DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ST33BY Strona 6

@pawel20
won!

17.03.2013 10:52

Dokladnie. Ciezko na to uwagi nie zwrocic skoro razi w oczy.

17.03.2013 10:49

Pokonalismy ich tak samo szczescliwie jak oni nas na Allianz =) wazne sa 3 punkty ale coraz bardziej obawiam sie Juve po takich meczach Bayernu.

16.03.2013 20:29

Troche poziomu zachowaj jesli juz chcesz wdawac sie w dyskusje. Nikt tutaj nie mowi o jego braku techniki. Cenie sobie tego zawodnika ale jak jastrzab napisal do szybkich nie nalezy i to sie zgadza. Skutecznosc tez ostatnio pozostawia wiele do zyczenia wiec Twoje komentarze nie sa zrozumialem dla nas.

16.03.2013 16:38

@buuuU
Na litosc boska blagam Cie... Kroos jest bardzo wolnym zawodnikiem... na szczescie w srodku pola nie widac tego zbytnio. Wazne, ze mamy szybkich skrzydlowych.

16.03.2013 15:41

No wlasnie Panowie ja tez tego nie rozumiem. Shaq na lewa strone Robben na prawa i jest bajka. Jupp sam nam ucina skrzydla. Poza tym rowniez jestem za Pizarro w dzisiejszym meczu.

16.03.2013 15:34

Byle tylko Arjen gral na prawej bo wtedy da z siebie 110 %. Lewa strona ucina mu skrzydla.

15.03.2013 14:03

Ja tez nie rozumiem takich ludzi ale co zrobisz?...

14.03.2013 11:54

Jesli z Leverkusen lub w jakims innym meczu wyjdziemy zestawieniem: Robbery, Muller/Kroos, Mandzukic/Gomez i to spotkanie bedzie kiepskie w naszym wykonaniu to mozecie mnie zrownac z ziemia ale do czasu az to nastapi(mam nadzieje, ze nigdy) bede sie twardo trzymal, iz to najkorzystniejsze rozwiazanie dla nas.

14.03.2013 01:13

No musze sie zgodzic, ze skutecznosc Robbena juz nie ta. Podejrzewam, ze jakby mial forme z 2009/2010 to by hat trick byl z Arsenalem =) no ale coz ja mam nadzieje na powrot Arjena do optymalnej formy na prawym skrzydle i bardzo bym chcial zebysmy wygrywali wazne spotkania poprzez jego duzy wklad tak jak bylo niegdys z Fiorentina, Manchesterem, Schalke i calkiem niedawno z Dortmundem. Mysle, ze to wciaz jest nasz skarb, ktory musi wrocic na prawidlowy tor.

14.03.2013 01:06

Niech bedzie BvB i skonczymy ich do konca =)))

14.03.2013 00:17

fcbmx dobrze mowi. Gdybysmy musieli gonic wynik to gra by wygladala zupelnie inaczej. No ale nie gdybajmy.

14.03.2013 00:16

Adamurs Arjen to nie jest juz ten Arjen zgadza sie ale jest nam bardzo potrzebny. Duet Robbery czaruje na boisku i wszyscy to wiemy. Mecze wygladaja zupelnie inaczej. Muller na srodku bylby dla nas o wiele korzystniejszy majac u boku Robbena i Ribery'ego oraz z przodu Mandzu. Co do Twojego pytania nie jestem w stanie Tobie odpowiedzi udzielic. Musisz zapytac sezonowcow. Ja nim nie jestem.

14.03.2013 00:12

Ty sie skonczyles. Arjen na prawym skrzydle, Ribery na lewym i Muller/Kroos ŚPO i zobaczycie jaki ogien bedzie!

13.03.2013 23:56

grzesiu zgadzam sie z Toba! Na skrzydlach Robbery a jakos srodkowy ofensywny pomocnik Kroos/Muller i gra bedzie zupelnie inaczej/lepiej wygladac ciagle to podkreslam... czekam na takie zestawienie

13.03.2013 23:48

widze, ze fcbmx2 cos sensownego napisal.

13.03.2013 23:43

Zenada to jest krytyka "pseudokibicow" Bayernu. Dobra powiedzmy sobie szczerze, ze to slaby mecz ale przeszlismy dalej i nie spuszczajcie sie juz nad tym tylko na piatkowym losowaniu. Lepiej teraz niz pozniej takie cos. Nie wazne jak wazne, ze skutecznie tak jak Chelsea rok temu... tez byli zerem na tle Bayernu a wygrali i juz nikogo nie interesowal styl tylko wynik :F

13.03.2013 23:40

@lupa
Nie pozdrawiaj bo nie masz nic wspolnego z Bayernem. Robben musi odejsc? AHA...

13.03.2013 22:52

Robben chociaz probowal... ma predyspozycje do tego by samemu wykanczac akcje no ale dzis zabraklo skutecznosci... bardziej bym sie przyczepil mimo wszystko gry Kroosa, ktory nie dosc, ze nie trafial w bramke to na dodatek zwalnial akcje co chwile... Mandzu tez niestety niewidoczny. No coz kupa zagrana zostala ale powinnismy sie wszyscy cieszyc, ze jestesmy w 1/4 Ligi Mistrzow i skupic sie na losowaniu a o tym meczu szybko zapomniec i wierzyc w szybki powrot na wlasciwy tor!

13.03.2013 22:45

Heh dlaczego tak naciskacie na ten Milan? Wiadomo, ze oni sa slabsi od Barcelony i zaliczka 2-0 z San Siro to nie byla zaliczka...

13.03.2013 10:58

Tez jestem za tym by nie pierdzielic o losowaniu skoro jutro gramy z Arsenalem. Milan tez mial wygrac final w 2005 a my w 2012 i co? Nie gdybajcie prosze was poczekajmy do jutra.

12.03.2013 23:13

Podpisuje sie pod komentarzem nizej.

12.03.2013 22:58

Otoz to.

12.03.2013 20:49

To jest caloksztalt.

12.03.2013 13:30

hee ta a u nas by sie nie lapal do pierwszego skladu.

12.03.2013 13:26

Dobrze gadasz Adi

12.03.2013 13:24

Jasne stary juz Tobie tlumacze. Chodzi o to, ze znajduja sie tutaj zawodnicy strzelajacy duzo bramek a Franck do nich nie nalezy.

12.03.2013 13:22

pele ja tez bym wolal milan i chcialbym trafic na nich w cwiercfinale ze wzgledu na niewyrownane rachunki =)

12.03.2013 11:40

Ladnie poplynales kristofksg :F przeciez Lewy jest wart moze 15 mln

12.03.2013 11:20

ARJEN ARJEN ARJEN... ROBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!

12.03.2013 11:16

No i dokladnie tak bede robil, poniewaz dla mnie to najlepszy pilkarz pod sloncem i nie wazne czego by nie zrobil zdania nie zmienie =) Zwalasz na Robbena bo go nie lubisz? To niesprawiedliwe... wez pod uwage obroncow, ktorzy nie upilnowali Drogby przy rzucie roznym. Warto sie ich doczepic. Jestem ciekawy jakie byloby Twoje zdanie gdyby to ktos inny tej jedenastki nie wykorzystal. Czy to jest niechec do niego od dawna czy po finale?

12.03.2013 11:14

Kroos sie cos nie popisuje ostatnio. Powinien podlegac rotacji.

11.03.2013 20:27

Dokladnie Adi! No a Ty Squ3cz pewnie jak Robben strzelil z realem karnego to bys go calowal po stopach... Tak samo jak dzieki jego bramce wygralismy w cwiercfinale DFB z odwiecznym rywalem. Pamietasz tylko te zle rzeczy a to niezbyt dobrze. Gracz roku 2010 w niemczech?Arjen Robben! Kto dal nam final w 2010 w LM? Robben... docen to, ze gdyby nie ten facet to bysmy w zadnym finale nie grali a dla Ciebie jest juz stracony za niewykorzystane karne...

11.03.2013 20:14

@Squ3cz
Co ty w ogole napisales chlopie? Robben nas do tego finalu doprowadzil. Poza tym Olic i Schweini tak samo go "spierdolili" co Robben wiec nie czepiaj sie i nie zapominaj co Arjenowi zawdzieczamy.

11.03.2013 16:11

@marychuS
Swiete slowa. Jezeli Franck nie bedzie zdolny do gry to na lewej stronie korzystniej dla nas by bylo wystawic Mullera, Shaqiriego czy nawet Alabe a Arjen niech zamiata na prawej w swoim stylu

11.03.2013 12:24

Dzieki Bogu, ze odchodzi...

08.03.2013 19:37

Nikt sie Tomka nie czepia tylko chodzi o to, ze najwieksze korzysci bysmy czerpali jakby Tomek gral na srodku ofensywy majac u boku Robbery i z przodu Mandzu. Wedlug mnie wymarzone zestawienie i dam sobie uciac glowe, ze byloby najkorzystniejsze dla FCB. Oczywiscie roszady typu Kroos/Muller mile widziane.

03.03.2013 20:38

Sluszna uwaga czokarito dlatego uwazam, ze ta dyskusja nie ma sensu. To tak jakby zadac pytanie czy Ronaldo nie gra w Realu jak jest zdrowy.

03.03.2013 20:05

Jesli tylko bedzie zdrow i wroci do formy to bezapelacyjnie nie bedzie podlegal rotacji tak jak Franck.

03.03.2013 19:49

Spokojnie. Niedlugo wyjdziemy takim zestawieniem i dokonamy pogromu a wtedy bedziesz inaczej spiewal.

03.03.2013 19:43

Tudziez ja moge powiedziec, ze zagralismy slabo bo nie gral Arjen.

03.03.2013 19:36

Dlatego w LM trzeba stawiac na Robbery i Mullera w srodku. Pep by z pewnoscia na to wpadl.

03.03.2013 19:29

@fcbmx2
Tak ale gdyby na skrzydle gral Robben a w srodku pola Muller to by jeszcze wiecej dawali. Wziales to pod uwage, ze da sie ich pogodzic?

03.03.2013 19:26

@fcbmx2
oj nie panikuj odrazu po prostu jestem przekonany, ze zestawienie Robbery, Muller/Kroos na srodku i Mandzukic z przodu z pewnoscia jest najkorzystniejsze dla Bayernu. Juz nie moge sie doczekac az don Jupp wpadnie na taki pomysl! :)

03.03.2013 19:15

@darthSmd
Dziekuje dobranoc. To wszystko wyjasnia.

03.03.2013 19:08

@fcbmx2
Pilka to nie tylko statystyki. Chcesz mi powiedziec, ze Muller to lepszy skrzydlowy od Robbena? Lepiej wyszkolony technicznie i bardziej wszechstronny?:) Gra tam tylko dlatego, iz Arjen to szklanka. Na srodku pola sprawdza sie o wiele lepiej i uwazam, ze to jest najlepsze rozwiazanie dla nas.

03.03.2013 18:54

Wiem, ze chodzi o problemy zdrowotne Arjena ale gdy jest zdrowy to nie wyobrazam sobie, zeby go ktos mial zastapic... tym bardziej w meczu o wyzsza stawke.

03.03.2013 18:51

Dobra panowie ale czy duet Robbery nie daje nam wiekszego kopa niz duet Ribery i Muller? No prosze was ...

03.03.2013 18:50

Nie no zgadzam sie z Toba oczywiscie ale ja Arjenowi wybaczam to wszystko bo mial odwage sie podjac takiego wyzwania i to on nas do tych finalow doprowadzil wiec nie mamy o czym mowic =) lepiej zebysmy dzieki niemu zaszli wysoko i zwalil karnego niz zebysmy odpadli w 1/8 np... cos za cos.

03.03.2013 18:48

@Hilario
No niestety taki juz jest inny nie bedzie. No ale sam widzisz jaka jakosc prezentuje Muller w miejsce Robbena prawda? To nie to samo.

03.03.2013 18:46

Kolego sympatyczny czy ty nie pamietasz Robbena z sezonu 2009/2010? Mozemy pomowic o rotacji Kroosa z Mullerem na srodku pola ale nie kogos takiego jak Robben. Gdyby nie jego problemy zdrowotne to duzo wielkich klubow chcialoby go miec nie wazne jakim kosztem.

03.03.2013 18:42

No a juz tak bardzo powaznie to Arjen jakby nie byl ze szkla to ma predyspozycje na najlepszego skrzydlowego na swiecie. Jego szybkosc, kontrola pilki, drybling, przewidywanie, strzaly z dystansu... zawodnik kompletny. Najlepszy w Bayernie na ta pozycje bez watpienia. Poza tym wiesz dobrze co potrafi zrobic duet Robbery na boisku i wiadomo, ze to nasza najsilniejsza bron wiec to nie bylo pytanie na miejscu.

03.03.2013 18:37

Moze dlatego, ze gdy jest zdrowy to gra za 3 Mullerow?

03.03.2013 18:34

@skyBUNDESLIGA
To akurat rozumiem i stwierdzilem juz wczesniej, ze mnie ponioslo. No ale nie uwazasz, ze moja irytacja jest uzasadniona?

03.03.2013 18:29

@Hilario
Wydaje mi sie, ze kazdy ma prawo do wlasnego zdania i pogladow. Poza tym troche krytyki jest wskazane np. po takim meczu jak dzisiaj.

03.03.2013 18:24

@fcbmx
Rotacja moze byc jak najbardziej ale na pewno nie w miejsce Robbena. To czlowiek, ktory juz sobie wypracowal w Bayernie miejsce ale wielu zapomina o bramkach z Manchesterem, Fiorentina czy Schalke... Mam wrazenie, ze niektorzy pamietaja juz tylko kontuzje i niewykorzystane karne ale juz ktos to podkreslal, ze ludzie tak maja. Zapominaja kto uczynil nas wielkim Bayernem. Jeszcze przyjdzie czas, ze znowu bedzie na ustach wszystkich. W sumie to sie zaczyna powoli po ostatnich jego wystepach.

03.03.2013 18:17

Dobrze przyznaje, ze z "dziadyga" przesadzilem i na swoje usprawiedliwienie mam to, ze decyzje Juppa nie zawsze sa genialne i doskonale. Naprawde cenie sobie tego trenera bardzo i szanuje ale sa kwestie, w ktorych sie nie zgadzam a to chyba nie zbrodnia. Kazdy ma swoje wlasne zdanie ale patrzac na spotkania Bayernu chyba kazdy dostrzega jaka jest roznica w meczu jak na prawym skrzydle gra Muller a w ataku Gomez a w meczu gdzie gra Robben i Mandzukic. Jak dzien do nocy. Moglbym sie zalozyc o spora sume, ze Robbery na skrzydlach, na przodzie Mandzukic a za nim Muller/Kroos i lecimy jak burza.

03.03.2013 18:06

@sky
Przepraszam uprzejmie ale nikogo nie obrazilem. To byla jedynie hiperbola z mojej strony wynikajaca z faktu, ze jestem zirytowany takimi poczynaniami w klubie i mysle, ze mam prawo. Nie mozesz mi zarzucic braku szacunku do kogokolwiek, poniewaz mam go wystarczajaco duzo tak samo do zawodnikow jak i do trenera. Chodzi o to, iz bardziej cenie sobie pracujacego na zwyciestwo Mandzu niz czekajacego na dostawienie nogi Gomeza. Jak widac Shaqiri w srodku pola nie daje takiej jakosci gry jak Kroos. To samo tyczy sie Mullera. Ocenilem tylko jego postawe w dzisiejszym meczu. Uwazam, ze to wybitny gracz ale na prawym skrzydle w porownaniu z Arjenem jest malym bezradnym chlopczykiem...

03.03.2013 17:47

@cayman
jesli tak to wybacz nie wiedzialem ale to nie zmienia faktu, ze Robben jesli bedzie zdrowy powinien miec 100 procentowe miejsce na prawym skrzydle a o podstawowe miejsce niech walczy Muller i Kroos na pozycji ŚPO bo to wlasnie oni maja cos do udowodnienia...

03.03.2013 17:36

Ze smutkiem zgadzam sie z wami wszystkimi. Muller, Gomez, Shaqiri zenada!!! Nie szanuje w ogole decyzji Juppa... widac, ze bardzo chce dopuscic do tego aby Robben odszedl z Bayernu a Mandzukic nie zostal krolem strzelcow... dziadyga jeden woli wystawic drzewo, ktore nic nie robi (czyt. Gomez) i Mullera na prawym skrzydle, ktory wywraca sie o wlasne nogi. Juz dawno pisalem, ze to zawodnik na srodek pola odrazu za Mandzu. Robben na prawym skrzydle jest od niego o niebo lepszy pod kazdym mozliwym wzgledem...

03.03.2013 17:32

Oby wlasnie tak wygladal nasz sklad... jest wrecz wymarzony! Robbery od pierwszych minut i cos czuje, ze wysoki wynik sie szykuje. Mozna pokombinowac z Gomezem w takich spotkaniach ale w meczach o wyzsza stawke Robbery i Mandzukic to obowiazek wedlug mnie plus Kroos/Muller jako ŚPO odrazu za Mandzu i jest bajka.

02.03.2013 20:47

zgadzam sie z krombacherem... boateng i badstuber sa lepsi od daniela... daniel to solidny obronca ale przytrafiaja mu sie glupie bledy [wczoraj tez jeden taki byl] w tym wieku i z taka konkurencja nie widze go wsrod tego nowego, poteznego bayernu.

28.02.2013 20:47

hahahahhaahah moze byc stary

28.02.2013 20:14

Gdybac to on sobie moze bo jakby Bayern wykorzystal swoje dogodne sytuacje to ta ich jedna bramka by nic nie zmienila...

28.02.2013 20:12

Jak milo, ze ktos w koncu docenil osobe Arjena Robbena! Mam wrazenie, ze ludzie pamietaja juz tylko kontuzje i niewykorzystane karne ale o bramkach z Manchesterem, Fiorentina i Schalke zapomnieli... zapomnieli o tym, ktory uczynil nas tak silnymi...

28.02.2013 20:07

@nroz
fakt, dlatego glupota byloby sie pozbywac takiego skarbu jakim jest dla bayernu robben.

28.02.2013 13:41

@ 4ward
Dokladnie tak. Gomez stoi jak drzewo i czeka tylko, zeby noge dolozyc z kolei Mandzukic to zawodnik, ktory oprocz tego, ze strzela to jeszcze duzo sie cofa i pomaga druzynie. Jest o wiele pewniejszym punktem. Co do Robbena to nie wyobrazam sobie zeby z lawki wchodzil... wydaje mi sie, ze to oczywiste aby gral na prawym skrzydle a na lewym Franck... o miejsce niech powalczy Kroos z Mullerem na pozycji ofensywnego pomocnika odrazu za Mandzu. Wszyscy wiemy jakiego kopa na boisku daje duet Robbery! =)

28.02.2013 11:24

@ kable
dokladnie =) odwdzieczyl sie borussii... teraz moze byc juz tylko lepiej.

27.02.2013 23:02

Robben po prostu musi grac w podstawie :D nie widze innej opcji niz duet Robbery... o miejsce niech powalczy kroos z mullerem na pozycji ofensywnego pomocnika odrazu za mandzu

27.02.2013 22:58

No wlasnie gdzie Arjen???...

25.02.2013 14:18

alaba powinien zagrac na lewym skrzydle albo shaqiri a na prawym robben ... mullera bardziej widze jako ofensywnego pomocnika odrazu za mandzu

25.02.2013 11:52

nie wiem dlaczego robben jest przez was taki niedoceniany... kto nas doprowadzil do finalu LM w 2010? Robben... w 2012? Robben... pilkarz roku w niemczech w 2010? Robben... bilans bramkowy genialny w bayernie... jest najszybszy w calym zespole i ma najlepsza kontrole pilki wiec to troche nie fair byc do niego takim zniecheconym? przez co to ? przez kontuzje czy przez niewykorzystane karne? ja tam mu wszystko wybaczam bo mial odwage wziac na siebie odpowiedzialnosc i uwazam ze jak jest w pelni zdrow to powinien grac na swojej nominalnej pozycji prawego skrzydlowego... widac co robi duet robbery na boisku ... w ataku mandzukic bo gomez gra jak drzewo i czeka tylko zeby noge dolozyc ... nie daje tyle druzynie co mandzukic.... a za nim jako ofensywny pomocnik niech o miejsce powalczy muller z kroosem wlasnie... to jest rozwiazanie.

25.02.2013 11:25

@josh1982
Tez mnie to bardzo cieszy :D mam nadzieje, ze bedziemy ogladac ich razem od pierwszych minut w kazdym meczu bo to najlepszy duet jaki mozna sobie wymarzyc w bayernie. Na prawym skrzydle muller nie dorasta do piet arjenowi niestety co widac bylo w tym meczu.

24.02.2013 19:29

zgadzam sie z poprzednikami ... trzeba byc idiota zeby pisac, ze robben to zakala bayernu ... tyle mu zawdzieczamy, ze niektorzy sobie nie wyobrazaja ... co z tego, iz nie wykorzystal karnych w kluczowych momentach ? Ja mu to wybaczam bo chociaz sie podjal takiego wyzwania pozatym to on nas do tych finalow i sukcesow doprowadzil w szczegolnosci ... jak tylko wyzdrowieje bedzie pewniakiem w skladzie na prawym skrzydle i wroci duet robbery! w pilce z tego co wiem chodzi o skutecznosc... bilans robbena: 40 bramek w 65 meczach ... to powinno wszystko wyjasniac

17.01.2013 18:25

do realu na pewno nie pojdzie... oni i tak maja juz teraz najdrozsza jedenastke na swiecie a nie moga nic ugrac ... wydaje mi sie, ze barcelona

17.01.2013 13:25

raczej watpie zeby takiego pilkarza oddawano za darmo :DDD co do tymo i van buytena to odejda na pewno? jesli tak to strzal w dziesiatke bo zupelnie nie nadaja sie do takiego bayernu jaki ogladamy teraz... to juz nie sa zawodnicy na taki poziom i jedynie obnizaja loty naszego zespolu...

17.01.2013 12:59

Ja bym sie bardzo cieszyl jakby pozyskano takiego pilkarza jak neymar do nas ... trzeba wprowadzic troche roznorodnosci i piekna do futbolu... bayern wcale nie musi sie skladac w wiekszosci z pilkarzy niemieckich... razem z mullerem i gomezem bylby istna torpeda w ofensywie FCB... za nimi na skrzydlach robbery i opor nie z tej ziemi...

17.01.2013 12:50

@cayman

Nie rozumiem dlaczego uwazasz Arjena Robbena za rezerwowego, ktory musi cos udowadniac? Wiadomo, ze po urazie musi cos pograc i chce sie pokazac z jak najlepszej strony ale czysta formalnoscia jest, ze zawodnik tej klasy jak tylko bedzie w pelni dyspozycyjny odrazu zagra na swojej nominalej pozycji prawego skrzydlowego w podstawowym skladzie... zawsze tak bylo i to zmianie nie ulegnie... jesli nie ma urazow to role skrzydlowych w bayernie pelni Robbery i uwazam, iz to najlepszy duet jaki mozna sobie wymarzyc =)

06.01.2013 21:20