DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Moe Strona 7

No i jeszcze Neverkusen prowadzi...

16.12.2020 20:38

Szwankuje nam defensywa, zamiast zabezpieczyć tyły: napierd@lać! No nie, tak nie można.

16.12.2020 20:37

@admin No jasne, co nie zmienia faktu, że niepotrzebnie wypowiedział się na temat umiejętności i przydatności Wernera.

16.12.2020 11:55

@admin Sam na pewno nie, ale to on się wygadał i namieszał w relacjach.

16.12.2020 10:14

@GuteSpiele Werner chciał do nas przyjść, więc musiał być świadomy, że Lewego nie wygryzie i łato o pierwszy skład mieć nie będzie.

Werner nie jest typową dziewiątką, więc pokryłby nam kilka pozycji.

1. Mógłby grać jako zmiennik Lewego - obeszłoby się bez Czupo Motinga
2. Mógłby grać na skrzydle - obeszłoby się bez Costy
3. Mógłby grać za Lewym - zmiennik dla Mullera
4. Mógłby grać z Lewym - kolejny wariant do taktyki.

Jednym ruchem załatwilibyśmy cztery problemy. Zamiast dwóch starych pryków, mielibyśmy jednego wciąż rozwojowego zawodnika, i w miarę spokojną głowę na wypadek odejścia Lewego.

15.12.2020 22:23

Musiala od czasu do czasu może pograć, na 10, ale nie tak jak miało to miejsce w sobotę, wymienne 6-8 z Goretzką. Kiedy to często był tym ostatnim.

15.12.2020 18:04

Oglądaliście zapewne mecz z Unionem, a mimo to umieszczacie Musiale w pierwszym składzie jako jednego z dwóch środkowych :/

@hoven Teraz już nic nie zrobisz. Kto mógł przewidzieć, że Kimmich i Goretzka nie dadzą rady grać cały sezon...

15.12.2020 17:13

@tapczan To nie jest mityczna kwota, a od samego początku podawana przez wszystkie media wartość. HSV oferowało mu milion po awansie. Nam bardzo zależało i daliśmy 5, widząc w nim super talent, którego nie możemy odpuścić tak jak Wernera...
W sumie słusznie, tylko że, Kurt dostał poniżej 100k rocznie - taka różnica.

Edytowano : 2020-12-14 23:55:01

" Goretka w tym samym kickerze za poprzedni sezon miał w BL notę 2,71" i dlatego napisałem, że poprzednie półrocze miał kapitalne, gdyby podzielić sezon na przed i po lockdownowy wyszłoby tak: 3.16 przed przerwą i 2.3 po przerwie.

14.12.2020 23:43

@Pir5 "owszem tylko wytłumacz takiemu że żaden dyrektor sportowy nie jest idealny."
No i właśnie o tym piszę, "Tak to już jest w tym sporcie, jeden transfer wypali, inny nie, normalna sprawa." ale widzę, że wyjechałeś poza temat. Dyskusja zeszła na przepychankę, który dyrektor jest lepszy. Tapczan wyskoczył z listą "perełek" sprowadzonych prze Sammera - wsadzałem mu, że to nie jest takie jednoznaczne.

" Lucas zaliczaja się bezapelacyjnie to udanych transferów,"

Tak zdecydowanie, lepiej nie można było wydać 80 mln, niż na kontuzjowanego, wiecznie leczącego się, rezerwowego lewego obrońcę.

14.12.2020 23:23

@Pir5 "Lucas z upływem czasu to bdb transfer."
Genialny, nasza siła, gdybym miał 80 mln to wydałbym je właśnie na Lucasa, warto było.

"Przecież to bdb pomocnik. Jeżeli sugerujesz się ostatnimi meczami Leona to nie ma o czym gadać."
W żadnym wypadku, biorę pod uwagę jego cały pobyt w Monachium. Jego pierwszy rok nie był dobry, mało tego, grał tak samo jak teraz. Jedyną różnicą było to, że miał obok siebie Thiago lub Kimmicha, mógł biegać nieco wyżej i wchodzić w pole karne. Co często pieczętował golem, przez co wielu - z tego co widzę w tym ty - automatycznie podbijało notę za jego występ, no bo strzelił gola, znaczy się dobrze. Jednak to już nie moja wina, że musiało zabraknąć Thiago i Kimmicha, abyście przekonali się jak mało nam daje w samej grze piłką. Czysto piłkarsko była to taka sama brydzna jak obecnie. Znikał, nie podchodził pod rozegranie, nie wspierał Thiago, lub Kimmicha (gdy tego pierwszego nie było) nie brał na siebie ciężaru, grał na alibi itd. Przecież co było wiele narzekań na jego grę, nota 3.28 w Kickerze. Dodam, że ten kiepski transfer Xabi Alonso raz zanotował 2.72 (2 nota w zespole) i 3.16, no ale Goretzka strzelał gole, więc znaczy, że dobry... Jednak moje narzekanie na jego grę, czy zwłaszcza Hovena nie wzięło się znikąd, ale to już nie moja wina, że tego nie widzieliście. Dlatego uważam, że dopiero by wznowieniu rozgrywek zaczął prezentować się godnie i dawał jakość. Teraz gdy musi wziąć ciężar na siebie, być liderem, nie daje rady, wrócił stary Goretzka.

@GuteSpiele Przecież z wami się droczę... Z jednej strony bardzo łatwo skreślacie zawodników, obniżacie ich wkład, umiejętności, z drugiej wychwalacie pod niebiosa zawodników, którzy jeszcze mniej nam dali.

Benatia porażka (prawda), ale Lucas - ten to jest gracz, przyszłość... A tak naprawdę to daje nam takie samo gówno jak Marokańczyk, tylko że ze 80 mln. Pavard świetny sezon 3.24 wg. Kicker, ale Rode to porażki (3.08 - w pierwszym sezonie). itd., itd.

"Arp ma 20 lat i widocznie został kupiony do drugiej drużyny skoro tam gra. Jakby był słaby to by go wywalili."
Nie, on był kupiony do pierwszej drużyny, dlatego dostał 5 mln pensji. I właśnie dla tego siedzi u nas w klubie, nikt inny mu tyle nie da, a on nie jest głupi, aby zrezygnować z takiej kasy. Tym bardziej, że już pewnie zrozumiał, iż wielkiej kariery nie zrobi, to przynajmniej ustawi się.

14.12.2020 20:55

@GuteSpiele "Pamiętam jak wszędzie w prasie się ludzie krzywili"

Ty pamiętasz z prasy, a ja tamte mecze oglądałem. Tak z racji wieku czasem nie dawał już rady, ślizgał się, i kilka baboli mu się przytrafiło. Nie zmienia to jednak faktu, że to on był naszym rozgrywającym, przez niego szły piłki.

Costa, to ten sam zawodnik, którego dopiero co wychwalałeś jako dobry, tegoroczny, transfer?

Idąc twoim krytycznym tropem, spójrzmy na działa z czasów Brazo.

Lucas 80 mln, półtora roku leczenia kontuzji, i kopania się w czoło. Miał podnieś poziom, a jest dupa.
Sane, porównaj sobie pierwsze pół roku Costy i Leroyan, udany transfer? Nie. Idzie mu jeszcze gorzej niż Gotze.
Roca, Sarr, Czupo Moting, Cuisance, Arp? Komedia, takich to Sammer ściągał na pozycje 20+ Kirchhoff, czy Rode, ten drugo to chodziarz trosze sobie pograł, i na nim zarobiliśmy.

Wywalone pieniądze na wypożyczenia?

A może Pavard, który w tym sezonie gra poniżej krytyki?

Tak naprawdę Salihamidzicovi wyszedł tylko jeden transfer Davies, i pół roku Goretzki.

Choć tak naprawę na połowę z nich nie miał wpływu, Lucas, Sane, Goretzka, Pavard, to raczej wola Uliego, za jego kadencji nie miał wiele do gadania.

Edytowano : 2020-12-14 18:00:40

@tapczan, minione okienko, oraz konieczność uzupełnienia wielu pozycji, wynikało z ubiegłorocznego zawalenia tematu i ratowania się wypożyczeniami. Nawet tegoroczne można było rozegrać inaczej - pomimo pandemii - po prostu nie trzeba było czekać do samego końca. Tylko wcześniej przygotować plan, i go zrealizować, gdy kilku fajnych zawodników miało kartę na ręku a rynek nie był przebrany. A nie sorry, my mieliśmy plan, kadra została przez władze określona jako kompletna i mocna.

14.12.2020 17:54

@tapczan Można, choć trzeba mieć na uwadze, że Uli i KHR nie dają dyrektorowi wolej ręki. Jednak w jego czasach kadra była porządna, każda pozycja podwójnie obsadzona, no może poza Lewym. W ramach dostępnych środków robił przyzwoite transfery. Nie osłabialiśmy się(poza Kroosem, który chciał odejść) dokładaliśmy kolejne cegiełki. Za to Brazzo? Letnie okienko jest jego kompromitacją, transfery na ostatnią chwilę, wymuszone przez trenera i zawodników, chciał grać obecny sezon bez wzmocnień... Zawalił sprawę Thiago i Alaby, jak to stwierdzono dopiero się uczy, ale na szczęście wyciągnięto wnioski i już pracuje nad umową Goretzki... Do tego ubiegłoroczne wypożyczenia, spowodowane niepowodzeniami na rynku transferowym. A kadra jest słabsza niż rok temu.

@tapczan "A co Sammer zostawił Hasanowi ?"
@tapczan Lewandowski, Kimmich, Coman, Thiago, i Hummels, oni przyszli w trakcie kadencji Sammera, mało? Czterech z nich poprowadziło nas do ubiegłorocznego triumfu w lidze mistrzów.

14.12.2020 17:29

Wiadomo coś nt. terminarza Bundesligi koligującego z Klubowymi Mistrzostwami Świata? Finał 11 lutego, półfinały 06/07. My 06.02 gramy z Herthą 13.02 z Arminią, przełożą, czy załatwią nas jak Liverpool?

14.12.2020 16:44

@tapczan "można to tłumaczyć pechem, wygodne. Albo zinterpretować to jako błędnie planowane kadry przez dyrektora sportowego."

Raczej przez Uliego i KHR, zważywszy na to kogo chciał Pep, a kogo dostał bo szkoda było kasy.

Edytowano : 2020-12-14 16:29:46

Między innymi dlatego Sammer odszedł, nie chciał być marionetką.

14.12.2020 16:28

@GuteSpiele A kto napisał, że udany? Znowu sobie coś dopowiadasz, widzisz to czego niema, facepalm. Duży, nie oznacza udany. A dużym był: 28 mln, nasz 6 najwyższy transfer w historii, świetny sezon w Romie, jedenastka sezonu Seria A, kto mógł przypuszczać, że będzie taką wpadką?

@tapczan

Wtedy mieliśmy pecha, że trafialiśmy na jeszcze grubsze, lepiej doładowane ekipy.

Tak, pyk, pyk, pyk, wypada Kimmich, i drżymy przed VfL i Bayerem...

Poza tym, Sule nie można zaliczyć na konto Brazzo, gdyż został ogłoszony przez przyjściem Bośniaka. Podobnie Gnabry. A Goretzka, każdy widzi, bez Kimmicha i Thiago nie istnieje.

Edytowano : 2020-12-14 16:04:09

I właśnie ten drobny szczegół, który różni "oba" Bayerny. Dziś w środku mamy tylko Kimmicha i Goretzka, reszta to wynalazki typu Rudy i Rode, wtedy mieliśmy Kroosa, Schweinsteigera, Alonso, Thiago, Gotze, Martineza, Hojbjerga i pozwoliliśmy odejść Gustawo a w środku grał jeszcze Lahm. Dwa lata później Thiago, Alonso, Vidal, Martinez, Gotze, Rode, Kimmich, Hojbjerg. Każda pozycja podwójnie obsadzona. Dziś wypada Kimmich i nie mamy pół rozgrywającego, lidera w środku. Taka jest różnica w kadrach.

14.12.2020 15:54

@tapczan "Za czasów Sammera o sile zespołu stanowili zwodnicy z którymi on nie miał nic wspólnego."

Jasne, ale co ja napisałem? "wtedy praktycznie się nie osłabialiśmy, a co roku dokładaliśmy kolejne cegiełki, do i tak już szerokiej i wartościowej kadry."
Przyszedł Alonso, cyk pierwszy skład, główny rozgrywający, lider zespołu.
Przyszedł Lewy, pierwszy skład.
Przyszedł Gotze, pierwszy skład.
Przyszedł Vidal, pierwszy skład.

"Gotze, Alonso, Vidal, Costa i Benatia na zaliczają się nawet do bardzo szerokiego marginesu udanych transferów."

Po pierwsze dyskusja nie dotyczy topowych transferów, a dużych, po drugie:
Sprowadzaliśmy zawodników do pierwszego składu, wartościowych, dających nam tu i teraz jakość. To, że Alonso i Vidal, mieli swoje lata, nie oznacza, iż byli nieudanymi zakupami. W tamtej chwili dali nam jakość. Gotze na początku tak samo. A że ci pierwsi mieli już swoje lata i forma pod koniec zaczynała szwankować, a Gotzemu siadła głowa to już inna historia. Teraz sprowadzamy połamańców, którzy na początku nic nam nie dają (Lucas/Sane) licząc na to, że może odpalą...
Costa wejście miał bardzo dobre, problemy pogłębiły się, gdy wrócił Uli i zaczął wymagać znajomości i nauki niemieckiego. Wtedy Douglas się posypał.
A idąc twoim tropem, w ostatnim czasie dokonaliśmy tylko jeden udany transfer, Davies - a może i nie, bo w tym roku za bardzo nie gra...

I tu jest właśnie ta różnica, wtedy mieliśmy mocną kadrę, ale dokupowaliśmy wartościowych zawodników. Dziś mamy wciąż kilku bardzo dobrych zawodników, ale ściągamy piłkarzy, którzy muszą dojść do siebie Lucas, Sane - zero wartości (porównaj ich występy z pierwszymi sezonami Gotze, Vidala, Alosno, czy Costy...) albo sprowadzamy rzadziaków jak Sarr i Roca, albo łatamy kadrę wypożyczeniami i młodymi.

14.12.2020 14:36

@tapczan Nie, nie można. Ponieważ wtedy praktycznie się nie osłabialiśmy, a co roku dokładaliśmy kolejne cegiełki, do i tak już szerokiej i wartościowej kadry. Wiadomo, że zawsze chciałoby się więcej, zwłaszcza patrząc na rzekomą listę celów Guardioli. Jednak polityka transferowa miała jakiś sens, a my jak na nasze warunku robiliśmy duże transfery: Lewandowski - Gotze - Thiago - Alonso - Vidal - Costa - a nawet Benatia(11 sezonu Seria A) + Kimmich i Coman. Dziś głównie łatamy dziury wypożyczeniami, i rzadziakami. A o sile zespołu i tak stanowią ci ściągnięci przed laty. Wyjmij dziś sprowadzanych przez Sammera Lewego, Kimmicha, Comana + starą gwardię jak Neuer, Muller, Alaba, Boateng, i Bayernu nie ma. Nowi - poza Daviesem - nie dają nam jakości, nie sprawiają, że jesteśmy lepsi.

14.12.2020 12:53

@tapczan "Perełki Sammera - Kirchhoff, Benatia, Kurt, Rode, Tasci, Sanches"

Kirchhoff - 22 lata - podstawowy reprezentant młodzieżówki, po 2 sezonach w Mainz, przyszedł jako 4-5 środkowy obrońca - wpadka? Wkalkulowane ryzyko. Ściąganie młodych Niemców, reprezentantów kraju, za drobne pieniądze, albo się uda, albo nie.

Kurt - osiemnastoletni niemiecki talent, reprezentant kraju, kapitalne liczby jak na skrzydłowego w drużynach młodzieżowych. Bayern, piłka seniorska okazała się nie dla niego.

Tak to już jest ze sprowadzaniem młodych, utalentowanych, ryzyko zawsze istnieje. Jednak pamiętajmy, że na tej samej zasadzie do Bayernu trafił wtedy Kimmich i Coman - jak widać warto podejmować takie ryzyko. Podobnie jest dziś. Może i z Arpa, Cuisance, Singha, Kouassiego, Dajaku, Richardsa, Mbi, nic nie będzie, ale przypadki Daviesa i Musiali, pokazują, że warto i plusy przykrywają minusy.

Benatia, 28 mln, kapitalny sezon w Romie, jedenastka sezonu Serie A. Kto mógł przypuszczać, że po takim sezonie odbije się od Bayernu?

Rode - przyszedł za darmo, odszedł za 12 mln, podobny kejs, albo się uda, albo nie, ryzyko niewielkie. Przychodził jako zmiennik, mieliśmy wtedy w środku: Schweinsteiger, Alonso, Thiago, Martinez, Gotze, Hojbjerg + Lahm, który grywał wtedy w pomocy. A i tak swoje zagrał.

Tasci - to tylko półroczne wypożyczenie, tymczasowe łatanie obrony, wpadka?

Sanches już chyba nie można zaliczyć na konto Sammera, raczej nie odpowiadał za okienko 16/17, gdyż było wiadomo, że odejdzie.

Tak to już jest w tym sporcie, jeden transfer wypali, inny nie, normalna sprawa. Więc jeśli to są te największe wpadki z czasów Sammera, samo sprowadzenie Lewandowskiego i Kimmicha przykrywają te nieudane. A i tak poza Benatią żaden z wymienionych przez ciebie zawodników nie był przymierzany do pierwszego składu.

Z Lewandowskiego, Kimmicha, Comana, korzystamy do dziś. Thiago walnie przyczynił się do ubiegłorocznej Ligi Mistrzów. Należy jednak pamiętać, że w tamtym czasie były trzy, a może nawet 4 obozy: KHR, Uli, Guardiola, i właśnie Sammer, między innymi dlatego odszedł.

14.12.2020 12:00

@GuteSpiele Dokładnie w ten sam sposób wynosisz na piedestał Goretzkę, co z tego, że gra piach, miał lepsze liczby niż Thiago...

12.12.2020 22:24

Oddajmy głos algorytmom:
Whoscore:
Lewandowski 7.9
Coman 7.8 . Muller 6.5 . Gnabry 6.5
Goretzka 6.9 . Musiala 6.5
Davies 6.3 . Alaba 6.2 . Boateng 6.1 Pavard 6.5
Neuer 7.1

SofaScore:
Lewandowski 7.7
Coman 7.4 Muller 6.9 Gnabry 6.9
Musiala 6.8 Goretzka
7.0 Davies 6.4 Alaba 6.6 Boateng 6.4 Pavard 7.0
Neuer 7.3

12.12.2020 22:17

@TomiiiFCB Davies dopiero co wrócił po kontuzji...

12.12.2020 20:55

@WayeThe Autostrada to jedno, ale u nas za rozgrywanie odpowiedzialni dziś byli środkowi obrońcy - to jest komedia. Goretzka dupa w tej kwestii, a Musiala nie może grać tak nisko, a być może jest jeszcze dla niego za wcześnie na regularną grę, na wysokim poziomie.

12.12.2020 20:54

Nie, nie są zajechani, po prostu nie mamy środka pola. A to podstawa do wszystkiego. My nawet w końcówce nie byliśmy w stanie przejąć kontroli, wielka dziura w środku.

Moim zdaniem na Wolfsburg powinniśmy zaryzykować i wystawić w środku Tolisso, Rocę, i przed nimi Gortezkę - tak aby mógł wchodzić w pole karne. Na skrzydłach Sane i Coman z Lewym na przodzie.

12.12.2020 20:47

@KingWizard No wiem, wkurzony jestem i najpierw przeczytałem tylko pierwsze zdanie :)

12.12.2020 20:34

@KingWizard Może i ci sami, ale jednak inni. Thiago i Kimmich robią różnicę. Dziś bez środka pola możemy sobie co najwyżej z Unionem o remis powalić.

12.12.2020 20:28

Powiem tak. Flick wystawiając Goretzkę z Musiałą załatwił nam mecz. Już przed meczem napisałem, że nie można tak ofensywnie składać środka pola.

12.12.2020 20:26

Kurła, my nawet w końcówce nie jesteśmy w stanie przejąć inicjatywy, a idźcie wy w chujeqwddefdevev

12.12.2020 20:24

Adesfefjsjfepppov

12.12.2020 20:19

Musimy dziś wygrać - i wcale nie chodzi o mój kupon - ale jak ktoś już wspomniał w środę VfL a za tydzień Bayer, a z nimi łatwiej nie będzie.

Edytowano : 2020-12-12 20:05:17

@Daro jeszcze Legia musi strzelić :)

12.12.2020 20:04

Dawać panowie!

12.12.2020 20:02

@ForzaFCB Przecież Musiała poza tą jedną sytuacją, gdy został sfaulowany, nic nie grał.

12.12.2020 20:00

@Matilegolas Ty to widzisz, ja to widzę, Flick nie widzi, i co zrobisz? Nic nie zrobisz.

12.12.2020 19:55

Dawać Sane i Rocę!

12.12.2020 19:49

prawie 1k

12.12.2020 19:48

@Daro Lipsk wszedł, Sevilla weszła, 2.5 BVB, i Newcastle 1X, jeszcze Bayern i że Legia strzeli :/

12.12.2020 19:44

Więcej agresji, biegania, i powinno być lepiej. Do boju kurła bo 100 zł na was postawiłem :/

12.12.2020 19:36

@dzojko Sorry, ale co masz do obrony? To nie oni są dziś problemem a środek pola + Muller, Gnabry, i Lewy.

12.12.2020 19:15

Muller - ktoś widział?

12.12.2020 19:10

@matiibal1998 Gra, ale głównie do tyłu, i straty.

12.12.2020 19:09

Kurła, Musiala na 6 :/ Kto takie chucherko ustawia tak nisko?

12.12.2020 19:07

Środek pola do wymiany, Flick zj3bał wystawiając tak ofensywną parę, obaj nic nie dają, ale Goretzka mimo wszystko jest bardziej doświadczony. Musiala do zmiany, za niego Roca.

12.12.2020 19:04

Czyli jednak będą wjazdy ;D

12.12.2020 18:32

Łoo panie, ofensywny dziś środek pola. Wystarczy podejść wysoko, agresywnie, odbiór, i wjazd raz za razem. Dobrze, że przeciwnik słaby.

12.12.2020 18:08

@ForzaFCB W pełni, BVB nie istnieje, ale to było do przewidzenia. Może nie tak wysoko, ale patrząc na braki kadrowe, na mecze grane co trzy dni, 1 to była największa podpucha dzisiejszego dnia - wielu popłynie.

12.12.2020 16:58

@Edmund "gdyby były źle to nie było by wyników."

Za Uliego też były wyniki, ale mimo to narzekali - i to osoby z klubu - do tego stopnia, że Uli się obraził i zrezygnował z prezesowania.

11.12.2020 17:18

@Edmund "A w 2023 roku będzie można się przekonać kogo wizja Bayernu była lepsza zarządu z Hasanem czy tych co narzekają."

Tych narzekajacych, masz na myśli Flicka i samych piłkarzy?

Sorry, ale jaka wizja zarządu?

Dopiero co cały zarząd był przekonany, że nie potrzeba transferów, kadra jest wystarczająco mocna nie trzeba się wzmacniać, młodzi dadzą radę - których dziś już w klubie nie ma, ale to inna historia.

Na co Flick, nie no, panowie, kadra musi zostać wzmocniona, potrzebujemy doświadczonych graczy, czeka nas wymagający sezon.

Wtrącił się Uli - nawet jego zaprzęgnięto do urabiania społeczeństwa - zbyt mocna kadra nie jest dobra...

I tak cała ferajna KHR, Brazzo, Oli, Hoenes, żyła sobie w przekonaniu, że wzmocnienia nie są potrzebne. Wygraliśmy Ligę Mistrzów, koronawirus, problemy z kasą, jakoś damy radę.

Pech chciał, że 10 przed końcem okienka do gabinetów prezesów zapukali zaniepokojeni piłkarze...

Skutek? Zaczęło się histeryczne szukanie wzmocnień, sprowadzanie przeciętniaków.

Taką mieli wizję.

11.12.2020 15:12

@Matilegolas A i do Richardsa można mieć wątpliwości, gdyż jest efekt nawiązania współpracy z Dallas FC.

11.12.2020 13:42

@Arkady142 Jest młody, trzeba mu pomóc. Kto ma to zrobić jak nie my? Trzeba być wyrozumiałym, każdy z nas w jego wieku miał wszechwiedzę, rzucał radykalne hasła.

11.12.2020 12:58

@GuteSpiele Spróbuj czasem pomyśleć, ok? A jak już coś wymyślisz to sprawdź, czy ma to coś wspólnego z prawdą.

Co ma Brazzo wspólnego z transferem Comana, Sule, Tolisso?

Salihamdzić został dyrektorem sportowym 31 lipca 2017.

Sule podpisał z nami kontrakt 12 stycznia 2017, przyszedł po zakończeniu sezonu.

Coman jest w Bayernie od 2015, wykupiony został w kwietniu 2017.

Tolisso podpisał kontrakt 14 czerwca 2017.

Wiec ponawiam pytanie, co ma z nimi wspólnego Brazzo, który podpisał z nami kontrakt 31 lipca 2017? A na dodatek do odejścia Uliego jego kompetencje były mocno ograniczone.

Wątpliwości można mieć również co do Sane, Lucasa, Goretzki, Pavarda, to raczej nie były jego pomysły, gdyż Uli bardzo ograniczył jego rolę. Do tego stopnia, że według mediów miał wolną rękę tylko w przypadku drobnych transferów, patrz Davies. A to, że latał negocjować nie oznacza, iż są to jego zawodnicy.

Edytowano : 2020-12-11 12:32:23

Davies, pewnie Cuisance - Uli dał Brazzo wolną rękę co do drobnicy - oraz obecne okienko. To są działa Brazzo.

11.12.2020 12:30

@GuteSpiele "O 19:00 nigdy nie było jakiś ciekawych drużyn tylko jakiś szrot"

My graliśmy o 19...

Edytowano : 2020-12-10 10:24:45

Poza tym: BVB, Lipsk, BMG, wczoraj Liverpool, wcześniej Real, City, Chelsea, Sevilla, ManU, Atletico, Juve...

Godzina 19 to z jednej strony większa ekspozycja dla klubów, o jednej godzinie uwaga skupia się na góra 3 spotkaniach. Reszta przepada w tłumie.
Jednak jest to przede wszystkim podyktowane kulistością ziemi, i jej ruchem obiegowym i obrotowym. Po prostu u Ruskich nie dość, że w grudniu piździ, to mają 2 godziny do przodu, podobnie Turcy. A mecze rozgrywane po północy nie są komfortową sprawą dla kibiców, zwłaszcza na mrozie, dlatego dwie godziny rozgrywania spotkań.
Można zapytać, to dlaczego nie 20? Wtedy problemem jest Anglia, gdzie mamy godzinę do tyłu a TV woli 20 ich czasu.
Dlatego o 19:00 mamy zazwyczaj mecze bez dwóch wielkich drużyn, gdyż gospodarzami są zazwyczaj, Ruscy, Ukraińcy, Turcy.

10.12.2020 10:12

Tak, z jednej strony byłaby to naucza dla Alaby i Zahaviego, z drugiej oznaka, że nie kupimy porządnego środkowego obrońcy. I w dalszym ciągu będzie niestabilnie.

10.12.2020 10:05

Co za tytuł, nie wypada robić takich błędów, po co to powtórzenie?

"Ogromne postępy Kimmicha, problemy Tolisso"

Wystarczyło:

"Ogromne postępy Kimmicha, Tolisso"

08.12.2020 12:04

@Pir5 Wiadomo, że oczekiwania były duże, ale czy przy Renato były mniejsze? Nie, a nic nam nie dał. Benatia, Tolisso, a jeszcze rok, dwa, i niekwestionowanym liderem może zostać Lucas.

08.12.2020 10:20

@DonJupp4ever Niemcy, no to spójrzmy gdzie indziej. Na Whoscore w pierwszym sezonie w Bayernie Gotze miał bardzo wysoką notę, 7.72 w drugim 7.19 w trzecim 7.18
Tolisso w pierwszy 6.99 w trzecim 6.68 obecnie 6.56

08.12.2020 10:13

W tych 16 mln spokojnie zmieściłyby się koszty jego pobytu, z tego co widzę w Bayernie dostał 3.5 mln pensji.

Edytowano : 2020-12-08 10:01:27

No właśnie, i dlatego 41 mln za Tolisso było przegięciem. Nasz kolejny rekordowy transfer, który nie daje nam nic ekstra. Więcej pożytku miało Juve sprowadzając Matuidiego za 25.

08.12.2020 09:56

To gdzie obecnie jest dany piłkarz nie ma znaczenia, Gotze dał nam więcej, grał lepiej, niż Tolisso. Liczby, spójrz na noty np. w Kickerze: Tolisso w pierwszym sezonie 3.55 / Gotze w pierwszym 3.22 w drugim 3.20.

Można uznać, że JM w pierwszym sezonie się spłacił, ale... Gdyby Martinez kosztował z 20-30 mln ok, ale my za niego daliśmy 40, co w tamtym czasie było wielkimi pieniędzmi. Był drugim najdroższym piłkarzem w okienku, był naszym najdroższym transferem przez 5 lat. Od takich zawodników trzeba wymagać więcej. A gdy spojrzysz za jakie kwoty odchodzili piłkarze w tamtym czasie, wtedy zauważysz jak bardzo przestrzeliliśmy:

Modric 35, Hazard 35, Ibrahimovic 20, van Persie 30, Reus 17, Alba 14, Dybala 12, Lloris 12, Verratti 12, Coutunho 13,

Sezon wcześniej Aguero kosztował 40, Fabregas 34, Falcao 40, Neuer 30, Mata 26, Henderson 18,

A rok po zakupie Martineza daliśmy za Thiago 25 mln, Wolfsburg wziął de Bruyne za 22, Tottenham sprowadził Eriksena za 14, Bayer Heung Min Sona za 10, itd. po prostu mogliśmy za podobne, lub mniejsze pieniądze sprowadzić zawodnika z którego mielibyśmy przez te 9 sezonów większy pożytek.

Rudy pod względem sportowym był wpadką, ale finansowo się broni.

08.12.2020 09:45

No i Rudy, tak był wpadką, ale nie transferową. Przyszedł na zasadzie wolnego transfery, po roku sprzedaliśmy za 16, super interes. Piłkarsko był za słaby, ale pod względem interesu złoto.

Wyżej powinno być wielu innych zawodników, z Benatią, Tolisso, na czele. + zawodnicy tani, ale poniżej poziomu Bayernu: Tasci, Kirchhoff, Petersen, Kurt.

08.12.2020 08:58

@GuteSpiele Gotze najgorszy?
1 sezon: 15 goli 13 asyst
2 sezon: 15 goli 7 asyst
3 sezon: 6 goli 4 asysty w 21 spotkaniach

Kupiliśmy za 37 mln, sprzedaliśmy za 22 mln, mógł osiągnąć więcej, pierwsze dwa sezony były udane, później się posypał. Ale i tak dał nam więcej niż Tolisso (41 mln) - to jest porażka.

Lucas Henandez 80 mln, i mocno puka w podium top nieudanych, choć tu nadzieja, że jeszcze się ogarnia, ale jak na razie dał nam mniej niż Gotze, a nawet Juan Bernat.

No i Martinez, poza pierwszym sezonem, później było już tylko gorzej, a on był głównie zapchaj dziurą. Jak na zawodnika, który przez 5 lat był naszym najwyższym transferem, dał nam zdecydowanie za mało.

Edytowano : 2020-12-08 08:40:40

Poza tym, lubisz powtarzać, że Goretzka jest lepszy niż Thiago bo ma lepsze liczy. Gotze miał jeszcze lepsze :)

Edytowano : 2020-12-08 08:46:22

No i ten Reina nad Benatią :/

Reina 3 mln vs. Benatia 28

Pierwszy przychodził jako drugi bramkarz, drugi jest zdecydowanie na podium top wpadek.

08.12.2020 08:37

No i gitara, powinni jeszcze dać mu większy wpływ kształt kadry, transfery.

07.12.2020 17:01

@tapczan Loew szyje z tego co ma, a Niemcy mają wielkie braki na kilku pozycjach, za 2/3 lata będzie jeszcze gorzej. Coś w niemieckim szkoleniu poszło nie tak, zbyt dużą wagę przywiązywano do taktyki, zespołowości, ukręcając łeb indywidualistom, i mamy efekty.

Owszem, Mullera mógłby przywrócić, ale Boateng? To obrazuje ich dramat.

07.12.2020 11:13

Co z tego, że może? W takim klubie jak Bayern na środku powinni grać pewniacy, a nie piłkarze z łapanki, kto zdrów.

06.12.2020 23:26

Pogonić, im szybciej to się stanie, tym szybciej sprowadzimy porządnego środkowego. A nie, czekaj... To Bayern. Mustafi będzie wolny.

06.12.2020 22:32

@Lampo "Spójrzmy na problem systemowo - ile w tym sezonie straciliśmy goli po prostopadłych pilkach ze środka - może to nie tylko kwestia wykonawców ale też wadliwego ustawiania i taktyki?"

Jest to kwestia taktyki (gramy wysoko) jak i wykonawców - bez Kimmicha i Thiago, słabszy środek pola, plus brak piłkarzy potrafiących walczyć, zasuwać w środku. Już od Kovaca mamy w środku wielką dziury, a przeciwnicy w nas wjeżdżali w nas jak chcieli. Flickowi udało się to w pewnym stopniu zniwelować, po prostu cały zespół zaczął lepiej grać. No i obrona, brak prawdziwego lidera, pewniaka, plus beznadziejna forma.

@GuteSpiele Dlatego napisałem wykonawca, sam sobie nie ustali budżetu transferowego, a grube transfery nie przejdą bez klepnięcia góry.

06.12.2020 15:54

@GuteSpiele "Plan na kadrę który kreśli Brazzo jest długoterminowy"

Bardzo długoterminowy. Ubiegłoroczne wypożyczenia, plus tegoroczne asy: Czupo, Sarr, Roca, Costa. Wizja godna Bayernu.

Brazzo jest tylko wykonawcą, nie on kreśli plany. Pomnę, że więcej do gadania powinien mieć Flick.

06.12.2020 15:35

@DonJupp4ever "Jak Goretzka strzela bramki to jest ok. ale jak zagrał słabszy mecz"

No i to jest problem wielu osób, gdy któryś z piłkarzy strzeli gola, automatycznie rośnie jego ocena, przysłaniając wszystko inne. A gdy wygramy, przebieg spotkania całkowicie się nie liczy, nie można złego słowa powiedzieć. Tak się składa, że z @hoven od wielu miesięcy piszemy o problemach Goretzki z grą w piłkę, z podłączaniem się pod rozegranie, z braniem ciężaru na siebie, często znikał, był niewidoczny. Za co też zbieraliśmy cięgi. Owszem, ma gola, potrafi wejść w pole karne, ale to finalizacja akcji, którą najpierw trzeba stworzyć. A tu robotę robił Thiago i Kimmich. A on mógł hasać przed nimi.

Podobnie jest z naszą obroną. Dziś zaskoczenie, jak to możliwe, że grają tak słabo? Już w minionym sezonie graliśmy piach w defensywie, Ligę Mistrzów wygraliśmy tylko dzięki Neuerowi, nie wyciągnięto z tego wniosków, nie wzmocniono formacji, do tego doszła dewastacja środka pola, co tylko uwydatniło braki poszczególnych piłkarzy. I mamy to co mamy.

A wystarczyłoby zamiast do wyniku, więcej uwagi przywiązywać do tego jak prezentują się poszczególni zawodnicy. Niestety w klubie dano ponieść się euforii. A gdyby nie interwencja piłkarzy, dziś na ławce nie byłoby nawet zakupionych w ostatniej chwili ogórków.

06.12.2020 14:56

@GuteSpiele Nie napisałem o sezonie 2012/2013 po to, abyś popisywał się wiedzą ówczesnego 10/11-latka. Ale abyś zauważyłeś, że wtedy w kluczowym momencie sezonu graliśmy 4-2-3-1 z "klockowatym niebiegającym def. pomocnikiem". Twierdzisz, że tak się nie gra, trzeba biegać, a def. pomocnicy nie biegają... Da się, biegają, i wyglądało to kosmicznie - no chyba, że Jupp nie za się tak jak ty?

Nie odpisuj, bo się nie znasz.

06.12.2020 08:00

Rozumiem, że jesteś młody, przeświadczony o swojej nieomylności, wszechwiedzy. Ale zapytaj się, którego ze starszych użytkowników (może tobie opowie) jak funkcjonował środka pola Bayernu w sezonie 2012/2013, kiedy to wygrywaliśmy LM. Gdy graliśmy 4-2-3-1, a w środku mieliśmy do dyspozycji Martineza - Schweinsteigera lub Gustavo na zmianę. Bajka.

Dzisiejszy Martinez jest już po drugiej stronie rzeki, ale popytaj innych o wspomniany sezon.

Nigdzie nie napisałem o typowym def. pomocniku, a topowym, def. pomocniku potrafiącym grać w piłkę. Zawodniku, który będzie czyścił pod rozgrywającego Kimmich, ale i z którym będzie mógł rozegrać piłkę.

Poza tym, to nie moja wina, że masz takie ograniczenia. Widząc "defensywny pomocnik" wyobrażasz sobie Martineza po przejściach, a nie np. Ndidiego, Kante, Tonaliego, Nevesa, czy np. Xabiego.

Edytowano : 2020-12-05 21:45:52

Trochę dużo błędów :/

05.12.2020 21:44

@GuteSpiele "typowej ''6'', czyli kloca od defensywy" xd

odejdź

05.12.2020 21:26

@GuteSpiele Gramy tak bo takich mamy zawodników, jest Muller i tyle, czego nie ogarniasz? W miniony sezonie nie brakowało spotkań w których wychodziliśmy 433.

Kovac chciał def. pomocnika, Bayern chciał Rodriego, Flick chciał wzmocnić środek. I nie ma przypadku w tym, że zawodnikiem nr. którego niemieckie media wymieniają w kontekście Bayernu jest Zakaria. Zbyt dużą wagę przywiązujesz do papierowego ustawienia, a zbyt małą do tego jak wygląda nasza gra w środku.

05.12.2020 21:16

@GuteSpiele Nie znasz się.

05.12.2020 20:56

@Panczo Nie tylko Barca, ale i Lyon, PSG, Neuer wygrał nam po prostu Ligę Mistrzów, gdyż błędów w obronie była cała masa. Niestety osoby odpowiedzialne za transfery, nie zrobiły nic, aby poprawić sytuację, a Manu nie jest super bohaterem, aby w każdym meczu bronić wszystko co leci.

05.12.2020 20:53

Owszem, nowy środkowy obrońca, może nawet dwóch, są niezbędni w nowym sezonie. Jednak jeśli nie załatamy środka pola, w postaci topowego def. pomocnika, potrafiącego grać piłką, w dalszym ciągu będzie dupa, a obrona będzie wystawiana na liczne próby.

05.12.2020 20:43

Żadnego kurła przedłużania kontraktów z tymi gamoniami z obrony, wszyscy won!

05.12.2020 19:45

Spokojnie panowie, jeszcze trochę. Po nowym roku dzieciaki wrócą do szkoły xd

30.11.2020 19:05

Sorry, ale jakie odpuszczanie? Jeszcze kilka tygodni temu broniliście naszych wspaniałych transferów, niektórzy pisali nawet, że wzmocnienia nie są konieczne bo kadra jest wystarczająco dobra i szeroka, czas na młodych.
Więc nic się nie stanie jeśli zagra Czupo i Costa, oraz inni mniej grający.

30.11.2020 13:21

Szału nie było, ale musimy dociągnąć do końca roku. Wróci Kimmich, odpoczną, może jakiś transfer w zimie, i jazda.

28.11.2020 17:43

No i gitara, prusaki w plecy, tylko tego Werderu szkoda.

28.11.2020 17:16

Ideolo!
Musimy dziś wygrać, BVB kaleczy, trzeba to wykorzystać.

28.11.2020 16:17

Uf, nie będzie.

28.11.2020 16:09

WTF????

28.11.2020 16:09

Brawo Mbappe!!!

28.11.2020 16:08

@bayern1987dwa Za chwilę strzeli z dwa gole przeciwko Atletico i znowu będzie miał miesiąc nietykalności.

28.11.2020 16:01

@dzojko Nie no, Kimmicha brakuje.

28.11.2020 15:54

Chelsea? Rozumiem kontakty, ale na lewej mają kapitalnego ostatnio Chilwella, mają Emersona i Marcosa Alonso, że niby na środek go ściągną? Nie chce mi się wierzyć. PSG byłoby idealną opcją, Bernatowi kończy się kontrakt, co prawda Mitchel Bakker daje radę, jest tańszy, dużo młodszy, przydałby im się, ale i PSG ma problemy z nadmiernymi wydatkami, więc po co przepłacać?

Real, Barca, odpadają. Juve ma Alexa Sandro, Liverpool odpada, City Mendy i Zinchenko, ciekawe.

Nie ma za wielu opcji i frajerów za 20 baniek. Nie zdziwię się jeśli jeszcze wróci z podkulonym ogonem.

27.11.2020 13:02

@Kimas No tak, rozmawiamy o transferach, o tym może się wydarzyć. Wątek Sule, Alaby, i Boatenga, są to bieżące wydarzenia, dziś na stronie było kila newsów na ich temat. Więc rozmawiamy o tym, jak może się to potoczyć. Jeden rzuci taką propozycję, inni poda kogoś innego. Z kim przedłużą, kogo pogonią. A wydaje mi się, że sprawa środka obrony w przyszłym sezonie, jest to jeden z ciekawszych tematów w kontekście Bayernu. Ale lament?

26.11.2020 21:05

Sorry panowie @Prezes42 @Kimas @tapczan ale gdzie tu widzicie lament? Rozmawiamy o meczu, trochę narzekania na defensywę, Alabę, - jest za co. Trochę o postawie Roki (głównie chwalenie) i tyle. Normalne rozmowy po meczu. Trochę kłótni, reszta wątku to jak w każdym głównym temacie na stronie sprawy bieżące. Wątek Sule, przyszły kształt defensywy, i Schar :)

26.11.2020 20:42

@GuteSpiele " jedyny problem to brak drugiego CM, który w przypadku kontuzji Kimmicha mógłby być liderem środka pola, a nie box to box."

Przecież ty całe lato, cały okres transferowy pisałeś, że nikogo nie potrzeba, kadra jest szeroka, a środek pola mocny. Błyskawicznie zmieniłeś zdanie.

Nawet próbowałeś nam udowodnić, że Kimmich może grać cały sezon bo się nie męczy. Więc Thiago zbędny xd

26.11.2020 19:36

@GuteSpiele https://scontent.fwaw7-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/67313960_874334139605796_7275017984823787520_o.jpg?_nc_cat=104&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=QUX3rsKDj8MAX89RRUF&_nc_ht=scontent.fwaw7-1.fna&oh=dcd6094ca915e5495fe21490b5042c40&oe=5FE58F94

Edytowano : 2020-11-26 19:24:16

W piłce nożnej nie chodzi o mięśnie. Czy Messi jest umięśniony? Nie, jest wyrzeźbiony, wyżyłowany. Podobnie Muller, który wygląda jak przecinak. A Niemcy z niego się śmieją, że sekretem braku kontuzji Mullera jest brak mięśni - nie ma co mu się popsuć. Neuer też nie jest gladiatorem, zwykła wysportowana figura. Lahm chudzina. Nie o mięśnie w tym sporcie chodzi.

Tak, Sule mógłby wyrzeźbić ciało, może i grałoby mu się lżej, ale jak zwykle przesadzasz z tym tłuszczem.

Edytowano : 2020-11-26 19:26:37

Co nie zmienia faktu, że wygląda jak ciężki, ulany, kloc.

26.11.2020 19:17

@Danie1 Ten też jest taki klockowaty, ale nie jest gruby, taka budowa ciała. Sule to taka lodówa. Jednak twierdzenie, że widać u niego tłuszcz jest przesadą. Tłuszcz to było widać u Hazarda, gdy mu oponka wystawała, a nasz ma po prostu taką ulaną figurę, niewyrzeźbiona kłoda. Nie wylewa się nic spod koszulki, ale też nie jest gladiatorem jak Lewy, czy Goretzka, Choć mógłby popracować nad figurą.

Tu masz zdjęcie Sule sprzed półtora tygodnia, Hiszpania Niemcy, gdzie ten tłuszcz widzisz?
https://i3-img.prosieben.de/pis/ezone/3e14qgELB38wdEB0AB1fHPDQCtTDCJ4UYl_Ic-IXCoYylZ0mXaheiyCf8r-rAPqXoJhS5ccKE64i1AGkynIEgNRiEEu5fVkwrVSpHUfXo3_s1o4-bOs_nTRALoRqlph3mbGWEQPkjOeEyprmbiS8BpHZkmJCAncMkTELqFSsEOBd_mR56j7mkoJ1R67Fz7ureo1ZDGX5vU_wNsTHiNcCiWjCxoa24-5w1GpvFN2YX9OVDV1Zu1CVe3deWKjpGTiXqJsZr1vDKwPsHL2bKZgoJeNzXdX9hdwEHrLuOw/profile:mag-996x562

On po prostu na taką figurę klockowatego ulańca, choć nad rzeźbą mógłby popracować.
https://64.media.tumblr.com/3d7ff01b3f032925d04c07f054d1b41a/tumblr_psa5ozJnsm1qdtqavo1_1280.jpg

26.11.2020 19:10

@GuteSpiele Wiesz jaki jest z tobą problem? Uprzesz się na coś, nie doczytasz, coś usłyszysz, ale bez zrozumienie, a później raczysz nas swoimi mądrościami.

Już wczoraj miałeś zwrócić tobie uwagę, że z tą nadwagę Sule na podstawie BMI to nie jest takie proste.

Fajnie, że odkryłeś ten wskaźnik, ale musisz wiedzieć, że on traktuje mięśnie jako jako tłuszcz. Poza tym ludzie mają różne budowy ciała, wiele zależy od kości. Dlatego na jego podstawie nie można jednoznacznie stwierdzić, czy ktoś ma nadwagę, gdyż umięśnionym osobom mięśnie liczy jako tłuszcz, np. taki Anthony Joshua 196 cm 108 kg, według BMI ma nadwaga, serio? No, nie. Jest po prostu umięśniony, to nie jest tłuszcz. James Harden 196 cm 100 kg, według BMI jest ulańcem. Jednak to mięśnie, ale BMI tego nie widzi.

Dlatego na tej podstawie nie można mówić, że Sule ma nadwagę. Co prawda mięśni u niego nie widać, ale bez bardziej szczegółowych badań nie jesteś w stanie tego stwierdzić. Np. taki Puyol ma 178 cm wzrostu i 80 kg wagi, czy to oznacza, że był grubasem? Nie.

Tu mas, poczytaj https://www.runners-world.pl/zdrowie/BMI-prawde-Ci-powie,4611,3

26.11.2020 17:51

@ikki Boa zostałby już dawno pogoniony, ale nie dość, że nikt go nie chciał, to na dodatek nie mieliśmy porządnej alternatywy.

Jednak dziś, gdy Alaba jest na wylocie, nie wiadomo co z Sule, nie wiadomo jak rozwinie się Kouassi. Nie możemy pozwolić sobie na tak gwałtowną przebudowę defensywy. Dlatego Boa niestety powinien pozostać, aby zachować ciągłość.

26.11.2020 14:29

@Pir5 Po co nam drugi bramkarz?

Już byli tu tacy co pisali, że nie potrzebujemy trzeciego porządnego środkowego pomocnika bo Kimmich to może grać wszystko.

26.11.2020 13:41

@GwiazdaPoludnia "Costę który mimo że nie jest aktualnie w jakiejś top formie to nadal ta sama półka co reprezentant Argentyny."

Liga i Liga Mistrzów

20/21 Di Maria 4 gole 5 asyst * Costa 0 goli 2 asysty
19/20 Di Maria 11 goli 21 asyst * Costa 2 gole 5 asyst
18/19 Di Maria 14 goli 15 asyst * Costa 1 gol 1 asysta

Faktycznie, ta sama półka.

26.11.2020 13:35

@GwiazdaPoludnia Tak można było napisać kilka lat temu. Dziś mamy luki na paru pozycjach, szykują się odejście, a pandemia zaburzyła nasze finanse, więc jakoś trzeba będzie uzupełnić skład.

Edytowano : 2020-11-26 13:20:23

@fangraczbayern

My dopiero co ściągnęliśmy Czupo Motinga, Sarra, Rocę, i Costę, a ty wyskakujesz z Di Marią, który pewnie będzie chciał tyle co wspomniana czwórka.

26.11.2020 13:18

@GuteSpiele Po pierwsze nie napisałem, że nie mamy pieniędzy.
Po drugie, zauważyłeś pandemię, czy dopiero się obudziłeś? Słyszałeś o tym, że mamy o prawie 100 mln mniejsze przychody? Zwróciłeś uwagę na to, że nie ma kibiców na trybunach, a AA prędko się nie zapełni.

26.11.2020 12:42

@GwiazdaPoludnia Problemem są nasze finanse, raczej nie możemy spodziewać się tego, że wydamy 50-60 na jednego porządnego zawodnika, a takich potrzebnych będzie z dwóch. Dlatego musimy kombinować i spróbować wyciągnąć ciekawsze kąski z kartą na ręku. Kadra wymaga głębi i jakoś trzeba to uzupełnić.

Edytowano : 2020-11-26 12:35:42

Schar nie jest solidnym obrońcą, ale bardzo średnim, nie jest to zawodnik na pierwszy skład Bayernu. Ale zna niemiecki, grał już w Bundeslidze, i jako ten 4 z braku laku, mógłby być. Ale równie dobrze mógłby być to Mustafi, czy Sven Bender, ten sam poziom.

26.11.2020 12:31

@ceiwold Pewnie na politycznych forach piszesz: dostajecie 500+ i jeszcze marudzicie, co wam dało PO? Cieszcie się z tego co macie, bo wrócą to wam zabiorą.

26.11.2020 10:57

@GuteSpiele Nie, obecnie nawet Boa nie popełnia tyle błędów co Alaba. Można nawet powiedzieć, że na tle Alaby jest pewniakiem. Owszem cała def. gra słabo, ale to Alaba jest najsłabszy. W poprzednim dawał radę, ale to jego dawanie rady w dużym stopniu wynikało z wyrozumiałości, w końcu to nie jego pozycja, a pod konie sezonu już całkowicie się posypał.

"Jakby to on był taki słaby tylko to już dawno nie grałby w wyjściowej XI, ani nie był by pierwszym wyborem na CB."
Zauważyłeś, że nie bardzo mamy kim go zastąpić? Oraz to, że Alaba jest jednym z liderów szatni, a Flick ewidentnie nie chce popełnić błędu Kovaca, który próbował zburzyć hierarchię, co poskutkowało odwróceniem się zespołu od niego.

26.11.2020 10:28

Dajcie spokój, jaki jest sens dyskutowania z kolesiem, który rzuca nieprzemyślane tezy, a później bezmyślnie próbuje ich bronić?

Alaba gra katastrofalnie, niezależnie od tego co mówi trener - nic innego nie może - Alaba jest beznadziejny. W poprzednim sezonie momentami dawał radę, jak wpadki go nie opuszczały. Może to kwestia gra na środku? Widać, że ma problemy w ustawianiem się, z odpowiednią decyzją.

Jednak, czy wcześniej na boku było lepiej? Nie, za Kovaca, za Carlo, na boku też kaleczył, jadąc na opinii z najlepszych czasów. Tylko że, wtedy jeszcze wielu pisało, jest nasz, wyrozumiałości.
W ofensywie słabe liczby jak na bocznego, i w def. kaleczył. Niestety jego obecna gra na środku obnaża go. I tu nie ma miejsca na żadną dyskusję - oczywiście jeśli masz oczy.

26.11.2020 09:57

@buuuU Dla mnie większym policzkiem było zatrudnienie Czupo Motinga.

26.11.2020 09:44