DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Moe Strona 15

Tak to "emeryci", tylko że, my mamy tyle dziur w składzie, że nie damy rady tego załatać młodymi talentami, czy piłkarzami u swojego szczytu formy, trzeba kombinować. Jeśli sprowadzimy latem Havertza i Sane - wydatek 150-180 mln, na resztę może nie wystarczyć a zamiast kombinować z wynalazkami, taki Matuidi na rok-dwa, byłby jak znalazł do środka, podobnie jak niewymieniony Banega.

17.01.2020 10:23

@hoven Bo w klubie podjęto taką decyzję, Kovac sam zrezygnował chwilę później po domowej naradzie.

17.01.2020 10:11

Zamiast przypominać o sondzie, napiszcie petycję do centrali bo chyba o transferach zapomnieli, a przydałby się.

16.01.2020 21:50

Muller ma 15 brutto, Lucas 13, Thiago 13, Boateng 12, Coman 8, Tolisso 7,

A taki Kante z Chelsea 9.2 brutto... van Dijk 11.5... Lukaku 9.5

Min Son 5.5 mniej niż Coman i Tolisso, nieco więcej niż Arp!

Lloris 6.

Kane 13!!! Tyle co Salah, Henderson 8.5

Można tak wymieniać i wymieniać, a to tylko kilku z grubsza.

16.01.2020 17:27

No ale jak my płacili 5 mln Arpowi a taki Piątek w Milanie dostaje 2 koła? C'mon.

16.01.2020 16:53

Było? Ukazał się nowy raport Deilotte dla UEFY. Bayern w 2018/2019 zanotował 4 dochody w Europie, a także UWAGA! 5 miejsce pod względem płac. Wydajemy więcej niż... City i Liverpool.

https://fcbinside.de/2020/01/16/uefa-report-bayern-hat-hoehere-gehaltskosten-als-liverpool-und-manchester-city/
https://sport.tvp.pl/46190069/raport-deilotte-barcelona-z-najwiekszymi-dochodami-w-minionym-sezonie

16.01.2020 16:41

@Edmund Flicka nie liczę bo on na razie pełni rolę pionka, którego i tak zbiją.

16.01.2020 15:36

Tak, folią bąbelkową owinąć, ale znając nasze szczęście pachwiny i paszki by sobie poodparzali.

16.01.2020 15:01

Jak śpiewał Szymon Wydra: co ma być to będzie.

Ja to się nawet cieszę - oczywiście marzę o mistrzostwie i pragnę go bardziej niż z poprzednich latach. Ponieważ wiem, że przy naszych brakach kadrowych, każde niepowodzenie to strat kasy a ona jest nam niezbędna do przebudowy, do tego drugi koszyk w LM, i kilka innych nieprzyjemności - co nie zmienia faktu, że cieszę się bo w przypadku ewentualnych niepowodzeń następny do wyj3bania jest Salihamidzic, już nikogo przed nim nie ma. Trzeba szukać pozytywów.

16.01.2020 14:55

@Shorty Nie, Shorty, 2 stycznia to już za późno, 2 stycznia to powinni rozpocząć wdrażanie planu. Kształt kadry, braki na pozycjach, transfery, planuje się wcześniej. Tak jak 1 lipca nie siada się do stołu z myślą, no kogo by tu sprowadzić? A może nikogo? Niestety tak to u nas w ostatnim czasie wygląda. Co roku sprawiają wrażenie zaskoczonych faktem, że można przeprowadzać transfery, łapanka. A jak sprowadzają to połamańca za 80 mln, kurła, sanatorium miłości, wyleczymy go będzie nam wdzięczny. Nawet bym się nie zdziwił, gdyby okazało się, że w klubie nie ma jakiejś listy z potencjalnymi transferami, z topowymi piłkarzami, talentami, według pozycji, uszeregowanymi według potencjału. Kiepsko to wygląda i to już, gdzieś od 4 lat, tylko dziury w składzie się powiększają.
Najlepsze jest to, że 4 lata temu potrzebowaliśmy prawego obrońcy(zmiennika dla Lahma), ofensywnego pomocnika(nasze odwieczne marzenie), defensywnego pomocnika(bo Alonso już stary) skrzydłowego(za RR), zmiennika dla Lewego, tak potrzebujemy ich nadal.

16.01.2020 14:37

No popatrz, kto by się spodziewał, że niemieccy dziennikarze po wypowiedzi Brazzo, polecą do Wernera z zapytaniem co o tym sądzi? Żodyn!

Amatorka niesamowita, przynajmniej Werner jest mądrzejszy, albo ma mądrzejszych doradców niż ten nasz Brazzo.

Nikt nie lubi być skreślany, odstawiany na boczny tor, do poczekalni. Widzą, że w dzisiejszych czasach z naszym mizernym skautingu nie jest łatwo w transfery, to jeszcze sami sobie rzucają kłody pod nogi.

Dojechaliście do końca tekstu?

"Ze wczorajszych doniesień „Sport Bilda” mogliśmy się także dowiedzieć, że zwolennikiem transferu Timo Wernera latem był Hansi Flick, ale wówczas pełnił on tylko funkcję asystenta Kovaca. Wedle plotek „Bawarczycy” mogli pozyskać 23-latka za raptem 25 milionów euro (klauzula odejścia)."

Edytowano : 2020-01-16 13:50:38

Czyli zrezygnowaliśmy z Wernera za 25 mln, i wzięliśmy Coutinho z klauzulą 120, a docelowo celujemy w Havertza za co najmniej 100? Rany. Nie jestem w 100% przekonany do Timo, ale 25 mln to wielka okazja, on może i na skrzydło się nie nadaje, ale nikt nie wmówi mi, że nie mógłby grać z Lewym w napadzie, albo tuż za nim, mogliby się wymieniać, Lewy lubi się cofać, i jakoś my szło. I tak nasza gra najlepiej wyglądy, gdy za Lewym gra Muller. Więc co by szkodziło wziąć Wernera za grosze, i wydać więcej na porządnego skrzydłowego - już ubiegłego lata! A resztę kasy, przeznaczyć na def. pomocnika, którego też nie mamy?

16.01.2020 13:41

@zielo151 3 średnia ocen w Kickerze, przed nim tylko Lewy i Werner.

16.01.2020 08:25

@diablo Plan może być taki, że Neuer ma 34, za rok 35 lat. Może nie bardzo chcą przedłużyć z nim kontrakt, ale z drugiej strony nie mogą tego głośno powiedzieć bo kibice rozszarpaliby ich. Więc sprowadzą Nubela, nasz Manu będzie musiał dzielić z nim minuty, co nie będzie mu na rękę i nie przedłuży umowy. Taki chytry plan.

Edytowano : 2020-01-15 18:20:20

@Silesi, no jasne, pewnie taka była opcja, weź później znajdź jakiegoś bramkarza, przeca to w c*uj kasy, a my mamy inne ważne wydatki.

15.01.2020 18:18

Bayernowi potrzebny jest i prawy i środkowy.

15.01.2020 14:58

Może i Salihamidzic ma rację, że Werner nie pasuje do naszego stylu. Jednak po tej wypowiedzi wyj3bałbym go dyscyplinarnie z Bayernu. Ludzie na takich - i wyższych - stanowiskach muszą być dyplomatami, uważać na słowa. Werner jest jednym z najlepszych ofensywnych niemieckich zawodników, jeśli będzie dalej się rozwijał, być może i doczeka się miana najlepszego niemieckiego piłkarza w danym czasie, a tacy powinni grać u nas.

Teraz wyobraźcie sobie sytuację, Werner utrzymuje poziom, kończy sezon z 36 golami i 12 asystami w 34 ligowych spotkaniach (dziś ma 18g i 6a), Bayern przejmuje ten Hag i mówi, że chce Wernera bo pasuje do jego koncepcji, dyrektorem jest wciąż Brazzo... Werner poza Bayernem otrzymuje również oferty z Realu, Barcelony, i Manchesteru City. Kogo wybierze Werner? Choćby po złości. Na pewno nie nas.

Edytowano : 2020-01-15 13:24:49

Nawet jeśli do nas nie pasuje, nawet jeśli go nie chcemy, powinniśmy mu schlebiać, mówić, że jest świetny i bardzo byśmy chcieli zobaczyć go w koszulce Bayernu bo Werner to przyszłość niemieckiej piłki. Trzeba budować mosty a nie je burzyć, ponieważ nigdy nie wiadomo co się wydarzy. A nuż RBL zatrzyma go na następny sezon a on dwa lata podrząd zakończy sezon z 30 goli w lidze, nadal będziemy twierdzić, że do nas nie pasuje?

Edytowano : 2020-01-15 13:26:23

haha, zamieniłem z rzędu na podrząd, i jeszcze okazało się, że źle napisałem hahaha

15.01.2020 13:11

@marioashford Kwotę podstawową mają większą, ale my dzięki temu, że Adidas ma udziały mamy większy procent ze sprzedaży gadżetów. Normalnie jest to od 10-15% mniej, gdzieś mi kiedyś mignęło, że w naszym przypadku jest to nawet 40%, ale to nie musi być prawda, nie chce mi się teraz szukać, jednak na pewno mamy inne warunku niż wszyscy. No i jeszcze Juve, ale on sami zajmują się dystrybucją.

14.01.2020 19:03

Hamujcie trochę podnietę bo odrywacie się od ziemi, Kovac też wspomniało transferach, chciał 4, ale uwielbiany przez was Uli go spacyfikował.

08.01.2020 15:16

Naiwniaczek, nie tacy jak on nalegali na transfery, i wiecie co? Ich już nie ma. Także, Pani Hansi, miło było poznać. xd

08.01.2020 14:18

Trafi do Guardioli lub Kloppa, ci zmuszą go do zrzucenia masy i będzie jeszcze lepszy.

07.01.2020 22:01

Zaha byłby ok, w Bundeslidze hasałby aż miło, ale mimo wszystko wolałbym Adama Traore.

07.01.2020 11:29

Moim zdaniem Martinez nie zasługuje na 11 dekady, poza pierwszym sezonem było już tylko gorzej. 3 lata za Pepa zmarnowane przez kontuzję, oraz inną koncepcję. Pierwszy sezon Carlo to gra tylko na środku obrony, a później łatanie dziur i przeplatanie słabych występów, dobrymi, z przewagą słabych, z pojedynczymi bardzo dobrymi na poziomie LM. Z drugie strony konkurencja nie jest za mocna. Pomnę, że dekada kończy się dopiero w 31 grudnia 2020, ale to szczegół ;D

Edytowano : 2020-01-07 10:42:41

Choć z drugie strony, każdego roku można wyznaczyć jedenastkę dekady, ale i tak ch*j by ich strzelił za robienie ludziom wody z mózgu.

07.01.2020 10:39

No to def. pomocnik nie jest nam potrzebny, tyły zabezpieczone.

06.01.2020 09:39

Mnie Klostermann nie przekonuje, wolałbym np. Elvediego z BMG, za rok kończy mu się kontrakt i byłby to fajny, niedrogi, początek wymiany środka. Z poważniejszych to Soyuncu zrobił mega postęp, kto by pomyślał, że w Anglii tak wystrzeli, Alvarez z Bilbao, ale niskiego to mamy już Lucasa, no i Gabriel Magalhaes z Lille, poza YT nie widziałem, ale Francuzi piszą, że będzie kozak.

Edytowano : 2020-01-03 13:55:12

@Zielo Wiadomo, ale póki co ich mamy i trzeba jakoś zagospodarować. Klostermann to byłby kolejny substytut obrońcy.

03.01.2020 13:52

jbc, to mogą go podwieźć na lotnisko.

Edytowano : 2020-01-03 13:20:55

Jeśli sprowadzimy Cancelo to do lata obejdzie się bez środkowego. Prawa Cancelo, lewa Davies, na środku Alaba - Pavard - wróci Lucas, jest Martinez w razie czego i Mai, no i Sule, ale jego nie liczę.
Sprowadzenie kolejnego środkowego - już teraz - wprowadzi ferment w szatni a za chwilę trzeba będzie wprowadzać Lucasa, pod konie sezonu Sule, a co z Pavarden i Alabą? Ze środkowym poczekałbym do lata, zobaczył jak rozwinie się Alaba i Pavard, obczaił co ze zdrowiem Lucasa i Sule, i wtedy ewentualnie ściągnął kogoś na środek, ale nie żadnego Klostermanna, który nas nie zbawi i nie będzie generałem a porządnego wymiatacza. Nie ma co bawić się w półśrodki, lepiej zainwestować w Cancelo, który może nam służyć przez lata.

03.01.2020 13:14

Havertz za 100+ to wielkie ryzyko, ale najgorsze jest to, że on i tak nie załata nam dziury w środku pola. Wydamy sto kafli a i tak bez porządnego def. się nie obejdzie a stare problemy wciąż pozostaną. Za to gdyby ściągnąć defensywnego pomocnika z czołówki to bez Havertza sobie poradzimy. Taka sytuacja.

03.01.2020 13:00

Wiem jedno, jeśli sprowadzimy Havertza za 100+ przez pierwszy rok będziemy zmuszeni do wysłuchiwania kolesi, którzy będą go bronić całą swoją godnością. Niezależnie od tego jak zagra, co zagra, przez najbliższe lata będzie nazywany talentem, któremu będziemy musieli wybaczyć wszystko - tak taka będzie narracja - a my będziemy czekać, czekać, i czekać, aż się rozwinie i wskoczy na top poziom. Niewykluczone, że nigdy nie wskoczy, ale złego słowa o Bayernie powiedzieć nie będziemy mogli. Pomimo, że to ruch obarczony wielkim ryzykiem.
Nie jestem do niego przekonany a za taką kasę powinno sprawdzać się gotowych zawodników a nie takich, którzy są wielką zagadką.

03.01.2020 10:46

Czyli Klostermann u nas... Znając nasze szczęście, ogarną Henrichsa a my po uświadomieniu sobie, że LK to tak średnio nadaje się na bok obrony w Bayernie, będziemy za rok wzdychać nad Benjim. Cóż, nie można mieć każdego a BH nie zasługuje obecnie na Bayern, w sumie ten drugi też.

01.01.2020 21:58

@luu1986 Tak https://www.instagram.com/p/B6snDwEB-eg/

30.12.2019 17:14

Jeśli chodzi o skauting Bayernu to kiedyś czytałem fajny art. na jednej z niemieckich stron. Nie chce mi się pisać, więc napiszę krótko.

Bayern przez lata ściągał najlepszych Niemców i piłkarzy z Bundesligi. Kupiliśmy Lewego, Hummelsa, Gotze, Neuer, wcześniej rozbroiliśmy Bayer (Lucio, Ballack, Ze Robert), jeszcze wcześniej byli inni, itd., itd., Braliśmy prawie wszystko co było najlepsze w lidzie. Tak było przez lata.

Problem pojawił się w momencie gdy piłkarze z Bundesligi stali się łakomym kąskiem, a marzenie o grze w Bayernie przestało być szczytem. Doszły do tego pieniądze z Anglii i szereg topowych piłkarz przeszło nam obok nosa. Głownie rozchodziło się o finanse. Sane, de Bruyne, itd.

Bayern zamknął się bańce swoich finansowych przekonań, a świat nam odpłynął. Tak jak przed laty to my rozdawaliśmy karty - do tego stopnia, że utarło się postrzeganie Bayernu jako klubu, który rozkupuje największych ligowych rywali - tak dziś wielu piłkarzy jest poza naszym finansowym zasięgiem a my musimy zmienić swoją politykę.

No i tu pojawił się problem. Skoro nie możemy finansowo rywalizować z Anglikami, Barcą, Realem, może skauting? No i dupa. Okazało się, że w Bayernie skauting jest na beznadziejnym poziomie, niedofinansowany, nierozbudowany, brak fachowców, liche struktury, brak sukcesów, wpadki, problem z wyławianiem perełek. Jak to możliwe w takim klubie jak Bayern, co się stało? Jak można było do tego doprowadzić? Autor stawia dość prostą tezę.

Bayern przez lata sprowadzał najlepszych, aby ściągnąć Lewandowskiego, Nojera, Ballacka, Lucio, Elbera, Pizarro, Effenberga, Matthausa, Kahna, itd. Nie był nam potrzebny skauting na wysokim poziomie, wystarczyło oglądać niedzielny magazyn ligowy, a my braliśmy top.

Tak było przez lata, ale świat się zmienił a my w tej kwestii zostaliśmy o dwa kroki z tyłu. Dziś musimy struktury skautingu zbudować od podstaw - zresztą tak jak i szkolenie.

30.12.2019 16:46

@diablo No jasna, tylko że, jak go ściągną będą mogli mówić: defensywny pomocnik? Przecież mamy, nie potrzebujemy ich więcej.

28.12.2019 14:04

Przy czym zimą nikt - nawet my nie jesteśmy skorzy - nie da im 100 mln za kontuzjowanego zawodnika, nawet za 80 mln mieliby problem, aby znaleźć chętnego. My i Chelsea, którzy przyoszczędzili, ale oni wolą Sancho, reszta musi oszczędzać, albo nie potrzebuje.
No chyba, że BVB sprzeda Sancho do Chelsea a sami wezmą za 100 Sancho ;)

Edytowano : 2019-12-27 10:40:37

Sane nie Sancho.

Edytowano : 2019-12-27 10:42:47

FF wbrew pozorom wiele zmieniło, gdyby jeszcze dojebali się do długów Barcelony mmmm :D

27.12.2019 10:40

Nie, ale mam kurła oczy i widzę kilka przeszkód, pierwsza z nich nazywa się: Hazard, Bale, James, Vinicius, Rodrygo, oraz kontrakty Asensio, Vazqueza, do tego Benzema, Jovic, Diaz. Drugą z przeszkód jest Messi, Suarez, Griezmann, Fati, oraz Dembele, nie mówiąc o tym, że jeszcze nie sprzedali Coutinho - co ciekawe wciąż wiszą kasę Liverpoolowi za Brazylijczyka. Trzecią z przeszkód jest hierarchia, Real chciałby Neymara, Mbappe, a mają już chyba klepniętego van de Beeka i prawdopodobnie wezmą też Eriksena. A na dodatek Zidane powiedział, że zimą nie ściągną nikogo do ofensywy. Barcelona Mbappe, Neymara, i Kejna, na dodatek budżet transferowy Barcelony został ustalony na 75 mln + plus to co sprzedadzą, więc nie wydadzą 100 baniek na Sane, latem planują skromniej... Lautaro Martinez i Donyell Malen do off. i szukają jeszcze kogoś do def. więc siłą rzeczy nie polują na Sane.

27.12.2019 10:21

Klostermann niby dobry, ale jak dla mnie za wysoki jak na bocznego i to niestety widać w jego grze, z takim wzrostem nie gra się na boku.

26.12.2019 18:16

Spokojnie i tak nie ma kto go kupić. My i długo, długo, pustka.

Z Hiszpanii nikt go nie weźmie, no może Atletico, ale najpierw musieliby znaleźć frajera na Lemara. We Włoszech nikt. Zostaje PSG, ale i tu dopóki mają Mbappe i Neymara możemy być spokojni, oraz Anglicy. Tu pojawia się problem bo już latem powiedziano, że jeśli Sane miałby odejść to za granicę, nie chcą wzmacniać konkurencji.

Liverpool nie potrzebuje go, Totki to skąpcy a skrzydła mają obsadzone, Chelsea poluje na Sancho, Arsenal się pogubił, ManU na skrzydłach ma swoich a City im go nie odda.

Prosta kalkulacja, za 100 baniek nie mają komu wcisnąć. Wystarczy, że dogadamy się z Sane i przeczekamy do końca okienka transferowego, City będzie musiało sprzedać, aby z FF się wyrobić. PSG nie potrzebuje, Atletico raczej też, z Anglików Chelsea, ale im go nie sprzedadzą. Możemy być spokojni, byle nie ulec presji.

26.12.2019 15:22

Tylko gdzie on miałby odejść? W Bundeslidze nigdzie nie miałby miejsca, druga liga go obnaży, a u nas ma przynajmniej pewnie miejsce w 3 lidze.

24.12.2019 16:18

Co mogło skłonić Fruchtla do przedłużenia kontraktu? Np. to, że jest kiepski i zdaje sobie sprawę ze swoich umiejętności. Wie, że po odejściu z Bayernu nie znalazłby miejsca w bramce klubu z BL, a mimo wszystko ławka w Bayernie(ewentualnie 3 liga) to przyjemniejsze miejsce do życia niż ławka w każdym innym klubie z Bundesligi. Nie mówiąc o 2BL, która tylko by go obnażyła. Dlatego postanowił pozostać i ogrywać się w 3 lidze z myślą, że za 2-3 lata może ktoś go przygarnie. On jest po prostu kiepski.

Edytowano : 2019-12-22 18:48:28

W 3 lidze w Unterhaching gra jego rówieśnik Nico Mantl, skądinąd urodzony w Monachium, który notuje lepsze noty od Fruchtla, któremu mam wrażenie, że gry komputerowe wyrządziły wielką krzywdę. Ponieważ, każdy ma względem niego zawyżone oczekiwania a on jak się załapie do bramki w jakimś klubie z dołów BL będzie mógł uznać to za zawodowy sukces.

22.12.2019 18:37

Jeszcze Uliego trzeba będzie ściągać z emerytury, aby pokrył kilka pozycji.

21.12.2019 16:25

Weźcie pod uwagę, że planujemy Sane i Havertza/Coutinho, a to sporo kasy, więc cudów na innych pozycjach nie może my się spodziewać, chyba że pójdziemy w wypożyczenia. Poza tym znając życie wyjdą z założenia, że dziś połamani za chwilę będą zdrowi, więc transfery są zbędne.

21.12.2019 16:22

No kto by się spodziewał, wincej, wincej, połamańców w kadrze, brać Sane, bo się jeszcze rozmyśli.

21.12.2019 16:16

Przecież nikt nie zmienia zdania, po prostu komentujemy to co się aktualnie dzieje. To, że wygrali nic nie zmienia (wiele do poprawy, bez transferów się nie obejdzie) poza tym, że można iść spokojnie spać.

18.12.2019 22:33

@KingWizard O tuż to, tu nie ma z czego rzeźbić. Bez transferów się nie obejdzie, nawet nie w perspektywie meczu z Chelsea, ale i kolejnych lat. A co do Chelsea to Kante i Jorginho nas pożrą w środku.

Edytowano : 2019-12-18 22:26:00

haha, otóż ;D

18.12.2019 22:23

@hoodykr Pavard tak grał w VfB, po prostu po raz kolejny przestrzeliliśmy.

18.12.2019 22:15

@zielo151 Nie pisałem do ciebie, takie przemyślenia.

18.12.2019 22:08

Mówcie co chcecie, skrzydłowy, boki obrony, środek obrony, ale bez wzmocnienia środka pola, nawet dwoma, bez pogonienia Thiago, dalej będzie dupa.

18.12.2019 22:01

Dla Kimmicha nie psycholog a trener z autorytetem i jajami, który kopnie go w dupę.

18.12.2019 22:00

Kilkukrotnie już to pisałem. W ostatnich latach w klubie zapanowało jakiś dziwne zaćmienie umysłów na najwyższych stołkach. Z jednaj strony dochodziły głosy, że powinniśmy grac jak za JH i PG, z drugiej zatrudnialiśmy Ancelottiego i Kovaca i wymagaliśmy od nich czegoś czego nie lubią, nie preferują. Z krzywdą dla nich samych i dla drużyny.
Dobrze, że wszystko wraca na właściwe tory, jest wizja, myśl, jakaś strategia. Dobrze, że jesteś Kalle.

Edytowano : 2019-12-18 19:35:07

@Marienplatz No jasne, gdyby był docelowym to nie poruszaliby tak otwarcie tego wątku. Po prostu daliby mu czas, wszystko rozgrywałoby się w kuluarach.

18.12.2019 19:33

Zagra, zagra, dla tego chce transferu już teraz. Po prostu wie, że w City jest większa konkurencja i do pierwszego składu ma bardzo daleko.

Edytowano : 2019-12-18 19:23:24

Co nie zmienia faktu, że latem będzie jeszcze tańszy, a my mamy Comana, który powinien grać, aby załapać się do kadry na ME, może pierwszy skład? A wtedy rosną szanse na większą kasę za niego w letnim okienku.

18.12.2019 19:20

Tylko Nagelsmann, ewentualnie Klopp, to powinny być nasze długoterminowe priorytety.

17.12.2019 09:15

https://www.ourpursuit.com/wp-content/uploads/2018/11/burning-money-gif-9.gif

16.12.2019 10:25

A propos Vidala, ostatnio w oko wpadł mi Yangel Herrera z City, obecni wypożyczony do Granady. Na dodatek wg. TM latem kończy mu się umowa. Ma to coś co mają def. pomocnicy z ameryki południowej, fajna technika i waleczne serce. Można by zaryzykować, zwłaszcza jeśli faktycznie kończy mu się kontrakt. Owszem jest wielu, których pozycja w europejskiej piłce jest wyższa, ale przy sumie wydatków jakie przeznaczymy na Sane +Havertz/Cou na innych pozycjach trzeba będzie nieco pokombinować.

https://www.youtube.com/watch?v=rEwm_jRA5co

15.12.2019 19:24

Skoro chce odejść niech odchodzi, to tak naprawdę ostatnia szansa na otrzymanie w miarę solidnych pieniędzy za niego. Powinniśmy się modlić o to, aby był zdrowy i załapał się do pierwszego składu rep. Hiszpanii na MŚ, która powinna zagrać dobry turniej, najlepiej gdyby wygrali. Przy okazji Barca mogłaby stracić mistrzostwo na rzecz Realu a wtedy otwiera się furtkę do wepchnięcia go do ekipy w Katalonii, za naprawdę solidne pieniądze.

Kto za niego? Dziś jest wielu świetnych, lub kapitalnie zapowiadających się środkowych, kwestia pomysłu i wybory. Naszym problemem jest to, że mamy równie duże potrzeby na innych pozycjach, skrzydłowy obowiązkowo, może nawet dwóch, na dodatek napaliliśmy się na Havertza, ewentualnie Coutinho a to wielkie pieniądze, przydałby się środkowy obrońca. Topowy środkowy pomocnik to kolejne sto baniek.

15.12.2019 19:04

Coman(83.6) jest lepszy od Gnabriego(82.9) bo ma więcej celnych podań... Ma też więcej celnych niż Lewandowski(72), a nawet Messi(81)... Za to najwięcej w BM ma Sule(91.7)...

?lnych podań nie jest bardzo ważnym parametrem i zależy od wielu czynników. Zazwyczaj najlepsze % zaliczają obrońcy i def. pomocnicy. Wszystko zależy od stylu gry, od pozycji na boisku, od taktyki przeciwnika, od podejmowanego ryzyka. Można mieć wysoki współczynnik, ale grać do tyłu i w poprzek boiska, nie otwierać akcji, nie kreować, nie zdobywać przestrzeni, itd. W przypadku of. piłkarzy ważniejsze są stwarzane sytuacje, kreowanie, robienie różnicy, a przede wszystkim suche liczby, bramki i asysty. A tu nawet uważany za kiepskiego Perisic notuje lepsze cyferki.

Coman jest kiepski i tyle. Nie jest to poziom Bayernu, nie zastąpi RR, ma liche zdrowie, nie rozwija się tak jak powinien, ma problemy z finalizacją akcji. Nie ma sensu trzymać go w zespole, sprzedać dopóki względnie młody, dopóki się całkowicie nie połamał.

Rozumiem, że go bronisz, masz do tego prawo. Usprawiedliwiam to twoim wiekiem - 17 lat - pewnie po prostu nie pamiętasz - może nawet nie kibicowałeś jeszcze wtedy Bayernowi - ale nieco starsi od ciebie pamiętają Robbena i Riberego u swojego szczytu formy, wiemy ile dawali, jak bardzo zmienili naszą grę po dołączeniu do Bayernu. Po prostu mamy wyżej postawione oczekiwania i taki jeździec bez głowy i bez wykończenia nas nie zadowala. 5 lat to wystarczająco dużo czasu, aby się pokazać, udowodnić swoją wartość, przekonać lub nie. No i nie przekonał. Czego najlepszym dowodem jest fakt, że polujemy na Sane. Więc tak czy siak nie będzie dla niego miejsca.

14.12.2019 22:16

@pieczek Zacznij myśleć, wyjdź poza schemat wyklepanych regułek, wyrzucić jak puszkę, Bayern tak nie robi... Dopiero co pogoniliśmy Jamesa, za chwilę pogoniły Coutinho i Perisica, był murzyn, nie ma murzyna, zrobiliśmy z nich zapchaj dziury, a przecież Bayern tak nie robi. Wykorzystamy ich i porzucimy... Mieliśmy w historii całe zastępy piłkarzy odpalanych po roku, dwóch, w ostatnich latach np. Rudy, Rode, Benatia, Costa, Kirchhoff, Badstuber a na dodatek większość ma już dość Boatenga, jak można postępować tak z tak wielce zasłużonym zawodnikiem? No jak? Po prostu, albo się sprawdzasz i zostajesz, albo nie i lecisz. A Coman to nie jest piłkarz na poziomi Bayernu, nie jest i nie będzie godnym następcą Ribrego i Robbena. Także przestań pierniczyć o jakichś wartościach bo one nie raz już zostały podważone. Nawet odejście Uliego wynikało z tego, że strzelił focha po tym jak przejechano się po nim na ubiegłorocznym zjeździe. A przecież Bayern tak nie robi...

Edytowano : 2019-12-13 08:43:05

zapchajdziury*

13.12.2019 08:41

Sprzedać latem, będzie po ME może Francja zagra dobry turniej, może Coman będzie w pierwszej 11, oby był zdrowy. Sprzedać i na nic się nie oglądać, takich jak on są dziesiątki. Nas nie zbawi a tylko blokuje budżet i miejsce dla kogoś lepszego, a nogi ma liche jak mało kto. Byle się chętny znalazł.

12.12.2019 17:31

Mówiłem, sprzedać póki chodzi!

11.12.2019 21:25

@Sven Tylko że, jeśli ściągnie go Guardiola do City, lub weźmie go Barca, lub inne Menczestery, to raczej nie do gry z przodu a na boku, a już sam fakt takiej oferty będzie kuszącym. Z czołówki nikt mu nie da skrzydła, czy gry w środku pola. No chyba, że jako dodatek i łatanie dziur.

11.12.2019 17:33

Skąd w was przekonanie, że Alaba zostanie? Wciąż jest w takim wieku, że chętni na niego się znajdą i to z samego topu, na dodatek Anglicy będą w stanie zapłacić dużo więcej niż my, a przyszły rok będzie ostatnią szansą na jego sprzedaż w innym przypadku odejdzie za darmo. Nie twierdzę, że powinniśmy go sprzedać, ale niewkluczone, że on będzie chciał to wykorzystać, choćby do podbicia kontraktu. Chęć zrobienia czegoś nowego, nowe bodźce, itd, mogą być silniejsze niż przywiązanie do klubu. Kluczowe mogą być również wyniki, jeśli się nie ogarniemy w przyszłym roku Ligę Mistrzów możemy co najwyżej oglądać w TV. Ważny może być również wybór nowego trenera. Dlatego ja nie jestem, tak jak wy, przekonany o jego pozostaniu.

11.12.2019 11:47

No i [wycięte], no i cześć.

07.12.2019 17:27

Flick zj3bał, rozumiałbym gdyby to było na AA, gdybyśmy grali u siebie. Idzie strzelanie, wpada, jest blisko kolejnych goli, dla piłkarza to przyjemność, nie powinien ściągać.

26.11.2019 22:37

1:0 prowadzimy, to bardzo ważny mecz, nie tylko ze względu na derby, ale i ligowy ścisk.

24.11.2019 14:27

Na YT jest zawsze są, https://www.youtube.com/watch?v=oMVP6oGbB6I

24.11.2019 14:10

Rozumiem, że mecze w 3 lidze nie weryfikują piłkarzy, OK...

24.11.2019 12:07

No nie wiem, nie wiem, zdarza mi się oglądać mecze rezerw, pamiętam jego występy, gdy dostawał szansę w pierwszym zespole podczas meczów towarzyskich. Jak dla mnie nie jest to zawodnik na pierwszy skład Bayernu. Ani teraz, ani w przyszłości. Nawet na takiego Majeckiego w Legii patrzy się z większą przejezdnością niż na Fruchtla. Nasz jest niepewny, elektryczny, nie daje spokoju, nie wiem, nie ma w sobie tego czegoś co cechuje wielkich bramkarzy a tylko taki powinien bronić w Bayernie. Przerabialiśmy już wątek wychowanków w bramce po odejściu Kahna, wyszło bardzo średnio. Dlatego mam nadzieję, że tym razem będziemy gotowi na wypadek odejścia, lub wypadnięcia Neuera. Co prawda nawet Ulreich się wyrobił i tak jak na początku każdy drżał, dziś jak wchodzi do bramki nikt nie dostaje palpitacji serca, dlatego Fruchtl powinien pójść na rok, dwa, wypożyczenia do jakiejś ekipy w BL, co prawda dziś ciężko o frajera, więc trudno byłoby mu znaleźć drużynę w której miałby pierwszy skład, ale może gdzieś do Holandii, Belgii, gdziekolwiek byle mógł się sprawdzić na najwyższym poziome.

24.11.2019 09:19

@tapczan Widziałeś kiedyś Fruchtla w akcji, czy tylko FM?

22.11.2019 08:34

@Marienplatz Dałeś się ponieść taniej propagandzie, spośród angielskich klubów tylko ManU ma większy przychody niż my... To nie brak kasy jest problemem a nasze wydatki, 1/3 pochłaniają podatki. Nad tym trzeba pracować zamiast się użalać, bo nie ma nad czym. Mamy większe przychody niż City i Liverpool. Aby nawiązać z nimi walkę na transfery musimy wreszcie zacząć sprzedawać zbędnych piłkarzy, na ich miejsce ściągać talenty za drobne, + co jakiś czas gwiazda do pierwszego składu, i znowu sprzedawać przy zachowaniu szkieletu drużyny. Rotacja. Owszem tu pojawia się problem - niemieckie podatki - bo nam czasem bardziej opłaca się trzymać leszcza na ławce, ale puścić za drobne, niż go sprzedać za solidny hajs, no ale to już szczegóły do których nie mamy wglądu. Może nowe władze zaczną o tym głośno mówić. Przydałby się kolejny spektakularny wpiernicz niemieckiej rep. na ME, może wtedy dojdzie do jakichś zmian.

Tekst ze stycznia 2019, obejmuje sezon 17/18

https://businessinsider.com.pl/sport/najbogatsze-kluby-pilkarskie-swiata-ile-zarabiaja-kluby/x5g5r7j

15.11.2019 21:28

@diablo Ej, ale przecież Uli i reszta chcą zniesienie 50+1 i wpuszczenia do niemieckiej piłki arabskiej i chińskiej gotówki. Na koszulce ganiamy z logo Qatar Airways a co roku "balujemy" w Dubaju...

15.11.2019 16:31

@Matilegolas "Żadnych kredytów i szastania pieniędzy niczym $ity,"

Szastanie pieniędzmi... Biorąc pod uwagę, że minionego lata wydaliśmy 150 mln tylko na kwoty transferowe a byłoby więcej, gdy nie zawalono transferu Sane. Oraz to, że dopiero co podano, iż przyszłego lata wydamy kolejne 200 mln, to jest to szastanie pieniędzmi czy jednak nie? Trochę chyba jest... Rozumiem jednak, że jesteś przeciwko transferom po 100 baniek?

PS City nie funkcjonuje na kredycie...

PS2 z naszym przyszłościowym myśleniem różnie bywa...

15.11.2019 15:53

Poza tym nigdzie nie napisałem o braniu kredytów, czy innych zewnętrznych środkach pieniężnych. Dziś to jest bardzo ograniczone poprzez wewnętrzne bundesligowe regulacje, jak i uefowskie FF. Moja ironia to pstryczek w kiepski skauting, szkolenie, (za które dopiero co się zabrano), konserwatyzm, i brak transferowej odwagi. Masę przestrzelonych transferów, wiele talentów, które były na wyciągniecie ręki a przeszły obok nosa. Może coś się zmieni i oby transfer Daviesa był tylko dobrym prognostykiem i zapowiedzią lepszych czasów w tej kwestii. RBL pokazuje, że może i to za śmieszne jak na nasze warunki pieniądze.

15.11.2019 12:57

W kredytach nie ma nic złego, dopiero co jeden spłaciliśmy na budowę stadionu.

15.11.2019 12:47

Fajnie, wieczorem otworzę sampana i wypiję za ten sukces, j3bać Ligę Mistrzów, tylko ekonomia!

15.11.2019 12:40

@josh1982 Myślę, że najpierw Juve. Choć wątpię, aby City go pogoniło, lepszego nie znajdą a umowę ma do 21.

15.11.2019 12:03

@seco555 Mnie trochę dziwi... DonJupp ma niby 41 lat a GuteSpile, gdy Guardiola u nas zaczynał miał 11 xD

Guardiola był tak bardzo kiepski, że w klubie wszyscy do niego wzdychają, zwłaszcza Kalle. Jeśli drogi Pepa i City miałby się po sezonie rozejść, nie zdziwię się jeśli nasze plany wywrócą się do góry nogami i Kalle uderzy do Hiszpana.

Edytowano : 2019-11-11 21:26:26

Był tak kiepski, że w klubie do dziś marzą, aby Bayern dominował i grał taką piłkę jak za Gruardioli. Taki był kiepski jego Bayern.

11.11.2019 21:23

@DonJupp4ever W ostatnich dwóch edycjach LM City odpadało ze Spurs i Liverpoolem. Przykładowo w ubiegłym roku 4 razy grali z Tottenhamem, 3 razy wygrali, raz przegrali 1:0 co sprawiło, że odpali z LM gorszym bilansem bramek. Tak to świadczy o tym, że Tottenham jest świetnie zbilansowaną drużyną... Dodam, że w ubiegłym roku w lidze w meczach z Liverpoolem - zwycięzcą LM - zaliczyli zwycięstwo i remis. Tak Pep sobie nie radzi. Pomnę, że Liverpool w ubiegłym roku równie dobrze mógł nie wyjść z grupy LM i to za sprawą Milika, który w doliczonym czasie gry zepsuł 100% sytuację. Podobnie było w meczu z Barceloną, której piłkarze po pierwszym meczu zapomnieli, że jest jeszcze drugie 90' i trzeba walczyć, poczuli się za pewnie.

Nie ma czegoś takiego jak trener gwarantujący zwycięstwo w LM, czego najlepszym przykładem jest Zidane, który bez Ronaldo, który nie raz ratował mu dupę i ciągną ten zespół, dziś sobie nie radzi. A z drugie strony ten sam Ronadlo bez Zidana, Bejla, Benzemy, Ramosa, i spółki, nie poprowadził Juve do zwycięstwa. W piłce wynik zależy od zbyt wielu czynników, aby pokładać nadzieję w jedne osoby. Taki Klopp w Bayernie nie miałby większych szans na zwycięstwo niż ma w Liverpoolu, nie byłby gwarantem sukcesu, nie z tymi piłkarzami w naszej kadrze. Tak jak i Guardiola nie podołał trzykrotnie trafiając na silniejsze kadrowo od nas drużyny, na dodatek będące w gazie.

Do marca-kwietnia-maja jeszcze wiele się wydarzy, w ubiegłym roku o tej porze nikt nie stawiałby na finał Liverpool-Tottenahm. Dlatego uważam, że ze zbyt wcześnie skreślasz Pepa. Co w sumie nie powinno dziwić mając w pamięci jak bardzo broniłeś Ancelottiego, czy Kovca, oraz twój stosunek do Lewego, no ale jednak się dziwię. Dziwię się, że nie wyciągasz wniosków notując tyle "wpadek".

11.11.2019 20:38

@TomiiiFCB Dla mnie głupotą jest płacić 100 kafli za kontuzjowanego piłkarza. Tym bardziej, że kończy mu się kontrakt i latem będzie dużo tańszy. Biorąc pod uwagę, że nikt nam go zimą nie sprzątnie sprzed nosa, a latem nikt(pewnie poza nami) nie da za niego nawet 80, cena bardzo spadnie, może i nawet w okolicy 50-60 mln, gdyż City wie, że jak nie latem to za pół roku będzie za darmoszę. Do tego dochodzi wątek kontuzji, który moim zdaniem powinien być decydującą kwestią - już na Lucasa się nadzialiśmy - i powinniśmy go przez te pół roku bacznie obserwować, aby nie zaliczyć kolejnego fakapa. My potrzebujemy pewniaka a nie kolejnego połamańca.

Zresztą Uli już to zapowiedział. "„…Musimy poczekać i zobaczyć jak będzie przebiegał proces jego leczenia. W styczniu lub w lutym nowi sternicy zasiądą do rozmów i zastanowią się co dalej.”"

11.11.2019 16:22

@GuteSpiele Nie napisałem, że 4 bramki to jego wina, ale że brał udział i mógł lepiej się zachować.

gol nr.1 winy tu nie wiele, po prostu wykonywał polecenia, kwestia ustawienia defensywny, trzymał odległość. Co nie zmienia faktu, że dośrodkowanie poszło z jego strony, on nie zdążył dobiec, zablokować.
https://zapodaj.net/images/55cae246c3ee1.png

gol nr.2 kryje zawodnika Alaby(który swoją drogą również był spóźniony), zamiast swojego Sow, który ma dużo miejsca, jest niekryty i oddaje strzał. Błą
https://zapodaj.net/images/b8ef6377cba32.png

gol nr.3 po raz kolejny atak z jego strony, zamiast zablokować dośrodkowanie obraca się plecami do piłki, za takie coś obrywaliśmy po głowie...
https://zapodaj.net/images/55d30fb0e884f.png

gol nr.5 tu jego największa wina, kryje Paciencę, kryje, ale zamiast do niego podejść, wyprzedzić, zostawia go i "wchodzi" do bramki.
https://zapodaj.net/images/c04994564403a.png

Nie napisałem, że bramki to 100% jego winy, ale że przy każdej mógł lepiej się zachować. Cała defensywa zagrała padakę, ale i on nie był bez winy.

11.11.2019 12:49

A ja mam nadzieję, że jednak założy. Sprowadzanie go już teraz to wielkie ryzyko. Po pierwsze ekonomiczne bo cena zimą będzie dużo większa niż latem. Po drugie dla tego, że nie wiadomo jak będzie z jego zdrowiem po kontuzji, lepiej poczekać i uważnie się przyglądać, aby nie kupić kolejnego połamańca wypadającego przy byle okazji.

Co do Dembele to może się udać, koleś ma wielki potencjał, ale głowę dziurawą jak sito. Jeśli Guardiola nie podoła to nikomu się nie uda.

11.11.2019 12:19

Tak, w pucharze mają grać młodzieżowcy.

10.11.2019 22:48

@bayern1987dwa Liverpool ma w grudniu Klubowe Mistrzostwa Świata, za chwilę terminarz tak im się skurczy, że będą grali co 2 dni. A końcówka grudnia, styczeń, i trochę lutego to będzie decydujący czas w walce o mistrzostwo. Jeśli nie roztrwonią straty to on marca dowiozą. Zresztą tego Klopp boi się najbardziej, dlatego jak sam mówił sezon muszą rozpocząć na 100% bo po KMŚ będzie ciężko, organizmy mogą nie wytrzymać. Także jeszcze wszystko może się zdarzyć.

@GuteSpiele To obejrzyj tracone bramki, przy 4 miał udział. Jak nie spóźniony, to źle ustawiony, błędy w kryciu, itd.w def. był beznadziejny.

10.11.2019 22:37

Guardiola się kończy, powinien odpocząć, czeka go max rep. Kataru, bo po dwóch tegorocznych zwycięstwach nad Liverpoolem, w trzecim meczu przegrał... Nie brakuje tu dzbanów.

Liga Angielska nie jest ligą Niemiecka, Francuską, gdzie Bayern lub PSG co najwyżej może potknąć się o własne nogi. W Anglii macie dwa genialne kluby, dwóch genialnych trenerów, a tak się składa, że dwóch wygranych być nie może. Gdyby Klopp przegrał trzeci tegoroczny mecz z Guardiolą pisalibyście, że się skończył? Idiotyzm.

Edytowano : 2019-11-10 21:44:38

Dwa genialne + 4 z wielkimi ambicjami i marzeniami, plus kilka kolejnych, którzy chcieliby się załapać do szerokiej czołówki. A wygrać może jeden, ogarnijcie się.

10.11.2019 21:41

Chyba każdemu, ale wyobraź sobie. Przychodzi Klopp do Uliego, potrzebuję def. pomocnika, może być Fabinho... Nie, kadra jest wystarczająco szeroka. Przychodzi po raz drugi. Przydałby się jakiś skrzydłowy, nie wiem, może Mane lub Salah? Nie. Mamy Comana i Gnabriego, no i Thomas musi gdzieś grać. Poza tym kadra jest wystarczająco szeroka...

Tak to wyglądało z Kovacem, tak też to wyglądało z Guardiolą, i tak jeśli nic nie zmieni się w mentalności władz będzie wyglądało z każdym innym topowym trenerem mającym swoją wizję. Dlatego Kloppowi będzie lepiej w każdym innym z topowych klubów, od Anglii, poprzez Juve, po Hiszpanów. Tam pomogą trenerowi zrealizować swoją wizję. My mieliśmy kozaka w postaci Guardioli i nie potrafiono mu zaufać, bo to nie nasze DNA...

10.11.2019 19:10

Pewnie Muller, Goretzka, i Martinez... Za chwile Thiago, Boateng, Coutinho, będą chcieć głowy Flicka ;)

10.11.2019 11:32

Oczywiści, nie napisałem, że to coś nowego. Po prostu okoliczności były takie jakie były i mobilizacja u naszych piłkarzy była większa niż przy innych spotkaniach. Co też było widać na boisku bo zasuwali nawet przy 3:0, walka o piłkę do końca meczu.

Ale z resztą się zgadzam, musimy poczekać, czas pokaże co z tego będzie bo tak zasuwać w każdym meczu nie będziemy. No i nie zawsze będziemy mieć możliwość gry z kontry. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

10.11.2019 10:29

Nie zgodzę się, że zawodnicy grali na zwolnienie trenera, oni grali tak jak im trener pozwalał. Do tego personalia. Wrócił Martinez, ze składu wypadł Thiago, Coutinho, środek został względnie załatany. Doszła mobilizacja. Tak to był decydujący czynnik, często przeceniany. Charakter. Dziś fajne jest narzekanie, że w polskiej piłce mówi się głównie o zapierdalaniu i charakterze a na zachodzi głównie o taktyce i technice. Jak mówisz o taktyce to jesteś prawdziwym ekspertem... Jednak podejście do meczu to podstawa sukcesu. Np. ubiegłoroczny rewanż Liverpool vs. Barcelona. Barcelona przegrała już przed meczem, wychodząc z nastawieniem, że po prostu wygrają. Liverpool wyszedł wyszarpać zwycięstwo. Wygrał charakter, wola zwycięstwa. Bo nikt chyba nikt nie ma wątpliwości, że Messi - Suarez - Busquets - Coutinho itd. są lepszymi piłkarzami niż Origi - Shaqiri - Henderson czy Milner...
Podobnie było wczoraj. Tak jak mówili nasi piłkarze, my musimy wygrać! Nie ma już wymówek, itd. W BVB tego brakowało. Oni wiedzieli, że u nas są problemy, im wyszedł świetny mecz z Interem, w lidzie jakoś szło, ale to my byliśmy bez formy. Skutek był taki, że my wyszliśmy, aby zwyciężyć a oni chcieli po prostu grać w piłkę i wygrać tak jak potrafią. No i to my wygraliśmy, byliśmy zdecydowanie lepsi. Bo nie dość, że w głowach byliśmy mocniejsi, byliśmy bardzie zmobilizowani, to na dodatek czysto piłkarsko stoimy wyżej. BVB nie istniało.

Pytanie jak długo uda nam się utrzymać taki poziom mobilizacji, zapierdalania, czy przypadkiem teraz ciśnienie nie zejdzie a na Fortunę wyjdziemy z nastawieniem, jakoś się wygra.

10.11.2019 09:46

Wiecie dlaczego wygraliśmy? Bo nam się chciało. Tyle. Oby już do końca sezonu i jeszcze dłużej było w nich tyle pasji.

Edytowano : 2019-11-09 20:34:08

Co dziś. Brawo.

09.11.2019 20:33

@TomiiiFCB "Ja jestem za Flick'iem jako wyborem do końca sezonu.

Nie chcemy Wengera, Allegriego ani Jose."

"nie chcemy" - to ilu was tam siedzi przed kompem? Piszesz teksty po naradzie z mamą i tatą?

07.11.2019 16:35

No i widzicie, według Whoscored Coman dziś 8.3 drugi najlepszy w zespole po Lewandowskim 8.5
Strona ta jest fajną ciekawostką, ale nie warto traktować jej na serio bo chyba nikt nie zgodzi się z tym, że Coman zagrał, aż tak dobre zawody. Wiatr i nic więcej.

06.11.2019 20:53

Ktoś wie czy w niemieckim dubbingu Gwiezdnych Wojen na Hana Solo mówią Hansi?

06.11.2019 20:50

Olympiakos wygląda tak jakby Uli przekupił ich kiełbasą a oni zamiast zapakować do glecaków i wywieźć do Grecji, zżarli wszystko przed meczem.

Edytowano : 2019-11-06 20:35:06

plecaków*

06.11.2019 20:34

Można na siebie?

06.11.2019 20:20

@Jurgen1982 Przeciwnik dziś słaby, dawno nie trafili nam się tacy ogórcy.

06.11.2019 19:58

Ja tu widzę więcej słabości OP niż naszego porządku, nastawili się na remis i nie dość, że nie mają pomysłu to jeszcze chęci, aby nam zagrozić.

06.11.2019 19:56

@GuteSpiele Serio? Przecież Olympiakos nawet nie próbuje nam podskoczyć, zero zagrożenia, walki, chęci. Z oceną organizacji w def. musimy poczekać do łikendu.

06.11.2019 19:48

Tylko że, nawet najlepszy trener na świecie nic tu nie zmieni. Potrzebne są wzmocnienia, kilku zawodników trzeb pogonić. Środek do całkowitej przebudowy.

06.11.2019 19:43

Coman,
Goretzka,
Thiago,
opędzlować latem póki można cokolwiek zarobić,

06.11.2019 19:39

Za Kovaca to chociaż coś się działa, bramki traciliśmy, były emocje, a tu? Flick OUT!

Edytowano : 2019-11-06 19:39:10

pierwszy jbc

06.11.2019 19:38

@diablo Davies to byłby kozak dopiero na wahadle.

06.11.2019 19:10

Coman technicznie jest bardzo dobry, ale głowa jak u szympansa.

06.11.2019 19:06

Artur Wichniarek o Gerlandzie. W Bilefeldzie był moim trenerem, to taki Nikoś Dyzma niemieckiej piłki, niby ma jakieś tam sukcesy, ale się nie zna.

PS tak, wiem Gerland jest tu uwielbiany, wielu widziało go jako pierwszego trenera. Jednak mi zawsze wydawało się, że jest coś z nim nie tak, skoro przez tyle lat nigdy nie dostał szansy. Moje domysły chyba zostały potwierdzone.

06.11.2019 18:50

Z ciekawszych rzeczy to podczas wychodzenia na rozgrzewkę, piłkarze zostali wygwizdani.

Edytowano : 2019-11-06 18:44:25

Pewnie polaczki z dieroten gwizdali, sprzed monitora, kurwie xD

06.11.2019 18:42

Tak, też to zauważył.

Edytowano : 2019-11-06 18:43:26

em*

06.11.2019 18:40