Latem wygasa kontrakt Ramosowi. Myślę, że to byłaby konkretna opcja, zawodnik który ustawiłby nam obronę, a Kouassi mógłby się od niego wiele nauczyć. Kouassi, ale i Davies, Pavard, i cała reszta, brakuje nam takiego generała w środku. Z dwa lata jeszcze spokojnie da radę. Biorąc pod uwagę, że być może odejdzie Alaba, Sule coś kombinuje i jeśli do końca sezonu nie przedłuży kontraktu powinniśmy latem go sprzedać, aby nie wypuścić kolejnego zawodnika za darmo/półdarmo.
A co do środkowego po nr. 3/4 nie zdziwię się jak ściągniemy Mustafiego, albo Bendera, ewentualnie jakiegoś innego niemieckojęzycznego Schara.
No i Puig, myślę, że byłby fajną opcją do środka, jako ten 3-4, u Koemana ma ewidentnie pod górę. Zwłaszcza, że Tolisso ma umowę do 2022 i trzeba będzie podjąć jakąś decyzję.
26.11.2020 09:33
Na słabszych przeciwników nada się.
26.11.2020 09:22
Zszedł Roca i gra od razu ruszyła, przypadek?
25.11.2020 22:25
I jeszcze jedno.
Ciekawe, czy Alaba wystawiony w ataku byłby równie groźny?
25.11.2020 22:05
Co do Interu to dziś ich nie oglądam, ale oglądałem ich niedzielny mecz z Torino. Po pierwszej połowie wydłubałem sobie oczy, a ich gra (pomimo zwycięstwa) wyglądała jak sabotaż, jakby grali przeciwko trenerowi. Masa niecelnych podań, brak zaangażowania, zero biegania, wsparcia, asekuracji. Coś złego się z nimi dzieje. Może ekipa imprezowa ma się za dobrze?
25.11.2020 22:02
@Kimas Ale ja mam całą Europę w piździ3, patrzę na Bayern, na nasze osłabienia, brak Kimmicha i formy u kilku zawodników. Najbliższy miesiąc może być kluczowym w walce o mistrzostwo, jest się czego obawiać, lekko nie będzie.
25.11.2020 21:57
Nie można być zdziwionym naszą grą. Mamy zdemolowany środek pola, bez lidera, kreatora, nie ma kto uspokoić, rozegrać, i tak to właśnie wygląda. Do tego intensywność spotkań, zmęczenie, brak formy, kontuzje, słabsi zmiennicy, i takie są efekty polityki „zbyt dobry skład, nie jest czymś dobrym”. Niestety musimy się przyzwyczaić, zacisnąć zęby, gdyż terminarz nie jest sprzyjający, najbliższy miesiąc będzie mordęgą. Musimy to wytrwać, byle do przodu, w obecnej sytuacji styl nie jest istotny.
Już za trzy dni Stuttgart, kolejne trzy i Atletico, Lipsk, Loko, groźny Union, Wolfsburg, Bayern, 4 tygodnie jazdy bez trzymanki.
25.11.2020 21:50
No nie wiem, czy z Dantasa będą ludzie... Gdyby ktoś miał wywalone na BMG i City to akurat leci mecz Bayern II z Ingolstadt
@Piter, no jasne, do lipca i tak nic z nim nie zrobimy. Jednak jeśli do tego czasu nie przedłuży, latem powinien zostać wystawiony na listę.
25.11.2020 12:08
Znalazłem, piłkarze U21 spoza listy 25, mogą być zgłoszeni na każdym etapie rozgrywek. Tylko że, muszą przebywać w danym klubie 2 lata. Także Kouassi na razie nie.
24.11.2020 18:24
Czy zawodnicy poniżej 21 roku życia muszą być zgłaszani?
24.11.2020 16:56
Sule to nygus, wystarczy spojrzeć jak on na tle reszty zespołu prezentuje się bez koszulki. Wiele pracy przed ulańcem.
Edytowano : 2020-11-24 14:42:57
Przykład Goretzki dobitnie pokazuje, że warto zadbać o ciało.
24.11.2020 14:41
@GuteSpiele No i to jest twój problem, nie potrafisz oddzielić emocji od rozumu.
24.11.2020 09:53
4 gole w ostatnich 10 minutach nie zmieniają faktu, że do 70 minuty był to wyrównany mecz.
Edytowano : 2020-11-24 09:24:08
@[UserID=10369]GwiazdaPoludnia[/user] Z czym nie przesadzajmy? Z tym, że Salzburg nam się postawił? Postawili nam się - fakt. Jutro też się postawią, tak jak i każda inna drużyna. Do końca roku czekają nas same ciężkie przeprawy, gdyż nikt przed nami nie klęknie, a my będziemy musieli zasuwać i tu pojawia się problem, gdyż nie da się grać każdego meczu na 100% Trzeba rotować, a nie ma kim. Jak wygląda nasza gra przy zmianach, widzieliśmy w spotkaniu z Werderem.
Wystarczy spojrzeć w terminarz, na to z kto nam został do końca roku.
24.11.2020 09:15
@GuteSpiele Już w pierwszym meczu były męczarnia, a teraz bez Kimmicha jesteś po prostu piłkarsko słabsi.
Edytowano : 2020-11-24 08:58:33
Już w pierwszym meczu były męczarnie, a teraz bez Kimmicha jesteśmy po prostu piłkarsko słabsi.
24.11.2020 08:57
@GuteSpiele Nie najgorszy, a ostatni. Kolejne męczarnie już jutro.
24.11.2020 08:53
@GuteSpiele Synku, masz 18 lat i zgrywasz najmądrzejszego na stronie. W każdym temacie pierwszy, najmądrzejszy, twoja racja jest jedyną słuszną, i ty zarzucasz innym bezczelność?
A gdybyś był nieco bystrzejszy to byś odpalił TM i sprawdził jak mu w tej reprezentacji idzie... Od 2 lat jest co najwyżej zmiennikiem. W tym roku 1 mecz w pierwszym składzie, w 2019 dwa. W sumie od października 2018 6 meczów w kadrze(w tym dwa po 6 i 13 minut), na 22 spotkania - taki jest solidny.
Edytowano : 2020-11-23 16:03:42
A my zmienników już mamy. Jest Tolisso, jest Roca, jest Martinez, Dantas, Nianzou, Musiala, wypożyczone Fein i Singh, Cuisance, my potrzebujemy jakości do pierwszego składu.
23.11.2020 15:58
Roca już rok temu miał do nas trafić, jednak ostatecznie z niego zrezygnowaliśmy. Znalazłem coś takiego: "Jeszcze w piątek dziennik "Marca" informował, że Bayern Monachium doszedł do porozumienia z Espanyolem Barcelona, dzięki czemu Marc Roca za 40 milionów euro miał przejść do ekipy mistrzów Niemiec. Z transferu jednak nic nie wyjdzie. Jak przekazał portal "Bild", władze Bayernu zmieniły zdanie ws. pozyskania 22-latka.
Wszystko ze względu na umiejętności prezentowane przez Rocę. Działacze uważają, że Hiszpan ma braki w defensywie i dlatego zrezygnowali z przeprowadzenia transferu. Bayern miał na to przeznaczyć środki ze sprzedaży do Lille OSC portugalskiego pomocnika Renato Sanchesa."
23.11.2020 15:45
@Pir5 A jak, kontuzja która mu się przytrafiła na początku 2016 rozwaliła mu dalszą karierę. Pierwsze pół roku zmarnowane, później ME na które się wykurował - i zagrał kapitalny turniej, jednak po mistrzostwach znowu kontuzja, i tylko 6 spotkań w lidze do końca roku. Tyle. Tak wyglądał jego 2016 - dlatego twierdzenie, że w 2016 był najlepszym środkowym obrońcą na świecie, mogła napisać tyko osoba, która nie pamięta tamtych czasów, i nie wie, że to turniejem ME zapracował na ówczesne wyróżnienia, a nie grą w lidze, z której nie mieliśmy żadnego pożytku. Tylko 2 mecze w BL w pełnym wymiarze czasu w 2016, 7 w pierwszym składzie. Pomimo ME, to nie był dla niego dobry rok, a później nie ustabilizował już formy na takim poziomie jak we wcześniejszych latach, i coraz częściej walił farfocle.
Latem 2017 kicker nie umieścił go w swoich rankingu środowych obrońców.
2017/2018 miał tak dobry, że nie dość, ze nie załapał się do 11 sezonu, to na dodatek Kicker na koniec roku 2018 umieścił go na 11 miejscu wśród obrońców w kategorii - w polu widzenia -
A w trakcie sezonu - bardzo udanego, jak to wskazałem - Boa zakomunikował, że chce odejść. Latem zaczęły pojawiać się pierwsze plotki, że Bayern chce go sprzedać, no, ale nikt nie go nie chciał.
23.11.2020 15:30
@GuteSpiele Grillitsch
Najpierw spróbuj wyłączyć FIFĘ, gdyż gra to nie jest rzeczywistość. A jeśli nie FIFA, to na jakiej podstawie, aż tak wysoko oceniasz tego zawodnika? Spośród piłkarzy Hoffe ma 11 śr. not kickerze, 13 na Whoscored 10 nota w Sofascore.
Spośród pomocników lepiej oceniany jest przede wszystkim Samassekou, a także Geiger, Baumgartner, oraz nasz dawny znajomy Rudy. Więc na jakiej podstawie twierdzisz, że Grillitsch byłby właśnie tym odpowiednim wzmocnieniem?
23.11.2020 13:41
@GuteSpiele 2017 roku. Wtedy Boateng był w czołówce stoperów na świecie.
Nie, nie był. Od kontuzji w 2016 Boa był już tylko cieniem, 16/17 całkowicie zmarnowany, 17/18 niewiele lepszy. To wtedy pojawiły się pierwsze głosy, aby go wreszcie pogonić. Ostatecznie padło na Hummelsa, choć zdecydowana większość wolała odejścia Boa. Gdyby nasza polityka transferowa była nieco spójniejsza już dawno nie byłoby go w klubie.
23.11.2020 13:23
@GwiazdaPoludnia On nawet w rep. młodzieżowych Portugali jest tylko dodatkiem.
Edytowano : 2020-11-22 21:36:58
A u nas oczekiwania jak na zbawiciela.
Edytowano : 2020-11-22 21:37:14
Oczekiwanie*
22.11.2020 21:35
@GuteSpiele "Odkąd trenerem został Flick generalnie Bayern traci sporo bramek."
W minionym sezonie ligowym za Flicka straciliśmy 16 goli w 23 spotkaniach, czy 0,66 to dużo? I 3 w 8 meczach LM 0.38
Za Kovaca 16 w 10 spotkaniach 1.6
W sezonie 19/20 - 0.94 (Kovac 1.6 - Flick 0.66)
W sezonie 18/19 - 0.94
W sezonie 17/18 - 0.84
W sezonie 16/17 - 0.64
W sezonie 15/16 - 0.50
W tym tracimy więcej, ale problemem jest rozwalony środek pola, oraz kieska forma linii def.
@GwiazdaPoludnia Tiago Dantas ma 20 lat - i 0 spotkań na najwyższym szczeblu rozgrywek - lodu na głowę.
22.11.2020 21:25
Przegramy jeszcze nie jeden mecz:
W - Stuttgart
D - RBL
W - Union
D - Wolfsburg
W - Bayer
Także, musimy uzbroić się w cierpliwość, oraz pamiętać, że Flick szyje z tego co ma. A odpowiedzialni za taki stan rzeczy siedzą na trybunach. Teraz wyobraźcie sobie, że gdyby piłkarze 10 dni przed zamknięciem okienka nie interweniowali u władz klubu, domagając się transferów, dziś nie byłoby nawet tych ogórków (Costa, Sarr, Czupo, czy wyczekiwany Roca).
@GuteSpiele Za kilka lat, jak podrośniesz, gdy może zrozumiesz nieco więcej z tego sportu, i odpalisz sobie dzisiejsze(i wcześniejsze) wpisy, będzie tobie wstyd.
Edytowano : 2020-11-22 12:37:07
niejeden*
22.11.2020 12:32
@AdiFantasti
- zła taktyka
- zły dobór zawodników
- nie wytłumaczył Mullerowi i Musiale jak mają się poruszać
- dziura w środku pola
- brak Gortezki
- biedny Roca
- biedny Dantas
Za wszystko odpowiada Flick.
A to nie on jest problemem, ale to, że my w poprzednim sezonie mieliśmy dwóch liderów, kreatorów w środku pola - obecnie oby nie ma. Thiago - Kimmich, do rotacji Goretzka, wypadł Thiago, a i tak był poziom w środku. Z ławki wchodził Coutinho, Perisic, którzy jacy byli tacy byli, ale dawali liczby. Dziś mamy rozpieprzony środek pola i lepiej nie będzie. Musimy czekać do powrotu Kimmicha, tyle.
22.11.2020 12:14
@Pir5 Kłamiesz twierdząc, że piszę tylko negatywne komentarze. Gdy zwalniali Kovaca nie ma bata, abym nie napisał czegoś pozytywnego.
22.11.2020 11:52
@AdiFantasti Z twojej wypowiedzi wynika, że Flick jest dzbanem, który nie potrafi dobrać taktyki, nie potrafi ocenić potencjału, i umiejętności zawodników. W skrócie, gra na szkodę drużyny...
Nie no, proszę was. Gdy latem, trener, piłkarze, domagali się porządnych wzmocnień, poszerzenie kadry. Wy pisaliście, że kadra jest wystarczająco szeroka, wartościowa, Kimmich da radę rozegrać cały sezon na top poziomie, nie potrzeba transferów, czas na młodych.
Ja napisałem, że za chwilę zaczniecie rzucać kamieniami, ale nie w odpowiedzialnych za taki stan rzeczy. Ale w Flicka i Lewego, którzy będą winni ewentualnym niepowodzeniom.
Minęły 2 miesiące, i mamy winnego. Flick nam przegrał mecz, nie nadaje się.
22.11.2020 11:44
Świetnie, przedłużyć z Boatengiem i Martinezem, latem sprowadzić Mustafiego, Ozila, może Modrica, Bendera, i będzie gitara - Mia San Mia!
Edytowano : 2020-11-22 10:47:26
Aha, Czupo Moting i Costa oczywiście również zasłużyli na szansę.
22.11.2020 10:47
@GuteSpiele Masz może statystyki z tego meczu, ile strzałów obronił Neuer?
22.11.2020 10:45
@WayeThe Czy ty naprawdę porównałeś Salaha, Mane, Jotę, Firmino, Wijnalduma, do Costy, Comana, Musiali, Martinez, i wchodzącego z ławki Czupo Motinga?
22.11.2020 10:22
Świetnie, będą środki na kolejny szrot typu Czupo Moting, Costa, Sarr, Roca, nie wiem można na Ozila, Modric, albo chociaż na Mustafiego.
22.11.2020 10:03
A co Davies gra w tym sezonie? To jest konkurs indywidualny a nie zespołowy. Haaland ma super liczy, a Fati jest od nich o 2 lata młodszy, tyle.
21.11.2020 13:57
Alaba też był zaskoczony.
12.11.2020 20:05
Taki, że wywóz odpadów w Warszawie jest droższy niż w Berlinie - ktoś przejmuje się zarobkami? Taki, że A2 jest najdroższą autostradą w Europie, ktoś przejmuje się zarobkami?
Więc skoro za samą Bundesligę wołają 34 zł, a w Szwecji za kilka wydarzeń 199 zł, powinniśmy spodziewać się tego, że wraz z zakupem kolejnych praw cena pójdzie w górę. A i pewnie prawa TV w Szwecji są tańsze niż u nas.
34 zł miesięcznie to nie jest dużo, tylko że, mówimy o samej Bundeslidze. A są też inne ligi, sporty, za które również trzeba płacić. Jeśli weźmiesz pod uwagę telewizję, np. C+ z Ligią Mistrzów, Eleven, i ich kanałami, do tego internet, już masz 200zł. Do tego dojdą Szwedzi, nie wiadomo co z innymi prawami, i robi się drogo.
Poza tym, masz 18 lat, pewnie jesteś na utrzymaniu rodziców, wiec akurat w tej kwestii nie powinieneś się wypowiadać.
12.11.2020 10:15
Pasowałby do nas idealnie, akurat jest kontuzjowany.
12.11.2020 09:44
@Sopariev 34 to nie jest dużo, ale jeszcze Liga Mistrzów, plus w moim przypadku ESA i Premier League. 3 pakiety sport i robi się wydatek.
Warto dodać, że w Szwecji pakiet sport u tego operatora kosztuje w przeliczeniu na nasz 199 zł. Owszem mają ligę angielską, szkocką, dużo piłki kobiecej, i NFL. Ale to może wskazywać na to, że i u nas wraz z nabyciem kolejnych praw cena pójdzie w górę.
@Edmund Jakie to ma znaczenie, kiedy? To my na takich manewrach jesteśmy stratni. Tak jak rok temu na Alabie i Thiago można było zarobić z 80-100 mln i sprowadzić godnych następców, tak dziś mamy mały problem spotęgowany koronawirusem.
To klub powinien rozdawać karty, a nie dawać wodzić się na nos. To my powinniśmy przewidywać pewne wydarzenia, i w odpowiednim czasie wyznaczać granice. Albo do XX.XX. podpiszecie kontrakty, albo będziemy musieli się rozejść już tego lata. Tak, aby pozyskać środki na ewentualnych następców.
Tu nie chodzi o żadnego Ballacka, a politykę odejść. Skąd mamy brać pieniądze na transfery, wzmocnienia, skoro my praktycznie nie sprzedajemy? Tylko dwóch zawodników w historii Bayernu odeszło za kwotę powyżej 30 mln, ośmiu powyżej 20 mln. Tu powstaje wielka dysproporcja pomiędzy Bayernem a innymi klubami, spowodowana naszym ślepym przywiązaniem się do zawodników. Skutek jest taki, że musimy łatać dziury odpadami niegodnymi Bayernu - bo nie ma pieniędzy.
11.11.2020 12:43
"Hasan Salihamidzic i sternicy „Gwiazdy Południa” nie chcą powtórzyć błędu, dlatego też będą chcieli tak szybko jak to tylko możliwe − dojść do porozumienia z Leonem Goretzką."
Słabe jest to, że musieli wyrżnąć się na ryja, aby zrozumieć oczywistość.
11.11.2020 11:48
@GuteSpiele Dyskusja toczy się wokół daty powrotu, i 3 miesięcy podanych przez Kickera. Więc jeśli 3 miesiące, to nie ma co się łudzić, że w lutym będzie w pełni gotowy do gry.
08.11.2020 14:19
Informacja, iż będzie wyłączony na 3 miesiące, nie oznacza, że po tych trzech miesiącach będzie od razu gotowy do gry.
PS na szczęście Brazzo to rekin,
08.11.2020 14:14
Auuu Auuu Auuu
07.11.2020 19:42
Teraz musimy cisnąć po Lewym, albo Comanie, wtedy i oni strzelą :)
07.11.2020 19:23
@SebQ Pytanie, czy on w ogóle był obserwowany?
07.11.2020 19:20
Mówiłem :) beka
07.11.2020 19:20
Znając życie teraz Alaba trafi, zawsze tak jest jak się kogoś skrytykuje ;D
07.11.2020 19:19
Ciekawe, gdzie podziali się ci co twierdzili, że Kimmich i Goretzka wystarczą.
Wincyj! ogórków typu Sarr, Czupo Moting, Roca, wincyjn leszy.
07.11.2020 19:18
@GwiazdaPoludnia Było dość daleko, nie trzeba uderzać, można podać, jakoś rozegrać. A Alaba to raz na ruski ro w bramkę trafia, nie mówiąc o golu.
07.11.2020 19:13
@hoven :D
07.11.2020 19:10
@GwiazdaPoludnia Coś tam kojarzę, w necie znalazłem z 2015, ale na prawdę nie ma kogoś lepszego? ::/
Edytowano : 2020-11-07 19:10:07
naprawdę*
07.11.2020 19:08
No i ch*j no i cześć.
07.11.2020 19:07
Ej mordeczki, mam pytanie. Czy Alaba w ostatnich 3-4 latach strzelił coś z wolnego?
07.11.2020 19:05
I cyk, pierwszy transfer, pierwsze wzmocnienie obrony.
07.11.2020 12:08
Upamecano dziś kaleczy
04.11.2020 21:16
@ikki "Mówiłem to od początku, że Alaba nie ma wygórowanych żądań finansowych, tylko chce grać w pomocy tak jak w kadrze."
przeczytaj jeszcze raz
"oprócz wysokich żądań finansowych, strona Alaby oczekiwała dla defensora miejsca w środku pomocy"
OPRÓCZ WYSOKICH ŻĄDAŃ
Gdyby chodziło tylko o pozycję to raz dwa podpisaliby nowy kontrakt.
Edytowano : 2020-11-04 09:25:54
PS Alaba już od 3 lat w kadrze nie gra w środku pomocy.
04.11.2020 09:24
Najgorsze jest to, że nawet spośród zawodników z wygasającymi umowami nie ma z czego wybierać. No chyba, że Mustafi - w końcu Niemiec.
02.11.2020 09:16
@Rufus87 Do samego hasła nic nie ma, ale mam problem z tym, że władze klubu same uwierzyły w propagandę, licząc na to, że Thiago i Alaba wykażą się przywiązaniem No nie, zabrakło chłodnej głowy i kalkulacji. Już rok temu powinni postawić ich pod ścianą, podpis, albo sprzedajmy. Aby nie czekać do końca, do wygaśnięcia umowy. Za rok odejdzie Alaba i Boa, kim ich zastąpicie, skoro nie ma pieniędzy?
02.11.2020 09:10
Ej, jako tak, a Mia San Mia, a rodzina, filozofia?
Właśnie widać, jest to fajna gadka stworzona przez marketingowców dla zjednoczenia kibiców, dla których Bayern jest czymś więcej. Dla piłkarzy jest to po prostu praca.
Najgorsze, że władze klubu też w to uwierzyły i takich spraw z Alabą, Thiago, nie załatwili wcześniej licząc na przywiązanie.
02.11.2020 09:01
@tapczan Co powinien zrobić Bayern jeśli Kimmich np. do lipca 2022 nie będzie chciał przedłużyć kontraktu? Sprzedać. Póki będzie można cokolwiek na nim zarobić, aby było za co sprowadzić godnego następcę. Po tym co stało się z Thiago, co prawdopodobnie stanie się z Alabą, chyba nie myślisz o trzymaniu do końca kontraktu kolejnego zawodnika?
01.11.2020 18:24
@kamdi Gdy w ubiegłym roku napisałem, że kończące się kontrakty Manu, Alaby, Thiago, mogą być dla nich bodźcem do odejścia z klubu, i ostatniego wielkiego transferu w Europie, też się śmialiście i pisaliście co ja pi3rdol3 nie odejdą - za chwilę 2 z nich nie będzie.
Wniosek? Nie ma z czego się śmiać, tylko przedłużyć zawczasu kontrakt. Tak samo jak ściągnąć dziewczyną Daviesa do Monachium.
Edytowano : 2020-11-01 13:19:33
2020/2021 tu jesteśmy
2021/2022
2022/2023 koniec kontraktu Kimmicha
01.11.2020 13:16
To mówicie, że Sarr ma kontrakt na 5 lat?
31.10.2020 17:23
Ciężki mecz do oglądania.
31.10.2020 15:57
Wątek Zirkzee jest idealnym przykładem na to, jaki był faktyczny plan na nadchodzący sezon. A że przy okazji zmarnowali kolesiowi pół roku kariery? Ważne, że Brazzo jest z siebie zadowolony.
Dajcie spokój z nazywaniem każdego młodego talentem, lub utalentowanym. Ilu już takich było? A ilu udało się przebić i grać na najwyższym poziomie - mniej niż palców u ręki.
Na dodatek kwotę, którą Kucharski miał zażądać od Lewego wskazał mu dziennikarz Szpigla.
29.10.2020 15:27
Na szczęście koniec, mecz do zapomnienia i wymazania z pamięci.
27.10.2020 20:48
Lewandowski w wieku 36 lat nie będzie musiał strzelać po 30 goli.
W tym sezonie jest w stanie ustrzelić z 35-40 goli, w dwóch kolejnych również może zakręcić się w okolicy 30. Więc to już +90 bramek. Zostanie mu około 29 goli, i 3 sezony do 38 roku życia. Rekord jak najbardziej w zasięgu.
25.10.2020 12:55
Lewy dziś traci 119 goli to Mullera, 29,75 bramki na mecz w 4 sezonach - jest to jak najbardziej do zrobienia. W 5 lat na luziku, ciekaw jak zachowa się Bayern :) Pozwolą mu wyprzedzić Gerda, czy podziękują za współpracę, wtedy Lewy mógłby poszukać miejsca w innym klubie i dograć z sezon, dwa, aby zostać rekordzistą na długie, długie lata. Fajna sprawa.
25.10.2020 08:32
Co za łeb...
21.10.2020 21:06
Lewy i Muller to niesamowity duet, a jak niewiele brakowało, aby pewien Chorwat rozpi32374dolił ekipę.
17.10.2020 19:41
@Pir5 Roca był tak rozchwytywany, że w ostatnich godzinach okienka trafił do nas za 9 mln, taka była rywalizacja.
@tapczan A może mamy względem niego zbyt duże oczekiwania?
17.10.2020 10:00
A ja do poniższych wpisów dodam tylko, iż poza nami nikt nie był zainteresowany spadkowiczem z hiszpańskiej La Ligi, którzy w minionym sezonie miał 13 średnią not w zespole, w skutek czego przyszedł do nas za drobne. Nie ma przypadków, są tylko znaki.
17.10.2020 09:26
Lewy lekki uraz kostki...
11.10.2020 22:37
Problem w tym, że my kibice mamy dyskomfort oglądając twoje poczynania w defensywie. Przydałaby się ławeczka na kilka spotkań, wyjście ze strefy komfortu, i zasuwanie na treningach, praca nad ustawieniem.
11.10.2020 19:08
Bardzo dobre transfery.
Bayernowi jednego lata - jesieni - udało się wyjąć piłkarzy z mistrza Włoch, i mistrza Francji! My już nie tylko osłabiamy konkurencję w Bundeslidze, ale i bezpośrednich rywali w walce o triumf w Lidze Mistrzów. Fenomen! Zacieram ręce, i przebieram nogami w oczekiwaniu na nowe rozdanie. Mia San Mia!
08.10.2020 11:50
Milik nie poszedł do Fiorentiny ponieważ oferowali mi 3.5-4 mln brutto. Arek chciał 5 mln... 5 mln to u nas dostaje Arp... Za rok kończy mu się kontrakt. Kurczę, czy my za takie pieniądze dostalibyśmy lepszego napastnika, który obskoczyłby 2-3 pozycje? No i rep. świetnie wyglądał z Lewym.
07.10.2020 21:02
@Arkady142 Prawdziwi kibice wspierają swoją drużynę i zawodników, taki właśnie jestem.
Edytowano : 2020-10-07 16:09:17
od dziś*
07.10.2020 16:09
A to luz,
07.10.2020 14:37
O szacunek? Raczej o wyższy kontrakt, lub odejście z klubu. Bo szacunek to on akurat może stracić...
07.10.2020 14:24
Alaba powinien otrzymać nowy kontrakt, godną podwyżką na jaką zasługuje. Jest jednym z liderów drużyny, liderem defensywy, zawodnikiem perfekcyjnym od którego powinno rozpoczynać się ustalanie składu, bez którego nie zdobylibyśmy tylu sukcesów, 2 x LM 9 x BL to samo mówi za siebie. Jego wielka forma i fantastyczne występy, walnie przyczyniły się do 5 trofeów, które zdobyliśmy w tym roku, coś fantastycznego. Piłkarz instytucje, który po zakończeniu kariery powinien otrzymać godną funkcję w klubie. Mia San Mia!
07.10.2020 14:12
Lewy dziś nie trenował, ma problemy z plecami.
06.10.2020 16:11
@tapczan "ManU nie ma żadnego napastnika nawet ze średniej półki i pewnie będzie tam podstawowym zawodnikiem."
Martial 17 goli i 7 asyst w minionym sezonie Premier League
Rashford 17 goli i 8 asyst w poprzednim sezonie
Greenwood odkrycie minionego sezonu 10 goli w lidze i 5 w Lidze Europy
Tak, ManU nie ani jednego napastnika średniej półki... Tylko jak w takim razie nazwać Czupo Montinga?
06.10.2020 13:10
O to właśnie chodzi, skoro nie stać nas na zawodników po 60-80-100 mln, powinniśmy być o krok przed innymi i wyławiać takie właśnie perełki, za drobny hajs. Sprowadzając co roku dwóch, trzech, młodych zdolnych, możemy zapewnić sobie stały dopływ wartościowych zawodników. Nawet jeśli co drugi, co trzeci, przebije się do pierwszej kadry, w ostatecznym rozrachunku i tak wyjdziemy na plus, czego najlepszym przykładem Davies.
Czas pokaże co z niego będzie. Tylko szkoda, że minęli się z Thiago, mógłby się wiele nauczyć.
Edytowano : 2020-10-06 12:59:39
@[UserID=10352]Edmund[/user] "Kilka osób już jakiś czas temu ogłosiło że żadnych transferów nie będzie,"
Nie chce mi się szarpać, ale czy przypadkiem to nie były te same osoby, które nie pozwalały powiedzieć złego słowa na klub i niczym płatni klakierzy ględzili, że transferów nie będzie bo kadra jest kompletne, wystarczająco szeroka i mocna, jest Fein, Cuisance, Zirkzee, itd. dadzą radę, klub wie co robi?
06.10.2020 12:51
@Michello "najważniejsze jest jednak to, że Bayern się Twoimi wypocinami nie interesuje"
Może i w klubie mają w dupie opinie @hoven ;) Jednak biorąc pod uwagę to jak dwa lata temu na walnym przejechano się po polityce Uliego - w skutek czego obraził się i zrezygnował z prezesowania - Hoven raczej nie jest odosobniony w krytyce, a w listopadzie/grudniu może być ciekawie.
05.10.2020 22:37
@tapczan
Ale zdajesz sobie z tego sprawę, że skrzydłowym można nazywać zarówno lewego i prawego napastnika w 433 jak i bocznych pomocników w innym ustawieniu? To nie jest tak ostre sformułowanie jak np. wahadłowy. Po prostu takim sformułowaniem określa się zawodników grających bliżej boków w ofensywnie. Co też świetnie widać w języku angielskim RW - RM - LW - LM przetłumaczyć?
05.10.2020 22:22
@buuuU Dlaczego zakładasz, że byłoby to 10 minut o 5 spotkań? Już rok temu Lewy wypadł na kilka tygodni i tylko koronawirus sprawił, że nie odczuliśmy jego braku. Mało tego, Sandro Wagner po transferze do Bayernu w pół sezonu między 18 a 34 kolejką, zagrał w 14 spotkaniach, w tym kilka od pierwszej minuty + Liga Mistrzów i Puchar Niemiec. Gdyby Flick miał drugiego napastnika na poziomie zapewne nie wahałby się z niego korzystać, czy to goniąc wynik, czy dając odpocząć Lewemu, czy przechodząc na dwóch rotując z Mullerem. To nie jest problem. Co ma do tego koronawirus, skoro szereg zawodników zmieniło kluby?
05.10.2020 20:56
@Michello Chciałbym zwrócić uwagę, że Uli ma już niewiele do powiedzenia. Więc prosiłbym, abyś nie przypisywał jego zasług Hasanowi, i Kahnowi.
PS to, że Costa odszedł z Bayernu było spowodowane decyzjami Uliego, Douglas miał problemy z niemieckim a dla UH był to obowiązek, dziś sprowadzenie tego zawodnika jest policzkiem wymierzonym Uliemu.
05.10.2020 20:47
@buuuU Bo to słaby piłkarz na którego byśmy nie spojrzeli, gdyby jego ostatnim klubem był dowolny zespół z Bundesligi, patrz np. Gotze. A także dla tego, że jeszcze nie tak dawno wśród napastników mieliśmy taki zestaw: Gomez - Mandzukic - Muller - Pizarro albo Klose - Gomez - Muller - Olic albo Toni - Klose - Podolski - Santa Cruz oraz młody Wager i Schlaudraff, gdzieś w miejscu Janka znajdowałoby się miejsce Czupo Motinga albo Makaay - Pizarro - Santa Cruz - Zickler - Guerrero - Hashemian o i miejsce Vahida to miejsca Czupo Motinga albo Elber - Pizarro - Jancker - Zickler - Santa Cruz
Tak jak Barcelonie nie wypada sprowadzać takich zawodników jak Braithwaite, tak i Bayern nie powinien ściągać takich leszczy jak Czupo Monting, koleś, który nie poradził sobie w Schalke i był obiektem drwin... No proszę cię.
Wczoraj miałeś mecz z Herthą, nawet oni mają ciekawszych napastników do rotacji.
05.10.2020 20:38
@Dziki79 No tak, moje kibicowanie jest grosze niż twoje, ponieważ uważam, że Czupo Monting to piłkarz niegodny Bayernu...
Edytowano : 2020-10-05 20:23:33
Widzę, że już zaczyna się podział na prawdziwych Polaków - tfu! kibiców - , gorszy sort... a to wszystko przez to, że w klubie tydzień przed końcem okienka transferowego połapali się, że wąska kadra, uzupełniona młodymi nie wystarczy, i zaczęła się łapanka...
05.10.2020 20:20
@Kontraktowiec "Mecz przegramy i powiemy ze nic się nie stało bo to przecież rezerwowi zapchaj dziury ."
Nie, wtedy winny będzie Lewandowski bo nic nie wypracował, i nie strzelił. Stały tekst od lat. Czupo Moting, Costa, Gnabry, Muller, itd. a zwłaszcza Muller, nigdy nie byli i nie będą winni...
05.10.2020 20:17
@Pir5 Dopiero co młodzik z kanady posadził na ławce mistrza świata... Więc dlaczego młodzik z Brighton nie mógłby posadzić drugiego?
Edytowano : 2020-10-05 19:27:52
I jak tu z kimś takim dyskutować...
05.10.2020 19:27
@Marienplatz To nie jest łapanie za słówka piętnastoletniego dziecka, a dyskusja w miarę dorosłych osób... Skoro jednego dnia potrafisz głosić, że "A" jest dobre "B" złe, by nagle po zmianie frontu przez klub głosić, iż "A" złe "B" dobre. To po prostu dla higieny dyskusji zastanawia się, czy wszystko u ciebie w porządku?
05.10.2020 19:22
@Marienplatz "Nie lepiej ocenić po sezonie niż teraz się mądrzyć wszechwiedzacym tonem?"
Tylko dlaczego samemu nie stosujesz się do swoich rad? Nie pouczaj innych, nowych nie wychwalaj, poczekaj.
Tak tylko pytam...
05.10.2020 19:16
@Zerafaelo Jakie dziś znaczenie ma to, jak Costa grał 5 lat temu? Równie dobrze mogli ściągnąć Schurrle, wtedy byś pisał, ej ale to mistrz świata...
05.10.2020 19:12
@tapczan Gdybyś interesował się piłką nie zadawałbyś takich pytań. Poza tym, jeśli stawiasz wśród topowych skrzydłowych Costę, który w ostatnich dwóch latach notował odpowiednia 1g i 1a w 17 meczach, oraz 1 g i 4 a w 23, krąg skrzydłowych z topu rozszerzyłeś w chu** szeroko. Skoro topowym nazywasz Comana, to i takim jest Brandt z BVB, który w tej samej lidze nakrywa go czapą statystykami.
19/20 Coman 4 g 4 a
18/19 Coman 6 g 5 a
17/18 Coman 3 g 4 a
16/17 Coman 2 g 1 a
19/20 Brandt 3 g 8 a
18/19 Brandt 7 g 14 a
17/18 Brandt 9 g 5 a
16/17 Brandt 3 g 11 a
W 4 lata Coman 15 goli 10 asyst w BL vs. 22 gole 38 asyst Brandta
Wiec skoro Brandt jest skrzydłowym z topu to i BVB ma 4/5 takich, Sancho / Reus / Brandt / Hazard / Guerreiro
Do tego:
Liverpool - Sane / Mane / Jota / Shaqiri / Minamino
City - Sterling / Mahrez / Silva / Torres
Real - Hazard / Vinicius / Asensio / Rodrygo / Vazquez
Barcelona - Messi - Griezmann - Fati - Dembele
Juventus - Ronaldo / Dybala / Chiesa / Kulusevski / Bernardeschi
Chelsea - Werner (może grać) Pulisic / Odoi / Ziyech
Do tego wspomniane PSG z Neymarem, Di Marią, Sarabria, i ewentualnie Mbappe,
Arsenal z grającym z boku Aubameyangiem też wygląda solidnie + Willian, Pepe, Saka, Nelson, Maitand Niles
05.10.2020 19:01
@Gladius Gdyby był w gazie to grałby więcej, tak? A nawet nie był w stanie wykorzystać tego co dostawał. U nas przy Sane, Comanie, i Gnabrym, raczej więcej nie pogra, tak? Czy nagle wygryzie Sane i Comana?
05.10.2020 18:35
@Marienplatz "że po co, lepiej młodego ogrywać, jest głupkowate i tyle."
A czy ty przypadkiem jeszcze tydzień temu nie głosiłeś, że jest ok, i młodzi jak Zirkzee, Cuisance, Fein, dadzą radę, i będzie dobrze, trzeba zaufać, wiedzą co robią?
05.10.2020 18:32
@Zerafaelo Nie jest, a BYŁ reprezentantem Brazylii, ostatni raz 2 lata temu. Od tego czasu w Serie A notował takie liczny 17 spotkań 1 gol 1 asysta 23 spotkania 1 gol 4 asysty
05.10.2020 18:27
@Piotrek89r "Taa transfery na miarę Herhty czy Schalke tylko z tą różnicą, że u nich Ci piłkarze grali by z marszu w 1 składzie, "
Pjoter przyjacielu, Hertha ma Cordobę, Piątka, Cunhie(5 goli i asysta w 11 spotkaniach minionego sezonu), młodych Redana(Zirkzee przy nim w rep. Holadii nie istniał), Ngakama, a i Lukebakio może zagrać na środku, oni nawet na Czupo Motinga by nie spojrzeli. Na skrzydłach Lukebakio i Dilrosun, więc i Costa miałby problem z pierwszym składem - zwłaszcza po jego ostatnich 2 latach. Nie wspominając o tym, że na def. pomocnika ściągnęli sobie Tousarta, podstawowego pomocnika OL, a nie spadkowicza z Espanyolu, który miał 13 średnią not w zespole.
Latem wygasa kontrakt Ramosowi. Myślę, że to byłaby konkretna opcja, zawodnik który ustawiłby nam obronę, a Kouassi mógłby się od niego wiele nauczyć. Kouassi, ale i Davies, Pavard, i cała reszta, brakuje nam takiego generała w środku. Z dwa lata jeszcze spokojnie da radę. Biorąc pod uwagę, że być może odejdzie Alaba, Sule coś kombinuje i jeśli do końca sezonu nie przedłuży kontraktu powinniśmy latem go sprzedać, aby nie wypuścić kolejnego zawodnika za darmo/półdarmo.
A co do środkowego po nr. 3/4 nie zdziwię się jak ściągniemy Mustafiego, albo Bendera, ewentualnie jakiegoś innego niemieckojęzycznego Schara.
No i Puig, myślę, że byłby fajną opcją do środka, jako ten 3-4, u Koemana ma ewidentnie pod górę. Zwłaszcza, że Tolisso ma umowę do 2022 i trzeba będzie podjąć jakąś decyzję.
26.11.2020 09:33
Na słabszych przeciwników nada się.
26.11.2020 09:22
Zszedł Roca i gra od razu ruszyła, przypadek?
25.11.2020 22:25
I jeszcze jedno.
Ciekawe, czy Alaba wystawiony w ataku byłby równie groźny?
25.11.2020 22:05
Co do Interu to dziś ich nie oglądam, ale oglądałem ich niedzielny mecz z Torino. Po pierwszej połowie wydłubałem sobie oczy, a ich gra (pomimo zwycięstwa) wyglądała jak sabotaż, jakby grali przeciwko trenerowi. Masa niecelnych podań, brak zaangażowania, zero biegania, wsparcia, asekuracji. Coś złego się z nimi dzieje. Może ekipa imprezowa ma się za dobrze?
25.11.2020 22:02
@Kimas Ale ja mam całą Europę w piździ3, patrzę na Bayern, na nasze osłabienia, brak Kimmicha i formy u kilku zawodników. Najbliższy miesiąc może być kluczowym w walce o mistrzostwo, jest się czego obawiać, lekko nie będzie.
25.11.2020 21:57
Nie można być zdziwionym naszą grą. Mamy zdemolowany środek pola, bez lidera, kreatora, nie ma kto uspokoić, rozegrać, i tak to właśnie wygląda. Do tego intensywność spotkań, zmęczenie, brak formy, kontuzje, słabsi zmiennicy, i takie są efekty polityki „zbyt dobry skład, nie jest czymś dobrym”. Niestety musimy się przyzwyczaić, zacisnąć zęby, gdyż terminarz nie jest sprzyjający, najbliższy miesiąc będzie mordęgą. Musimy to wytrwać, byle do przodu, w obecnej sytuacji styl nie jest istotny.
Już za trzy dni Stuttgart, kolejne trzy i Atletico, Lipsk, Loko, groźny Union, Wolfsburg, Bayern, 4 tygodnie jazdy bez trzymanki.
25.11.2020 21:50
No nie wiem, czy z Dantasa będą ludzie... Gdyby ktoś miał wywalone na BMG i City to akurat leci mecz Bayern II z Ingolstadt
https://www.youtube.com/watch?v=f1DvW0IwCvg&ab_channel=GermanFootball
25.11.2020 19:24
@josh1982 Z klubu, od zawodników, normalne.
Edytowano : 2020-11-25 12:11:06
@Piter, no jasne, do lipca i tak nic z nim nie zrobimy. Jednak jeśli do tego czasu nie przedłuży, latem powinien zostać wystawiony na listę.
25.11.2020 12:08
Znalazłem, piłkarze U21 spoza listy 25, mogą być zgłoszeni na każdym etapie rozgrywek. Tylko że, muszą przebywać w danym klubie 2 lata. Także Kouassi na razie nie.
24.11.2020 18:24
Czy zawodnicy poniżej 21 roku życia muszą być zgłaszani?
24.11.2020 16:56
Sule to nygus, wystarczy spojrzeć jak on na tle reszty zespołu prezentuje się bez koszulki. Wiele pracy przed ulańcem.
Edytowano : 2020-11-24 14:42:57
Przykład Goretzki dobitnie pokazuje, że warto zadbać o ciało.
24.11.2020 14:41
@GuteSpiele No i to jest twój problem, nie potrafisz oddzielić emocji od rozumu.
24.11.2020 09:53
4 gole w ostatnich 10 minutach nie zmieniają faktu, że do 70 minuty był to wyrównany mecz.
Edytowano : 2020-11-24 09:24:08
@[UserID=10369]GwiazdaPoludnia[/user] Z czym nie przesadzajmy? Z tym, że Salzburg nam się postawił? Postawili nam się - fakt. Jutro też się postawią, tak jak i każda inna drużyna. Do końca roku czekają nas same ciężkie przeprawy, gdyż nikt przed nami nie klęknie, a my będziemy musieli zasuwać i tu pojawia się problem, gdyż nie da się grać każdego meczu na 100% Trzeba rotować, a nie ma kim. Jak wygląda nasza gra przy zmianach, widzieliśmy w spotkaniu z Werderem.
Wystarczy spojrzeć w terminarz, na to z kto nam został do końca roku.
24.11.2020 09:15
@GuteSpiele Już w pierwszym meczu były męczarnia, a teraz bez Kimmicha jesteś po prostu piłkarsko słabsi.
Edytowano : 2020-11-24 08:58:33
Już w pierwszym meczu były męczarnie, a teraz bez Kimmicha jesteśmy po prostu piłkarsko słabsi.
24.11.2020 08:57
@GuteSpiele Nie najgorszy, a ostatni. Kolejne męczarnie już jutro.
24.11.2020 08:53
@GuteSpiele Synku, masz 18 lat i zgrywasz najmądrzejszego na stronie. W każdym temacie pierwszy, najmądrzejszy, twoja racja jest jedyną słuszną, i ty zarzucasz innym bezczelność?
A gdybyś był nieco bystrzejszy to byś odpalił TM i sprawdził jak mu w tej reprezentacji idzie... Od 2 lat jest co najwyżej zmiennikiem. W tym roku 1 mecz w pierwszym składzie, w 2019 dwa. W sumie od października 2018 6 meczów w kadrze(w tym dwa po 6 i 13 minut), na 22 spotkania - taki jest solidny.
Edytowano : 2020-11-23 16:03:42
A my zmienników już mamy. Jest Tolisso, jest Roca, jest Martinez, Dantas, Nianzou, Musiala, wypożyczone Fein i Singh, Cuisance, my potrzebujemy jakości do pierwszego składu.
23.11.2020 15:58
Roca już rok temu miał do nas trafić, jednak ostatecznie z niego zrezygnowaliśmy. Znalazłem coś takiego: "Jeszcze w piątek dziennik "Marca" informował, że Bayern Monachium doszedł do porozumienia z Espanyolem Barcelona, dzięki czemu Marc Roca za 40 milionów euro miał przejść do ekipy mistrzów Niemiec. Z transferu jednak nic nie wyjdzie. Jak przekazał portal "Bild", władze Bayernu zmieniły zdanie ws. pozyskania 22-latka.
Wszystko ze względu na umiejętności prezentowane przez Rocę. Działacze uważają, że Hiszpan ma braki w defensywie i dlatego zrezygnowali z przeprowadzenia transferu. Bayern miał na to przeznaczyć środki ze sprzedaży do Lille OSC portugalskiego pomocnika Renato Sanchesa."
23.11.2020 15:45
@Pir5 A jak, kontuzja która mu się przytrafiła na początku 2016 rozwaliła mu dalszą karierę. Pierwsze pół roku zmarnowane, później ME na które się wykurował - i zagrał kapitalny turniej, jednak po mistrzostwach znowu kontuzja, i tylko 6 spotkań w lidze do końca roku. Tyle. Tak wyglądał jego 2016 - dlatego twierdzenie, że w 2016 był najlepszym środkowym obrońcą na świecie, mogła napisać tyko osoba, która nie pamięta tamtych czasów, i nie wie, że to turniejem ME zapracował na ówczesne wyróżnienia, a nie grą w lidze, z której nie mieliśmy żadnego pożytku. Tylko 2 mecze w BL w pełnym wymiarze czasu w 2016, 7 w pierwszym składzie. Pomimo ME, to nie był dla niego dobry rok, a później nie ustabilizował już formy na takim poziomie jak we wcześniejszych latach, i coraz częściej walił farfocle.
Latem 2017 kicker nie umieścił go w swoich rankingu środowych obrońców.
2017/2018 miał tak dobry, że nie dość, ze nie załapał się do 11 sezonu, to na dodatek Kicker na koniec roku 2018 umieścił go na 11 miejscu wśród obrońców w kategorii - w polu widzenia -
A w trakcie sezonu - bardzo udanego, jak to wskazałem - Boa zakomunikował, że chce odejść. Latem zaczęły pojawiać się pierwsze plotki, że Bayern chce go sprzedać, no, ale nikt nie go nie chciał.
23.11.2020 15:30
@GuteSpiele Grillitsch
Najpierw spróbuj wyłączyć FIFĘ, gdyż gra to nie jest rzeczywistość. A jeśli nie FIFA, to na jakiej podstawie, aż tak wysoko oceniasz tego zawodnika? Spośród piłkarzy Hoffe ma 11 śr. not kickerze, 13 na Whoscored 10 nota w Sofascore.
Spośród pomocników lepiej oceniany jest przede wszystkim Samassekou, a także Geiger, Baumgartner, oraz nasz dawny znajomy Rudy. Więc na jakiej podstawie twierdzisz, że Grillitsch byłby właśnie tym odpowiednim wzmocnieniem?
23.11.2020 13:41
@GuteSpiele 2017 roku. Wtedy Boateng był w czołówce stoperów na świecie.
Nie, nie był. Od kontuzji w 2016 Boa był już tylko cieniem, 16/17 całkowicie zmarnowany, 17/18 niewiele lepszy. To wtedy pojawiły się pierwsze głosy, aby go wreszcie pogonić. Ostatecznie padło na Hummelsa, choć zdecydowana większość wolała odejścia Boa. Gdyby nasza polityka transferowa była nieco spójniejsza już dawno nie byłoby go w klubie.
23.11.2020 13:23
@GwiazdaPoludnia On nawet w rep. młodzieżowych Portugali jest tylko dodatkiem.
Edytowano : 2020-11-22 21:36:58
A u nas oczekiwania jak na zbawiciela.
Edytowano : 2020-11-22 21:37:14
Oczekiwanie*
22.11.2020 21:35
@GuteSpiele "Odkąd trenerem został Flick generalnie Bayern traci sporo bramek."
W minionym sezonie ligowym za Flicka straciliśmy 16 goli w 23 spotkaniach, czy 0,66 to dużo? I 3 w 8 meczach LM 0.38
Za Kovaca 16 w 10 spotkaniach 1.6
W sezonie 19/20 - 0.94 (Kovac 1.6 - Flick 0.66)
W sezonie 18/19 - 0.94
W sezonie 17/18 - 0.84
W sezonie 16/17 - 0.64
W sezonie 15/16 - 0.50
W tym tracimy więcej, ale problemem jest rozwalony środek pola, oraz kieska forma linii def.
@GwiazdaPoludnia Tiago Dantas ma 20 lat - i 0 spotkań na najwyższym szczeblu rozgrywek - lodu na głowę.
22.11.2020 21:25
Przegramy jeszcze nie jeden mecz:
W - Stuttgart
D - RBL
W - Union
D - Wolfsburg
W - Bayer
Także, musimy uzbroić się w cierpliwość, oraz pamiętać, że Flick szyje z tego co ma. A odpowiedzialni za taki stan rzeczy siedzą na trybunach. Teraz wyobraźcie sobie, że gdyby piłkarze 10 dni przed zamknięciem okienka nie interweniowali u władz klubu, domagając się transferów, dziś nie byłoby nawet tych ogórków (Costa, Sarr, Czupo, czy wyczekiwany Roca).
@GuteSpiele Za kilka lat, jak podrośniesz, gdy może zrozumiesz nieco więcej z tego sportu, i odpalisz sobie dzisiejsze(i wcześniejsze) wpisy, będzie tobie wstyd.
Edytowano : 2020-11-22 12:37:07
niejeden*
22.11.2020 12:32
@AdiFantasti
- zła taktyka
- zły dobór zawodników
- nie wytłumaczył Mullerowi i Musiale jak mają się poruszać
- dziura w środku pola
- brak Gortezki
- biedny Roca
- biedny Dantas
Za wszystko odpowiada Flick.
A to nie on jest problemem, ale to, że my w poprzednim sezonie mieliśmy dwóch liderów, kreatorów w środku pola - obecnie oby nie ma. Thiago - Kimmich, do rotacji Goretzka, wypadł Thiago, a i tak był poziom w środku. Z ławki wchodził Coutinho, Perisic, którzy jacy byli tacy byli, ale dawali liczby. Dziś mamy rozpieprzony środek pola i lepiej nie będzie. Musimy czekać do powrotu Kimmicha, tyle.
22.11.2020 12:14
@Pir5 Kłamiesz twierdząc, że piszę tylko negatywne komentarze. Gdy zwalniali Kovaca nie ma bata, abym nie napisał czegoś pozytywnego.
22.11.2020 11:52
@AdiFantasti Z twojej wypowiedzi wynika, że Flick jest dzbanem, który nie potrafi dobrać taktyki, nie potrafi ocenić potencjału, i umiejętności zawodników. W skrócie, gra na szkodę drużyny...
Nie no, proszę was. Gdy latem, trener, piłkarze, domagali się porządnych wzmocnień, poszerzenie kadry. Wy pisaliście, że kadra jest wystarczająco szeroka, wartościowa, Kimmich da radę rozegrać cały sezon na top poziomie, nie potrzeba transferów, czas na młodych.
Ja napisałem, że za chwilę zaczniecie rzucać kamieniami, ale nie w odpowiedzialnych za taki stan rzeczy. Ale w Flicka i Lewego, którzy będą winni ewentualnym niepowodzeniom.
Minęły 2 miesiące, i mamy winnego. Flick nam przegrał mecz, nie nadaje się.
22.11.2020 11:44
Świetnie, przedłużyć z Boatengiem i Martinezem, latem sprowadzić Mustafiego, Ozila, może Modrica, Bendera, i będzie gitara - Mia San Mia!
Edytowano : 2020-11-22 10:47:26
Aha, Czupo Moting i Costa oczywiście również zasłużyli na szansę.
22.11.2020 10:47
@GuteSpiele Masz może statystyki z tego meczu, ile strzałów obronił Neuer?
22.11.2020 10:45
@WayeThe Czy ty naprawdę porównałeś Salaha, Mane, Jotę, Firmino, Wijnalduma, do Costy, Comana, Musiali, Martinez, i wchodzącego z ławki Czupo Motinga?
22.11.2020 10:22
Świetnie, będą środki na kolejny szrot typu Czupo Moting, Costa, Sarr, Roca, nie wiem można na Ozila, Modric, albo chociaż na Mustafiego.
22.11.2020 10:03
A co Davies gra w tym sezonie? To jest konkurs indywidualny a nie zespołowy. Haaland ma super liczy, a Fati jest od nich o 2 lata młodszy, tyle.
21.11.2020 13:57
Alaba też był zaskoczony.
12.11.2020 20:05
Taki, że wywóz odpadów w Warszawie jest droższy niż w Berlinie - ktoś przejmuje się zarobkami? Taki, że A2 jest najdroższą autostradą w Europie, ktoś przejmuje się zarobkami?
Więc skoro za samą Bundesligę wołają 34 zł, a w Szwecji za kilka wydarzeń 199 zł, powinniśmy spodziewać się tego, że wraz z zakupem kolejnych praw cena pójdzie w górę. A i pewnie prawa TV w Szwecji są tańsze niż u nas.
34 zł miesięcznie to nie jest dużo, tylko że, mówimy o samej Bundeslidze. A są też inne ligi, sporty, za które również trzeba płacić. Jeśli weźmiesz pod uwagę telewizję, np. C+ z Ligią Mistrzów, Eleven, i ich kanałami, do tego internet, już masz 200zł. Do tego dojdą Szwedzi, nie wiadomo co z innymi prawami, i robi się drogo.
Poza tym, masz 18 lat, pewnie jesteś na utrzymaniu rodziców, wiec akurat w tej kwestii nie powinieneś się wypowiadać.
12.11.2020 10:15
Pasowałby do nas idealnie, akurat jest kontuzjowany.
12.11.2020 09:44
@Sopariev 34 to nie jest dużo, ale jeszcze Liga Mistrzów, plus w moim przypadku ESA i Premier League. 3 pakiety sport i robi się wydatek.
Warto dodać, że w Szwecji pakiet sport u tego operatora kosztuje w przeliczeniu na nasz 199 zł. Owszem mają ligę angielską, szkocką, dużo piłki kobiecej, i NFL. Ale to może wskazywać na to, że i u nas wraz z nabyciem kolejnych praw cena pójdzie w górę.
https://twitter.com/Piotrowicz17/status/1326426750553874433
12.11.2020 09:36
@Edmund Jakie to ma znaczenie, kiedy? To my na takich manewrach jesteśmy stratni. Tak jak rok temu na Alabie i Thiago można było zarobić z 80-100 mln i sprowadzić godnych następców, tak dziś mamy mały problem spotęgowany koronawirusem.
To klub powinien rozdawać karty, a nie dawać wodzić się na nos. To my powinniśmy przewidywać pewne wydarzenia, i w odpowiednim czasie wyznaczać granice. Albo do XX.XX. podpiszecie kontrakty, albo będziemy musieli się rozejść już tego lata. Tak, aby pozyskać środki na ewentualnych następców.
Tu nie chodzi o żadnego Ballacka, a politykę odejść. Skąd mamy brać pieniądze na transfery, wzmocnienia, skoro my praktycznie nie sprzedajemy? Tylko dwóch zawodników w historii Bayernu odeszło za kwotę powyżej 30 mln, ośmiu powyżej 20 mln. Tu powstaje wielka dysproporcja pomiędzy Bayernem a innymi klubami, spowodowana naszym ślepym przywiązaniem się do zawodników. Skutek jest taki, że musimy łatać dziury odpadami niegodnymi Bayernu - bo nie ma pieniędzy.
11.11.2020 12:43
"Hasan Salihamidzic i sternicy „Gwiazdy Południa” nie chcą powtórzyć błędu, dlatego też będą chcieli tak szybko jak to tylko możliwe − dojść do porozumienia z Leonem Goretzką."
Słabe jest to, że musieli wyrżnąć się na ryja, aby zrozumieć oczywistość.
11.11.2020 11:48
@GuteSpiele Dyskusja toczy się wokół daty powrotu, i 3 miesięcy podanych przez Kickera. Więc jeśli 3 miesiące, to nie ma co się łudzić, że w lutym będzie w pełni gotowy do gry.
08.11.2020 14:19
Informacja, iż będzie wyłączony na 3 miesiące, nie oznacza, że po tych trzech miesiącach będzie od razu gotowy do gry.
PS na szczęście Brazzo to rekin,
08.11.2020 14:14
Auuu Auuu Auuu
07.11.2020 19:42
Teraz musimy cisnąć po Lewym, albo Comanie, wtedy i oni strzelą :)
07.11.2020 19:23
@SebQ Pytanie, czy on w ogóle był obserwowany?
07.11.2020 19:20
Mówiłem :) beka
07.11.2020 19:20
Znając życie teraz Alaba trafi, zawsze tak jest jak się kogoś skrytykuje ;D
07.11.2020 19:19
Ciekawe, gdzie podziali się ci co twierdzili, że Kimmich i Goretzka wystarczą.
Wincyj! ogórków typu Sarr, Czupo Moting, Roca, wincyjn leszy.
07.11.2020 19:18
@GwiazdaPoludnia Było dość daleko, nie trzeba uderzać, można podać, jakoś rozegrać. A Alaba to raz na ruski ro w bramkę trafia, nie mówiąc o golu.
07.11.2020 19:13
@hoven :D
07.11.2020 19:10
@GwiazdaPoludnia Coś tam kojarzę, w necie znalazłem z 2015, ale na prawdę nie ma kogoś lepszego? ::/
Edytowano : 2020-11-07 19:10:07
naprawdę*
07.11.2020 19:08
No i ch*j no i cześć.
07.11.2020 19:07
Ej mordeczki, mam pytanie. Czy Alaba w ostatnich 3-4 latach strzelił coś z wolnego?
07.11.2020 19:05
I cyk, pierwszy transfer, pierwsze wzmocnienie obrony.
07.11.2020 12:08
Upamecano dziś kaleczy
04.11.2020 21:16
@ikki "Mówiłem to od początku, że Alaba nie ma wygórowanych żądań finansowych, tylko chce grać w pomocy tak jak w kadrze."
przeczytaj jeszcze raz
"oprócz wysokich żądań finansowych, strona Alaby oczekiwała dla defensora miejsca w środku pomocy"
OPRÓCZ WYSOKICH ŻĄDAŃ
Gdyby chodziło tylko o pozycję to raz dwa podpisaliby nowy kontrakt.
Edytowano : 2020-11-04 09:25:54
PS Alaba już od 3 lat w kadrze nie gra w środku pomocy.
04.11.2020 09:24
Najgorsze jest to, że nawet spośród zawodników z wygasającymi umowami nie ma z czego wybierać. No chyba, że Mustafi - w końcu Niemiec.
02.11.2020 09:16
@Rufus87 Do samego hasła nic nie ma, ale mam problem z tym, że władze klubu same uwierzyły w propagandę, licząc na to, że Thiago i Alaba wykażą się przywiązaniem No nie, zabrakło chłodnej głowy i kalkulacji. Już rok temu powinni postawić ich pod ścianą, podpis, albo sprzedajmy. Aby nie czekać do końca, do wygaśnięcia umowy. Za rok odejdzie Alaba i Boa, kim ich zastąpicie, skoro nie ma pieniędzy?
02.11.2020 09:10
Ej, jako tak, a Mia San Mia, a rodzina, filozofia?
Właśnie widać, jest to fajna gadka stworzona przez marketingowców dla zjednoczenia kibiców, dla których Bayern jest czymś więcej. Dla piłkarzy jest to po prostu praca.
Najgorsze, że władze klubu też w to uwierzyły i takich spraw z Alabą, Thiago, nie załatwili wcześniej licząc na przywiązanie.
02.11.2020 09:01
@tapczan Co powinien zrobić Bayern jeśli Kimmich np. do lipca 2022 nie będzie chciał przedłużyć kontraktu? Sprzedać. Póki będzie można cokolwiek na nim zarobić, aby było za co sprowadzić godnego następcę. Po tym co stało się z Thiago, co prawdopodobnie stanie się z Alabą, chyba nie myślisz o trzymaniu do końca kontraktu kolejnego zawodnika?
01.11.2020 18:24
@kamdi Gdy w ubiegłym roku napisałem, że kończące się kontrakty Manu, Alaby, Thiago, mogą być dla nich bodźcem do odejścia z klubu, i ostatniego wielkiego transferu w Europie, też się śmialiście i pisaliście co ja pi3rdol3 nie odejdą - za chwilę 2 z nich nie będzie.
Wniosek? Nie ma z czego się śmiać, tylko przedłużyć zawczasu kontrakt. Tak samo jak ściągnąć dziewczyną Daviesa do Monachium.
Edytowano : 2020-11-01 13:19:33
2020/2021 tu jesteśmy
2021/2022
2022/2023 koniec kontraktu Kimmicha
01.11.2020 13:16
To mówicie, że Sarr ma kontrakt na 5 lat?
31.10.2020 17:23
Ciężki mecz do oglądania.
31.10.2020 15:57
Wątek Zirkzee jest idealnym przykładem na to, jaki był faktyczny plan na nadchodzący sezon. A że przy okazji zmarnowali kolesiowi pół roku kariery? Ważne, że Brazzo jest z siebie zadowolony.
30.10.2020 18:20
Stanowski o sprawy Lewy vs. Cezary K.
Edytowano : 2020-10-30 15:17:59
sprawie:)
https://www.youtube.com/watch?v=K9MuR-KPzcI&feature=emb_title&ab_channel=KanałSportowy
30.10.2020 15:17
Lewy podpisał nowy kontrakt?
https://www.footyheadlines.com/2020/10/lewandowski-to-join-puma.html
30.10.2020 08:48
Dajcie spokój z nazywaniem każdego młodego talentem, lub utalentowanym. Ilu już takich było? A ilu udało się przebić i grać na najwyższym poziomie - mniej niż palców u ręki.
@TomiiiFCB Niemieckie szkolenie leży i kwiczy.
30.10.2020 08:45
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/cezary-kucharski-vs-robert-lewandowsk-nagranie-rozmowy/xfdhbr2
Edytowano : 2020-10-29 15:31:44
Grubo.
Edytowano : 2020-10-29 15:37:40
Na dodatek kwotę, którą Kucharski miał zażądać od Lewego wskazał mu dziennikarz Szpigla.
29.10.2020 15:27
Na szczęście koniec, mecz do zapomnienia i wymazania z pamięci.
27.10.2020 20:48
Lewandowski w wieku 36 lat nie będzie musiał strzelać po 30 goli.
W tym sezonie jest w stanie ustrzelić z 35-40 goli, w dwóch kolejnych również może zakręcić się w okolicy 30. Więc to już +90 bramek. Zostanie mu około 29 goli, i 3 sezony do 38 roku życia. Rekord jak najbardziej w zasięgu.
25.10.2020 12:55
Lewy dziś traci 119 goli to Mullera, 29,75 bramki na mecz w 4 sezonach - jest to jak najbardziej do zrobienia. W 5 lat na luziku, ciekaw jak zachowa się Bayern :) Pozwolą mu wyprzedzić Gerda, czy podziękują za współpracę, wtedy Lewy mógłby poszukać miejsca w innym klubie i dograć z sezon, dwa, aby zostać rekordzistą na długie, długie lata. Fajna sprawa.
25.10.2020 08:32
Co za łeb...
21.10.2020 21:06
Lewy i Muller to niesamowity duet, a jak niewiele brakowało, aby pewien Chorwat rozpi32374dolił ekipę.
17.10.2020 19:41
@Pir5 Roca był tak rozchwytywany, że w ostatnich godzinach okienka trafił do nas za 9 mln, taka była rywalizacja.
@tapczan A może mamy względem niego zbyt duże oczekiwania?
17.10.2020 10:00
A ja do poniższych wpisów dodam tylko, iż poza nami nikt nie był zainteresowany spadkowiczem z hiszpańskiej La Ligi, którzy w minionym sezonie miał 13 średnią not w zespole, w skutek czego przyszedł do nas za drobne. Nie ma przypadków, są tylko znaki.
17.10.2020 09:26
Lewy lekki uraz kostki...
11.10.2020 22:37
Problem w tym, że my kibice mamy dyskomfort oglądając twoje poczynania w defensywie. Przydałaby się ławeczka na kilka spotkań, wyjście ze strefy komfortu, i zasuwanie na treningach, praca nad ustawieniem.
11.10.2020 19:08
Bardzo dobre transfery.
Bayernowi jednego lata - jesieni - udało się wyjąć piłkarzy z mistrza Włoch, i mistrza Francji! My już nie tylko osłabiamy konkurencję w Bundeslidze, ale i bezpośrednich rywali w walce o triumf w Lidze Mistrzów. Fenomen! Zacieram ręce, i przebieram nogami w oczekiwaniu na nowe rozdanie. Mia San Mia!
08.10.2020 11:50
Milik nie poszedł do Fiorentiny ponieważ oferowali mi 3.5-4 mln brutto. Arek chciał 5 mln... 5 mln to u nas dostaje Arp... Za rok kończy mu się kontrakt. Kurczę, czy my za takie pieniądze dostalibyśmy lepszego napastnika, który obskoczyłby 2-3 pozycje? No i rep. świetnie wyglądał z Lewym.
07.10.2020 21:02
@Arkady142 Prawdziwi kibice wspierają swoją drużynę i zawodników, taki właśnie jestem.
Edytowano : 2020-10-07 16:09:17
od dziś*
07.10.2020 16:09
A to luz,
07.10.2020 14:37
O szacunek? Raczej o wyższy kontrakt, lub odejście z klubu. Bo szacunek to on akurat może stracić...
07.10.2020 14:24
Alaba powinien otrzymać nowy kontrakt, godną podwyżką na jaką zasługuje. Jest jednym z liderów drużyny, liderem defensywy, zawodnikiem perfekcyjnym od którego powinno rozpoczynać się ustalanie składu, bez którego nie zdobylibyśmy tylu sukcesów, 2 x LM 9 x BL to samo mówi za siebie. Jego wielka forma i fantastyczne występy, walnie przyczyniły się do 5 trofeów, które zdobyliśmy w tym roku, coś fantastycznego. Piłkarz instytucje, który po zakończeniu kariery powinien otrzymać godną funkcję w klubie. Mia San Mia!
07.10.2020 14:12
Lewy dziś nie trenował, ma problemy z plecami.
06.10.2020 16:11
@tapczan "ManU nie ma żadnego napastnika nawet ze średniej półki i pewnie będzie tam podstawowym zawodnikiem."
Martial 17 goli i 7 asyst w minionym sezonie Premier League
Rashford 17 goli i 8 asyst w poprzednim sezonie
Greenwood odkrycie minionego sezonu 10 goli w lidze i 5 w Lidze Europy
Tak, ManU nie ani jednego napastnika średniej półki... Tylko jak w takim razie nazwać Czupo Montinga?
06.10.2020 13:10
O to właśnie chodzi, skoro nie stać nas na zawodników po 60-80-100 mln, powinniśmy być o krok przed innymi i wyławiać takie właśnie perełki, za drobny hajs. Sprowadzając co roku dwóch, trzech, młodych zdolnych, możemy zapewnić sobie stały dopływ wartościowych zawodników. Nawet jeśli co drugi, co trzeci, przebije się do pierwszej kadry, w ostatecznym rozrachunku i tak wyjdziemy na plus, czego najlepszym przykładem Davies.
Czas pokaże co z niego będzie. Tylko szkoda, że minęli się z Thiago, mógłby się wiele nauczyć.
Edytowano : 2020-10-06 12:59:39
@[UserID=10352]Edmund[/user] "Kilka osób już jakiś czas temu ogłosiło że żadnych transferów nie będzie,"
Nie chce mi się szarpać, ale czy przypadkiem to nie były te same osoby, które nie pozwalały powiedzieć złego słowa na klub i niczym płatni klakierzy ględzili, że transferów nie będzie bo kadra jest kompletne, wystarczająco szeroka i mocna, jest Fein, Cuisance, Zirkzee, itd. dadzą radę, klub wie co robi?
06.10.2020 12:51
@Michello "najważniejsze jest jednak to, że Bayern się Twoimi wypocinami nie interesuje"
Może i w klubie mają w dupie opinie @hoven ;) Jednak biorąc pod uwagę to jak dwa lata temu na walnym przejechano się po polityce Uliego - w skutek czego obraził się i zrezygnował z prezesowania - Hoven raczej nie jest odosobniony w krytyce, a w listopadzie/grudniu może być ciekawie.
05.10.2020 22:37
@tapczan
Ale zdajesz sobie z tego sprawę, że skrzydłowym można nazywać zarówno lewego i prawego napastnika w 433 jak i bocznych pomocników w innym ustawieniu? To nie jest tak ostre sformułowanie jak np. wahadłowy. Po prostu takim sformułowaniem określa się zawodników grających bliżej boków w ofensywnie. Co też świetnie widać w języku angielskim RW - RM - LW - LM przetłumaczyć?
05.10.2020 22:22
@buuuU Dlaczego zakładasz, że byłoby to 10 minut o 5 spotkań? Już rok temu Lewy wypadł na kilka tygodni i tylko koronawirus sprawił, że nie odczuliśmy jego braku. Mało tego, Sandro Wagner po transferze do Bayernu w pół sezonu między 18 a 34 kolejką, zagrał w 14 spotkaniach, w tym kilka od pierwszej minuty + Liga Mistrzów i Puchar Niemiec. Gdyby Flick miał drugiego napastnika na poziomie zapewne nie wahałby się z niego korzystać, czy to goniąc wynik, czy dając odpocząć Lewemu, czy przechodząc na dwóch rotując z Mullerem. To nie jest problem. Co ma do tego koronawirus, skoro szereg zawodników zmieniło kluby?
05.10.2020 20:56
@Michello Chciałbym zwrócić uwagę, że Uli ma już niewiele do powiedzenia. Więc prosiłbym, abyś nie przypisywał jego zasług Hasanowi, i Kahnowi.
PS to, że Costa odszedł z Bayernu było spowodowane decyzjami Uliego, Douglas miał problemy z niemieckim a dla UH był to obowiązek, dziś sprowadzenie tego zawodnika jest policzkiem wymierzonym Uliemu.
05.10.2020 20:47
@buuuU Bo to słaby piłkarz na którego byśmy nie spojrzeli, gdyby jego ostatnim klubem był dowolny zespół z Bundesligi, patrz np. Gotze. A także dla tego, że jeszcze nie tak dawno wśród napastników mieliśmy taki zestaw: Gomez - Mandzukic - Muller - Pizarro albo Klose - Gomez - Muller - Olic albo Toni - Klose - Podolski - Santa Cruz oraz młody Wager i Schlaudraff, gdzieś w miejscu Janka znajdowałoby się miejsce Czupo Motinga albo Makaay - Pizarro - Santa Cruz - Zickler - Guerrero - Hashemian o i miejsce Vahida to miejsca Czupo Motinga albo Elber - Pizarro - Jancker - Zickler - Santa Cruz
Tak jak Barcelonie nie wypada sprowadzać takich zawodników jak Braithwaite, tak i Bayern nie powinien ściągać takich leszczy jak Czupo Monting, koleś, który nie poradził sobie w Schalke i był obiektem drwin... No proszę cię.
Wczoraj miałeś mecz z Herthą, nawet oni mają ciekawszych napastników do rotacji.
05.10.2020 20:38
@Dziki79 No tak, moje kibicowanie jest grosze niż twoje, ponieważ uważam, że Czupo Monting to piłkarz niegodny Bayernu...
Edytowano : 2020-10-05 20:23:33
Widzę, że już zaczyna się podział na prawdziwych Polaków - tfu! kibiców - , gorszy sort... a to wszystko przez to, że w klubie tydzień przed końcem okienka transferowego połapali się, że wąska kadra, uzupełniona młodymi nie wystarczy, i zaczęła się łapanka...
05.10.2020 20:20
@Kontraktowiec "Mecz przegramy i powiemy ze nic się nie stało bo to przecież rezerwowi zapchaj dziury ."
Nie, wtedy winny będzie Lewandowski bo nic nie wypracował, i nie strzelił. Stały tekst od lat. Czupo Moting, Costa, Gnabry, Muller, itd. a zwłaszcza Muller, nigdy nie byli i nie będą winni...
05.10.2020 20:17
@Pir5 Dopiero co młodzik z kanady posadził na ławce mistrza świata... Więc dlaczego młodzik z Brighton nie mógłby posadzić drugiego?
Edytowano : 2020-10-05 19:27:52
I jak tu z kimś takim dyskutować...
05.10.2020 19:27
@Marienplatz To nie jest łapanie za słówka piętnastoletniego dziecka, a dyskusja w miarę dorosłych osób... Skoro jednego dnia potrafisz głosić, że "A" jest dobre "B" złe, by nagle po zmianie frontu przez klub głosić, iż "A" złe "B" dobre. To po prostu dla higieny dyskusji zastanawia się, czy wszystko u ciebie w porządku?
05.10.2020 19:22
@Marienplatz "Nie lepiej ocenić po sezonie niż teraz się mądrzyć wszechwiedzacym tonem?"
Tylko dlaczego samemu nie stosujesz się do swoich rad? Nie pouczaj innych, nowych nie wychwalaj, poczekaj.
Tak tylko pytam...
05.10.2020 19:16
@Zerafaelo Jakie dziś znaczenie ma to, jak Costa grał 5 lat temu? Równie dobrze mogli ściągnąć Schurrle, wtedy byś pisał, ej ale to mistrz świata...
05.10.2020 19:12
@tapczan Gdybyś interesował się piłką nie zadawałbyś takich pytań. Poza tym, jeśli stawiasz wśród topowych skrzydłowych Costę, który w ostatnich dwóch latach notował odpowiednia 1g i 1a w 17 meczach, oraz 1 g i 4 a w 23, krąg skrzydłowych z topu rozszerzyłeś w chu** szeroko. Skoro topowym nazywasz Comana, to i takim jest Brandt z BVB, który w tej samej lidze nakrywa go czapą statystykami.
19/20 Coman 4 g 4 a
18/19 Coman 6 g 5 a
17/18 Coman 3 g 4 a
16/17 Coman 2 g 1 a
19/20 Brandt 3 g 8 a
18/19 Brandt 7 g 14 a
17/18 Brandt 9 g 5 a
16/17 Brandt 3 g 11 a
W 4 lata Coman 15 goli 10 asyst w BL vs. 22 gole 38 asyst Brandta
Wiec skoro Brandt jest skrzydłowym z topu to i BVB ma 4/5 takich, Sancho / Reus / Brandt / Hazard / Guerreiro
Do tego:
Liverpool - Sane / Mane / Jota / Shaqiri / Minamino
City - Sterling / Mahrez / Silva / Torres
Real - Hazard / Vinicius / Asensio / Rodrygo / Vazquez
Barcelona - Messi - Griezmann - Fati - Dembele
Juventus - Ronaldo / Dybala / Chiesa / Kulusevski / Bernardeschi
Chelsea - Werner (może grać) Pulisic / Odoi / Ziyech
Do tego wspomniane PSG z Neymarem, Di Marią, Sarabria, i ewentualnie Mbappe,
Arsenal z grającym z boku Aubameyangiem też wygląda solidnie + Willian, Pepe, Saka, Nelson, Maitand Niles
05.10.2020 19:01
@Gladius Gdyby był w gazie to grałby więcej, tak? A nawet nie był w stanie wykorzystać tego co dostawał. U nas przy Sane, Comanie, i Gnabrym, raczej więcej nie pogra, tak? Czy nagle wygryzie Sane i Comana?
05.10.2020 18:35
@Marienplatz "że po co, lepiej młodego ogrywać, jest głupkowate i tyle."
A czy ty przypadkiem jeszcze tydzień temu nie głosiłeś, że jest ok, i młodzi jak Zirkzee, Cuisance, Fein, dadzą radę, i będzie dobrze, trzeba zaufać, wiedzą co robią?
05.10.2020 18:32
@Zerafaelo Nie jest, a BYŁ reprezentantem Brazylii, ostatni raz 2 lata temu. Od tego czasu w Serie A notował takie liczny 17 spotkań 1 gol 1 asysta 23 spotkania 1 gol 4 asysty
05.10.2020 18:27
@Piotrek89r "Taa transfery na miarę Herhty czy Schalke tylko z tą różnicą, że u nich Ci piłkarze grali by z marszu w 1 składzie, "
Pjoter przyjacielu, Hertha ma Cordobę, Piątka, Cunhie(5 goli i asysta w 11 spotkaniach minionego sezonu), młodych Redana(Zirkzee przy nim w rep. Holadii nie istniał), Ngakama, a i Lukebakio może zagrać na środku, oni nawet na Czupo Motinga by nie spojrzeli. Na skrzydłach Lukebakio i Dilrosun, więc i Costa miałby problem z pierwszym składem - zwłaszcza po jego ostatnich 2 latach. Nie wspominając o tym, że na def. pomocnika ściągnęli sobie Tousarta, podstawowego pomocnika OL, a nie spadkowicza z Espanyolu, który miał 13 średnią not w zespole.
Przynajmniej rzeczywistości nie zakłamuj.
05.10.2020 17:43