A idź pan (Guardiola) w Chuuujjj jak tak mają wyglądać te zmiany. Jednym defensywnym...ja rozumiem, że mamy świetny środek, ale Schweini przynajmniej 2 razy na sezon łapie miesięczne kontuzje i wypada wtedy z gry. Bastian-Javi-Gustavo, to optymalne obsadzenie tej pozycji, reszta środkowych to zawodnicy typowo ofensywni, nie mają ani warunków fizycznych ani nawyków gry aby zabezbieczać tyły i walczyć w obronie jak ta trójka. Granie 1 defensywnym to głupota gdy widzieliśmy jak świetnie ta koncepcja się sprawdzała przez ostatnie 2 sezony. Pep chce chyba zrobić rewolucje co już źle o nim świadczy.
Dobrze pamiętam, że Barcelona Guardioli grała na prawdę świetnie w obronie i traciła tak samo mało goli jak Bayern z zeszłego sezonu, ale te roszady są jakieś dziwne. To ilu bedzie środkowych grało? 6 w podstawowym składzie, 1 defensywny i 3 obrońców?;D
17.07.2013 14:17
Robben już prawie od równo 4 lat w Bayernie. Chyba jeszcze w żadnym klubie nie grał tylu sezonów. On i Ribery to chyba najlepiej zainwestowane po 25 mln. euro w historii klubu.
16.07.2013 20:55
Film fajny, ale zdecydowanie za krótki. Zbyt mało miejsca poświęcono samym sukcesom sportowym i stronie czysto sportowej,
15.07.2013 20:23
Pamiętam jak w finale poprzedniego Audi Cup 2011 Alcantara koncertowo zagrał, na pewno ma potencjał, a jeśli w dodatku zostaje się najlepszym piłkarzem turnieju finałowego ostatnich ME u-21 no to wiadomo, że może być to wielki piłkarz. Mam nadzieję, że Pep nie będzie kombinował.
Cy jest tu ktoś kto oglądał wszystkie sparingi Bayernu za Pepa? Ja nie miałem okazji niestety. Jak wygląda gra Bayernu? Dużo kombinuje? Dużo chaosu w grze? Czy ta gra może ma ręce i nogi, jest porządek i wygląda to obiecująco, a zawodnicy grają mniej więcej na swoich pozycjach?
15.07.2013 20:21
Tjaaa, nawet na transfermarkt ten "transfer" ma 10% prawdopodobieństwa z czerwona strzałką. Bayern wie kogo ma i go nie odda.
14.07.2013 14:19
E tam, takie gadanie. Pep nie przychodzi na spaloną ziemię, ma już gotowych, ułożonych zawodników, jedynym problemem może być nasycenie sukcesami zawodników, którzy zdobyli Triple. ale myślę, że przyjście Gotze, Kirchoffa i ewentualnie Alcantary na nowo rozrusza tę rywalizację i przystąpią do nowego sezonu z czystymi głowami. Poza tym, Guardiola nie musi zasadniczo zmieniać stylu gry i robić rewolucji, przecież Bayern z zeszłego sezonu grał podobną piłkę z najlepszych czasów gry Bracy Pepa. Jak dla mnie to przyjście Guardioli to jest właśnie kontynuacja tego z jakimiś tam modyfikacjami, które wyjdą w trakcie sezonu.
Dla mnie Guardiola okaże się mądrym trenerem jeśli po prostu na siłę nie będzie kombinował i wprowadzał jakichś dziwadeł. Przyjście Thiago to także inwestycja w przyszłość-to bardzo uniwersalny zawodnik, może grać zarówno jako klasyczny napastnik, jako skrzydłowy czy "10". Ribery i Robben już mają po 30 lat, kolejnym duetem może być ThiaGotze;D
14.07.2013 13:14
Jeśli Thiago rzeczywiście przyjdzie to nie widzę dalszej kariery Kroosa w Bayernie raczej.
13.07.2013 18:40
Ja widzę Nike to mi się to kojarzy z Ronaldo, Neumarem i dresikami z różowymi panienkami w galeriach handlowych.
02.07.2013 19:26
Ten sezon dla niemieckich klubów w LM może być kiepski.
1)Bayern z nowym trenerem-nie wiadomo czy w pierwszym sezonie to zaskoczy i potoczy się tak ładnie jak z Juppem, przyjście Guardioli to jednak spora przebudowa.
2)BVB, jak na razie się w ogóle nie wzmacnia dobrymi piłkarzami, sporo wyprzedali i jest im potrzebne jeszcze 6-7 zawodników na poziomie LM, a to wydatek co najmniej 70 mln. euro, wątpię aby te sknery na jeden razy wydały tyle.
3)Bayer-dobrze będzie jak wyjdą z grupy, odszedł Schurrle, Son to jednak nie ta klasa jeszcze, poza tym też potrzeba im sporo wzmocnień a aktywność na rynku transferowym znikoma.
4) Schalke jeśli się zakwalifikuje to pewnie z grupy wyjdzie, ale jak zwykle dopadnie ich półroczny kryzys.
W LE to już w ogóle-Freiburg, Frankfurt, VFB-bez komentarza.
28.06.2013 15:00
No wzmocnienie jak cholera by było, koleś który w zeszłym sezonie rozegrał chyba z 6 meczów. Różne bzdurne ploty się pojawiały od przyjścia Guardioli, ale to to już przesada.
28.06.2013 13:36
I wilk syty (Bayern) i owca cała (Gomez). Fiorentina to nie taki w końcu słaby klub, tak lekceważony, a zawsze każdemu krwi napsuje-choćby Bayernowi w LM w 2010 roku. Jeśli Gomez będzie tam grał w podstawowym to dobrze dla reprezentacji. Nie piszcie też, że każdy ma "czystą kartę u Pepa" bo to bzduragdyby tak było to znaczy, że i Weiser i Hojbjerg i Reader np. będą na tym samym poziomie co Ribery, Muller i Neuer i tak samo Guardiola na nich postawi. Guardiola przecież tv ma i oglądał mecze Bayernu, widział, że Gomez w wielu meczach ruszał się jak mucha w smole, z grą kombinacyjną to on zawsze nie miał po drodze i ogólnie jest drętwy. U Guardioli pierwszym napastnikiem też by był w tej trójce Mandżu, potem Pizarro, a na końcu Gomez. Mario sobie zdaje z tego sprawę i wie, że nie ma sensu tego ciągnąć bo straciłby tylko rok. A w tym wieku każdy rok to już dużo i nie warto marnować go na łąwce jeśli dostaje się ofertę z solidnego klubu.
Mam nadzieję, że Bayern dostanie za niego co najmniej 25 mln. albo z 15 i jakiegoś dobrego piłkarza z Fiorentiny.
26.06.2013 13:40
Elber25-ale De Bruyne wcale nie będzie w Bayerze. Chelsea zapłaciło po prostu kilka milionów więcej, a KdB zostaje na przyszły sezon w Chelsea i nigdzie się nie wybiera. Leverkusen zostało o tym poinformowane i sprowadziło w to miejsce Hyung Min Sona z HSV za 10 baniek.
25.06.2013 20:06
Leverkusen, Gladbach, Eintracht Braunschweig-z jednym z tych klubów 1 kolejka.
19.06.2013 15:43
A ja coś czuję, że Guardiola włączy do pierwszego zespołu ze 2 piłkarzy z Bayernu II i będzie odważniej stawiał na Cana, Hojbjerga i może Weisera.
Po 2) Badstuber jest co najmniej na 2 lata stracony-o ile w ogóle, pamiętam, że z podobnego powodu zakończył karierę sporo przedwcześnie Willy Sagnol. Także Kirchoff jest bardzo potrzebny....ciekawe jak przebiega jego rehabilitacja i kiedy zacznie treningi Kirchoff.
Po 3) Piłkarze ofensywni w Bayernie na przysły sezon już nie są potrzebni po przyjściu Gotze, jedynie gdy odejdzie Gomez to przyjdzie ktoś w jego miejsce.
Po 4) Podsumowując-wychodzi na to, że w sumie w to lato Bayern sprowadzi ze 3 zawodników i wyda w sumie nie dużo kasy-37+45? za Suareza może-30 za Gomeza, to by w sumie oznaczało, że Bayern wyda na czysto na transfery z 50 baniek.
17.06.2013 22:58
No i dobra, 30 baniek za Gomeza i niech mu się tak powodzi. Za tę kasę sprowadzi się jakiegoś super napadziora, za rok Lewy przyjdzie za darmo, a Pizarro odejdzie i atak będzie znowu kompletny.
W przyjście tego Kościelnego jakoś nie wierzę, bzdura. Już bardziej w Mathieu.
17.06.2013 17:51
Hehehe, pamiętam jak po pierwszym meczy sezonu 2011/2012 kiedy Bayern przegrał z Gladbach u siebie, połowę użytkowników tej strony zwalniało Juppa;D i wyzywało go od "Starego Dziada, zblazowanego dzida, dziadka, który powinien iść na emeryturę bo się nie zna".
16.06.2013 17:47
Bez jaj...tyle kasy za tego Kościelnego? To tylko w Bundeslidze można zaleźć kilku obrońców jego klasy za 1/4 ceny.
16.06.2013 15:53
Czy to atak Mandżukić-Lewandowski-Pizarro czy Mandżukić-Suarez-Pizarro to oba warianty są mega mocne. Odejście Gomeza to chyba już formalność, liczę na to, że Bayern dostanie za niego przynajmniej 30 mln. a wtedy sprowadzenie Suareza nie będzie problemem bo dołożenie z 15 mln to niewiele w sumie.
11.06.2013 19:23
Kicha, oby tylko Lewandowski nie trafił do jakiegoś Realu, Manczesteru czy Milanu. Ten gość musi być w Bayernie a ędziemy mieli zabójczy atak na kilka lat. Ale wierzę w to, że jak Bayern na kogoś się uparł to w końcu go miał.
10.06.2013 21:16
Z powodu tej kontuzji właśnie, przykłady Deislera czy Van Bastena, którzy właśnie po takiej kontuzji już nigdy nie wrócili praktycznie do gry. Poza tym-taka kontuzja kolana to jest tak newralgiczne miejsce, że potem ta kontuzja odnawia się regularnie i powoduje przerwy w grze.
10.06.2013 20:00
Na emeryturę pewnie gdzieś pójdzie do USA czy Hiszpanii, ale w Bayernie jeszcze pogra z 10 sezonów. O świetnego niemieckiego bramkarza akurat nie trudno.
10.06.2013 19:53
Ogólnie Mathieu to bardzo solidny piłkarz na swojej pozycji i warto go mieć jeśli jest taka możliwość bo ze 3-4 lata może jeszcze spokojnie pograć na tym poziomie. W Valencii chyba wielka wyprzedaż jest po tym jak nie zajęli miejsca w LM na przyszły sezon. Sprzedali już 2 podstawowych zawodników i to nie za wielkie pieniądze, a zatem pewnie Mathieu spokojnie do wyjęcia za jakieś 5 mln, tym bardziej, że kończy mu się kontrakt. Kadre trzeba uzupełniać takimi piłkarzami właśnie- Badstuber jest w tej chwili stracony na jakieś 2 lata, choć moim zdaniem to on zakończy dośc wcześnie karierę z powodu tej kontuzji. Kirchoff też co najmniej pół sezonu straci.
10.06.2013 18:04
tak, od tego sezonu jestem kibicem Bayernu, od 25 maja.
06.06.2013 18:20
No i co? Nagle zapałaliście do Gomeza miłością? Gościu praktycznie spędził na ławce cały obecny sezon, w wielu decydujących meczach praktycznie nie zagrał nawet minuty. Został zupełnie przyćmiony przez Mandżukicia, a w roli rezerwowego bez większej różnicy Gomeza zastąpił Pizarro. Bayern odniósł największe sukcesy w historii w tym sezonie, w którym Gomez miał baaardzo mały wkład a wy tu chrzanicie jaka to będzie wielka strata i tragedia bez Gomeza. I dobra, moim zdaniem jeśli ktoś zapłaci za Mario 30-35 mln euro to Bayern nawet nie będzie się minuty zastanawiał czy go sprzedać. Atak Mandżukić-Lewandowski (Suarez)-Pizarro będzie miał bez porównania większą siłę rażenia i bardziej uniwersalny będzie niż z Gomezem. JAk by ktoś sie pierwszy dzień interesował Bayernem to by pomyslał z waszych opisów, że Gomez był najważniejszym zawodnikiem sezonu, rozegrał najwięcej spotkań i w ogóle jedynie jego gole zaważyły na wygranych.
06.06.2013 16:40
Nawet w Adidasach po Polsce trafić na koszulkę Bayernu to na prawdę wyjątek, ciągle wiszą tylko Milany, Reale i Czelsy, znam tylko jeden Adidas, w którym były koszulki Bayernu aktualne zawsze, ale jak rok temu nagle zniknęły to już się nie pojawiły. W Bayernie choćby 3 Polaków grało to nigdy nie przebije tych wyżej wymienionych klubów. Po pierwsze-oryginalny trykot to cena 330 złotych, mało ludzi na to stać-przyjście Lewandowskiego do Bayernu ani by nie zwiekszyło, ani nie obniżyło popularności Bayernu w PL.
01.06.2013 16:58
Vfb jest tak beznadziejny, że jedynie trafiając przez cały sezon na 2 ligowców w pucharze Niemiec doczołgali się ledwie do finału. Z przekroju całego sezonu ta drużyna nie zasługuje na Ligę Europy w przyszłym sezonie, no ale trudno, zagrają w LE, ale tak słaba drużyna przez ligę nie miała by szans-w lidze grali taki piach, że ten Labbadia dawno by był wywalony na zbity pysk, uratował go jedynie puchar i 1/8 w LE w tym sezonie. Ja o wynik w ogóle się nie boję bo po prostu widziałem ich kilka meczów w lidze i Lidze Europy, grają po prostu żenująco jak na Bundesligę, a strzelenie im bramki to tylko kwestia-niedługiego-czasu. Szkoda, że zagrają w przyszłym sezonie w LE, cienka drużyna, z cienką obroną.
01.06.2013 16:52
4-0
Mandzukic
Robben
Muller
Mandzukic
01.06.2013 14:27
No cóż...nie ma co ukrywać i trzeba oddać Bogu c boskie a Van Gaalowi co piłkarskie;D
01.06.2013 14:11
Na miejscu tych Brazylijczyków to bym powiedział temu całemu Selecao-walcie sie-jak by ich zbawiło 1 czy 2 dni, zwykłe buractwo i chęć pokazania na siłę kto tu rządzi. Jakby Dante i Gustavo byli w porządku to powinni odmówić tego wyjazdu, albo uprzeć się, że przyjadą albo po finale albo w ogóle i nara, niesmak pozostał.
01.06.2013 14:03
reeken- te mistrzostwa będą transmitowane na Sport1 oraz na kabel1.
st33by-tylko odpowiedz sobie na pytanie czy gdyby Hummels wtedy został w Bayernie to by był tym kim jest teraz? Nie byłby, pewnie by posiedział trochę na ławce, trochę pograł, poszedł raz na wypożyczenie, potem wrócił i tak w kółko, aż by mu uciekł właśnie ten decydujący moment i teraz by grał w Hertcie Berlin może, a u nas wtedy grał super Martin Demichelis i Buyten w "życiowej" formie. Ja bym bardzo chciał, żeby Can został bo chciałbym aby kolejny wychowanek dostał szansę jak Muller, Alaba, Badstuber, Lahm czy Schweini lub Kroos. Jeśli Guardiola postawi tak odważnie jak Van Gaal to super, ale jeśli po tym sezonie Can znowu będzie tak samo siedział to powinien odejść-no bo czy nagle byśmy chcieli żeby na ławce usiadł Javi albo Bastian? Can trafił na niesamowity moment i po kolejny sezonie powinien odejść.
31.05.2013 17:35
Boka, dostaniecie taki wpierdziel jak Werder w 2010, a więc 0-4, i to jeśli nieźle zagracie.
31.05.2013 16:43
Can to jest za dobry piłkarz aby go ciągle trzymać na ławce jako "talent", albo dawać na ciągłe wypożyczenia. Najlepiej dla jego kariery by było gdyby przeszedł do BVB albo Leverkusen. W Bayernie przy obecnym środku, który jeszcze spokojnie ze 4 lata może grać w tym zestawieniu on rozegra z 10 meczów na sezon. Kto oglądał MŚ u-17 2 lata temu to widział, że Emre przewyższa swoich rówieśników pod każdym względem, nie mówiąc o spokoju i inteligencji w grze. Taki zawodnik jeśli nie gra to się marnuje.
Moim zdaniem to drugi Gundogan, potrzebuje regularnej gry, a Klopp by z niego zrobił świetnego rozgrywającego, jeśli nie chce sobie zmarnować kariery to powinien odejść tam gdzie go chcą-a chcieli np. w Leverkusen i to bardzo, gdzie dostał by w dodatku zaufanie i 1 skład-z pożytkiem też dla reprezentacji Niemiec.
31.05.2013 16:36
Fajnie, ale po 1) powiedzmy sobie szczerze-Napoli to ogólnie średniak, który gra w kratkę i jeśli odpada wcześniej z europejskich pucharów to zajmuje niezłe miejsce w lidze, w dodatku pozbywają się sukcesywnie najlepszych zawodników-vide Lavazzi czy Cavani. Nie wspominając o Fiorentinie, która jest od wielu już lat włoskim średniakiem i raz na 5 sezonów zagra w LM a raz na 3 w LE. W dodatku, o ile Napoli może mieć kasę z transferu Cavaniego, żeby wybulić 35 mln. za Gomeza to Fiorentina nie może sobie pozwolić na kupno jednego zawodnika za 15 mln . No chyba, że dojdzie do jakiejś wymiany na linii Bayern-Fiorentina gdzie Fiorentina jeszcze dopłaci.
Moim zdaniem jeśli Mario odejdzie to albo do Anglii albo Hiszpanii.
31.05.2013 10:05
Tylko, żeby to nie był drugi Baumjohann.
29.05.2013 15:12
Eeee, to poza Lewandowskim to taka zbieranina wiecznych talentów, teraz wiadomo dlaczego akurat zawsze wokół tych zawodników dużo szumu. A ten Wolski poszedł do Fiorentiny i ogólnie to tak grzeje ławę aż furczy.
Po 2) coś mi się tu nie zgadza-gdyby BVB rzeczywiście zależało na zatrzymaniu Lewego i irytowało ich postępowanie Kucharskiego to by zgłosili sprawę do FIFA/UEFA bo przecież nie można robić takich numerów bez pozwolenia klubu, albo jeśli aktualnemu klubowi takie coś nie podoba. Moim zdaniem chodzi tylko i kwotę odstępnego. Bayern chce pewnie Roberta za rok za darmo i między nim a Bayernem jest to ustalone-ewentualnie teraz ale za ok. 20 mln., a Borussia chce ok. 30 baniek-a jak nie to szantażuje, że nie będzie Lewandowskiego w ogóle. Więcej już na ten temat się nie wypowiadam bo już chyba wszystko zostało napisane.
28.05.2013 15:33
A tak w ogóle-już jest praktycznie dopięte na ostatni guzik i na dniach Ribery przedłuży kontrakt do 2017.
27.05.2013 15:59
Lepiej wspierać finansowo BVB jeśli kupujemy kogoś niż wywalać tę kasę poza Bundesligę. chciałbym tylko przypomnieć, że dzisiejszego sukcesu by nie było gdyby przez 2 lata BVB nie upokarzała Bayernu, to dzieki temu zarząd wziął się w garść w kwestii porządnych transferów, a zawodnicy wrzucili 5 bieg bo w końcu ktoś Bayernowi zagroził i zrobił to na dłuższą metę, w dodatku efektownie pokonując.
Mam nadzieję, że BVB sprowadzi Eriksena i De Bryna, Dżeko, Dioufa, już kupili Sokratisa na obronę. tylko silne BVB spowoduje, że Bayern nie spocznie na laurach. Borussia dopiero zaczyna i jesli ten klub będzie prowadzony jak dotychczas to zobaczymy ich jeszcze nie raz w półfinale lub finale.
27.05.2013 15:46
Co? Nagle Martinez fajny dla Bosque? Przecież jeszcze nie dawno nawet na ławce go nie widział i był pewien, że będzie hiszpański finał, bo gdzie tam niemieckie kluby...nawet się nie umywają. Teraz nagle cicho siedzi.
Ogólnie to kicha, że na powołują piłkarzy na ten Confedcup. W sumie-Dante, Luiz Guystavo i Javi. Bayern już wraca do treningów pod koniec czerwca, Confed też się wtedy jakoś kończy, lepiej by było gdyby Guardiola miał wszystkich do dyspozycji, bo i tak w sumie wyjdzie ze 3 tygodnie wolnego tylko. Mimo tego, że tamci wrócą trochę później bo należy im się jeszcze urlop po tym pucharze.
27.05.2013 13:56
Korsarz-skoro się "mówi" to na pewno by się takie "mówienie" przedostało do większych mediów bo to bardzo "sensacyjny" i nosny scenariusz by był, a to że jakichś kilku kolesi coś sobie wymyśliło i opowiadają to równie dobrze możemy sobie tu napisać, że skoro przychodzi Guardiola to przyjdzie zaraz Iniesta bo się lubili i by pasował mu do koncepcji.To są zwykłe bzdury i głupoty.
27.05.2013 12:32
korsarz-skąd ty wziąłeś te "plotki chodzące"-codziennie śledzę kickera, sportbild, tz-online, reviersport, transfermarkt i nic takiego nie było, nawet najmniejszej wzmianki o takim scenariuszu. Jedyna plota na temat Robbena to to, że podobno interesował się nim Fenerbahce a potem City. Nie wymyslaj takich rzeczy bo nigdzie takie "plotki po Niemczech nie chodziły".
27.05.2013 12:25
Poza tym, jeśli rzeczywiście już Lewandowski jest zaklepany to na 100% oznacza to odejście Gomeza, Gomez wie, że skoro nawet nie zagrał w finale minuty to znaczy, że zarówno Jupp jak i Guardiola będą go traktować jako "alternatywę". Myślę, że Bayern dostanie za Gomeza 35-40 mln. Tylko kto będzie w stanie za niego tyle zapłacić? Tylko czołówka z Anglii, Barcelona, Real, albo jakiś Zenit. No chyba, że jeszcze Napoli, które dostanie kupę kasy za Cavaniego. 3 napastnikiem pewnie zostanie Pizarro bo raczej na 3 nie będą na siłę kogoś sprowadzać, a Petersen już sprzedany. Tak więc- Gotze, Lewandowski i pewnie jeszcze przyjdzie ktoś do defensywy (oprócz Kirchoffa) bo skoro odchodzi Tymo i Van Buyten...choć powinni przedłużyć jeszcze o sezon z Van Buytenem i to by były wszystkie transfery chyba. A Badstuber? Po 2 latach przerwy, ze szklanym kolanem-raczej już nie wróci nigdy do dawnej formy, o ile w ogóle nie zakończy kariery.
27.05.2013 11:49
hahahaha, a nie mówiłem, wczoraj napisałem pod info, że Watzke dementuje, że robi z siebie frajera, i zostałem jak zwykle solidnie zminusowany. Super, bardzo się cieszę, że Lewandowski trafi do Bayernu-to miejsce dla najlepszych.
27.05.2013 11:30
matix-oczywiście,że tak, ja nie twierdzę że bez kasy by to było, nie uważam też że wielkie pieniądze w piłce są złe-jestem za tym, ale chodzi o proporcje i to jak się zapracowało na ten sukces, a w przypadku Bayernu wypominanie pieniędzy jest po prostu nie poważne-to tak jakby wypominać komuś, że po 40 latach ciężkiej pracy kupił sobie wille z basenem-zasłużył na to ciężką pracą i zbiera owoce.
27.05.2013 11:28
Ciekawe co robili i myśleli te ćwoki, które wygwizdały Robbena rok temu podczas meczu towarzyskiego z Holandią...podejrzewam, że nic nie myśleli bo to debile.
27.05.2013 09:58
matix-no popatrz, Chelsea zanim wygrało LM to Abram wydał miliard euro przez 10 lat, okupił to zwycięstwo takim kosztem, Arabowie z City też już wpakowali w City z miliard, podobnie w PSG, nie mówiąc już o Realu który wywalił też ponad miliard euro od 2002 roku i nic.
Po 2) reprezentacja nie szkoli sobie żadnej generacji, to kluby szkolą, a repra czerpie z tego. W Bayernie czasem potrafi wyjść w pierwszym składzie 6 wychowanków. To Bayen sobie to wypracował, a nie kupił.
27.05.2013 09:21
Dobra, niech da sobie spokój z tym dementowaniem bo potem wyjdzie tylko Watzke na frajera-Lewandowski będzie od przyszłego sezonu w Bayernie i tyle-Bayern zapłaci za niego 23-25 mln euro. Nie wiem po co tak Watzke idzie w zaparte skoro za niedługo ukaże się potwierdzenie tej informacji, i on o tym dobrze wie.
26.05.2013 23:14
Potwierdzone oficjalnie-Berlin otrzymał finał LM w 2015, a Warszawa LE. Można zaliczyć 2 finały w jednym roku-tak blisko nigdy nie było.
23.05.2013 16:39
Czyli Holger będzie miał ponad rok przerwy od piłki w sumie-o ile znowu nie będzie komplikacji. Jak się okazuje nie ma też tych kolan tak mocnych jak mówiono na początku. Moim zdaniem on może nawet przedwcześnie zakończyć karierę. Zawodnik, który 2 razy pod rząd ma takie coś to już nigdy nie będzie miał kolana sprawnego i co chwilę będą mu się przytrafiały jakieś kontuzje po tym wypadku. Obawiam się, że kolano Badstubera będzie o wiele bardziej "szklane" niż cały Robben.
22.05.2013 12:26
No tak, jak za Cavaniego czy Falcao to bez zmrużenia oka wykładają 55 mln. Ale za Gomeza 30 i to też się pewnie szczypią. Za Gomeza Bayern powinien sobie zażyczyć-jeśli już go chcą sprzedać-45 mln.
21.05.2013 20:20
ozzy-dla mnie to w ogóle hymny klubów piłkarskich są strasznie kiczowate i na siłę takie naciągane. Najfajniejsze są po prostu jakieś oryginalniejsze przyśpiewki wierszowane, ale kibice Bayernu na stadionie niestety mają dość ubogi repertuar. Klimat na Bayernie jest chyba tylko wtedy kiedy trybuny zaczynają przekrzykiwać się tym przeciągłym "Baaaayeeern, Bayyyyeeeeern, Baaaayeeeern"-wtedy to jest super no jeszcze "ajajajaj fc bayern munchen eins schusss..." itd.
20.05.2013 12:14
No i dobra, bo ten "Stern des Sudens" to taka kicha diskopolowa troszkę" W ogóle nie pasuje na hymn a ledwie na stadionową przyspiewkę.
20.05.2013 07:42
W Dortmundzie na prawdę pięknie ustawiony mecz-scenariusz i dramaturgia 1 klasa.
18.05.2013 17:18
Najśmieszniejsze jest to, że już 2 sezon w Niemczech dosłownie przez wszystkich fachowców, byłych piłkarzy, komentatorów i trenerów Lewandowski jest nazywany po prostu "Weltklasse", ale tutaj..."łeeee słaby".
16.05.2013 21:18
W 136 meczach w BVB 74 gole-bardzo dobra średnia, o golach wypracowanych przez niego nie wspominając.
16.05.2013 21:05
Tjaaa...jak by zawodnik taki jak Lewandowski był Argentyńczykiem czy Hiszpanem to byście szczali z zachwytu. Przy takich partnerach w środku pola jak w Bayernie to Lewy by tych bramek nastrzelał 40 w samej lidze tylko. Jak Lewy się nie umie "odnaleźć w polu karnym" to nie wiem co można nazwać odnalezieniem się. Lewy jest lepszy od Gomeza, to taki drugi Mandżukić tylko lepszy technicznie i znacznie silniejszy fizycznie-znacznie lepsza wersja Mandżu.
16.05.2013 20:57
Jeśli Lewandowski rzeczywiście przyjdzie do Bayernu to tylko przyklasnąć zarządowi, że zaklepał takiego napastnika na długie lata. Lewandowski to absolutny top napastników, taki postęp jaki zrobił w 2 lata to rzadko się zdarza. Będzie pasował idealnie do Bayernu. To napastnik pokroju Cavaniego czy Falcao czy Dżeko, za których trzeba zapłacić 40-60 mln. a Bayern będzie miał RL za 20. super transfer-o ile dojdzie do skutku.
16.05.2013 20:43
@ t Banderas-to se załóż własną stronę, będziesz filtrem tylko na komentarze, które ci się podobają i bedziesz uprawiał taki "komentarzowy onanizm".
16.05.2013 18:56
Spoko, teraz za to nikt nie pamięta fantastycznej gry Bayernu-poza fanami-bo po puchar sięgnęła Chelsea i "nikt dalej nie rozwija tematu". Chelsea świetnie ma opracowane stałe fragmenty-nie przypadkowo i wtedy i dziś wygrali dzieki rzutowi rożnemu.
Ja natomiast bym wolał 100 razy wygraną w LE niż 1/2 LM. Ale jeśli kogos jarają porażki...
15.05.2013 23:11
W 1997 roku też wszyscy skazywali BVB na pożarcie w meczu z Juventusem, tamten Juve wydawał się nie do pokonania dla Borussi. Trochę pokory, bo w tamtym meczu mieliśmy zgnieść osłabiona chelsea bez 4 podstawowych graczy, potem był wielki płacz i depresja.
15.05.2013 23:07
"Sedzia nie uznał"? Minimalny, ale spalony był-gdyby ten sam sędzia nie uznał takiej bramki dla Chelsea to byś napisał, że ma świetne oko i sprawiedliwie sędziuje, a gdyby uznał to byś powiedział, że drukuje dla Chelsea bo im uznał ze spalonego.
15.05.2013 23:04
Bardzo dokładnie, nawet 2 razy i doszedłem do wniosku, że poza posiadaniem piłki i 20 rzutami rożnymi, no i ze 2-3 dobrymi sytuacjami Bayern w ogóle nie wiedział jak wtedy ugryźć Chelsea. To było walenie głową w mur.
Po 2-szkoda, że nasi Bawarczycy nie mają takiej mentalności jak piłkarze Chelsea bo może 25 maja byśmy grali nie o 5 a o 7 puchar LM.
15.05.2013 23:01
To, że nie lubisz Chelsea nie zmieni faktu, że przeszli do historii wygrywając LM i LE pod rząd-nikomu to jeszcze się w tej kolejności nie udało. Sukces osiągnęli i tyle, a hejterzy mogą tylko poszczekać z bezsilności. większość klubów nie zdobyło w całej swojej historii tyle co oni w 2 sezony. Szacun dla Chelsea bo mają charakter i mało kiedy się frajerzą w decydującym momencie. Strzelenie gola w 92 minucie to nie szczęście-mecz trwa do gwizdka i tyle.
15.05.2013 22:57
heat- Chelsea nie była słabsza pod żadnym względem w obu przypadkach. Napiszę więcej-była nawet w obu finałach cwańsza i lepiej przygotowana pod względem strategii i taktyki. Owszem-byli mało efektowni, ale bardzo efektywni. Taki mają obecnie styl, w ostatecznym rozrachunku liczy się zwycięstwo, a jakimi środkami się to osiąga to już mało znaczy, skoro to im daje zwycięstwa.
15.05.2013 22:51
W piłce nożnej nie ma czegoś takiego jak sprawiedliwość czy niesprawiedliwość. Po prostu albo umie się wykorzystać swoje szanse, albo nie, albo się sfrajerzysz albo nie i tyle. To jest styl Chelsea, skoro przynosi on sukcesy to znaczy, że jest skuteczny i słuszny. Benfica jak Bayern-dużo szumu robili jak Bayern rok temu, ale bez jakichś konkretnych szans i dokładności.
15.05.2013 22:43
Przecież to Ty piszesz jakby od Sneijdera wszystko zależało, a tak na prawdę miał w karierze 2 super sezony-reszta to średnia europejska. Z takim podejściem to Bayern był by rozpieprzony jak te kluby typu Inter, City itd.
Za Robbena Bale, a zaRiberyego Shaqiri albo Schurrle.
15.05.2013 20:38
A Sneijder to sam wygrał tę LM wtedy? Czy może jeszcze jednak ktoś z nim w drużynie wychodził na boisko?
15.05.2013 20:32
Ribery też był wicemistrzem świata. W 2010 nie grał w finale za czerwoną z Lyonem, z nim w składzie inaczej by ten finał wyglądał. Poza tym-Sneijder i VdV znacznie krócej byli na szczycie od Riberyego choć są w tym samym wieku. Jeden teraz w Galacie a drugi w HSV, nic wielkiego nie grają. Ribery po odejściu z Bayernu pewnie pograłby ze 2 lata w Realu, potem by poszedł do City albo PSG. Sneijder w Bayernie pewnie nadal by leczył kontuzje i strzelał fochy, a od VdV obecnie Shaqiri jest chyba wyżej ceniony.
15.05.2013 20:07
Coś czuję, że Robben w tym finale strzeli jedną bramkę i zrewanżuje się za zeszły rok i wszystkie demony prysną w końcu.
14.05.2013 23:07
Ale kaszana jeśli to prawda, Bayern straci swój styl, zaczną sprowadzać pełno gwiazdek.
14.05.2013 10:47
Z Warszawy jest ktoś tutaj do oglądania?
13.05.2013 10:34
Adidas w Złotych Tarasach (Warszawa), zawsze coś jest Bayernu i repry Niemiec. Koszulek już nie ma, ale są takie lekkie kurtki Bayernu-koszulki się chyba sprzedały i już więcej nie zamówili, a cały czas wiszą Milanu, Chelsea i Realu. Repry Niemiec są zielone i białe i czapeczki.
11.05.2013 09:48
Na Audi Cup 2015 chciałbym zobaczyć taki skład klubów: Bayern, Benfica, Ajax, Santos FC
10.05.2013 10:40
jastrząb-jeśli to rzeczywiście nowe stroje to się chyba niczym nie różnią od obecnych, poza paskami i szachowym lekkim tłem. Ale ogólnie fajnie, że nie kombinowali za bardzo bo obecne stroje są na tyle udane, że mogliby w nich grać ze 4 sezony.
08.05.2013 09:14
AC Milan nigdy nie wygrał Pucharu UEFA/Ligi Europy. Poprawcie ten błąd bo razi mocno.
07.05.2013 19:14
Iniesta, nas tak bolało w kwietniu 2009 po porażce 0-4 na CN. Każdy kibić i piłkarz wielkiego klubu musi taką kompromitację przeżyć. Choć przynajmniej potem w rewanżu Bayern zagrał na dobrym poziomie i zremisował 1-1.
07.05.2013 06:40
W 2015 będzie miał 32 lata już, tak więc rzeczywiście chyba do końca kariery, już nawet nie będzie się trzeba martwić, że ktoś nam bedzie chciał go podebrać jak będzie po 30tce.
06.05.2013 11:57
Bayern zagra to samo co w rewanżu z Juve. Oczywiście, że Barca ruszy od 1 sekundy do natarcia i ostrego pressingu. Ważne, żeby w tej pierwszej "fali" ataku nie dali sobie wbić gola. Trochę się wyszumią i będą musieli złapać oddechu, wtedy Bayern zacznie grać swoje.
Oczywiście to będzie inny mecz niż w Monachium, ale Barcelończycy to też ludzie i nie maja przecież sił, żeby przez 90 minut latać jak motorki. Jak Bayern nie da sobie wbić nic w pierwszych 20 minutach to będzie z górki.
29.04.2013 11:55
Contento mało gra po prostu, ale nie można mu odmówić talentu, zaangażowania i potencjału. Chciałbym przypomnieć, że w finale z Chelsea to on wyszedł za Alabę i zagrał bardzo dobrze, bez stresu i pewnie, także panowała tu spora euforia po tym, że mamy w zasadzie super rezerwowego i nie wolno go oddawać. Contento po prostu praktycznie nie grał cały sezon i widać u niego tylko brak wprawy, ale to nadal świetny zawodnik.
27.04.2013 16:30
Jak Freiburg i Frankfurt zajmą miejsca na Ligę europy to nawet eliminacji nie przejdą, a w fazie grupowej będzie tylko Stuttgart. Zakładam, że 4 dotrzyma Schalke i awansuje. Lepiej i dla tych drużyn-Freiburg i Frankf.-żeby nie mieli tych pucharów bo i tak po sezonie odejdzie od nich kilku kluczowych graczy, a z takim obciążeniem sobie nie poradzą i polecą do 2 ligi. Jak dla mnie to najlepszym obecnie składem na LE byłby chyba VFB, H96 i Gladbach, bo HSV straszną padake w obronie gra.
27.04.2013 16:24
tak tak, "skomplikowany człowieku", pogadalibyśmy jak by miał odejść Ribery do PSG, albo Schweini do Realu, pierwszy być wydzierał tu ryja jakie z nich *****, żeby tylko pokazać jaki z ciebie kibic prawdziwy.
26.04.2013 19:14
fcbmx2-no to chyba masz krótka pamięć, bo ja świetnie pamiętam jaki tu był "chlew" kiedy było zamieszanie z odchodzeniem Riberyego do Realu. Poziom zidiocenia, bluzgi, frustracji i ogólnie mieszania Franca z błotem był ten sam co tam teraz. Stronę tworzą ludzie, a ci są wszędzie mniej więcej podobni i statystycznie podobna populacja ludzi przyzwoitych i nie występuje na każdej tego typu stronie...no poza stronami może Realu i Barcy tylko-bo tam to jest totalne biegunka zidiocenia.
26.04.2013 19:04
Tylko, żeby Pep nie nasprowadzał zaraz Hiszpanów nam do Bayernu, bo jak on będzie chciał robić rewolucję i wszystko budować od początku to kiepsko i wyleci szybciej niż trwała cała saga z jego przyjściem.
25.04.2013 15:31
Dlatego chyba za Martineza powinien chyba zagrać Gustavo, a za Dante Van Buyten. Bastian to jednak mózg i jeśli coś pójdzie nie tak na początku to różnie może być. Lahm to raczej zawsze spokojnie gra. Swoją drogą Bastian dostał kartkę w bardzo głupi sposób przez swoje zachowanie akurat w takim momencie. Neuer-Lahm (Rafinaha potem na zmianę przy dobrym wyniku)-Boateng-Van Buyten-Alaba-Gustavo, Bastian (Shaqiri to samo...a może od początku), Robben, Ribery, Muller-Mandżukic
25.04.2013 13:51
Największy problem Bayernu teraz to żółte kartki Martineza i Bastiego-jeśli dostaną po żółtej w Barcelonie to w przypadku awansue do finału ich tam nie zobaczymy. Podobnie jeszcze Dante, Lahm, Luiz.
I tutaj Jupp ma prawdziwą łamigłówkę-jak zrobić żeby zminimalizować ryzyko wykartkowania tych zawodników. Czy postawić na innych? A może ich zdjąć jak będzie dobrze szło.
Powiem szczerze, że czy to z BVB czy z Realem to w finale bez Bastiego i Martineza, a jeszcze nie daj Boże Lahma i Dantego czarno to widzę. A jestem pewien, że w Barcelonie będzie teatr i machanie łapami, Barca będzie chciała wykorzystać fakt, że ci kluczowi piłkarze są zagrożeni.
25.04.2013 13:21
Tjaaa...a BVB nie strzeli na SB. W tym sezonie Real praktycznie w każdym meczu u siebie w LM tracił gola-jedynie Galata im nie strzeliła. A tak to stracili tych bramek aż 7 u siebie, a w sumie w tym sezonie w LM aż 17 goli. Jeśli Borussia tylko coś ustrzeli to Real zupełnie popłynie, tak samo jak Barca-praktycznie w każdym meczu u siebie w LM stracili gola-poza Milanem.
25.04.2013 12:57
Oby tylko Guardiola nie chciał na siłę robić jakiejś rewolucji kadrowo-systemowej, aby na siłę zaznaczyć swoje przyjście to będzie bardzo dobrze. Oczywiście zmiany będą, np. odejdzie Tymo, może Rafinha, może Contento, może Robben...Gomez, ale aby nie ruszał za bardzo trzonu zespołu i stylu gry.
Co do Lewandowskiego mam nadzieję, że to jednak Bayern jest tym tajemniczym klubem, który go sprowadzi, ale dopiero mógłby przyjść za rok, teraz niech jeszcze pogra w BVB. Każdy kto twierdzi, że Lewy to drewno i leszcz jest zwykłym zakompleksionym frustratem i zazdrośnikiem.
25.04.2013 12:53
karl1985-mam to zupełnie gdzieś co sobie myslą kibice i czy sie śmieją czy nie. Nie widziałem, że się smieją, najwyżej normalnie dyskutują. Lubię bundesligę jako taką i tyle.
23.04.2013 11:17
karl1985-na pewno sie ciebie posłucham;)
23.04.2013 10:47
Szkoda Borussi, niech sobie podają, ale nie mogli poczekać 2 tygodni, nie kumam o co chodzi i co miała dać ta zagrywka. No to teraz odejdą chyba Hummels i Lewy już na pewno. Ale z drugiej strony BVB zbierze taką ogromną kasę za LM i tych zawodników, że spokojnie mogą zrobić transfery na poziomie Bayernu.
23.04.2013 10:41
No pasuje do koncepcji Pepa, taki dobry technicznie, szybki konus jak w Barcy. Oczywiście zawodnik świetny i dopiero przyszłość przed nim-ale za kogo będzie miał grać? Za Kroosa? Shaqa?
23.04.2013 10:28
Hahaha, autor tak dla jaj poleciał czy coś palił;D
22.04.2013 18:38
Na tych konusów z Barsy to lepszy byłby ŚO Boateng-Dante, bo Daniela to będą wkręcać i w pojedynkach 1 na 1 nie będzie dawał sobie rady, będą mu się ciągle urywać i karteczki polecą.
22.04.2013 18:33
Dominick51=nie ma innej możliwości, tylko mając kartę kredytowej jeśli kupujesz z fanshopu online.
22.04.2013 17:47
Mnie się śniło, że Bayern wygrał 1-0 po golu głową Gomeza, chociaż wcześniej Bayern strzelił gola po akcji z rożnego, ale sędzia dopatrzył się faulu Mullera (strzelił gola) na którymś z Barcy.
22.04.2013 14:26
Dobra, niech wejdzie pod koniec meczu jutro-skosi solidnie Messiego i Xaviego, wyłączy ich z gry za tydzień i się Tymo przysłuży.
22.04.2013 12:22
A kasa z tych podatków i kar pójdzie solidarnie na zasiłki dla Cyganów i Turków.
22.04.2013 08:01
pele-akurat w Monachium to myślę, że nie będzie jakiegoś faworyzowania Barcy wydaje mi się, a w rewanżu powinni chyba dać sędziego z Anglii, ja bym chętnie zobaczył nieszczęsnego Howarda Webba.
brutal-obrona Barcy na papierze wygląda ok, ale policz tylko ile tracą goli w porównaniu z latami kiedy ich trenował Pep. w tym sezonie 33 gole stracone tylko w lidze, w Lidze Mistrzów 11 i chyba 6 w pucharze króla-to jest +/- 50 goli, a więc statystycznie w tym sezonie Barca traci gola w każdym meczu prawie. Bayern natomiast we wszystkich meczach w tym sezonie stracił chyba 25 goli, też w ok. 50 meczach. Pamiętam, że kiedy Pep prowadził Barcę to traciła ona tyle goli co Bayern w tym sezonie.
21.04.2013 14:30
II WW, ale ten sam Kassai podyktował też karniaka dla Bayernu na SB. Poza tym, jakoś nie przypominam sobie aby sędziował źle, ogólnie nie było jakichś kontrowersji. A karny po zagraniu Alaby był jednak słuszny, Alaba desperacko się rzucił, ręka była ewidentna. Także Kassai sędzią jest akurat dobrym. Finał Barca-Manu też był ok, tam Barca dominowała totalnie i tyle.
21.04.2013 14:02
Gomez
Też się obawiam, że kartki będą-choć trzeba przyznać, że w dwumeczu z Juve jakoś tych kartek Bayern dostał mało-a też były obawy, że nas wykartkują. Ogólnie o Lahma byłbym spokojny z kartką-on raczej gra czysto, dostaje bardzo mało kartek i ogólnie rzadko kiedy ktoś mu się urywa. Myślę, że Lahma w rewanżu zobaczymy. Ale coś mi się wydaje, że Dante kartkę złapie.
Moim zdaniem bardziej zagrożeni karkami będą środkowi pomocnicy czyli Bastian i Javi-a więc te pojedynki między nimi a Xavim i Iniestą-ale akurat Bastian i Martinez są wyczyszczeni z kartek.
Jak dla mnie to problemy będzie miała kulejąca obrona Barcy. Barca nie jest przyzwyczajona grać z zespołami, które też dużo posiadają piłkę i po prostu się gubią gdy ktoś ich naciska, a taki Dani Alves, Alba czy Pique są kartkowani jednak kiedy sobie nie radzą.
Bayern powinien zagrać swoje po prostu i tyle. Pamiętam, że na MŚ 2010 Niemcy-Argentyna Messi został wyłączony z gry bardzo dobrze.
Poza tym-w tym sezonie Real w sumie wygrał z Barcą 2 razy i raz zremisował, stosunek bramek 6-3 dla Realu, więc jak się okazuje można.
21.04.2013 13:57
A co, oni już pewnie zakładają, że mecz będzie "brutalny" i że będą "brutalnie" faulowani przez brutali i drwali z Bawarii. Pewnie już trenują kładzenie się, wywracanie, darcie pyska przy byle dotknięciu i zwijanie się na czas.
A idź pan (Guardiola) w Chuuujjj jak tak mają wyglądać te zmiany. Jednym defensywnym...ja rozumiem, że mamy świetny środek, ale Schweini przynajmniej 2 razy na sezon łapie miesięczne kontuzje i wypada wtedy z gry. Bastian-Javi-Gustavo, to optymalne obsadzenie tej pozycji, reszta środkowych to zawodnicy typowo ofensywni, nie mają ani warunków fizycznych ani nawyków gry aby zabezbieczać tyły i walczyć w obronie jak ta trójka. Granie 1 defensywnym to głupota gdy widzieliśmy jak świetnie ta koncepcja się sprawdzała przez ostatnie 2 sezony. Pep chce chyba zrobić rewolucje co już źle o nim świadczy.
Dobrze pamiętam, że Barcelona Guardioli grała na prawdę świetnie w obronie i traciła tak samo mało goli jak Bayern z zeszłego sezonu, ale te roszady są jakieś dziwne. To ilu bedzie środkowych grało? 6 w podstawowym składzie, 1 defensywny i 3 obrońców?;D
17.07.2013 14:17
Robben już prawie od równo 4 lat w Bayernie. Chyba jeszcze w żadnym klubie nie grał tylu sezonów. On i Ribery to chyba najlepiej zainwestowane po 25 mln. euro w historii klubu.
16.07.2013 20:55
Film fajny, ale zdecydowanie za krótki. Zbyt mało miejsca poświęcono samym sukcesom sportowym i stronie czysto sportowej,
15.07.2013 20:23
Pamiętam jak w finale poprzedniego Audi Cup 2011 Alcantara koncertowo zagrał, na pewno ma potencjał, a jeśli w dodatku zostaje się najlepszym piłkarzem turnieju finałowego ostatnich ME u-21 no to wiadomo, że może być to wielki piłkarz. Mam nadzieję, że Pep nie będzie kombinował.
Cy jest tu ktoś kto oglądał wszystkie sparingi Bayernu za Pepa? Ja nie miałem okazji niestety. Jak wygląda gra Bayernu? Dużo kombinuje? Dużo chaosu w grze? Czy ta gra może ma ręce i nogi, jest porządek i wygląda to obiecująco, a zawodnicy grają mniej więcej na swoich pozycjach?
15.07.2013 20:21
Tjaaa, nawet na transfermarkt ten "transfer" ma 10% prawdopodobieństwa z czerwona strzałką. Bayern wie kogo ma i go nie odda.
14.07.2013 14:19
E tam, takie gadanie. Pep nie przychodzi na spaloną ziemię, ma już gotowych, ułożonych zawodników, jedynym problemem może być nasycenie sukcesami zawodników, którzy zdobyli Triple. ale myślę, że przyjście Gotze, Kirchoffa i ewentualnie Alcantary na nowo rozrusza tę rywalizację i przystąpią do nowego sezonu z czystymi głowami. Poza tym, Guardiola nie musi zasadniczo zmieniać stylu gry i robić rewolucji, przecież Bayern z zeszłego sezonu grał podobną piłkę z najlepszych czasów gry Bracy Pepa. Jak dla mnie to przyjście Guardioli to jest właśnie kontynuacja tego z jakimiś tam modyfikacjami, które wyjdą w trakcie sezonu.
Dla mnie Guardiola okaże się mądrym trenerem jeśli po prostu na siłę nie będzie kombinował i wprowadzał jakichś dziwadeł. Przyjście Thiago to także inwestycja w przyszłość-to bardzo uniwersalny zawodnik, może grać zarówno jako klasyczny napastnik, jako skrzydłowy czy "10". Ribery i Robben już mają po 30 lat, kolejnym duetem może być ThiaGotze;D
14.07.2013 13:14
Jeśli Thiago rzeczywiście przyjdzie to nie widzę dalszej kariery Kroosa w Bayernie raczej.
13.07.2013 18:40
Ja widzę Nike to mi się to kojarzy z Ronaldo, Neumarem i dresikami z różowymi panienkami w galeriach handlowych.
02.07.2013 19:26
Ten sezon dla niemieckich klubów w LM może być kiepski.
1)Bayern z nowym trenerem-nie wiadomo czy w pierwszym sezonie to zaskoczy i potoczy się tak ładnie jak z Juppem, przyjście Guardioli to jednak spora przebudowa.
2)BVB, jak na razie się w ogóle nie wzmacnia dobrymi piłkarzami, sporo wyprzedali i jest im potrzebne jeszcze 6-7 zawodników na poziomie LM, a to wydatek co najmniej 70 mln. euro, wątpię aby te sknery na jeden razy wydały tyle.
3)Bayer-dobrze będzie jak wyjdą z grupy, odszedł Schurrle, Son to jednak nie ta klasa jeszcze, poza tym też potrzeba im sporo wzmocnień a aktywność na rynku transferowym znikoma.
4) Schalke jeśli się zakwalifikuje to pewnie z grupy wyjdzie, ale jak zwykle dopadnie ich półroczny kryzys.
W LE to już w ogóle-Freiburg, Frankfurt, VFB-bez komentarza.
28.06.2013 15:00
No wzmocnienie jak cholera by było, koleś który w zeszłym sezonie rozegrał chyba z 6 meczów. Różne bzdurne ploty się pojawiały od przyjścia Guardioli, ale to to już przesada.
28.06.2013 13:36
I wilk syty (Bayern) i owca cała (Gomez). Fiorentina to nie taki w końcu słaby klub, tak lekceważony, a zawsze każdemu krwi napsuje-choćby Bayernowi w LM w 2010 roku. Jeśli Gomez będzie tam grał w podstawowym to dobrze dla reprezentacji. Nie piszcie też, że każdy ma "czystą kartę u Pepa" bo to bzduragdyby tak było to znaczy, że i Weiser i Hojbjerg i Reader np. będą na tym samym poziomie co Ribery, Muller i Neuer i tak samo Guardiola na nich postawi. Guardiola przecież tv ma i oglądał mecze Bayernu, widział, że Gomez w wielu meczach ruszał się jak mucha w smole, z grą kombinacyjną to on zawsze nie miał po drodze i ogólnie jest drętwy. U Guardioli pierwszym napastnikiem też by był w tej trójce Mandżu, potem Pizarro, a na końcu Gomez. Mario sobie zdaje z tego sprawę i wie, że nie ma sensu tego ciągnąć bo straciłby tylko rok. A w tym wieku każdy rok to już dużo i nie warto marnować go na łąwce jeśli dostaje się ofertę z solidnego klubu.
Mam nadzieję, że Bayern dostanie za niego co najmniej 25 mln. albo z 15 i jakiegoś dobrego piłkarza z Fiorentiny.
26.06.2013 13:40
Elber25-ale De Bruyne wcale nie będzie w Bayerze. Chelsea zapłaciło po prostu kilka milionów więcej, a KdB zostaje na przyszły sezon w Chelsea i nigdzie się nie wybiera. Leverkusen zostało o tym poinformowane i sprowadziło w to miejsce Hyung Min Sona z HSV za 10 baniek.
25.06.2013 20:06
Leverkusen, Gladbach, Eintracht Braunschweig-z jednym z tych klubów 1 kolejka.
19.06.2013 15:43
A ja coś czuję, że Guardiola włączy do pierwszego zespołu ze 2 piłkarzy z Bayernu II i będzie odważniej stawiał na Cana, Hojbjerga i może Weisera.
Po 2) Badstuber jest co najmniej na 2 lata stracony-o ile w ogóle, pamiętam, że z podobnego powodu zakończył karierę sporo przedwcześnie Willy Sagnol. Także Kirchoff jest bardzo potrzebny....ciekawe jak przebiega jego rehabilitacja i kiedy zacznie treningi Kirchoff.
Po 3) Piłkarze ofensywni w Bayernie na przysły sezon już nie są potrzebni po przyjściu Gotze, jedynie gdy odejdzie Gomez to przyjdzie ktoś w jego miejsce.
Po 4) Podsumowując-wychodzi na to, że w sumie w to lato Bayern sprowadzi ze 3 zawodników i wyda w sumie nie dużo kasy-37+45? za Suareza może-30 za Gomeza, to by w sumie oznaczało, że Bayern wyda na czysto na transfery z 50 baniek.
17.06.2013 22:58
No i dobra, 30 baniek za Gomeza i niech mu się tak powodzi. Za tę kasę sprowadzi się jakiegoś super napadziora, za rok Lewy przyjdzie za darmo, a Pizarro odejdzie i atak będzie znowu kompletny.
W przyjście tego Kościelnego jakoś nie wierzę, bzdura. Już bardziej w Mathieu.
17.06.2013 17:51
Hehehe, pamiętam jak po pierwszym meczy sezonu 2011/2012 kiedy Bayern przegrał z Gladbach u siebie, połowę użytkowników tej strony zwalniało Juppa;D i wyzywało go od "Starego Dziada, zblazowanego dzida, dziadka, który powinien iść na emeryturę bo się nie zna".
16.06.2013 17:47
Bez jaj...tyle kasy za tego Kościelnego? To tylko w Bundeslidze można zaleźć kilku obrońców jego klasy za 1/4 ceny.
16.06.2013 15:53
Czy to atak Mandżukić-Lewandowski-Pizarro czy Mandżukić-Suarez-Pizarro to oba warianty są mega mocne. Odejście Gomeza to chyba już formalność, liczę na to, że Bayern dostanie za niego przynajmniej 30 mln. a wtedy sprowadzenie Suareza nie będzie problemem bo dołożenie z 15 mln to niewiele w sumie.
11.06.2013 19:23
Kicha, oby tylko Lewandowski nie trafił do jakiegoś Realu, Manczesteru czy Milanu. Ten gość musi być w Bayernie a ędziemy mieli zabójczy atak na kilka lat. Ale wierzę w to, że jak Bayern na kogoś się uparł to w końcu go miał.
10.06.2013 21:16
Z powodu tej kontuzji właśnie, przykłady Deislera czy Van Bastena, którzy właśnie po takiej kontuzji już nigdy nie wrócili praktycznie do gry. Poza tym-taka kontuzja kolana to jest tak newralgiczne miejsce, że potem ta kontuzja odnawia się regularnie i powoduje przerwy w grze.
10.06.2013 20:00
Na emeryturę pewnie gdzieś pójdzie do USA czy Hiszpanii, ale w Bayernie jeszcze pogra z 10 sezonów. O świetnego niemieckiego bramkarza akurat nie trudno.
10.06.2013 19:53
Ogólnie Mathieu to bardzo solidny piłkarz na swojej pozycji i warto go mieć jeśli jest taka możliwość bo ze 3-4 lata może jeszcze spokojnie pograć na tym poziomie. W Valencii chyba wielka wyprzedaż jest po tym jak nie zajęli miejsca w LM na przyszły sezon. Sprzedali już 2 podstawowych zawodników i to nie za wielkie pieniądze, a zatem pewnie Mathieu spokojnie do wyjęcia za jakieś 5 mln, tym bardziej, że kończy mu się kontrakt. Kadre trzeba uzupełniać takimi piłkarzami właśnie- Badstuber jest w tej chwili stracony na jakieś 2 lata, choć moim zdaniem to on zakończy dośc wcześnie karierę z powodu tej kontuzji. Kirchoff też co najmniej pół sezonu straci.
10.06.2013 18:04
tak, od tego sezonu jestem kibicem Bayernu, od 25 maja.
06.06.2013 18:20
No i co? Nagle zapałaliście do Gomeza miłością? Gościu praktycznie spędził na ławce cały obecny sezon, w wielu decydujących meczach praktycznie nie zagrał nawet minuty. Został zupełnie przyćmiony przez Mandżukicia, a w roli rezerwowego bez większej różnicy Gomeza zastąpił Pizarro. Bayern odniósł największe sukcesy w historii w tym sezonie, w którym Gomez miał baaardzo mały wkład a wy tu chrzanicie jaka to będzie wielka strata i tragedia bez Gomeza. I dobra, moim zdaniem jeśli ktoś zapłaci za Mario 30-35 mln euro to Bayern nawet nie będzie się minuty zastanawiał czy go sprzedać. Atak Mandżukić-Lewandowski (Suarez)-Pizarro będzie miał bez porównania większą siłę rażenia i bardziej uniwersalny będzie niż z Gomezem. JAk by ktoś sie pierwszy dzień interesował Bayernem to by pomyslał z waszych opisów, że Gomez był najważniejszym zawodnikiem sezonu, rozegrał najwięcej spotkań i w ogóle jedynie jego gole zaważyły na wygranych.
06.06.2013 16:40
Nawet w Adidasach po Polsce trafić na koszulkę Bayernu to na prawdę wyjątek, ciągle wiszą tylko Milany, Reale i Czelsy, znam tylko jeden Adidas, w którym były koszulki Bayernu aktualne zawsze, ale jak rok temu nagle zniknęły to już się nie pojawiły. W Bayernie choćby 3 Polaków grało to nigdy nie przebije tych wyżej wymienionych klubów. Po pierwsze-oryginalny trykot to cena 330 złotych, mało ludzi na to stać-przyjście Lewandowskiego do Bayernu ani by nie zwiekszyło, ani nie obniżyło popularności Bayernu w PL.
01.06.2013 16:58
Vfb jest tak beznadziejny, że jedynie trafiając przez cały sezon na 2 ligowców w pucharze Niemiec doczołgali się ledwie do finału. Z przekroju całego sezonu ta drużyna nie zasługuje na Ligę Europy w przyszłym sezonie, no ale trudno, zagrają w LE, ale tak słaba drużyna przez ligę nie miała by szans-w lidze grali taki piach, że ten Labbadia dawno by był wywalony na zbity pysk, uratował go jedynie puchar i 1/8 w LE w tym sezonie. Ja o wynik w ogóle się nie boję bo po prostu widziałem ich kilka meczów w lidze i Lidze Europy, grają po prostu żenująco jak na Bundesligę, a strzelenie im bramki to tylko kwestia-niedługiego-czasu. Szkoda, że zagrają w przyszłym sezonie w LE, cienka drużyna, z cienką obroną.
01.06.2013 16:52
4-0
Mandzukic
Robben
Muller
Mandzukic
01.06.2013 14:27
No cóż...nie ma co ukrywać i trzeba oddać Bogu c boskie a Van Gaalowi co piłkarskie;D
01.06.2013 14:11
Na miejscu tych Brazylijczyków to bym powiedział temu całemu Selecao-walcie sie-jak by ich zbawiło 1 czy 2 dni, zwykłe buractwo i chęć pokazania na siłę kto tu rządzi. Jakby Dante i Gustavo byli w porządku to powinni odmówić tego wyjazdu, albo uprzeć się, że przyjadą albo po finale albo w ogóle i nara, niesmak pozostał.
01.06.2013 14:03
reeken- te mistrzostwa będą transmitowane na Sport1 oraz na kabel1.
st33by-tylko odpowiedz sobie na pytanie czy gdyby Hummels wtedy został w Bayernie to by był tym kim jest teraz? Nie byłby, pewnie by posiedział trochę na ławce, trochę pograł, poszedł raz na wypożyczenie, potem wrócił i tak w kółko, aż by mu uciekł właśnie ten decydujący moment i teraz by grał w Hertcie Berlin może, a u nas wtedy grał super Martin Demichelis i Buyten w "życiowej" formie. Ja bym bardzo chciał, żeby Can został bo chciałbym aby kolejny wychowanek dostał szansę jak Muller, Alaba, Badstuber, Lahm czy Schweini lub Kroos. Jeśli Guardiola postawi tak odważnie jak Van Gaal to super, ale jeśli po tym sezonie Can znowu będzie tak samo siedział to powinien odejść-no bo czy nagle byśmy chcieli żeby na ławce usiadł Javi albo Bastian? Can trafił na niesamowity moment i po kolejny sezonie powinien odejść.
31.05.2013 17:35
Boka, dostaniecie taki wpierdziel jak Werder w 2010, a więc 0-4, i to jeśli nieźle zagracie.
31.05.2013 16:43
Can to jest za dobry piłkarz aby go ciągle trzymać na ławce jako "talent", albo dawać na ciągłe wypożyczenia. Najlepiej dla jego kariery by było gdyby przeszedł do BVB albo Leverkusen. W Bayernie przy obecnym środku, który jeszcze spokojnie ze 4 lata może grać w tym zestawieniu on rozegra z 10 meczów na sezon. Kto oglądał MŚ u-17 2 lata temu to widział, że Emre przewyższa swoich rówieśników pod każdym względem, nie mówiąc o spokoju i inteligencji w grze. Taki zawodnik jeśli nie gra to się marnuje.
Moim zdaniem to drugi Gundogan, potrzebuje regularnej gry, a Klopp by z niego zrobił świetnego rozgrywającego, jeśli nie chce sobie zmarnować kariery to powinien odejść tam gdzie go chcą-a chcieli np. w Leverkusen i to bardzo, gdzie dostał by w dodatku zaufanie i 1 skład-z pożytkiem też dla reprezentacji Niemiec.
31.05.2013 16:36
Fajnie, ale po 1) powiedzmy sobie szczerze-Napoli to ogólnie średniak, który gra w kratkę i jeśli odpada wcześniej z europejskich pucharów to zajmuje niezłe miejsce w lidze, w dodatku pozbywają się sukcesywnie najlepszych zawodników-vide Lavazzi czy Cavani. Nie wspominając o Fiorentinie, która jest od wielu już lat włoskim średniakiem i raz na 5 sezonów zagra w LM a raz na 3 w LE. W dodatku, o ile Napoli może mieć kasę z transferu Cavaniego, żeby wybulić 35 mln. za Gomeza to Fiorentina nie może sobie pozwolić na kupno jednego zawodnika za 15 mln . No chyba, że dojdzie do jakiejś wymiany na linii Bayern-Fiorentina gdzie Fiorentina jeszcze dopłaci.
Moim zdaniem jeśli Mario odejdzie to albo do Anglii albo Hiszpanii.
31.05.2013 10:05
Tylko, żeby to nie był drugi Baumjohann.
29.05.2013 15:12
Eeee, to poza Lewandowskim to taka zbieranina wiecznych talentów, teraz wiadomo dlaczego akurat zawsze wokół tych zawodników dużo szumu. A ten Wolski poszedł do Fiorentiny i ogólnie to tak grzeje ławę aż furczy.
Po 2) coś mi się tu nie zgadza-gdyby BVB rzeczywiście zależało na zatrzymaniu Lewego i irytowało ich postępowanie Kucharskiego to by zgłosili sprawę do FIFA/UEFA bo przecież nie można robić takich numerów bez pozwolenia klubu, albo jeśli aktualnemu klubowi takie coś nie podoba. Moim zdaniem chodzi tylko i kwotę odstępnego. Bayern chce pewnie Roberta za rok za darmo i między nim a Bayernem jest to ustalone-ewentualnie teraz ale za ok. 20 mln., a Borussia chce ok. 30 baniek-a jak nie to szantażuje, że nie będzie Lewandowskiego w ogóle. Więcej już na ten temat się nie wypowiadam bo już chyba wszystko zostało napisane.
28.05.2013 15:33
A tak w ogóle-już jest praktycznie dopięte na ostatni guzik i na dniach Ribery przedłuży kontrakt do 2017.
27.05.2013 15:59
Lepiej wspierać finansowo BVB jeśli kupujemy kogoś niż wywalać tę kasę poza Bundesligę. chciałbym tylko przypomnieć, że dzisiejszego sukcesu by nie było gdyby przez 2 lata BVB nie upokarzała Bayernu, to dzieki temu zarząd wziął się w garść w kwestii porządnych transferów, a zawodnicy wrzucili 5 bieg bo w końcu ktoś Bayernowi zagroził i zrobił to na dłuższą metę, w dodatku efektownie pokonując.
Mam nadzieję, że BVB sprowadzi Eriksena i De Bryna, Dżeko, Dioufa, już kupili Sokratisa na obronę. tylko silne BVB spowoduje, że Bayern nie spocznie na laurach. Borussia dopiero zaczyna i jesli ten klub będzie prowadzony jak dotychczas to zobaczymy ich jeszcze nie raz w półfinale lub finale.
27.05.2013 15:46
Co? Nagle Martinez fajny dla Bosque? Przecież jeszcze nie dawno nawet na ławce go nie widział i był pewien, że będzie hiszpański finał, bo gdzie tam niemieckie kluby...nawet się nie umywają. Teraz nagle cicho siedzi.
Ogólnie to kicha, że na powołują piłkarzy na ten Confedcup. W sumie-Dante, Luiz Guystavo i Javi. Bayern już wraca do treningów pod koniec czerwca, Confed też się wtedy jakoś kończy, lepiej by było gdyby Guardiola miał wszystkich do dyspozycji, bo i tak w sumie wyjdzie ze 3 tygodnie wolnego tylko. Mimo tego, że tamci wrócą trochę później bo należy im się jeszcze urlop po tym pucharze.
27.05.2013 13:56
Korsarz-skoro się "mówi" to na pewno by się takie "mówienie" przedostało do większych mediów bo to bardzo "sensacyjny" i nosny scenariusz by był, a to że jakichś kilku kolesi coś sobie wymyśliło i opowiadają to równie dobrze możemy sobie tu napisać, że skoro przychodzi Guardiola to przyjdzie zaraz Iniesta bo się lubili i by pasował mu do koncepcji.To są zwykłe bzdury i głupoty.
27.05.2013 12:32
korsarz-skąd ty wziąłeś te "plotki chodzące"-codziennie śledzę kickera, sportbild, tz-online, reviersport, transfermarkt i nic takiego nie było, nawet najmniejszej wzmianki o takim scenariuszu. Jedyna plota na temat Robbena to to, że podobno interesował się nim Fenerbahce a potem City. Nie wymyslaj takich rzeczy bo nigdzie takie "plotki po Niemczech nie chodziły".
27.05.2013 12:25
Poza tym, jeśli rzeczywiście już Lewandowski jest zaklepany to na 100% oznacza to odejście Gomeza, Gomez wie, że skoro nawet nie zagrał w finale minuty to znaczy, że zarówno Jupp jak i Guardiola będą go traktować jako "alternatywę". Myślę, że Bayern dostanie za Gomeza 35-40 mln. Tylko kto będzie w stanie za niego tyle zapłacić? Tylko czołówka z Anglii, Barcelona, Real, albo jakiś Zenit. No chyba, że jeszcze Napoli, które dostanie kupę kasy za Cavaniego. 3 napastnikiem pewnie zostanie Pizarro bo raczej na 3 nie będą na siłę kogoś sprowadzać, a Petersen już sprzedany. Tak więc- Gotze, Lewandowski i pewnie jeszcze przyjdzie ktoś do defensywy (oprócz Kirchoffa) bo skoro odchodzi Tymo i Van Buyten...choć powinni przedłużyć jeszcze o sezon z Van Buytenem i to by były wszystkie transfery chyba. A Badstuber? Po 2 latach przerwy, ze szklanym kolanem-raczej już nie wróci nigdy do dawnej formy, o ile w ogóle nie zakończy kariery.
27.05.2013 11:49
hahahaha, a nie mówiłem, wczoraj napisałem pod info, że Watzke dementuje, że robi z siebie frajera, i zostałem jak zwykle solidnie zminusowany. Super, bardzo się cieszę, że Lewandowski trafi do Bayernu-to miejsce dla najlepszych.
27.05.2013 11:30
matix-oczywiście,że tak, ja nie twierdzę że bez kasy by to było, nie uważam też że wielkie pieniądze w piłce są złe-jestem za tym, ale chodzi o proporcje i to jak się zapracowało na ten sukces, a w przypadku Bayernu wypominanie pieniędzy jest po prostu nie poważne-to tak jakby wypominać komuś, że po 40 latach ciężkiej pracy kupił sobie wille z basenem-zasłużył na to ciężką pracą i zbiera owoce.
27.05.2013 11:28
Ciekawe co robili i myśleli te ćwoki, które wygwizdały Robbena rok temu podczas meczu towarzyskiego z Holandią...podejrzewam, że nic nie myśleli bo to debile.
27.05.2013 09:58
matix-no popatrz, Chelsea zanim wygrało LM to Abram wydał miliard euro przez 10 lat, okupił to zwycięstwo takim kosztem, Arabowie z City też już wpakowali w City z miliard, podobnie w PSG, nie mówiąc już o Realu który wywalił też ponad miliard euro od 2002 roku i nic.
Po 2) reprezentacja nie szkoli sobie żadnej generacji, to kluby szkolą, a repra czerpie z tego. W Bayernie czasem potrafi wyjść w pierwszym składzie 6 wychowanków. To Bayen sobie to wypracował, a nie kupił.
27.05.2013 09:21
Dobra, niech da sobie spokój z tym dementowaniem bo potem wyjdzie tylko Watzke na frajera-Lewandowski będzie od przyszłego sezonu w Bayernie i tyle-Bayern zapłaci za niego 23-25 mln euro. Nie wiem po co tak Watzke idzie w zaparte skoro za niedługo ukaże się potwierdzenie tej informacji, i on o tym dobrze wie.
26.05.2013 23:14
Potwierdzone oficjalnie-Berlin otrzymał finał LM w 2015, a Warszawa LE. Można zaliczyć 2 finały w jednym roku-tak blisko nigdy nie było.
23.05.2013 16:39
Czyli Holger będzie miał ponad rok przerwy od piłki w sumie-o ile znowu nie będzie komplikacji. Jak się okazuje nie ma też tych kolan tak mocnych jak mówiono na początku. Moim zdaniem on może nawet przedwcześnie zakończyć karierę. Zawodnik, który 2 razy pod rząd ma takie coś to już nigdy nie będzie miał kolana sprawnego i co chwilę będą mu się przytrafiały jakieś kontuzje po tym wypadku. Obawiam się, że kolano Badstubera będzie o wiele bardziej "szklane" niż cały Robben.
22.05.2013 12:26
No tak, jak za Cavaniego czy Falcao to bez zmrużenia oka wykładają 55 mln. Ale za Gomeza 30 i to też się pewnie szczypią. Za Gomeza Bayern powinien sobie zażyczyć-jeśli już go chcą sprzedać-45 mln.
21.05.2013 20:20
ozzy-dla mnie to w ogóle hymny klubów piłkarskich są strasznie kiczowate i na siłę takie naciągane. Najfajniejsze są po prostu jakieś oryginalniejsze przyśpiewki wierszowane, ale kibice Bayernu na stadionie niestety mają dość ubogi repertuar. Klimat na Bayernie jest chyba tylko wtedy kiedy trybuny zaczynają przekrzykiwać się tym przeciągłym "Baaaayeeern, Bayyyyeeeeern, Baaaayeeeern"-wtedy to jest super no jeszcze "ajajajaj fc bayern munchen eins schusss..." itd.
20.05.2013 12:14
No i dobra, bo ten "Stern des Sudens" to taka kicha diskopolowa troszkę" W ogóle nie pasuje na hymn a ledwie na stadionową przyspiewkę.
20.05.2013 07:42
W Dortmundzie na prawdę pięknie ustawiony mecz-scenariusz i dramaturgia 1 klasa.
18.05.2013 17:18
Najśmieszniejsze jest to, że już 2 sezon w Niemczech dosłownie przez wszystkich fachowców, byłych piłkarzy, komentatorów i trenerów Lewandowski jest nazywany po prostu "Weltklasse", ale tutaj..."łeeee słaby".
16.05.2013 21:18
W 136 meczach w BVB 74 gole-bardzo dobra średnia, o golach wypracowanych przez niego nie wspominając.
16.05.2013 21:05
Tjaaa...jak by zawodnik taki jak Lewandowski był Argentyńczykiem czy Hiszpanem to byście szczali z zachwytu. Przy takich partnerach w środku pola jak w Bayernie to Lewy by tych bramek nastrzelał 40 w samej lidze tylko. Jak Lewy się nie umie "odnaleźć w polu karnym" to nie wiem co można nazwać odnalezieniem się. Lewy jest lepszy od Gomeza, to taki drugi Mandżukić tylko lepszy technicznie i znacznie silniejszy fizycznie-znacznie lepsza wersja Mandżu.
16.05.2013 20:57
Jeśli Lewandowski rzeczywiście przyjdzie do Bayernu to tylko przyklasnąć zarządowi, że zaklepał takiego napastnika na długie lata. Lewandowski to absolutny top napastników, taki postęp jaki zrobił w 2 lata to rzadko się zdarza. Będzie pasował idealnie do Bayernu. To napastnik pokroju Cavaniego czy Falcao czy Dżeko, za których trzeba zapłacić 40-60 mln. a Bayern będzie miał RL za 20. super transfer-o ile dojdzie do skutku.
16.05.2013 20:43
@ t Banderas-to se załóż własną stronę, będziesz filtrem tylko na komentarze, które ci się podobają i bedziesz uprawiał taki "komentarzowy onanizm".
16.05.2013 18:56
Spoko, teraz za to nikt nie pamięta fantastycznej gry Bayernu-poza fanami-bo po puchar sięgnęła Chelsea i "nikt dalej nie rozwija tematu". Chelsea świetnie ma opracowane stałe fragmenty-nie przypadkowo i wtedy i dziś wygrali dzieki rzutowi rożnemu.
Ja natomiast bym wolał 100 razy wygraną w LE niż 1/2 LM. Ale jeśli kogos jarają porażki...
15.05.2013 23:11
W 1997 roku też wszyscy skazywali BVB na pożarcie w meczu z Juventusem, tamten Juve wydawał się nie do pokonania dla Borussi. Trochę pokory, bo w tamtym meczu mieliśmy zgnieść osłabiona chelsea bez 4 podstawowych graczy, potem był wielki płacz i depresja.
15.05.2013 23:07
"Sedzia nie uznał"? Minimalny, ale spalony był-gdyby ten sam sędzia nie uznał takiej bramki dla Chelsea to byś napisał, że ma świetne oko i sprawiedliwie sędziuje, a gdyby uznał to byś powiedział, że drukuje dla Chelsea bo im uznał ze spalonego.
15.05.2013 23:04
Bardzo dokładnie, nawet 2 razy i doszedłem do wniosku, że poza posiadaniem piłki i 20 rzutami rożnymi, no i ze 2-3 dobrymi sytuacjami Bayern w ogóle nie wiedział jak wtedy ugryźć Chelsea. To było walenie głową w mur.
Po 2-szkoda, że nasi Bawarczycy nie mają takiej mentalności jak piłkarze Chelsea bo może 25 maja byśmy grali nie o 5 a o 7 puchar LM.
15.05.2013 23:01
To, że nie lubisz Chelsea nie zmieni faktu, że przeszli do historii wygrywając LM i LE pod rząd-nikomu to jeszcze się w tej kolejności nie udało. Sukces osiągnęli i tyle, a hejterzy mogą tylko poszczekać z bezsilności. większość klubów nie zdobyło w całej swojej historii tyle co oni w 2 sezony. Szacun dla Chelsea bo mają charakter i mało kiedy się frajerzą w decydującym momencie. Strzelenie gola w 92 minucie to nie szczęście-mecz trwa do gwizdka i tyle.
15.05.2013 22:57
heat- Chelsea nie była słabsza pod żadnym względem w obu przypadkach. Napiszę więcej-była nawet w obu finałach cwańsza i lepiej przygotowana pod względem strategii i taktyki. Owszem-byli mało efektowni, ale bardzo efektywni. Taki mają obecnie styl, w ostatecznym rozrachunku liczy się zwycięstwo, a jakimi środkami się to osiąga to już mało znaczy, skoro to im daje zwycięstwa.
15.05.2013 22:51
W piłce nożnej nie ma czegoś takiego jak sprawiedliwość czy niesprawiedliwość. Po prostu albo umie się wykorzystać swoje szanse, albo nie, albo się sfrajerzysz albo nie i tyle. To jest styl Chelsea, skoro przynosi on sukcesy to znaczy, że jest skuteczny i słuszny. Benfica jak Bayern-dużo szumu robili jak Bayern rok temu, ale bez jakichś konkretnych szans i dokładności.
15.05.2013 22:43
Przecież to Ty piszesz jakby od Sneijdera wszystko zależało, a tak na prawdę miał w karierze 2 super sezony-reszta to średnia europejska. Z takim podejściem to Bayern był by rozpieprzony jak te kluby typu Inter, City itd.
Za Robbena Bale, a zaRiberyego Shaqiri albo Schurrle.
15.05.2013 20:38
A Sneijder to sam wygrał tę LM wtedy? Czy może jeszcze jednak ktoś z nim w drużynie wychodził na boisko?
15.05.2013 20:32
Ribery też był wicemistrzem świata. W 2010 nie grał w finale za czerwoną z Lyonem, z nim w składzie inaczej by ten finał wyglądał. Poza tym-Sneijder i VdV znacznie krócej byli na szczycie od Riberyego choć są w tym samym wieku. Jeden teraz w Galacie a drugi w HSV, nic wielkiego nie grają. Ribery po odejściu z Bayernu pewnie pograłby ze 2 lata w Realu, potem by poszedł do City albo PSG. Sneijder w Bayernie pewnie nadal by leczył kontuzje i strzelał fochy, a od VdV obecnie Shaqiri jest chyba wyżej ceniony.
15.05.2013 20:07
Coś czuję, że Robben w tym finale strzeli jedną bramkę i zrewanżuje się za zeszły rok i wszystkie demony prysną w końcu.
14.05.2013 23:07
Ale kaszana jeśli to prawda, Bayern straci swój styl, zaczną sprowadzać pełno gwiazdek.
14.05.2013 10:47
Z Warszawy jest ktoś tutaj do oglądania?
13.05.2013 10:34
Adidas w Złotych Tarasach (Warszawa), zawsze coś jest Bayernu i repry Niemiec. Koszulek już nie ma, ale są takie lekkie kurtki Bayernu-koszulki się chyba sprzedały i już więcej nie zamówili, a cały czas wiszą Milanu, Chelsea i Realu. Repry Niemiec są zielone i białe i czapeczki.
11.05.2013 09:48
Na Audi Cup 2015 chciałbym zobaczyć taki skład klubów: Bayern, Benfica, Ajax, Santos FC
10.05.2013 10:40
jastrząb-jeśli to rzeczywiście nowe stroje to się chyba niczym nie różnią od obecnych, poza paskami i szachowym lekkim tłem. Ale ogólnie fajnie, że nie kombinowali za bardzo bo obecne stroje są na tyle udane, że mogliby w nich grać ze 4 sezony.
08.05.2013 09:14
AC Milan nigdy nie wygrał Pucharu UEFA/Ligi Europy. Poprawcie ten błąd bo razi mocno.
07.05.2013 19:14
Iniesta, nas tak bolało w kwietniu 2009 po porażce 0-4 na CN. Każdy kibić i piłkarz wielkiego klubu musi taką kompromitację przeżyć. Choć przynajmniej potem w rewanżu Bayern zagrał na dobrym poziomie i zremisował 1-1.
07.05.2013 06:40
W 2015 będzie miał 32 lata już, tak więc rzeczywiście chyba do końca kariery, już nawet nie będzie się trzeba martwić, że ktoś nam bedzie chciał go podebrać jak będzie po 30tce.
06.05.2013 11:57
Bayern zagra to samo co w rewanżu z Juve. Oczywiście, że Barca ruszy od 1 sekundy do natarcia i ostrego pressingu. Ważne, żeby w tej pierwszej "fali" ataku nie dali sobie wbić gola. Trochę się wyszumią i będą musieli złapać oddechu, wtedy Bayern zacznie grać swoje.
Oczywiście to będzie inny mecz niż w Monachium, ale Barcelończycy to też ludzie i nie maja przecież sił, żeby przez 90 minut latać jak motorki. Jak Bayern nie da sobie wbić nic w pierwszych 20 minutach to będzie z górki.
29.04.2013 11:55
Contento mało gra po prostu, ale nie można mu odmówić talentu, zaangażowania i potencjału. Chciałbym przypomnieć, że w finale z Chelsea to on wyszedł za Alabę i zagrał bardzo dobrze, bez stresu i pewnie, także panowała tu spora euforia po tym, że mamy w zasadzie super rezerwowego i nie wolno go oddawać. Contento po prostu praktycznie nie grał cały sezon i widać u niego tylko brak wprawy, ale to nadal świetny zawodnik.
27.04.2013 16:30
Jak Freiburg i Frankfurt zajmą miejsca na Ligę europy to nawet eliminacji nie przejdą, a w fazie grupowej będzie tylko Stuttgart. Zakładam, że 4 dotrzyma Schalke i awansuje. Lepiej i dla tych drużyn-Freiburg i Frankf.-żeby nie mieli tych pucharów bo i tak po sezonie odejdzie od nich kilku kluczowych graczy, a z takim obciążeniem sobie nie poradzą i polecą do 2 ligi. Jak dla mnie to najlepszym obecnie składem na LE byłby chyba VFB, H96 i Gladbach, bo HSV straszną padake w obronie gra.
27.04.2013 16:24
tak tak, "skomplikowany człowieku", pogadalibyśmy jak by miał odejść Ribery do PSG, albo Schweini do Realu, pierwszy być wydzierał tu ryja jakie z nich *****, żeby tylko pokazać jaki z ciebie kibic prawdziwy.
26.04.2013 19:14
fcbmx2-no to chyba masz krótka pamięć, bo ja świetnie pamiętam jaki tu był "chlew" kiedy było zamieszanie z odchodzeniem Riberyego do Realu. Poziom zidiocenia, bluzgi, frustracji i ogólnie mieszania Franca z błotem był ten sam co tam teraz. Stronę tworzą ludzie, a ci są wszędzie mniej więcej podobni i statystycznie podobna populacja ludzi przyzwoitych i nie występuje na każdej tego typu stronie...no poza stronami może Realu i Barcy tylko-bo tam to jest totalne biegunka zidiocenia.
26.04.2013 19:04
Tylko, żeby Pep nie nasprowadzał zaraz Hiszpanów nam do Bayernu, bo jak on będzie chciał robić rewolucję i wszystko budować od początku to kiepsko i wyleci szybciej niż trwała cała saga z jego przyjściem.
25.04.2013 15:31
Dlatego chyba za Martineza powinien chyba zagrać Gustavo, a za Dante Van Buyten. Bastian to jednak mózg i jeśli coś pójdzie nie tak na początku to różnie może być. Lahm to raczej zawsze spokojnie gra. Swoją drogą Bastian dostał kartkę w bardzo głupi sposób przez swoje zachowanie akurat w takim momencie. Neuer-Lahm (Rafinaha potem na zmianę przy dobrym wyniku)-Boateng-Van Buyten-Alaba-Gustavo, Bastian (Shaqiri to samo...a może od początku), Robben, Ribery, Muller-Mandżukic
25.04.2013 13:51
Największy problem Bayernu teraz to żółte kartki Martineza i Bastiego-jeśli dostaną po żółtej w Barcelonie to w przypadku awansue do finału ich tam nie zobaczymy. Podobnie jeszcze Dante, Lahm, Luiz.
I tutaj Jupp ma prawdziwą łamigłówkę-jak zrobić żeby zminimalizować ryzyko wykartkowania tych zawodników. Czy postawić na innych? A może ich zdjąć jak będzie dobrze szło.
Powiem szczerze, że czy to z BVB czy z Realem to w finale bez Bastiego i Martineza, a jeszcze nie daj Boże Lahma i Dantego czarno to widzę. A jestem pewien, że w Barcelonie będzie teatr i machanie łapami, Barca będzie chciała wykorzystać fakt, że ci kluczowi piłkarze są zagrożeni.
25.04.2013 13:21
Tjaaa...a BVB nie strzeli na SB. W tym sezonie Real praktycznie w każdym meczu u siebie w LM tracił gola-jedynie Galata im nie strzeliła. A tak to stracili tych bramek aż 7 u siebie, a w sumie w tym sezonie w LM aż 17 goli. Jeśli Borussia tylko coś ustrzeli to Real zupełnie popłynie, tak samo jak Barca-praktycznie w każdym meczu u siebie w LM stracili gola-poza Milanem.
25.04.2013 12:57
Oby tylko Guardiola nie chciał na siłę robić jakiejś rewolucji kadrowo-systemowej, aby na siłę zaznaczyć swoje przyjście to będzie bardzo dobrze. Oczywiście zmiany będą, np. odejdzie Tymo, może Rafinha, może Contento, może Robben...Gomez, ale aby nie ruszał za bardzo trzonu zespołu i stylu gry.
Co do Lewandowskiego mam nadzieję, że to jednak Bayern jest tym tajemniczym klubem, który go sprowadzi, ale dopiero mógłby przyjść za rok, teraz niech jeszcze pogra w BVB. Każdy kto twierdzi, że Lewy to drewno i leszcz jest zwykłym zakompleksionym frustratem i zazdrośnikiem.
25.04.2013 12:53
karl1985-mam to zupełnie gdzieś co sobie myslą kibice i czy sie śmieją czy nie. Nie widziałem, że się smieją, najwyżej normalnie dyskutują. Lubię bundesligę jako taką i tyle.
23.04.2013 11:17
karl1985-na pewno sie ciebie posłucham;)
23.04.2013 10:47
Szkoda Borussi, niech sobie podają, ale nie mogli poczekać 2 tygodni, nie kumam o co chodzi i co miała dać ta zagrywka. No to teraz odejdą chyba Hummels i Lewy już na pewno. Ale z drugiej strony BVB zbierze taką ogromną kasę za LM i tych zawodników, że spokojnie mogą zrobić transfery na poziomie Bayernu.
23.04.2013 10:41
No pasuje do koncepcji Pepa, taki dobry technicznie, szybki konus jak w Barcy. Oczywiście zawodnik świetny i dopiero przyszłość przed nim-ale za kogo będzie miał grać? Za Kroosa? Shaqa?
23.04.2013 10:28
Hahaha, autor tak dla jaj poleciał czy coś palił;D
22.04.2013 18:38
Na tych konusów z Barsy to lepszy byłby ŚO Boateng-Dante, bo Daniela to będą wkręcać i w pojedynkach 1 na 1 nie będzie dawał sobie rady, będą mu się ciągle urywać i karteczki polecą.
22.04.2013 18:33
Dominick51=nie ma innej możliwości, tylko mając kartę kredytowej jeśli kupujesz z fanshopu online.
22.04.2013 17:47
Mnie się śniło, że Bayern wygrał 1-0 po golu głową Gomeza, chociaż wcześniej Bayern strzelił gola po akcji z rożnego, ale sędzia dopatrzył się faulu Mullera (strzelił gola) na którymś z Barcy.
22.04.2013 14:26
Dobra, niech wejdzie pod koniec meczu jutro-skosi solidnie Messiego i Xaviego, wyłączy ich z gry za tydzień i się Tymo przysłuży.
22.04.2013 12:22
A kasa z tych podatków i kar pójdzie solidarnie na zasiłki dla Cyganów i Turków.
22.04.2013 08:01
pele-akurat w Monachium to myślę, że nie będzie jakiegoś faworyzowania Barcy wydaje mi się, a w rewanżu powinni chyba dać sędziego z Anglii, ja bym chętnie zobaczył nieszczęsnego Howarda Webba.
brutal-obrona Barcy na papierze wygląda ok, ale policz tylko ile tracą goli w porównaniu z latami kiedy ich trenował Pep. w tym sezonie 33 gole stracone tylko w lidze, w Lidze Mistrzów 11 i chyba 6 w pucharze króla-to jest +/- 50 goli, a więc statystycznie w tym sezonie Barca traci gola w każdym meczu prawie. Bayern natomiast we wszystkich meczach w tym sezonie stracił chyba 25 goli, też w ok. 50 meczach. Pamiętam, że kiedy Pep prowadził Barcę to traciła ona tyle goli co Bayern w tym sezonie.
21.04.2013 14:30
II WW, ale ten sam Kassai podyktował też karniaka dla Bayernu na SB. Poza tym, jakoś nie przypominam sobie aby sędziował źle, ogólnie nie było jakichś kontrowersji. A karny po zagraniu Alaby był jednak słuszny, Alaba desperacko się rzucił, ręka była ewidentna. Także Kassai sędzią jest akurat dobrym. Finał Barca-Manu też był ok, tam Barca dominowała totalnie i tyle.
21.04.2013 14:02
Gomez
Też się obawiam, że kartki będą-choć trzeba przyznać, że w dwumeczu z Juve jakoś tych kartek Bayern dostał mało-a też były obawy, że nas wykartkują. Ogólnie o Lahma byłbym spokojny z kartką-on raczej gra czysto, dostaje bardzo mało kartek i ogólnie rzadko kiedy ktoś mu się urywa. Myślę, że Lahma w rewanżu zobaczymy. Ale coś mi się wydaje, że Dante kartkę złapie.
Moim zdaniem bardziej zagrożeni karkami będą środkowi pomocnicy czyli Bastian i Javi-a więc te pojedynki między nimi a Xavim i Iniestą-ale akurat Bastian i Martinez są wyczyszczeni z kartek.
Jak dla mnie to problemy będzie miała kulejąca obrona Barcy. Barca nie jest przyzwyczajona grać z zespołami, które też dużo posiadają piłkę i po prostu się gubią gdy ktoś ich naciska, a taki Dani Alves, Alba czy Pique są kartkowani jednak kiedy sobie nie radzą.
Bayern powinien zagrać swoje po prostu i tyle. Pamiętam, że na MŚ 2010 Niemcy-Argentyna Messi został wyłączony z gry bardzo dobrze.
Poza tym-w tym sezonie Real w sumie wygrał z Barcą 2 razy i raz zremisował, stosunek bramek 6-3 dla Realu, więc jak się okazuje można.
21.04.2013 13:57
A co, oni już pewnie zakładają, że mecz będzie "brutalny" i że będą "brutalnie" faulowani przez brutali i drwali z Bawarii. Pewnie już trenują kładzenie się, wywracanie, darcie pyska przy byle dotknięciu i zwijanie się na czas.
21.04.2013 13:43