T było jasne, że zagra tylko tak troszkę napięcie stopniowali.
Ale ogólnie to z Barcą na środku obrony powinien zagrać Dante-Boateng bo jakoś Daniel gra, owszem, bardzo w porządku odkąd wrócił do gry, ale na zwrotnych karakanów z Barcelony się nie nadaje. Poza tym, Messi musi dostać takiego "plastra". Pamiętam mecz Niemcy-Argentyna w 2010 na MŚ i akurat wtedy Messi został wyłączony z gry po mistrzowsku, za wiele sobie nie pograł. Poza tym Bayern będzie musiał grać szybkim pressingiem w stosunku do Xavi-Iniesta, nie dać im być przy piłce i rozgrywać, szybko do nich trzeba podbiegać i naciskać.
20.04.2013 12:22
No i beznadziejny Stuttgart znowu będzie grał w Lidze Europy. Ale ok, ogólnie medialny klub, duże miasto i ładny stadion. Pewnie znowu wyjdą z grupy i koniec. Za ten sezon Vfb nie zasługiwało na europejskie puchary.
A co do koszulek na LM-to Bayern w nich rozgrywa co sezon ze 4 mecze w LM, a większość i tak gra w domowych czerwonych, nawet jak rywal ma takie stroje, że mogliby spokojnie grać w strojach na LM.
Mnie osobiście najbardziej się podobają te białe wyjazdowe, są chyba najmniej kombinowane i najładniejsze.
Te na LM-o ile to prawda-myślę, że na zawodnikach będą się prezentowały fajnie, pewnie będą do tego czarne spodenki i ciemno niebiesko-szare skarpety, choć ogólnie bardzo egzotyczne i nie kojarzące się z Bayernem.
Domowe na przyszły sezon czerwone stroje, raczej będą troszkę inne, były pokazywane już na tz-online i będą też bardzo udane.
17.04.2013 23:16
No tak, ale jednak biorę pod uwagę, że w Bayernie jednak grają zawodnicy lepszej klasy od tych z Milanu i że nie daliby się tak stłamsić jak ACM. Ja nie wiem po co Milan pojechał na ten mecz skoro wyszedł z takim nastawieniem-wygraliśmy 2-0 i teraz choćby potop, nic więcej nie musimy robić. Poza tym, trochę fuksa, a by wpadła Milanowi ta jedna bramka (akcja sam na sam i słupek) i różnie mogło być.
Pamiętam mecze półfianłowe pucharu UEFA z 1996 roku Bayern-Barca, pierwszy u siebie 2-2 i drugi na CN 2-1 dla Bayernu. Wtedy też Barca bardzo składem straszyła nawet bardziej porównując oba składy. W ówczesnym Bayernie z wielkich gwiazd był tylko Klinsmann. A w Barcelonie-Stoiczkow, Hagi, Romario, Guardiola. Tak więc moim zdaniem ten półfinał to tylko kwestia mentalności. Jeśli Bayern wyjdzie z takim nastawieniem jak Niemcy na Włochy to rzeczywiście odpadną, ale jeśli podejdą tak jak do meczu z Juve, a BVB do meczu z Realem jak do spotkania z Szachtarem to moim zdaniem będzie finał Bayern-BVB.
16.04.2013 17:16
A no fakt, pochrzaniło mi się. To pewnie Rafinha zagra.
16.04.2013 15:47
To, że gramy 1 mecz u siebie to akurat chyba zaleta. Ostatnie półfinały z Lyonem i Realem graliśmy pierwsze u siebie i był awans. Z Barcą lepiej, że gramy pierwszy u siebie. Jak pokazała obecna LM w pierwszym meczu Barca na wyjeździe nie gra zbyt rewelacyjnie, dlatego to jest okazja do wyciągnięcia dobrego rezultatu, a w rewanżu jak pokazał Paryż, też można wywalczyć dobry wynik.
16.04.2013 15:36
Spoko, City niech nad da Dżeko, dopłaci 20 mln. i umowa stoi.
16.04.2013 15:30
Jak to "kto?" za Mullera-oczywiście, że Shaqiri, nie ma co kombinować, proste zastępstwo. I jakoś jestem spokojny o to zastępstwo bo Shaq sobie spokojnie poradzi.
16.04.2013 15:27
Dlaczego Lewy nie pasuje? Tak samo zapierdziela dla drużyny jak Mandżu, jest dobry technicznie, inteligentny i z wyobraźnią podczas gry, w dodatku bardzo silny fizycznie. Mieć dwóch zawsze świeżych tego typu zawodników na ławce-jeden schodzi to znowu wchodzi drugi na podmęczonego rywala to skarb+jakiś napastnik zwinny drybler, ale to może kimś takim będzie Hojbjerg-skoro z młodzieży w ostatnim czasie takie perełki jak alaba, Muller, Badstuber czy Contento wypłynęły, to czemu nie Duńczyk.
15.04.2013 21:59
Dobra, z Wolfsburgiem zagrać takim składem jak na Barce, potem z Hannoverem takim jak ostatnio z Norymbergą-tylko oszczędzać Francka-i na Barce wybiegnie świeża drużyna-we wtorek za tydzień będzie dużo biegania i mocny pressing z "podającą".
15.04.2013 21:30
W obecnie zmieniającej się rzeczywistości Bayernu, stylu gry itd. Gomez po prostu nie pasuje do tej drużyny. Nie dlatego, że jest słaby itp. Zwyczajnie nie pasuje. Poza tym-brakuje mu tego wszystkiego co ma Mandżukić-a co się tylko potwierdziło po przyjściu Mandżu. Gomez w 5 meczach nie pracuje tyle dla drużyny co Mandżu w jednym. Moim zdaniem chyba się pożegnamy z Gomezem tego lata jeśli zarząd dostanie dobrą ceną-30-35 mln. ojro. Oni chyba też widzą i sobie uświadamiają, że z tego związku nic nie będzie i w to miejsce będą chcieli sprowadzić napastnika typu Suarez czy drugi Mandżu-czyli Lewandowski. Lewy to świetny napastnik i do Bayernu by pasował.
15.04.2013 21:23
Ja też się cieszę bo liczę na niemiecki finał bo wcale nie uważam aby BVB była łatwym rywalem-nawet jesli Real przejdzie to będzie mega trudne zadanie i myślę, że mogą zostać mocno wykartkowani. BVB-Real szanse 50:50.
Co do meczu z Barcą-wymęczyli awans z PSG, w grupie grali średnio, mecz w Milanie beznadziejny-w dodatku Barca traci na prawdę dużo goli w tym sezonie. 55:45 dla Bayernu. Finał niemiecki jak najbardziej mozliwy, skoro BVB w dwumeczu w grupie wygrała 4-3 to znowu może
12.04.2013 12:39
90% kretynów-jakie by to losowanie nie było to i tak byście napisali, że ustawione. Jak by BVB-Barca-że Barca dostała najłatwiejszego, teraz że Real dostał najłatwiejszego. Jak by były pary z tych samych krajów byście napisali, że ustawione, żeby spotkały się kluby w finale z dwóch różnych krajów i tak w kółko.
12.04.2013 12:34
Ja bym taki skład dał.
Starke-Rafinha, Boateng, Gustavo, Contento-Martinez, Can (ale pewnie Tymo zagra)-Shaqiri, Hojbjerg, Ribery (nadal zawieszony w pucharze więc i tak będzie miał tydzień przerwy potem)-Gomez
11.04.2013 22:32
No i dobra, wypad inne kluby od zawodników Bayernu, a jak ktoś będzie za długo dupe truł to się sprawę zgłosi do FIFA, że chcą podebrać zawodników na kontrakcie i się odczepią. Potem z tymi klauzulami tylko kłopot. Takie klauzule porobili w Dortmundzie, że Gotze za 40 chyba, Reus za 35, pewnie niedługo rozpoczną się niekończące spekulacje a BVB zostanie z gołym tyłkiem.
11.04.2013 22:26
pecz-piszę, tylko wybiórczo czytasz;)
11.04.2013 19:06
kolego fcbmx2-dostosowuję się do poziomu, który zaproponowałeś;).
11.04.2013 19:02
Oczywiście, że tak, należało im się-oni już "nie pierwszy raz mieli "taki słabszy mecz". Chyba macie krótka pamięć- 2-3 z Interem 2 lata temu. Cieszyliście się? Ojej, pamiętam jak przez kilka dni panował tu wtedy po tamtym meczu jeden wielki wkurw. Przegrali wygrany mecz. Od 2-0 do 2-3 z Romą? Fajny mecz, wygrany i znowu w dupę. Z Chelsea? 1-0 i znowu brak koncentracji i mega frajerstwo.
11.04.2013 19:00
Oczywiście, że więcej wymagam-jechałem po nich po meczu z Arsenalem, bo zagrali jak frajerskie gwiazdeczki, które za dobrze się poczuły-trochę więcej fuksa Arsenalu a dziś nie cieszyli byśmy się z 1/2 finału. Mecz z Arsenalem to duża plama na honorze Bayernu, farsa i żenada i mogę się założyć, że dostali opierdol od Sammera, Juppa i Rumme bez porównania większy niż ja tu napisałem.
11.04.2013 18:51
O dżizaz-człowieku, przecież ja ci nie będę udowadniał, że kibicuje Bayernowi-co to jakaś Policja? Nie oczekuje szacunku, przecież to wy odpowiadacie na moje komentarze i się ciskacie. Mi wystarczy to, że wiem że jestem fanem Bayernu i na prawdę nie potrzebuje niczyjej akceptacji czy potwierdzenia tego. A jako kibic Bayernu więcej wymagam od Bayernu i dlatego po nim czasem ostro jadę. BVB jest mi w zasadzie bardziej obojętna więc nie czuję aby się jakoś bardziej angażować więc po co mam im tam pisać coś negatywnego jak to ich strona.
11.04.2013 18:44
Pinga-masz problemy z czytaniem. Manipulujesz gościu-o meczu z Malagą napisałem, że nie ma faworyta i mecze będą wyrównane i każdy może awansować. Co ty tak z tymi dupami i jajami?
11.04.2013 18:37
head-jeśli Bayern wygrał z "leszczami" to znaczy, że i Bayern jest "leszczami" i nie powinni się nawet mierzyć z Barcą np. Rozumiem, że takich leszczy jak Juve ograło by i Podbeskidzie. Gimbaza i ludzie po gimnazjach mają na prawdę wypalone mózgi;D
fcbmx2-no trudno, masz problem z paradoksem, a wystarczy pomyśleć.
11.04.2013 18:29
No i dobra, akurat twoja interpretacja wchodzenia w dupe jest tak buraczana, że brzmi to jak komplement. Jeśli na tym polega wchodzenie w dupe, że piszę, że inny klub-oprócz Bayernu-też gra dobrze, to zgadza się wchodzę im w dupę;). Natomiast twoje zdanie na ten temat mam w du... Miłego ciskania się.
11.04.2013 18:16
tjaaa. według ciebie nie wchodzenie w dupe kibicom bvb polega na nazywaniu ich "jebane żółtki" itp. Ty za to włazisz w dupe kibicom Bayernu rozumiem bo piszesz pozytywnie o Bayernie.
11.04.2013 18:07
No udzielam się bo nie ma tam takich fcbmx2, którzy pytają ciągle "jak długo kibicujesz Bayernowi", albo "pseudokibicu".
Skoro śledzisz tamtą rozmowę to pewnie zauważyłeś też, że nikt nikogo nie wyzywa i po nim nie jedzie. Użytkownicy tamtego portalu wiedzą, że jestem fanem Bayernu-skoro tak wnikliwie śledzisz to pewnie i to wyczytałeś;).
Za prognozy z meczu z Juve już się "pokajałem" i napisałem, że się sfrajerzyłem więc nie wiem po co do tego ciągle wracać.
W dodatku ciągle przytaczasz jakie prognozy robiłem rok temu przed meczem z Realem-akurat wtedy robiłem bardzo optymistyczne-zadałem sobie trud i sprawdziłem w archiwum-więc nie kłam.
11.04.2013 17:55
Skoro tak narzekacie na Lewego w reprezentacji, że niby że jak on by super tam grał to i cała repra super to znaczy, że uważacie go za cudotwórcę i super zawodnika. Rozumiem, że skoro takie pretensje do Lewego to w zasadzie on jedyny powinien wychodzić na boisko czy to z Anglią czy z San Marino. Prawda taka, że repra to kicha, poza wyjątkami, średni piłkarze. Są na poziomie Mołdawii, a czy Mołdawianie robią raban z tego powodu, że ich repra plącze się w ogonach. Nierozumiem-od 25 lat Polska gra kichę a ludzie jeszcze żyją rokiem 74.
09.04.2013 21:41
Nie bardzo rozumiem taktykę Borussi na dzisiejszy mecz. Czym oni chcą zaskoczyć Malagę? Gdzie tu element zaskoczenia i gra kombinacyjna, zero pomysłu na grę, ani jednej składnej akcji. Tak jakby Malaga tydzień temu nauczyła się tej gry Borussi i dziś tylko konsekwentnie realizują to. Ścisła obrona i jakaś kontra-i wystarczy na tak grającą BVB. Zero szans na awans, Dziś BVB odpadnie-szkoda.
09.04.2013 21:18
Jest w zasadzie tylko Bayern-ostatnie 2 sezony BVB no i regularny poziom europejski (średni) utrzymuje Schalke, a tak to mam wrażenie, że poziom Bundesligi się obniżył. Najlepszym tego dowodem są ostatnie 2 sezony w Lidze Europy, a ten obecny to już w ogóle kpina. Jeśli pozostałe kluby nie zaczną być "poważne"-główne zarzuty tu do Leverkusen, HSV, Werderu i VFB to Bundesliga będzie jak liga francuska. Werder pokazał jak łatwo mozna szybko stracić na znaczeniu-klub, który przez 12 lat grał co sezon w europejskich pucharach obsunął się w zwykłą przeciętność. HSV-regularnie od lat marnuje ogromny potencjał, tak samo jak VFB-kiepskie zarządzanie kadrą. Leverkusen by mógł spokojnie dobić do Bayernu i BVB, ale zachowują się jak klub na dorobku-tanio kupić-drogo sprzedać, i tak w kółko. Jest jeszcze nadzieja w Wolfsburgu.
09.04.2013 19:53
fcbm2-tak przeprosiłem i przyznałem się do frajerstwa za pierwszy mecz. Ale widocznie nie czytasz innych komentarzy oprócz swoich i tych, które popierają twoje zdanie;). Wpisałem się w artykule pomeczowym z Juve. Aha, no i jeszcze jeden mecz-dopiero połowa drogi przebyta.
09.04.2013 12:12
ok seb-tylko zwróć uwagę, że Bayern w pierwszym meczu nie atakował na wariata i na aferę, to były przemyślane, składne akcje. Owszem, naciskali, pressing itp. Ale to Bayern był przy piłce więc sobie te siły jednocześnie oszczędzał. A drużyny, które mają do odrobienia wynik często popełniają ten błąd, że rzucają się od pierwszej minuty i potem w 2 połowie powietrze z nich schodzi.
Poza tym, w sumie w Monachium widzieliśmy już tę "wojnę "Juve bo po bramce Alaby Juve od razu rzuciło się do ataku i trzeba przyznać, że w tych pierwszych minutach nasi się trochę gubili kiedy Juve tak ostro i szybko grało pressingiem, ale to było jakieś 15 minut i potem odpuścili, a Bayern to przetrwał bez większych trudności. Tak więc nie sądzę, aby Juve rzuciło się do jakichś super ataków bo wiedzą, że sami szybciej wysiądą fizycznie, a grają z drużyną zawsze świetnie przygotowaną pod tym względem.
09.04.2013 11:32
No i dobra, niech latają jak wariaty od pierwszej minuty i prowadzą swoją wojnę. Po 1) drużyna, która gra taką piłkę od ok. 60 minuty jest już wypompowana i tylko stara się "dotrzymać kroku" rywalowi, po 2) będą się nadziewać na kontry, po 3) zarobią szybko kartki. Nie sądzę jednak aby Juve rzuciło się na dziko do ataku od pierwszej minuty, oni wiedzą, że Bayern jest bardzo mocny w kontrach więc to nie będzie żadne szaleństwo-pomimo straty Juve będzie grało ostrożnie, ale znacznie bardziej odważnie niż w Monachium.
09.04.2013 11:06
Rafinha, Contento, Tymo, Van Buyten-pewnie ten kwartet odejdzie. Choć Contento mógłby zostać. Za Tymo będzie Can.
Powróciłby Weiser, po kontuzji Badstuber i kadra znowu będzie bardzo szeroka, zwłaszcza w obronie-chociaż jeśli odejdą Contento i Rafinha to trzeba by było uzupełnić, a szkoda by było ich stracić bo to solidni zawodnicy, na których można zawsze liczyć. Mam nadzieję, że Pep będzie odważniej stawiał na monachijską młodzież jak Van Gaal i znowu wejdzie ze 2-3 na stałe do składu.
04.04.2013 21:12
Szpaku zajrzał pobieżnie na transfermarkt jak się okazało, że do Bayernu przyjdzie Guardiola, a wtedy w tamtym okresie było masę spekulacji-pojawiały się nawet jakieś procenty przy Messim, Buquetsie itp. Także Szpaku chciał urozmaicić widowisko i takie gadał koszałki opałki. Według spekulacji to wraz z przyjściem Pepa mamy mieć zupełnie nową 11stkę i wydać na transfery 260 mln. euro. Kto się choć trochę interesi Bayernem to wie, że w lato Bayern wyda może 1/4 tej kwoty na transfery.
04.04.2013 17:04
Ale bzdury-jak na razie na środek obrony to Bayern jest na wiele lat wprzód silnie obsadzony-Dante, Boateng, od lata Kirchoff...no i nie wiadomo jak będzie z DVB. Kompany to dobry obrońca, ale po prostu nie potrzebny obecnie w Bayernie. Za to przydałby się w Schalke;D.
04.04.2013 14:17
BVB przecież zagrało wczoraj dobry mecz-sprawiedliwy wynik tego meczu to 3-2 dla BVB bo obie drużyny stworzyły sobie tyle sytuacji, że taki wynik jest najbardziej optymalny chyba. Gotze i Lewy przecież w takich sytuacjach mylą się raz na 50 razy, nie wyszedł im ten mecz w wykończeniu akcji, ale ogólnie stworzyli sobie 7 stuprocentowych okazji-a podobno ta obrona Malagi taka super-w dodatku w rewanżu za kartki nie zagrają podstawowi środkowi-Wellington i Irruta. Moim zdaniem w rewanżu może być podobnie jak z Szachtarem. chciałbym jeszcze przypomnieć, że w tym sezonie Malaga ograła u siebie Real, grała jak równy z równym z Barcą i w LM każdemu do tej pory strzelała gola u siebie. Tak więc to był bardzo trudny teren, a mimo to BVB grała zdecydowanie lepiej-poza kilkoma fragmentami gdzie Malaga przeważała.
04.04.2013 13:40
Już przestańcie chrzanić, że UEFA zależy na Gran Derbi bo akurat pewnie zależy im na tym, żeby w finale grały kluby z dwóch róznych krajów. GD już dawno się wszystkim przejadło i oni to widzą i wiedzą. Jak np. będa półfinały LM Bayern-Real i BVB-Barca to napiszecie, że losowanie też ustawione bo chcą Gran Derbi w finale. Real trafił na Galatę-ustawione bo dostali łatwego rywala, Real by dostał w 1/4 Barce? Ustawione bo GD, Real by dostał PSG? Ustawione bo Szejki. Barca by dostała Bayern? Ustawione bo chcą atrakcyjnego pojedynku. Barca dostałaby BVB? Ustawione bo dostali młody i jeszcze nie tak doświadczony zespół, żeby ich przejść. I tak w kółko.
04.04.2013 07:08
Przyznaję, że się sfrajerzyłem co do meczu i gry Bayernu przed meczem. Bayern zagrał wczoraj pięknie-tylko ta skuteczność, mogło być spokojnie 3-0. Ale może to i lepiej bo pojechaliby do Turynu na zbyt dużym luzie. Juve chyba chciał wywieźć remis, ale plany im pokrzyżował tak szybko stracona branka i potem za bardzo nie wiedzieli czy atakować czy się bronić. Ogólnie to chyba każdy spodziewał się więcej po Juventusie, a oni praktycznie stworzyli sobie tylko jedną akcję bramkową.
W rewanżu nie będzie Vidala, który ciągnie im tam cały środek, wydaje się, że będzie to duże osłabienie-ale spokojnie bez euforii, na razie wygrana bitwa po pięknym meczu, poczekajmy do środy, bo już pamiętam, że przed meczem z Arsenalem niektórzy pisali, że Bayern ich pojedzie 5-0 w Monachium.
03.04.2013 09:36
Kibice Juve piszący tutaj mają kompleks słabego klubu, który właśnie wychodzi z mroków jakiegoś Pierdziszewa i próbują być głośni. Gdzie byliście pajace jak wasze korupcjogenne Juve grało w 2 lidze i się pałętali gdzieś po "wsiach". Nagle udał im się jeden sezon od wielu lat i już wielkie halo. Mam nadzieję, że Bayern wyeliminuje Italiańców bo to buce i aroganci.
02.04.2013 10:58
"kibicu BVB" ohohoho, ale żeś mi pojechał, nie mam zamiaru sie wdawać w dyskusję na temat "prawdziwości kibicowania". Z Bayernem jestem od 20 lat, a z twojego tekstu wynika, że nawet tylu nie masz;)
01.04.2013 19:10
Wynik 0-0 w Monachium byłby bardzo dobry dla Bayernu W rewanżu Juve musiałoby już wygrać bez kalkulowania, a w takich przypadkach trudno się gra gospodarzowi 2 meczu. Juve zagrało w tejj LM tylko jeden średni mecz-z Szachtarem u siebie (2-2).
Oby tylko Bayern nie grał swojej "piłki ręcznej" jutro i 50 podań przed polem karnym bo to będzie woda na młyn Juve. No i niech Bayern unika jutro rzutów rożnych bo ostatnio jakoś frajersko tracą w ten sposób gole., 7 goli w ostatnich 4 meczach to dużo. Poza tym-nie widzę aby jutro Allianz Arena była jakąś zaleta. Juve gra świetnie na wyjazdach, a Bayern potrafi się sfrajerzyć jak z Arsenalem. Realny wynik jutro to 1-1, a więc kiepska sytuacja wyjściowa.
01.04.2013 18:42
Sorry, oczywiście we wtorek, dni mnie się pomyliły;)
31.03.2013 18:27
Napykać goli beznadziejnemu HSV to nie sztuka. Tak beznadziejnej drużyny to dawno nie widziałem, to była po prostu gierka treningowa. A mimo to kolejny raz Bayern stracił 2 frajerskie gole-i po raz kolejny z rzutów rożnych. To już 7 straconych goli w ostatnich 4 meczach-zły omen przed meczem z Juve, bo Włosi wiadomo, strzelą gola z niczego. Mogą nic nie grać, a nagle gol wpada. W środę obstawiam bramkowy remis niestety.
31.03.2013 18:23
Dobry sparing przed meczem z Juve. HSV to po prostu kiepska drużyna, krają w kratkę ogólnie. Ostatnie ich "fajne wyniki" to np. 1-1 i 0-1 u siebie z Furth i Augsburgiem. Ogólnie to łatwo im strzelić gola, a sami strasznie się męczą, żeby coś strzelić. Typowa, słaba drużyna środka. Łatwe, niezagrożone zwycięstwo i taki mecz przed LM w sam raz.
29.03.2013 22:22
Pele-zgoda-ale ja bym nie porównywał tego łojenia jakie sprawia 90% Bundesligi Bayern z meczami LM. Jak oglądałem oba mecze z Valencią to widziałem po prostu ogromne męczarnie Bayernu-a w drugim meczu po prostu były kpiny bo drużyna, która grała od 30 minuty w przewadze 1 zawodnika nie potrafiła kompletnie sobie nadal poradzić.
Moim zdaniem Valencia to idealny rywal dla Bayernu jeśli chce się sprawdzić jego prawdziwą siłę bo VFC gra piłkę niesamowicie niewygodną, są zawsze dobrze zorganizowani w defensywie, dokładni. I Bayern w tym sprawdzianie wypadł dość kiepsko-z Valencią, która w dodatku w tamtym okresie była podobno osłabiona i w lekkim kryzysie.
Ja tam do tego bicia rekordów w lidze to jakoś tak za bardzo wagi nie przywiązuje bo wszystko weryfikuje europejskie boisko. Moim zdaniem obecne Juve jest właśnie bardzo podobne do Valencii, z tym że jest to drużyna o klasę lepsza i takim czymś co gra teraz Bayern to nie ma ich szans czymś zaskoczyć. Ja już widzę te ciągłe rajdy bokiem Lahma i jego cofnięcia i dośrodkowania Robbena, Riberyego czy Kroosa-który najpierw przyjmie, zastanowi się i znowu odda piłkę. Potem znowu podbiegnie bokiem Lahm, wyłoży na narożniku Mullerowi a ten poda Schweiniemu i tak w kółko. Jak dla mnie to Juventus to jest zbyt inteligentnie grająca drużyna żeby nabrać się na coś takiego.
Co do Pepa-mam nadzieję, że przebuduje trochę środek-Kroos i Robben to jednak nie to. Za Robbena pownien grać Shaq-i chyba będzie bo to jest ten tym, który Guardiola lubi-a więc taki dobrze zbudowany karakan, świetny technicznie i trudno mu odebrać piłkę. A za Kroosa? Jak już kiedyś się wypowiadałem-Isco.
27.03.2013 15:15
Takiego systemu jak gra Barca to już nigdzie nie będzie indziej bo nigdzie indziej po prostu nie ma trójki Xavi-Messi-Iniesta i już. Nie trzeba być ekspertem-Barca to jednorazowy wybryk i tyle. Pep dla Bayernu będzie musiał wymyśleć trochę coś innego, zmodyfikowanego, ale na pewno to też będzie dużo podań i dużo czasu przy piłce. Ale na pewno coś innego niż obecnie stosuje Jupp-to co gra obecnie Bayern już jest bardzo czytelne-a więc praktycznie system jakim się gra w piłce ręcznej-podchodzi się to pola bramkowego przeciwnika i wymienia masę podań po obrzeżu, tylko w piłce nożne trudniej czymś takim zaskoczyć.
Mecze z Valencią pokazały, że drużyna świetnie zorganizowana w obronie i ze środkiem pola bez problemu radzi sobie z ofensywą Bayernu.
27.03.2013 14:50
Tu ostatnio najczęściej już od 40 wzwyż.
Ok, do napisania po meczu z Juve-chętnie wpadne powiedzieć "a nie mówiłem" hejterom, pzdr.
26.03.2013 23:06
Bo tak właśnie było.
Zresztą, poziom rozmów na BVB jest bez porównania wyższy dlatego jeśli chce z kimś pogadać o piłce niemieckiej to robie to tam. Tu już od kilku lat siedzi dzieciarnia, która albo się przekomarza na temat ortografii, albo "wyższości swiąt wielkiej nocy nad bożonarodzeniowymi". Dlatego tu już praktycznie nie komentuję. Zresztą...jak poważnie można pogadać gdy pod artykułem jest 500 komentów;).
26.03.2013 23:02
bravo SKY-a wydawałeś się rozsądnym gościem-chamskich i prymitywnych kłótni nie usuwasz i czasem trwają durne przepychanki słowne przez kilkaset komentarzy-a jesteś zwykłym koniunkturalistą.
26.03.2013 22:57
ozzy-ty nie miałeś pojęcia, że ten portal istnieje kiedy ja tu już komentowałem;)
26.03.2013 22:56
Tak, "mamy tak mocną drużynę"-z takim podejściem to za 2 lata obudzimy się z ręką w nocniku. Uważam, że już teraz trzeba myśleć o poważnych zastępcach na stałe dla Francka, Arjena, Bastiana, Lahma no i za Kroosa-dla mnie Kroos to rozczarowanie i śmieszne jest jego porównywanie czasem z Iniestą czy Xavim, nie ten poziom i nigdy do takiego nie dorośnie. Kroos jest zbyt wolny, stosunkowo mało kreatywny i najczęściej zwykłym spowalniaczem, u Pepa nie ma szans na grę. W jego miejsca brałbym w ciemno Isco-jeśli ten by chciał przyjść. Tylko Xerdan jest poważnym perspektywicznym graczem na zamianę. Poza tym, jakoś ostatnio mało odważnie sięga się po młodzież Bayernu-w zasadzie to grają Muller, Alaba i Badstuber-ostatni z którymi zaryzykowano, ale zrobił to Van Gaal i od tamtej pory żaden młodzik szansy nie dostał, bo trener woli wystawić Tymo zamiast Cana np. Mam nadzieję, że i to się zmieni.
21.03.2013 16:20
A jak ma sobie poradzić, pewnie pykną ich 3-4 do 0 i nara. Za frajerstwo Dekady albo i Stulecia powinien zostać uznany ich mecz ze Szwecją z jesieni.
21.03.2013 15:06
Zauważyłem, że pokolenie Lahma, Bastiana, Podolskiego w niemieckiej piłce w ogóle nie liczy się z czymś takim jak osobowość. Dla nich jest tylko wyszkolenie szlifowanie systemu itd. Ale prawda jest taka,że to pokolenie nie ma absolutnie wśród siebie żadnej wybijającej się postaci pod względem mentalnym. W każdym kluczowym momencie ich kariery i kluczowych meczach repry i Bayernu zawiedli tylko i wyłącznie właśnie dla tego, że nie mają mentalności "skurwysynów", którzy nie trzęsą portkami bez względu na wszystko. Dlatego moim zdaniem to "złote pokolenie", które tak oczarowało na MŚ 2006 nigdy nie wygra trofeum. Najlepiej to było widać w meczu z Włochami gdzie wyszła drużyna jakichś przestraszonych pastuchów.
21.03.2013 14:21
Jak dla mnie to pomimo zdobytego już mistrzostwa, chłopaki zdecydowanie za bardzo odpuszczają. Obniżka formy jest po prostu dramatyczna i dosłownie spadła z kolejki na kolejkę. Takie podejście się zemści właśnie w Lidze Mistrzów, zagłaskano kota.
18.03.2013 11:40
No dobra chłopaki, ja już kończę te "spory", do usłyszenia/napisania bo meczach z Juve, nie będziecie w najlepszych nastrojach więc nie będę pisał "a nie mówiłem", co by nie prowokować. Jak pisałem wcześniej-jak FCB awansuje to się przyznam do frajerstwa. Tymczasem na razie.
15.03.2013 16:36
Lahm...no jak...jak mam roczek to pielucha se za cholerę sam nie zmienię;p
15.03.2013 15:57
DarthSmd-a czy pomimo tego, że np. krytykujesz rząd polski i jego poczynania to znaczy, że nie jesteś Polakiem?
Oczywiście, że BVB żyje w tym sezonie tylko LM, Zaledwie kilka dni później rozbili koncertowo Szachtar, podczas gdy z Bayernem grali niemrawo, w lidze to aby zajęli tam 2-3 będą zadowoleni, a DFB pokal potraktowali, że ile się uda ugrać to ok, a jak nie awansujemy to też nic się nie stanie.
15.03.2013 15:38
LahmfanBayern19-jeśli 19 to Twój wiek, to znaczy, że jeszcze z jajka na jajko żeś przeskakiwał jak ja już od kilku lat regularnie Bayern oglądałem;)
15.03.2013 15:34
fcbm2-masz krótką albo słabą pamięć, jeśli rok temu się wypowiadałem na temat półfinału to tylko w kontekście pozytywnym, uważałem wtedy, że w tamtej rywalizacji to ostatecznie Bayern wyjdzie zwycięsko i byłem umiarkowanym optymistą, także przypinasz mi na siłę łatkę "pseudofana". Ne chce mi się szukać w archiwum, ale tak ogólnie to moje pierwsze tak pesymistyczne wypowiedzi odkąd istnieje ten portal, a na pewno już z 7-8 lat tu dość regularnie piszę.
15.03.2013 14:58
No i właśnie o tym piszę-jak coś to od razu Troll-norma, normalnie pogadać się nie da. Ilość komentarzy nie idzie w parze z jakością.
15.03.2013 13:16
Bo na stronie BVB można więcej merytorycznie pogadać, a nie jak tutaj od jakiegoś czasu, że 1000 komentów pod artykułem, ale nikt z nikim nie gada tylko ewentualnie wyzywa. Owszem, piszę na stronie BVB, ale nie jakieś laurki, tak samo jak i tu nie będę pisał laurek. Jak Bayern awansuje to otwarcie tu napiszę, że się myliłem i sfrajerzyłem i nie będę miał się problemu do tego przyznać, ale jak dla mnie to po prostu Bayern w tym sezonie nie miał ani jednego poważnego testu-pierwszy trochę poważniejszy był z Arsenalem i totalna klapa, Juve jest bardzo solidne i w grze wygląda lepiej od Bayernu, przede wszystkim górują taktyką.
15.03.2013 13:09
No i ten kibic Juve ma rację. Zupełnie nie rozumiem jak można pisać, że Juve jest spokojnie do ogrania. Jak dla mnie to Juve jest faworytem i zobaczycie, że wyeliminują Bayern w obu meczach wygrywając.
15.03.2013 12:59
Aha, no to dziękuję i dobranoc-niestety przewidziałem, na 1/4 koniec emocji w tym sezonie. Jak zwykle Włosi ładnie wydymają Bayern, cwaniactqwo, inteligencja i wyobraźnia podczas gry-w tym widzę przewagę Juve i to zadecyduje. Szkoda bo po cichu liczyłem na PSG.
15.03.2013 12:28
Do środy zawsze zakładałem wygraną bez względu na wszystko i potrafiłem usprawiedliwić najbardziej żenującą porażkę, ale po prostu się przekonałem jacy są na prawdę.
15.03.2013 11:50
Lille i Arsenal mieli wtedy akurat wyjątkowo beznadziejny okres, zresztą Lille cały sezon, choć oczywiście były to niezłe mecz, ale to nie Bayern był tak silny, a rywale tak słabi.
Coś czuje po prostu, że ten Bayern to taki nadmuchany Balon, ale zbyt wielu w nich zawodników słabych mentalnie-głównie Lahm, Bastian, Kroos, Muller, Robben, Gomez, którzy już tyle przegrali kluczowych meczów, miały to być nauczki, mieli wyciągnąć wnioski, ale dla mnie to po prostu natury się nie zmieni i oni zawsze w kluczowym momencie popuszczą w spodenki.
15.03.2013 11:40
Banzu- a po co takie upokorzenie jak w 2009 i 0-4 z Barcą? Losować jak najłatwiej w miarę jak najdłużej, aby jak najdalej zajść i tyle, reszta niech się wykrwawi między sobą.
Po prostu widzę, że w Bundeslidze Bayern nie ma rywali na serio i tak na prawdę nikt ich nie przetestował, dla mnie jedynym wymiernikiem są europejskie puchary, a w nich w 8 meczach Bayern stracił aż 10 goli. W dodatku w żadnym meczu w LM w tym sezonie Bayern nie zachwycił, grał dość przeciętnie. Mówiło się, że 1-3 w Borysowie to wypadek przy pracy, lekceważenie itp. ale po 0-2 z Arsenalem to widzę, że to po prostu taka drużyna jest.
15.03.2013 11:26
Krombacher-chciałbym oczywiście, żeby Bayern wygrał LM, ale poza Galatą, PSG i może Malagą z resztą stawki małe szanse. Osobiście bym sobie życzył dla Bayernu PSG, a dla BVB Galatę.
Spitzbergen-taka prawda, klubom i piłkarzom niemieckim brakuje jaj, nie potrafią wygrać nic od 12 lat, a repra od 16. W kluczowych momentach każdy ich dyma. Ja z Bayernem jestm od 1991 roku-od tego czasu przeżyłem masę takich upokażających meczów w europejskich pucharaach-1-2 z Norwich City, 0-1 z Lokomotiv Moskwa, 2-5 z Ajaxem...i można tak wymieniać aż do finału z Chelsea. Niegdy kluby niemieckie nie będą tak inteligentnie i cwaniacko grały jak włoskie czy hiszpańskie-tamci mają inteligentniejszych piłkarzy, z większą wyobraźnią i umiejętnościami technicznymi.
13.03.2013 23:00
ZDF-no i co? Z 7 klubów do 1/4 dotarły tylko 2, w dodatku w LE żadnego, bo jutro i VFB poleci. Cała reszta w 1/8 poodpadała. Wyjście z grup z tuzami z Norwegii, Rumunii, Białorusi, Szwecji czy Austrii to obowiązek.
Prawda jest taka, że Bundesliga się skompromitowała. Oglądałem mecze 1/8 Leverkusen, Hannoveru, Gladbach, Schalke i VFB-styl gry był żałosny=poziom ligi polskiej, nie więcej.
13.03.2013 22:52
1) Farsa i żenada-widać, że Bundesliga to kicha w pięknym opakowaniu. To nie Bayern jest silny tylko liga taka kiepska. Średni Arsenal ogrywa bez większych problemów "najlepszy Bayern w historii.
2) Nie ma żadnego usprawiedliwienia, że pierwszy mecz wygrany, a że brakowało Riberyego i Bastiana, a że na luzie. Dupa nie na luzie, byli spięci i nogi im się plątały.
3) Bayern grał do bólu przewidywalnie, wiadomo było co zrobi jak już wyprowadzali akcje ze swojego pola karnego.
4) Z taką grą to tylko Galata bo z resztą to kompromitacja.
50Bajki o finale czy zwycięstwie to mogą sobie opowiadać.
6) Repra Niemiec jak i kluby potwierdzają, że są frajerami co sezon i nic nie wygrają i w tym sezonie-kompromitacji Bundesligi w Lidze Europy nie warto nawet przypominać w tym sezonie.
13.03.2013 22:42
Neymar-nie
Bale-tak
Bale by pasował do Bayernu super, pomimo, że gość gra fantastycznie i przede wszystkim od dwóch lat już ówno w tak młodym wieku, a przy tym nie ma w ogóle manier gwiazdorskich to własnie ktoś taki powinien przyjść do Bayernu-Ribery i Robben młodsi nie będą, a Bale ma dopiero 23 lata.
08.03.2013 12:56
A ja po proszę PSG, dopóki ich nie oglądałem to myślałem, że są silni i nieobliczalni, a bez Ibry to po prostu jak na razie zespół na poziomie 1/16 LE, nic specjalnego nie grają i znaleźli się w tym ćwierćfinale bo mieli mega słabą grupę i w 1/8 akurat Valencia miała słabszy mecz u siebie. Poza tym, Real wcale taki silny nie jest-trochę miesza ten obraz wygrana z Barcą, ale akurat w tym przypadku padło na okres, że Barca gra najgorzej chyba o 10 lat. Tak słabo grającej Barcelony nie pamiętam i widać, że mają mocny kryzys a zwycięstwa nad obecną Barcą nie są wymierne, poza tym z Manu też by odpadli. Tak więc w obecnej stawce nie widzę jakichś mega silnych drużyn, które by jednoznacznie były silniejsze od Bayerny-co najwyżej równorzędne, ale to też jesli Bayern będzie miał słabszy dzień. A jeśli BVB będzie się tak spinała na LM to też zmiotą każdego jak Szachtara.
07.03.2013 10:21
No to niech co poniektórzy "geniusze" tutaj dadzą propozycję lepszego weryfikowania lig i klubów jak ranking uefa. Tylko uprzedzam-w grę nie wchodzi gra EIFA i wasze ulubione kluby tamże.
03.03.2013 09:29
DFB Pokal to całkiem niezła kasa też-przechodząc wszystkie rundy, włącznie z wygraniem pucharu, można w sumie zarobić ok. 10 mln. euro.
Mats to nie strata?;D Buahahaa, ogromna strata, popatrzcie tylko jak grał ten gamoń Santana gdy nie było w tym sezonie Matsa albo Suboticia. Jemu się po prostu nogi trzęsły chyba bo nie potrafił poradzić sobie z odpowiedzialnością i tremą. Wystarczyło popatrzeć na mecz z Szachtarem-duo Mats-Subo po prostu się świetnie rozumie i uzupełnia, a Santanie się nogi trzęsą.
27.02.2013 18:43
Przecież BVB już nie gra o mistrza, a tylko o to aby jak najpewniej ulokować się na miejscu 2-3, oni już tę presję mają z głowy i w lidze wiedzą o co grają więc dziś spokojnie sobie wygrają z Gladbach bo takie drużyny to oni pykają spokojnie. Kwestia mistrzostwa jest już rozstrzygnięta, a dla BVB najważniejsza jest już tylko LM i zakwalifikowanie się z marszu do przyszłorocznej edycji. Mogę się założyć też, że i z CFB Pokal odpadną bo ten ewentualny mecz półfinałowy tylko by im komplikował sprawę gry środku tygodnia jeśli awansują do dalszych faz LM, a taki tygodniowy odpoczynek na tym etapie im się przyda. Także Bayern awansuje do 1/2 DFB choć to będzie trudny mecz, ale BVB jakoś szczególnie nie będzie się spinała na to.
24.02.2013 14:46
Boateng ma grype albo grypę, czy cos takiego i dlatego nie ma go dziś.
23.02.2013 15:11
Co wy tak zacieszacie, że Barca przegrała, każdemu się zdarza-Bayern przegrał z BATE-co było większą sensacją, a tutaj sprawa jest nadal otwarta-moim zdanie Barca po ciężkim boju awansuje dalej i wygra 4-1
21.02.2013 16:16
Muszą z nami wygrać np. 4-2 w Monachium żeby awansować.
20.02.2013 13:14
Dokładnie tak jak napisał Darth-kluczem do sukcesu Barcy to opanowana do perfekcji ekonomia gry-jak największe straty siły przez rywala i optymalnych stratach własnych. Zauważcie też jak grają piłkarze Barcy i jak jest tam stosunkowo mało kontuzji czołowych zawodników-a to dlatego, że ie dopuszczają do okazji by ich mocno faulować, szybko oddają piłkę, praktycznie perfekcyjna dokładność, żadnych głupich podań i jak najmniejsza liczba pustych strat. Pamiętam świetnie finał z 2011 Barca-Manu-Manu starczyło sił zaledwie na 35 minut aby dotrzymać Barcelonie kroku-potem byli po prostu zmęczeni tym lataniem, bo myśleli, że wezmą ich na zabieganie. To jest właśnie ten styl Guardioli.
20.02.2013 13:06
Heynckes już zapowiedział, że w meczu z Werderem od 1 minuty wyjdzie Robben, skład pewnie będzie podobny jak na Schalke, z tym że zagra pewnie Shaqiri.
20.02.2013 12:07
Dużo szarpał, był dość często faulowany i widać było, że już nie ma za bardzo siły tak iść do przodu bo właśnie w tym czasie przed zejściem Francka ta gra z przodu trochę siadła, ale jak wszedł Robben to znowu się trochę ożywiło.
20.02.2013 11:00
relco-kolejny ekspert, nagrał się w gry i już trenerem jest.
20.02.2013 10:54
Bayern gra ciągle z drużynami pokroju Arsenalu-moim zdaniem Valencia to był znacznie bardziej niewygodny i nieprzewidywalny rywal, nie mówiąc już o BVB, Realu, Chelsea. Skoro Schalke potrafiło im wbić w sumie 4 gole to i Bayernowi coś się uda.
19.02.2013 17:48
Arsenal Arsenalowi nie równy. Nie ma co w ogóle porównywać obecnego Arsenalu z tym, w którym grali Henry, Pires, Vieira, Bergamp, Ljungberg, Toure, czy choćby jeszcze ten sprzed dwóch lat gry grali Van Persie,Fabregas, Nasri czy Arshavin w formie-teraz w Arsenalu jest tylko Cazorla, który by pasował do ówczesnego Arsenalu-cała reszta by grzała ławę w tamtych drużynach-a mimo to Bayern 2 razy eliminował ówczesny, tak bardzo silny Arsenal.
19.02.2013 16:55
Jak dla mnie to ogólnie Bundesliga jest daremna i po prostu w porównaniu z najlepszymi ligami słaba. Najlepszy dowód to występ wczoraj w LE wszystkich klubów z BL. Pewnie żadnego nie będzie w 1/8. Bundesliga to po prostu KICHA w pięknym opakowaniu, ale jej realny poziom to liga belgijska. W zasadzie co sezon jest jakaś niespodzianka, że jakiemuś klubowi uda się zwojować coś więcej półfinał jakichś rozrywek to już ogromny sukces, ale nie ma żadnej ciągłości. W przyszłym sezonie też lepiej się nie zapowiada to pewnie w LE wystąpią Eintracht, Mainz i Freiburg-o ile przejdą kwalifikacje, no i ktoś z Pucharu DFB może Wolfsburg/VFB? Ale ogólnie to po prostu aż żal patrzeć co prezentowały wczoraj te kluby i jak kaleczyły grę. Mogą sobie rządzić, ale w grupie kiedy są tuzy ze Szwecji, Norwegii, Austrii albo Danii lub Rumunii, a tak to padaka. Pewnie dalej zobaczymy tylko Bayern i BVB-bo i Schalke gra beznadziejnie i polegną z Galatą jak z Bayernem.
15.02.2013 19:19
Buahaha, Bundesliga to kpina;D. Mam nadzieję, że po tej rundzie już żadnego nie będzie w LE bo to parodia. Niech spadają, nadają się co najwyżej na swoje zapyziałe podwórko, wstyd przynoszą całej lidze;D. Ja pierdykam, Bundesliga to na prawdę KICHA w pięknym opakowaniu.
P.S. CZY ADMIN MÓGŁBY USUWAĆ KŁÓTNIE O DUPIE MARYNIE, DO KTÓRYCH TU DOCHODZI, DWÓCH KOLESI SIĘ KŁÓCI I ZAŚMIECAJĄ TYLKO STRONE KOMENTAMI.
14.02.2013 22:58
Bo poza Bayernem to niemieckie kluby grają w Europie piach i pokazują frajersttwo. Poza Bayernem, który jest regularny, to cała reszta to sezonowe wyjątki, czasem zaskoczą. a tak to kicha ogólnie, ładnie wyglądają, dobrze są prowadzone i może bez większych długów, ale to poziom ligi belgijskiej i holenderskiej.
14.02.2013 20:57
On może i nie wyklucza, ale my wykluczamy jego. Ibra to kwintesencja najemnika, konfliktowy, kapryśny, nikt by go tutaj i tak nie lubił, niech się trzyma z dala od Monachium, poza tym ma już 32 lata i to jego ostatnia okazja na zarobienie wielkiej kasy dopóki chcą go takie psg czy manczestery.
07.02.2013 14:05
Ja dla Robbena też widzę miejsce, ale czy jego styl gry będzie pasował do tego Guardioli? Może i Barca się nim interesowała wtedy, no ale i Arjen miał sezon życia.
Hmmm, jeśli Liverpool znowu nie będzie grał w LM to zadłużony i tak już LFC może go sprzedać taniej, a i sam zawodnik może zechcieć w końcu odejść. W końcu gra tam już 3 sezon i w LM nie grał.
Co do Isco, podpisali z nim ten nowy kontrakt chyba na zasadzie, żeby tylko uzyskać więcej pieniędzy, ale nie będą go trzymać jeśli ktoś tyle da-wcześniej miał klauzulę wykupu chyba 18 mln., teraz 35, a Malaga mocno zadłużona i prawdopodobnie nie zagra w europejskich pucharach w przyszłym sezonie bo została zawieszona przez UEFA za niewydolność finansową.
30.01.2013 12:35
Darth-to myślisz, że Bayern tej kwoty 35 mln. nie zapłaci? Jak dla mnie jest to stosunkowo rozsądna kwota i wcale nie odstraszy Bayernu i jesli rzeczywiście Pep będzie naciska i Bayern go chciał to bez problemu dadzą te 35 mln za niego. Podobna kwota za Suareza 35-40 mln. więc 70-75 praktycznie co lato Bayern wydaje.. Poza tym, coś czuje że w nowej rzeczywistości może zabraknąć miejsca dla Robbena.
30.01.2013 12:25
Debilizm i bzdury. Każdy kto zna Bayern i się nim choć trochę interesuje wie, że żadnych 280 mln. na transfery nie będzie, żadnego Falcao za 60 mln. Dziennikarze tak się podjarali przyjściem Pepa, że im na mózg rzuciło,skąd oni to wymyślają i biorą te rewelacje? siedzą i wymyślają po prostu. Jedynie wierzę w transfer Suareza jeśli już ma być jakiś spektakularny.
Do Bayernu w przyszłym sezonie przyjdzie 1 obrońca i 1 napastnik na pewno. Odchodzą Van Buyten i Pizarro. Reszta pozycji jest obsadzona dobrze, no może jeszcze jakiś skrzydłowy. Na obronę szykowany jest przecież Koirchoff-to już jeden transfer odpada. Na atak niech sprowadzą Suareza a na skrzydło-rozegranie Isco z Malagio i będzie mega skład. Oba transfery-Suarez i Isco to koszt jakieś 60 mln. i taka kwota jest realna.
30.01.2013 12:16
Lepiej niech oni tej szansy nie dostają i siedzą w Monachium, tak zaczną jeździć na repre co jakiś czas aż do Ameryki Płd. i wracać zmęczeni albo z kontuzją, a tak jest dwóch zawodników mniej narażonych. Skoro do tej pory olewali w Brazylii Dante to niech dalej go pomijają, albo niech lepiej gra dla repr Niemiec.
14.01.2013 17:46
Schumacher-no śmieszne jak 100 skurwy.synów.
13.01.2013 19:19
Chłopaki-ja też bym chciał Falcao w Bayernie-ale uspokajam, to tylko mój żart aby pokazać jak niewiele potrzeba aby zamieszać ludziom w głowach. Ja to wymyśliłem po prostu a już był odzew. Do innych rewelacji podchodźcie w ten sposób.
13.01.2013 15:23
Dobra, dajcie spokój z Neuerem i Barcą, tej ploty nie ma nawet na transfermarkcie. Ktoś coś sobie wymyśli a reszta to była i się jara. Ja mam dla Was dopiero mega nowość-podobno Sammer był wczoraj na rozmowach w Madrycie w sprawie Falcao.
13.01.2013 14:48
Schalke po prostu kontynuuje swoją beznadziejną grę z Bundesligi już chyba od 7 kolejek. Gdyby nie nazbierali na początku sezonu tych punktów to by byli chyba w strefie spadkowej.
Ogólnie-beznadziejne Schalke w składzie półrezerwowym z kilkoma młodymi z 2 drużyny i silny Bayern, dobry sparing, ale nie ma się co na nim opierać za bardzo.
08.01.2013 19:04
Taaaa, Kirchhoff i "zapchajdziura" jak tu ktoś napisał. Bezedura. Obyście się nie zdziwili jak wskoczy do pierwszego składu jak Dante. Kirchoff jak na swoje lata prezentuje się bardzo dobrze, jest pewny w odbiorze, nie boi się wślizgów i twardej gry, całkiem dobry technicznie-ogólnie na pewno wzmocnienie, kto ogląda czasem mecze Mainz to wie, że to ich czołowy zawodnik, w dodatku dobrze dogrywa długie piłki z obrony do ataku.
04.01.2013 14:09
Oglądałem cały ten mecz-1 połowa zdecydowana dominacja Newcastle, Arsenal wyprowadził dosłownie jedną kontrę i z tego strzelił gola, nic więcej nie stworzył. 2 połowa to strzelanina z obu stron, do wyniku 4-3 gra ciągle była wyrównana, od 5-3 Newcastle totalnie odpuściło. Ogólnie obrona obu drużyn to sito było. To obecne Newcastle to jakiś cień rewelacji z zeszłego sezonu, po prostu grają słabo w obronie. Arsenal-obecnie drużyna środka tabeli, raz przegra, raz wygra, raz zremisuje. Stracili już 21 goli w tym sezonie+9 straconych bramek w LM i jeszcze chyba z 10 w pucharze Anglii, więc w tym sezonie stracili już +/- 40 goli.
29.12.2012 22:16
No no, obie drużyny pokazały grę defensywną "na wysokim poziomie". Ogólnie to jak Arsenal utrzyma taką formę w obronie do lutego/marca to już w Londynie Bayern sprawę załatwi.
T było jasne, że zagra tylko tak troszkę napięcie stopniowali.
Ale ogólnie to z Barcą na środku obrony powinien zagrać Dante-Boateng bo jakoś Daniel gra, owszem, bardzo w porządku odkąd wrócił do gry, ale na zwrotnych karakanów z Barcelony się nie nadaje. Poza tym, Messi musi dostać takiego "plastra". Pamiętam mecz Niemcy-Argentyna w 2010 na MŚ i akurat wtedy Messi został wyłączony z gry po mistrzowsku, za wiele sobie nie pograł. Poza tym Bayern będzie musiał grać szybkim pressingiem w stosunku do Xavi-Iniesta, nie dać im być przy piłce i rozgrywać, szybko do nich trzeba podbiegać i naciskać.
20.04.2013 12:22
No i beznadziejny Stuttgart znowu będzie grał w Lidze Europy. Ale ok, ogólnie medialny klub, duże miasto i ładny stadion. Pewnie znowu wyjdą z grupy i koniec. Za ten sezon Vfb nie zasługiwało na europejskie puchary.
A co do koszulek na LM-to Bayern w nich rozgrywa co sezon ze 4 mecze w LM, a większość i tak gra w domowych czerwonych, nawet jak rywal ma takie stroje, że mogliby spokojnie grać w strojach na LM.
Mnie osobiście najbardziej się podobają te białe wyjazdowe, są chyba najmniej kombinowane i najładniejsze.
Te na LM-o ile to prawda-myślę, że na zawodnikach będą się prezentowały fajnie, pewnie będą do tego czarne spodenki i ciemno niebiesko-szare skarpety, choć ogólnie bardzo egzotyczne i nie kojarzące się z Bayernem.
Domowe na przyszły sezon czerwone stroje, raczej będą troszkę inne, były pokazywane już na tz-online i będą też bardzo udane.
17.04.2013 23:16
No tak, ale jednak biorę pod uwagę, że w Bayernie jednak grają zawodnicy lepszej klasy od tych z Milanu i że nie daliby się tak stłamsić jak ACM. Ja nie wiem po co Milan pojechał na ten mecz skoro wyszedł z takim nastawieniem-wygraliśmy 2-0 i teraz choćby potop, nic więcej nie musimy robić. Poza tym, trochę fuksa, a by wpadła Milanowi ta jedna bramka (akcja sam na sam i słupek) i różnie mogło być.
Pamiętam mecze półfianłowe pucharu UEFA z 1996 roku Bayern-Barca, pierwszy u siebie 2-2 i drugi na CN 2-1 dla Bayernu. Wtedy też Barca bardzo składem straszyła nawet bardziej porównując oba składy. W ówczesnym Bayernie z wielkich gwiazd był tylko Klinsmann. A w Barcelonie-Stoiczkow, Hagi, Romario, Guardiola. Tak więc moim zdaniem ten półfinał to tylko kwestia mentalności. Jeśli Bayern wyjdzie z takim nastawieniem jak Niemcy na Włochy to rzeczywiście odpadną, ale jeśli podejdą tak jak do meczu z Juve, a BVB do meczu z Realem jak do spotkania z Szachtarem to moim zdaniem będzie finał Bayern-BVB.
16.04.2013 17:16
A no fakt, pochrzaniło mi się. To pewnie Rafinha zagra.
16.04.2013 15:47
To, że gramy 1 mecz u siebie to akurat chyba zaleta. Ostatnie półfinały z Lyonem i Realem graliśmy pierwsze u siebie i był awans. Z Barcą lepiej, że gramy pierwszy u siebie. Jak pokazała obecna LM w pierwszym meczu Barca na wyjeździe nie gra zbyt rewelacyjnie, dlatego to jest okazja do wyciągnięcia dobrego rezultatu, a w rewanżu jak pokazał Paryż, też można wywalczyć dobry wynik.
16.04.2013 15:36
Spoko, City niech nad da Dżeko, dopłaci 20 mln. i umowa stoi.
16.04.2013 15:30
Jak to "kto?" za Mullera-oczywiście, że Shaqiri, nie ma co kombinować, proste zastępstwo. I jakoś jestem spokojny o to zastępstwo bo Shaq sobie spokojnie poradzi.
16.04.2013 15:27
Dlaczego Lewy nie pasuje? Tak samo zapierdziela dla drużyny jak Mandżu, jest dobry technicznie, inteligentny i z wyobraźnią podczas gry, w dodatku bardzo silny fizycznie. Mieć dwóch zawsze świeżych tego typu zawodników na ławce-jeden schodzi to znowu wchodzi drugi na podmęczonego rywala to skarb+jakiś napastnik zwinny drybler, ale to może kimś takim będzie Hojbjerg-skoro z młodzieży w ostatnim czasie takie perełki jak alaba, Muller, Badstuber czy Contento wypłynęły, to czemu nie Duńczyk.
15.04.2013 21:59
Dobra, z Wolfsburgiem zagrać takim składem jak na Barce, potem z Hannoverem takim jak ostatnio z Norymbergą-tylko oszczędzać Francka-i na Barce wybiegnie świeża drużyna-we wtorek za tydzień będzie dużo biegania i mocny pressing z "podającą".
15.04.2013 21:30
W obecnie zmieniającej się rzeczywistości Bayernu, stylu gry itd. Gomez po prostu nie pasuje do tej drużyny. Nie dlatego, że jest słaby itp. Zwyczajnie nie pasuje. Poza tym-brakuje mu tego wszystkiego co ma Mandżukić-a co się tylko potwierdziło po przyjściu Mandżu. Gomez w 5 meczach nie pracuje tyle dla drużyny co Mandżu w jednym. Moim zdaniem chyba się pożegnamy z Gomezem tego lata jeśli zarząd dostanie dobrą ceną-30-35 mln. ojro. Oni chyba też widzą i sobie uświadamiają, że z tego związku nic nie będzie i w to miejsce będą chcieli sprowadzić napastnika typu Suarez czy drugi Mandżu-czyli Lewandowski. Lewy to świetny napastnik i do Bayernu by pasował.
15.04.2013 21:23
Ja też się cieszę bo liczę na niemiecki finał bo wcale nie uważam aby BVB była łatwym rywalem-nawet jesli Real przejdzie to będzie mega trudne zadanie i myślę, że mogą zostać mocno wykartkowani. BVB-Real szanse 50:50.
Co do meczu z Barcą-wymęczyli awans z PSG, w grupie grali średnio, mecz w Milanie beznadziejny-w dodatku Barca traci na prawdę dużo goli w tym sezonie. 55:45 dla Bayernu. Finał niemiecki jak najbardziej mozliwy, skoro BVB w dwumeczu w grupie wygrała 4-3 to znowu może
12.04.2013 12:39
90% kretynów-jakie by to losowanie nie było to i tak byście napisali, że ustawione. Jak by BVB-Barca-że Barca dostała najłatwiejszego, teraz że Real dostał najłatwiejszego. Jak by były pary z tych samych krajów byście napisali, że ustawione, żeby spotkały się kluby w finale z dwóch różnych krajów i tak w kółko.
12.04.2013 12:34
Ja bym taki skład dał.
Starke-Rafinha, Boateng, Gustavo, Contento-Martinez, Can (ale pewnie Tymo zagra)-Shaqiri, Hojbjerg, Ribery (nadal zawieszony w pucharze więc i tak będzie miał tydzień przerwy potem)-Gomez
11.04.2013 22:32
No i dobra, wypad inne kluby od zawodników Bayernu, a jak ktoś będzie za długo dupe truł to się sprawę zgłosi do FIFA, że chcą podebrać zawodników na kontrakcie i się odczepią. Potem z tymi klauzulami tylko kłopot. Takie klauzule porobili w Dortmundzie, że Gotze za 40 chyba, Reus za 35, pewnie niedługo rozpoczną się niekończące spekulacje a BVB zostanie z gołym tyłkiem.
11.04.2013 22:26
pecz-piszę, tylko wybiórczo czytasz;)
11.04.2013 19:06
kolego fcbmx2-dostosowuję się do poziomu, który zaproponowałeś;).
11.04.2013 19:02
Oczywiście, że tak, należało im się-oni już "nie pierwszy raz mieli "taki słabszy mecz". Chyba macie krótka pamięć- 2-3 z Interem 2 lata temu. Cieszyliście się? Ojej, pamiętam jak przez kilka dni panował tu wtedy po tamtym meczu jeden wielki wkurw. Przegrali wygrany mecz. Od 2-0 do 2-3 z Romą? Fajny mecz, wygrany i znowu w dupę. Z Chelsea? 1-0 i znowu brak koncentracji i mega frajerstwo.
11.04.2013 19:00
Oczywiście, że więcej wymagam-jechałem po nich po meczu z Arsenalem, bo zagrali jak frajerskie gwiazdeczki, które za dobrze się poczuły-trochę więcej fuksa Arsenalu a dziś nie cieszyli byśmy się z 1/2 finału. Mecz z Arsenalem to duża plama na honorze Bayernu, farsa i żenada i mogę się założyć, że dostali opierdol od Sammera, Juppa i Rumme bez porównania większy niż ja tu napisałem.
11.04.2013 18:51
O dżizaz-człowieku, przecież ja ci nie będę udowadniał, że kibicuje Bayernowi-co to jakaś Policja? Nie oczekuje szacunku, przecież to wy odpowiadacie na moje komentarze i się ciskacie. Mi wystarczy to, że wiem że jestem fanem Bayernu i na prawdę nie potrzebuje niczyjej akceptacji czy potwierdzenia tego. A jako kibic Bayernu więcej wymagam od Bayernu i dlatego po nim czasem ostro jadę. BVB jest mi w zasadzie bardziej obojętna więc nie czuję aby się jakoś bardziej angażować więc po co mam im tam pisać coś negatywnego jak to ich strona.
11.04.2013 18:44
Pinga-masz problemy z czytaniem. Manipulujesz gościu-o meczu z Malagą napisałem, że nie ma faworyta i mecze będą wyrównane i każdy może awansować. Co ty tak z tymi dupami i jajami?
11.04.2013 18:37
head-jeśli Bayern wygrał z "leszczami" to znaczy, że i Bayern jest "leszczami" i nie powinni się nawet mierzyć z Barcą np. Rozumiem, że takich leszczy jak Juve ograło by i Podbeskidzie. Gimbaza i ludzie po gimnazjach mają na prawdę wypalone mózgi;D
fcbmx2-no trudno, masz problem z paradoksem, a wystarczy pomyśleć.
11.04.2013 18:29
No i dobra, akurat twoja interpretacja wchodzenia w dupe jest tak buraczana, że brzmi to jak komplement. Jeśli na tym polega wchodzenie w dupe, że piszę, że inny klub-oprócz Bayernu-też gra dobrze, to zgadza się wchodzę im w dupę;). Natomiast twoje zdanie na ten temat mam w du... Miłego ciskania się.
11.04.2013 18:16
tjaaa. według ciebie nie wchodzenie w dupe kibicom bvb polega na nazywaniu ich "jebane żółtki" itp. Ty za to włazisz w dupe kibicom Bayernu rozumiem bo piszesz pozytywnie o Bayernie.
11.04.2013 18:07
No udzielam się bo nie ma tam takich fcbmx2, którzy pytają ciągle "jak długo kibicujesz Bayernowi", albo "pseudokibicu".
Skoro śledzisz tamtą rozmowę to pewnie zauważyłeś też, że nikt nikogo nie wyzywa i po nim nie jedzie. Użytkownicy tamtego portalu wiedzą, że jestem fanem Bayernu-skoro tak wnikliwie śledzisz to pewnie i to wyczytałeś;).
Za prognozy z meczu z Juve już się "pokajałem" i napisałem, że się sfrajerzyłem więc nie wiem po co do tego ciągle wracać.
W dodatku ciągle przytaczasz jakie prognozy robiłem rok temu przed meczem z Realem-akurat wtedy robiłem bardzo optymistyczne-zadałem sobie trud i sprawdziłem w archiwum-więc nie kłam.
11.04.2013 17:55
Skoro tak narzekacie na Lewego w reprezentacji, że niby że jak on by super tam grał to i cała repra super to znaczy, że uważacie go za cudotwórcę i super zawodnika. Rozumiem, że skoro takie pretensje do Lewego to w zasadzie on jedyny powinien wychodzić na boisko czy to z Anglią czy z San Marino. Prawda taka, że repra to kicha, poza wyjątkami, średni piłkarze. Są na poziomie Mołdawii, a czy Mołdawianie robią raban z tego powodu, że ich repra plącze się w ogonach. Nierozumiem-od 25 lat Polska gra kichę a ludzie jeszcze żyją rokiem 74.
09.04.2013 21:41
Nie bardzo rozumiem taktykę Borussi na dzisiejszy mecz. Czym oni chcą zaskoczyć Malagę? Gdzie tu element zaskoczenia i gra kombinacyjna, zero pomysłu na grę, ani jednej składnej akcji. Tak jakby Malaga tydzień temu nauczyła się tej gry Borussi i dziś tylko konsekwentnie realizują to. Ścisła obrona i jakaś kontra-i wystarczy na tak grającą BVB. Zero szans na awans, Dziś BVB odpadnie-szkoda.
09.04.2013 21:18
Jest w zasadzie tylko Bayern-ostatnie 2 sezony BVB no i regularny poziom europejski (średni) utrzymuje Schalke, a tak to mam wrażenie, że poziom Bundesligi się obniżył. Najlepszym tego dowodem są ostatnie 2 sezony w Lidze Europy, a ten obecny to już w ogóle kpina. Jeśli pozostałe kluby nie zaczną być "poważne"-główne zarzuty tu do Leverkusen, HSV, Werderu i VFB to Bundesliga będzie jak liga francuska. Werder pokazał jak łatwo mozna szybko stracić na znaczeniu-klub, który przez 12 lat grał co sezon w europejskich pucharach obsunął się w zwykłą przeciętność. HSV-regularnie od lat marnuje ogromny potencjał, tak samo jak VFB-kiepskie zarządzanie kadrą. Leverkusen by mógł spokojnie dobić do Bayernu i BVB, ale zachowują się jak klub na dorobku-tanio kupić-drogo sprzedać, i tak w kółko. Jest jeszcze nadzieja w Wolfsburgu.
09.04.2013 19:53
fcbm2-tak przeprosiłem i przyznałem się do frajerstwa za pierwszy mecz. Ale widocznie nie czytasz innych komentarzy oprócz swoich i tych, które popierają twoje zdanie;). Wpisałem się w artykule pomeczowym z Juve. Aha, no i jeszcze jeden mecz-dopiero połowa drogi przebyta.
09.04.2013 12:12
ok seb-tylko zwróć uwagę, że Bayern w pierwszym meczu nie atakował na wariata i na aferę, to były przemyślane, składne akcje. Owszem, naciskali, pressing itp. Ale to Bayern był przy piłce więc sobie te siły jednocześnie oszczędzał. A drużyny, które mają do odrobienia wynik często popełniają ten błąd, że rzucają się od pierwszej minuty i potem w 2 połowie powietrze z nich schodzi.
Poza tym, w sumie w Monachium widzieliśmy już tę "wojnę "Juve bo po bramce Alaby Juve od razu rzuciło się do ataku i trzeba przyznać, że w tych pierwszych minutach nasi się trochę gubili kiedy Juve tak ostro i szybko grało pressingiem, ale to było jakieś 15 minut i potem odpuścili, a Bayern to przetrwał bez większych trudności. Tak więc nie sądzę, aby Juve rzuciło się do jakichś super ataków bo wiedzą, że sami szybciej wysiądą fizycznie, a grają z drużyną zawsze świetnie przygotowaną pod tym względem.
09.04.2013 11:32
No i dobra, niech latają jak wariaty od pierwszej minuty i prowadzą swoją wojnę. Po 1) drużyna, która gra taką piłkę od ok. 60 minuty jest już wypompowana i tylko stara się "dotrzymać kroku" rywalowi, po 2) będą się nadziewać na kontry, po 3) zarobią szybko kartki. Nie sądzę jednak aby Juve rzuciło się na dziko do ataku od pierwszej minuty, oni wiedzą, że Bayern jest bardzo mocny w kontrach więc to nie będzie żadne szaleństwo-pomimo straty Juve będzie grało ostrożnie, ale znacznie bardziej odważnie niż w Monachium.
09.04.2013 11:06
Rafinha, Contento, Tymo, Van Buyten-pewnie ten kwartet odejdzie. Choć Contento mógłby zostać. Za Tymo będzie Can.
08.04.2013 14:54
BARDZO FAJNA KOLEKCJA MISTRZOWSKA
http://shop.fcbayern.de/?action=search&all_sections=0&search=Meister+2013
06.04.2013 19:42
Powróciłby Weiser, po kontuzji Badstuber i kadra znowu będzie bardzo szeroka, zwłaszcza w obronie-chociaż jeśli odejdą Contento i Rafinha to trzeba by było uzupełnić, a szkoda by było ich stracić bo to solidni zawodnicy, na których można zawsze liczyć. Mam nadzieję, że Pep będzie odważniej stawiał na monachijską młodzież jak Van Gaal i znowu wejdzie ze 2-3 na stałe do składu.
04.04.2013 21:12
Szpaku zajrzał pobieżnie na transfermarkt jak się okazało, że do Bayernu przyjdzie Guardiola, a wtedy w tamtym okresie było masę spekulacji-pojawiały się nawet jakieś procenty przy Messim, Buquetsie itp. Także Szpaku chciał urozmaicić widowisko i takie gadał koszałki opałki. Według spekulacji to wraz z przyjściem Pepa mamy mieć zupełnie nową 11stkę i wydać na transfery 260 mln. euro. Kto się choć trochę interesi Bayernem to wie, że w lato Bayern wyda może 1/4 tej kwoty na transfery.
04.04.2013 17:04
Ale bzdury-jak na razie na środek obrony to Bayern jest na wiele lat wprzód silnie obsadzony-Dante, Boateng, od lata Kirchoff...no i nie wiadomo jak będzie z DVB. Kompany to dobry obrońca, ale po prostu nie potrzebny obecnie w Bayernie. Za to przydałby się w Schalke;D.
04.04.2013 14:17
BVB przecież zagrało wczoraj dobry mecz-sprawiedliwy wynik tego meczu to 3-2 dla BVB bo obie drużyny stworzyły sobie tyle sytuacji, że taki wynik jest najbardziej optymalny chyba. Gotze i Lewy przecież w takich sytuacjach mylą się raz na 50 razy, nie wyszedł im ten mecz w wykończeniu akcji, ale ogólnie stworzyli sobie 7 stuprocentowych okazji-a podobno ta obrona Malagi taka super-w dodatku w rewanżu za kartki nie zagrają podstawowi środkowi-Wellington i Irruta. Moim zdaniem w rewanżu może być podobnie jak z Szachtarem. chciałbym jeszcze przypomnieć, że w tym sezonie Malaga ograła u siebie Real, grała jak równy z równym z Barcą i w LM każdemu do tej pory strzelała gola u siebie. Tak więc to był bardzo trudny teren, a mimo to BVB grała zdecydowanie lepiej-poza kilkoma fragmentami gdzie Malaga przeważała.
04.04.2013 13:40
Już przestańcie chrzanić, że UEFA zależy na Gran Derbi bo akurat pewnie zależy im na tym, żeby w finale grały kluby z dwóch róznych krajów. GD już dawno się wszystkim przejadło i oni to widzą i wiedzą. Jak np. będa półfinały LM Bayern-Real i BVB-Barca to napiszecie, że losowanie też ustawione bo chcą Gran Derbi w finale. Real trafił na Galatę-ustawione bo dostali łatwego rywala, Real by dostał w 1/4 Barce? Ustawione bo GD, Real by dostał PSG? Ustawione bo Szejki. Barca by dostała Bayern? Ustawione bo chcą atrakcyjnego pojedynku. Barca dostałaby BVB? Ustawione bo dostali młody i jeszcze nie tak doświadczony zespół, żeby ich przejść. I tak w kółko.
04.04.2013 07:08
Przyznaję, że się sfrajerzyłem co do meczu i gry Bayernu przed meczem. Bayern zagrał wczoraj pięknie-tylko ta skuteczność, mogło być spokojnie 3-0. Ale może to i lepiej bo pojechaliby do Turynu na zbyt dużym luzie. Juve chyba chciał wywieźć remis, ale plany im pokrzyżował tak szybko stracona branka i potem za bardzo nie wiedzieli czy atakować czy się bronić. Ogólnie to chyba każdy spodziewał się więcej po Juventusie, a oni praktycznie stworzyli sobie tylko jedną akcję bramkową.
W rewanżu nie będzie Vidala, który ciągnie im tam cały środek, wydaje się, że będzie to duże osłabienie-ale spokojnie bez euforii, na razie wygrana bitwa po pięknym meczu, poczekajmy do środy, bo już pamiętam, że przed meczem z Arsenalem niektórzy pisali, że Bayern ich pojedzie 5-0 w Monachium.
03.04.2013 09:36
Kibice Juve piszący tutaj mają kompleks słabego klubu, który właśnie wychodzi z mroków jakiegoś Pierdziszewa i próbują być głośni. Gdzie byliście pajace jak wasze korupcjogenne Juve grało w 2 lidze i się pałętali gdzieś po "wsiach". Nagle udał im się jeden sezon od wielu lat i już wielkie halo. Mam nadzieję, że Bayern wyeliminuje Italiańców bo to buce i aroganci.
02.04.2013 10:58
"kibicu BVB" ohohoho, ale żeś mi pojechał, nie mam zamiaru sie wdawać w dyskusję na temat "prawdziwości kibicowania". Z Bayernem jestem od 20 lat, a z twojego tekstu wynika, że nawet tylu nie masz;)
01.04.2013 19:10
Wynik 0-0 w Monachium byłby bardzo dobry dla Bayernu W rewanżu Juve musiałoby już wygrać bez kalkulowania, a w takich przypadkach trudno się gra gospodarzowi 2 meczu. Juve zagrało w tejj LM tylko jeden średni mecz-z Szachtarem u siebie (2-2).
Oby tylko Bayern nie grał swojej "piłki ręcznej" jutro i 50 podań przed polem karnym bo to będzie woda na młyn Juve. No i niech Bayern unika jutro rzutów rożnych bo ostatnio jakoś frajersko tracą w ten sposób gole., 7 goli w ostatnich 4 meczach to dużo. Poza tym-nie widzę aby jutro Allianz Arena była jakąś zaleta. Juve gra świetnie na wyjazdach, a Bayern potrafi się sfrajerzyć jak z Arsenalem. Realny wynik jutro to 1-1, a więc kiepska sytuacja wyjściowa.
01.04.2013 18:42
Sorry, oczywiście we wtorek, dni mnie się pomyliły;)
31.03.2013 18:27
Napykać goli beznadziejnemu HSV to nie sztuka. Tak beznadziejnej drużyny to dawno nie widziałem, to była po prostu gierka treningowa. A mimo to kolejny raz Bayern stracił 2 frajerskie gole-i po raz kolejny z rzutów rożnych. To już 7 straconych goli w ostatnich 4 meczach-zły omen przed meczem z Juve, bo Włosi wiadomo, strzelą gola z niczego. Mogą nic nie grać, a nagle gol wpada. W środę obstawiam bramkowy remis niestety.
31.03.2013 18:23
Dobry sparing przed meczem z Juve. HSV to po prostu kiepska drużyna, krają w kratkę ogólnie. Ostatnie ich "fajne wyniki" to np. 1-1 i 0-1 u siebie z Furth i Augsburgiem. Ogólnie to łatwo im strzelić gola, a sami strasznie się męczą, żeby coś strzelić. Typowa, słaba drużyna środka. Łatwe, niezagrożone zwycięstwo i taki mecz przed LM w sam raz.
29.03.2013 22:22
Pele-zgoda-ale ja bym nie porównywał tego łojenia jakie sprawia 90% Bundesligi Bayern z meczami LM. Jak oglądałem oba mecze z Valencią to widziałem po prostu ogromne męczarnie Bayernu-a w drugim meczu po prostu były kpiny bo drużyna, która grała od 30 minuty w przewadze 1 zawodnika nie potrafiła kompletnie sobie nadal poradzić.
Moim zdaniem Valencia to idealny rywal dla Bayernu jeśli chce się sprawdzić jego prawdziwą siłę bo VFC gra piłkę niesamowicie niewygodną, są zawsze dobrze zorganizowani w defensywie, dokładni. I Bayern w tym sprawdzianie wypadł dość kiepsko-z Valencią, która w dodatku w tamtym okresie była podobno osłabiona i w lekkim kryzysie.
Ja tam do tego bicia rekordów w lidze to jakoś tak za bardzo wagi nie przywiązuje bo wszystko weryfikuje europejskie boisko. Moim zdaniem obecne Juve jest właśnie bardzo podobne do Valencii, z tym że jest to drużyna o klasę lepsza i takim czymś co gra teraz Bayern to nie ma ich szans czymś zaskoczyć. Ja już widzę te ciągłe rajdy bokiem Lahma i jego cofnięcia i dośrodkowania Robbena, Riberyego czy Kroosa-który najpierw przyjmie, zastanowi się i znowu odda piłkę. Potem znowu podbiegnie bokiem Lahm, wyłoży na narożniku Mullerowi a ten poda Schweiniemu i tak w kółko. Jak dla mnie to Juventus to jest zbyt inteligentnie grająca drużyna żeby nabrać się na coś takiego.
Co do Pepa-mam nadzieję, że przebuduje trochę środek-Kroos i Robben to jednak nie to. Za Robbena pownien grać Shaq-i chyba będzie bo to jest ten tym, który Guardiola lubi-a więc taki dobrze zbudowany karakan, świetny technicznie i trudno mu odebrać piłkę. A za Kroosa? Jak już kiedyś się wypowiadałem-Isco.
27.03.2013 15:15
Takiego systemu jak gra Barca to już nigdzie nie będzie indziej bo nigdzie indziej po prostu nie ma trójki Xavi-Messi-Iniesta i już. Nie trzeba być ekspertem-Barca to jednorazowy wybryk i tyle. Pep dla Bayernu będzie musiał wymyśleć trochę coś innego, zmodyfikowanego, ale na pewno to też będzie dużo podań i dużo czasu przy piłce. Ale na pewno coś innego niż obecnie stosuje Jupp-to co gra obecnie Bayern już jest bardzo czytelne-a więc praktycznie system jakim się gra w piłce ręcznej-podchodzi się to pola bramkowego przeciwnika i wymienia masę podań po obrzeżu, tylko w piłce nożne trudniej czymś takim zaskoczyć.
Mecze z Valencią pokazały, że drużyna świetnie zorganizowana w obronie i ze środkiem pola bez problemu radzi sobie z ofensywą Bayernu.
27.03.2013 14:50
Tu ostatnio najczęściej już od 40 wzwyż.
Ok, do napisania po meczu z Juve-chętnie wpadne powiedzieć "a nie mówiłem" hejterom, pzdr.
26.03.2013 23:06
Bo tak właśnie było.
Zresztą, poziom rozmów na BVB jest bez porównania wyższy dlatego jeśli chce z kimś pogadać o piłce niemieckiej to robie to tam. Tu już od kilku lat siedzi dzieciarnia, która albo się przekomarza na temat ortografii, albo "wyższości swiąt wielkiej nocy nad bożonarodzeniowymi". Dlatego tu już praktycznie nie komentuję. Zresztą...jak poważnie można pogadać gdy pod artykułem jest 500 komentów;).
26.03.2013 23:02
bravo SKY-a wydawałeś się rozsądnym gościem-chamskich i prymitywnych kłótni nie usuwasz i czasem trwają durne przepychanki słowne przez kilkaset komentarzy-a jesteś zwykłym koniunkturalistą.
26.03.2013 22:57
ozzy-ty nie miałeś pojęcia, że ten portal istnieje kiedy ja tu już komentowałem;)
26.03.2013 22:56
Tak, "mamy tak mocną drużynę"-z takim podejściem to za 2 lata obudzimy się z ręką w nocniku. Uważam, że już teraz trzeba myśleć o poważnych zastępcach na stałe dla Francka, Arjena, Bastiana, Lahma no i za Kroosa-dla mnie Kroos to rozczarowanie i śmieszne jest jego porównywanie czasem z Iniestą czy Xavim, nie ten poziom i nigdy do takiego nie dorośnie. Kroos jest zbyt wolny, stosunkowo mało kreatywny i najczęściej zwykłym spowalniaczem, u Pepa nie ma szans na grę. W jego miejsca brałbym w ciemno Isco-jeśli ten by chciał przyjść. Tylko Xerdan jest poważnym perspektywicznym graczem na zamianę. Poza tym, jakoś ostatnio mało odważnie sięga się po młodzież Bayernu-w zasadzie to grają Muller, Alaba i Badstuber-ostatni z którymi zaryzykowano, ale zrobił to Van Gaal i od tamtej pory żaden młodzik szansy nie dostał, bo trener woli wystawić Tymo zamiast Cana np. Mam nadzieję, że i to się zmieni.
21.03.2013 16:20
A jak ma sobie poradzić, pewnie pykną ich 3-4 do 0 i nara. Za frajerstwo Dekady albo i Stulecia powinien zostać uznany ich mecz ze Szwecją z jesieni.
21.03.2013 15:06
Zauważyłem, że pokolenie Lahma, Bastiana, Podolskiego w niemieckiej piłce w ogóle nie liczy się z czymś takim jak osobowość. Dla nich jest tylko wyszkolenie szlifowanie systemu itd. Ale prawda jest taka,że to pokolenie nie ma absolutnie wśród siebie żadnej wybijającej się postaci pod względem mentalnym. W każdym kluczowym momencie ich kariery i kluczowych meczach repry i Bayernu zawiedli tylko i wyłącznie właśnie dla tego, że nie mają mentalności "skurwysynów", którzy nie trzęsą portkami bez względu na wszystko. Dlatego moim zdaniem to "złote pokolenie", które tak oczarowało na MŚ 2006 nigdy nie wygra trofeum. Najlepiej to było widać w meczu z Włochami gdzie wyszła drużyna jakichś przestraszonych pastuchów.
21.03.2013 14:21
Jak dla mnie to pomimo zdobytego już mistrzostwa, chłopaki zdecydowanie za bardzo odpuszczają. Obniżka formy jest po prostu dramatyczna i dosłownie spadła z kolejki na kolejkę. Takie podejście się zemści właśnie w Lidze Mistrzów, zagłaskano kota.
18.03.2013 11:40
No dobra chłopaki, ja już kończę te "spory", do usłyszenia/napisania bo meczach z Juve, nie będziecie w najlepszych nastrojach więc nie będę pisał "a nie mówiłem", co by nie prowokować. Jak pisałem wcześniej-jak FCB awansuje to się przyznam do frajerstwa. Tymczasem na razie.
15.03.2013 16:36
Lahm...no jak...jak mam roczek to pielucha se za cholerę sam nie zmienię;p
15.03.2013 15:57
DarthSmd-a czy pomimo tego, że np. krytykujesz rząd polski i jego poczynania to znaczy, że nie jesteś Polakiem?
Oczywiście, że BVB żyje w tym sezonie tylko LM, Zaledwie kilka dni później rozbili koncertowo Szachtar, podczas gdy z Bayernem grali niemrawo, w lidze to aby zajęli tam 2-3 będą zadowoleni, a DFB pokal potraktowali, że ile się uda ugrać to ok, a jak nie awansujemy to też nic się nie stanie.
15.03.2013 15:38
LahmfanBayern19-jeśli 19 to Twój wiek, to znaczy, że jeszcze z jajka na jajko żeś przeskakiwał jak ja już od kilku lat regularnie Bayern oglądałem;)
15.03.2013 15:34
fcbm2-masz krótką albo słabą pamięć, jeśli rok temu się wypowiadałem na temat półfinału to tylko w kontekście pozytywnym, uważałem wtedy, że w tamtej rywalizacji to ostatecznie Bayern wyjdzie zwycięsko i byłem umiarkowanym optymistą, także przypinasz mi na siłę łatkę "pseudofana". Ne chce mi się szukać w archiwum, ale tak ogólnie to moje pierwsze tak pesymistyczne wypowiedzi odkąd istnieje ten portal, a na pewno już z 7-8 lat tu dość regularnie piszę.
15.03.2013 14:58
No i właśnie o tym piszę-jak coś to od razu Troll-norma, normalnie pogadać się nie da. Ilość komentarzy nie idzie w parze z jakością.
15.03.2013 13:16
Bo na stronie BVB można więcej merytorycznie pogadać, a nie jak tutaj od jakiegoś czasu, że 1000 komentów pod artykułem, ale nikt z nikim nie gada tylko ewentualnie wyzywa. Owszem, piszę na stronie BVB, ale nie jakieś laurki, tak samo jak i tu nie będę pisał laurek. Jak Bayern awansuje to otwarcie tu napiszę, że się myliłem i sfrajerzyłem i nie będę miał się problemu do tego przyznać, ale jak dla mnie to po prostu Bayern w tym sezonie nie miał ani jednego poważnego testu-pierwszy trochę poważniejszy był z Arsenalem i totalna klapa, Juve jest bardzo solidne i w grze wygląda lepiej od Bayernu, przede wszystkim górują taktyką.
15.03.2013 13:09
No i ten kibic Juve ma rację. Zupełnie nie rozumiem jak można pisać, że Juve jest spokojnie do ogrania. Jak dla mnie to Juve jest faworytem i zobaczycie, że wyeliminują Bayern w obu meczach wygrywając.
15.03.2013 12:59
Aha, no to dziękuję i dobranoc-niestety przewidziałem, na 1/4 koniec emocji w tym sezonie. Jak zwykle Włosi ładnie wydymają Bayern, cwaniactqwo, inteligencja i wyobraźnia podczas gry-w tym widzę przewagę Juve i to zadecyduje. Szkoda bo po cichu liczyłem na PSG.
15.03.2013 12:28
Do środy zawsze zakładałem wygraną bez względu na wszystko i potrafiłem usprawiedliwić najbardziej żenującą porażkę, ale po prostu się przekonałem jacy są na prawdę.
15.03.2013 11:50
Lille i Arsenal mieli wtedy akurat wyjątkowo beznadziejny okres, zresztą Lille cały sezon, choć oczywiście były to niezłe mecz, ale to nie Bayern był tak silny, a rywale tak słabi.
Coś czuje po prostu, że ten Bayern to taki nadmuchany Balon, ale zbyt wielu w nich zawodników słabych mentalnie-głównie Lahm, Bastian, Kroos, Muller, Robben, Gomez, którzy już tyle przegrali kluczowych meczów, miały to być nauczki, mieli wyciągnąć wnioski, ale dla mnie to po prostu natury się nie zmieni i oni zawsze w kluczowym momencie popuszczą w spodenki.
15.03.2013 11:40
Banzu- a po co takie upokorzenie jak w 2009 i 0-4 z Barcą? Losować jak najłatwiej w miarę jak najdłużej, aby jak najdalej zajść i tyle, reszta niech się wykrwawi między sobą.
Po prostu widzę, że w Bundeslidze Bayern nie ma rywali na serio i tak na prawdę nikt ich nie przetestował, dla mnie jedynym wymiernikiem są europejskie puchary, a w nich w 8 meczach Bayern stracił aż 10 goli. W dodatku w żadnym meczu w LM w tym sezonie Bayern nie zachwycił, grał dość przeciętnie. Mówiło się, że 1-3 w Borysowie to wypadek przy pracy, lekceważenie itp. ale po 0-2 z Arsenalem to widzę, że to po prostu taka drużyna jest.
15.03.2013 11:26
Krombacher-chciałbym oczywiście, żeby Bayern wygrał LM, ale poza Galatą, PSG i może Malagą z resztą stawki małe szanse. Osobiście bym sobie życzył dla Bayernu PSG, a dla BVB Galatę.
15.03.2013 11:18
Galatasaray-Barcelona
PSG-Real
Juventus-Bayern
Malaga-BVB
1/2
Real-Barcelona
Malaga-Juventus
Finał
Real-Malaga
15.03.2013 11:11
Spitzbergen-taka prawda, klubom i piłkarzom niemieckim brakuje jaj, nie potrafią wygrać nic od 12 lat, a repra od 16. W kluczowych momentach każdy ich dyma. Ja z Bayernem jestm od 1991 roku-od tego czasu przeżyłem masę takich upokażających meczów w europejskich pucharaach-1-2 z Norwich City, 0-1 z Lokomotiv Moskwa, 2-5 z Ajaxem...i można tak wymieniać aż do finału z Chelsea. Niegdy kluby niemieckie nie będą tak inteligentnie i cwaniacko grały jak włoskie czy hiszpańskie-tamci mają inteligentniejszych piłkarzy, z większą wyobraźnią i umiejętnościami technicznymi.
13.03.2013 23:00
ZDF-no i co? Z 7 klubów do 1/4 dotarły tylko 2, w dodatku w LE żadnego, bo jutro i VFB poleci. Cała reszta w 1/8 poodpadała. Wyjście z grup z tuzami z Norwegii, Rumunii, Białorusi, Szwecji czy Austrii to obowiązek.
Prawda jest taka, że Bundesliga się skompromitowała. Oglądałem mecze 1/8 Leverkusen, Hannoveru, Gladbach, Schalke i VFB-styl gry był żałosny=poziom ligi polskiej, nie więcej.
13.03.2013 22:52
1) Farsa i żenada-widać, że Bundesliga to kicha w pięknym opakowaniu. To nie Bayern jest silny tylko liga taka kiepska. Średni Arsenal ogrywa bez większych problemów "najlepszy Bayern w historii.
2) Nie ma żadnego usprawiedliwienia, że pierwszy mecz wygrany, a że brakowało Riberyego i Bastiana, a że na luzie. Dupa nie na luzie, byli spięci i nogi im się plątały.
3) Bayern grał do bólu przewidywalnie, wiadomo było co zrobi jak już wyprowadzali akcje ze swojego pola karnego.
4) Z taką grą to tylko Galata bo z resztą to kompromitacja.
50Bajki o finale czy zwycięstwie to mogą sobie opowiadać.
6) Repra Niemiec jak i kluby potwierdzają, że są frajerami co sezon i nic nie wygrają i w tym sezonie-kompromitacji Bundesligi w Lidze Europy nie warto nawet przypominać w tym sezonie.
13.03.2013 22:42
Neymar-nie
Bale-tak
Bale by pasował do Bayernu super, pomimo, że gość gra fantastycznie i przede wszystkim od dwóch lat już ówno w tak młodym wieku, a przy tym nie ma w ogóle manier gwiazdorskich to własnie ktoś taki powinien przyjść do Bayernu-Ribery i Robben młodsi nie będą, a Bale ma dopiero 23 lata.
08.03.2013 12:56
A ja po proszę PSG, dopóki ich nie oglądałem to myślałem, że są silni i nieobliczalni, a bez Ibry to po prostu jak na razie zespół na poziomie 1/16 LE, nic specjalnego nie grają i znaleźli się w tym ćwierćfinale bo mieli mega słabą grupę i w 1/8 akurat Valencia miała słabszy mecz u siebie. Poza tym, Real wcale taki silny nie jest-trochę miesza ten obraz wygrana z Barcą, ale akurat w tym przypadku padło na okres, że Barca gra najgorzej chyba o 10 lat. Tak słabo grającej Barcelony nie pamiętam i widać, że mają mocny kryzys a zwycięstwa nad obecną Barcą nie są wymierne, poza tym z Manu też by odpadli. Tak więc w obecnej stawce nie widzę jakichś mega silnych drużyn, które by jednoznacznie były silniejsze od Bayerny-co najwyżej równorzędne, ale to też jesli Bayern będzie miał słabszy dzień. A jeśli BVB będzie się tak spinała na LM to też zmiotą każdego jak Szachtara.
07.03.2013 10:21
No to niech co poniektórzy "geniusze" tutaj dadzą propozycję lepszego weryfikowania lig i klubów jak ranking uefa. Tylko uprzedzam-w grę nie wchodzi gra EIFA i wasze ulubione kluby tamże.
03.03.2013 09:29
DFB Pokal to całkiem niezła kasa też-przechodząc wszystkie rundy, włącznie z wygraniem pucharu, można w sumie zarobić ok. 10 mln. euro.
Mats to nie strata?;D Buahahaa, ogromna strata, popatrzcie tylko jak grał ten gamoń Santana gdy nie było w tym sezonie Matsa albo Suboticia. Jemu się po prostu nogi trzęsły chyba bo nie potrafił poradzić sobie z odpowiedzialnością i tremą. Wystarczyło popatrzeć na mecz z Szachtarem-duo Mats-Subo po prostu się świetnie rozumie i uzupełnia, a Santanie się nogi trzęsą.
27.02.2013 18:43
Przecież BVB już nie gra o mistrza, a tylko o to aby jak najpewniej ulokować się na miejscu 2-3, oni już tę presję mają z głowy i w lidze wiedzą o co grają więc dziś spokojnie sobie wygrają z Gladbach bo takie drużyny to oni pykają spokojnie. Kwestia mistrzostwa jest już rozstrzygnięta, a dla BVB najważniejsza jest już tylko LM i zakwalifikowanie się z marszu do przyszłorocznej edycji. Mogę się założyć też, że i z CFB Pokal odpadną bo ten ewentualny mecz półfinałowy tylko by im komplikował sprawę gry środku tygodnia jeśli awansują do dalszych faz LM, a taki tygodniowy odpoczynek na tym etapie im się przyda. Także Bayern awansuje do 1/2 DFB choć to będzie trudny mecz, ale BVB jakoś szczególnie nie będzie się spinała na to.
24.02.2013 14:46
Boateng ma grype albo grypę, czy cos takiego i dlatego nie ma go dziś.
23.02.2013 15:11
Co wy tak zacieszacie, że Barca przegrała, każdemu się zdarza-Bayern przegrał z BATE-co było większą sensacją, a tutaj sprawa jest nadal otwarta-moim zdanie Barca po ciężkim boju awansuje dalej i wygra 4-1
21.02.2013 16:16
Muszą z nami wygrać np. 4-2 w Monachium żeby awansować.
20.02.2013 13:14
Dokładnie tak jak napisał Darth-kluczem do sukcesu Barcy to opanowana do perfekcji ekonomia gry-jak największe straty siły przez rywala i optymalnych stratach własnych. Zauważcie też jak grają piłkarze Barcy i jak jest tam stosunkowo mało kontuzji czołowych zawodników-a to dlatego, że ie dopuszczają do okazji by ich mocno faulować, szybko oddają piłkę, praktycznie perfekcyjna dokładność, żadnych głupich podań i jak najmniejsza liczba pustych strat. Pamiętam świetnie finał z 2011 Barca-Manu-Manu starczyło sił zaledwie na 35 minut aby dotrzymać Barcelonie kroku-potem byli po prostu zmęczeni tym lataniem, bo myśleli, że wezmą ich na zabieganie. To jest właśnie ten styl Guardioli.
20.02.2013 13:06
Heynckes już zapowiedział, że w meczu z Werderem od 1 minuty wyjdzie Robben, skład pewnie będzie podobny jak na Schalke, z tym że zagra pewnie Shaqiri.
20.02.2013 12:07
Dużo szarpał, był dość często faulowany i widać było, że już nie ma za bardzo siły tak iść do przodu bo właśnie w tym czasie przed zejściem Francka ta gra z przodu trochę siadła, ale jak wszedł Robben to znowu się trochę ożywiło.
20.02.2013 11:00
relco-kolejny ekspert, nagrał się w gry i już trenerem jest.
20.02.2013 10:54
Bayern gra ciągle z drużynami pokroju Arsenalu-moim zdaniem Valencia to był znacznie bardziej niewygodny i nieprzewidywalny rywal, nie mówiąc już o BVB, Realu, Chelsea. Skoro Schalke potrafiło im wbić w sumie 4 gole to i Bayernowi coś się uda.
19.02.2013 17:48
Arsenal Arsenalowi nie równy. Nie ma co w ogóle porównywać obecnego Arsenalu z tym, w którym grali Henry, Pires, Vieira, Bergamp, Ljungberg, Toure, czy choćby jeszcze ten sprzed dwóch lat gry grali Van Persie,Fabregas, Nasri czy Arshavin w formie-teraz w Arsenalu jest tylko Cazorla, który by pasował do ówczesnego Arsenalu-cała reszta by grzała ławę w tamtych drużynach-a mimo to Bayern 2 razy eliminował ówczesny, tak bardzo silny Arsenal.
19.02.2013 16:55
Jak dla mnie to ogólnie Bundesliga jest daremna i po prostu w porównaniu z najlepszymi ligami słaba. Najlepszy dowód to występ wczoraj w LE wszystkich klubów z BL. Pewnie żadnego nie będzie w 1/8. Bundesliga to po prostu KICHA w pięknym opakowaniu, ale jej realny poziom to liga belgijska. W zasadzie co sezon jest jakaś niespodzianka, że jakiemuś klubowi uda się zwojować coś więcej półfinał jakichś rozrywek to już ogromny sukces, ale nie ma żadnej ciągłości. W przyszłym sezonie też lepiej się nie zapowiada to pewnie w LE wystąpią Eintracht, Mainz i Freiburg-o ile przejdą kwalifikacje, no i ktoś z Pucharu DFB może Wolfsburg/VFB? Ale ogólnie to po prostu aż żal patrzeć co prezentowały wczoraj te kluby i jak kaleczyły grę. Mogą sobie rządzić, ale w grupie kiedy są tuzy ze Szwecji, Norwegii, Austrii albo Danii lub Rumunii, a tak to padaka. Pewnie dalej zobaczymy tylko Bayern i BVB-bo i Schalke gra beznadziejnie i polegną z Galatą jak z Bayernem.
15.02.2013 19:19
Buahaha, Bundesliga to kpina;D. Mam nadzieję, że po tej rundzie już żadnego nie będzie w LE bo to parodia. Niech spadają, nadają się co najwyżej na swoje zapyziałe podwórko, wstyd przynoszą całej lidze;D. Ja pierdykam, Bundesliga to na prawdę KICHA w pięknym opakowaniu.
P.S. CZY ADMIN MÓGŁBY USUWAĆ KŁÓTNIE O DUPIE MARYNIE, DO KTÓRYCH TU DOCHODZI, DWÓCH KOLESI SIĘ KŁÓCI I ZAŚMIECAJĄ TYLKO STRONE KOMENTAMI.
14.02.2013 22:58
Bo poza Bayernem to niemieckie kluby grają w Europie piach i pokazują frajersttwo. Poza Bayernem, który jest regularny, to cała reszta to sezonowe wyjątki, czasem zaskoczą. a tak to kicha ogólnie, ładnie wyglądają, dobrze są prowadzone i może bez większych długów, ale to poziom ligi belgijskiej i holenderskiej.
14.02.2013 20:57
On może i nie wyklucza, ale my wykluczamy jego. Ibra to kwintesencja najemnika, konfliktowy, kapryśny, nikt by go tutaj i tak nie lubił, niech się trzyma z dala od Monachium, poza tym ma już 32 lata i to jego ostatnia okazja na zarobienie wielkiej kasy dopóki chcą go takie psg czy manczestery.
07.02.2013 14:05
Ja dla Robbena też widzę miejsce, ale czy jego styl gry będzie pasował do tego Guardioli? Może i Barca się nim interesowała wtedy, no ale i Arjen miał sezon życia.
Hmmm, jeśli Liverpool znowu nie będzie grał w LM to zadłużony i tak już LFC może go sprzedać taniej, a i sam zawodnik może zechcieć w końcu odejść. W końcu gra tam już 3 sezon i w LM nie grał.
Co do Isco, podpisali z nim ten nowy kontrakt chyba na zasadzie, żeby tylko uzyskać więcej pieniędzy, ale nie będą go trzymać jeśli ktoś tyle da-wcześniej miał klauzulę wykupu chyba 18 mln., teraz 35, a Malaga mocno zadłużona i prawdopodobnie nie zagra w europejskich pucharach w przyszłym sezonie bo została zawieszona przez UEFA za niewydolność finansową.
30.01.2013 12:35
Darth-to myślisz, że Bayern tej kwoty 35 mln. nie zapłaci? Jak dla mnie jest to stosunkowo rozsądna kwota i wcale nie odstraszy Bayernu i jesli rzeczywiście Pep będzie naciska i Bayern go chciał to bez problemu dadzą te 35 mln za niego. Podobna kwota za Suareza 35-40 mln. więc 70-75 praktycznie co lato Bayern wydaje.. Poza tym, coś czuje że w nowej rzeczywistości może zabraknąć miejsca dla Robbena.
30.01.2013 12:25
Debilizm i bzdury. Każdy kto zna Bayern i się nim choć trochę interesuje wie, że żadnych 280 mln. na transfery nie będzie, żadnego Falcao za 60 mln. Dziennikarze tak się podjarali przyjściem Pepa, że im na mózg rzuciło,skąd oni to wymyślają i biorą te rewelacje? siedzą i wymyślają po prostu. Jedynie wierzę w transfer Suareza jeśli już ma być jakiś spektakularny.
Do Bayernu w przyszłym sezonie przyjdzie 1 obrońca i 1 napastnik na pewno. Odchodzą Van Buyten i Pizarro. Reszta pozycji jest obsadzona dobrze, no może jeszcze jakiś skrzydłowy. Na obronę szykowany jest przecież Koirchoff-to już jeden transfer odpada. Na atak niech sprowadzą Suareza a na skrzydło-rozegranie Isco z Malagio i będzie mega skład. Oba transfery-Suarez i Isco to koszt jakieś 60 mln. i taka kwota jest realna.
30.01.2013 12:16
Lepiej niech oni tej szansy nie dostają i siedzą w Monachium, tak zaczną jeździć na repre co jakiś czas aż do Ameryki Płd. i wracać zmęczeni albo z kontuzją, a tak jest dwóch zawodników mniej narażonych. Skoro do tej pory olewali w Brazylii Dante to niech dalej go pomijają, albo niech lepiej gra dla repr Niemiec.
14.01.2013 17:46
Schumacher-no śmieszne jak 100 skurwy.synów.
13.01.2013 19:19
Chłopaki-ja też bym chciał Falcao w Bayernie-ale uspokajam, to tylko mój żart aby pokazać jak niewiele potrzeba aby zamieszać ludziom w głowach. Ja to wymyśliłem po prostu a już był odzew. Do innych rewelacji podchodźcie w ten sposób.
13.01.2013 15:23
Dobra, dajcie spokój z Neuerem i Barcą, tej ploty nie ma nawet na transfermarkcie. Ktoś coś sobie wymyśli a reszta to była i się jara. Ja mam dla Was dopiero mega nowość-podobno Sammer był wczoraj na rozmowach w Madrycie w sprawie Falcao.
13.01.2013 14:48
Schalke po prostu kontynuuje swoją beznadziejną grę z Bundesligi już chyba od 7 kolejek. Gdyby nie nazbierali na początku sezonu tych punktów to by byli chyba w strefie spadkowej.
Ogólnie-beznadziejne Schalke w składzie półrezerwowym z kilkoma młodymi z 2 drużyny i silny Bayern, dobry sparing, ale nie ma się co na nim opierać za bardzo.
08.01.2013 19:04
Taaaa, Kirchhoff i "zapchajdziura" jak tu ktoś napisał. Bezedura. Obyście się nie zdziwili jak wskoczy do pierwszego składu jak Dante. Kirchoff jak na swoje lata prezentuje się bardzo dobrze, jest pewny w odbiorze, nie boi się wślizgów i twardej gry, całkiem dobry technicznie-ogólnie na pewno wzmocnienie, kto ogląda czasem mecze Mainz to wie, że to ich czołowy zawodnik, w dodatku dobrze dogrywa długie piłki z obrony do ataku.
04.01.2013 14:09
Oglądałem cały ten mecz-1 połowa zdecydowana dominacja Newcastle, Arsenal wyprowadził dosłownie jedną kontrę i z tego strzelił gola, nic więcej nie stworzył. 2 połowa to strzelanina z obu stron, do wyniku 4-3 gra ciągle była wyrównana, od 5-3 Newcastle totalnie odpuściło. Ogólnie obrona obu drużyn to sito było. To obecne Newcastle to jakiś cień rewelacji z zeszłego sezonu, po prostu grają słabo w obronie. Arsenal-obecnie drużyna środka tabeli, raz przegra, raz wygra, raz zremisuje. Stracili już 21 goli w tym sezonie+9 straconych bramek w LM i jeszcze chyba z 10 w pucharze Anglii, więc w tym sezonie stracili już +/- 40 goli.
29.12.2012 22:16
No no, obie drużyny pokazały grę defensywną "na wysokim poziomie". Ogólnie to jak Arsenal utrzyma taką formę w obronie do lutego/marca to już w Londynie Bayern sprawę załatwi.
29.12.2012 20:23