DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Globin23 Strona 14

Tylko Robben w obecnej formie to jest 2 klasy przed Shaqiem i na równi z Riberym :) Ogromna strata ;/

04.12.2013 20:54

Zawodnik w życiowej formie i takie coś. My to mamy pecha. O Arjenie to nawet nie mówie ;/

04.12.2013 20:51

Z Arjenem słabo to wygląda ;/ [wycięte]!

04.12.2013 20:49

Neuer - Lahm, Thiago Silva, Dante, Alaba - Robben, Gundogan, Toure, Ribery - Ibra, CR7

04.12.2013 12:17

LukasFan

yyyyyy... bo tak jest napisane w newsie?? czytanie ze zrozumieniem się kłania :)

17.11.2013 09:56

A z jakiej racji 8 mln dla BVB? Lewy ma przyjść po sezonie, gdy będzie wolnym zawodnikiem. Po co ma przyjść zimą, jak nie będzie mógł grać w LM?
Min. 5 mln dla Kucharskiego? Chyba fantazja Cię ponosi. Kucharski pewnie zainkasuje jakiś procent z tego co Lewy niby ma dostać od Bayernu za podpis.
Czy chcecie czy nie. Lewy to napastnik klasy światowej. Lepszy od Mandzu, Gomeza.
Skoro Gommez potrafił strzelać bramki na zawołanie dla Bayernu to lewy będzie to robił jeszcze lepiej. Statystyki nie kłamią. Sprawdź jakie ma Lewy grając w Borussi.
Za Gomeza daliśmy ponad 30 mln i nikt nie narzekał. A był to zawodnik mniejszej klasy co teraz Lewy, bez ogrania w LM.
Problem nie jest w "wydanych piniędzach na Lewego" tylko w tym, że jest Polakiem.

07.11.2013 09:52

Pesymiści...
A może z Diego będzie jak z Bastianem.
Miał talent, zaliczył kilka udanych wystepów ale jego gra na skrzydle była po prostu średnia. Dopiero po przesunięciu na środek pomocy stał się zawodnikiem klasy światowej, absolutny TOP.
Może podobnie będzie z Diego? Nie mówię i jakoś wątpię, żeby stał się zawodnikiem tej klasy co Bastian po zmianie, nie osiągnie raczej poziomu Dante czy Boatenga, ale może stanie sie solidniejszym punktem drużyny. Może na tej pozycji więcej pokaże? Nie wiemy...
Pep (chyba) wie co robi. Miejmy nadzieje, ze Diego wskoczy na wyższy poziom :)

PS Pamiętajcie, Początki zawsze są trudne :)

07.11.2013 09:46

Co można zauważyć?? Że ostatnio Mandzu strzela...jak wchodzi z ławki. Gdy gra od początku to tak różowo ti nie wygląda. Mandzu po prostu w ostatnim czasie nie pokazuje tego, dzięki czmu Pep może na niego stawiać od pierwszych minut. Ostatnio wychodzi mu rola jokera :)

05.11.2013 22:09

Trzeci mecz z rzędu gdzie gramy po prostu słabo.
Hertha, Hoffe i dziś. Zagraliśmy dobrze z City, Leverkusen i innymu wcześniej i już zaczęły sie "ohy i ahy" nad drużyną. To się chłopaki po prostu "wyluzowali". A więc niech się zepną i zaczną w końcu grać swoje :)

05.11.2013 22:07

Nie ja jestem trenerem, nie wiem nawet 1% tego co Pep, ale na taki mecz to wypadałoby Martineza dać na "6" a Lahma na bok obrony. Niech sie chłopaki "ogrywają". Dawno tam nie grali a mecz z takim słabeuszem (oczywiście mimo wszystko szanuje rywala) to idealne przetarcie. No cóż... Pep wie lepiej

05.11.2013 20:21

Naprawdę słaby mecz naszych. Dobrze, że chociaż "główki pracowały" :)
Beznadziejnie Rafinha, słabo Lahm w środku.
Na plus kto? Mandzukic (choć w końcówce już mnie wkurzał swoją grą), Goetze, po części Ribery.

Meczu lepiej nie pamiętajmy, pamiętajmy 3 pkt :)

26.10.2013 17:24

Z Goetze to rzeczywiście kombinowanie ale czy z Mullerem jest jakieś większe ryzyko. Chłopak już grał w tym roku na tej pozycji, wypadł bdb, ma niesamowitego nosa do strzelania bramek. Sami wiecie, ze grając piach potrafi strzelił 1 czy 2 bramki. Dlatego na następny mecz zagrałbym Lahm lub Bastian - Kroos (Bastian) Goetze - Robbery - Muller.
Mandzukiciowi chyba przydałaby się ławka, bo ostatnie mecze gra po prostu kiepsko. Walecznością wszystkiego nie nadrobi...
A druga sprawa. Czy nie wydaje Wam się dziwna ta ilość kontuzji w Bayernie? Może jakiś błąd w przygotowaniu fizycznym? Martinez, Thiago, Goetze, Basti, Pizza, Shaq. Wszyscy poważne urazy (za wyjątkiem Bastiego).

24.10.2013 21:48

subolg

a może takie były założenia Guardioli, ze to Buyten ma wyprowadzać piłkę? A ponadto statystyki nie kłamią. podania średnie to nie są podania do van Buytena, który stoi obok.
Kolejna sprawa. jak chłopak 177 cm ma wygrywać większość pojedynków główkowych?? W tym elemencie musi byc słabszy od Belga. Ale jesli chodzi o zwinność, szybkość to nie ma porównania. I moim zdaniem połączenie Buyten-Contento się sprawdziło. I chyba dlatego Pep nie postawił na "dwie tyki" Bytena i Kirchhoffa.

Moim zdaniem Contento zagrał przyzwoicie. Nie wymagajmy od niego gry na poziomie Dante, Boatenga czy Alaby. To jest tylko zmiennik. Solidny grajek. Nie można mieć w składzie 25 gwiazd. Tacy zawodnicy jak Diego też się przydają :) I on ze swojej roli się wywiązuje

24.10.2013 12:33

subolg

A niby co takiego złego zrobił Contento, że odstawał od reszty drużyny. Chłopak jest rezerwowym, grał na nieswojej pozycji, spisał się całkiem przyzwoicie. Czego chcieć więcej? Oczywiście rywal był mało wymagający, ale on dopiero 2 mecz tam zagrał. To tak jakby Dante postawic na bok obrony :)

24.10.2013 09:31

Liczę że Hoebjerg trochę pogra. Do tego Goetze i nie wiem kto. Może Muller, Pizarro, Kirchhoff. Martineza chyba nie ma co męczyć.

23.10.2013 19:59

Guardiola robi z Contento drugiego Adriano. Tyle, że wyzszego :)

23.10.2013 19:53

krombacher1

Specjalne traktowanie? No bez przesady...
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że do rzutów karnych delegowani są Muller i Alaba. To powiedz mi jakim prawem miał strzelać Arjen? Ma może prawo "niesłuchania" trenera? Skoro wszystko przed meczem było ustalone to "po jakiego grzyba" ma się to zmieniać?? Tym zachowaniem moim zdaniem Pep pokazał, że "ma jaja" i Arjen nic nie będzie robił po swojemu. Najważniejsza jest drużyna a nie pojedyncze osoby.

Jestem sceptycznie nastawiony do Guardioli ale takim zachowaniem powoli się do niego przekonuję. A Arjen?? Arjen z takich rzeczy jest znany niestety. Sytuacja z Riberym, sytuacja z van Gaalem w meczu z Lyonem. Chyba przez całe życie trzeba go temperować..

22.10.2013 17:54

buuuU
100 % racji!!!

Nie wiem po co był ten głupi dopisek na samym końcu. Jeden, jedyny taki powazny błąd przez cały sezon i od razu "nie dość, że popełnia błędy". To jest chore. A może czerwień z CITY to też jego błąd???? Wtedy nam uratował dupy! Najlepiej to od razu go sprzedajmy i grajmy Martinezem na ŚO czy van Buytenem.

Boateng to klasa światowa i naprawdę może się jeszcze rozwinąć.

22.10.2013 10:24

Mascherano ma 174 a Adriano 172 cm a grali u Pepa na ŚO. Więc Lahm ze swoim wzrostem również "pasuje". O Contento (177) to już nawet nie wspomnę :)

20.10.2013 16:21

Na środku może przecież grać... Contento. W końcu z Mainz tam grał :)

20.10.2013 13:56

Brak Boatenga, brak Dantego, brak Javiego i w obronie robi się kaszana... Jedynie właśnie tylko na ŚO możemy mówić o brakach. Jest Dante, Boateng a potem długo. długo nic.Dobrze, że to "tylko" Pilzno :)

19.10.2013 18:35

hans1986

gramy dzisiaj po prostu zajebiście. Tylko czekać aż coś wpadnie. W ogólę się nie martwię o mój ukochany klub. jest świetnie.

To chcesz usłyszeć?? krytyka się przydaje...

19.10.2013 16:27

Pep nie jest idiotą tylko danie za Dante Alaby jest idiotyczne. Szczególnie mając Kirchhoffa i buytena na ławie. pewnie będziemy grać 3-4-3 jak kiedyś... Barca. Ale mając z tyłu Contento i Rafinhe może być po prostu nieciekawie. Słabo to widzę ale liczę na Bayern! Obudzić się w końcu!!!

19.10.2013 16:23

heat

Właśnie sezon 11/12 miał naprawdę kiepski. Holger z wahaniami formy? Był to wówczas najlepszy sezon Holgera w karierze. Wygrał wszystkie rankingi itp. Naprawdę grał wtedy bardzo dobrze a i van Buyten tamten sezon może zaliczyć do udanych. Na początku czesto grał kosztem właśnie Boatenga :) Jerome w tamtym sezonie popełniał głupie błędy, faule, brakowało mu koncentracji. Pewnie Schollowi chodzi o sezon 11/12

15.10.2013 08:27

Ale napisz, że "reprezentacja Niemiec". Bo to brzmi tak jakby była to nasza ;)

12.10.2013 14:12

A co mówił jeszcze 2 sezony temu?? Że nigdy nie przejdzie do Bayernu. Podobnie jak Neuer ;)

12.10.2013 11:25

Makaj
No Lahm musiał grać na defie, bo Pep "strzelił sobie w kolano" sprzedając Gustavo. Bastian lepszy na "8", Martinez kontuzja, Kirhchoff za słaby. A, że Lahm to geniusz to sobie tam radzi :)

10.10.2013 19:26

Makaj

Ja uważam że zabieg z Lahmem to zły pomysł:) Nie mamy wtedy prawego obrońcy, bo Rafinha jest po prostu za słaby. A przy kontuzji Martineza Pep musiał po prostu kombinować. Bastian lepiej gra na "8" a Gustavo sprzedany

10.10.2013 19:07

DarthSmd
Piszesz, że za Lewego nie ma ofert. A za Suareza? Czy on grał lub gra w jakichś potęgach. Wpierw Ajax, a potem odszedł do zasłużonego, ale w tamtej chiwli "średniaka" angielskego, który pomalutku wychodzi z kryzysu. Są oni w tej chwili poziom a nawet dwa za BVB

10.10.2013 18:41

Hubertus82

O twoim poziomie a może jego braku świadczy tylko i wyłącznie twoja wypowiedź. To Żyda też byś u nas nie chciał. Lewy pójdzie do "fc kultywator" a oni zrobią na nim interes życia

10.10.2013 18:36

DarthSmd

Gdy Lewy przychodził do BVB to kto mu dawał szansę, że wogóle będzie grał i że tak się rozwinie?
Kilka liczb:
Lewy 60 bramek w 106 meczach w BL i 13 bramek w 21 meczach CL.
Suarez 41 bramek w 80 meczach PL.

Chyba przyznasz, że statystycznie(!!!) Suarez nie wygrywa z Lewym. Ale może jest lepszy technicznie, piłkarsko.
Ale za Lewandowskim przemawia
+głowa +doświadczenie z BL i CL +CENA

10.10.2013 18:27

Darth Smd

Suarez to świr. Co może w Bayernie by się zmienił?
A ja widzę , że wy nie zauważacie jednej rzeczy. LEWY JEST ZA DARMO!!! Po co płacić 50 mln za Suareza jak za darmo (może coś za sam podpis) ma się zawodnika równie klasowego i dodatkowo sprawdzonego i w BL i LM??

10.10.2013 17:59

DarthSmd

Suarez lepszy? Polemizowałbym. A skąd wiesz czy sprawdziłby się akurat w Bundeslidze? Skąd wiesz jak grałby w LM? Ile meczy tam zagrał? Zawodnik, który ma 26 lat jest wielką niewiadomą w LM. Skąd wiesz jakby sobie poradził z presją? Czy by czasem nie świrował jak to ma w zwyczaju. Suarez to psychopata i my takich nie potrzebujemy..

10.10.2013 17:47

Śmieszą mnie po prostu komentarze "Uff... kamień z serca", "Pep ma u mnie wieeeelkiego plusa", "Na szczęście". Rozumiem, że można nie lubić Lewego ale nie przesadzajmy.

Chcąc czy nie Lewy to najlepszy napastnik w Bundeslidze, jeden z najlepszych w Europie, piłka go szuka, potrafi się cofnąć i rozegrać ( w końcu grał na "10" przez pewien czas), jest silny z niezłą techniką i kontrolą piłki, ciągle się rozwija. i UWAGA! PRZYSZEDŁBY DO NAS ZA DARMO!!! Zawodnik wart minimum 40 mln. To chyba jednak dobre rozwiązanie.

Też jakoś nie lubię Lewego ale sportowo zyskalibyśmy bardzo, bardzo wiele. A czy Wy na starcie kochaliście Neuera? Czy były teksty "Won smerfie itp."??

Lewy to klasowy napastnik, lepszy od Mandzukicia, lepszy od Gomeza, lepszy od najlepszego Pizarro. Brać go z pocałowaniem ręki.

10.10.2013 17:36

http://sport.interia.pl/pilka-nozna/liga-mistrzow/news-perfekcja-w-koszulkach-bayernu,nId,1036070?parametr=sport_dol

Czytajcie do końca, Boateng jedynym słabym punktem? Chyba mu się coś popie**oliło. Nie dał rady z kozackim zagraniem Negredo OK. Ale uratował on nas przed stratą bramki. Też jego wina, że się poświęcił dla drużyny? Widać, że ten "fachowiec" po prostu nie ogląda meczy bayernu, gdzie Boateng wymiata, a ocenia go przez pryzmat jedengo meczu puszczanego w TV.

03.10.2013 10:11

Adi

Wszyscy już wiemy, że Twoim zdaniem Bastian nie poradzi sobie sam na "6" i że powinien mieć Javiego czy Gustavo obok siebie. Też się o to boję, ale nie pisz ciągle o tym :)

22.09.2013 12:11

ICHxLIEBExPEP

Z tymi tłustymi latami za Juppa to przesadziłeś. Jeden, tłusty sezon. Pierwszy nie był sielanką. przegraliśmy wszytsko co było możliwe. viceBayern to okreslenie tamtej druzyny.

Owszem zgadzam się, ze potrzeba czasu aż zawodnicy zgrają się z nową taktyką, zrozumieją ją, Ale jesli ona nie nastąpi? Będzie po Bayernie, Pepie i naszych trofeach.

17.09.2013 10:56

A więc nasza "słaba" gra (bilnas 4-1-0) jest winą Kroosa. No oczywiście...
A'la Effenberg?? Już nie rób z niego takiego boga. Po prostu dobry gracz, których było i jest u nas wiele, jednak łączony jest z naszym triumfem w LM i "posiadania jaj". Tylko zważ też na to, że Effenberg grając u nas najlepszy sezon 2001 miał 33 lata!!!! To kto miał nie rządzić w Bayernie jak nie stary wyjadacz???? Kroos ma 10 lat mniej. Pewnie sprzedajmy Kroosa, a potem znowu będzie lamentowanie. Kroos grał za van Gaala, Kroos grał za Juppa ( i teksty typu "pupilek Juppa' itp) , Kroos gra za Pepa, Kroos gra za Loewa. Przypadek?? Nie sądzę. Dobrze, że Ci trenerzy, nie mają "takiego oka" jak Ty i reszta.
Zabraknie Robbena i widać jego brak? Szczególnie wtedy kiedy siedział na ławce czy miał kontuzję i wygrywalismy mecz za meczem. Do składu wskoczył dzięki czemu? Kontuzji Kroosa. Widać brak Mullera? Ja narazie wogóle nie zauwazam go na boisku. Bardzo, ale to bardzo kiepski sezon.

16.09.2013 12:05

karl1985 i inni

Kroos miałby pierwszy odejść? Chyba żartujesz. Zawodnik naprawde dobry technicznie, z świetnym przeglądem, który pod nieobecność Bastiana prowadzi naszą grę. Do tego może grać i na "6", "8" czy "10". A co takiego gra w tym roku Muller? Jaki mamy pożytek z Thiago? Kroos obok Boatenga Robbena i Riberego jest naszym najlepszym graczem w tym sezonie.

Ja wiem, że drużyna nie gra obecnie dobrze. ALE NIE SZUKAJCIE NA SIŁĘ KOZŁA OFIARNEGO! Kiedyś van Buyten, potem Robben, Gomez teraz Kroos. Smiechu warte! Kroos w chwili obecnej na pewno gra lepiej niż Dante, Alaba, Muller czy inni wasi ulubieńcy.

16.09.2013 11:14

AdiFantasti

Widzę, że cieszysz się z "porażki" Polski. No ale z racji, ze jednak jest to POLSKA strona kibiców Bayernu możesz tego tak nie pokazywać. Wielu kibicom Polski może to przeszkadzać. Każdy Twój komentarz dotyczył reprezentacji Polski i był on niestety negatywny. zamiast ciągle krytykować Polaków to może ciesz się ze zwycięstwa Niemców.

07.09.2013 10:02

No nie wiem czy Bosquets to podobny typ co Bastian. Bosquets często grywał też na stoperze, a chyba nie wwyobrażasz sobie, żeby tam Bastian grał.

Dobra. Miejmy nadzieję, że Pep wie co robi i, że nie będziemy grać gorzej niż rok temu. Tego sobie życzmy :)

07.08.2013 12:55

Hilario

Owszem Barca grała jednym defensywnym pomocnikiem i był to zazywczaj Bosquets. Zawodnik o cechach typowo destrukcyjnych. Podobnie jak u nas Martinez czy Gustavo. Bastian to zawodnik "box to box". 50% odbioru i 50% rozegrania. Mam wątpliwości czy sobie sam poradzi na DP. Grając 1 DP to musi to być zawodnik bardzo dobry w odbiorze. Wzorując się na Twojej Barcelonie to zawodnik takiego typu jak Bosquets.

Jesli Javi to defensywny pomocnik ( to pewne na 100%) i będzie grał na swojej pozycji to naturalnie Bastian będzie grał trochę wyżej w ustawieniu 4-1-4-1. Chyba, że Pep posadzi go na ławce, bo "nie pasuje do jego koncepcji". I jeśli będzie grał i javi i Bastian to i tak potrzebujemy zmiennika takiego jak Gustavo. Przypomnę Ci sezon numer 1 Juppa. Jaki mielismy skład? Może taki jak rok temu, czy teraz? Był o wiele słabszy bo nie było zmienników. Była żelazna "11" i zmieniał się tylko Kroos z Mullerem czy Muller z Robbenem. Przyszedł finał z Chelsea i nie miał kto grać. Nie chće, żeby się to znowu powtórzyło. Bo w naszej drużynie stosunek graczy klasowych defensywnych do ofensywnych jest mały.

07.08.2013 12:40

A czy wy nie widzicie, że Thiago i Gotze to ofensywni gracze!!!! Nie rozumiecie tego?? Hipotetycznie kupujemy 2 ofensywnych pomocników, 2 skrzydłowych, ale żeby była równowaga w zespole to sprzedajmy 3 stoperów i DP. Chyba tak to nie działa,
Po porstu nakupilismy za dużo ofensywnych awodników i teraz Pep próbuje ich jakoś upychać. Dlaczego to akurat Gustavo ma odejść czy Javi być rezerwowym, a nie np. Thiago czy Kroos??
Aries
A mecze z Realem czy Juve? Może tam grał słabo. gustavo nigdy nie schodził poniżej pwenego, wysokiego poziomu i zawsze można było na niego liczyć.
Do sprawdzenia taktyki pepa była jedna okazja. mecz z BVB. Test oblany.
A dlaczego w tamtym sezonie traciliśmy tak mało bramek? Dlasczego nawt Buyten grał bardzo, bardzo dobrze? Była to zasługa grą 2 DP. Nasz klucz do sukcesu, teraz tego nie ma.

07.08.2013 10:22

taktyka z 1 DP może byc dobra na drużyny typu Nurnberg, Mainz czy Hoffenheim. Ale nie w meczach z BVB, Barcą, Manchesterem gdzie trzeba MAKSYMALNIE zabezpieczyć środek pola. Gra 1 DP odbiła nam się czkawką w meczu z BVB. Choć tam tak naprawdę gralismy bez defensywnego pomocnika.

Hilario. Javi gra na stoperze, Bastian na defensywnym pomocniku. Ilu rywali w takim razie ma Gustavo, że zmieniać Bastiana?? Nie ma Cana, Tymo. Bastian schodzi a na jego miejsce kto?? Martinez rzucany z pozycji na pozycję, może Kirchhoff albo beznadziejny w odbiorze Thiago? Nie rozśmieszaj mnie. A po drugie Gustavo zawsze może być nie tylko zmiennikiem Bastiana ale także i Alaby, bo Conento to niestety poziom średniaka Bundesligi a nie Bayernu

07.08.2013 10:13

Błąd, duży błąd Bayernu. Nie tylko Guardioli ale przecież również całego zarządu.
Jednak ja nijak nie mogę zrozumiec działania Guardioli. W przedsezonowych sparingach do środka pola daje Lahma, bo "potrzebował tam zawodnika mądrego i dobrego w odbiorze" a w dwóch ostatnich meczach daje tam nominalnego stopera Kirchhoffa. A zawodnika wręcz urodzonego do gry na tej pozycji pozbywa(ją) się lekką reką, nie dając mu nawet 1 minuty szansy na boisku!!! Głupota.
Pewnie zaraz zaczną się głosy, że Pep wie co robi. Tylko jak ma się czuć Gustavo? Zawodnik, który przez 2 lata dawał z siebie 101% na boisku, grał bardzo dobrze, nigdy nie narzekał, niczym nie zawinił. Przychodzi nowy trener i mówi mu "Do widzenia". Jak tu się nie wkurzyć?? Pep jest narazie traktowany jak Bóg, zarząd mu ufa, ale mam nadzieję, że Hoeness nie obudzi się w ręką w nocniku i nie będzie musiał reaktywować Heynckesa poraz czwarty...

Szczerze. Moim marzeniem jest, aby Gustavo poszedł do Chelsea czy BVB (wiem, nierealne) i w meczach z nami pokazał Pepowi i całemu zarządowi jaki ogromny błąd popełnili. A działań Pepa "nie widzę" ale zarazem mam nadzieję, że nie będą powtarzać się wpadki takie jak z BVB. A czego tam zabrakło?? No właśnie Gustavo w środku pola... I może Go brakować przez cały sezon. Ale Pep i zarząd sami sobie tego piwa nawarzyli. A nie chcę dodawać, że Luiz mógł grać jeszcze na stoperze i lewej obronie.

07.08.2013 10:06

Lascah

A to może Buyten prezentuje zeszłoroczną formę?? Gra chociaż poprawnie??

A to może Pep dobrze robi pozbywając się Gustavo. Tak ot co, bez przyczyny. A w meczu na "6" musi dawać stopera.

Gdzie logika?

05.08.2013 22:11

Come back Buytena. Stary Daniel wrócił!!!!

05.08.2013 22:05

Tymo odszedł, Can odszedł, Gustavo odchodzi, Javi na stopera. Czy ten Guardiola oszalał. Zostajemy tak naprawdę bez defensywnego pomocnika! Bastian to nie przecinak, sam na "6" sobie nie poradzi.

Druga sprawa. Może odejdzie Contento. A więc kto zagra w razie absencji Alaby?? Contento, Gustavo, Can czy Holger. Ich już nie będzie. Każdy z nich mógł tam zagrać, a w kadrze może nie być nikogo z nich.

Szczerze. Nie podobają mi się pomysły Guardioli. Od początku jestem sceptycznie nastawiony do niego.

Może odejscie Gomeza było pewne, bo po prostu mało grał i nie był zadowolony. Ale Gustavo??!! Ma za sobą bardzo udany sezon, zagrał wiele minut a Guardiola pozbywa się Go po nierozegranej nawet minucie. Nawet go dobrze na treningach nie widział przez Puchar Konfederacji. Jeśli Thiago przychoddził kosztem Gustavo i Cana to ja jestem na NIE!
Ale mam nadzieję, że Pep wie co robi, chociaż ma coraz wiecej wątpliwosci co do tego. Bedziemy jedynym poważnym klubem w Europie bez defensywnych pomocników. Paranoja. A potem dziw, że Borussia kontowała nas jak dzieci, strzelając 4 bramki. I w innych meczach z zółtkami może być podobnie.

05.08.2013 21:47

Szkoda tylko, ze na oboz nie pojedzie młody Kevin Friesenbichler. Już w tamtym roku grał nieźle w sparingach, a w tym sezonie strzelił 15 bramek na 13 meczy w U-19. Na pewno sprawia lepsze wrażenie niż Weihrauch. No ale kontuzja, co zronić. Na Kevina bardzo liczę w kontekście młodych graczy. Oby byli z niego ludzie :)

02.07.2013 19:54

bawarczykk
Czy Dante był zerem?? Nie przesadzajmy. Od zawsze był dobry. Grał w BL, był jednym z lepszych stoperów ligi. Dopiero gdy przyszedł do nas to wskoczył na wyższy poziom i dlatego się nim zachwycamy. Ale zarazem przypominam, że to on był najsłabszy w meczy z BVB w finale i ostatnim meczu ligowym z Borussia Monchengladbach.
Od zera do bohatera to tylko i wyłącznie Arjen Robben. Bramka z BVB w Pucharze Niemiec, bramka z BVB w finale LM, bramki z Barcą. Pieknie powstał z kolan :P

14.06.2013 13:47

lascah

A chęć kupna Neymara to czyj pomysł?? Zarządu czy Pepa?? I co, Może by ten Neymar pasowałby do naszego stylu gry? Gdyby zarząd dał wolną rękę Guardioli, jęsli chodzi o transfery to być może juz by go to mielismy. A skąd wiesz czy pep nie ma więcej takich "dziwnych" pomysłów, lecz zarząd go hamuje??

Jakoś nie usmiecha mi się wizja prowadzenia drużyny przez Guardiole. Tak naprawdę przychodzi na gotowe i jego zadaniem jest tylko nieczego nie spieprzyć. Jesli Bayern nadal utrzyma swój poziom to i tak nigdy nie dowiemy się ile w tym zasługi Pepa. Drużyna już dawno jesy solidnie poukładana.

06.06.2013 13:52

Ganjan

A więc idąc twoim tokiem rozumowania mamy rozumieć, że potrójna korona to w duzej mierze zasłjuga Mandzukicia, a to, że w poprzednim sezonie nie wygralismy nic to wina Gomeza??
Kurcze. Jak to jeden zawodnik może zmienić obliczę całej drużyny.
Gomez to naprawdę dobry napastnik. Typowy snajpier. A widzę jeden powód, dla którego odchodzi. To pep Guardiola. Facet nie przyszedł jeszcze do drużyny i już wywala czołowych graczy. Szkoda gadać. Gdyby nie mądry zarząd to może mielibyśmy dziś Neymara "bo Pep sobie tak zażyczył". Jeszcze pracy nie rozpoczął w naszym klubie, ale już go jakoś nie trawię. Naprawdę drużyna będzie musiała utrzymać swój poziom, żeby pep mnie do siebie przekonał.

Banderas900
Skoro Ty Rensinga, lella Sose czy Brafheida porównujesz do Lewandowskiego to naprawe jesteś nienormalny. Czy tego chcecie czy nie Lewandowski to obecnie czołowy snajper na świecie. Strzelał bramki i w Bundeslidze i LM, a do tego potrafi rozegrać piłkię. Piłkarsko Lewy naprawdę nam nie zaszkodzi, jednak nie odpowiada mi jego sposób bycia, przywiązanie do klubu.
Ale umiejętności już ma na poziomie Gomeza czy mandzukicia. Można kogoś lubić czy nie ale trochę obiektywizmu.

06.06.2013 12:23

Nie każdy sądzi, że Mandzukic jest lepszy od lewego. Ja osobiscie uważam, że piłkarsko Lewy przydałby się Bayernowi i na pewno byłby w stanie wskoczyć do 1 składu. Ale jego zachowanie, sposób bycia mi nie odpowiada. On sam mowi, że 1 klub na max. 2 lata. U nas pogra 2-3 lata a potem Barca?? Sprzedawczyk...

30.05.2013 15:00

Makaj
Poziom dla nas nieosiągalny. My nawet dyskutować nie umiemy :)

30.05.2013 14:51

zdf

To Twoje porównanie jest "do bani"! Jaką drużynę jest Roma a jaką Bayern???? Pewnie jakby Shaqiri grał w Romie to też dawałby wiecej Romie niz Shaqiri Bayernowi.
To tak samo jak stwierdzic, że Sebastian Mila daje więcej Śląskowi niż np. Kaka Realowi czy Fabregas Barcy.
A wymienisz Fabregasa na Mile??

30.05.2013 14:48

zdf
Hazard owczem lepszy od Shaqirego ale Lamela???? Gość narazie gra dobrze, ale niczym się nie wyróżnia. Nawet statystyki ma słabsze od Szwajcara.
W chwili obecnej mało jest zawodników, którzy byliby w stanie wygryźć Francka, Arjena czy Mullera. Bale, Goetze, Reus???? Ale na pewno nie Hazard czy tym bardziej Lamela.
Dajmy czas Shaqiriemu. Nie wiemy co się z nim stanie, czy i jak się rozwinie. Na chwile obecną zmiennik idealny!!!!!!

30.05.2013 14:21

zdf
"Aha, rozumiem ze jakby takich meczow z Barcelona gdzie Bayern mial mniejsze posiadanie pilki bylo wiecej to to by potwierdzalo regule ze Bayern ma duze posiadanie pilki?"

Jakby, jakby, jakby... No właśnie chodzi o to, że takich meczy nie było więcej.
Obecny styl Bayernu opiera się na wysokim pressingu, posiadaniu piłki, równowagą między obroną i atakiem. Jeśli uważasz, że dobry atak pozycyjny, który Bayern ma naprawdę świetnie opanowany w przeciwieństwie do tamtego sezonu, nie opiera się na posiadaniu piłki to jesteś w błędzie. Wytarczyło, ze w poprzednim sezonie jakaś drużyna zamurowała bramke to juz się niemiłosiernie męczyliśmy.
Oczywiście posiadanie piłki nie jest jedynym powodem tak dobrej gry Bayernu, ale też ma swój wpływ. Potrafimy zamęczyć rywala wymianą podań. Nie jest to głupkowate klepanie piłki jak u Barcy. Czym zamęczyliśmy BVB w finale LM, ze nie mieli oni wogóle sił w końcówce?? No chyba, że nie przygotowaniem fizycznym czy wybieganiem, w któreym BVB bryluje.

30.05.2013 12:33

zdf
Nie wiem czy wiesz, ale Bayern jest na drugim miejscu w Europie, jesli chodzi o posiadanie piłki. Oczywiście za Barceloną. Podany przez Ciebie przykład to wyjątek, który potwierdza regułę. Obecnie Bayern po stracie piłki gra wysokim pressingiem i od razu chce przejąć piłkę. Nie pozwala rozgrywać przeciwnym drużynom, co przekłada się na nasze wysokie posiadanie piłki.
A Barcą zagraliśmy trochę inaczej. Jupp doskonale wiedział jak pokonać Barce dlatego trochę zmienił taktykę.
Można powiedzieć, że van Gaal jest protoplastą sukcesów, ale wszystkiego bym mu nie zawdzięczał. To on wyciągnął Alabe, Holgera, Tomka, przestawił Bastiana, zmienił system gry. Chwała mu za to.
Ale to co zrobił Jupp i chyba Sammer w tym sezonie to mistrzostwo świata. Gra obronna, poruszanie się na boisku, wysoki pressing. Pieknie!

30.05.2013 09:10

Przyjście Goetze = odejście Robbena niestety.
Ribery nie do ruszenia, Muller, Kroos młodzi i do tego reprezentancji, Shaq jeszcze młodszy i bardzo dobrze się rozwinął. Chyba, że mamy mieć 6 graczy klasy światowej na 3 pozycje. Ja bym nie miał nic przeciwko :)

23.04.2013 10:09

Mam nadzieję i myslę, że zagra Boateng zamiast van Buytena. Daniel grał w dwóch ostatnich meczach ligowych a także w meczu z Wolfsburgiem w Pucharze. Wątpię, żeby zagrał 4 mecz z rzędu w systemie "co 3 dni". Chyba, że jak na swoje lata ma dobrą kondycję i regenerację. Boateng nie grał w Pucharze, ale w ostatnich meczach BL i w meczu z Juve grał po prostu kapitalnie! Trzeba to wykorzystać i na Niego postawić. Mam nadzije, że Jupp widzi to co my. Boa odpoczywał, Dante odpoczywał. Daniel w ostatnich meczach nie to chyba teraz jego kolej :) Oby...

22.04.2013 23:19

Can słabo. Tak jak rafalfcbm napisał dużo strat miał. Tymo sprawiał o wiele lepsze wrażenie w środku

13.04.2013 17:22

Skończcie już z tym że chcą Gran Derbi w finale! Trzeba pokazać klasę! Barca jest do ogrania!!!!!!!!!!

12.04.2013 12:33

Żeby tylko głupich kartek nie złapać!!!!!!!!!!!!

10.04.2013 22:14

Isco?? Naprawdę by się przydał. Zwiększyłby rywalizacje na "10". Tak naprawdę jest tam tylko Kroos i zawodnicy, którzy "mogą tam grać" jak Muller czy Shaqiri.
Napastnik. Ja nie widze potrzeby. Na pewno nie w tym roku. Mandzukic może grać jeszcze lepiej a i jest jeszcze Gomez, który słaby nie jest.
A co do obrońcy. Jesli ma być to zawodnik, który ma tylko zwiększyć rywalizację to ja dziękuję. Jest Boateng, Dante czy Badstuber. Wszyscy na dobrym równym poziomie. Do tego Kirchhoff i może Buyten. Po co na siłe kupowac kogoś, kto nie gwarantuje podniesienia poziomu. Jesli miałby być nowy stoper to tylko absolutny TOP. Taki Kompany to chyba marzenia. Zawodnik, który wskoczy do składu i od razu stanie się gwiazdą,

10.04.2013 15:42

mcribery
Zdziwiłbyś się ile kluby potrafią płacić niektórym zawodnikom.
A co do Tymo. Co jak co, ale to jest solidny gracz. Spokojnie na poziom Bundesligi czy właśnie Ligi rosyjskiej. Jednak na Bayern od dłuższego czasu po prostu za słaby. Bayern obecnie to TOP3 w Europie, a więc musi posiadać graczy ponadprzeciętnych. To, że Tymo jest za słaby na Bayern nie oznaczas, że sobie nie poradzi na wschodzie. Tak jak wspomniałem jest solidny i przeceiż ma tam wyrobioną marke. Powodzenia T-44!

10.04.2013 15:36

Apollo1

Przesadzasz. Nasi są na poziomie Mołdawii?? No to masz niezłe poczucie humoru, albo zero znajomości o futbolu.
Wymień mi jakichś graczy mołdawskich, grających w Premier League, Bundeslidze czy Ligue 1. Zawodników mamy naprawdę solidnych pod względem sportowym. Lepszych niż Ci, którzy ogrywali np, Portugalię. Problem tkwi w ich psychice. Po prostu myśla, że są gwiazdami itp. Mają wybujałe ego. Trener też nie pomaga. Fornalik jest dobry na Ruch a Smuda nawet do 2.Bundesligi się nie nadaje

09.04.2013 21:46

Kroos musi zagrać. Juve wyjdzie czterema środkowymi pomocnikami. Toni musi i potrafi wspomagać Luiza i Bastiana. Jeśli zagra Muller, który w obronie jest kiepski to niestety bardzo przegramy walkę w środku pola. Taki skład jaki podał kikcer może być, jednak dość szybko chciałbym zobaczyć Arjena i Claaudio.

02.04.2013 13:56

Voy
A dla mnie wręcz przeciwnie. Dante znowu pokazał międzynarodową klase. Czyścił wszystko jak miło, zero błędów. Mnie martwi niestety słaba forma Gustavo. Obecnie gra w stylu Tymoszczuka... A to o czymś świadczy.

18.03.2013 18:06

Macie mecze na sopcascie?? Dajcie linki lub kanały

05.03.2013 20:54

A Boatenga nawet nie ma na ławce;/ Co się dzieje z nim lub Heynckesem?? Chyba nie będziemy do końca sezonu grać Buytenem??

23.02.2013 15:05

Najbardziej istotną statystyką są bramki i my tu wygraliśmy.
A słabsze posiadanie piłki, mniej podań wynika to z faktu, że po 25 min mecz był już "prawie rozstrzygnięty" i spokojnie mogliśmy cofnąć się do obrony. Reszta meczu a szczególnie druga połowa to tylko skuteczna gra w obronie i kontry. Oprócz jednego błedu z tyłu zagraliśmy bardzo pewnie (tutaj szczególne brawa dla van Buytena). Z przodu co chwilę sialiśmy popłoch w szeregach Arsenalu. Mecz jak najbardziej na +. Trzeba się z tego cieszyć.

20.02.2013 13:58

Chyba przsadziliśmy ;)
Zaraz pojawi się wenthlon i wszyscy dla niego będziemy cieniasami,,,

05.01.2013 22:44

wenthlon

Kurcze. Z takim człowiekiem jak ty to podyskutować nawet nie idzie. Od razu wyjeżdżasz z cieciami itp. A więc...
Jedynym cieciem tutaj jesteś Ty. Prawie pod każdym newsem umieszczasz ten swój debilny pomysł z Shaqirim na "9". I jak tu nie reagować?? Jedynym pierdolonym ignorantem jesteś ty. Wyraziłem swoje zdanie, ale widocznie cię ono zabolało. Z normalną dyskusją to ty nigdy nie miałeś do czynienia Wielki Trenerze Wszechczasów. Szkoda, że Bayern cię nie zatrudnił, Od razu byłaby potrójna korona, nawet grając Buytenem, Tymoszczukiem i oczywiście Shaqirim na "9".
Pozdro cieniasie

05.01.2013 21:59

wenthlon
Odrzuć fifę i zacznij myśleć na jawie. Shaq fałszywą dziewiątką???? Nie rozśmieszaj mnie. Ale co do jednego masz rację. Ta korekta odmieni naszą grę, tylko, że na gorsze. Bayern od lat gra z typowym napastnikiem. Elber, Makaay, Toni czy Gomez. Shaq nieczego nie zmieni. I nie masz co porównywać Barcelony i że tam na "9" gra Messi. Z całym szacunkiem dla Shaqa ale Messi jest o 2 klasy lepszy. To jest po prostu geniusz piłki, I czy się go ustawi na skrzydle, za napastnikiem czy jako wysunięty napastnik to i tak bedzie ładował bramę za bramą.

05.01.2013 15:50

Holtby mnie jakośc nie przekonuje, więc jego bym odpuścił. Raczej pokusiłbym się o Walcotta (któremu również konczy się kontrakt) albo o Mertensa (już wcześniej byliśmy nim zainteresowani, a sam też przyznał że w lecie 2013 chciałby przyjsc. A do tego znowu ma bardzo dobre statystyki w PSV)

04.01.2013 13:07

Za 7 mln???? Raczej przejdzie do nas za darmo bo latem kończy mu sie kontrakt z Mainz.

04.01.2013 12:15

EmreCan
To jest ranking tylko i wyłącznie za poprzednią rundę a nie za cały 2012 rok. A więc twoja teoria jest błędna.

A co do samego rankingu. Chyba każdy wie, że należy podchodzić do Niego z ogroooooomną rezerwą.
Ok, Dante wygrał zasłużenie, bo był najlepszy, ale co na przykład robi Hummels na 2 miejscu, który tą rundę miał tylko przeciętną?? Kicker sam sobie przeczy. Średnia nota Hummelsa to 3,41. Podobnie za wysokie miejsce Hoewedesa i Suboticia (3,33). Wcześniej oceniał ich słabo a teraz tak wysokie miejsca?? Boateng zdecydowanie za nisko. Razem z Dante stworzył najszczelniejszą obronę w lidze. O ile Wollscheid, Klose czy Toprak również mieli niezłą rundę i mieli prawo znaleźć się przed Boatengiem to miejsca Hummelsa Suboticia Hoewedesa Stranzla czy Papadoppoulosa są śmiechu warte. A jeszcze umieszczenia w rankingu Badstubera to już całkowity szczyt niekompetencji Kickera. Holger zagrał na środku obrony tylko 2 mecze w całej rundzie. Więc po co tu go uwzględniać????

Dla mnie powinno być tak:
1,Dante
2,Wollscheid
3.Boateng
4,Toprak
5.Klose
6.Hummels
7.Hoewedes
8.Subotic...

28.12.2012 19:11

Spitzbergen nie dramatyzuj. Jeden mecz to rzeczywiście "beznadzijnie pod koniec rundy". Przy odrobinie szczęścia już po 15 min mogło być jakieś 3:0 i wtedy inaczej byście gadali. Jak pech to pech. Wszystkiego nie idzie wygrywać

14.12.2012 21:20

Mecz ogólnie niezły. Contento po długie przerwie zagrał bardzo przyzwoicie. Lepiej w pierwszej, troche niewidoczny w drugiej. Buyten też nie najgorzej, chociaż przy bramce mógł się lepiej zachować. Rafinha najsłabszy w obronie. Ławkaw Bayernie to max na co go stać. Tymoschuk zagrał bardzo solidnie. Dużo biegał, miał największą ilość podań w drużynie, ładnie przecinał. Ale najlepsi na boisku to Shaq i Gomez. Shaq był wszędzie. Bardzo dobry mecz. Gomez również dwoił się co nie jest w jego stylu. Większość zawodników na "+"

05.12.2012 22:48

oj oj Jancker. Czy aby na pewno mają "ten sam bilans bramkowy"?? Shachtar strzelił 2 bramki na wyjeździe a Chelsea 1!!! Ta sama zasada jak w meczach ćwierć- czy półfinałowych. Przy tej samej liczbie bramek "bramka strzelona na wyjeździe liczy się podwójnie"!

05.12.2012 22:41

Buyten i Tymoschuk na stare lata nieźle wybiegani są :)

05.12.2012 22:39

lascah
Napisałem to przed stratą bramki. "Nie chwal dnia przed..."

05.12.2012 22:32

Jancker nie siej zamętu

05.12.2012 22:31

A Ty Mandzu zamiast oglądać mecz to bardziej Cie obchodzi co inni piszą

05.12.2012 22:31

Nie awansuje. W bezpośrednim meczu Schachtar jest lepszy od Chelsea

05.12.2012 22:29

Buyten dzisiaj też gra bardzo dobrze. Błędów nie popełnia a i ładnie czyści.

05.12.2012 22:28

Może mi się wydaje, ale takiego Gomeza dawno nie widziałem. Widać, że niezła konkurencja troszkę go odmieniła. Oczywiście na lepsze. Cofa się, pokazuje na skrzydłach, biega, walczy. Brawa!

05.12.2012 22:22

Czerwona czy nie ale na pierwszy mecz 1/8 jesteśmy z Dante i Buytenem na środku obrony. Może to będzie okazja do kupna stopera?? Pomarzyć wolno...

05.12.2012 21:54

Rummenige na łamach Kickera powiedział, że nikogo nie kupią. Mówi, że jest 3 dobrych stoperów i spokojnie tam może grać Martinez. Bedą jedynie robić wszystko, aby Holger wrócił jak najszybciej.

Trochę dziwne. Mamy pieniądze a i Buyten pewnie latem kończy swoją przygodę. A więc można by było kogoś kupić, żeby teraz grał za Holgera a w przyszłym sezonie za Buytena.Przecież Buyten na starość co chwilę jest kontuzjowany albo chory. Więc tak naprawdę zostaliśmy z dwoma stoperami. No ale cóż... Zarząd pewnie latem będzie miał większe pole manewru, jeśli chodzi o kupno stopera. Chybs że "niezniszczalny" Buyten zostanie :)

02.12.2012 11:28

Ismael nie ma nawet odrobiny racji.
Po pierwsze. Bastian rozgrywa naprawdę bardzo dobry sezon. Gra tak jak nas przyzwyczaił podczas pierwszego sezonu van Gaala czy początek poprzedniego sezonu. Naprawdę bez Bastiana środek pola jest o wiele słabszy.
A po drugie. Teoria ze zmianą otoczenia jest po prostu śmieszna. A więc Casillas, Ramos, Xavi, Iniesta i wielu innych też muszą zmienić otoczenia bo już za długo grają w jednym klubie.
Ismael tak samo jak nie popisywał się na boisku tak samo nie popisuje się swoimi wypowiedziami.

29.11.2012 12:48

KahnTitan1
A Ty już wysyłasz Bastiana na emeryturę?? Schweini ma jeszcze 4-5 lat gry na naprawdę światowym poziomie. Do tego dość młodzi Gustavi i Martinez a więc środek pola mamy na dłuuugie lata...
A co do Goetze. Trzeba przyznać rację, że jest to mega talent. W dodatku Niemiec. A najlepiej byłoby jakby grał dla Bayernu. Ale napewno nie teraz. Może w 2014 gdy Franck będzie miał 31 lat a Arjen 30. A to na przebojowych skrzydłowych trochę dużo. Ale nie ma co gdybać. Przez te 1,5 roku może Shaqiri wskoczy na wyższy poziom, może kupimy jakiegoś skrzydłowego, może jakiś junior wyskoczy jak kilka lat wcześniej Muller. Nie wiemy. Jedno jest pewne. W chwili obecnej Goetze jest niepotrzebny.

28.11.2012 12:52

Franz

Gra trzeci rok z rzędu w PUCHARACH.
Nie chodzi tylko o LM ale i o Ligę Europejską, w której grali w sezonie 2010/2011 i również się zbłaźnili :)

31.08.2012 09:44

Czy ja wiem czy Hertha zrezygnowała z Lella??
Może to właśnie Lell zrezygnował z Herthy?? Po udanym sezonie, w którym był jednym z lepszych graczy spadkowicza zapewne nie chciał już grać w 2 lidze. Można kogoś nie lubić ale nie przekręcajmy rzeczywistości. Może zabrzmi to śmiesznie, ale moim zdaniem Lell jest za dobry na drugoligowca.

11.08.2012 10:49