DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Apollo1 Strona 3

Wynik żadne zaskoczenie. HSV jest tak beznadziejny, że niezaaplikowanie im 4-5 goli by było przestępstwem. Jest to tak bezpłciowy i pozbawiony jakiegokolwiek charakteru zespół, że aż żal, że gra w 1 lidze, szkoda, że nie spadli, bo może po takim "oczyszczeniu" by się coś tam zmieniło, a tak to dostali kolejne lanie od Bayernu. W ostatnich latach co mecz to im ładujemy 4-6 bramek. Na tak kiepskim przeciwniku nie ma się co na razie sugerować prawdziwą formą bo jak mówię-HSV prezentuje poziom 3 ligi i nie przypadkiem w niedzielę odpadli z DFB pokal z 4 ligową Jeną.

14.08.2015 22:48

No Leverkusen ma bardzo silna pakę, i co ważniejsze szeroką, wyrównaną kadrę, czego brakowało w zeszłym sezonie. Ma jeszcze dołączyć do nich na dniach Charles Aranguiz, mistrz Am Płd z Chile. Także mogą wystawić na prawdę bardzo silną pierwszą 11tkę.
Leno-Wendell, (Toprak kontuzjowany) Papadopoulos, (Jedvaj kontuzjowany) Tah, Hilbert- Bender, Kramer-Aranguiz, Bellarabi, Calhanoglu-Son

12.08.2015 12:17

Co oni tak się strasznie trzęsą nad tym Shaqirim, zupełnie przereklamowany zawodnik, któremu się fuksnęło, że pograł trochę w Bayernie i dzięki temu tyle za niego zapłacono. Teraz to już zalicza zjazd po schodkach, z Bayernu poszedł do Interu gdzie kompletnie zawiódł podobnie jak Podolski, grał słabo i Inter szukał frajera i go znalazł w Stoke, teraz ci go kupili, pogra tam max ze 2 lata i znowu zaliczy kolejny spadek, pewnie pójdzie do Hiszpanii do klubu z drugiej 10tki albo Włoch, w końcu wyląduje za 3-4 lata w Turcji w Trabzonie albo Antali. I bardzo dobrze, że ani Schalke ani BVB go nie sprowadzili bo to tylko strata kasy.

12.08.2015 12:07

Przecież Ribery będzie miał w przyszłym sezonie już 33 lata, a Robben 32 to chyba logiczne, że pozostanie im max 2 lata na poziomie i koniec. Franck niestety, ale ma już bardzo często kontuzje, pociągnie do 35, To samo Robben. De Bruyne jest niezbędny z tego względu, że jest bardzo uniwersalny i może grać spokojnie zarówno na obu skrzydłąch jak i na środku, kupując KdB byśmy mieli spokój na jakieś 8 lat z szukaniem super piłkarza na te pozycje. A Kevin ma te zaletę, że potrafi się bardzo szybko wkomponować bo to inteligentny gość i piłkarz, który na boisku przede wszystkim MYŚLI. Sprzedać Gotze za 30, dołożyć 30-35 na KDB i jest git. Zresztą, jego wartość w kolejnych 2-3 latach będzie tylko rosła, więc lepiej wcześniej.

10.08.2015 13:02

Pfff, przecież nikt nawet nie zaoferuje 40 baniek za Mario, po pierwsze nie jest tyle wart i każdy inny klub to widzi po jego grze w Bayernie, więc max 30 mln jeśli by ktoś zaoferował to już by było dużo. Po 2) za rok Mario będzie do wyciągnięcia po promocyjnej cenie bo będzie to jego ostatni sezon w Bayernie, a jak na razie nie zapowiada się przedłużenie kontraktu z nim. Moim zdaniem to Gotze odejdzie w przyszłe lato za 15 mln.

10.08.2015 10:47

Już pół roku temu było pisane, że Bayern zawarł z Wolfsburgiem i KdB dżentelmeńską i cichą umowę, że ten sezon spędzi on jeszcze w Wilkach, a dopiero w przyszłym Bayern go sprowadzi za 60-65 mln euro, dlatego też Bayern w tym okienku nie szastał kasą bo wydał na czysto jakieś 45 mln i zbierają fundusze na przyszły rok.

03.08.2015 13:04

Ribery to już 8 lat, a jak do nas przychodził to dawałem maksimum 3 lata, że u nas pobędzie i ulotni się do Realu, Chelsea, Barcelony, City itp.... i jak się okazuje nie wiele brakowało.

03.08.2015 12:47

Robben jest już w Bayernie 6 lat, w życiu bym nie przypuszczał kiedy do nas przychodził, że będzie jednym z piłkarzy z najdłuższym okresem gry u nas.

03.08.2015 12:34

Ogólnie przereklamowany zawodnik, jego szczęściem było to, że trafił do Bayernu i dzięki temu jego wartość została sztucznie zawyżona. Piłkarz, który na boisku mało myśli, robi dużo zamieszania, z którego nic nie wynika. Na 100% zatem nie trafi do BVB bo Tuchel takich zawodników raczej nie lubi.

03.08.2015 12:20

Chodzi mi o to, że jest to drużyna, która nie potrafi grać z dobrymi klubami europejskimi, uważam, że drużyny takie jak Wolfsburg, Gladbach czy Schalke obecnie maja bardzo słabych piłkarzy mentalnie, którzy nie potrafią podnieść presji grania w europejskich pucharach na wysokim poziomie, Bayern taka jakość ma bo ma po prostu w zespole osobowości, które nie pękają. Takie drużyny są w stanie sprawić niespodziankę wygrywają np. raz z chelsea, ale potem przegrają np. z Mariborem czy innym.

Jak wiadomo, zwolennikiem Guardioli nie jestem od dawno i bardzo ciężko tu czasem po nim jechałem, ale nie można mu odmówić kilku rzeczy. po 1) Bayern poprawił się zdecydowanie pod względem techniki, moim zdaniem piłkarze wyglądają znacznie lepiej pod tym względem od przyjścia Guardioli, pewność w operowaniu piłką, pewność utrzymania się przy piłce, mniej głupich strat. Po 2) moim zdaniem wraz z przyjściem Guardioli Bayern znacznie bardziej odważył się sprowadzać piłkarzy z nazwiskami. Po 3) proponowałbym spojrzeć na zeszły sezon przez pryzmat kontuzji, nadal twierdzę i jestem niemal pewien, że gdybyśmy mieli zdrowych do końca sezonu Riberyego, Robbena, Alabę, Javiego i Lewandowskiego bez maski, to byśmy wygrali zarówno Ligę Mistrzów jak i DFB. Drużyna była na prawdę masakrycznie osłabiona, całe szczęście, że dał radę wrócić Thiago to jeszcze dało się uratować twarz w półfinale. Ale ze zdrowym skłądem Neuer-Lahm, Boateng, Benatia, Alaba-Martinez, Thiago-Ribery, Robben, Muller-Lewy byśmy wyeliminowali i Barcę i byśmy wygrali finał. Gdyby nagle wyłożyło się pół składu Barcy czy Realu to też by strasznie nie nacwaniakowali, więc tak wszystkiego na Guardiolę bym nie zwalał, bo graliśmy fantastyczne mecze z Romą, City czy Porto gdzie drużyna grała magicznie.

02.08.2015 19:07

Co Wy niektórzy z tym Wolfsburgiem, że oni tacy silni? To jest bardzo średni zespół, który nie wyjdzie z grupy Ligi Mistrzów, w ogóle nie potrafią grać z zespołami trochę lepszymi niż przeciętne. Najlepszy dowód to to, że dostali baty w zeszłym sezonie w Lidze Europy, w grupie przegrali w sumie w dwumeczu z Evertonem 2-6, a z Napoli 3-6. Oglądałem wszystkie ich mecze w LE i na prawdę dobrze wypadli tylko w meczach z Krasnodarem, Sportingiem Lizbona-tylko u siebie, no i wyszły im w sumie oba mecze ze słabym obecnie Interem. ale teraz będą losowani z 4 koszyka i nie maja szans z klubami z pierwszych dwóch koszyków. Powinni być zadowoleni jeśli zajmą 3 miejsce i LE na wiosnę.

02.08.2015 16:22

Najmocniejszy skłąd na dzisiaj, oczywiście biorąc pod uwagę zgranie się z zespołem Vidala to
Neuer-Lahm, Boaten, Benatia, Alaba-Vida, Thiago-Robben, Costa, Muller-Lewandowski. Oczywiście Xabi juz powyżej pewnego poziomu nie podskoczy, będzie regularnie siedział na ławie, wiadomo, że to tylko kwestia czasu, aż Vidal zgra się z resztą, po to właśnie został sprowadzony. Dla mnie Alonso to zawodnik sprowadzony na taki przejściowy, trudniejszy okres na tej pozycji.

Moim zdaniem aż tak tragicznie Bayern dziś nie zagrał jak tu niektórzy to przedstawiają i wbrew pozorom to Bayern w dzisiejszym meczu klepał stosunkowo niewiele, było wiele szybkich akcji do przodu, długie podania, trochę strzałów z dystansu. To na pewno nie był kiepski mecz, na pewno zagraliśmy bez porównania lepiej niż w poprzednim meczu z Wilkami. W sumie Bayern stworzył sobie ze 4-5 sytuacji d strzelenia gola, także całkiem przyzwoicie.

01.08.2015 23:19

Podobno, jeśli, mówi się...itp itd. Jeśli już by miał przyjść Otamendi to jako kolejny obrońca, a odejść to już prędzej Dante, bo wtedy dla niego to już w ogóle nie było by miejsca, ale czwórka środkowych Boateng, Benatia, Otamendi, Badstuber to już wygląda na prawdę bardzo solidnie i zawsze by mógł wskoczyć równorzędny zawodnik.

31.07.2015 23:41

Za wszelka cenę...ok, za wszystkie dochody z Old Trafford przez kolejne 20 lat.

30.07.2015 00:02

Oj, coś czuję, że spotkamy się w tym sezonie LM z Juventusem. W grupie poproszę Manchester United, Sevillę i może Lazio/Sporting Lizbona

29.07.2015 15:20

Oglądałem kilka dni temu towarzyski Real-City, byłem pewien, że to City pokarze cos więcej, ale grali na prawdę słabo. A co najsmieszniejsze to pomimo wydanych tak ogromnych pieniędzy tam obecnie nie ma praktycznie wielkich gwiazd i indywidualności-poza Toure, Silvą i Aguero, które robiły by różnicę, za takie pieniądze jakie tam wydano to spodziewałbym się na każdej pozycji gwiazdy z pierwszej piątki najlepszycvh piłkarzy. Ale tak, zagrali na prawdę po prostu słabo, nie mówiąc jak im Real co chwilę obronę rozjeżdżał. Ja rozumiem, że to tylko towarzyski, ale na tym poziomie to nawet w towarzyskich jest pewien wysoki poziom,, city w tym sezonie chyba będzie cięzko o LM w lidze angielskiej.

28.07.2015 22:19

Tzn. mam na myśli to, że kurs spada wraz z tym jak jedna z druzyn ma większe szanse na zwycięstwo, dlatego napisałem, że w przypadku braku kontuzji kurs na nasze zwycięstwo był by niski tak jak np. jest niski kurs na zwycięstwo Bayernu z HSV.

28.07.2015 19:28

Powiem nawet więcej, bez kontuzji jesteśmy głównym faworytem i nasz kurs by spadł do 2:1. Nadal nie mogę sobie darować półfinału z barcą. W składzie Neuer-Lahm, Benatia, Boateng, Alaba-Martinez, Thiago-Ribery, Robben, Muller-Lewandowski Byśmy wygrali ten półfinał i finał z palcem w du..

28.07.2015 19:10

Zgoda, może za ostro ich oceniłem biorąc pod uwagę ich wiek, ale trzeba też przyznać, że jak na razie popełniają strsasznie naiwne błędy w obronie i rzuca się to w oczy w sytuacjach w jakich te zespoły tracą gole.

28.07.2015 12:45

Daj spokój z Rudigerem i Mustafim, dwa kołki, które mają nadal problemy z ustawianiem się i popełniają żenujące błędy, w ogóle nie mają inteligencji w grze, są słabi i nadają się tylko do dalekiego wykopu i nic więcej,

Dante tak czy inaczej się przyda skoro nie mają sprowadzać obrońcy, a raczej się na to nie zanosi aby Bayern w to lato kupił jakiego solidnego środkowego więc już lepiej niech ten Dante zostanie, Badstuber nawet jak wróci to znowu zaraz jakąś kontuzję złapie, tak jak było na początku zeszłego sezonu kiedy chyba w 3 czy 4 kolejce złapał kontuzję i wrócił w styczniu dopiero, no a JAvi nie dość, że na środku obrony radził sobie bardzo słąbiutko kiedy grał tam za czasów Guardioli to jeszcze też wróci pewnie dopiero na wiosnę, o ile w ogóle wróci. Branie Martineza pod uwagę jako środkowego jest nie dość, że naiwne to naciągane na siłę aby tylko kogoś wepchnąć na środek obrony, ale on tam się o swoje nogi potykał. Javi jest super na Def. pomocniku i tam powinien zostać i nie powinno mu się na siłę wymyślać innych pozycji bo tylko się tam marnuje.

28.07.2015 12:21

Arturro, po tym jak sprowadzili prawie za 30 baniek Mikitariana to chyba teraz się boja na raz wydawać tak wielkiej kasy. Tak czy inaczej, mogli moim zdaniem własnie tę kasę zainwestować w jednego napastnika bo drugiego maja w osobie Aubameyanga i jest na prawdę bardzo dobry w ataku.

W LE opłaca się grać jak najbardziej, nie dość, że zwycięzca ma zagwarantowany start w LM to jeszcze BVB ze swoim potencjałem stadionowym+transmisje+reklamodawcy+premie może zarobić ok 40 mln euro.

23.07.2015 20:46

Taaa, i jeszcze do tego Neuera i Thiago bo "Wenger lubi takich piłkarzy". Niech sprzedadzą stadion, może uzbierają.

23.07.2015 20:27

Wszystko to oczywiste jest, ale z drugiej strony..czy ktoś zmuszał Borussię w zeszłym sezonie do zakupu "świńskiego duetu" napastników Immobile-Ramos? Przecież oni na tych dwóch geniuszy wydali w sumie 30 mln euro, przecież to jest masakrycznie utopiona kasa już nie do odzyskania, żeby oni jeszcze nie strzelali, ale rokowali i ktoś ich chciał odkupić za kasę zblizoną za jaką ich sprowadzili, no ale 30 baniek utopić w takich transferach to jest na prawdę zbrodnia. Ktoś musiał za to beknąć i mam wrażenie, że to była jedna z przyczyn odejścia Kloppa bo on się strasznie uparł rok temu na ten duet. Już nie wspominam o tym jak BVB mogła by się świetnie obkupić za te kasę, gdyby ja dobrze ulokowali. Jest to kwota, która pozwala już sprowadzić 2 wysokiej klasy piłkarzy.

23.07.2015 20:20

Ten Benko prezentuje się na prawdę całkiem dobrze jak na swoje 17 lat, bardzo ciekawy zawodnik.

21.07.2015 16:00

Muller zaczynał za Klinsmanna, to właściwie on go wyciągnął z młodzieżówki i dawał szansę, pierwszy mecz, w którym zdobył gola to chyba był mecz ze Sportingiem Lizbona 7-1, w LM 08/09.

21.07.2015 13:58

No jakby porozbijać Europę na takie państwa województwa to już z samej Polski masz 16 państw, kolejne 16 z Niemiec by powstało itp itd;D

21.07.2015 11:54

Bez przesady, jakie złe pieniądze? Jak nawet Watzke jakiś czas temu powiedział, że dla BVB ostatni występ w LE w sezonie 2010/2011 był całkiem lukratywny i ponowny nie będzie jakąś wielką tragedią, Borussia wtedy zakończyła przygodę na grupie bo z niej nie wyszli, a mimo to zarobili 15 mln euro. Jak nawet taka Legia zarobiła +/- 20 mln złotych za zeszły rok, Hannover, w sezonie w którym dotarł do 1/4 zarobił 20 mln, a Schalke 25 mln euro. Jak ktos nie umie kasa gospodarzyć to mu zawsze będzie mało, oczywiście, że nie jest to samo co LM, ale trzeba dostosować wydatki do dochodów.

21.07.2015 11:25

Właśnie dlatego nie wejdą bo prezentują taki futbol, na tym poziomie przypadków nie ma, więc z tak przypadkową grą żadna polska drużyna nie ma szans zagrać w LM bo nawet jak przejdą 2 rundy to w 3 rundzie weryfikuje to rywal, który zwykle jest losowany z końca 3 i 4 koszyka potem. Niech na razie polskie drużyny nauczą się grać w LE i tam powoli zbierają punkty bo praktycznie każdy klub, który teraz gra w LM i jest losowany z 3-4 koszyka najpierw kilka lat grał regularnie w pucharze UEFA/LE i dopiero potem zaczął wskakiwać do LE. Dlatego mnie śmieszy lekceważenie LE i nadymanie się, że jest "słaba", tak tylko mówią frustraci, których kluby ledwo przechodzą mistrza Gruzji czy Wysp Owczych, a już myślą o LM. LE jest bardzo silna o czym najlepiej świadczy niemoc klubów angielskich i niemieckich, w tych rozgrywkach ponieważ obie te ligi poza drużynami, które grają w LM nie mają za bardzo co zaproponować i dalej jest wielka przepaść.

21.07.2015 10:56

Koniec kariery.

21.07.2015 10:48

Najpierw się Hiszpania kilkaset lat wyzwalała i jednoczyła spod panowania Arabów i islamu, a teraz w kilkadziesiąt lat to wszystko się rozpada, bardzo niebezpieczne precedensy, brawo.

21.07.2015 10:46

Najmocniejsza 11 jaką możemy obecnie wystawić, biorąc pod uwagę, że przyjdzie Vidal to

Neuer
Boateng, Benatia
Lahm Alaba
Vidal
Martinez
Bobben Ribery
, Thiago
Lewandowski

20.07.2015 20:02

Jak ja nie lubię Interu, chyba tak samo jak Manczesteru, fajnie, że ich Wilki wykopali ostatnio z Ligi Europy. Mamy z nimi rachunki do wyrównania, więc nawet zwycięstwo towarzyskie będzie bardzo miłe.

20.07.2015 12:57

To nie kwestia poddawania czy nie, Gotze to taki sam przypadek jak Podolski, chwilę rozbłysł, potem zgasł i koniec. A Podolski zgasł już ze 4 lata temu czyli w wieku jakichś 26 lat a więc bardzo szybko. Gotze mnie irytuje tak samo jak Podolski podczas gry, przechodzi zupełnie obok meczu.

20.07.2015 11:48

Darth, ależ ja mu życzę wszystkiego najlepszego, przecież to jeden z naszych najlepszych piłkarzy kiedy jest zdrowy, ale Arjen miał zwykle kontuzje mięśniowe, natomiast nie znam za bardzo przykładu piłkarza, któremu rozleciał się staw kolanowy i wszystko w okół i wrócił do pełnej dyspozycji. Z tego powodu kończyli kariery np. Van Basten, Deisler czy np. najnowszy przykład Holger, który już właściwie prawie dwa lata jest poza grą. Po prostu nie robię już sobie nadziei na jego powrót i formę z sezonu 2012/2013.

19.07.2015 21:46

Właśnie dlatego sprowadzono Vidala, zawodnika stosunkowo mało kontuzjogennego. Javiego to już można spisać na straty, on już nigdy nie będzie zdrowy na 100%, miał tak samo rozwalone kolano jak Deisler, który co 2-3 miesiące miał półroczne przerwy. To samo Badstuber. Tych zawodników nie należy brać pod uwagę do pełnowartościowego składu bo oni będą tylko obecni na rehabilitacjach i treningach.

19.07.2015 20:42

To jest Anglia właśnie, dostali od tego sezonu po ponad miliardzie z Chin od telewizji za sezon i ich kompletnie pogięło z tymi kwotami, sami się w tym gównie utopią w końcu

19.07.2015 19:23

Tak tak, i ci dziennikarze co piszą takie bzdety byli i słyszeli jak menedżer Liverpoolu zadzwonił i powiedział, że tyle i tyle.

Za 70 mln to kilku lepszych można znaleźć. Zrestą, Gotze przy De Bruynie, Di Marii czy Hazardzie to zwykły przeciętniak.

19.07.2015 18:13

Nie rozumiem was co wy tak za tym Gotze. Przecież gdyby gość był innej narodowości niż niemiecka to byście już go wykopywali rok temu. Prawda jest taka, że od samego początku Mario gra u nas co najwyżej przeciętnie. Najpierw tłumaczono to jego kontuzją, z którą przyszedł z BVB, potem, że aklimatyzacja, potem, że nowy trener, potem, że nowy system i inni partnerzy. No ludzie, nie bądźmy śmieszni. Gotze gra po prostu słabo i w żadne bajki nie wierze, że ktoś jest w stanie dać za niego 70 czy nawet 50 mln euro bo i inni trenerzy widzą jak gra i świetnie zdają sobie sprawę, że obecnie można go wyciągnąć za 30 mln. Wątpię czy on u nas przedłuży kontrakt, a będzie to jego 3 sezon już w Bawarii i nie gra kompletnie nic co by nas miało oczarować czy zaskoczyć. Jest to zawodnik tak chimeryczny i tak niestabilny, że na prawdę trudno wytypować w jakiej on w ogóle formie jest. Gotze to jest tylko i wyłącznie efekt wykreowania niemieckich mediów, które szukały swego czasu jakiegoś złotego dziecka niemieckiej piłki. Poniekąd to one mu trochę krzywdę zrobiły bo utwierdziły go w przekonaniu, że jest takim młodym geniuszem i on w zasadzie już wszystko osiągnął. Miał pierwsze 2 sezony swojej kariery bardzo dobre, kiedy zapowiadał się na genialnego zawodnika, ale wielu takich piłkarzy było, a potem po prostu nie wypalili. Ja za Gotze tęsknił nie będę bo po prostu Bayern zasługuje na lepszych piłkarzy, a nie takich, którzy przechodzą obok meczu i jeszcze w dodatku ma jedną z najwyższych pensji w klubie. Argumenty o traceniu identyfikacji niemieckiego klubu i bawarskiego też są śmieszne, to co , mamy trzymać nawet średniakó, tylko dlatego, że mają taki czy inny paszport.

19.07.2015 18:05

No to dziś najwyższe zwycięstwo Bayernu w historii meczów z Valencią. Nawet towarzysko bardzo miło pokonać taki klub tak wyraźnie.

18.07.2015 15:26

Draksla ma klauzulę odejścia z Schalke na 45 mln euro i nie sądzę, aby Schalke spuściło z ceny grubo poniżej 40 mln. Poza tym on sam mówił, że w tym sezonie się nigdzie nie rusza bo zeszły miał całkowicie stracony przez kontuzje. Poza tym, podobno ma odejść Farfan, więc aż tak Schalke by się nie osłabiało. Z drugiej strony wg tego co pisze prasa to Shaqiri jest już dogadany z Schalke.

18.07.2015 09:48

Dokładnie, od 1999 roku każda ich porażka cieszy mnie wyjątkowo. A to, że ich ciągle eliminowaliśmy ostatnio, tym bardziej mnie cieszyło-w sezonie 2000/2001 wywaliliśmy ich w 1/4 finału, potem w 2009/2010 znowu z ćwierćfinału, no i 2013.2014 znowu wykopaliśmy ich w 1/4. Odpadnięcie z Realem przeboleć można czy z innym, ale wyeliminowanie Manchesteru rekompensuje mi inne niepowodzenia.

17.07.2015 11:43

A moim zdaniem przygoda Bastiana z Anglią będzie nieudana. W samej lidze mecze są bardziej intensywne fizycznie niż w Niemczech, a Bastian fizycznie radził sobie średnio. W zeszłym sezonie graliśmy bez niego całą jesień i graliśmy bardzo dobrze. W dodatku on ma cały czas jakieś kontuzje. Myślę, że na początku Van Gaal będzie na niego stawiał bo będzie chciał potwierdzić, że zrobił dobrze sprowadzając Schweinsteigera, ale będzie grał średnio i w końcu zacznie coraz więcej siedzieć na ławce.

17.07.2015 10:35

aAhahaha, pisałem cały czas, że przyjście Vidala to kaczka dziennikarska i Vidal do nas nie przyjdzie. Mogę się założyć, że Bayern po prostu sondował sytuację a sam Vidal siedzi teraz przecież u siebie w Chile i odpoczywa po Copa America i nic nie wie o żadnym transferze. A te niby jego wypowiedzi, że powiedział o tym rodzinie itp. to bzdury...akurat, dziennikarz schował się za fotelem u niego w domu i to słyszał. Cała sprawa od początku mi pachniała niezłą ściemą i takim typowym letnim sezonem ogórkowym.

17.07.2015 10:25

Moim zdaniem Bayern w tym okienku tak nie szalał z wydawaniem i już szalał nie będzie bo oszczędzają kasę na kolejny sezon przede wszystkim na De Bruyna, dlatego w tym okinku wydamy na czysto jakies 40-45 mln. a w przyszłym sezonie przyjdzie Kevin, jakiś czołowy obrońca-bo chyba to bedzie ostatni sezon Dante w Bayernie, no i jakiś napastnik.

16.07.2015 13:23

Manczester jeszcze pewnie zarobi gigantyczna kase na Di Marii, wpadnie in pewnie ok 70 mln euro, także tym jednym transferem pokryją praktycznie 70% kosztów innych transferów

16.07.2015 12:14

Ja wiem...Vidal może naciskać na Juve, żeby jednak spuściło z ceny skoro Bayern mu daje taki kontrakt i cena 35 mln euro może być bardzo prawdopodobna. ale moim zdaniem to kaczka dziennikarska, Vidal był już w tym okienku przetransferowany na 1000% do Realu i nic.

16.07.2015 12:12

TZ zwykle sam wymyśla sobie te bzdury i potem podaje jako niby jakieś sprawdzone info. Gotze nie idzie na żadną wymianę, nawet na transfermarkt ma to tylko 8% ze spadającą tendencją.

16.07.2015 11:27

No i nie zapominaj o Kimmichu, który kosztował ok 8 mln.

16.07.2015 11:18

Wcale dużo nie wydaliśmy- sprzedając Shaqiriego, Bastiana i Reine dostaliśmy za nich jakieś 35 mln euro, więc na czysto wydaliśmy jakieś 50 baniek, jak na całą tę czołówkę futbolową to jesteśmy na szarym końcu dużych wydatków. Odszedł poza tym Pizzaro i Weiser, także dwa etaty ubyły, mozliwe, że Starke jeszcze odejdzie.

16.07.2015 10:58

Robben się nie nabawił żadnej nowej kontuzji, doleczyć trzeba po prostu tę z zeszłęgo sezonu, Javi też nie leci do chin bo tak samo dmuchają na zimne, obaj mieli ciężkie kontuzje i teraz Bayern nie ryzykuje jak ostatnio.

16.07.2015 08:33

No taki składem, jeśli wszyscy zdrowi i Ribery zdrowy za Mullera raczej nikt z nami nie ma szans wygrać.

15.07.2015 21:08

Tylko, że Vidal w Juve takiej gaży nie dostanie w życiu, więc jeśli tyle mu Bayern rzeczywiście proponuje to rzeczywiście może się skusić. tylko z 10 klubów na świecie może sobie pozwolić na taki kontrakt.

15.07.2015 21:03

Po prostu wskoczy na listę płac za Bastiana, Schweini też był chyba jednym z najlepiej opłacanych w Bayernie, jakieś 12-14 mln za sezon, brutto oczywiście. Jak na razie to wydamy na transfery na czysto w tym sezonie jakieś 50 mln-biorąc pod uwagę ewentualnie tego Vidala, także jeszcze jest mozliwośc sprowadzenia kogoś za 20-30 mln.

15.07.2015 20:55

Jak by nie było jednak to Vidal jest gwiazdą światowej piłki z najwyższej półki i marketingowo na pewno zyskamy. Może troche się zapędziłem pisząc, że jest przeciętny.

W Lidze Mistrzów w zeszłym sezonie grał bardzo dobrze, a mecze z Realem miał na prawdę bardzo dobre, z BVB też. Ligi włoskiej nie oglądam.

15.07.2015 20:39

A ja bardzo dobrze pamiętam jakie cyrki z nim były jak miał przyjść wtedy do Bayernu i dziekuję za takiego "Bawarczyka". Tak to chodził i opowiadał, że zawsze marzył o koszulce Bayernu, a dzień późnie okazało się, że od zawsze był zakochany w Juventusie i chce tam zakończyć karierę nawet.

Jak dla mnie to to jest prymitywny przecinak i tyle, robi dobre wrażenie swoją fryzurą i tatuażami, ale tak to nic szczególnego.

Poza tym na głównych portalach kickera, tz, sportbild, sport1 nic o tym nie ma.

15.07.2015 20:24

tak tak, a świstak siedzi za sreberka, pierdoły i tyle. Jeśli odejdzie z Juve to tylko do Anglii albo Hiszpanii.

15.07.2015 20:15

Adi, jestem tego pewien z tego samego powodu, z jakiego jestem pewien, że bez Messiego i Neymara Barca by LM nie wygrała. To są nasze koła napędowe na skrzydłach i nie tylko odciążaliby by co kilka minut poważnie obronę, ale po prostu swoją szybkością, techniką i doświadczeniem by stwarzali zagrożenie, niestety w Barcelonie z tego powodu zagraliśmy bardzo zachowawczo i nie potrafiliśmy wyjść z szybką kontrą czy składną i szybką akcją. No niestety, ale alaba, Ribery i Robben to klasa światowa i robią różnicę, z nimi w składzie i w formie zmasakrowaliśmy "czarnego konia" Romę w Rzymie i ogrywaliśmy w 10tkę City na wyjeździe-pomijam dwa indywidualne kiksy Boa i Xabiego. Ale to pokazuje jak bardzo jesteśmy silni kiedy ci piłkarze grają i są w formie.

15.07.2015 19:32

Przecież Bayern by wygrał w tym roku Ligę Mistrzów w cuglach gdyby nie kontuzje. Z Robbenem, Riberym i Alabą i w Barcelonie byśmy wygrali, a na pewno nie przegrali. Skoro w tak osłabionym i okrojonym składzie ograliśmy "najlepszą barcelonę w historii" 3-2 to w pełnym składzie by było podobnie jak 2 lata temu. Wyjmujcie z barcy Messiego i Neymara i nie ma ataku.I pomimo, że nie wydajemy po 80-100 mln na transfer to łapiemy się do 1/2 finału.

15.07.2015 18:55

I jeszcze Scholl, a numeracje rozpocząć od 45

15.07.2015 12:12

Tjaaa...jeszcze zastrzec 30 i 32 bo są obok i jeszcze przypadkiem sprofanują 31, niektórym po tym jak Bastian odszedł totalnie odbiło.

15.07.2015 12:05

ziginho, ale piepszysz głupoty.
Gomez od dwóch lat odwala kichę we Florencji, chyba przez te 2 lata tam ustrzelił z 7 goli najwyżej
Contento-wybrany w zeszłym sezonie najgorszym piłkarzem ligi.
Mandżukić narwaniec jak się dowiedział, że Lewy przyjdzie postanowił obrażony odejść, primabalerina, humorzasta gwiazdka, której się za dużo wydawało.
Kroos sam chciał odejść jak Bastian i tyle, kibice Realu też go już od kilku miesięcy określaja mianem spowalniacza.

Thiago, 10 razy bardziej kreatywny niż Kroos i Gomez razem wzięci.
Costa jeszcze nie grał, ale już wiesz jaki z niego bedzie pożytek pseudo znawco.

15.07.2015 11:32

Dość bzdurny artykuł.
Jakoś wszyscy zapominają, że przez ostatnie 3-4 lata radziliśmy sobie zawsze praktycznie pół sezonu bez Bastiana bo był najczęściej długo kontuzjowany. W zeszłym sezonie rozegraliśmy bez niego całą rundę jesienną praktycznie i łoiliśmy każdego jak chcieliśmy na wszystkich frontach. Teraz nagłe "święte oburzenie". Schweinsteiger wiedział już od co najmniej 1,5 miesiąca, że będzie w Manu i nic o tym nie powiedział, moim zdaniem niezbyt fair się zachował w stosunku do kibiców i tyle. Powiedział do widzenia wtedy jak już wsiadał do samolotu bo nie miał odwagi się pożegnać osobiście na stadionie.

15.07.2015 10:04

Badziewne koszulki maczesteru. Wszystkie buraki je noszą.

13.07.2015 23:02

Te stroje na LM praktycznie identyczne z tymi z sezonu chyba 2003/2004 kiedy wygraliśmy z Ajaxem 4-0 a Makaay walnął hatrika. Ogólnie fajne te ciemne stroje na LM, ale może coś nowego by się przydało? Może coś z jakimiś biało błękitnymi wstawkami z barwami Bawarii.

13.07.2015 13:15

Szkoda tylko, że nie pożegnał się z klasą, była świetna okazja ku temu na prezentacji w sobotę. Jakby powiedział o tym, ze 2 dni wcześniej to już każdy by się z tą wiadomością o swoim i nie robili by siary na trybunach pewnie. A tak wyszło trochę nie halo, po tylu latach wychodzi, że po prostu spierniczył, ani be ani me. A takie tam filmiki na jakimś portalu to jak zerwać z dziewczyną przez sms.

13.07.2015 13:08

Selke to jest zbyt zdolny i za dobry zawodnik, żeby siedzieć na ławce. Taki piłkarz musi grać, a w Bayernie by poszedł na dno bo Lewandowski jest nie do ruszenia jeśli jest zdrowy, a Selke to typowy napastnik egzekutor. Moim zdaniem on by świetnie pasował do obecnej drużyny Leverkusen, a Lipsk nie na darmo dał 8 mln, żeby oddać go za taką kasę. To jest dla nich inwestycja, awansują do 1 ligi, chłopak się pokaże z dobrej strony i opchną go za 25 mln. Ma dopiero 20 lat także spokojnie jeszcze 2-3 lata może pograć w RB zanim go sprzedadzą.

13.07.2015 12:59

No i dobra, kpiny jakieś, za takiego "talenta", który w 20 meczach strzelił 20 bramek, statystyki jak Pizzaro i 15 baniek. To przecież za 20 można sprowadzić Vollanda, który ma bez porównania większe osiągnięcia.

13.07.2015 11:14

A kogo niby z Niemców ma sprowadzać Bayern? Z jednej strony oczekujecie od Bayernu, że będą sprowadzać najlepszych, a z drugiej, że jak najwięcej Niemców. A prawda jest taka, że obecnie w Niemczech nie ma dosłownie nikogo kogo Bayern by mógł sprowadzić, w sensie wychowanków. Są to piłkarze przeciętni, a ten cały Rudiger jest po prostu przereklamowany podobnie jak Mustafi. Rudiger i Mustafi są zwyczajnie słabi jak na Bayern. Są sztywni i słabi technicznie, ruszają się jak muchy w smole i są mało inteligentni.

12.07.2015 21:08

Przecież ten "turniej" miał dla Bayernu mniej więcej taką wartość jak gierka na treningu. Najważniejsze, że nikt urazu nie złapał. Wzięło w tym udział kilku zawodników z młodzieżówek i git. Część zawodników dopiero od czwartku, piątku jest w Monachium, a reszta miała treningi na poważnie od trochę ponad tygodnia. W zasadzie to treningi i przygotowania pełną parą ruszają od jutra.

12.07.2015 20:30

Od nowego sezonu Adidas będzie ubierał ManU, więc może to też miało znaczenie, może Adidas dorzucił się do kontraktu, aby mieć jakąś sztandarową postać ze swojej stajni w ManU.

11.07.2015 19:18

Zapomniałem jeszcze o Rode i Kimmichu.

Odejdzie pewnie jeszcze Starke, może Dante?. Myslę, że jeszcze ze 2-3 piłkarzy nas opuści w to lato i przyjdzie ze 2-3 skład kompletny.

Jak na razie na transfery wydaliśmy jakieś 40 mln. licząc Kimmicha, Costę i Ullreicha i tyleż samo zarobiliśmy sprzedając Bastiana, Xerdana i Reine.

11.07.2015 13:09

Po co mamy niby sprowadzać koniecznie kogoś w miejsce Schweinsteigera? Akurat tę pozycję mamy obstawioną solidnie. Xabi-który jest dla mnie zawodnikiem bardzo podobnym do Bastiana, Javi i Hojbjerg.

Schweinsteiger na pewno chciał odejść z własnej woli bo nie wierzę, żeby ktokolwiek go wypychał, czy to trener czy zarząd. Jego wybór i tyle. Ja nadal uważam, że najbardziej nam jest potrzebny jeszcze jeden obrońca, ktoś kto może grać zarówno na środku jak i na boku obrony, jak i jeden jeszcze typowy napastnik.

11.07.2015 13:02

No i dobra, to co Immobile odwalał w ostatnich dniach w BVB to kpina, koleś się zachowywał jak sfochowana rozwydrzona panienka.

Szkoda, że Bayern nie sprowadził tego Nteba z Rennes, mogliśmy go mieć za 12 mln bo taką ma klauzulę. Statystyki ma bardzo przyzwoite jak na ligę francuską, a ma dopiero 23 lata.

10.07.2015 13:36

eee, ręką się zasłonił, pewnie zdjęcie wyretuszowane, jak ma na sobie koszulkę to jakoś tak grubo wygląda.

09.07.2015 15:27

Oczywiście, że Mario ma kilka kilo za dużo, widać też, że chłopak ma dużą tendencję do tycia i gdyby nie był sportowce to byłby grubasem strasznym. Musi bardzo uważać co jest bardzo męczące, ale cóż, jak dla mnie to Mario jest trochę ma mało muskularny, a za bardzo taki jakiś pyzowaty.

09.07.2015 15:19

Ufff, no i dobra, koniec głupich spekulacji o astronomicznych kwotach, za jednego Dimarie można mieć 3 świetnych piłkarzy na 3 różne pozycje. Głupota ulegać angielskim modom na przepłacanie. Tam się wszystkim już kompletnie we łbach poprzewracało na Wyspach, nie długo będą im płacić za ilość kopnięć piłki podczas meczu. Powaliło ich kompletnie.

09.07.2015 15:15

A tymczasem Bayern skłania się do przedłużenia o jeszcze jeden rok kontraktu z Pizzaro, Dreesen pojechał tam w celu znalezienia jakiegoś odkrycia, a odkrył, że Pizza dobrze się spisał na Copa America i takie coś wymyslili;D. Jaja jak berety, już widzę te nasze transfery. Przecież już tylko w ciągu tego lata Bayern zaprzepaścił zrobienie kilku na prawdę dobrych transferów za stosunkowo nie duże pieniądze, potem będą kombinować jakby sprowadzić tego samego piłkarza tylko za 80 mln. Fatalny jest ten Sammer, Dreesen i cała ta banda pseudo ekspertów z zarządu. Mam nadzieję, że Guardiola wyleci po sezonie na zbity pysk, Sammer pójdzie w cholere, dobrym dyr. sportowym był by Allofs, a Sammer to tylko umie się wdawać w głupie pyskówki.

08.07.2015 12:23

To ile w końcu za Shaqiriego dostaniemy 16-17 mln euro? Niezły grosz, w sumie to na razie na czysto Bayern wydał mało w tym okienku.
Co do Kirchhoffa to on teraz leczy kontuzję, w sumie to grał przez te 1,5 roku ze 4 miesiące, non stop kontuzje. Greena nie ma co skreślać bo trafił na beznadziejny okres w HSV i to nie jest klimat na dobry rozwój.

04.07.2015 14:41

W tym roku to było jasne, że do nas nie przyjdzie i już o tym mówiono 2 miesiące temu. Musi natomiast przyjść za rok, bo jeśli nie my to sprowadzi go jakiś Real, Barca czy inny Manczester. Jeśli nie ma na boisku Robbery to nie mamy skrzydeł. De Bruyne jest potrzebny, taki zawodnik to skarb i na jakieś 6-7 lat byśmy mieli spokój, jeszcze tylko jeden skrzydłowy oprócz niego np. Patrick Herrmann i byśmy byli ustawieni.

02.07.2015 21:06

Nic szczególnego ten Carvalho, się nim zachwycili bo Portugalia ograła beznadziejnie grających Niemców, ale tak to całe mistrzostwa Portugalia grała bardzo przeciętnie, a ten Carvalho wyróżniał się głównie tym, że wygląda na kilka lat starszego on rówieśników. To taki spowalniacz jak Kroos.

02.07.2015 10:13

Przecież Ramos nie jest wcale lepszy od Benatii.

01.07.2015 17:29

Rudiger to już podobno prawie był/jest w Wolfsburgu, przedwczoraj czytałem, że interesuje się nim Valencia, ale w Chelsea posiedzi sobie na łąwce tylko. Najlepiej jakby poszedł do VW.

30.06.2015 20:46

tineau-bilet na mecz w Hoffe to kupisz np. w fanshopie TSG Hoffenheim na ich stadionie, o ile wystarczająco wczesniej tam będziesz, ewentualnie przez net jak zamówisz na ich stronie, ale na Bayern to raczej nie dostaniesz jeśli będziesz chciał kupić w kasie dzień przed meczem np. Pozostaje więc net.

30.06.2015 19:06

Dokładnie, ja tam tego Neymara wcale nie żałuję, że nie mamy, Neymar podobnie jak Suarez wcale tak super nie wyglądają kiedy nie mają obok siebie Messiego. Poza tym masa niejasności z jego transferem, okazuje się, że on w sumie to kosztował Barce 100 mln pewnie.

30.06.2015 18:53

No dobra, fajnie, że Costa przychodzi, ale co z 2 napastnikiem, żadnych nawet plotek na temat zmiennika Lewego. Jeszcze 2 transfery, napastnik i obrońca i wystarczy.

30.06.2015 18:33

Lahm wróci na prawą obrone dopiero jak Guardiola pójdzie se w pi.zu. Sam powiedział, że to środkowy pokroju Xaviego więc będzie go tam katował choćby nie wiem co bo Pep nie lubi przyznawać się do błędów.

29.06.2015 18:52

Ok, Turan może jest i dobry, ale jak na moje oko to dostaje strasznie dużo głupich kartek, ma trochę nie halo pod deklem, poza tym jest irytujący z dryblingami.

29.06.2015 17:34

Podobno Bayern interesuje się też młodzianem ze Sportingu Lizbona Williamem Carvalho, jego klauzula to 45 mln euro.

29.06.2015 16:53

Transfer ma kosztować 28 mln euro, a nie jak wcześniej podawano 35, szczegóły będą dogadywane teraz bo wiadomo, Costa był na Copa America.

29.06.2015 11:44

Czy ja wiem czy takie słabe ma te statystyki. Liga ukraińska to w końcu 8 liga w Europie-wyżej od holendreskiej i belgijskiej, Szachtar od wielu lat jest w 20 najlepszych klubów na kontynencie. W sumie w Doniecku 202 mecze, 38 goli i 40 asyst, po głowie raczej się kopie.

28.06.2015 16:16

Według twojego toku rozumowania piłkarz takiej klasy jak Robben nie powinien był strzelić tak słabo i praktycznie w bramkarza. Zresztą, Borussi Robben też karnego nie strzelił. Hmmm, Lahm też powinien był strzelić karniaka z BVB a się poślizgnął jak dziecko, i Xabi też...kurde, ale my mamy beznadziejnych piłkarzy.

28.06.2015 14:55

Tja, a Robben powinien był strzelić karniaka w finale z Chelsea w dogrywce.

28.06.2015 14:36

Ale Javi na 4 grał dość kiepsko, nikt go raczej nie bierze pod uwagę, że może ewentualnie grać regularnie na 4.

28.06.2015 14:21

No mam nadzieję, że jakąś typową 4 sprowadzimy, ale zupełnie mi nie przychodzi do głowy ktoś kto by był na tyle dobry, żeby grać w Bayernie i jednocześnie zaakceptować ławkę-biorąc pod uwagę, że podstawową dwójką obrońców bedzie Boateng-Benatia. aha, coś tam dziś na bildzie czytałem, że podobno Juve się interesuje Medhim.

28.06.2015 13:37

Ja pierdziele, kolejny sezon z Dante;/ czytałem, że chciał go Trabzonspor, ale on nie chciał. Albo sie koleś poprawi i skupi, albo niech wypierdziela bo jest irytująca ta jego pierdołowatość w defensywie.

28.06.2015 13:13

Dobra, koniec w sumie już tej farsy. Dziś Portugalczycy mogliby zacząć mecz w 10, a i tak by wygrali.

27.06.2015 19:44

A ten kartofel jeszcze na nich pokrzykuje przy linii, najpierw ich rozpie.przył genialną taktyka i składem, a teraz ręce rozkłada.

Ale rzeczywiście...Arnolda pewnie trzyma na finał. Strzelą co 5 minut bramkę, potem dogrywka, karne i finał.

27.06.2015 19:27

Ja nie tyle mam pretensje do zawodników, co do trenera, który jest kompletnym dyletantem. Przecież on po tym meczu wyleci z hukiem, a miał niby jeszcze tę drużynę poprowadzić na Olimpiadzie;D

27.06.2015 19:21

Kolejny kwiatek-Younes, koleś prawie cały sezon spędził na ławce w Kaiserslautern i gra wszystkie mecze po 90 minut na mistrzostwach europy;D

27.06.2015 19:12

Ja myslę, że zamiast strzelić honorową to dostaną 0-7.

27.06.2015 19:09