na pewno dynamika Mullera? on jest genialny ale chyba nie dynamiczny

09.10.2015 15:05

Szczerze to wolę Vidala niż Gundogana. Gundogan to bardzie typ Thiago i porównywanie go z Chilijczykiem jest nie na miejscu. Vidal to typowy walczak, który nie przestraszy się przeciwnika, nie odpuści, przez co oczywiście łapie kartki i faule. Ale taki zawodnik jest w każdej drużynie potrzebny, i moim zdaniem również bayernowi. Bo jak wygląda nasz środek pola? Thiago, Alonso czy nawet Lahm. Który z nich nie odpuści, wejdzie bezpardonowo w rywala? Żaden. I moim zdaniem właśnie takiego zawodnika jak Vidal brakowało w meczach np. z Barceloną. Pomoc to był Xabi, Bastian, Lahm czy Thiago. Wybaczcie, ale oni może razem dają tyle agresji i zaangażowania w obronie co sam Vidal. Oczywiście Arturo nie jest w formie, nie miał okresu przygotowawczego, łapie głupie kartki, ale Vidal w formie to moim zdaniem jeden z najlepszych pomocników na świecie. A pisanie o człowieku który ma 28 lat, że najlepsze lata ma za sobą to wstyd i żal tego komentować. Szczyt formy Bastiana (2011-2013) przypadł własnie w wieku 27-29 lat. Moim zdaniem Vidal najlepszy okres ma przed sobą, tu w Bayernie.

08.10.2015 14:00

Mi tylko szkoda, że Badstubera trapią kontuzje ;/ Przypominam, że wcześniej to Holger był stawiany przed Boatengiem. Był po prostu lepszy. Czy to w klubie czy reprezentacji. Moim zdaniem mielibyśmy już od około roku czy dwóch duet najlepszych środkowych obrońców na świecie. Badstuber - Boa. A tak jeden pewniak Boaten a drugi niepwny. Javi, Badstuber, Benatia. Choć po cichu liczę najbardziej na Holgera, może kontuzje w końcu go opuszczą i pogra długi czas bez urazu.

07.10.2015 13:22

Android
A czemu Thiago 3,5?? Chyba za duzo nasłuchałeś się pana hajty. Thiago zagrał naprawdę bardzo dobrze, zresztąjak cała drużyna. Zaliczył 2 asysty, rozdawał piłki na lewo i prawo, walczył ( o dziwo! ) w defensywie. Oczywiście miał kilka niecelnych czy nonszalanckich zagrań ale suma sumarum nota 2 jest adekwatna

05.10.2015 13:25

A co do meczu to moim zdaniem na minus tylko Lahm ;/ Ostatnio gra bardzo bardzo przeciętnie. Ofensywa "do najbliższego", mało wrzutek w pole karne a w obronie często idzie "na raz". Martwie się o naszą legendę...

04.10.2015 19:43

lokus
umiesz czytac ze zrozumieniem? Napisałem ze mecz piękny. Ale chce taką formę widziec też w w decydującym momencie sezonu. A twoje odjazdy zeby dac spokoj z kibicowaniem to żal na całej linii. Nie należe do osób które wywalają pepa po każdej porażce ani nie wznoszą go w niebiosa po każdym dobrym meczu. Ty widocznie tak...

04.10.2015 19:35

Nie narzeka tylko trzeźwo myśli. A to różnica! Za to zwycięstwo nikt nam tytułów nie da.

04.10.2015 19:31

KIMAS

Żeby taka forma była w marcu,kwietniu czy maju kidy są najważniejsze mecze. A pażdzierniku czy listopadzie to zawsze gralismy bardzo dobrze. A przyjdzie końcówka sezonu i gramy bardzo słabo. Zwycięstwo cieszy, mecz piekny ale na oceny sezonu przyjdzie czas. Nie ma się co podniecać formą w październiku...

04.10.2015 19:26

Moim zdaniem to wstyd, aby nasze rezerwy grały w 4 lidze. Jesteśmy naprawdę świetną drużyną ale drugi zespół czy młody zespół LM grają piach. Spójrzcie sami jakie rezerwy grają razem z nami, Nuernberg, Ingolstadt, TSV czy Furth. Wszedzie się chwalimy jakich to nie mamy wychowanków i ilu młodych wyszkoliliśmy. Ale były to czasy kiedy grali oni w 3 lidze. Winny jest nie tylko trener czy zawodnicy ale moim zdaniem przede wszystkim zarząd i struktura szkolenia młodzieży. Naprawdę szybko w tej kwestii musi się coś wydarzyc...

03.10.2015 12:06

Oczywiście "stary" Ribery sprzed kontuzji i bez problemów to był magik. Był lepszy od Costy, który robi furore. Ale teraz po ciężkiej kontuzji, w dodatku coraz starszy (32-33 lata )... Nie wiem czy będzie w stanie wskoczyć na poziom, który pozwoli mu rywalizować z Costą. Moim zdaniem Franck zostanie już tylko jokerem i zmiennikiem Costy, oczywiście z wieloma szansami na grę.

03.10.2015 10:53