DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: blade87 Strona 2

Borek to też niezły czołg... Southgate'a bronią wyniki i koleś wymienia wszystkie turnieje bez medalu dla Anglików :D Gdzie wiadomo, jakie są oczekiwania.

30.06.2024 18:46

1

Dobry śmieszek z niego. Gada, że zawsze graliśmy z Anglią, która sprawiała nam problemy, dlatego szkoda, że teraz nie mieliśmy ich w grupie :D Nam wszyscy sprawiają problemy, a typ myśli, że nasi daliby z nimi radę. Żeby osiągnąć wynik Szwajcarii a teraz (na ten moment) Słowaków, to trzeba jednak chcieć biegać i starać się o dobry wynik. U nas tego nie ma.

30.06.2024 18:34

@tapczan
Chociaż karnego wywalczył.

26.06.2024 12:14

Co za ułomne dziady za mikrofonem. 10-latek od razu by zauważył, że Leao dostaje kartkę za symulowanie, a oni pier... litanię o konsekwencjach narażania się na zabójcze kontry, bo zaraz będzie wolny dla Portugalii :D

18.06.2024 21:40

1

Już się zdążył popisać wiedzą. Według niego Turcja pokonała Gruzję 2:1. Mecz sprzed ok. 2 godzin, a ten nawet tego nie potrafi poprawnie przekazać.

18.06.2024 21:08

@Zerafaelo
Wspaniale. Wymieniłeś wszystkie korzyści, jakie Real uzyskuje współpracując z Bayernem w kwestii transferów i innych okołopiłkarskich relacji. A co nas obchodzi to, jak rozwinie się taki Kroos czy Davies po opuszczeniu Niemiec? Otóż nic. Podałeś przykład Robbena jako fantastycznego transferu w naszym kierunku. Oczywiście super, że udało się dokonać takiego zakupu, ponieważ się opłacił. A mimo to Real bez Robbena zdołał później osiągnąć bardziej spektakularne sukcesy w Europie niż Bayern z nim. Co znaczy, że i tak lepiej na tych niby zdrowych stosunkach wypadają Hiszpanie. Kroos, zaraz Davies, może w przyszłości jeszcze ktoś? Pewnie w międzyczasie uszaty puchar znowu trafi do Madrytu. Tylko co z tego? Mnie interesuje Bayern, więc po co mam się przejmować Kanadyjczykiem, któremu będzie doradzał Roberto Carlos? Niby dlaczego miałbym dostrzegać tu pozytywy, skoro nie obchodzi mnie los Realu i ich piłkarzy, a nawet wolałbym, żeby nie wiodło im się dobrze, zwłaszcza w rozgrywkach LM? Owszem, czasem warto zmienić klub. Ale niech przede wszystkim liczy się interes Bayernu. Tylko to ma dla mnie, ich kibica, znaczenie. Czemu więc mam uważać, że Bayern dobrze zrobił pozbywając się Kroosa, skoro BYĆ MOŻE dzięki niemu klub osiągnąłby lepsze wyniki?

15.06.2024 01:48

1

Lepiej nie dało się tego ująć.

14.06.2024 21:22

@lokosFCB
Tobie z kolei trzeba jedną rzecz tłumaczyć tysiąc razy jak czterolatkowi. W dupie mam, czy ktoś kibicuje nam, nie przeszkadza mi to kibicować danej drużynie. Pojąłeś, czy za trudne?

03.06.2024 00:40

@AdiFantasti
Nie mam pojęcia, jak można być za tymi szczurami nie kibicując im na codzień. No ale i tacy się znajdą.

01.06.2024 22:40

No i po zawodach.

01.06.2024 22:35

2

Ten Carvajal to taki biały Vinicjusz...

01.06.2024 22:19

@Simon89
GO REAL to raczej mało neutralne hasło.

01.06.2024 21:53

@lokosFCB Co mnie obchodzi, jak długo masz tu konto? Ktoś o to pytał w ogóle?

01.06.2024 21:52

@szczepanole
No właśnie, dla takiego sędziego sytuacja idealna. Ma pretekst, sypie kartkami. Ale wafle z Realu mogą z ryjem latać do arbitrów i nic...

01.06.2024 21:46

Nie mogę patrzeć na tego czekoladowca...

01.06.2024 21:45

Nie no jasne, kartka z dupy dla Schlotte musi być. Pora na CS'a.

01.06.2024 21:41

Co ty pier... za przeproszeniem? Jeśli kibicujesz dziś tej białej zarazie tylko dlatego, że kilku randomowców z polskiej strony BVB było za Realem w półfinale, to chyba masz 12 lat maks. Bo mi na przykład zależy na sukcesie niemieckiej ekipy nie patrząc na jakieś nic nieznaczące animozje garstki zwykłych fanów. Zrzygać się można od tego Madrytu, a ja miałbym chcieć ich triumfu, bo ktoś nam źle życzył w półfinale. Poziom infantylności nightmare.

01.06.2024 21:33

No, to po tych akcjach już wiadomo, że Real to wygra. Jak można mieć ciągle takiego fuksa, Bayern już by przegrywał...

01.06.2024 21:25

1

Pożegnanie Kroosa. Tego rodzaju obrazki zawsze są poruszające. Ogromna szkoda, że Toni nie został jednak naszą legendą... Jest to z pewnością dość przykry fakt, zwłaszcza, że kilkanaście lat temu, gdy zaczynał przygodę z Bayernem i seniorską piłką, bardzo mu kibicowałem. Był taki moment w Bayernie, że brakowało dobrego środkowego pomocnika, trąbiły o tym media, kibice, szykowano niby jakieś transfery (w stylu Diego), a tu pojawił się Kroos, którego rozpatrywano jako nadzieję na załatanie dziury w środku pola. Jako zawodnik, który po transferze z Hansy stanie się naszą perłą. I zagrał wiele dobrych meczów, aż tu nagle przyszedł rok 2014. Ech... W sumie, gdyby się tak zastanowić, Kroos jest w tym momencie jedynym piłkarzem, o którym jestem w stanie pomyśleć, że prześledziłem praktycznie całą karierę od początków w Bayernie, przez wypożyczenie do Leverkusen, powrót do Monachium z sukcesami i całą historię z Realem (niestety, z nimi). Szkoda, no kurde szkoda, że tak ceniony na świecie piłkarz nie może być po tylu latach kojarzony głównie z Bayernem. Jak pomyśli się o kasie, którą ten klub przesrywa na kolejne "sprytne inwestycje", a którą mógł przeznaczyć na podwyżkę dla Kroosa... Cóż.

25.05.2024 22:58

1

W końcu "Ride the Lightning" :)

25.05.2024 00:07

No i koniec.

22.05.2024 22:34

A co ma do mojego kibicowania drużynie (a nie fanom) fakt, że jacyś tam kibice BVB czy Leverkusen nie wspierali Bayernu? Mi zależy na sukcesie klubu na arenie międzynarodowej, a nie na zadowoleniu jakichś randomów, których nie znam i nigdy nie poznam. Za tydzień w sobotę będę za Borussią, chociaż meczu nie obejrzę.

22.05.2024 22:08

Serio? Ja tam kibicuję Leverkusen. Jak każdej niemieckiej ekipie.

22.05.2024 21:36

Mogli przegrać jakiś gówno mecz w lidze po tytule, a tymczasem mogą przerżnąć w najgorszym momencie.

22.05.2024 21:28

Ja nie mogę. Oglądałem jedynie do 1:2 i potem wyszedłem z domu. Dopiero teraz zobaczyłem pozostałe bramki. Może mi jakiś mędrzec powiedzieć, co nasz Manuel odje... przy bramce na 3:2? No przecież to jakiś cyrk na wodzie!

18.05.2024 22:19

1

Jeszcze z Superpucharu się wyeliminowali. To się nazywa elegancko przerżnąć prawo do udziału w meczu o pierwsze trofeum :D

18.05.2024 19:24

Jensen jest w jedenastce drugiej drużyny.

18.05.2024 14:14

@hoven
Fajna byłaby to historia, ale sporo czynników musiałoby zagrać. Bayern ostatnio nie jest miejscem, gdzie spełniają się marzenia kibiców. Czy to duże, czy małe.

17.05.2024 20:53

@hoven
No ale przecież naszym bossom przez myśl by to nie przeszło :)

17.05.2024 18:25

1

Thiago jest wolny, dawać go na 1-2 sezony ;) Oczywiście nie w kontekście trenera :D

17.05.2024 18:22

Po pierwsze, nikt nie ma pojęcia, jakimi obrońcami Flick zamierzałby grać i nie ma póki co żadnych przesłanek, aby akurat De Ligt był przez niego do odpalenia. Po drugie, wszyscy wymienieni mają sporo na sumieniu jeśli chodzi o formę, więc mogliby wreszcie spokornieć i posłuchać trenera, którego będą mieli nad sobą. Ewentualnie z częścią z nich się pożegnać (może z panami "G"). Po trzecie, jak wyżej. Sane już tyle dostawał szans na poprawę, że chyba jako ostatni mógłby stawiać warunki z kim pracować. Jeśli ciągle będzie taki słaby, to wolałbym poświęcić jego kosztem lepszego trenera. O ile Flick byłby takim specjalistą.

09.05.2024 21:25

Pamiętajmy, że też wygrał w Dortmundzie czterema bramkami.

07.05.2024 23:07

Oczywiście na stronie białych już sobie przyznają 15. puchar.

07.05.2024 23:04

Oby naszym ta wiadomość dodała kopa!

07.05.2024 22:54

Real jak nic już by karniaka strzelał.

07.05.2024 22:24

Inna sprawa, że Real miał na celu przypieczętowanie mistrzostwa, co też zrobili. Może gdyby Bayern był w tej samej sytuacji, to Stuttgart by przegrał.

05.05.2024 12:05

Przecież losowanie odbyło się, gdy nie było nawet wiadomo, że obie niemieckie ekipy dojdą do półfinału. Już nie stwarzaj teorii spiskowej.

02.05.2024 09:45

Ciekawe w którym, wg niego, momencie ten Real był lepszy, bo jak dla mnie wszystkie bramki padały, gdy grali tak samo mizernie.

02.05.2024 09:43

On to chyba luster w domu nie ma. Gdybym miał taki ryj, raczej pohamowałbym się z takimi komentarzami. W sumie każda opona jest ładniejsza od jego gęby...

01.05.2024 15:31

@hoven
Za trudnie to dla ciebie? Masz ty jakieś szare komórki do myślenia?

01.05.2024 02:25

@hoven
Czy ty w ogóle umiesz coś myśleć? Koleś napisał, że skoro Bayern dostał w dupę od City, które nie potrafiło ugrać Realu, to wydaje się logiczne, że Hiszpanie są lepiej przygotowani na rywalizację w pucharach. Ten sezon może być inny i możemy jakimś cudem wyeliminować Real, ale serio nie rozumiesz, co Marienplatz miał na myśli? Bo ja zrozumiałem to w sekundę i myślę, że dziecko z podstawówki by to zrozumiało.

01.05.2024 01:19

@Alistair

Taki potwór, że w triumfowaliśmy w LM 3 razy od 2001 r. włącznie. Real w tym czasie 6 razy.

01.05.2024 01:12

@hoven
Latynos i słowianin to twoim zdaniem naprawdę tak samo odmienne rejony jak Chińczyk i Koreańczyk? Normalny jesteś?

01.05.2024 00:11

@hoven
Serio nic nie rozumiesz... W dupie mam bana czy inne konsekwencje. Ty serio jesteś jakiś przygłup.

01.05.2024 00:03

@Lewangoatski

Serio? Nikt nie zada sobie trudu, aby sprawdzić, czemu nie ma mowy o wydymaniu? Gościu, do jasnej kurwy! Gol Mullera był na spalonym. Dziś zesrałbyś się na rzadko, gdyby Real strzelił taką bramkę i dopchnął dogrywkę. Tylko że VAR anulowałby to w sekundę. W sumie to nawet trzeba się cieszyć, że Vidal dotrwał tak długo, bo na początku meczu spokojnie mógł wyłapać czerwo za faul na Isco. W odwrotną stronę posypałyby się gromy... Kumacie w ogóle chronologię wydarzeń? Prawidłowe decyzje w rewanżu nie dopuściłyby nas do dogrywki, więc skończcie już pierdolić jak dzieci z podstawówki, bo to się robi niesmaczne, że dorosłe chłopy nie potrafią przyznać, że sędzia tak naprawdę podpiął nam tlen przedłużając mecz o 30 minut. Spalone Ronaldo to inna sprawa. Tylko że w warunkach VAR-u i tak by ich nie było...

01.05.2024 00:00

1

Oby ktoś z góry przemówił Tuchelowi do rozumu (jeśli sam na to nie wpadnie), że trzeba odpowiednio dobrać skład w lidze. Może nie całkiem rezerwowy, aby odpowiedni ludzie mieli jakiś rytm gry, ale też nie całą pierwszą jedenastkę. Po prostu wszystkie 5 zmian w drugiej połowie, a potem lecimy do Madrytu na wojnę.

30.04.2024 23:49

@hoven
Kur... czepiasz się, bo nie łapiesz szyderstwa. Aż tak ciężko to ogarnąć, że gość specjalnie tak pisze? Że też masz czas i chęci na takie dziecinne zaczepki...

30.04.2024 23:38

@bawaria42
Jezu, weźcie sobie w końcu wszyscy zwolennicy teorii oszukania nas w rewanżu do serca, że tam nie było żadnego oszustwa. Owszem, bramki Ronaldo to kpina, ale z VAR-em nie dotrwalibyśmy do dogrywki. Tak trudno to pojąć i w końcu pogodzić się z rzeczywistością?

30.04.2024 23:20

Nie, nie wydymali. I było to już pierdyliard razy wałkowane dlaczego nie. Sam sobie wygugluj.

30.04.2024 23:18

Teraz pytanie jak zagra Real w rewanżu. Teoretycznie to oni powinni przejąć inicjatywę, aby atakować i próbować zdobywać bramki, przy Bayernie czekającym na kontry itd. Ale czy tak będzie?

30.04.2024 23:17

Nagle czemu Upa nie grał? Tutaj przecież jest nagonka albo na jednego albo na drugiego.

30.04.2024 22:56

Jest mi tak cholernie smutno.

30.04.2024 22:44

Przecież to idzie się po prostu popłakać...

30.04.2024 22:42

Ja pier...

30.04.2024 22:40

Wchodzą gejmczendżery. Oby nic im nie wyszło.

30.04.2024 22:34

Kurde, ja też. Za dobrze jest :/

30.04.2024 22:30

No właśnie. To niemożliwe aby cały czas polegać na szczęściu. To wypracowany system, aby grać w ten sposób, teoretycznie słabo/średnio, a jednak na końcu robić swoje i zdobywać puchary. Ich pewność w Europie jest godna podziwu.

30.04.2024 22:10

@Jurgen1982
No coś z psychopaty ma, ale w taki sposób, że jakoś nie czuję do niego niechęci.

30.04.2024 22:07

Akurat Rudigera lubię :)

30.04.2024 22:05

Czy ja wiem, czy takie gówno? Raczej gra pragmatycznie. Idę o zakład, że gdybyśmy sami tak prowadzili, to pojawiłyby się głosy, że gramy mądrze, dojrzałe i wyrachowanie. Jak pewni siebie i swojej siły mistrzowie.

30.04.2024 22:03

@ironmaidenpl
Bzdura, ale nie chcę mi się pisać truizmów dlaczego. Już palce mnie bolą od klepania na telefonie.

30.04.2024 22:00

Tak, Tuchel wstawi Zvonarka. Nie szkoda Ci ścierać klawiszy na takie jałowe życzenia?

30.04.2024 21:55

@hoven
Po pierwsze nie typie, tak to sobie do kolegów pisz. Po drugie, nie urodziłem się wczoraj i mam dobrą pamięć, potyczki z Realem oglądam od 2000 r., więc widzę pewne prawidłowości. Plus łączę kropki i wysuwam wnioski z przebiegu meczu jak i potencjału na lepszy wynik. Wygląda to źle i nie jestem sam w tej opinii. Plus mam prawo do takich pesymistycznych obaw

30.04.2024 21:54

Niestety Real niedługo stanie się takim nemesis Bayernu, że popadniemy w kompleksy i każdorazowa okazja do rewanżu będzie ich paraliżowała i onieśmielała. Im większa chęć skutecznego rewanżu, tym gorzej może to wyglądać.

30.04.2024 21:47

Może się co niektórzy zastanowią, zanim po raz setny przed losowaniem fazy pucharowej będą krzyczeć "dawać Real".

30.04.2024 21:33

To jest kurwa żart. Nigdy z nimi nie wygramy...

30.04.2024 21:25

@Head2007
<tfu>

30.04.2024 21:13

Czyli standard. Próbujemy, straszymy, a potem te gnojki walną coś z niczego...

30.04.2024 21:10

@jastrzab123

Stąd mój krótki komentarz. Jest kontekst :)

29.04.2024 21:54

Araujo w formie.

29.04.2024 21:42

@tapczan

Fajna retoryka, taka pod wybraną teorię. Szkoda tylko, że wszystko od kilku lat zmierza ku odwróceniu tej tendencji...

29.04.2024 20:59

@BAYERNod1995

Może dlatego, że mam dobrą pamięć? W 2014, 2017 i 2018 też mieliśmy ich pyknąć, mając lepsze ekipy z większymi nadziejami. A czy z City byłoby trudniej, to się nie dowiemy, bo odpadli. Z kolei dalej gra Madryt, który potrafi wchodzić w najważniejsze mecze jak po swoje. Zamiast trąbić o tym, kto jest faworytem, może warto podejść z dużą dozą pokory. W tym przypadku sukces lub ciszę, lepiej gadać po wygranej.

29.04.2024 20:21

Effenberg i Matthaus już oczywiście kozaczą i stawiają Bayern w roli faworyta. Przynajmniej ten drugi... A potem znowu dostaną po dupie i skończy się takie gadanie.

29.04.2024 20:05

@Skobry

Niby tak, ale koniec końców taki półfinał żadnej chwały i tak nikomu nie przynosi. Któryś z piłkarzy będzie uznawał to za świetne osiągnięcie, które go zadowoli? To nie Olympiakos czy Salzburg, aby po zakończeniu sezonu nie wiadomo jak często wspominać to wydarzenie. Zawsze będzie duży żal i rozczarowanie, że jednak nie udało się osiągnąć finału, gdy był tak blisko.

27.04.2024 09:09

Przed pierwszym meczem z Arsenalem miałem totalnie wyje... na ten sezon w LM. A teraz? Bardzo się denerwuję, chociaż życie toczy się z dnia na dzień i sporo jeszcze na głowie przed wtorkiem :) W sumie to życzę sobie jednego: żeby przynajmniej nie przegrać pierwszej odsłony. A co będzie w rewanżu, to się zobaczy. Ostatnie dwa domowe mecze przeciwko Realowi to uwierające w tyłek przegrane 1:2, więc fajnie byłoby w końcu wykręcić lepszy rezultat. Oby!

27.04.2024 00:48

I to jest najgorsze. Mają gorszy okres w meczu, a i tak potrafią zrobić swoje.

26.04.2024 21:33

1

Ta, zawsze w ostatnich latach przed potyczkami z nimi była ta sama gadka. Że nic rewelacyjnego nie grają, że można ich przejść itd, a potem było jak było. Ja się boję, że znowu się wślizgną do tego finału :/

22.04.2024 18:14

Niech się poczują zbyt pewnie. Może dzięki temu się uda.

21.04.2024 23:02

Może ten ze Sportingu? Albo Motta? A co tam, jeszcze jest trener Brestu :D

21.04.2024 22:45

No nie tak bez emocji, bo jednak miejsc 2-4 trzeba pilnować.

20.04.2024 18:32

No masakra, w Madrycie każdy by twierdził, że grają o finał bez względu na rywala. To jest ta różnica w mentalności. Przecież tam też nie mają nie wiadomo jak lepszych piłkarzy od naszych, ale podejście zmienia wszystko. I na tej pewności siebie jadą jak po swoje. No w sumie w Manchesterze mieli dużo szczęścia, ale jednak. Czuję, że nasi z tym brakiem zaufania od góry jednak by ostatecznie polegli.

20.04.2024 15:21

Mistrzowie na niezłym kacu dziś.

18.04.2024 22:28

A niech sobie przenoszą. Tym bardziej trzeba wygrać, aby zdali sobie sprawę, że takie zagrywki na końcu nic nie dają :) Poza tym umówmy się, na tym poziomie różnica jest znikoma. Oni rozpoczną mecz o 21:00, a my następnego dnia w sobotę. A może nawet Real będzie musiał bardziej się wysilić z uwagi na sytuację w lidze, podczas gdy Bayern przystąpi do meczu na dużym luzie. Kto wie...

18.04.2024 22:23

Ale jakie znowu? Przecież gospodarzy losowano już po 1/8 finału, równie dobrze to City mogło 30 kwietnia przyjechać na Allianz i grać rewanż u siebie. Poza tym Real w ćwierćfinale grał właśnie pierwszy mecz u siebie, a Bayern jechał do Londynu. Nie ma co narzekać, wpływu na to nie ma, kto kiedy i gdzie ma grać.

18.04.2024 17:43

" I choć na pewno nie jest to najlepszy sezon w ich wykonaniu" A co jest nie tak w ich sezonie? Że odpadli z krajowego pucharu? Zdarza się. Idą na mistrza w lidze i z dużą dozą pewności wchodzą w półfinał. Chciałbym taki "nienajlepszy" sezon.

18.04.2024 02:12

Oni zawsze szybko podają. Chyba Carlo tak ma u nich.

17.04.2024 19:09

@ironmaidenpl

Bzdura. Rozumiem, gdyby Leverkusen tak jak Bayern przegrywało mecze i na koniec różnica w tabeli wynosiłaby 1-2 punkty (owszem, może się zmniejszyć, ale raczej z oczywistych względów, których nie trzeba tłumaczyć). Tutaj mieliśmy do czynienia z wyraźną dominacją, nie było do nich podjazdu i tyle.

14.04.2024 21:32

1

Ten ma przynajmniej Bidon, więc w razie czego mógłby ugasić pożar ;)

13.04.2024 15:22

Wiedziałem, że się zesra...

09.04.2024 22:34

W sumie niech ten Davies idzie już do tego Realu, przynajmniej zaszkodzi im swoimi umiejętnościami :)

09.04.2024 21:14

No ja obstawiam czerwo jak nic.

09.04.2024 21:11

Chyba po raz pierwszy w swojej 25-letniej historii kibicowania Bayernowi w LM podchodzę do tak ważnego meczu bez grama emocji... A to wiele mówi o zastanej sytuacji. Czuję, że jeśli Arsenal będzie ładował kolejne bramki, to mój wyraz twarzy będzie tak obojętny, jak tylko się da. No chyba że czeka nas wieczór cudów i magicznej transformacji lub po prostu fury szczęścia :)

08.04.2024 21:34

@BaltazarGabka

A jaki Xavi jest w Bayerze?

07.04.2024 12:08

@BAYERNod1995

To tak pół żartem, pół serio ;)

07.04.2024 00:20

2

Czasem wchodzę na Netflix, przeglądam Disney+, aby znaleźć dobrą komedię na wieczór. Zawsze to samo - to widziałem, to ma słabe oceny, nie przepadam za jakimiś aktorami itd. No i w końcu trafiła się pozycja, która chyba spełni moje oczekiwania. Światowa premiera we wtorek o 21:00, zapowiedzieli ją 15 marca. Zgadniecie tytuł?

06.04.2024 18:17

Wezmą tego De Zerbiego, to się załamię :/

30.03.2024 11:22

O, nawet nie wiedziałem, że Sagnol prowadzi Gruzinów.

26.03.2024 18:45

Ważne, aby był na Arsenal.

23.03.2024 11:51

A jak ma z nim rozmawiać, skoro ten cały Zaragoza to jakiś tłuk, który nawet podstaw angielskiego nie potrafił sobie przyswoić. Gość marzy o piłce na poziomie europejskim, a nie pomyślał, że może warto chociaż trochę języka się pouczyć. W cywilizowanej Hiszpanii chyba uczą angielskiego?

21.03.2024 20:39

Też nie rozumiem, gdzie namieszał. Patrząc na nazwiska to raczej logiczne wybory. Najlepsi na ten moment i tak są.

14.03.2024 18:42