No wypracował bramkę, ale poza tym to niewiele pokazał. Widać, że się bardzo stara i zależy mu, żeby wypracować sobie to miejsce w podstawowym składzie, ale jeszcze daleko mu do optymalnej formy. Wg mnie póki co Muller jest po prostu w lepszej formie.
19.02.2013 22:42
Zagrał lepiej nie dlatego, że grał tak dobrze, bo grał słabo, tylko dlatego że Ribery był dzisiaj kompletnie pod formą
19.02.2013 22:41
Robben i Gomez dzisiaj pokazali dlaczego są zmiennikami. Dobry mecz, szkoda głupio straconej bramki, bo to byłby nokaut.
19.02.2013 22:38
DarthSmd, tak mi się skojarzyło, bo nawet jak Matthaus chciał się zakładać z Hoenessem, ze Lewandowski trafi do Bayernu, to nie o to, że trafi w 2013 roku, tylko o to, że w 2014 bedzie piłkarzem Bayernu.
To, że nie planują prowadzić z Borussią negocjacji, to nie znaczy, że Lewy nie trafi do Bayernu w 2014
17.02.2013 21:41
To nie do końca jest tak, że winny jest tutaj tylko i wyłącznie Kucharski. Zorc mówił, że próbowali się z Lewandowskim dogadać i oferowali mu nawet wyższą pensję niż na standardy BVB i wszystko spełzło na niczym, Nie może być w tym wina Kucharskiego, że piłkarz nie akceptuje kontraktu o pewnej wysokości zarobków, bo piłkarz też ma własny rozum i gdyby agent chciał więcej, a piłkarzowi na przykład 4mln rocznie by odpowiadało, to zaakceptowałby i już, przecież ten kontrakt to podpisuje zawodnik a nie agent, agent tylko pośredniczy i doradza. Także gdyby Lewy nie miał jakichś wybujałych oczekiwań co do swoich zarobków typu: 7mln rocznie, tylko mniej więcej tyle ile zarabia Goetze, to pewnie dogadaliby się i żaden Kucharski nie miałby nic do powiedzenia, dostałby swój kawałek tortu i dziękuję.
17.02.2013 18:57
Son to napastnik, gra obok Rundevsa w ataku. Na samym początku sezonu Fink grał jednym napastnikiem, wtedy Son występował na prawym skrzydle, ale teraz gra jako typowy snajper, tak jak w zeszłym sezonie, gdy częściej wchodził z ławki, więc to jest raczej jego nominalna pozycja. To jest dopiero 20-latek, a patrząc po jego bramkostrzelności i wyszkoleniu technicznym na pewno ma przed sobą wielką przyszłość. Ja osobiście wolałbym jego niż Lewandowskiego w Bayernie.
17.02.2013 13:28
Falcao ma kontrakt do 2016 roku i jest kluczowym zawodnikiem swojego zespołu, dlatego nie sądzę, że po sezonie odejdzie z klubu. Chyba, że za jakieś 40-50 mln. Powoli nudne stają się te plotki.
17.02.2013 13:16
Ale ja nigdzie nie sugeruję, że wg Ciebie graliśmy lepiej. To ja twierdze, że graliśmy gorzej. Przynajmniej póki co tak to wygląda. Ale w pełni ocenić to dopiero będzie można po sezonie. Póki co mamy 6 zwycięstw z rzędu grając tym samym składem. Wszystkie bez straty bramki, właściwie to nawet żaden przeciwnik nie stworzył większego zagrożenia pod naszą bramką w tych 6 meczach. Nie mówię, żeby ciągle kurczowo trzymać się tego samego składu. Tez jestem za tym, żeby tacy piłkarze jak Shaqiri lub Gustavo otrzymywali szanse. Tyle, że robienie wielu zmian i to co drugi mecz nie ma sensu, skoro wszystko działa bez zarzutu. Mamy 15 lub 16 piłkarzy, z których kązdy mógłby grać w pierwszym składzie. Ale tak się nie da, więc niektórzy będą musieli się pogodzić z tym, że będą grali mniej i że będzie im trzeba walczyć o miejsce w składzie. A jeśli wszystkich traktujemy równo, na tych samych prawach to Robben czy Gomez też muszą sobie wywalczyć to miejsce w podstawowej 11-stce.
16.02.2013 13:07
Aha, czyli to, że Gustavo nie grał praktycznie w co drugim meczu, bo wchodził za niego Tymoszczuk, nie ma znaczenia. Van Buyten zagrał zdecydowanie mniej meczów niż Boateng, bo miał kontuzję kolana. Wiadomo, że rotacja nie polega na tym, żeby obaj gracze zaliczyli dokładnie taką samą ilość występów w sezonie. Jeśli chodzi o rotację w pierwszej części sezonu, to ona przyniosła nam porażkę 1:3 z Bate, przegraną z Leverkusen, remis z Norymbergą... także póki co trudno mówić, o tym, że graliśmy lepiej gdy trener stosował rotację niż gdy jej nie ma, bo gdy jej nie ma, jeszcze ani razu nawet nie zremisowaliśmy.
Dobrze, że zrezygnował z systemu rotacyjnego, bo w poprzednim sezonie nie przyniosło to za dobrych efektów. Rotacja jest w porzadku, ale gdy podlega jej maksymalnie 3-4 zawodników, a nie 5 czy 6.
16.02.2013 11:47
Jaka różnica? A taka, że im lepiej kluby niemieckie spisywać się będą w europejskich pucharach tym więcej piłkarzy będzie chciało przychodzić do tych klubów, tym samym poziom Bundesligi będzie się podnosił, kluby w Niemczech więcej będa zarabiać z praw do transmisji, no i prestiż ligi będzie na pewno większy, jeśli będzie ona na pierwszym miejscu tego rankingu zamiast na trzecim.
15.02.2013 11:04
A ja powiem, że chętnie zobaczyłbym Starke w bramce w tym meczu. Neuer ma lekkie problemy z dłonia a Starke to nie nowicjusz i powinien sobie poradzic, tym bardziej ze na bramkę Bayernu rywale nie oddają zbyt wielu strzałów. A Neuer niech sobie odpocznie przed ważniejszym pojedynkiem w LM. Ale raczej Jupp wystawi Manu.
15.02.2013 00:33
Nie powtarzałbym opinii filozofów, gdybym jej nie podzielał, chyba to oczywiste.
A czy komentarz o takiej treści jest dla Ciebie wyprowadzeniam z błędu?
"| 2013-02-14 20:20:10
buehehehe - zabrac pilkarzom, dac biednym :D:D:D robin hood i janosik w jednym :D"
Po prostu zwykła prowokacja, do której teraz próbujesz dorobić ideologię.
15.02.2013 00:25
Jeżeli pytasz... każdy filozof tego świata powie Ci że życie w niewiedzy to błogosławieństwo! Im mniej wiesz, tym bardziej jesteś szczęśliwy. A poza tym myślę, że nie każdy potrzebuje Twojego oświecenia. Pozdrawiam.
15.02.2013 00:09
Oj, kolego, chyba nie masz. Widzę, że trochę za bardzo rozpanoszyłeś się tutaj i wydaje ci się, że wszystko ci wolno. Po pierwsze, to taka rada życiowa: traktuj ludzi tak jakbyś chciał żeby oni ciebie traktowali i nie osądzaj, jezeli sam nie chcesz być sadzony. A juz tak merytorycznie to 2 punkty regulaminu mówią coś całkiem innego niz Ci się wydaje:
i) obrażają innych użytkowników serwisu,(...)
k)(...) komentarze prześmiewcze, prowokujące innych użytkowników do agresywnych odpowiedzi(...)
14.02.2013 23:58
Media za bardzo podniecają się tą sprawą. Gościu dla którego pewnie Franck jest wielkim idolem chciał zobaczyć się z nim twarzą w twarz. Policja go zabrała, pewnie go przesłuchają, dostanie jakąś niedużą grzywnę, albo i nie i puszczą go do domu, a przeżycie niezapomniane. Na pewno ochrona zawiodła i nie powinna była do tego dopuścić, ale to nie jest nic nadzwyczajnego, niejednokrotnie fani czy to muzyków czy sportowców wbijali do szatni czy za kulisy i zostawali wyprowadzeni przez policję, sławni ludzie muszą się z tym liczyć. Oczywiście, tak jak mówię, to jest wina ochrony, która tego człowieka wpuścila, bo taka sytuacaja nie powinna btyla sie wydarzyc, ale wg mnie nie ma co tego czlwoieka teeraz potępiać ani robić z tego powodu jakieś halo.
14.02.2013 23:02
Trochę to brzmi idiotycznie. Najpierw dogadują się z klubem, a później dopiero pytają o zdanie trenera. Jaki normalny człowiek, o zdrowych zmysłach tak by zrobił? Przecież wystarczyło wykonać jeden 30 sekundowy telefon do Guardioli przed dokonanie całej transakcji i zapytać czy widziałby w swoich planach miejsce dla Lewego. Dlatego trudno mi uwierzyć w to co tu jest napisane.
14.02.2013 10:05
Szkoda mi trochę takiego człowieka, może jego idolem jest Ribery?
13.02.2013 17:53
skyBUNDESLIGA, no o tym właśnie mówię.
13.02.2013 17:27
Bodajże w zeszłym roku została nakręcona reklama Lufthansy z Lahmem w roli głównej.
13.02.2013 15:24
Czytałem o tym... na transfery.info.
Raczej nie będzie pierwszym wyborem działaczy Schalke, przede wszystkim dlatego, że nie ma doświadczenia na ławce trenerskiej. W sumie to szkoda byłoby zobaczyć Effenberga w kurteczce Smerfów. Ale on pewnie by chciał objąć tę posadę, skoro nawet Kahn był bliski podjęcia pracy w roli trenera Smerfów.
13.02.2013 11:33
"unikatową koszulkę stworzoną specjalnie przez nasz serwis na tę okazję!" - ale ściema, heh
13.02.2013 11:29
Sebastian Rode oficjalnie potwierdził, że Bayern interesuje się jego osobą.
13.02.2013 11:09
Tu chodzi o to, żeby założyć nowe konto. Jeśli masz już jedno a chcesz koszulkę, to musisz założyć drugie.
12.02.2013 12:14
Pewnie rozmawiali. Tylko Dante niepotrzebnie powiedział o tym mediom, ponieważ wyszło to nielojalnie w stosunku do Santosu i kibiców tego klubu, dlatego teraz Neymar zaprzecza.
12.02.2013 03:05
Coś mi się wydaje, że on nie kłamie
12.02.2013 02:40
Nieźle wpieprzył Borussii. Podobno mijał ich jak tyczki (podobno, bo meczu nie oglądałem). Chętnie bym go widział w Bayernie, zamiast Lewego, na pewno to jeszcze nie ta klasa, ale ma przed sobą przyszłość, a my póki co mamy Mandzu i Gomeza. A co wiecej, to ten piłkarz może grać też na skrzydle, także na pewno by się przydał. Mowa oczywiście o tym Koreańczyku ze zdjęcia.
11.02.2013 13:25
Nikt nigdzie nie powiedział, że Neuer jest za słaby na Bayern, także nie ma co na ten temat dyskutować.
clayman, ranking kickera nie jest on robiony w oparciu o średnie noty z meczów, tylko wybierają piłkarzy eksperci. To znaczy na pewno noty nie sa bez znaczenia, ale nie jest to jedyny wyznacznik, bo gdyby tak było to wygrałby nie Adler, ale Trapp, który miał lepszą średnią ocen.
Hilario, dobre pytanie. Trudno powiedzieć. Chyba po prostu od złej strony zabrałem się za prezentowanie swojego punktu widzenia. Może i jest najlepszy na świecie, tyle ze jest to dużą załsugą słabej formy Casillasa, starzejącego się Buffona i Cecha. Nawet jeśli jest najlepszy, to i tak (wg mnie) nie jest jeszcze tak dobry jak Buffon, Cech czy Casillas za swoich najlepszych lat, będąc w topowej formie. Może i Neuer jest obecnie najlepszy, ale ale chyba w dużej mierze dlatego, że konkurecja osłbabła,
11.02.2013 12:51
matej1999, mógłbyś każdy wynik pogrubioną czcionką zrobić, to byłoby czytelniej.
11.02.2013 12:31
ozzy, no bo ranking Kickera nie jest robiony na podstawie czystych statystyk, jak IFFHS czy Castrol.
11.02.2013 12:30
Może i w tym sezonie broni gorzej, tylko że w tym sezonie cały zespół Realu gra beznadziejnie jak na swoje możliwości, a dla odmiany zespół Bayernu gra znakomicie, w tym świetna defensywa.A jak doskonale wiemy postawa zespołu w dużej mierze rzutuje na postawę bramkarza. Więc trudno porównywać tych bramkarzy w sezonie obecnym, już łatwiej odnieść się do sezonu ubiegłego w którym oba zespoły grały dobrze. A nawet jesli przyjmiemy wasz punkt widzenia, to z czego tu się cieszyć? Z tego, że Neuer jest najlepszym bramkarzem, nie dlatego że gra tak dobrze, ale dlatego, ze Casillas gra tak źle? Ja bym wolał, zeby Neuer grał tak olśniewająco, żeby każdy kibic na swiecie bez względu na to któremu klubowi kibicuje mówił, ze Manu to bez 2 zdań nr1 na świecie, nie ma sobie równych, a nie dlatego, że jakiś inny bramkarz ma chwilę słabości. Poza tym w sumie to niewielu na tej stronie jest obiektywnych kibiców, którzy potrafią spojrzeć uczicwie, przyjąć punkt widzenia neutralnego obserwatora, więc nic mnie nie dziwi. Dla kibiców BVB Klopp to najlepszy trener na świecie, dla kibiców realu Ronaldo to najlepszy piłkarz świata, a dla kibiców Bayernu Neuer to najlepszy bramkarz na świecie. Ja umiem wynieść się ponad te kłótnie kibiców i realnie powiedzieć, że Neuerowi jeszcze trochę brakuje. Z resztą jak tu mówić o najlepszym bramkarzu świata, skoro nawet w rankingu ligowym znalazło się 2 bramkarzy lepszych, a co więcej konkurencja w postaci Adlera puka też do drzwi kadry. Zobaczymy, ale wg mnie Neuer ma jeszcze coś do pokazania. Może dla was to jest ekstaza i ekscytujecie się tym, że Neuer jest najlepszy bo Casillas gra aktualnie piach, ale ja bym chciał zobaczyć coś więcej. Ale tak jak powiedziałem, to jest moje zdanie. Każdy może mieć inne, choć wydaje mi sie, że jestem w tej sprawie ciut bardziej obiektywny od was :)
11.02.2013 11:48
Nie napisałem, że nie jest bramkarzem klasy światowej, tylko że forma jaką prezentuje nie pozwala o nim mówić jako o bramkarzu klasy światowej. A to jest subtelna, ale znacząca róznica.
11.02.2013 11:29
Przeciez napisałem, ze te rankingi i statystyki są co najmniej dyskusyjne, więc nie wiem po co te teksty w stylu "7 wpuszczonych goli, najwyższy % obronionych strzałów, ale to nic, bo IFFHS sklasyfikował Neuera na 4-tym miejscu", skoro wyraźnie zaznaczyłem, że statystyki to dla mnie nie jest żadna wyrocznia. Ranking IFFHS czy Castrola niewiele dla mnie znaczy, ponieważ nie oddaje tego co dzieje się na boisku. Neuer wpuszcza mało goli przede wszystkim dlatego, że przeciwnicy praktycznie nie oddają strzałów na nasza bramkę. A jak obrona w meczu z BATE się posypała to Neuer nas nie uratował od straty 4 bramek. Nie mówię, że Neuer jest słaby, ale na pewno nie jest najlepszym bramkarzem świata, bo choćby Casillas jest od niego w tej chwili lepszy. Być może jedynym problemem jest, to że Neuer po prostu nie ma kiedy pokazać swojej prawdziwej klasy, bo żeby mógł ją pokazać, to najpierw ktoś musi oddać groźny strzał na bramkę Bayernu. A to się nieczęsto ostatnio zdarza. Ale prędzej czy później będzie miał ku temu okazję, ponieważ lada moment startuje Liga Mistrzów, a tam przeciwnicy nie ograniczają się wyłącznie do obrony. Tzn nie miałbym nic przeciwko temu, żeby Bayern zmiażdzył wszystkich, a Neuer nawet nie kiwnął przy tym palcem, ale bądźmy realistami - raczej tak nie będzie. Zobaczymy wtedy. I nie interesują mnie tłumaczenia, że ten czy inny gol wpuszczony to nie jego wina. Najlepszy bramkarz świata jest niczym mur w bramce, broni strzały nie do obrony, jest ostatnim obrońcą swojej drużyny, ratuje zespół w krytycznych momentach. O najlepszych bramkarzach mówią, że potrafią wygrac niejeden mecz swojej drużyny. Zobaczymy jak Neuer wypadnie, kiedy zostanie zmuszony do poważniejszych interwencji, kiedy będzie trzeba stanąc sam na sam ze światowej klasy napastnikiem. Czy będzie bronił tak znakomicie, jak za czasów Schalke. Oczywiście życzę mu, żeby tak było, albo żeby nawet bronił jeszcze lepie. No ale jak będzie to zobaczymy.
11.02.2013 11:24
No w miom odczuciu czegoś mu brakuje w porównaniu do tamtego Neuera z Schalke. Co do statystyk to nie wiem, bo nie widziałem ich. Jedyny ranking bramkarzy jaki kojarzę z 2012 roku to IFFHS, w którym Neuer jest sklasyfikowany na 4 miejscu. Ale jeśli chodzi o liczby to bywają zwodnicze. Bo na przykład statystyki przemawiają również na korzyść Gomeza. A czy Mario jest jednym z 3 najlepszych napastników na świecie? (jak podawał ranking Castrola jeszcze sprzed kontuzji Gomeza. A ranking ten jest oparty właśnie w 100% o statystyki). Myślę, że poza Messim znalazłoby się jeszcze kilku lepszych od Mario. Wracając do Neuera to w zeszłym sezonie zdarzały mu się wpadki, na przykład gdy kilka razy wykopał piłkę do piłkarza przeciwnika, czym sprowokował groźne kontry, wpuścił też kilka goli po strzałach, które można było obronić. Dla porównania Casillas również nie ma zazwyczaj za dużo do roboty w trakcie ligowych meczów, a broni setki, takie strzały, których nawet jakby nie obronił, to i tak nikt nie miałby do niego o to pretensji. Może i Neuer jesst na najlepszej drodze, by stać sie za 3-4 lata najlepszym bramkarzem, ale wg mnie jeszcze trochę mu brakuje.
11.02.2013 11:02
O Neuerze można powiedzieć to samo co Uli powiedział o Gomezie: on jest dobry, ale nie bardzo dobry. Póki występował w Schalke, zachwycał swoimi interwencjami. Po przyjściu do Bayernu gra dobrze, uratował zespół w niejednej sytuacji sam na sam, ale nie jest to forma, która by pozwalała mówić o nim jako o bramkarzu klasy światowej. Nawet w rankingu Kickera ani nie został przydzielony do klasy światowej, ani nawet nie zajął pierwszego miejsca w tym rankingu. Z jednej strony jest to spowodowane tym, że w Bayernie nie ma wielu okazji żeby się wykazać, z drugiej strony nawet w meczach reprezentacji, gdzie interwencji ma zawsze więcej też nie pokazuje takiej klasy jak na przykład Buffon czy Kahn za swoich najlepszych lat. Trudno powiedzieć, że ten piłkarz nie gra dobrze, ale też znowu trudno powiedzieć, że broni olśniewająco, rewelacyjnie etc. Zaznaczam, że to jest moje zdanie i proszę mnie nie obrażać. Jeżeli masz inne zdanie to napisz, ale bez wyzwisk.
11.02.2013 10:04
Fajnie. Mam nadzieję, że będzie grał częściej w pierwszym składzie, bo przed kontuzją pokazał się z bardzo dobrej strony. Chociaż pod wodzą Pepa może być ciężko. Na pewno Guardiola będzie preferował Schweinsteigera i swojego rodaka Martineza. Martinez to niezły piłkarz, gra coraz lepiej, z tym że praktycznie nic nie daje drużynie w ofensywie. A Gustavo już nieraz pokazał, że potrafi uderzyć z dystansu.
11.02.2013 09:56
Dziwne, że tak się wkurwił. Gdyby to były tylko pogłoski, to nie zdenerwowałoby go tak. Myślę, że Bayern dogadał się już z Lewym, ale zależy im na dyskrecji, żeby wynegocjować jak najniższą kwotę z Borussią i stąd ta cała irytacja Hoenessa. Obym się mylił. Tzn pod względem sportowym nie mam zastrzeżeń do Lewandowskiego, ale patrząc na to co dzieje się w mediach, to szczerze, z całego serca trzymam kciuki, żeby ten transfer nie wypalił. Choć wszystko wskazuje na to, że będzie inaczej.
11.02.2013 03:16
DarthSmd1, w tych całych twoich wywodach jest tylko jeden słaby punkt: na jakiej podstawie twierdzisz, że Lewandowskiemu trzeba by zaoferować 7,5 miliona, a Neymarowi 10? Lewandowski od BVB oczekiwał 5mln rocznie, więc czemu w Bayernie miałby zarabiać więcej? A Neymar w Santosie zarabia około 7mln, więc 8-9mln milionów myslę że wystarczy, poza tym 2-3 piłkarzy odejdzie, a Bayern na płace i tak wydaje mniej niż 5 czy 6 innych europejskich klubów z czołówki.
10.02.2013 15:35
Sorry, ale co ty krombacher za banialuki wypisujesz? Hoeness kupi Lewandowskiego za 30 milionów, żeby go zniszczyć? Dobrze się czujesz?
10.02.2013 15:21
Skoro wypytuje o Bayern to raczej nie dlatego, że nudzi mu się, tylko dlatego, że ktoś (byc może z klubu, a być może spośród pracowników Guardioli) kontaktował sie z nim lub z jego agentem.
10.02.2013 12:39
cayman, to przepraszam, by myślałem, że to do mnie aluzja była.
09.02.2013 14:28
Tak, tylko że my tu nie rozmawiamy o ludziach kibicujących od miesiąca, tylko o ludziach, który są kibicami sukcesu, którzy rejestrują się akurat wtedy gdy klub jest na topie, albo akurat wtedy gdy do klubu trafi jakieś głośnie nazwisko, a jak klub przeżywa gryzys czy odpadnie z rozgrywek to idą kibicować gdzie indziej. A do takich, co kibicują od miesiąca, ale na prawdę wkręcają się w ten klub i będą mu w przyszłości kibicować, to ja nic nie mam i już to poniżej napisałem. Ale ty jak zawsze musisz przekręcić tak, żeby mnie obrazić (bo jak mniemam pijesz do mnie). Pamiętam jak jakiś czas temu o wszystko czepiałeś się uzytwkoniaka Mandzu (czy Mandzukic, nie pamietam). Zamiast merytorycznie się wypowiadac, to antypatia przyslania ci zdrowy osad i jak ktoś ma odmienne zdanie od twojego, to tak wszystko przeinaczasz, żeby tego kogoś pojechać.
09.02.2013 13:45
Chuca, doskonale rozumiem o co Ci chodzi. Ty chyba za to nie do końca rozumiesz mnie, ale to być może dlatego, że nie dość jasno się wyraziłem. Owszem, ja też zarejestrowałem sie raptem kilka miesięcy temu, a mimo to nie jestem sezonowcem. To jest moje 3 konto, na tym portalu, bo 2 poprzednie zostały zablokowane po zmianie dizajnu strony. Ale ja nie zamierzam nikomu tego udowaniać. Ani też nie oceniam nikogo po dacie rejestracji, poza kilkoma wyjątkami. No własnie. A te wyjątki to jakieś szczególne daty. Taką szczególną datą jest na przykład data finału LM - gdy ktoś rejestruje się akurat wtedy gdy Bayern gra w finale LM to to jest co najmniej podejrzane. Taką też datą jest głośny transfer, a takowym jest właśnie przejście Guardioli do Bayernu. To nie jest jakaś przypadkowa data. Tu nie chodzi o to, że ten ktoś ma konto od tygodnia czy od miesiąca, tylko o to, że akurat zarejestrował się w dniu ogłoszenia Guardioli nowym trenerem FCB. Po prostu to budzi moje podejrzenia ( i pewnie innych użytkowników również), ponieważ, tak jak już pisałem, byli tacy co zarejestrowali sie w okolicach półfinału lub finału LM, a po przegranym finale już ich nie było. Ty nie ma nic do rzeczy jaki ktoś ma staż na tym portalu, tylko to w jakim momencie się rejestruje. Po prostu jeśli jestes nowym użytkownikiem i rejestrujesz się w taki dzień jak finał LM czy data głosnego transferu, to musisz liczyć się z tym, że ludzie beda wobec ciebie podejrzliwi.
09.02.2013 13:17
A czemu mi wmawiasz, że ja 10 lat temu nie miałem zielonego pojęcia o piłce? A skąd wiesz ile ja mam lat i jak długo kibicuję Bayernowi. Na takim poziomie nie bedziemy rozmawiać. Także reszty komentarza nawet nie przeczytam - z góry się skreśliłeś (z reszstą poziom twoich argumentów i tak od poczatku był denny, a w zasadzie ich po prostu nie miałeś i nie masz). Możesz z innymi rozmawiać w ten sposób. Jeżeli myślisz, że ja teraz będę ci udowadniał ile mam lat i od jak długiego czasu jestem kibicem Bayernu, to się pomyliłeś. Z innymi możesz rozmawiać na takim poziomie.
09.02.2013 13:05
Ja nie dzielę nikogo na lepszych kibiców i gorszych, po prostu denerwuje mnie gdy ktoś rejestruje się kilka godzin po ogłoszeniu Guardioli naszym trenerem, a potem pisze po 20 komentarzy dziennie i wymądrza się jakby był największym fanem tego klubu w Polsce. Jeżeli kibicujesz od kilku tygodni, to nikt ci tego nie broni, kazdy kiedyś zaczynał, ale zamiast wtrącać do wszystkiego swoje 3 grosze, poczytaj co mają do powiedzenia inni, przedstaw swoje zdanie, ale nie wykłócaj się z kazdym kto ma inne zdanie, nie wmawiaj każdemu że masz rację. To, ze taka sytuacja denerwuje etatowych kibiców tej stronki, nikogo kto jest związany z tym portalem dłużej, nie dziwi, poniewaz mieliśmy już tu najazd sezonowców 2-krotnie raz kiedy to Bayern grał w półfinale LM (aż do finału włącznie) w 2010 roku i drugi raz od półfinału LM 2012 aż do finału. A później. Bayern przegrał, nie kupił żadnych głośnych nazwisk i całe to towarzystwo ulotniło się. Ale przez ten czas kiedy byli to do wszystkiego wtrącali swoje zdanie, z każym się wykłócali i wmawiali każdemu, że kibicują Bayernowi od 20 lat. Także ja rozumiem każdego kto jest anty, bo sam wówczas miałem podobne uczucia.
09.02.2013 13:01
Chuca, akurat te osoby, które wyminiłeś nie pisza najlepszych komentarzy tutaj. To, że udzielają się najczęściej ze wszystkich nei znaczy, że pisza tak mądrze. I nie chodzi mi oczywiście o siebie. Po prostu jest kilka osób, które pisza o wiele bardziej wartościowe komentarze, ale to moje zdanie. A co do tych sezonowców, to piszesz, że nie każdy ma ochotę dzielenia się swoimi przemysleniami. Jedno jest dziwne. A mianowicie to, że po zatrudnieniu Guardioli nagle tylu osobom zachciało się koniecznie podzielić swoimi przemysleniami. I oczywiście wszyscy z nich to starzy kibice Bayernu, tylko akurat teraz postanowili się zarejestrować. Proszę, nie róbice z nas idiotów.
09.02.2013 12:36
No chyba mój post wniósł coś do dyskusji, skoro odpisaleś tak długo. To oczywiste, że wiele jest niewypałów, ale ilu z tych niewypałów uważanych było za talent takiego kalibru jak Neymar? Robinho (który dopiero źle zacząl grać w City). Kto jeszcze Pato się sprawdził (tyle, że kontuzje), Oscar się sprawdza, Willian nz Szachtarze wymiatał. Skoro twierdzisz, że tak dużo jest niewypałów, to podaj jakieś nazwiska piłkarzy brazylijskich z ostatnich lat, którzy byli uważani za olbrzymie talenty, jak Neymar a w Europie kompletnie zawiodły. Neymar to nie jest jakiś tam 18-latek, który zaliczył 2 lepsze wystepy, tylko obecnie największy talent w Brazylii i piłkarz który poprowadził swój klub do tytułu klubowego mistrza świata. Tak więc udowodnił już, że grać w piłkę potrafi. To, że wiele średnich europejskich klubów ściąga jakichś no-name'ów z Brazylii, podniecając się tym, że zagrali jeden mecz lepszy w bardzo młodym wieku, to nie znaczy, że Neymar tez tak skończy bo to jest piłkarz całkiem innego kalibru, już w tej chwili. Iloma brazylijczykami interesowała się Barca w ciągu ostatnich lat? Chyba tylko Neymarem, a to o czymś swiadczy
I teraz jeszcze co do kilku błędów merytorycznych w twojej wypowiedzi. Po pierwsze, w którym to ja miejscu postawiłem Neymara u boku takich zawodników jak Ronaldo, czy Ronaldinho? Chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem skoro uważasz, że ja porównuję tych piłkarzy. Podałem ich za przykłady, żeby pokazać, że nie potrafisz na sprawę spojrzeć z drugiej strony. Z góry zakładasz, że się nie sprawdzi, popierając tę tezę argumentem, że wielu się nie sprawdziło, nie biorąc pod uwagę, że wielu się sprawdziło. I co, ze podałem nielicznych piłkarzy, którzy zapisali się w historii futbolu. Ty za to nie podałeś żadnych poza Robinho, który notabene zanim poszedł za hajsem do City grał bardzo dobrze.
09.02.2013 12:21
czokarito, niestety ale twój post nie ma żadnej wartości merytorycznej, ponieważ nie potrafisz się zdobyć nawet na krztę obiektywizmu. Każdy widzi to co chce. Ty podajesz jeden przykład Robinho (którego zgubiła chciwość do pieniędzy) a ja mógłbym poiwedzieć, że była masa innych piłkarzy brazylijskich, którzy zrobili karierę w Europie i to spektakularną, włączając w to Rivaldo, Ronaldinho,Ronaldo, Kakę i szereg innych. Może skończy jak Robinho, a może jak gruby Ronaldo, który był uważany za jednego z najlepszych napastników świata,a gdyby nie kontuzje to były chyba najlepszy w swoim czasie. Takie wróżenie z fusów przyszłości zawodnika jest niepoważne. Wiadomo, że transfer z ameryki południowej wiąże się z pewnym ryzykiem, ale już nie tacy jak on sobie radzili, odnosili sukces, a jesli się nie zaryzykuje to się nie bedzie wiedzieć. Najwyżej później będziemy pisać "szkoda, że do nas nie trafił", kiedy będzie wymiatał w Realu czy w Barcelonie, tak jak to miało miejsce z Aguero, na którego zarzad poskąpił kasy. A te 40 czy 50 milionów za niego to są mrzonki ponieważ nikt takiej kwoty nie da na rok przed wygaśnięciem kontraktu. 30mln to max.
09.02.2013 11:12
Mam pytanie. Ty żywcem kopiujesz te newsy z transfery.info, czy po prostu tam też jesteś newsmanem'?
09.02.2013 08:27
cayman, tak cięzko ci sie domyślic, że to jest po prostu forma reklamy?
09.02.2013 05:21
Dobrze, że przedłużyli. Szkoda tylko, że w takich okolicznościach. Miejmy nadzieję, że ta kontuzja nie przystopuje jego rozwoju, bo ten piłkarz może byc jednym z najlepszych defensorów świata (juz jest w czołówce)
08.02.2013 18:44
Nie tak całkiem byle kogo, skoro udało im się wygrać LM i to praktycznie grając bez trenera.
08.02.2013 16:24
Jakby trzeba było wybierać między nim a Lewym, to zdecydowanie wolałbym jego. Lewandowski to czołowy snajper Bundesligi, ale nie jest to piłkarz, który przewyższa poziomem Mandzukica czy Gomeza. Ponadto jest do nich podobny charakterystyką gry. Z kolei Neymar to całkiem inny typ napastnika, taki jakiego w Bayernie dawno nie było. Cieszyłbym się gdyby przyszedł. Chciałbym, zeby Bayern opierał swoją kadrę na reprezentantach Niemiec i na wychowankach, ale na pozycji napastnika w Niemczech jest nieurodzaj i cięzko byłoby znaleźć kogoś na poziomie Bayernu.
08.02.2013 15:46
O kant dupy ten ranking.
08.02.2013 15:35
Nad Gomezem zbierają czarne chmury. Przed sezonem Hoeness go skrytykował, w trakcie sezonu zawodnik, który do tej pory w swej karierze nie strzelił więcej niż 15 goli w sezonie (w lidze) wygrał z nim rywalizację o miejsce w składzie, a teraz Beckenbauer podejmuje dyskusję na temat gry kadry bez napastnika. Niemcy mają problem, ponieważ nie posiadają na dobrą sprawę żadnej alternatywy dla Gomeza, nie ma żadnego snajpera, o którym można by powiedzieć, że jest w czołówce snajperów świata. A teraz gdy Gomez przesiaduje na ławce rezerwowych w Bayernie, Loew staje w obliczu ciężkiej decyzji: czy wystawiać snajpera, który nie gra w klubie? Czy szukać alternatyw? Na pewno bedzie musiał kombinować, albo z Podolskim w ataku, albo z Mullerem. Ewentualnie z sześcioma pomocnikami jak Hiszpania, ale nie wiem czy to w Niemczech wypali.
08.02.2013 15:06
W sumie to jeżeli patrzeć pod tym kątem to Gomez tez nie jest wart więcej niż 15 milionów, a mimo to kupiliśmy go za 30 czy nawet 35 baniek i strzelił dla nas parę goli.
07.02.2013 09:43
Aha, dzięki za powiadomienie nas, że Honesss nie myśli o lewatywie, bardzo interesujemy się losami jego jelita grubego hehehe.
07.02.2013 09:35
Zdecydowanie za dużo zarabia, żeby kiedykolwiek wystąpić w Bayernie. No chyba, że zgodzi się na obniżkę płac o połowę, a w to nie wierzę. Poza tym to nie jest już junior i jak nawet za 2 lata opuści PSG to będzie miał 33 lata. Bayern musi patrzeć w przyszłośc, czesać niemiecki rynek transferowy w poszukiwaniu własnych, krajowych talentów, z których stworzymy niemiecką potęgę, z 6-7 wychowankami w pierwszym zespole, a nie pozyskiwać przepłaconych piłkarzy z zagranicy. Transfer Kirchhoffa to tylko pierwszy krok w stronę przyszłości.
07.02.2013 09:32
A tam, znowu przyjadą w rezerwowym składzie jak na audi cup.
06.02.2013 15:45
No po prostu nie podoba mi się to jak z nim postąpili, od początku mi to śmierdziało, a kolejne fakty czy wypowiedzi potwierdzają moje przypuszczenia. A co to ma wspólnego z idiotyzmem, to nie rozumiem, może wyjaśnisz? Czy ty po prostu jesteś taki naiwny i dalej wierzysz, że Heynckes sam dobrowolnie postanowił odejść, a oni wtedy szybko zadziałali i zakontraktowali Guardiolę? Czemu w dniu ogłoszenia decyzji Rummenigge bezczelnie mówil, że Heynckes zdecydował się nie przedłużać kontraktu i przejść na emeryturę, a po kilku dniach okazało się, że Heynckes wcale nie podjął jeszcze decyzji o zakończeniu kariery? Czemu w dniu ogłoszenia decyzji Rummenigge bezczelnie mówił, że nie dogadywali się wczesniej z Guardiolą a po kilku dniach agent Pepa wyjawił, że już w połowie grudnia kontrakt został uzgodniony? Czemu Hoeness dzień po ogłoszeniu zmiany trenera podziękował Heynckesowi za to, że ten "nie robił scen"? Trzeba być kompletnym idiotą, żeby nie widzieć jak ta sprawa wyglądała w kuluarach.
06.02.2013 15:42
cayman, Silnych argumentów użyłeś, musisz być mistrzem retoryki :D
06.02.2013 15:31
Dokładnie, klub świetnie radził sobie bez niego, wygrywał mecze, a zawodnik który gra na jego pozycji jest wyróżniającym się piłkarzem w lidze, dlatego Robben musi uzbroić się w cierpliwość. Jedno jest pewne: z Robbena żaden zmiennik nie bedzie i jeśli do końca sezonu nie wywalczy sobie miejsca w składzie, to kto wie czy od przyszłego sezonu dalej będziemy go oglądać w barwach Bayernu.
06.02.2013 13:58
Czas pokaże, ale mam przeczucie, że coś poważnego jest na rzeczy.
06.02.2013 13:47
Ja również uważam, że dalej powinien trenować Bayern i nie rozumiem jak mogli się go tak po prostu pozbyć, mimo że coraz więcej wypowiedzi świadczy o tym, że on wcale nie zamierza żegnać się z futbolem! Na tym przekręcie zarząd dużo w moich oczach stracił.
06.02.2013 13:34
Rzeczywiście, szkoda że Holtby odszedł. Szkoda, że nie wybrał Bayernu, a przypuszczalnie nasi składali mu ofertę, o czym mogą świadczyć słowa zawodnika, że miał oferty z Niemiec, ale jeżeli nie odszedlby do Tottenhamu, to zostałby w Schalke. Tyle, że nawet jakby został w Schalke, to o wiele bardziej bym się cieszył niż z jego odejścia z Bundesligi. A Bastos to rezerwowy w przęciętnym zespole Olympique Lyon i w cale nie musi być jakimś spektakularnym wzmocnieniem. Ale pocieszające jest, że jakoś tę dziurę po Holtbym od razu załatali. Co do wyboru zawodnika, to skusiła go magia Premier League, najmocniejszej ligi świata, w której podobno od dawna chciał grać i pewnie też perspektywa gry w Lidze Mistrzów, bo raczej w tym roku Koguty do niej awansują, a Schalke może mieć z tym problem. No ale szkoda, że kolejny piłkarz opuszcza ligę. Za to być może po sezonie powróci Marin, któremu w Chelsea nie wiedzie się najliepiej, lekko mówiąc. Szkoda tylko, że poszedł jako duży talent, a wróci jako niewypał. Źle wybrał z tą Chelsea, która od początku widziała w nim tanie uzupełnienie ławki rezerwowych. A Werder w jego miejsce pozyskał Elię, ale to nie ta klasa, jaką prezentował Marin w barwach Bremeńczyków.
05.02.2013 02:09
Mam nadzieję, że pokaże się z jak najlepszej strony. Cieszyłbym się, gdyby udało mu się pojechać na mistrzostwa.
04.02.2013 20:31
Zobaczymy. Piłkarz twierdzi, że chce zostać w Santosie, a ostatnio prezes Santosu wypowiadał się, ze Bardzo chcieliby przedłużyć z nim kontrakt do 2016 roku. Wszystko jednak zależy od tego czy Santos zdoła pozyskać fundusze na kontrakt dla Neymara. Jeżeli to się nie powiedzie, to klub będzie zmuszony sprzedać piłkarza już w najbliższym okienku transferowym, żeby cokolwiek na nim zarobić i wtedy Brazylijczyk może trafić do Bayernu.
04.02.2013 20:28
Jego przyszłość to raczej nie jest Bayern Monachium. Strzelił kilka goli, przy kilku tez asystował, lecz wątpię by był to poziom jakiego wymaga się od piłkarzy Mistrza Niemiec.
04.02.2013 20:24
Akurat szkoda że Bastian nie wystąpi, bo ma realną szansę pobić rekord występów w kadrze należący do Matthausa, a każda absencja oddala go od tej szansy.
04.02.2013 03:15
Ja tam nie czepiam się funkcjonowania tej stronki, bo mi z grubsza odpowiada (choć kilka rzeczy można by poprawić), ale jeśli przedstawiciel strony na krytykę ze strony użytkownika odpowiada "szerokiej drogi", to nie najlepiej to świadczy o serwisie. Nie zapominaj, że ten serwis ma taki status jaki ma, czyli największej strony o Bayernie w Polsce, nie dlatego, że jest taki zajebisty, ale tylko i wyłącznie z tego powodu, że ma najwięcej użytkowników. Będziecie tak traktować ludzi, to bardzo szybko dojdziecie do takiego poziomu na jakim jest teraz konkurencja, czyli będziecie sami komentować własne newsy, żeby mieć więcej komentarzy. To my stanowimy o sile tego serwisu, więc odpowiadając tak bezczelnie na krytykę (poniekąd nie całkiem bezpodstawną) sam sobie strzelasz w stopę :)
03.02.2013 16:07
Tarnat to nie jest skaut, tylko koordynator grup młodzieżowych. Skoro powiedział, że Bayern bedzie o niego walczył, to znaczy, ze coś w kwestii tego transferu miał do powiedzenia. Ale jak widać słabo o niego walczył. A to czy Bayern ma na tej pozycji zapewnioną przyszłość czy nie, to nie ważne. Skoro jest do pozyskania zawodnik, który jest uważany za jeden z największych talentów w swoim roczniku i to w dodatku za darmo, to taki klub jak Bayern ma obowiązek o niego walczyć. A poza tym co to znaczy, że Bayern ma na tej pozycji zapewnioną przyszłość? To znaczy, że Can i Hjojbierg będą na 100% gwiazdami światowego formatu? Co, mają to zapisane w gwiazdach, czy gdzie? A może skończą jak Mahmet Ekici, albo jeszcze gorzej? A widać, że w Bayernie najwidoczniej nie uważają, że ta pozycja jest tak mocno na przyszłość obsadzona, skoro interesują się takimi piłkarzami jak ten Oztunali czy Goretzka.
02.02.2013 10:18
No jak to w czym problem? W tym, że są nieefektywni na rynku transferowym. Tarnat mówi, że Bayern będzie o niego walczył. A może zamiast gadać w mediach, to mógł po prostu zlożyć piłkarzowi ofertę. Jeśli chodzi o wybór drogi, to piłkarz wybiera w 95% przypadków tę drogę, która jest dla niego korzystniejsza finansowo. Podczas gdy Tarnat gadał w mediach o tym, że Bayern będzie się o niego starał, Leverkusen działało i teraz Oztunali będzie grał w ich klubie. Po prostu Leverkusen wyszło ze słusznego założenia, ze czyny wiecej znaczą niż słowa i zamiast ogłaszać wszem i wobec zainteresowanie zawodnikiem, jak to robił Tarnat, po prostu podpisali z nim umowę.
02.02.2013 09:30
Znowu ktoś gdzieś nawalił, skoro taki piłkarz za darmo przechodzi do Leverkusen a nie do nas.
02.02.2013 07:18
Wydaje mi sie, że w najbliższych tygodniach zobaczymy prawdziwe oblicze kilku zawodników. Dawno nie było takiej sytuacji, żeby Robben czy Gomez mieli jasno od trenera powiedziane, że pełnią teraz rolę zmienników i że muszą sobie na ten pierwszy skład zapracować postawą na treningach. Wszystko zależy od tego czy podejmą wyzwanie, zacisną zęby i będą dawać z siebie 200% na treningach,czy zaczną marudzić i awanturować się o to, że ten pierwszy skład im się należy. Zobaczymy, czy w takiej chwili ci piłkarze potrafią zrozumieć, że najważniejsze jest dobro zespołu a nie ich indywidualne korzyści. W mediach zawsze powtarzają, że dobro zespołu jest na pierwszym miejscu, tyle że wiemy, że zawsze tak mawiają gdy mają zagwarantowaną grę i wiedza, że nic realnie ich od tego zespołu nie odsunie. A zobaczymy jak to wygląda w praktyce, gdy rzeczywiście nie mogą liczyć na regularną grę. Dowiemy się, czy ci piłkarze grają dla Bayernu czy dla siebie samych i dla indywidualnych sukcesów.
01.02.2013 06:48
To się okaże czy w ttym sezonie nie będą jeszcze w stanie nam zagrozić. Zobaczymy, czy w Bayernie nie przyjdzie żaden kryzys. Mamy tak szeroki zespół, żę nie powinien, ale kilka kontuzji może to zmienić. A wystarczą 2 wpadki i zacznie się robić nerwowo. A na jakieś większe potknięcia BVB bym nie liczył, bo oni zawsze w rundzie rewanżowej grają świetnie i w tym sezonie też to potwierdzają.
31.01.2013 11:36
Na pewno mecz dla zawodników będzie bardzo cięzki. A czy dla kibiców będzie ciekawy? Zobaczymy, ale raczej myslę, że nie, bo Mainz na prawdę potrafi się bronić i ciężko będzie rozerwać ich defensywę.
31.01.2013 11:33
Sorry, zapomniałem, że Szalai nie wystapi w meczu z nami
31.01.2013 11:31
Podejrzewam, że Muller wyjdzie na lewym skrzydle a Robben na prawym. Na pewno nie można zlekceważyc Mainz bo to jest obecnie 5 zespół w ligowej tabeli, który świetnie umie się bronić, wyprowadza groźnie kontry, ma jednego z najlepszych strzelcow obecnego sezonu, którym jest Adam Szalai i na pewno będzie potrzebne trochę szczęscia, dobrze by było zdobyć bramkę na poczatku i na pewno trzeba będzie być przez pełne 90 minut skoncentrowanym na bronieniu dostępu do własnej bramki, bo Mainz jedną kontrą może przesądzić o wyniku meczu. Nie spodziewam się gradu bramek, raczej skromne zwycięstwo Bayernu, chyba że bardzo szybko strzelimy gola, juz na początku meczu, to wtedy moze być ciekawie.
31.01.2013 11:28
Powyższy tekst należy traktować w kategorii bzdur.
30.01.2013 20:33
FFP też miało nie przejśc, a od przyszłego sezonu wchodzi w życie. Większościom piłkarzy taka przerwa na pewno będzie odpowiadać, każdy piłkarz nawet z 2 czy 3 ligi w Niemczech, Anglii czy Hiszpanii może sobie pozwolić na wyjazd do ciepłych krajów zimą jeśli zechce. A to co do powiedzenia będą w tej sprawie mieli jacyś anonimowi piłkarze, to nikogo nie będzie obchodzić, jak to zwykle w demokracji bywa. Jeżeli zechcą, to tak zrobią, ale nie ma się co spodziewać, że taka zmiana kalendarza wejdzie szybko. Jeżeli już to za 3-4 lata.
30.01.2013 20:22
280 milionów na 3 lata to wychodzi po 93 miliony co sezon. Ta kwota nie jest ani na rok przewidziana ani na 3 lata, tylko jest on z odbytu wyjęta przez jakiegoś dziennikarza.
30.01.2013 11:00
Ja nie wątpię że byłby na tyle dobrym napastnikiem, ze mógłby wygrać rywalizację z Gomezem i Mandzu i myślę, ze Bayern na prawdę może się nim interesować, bo to jest w naszym stylu sprowadzać najlepszych piłkarzy Bundesligi, tyle ze Lewandowski na 70% wybierze Premier League, jeśli dostanie stamtąd jakieś dobre ofery, a na pewno dostanie.
30.01.2013 10:57
Czemu szkoda słów, co w tym dziwnego?
29.01.2013 22:58
I tak po raz kolejny biurokracja zniszczyła ludzkie życie.
29.01.2013 22:17
Może nie tyle wywalamy (a na pewno nie ja), co istnieje obawa, że Guardiola go wywali. Wiemy jaki futbol lubi Guardiola, tiki takę gdzie chodzi o to, zeby długo utrzymywać się przy piłce wymieniać dużo podań a do tego potrzeba technicznie zaawansowanych piłkarzy i jemu Gomez do takiego stylu gry w ogóle nie będzie pasował, pozostaje miec nadzieję, ze Guardiola nie będzie próbował przerobić na siłe Bayernu na własną modłę
29.01.2013 22:09
Absolutnie nic złego, tylko pytam czy ktoś z Bundesligi tam był, czy to ma związek z Bayernem i z naszą ligą, bo nie wiem jak to spotkanie rozpatrywać. czy w ramach ciekawostki, czy jako coś co może mieć wpływ na niemiecką piłkę za kilka lat.
29.01.2013 21:39
A był tam chociaz jeden przedstawiciel Bundesligi? Czy tylko menedżerowie z Anglli? A jeśli tak to czy to spotkanie dotyczy światowej piłki czy angielskiej? A jeśli to po co to tu publikujecie, jaki to ma związek z Bayernem i z naszą ligą?
29.01.2013 21:32
fcbmx2, nie do końca prawda jest to co mówisz, bo wówczas w Bayernie grało 16 Niemców w kadrze Bayernu (2001/2002), a rok wczesniej 13, a jeżeli weźmiemy pod uwagę, że taki piłkarz jak Thiam, to był piłkarz z Niemieckim obywatelstwem, który jako dziecko przybył do Niemiec i grał przez całą karierę w Bundeslidze, Sforza, ze Szwajcarii, Hargreaves wychowanek klubu, i jeśli jeszcze do tego weźmiemy pod uwage, ze niemal każdy piłkarz grający wówczas w Bayernie został sprowadzony z innego klubu Bundesligi, to da to nam całkiem inny obraz ówczesnej kadry.
29.01.2013 20:28
DarthSmd, no właśnie tylko uzupełnień, dlatego taki młody perspektywistyczny Rode za Tymoszczuka to byłby, oczywiście moim skromynm zdaniem strzał w 10-tke. A powiem szczerze, że jeżeli Bayern rzeczywiście ma wydawać grube miliony na transfery, jak spekulują media (chociaż nie wiem po co), to już wolę żeby przyszedł Goetze, który ma klauzulę w kontrakcie pomiędzy 30 a 40 milionów.
Jeśli nie rozumiecie tytułu to przetłumaczę: "Matthias Sammer chce pozyskać więcej niemieckich piłkarzy do Bayernu". Także wy macie własną filozofię, co do prowadzenia Bayernu, ale na szczęście dyrektor sportowy wie w jakim klubie pracuje z jakimi tradycjami ")
29.01.2013 20:16
Kiedy w podstawowym składzie Bayernu grało 2 Niemców? Była w ogóle taka sytuacja w historii klubu?
29.01.2013 20:12
DarthSmd Ale my nei potrzebujemy wzmocnień,a zdawało mi się że poniżej napisałeś, że Bayern nie potrzebuje transferów. Ja uważam, że potrzebuje, ale uzupełnień kadry, za piłkarzy, którzy odejdą, a nie jakichś spektakularnych ruchów za wielkie kwoty. Czyli na pewno za Tymoszczuka, który na 99,9% pożegna się z Bayernem, no i widzi mi się jakiś młody skrzydłowy, który w przyszłosci przejmie schedę po Riberym. Także tu nie potrzeba jakichś wielkich transferów, moim zdaniem. A jeśli chodzi o tych piłkarzy, to możesz oczywiście się upierać, że są za słabi, ale tak jak mówię, pewnie podobnie uważałeś o Dante, czy Mandzukiciu, a oni teraz stanowią o sile Bayernu, oczywiście obok kilku innych zawodników. Nie można tylko kupować gwiazd, żadne klub tak nie robi, moze poza Realem, ale chcesz że by Bayern to był drugi Real? Ja nie chcę, ja chcę, żeby Bayern jeśli już na kimś, to zeby wzrorował się na Barcy i wychowywał własnych piłkarzy, a jak się nie da, to sprowadzał najlepszych z własnej ligi, tak jak to czynił dotychczas, a nie najemników, bez przywiązania do klubu, grających dla pieniędzy.
29.01.2013 20:06
fcbmx2 oczywiście ze to jest filozofia, poczytaj sobie o Bayernie, też nie przez przypadek mamy kilkunastoosobową grupę juniorów z Austrii, bo to jest bliżej Monachium niż Zachodnie Niemcy, czyli jakby nie patrzec nasz region. Czemu akurat piłkarze z Austrii a nie na przykład z Francji? Co w Austrii jest więcej talentów, a może po prostu Bayern przykłada największą wagę do piłkarzy z regionu?
29.01.2013 19:56
DarthSmd, to Twoim zdaniem, a ja uważam, że taki Draxler to jest lepszy piłkarz od na przykład Shaqiriego, Rode lepszy od Tymo, nie przez przypadek interesują sie nim BVB czy S04, poza tym 6 czy 7 graczy to dużo tzn jest z czego wybierać bo przecież my i tak potrzebujemy 1 czy 2 wzmocnień, a właściwie nie wzmocnień a uzupełnień składu, taki Rode byłby idealny za Tymoszczuka do roli zmiennika, albo Draxler jako zmiennik Riberyego i piłkarz który w przysżłości miałby go zastąpić. Nie trzeba szukać za granicą. A jedyna pozycja na której jest w Niemczech nieurodzaj to pozycja napastnika, tu rzeczywiście jakby chciał ściągnąć kogoś wartościowego, kto miałby konkurować z Gomezem to ciężko by było.
29.01.2013 19:50
fc bmx2 zdradzę, jeśli jeszcze nie wiesz, chociaż nie rozumiem w takim razie po co kibicujesz Bayernowi, bo chyba kibicujesz? Bayern za swoje motto obrał bawarskie hasło Mia san Mia, które to wyraza przywiązanie bawarczyków (mieszkańców bawarii) do własnego regionu i do własnej tożsamości. Bayern kieruje sie tym mottem, dlatego też w pierwszej kolejności kładzie nacisk na wychowanków i młodzież z regionu. W następnej kolejności są piłkarze krajowi, a dopiero kiedy nie można znaleźć odpowiedniego kandydata na daną pozycję, wtedy sięga po piłkarzy z zagranicy. Zwróc uwagę, że nawet Javi Martinez to nie był pierwszy wybór klubu na pozycję DP, bo Bayern chciał Bendera z Aptekarzy, tyle, że transfer szybko upadł i dopiero wtedy sięgneli za granicę. Bayern od lat kieruje się tą filozofią, i choć czasami od niej odchodził (chocby za Van Gaala, który przez to popadł w konflikt z Hoenessem), to w głównym rozrachunku przyświeca mu ona od poczatku az po dzien dzisiejszy.
29.01.2013 19:42
seb455, widać że kompletnie nie rozumeisz filozofii Bayernu.
29.01.2013 19:32
DarthSmd, pewnie przed przyjściem Dante też uważałeś, że ten piłkarz nie wniesie nic pozytywnego do naszej gry, tylko będzie wiecznie 3 obrońcą w Bayernie. Jest dużo Niemców, którzy bardzo, ale to bardzo dobrze rokują na przyszłość: Draxler, Herrmann, Schurrle, L.Bender, Howedes, Rode,
No wypracował bramkę, ale poza tym to niewiele pokazał. Widać, że się bardzo stara i zależy mu, żeby wypracować sobie to miejsce w podstawowym składzie, ale jeszcze daleko mu do optymalnej formy. Wg mnie póki co Muller jest po prostu w lepszej formie.
19.02.2013 22:42
Zagrał lepiej nie dlatego, że grał tak dobrze, bo grał słabo, tylko dlatego że Ribery był dzisiaj kompletnie pod formą
19.02.2013 22:41
Robben i Gomez dzisiaj pokazali dlaczego są zmiennikami. Dobry mecz, szkoda głupio straconej bramki, bo to byłby nokaut.
19.02.2013 22:38
DarthSmd, tak mi się skojarzyło, bo nawet jak Matthaus chciał się zakładać z Hoenessem, ze Lewandowski trafi do Bayernu, to nie o to, że trafi w 2013 roku, tylko o to, że w 2014 bedzie piłkarzem Bayernu.
17.02.2013 21:58
lascah, http://www.tvn24.pl/sport,4/guardiola-w-bayernie-bzdury,300256.html
17.02.2013 21:45
To, że nie planują prowadzić z Borussią negocjacji, to nie znaczy, że Lewy nie trafi do Bayernu w 2014
17.02.2013 21:41
To nie do końca jest tak, że winny jest tutaj tylko i wyłącznie Kucharski. Zorc mówił, że próbowali się z Lewandowskim dogadać i oferowali mu nawet wyższą pensję niż na standardy BVB i wszystko spełzło na niczym, Nie może być w tym wina Kucharskiego, że piłkarz nie akceptuje kontraktu o pewnej wysokości zarobków, bo piłkarz też ma własny rozum i gdyby agent chciał więcej, a piłkarzowi na przykład 4mln rocznie by odpowiadało, to zaakceptowałby i już, przecież ten kontrakt to podpisuje zawodnik a nie agent, agent tylko pośredniczy i doradza. Także gdyby Lewy nie miał jakichś wybujałych oczekiwań co do swoich zarobków typu: 7mln rocznie, tylko mniej więcej tyle ile zarabia Goetze, to pewnie dogadaliby się i żaden Kucharski nie miałby nic do powiedzenia, dostałby swój kawałek tortu i dziękuję.
17.02.2013 18:57
Son to napastnik, gra obok Rundevsa w ataku. Na samym początku sezonu Fink grał jednym napastnikiem, wtedy Son występował na prawym skrzydle, ale teraz gra jako typowy snajper, tak jak w zeszłym sezonie, gdy częściej wchodził z ławki, więc to jest raczej jego nominalna pozycja. To jest dopiero 20-latek, a patrząc po jego bramkostrzelności i wyszkoleniu technicznym na pewno ma przed sobą wielką przyszłość. Ja osobiście wolałbym jego niż Lewandowskiego w Bayernie.
17.02.2013 13:28
Falcao ma kontrakt do 2016 roku i jest kluczowym zawodnikiem swojego zespołu, dlatego nie sądzę, że po sezonie odejdzie z klubu. Chyba, że za jakieś 40-50 mln. Powoli nudne stają się te plotki.
17.02.2013 13:16
Ale ja nigdzie nie sugeruję, że wg Ciebie graliśmy lepiej. To ja twierdze, że graliśmy gorzej. Przynajmniej póki co tak to wygląda. Ale w pełni ocenić to dopiero będzie można po sezonie. Póki co mamy 6 zwycięstw z rzędu grając tym samym składem. Wszystkie bez straty bramki, właściwie to nawet żaden przeciwnik nie stworzył większego zagrożenia pod naszą bramką w tych 6 meczach. Nie mówię, żeby ciągle kurczowo trzymać się tego samego składu. Tez jestem za tym, żeby tacy piłkarze jak Shaqiri lub Gustavo otrzymywali szanse. Tyle, że robienie wielu zmian i to co drugi mecz nie ma sensu, skoro wszystko działa bez zarzutu. Mamy 15 lub 16 piłkarzy, z których kązdy mógłby grać w pierwszym składzie. Ale tak się nie da, więc niektórzy będą musieli się pogodzić z tym, że będą grali mniej i że będzie im trzeba walczyć o miejsce w składzie. A jeśli wszystkich traktujemy równo, na tych samych prawach to Robben czy Gomez też muszą sobie wywalczyć to miejsce w podstawowej 11-stce.
16.02.2013 13:07
Aha, czyli to, że Gustavo nie grał praktycznie w co drugim meczu, bo wchodził za niego Tymoszczuk, nie ma znaczenia. Van Buyten zagrał zdecydowanie mniej meczów niż Boateng, bo miał kontuzję kolana. Wiadomo, że rotacja nie polega na tym, żeby obaj gracze zaliczyli dokładnie taką samą ilość występów w sezonie. Jeśli chodzi o rotację w pierwszej części sezonu, to ona przyniosła nam porażkę 1:3 z Bate, przegraną z Leverkusen, remis z Norymbergą... także póki co trudno mówić, o tym, że graliśmy lepiej gdy trener stosował rotację niż gdy jej nie ma, bo gdy jej nie ma, jeszcze ani razu nawet nie zremisowaliśmy.
16.02.2013 12:39
Hilario, grzeczniej trochę. Boateng- Van Buyten, Muller- Kroos, Gustavo- Tymoszczuk, Alaba-Tymoszczuk, Robben-Muller
16.02.2013 12:04
Dobrze, że zrezygnował z systemu rotacyjnego, bo w poprzednim sezonie nie przyniosło to za dobrych efektów. Rotacja jest w porzadku, ale gdy podlega jej maksymalnie 3-4 zawodników, a nie 5 czy 6.
16.02.2013 11:47
Jaka różnica? A taka, że im lepiej kluby niemieckie spisywać się będą w europejskich pucharach tym więcej piłkarzy będzie chciało przychodzić do tych klubów, tym samym poziom Bundesligi będzie się podnosił, kluby w Niemczech więcej będa zarabiać z praw do transmisji, no i prestiż ligi będzie na pewno większy, jeśli będzie ona na pierwszym miejscu tego rankingu zamiast na trzecim.
15.02.2013 11:04
A ja powiem, że chętnie zobaczyłbym Starke w bramce w tym meczu. Neuer ma lekkie problemy z dłonia a Starke to nie nowicjusz i powinien sobie poradzic, tym bardziej ze na bramkę Bayernu rywale nie oddają zbyt wielu strzałów. A Neuer niech sobie odpocznie przed ważniejszym pojedynkiem w LM. Ale raczej Jupp wystawi Manu.
15.02.2013 00:33
Nie powtarzałbym opinii filozofów, gdybym jej nie podzielał, chyba to oczywiste.
A czy komentarz o takiej treści jest dla Ciebie wyprowadzeniam z błędu?
"| 2013-02-14 20:20:10
buehehehe - zabrac pilkarzom, dac biednym :D:D:D robin hood i janosik w jednym :D"
Po prostu zwykła prowokacja, do której teraz próbujesz dorobić ideologię.
15.02.2013 00:25
Jeżeli pytasz... każdy filozof tego świata powie Ci że życie w niewiedzy to błogosławieństwo! Im mniej wiesz, tym bardziej jesteś szczęśliwy. A poza tym myślę, że nie każdy potrzebuje Twojego oświecenia. Pozdrawiam.
15.02.2013 00:09
Oj, kolego, chyba nie masz. Widzę, że trochę za bardzo rozpanoszyłeś się tutaj i wydaje ci się, że wszystko ci wolno. Po pierwsze, to taka rada życiowa: traktuj ludzi tak jakbyś chciał żeby oni ciebie traktowali i nie osądzaj, jezeli sam nie chcesz być sadzony. A juz tak merytorycznie to 2 punkty regulaminu mówią coś całkiem innego niz Ci się wydaje:
i) obrażają innych użytkowników serwisu,(...)
k)(...) komentarze prześmiewcze, prowokujące innych użytkowników do agresywnych odpowiedzi(...)
14.02.2013 23:58
Media za bardzo podniecają się tą sprawą. Gościu dla którego pewnie Franck jest wielkim idolem chciał zobaczyć się z nim twarzą w twarz. Policja go zabrała, pewnie go przesłuchają, dostanie jakąś niedużą grzywnę, albo i nie i puszczą go do domu, a przeżycie niezapomniane. Na pewno ochrona zawiodła i nie powinna była do tego dopuścić, ale to nie jest nic nadzwyczajnego, niejednokrotnie fani czy to muzyków czy sportowców wbijali do szatni czy za kulisy i zostawali wyprowadzeni przez policję, sławni ludzie muszą się z tym liczyć. Oczywiście, tak jak mówię, to jest wina ochrony, która tego człowieka wpuścila, bo taka sytuacaja nie powinna btyla sie wydarzyc, ale wg mnie nie ma co tego czlwoieka teeraz potępiać ani robić z tego powodu jakieś halo.
14.02.2013 23:02
Trochę to brzmi idiotycznie. Najpierw dogadują się z klubem, a później dopiero pytają o zdanie trenera. Jaki normalny człowiek, o zdrowych zmysłach tak by zrobił? Przecież wystarczyło wykonać jeden 30 sekundowy telefon do Guardioli przed dokonanie całej transakcji i zapytać czy widziałby w swoich planach miejsce dla Lewego. Dlatego trudno mi uwierzyć w to co tu jest napisane.
14.02.2013 10:05
Szkoda mi trochę takiego człowieka, może jego idolem jest Ribery?
13.02.2013 17:53
skyBUNDESLIGA, no o tym właśnie mówię.
13.02.2013 17:27
Bodajże w zeszłym roku została nakręcona reklama Lufthansy z Lahmem w roli głównej.
13.02.2013 15:24
Czytałem o tym... na transfery.info.
Raczej nie będzie pierwszym wyborem działaczy Schalke, przede wszystkim dlatego, że nie ma doświadczenia na ławce trenerskiej. W sumie to szkoda byłoby zobaczyć Effenberga w kurteczce Smerfów. Ale on pewnie by chciał objąć tę posadę, skoro nawet Kahn był bliski podjęcia pracy w roli trenera Smerfów.
13.02.2013 11:33
"unikatową koszulkę stworzoną specjalnie przez nasz serwis na tę okazję!" - ale ściema, heh
13.02.2013 11:29
Sebastian Rode oficjalnie potwierdził, że Bayern interesuje się jego osobą.
13.02.2013 11:09
Tu chodzi o to, żeby założyć nowe konto. Jeśli masz już jedno a chcesz koszulkę, to musisz założyć drugie.
12.02.2013 12:14
Pewnie rozmawiali. Tylko Dante niepotrzebnie powiedział o tym mediom, ponieważ wyszło to nielojalnie w stosunku do Santosu i kibiców tego klubu, dlatego teraz Neymar zaprzecza.
12.02.2013 03:05
Coś mi się wydaje, że on nie kłamie
12.02.2013 02:40
Nieźle wpieprzył Borussii. Podobno mijał ich jak tyczki (podobno, bo meczu nie oglądałem). Chętnie bym go widział w Bayernie, zamiast Lewego, na pewno to jeszcze nie ta klasa, ale ma przed sobą przyszłość, a my póki co mamy Mandzu i Gomeza. A co wiecej, to ten piłkarz może grać też na skrzydle, także na pewno by się przydał. Mowa oczywiście o tym Koreańczyku ze zdjęcia.
11.02.2013 13:25
Nikt nigdzie nie powiedział, że Neuer jest za słaby na Bayern, także nie ma co na ten temat dyskutować.
clayman, ranking kickera nie jest on robiony w oparciu o średnie noty z meczów, tylko wybierają piłkarzy eksperci. To znaczy na pewno noty nie sa bez znaczenia, ale nie jest to jedyny wyznacznik, bo gdyby tak było to wygrałby nie Adler, ale Trapp, który miał lepszą średnią ocen.
Hilario, dobre pytanie. Trudno powiedzieć. Chyba po prostu od złej strony zabrałem się za prezentowanie swojego punktu widzenia. Może i jest najlepszy na świecie, tyle ze jest to dużą załsugą słabej formy Casillasa, starzejącego się Buffona i Cecha. Nawet jeśli jest najlepszy, to i tak (wg mnie) nie jest jeszcze tak dobry jak Buffon, Cech czy Casillas za swoich najlepszych lat, będąc w topowej formie. Może i Neuer jest obecnie najlepszy, ale ale chyba w dużej mierze dlatego, że konkurecja osłbabła,
11.02.2013 12:51
matej1999, mógłbyś każdy wynik pogrubioną czcionką zrobić, to byłoby czytelniej.
11.02.2013 12:31
ozzy, no bo ranking Kickera nie jest robiony na podstawie czystych statystyk, jak IFFHS czy Castrol.
11.02.2013 12:30
Może i w tym sezonie broni gorzej, tylko że w tym sezonie cały zespół Realu gra beznadziejnie jak na swoje możliwości, a dla odmiany zespół Bayernu gra znakomicie, w tym świetna defensywa.A jak doskonale wiemy postawa zespołu w dużej mierze rzutuje na postawę bramkarza. Więc trudno porównywać tych bramkarzy w sezonie obecnym, już łatwiej odnieść się do sezonu ubiegłego w którym oba zespoły grały dobrze. A nawet jesli przyjmiemy wasz punkt widzenia, to z czego tu się cieszyć? Z tego, że Neuer jest najlepszym bramkarzem, nie dlatego że gra tak dobrze, ale dlatego, ze Casillas gra tak źle? Ja bym wolał, zeby Neuer grał tak olśniewająco, żeby każdy kibic na swiecie bez względu na to któremu klubowi kibicuje mówił, ze Manu to bez 2 zdań nr1 na świecie, nie ma sobie równych, a nie dlatego, że jakiś inny bramkarz ma chwilę słabości. Poza tym w sumie to niewielu na tej stronie jest obiektywnych kibiców, którzy potrafią spojrzeć uczicwie, przyjąć punkt widzenia neutralnego obserwatora, więc nic mnie nie dziwi. Dla kibiców BVB Klopp to najlepszy trener na świecie, dla kibiców realu Ronaldo to najlepszy piłkarz świata, a dla kibiców Bayernu Neuer to najlepszy bramkarz na świecie. Ja umiem wynieść się ponad te kłótnie kibiców i realnie powiedzieć, że Neuerowi jeszcze trochę brakuje. Z resztą jak tu mówić o najlepszym bramkarzu świata, skoro nawet w rankingu ligowym znalazło się 2 bramkarzy lepszych, a co więcej konkurencja w postaci Adlera puka też do drzwi kadry. Zobaczymy, ale wg mnie Neuer ma jeszcze coś do pokazania. Może dla was to jest ekstaza i ekscytujecie się tym, że Neuer jest najlepszy bo Casillas gra aktualnie piach, ale ja bym chciał zobaczyć coś więcej. Ale tak jak powiedziałem, to jest moje zdanie. Każdy może mieć inne, choć wydaje mi sie, że jestem w tej sprawie ciut bardziej obiektywny od was :)
11.02.2013 11:48
Nie napisałem, że nie jest bramkarzem klasy światowej, tylko że forma jaką prezentuje nie pozwala o nim mówić jako o bramkarzu klasy światowej. A to jest subtelna, ale znacząca róznica.
11.02.2013 11:29
Przeciez napisałem, ze te rankingi i statystyki są co najmniej dyskusyjne, więc nie wiem po co te teksty w stylu "7 wpuszczonych goli, najwyższy % obronionych strzałów, ale to nic, bo IFFHS sklasyfikował Neuera na 4-tym miejscu", skoro wyraźnie zaznaczyłem, że statystyki to dla mnie nie jest żadna wyrocznia. Ranking IFFHS czy Castrola niewiele dla mnie znaczy, ponieważ nie oddaje tego co dzieje się na boisku. Neuer wpuszcza mało goli przede wszystkim dlatego, że przeciwnicy praktycznie nie oddają strzałów na nasza bramkę. A jak obrona w meczu z BATE się posypała to Neuer nas nie uratował od straty 4 bramek. Nie mówię, że Neuer jest słaby, ale na pewno nie jest najlepszym bramkarzem świata, bo choćby Casillas jest od niego w tej chwili lepszy. Być może jedynym problemem jest, to że Neuer po prostu nie ma kiedy pokazać swojej prawdziwej klasy, bo żeby mógł ją pokazać, to najpierw ktoś musi oddać groźny strzał na bramkę Bayernu. A to się nieczęsto ostatnio zdarza. Ale prędzej czy później będzie miał ku temu okazję, ponieważ lada moment startuje Liga Mistrzów, a tam przeciwnicy nie ograniczają się wyłącznie do obrony. Tzn nie miałbym nic przeciwko temu, żeby Bayern zmiażdzył wszystkich, a Neuer nawet nie kiwnął przy tym palcem, ale bądźmy realistami - raczej tak nie będzie. Zobaczymy wtedy. I nie interesują mnie tłumaczenia, że ten czy inny gol wpuszczony to nie jego wina. Najlepszy bramkarz świata jest niczym mur w bramce, broni strzały nie do obrony, jest ostatnim obrońcą swojej drużyny, ratuje zespół w krytycznych momentach. O najlepszych bramkarzach mówią, że potrafią wygrac niejeden mecz swojej drużyny. Zobaczymy jak Neuer wypadnie, kiedy zostanie zmuszony do poważniejszych interwencji, kiedy będzie trzeba stanąc sam na sam ze światowej klasy napastnikiem. Czy będzie bronił tak znakomicie, jak za czasów Schalke. Oczywiście życzę mu, żeby tak było, albo żeby nawet bronił jeszcze lepie. No ale jak będzie to zobaczymy.
11.02.2013 11:24
No w miom odczuciu czegoś mu brakuje w porównaniu do tamtego Neuera z Schalke. Co do statystyk to nie wiem, bo nie widziałem ich. Jedyny ranking bramkarzy jaki kojarzę z 2012 roku to IFFHS, w którym Neuer jest sklasyfikowany na 4 miejscu. Ale jeśli chodzi o liczby to bywają zwodnicze. Bo na przykład statystyki przemawiają również na korzyść Gomeza. A czy Mario jest jednym z 3 najlepszych napastników na świecie? (jak podawał ranking Castrola jeszcze sprzed kontuzji Gomeza. A ranking ten jest oparty właśnie w 100% o statystyki). Myślę, że poza Messim znalazłoby się jeszcze kilku lepszych od Mario. Wracając do Neuera to w zeszłym sezonie zdarzały mu się wpadki, na przykład gdy kilka razy wykopał piłkę do piłkarza przeciwnika, czym sprowokował groźne kontry, wpuścił też kilka goli po strzałach, które można było obronić. Dla porównania Casillas również nie ma zazwyczaj za dużo do roboty w trakcie ligowych meczów, a broni setki, takie strzały, których nawet jakby nie obronił, to i tak nikt nie miałby do niego o to pretensji. Może i Neuer jesst na najlepszej drodze, by stać sie za 3-4 lata najlepszym bramkarzem, ale wg mnie jeszcze trochę mu brakuje.
11.02.2013 11:02
O Neuerze można powiedzieć to samo co Uli powiedział o Gomezie: on jest dobry, ale nie bardzo dobry. Póki występował w Schalke, zachwycał swoimi interwencjami. Po przyjściu do Bayernu gra dobrze, uratował zespół w niejednej sytuacji sam na sam, ale nie jest to forma, która by pozwalała mówić o nim jako o bramkarzu klasy światowej. Nawet w rankingu Kickera ani nie został przydzielony do klasy światowej, ani nawet nie zajął pierwszego miejsca w tym rankingu. Z jednej strony jest to spowodowane tym, że w Bayernie nie ma wielu okazji żeby się wykazać, z drugiej strony nawet w meczach reprezentacji, gdzie interwencji ma zawsze więcej też nie pokazuje takiej klasy jak na przykład Buffon czy Kahn za swoich najlepszych lat. Trudno powiedzieć, że ten piłkarz nie gra dobrze, ale też znowu trudno powiedzieć, że broni olśniewająco, rewelacyjnie etc. Zaznaczam, że to jest moje zdanie i proszę mnie nie obrażać. Jeżeli masz inne zdanie to napisz, ale bez wyzwisk.
11.02.2013 10:04
Fajnie. Mam nadzieję, że będzie grał częściej w pierwszym składzie, bo przed kontuzją pokazał się z bardzo dobrej strony. Chociaż pod wodzą Pepa może być ciężko. Na pewno Guardiola będzie preferował Schweinsteigera i swojego rodaka Martineza. Martinez to niezły piłkarz, gra coraz lepiej, z tym że praktycznie nic nie daje drużynie w ofensywie. A Gustavo już nieraz pokazał, że potrafi uderzyć z dystansu.
11.02.2013 09:56
Dziwne, że tak się wkurwił. Gdyby to były tylko pogłoski, to nie zdenerwowałoby go tak. Myślę, że Bayern dogadał się już z Lewym, ale zależy im na dyskrecji, żeby wynegocjować jak najniższą kwotę z Borussią i stąd ta cała irytacja Hoenessa. Obym się mylił. Tzn pod względem sportowym nie mam zastrzeżeń do Lewandowskiego, ale patrząc na to co dzieje się w mediach, to szczerze, z całego serca trzymam kciuki, żeby ten transfer nie wypalił. Choć wszystko wskazuje na to, że będzie inaczej.
11.02.2013 03:16
DarthSmd1, w tych całych twoich wywodach jest tylko jeden słaby punkt: na jakiej podstawie twierdzisz, że Lewandowskiemu trzeba by zaoferować 7,5 miliona, a Neymarowi 10? Lewandowski od BVB oczekiwał 5mln rocznie, więc czemu w Bayernie miałby zarabiać więcej? A Neymar w Santosie zarabia około 7mln, więc 8-9mln milionów myslę że wystarczy, poza tym 2-3 piłkarzy odejdzie, a Bayern na płace i tak wydaje mniej niż 5 czy 6 innych europejskich klubów z czołówki.
10.02.2013 15:35
Sorry, ale co ty krombacher za banialuki wypisujesz? Hoeness kupi Lewandowskiego za 30 milionów, żeby go zniszczyć? Dobrze się czujesz?
10.02.2013 15:21
Skoro wypytuje o Bayern to raczej nie dlatego, że nudzi mu się, tylko dlatego, że ktoś (byc może z klubu, a być może spośród pracowników Guardioli) kontaktował sie z nim lub z jego agentem.
10.02.2013 12:39
cayman, to przepraszam, by myślałem, że to do mnie aluzja była.
09.02.2013 14:28
Tak, tylko że my tu nie rozmawiamy o ludziach kibicujących od miesiąca, tylko o ludziach, który są kibicami sukcesu, którzy rejestrują się akurat wtedy gdy klub jest na topie, albo akurat wtedy gdy do klubu trafi jakieś głośnie nazwisko, a jak klub przeżywa gryzys czy odpadnie z rozgrywek to idą kibicować gdzie indziej. A do takich, co kibicują od miesiąca, ale na prawdę wkręcają się w ten klub i będą mu w przyszłości kibicować, to ja nic nie mam i już to poniżej napisałem. Ale ty jak zawsze musisz przekręcić tak, żeby mnie obrazić (bo jak mniemam pijesz do mnie). Pamiętam jak jakiś czas temu o wszystko czepiałeś się uzytwkoniaka Mandzu (czy Mandzukic, nie pamietam). Zamiast merytorycznie się wypowiadac, to antypatia przyslania ci zdrowy osad i jak ktoś ma odmienne zdanie od twojego, to tak wszystko przeinaczasz, żeby tego kogoś pojechać.
09.02.2013 13:45
Chuca, doskonale rozumiem o co Ci chodzi. Ty chyba za to nie do końca rozumiesz mnie, ale to być może dlatego, że nie dość jasno się wyraziłem. Owszem, ja też zarejestrowałem sie raptem kilka miesięcy temu, a mimo to nie jestem sezonowcem. To jest moje 3 konto, na tym portalu, bo 2 poprzednie zostały zablokowane po zmianie dizajnu strony. Ale ja nie zamierzam nikomu tego udowaniać. Ani też nie oceniam nikogo po dacie rejestracji, poza kilkoma wyjątkami. No własnie. A te wyjątki to jakieś szczególne daty. Taką szczególną datą jest na przykład data finału LM - gdy ktoś rejestruje się akurat wtedy gdy Bayern gra w finale LM to to jest co najmniej podejrzane. Taką też datą jest głośny transfer, a takowym jest właśnie przejście Guardioli do Bayernu. To nie jest jakaś przypadkowa data. Tu nie chodzi o to, że ten ktoś ma konto od tygodnia czy od miesiąca, tylko o to, że akurat zarejestrował się w dniu ogłoszenia Guardioli nowym trenerem FCB. Po prostu to budzi moje podejrzenia ( i pewnie innych użytkowników również), ponieważ, tak jak już pisałem, byli tacy co zarejestrowali sie w okolicach półfinału lub finału LM, a po przegranym finale już ich nie było. Ty nie ma nic do rzeczy jaki ktoś ma staż na tym portalu, tylko to w jakim momencie się rejestruje. Po prostu jeśli jestes nowym użytkownikiem i rejestrujesz się w taki dzień jak finał LM czy data głosnego transferu, to musisz liczyć się z tym, że ludzie beda wobec ciebie podejrzliwi.
09.02.2013 13:17
A czemu mi wmawiasz, że ja 10 lat temu nie miałem zielonego pojęcia o piłce? A skąd wiesz ile ja mam lat i jak długo kibicuję Bayernowi. Na takim poziomie nie bedziemy rozmawiać. Także reszty komentarza nawet nie przeczytam - z góry się skreśliłeś (z reszstą poziom twoich argumentów i tak od poczatku był denny, a w zasadzie ich po prostu nie miałeś i nie masz). Możesz z innymi rozmawiać w ten sposób. Jeżeli myślisz, że ja teraz będę ci udowadniał ile mam lat i od jak długiego czasu jestem kibicem Bayernu, to się pomyliłeś. Z innymi możesz rozmawiać na takim poziomie.
09.02.2013 13:05
Ja nie dzielę nikogo na lepszych kibiców i gorszych, po prostu denerwuje mnie gdy ktoś rejestruje się kilka godzin po ogłoszeniu Guardioli naszym trenerem, a potem pisze po 20 komentarzy dziennie i wymądrza się jakby był największym fanem tego klubu w Polsce. Jeżeli kibicujesz od kilku tygodni, to nikt ci tego nie broni, kazdy kiedyś zaczynał, ale zamiast wtrącać do wszystkiego swoje 3 grosze, poczytaj co mają do powiedzenia inni, przedstaw swoje zdanie, ale nie wykłócaj się z kazdym kto ma inne zdanie, nie wmawiaj każdemu że masz rację. To, ze taka sytuacja denerwuje etatowych kibiców tej stronki, nikogo kto jest związany z tym portalem dłużej, nie dziwi, poniewaz mieliśmy już tu najazd sezonowców 2-krotnie raz kiedy to Bayern grał w półfinale LM (aż do finału włącznie) w 2010 roku i drugi raz od półfinału LM 2012 aż do finału. A później. Bayern przegrał, nie kupił żadnych głośnych nazwisk i całe to towarzystwo ulotniło się. Ale przez ten czas kiedy byli to do wszystkiego wtrącali swoje zdanie, z każym się wykłócali i wmawiali każdemu, że kibicują Bayernowi od 20 lat. Także ja rozumiem każdego kto jest anty, bo sam wówczas miałem podobne uczucia.
09.02.2013 13:01
Chuca, akurat te osoby, które wyminiłeś nie pisza najlepszych komentarzy tutaj. To, że udzielają się najczęściej ze wszystkich nei znaczy, że pisza tak mądrze. I nie chodzi mi oczywiście o siebie. Po prostu jest kilka osób, które pisza o wiele bardziej wartościowe komentarze, ale to moje zdanie. A co do tych sezonowców, to piszesz, że nie każdy ma ochotę dzielenia się swoimi przemysleniami. Jedno jest dziwne. A mianowicie to, że po zatrudnieniu Guardioli nagle tylu osobom zachciało się koniecznie podzielić swoimi przemysleniami. I oczywiście wszyscy z nich to starzy kibice Bayernu, tylko akurat teraz postanowili się zarejestrować. Proszę, nie róbice z nas idiotów.
09.02.2013 12:36
No chyba mój post wniósł coś do dyskusji, skoro odpisaleś tak długo. To oczywiste, że wiele jest niewypałów, ale ilu z tych niewypałów uważanych było za talent takiego kalibru jak Neymar? Robinho (który dopiero źle zacząl grać w City). Kto jeszcze Pato się sprawdził (tyle, że kontuzje), Oscar się sprawdza, Willian nz Szachtarze wymiatał. Skoro twierdzisz, że tak dużo jest niewypałów, to podaj jakieś nazwiska piłkarzy brazylijskich z ostatnich lat, którzy byli uważani za olbrzymie talenty, jak Neymar a w Europie kompletnie zawiodły. Neymar to nie jest jakiś tam 18-latek, który zaliczył 2 lepsze wystepy, tylko obecnie największy talent w Brazylii i piłkarz który poprowadził swój klub do tytułu klubowego mistrza świata. Tak więc udowodnił już, że grać w piłkę potrafi. To, że wiele średnich europejskich klubów ściąga jakichś no-name'ów z Brazylii, podniecając się tym, że zagrali jeden mecz lepszy w bardzo młodym wieku, to nie znaczy, że Neymar tez tak skończy bo to jest piłkarz całkiem innego kalibru, już w tej chwili. Iloma brazylijczykami interesowała się Barca w ciągu ostatnich lat? Chyba tylko Neymarem, a to o czymś swiadczy
I teraz jeszcze co do kilku błędów merytorycznych w twojej wypowiedzi. Po pierwsze, w którym to ja miejscu postawiłem Neymara u boku takich zawodników jak Ronaldo, czy Ronaldinho? Chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem skoro uważasz, że ja porównuję tych piłkarzy. Podałem ich za przykłady, żeby pokazać, że nie potrafisz na sprawę spojrzeć z drugiej strony. Z góry zakładasz, że się nie sprawdzi, popierając tę tezę argumentem, że wielu się nie sprawdziło, nie biorąc pod uwagę, że wielu się sprawdziło. I co, ze podałem nielicznych piłkarzy, którzy zapisali się w historii futbolu. Ty za to nie podałeś żadnych poza Robinho, który notabene zanim poszedł za hajsem do City grał bardzo dobrze.
09.02.2013 12:21
czokarito, niestety ale twój post nie ma żadnej wartości merytorycznej, ponieważ nie potrafisz się zdobyć nawet na krztę obiektywizmu. Każdy widzi to co chce. Ty podajesz jeden przykład Robinho (którego zgubiła chciwość do pieniędzy) a ja mógłbym poiwedzieć, że była masa innych piłkarzy brazylijskich, którzy zrobili karierę w Europie i to spektakularną, włączając w to Rivaldo, Ronaldinho,Ronaldo, Kakę i szereg innych. Może skończy jak Robinho, a może jak gruby Ronaldo, który był uważany za jednego z najlepszych napastników świata,a gdyby nie kontuzje to były chyba najlepszy w swoim czasie. Takie wróżenie z fusów przyszłości zawodnika jest niepoważne. Wiadomo, że transfer z ameryki południowej wiąże się z pewnym ryzykiem, ale już nie tacy jak on sobie radzili, odnosili sukces, a jesli się nie zaryzykuje to się nie bedzie wiedzieć. Najwyżej później będziemy pisać "szkoda, że do nas nie trafił", kiedy będzie wymiatał w Realu czy w Barcelonie, tak jak to miało miejsce z Aguero, na którego zarzad poskąpił kasy. A te 40 czy 50 milionów za niego to są mrzonki ponieważ nikt takiej kwoty nie da na rok przed wygaśnięciem kontraktu. 30mln to max.
09.02.2013 11:12
Mam pytanie. Ty żywcem kopiujesz te newsy z transfery.info, czy po prostu tam też jesteś newsmanem'?
09.02.2013 08:27
cayman, tak cięzko ci sie domyślic, że to jest po prostu forma reklamy?
09.02.2013 05:21
Dobrze, że przedłużyli. Szkoda tylko, że w takich okolicznościach. Miejmy nadzieję, że ta kontuzja nie przystopuje jego rozwoju, bo ten piłkarz może byc jednym z najlepszych defensorów świata (juz jest w czołówce)
08.02.2013 18:44
Nie tak całkiem byle kogo, skoro udało im się wygrać LM i to praktycznie grając bez trenera.
08.02.2013 16:24
Jakby trzeba było wybierać między nim a Lewym, to zdecydowanie wolałbym jego. Lewandowski to czołowy snajper Bundesligi, ale nie jest to piłkarz, który przewyższa poziomem Mandzukica czy Gomeza. Ponadto jest do nich podobny charakterystyką gry. Z kolei Neymar to całkiem inny typ napastnika, taki jakiego w Bayernie dawno nie było. Cieszyłbym się gdyby przyszedł. Chciałbym, zeby Bayern opierał swoją kadrę na reprezentantach Niemiec i na wychowankach, ale na pozycji napastnika w Niemczech jest nieurodzaj i cięzko byłoby znaleźć kogoś na poziomie Bayernu.
08.02.2013 15:46
O kant dupy ten ranking.
08.02.2013 15:35
Nad Gomezem zbierają czarne chmury. Przed sezonem Hoeness go skrytykował, w trakcie sezonu zawodnik, który do tej pory w swej karierze nie strzelił więcej niż 15 goli w sezonie (w lidze) wygrał z nim rywalizację o miejsce w składzie, a teraz Beckenbauer podejmuje dyskusję na temat gry kadry bez napastnika. Niemcy mają problem, ponieważ nie posiadają na dobrą sprawę żadnej alternatywy dla Gomeza, nie ma żadnego snajpera, o którym można by powiedzieć, że jest w czołówce snajperów świata. A teraz gdy Gomez przesiaduje na ławce rezerwowych w Bayernie, Loew staje w obliczu ciężkiej decyzji: czy wystawiać snajpera, który nie gra w klubie? Czy szukać alternatyw? Na pewno bedzie musiał kombinować, albo z Podolskim w ataku, albo z Mullerem. Ewentualnie z sześcioma pomocnikami jak Hiszpania, ale nie wiem czy to w Niemczech wypali.
08.02.2013 15:06
W sumie to jeżeli patrzeć pod tym kątem to Gomez tez nie jest wart więcej niż 15 milionów, a mimo to kupiliśmy go za 30 czy nawet 35 baniek i strzelił dla nas parę goli.
07.02.2013 09:43
Aha, dzięki za powiadomienie nas, że Honesss nie myśli o lewatywie, bardzo interesujemy się losami jego jelita grubego hehehe.
07.02.2013 09:35
Zdecydowanie za dużo zarabia, żeby kiedykolwiek wystąpić w Bayernie. No chyba, że zgodzi się na obniżkę płac o połowę, a w to nie wierzę. Poza tym to nie jest już junior i jak nawet za 2 lata opuści PSG to będzie miał 33 lata. Bayern musi patrzeć w przyszłośc, czesać niemiecki rynek transferowy w poszukiwaniu własnych, krajowych talentów, z których stworzymy niemiecką potęgę, z 6-7 wychowankami w pierwszym zespole, a nie pozyskiwać przepłaconych piłkarzy z zagranicy. Transfer Kirchhoffa to tylko pierwszy krok w stronę przyszłości.
07.02.2013 09:32
A tam, znowu przyjadą w rezerwowym składzie jak na audi cup.
06.02.2013 15:45
No po prostu nie podoba mi się to jak z nim postąpili, od początku mi to śmierdziało, a kolejne fakty czy wypowiedzi potwierdzają moje przypuszczenia. A co to ma wspólnego z idiotyzmem, to nie rozumiem, może wyjaśnisz? Czy ty po prostu jesteś taki naiwny i dalej wierzysz, że Heynckes sam dobrowolnie postanowił odejść, a oni wtedy szybko zadziałali i zakontraktowali Guardiolę? Czemu w dniu ogłoszenia decyzji Rummenigge bezczelnie mówil, że Heynckes zdecydował się nie przedłużać kontraktu i przejść na emeryturę, a po kilku dniach okazało się, że Heynckes wcale nie podjął jeszcze decyzji o zakończeniu kariery? Czemu w dniu ogłoszenia decyzji Rummenigge bezczelnie mówił, że nie dogadywali się wczesniej z Guardiolą a po kilku dniach agent Pepa wyjawił, że już w połowie grudnia kontrakt został uzgodniony? Czemu Hoeness dzień po ogłoszeniu zmiany trenera podziękował Heynckesowi za to, że ten "nie robił scen"? Trzeba być kompletnym idiotą, żeby nie widzieć jak ta sprawa wyglądała w kuluarach.
06.02.2013 15:42
cayman, Silnych argumentów użyłeś, musisz być mistrzem retoryki :D
06.02.2013 15:31
Dokładnie, klub świetnie radził sobie bez niego, wygrywał mecze, a zawodnik który gra na jego pozycji jest wyróżniającym się piłkarzem w lidze, dlatego Robben musi uzbroić się w cierpliwość. Jedno jest pewne: z Robbena żaden zmiennik nie bedzie i jeśli do końca sezonu nie wywalczy sobie miejsca w składzie, to kto wie czy od przyszłego sezonu dalej będziemy go oglądać w barwach Bayernu.
06.02.2013 13:58
Czas pokaże, ale mam przeczucie, że coś poważnego jest na rzeczy.
06.02.2013 13:47
Ja również uważam, że dalej powinien trenować Bayern i nie rozumiem jak mogli się go tak po prostu pozbyć, mimo że coraz więcej wypowiedzi świadczy o tym, że on wcale nie zamierza żegnać się z futbolem! Na tym przekręcie zarząd dużo w moich oczach stracił.
06.02.2013 13:34
Rzeczywiście, szkoda że Holtby odszedł. Szkoda, że nie wybrał Bayernu, a przypuszczalnie nasi składali mu ofertę, o czym mogą świadczyć słowa zawodnika, że miał oferty z Niemiec, ale jeżeli nie odszedlby do Tottenhamu, to zostałby w Schalke. Tyle, że nawet jakby został w Schalke, to o wiele bardziej bym się cieszył niż z jego odejścia z Bundesligi. A Bastos to rezerwowy w przęciętnym zespole Olympique Lyon i w cale nie musi być jakimś spektakularnym wzmocnieniem. Ale pocieszające jest, że jakoś tę dziurę po Holtbym od razu załatali. Co do wyboru zawodnika, to skusiła go magia Premier League, najmocniejszej ligi świata, w której podobno od dawna chciał grać i pewnie też perspektywa gry w Lidze Mistrzów, bo raczej w tym roku Koguty do niej awansują, a Schalke może mieć z tym problem. No ale szkoda, że kolejny piłkarz opuszcza ligę. Za to być może po sezonie powróci Marin, któremu w Chelsea nie wiedzie się najliepiej, lekko mówiąc. Szkoda tylko, że poszedł jako duży talent, a wróci jako niewypał. Źle wybrał z tą Chelsea, która od początku widziała w nim tanie uzupełnienie ławki rezerwowych. A Werder w jego miejsce pozyskał Elię, ale to nie ta klasa, jaką prezentował Marin w barwach Bremeńczyków.
05.02.2013 02:09
Mam nadzieję, że pokaże się z jak najlepszej strony. Cieszyłbym się, gdyby udało mu się pojechać na mistrzostwa.
04.02.2013 20:31
Zobaczymy. Piłkarz twierdzi, że chce zostać w Santosie, a ostatnio prezes Santosu wypowiadał się, ze Bardzo chcieliby przedłużyć z nim kontrakt do 2016 roku. Wszystko jednak zależy od tego czy Santos zdoła pozyskać fundusze na kontrakt dla Neymara. Jeżeli to się nie powiedzie, to klub będzie zmuszony sprzedać piłkarza już w najbliższym okienku transferowym, żeby cokolwiek na nim zarobić i wtedy Brazylijczyk może trafić do Bayernu.
04.02.2013 20:28
Jego przyszłość to raczej nie jest Bayern Monachium. Strzelił kilka goli, przy kilku tez asystował, lecz wątpię by był to poziom jakiego wymaga się od piłkarzy Mistrza Niemiec.
04.02.2013 20:24
Akurat szkoda że Bastian nie wystąpi, bo ma realną szansę pobić rekord występów w kadrze należący do Matthausa, a każda absencja oddala go od tej szansy.
04.02.2013 03:15
Ja tam nie czepiam się funkcjonowania tej stronki, bo mi z grubsza odpowiada (choć kilka rzeczy można by poprawić), ale jeśli przedstawiciel strony na krytykę ze strony użytkownika odpowiada "szerokiej drogi", to nie najlepiej to świadczy o serwisie. Nie zapominaj, że ten serwis ma taki status jaki ma, czyli największej strony o Bayernie w Polsce, nie dlatego, że jest taki zajebisty, ale tylko i wyłącznie z tego powodu, że ma najwięcej użytkowników. Będziecie tak traktować ludzi, to bardzo szybko dojdziecie do takiego poziomu na jakim jest teraz konkurencja, czyli będziecie sami komentować własne newsy, żeby mieć więcej komentarzy. To my stanowimy o sile tego serwisu, więc odpowiadając tak bezczelnie na krytykę (poniekąd nie całkiem bezpodstawną) sam sobie strzelasz w stopę :)
03.02.2013 16:07
Tarnat to nie jest skaut, tylko koordynator grup młodzieżowych. Skoro powiedział, że Bayern bedzie o niego walczył, to znaczy, ze coś w kwestii tego transferu miał do powiedzenia. Ale jak widać słabo o niego walczył. A to czy Bayern ma na tej pozycji zapewnioną przyszłość czy nie, to nie ważne. Skoro jest do pozyskania zawodnik, który jest uważany za jeden z największych talentów w swoim roczniku i to w dodatku za darmo, to taki klub jak Bayern ma obowiązek o niego walczyć. A poza tym co to znaczy, że Bayern ma na tej pozycji zapewnioną przyszłość? To znaczy, że Can i Hjojbierg będą na 100% gwiazdami światowego formatu? Co, mają to zapisane w gwiazdach, czy gdzie? A może skończą jak Mahmet Ekici, albo jeszcze gorzej? A widać, że w Bayernie najwidoczniej nie uważają, że ta pozycja jest tak mocno na przyszłość obsadzona, skoro interesują się takimi piłkarzami jak ten Oztunali czy Goretzka.
02.02.2013 10:18
No jak to w czym problem? W tym, że są nieefektywni na rynku transferowym. Tarnat mówi, że Bayern będzie o niego walczył. A może zamiast gadać w mediach, to mógł po prostu zlożyć piłkarzowi ofertę. Jeśli chodzi o wybór drogi, to piłkarz wybiera w 95% przypadków tę drogę, która jest dla niego korzystniejsza finansowo. Podczas gdy Tarnat gadał w mediach o tym, że Bayern będzie się o niego starał, Leverkusen działało i teraz Oztunali będzie grał w ich klubie. Po prostu Leverkusen wyszło ze słusznego założenia, ze czyny wiecej znaczą niż słowa i zamiast ogłaszać wszem i wobec zainteresowanie zawodnikiem, jak to robił Tarnat, po prostu podpisali z nim umowę.
02.02.2013 09:30
Znowu ktoś gdzieś nawalił, skoro taki piłkarz za darmo przechodzi do Leverkusen a nie do nas.
02.02.2013 07:18
Wydaje mi sie, że w najbliższych tygodniach zobaczymy prawdziwe oblicze kilku zawodników. Dawno nie było takiej sytuacji, żeby Robben czy Gomez mieli jasno od trenera powiedziane, że pełnią teraz rolę zmienników i że muszą sobie na ten pierwszy skład zapracować postawą na treningach. Wszystko zależy od tego czy podejmą wyzwanie, zacisną zęby i będą dawać z siebie 200% na treningach,czy zaczną marudzić i awanturować się o to, że ten pierwszy skład im się należy. Zobaczymy, czy w takiej chwili ci piłkarze potrafią zrozumieć, że najważniejsze jest dobro zespołu a nie ich indywidualne korzyści. W mediach zawsze powtarzają, że dobro zespołu jest na pierwszym miejscu, tyle że wiemy, że zawsze tak mawiają gdy mają zagwarantowaną grę i wiedza, że nic realnie ich od tego zespołu nie odsunie. A zobaczymy jak to wygląda w praktyce, gdy rzeczywiście nie mogą liczyć na regularną grę. Dowiemy się, czy ci piłkarze grają dla Bayernu czy dla siebie samych i dla indywidualnych sukcesów.
01.02.2013 06:48
To się okaże czy w ttym sezonie nie będą jeszcze w stanie nam zagrozić. Zobaczymy, czy w Bayernie nie przyjdzie żaden kryzys. Mamy tak szeroki zespół, żę nie powinien, ale kilka kontuzji może to zmienić. A wystarczą 2 wpadki i zacznie się robić nerwowo. A na jakieś większe potknięcia BVB bym nie liczył, bo oni zawsze w rundzie rewanżowej grają świetnie i w tym sezonie też to potwierdzają.
31.01.2013 11:36
Na pewno mecz dla zawodników będzie bardzo cięzki. A czy dla kibiców będzie ciekawy? Zobaczymy, ale raczej myslę, że nie, bo Mainz na prawdę potrafi się bronić i ciężko będzie rozerwać ich defensywę.
31.01.2013 11:33
Sorry, zapomniałem, że Szalai nie wystapi w meczu z nami
31.01.2013 11:31
Podejrzewam, że Muller wyjdzie na lewym skrzydle a Robben na prawym. Na pewno nie można zlekceważyc Mainz bo to jest obecnie 5 zespół w ligowej tabeli, który świetnie umie się bronić, wyprowadza groźnie kontry, ma jednego z najlepszych strzelcow obecnego sezonu, którym jest Adam Szalai i na pewno będzie potrzebne trochę szczęscia, dobrze by było zdobyć bramkę na poczatku i na pewno trzeba będzie być przez pełne 90 minut skoncentrowanym na bronieniu dostępu do własnej bramki, bo Mainz jedną kontrą może przesądzić o wyniku meczu. Nie spodziewam się gradu bramek, raczej skromne zwycięstwo Bayernu, chyba że bardzo szybko strzelimy gola, juz na początku meczu, to wtedy moze być ciekawie.
31.01.2013 11:28
Powyższy tekst należy traktować w kategorii bzdur.
30.01.2013 20:33
FFP też miało nie przejśc, a od przyszłego sezonu wchodzi w życie. Większościom piłkarzy taka przerwa na pewno będzie odpowiadać, każdy piłkarz nawet z 2 czy 3 ligi w Niemczech, Anglii czy Hiszpanii może sobie pozwolić na wyjazd do ciepłych krajów zimą jeśli zechce. A to co do powiedzenia będą w tej sprawie mieli jacyś anonimowi piłkarze, to nikogo nie będzie obchodzić, jak to zwykle w demokracji bywa. Jeżeli zechcą, to tak zrobią, ale nie ma się co spodziewać, że taka zmiana kalendarza wejdzie szybko. Jeżeli już to za 3-4 lata.
30.01.2013 20:22
280 milionów na 3 lata to wychodzi po 93 miliony co sezon. Ta kwota nie jest ani na rok przewidziana ani na 3 lata, tylko jest on z odbytu wyjęta przez jakiegoś dziennikarza.
30.01.2013 11:00
Ja nie wątpię że byłby na tyle dobrym napastnikiem, ze mógłby wygrać rywalizację z Gomezem i Mandzu i myślę, ze Bayern na prawdę może się nim interesować, bo to jest w naszym stylu sprowadzać najlepszych piłkarzy Bundesligi, tyle ze Lewandowski na 70% wybierze Premier League, jeśli dostanie stamtąd jakieś dobre ofery, a na pewno dostanie.
30.01.2013 10:57
Czemu szkoda słów, co w tym dziwnego?
29.01.2013 22:58
I tak po raz kolejny biurokracja zniszczyła ludzkie życie.
29.01.2013 22:17
Może nie tyle wywalamy (a na pewno nie ja), co istnieje obawa, że Guardiola go wywali. Wiemy jaki futbol lubi Guardiola, tiki takę gdzie chodzi o to, zeby długo utrzymywać się przy piłce wymieniać dużo podań a do tego potrzeba technicznie zaawansowanych piłkarzy i jemu Gomez do takiego stylu gry w ogóle nie będzie pasował, pozostaje miec nadzieję, ze Guardiola nie będzie próbował przerobić na siłe Bayernu na własną modłę
29.01.2013 22:09
Absolutnie nic złego, tylko pytam czy ktoś z Bundesligi tam był, czy to ma związek z Bayernem i z naszą ligą, bo nie wiem jak to spotkanie rozpatrywać. czy w ramach ciekawostki, czy jako coś co może mieć wpływ na niemiecką piłkę za kilka lat.
29.01.2013 21:39
A był tam chociaz jeden przedstawiciel Bundesligi? Czy tylko menedżerowie z Anglli? A jeśli tak to czy to spotkanie dotyczy światowej piłki czy angielskiej? A jeśli to po co to tu publikujecie, jaki to ma związek z Bayernem i z naszą ligą?
29.01.2013 21:32
fcbmx2, nie do końca prawda jest to co mówisz, bo wówczas w Bayernie grało 16 Niemców w kadrze Bayernu (2001/2002), a rok wczesniej 13, a jeżeli weźmiemy pod uwagę, że taki piłkarz jak Thiam, to był piłkarz z Niemieckim obywatelstwem, który jako dziecko przybył do Niemiec i grał przez całą karierę w Bundeslidze, Sforza, ze Szwajcarii, Hargreaves wychowanek klubu, i jeśli jeszcze do tego weźmiemy pod uwage, ze niemal każdy piłkarz grający wówczas w Bayernie został sprowadzony z innego klubu Bundesligi, to da to nam całkiem inny obraz ówczesnej kadry.
29.01.2013 20:28
DarthSmd, no właśnie tylko uzupełnień, dlatego taki młody perspektywistyczny Rode za Tymoszczuka to byłby, oczywiście moim skromynm zdaniem strzał w 10-tke. A powiem szczerze, że jeżeli Bayern rzeczywiście ma wydawać grube miliony na transfery, jak spekulują media (chociaż nie wiem po co), to już wolę żeby przyszedł Goetze, który ma klauzulę w kontrakcie pomiędzy 30 a 40 milionów.
29.01.2013 20:19
http://bundesliga.t-online.de/matthias-sammer-will-mehr-deutsche-spieler-zum-fc-bayern-holen/id_61710782/index
Jeśli nie rozumiecie tytułu to przetłumaczę: "Matthias Sammer chce pozyskać więcej niemieckich piłkarzy do Bayernu". Także wy macie własną filozofię, co do prowadzenia Bayernu, ale na szczęście dyrektor sportowy wie w jakim klubie pracuje z jakimi tradycjami ")
29.01.2013 20:16
Kiedy w podstawowym składzie Bayernu grało 2 Niemców? Była w ogóle taka sytuacja w historii klubu?
29.01.2013 20:12
DarthSmd Ale my nei potrzebujemy wzmocnień,a zdawało mi się że poniżej napisałeś, że Bayern nie potrzebuje transferów. Ja uważam, że potrzebuje, ale uzupełnień kadry, za piłkarzy, którzy odejdą, a nie jakichś spektakularnych ruchów za wielkie kwoty. Czyli na pewno za Tymoszczuka, który na 99,9% pożegna się z Bayernem, no i widzi mi się jakiś młody skrzydłowy, który w przyszłosci przejmie schedę po Riberym. Także tu nie potrzeba jakichś wielkich transferów, moim zdaniem. A jeśli chodzi o tych piłkarzy, to możesz oczywiście się upierać, że są za słabi, ale tak jak mówię, pewnie podobnie uważałeś o Dante, czy Mandzukiciu, a oni teraz stanowią o sile Bayernu, oczywiście obok kilku innych zawodników. Nie można tylko kupować gwiazd, żadne klub tak nie robi, moze poza Realem, ale chcesz że by Bayern to był drugi Real? Ja nie chcę, ja chcę, żeby Bayern jeśli już na kimś, to zeby wzrorował się na Barcy i wychowywał własnych piłkarzy, a jak się nie da, to sprowadzał najlepszych z własnej ligi, tak jak to czynił dotychczas, a nie najemników, bez przywiązania do klubu, grających dla pieniędzy.
29.01.2013 20:06
fcbmx2 oczywiście ze to jest filozofia, poczytaj sobie o Bayernie, też nie przez przypadek mamy kilkunastoosobową grupę juniorów z Austrii, bo to jest bliżej Monachium niż Zachodnie Niemcy, czyli jakby nie patrzec nasz region. Czemu akurat piłkarze z Austrii a nie na przykład z Francji? Co w Austrii jest więcej talentów, a może po prostu Bayern przykłada największą wagę do piłkarzy z regionu?
29.01.2013 19:56
DarthSmd, to Twoim zdaniem, a ja uważam, że taki Draxler to jest lepszy piłkarz od na przykład Shaqiriego, Rode lepszy od Tymo, nie przez przypadek interesują sie nim BVB czy S04, poza tym 6 czy 7 graczy to dużo tzn jest z czego wybierać bo przecież my i tak potrzebujemy 1 czy 2 wzmocnień, a właściwie nie wzmocnień a uzupełnień składu, taki Rode byłby idealny za Tymoszczuka do roli zmiennika, albo Draxler jako zmiennik Riberyego i piłkarz który w przysżłości miałby go zastąpić. Nie trzeba szukać za granicą. A jedyna pozycja na której jest w Niemczech nieurodzaj to pozycja napastnika, tu rzeczywiście jakby chciał ściągnąć kogoś wartościowego, kto miałby konkurować z Gomezem to ciężko by było.
29.01.2013 19:50
fc bmx2 zdradzę, jeśli jeszcze nie wiesz, chociaż nie rozumiem w takim razie po co kibicujesz Bayernowi, bo chyba kibicujesz? Bayern za swoje motto obrał bawarskie hasło Mia san Mia, które to wyraza przywiązanie bawarczyków (mieszkańców bawarii) do własnego regionu i do własnej tożsamości. Bayern kieruje sie tym mottem, dlatego też w pierwszej kolejności kładzie nacisk na wychowanków i młodzież z regionu. W następnej kolejności są piłkarze krajowi, a dopiero kiedy nie można znaleźć odpowiedniego kandydata na daną pozycję, wtedy sięga po piłkarzy z zagranicy. Zwróc uwagę, że nawet Javi Martinez to nie był pierwszy wybór klubu na pozycję DP, bo Bayern chciał Bendera z Aptekarzy, tyle, że transfer szybko upadł i dopiero wtedy sięgneli za granicę. Bayern od lat kieruje się tą filozofią, i choć czasami od niej odchodził (chocby za Van Gaala, który przez to popadł w konflikt z Hoenessem), to w głównym rozrachunku przyświeca mu ona od poczatku az po dzien dzisiejszy.
29.01.2013 19:42
seb455, widać że kompletnie nie rozumeisz filozofii Bayernu.
29.01.2013 19:32
DarthSmd, pewnie przed przyjściem Dante też uważałeś, że ten piłkarz nie wniesie nic pozytywnego do naszej gry, tylko będzie wiecznie 3 obrońcą w Bayernie. Jest dużo Niemców, którzy bardzo, ale to bardzo dobrze rokują na przyszłość: Draxler, Herrmann, Schurrle, L.Bender, Howedes, Rode,
29.01.2013 19:29