@Reeken89 W ostateczności można wypożyczyć, albo wykupić - umowa do 2024 - Icardiego z PSG. W tym sezonie 21 goli i 7 asyst w 23 meczach w Galatasaray. Byłaby to wersja budżetowa i danie sobie czasu na poszukanie kogoś pewniejszego.
31.05.2023 15:51
Do tego dochodzi kwestia pensji. Ja to bym celował w Tottenham lub Newcastle.
31.05.2023 12:43
Real raczej nie pójdzie po Vlahovica, a nawet zawsze pozostanie opcja wypożyczenia z PSG Icardiego...
30.05.2023 21:41
Jak Real, City, będą chętni, to sprzedać dziada i ch*j. Sto baniek i wymieniamy na Theo.
30.05.2023 20:32
Być może tak planowano. Jednak moja teoria jest taka, że gdy był 1:1 podjęto decyzję o wypuszczeniu info do mediów, licząc na przykrycie kompromitacji. Pech chciał, ze gdy w redakcjach ogarnięto teksty i wciśnięto enter, Jamal strzelił gola.
30.05.2023 08:39
Chyba nic lepszego do rywalizacji o lewą stronę nie znajdziemy, byłby to dobry ruch.
30.05.2023 08:33
@kibicod2007 21*
29.05.2023 19:55
@ares079 Być może dlatego, że Kahnowie powiedzieli wcześniej, i nie chcieli, aby się wygadał. Co z tym idzie Brazzo nie wiedział, bo ktoś musiał pojechać z drużyną.
Po prostu nie chcieli robić zamieszania przed meczem. Więc na wszelki wypadek powiedzieli, aby został w domu.
27.05.2023 19:31
Nie widziałem tego po gwizdku, ale Brazzo chyba właśnie się dowiedział :) https://twitter.com/viaplaysportpl/status/1662490697427976193
27.05.2023 18:13
Piękny dzień! Chwalmy Pana ;)
27.05.2023 18:08
@misza Hejterem? Po prostu miał rację. Brazzo już dawno powinien zostać pogoniony.
27.05.2023 17:57
@misza No właśnie jest to niepojęte. Jak można bronić ludzi, którzy popełniają tak ewidentne błędy? To nie jest miłość do klubu, to głupota.
27.05.2023 17:51
Radość większa niż po tytułach w poprzednich latach, piękna sprawa. Nie zmienia to jednak faktu, że Uli i Brazzo muszą odejść, nad Tuchelem też bym się zastanowił, ale to już będzie w gestii nowej władzy.
27.05.2023 17:45
hahahahahahahaha brawo [wycięte]
27.05.2023 17:30
I tak wszyscy won.
27.05.2023 17:20
Tuchel niech wypi3rdala. Nie ma dla niego miejsca w Bayernie. Oli, Brazzo, wszyscy won!
27.05.2023 17:16
Jesteśmy beznadziejni.
27.05.2023 16:54
Ale emocje.
27.05.2023 16:38
hahaha
27.05.2023 15:54
HAHAHAH, BVB za bardzo chciało i myk!!!asdasdasdasdas
27.05.2023 15:47
Na lapku mam BVB i nie wygląda to dobrze.
27.05.2023 15:42
To jest tak przykre...
27.05.2023 13:20
Teraz mamy listę kolejnych piłkarzy, którzy kręcą nosem. Kimmich się martwi. Pavard się waha, Lucas podobno chce do PSG, a wciąż nie wiadomo co z Daviesem.
To nie pogoda sprawia, że w ich głowach pojawiają się wątpliwości, a nasza polityka i atmosfera wokół klubu. Potencjalni nogi gracze również na to paczą.
26.05.2023 15:54
@MS7 Nie napisałem, że pogoda nie ma znaczenia, ale że przeceniacie jej znacznie.
Lewandowski od lat naciskał na grube transfery - tak? No właśnie, to jest i był klucz. Duże nazwiska budują poczucie wartości, mocy. Przypomnij sobie jak Lewy traktował Coutinho. I tego nam zabrało. Nie mówiąc o ty, że i męczy psychicznie. A Lewy na dodatek czuł się sponiewierany przez naszych decydentów.
To była przyczyna jego odejścia. Barcelona i pogoda, to skutek naszej polityki transferowej.
26.05.2023 15:51
Ch*j z pogodą, to nie jest aż tak istotne - zwłaszcza w kontekście Bayernu.
Piłkarze chcą wygrywać, co za tym idzie chcą grać w topowych drużynach. Bayern to im dawał. Problemem jest to, że my nie wykorzystaliśmy okazji po triumfie w LM 19/20, nie zaznaczyliśmy terenu, nie pokazaliśmy, że teraz nasz czas nadszedł. Owszem, Sane, ale czy był on traktowany jako wielki transfer - przez rok nie grał? No nie.
Dodam, że nasz pozostałe wzmocnienia po triumfie w Lidze Mistrzów: Roca - Sarr - Nianzou - Costa - Nubel - Choupo Moting - Dantas - Cuisance.
Komediodramat.
Podobnie było po triumfie w 2012/2013, kiedy przychodził Guardiola, można było z tego okresu wyciągnąć dużo więcej, i jeszcze bardziej zbudować markę.
Po prostu nie potrafiliśmy wykorzystać swoich 5' do umocnienia swojej pozycji. Dziś już z tych wybitnych graczy niewielu się ostało, a my stoimy przed mega trudnym zadaniem... Zwłaszcza, że wielu piłkarzy widzi co się dzieje.
Edytowano : 2023-05-26 15:21:43
Wielcy piłkarze chcą grać w towarzystwie innych wielkich, gdyż wtedy jest po prostu łatwiej i przyjemniej. Zamieszania na szczytach władzy temu nie pomaga, wewnętrzy ferment. To odstrasza, a nie pogoda. Zwłaszcza, że liczba miejsc w Barcelonie i Madrycie jest ograniczona. My wcale mało nie płacimy.
26.05.2023 15:18
@Beckenbauer90 O Lewym też tak mówiono.
26.05.2023 15:00
@Skobry Ilościowo się zgadza, ale gdybyśmy mieli Gundogana byłby naszym podstawowym zawodnikiem, a Kimmich miałby wreszcie wsparcie. On nie ucieka od gry tak jak Goretzka.
Owszem, ma już swoje lata, jednak na 2l wystarczy. No, ale my wolimy połamańca Laimera.
26.05.2023 14:41
"Agenci Ilkaya Gundogana zaoferowali pomocnika szefom Bayernu w ostatnim czasie, ale Salihamidzic i spółka odmówili – klub posiada już wystarczająco dużo zawodników na pozycji Niemca."
Cooooo?
Może jest ich wielu, ale żaden nie jest tak dobry jak Gundogan. Komedia.
Ostatnio zastanawiałem się, dlaczego nie staramy się o Gundogana...
Koleś którego spokojnie można wystawiać w najważniejszych meczach, zawodnik do pierwszego składu, pokryje 3 pozycje. Wolimy leszczy, których strach wystawić w pierwszym składzie.
Kimmich - Gundogan przed nimi Musiala, albo Goretzka, do tego Laimer, i można fajnie rotować. Zwłaszcza, że i inne pozycje wymagają wzmocnień.
Nie byłbym wkurzony, gdybym wierzył, że ściągną kogoś lepszego na 6.
26.05.2023 14:22
@MS7 Nie chce mi się szukać, ale pewnie pisałeś to samo w przypadku Thiago, Alaby, Sule, Lewego...
25.05.2023 22:38
Ja to bym podpił pod Skriniara, kontuzje wyleczy, i będzie śmigał. Ndika na trzeciego nie byłby zły.
25.05.2023 21:46
Pamiętacie jak było z Thiago, Lewym?
Ludzie proszę was. L'Equipe miało zapewne info PSG.
Bild przyszedł do Lucasa:
- ej, Lucas, prawda to z tym PSG?
- nie no jak, przecież nie można dogadywać się z nowym klubem za plecami starego. Mam jeszcze półtora roku kontraktu. Co wy. To nielegalne.
- faktycznie, to nielegalne, a chciałbyś zostać
- no tak,
Przecież nikt się nie przyzna, że złamał prawo. C'mon.
Edytowano : 2023-05-25 21:34:31
Dlatego nie powinniśmy dawać się wodzić za nos, tylko wyznaczyć twardy termin dla Lucasa. Albo podpisze, albo latem na sprzedaż.
25.05.2023 21:32
@Reeken89 Czyli co, za rok Pavarda oddamy za darmo? Jest Stanisic, jest Mazraoui. Można kogoś wypożyczyć, albo wykupić Cancelo, albo poszukać kogoś innego. Mimo wszystko wolałby 20-30 baniek za Pavarda już teraz i szukanie nowej opcji, niż rok za darmo i szukanie nowej opcji, ale już bez sianka.
25.05.2023 18:43
@yasiek Różnica jest taka, że Rice jest łakomym kąskiem i chce go w Anglii wielu. ManU potrzebuje napastnika, dlatego Kane pójdzie już teraz drogo. A PSG nie potrzebuje Lucasa, to nie jest priorytet - na dodatek podatny na kontuzje.
25.05.2023 18:21
@Reeken89 Mimo wszystko lepiej sprzedać obu już teraz, niż za rok oddać za darmo.
25.05.2023 18:14
A teraz wyobraźcie sobie, że w przyszłym roku wygasają kontrakty Neuera i Mullera, (jest jeszcze Pavard i Lucas) a my musimy szukać ich następców. W 2025 Kimmich, Davies, Sane...
Ciekawe czasy...
Edytowano : 2023-05-25 12:40:27
Może dojść do takiej sytuacji, że w przyszłym roku będziemy musieli ściągnąć następcę Neuera, Mullera, jeśli Kimmicha i Davies nie będą chcieli przedłużyć, staniemy przed dylematem sprzedać, czy oddać za darmo? Jeśli to pierwsze: następca Kimmicha i Daviesa...
A my jeszcze nie mamy topowego napastnika, topowego def. pomocnika, przydałoby się odświeżyć skrzydła, oraz uporządkować prawa obronię. No i na środku potrzebne jest wzmocnienie w przypadku odejścia Lucasa.
25.05.2023 12:36
Pamiętajcie o tym, że w interesie piłkarza nie zawsze jest "szybkie" przedłużenie kontraktu. Każdy chce zarabiać jak najwięcej, a w tym przypadku lepiej poczekać.
Myślicie, że z Kimmichem, Daviesem, Sane, którym wygasają w 2025 będzie inaczej? Oni również nie będą się spieszyć. Dla Kimmicha będzie to ostatnia szansa na inny wielki klub, a Davies od dłuższego czasu jest urabiany i zapewne nie będzie w stanie oprzeć się Realowi, czy Barcelonie.
25.05.2023 12:34
@Pavelak Ale wiesz, że za rok wygasa mu kontrakt? To my jesteśmy pod ścianą, i możemy sobie chcieć...
25.05.2023 12:17
Uwielbiam tych dzbanów piszących: kolejna plotka, okres ogórkowy, zaczyna się, po co o tym piszecie?
Tak samo było przy Thiago, Alabie, przy Lewandowskim... Szykuje nam się kolejna tego typu akcja. Wy natomiast wolicie udawać, że nic się nie dzieje, Bayern jest super zarządzanym klubem, źli dziennikarze knują. Zamiast zauważyć i zrozumieć, że jest gorzej niż wam się wydaje.
25.05.2023 11:43
@Reeken89 Jak 40 wyciągniemy to będzie dobrze.
25.05.2023 10:40
Nazywanie Niemców Szwabami nie wynika z braku wiedzy, po prostu tak się przyjęło i już. Geografia nie ma tu nic do rzeczy. Podobnie jak na amerykanów mówi się jankesi, a na francuzów żabojady - a przecież nie każdy Francuz jest żaby...
24.05.2023 17:05
Martinez pierwszy sezon miał genialny, ale pamiętajcie, że drugi sezon rozpoczął z kontuzją i było już tylko gorzej. Zrzucanie winny na Pepa jest zbyt dużym uproszczeniem, bo i sam Javi po urazie nie grał już do dobrze, nie mówiąc o tym, że chwilę później przyszedł kolejny, i kolejny. Aż przepadł mu cały sezon.
24.05.2023 16:10
Nasze problemy wzięły się stąd, że Bayern przez lata nie potrzebował rozbudowanej siatki skautów. Nie potrzebowaliśmy profesjonalistów w tej dziedzinie, podobnie jak w kwestii szkolenia. Gdyż mieliśmy taką pozycję na niemieckim rynku, że braliśmy wszystko co najlepsze. Od Matthäus, Kahna, Effenberga, Baslera, Elber, poprzez początek wieku i Ballacka, Lucio, Pizzaro. Później Klose, Podolski, Neuer, aż po rozbrojenie BVB zakończone podebraniem Lewego.
Braliśmy z niemieckiego rynku prawie wszystko na co mieliśmy ochotę. Do tego nie potrzebowaliśmy rozbudowanej siatki skautów, wystarczyło oglądać niedzielny magazyn ligi i zatrudniać najlepszych.
Jednak świat się zmienia, a w ostatnich 10 latach przyśpieszył. My natomiast postanowiliśmy pozostać w dawnej epoce i nie dostosowywać się do zmian panujących na rynku. Na dodatek rynek niemiecki stał się bardzo popularny i zawodnicy zaczęli odchodzić za gruby hajs. De Bruyne poszedł za worek siana, Sane, nie mówiąc o Dembele, nagle pojawiły się takie pieniądze jakich my nie chcieliśmy płacić, a na dodatek część upokarzanych przez lata klubów wolało oddać zawodnika za granicę, niż sprzedać go nam.
Na to nakłada się nasz dziwna mentalności, która objawiała się tym, że nie chcieliśmy sprzedawać zawodników, woleliśmy poczekać, aż skończy mu się kontakt. Albo oddać za jakiś śmieszny hajs. Co niestety powodowało, że brakowało nam środków na transfery.
Do tego dochodziła presja kibiców, dziennikarzy, środowiska, na porządne transfery, na wydanie większych pieniędzy - w końcu trzeba jakoś zastąpić Riberego i Robbena?
A że w transfery nie było już tak łatwo jak kilka lat temu, a że skauting leży i kwiczy, pojawiły się problemy spowodowane brakiem skautingu i głupie wydawanie pieniędzy.
Skutek każdy widzi. Nie zastąpiono starych graczy wartościowymi zawodnikami, nowi mentalnie średnio pasują do Bayernu, a drużyna wymaga srogiej przebudowy, i w sumie nie bardzo jest na kim oprzeć "nowy Bayern".
Szkolenie leży i kwiczy - w całych Niemczech. Skauting leży i kwiczy - do zbudowania od zera. Nie ma planowania, wizji, skład nam się rozjechał. Aż strach pomyśleć kim zastąpią Neuera, Mullera. A gdyby jeszcze Kimmich zechciał odejść...
24.05.2023 16:05
Nie no, dobra panowie, nie oszukujmy się. Fajnie jest sobie popisać, pomarzyć, ale on do nas nie trafi.
24.05.2023 14:54
Może i skretyniały pomysł, ale co najgorsza realny. Nikt z czołówki nie weźmie Rabiota, więc jeśli faktycznie go chcemy, to trafi do nas...
24.05.2023 14:41
Jeszcze tego tu brakowało :/
24.05.2023 14:34
@Pavelak Po co sprzedawać Goretzkę, skoro przyjście Rice odtworzyłoby nam możliwość gry taką trójką w środku? Rice . Kimmich, przed nimi Goretzka, dla którego byłaby to idealna pozycja, gdyż jedną z niewielu rzeczy którą potrafi bardzo dobrze, to wejścia w pole karne. Musiala jest jeszcze wątły, od piłkarzy City odbijał się od ściany. Więc fajnie jest mieć możliwość skonstruowania bardziej fizycznego środka pola.
Natomiast Gravenberch na wypożyczanie, a potem weryfikacja - w tym ewentualna sprzedaż. Typ nie radził sobie w Ajaxie, nie był wyróżniającym się zawodnikiem, a my oczekujemy od niego nie wiadomo czego. Nie ma przypadku w tym, że nasi trenerzy nie dają mu większej szansy, a jak wchodzi to szału nie ma,
24.05.2023 12:11
Jestem za!
24.05.2023 11:25
Jesteśmy gotowi zapłacić co najmniej 80 mln, za 25 letniego napastnika, który rok temu był do wyciągnięcia za darmo. Kosmos.
24.05.2023 10:37
Przede wszystkim to powinniśmy szukać napastnika, gdy grał u nas jeszcze Lewy. Mieć listę potencjalnych kandydatów, a nie w rozpaczy robić łapankę. To samo dotyczy każdej innej pozycji. Odnoszę wrażenie, że u nas nie ma żadnego planowania, a dział skautingu istnieje tylko teoretycznie. Napalili się na Kolo Muaniego, ale tylko dlatego, że błysnął w Eintrachcie. Jeszcze rok temu nikt w klubie by na niego nie spojrzał, pewni nie znali jego nazwiska.
Podobnie jest z każdą inną pozycją.
Już Kovac chciał defensywnego pomocnika. W miedzyczasie odszedł Thiago. Defensywnego chciał Flick - ściągnięto mu w końcówce okienka Cuisance. Kolejni trenerzy również chcieli konkretnych wzmocnień do środka. Mięły 4 lata od odejścia Kovaca, a my wciąż szukamy defensywnego pomocnika. Komedia. Strach pomyśleć jakie mają "plany" na zastąpienie Mullera, Neuera, kim zastąpią Kimmicha, gdy ten zechce odejść... Przecież to jest dramat. Jest Pavard, Stanisic, ściągnęli Mazraouiego, a na koniec i tak wypożyczyli Cancelo - idealny zilustrowanie polityki transferowej Salihamidzica.
Wszyscy WON!
24.05.2023 10:21
Zwolnić Tuchela i przywrócić Nagelsmanna...
A tak na serio, to kluczowe będą wzmocnienia. Musimy wreszcie kupić porządnego def. pomocnika, konieczny jest napastnik. Od tego będzie zależało, czy przyszły trener sobie poradzi, czy też nie. Nie mogą to być zwykli średniacy, tylko zawodnicy z topu, którzy nie tylko poziomem, ale i charyzmą podniosą nas zespół.
22.05.2023 11:09
Niech mi jeszcze tego Kolo Muaniego sprowadzą, to w depresję popadnę :/
20.05.2023 20:06
Wszyscy won!
20.05.2023 20:05
Co za dzbany.
20.05.2023 20:04
Jeśli będzie chciał go Real, to go wezmą. Dlatego powinniśmy przedłużyć z nim umowę, i czekać aż się zgłoszą. Bez szarpania się, bez cudowania, że jeszcze rok a później za półdarmo. Monitorować rynek, szukać następców - aby nie być zaskoczonym. Tyle. Takie realia.
Edytowano : 2023-05-18 13:30:29
Nawet tego lata. Real nam ze 120 mln, a my 100 za Theo :)
18.05.2023 13:29
Po przyjściu Tuchela spodziewałem się ożywienia, pozytywnych zmian. A tu takie gówno, że jestem w szoku. Już za Julka było lepiej.
06.05.2023 19:20
Tak, będziemy mieli 8, ale tylko jednego na top poziomie. Później przychodzi City i nas dominują w środku, a my jesteśmy bezradni.
Mamy wybór w środku, ale głównie wśród przeciętnych graczy, a nam obok Kimmicha potrzeba jakości.
05.05.2023 15:36
@hoven Ale to nie ja o tym decyduję, za 50 mln nikt w klubie się nie zgodzi. A 100 mln może być kwotą, która przekona włodarzy.
04.05.2023 21:50
Jeśli daliby ze 100 baniek, to czemu nie.
04.05.2023 21:25
Ostatnio był art. że Juve chce już tylko 70 baniek za Vlaho. Moim zdaniem nie ma co się zastanawiać, będzie można skupić się na innych pozycjach.
04.05.2023 18:29
To zacznij kurła grać! Nie jedno dobre spotkanie na dziesięć, a chociaż na pięć.
04.05.2023 12:25
@Yaaiba Jakie to ma znaczenie? Za chwilę nikt nie będzie tego pamiętam.
28.04.2023 22:36
Nevertmund
28.04.2023 22:32
Ci to potrafią wyrżnąć się na ryja, ale dzięki takim akcją, mistrzostwo będzie miało wyjątkowy smak.
28.04.2023 22:31
No i dobrze, moim zdaniem, to nie jest bramkarz na miarę Bayernu.
27.04.2023 14:32
@radiszko Masz zerowe pojęcie o piłce nożnej.
27.04.2023 13:47
@Abzyrl Raczej z PSG...
26.04.2023 19:47
@tapczan Owszem, trudno jest zastąpić tak długo urzędujących pracowników - i to z takimi sukcesami. Ale nie zapominajmy o tym, że to co się dzieje jest w dużym stopni pozostałością po ich latach pracy. Oli i Brazzo mimo wszystko nie mieli łatwego wejścia do klubu, od samego początku musieli z buta wejść na rynek transferowy i rozwiązać kilka grubych problemów. Nie zmienia to faktu, że ich czas minął. Po takiej akcji jaką odwalili, nie mogą nie ponieść konsekwencji.
26.04.2023 16:37
Jeśli latem pobijemy rekord, a tym zawodnikiem będzie Kolo Muani, to będziemy frajerami na miarę największych rozrzutników, patrz np. Chelsea. Śmiech naszych przeciwników będzie w pełni uzasadniony.
Transfery za sto baniek dokonuje się nie tylko po to, aby podnieść poziom drużyny - co w przypadku Kolo Muaniego nie jest żadnym gwarantem, patrz np. ostatni mecz z BVB, wyłączyli go z gry jak szczawika - ale także, aby marketingowo wskoczyć o szczebelek wyżej. Aby zaznaczyć swoją pozycję, pokazać, że wciąż jesteśmy w grze.
Mieliśmy już przykład Jovica...
Jeśli już mamy kogoś brać za taki hajs, to tylko piłkarza ze ścisłego topu. Gdyż takich napastników w Ligue 1 mamy całą masę, i to nie za sto baniek, a ułamek tej kwoty.
Edytowano : 2023-04-26 16:21:31
Widzę, że @hoodykr stworzył podobny wpis, inni również mają mieszane uczucia w kontekście Kolo Muaniego. Co tylko pokazuje, że kibice dużo szybciej wyciągają wnioski niż władze naszego klubu, a to nie jest dobry prognostyk.
26.04.2023 16:15
Uli porządek? Przecież, to on jest współodpowiedzialnym za to zamieszanie. On holował Brazzo, on namaścił Oliego.
25.04.2023 22:38
@hoodykr Tak średnio, wolałbym kogoś bardziej defensywnego.
24.04.2023 19:28
@hoodykr Wynalazek? W poprzednim sezonie 11 goli i 10 asyst w Premier League, poprzednie sezonie równie udane, w tym jak cała Chelsea ssie pałę. 36 występów w reprezentacji Anglii. Ciężko o piłkarzy z wyższej półki - realnych do nabycia.
24.04.2023 12:56
Witki nie mają gdzie opaść.
22.04.2023 18:21
Jeśli ktoś podejmuje tak ryzykowne decyzje, które kończą się katastrofą, musi się liczyć z konsekwencjami. Nie ma wybacz. Byle z Brazzo.
20.04.2023 09:37
"Mamy w składzie ponad 20 reprezentantów swoich krajów, to na pewno nie jest spowodowane jakością sportową "
Oczywiście, że jest. Nie mamy porządnego napastnika. Mamy skrzydłowych, którzy grają jedno dobre spotkanie na dziesięć. A nasz podstawowy środkowy pomocnik ucieka od gry, chowa się, nie walczy, przez co nasz drugi środkowy nie ma z kim grać, nie ma wsparcia, i tak od czasu odejścia Thiago. A Musiała to jeszcze smark, którzy odbija się od rywali na najwyższym poziomie.
Naszym największym problemem jest to, że trzon kadry któremu zawdzięczamy największe sukcesy, wykrusza się. A nowi zawodnicy, którzy przyszli w ostatnich latach, mentalnie nie pasują do monachijskiego ordnung. Sami ich ściągnęliście. Skutek jest taki, że rozjeżdżamy się mentalnie.
19.04.2023 08:55
@buuuU W pełni się z tobą zgadzam. Przyjdzie po dobrym sezonie, będzie chciał się pokazać i zacznie się gwiazdorzenie - kolejnego nam nie potrzeba. Wpadnie w sidła obecnych już zawodników i zacznie się bajera w Paryżu. Zamiast rozwiązywać problemy, tylko je spotęgujemy problemy.
19.04.2023 08:02
Po prostu ty @Lampo i @Edmund jesteście naszymi bayernowymi simpami.
15.04.2023 21:59
@Lampo Przestań pi3rdolić o sezonowcach. Dopiero co władze wywaliły trenera, który wciąż grał na 3 frontach. W klubie dymy, żrą się, szukają kretów. Legendy klubu jadą po władzach, po tym co się dzieje w klubie. Monachijski internet płonie. A ty tu wyskakujesz z sezonowcami bo marudzimy na to dzieje się w klubie. Ogar mordo.
PS tak, tylko ktoś kto nie miał pojęcia o tym co dzieje się w Ajaxie mógł zakładać, że Gravenberch będzie wzmocnieniem. On nawet w Ajaxie nie był wiodącą postacią.
15.04.2023 20:46
@Error Hasan się nie ostanie, kwestia czy już po sezonie, czy w październiku podczas walnego. Zbiera mu się w niemieckich media już od jakiegoś czasu, i to od coraz większych postaci niemieckiej piłki.
Oli może chcieć go zostawić, ale październikowego walnego nie przetrwa. Uliego zajechano a co dopiero takiego pionka.
15.04.2023 20:03
@misza No nie masz. Gdyż nie posiadasz kluczowych danych, więc jak możesz odnosić do innych komentarzy?
15.04.2023 19:43
@hoven To było do wcześniejszej wypowiedzi:
"Tuchel swoją kontrowersyjną wypowiedzią po przegranym meczu z City chciał trochę zyskać w oczach zawodników a przede wszystkim ściągnąć z nich presje, dlatego ja rozumiem jego wypowiedź."
Czepianie się Tuchela za wypowiedź po meczu z City, nie świadczy najlepiej o czepiających się.
15.04.2023 19:38
@Error Ale to chyba każdy w miarę rozumny osobnik rozumie...
15.04.2023 19:33
@Jurgen1982 Wydaje mi się, że dzisiejszy mecz pokazał, iż to nie trenerzy muszą kminić - choć Gnabry na szpicy nie jest dobrym pomysłem - a sami piłkarze muszą się ogarnąć i pochylić się nad sobą. Tu jest nasz główny problem.
15.04.2023 18:44
@Matilegolas No dobrze, ale co mamy teraz z nim zrobić, zwolnić? To dopiero byłaby kompromitacja. Sami się w to wpakowaliśmy i niezależnie od tego jak będzie to wyglądało, Tuchel pozostanie trenerem na przyszły sezon. Dziś po prostu szkoda czasu na obwinianie trenera. To by nic nie dało, nie dałoby nic. Po prostu trzeba obserwować piłkarzy, ich zachowania w kryzysowej sytuacji, i wyciągnąć wnioski - patrz, kop w dupę, tym którzy mentalnie odstają.
15.04.2023 18:41
@DonJupp4ever Jeśli dyrektor sportowy nie ma nic do powiedzenia w sprawie obsady pozycji trenera, to jego obecność w klubie jest zbędą.
Natomiast, jeśli dyrektor sportowy nie ma nic do powiedzenia w sprawie obsady pozycji trenera, a na dodatek nie ma jaj, aby się postawić w obliczu głupiej decyzji prezesa, to trzeba go wyjb@ć.
15.04.2023 18:10
@DonJupp4ever Przypomnij mi, to ty broniłeś do upadłego Kovaca?
15.04.2023 17:59
Jest kilka plusów takiego stanu rzeczy. Gdy dotychczas pisałem - jak i kilka innych osób - o potencjalnych perturbacjach wynikających z nieuniknionej wymiany pokoleniowej. Gdy wskazywałem, że prowadzimy kiepską politykę transferową, a naszą siłą wciąż jest stara gwardia, a kilku graczy mentalnie nie pasuje do Bayernu. Wielu tego nie dostrzegało, gdyż koleje mistrzostwa, jak i beznadzieja konkurencja w lidze, przysłaniały ten obraz. Dziś już zapewne nikt nie będzie bronił naszych skrzydłowych, którzy grają jedno dobre spotkanie na dziesięć. Nikt nie będzie bronił bez jajecznego Goretzki, nikt nie będzie mówił, że nie potrzebujemy wzmocnień do środka pola. Nikt też zapewne nie będzie bronił Brazzo i Oliego - mam nadzieję.
Czasu nie cofniemy, ale sami sobie zgotowaliśmy ten los. Szkoda, że i w klubie tego nie dostrzegano, że pozwolono aby amatorzy zarządzali klubem. Dziś już nie powinno być litości, a po sezonie Brazzo i Oli powinni poddać się do dymisji, tak aby mogli odejść z twarzy, bez szopki na październikowym walnym zgromadzaniu. Beznadziejna polityka transferowa, nieumiejętne planowanie, oraz brak inteligencji. Jak można było pozwolić, aby w klubie nie było porządnego napastnika? Już latem pisałem, że trendy się zmieniły. Liverpool, który grał bez napastnika ściągnął sobie Nuneza, City Haalanda. Oni się połapali, że bez dobrego napastnika się nie da, a my mimo to wpakowaliśmy się w to gówno. Trzeba zmierzyć się z konsekwencja własnych wyborów, wykazać się odrobiną męskości, i podać się do dymisji. Ostatnie decyzje tylko ich pogrążyło.
Brazzo, Oli WON!
15.04.2023 17:51
No i [wycięte].
15.04.2023 17:23
Hahaha dzbany z Dortmundu remisują, jeszcze jak my strzeliło, to będą całkowite jajca i mistrz prawie pewny ;)
15.04.2023 17:15
ja pierdole znowu w plecy ;/ nie przywykłem do takiego gówna
15.04.2023 17:03
Rasistowskie? Przecież obaj są czarni, tu nie ma rasizmu.
15.04.2023 13:56
No nie wiem. Słuchając amerykańskiego rapu można odnieść wrażenie, że tam każdy wyzywa się od czarnuchów. Więc jedyny spornym wątkiem pozostaje kwestia gówna.
15.04.2023 13:50
Sane był ostatnim życzeniem Uliego. Sam latał do Anglii, aby dopinać rozmowy.
13.04.2023 09:15
@Matilegolas Zaha to świetny zawodnik, przez lata samotnie ciągnął Crystal Palace. Problem w tym, że to gracz nie pasujący do naszego stylu gry. On jest idealny na kontratak, gdy jest dużo miejsca, gdy można wjechać na pełnej w pole karne przeciwnika. Dobra szybkość, technika, i zwód. Ale tak jak napisałem, u nas nie będzie mógł pokazać pełni swoich umiejętności. Przepadnie w grze kombinacyjnej, na małej przestrzeni.
Choć jeśli to prawda, jeśli wyrażamy zainteresowanie. Jest to dobra wiadomość, gdyż zapewne któryś z lamusów odejdzie.
12.04.2023 20:11
Świetna wiadomość. Fajnie, że pomagamy potrzebującym. Tylko obawiam się, że może to oznaczać, iż w przyszłym sezonie nie doczekamy się wzmocnienia środka pola.
12.04.2023 19:51
No i dobrze. Czasem trzeba dać sobie po mordzie, wygarnąć co na sercu leży, aby zrozumieć co jest najważniejsze. Jeśli to nie pomoże, nic im już nie pomoże.
12.04.2023 18:15
@bayern1987dwa Za kilka miesięcy, to na walnym przejadą się po Brazzo i Olim, i będziemy mieć nowe władze.
12.04.2023 16:26
@Reeken89 Coś w tym jest, gdyż bez porządnego środkowego pomocnika, który wejdzie na kierownicę, ma odbiór, pressing, nic się nie zmieni. Ani nie załatamy dziury w defensywie, jak i w ofensywie się nie poprawi. Co też pokazało City, który kapitalnie nas rozpracowało, a nasz środek był bezradny. Także, można sobie wymieniać nazwiska, ale jest też kilka innych pozycji, które wymagają przebudowy, np. skrzydła, nie wiadomo co z prawą obroną, bramka.
12.04.2023 14:56
@DieRoten Moim zdaniem takim graczem mógłby być Vlahovic. Dostał lekkiego klapsa, ale wciąż jest młody i pokazał, że ma spory potencjał. Juventus przez większość sezonu gra piach, co za tym idzie napastnikowi nie jest łatwo. W Juve oddaje 2.8 strzału na meczu, u nas miałby z dwa strzały więcej. Lewy regularnie grał na poziomie 4.5-4.7 SpG.
Owszem. Juve mówi, że chcą 100 baniek, jednak tyle nikt nie da, a będą potrzebowali kasy. Mało tego. Latem dostępnych będzie kilku fajnych napastników, którzy dziś są wyżej cenieni niż Vlaho, np. Osimhen, Ramos, Kane, do tego tacy gracze jak Kolo Muani, David. Rynek tego nie wchłonie, a liczba klubów, które mogłoby tyle zabulić i potrzebują napastnika jest niewielka. Dlatego myślę, że 60-80 za Vlahovica będzie do ogarnięcia.
Wzięcie gracza po przejściach zawsze działa, a jeśli odpali na poziomie 20+ goli w lidze, jeśli dostanie pozytywną energię od kibiców, dość szybko poczuje przywiązanie i wdzięczność, że jednak po niego sięgnęliśmy.
Z Osimhenem może być inaczej, typ przyjdzie jako gwiazda, i tak też będzie się zachowywał, a nam kolejnych gwiazdorów nie potrzeba.
12.04.2023 13:14
@Reeken89 Tak jak napisał @mariuszwr80 ich pewnie nie stać na Mane. Dlatego Mazraoui byłby dobry na wymianę.
Juve niby chce 100 baniek, ale nikt im tyle nie da. Wątpię, aby ktoś im dał 80, które za niego dali. Więc myślę, że takie 50-60 + Mazraoui, może ktoś inny byłoby do przepchnięcia.
A Mane trzeba opchnąć do Anglii. Tottenham, gdy odejdzie Kane. Może Chelsea ;) Newcastle.
Edytowano : 2023-04-05 19:20:26
Pamiętajmy, że ci których stać - niewielu ich jest - na wydanie 80-100 mln będą mieli latem spory wybór. Kane, Osimhena, Goncalo Ramoas. Więc może to być dobra okazja na zbicie ceny za Vlahovica.
05.04.2023 19:15
Mimo wszystko wolałbym Vlahovica. Owszem ma słabszy okres, ale pokazał już, że potencjał ma nieprzecięty. Na dodatek wydaje mi się, że charakterologicznie bardziej pasowałby do monachijskiego ordnung. Do tego dochodzi taka kwestia, że może udałoby się dorzucić kogoś w pakiecie, np. Mazraoui - Juve potrzebuje kogoś na prawą.
@Reeken89 W ostateczności można wypożyczyć, albo wykupić - umowa do 2024 - Icardiego z PSG. W tym sezonie 21 goli i 7 asyst w 23 meczach w Galatasaray. Byłaby to wersja budżetowa i danie sobie czasu na poszukanie kogoś pewniejszego.
31.05.2023 15:51
Do tego dochodzi kwestia pensji. Ja to bym celował w Tottenham lub Newcastle.
31.05.2023 12:43
Real raczej nie pójdzie po Vlahovica, a nawet zawsze pozostanie opcja wypożyczenia z PSG Icardiego...
30.05.2023 21:41
Jak Real, City, będą chętni, to sprzedać dziada i ch*j. Sto baniek i wymieniamy na Theo.
30.05.2023 20:32
Być może tak planowano. Jednak moja teoria jest taka, że gdy był 1:1 podjęto decyzję o wypuszczeniu info do mediów, licząc na przykrycie kompromitacji. Pech chciał, ze gdy w redakcjach ogarnięto teksty i wciśnięto enter, Jamal strzelił gola.
30.05.2023 08:39
Chyba nic lepszego do rywalizacji o lewą stronę nie znajdziemy, byłby to dobry ruch.
30.05.2023 08:33
@kibicod2007 21*
29.05.2023 19:55
@ares079 Być może dlatego, że Kahnowie powiedzieli wcześniej, i nie chcieli, aby się wygadał. Co z tym idzie Brazzo nie wiedział, bo ktoś musiał pojechać z drużyną.
Po prostu nie chcieli robić zamieszania przed meczem. Więc na wszelki wypadek powiedzieli, aby został w domu.
27.05.2023 19:31
Nie widziałem tego po gwizdku, ale Brazzo chyba właśnie się dowiedział :) https://twitter.com/viaplaysportpl/status/1662490697427976193
27.05.2023 18:13
Piękny dzień! Chwalmy Pana ;)
27.05.2023 18:08
@misza Hejterem? Po prostu miał rację. Brazzo już dawno powinien zostać pogoniony.
27.05.2023 17:57
@misza No właśnie jest to niepojęte. Jak można bronić ludzi, którzy popełniają tak ewidentne błędy? To nie jest miłość do klubu, to głupota.
27.05.2023 17:51
Radość większa niż po tytułach w poprzednich latach, piękna sprawa. Nie zmienia to jednak faktu, że Uli i Brazzo muszą odejść, nad Tuchelem też bym się zastanowił, ale to już będzie w gestii nowej władzy.
27.05.2023 17:45
hahahahahahahaha brawo [wycięte]
27.05.2023 17:30
I tak wszyscy won.
27.05.2023 17:20
Tuchel niech wypi3rdala. Nie ma dla niego miejsca w Bayernie. Oli, Brazzo, wszyscy won!
27.05.2023 17:16
Jesteśmy beznadziejni.
27.05.2023 16:54
Ale emocje.
27.05.2023 16:38
hahaha
27.05.2023 15:54
HAHAHAH, BVB za bardzo chciało i myk!!!asdasdasdasdas
27.05.2023 15:47
Na lapku mam BVB i nie wygląda to dobrze.
27.05.2023 15:42
To jest tak przykre...
27.05.2023 13:20
Teraz mamy listę kolejnych piłkarzy, którzy kręcą nosem. Kimmich się martwi. Pavard się waha, Lucas podobno chce do PSG, a wciąż nie wiadomo co z Daviesem.
To nie pogoda sprawia, że w ich głowach pojawiają się wątpliwości, a nasza polityka i atmosfera wokół klubu. Potencjalni nogi gracze również na to paczą.
26.05.2023 15:54
@MS7 Nie napisałem, że pogoda nie ma znaczenia, ale że przeceniacie jej znacznie.
Lewandowski od lat naciskał na grube transfery - tak? No właśnie, to jest i był klucz. Duże nazwiska budują poczucie wartości, mocy. Przypomnij sobie jak Lewy traktował Coutinho. I tego nam zabrało. Nie mówiąc o ty, że i męczy psychicznie. A Lewy na dodatek czuł się sponiewierany przez naszych decydentów.
To była przyczyna jego odejścia. Barcelona i pogoda, to skutek naszej polityki transferowej.
26.05.2023 15:51
Ch*j z pogodą, to nie jest aż tak istotne - zwłaszcza w kontekście Bayernu.
Piłkarze chcą wygrywać, co za tym idzie chcą grać w topowych drużynach. Bayern to im dawał. Problemem jest to, że my nie wykorzystaliśmy okazji po triumfie w LM 19/20, nie zaznaczyliśmy terenu, nie pokazaliśmy, że teraz nasz czas nadszedł. Owszem, Sane, ale czy był on traktowany jako wielki transfer - przez rok nie grał? No nie.
Dodam, że nasz pozostałe wzmocnienia po triumfie w Lidze Mistrzów: Roca - Sarr - Nianzou - Costa - Nubel - Choupo Moting - Dantas - Cuisance.
Komediodramat.
Podobnie było po triumfie w 2012/2013, kiedy przychodził Guardiola, można było z tego okresu wyciągnąć dużo więcej, i jeszcze bardziej zbudować markę.
Po prostu nie potrafiliśmy wykorzystać swoich 5' do umocnienia swojej pozycji. Dziś już z tych wybitnych graczy niewielu się ostało, a my stoimy przed mega trudnym zadaniem... Zwłaszcza, że wielu piłkarzy widzi co się dzieje.
Edytowano : 2023-05-26 15:21:43
Wielcy piłkarze chcą grać w towarzystwie innych wielkich, gdyż wtedy jest po prostu łatwiej i przyjemniej. Zamieszania na szczytach władzy temu nie pomaga, wewnętrzy ferment. To odstrasza, a nie pogoda. Zwłaszcza, że liczba miejsc w Barcelonie i Madrycie jest ograniczona. My wcale mało nie płacimy.
26.05.2023 15:18
@Beckenbauer90 O Lewym też tak mówiono.
26.05.2023 15:00
@Skobry Ilościowo się zgadza, ale gdybyśmy mieli Gundogana byłby naszym podstawowym zawodnikiem, a Kimmich miałby wreszcie wsparcie. On nie ucieka od gry tak jak Goretzka.
Owszem, ma już swoje lata, jednak na 2l wystarczy. No, ale my wolimy połamańca Laimera.
26.05.2023 14:41
"Agenci Ilkaya Gundogana zaoferowali pomocnika szefom Bayernu w ostatnim czasie, ale Salihamidzic i spółka odmówili – klub posiada już wystarczająco dużo zawodników na pozycji Niemca."
Cooooo?
Może jest ich wielu, ale żaden nie jest tak dobry jak Gundogan. Komedia.
Ostatnio zastanawiałem się, dlaczego nie staramy się o Gundogana...
Koleś którego spokojnie można wystawiać w najważniejszych meczach, zawodnik do pierwszego składu, pokryje 3 pozycje. Wolimy leszczy, których strach wystawić w pierwszym składzie.
Kimmich - Gundogan przed nimi Musiala, albo Goretzka, do tego Laimer, i można fajnie rotować. Zwłaszcza, że i inne pozycje wymagają wzmocnień.
Nie byłbym wkurzony, gdybym wierzył, że ściągną kogoś lepszego na 6.
26.05.2023 14:22
@MS7 Nie chce mi się szukać, ale pewnie pisałeś to samo w przypadku Thiago, Alaby, Sule, Lewego...
25.05.2023 22:38
Ja to bym podpił pod Skriniara, kontuzje wyleczy, i będzie śmigał. Ndika na trzeciego nie byłby zły.
25.05.2023 21:46
Pamiętacie jak było z Thiago, Lewym?
Ludzie proszę was. L'Equipe miało zapewne info PSG.
Bild przyszedł do Lucasa:
- ej, Lucas, prawda to z tym PSG?
- nie no jak, przecież nie można dogadywać się z nowym klubem za plecami starego. Mam jeszcze półtora roku kontraktu. Co wy. To nielegalne.
- faktycznie, to nielegalne, a chciałbyś zostać
- no tak,
Przecież nikt się nie przyzna, że złamał prawo. C'mon.
Edytowano : 2023-05-25 21:34:31
Dlatego nie powinniśmy dawać się wodzić za nos, tylko wyznaczyć twardy termin dla Lucasa. Albo podpisze, albo latem na sprzedaż.
25.05.2023 21:32
@Reeken89 Czyli co, za rok Pavarda oddamy za darmo? Jest Stanisic, jest Mazraoui. Można kogoś wypożyczyć, albo wykupić Cancelo, albo poszukać kogoś innego. Mimo wszystko wolałby 20-30 baniek za Pavarda już teraz i szukanie nowej opcji, niż rok za darmo i szukanie nowej opcji, ale już bez sianka.
25.05.2023 18:43
@yasiek Różnica jest taka, że Rice jest łakomym kąskiem i chce go w Anglii wielu. ManU potrzebuje napastnika, dlatego Kane pójdzie już teraz drogo. A PSG nie potrzebuje Lucasa, to nie jest priorytet - na dodatek podatny na kontuzje.
25.05.2023 18:21
@Reeken89 Mimo wszystko lepiej sprzedać obu już teraz, niż za rok oddać za darmo.
25.05.2023 18:14
A teraz wyobraźcie sobie, że w przyszłym roku wygasają kontrakty Neuera i Mullera, (jest jeszcze Pavard i Lucas) a my musimy szukać ich następców. W 2025 Kimmich, Davies, Sane...
Ciekawe czasy...
Edytowano : 2023-05-25 12:40:27
Może dojść do takiej sytuacji, że w przyszłym roku będziemy musieli ściągnąć następcę Neuera, Mullera, jeśli Kimmicha i Davies nie będą chcieli przedłużyć, staniemy przed dylematem sprzedać, czy oddać za darmo? Jeśli to pierwsze: następca Kimmicha i Daviesa...
A my jeszcze nie mamy topowego napastnika, topowego def. pomocnika, przydałoby się odświeżyć skrzydła, oraz uporządkować prawa obronię. No i na środku potrzebne jest wzmocnienie w przypadku odejścia Lucasa.
25.05.2023 12:36
Pamiętajcie o tym, że w interesie piłkarza nie zawsze jest "szybkie" przedłużenie kontraktu. Każdy chce zarabiać jak najwięcej, a w tym przypadku lepiej poczekać.
Myślicie, że z Kimmichem, Daviesem, Sane, którym wygasają w 2025 będzie inaczej? Oni również nie będą się spieszyć. Dla Kimmicha będzie to ostatnia szansa na inny wielki klub, a Davies od dłuższego czasu jest urabiany i zapewne nie będzie w stanie oprzeć się Realowi, czy Barcelonie.
25.05.2023 12:34
@Pavelak Ale wiesz, że za rok wygasa mu kontrakt? To my jesteśmy pod ścianą, i możemy sobie chcieć...
25.05.2023 12:17
Uwielbiam tych dzbanów piszących: kolejna plotka, okres ogórkowy, zaczyna się, po co o tym piszecie?
Tak samo było przy Thiago, Alabie, przy Lewandowskim... Szykuje nam się kolejna tego typu akcja. Wy natomiast wolicie udawać, że nic się nie dzieje, Bayern jest super zarządzanym klubem, źli dziennikarze knują. Zamiast zauważyć i zrozumieć, że jest gorzej niż wam się wydaje.
25.05.2023 11:43
@Reeken89 Jak 40 wyciągniemy to będzie dobrze.
25.05.2023 10:40
Nazywanie Niemców Szwabami nie wynika z braku wiedzy, po prostu tak się przyjęło i już. Geografia nie ma tu nic do rzeczy. Podobnie jak na amerykanów mówi się jankesi, a na francuzów żabojady - a przecież nie każdy Francuz jest żaby...
24.05.2023 17:05
Martinez pierwszy sezon miał genialny, ale pamiętajcie, że drugi sezon rozpoczął z kontuzją i było już tylko gorzej. Zrzucanie winny na Pepa jest zbyt dużym uproszczeniem, bo i sam Javi po urazie nie grał już do dobrze, nie mówiąc o tym, że chwilę później przyszedł kolejny, i kolejny. Aż przepadł mu cały sezon.
24.05.2023 16:10
Nasze problemy wzięły się stąd, że Bayern przez lata nie potrzebował rozbudowanej siatki skautów. Nie potrzebowaliśmy profesjonalistów w tej dziedzinie, podobnie jak w kwestii szkolenia. Gdyż mieliśmy taką pozycję na niemieckim rynku, że braliśmy wszystko co najlepsze. Od Matthäus, Kahna, Effenberga, Baslera, Elber, poprzez początek wieku i Ballacka, Lucio, Pizzaro. Później Klose, Podolski, Neuer, aż po rozbrojenie BVB zakończone podebraniem Lewego.
Braliśmy z niemieckiego rynku prawie wszystko na co mieliśmy ochotę. Do tego nie potrzebowaliśmy rozbudowanej siatki skautów, wystarczyło oglądać niedzielny magazyn ligi i zatrudniać najlepszych.
Jednak świat się zmienia, a w ostatnich 10 latach przyśpieszył. My natomiast postanowiliśmy pozostać w dawnej epoce i nie dostosowywać się do zmian panujących na rynku. Na dodatek rynek niemiecki stał się bardzo popularny i zawodnicy zaczęli odchodzić za gruby hajs. De Bruyne poszedł za worek siana, Sane, nie mówiąc o Dembele, nagle pojawiły się takie pieniądze jakich my nie chcieliśmy płacić, a na dodatek część upokarzanych przez lata klubów wolało oddać zawodnika za granicę, niż sprzedać go nam.
Na to nakłada się nasz dziwna mentalności, która objawiała się tym, że nie chcieliśmy sprzedawać zawodników, woleliśmy poczekać, aż skończy mu się kontakt. Albo oddać za jakiś śmieszny hajs. Co niestety powodowało, że brakowało nam środków na transfery.
Do tego dochodziła presja kibiców, dziennikarzy, środowiska, na porządne transfery, na wydanie większych pieniędzy - w końcu trzeba jakoś zastąpić Riberego i Robbena?
A że w transfery nie było już tak łatwo jak kilka lat temu, a że skauting leży i kwiczy, pojawiły się problemy spowodowane brakiem skautingu i głupie wydawanie pieniędzy.
Skutek każdy widzi. Nie zastąpiono starych graczy wartościowymi zawodnikami, nowi mentalnie średnio pasują do Bayernu, a drużyna wymaga srogiej przebudowy, i w sumie nie bardzo jest na kim oprzeć "nowy Bayern".
Szkolenie leży i kwiczy - w całych Niemczech. Skauting leży i kwiczy - do zbudowania od zera. Nie ma planowania, wizji, skład nam się rozjechał. Aż strach pomyśleć kim zastąpią Neuera, Mullera. A gdyby jeszcze Kimmich zechciał odejść...
24.05.2023 16:05
Nie no, dobra panowie, nie oszukujmy się. Fajnie jest sobie popisać, pomarzyć, ale on do nas nie trafi.
24.05.2023 14:54
Może i skretyniały pomysł, ale co najgorsza realny. Nikt z czołówki nie weźmie Rabiota, więc jeśli faktycznie go chcemy, to trafi do nas...
24.05.2023 14:41
Jeszcze tego tu brakowało :/
24.05.2023 14:34
@Pavelak Po co sprzedawać Goretzkę, skoro przyjście Rice odtworzyłoby nam możliwość gry taką trójką w środku? Rice . Kimmich, przed nimi Goretzka, dla którego byłaby to idealna pozycja, gdyż jedną z niewielu rzeczy którą potrafi bardzo dobrze, to wejścia w pole karne. Musiala jest jeszcze wątły, od piłkarzy City odbijał się od ściany. Więc fajnie jest mieć możliwość skonstruowania bardziej fizycznego środka pola.
Natomiast Gravenberch na wypożyczanie, a potem weryfikacja - w tym ewentualna sprzedaż. Typ nie radził sobie w Ajaxie, nie był wyróżniającym się zawodnikiem, a my oczekujemy od niego nie wiadomo czego. Nie ma przypadku w tym, że nasi trenerzy nie dają mu większej szansy, a jak wchodzi to szału nie ma,
24.05.2023 12:11
Jestem za!
24.05.2023 11:25
Jesteśmy gotowi zapłacić co najmniej 80 mln, za 25 letniego napastnika, który rok temu był do wyciągnięcia za darmo. Kosmos.
24.05.2023 10:37
Przede wszystkim to powinniśmy szukać napastnika, gdy grał u nas jeszcze Lewy. Mieć listę potencjalnych kandydatów, a nie w rozpaczy robić łapankę. To samo dotyczy każdej innej pozycji. Odnoszę wrażenie, że u nas nie ma żadnego planowania, a dział skautingu istnieje tylko teoretycznie. Napalili się na Kolo Muaniego, ale tylko dlatego, że błysnął w Eintrachcie. Jeszcze rok temu nikt w klubie by na niego nie spojrzał, pewni nie znali jego nazwiska.
Podobnie jest z każdą inną pozycją.
Już Kovac chciał defensywnego pomocnika. W miedzyczasie odszedł Thiago. Defensywnego chciał Flick - ściągnięto mu w końcówce okienka Cuisance. Kolejni trenerzy również chcieli konkretnych wzmocnień do środka. Mięły 4 lata od odejścia Kovaca, a my wciąż szukamy defensywnego pomocnika. Komedia. Strach pomyśleć jakie mają "plany" na zastąpienie Mullera, Neuera, kim zastąpią Kimmicha, gdy ten zechce odejść... Przecież to jest dramat. Jest Pavard, Stanisic, ściągnęli Mazraouiego, a na koniec i tak wypożyczyli Cancelo - idealny zilustrowanie polityki transferowej Salihamidzica.
Wszyscy WON!
24.05.2023 10:21
Zwolnić Tuchela i przywrócić Nagelsmanna...
A tak na serio, to kluczowe będą wzmocnienia. Musimy wreszcie kupić porządnego def. pomocnika, konieczny jest napastnik. Od tego będzie zależało, czy przyszły trener sobie poradzi, czy też nie. Nie mogą to być zwykli średniacy, tylko zawodnicy z topu, którzy nie tylko poziomem, ale i charyzmą podniosą nas zespół.
22.05.2023 11:09
Niech mi jeszcze tego Kolo Muaniego sprowadzą, to w depresję popadnę :/
20.05.2023 20:06
Wszyscy won!
20.05.2023 20:05
Co za dzbany.
20.05.2023 20:04
Jeśli będzie chciał go Real, to go wezmą. Dlatego powinniśmy przedłużyć z nim umowę, i czekać aż się zgłoszą. Bez szarpania się, bez cudowania, że jeszcze rok a później za półdarmo. Monitorować rynek, szukać następców - aby nie być zaskoczonym. Tyle. Takie realia.
Edytowano : 2023-05-18 13:30:29
Nawet tego lata. Real nam ze 120 mln, a my 100 za Theo :)
18.05.2023 13:29
Po przyjściu Tuchela spodziewałem się ożywienia, pozytywnych zmian. A tu takie gówno, że jestem w szoku. Już za Julka było lepiej.
06.05.2023 19:20
Tak, będziemy mieli 8, ale tylko jednego na top poziomie. Później przychodzi City i nas dominują w środku, a my jesteśmy bezradni.
Mamy wybór w środku, ale głównie wśród przeciętnych graczy, a nam obok Kimmicha potrzeba jakości.
05.05.2023 15:36
@hoven Ale to nie ja o tym decyduję, za 50 mln nikt w klubie się nie zgodzi. A 100 mln może być kwotą, która przekona włodarzy.
04.05.2023 21:50
Jeśli daliby ze 100 baniek, to czemu nie.
04.05.2023 21:25
Ostatnio był art. że Juve chce już tylko 70 baniek za Vlaho. Moim zdaniem nie ma co się zastanawiać, będzie można skupić się na innych pozycjach.
04.05.2023 18:29
To zacznij kurła grać! Nie jedno dobre spotkanie na dziesięć, a chociaż na pięć.
04.05.2023 12:25
@Yaaiba Jakie to ma znaczenie? Za chwilę nikt nie będzie tego pamiętam.
28.04.2023 22:36
Nevertmund
28.04.2023 22:32
Ci to potrafią wyrżnąć się na ryja, ale dzięki takim akcją, mistrzostwo będzie miało wyjątkowy smak.
28.04.2023 22:31
No i dobrze, moim zdaniem, to nie jest bramkarz na miarę Bayernu.
27.04.2023 14:32
@radiszko Masz zerowe pojęcie o piłce nożnej.
27.04.2023 13:47
@Abzyrl Raczej z PSG...
26.04.2023 19:47
@tapczan Owszem, trudno jest zastąpić tak długo urzędujących pracowników - i to z takimi sukcesami. Ale nie zapominajmy o tym, że to co się dzieje jest w dużym stopni pozostałością po ich latach pracy. Oli i Brazzo mimo wszystko nie mieli łatwego wejścia do klubu, od samego początku musieli z buta wejść na rynek transferowy i rozwiązać kilka grubych problemów. Nie zmienia to faktu, że ich czas minął. Po takiej akcji jaką odwalili, nie mogą nie ponieść konsekwencji.
26.04.2023 16:37
Jeśli latem pobijemy rekord, a tym zawodnikiem będzie Kolo Muani, to będziemy frajerami na miarę największych rozrzutników, patrz np. Chelsea. Śmiech naszych przeciwników będzie w pełni uzasadniony.
Transfery za sto baniek dokonuje się nie tylko po to, aby podnieść poziom drużyny - co w przypadku Kolo Muaniego nie jest żadnym gwarantem, patrz np. ostatni mecz z BVB, wyłączyli go z gry jak szczawika - ale także, aby marketingowo wskoczyć o szczebelek wyżej. Aby zaznaczyć swoją pozycję, pokazać, że wciąż jesteśmy w grze.
Mieliśmy już przykład Jovica...
Jeśli już mamy kogoś brać za taki hajs, to tylko piłkarza ze ścisłego topu. Gdyż takich napastników w Ligue 1 mamy całą masę, i to nie za sto baniek, a ułamek tej kwoty.
Edytowano : 2023-04-26 16:21:31
Widzę, że @hoodykr stworzył podobny wpis, inni również mają mieszane uczucia w kontekście Kolo Muaniego. Co tylko pokazuje, że kibice dużo szybciej wyciągają wnioski niż władze naszego klubu, a to nie jest dobry prognostyk.
26.04.2023 16:15
Uli porządek? Przecież, to on jest współodpowiedzialnym za to zamieszanie. On holował Brazzo, on namaścił Oliego.
25.04.2023 22:38
@hoodykr Tak średnio, wolałbym kogoś bardziej defensywnego.
24.04.2023 19:28
@hoodykr Wynalazek? W poprzednim sezonie 11 goli i 10 asyst w Premier League, poprzednie sezonie równie udane, w tym jak cała Chelsea ssie pałę. 36 występów w reprezentacji Anglii. Ciężko o piłkarzy z wyższej półki - realnych do nabycia.
24.04.2023 12:56
Witki nie mają gdzie opaść.
22.04.2023 18:21
Jeśli ktoś podejmuje tak ryzykowne decyzje, które kończą się katastrofą, musi się liczyć z konsekwencjami. Nie ma wybacz. Byle z Brazzo.
20.04.2023 09:37
"Mamy w składzie ponad 20 reprezentantów swoich krajów, to na pewno nie jest spowodowane jakością sportową "
Oczywiście, że jest. Nie mamy porządnego napastnika. Mamy skrzydłowych, którzy grają jedno dobre spotkanie na dziesięć. A nasz podstawowy środkowy pomocnik ucieka od gry, chowa się, nie walczy, przez co nasz drugi środkowy nie ma z kim grać, nie ma wsparcia, i tak od czasu odejścia Thiago. A Musiała to jeszcze smark, którzy odbija się od rywali na najwyższym poziomie.
Naszym największym problemem jest to, że trzon kadry któremu zawdzięczamy największe sukcesy, wykrusza się. A nowi zawodnicy, którzy przyszli w ostatnich latach, mentalnie nie pasują do monachijskiego ordnung. Sami ich ściągnęliście. Skutek jest taki, że rozjeżdżamy się mentalnie.
19.04.2023 08:55
@buuuU W pełni się z tobą zgadzam. Przyjdzie po dobrym sezonie, będzie chciał się pokazać i zacznie się gwiazdorzenie - kolejnego nam nie potrzeba. Wpadnie w sidła obecnych już zawodników i zacznie się bajera w Paryżu. Zamiast rozwiązywać problemy, tylko je spotęgujemy problemy.
19.04.2023 08:02
Po prostu ty @Lampo i @Edmund jesteście naszymi bayernowymi simpami.
15.04.2023 21:59
@Lampo Przestań pi3rdolić o sezonowcach. Dopiero co władze wywaliły trenera, który wciąż grał na 3 frontach. W klubie dymy, żrą się, szukają kretów. Legendy klubu jadą po władzach, po tym co się dzieje w klubie. Monachijski internet płonie. A ty tu wyskakujesz z sezonowcami bo marudzimy na to dzieje się w klubie. Ogar mordo.
PS tak, tylko ktoś kto nie miał pojęcia o tym co dzieje się w Ajaxie mógł zakładać, że Gravenberch będzie wzmocnieniem. On nawet w Ajaxie nie był wiodącą postacią.
15.04.2023 20:46
@Error Hasan się nie ostanie, kwestia czy już po sezonie, czy w październiku podczas walnego. Zbiera mu się w niemieckich media już od jakiegoś czasu, i to od coraz większych postaci niemieckiej piłki.
Oli może chcieć go zostawić, ale październikowego walnego nie przetrwa. Uliego zajechano a co dopiero takiego pionka.
15.04.2023 20:03
@misza No nie masz. Gdyż nie posiadasz kluczowych danych, więc jak możesz odnosić do innych komentarzy?
15.04.2023 19:43
@hoven To było do wcześniejszej wypowiedzi:
"Tuchel swoją kontrowersyjną wypowiedzią po przegranym meczu z City chciał trochę zyskać w oczach zawodników a przede wszystkim ściągnąć z nich presje, dlatego ja rozumiem jego wypowiedź."
Czepianie się Tuchela za wypowiedź po meczu z City, nie świadczy najlepiej o czepiających się.
15.04.2023 19:38
@Error Ale to chyba każdy w miarę rozumny osobnik rozumie...
15.04.2023 19:33
@Jurgen1982 Wydaje mi się, że dzisiejszy mecz pokazał, iż to nie trenerzy muszą kminić - choć Gnabry na szpicy nie jest dobrym pomysłem - a sami piłkarze muszą się ogarnąć i pochylić się nad sobą. Tu jest nasz główny problem.
15.04.2023 18:44
@Matilegolas No dobrze, ale co mamy teraz z nim zrobić, zwolnić? To dopiero byłaby kompromitacja. Sami się w to wpakowaliśmy i niezależnie od tego jak będzie to wyglądało, Tuchel pozostanie trenerem na przyszły sezon. Dziś po prostu szkoda czasu na obwinianie trenera. To by nic nie dało, nie dałoby nic. Po prostu trzeba obserwować piłkarzy, ich zachowania w kryzysowej sytuacji, i wyciągnąć wnioski - patrz, kop w dupę, tym którzy mentalnie odstają.
15.04.2023 18:41
@DonJupp4ever Jeśli dyrektor sportowy nie ma nic do powiedzenia w sprawie obsady pozycji trenera, to jego obecność w klubie jest zbędą.
Natomiast, jeśli dyrektor sportowy nie ma nic do powiedzenia w sprawie obsady pozycji trenera, a na dodatek nie ma jaj, aby się postawić w obliczu głupiej decyzji prezesa, to trzeba go wyjb@ć.
15.04.2023 18:10
@DonJupp4ever Przypomnij mi, to ty broniłeś do upadłego Kovaca?
15.04.2023 17:59
Jest kilka plusów takiego stanu rzeczy. Gdy dotychczas pisałem - jak i kilka innych osób - o potencjalnych perturbacjach wynikających z nieuniknionej wymiany pokoleniowej. Gdy wskazywałem, że prowadzimy kiepską politykę transferową, a naszą siłą wciąż jest stara gwardia, a kilku graczy mentalnie nie pasuje do Bayernu. Wielu tego nie dostrzegało, gdyż koleje mistrzostwa, jak i beznadzieja konkurencja w lidze, przysłaniały ten obraz. Dziś już zapewne nikt nie będzie bronił naszych skrzydłowych, którzy grają jedno dobre spotkanie na dziesięć. Nikt nie będzie bronił bez jajecznego Goretzki, nikt nie będzie mówił, że nie potrzebujemy wzmocnień do środka pola. Nikt też zapewne nie będzie bronił Brazzo i Oliego - mam nadzieję.
Czasu nie cofniemy, ale sami sobie zgotowaliśmy ten los. Szkoda, że i w klubie tego nie dostrzegano, że pozwolono aby amatorzy zarządzali klubem. Dziś już nie powinno być litości, a po sezonie Brazzo i Oli powinni poddać się do dymisji, tak aby mogli odejść z twarzy, bez szopki na październikowym walnym zgromadzaniu. Beznadziejna polityka transferowa, nieumiejętne planowanie, oraz brak inteligencji. Jak można było pozwolić, aby w klubie nie było porządnego napastnika? Już latem pisałem, że trendy się zmieniły. Liverpool, który grał bez napastnika ściągnął sobie Nuneza, City Haalanda. Oni się połapali, że bez dobrego napastnika się nie da, a my mimo to wpakowaliśmy się w to gówno. Trzeba zmierzyć się z konsekwencja własnych wyborów, wykazać się odrobiną męskości, i podać się do dymisji. Ostatnie decyzje tylko ich pogrążyło.
Brazzo, Oli WON!
15.04.2023 17:51
No i [wycięte].
15.04.2023 17:23
Hahaha dzbany z Dortmundu remisują, jeszcze jak my strzeliło, to będą całkowite jajca i mistrz prawie pewny ;)
15.04.2023 17:15
ja pierdole znowu w plecy ;/ nie przywykłem do takiego gówna
15.04.2023 17:03
Rasistowskie? Przecież obaj są czarni, tu nie ma rasizmu.
15.04.2023 13:56
No nie wiem. Słuchając amerykańskiego rapu można odnieść wrażenie, że tam każdy wyzywa się od czarnuchów. Więc jedyny spornym wątkiem pozostaje kwestia gówna.
15.04.2023 13:50
Sane był ostatnim życzeniem Uliego. Sam latał do Anglii, aby dopinać rozmowy.
13.04.2023 09:15
@Matilegolas Zaha to świetny zawodnik, przez lata samotnie ciągnął Crystal Palace. Problem w tym, że to gracz nie pasujący do naszego stylu gry. On jest idealny na kontratak, gdy jest dużo miejsca, gdy można wjechać na pełnej w pole karne przeciwnika. Dobra szybkość, technika, i zwód. Ale tak jak napisałem, u nas nie będzie mógł pokazać pełni swoich umiejętności. Przepadnie w grze kombinacyjnej, na małej przestrzeni.
Choć jeśli to prawda, jeśli wyrażamy zainteresowanie. Jest to dobra wiadomość, gdyż zapewne któryś z lamusów odejdzie.
12.04.2023 20:11
Świetna wiadomość. Fajnie, że pomagamy potrzebującym. Tylko obawiam się, że może to oznaczać, iż w przyszłym sezonie nie doczekamy się wzmocnienia środka pola.
12.04.2023 19:51
No i dobrze. Czasem trzeba dać sobie po mordzie, wygarnąć co na sercu leży, aby zrozumieć co jest najważniejsze. Jeśli to nie pomoże, nic im już nie pomoże.
12.04.2023 18:15
@bayern1987dwa Za kilka miesięcy, to na walnym przejadą się po Brazzo i Olim, i będziemy mieć nowe władze.
12.04.2023 16:26
@Reeken89 Coś w tym jest, gdyż bez porządnego środkowego pomocnika, który wejdzie na kierownicę, ma odbiór, pressing, nic się nie zmieni. Ani nie załatamy dziury w defensywie, jak i w ofensywie się nie poprawi. Co też pokazało City, który kapitalnie nas rozpracowało, a nasz środek był bezradny. Także, można sobie wymieniać nazwiska, ale jest też kilka innych pozycji, które wymagają przebudowy, np. skrzydła, nie wiadomo co z prawą obroną, bramka.
12.04.2023 14:56
@DieRoten Moim zdaniem takim graczem mógłby być Vlahovic. Dostał lekkiego klapsa, ale wciąż jest młody i pokazał, że ma spory potencjał. Juventus przez większość sezonu gra piach, co za tym idzie napastnikowi nie jest łatwo. W Juve oddaje 2.8 strzału na meczu, u nas miałby z dwa strzały więcej. Lewy regularnie grał na poziomie 4.5-4.7 SpG.
Owszem. Juve mówi, że chcą 100 baniek, jednak tyle nikt nie da, a będą potrzebowali kasy. Mało tego. Latem dostępnych będzie kilku fajnych napastników, którzy dziś są wyżej cenieni niż Vlaho, np. Osimhen, Ramos, Kane, do tego tacy gracze jak Kolo Muani, David. Rynek tego nie wchłonie, a liczba klubów, które mogłoby tyle zabulić i potrzebują napastnika jest niewielka. Dlatego myślę, że 60-80 za Vlahovica będzie do ogarnięcia.
Wzięcie gracza po przejściach zawsze działa, a jeśli odpali na poziomie 20+ goli w lidze, jeśli dostanie pozytywną energię od kibiców, dość szybko poczuje przywiązanie i wdzięczność, że jednak po niego sięgnęliśmy.
Z Osimhenem może być inaczej, typ przyjdzie jako gwiazda, i tak też będzie się zachowywał, a nam kolejnych gwiazdorów nie potrzeba.
12.04.2023 13:14
@Reeken89 Tak jak napisał @mariuszwr80 ich pewnie nie stać na Mane. Dlatego Mazraoui byłby dobry na wymianę.
Juve niby chce 100 baniek, ale nikt im tyle nie da. Wątpię, aby ktoś im dał 80, które za niego dali. Więc myślę, że takie 50-60 + Mazraoui, może ktoś inny byłoby do przepchnięcia.
A Mane trzeba opchnąć do Anglii. Tottenham, gdy odejdzie Kane. Może Chelsea ;) Newcastle.
Edytowano : 2023-04-05 19:20:26
Pamiętajmy, że ci których stać - niewielu ich jest - na wydanie 80-100 mln będą mieli latem spory wybór. Kane, Osimhena, Goncalo Ramoas. Więc może to być dobra okazja na zbicie ceny za Vlahovica.
05.04.2023 19:15
Mimo wszystko wolałbym Vlahovica. Owszem ma słabszy okres, ale pokazał już, że potencjał ma nieprzecięty. Na dodatek wydaje mi się, że charakterologicznie bardziej pasowałby do monachijskiego ordnung. Do tego dochodzi taka kwestia, że może udałoby się dorzucić kogoś w pakiecie, np. Mazraoui - Juve potrzebuje kogoś na prawą.
05.04.2023 18:33