No to teraz mamy już pewność! 3 pkt w meczu z Wilkami sprawią, że obronimy Majstra!
29.04.2017 17:27
Hej mazgaje, jeśli dziś wygramy a wynik w Lipsku się utrzyma (89 minuta 0:0), to zostaniemy mistrzem Niemiec.
29.04.2017 17:21
Utrzymać przewagę w lidze i zdobyć majstra. Tyle nam zostało. Pokal przegranyw głupi sposób, ale to TYLKO Pokal. Bardziej bolała porażka w LM.
Transfery nic nie dadzą, bo trenuje nas Carlo. Trener kompletnie nie pasujący do FCB, wzięty wyłącznie za nazwisko i LM z Realem... Na przyszły rok dalej będzie Włoch i nie sądzę by w jego interesie było rozwijanie klubu pod kątem przyszłości. Bardziej go będzie interesować tu i teraz. A nam potrzebna jest zmiana pokoleniowa... NIestety Robbery nie mogą dalej ciągnąc naszej gry. Mimo, że są już wiekowi to świetnie grają, ale niestety nie cały sezon i nie jest to już to co w latach ich świetności. Do tego Lahm kończy karierę.
Transfery.... transfery... Kupić zawodnika to nie sztuka. Bardziej mnie martwi brak perspektyw na zawodników ze szkółki :/ Ostatnim taki graczem był Alaba... ODszedł Schweini, odchodzi Lahm.
26.04.2017 23:23
Prawie 30 letni skrzydłowy za grubą kasę... Świetny sposób na odmłodzenie i przebudowę drużyny,
25.04.2017 20:39
Wakacyjnie gramy z przodu i z tyłu. Ale czy to coś dziwnego? Nasi mają w głowie i w nogach Real, a Mainz to wykorzystało. Dziwię się Carlo, że wystawił taki skład. Sanchez, Coman czy Kimmich w pierwszym składzie byliby dużo bardziej zmotywowani i efekt był by lepszy.
Czy zawodnicy się obudzą i w drugiej połowie zagramy tak jak powinniśmy? Może być ciężko... a na dodatek będzie nam coraz trudniej... graliśmy 120 minut ostatni mecz, z tego 30 minut w 10...
22.04.2017 16:20
Niestety w przyszłym sezonie może być jeszcze gorzej. O ile BVB i Bayern coś będą prezentować(o ile Dortmund nie zostanie rozkupiony), to Lipsk czy Hoffe w LM mogą zawieść. Lipsk pomimo dobrej gry w BL może kompletnie się pogubić w LM, a Hoffe nie dość, że już traci Suele i Rudego, to może i innych graczy stracić. Do tego mają słabą ławkę. LE na chwilę obecną to Hertna Freiburg i Koeln...
Swoją drogą drużyny pokorju Schalke, Bayer czy Gladbach i tak zawodzą w Europie. Mają potencjał, mają amibcję, ale zawodzą. Mam wrażenie, że nie mają ochoty żeby zaistnieć w Europie.
21.04.2017 23:08
Wagner to świetny kandydat. Dobry zawodnik, na BL wystarczy, do tego w LM też coś może pokazać. Facet jest również wychowankiem FCB - a ich zaczyna nam brakować.
Nie oszukujmy się, przy Lewandowskim, który gra praktycznie w każdym meczu potrzebny nam ktoś kto zadowoli się rolą rezerwowego. Zawodnika na poziomie FCB nie znajdziemy, nie ma takiej opcji. Albo potrzeba nam kogoś kto ma już swoje lata i blisko mu do emeryturki, albo młodego wychowanka, który rok może tak pociągnąć, albo zawodnika takiego jak Wagner.
20.04.2017 18:09
@Remek
Lubię sobie podyskutować, jak nie mam racji, to lubię być wyprowadzany z błędu. Ale wybacz z tobą dyskusja jest fatalna. Jesteś niemiły i arogancki, tym bardziej, że jesteś w gościach.
Prześledź sobie powtórki na youtube na zwolnionym tempie - są w jednej lini w momencie podania. Nie będziemy liczyć z linijką w ręku bo 10 cm w te stronę czy drugą nie ma sensu.
Tak, tak czerwona w 4 minucie... zaraz się okaże, że to Real był pokrzywdzony. W fantastyczny sposób obracasz kota ogonem.
Nie jesteśmy kibicami Barcelony i te wasze dziecinne przepychanki nie są mile widziane, także dzięki za dyskusję i cześć.
19.04.2017 23:18
Ja tam jestem zdania, żeby został. Robbery coraz starsi, niedługo kończą kariery. Comana można wykupić i wypożyczyć żeby nabrał ogłady. Costę sprzedać czym prędzej. Na skrzydło potrzebujemy kogoś przyszłościowego.
19.04.2017 21:39
Z pierwszym spalonym Ronaldo sytuacja nie ma w ogole porównania. W przypadku Lewandowskiego w momencie podania zawodnicy są w jednej linii, a piłka wyznacza linia spalonego. NIKT takich sytuacji nie gwiżdżę. Dla mnie gol prawidłowo uznany, co już ci wielokrotnie napisałem dlaczego.
A ten filmik tylko potwierdza fatalne sędziowanie. I nie, Real nie był pokrzywdzony. Na pewno nie tak jak Bayern, który dostał potężne ciosy od sędziego w kluczowych momentach.
19.04.2017 21:30
@Remek
Jakie podwójne standardy? Szczegółowo ci wyjaśniłem jak się ma sytuacja w przypadku takich sytuacji.
Poza tym obejrzyj sobie gol na spowolnionym tempie. Sędzie praktycznie nie miał możliwości zobaczyć tej sytaucji klarownie. Zdjęcie, które pokazałeś jest ułamek sekundy po zagraniu Muellera. W MOMENCIE ZAGRANIA Mueller z Lewym byli na linii, stąd sędzia podjął taką decyzję.
P.S. a filmik nie działa
19.04.2017 19:41
@RemeHero
Jestem daleki od stwierdzenia, że był spalony przy golu na 2:1. Inaczej to ujmę. W zasadzie to Mueller był na minimalnym spalonym, minimalnym. Linie spalonego wyznaczała piłka, nie obrońcy Realu. Jako, że Lewandowski zasłaniał piłkę sędzia boczny nie mógł jej widzieć. Lewandowski z Mueller stali w jednej lini. Sędzia za pewne tym się sugerował i dlatego nie odgwizdał spalonego. Poza tym jest nakaz, który mówi, że gdy sędzie widzi sytuacjee stykową i nie jest pewny decyzji ma podejmować decyzję pod zespół atakujący.
Całkowicie inaczej wygląda sytuacja w przypadku gola Ronaldo(na 2:2) gdzie spalony był ogromny i w znaczącym stopniu zdezorientowało graczy Bayernu, bo to było celowe zagrania(zostawienie Cristiano na spalonym). Drugi spalony Ronaldo podobny do tego Bayernu, z tymże bardziej widoczny.
19.04.2017 15:51
@Remek
Dominacja REalu od 20 do 50... ? :D Real był wtedy lepszy bez wątpienia, ale czy możemy mówić o dominacji? A co się działo do 20 minuty? Albo od 50? Kto był wtedy lepszy?
Absurdalne jest twierdzenie, że Real był zdecydowanie lepszym zespołem. JEst to bzdura. Mecz był wyrównany, bardzo wyrównany. Obie drużyny miały swoje szansę i to w obu meczach. Z tymże, gdy Bayern dostawał czerwoną kartkę, to Real zaczynał wtedy całkowicie dominować. W grze po 11 mecz był wyrównany. Możemy sobie gdybać, że po bramce Vidala z karnego Real byłby już poza LM ale jaki tego sens? Awansował Real, a moim zdaniem w głównej mierze dzięki sędziemu, który zabił to niezwykle ciekawe i wyrównane spotkanie. A czy sędzie mylił się na niekorzyść Realu? Tak, ale nie były to duże pomyłki, ani tym bardziej kluczowe dla wyniku spotkania, jak w przypadku FCB.
19.04.2017 14:40
Tak się przyglądam naszej bramce na 2:1, ponoć nieprawidłowa i larum się podnosi. Tym bardziej, że porównuje się do spalonego Ronaldo, o ile w przypadku 3 bramki sytuacja podobno, to w przypadku na 2:2 nie ma porównania. Lewy u nas zagrywa klatką do Muellera, który jest w nim na lini, ale to piłka wyznacza linie spalonego. Minimalny spalony jest, fakt, ale z drugiej strony sędzia boczny nie widzi piłki. W przypadku niejasności przywilej ma być po stronie atakujących. Poza tym piłkę przejęli obrońcy i co by nie mówić Mueller ich bardzo nie absorbował. Zrobili kosmicznego farfocla. Moim zdaniem bramka prawidłowa i nie widzę tu błędu sędziego. Prędzej bym się doszukiwał pomyłki przy braku drugiej żółtej dla Vidala, ale i tak moim zdaniem sędzie dobrze postąpił, że go nie wyrzucił. Ani to brutalny faul nie był, ani taktyczny. W każdym razie następne przewinienie powinno być karana kartką(i tu dziwi mnie brak reakcji Ancellottiego). Fani Realu obracają kota ogonem. A najśmieszniejsze jest to, że wyśmiewają się nie z kibiców Bayernu, a Barcelony :D
19.04.2017 12:47
@Moe
Ale co mają statystki strzałów na bramkę do wyniku meczu? Nie dość, że może być mylnie odbierane, bo przecież farfocel, który ledwo toczy się w stronę bramkarza to strzał na bramkę, a poprzeczi i słupki to strzały niecelne. W pierwszej połowie mieliśmy dwie patelnie, ale zaliczone je do strzłów niecelnych.
A co najważniejsze, Real nabił takie świetne statystki wtedy, kiedy grał w przewadze. W sumie ponad 60 minut! Gdybyśmy to my grali w przewadze, to też byśmy nabili takie statystyki.
No i co z tego, że środek pola mieliśmy słabszy, skoro nastawialiśmy się na grę skrzydłami? W ogóle to oczywiste, że Real będzie grał dobrze kontrami, bo grają tak od ładnych paru lat.
Jestem daleki od stwierdzenia, że przegraliśmy przez środek pola. Mecz był niezwykle wyrównany. Moim zdaniem kluczowe były czerwone kartki i to dzięki nim Real awansował. To już nie jest ważne czy były słuszne czy nie.
19.04.2017 11:38
@Moe
Niczego nam nie brakowało. Mecz był wyrównany, tak samo jak na AA. Gdy zespoły grały po 11 to widowisko było niezwykle wyrównane. Raz jedna drużyna przeważała, raz druga. Akcje były raz jednej raz z drugiej strony. O wyniku meczu decydowały detale(jak to mówi bóg futbolu). Niestety, na naszą niekorzyść wpływu nie miała fantastyczna gra Realu, nasze błędy tylko praca osób postronnych - sędziów. W pierwszym meczu mimo błędów sędziowskich, wynik był odzwierciedleniem gry. Sami sobie możemy pluć w brodę, bo przez brak koncentracji szybko stracilismy bramkę oraz w głupi sposób wykartkował się Martinez co zabiło tamten mecz dla nas. Wczoraj gdyby nie kartka, to w dogrywce Real by tak bardzo nie dominował, bo to oni byliby w gorszej sytuacji - nie my.
Nie ma też co patrzeć na statystyki, bo wypaczają obraz meczu. Spotkanie było niezwykle wyrównane. Sędziowie wypaczyli wynik i to wg mnie nie podlega dyskusji. Czy bez tych błędów Bayern by przeszedł? Nie mam pojęcia, nie zdziwiłbym się gdy mecz zakończył się karnymi.
19.04.2017 10:41
@DonJupp
Na przykład o braku zmiany dla Vidala, który prosił się o drugą kartkę, do tego grał przeciętnie. Zmiana Lewandowskiego(chyba, że miał kontuzję). I najważniejsze, słabe przygotowanie zespołu do rewanżu. Pierwsza połowa, poza pierwszymy 15 minutami przespana - Real był wtedy lepszy. Dobrze, że w drugiej połowie szybko strzeliliśmy bramkę i wtedy to my mieliśmy więcej do powiedzenia.
19.04.2017 10:24
Cóż emocje opadały, trzeba przełknąć porażkę i skupić się na BL.
Wracając do wczorajszego meczu, to sami sobie jesteśmy winni. W pierwszym meczu podobnie. Trzeba było wykorzystać niesprawiedliwego karnego, a wczoraj trzeba było zdjąć Vidala. Wtedy sędzia nie miałby argumentów.
Niestety ale przy tak wyrównanym takie błędy mają kluczowe znaczenie. Wystarczy spojrzeć na statystki. Po czerwonej kartce, nie mieliśmy już szans. Przecież w drugiej połowie po bramce Real był w ogromnych opałach.
Bawią mnie niesamowice komentarze, które mówią, że Real był zdecydowanie lepszy:D Bo statystyki tak mówią hehe.
19.04.2017 07:41
@Lizarazu
Przy faulu z 47 minuty zadrżałem. Mógł mu dać spokojnie drugą żółtą. Z drugiej strony nie był to faul ani taktyczny, ani bardzo brutalny. Wtedy podjął wg dobrą decyzje z duchem gry. Tym bardziej, że Vidal brutalnie nie grał. Ale za każdy nastepny faul powinien dostać żółtko. I w tym momencie wkracza trener, który to widzi i ściąga zawodnika. Ancellotti kompletnie nie czuł gry i podejmował moim zdaniem złe decyzje.
19.04.2017 00:05
@lizarazu
Być może, niestety druga połowa i dogrywka była widziana przeze mnie w urywkach(dzięki canal+, że nie dajcie możliwości wykupienia biletu na jeden mecz ;)). Ale tak jak już mówiłem. Nie ma co obarczać winą sędziego, trzeba było zmienić tego Vidala i nie dawać argumentów dla Węgra. Z drugiej strony po prostu jest mi przykro, że na takim poziomie takie błędy. I to nie tylko jeden... Generalnie to już drugi mecz z ogromnymi błędami sędzie w LM. Ciekawe czy coś się zmieni?
18.04.2017 23:57
@jastrzab123
O tak, pełna zgoda. Dla mnie to był szok, że Arturo nie zszedł wcześniej. Szybka żółta i niepewna gra. W drugiej połowie, na początku faulował rywala, uszło mu płazem. Już wtedy Carlo powinien go zmienić. Przecież to było czuć, że Vidal nie wytrzyma. Fakt, kartki drugiej za tamten faul nie powinien dostać, ale za wcześniejsze przewinienie mógł, albo całkiem inne. Gdyby Ancelotii podjał szybką decyzje o zmianie, nie byłoby w ogóle afery z błędami sędziego.
18.04.2017 23:49
Ehh... co tu dużo pisać? Dramat :/ Jak nie lubię obarczać winą sędziego za wynik to dzisiaj jego błędy były kluczowe. Dwumecz był niezwykle wyrównany, dawno nie widziałem tak wyrównanych spotkań. Dlatego czerwona w pierwszym meczu tak mocno pomogła Realu. Dzisiaj było podobnie :/
Ale kogo to obchodzi? Real w 1/2, za tydzień już nikt nie będzie o tym pamiętał. Sędzia sobie odpocznie parę spotkań w LM,a w przyszłym sezonie znowu będzie sędziował. Błędy się zdarzają, szkoda, że potrafią tak wypaczyć wynik :/ Co to za problem wprowadzić powtórki video? Ehh... jeśli ich nie będzie w przyszłym sezonie albo za dwa lata, to chyba zaczne wierzyć w te teorie spiskowe.
18.04.2017 23:24
Nie mam pytań.... mieć wynik, stracić bramkę :/ Potem znowu mieć wynik. I głupia czerwona.... :/ fakt, nie było faulu, ale Vidal był do zmiany. Ancelotti pięknie nam załatwił nam ten mecz :/ Vidal grał słabo, do tego prosił się o drugą kartkę, ale grał dalej ;/ Gdyby Carlo miał jaja to by go zmienił :/
Cóż zostało nam 30 minut i jak wierzyłem i byłem dobrej myśli to teraz załamka :/ Po naszej ostatniej grze w 10 najbliższe 30 minut zapowiadają się wyśmienicie :/ Zwłaszcza z Muellerem w ataku...
Ehhh ale może damy rade i Neuer znowu nam tyłek uratuje.
18.04.2017 22:40
Kiepsko :/ pierszwe 15 minut dla nas, potem Real opanował sytuację i był lepszy. Nasza defensywa przy kontrach z każdą minutą coraz słabsza, ale to raczej normalne. Bardziej martwi mnie niemoc w ataku. W zasadzie żadnych groźnych sytuacji, poza jedną. Nie klei nam się gra. Widać, że nasi mają nogi jak z waty i w pierwszej połowie nie udźwignęli ciężaru :/ U Królewskich wręcz przeciwnie, widać luz i pewność.
Jeśli nie strzelimy bramki z niczego, to będziemy mieć problem. Gol dla nas może wprowadzić nerowowość w poczynania rywali a dla nas nadzieję. Niestety może być ciężko... Tym bardziej, że na przykład z rożnych w ogóle nie stwarzamy zagrożenia, a to taka sytuacja gdy z niczego można strzelić bramkę. Dodajać do tego bramka z rożnego w ostatnim meczu z Realem, to statystycznie następny gol po rożnych będzie jakoś w czerwcu ;)
18.04.2017 21:38
@rafalfcb,
Też mam taką nadzieję ;) W ostatnim meczu z Realem, było widać, że Robben i Ribery potrzebują LEwandowskiego , który robi im bardzo dużo miejsca. Ale zobaczymy jak to będzie na Santiago... Pamiętajmy niestety, że na wyjazdach gramy bardzo słabo :( Ostatni dobry mecz na boisku rywala to było 7:1 z Romą? W 2014 roku...
18.04.2017 20:27
Kolejny mecz i kolejny raz musimy odrabiać wynik.W Monachium mieliśmy pecha(tudzież chwile słabości) i rywal w pełni to wykorzystał. Jeśli chcemy myśleć o LM musimy dziś wygrać i przejść dalej. Niestety w poprzednich latach nie udawało nam się i na chwilę obecną to REal rozdaje karty i jest w dużo lepszej sytuacji niż my i to on jest zdecydowanym faworytem. Nie zmienia to faktu, że możemy awans. Chciałbym żeby w końcu wyszedł nam mecz, gdzie to nam w 100% będzie dopisywać szczęście. Możemy zagrać kaszanę totalną, ale przejdźmy. Niestety jestem sceptycznie nastawiony, ale trzymam kciuki do końca ;)
Hehe trochę bawi mnie, że kibice innych drużyn( po części i my) tak bardzo są przekonani, że Lewy załatwi nam mecz ;) Co jak co, to nasz najelpszy zawodnik obecnie, ale Robert nie jest z tych graczy co sam wygrywa spotkania(jak swego czasu Robben). Gdy reszta naszcyh mu nie pomoże, to magia Lewego nic nam nie da.
18.04.2017 20:17
Jak przestraszone dziewczynki. Jeszcze przynajmniej 90 minut gry przed nami. Dobrze, że piłkarze tego nie czytają bo z takim nastawianiem to już byśmy przegrali. Tydzień temu byliśmy super drużyną w formie, Robbery byli genialni, a Carlo wspaniały. Jeden mecz i zmiana o 180 stopni. Jeśli jutro przejdziemy, to będzie można znowu tak pisać. A jeśli nie, to można stwierdzić "a nie mówiłem", czyż nie?
17.04.2017 10:28
Nie Bernat czy Alaba są naszą słabością w defensywie, a powracający po kontuzji Boateng... Niestety bez Hummelsa nasza defensywa się sypnęła :/ Dodatkowo przecież my nie jesteśmy defensywną drużyną i nie potrafimy się cofnąć i skutecznie grać w obronie, co było widać po czerwonej kartce.
13.04.2017 12:27
1:2 to wynik do odrobienia! Z Leverkusen niech młodzież zagra i koncentracja na Real! Nie mamy już nic do stracenia!
P.S. Pamiętajcie, że nawet nic nie grając można wygrać ;) Przypomnę nasz mecz z Arsenalem na AA w 2013. Na wyjeździe wygraliśmy 1:3, a oni u nas 0:2, gdzie oddali 2 celne strzały na bramkę a my 13... ;)
12.04.2017 23:53
@DartSmd
Mamy pieniądze, możemy kupić nowych graczy. Bayern potrafi co jakiś czas wydać większą kwotę na zawodników. Z drugiej strony, gorszy okres to szansa dla wychowanków. Przydałaby się świeża krew z młodzieżówki. Krok w tył i dwa do przodu!
12.04.2017 23:50
@Marienplatz
No tak, nie istnieliśmy bo graliśmy w 10. Gdy grają dwie równe drużyny, to przewaga jednego zawodnika daje sporo. Na szczęście nie skończyło się 1:5, bo był Neuer, który ratował nas i naprawiał błędy defensywy ;)
Poczekajmy do rewanżu żeby ocenić naszą grę. Wtedy będzie wszystko jasne.
12.04.2017 23:40
@DarthSmd
Piłka dalej w grze, także nie skreślaj nas ;)
A co do klątwy hiszpańskich drużyn... Swego czasu Real też nie potrafił przejść 1/8 i trwało to całkiem długo ;)
12.04.2017 23:37
@Marienplatz
Lepsi byli gdy grali w przewadze, to oczywiste. Do kartki mecz był wyrównany. Byłem ciekaw jak to się dalej potoczy.
Gdybyśmy grali z jednym zawodnikiem mniej i klepali jak chcieli pretendenta do wygrania LM, drużynę takiego samego kalibry jak my, to LM wciągnęlibyśmy nosem.
Real z każda minutą był coraz lepszy, a my coraz słabsi. Gra bez jednego zawodnika to ogromne osłabienie.
Czekam na rewanż w Madrycie. Sądzę, że mecz będzie wyglądał podobnie jak w pierwszej połowie. Jeśli Real będzie nas cisnął, to faktycznie nie zasługujemy na awans.
12.04.2017 23:27
@Beckenbauer
Groteskowo? Jesteśmy z Realem równymi drużynami, co pokazał dzisiejszy mecz(do czerwonej kartki rzecz jasna). Skoro im kiedyś wyszedł taki mecz, to i nam może. A tym bardziej jesteśmy wstanie odrobić 1:2. W ogóle dziwi mnie podejście, że tego nie zrobimy... Mam nadzieje, że piłkarze nie podzielają wiary kibiców, bo już odpadliśmy ^^
12.04.2017 23:17
@DarthSmd
W powrót Matsa niestety nie wierzę, a z Lewym nie mam pojęcia. Byłem przekonany, że dziś zagra, a okazało się inaczej...
Do tego chyba Javi wypada... dwie żółte kartki :/
12.04.2017 23:15
@Beckenbauer90
Porównujesz nas z całym szacunkiem do HSV? OK, w takim wypadku nie dziwię się, że na stronie panuje atmosfera zbliżającego się armagedon :D
12.04.2017 23:12
Gdyby nie czerwona kartka to ten mecz by tak nie wyglądał. Real w życiu by nas nie zepchnął do tak desperackiej obrony. Po szybko strzelonej bramkce było widać jakby ten mecz wyglądał. Nasza gra w ataku pozycyjnym i szybkie kontry Realu. Jak by się to skończyło? Nie mam pojęcia, ale w Madrycie się dowiemy ;)
P.S. Jak oni nam strzelili parę lat temu na AA 4 bramy, to dlaczego my też nie możemy ;)
12.04.2017 23:05
Przegraj 1:2 grając 30 minut w 10. Mów, że drużyna się skończyła i będziemy średniakiem :D
Nie ma co ukrywać, jesteśmy w trudnej sytuacji, ale jest to wynik stykowy. Wróci Lewandowski to i z przodu będzie większe zagrożenie. Niestety dalej z Boatengiem z tyłu pewnie, ale nie mamy czego bronić już ;)
12.04.2017 22:59
Nie przesadzajcie. W drugiej połowie gra była wyrównana, do czasu czerwonej kartki. Potem nasza gra się totalnie posypała. Ale co w tym dziwnego? Grały dwie równe ekipy, przewaga jednego zawodnika duużo pomaga. Tym bardziej, że my nie potrafimy bronić i grać z kontry co było dziś widac. Oby w Madrycie to nam dopisywało szczęście. Może się w końcu przełamiemy i pokażemy na wyjeździe super grę ;)
12.04.2017 22:52
Dobrze, że skończyło się 1:2 tylko. Wynik do odrobienia, ale musimy strzelić w Madrycie dwie bramki. Santio nie jest bardzo gorącym stadionem, podobnie jak AA więc szansę mamy.
Do czerwonej kartki mecz wyrównany. Głupia bramka z początku drugiej połowe, gdzie nas bardzo łatwo rozpykali. Słaba nasza gra w defensywie, pozwalaliśmy na zbyt dużo. Neuer robił co mógł, świetny mecz.
Brakowało LEwego z przodu, bardzo brakowało. Mueller praktycznie niewidoczny. Fatalny mecz Boatenga, który chyab przy każdej bramce coś zawinił, do tego bardzo niepewny i niedokładny. Ehh szkoda, że wypadło nam dwóch ważnych graczy :/
12.04.2017 22:45
@FanGraczy
Nie chcę żadnych teorii spiskowych szerzyć, bo nie na to czas, a i przecież pewności nie mam :D
Ale jak płakał? Schodził do szatni... obrócił głowę na telebim, zobaczył, że go pokazują to teatralnie schował twarz między ręce ;)
A tak na poważnie to dobrze, że nie trafiliśmy bo karny z kapelusza. Poważny błąd sędziego.
12.04.2017 21:45
Bardzo wyrównany mecz. Do 10 minuty my przeważaliśmy, potem Real. Od 30 minuty znowu my. Gol z rożnego... wow :D Real świetnie się organizuje w obronie, mamy bardzo ciężko.
Co do karnego... bardzo dobrze, że nie trafił Vidal, bo karny niezasłużony. Ręki nie było. Mam dziwne wrażenie, że Vidal celowo przestrzelił... zawodnicy przed karnym się uśmiechali i jakoś po przestrzeleniu Arutro bardzo nie przeżywał. Albo facet nie potrafi karnych strzelać w meczu o stawkę:D
12.04.2017 21:40
Pierwsze 10 minut to BVB grało w piłkę, a my strzelaliśmy gole :D Pod drugiej bramie BVB siadło, nic nie grali. Nasi się rozkręcili i grali fenomenalnie. Ale to Dortmund strzelił bramkę i widowisko trochę siadło...
08.04.2017 19:22
Prawie 30 letni skrzydłowy z kontraktem ważnym przez rok za 60 mln... Tak, to ma sens.
29.03.2017 14:30
Hehe pewnei Eurosport robi to celowo, żeby fani FCB wykupowali usługę player. Ostatnie pół roku to trzeba wycisnąć ile wlezie ;)
Wczoraj E2 też się popisał. Podczas konkursu skoków przerwali transmisję przed skokami najlepszej 10 (w tym 3 Polaków było?) żeby puścić reklamy i Ekstraklapę :D
Oj Eurosporcie... jaka szkoda, że tracicie prawa BL, jaka szkoda...
11.03.2017 10:57
Dzisiaj znowu nie obejrzymy spotkania na Eurosporcie... Brawo E2. Bardzo żałuje, że od przyszłego sezonu BL będzie w Eleven, bardzo ;)
11.03.2017 10:50
A ja Eurosport Player odradzam wszystkim użytkownikom ;) Korzystałem z niego przez dwa lata. Pierwszy rok był wyśmienity. Wszystko fajnie działało. Niestety po pewnym czasie coś się popsuło. Coraz częściej mecze się przycinały(nie przez internet), do tego pojawiały się regularnie błędy, które uniemożliwiały oglądanie meczu. Trzeba było wyłączać i włączać ponownie player. Domyślacie się, że w trakcie meczu nie było to fajne ;) A trzeba było to robić po kilka razy niekiedy... a nawet to nie pomagało. Dlatego ja z tego ustrojstwa zrezygnowałem
04.03.2017 16:31
Bardzo dobra gra w naszym wykonaniu. Fajerwerków nie ma, ale oko się cieszy widząc naszą grę. A bywało wręcz przeciwnie :D
Swoją drogą, Eurosport znowu się popisał. Kibice przez pierwsze 15 minut zamiast meczu Dortmund Bayer oglądali sobie wyścig kolarski ;)
04.03.2017 16:22
W ostatnich meczach w końcu nasza gra zaskoczyła, oby tak dalej!
A Eurosport ma minusa u mnie, dobrze, że Elven podkupiło im BL :P Puszczają mecz dwóch słabszych drużyn niż nasz, wystarczy spojrzeć na tabelę ;)
04.03.2017 15:28
@Marienplatz
Ja nie wymagam aby Sanches grał w każdym meczu. Niech grywa tak jak dzisiaj. 30 minut, 15 minut... 90 minut w BL z jakimś słabszym zespołem. Niech łapie jak najwięcej minut i się ogrywa. Do dzisiaj wyglądało to źle. Wypożyczenie? Niezły pomysł, ale z drugiej strony wypożyczać zawodnika za 35 mln... Trochę dziwnie :D ALe możliwe, że nie będzie innego wyboru ;)
25.02.2017 22:35
@Marienplatz
Zwolennicy Sanchesa? Ja się pytam jak można nie być zwolennikiem Sanchesa :D Przecież to zawodnik FCB? Rozumiem, że komuś może bardziej lub mniej podchodzić jego gra, ale wszystkim nam powinno zależeć by grał jak najlepiej.
Renato nie gra zbyt dobrze, bo ma 19 lat, przyjechał do wielkiego klubu, obcego państwa, innej kultury i pewnie czuje się obco. Widać to w jego grze. Niepewność, nerwowość. Brak rytmu meczowego robi swoje. Jak się chłopak nauczy niemieckiego, zintegruje z drużyną odpowiednio to i jego gra się poprawi. Poza tym daliśmy 35 mln za niego... więc nawet jak będzie grał kichę, to za wszelką cenę trzeba na niego stawiać żeby kasa się zwróciła... Trochę więcej jak pół rundy to za mało żeby go w pełni ocenić.
A i nie tylko na ME grał dobrze, bo na przykład w meczu z nami w LM grał wyśmienicie ;) Już wtedy zwróciłem na niego uwagę. Jeśli taki Renato jak w tamtym meczu będzie u nas w FCB to pewna pierwsza 11 ;)
25.02.2017 18:56
Słaby nasz mecz, dobrze, że chociaż punkt wywalczony.
18.02.2017 18:00
Ciężko się na to patrzy... Nie rozumiem podejścia naszych piłkarzy. Ok, LM to LM i gra się tam na 200%, ale w BL wypadałoby dawać z siebie 100%. Grając na pół gwizdka nic się nie ugra :/
18.02.2017 16:20
@JazGod
Eee co?
Hajto do pięt Szpakowskiemu nie dorasta jako komentator. Nie uważam Szapka za komentatora wybitnego na nasze czasy. Jęzkiem polskim Hajto posługiwać się nie potrafi, a taki Gilewicz już potrafi się wysłowić. Dziwi mnie, że ludzie zatrudniają Hajtę...
17.02.2017 23:13
Komentarz na Eleven nie jest fatalny. Na początku działalności serwisu, owszem, było słabo, ale z biegiem czasu zespół się rozkręcił. Komentarz nie przeszkadza, da się oglądać mecz. Nie wiem skąd takie złe opinie. Gorzej od Tomasza Hajty nie będzie, który chyba jest najgorszym komentatorem w historii ;) Fakt, niekiedy jest ciekawie go posłuchać, pośmiać się z nim można. Ale jego warsztat i umiejętność posługiwania się językiem polskim jest beznadziejny - a chyba to świadczy w dużej mierze o jakości komentarza i komentatora ;)
17.02.2017 22:24
Rocznikowo ten Pan ma 29 lat, za rok 30... Trochę dużo jak na skrzydłowego... Powinniśmy się zainteresować następcami Robbery, a Chilijczyka do takiego grona bym nie zaliczył.
17.02.2017 20:13
Jutro niech wybiegną rezerwowi, Kimmich, Coman, Renato. Niech w końcu dostaną szansę. Gramy na wyjeździe, ale muszą ci zawodnicy kiedyś grać :/ A i taki Lewandowski kiedyś musi odpocząć.
17.02.2017 20:10
@Rizzitelli
Bo liga anigelska ma być widowiskowa ;) Kick and Run, dalej ma się dobrze, tyle, że posypane szczyptą techniki. Piła do przodu, jak najszybciej pod bramkę, liczy się tylko gol. Wygląda to super i wyśmienicie się ogląda. ALe jak drużynie angielskiej przyjdzie zagrać z kimś kto ma jakąś taktykę, no to leżą. Wczoraj Arsenal to udowodnił.
16.02.2017 11:36
Co tu się podziało w drugiej połowie. Wow! Teraz pytanie czy to mecz na przełamanie był czy wypadek przy pracy :P Zobaczymy w weekend co pokażemy. Na pewno takiego ognia nie będzie, ale może chociaż poprawimy naszą grę w porównianiu do poprzednich spotkań w BL. I oby zmiennicy pograli ;)
a co do dzisiaj. Druga połowa bajka.
15.02.2017 23:08
Ależ my jesteśmy słabi :/ Z tak słabo grającym Arsenalem nie potrafimy sobie stworzyć dogodnych sytuacji. DO tego przez nasze głupie błędy wystawiamy im 100 % sytuacje :/ Po bramce, to już w ogóle przygaśliśmy. Bez walki, ambicji, mecz się sam wygra przecież. Kanonierzy to wyczuli i w końcówce przycisnęli. A wystarczy mądrze grać piłką i stworzyć jakąś sytuacje :/
Sędzia dał popis, ale zdarza się. Gdybyśmy lepiej grali to byśmy wygrywali. Czy Carlo wstrząśnie zespołem w szatni i nasi wyjdą na pełnej ku...? Nie sądze... Ale może coś dla nas wpadnie w drugiej połowie, a dla rywali nie.
15.02.2017 21:36
@Rizzitelli
Wyjście jest zawsze, ale wiąże się z ryzykiem. A tego Carlo nie podejmie... niestety...
Włoch sobie nie radzi, ale cóż zrobimy? Jeśli nasza gra się nie poprawi w ciągu kilku tygodni, to pożegnamy się z nim przed końcem sezonu... Ciekawi mnie tylko czy gdyby zdobył LM i majstra, a gralibyśmy tak jak do tej pory, to czy zarząd odważył by się go zwolnic.
14.02.2017 13:33
@Rizzitelli
Nie stracić? Xabi ma być tego gwarantem :D Lubię Hiszpana, ale nie ma co ukrywać gość już nie wytrzymuje tempa gry. Jest za wolny i zbyt często przydarzają mu się głupie błędy. Jego spokój w grze i doświadczenie nie wynagradzają nam tego. Zawodnik świetny i bardzo się przyda w zespole dla rotacji, ale opierać na nim naszą grę...? To ja już wolę niedoświadczonego Renato czy Kimmicha. Przynajmniej zdobędą doświadczenie i zaprocentuje ono za parę lat.
14.02.2017 12:58
Co z tego, że Arsenal jest w dołku skoro my także... Przecież my męczmy się z Ingolstadt czy Wolfsburgiem. Zespołami z doła tabeli, albo w rozsypce. Poza tym Arsenal, to Arsenal. W przeciwieństwie do Ingolstadt, ma takich graczy co sami potrafią wygrać mecz.
Nie ważne z kim będziemy grać. Patrzmy na siebie, bo nasza wygląda beznadziejnie... Chyba jeszcze gorzej jak na jesień. Słyszę głosy, że w meczu z Arsenalem się przełamiemy... hmmm... Oby... ale jakoś w to nie wierzę ;) Wymęczone 1:0 będzie świetnym wynikiem. Następnie pozostają nam modlitwy, że coś z tym zespołem się stanie, albo Carlo w końcu coś ogarnie ;)
13.02.2017 16:15
Tak... Bayern włożył w ten mecz najmniejszy nakład sił, tak twierdzili komentatorzy. Ja twierdzę, że nasi grali na 100%. Po prostu nie jesteśmy w dobrej formie i tak to wygląda słabo niestety :/
Z Inglostadt wychodzimy drugim garniturem i w meczu z Arsenalem trzeba się modlić żeby w końcu odpalili nasi. Tak jak pod koniec jesieni.
08.02.2017 00:10
@f4n
Dzięki, zatem na pewno skorzystam ;)
05.02.2017 14:07
Costa nie gra, bo jak gra to nie zachwyca. ALe z drugiej strony, tak wczesniej chlopaki wspominaliscie, taki Alonos gra i gra... :/
Chociaz tak glebiej sie zastanowic, to mozna na COscie niezla kase zarobic z CHin. W jego miejsce sprowadzic skrzydlowego z prawdziwego zdarzenia. Bo co by nie mowic o Brazylijczyku to poza jedna runda w jego wykonaniu, ktora byla magiczna, reszta byla przecietna.
05.02.2017 12:38
Coz za znakomity mecz w naszym wykonaniu. Powoli tesknie za tymi czasami, gdzie siadalem w fotelu i ogladalem mecz FCB z wypiekami na twarzy. Rozumiem, ze cos moze nie isc, ze wypadnie slabszy dzien, ze bedziemy mieli pecha. Ale tak nudnej, bezproduktywnej, chaotycznej gry dawno nie widzialem. Za Guardioli sie nudzilem okropnie, ale bylo przynajmniej widac ze ta druzyna ma jakis plan :/
3 mecze na wiosne 3 bardzo slabe... Czy druzyna bedzie sie rozpedzac z meczu na mecz? Oby... Mowilem tak na jesien, ze na wiosne musimy odpalic. Chwilo wyglada to slabo i jestem sceptycznie nastawiony do dalszej czesci sezonu. Rozumialem, ze dwa pierwsze mecze moga wyjsc nam slabo, bo gralismy na wyjezdzie zaraz po przerwie. Ale teraz gralismy na AA, gdzie nawet na jesien prezentowalismy sie dobrze... :/
P.S. Coz oznaczaja zakladki przyjaciele i wrogowie na profilu? :D Ma to jakies glebsze znaczenie? :D
05.02.2017 12:30
Transfer niepotrzebny. Chyba, że pozbędziemy się kilku środkowych pomocników. Albo jak już ktoś wspominał Carlo będzie starał się za wszelką cenę wprowadzać 4-3-3...
19.01.2017 09:35
4-3-3... poważnie? Tak fajnie szło z innym ustawieniem, to zagramy ponownie 4-3-3, którym tak nam nie szło... Genialne posunięcie :/
18.12.2016 14:47
Ale kto mówi, że ci zawodnicy będą grać w pierwszym składzie? Doświadczeni, wiekowi zawodnicy są potrzebni. Wnoszą doświadczenie, do tego będą odgrywać rolę zmienników. Chyba lepiej mieć gracza na czarną godzinę, który potrafi grać i gwarantuje pewien poziom z którego już niżej nie zejdzie. Raczej na pewno nie będziemy ściągać zawodników pod 30... Skupimy się w lecie na młodych graczach, głodnych gry. Rafa, Lahm, Ribery czy RObben grać będą coraz mniej i myślę, że zdają sobie z tego sprawę.
16.12.2016 16:22
Niezły mecz i bardzo dobra kolejka dla nas! ;)
10.12.2016 17:25
Dobra gra! W końcu wygląda to płynnie wszystko. Wrzutki dalej są, ale teraz przynajmniej z sensem je wykorzystujemy. Zawiedziony jestem tylko postawą drużyny po drugiej bramce, bo sobie trochę odpuścili ;) Miałem nadzieje, że po słabszych meczach będą chcieli w jednym meczu nastrzelać bramek przeciwnikowi. Może w drugiej połowie zagrają na 100%, dla kibiców ;)
10.12.2016 16:22
Poczekajmy do końca meczu :D Cieszy zmiana ustawienia i mam nadzieje, że również nastąpi zmiana gry... Ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca :P
10.12.2016 15:27
@Ribery007
Już wcześniej dominowaliśmy w lidze - sportowo, finansowo i prestiżowo. Ostatnie parę lat to wręcz totalna dominacja pod każdym względem. Ale wcześniejsze lata były również pod nasze dyktando ;) Obecna przewaga finansowa i sportowa nie wzięła się znikąd. Przecież już od ładnych kilkudziesięciu lat najlepsi gracze BL wędrowali do BL. Jak dla mnie to jednoznacznie świadczy o dominacji. Spytaj się kogokolwiek kto w ostatnich 20 latach był najlepszą niemiecką drużyną :P
To, że w czasie okresu Guardioli nasz Bayern miażdzył rywali w lidze, nie czyni Katalończyka kimś wyjątkowym(jako trener FCB). Nie mam zamiaru umniejszać jego zasług, bo co jak co, ale sukcesy w BL będą zapamiętane i należy się za to szacunek. Ale w Niemczech już dawno, dawno temu wyrobiliśmy sobie opinię hegemona. Pep miał nam zafundować taką renomę na arenie międzynarodowej ;)
05.12.2016 22:54
@FCBx2
Niepotrzebne są te prztyczki, wyłącznie psują atmosferę dyskusji.
Guardiola nie zdobył 4 mistrzostw tylko 3. Co z tego, że w spadku. 3 mistrzostwa, to 3 mistrzostwa. Hitzfeld również to osiągnął. Zresztą Pep to Ottmarowi może buty czyścić, jeśli chodzi o pracę w FCB ;) Poza tym 3 mistrzostwa z rzędu zdobywaliśmy w latach 70 i 80. Ale masz rację, to za czasów Guardioli zdobyliśmy 4 tytuł z rzędu. Ale idąc tym tokiem rozumowania, to jeśli Ancelotii zdobędzie mistrzostwo to on będzie absolutnym rekordzistą, bo to będzie 5 tytuł...
Co do ligi. Zobacz na wikipedii ile razy zdobyliśmy majstra w XXI wieku ;) Jak tu nie mówić o dominacji? W zasadzie co roku mistrzostwo, niekiedy roczna, bądx dwuletnia przerwa. Jasna sprawa, że to za czasów Katalończyka osiągaliśmy rekordowe przewagi punktowe i to mu trzeba przyznać i tego nie będę negował. Ale też z drugiej strony, miał ułatwione zadanie niż jego poprzednicy. Drużyna już wcześniej osiągnęła na tyle wysoki poziom.
Jeśli chodzi o pracę Guardioli w FCB to uważam, że nie do końca się sprawdził. Przyszedł w celu zdobycia LM - nie osiągnął tego. BL i Pokal? Fajnie, bardzo się cieszyłem z tego. Ale to osiągali też inni trenerzy. Dlatego moim zdaniem Guardiola nie zasługuje na to, by stawiać go na tym samym poziomie co na przykład Hitzfelda czy Heynckessa.
@Ribery007
Zobacz kto zdobywał regularnie mistrzostwa przed dwoma majstrami BVB w 2011 i 2012 ;) Ciężko nie przyznać racji, że liga niemiecka nie była zdominowana przez Bayern przed Guardiolą. A z Carlo to się zgodzę. Na chwilę obecną wypada zdecydowanie gorzej od Guardioli. Zwłaszcza jak porównamy zespoły z jesieni. Niebo, a ziemia. Ale przecież sezon się nie skończył... Ancelotti wciąż ma szansę zdobyć LM i majstra. Chociaż moim zdaniem może być z tym problem, bo to nie jest odpowiedni trener dla FCB, ale trzymam kciuki ;) tak jak za Guardiolę.
05.12.2016 21:30
@FCBx2
Guardiola był naszym trenerem 3 lata... Nie wiem w jaki sposób mógł zdobyć 4 mistrzostwa ^^ Liga od wielu lat była przez nas zdominowana. Nie zamierzam negować sukcesów Guardioli, bo i wiele dobrego Bayernowi zaoferował, ale mieliśmy lepszych trenerów. Zwłaszcza gdy porównamy jaki był Bayern kiedyś, a jaki za czasów Katalończyka. Co jak co, ale Pep posiadał świetną, zgraną kadrę, ogromny budżet i komfort pracy. Niestety nie zdołał osiągnąć postawionych przed nim celów.
Czy Ancelotti to osiągnie? Nie mam pojęcia, zobaczymy. Po zakończeniu jego kadencji będzie można go w pełni ocenić.
05.12.2016 19:10
Mecz z Atletcio to idealny moment by pograli zmiennicy. Trzeba oszczędzać siły na VFL.
05.12.2016 11:40
Zgadzam się w pełni z Kahnem. Nie rozumiem dlaczego zarząd nie wziął innego trenera, który kontynuował by pracę poprzedników. Carlo jeśli wprowadzi ostatecznie swój pomysł na piłkę to doszczętnie rozwali wszystko to na co pracowaliśmy tyle lat. Oczywiście nie mowię, że to nie wypali, ale czeka nas przez to dużo więcej pracy. Chyba, że to plan budowy drużyny pod Kloppa... Wtedy by się zgadzało :P
30.11.2016 18:29
I gdzie tenże Draxler by u nas grał? ^^
29.11.2016 20:54
3 pkt, trudny rywal, gonimy Lipsk i uciekamy BVB.
...o grze nie chce mi się pisać, szkoda słów ^^
26.11.2016 20:33
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nam nie idzie, wiatr nam w oczy wieje, a gdy strzelimy w bólach bramkę, to i tak zaraz tracimy :/
Gramy jak zawsze, czyli nijak. Kontrataków jak nie było tak nie ma... gra w defensywie słaba, atak pozycyjny kompletnie rozwalony. Chociaż mimo to potrafimy coś z trudem stworzyć i bramkę strzelić.
Powiedziałbym, że w drugiej połowie ruszymy na nich i będzie lepiej, ale drugie połówki gramy przeważnie dużo gorzej :D
26.11.2016 19:24
Byle do przerwy zimowej. Awans do 1/8 LM jest, teraz tylko utrzymać się czubie tabeli. Na wiosnę jeśli Bayern Carlo nie odpali, to pewnie w marcu/kwietniu przywitamy nowego trenera.
Zawsze po porażce lubię poczytać komentarze, bo człowiekowi się humor poprawi ;)
23.11.2016 20:35
Wymęczona w bólach bramka na nic... Myślałem, że jakoś to pójdzie po tym golu, a tu nic. Męczarnie na nowo.
Nasza defensywa to totalny dramat. Nawet nie mówię o Badu, bo chłop wraca po długiej kontuzji. Ale to co gra Boateng w tym sezonie... do tego niepewny Hummels... Niech już wraca Javi i naczej będzie ciężko.
23.11.2016 18:55
Dość ryzykowne ustawienie. Ale z drugiej strony patrząc na sytuację w innych grupach, wyjście z drugiego miejsca nie było by takie złe ;P
W każdym razie kiedyś zawodnicy muszą odpocząć. Lahm w środku... w sumie i dobrze. Na boku obrony to już nie to co kiedyś, może odnajdzie się w środku. Pokazał już kiedyś, że potrafi tam grać. Martwi trochę obecność Badu... w takim meczu, po tak długim czasie od razu 90 minut.
Ale zobaczymy. Mueller na ławce, Lahm w środku, może to popchnie naszą grę do przodu ;)
23.11.2016 17:23
Dopiero 11 kolejek za nami... Tracimy ledwo 3 pkt do lidera, gramy w 1/8 LM. Mamy prawie cały sezon przed nami. Możemy jeszcze tak zacząć grać jak nigdy(w tym kosmiczną padakę).
Naprawdę myśleliście, że będziemy już wiecznie grać jak w 2013 roku? ^^ Że ligę będziemy wygrywać bez żadnej porażki? Mistrzostwo zdobywać w marcu? W sumie z takim myśleniem, to rozumiem rozczarowanie obecnym sezonem :D
Guardiola zostawił zespół w bardzo słabej dyspozycji(jak to na wiosnę). Carlo moim zdaniem i tak minimalnie poprawił naszą grę porównując do tamtego okresu. Jeśli na wiosnę dalej tak będziemy grać, to szybko się z Włochem pożegnamy. Ale skoro Guardiola potrafił ze świetnego Ferrari na jesień zrobić rozklekotanego Ursusa na wiosnę, to może i Carlo będzie potrafił zrobić to samo tyle, że w drugą stronę ;)
19.11.2016 21:11
Fascynujące... w pierwszej połowie to my z każdą minutą graliśmy coraz lepiej, a w drugiej połowie coraz gorzej :/ Po paru pierwszych minutach myślałem, że będziemy cisnąć BVB do końca meczu. Wyszło tak, że mieliśmy problem ze stwarzaniem sytuacji (chyba, że dla Drotmundu :D). Przynajmniej było widać walkę i zaangażowanie i coś tam z przodu staraliśmy się zrobić, ale to BVB miało więcej szczęścia i zasłużenie wygrało.
Bardzo słaba gra naszych środkowych obrońców... tyle błędów w wyprowadzaniu piłki czy kryciu. Do tego Xabi, który gra na stojąco. Niekiedy to wystarcza, ale dzisiaj zdecydowanie nie. Thiago jak to Thiago, fantastyczne zagrania przeplatał głupimi błędami. Mueller pokazał dzisiejszym mecze, że zasługuje na ławkę, niestety. Dobry mecz Riberego, niezły Alaby.
Po zmianie ustawienia nasza gra siadła. Wcześniej myślałem, że nasza słaba gra jest podyktowana 4-3-3, ale po dzisiejszym meczu stwierdzam, że to raczej wina samych zawodników. Mueller nie tylko na skrzydle słabo grał, ale i w środku. W środku pola musi grać Kimmich, Vidal i Renato. Xabi za dużo błędów popełnia, a Thiago jest zbyt chimeryczny.
Ehh trudno, takie mecze się zdarzają. Trzeba do końca rundy jesiennej utrzymać się w czubie tabeli, wygrać z Atletico i Rostowem, a w zimie szlofować formę na wiosnę i musimy odpalić.
19.11.2016 20:34
Bardzo źle zaczęliśmy ten mecz. Bramka z niczego. Głupi błąd Hummelsa przy wyprowadzaniu piłki i fatalne krycie :/ W dalszej części gry BVB nie stwarzała groźnych sytuacji. Z drugiej strony my też zbytnio nie zagrażamy bramce BVB. Jeden plus taki, że z każdą kolejną minutą to my graliśmy coraz lepiej. Niestety 15 minut pzrerwy da wytchnienie BVB.
Oby utrzymało się to, że my gramy z każdą minutą lepiej, a Dortmund słabiej. Szczelniej musimy grać w obronie, skuteczniej się przesuwać i dołożyć do tego więcej akcji pod bramką rywala.
19.11.2016 19:23
Jeśli już porównujemy obecny Bayern do tego z zeszłego roku to sprawa jest skomplikowana. Na jesień zespół Guardioli grał świetnie, zdecydowanie lepiej niż na obecną jesień. Natomiast na wiosnę grał słabo, ciut gorzej niż obecny Bayern. Co ciekawe... ja widzę podobieństwo do wiosennego Bayernu Guardioli. Ociężałość, trudności ze stworzeniem sobie szans i dziurawa defensywa. Na wiosnę Bayern wymieniał milion niepotrzebnych podań, a potem i tak kończyło się to wrzutką. Teraz jest podobnie, ale tych podań jest przynajmniej mniej.... Przez co więcej wrzutek i więcej szans na gola. Jasna sprawa nie pochwalam tego, ale mały progres widać^^
06.11.2016 12:42
@hoven
A czy ja gdziekolwiek napisałem, że jestem zadowolony z gry zespołu? Ciekawe... z tego co mi się wydaję, praktycznie od początku sezonu piszę o tym, że gramy źle. Ba! Ja nawet uważam, że Ancelotii to nieodpowiedni facet jako trener FCB.
Po prostu na chwilę obecną sytuacja nie wygląda dla nas źle. Jeśli mamy złapać formę to na pewno nie teraz. Jeśli nie teraz to w późniejszym etapie sezonu. Zatem jeśli do tego czasu będziemy dalej w czołówce to będzie dobrze.
Dobrze napisałeś, dopiero 10 kolejek za nami. Nie ma co wieszać psów na trenerze, ani popadać w hurraoptymizm.
05.11.2016 22:06
6 pkt przewagi nad najgroźniejszym rywalem. Raczej na pewno będziemy liderami do następnej kolejki. Awans do 1/8 LM i dalszej rundy DFB Pokal. Tragedia :D a wszystko to przy przeciętnej grze zespołu.
Przecież to było oczywiste, że Bayern Ancelottiego będzie grał totalnie inaczej niż Guardioli. Dwóch całkowicie innych trenerów. Mnie osobiście zdziwił wybór zarządu ale ok. Jasną sprawą, że zespół będzie potrzebował czasu na złapanie odpowiedniej formy. Nie trwa to 2-3 spotkań, a nawet pół roku. Ta ekipa praktycznie od 7 lat grała swoją piłkę, teraz mają grać coś innego. Carlo mówi, że nie chce zmieniać tego co było, ale widać, że niezbyt mu to pasuje i wychodzi ;) Na chwilę obecną wyglądamy na marną kopię jego Realu. Ale małe zmiany już widać. Mueller nie gra na skrzydle, czekać tylko aż Alonso usiądzie na ławce. Niech grają Kimmich i Renato. Będą jasna sprawa mniej pewnie niż Alonso, ale dadzą zespołowi więcej werwy i ikry, a za spokój w tyłach niech Vidal odpowiada.
W przyszłym roku gramy na pewno dalej w LM i obyśmy w tabeli wysoko(góra 6 pkt straty do lidera) i będzie ok. Na wiosnę powinniśmy odpalić. Jeśli nie, to Carlo może nie dotrwać do końca sezonu ;)
05.11.2016 19:47
Pierwsza połówka bardzo dobra. Druga przestana. Rozumiem, że przy 2:0 można trochę odpuścić i się cofnąć, ale przy tym wypadałoby kontratakować... a n am się kompletnie nie chciało.
Fajnie dziś Costa, Hummels i Javi. Fatalnie Lewy, który wyglądał jakby grał za karę.
22.10.2016 20:34
Nie ma jeszcze połowy rundy jesiennej. Drużyna może jeszcze zaskoczyć. Trzeba jednak przyznać, że z meczu na mecz gramy coraz gorzej. W zasadzie dlatego, bo nie mamy szczęścia. Tak samo w sumie graliśmy miesiąc temu....
Przyczyna? Nie wiem. Być może to beznadziejne ustawienie, do którego nie mamy wykonawców. Przy 4-3-3 trzeba nam silnych, szybkich, świetnych skrzydłowych, na których oprze się gra. Robbery swoje lata już mają i forma nie ta co kiedyś, Coman jest młody, a Costa od kontuzji gra przeciętnie. Do tego w środku pomocy potrzeba nam reżysera gry, kogoś kto będzie prowadził naszą grę. My mamy w zasadzie wyłącznie defensywnych pomocników.... i jak od nich mamy wymagać kreatywności to ja dziękuje. Poza Thiago, który miał świetny początek, ale nie byłby sobą gdyby nie grał w kratkę ;) Mueller grać musi, bo to świetny piłkarz i ikona Bayernu. Ale pozycja dla nie go to wyłącznie atak, tudzież zaraz za napapstnikiem. Na skrzydle niestety gra fatalnie. Gość nie umie biegać, kopać piłki, przyjmować, ale w polu karnym jest niesamowity. Dlatego tam się go powinno umieszczać, bo fantastycznie współpracuje z kolegami i ma genialny instynkt strzelecki.
Czy zawodnicy nie biegają? Być może biegają tyle co kiedyś, ale przy Ancelottim trzeba biegać więcej za piłką. Jak przez 3 lata praktycznie nie grało się bez piłki, to można się było odzwyczaić.
Oby Ancelottiemu się udało, ale moim zdaniem jego angaż był totalną głupotą. W żadnym klubie poza Milanem nie zagrzał długo miejsca, ma problem z wygraniem ligi, taktyka jaką preferuje odbiega od tego co gramy od Van Gaala. Przyszedł i co zrobił? Zamiast dostosować się do piłkarzy, klubu, to kopiuje Real.... to już nawet Guardiola lepiej się dostował do klubu :D
Ale poczekajmy.... wolę żebyśmy grali kaszanę na jesień, a na wiosnę odpalili. Oczywiśćie musimy awansować do 1/8 w LM i być wysoko w tabeli :P Na razie plan jest wykonywany :P
16.10.2016 10:48
@cayman
Racja, bardziej mecząca w sensie fizycznym. Bronisz, więcej biegasz. Ale gra w defensywie jest zdecydowanie łatwiejsza niż w ofensywie. Zatem gdy nam nie idzie, lepiej się cofnąć i czekać na kontrę.
Ja osobiście wolałbym cały czas grać na połowie rywala, ale na chwilę obecną mamy na tyle słaby zespół, że nie jesteśmy wstanie tak grać. Musimy zatem grać inaczej, mądrze. Może i więcej biegasz gdy bronisz, ale mając korzystny wynik, dobrze się ustawiając nie pozwalasz rywalom na nic więcej. Taki Frankfurt sztycha by nie zrobił gdybyśmy się dobrze ustawili. Bramka na 2:2 to wręcz żenada w tym elemencie gry. Dzięki takiej grze mielibyśmy więcej miejsce do kontrataków.
I nie ma co mówić, że klasowa drużyna tak nie gra. Bo na chwilę obecną do klasowej drużyny to nam brakuje ;)
15.10.2016 20:50
@Rizzitelli
To zależy od taktyki jaką preferuje drużyna. Obecnie przy Ancelottim, który w teorii, miał polepszyć defensywę i kontraataki to jak najbardziej. Przy Guardioli, który do przesady opanował utrzymywanie się przy piłce to oddanie rywalom piłki byłoby głupie.
Poza tym tak, uważam, że lepiej oddać rywalom piłkę. Niech oni się meczą. Oczywiście tylko w sytuacji gdy grają równe drużyny, tudzież na podobnym poziomie(jak dzisiaj).
15.10.2016 18:55
Akurat oddanie inicjatywy przy takim wyniku i przy grze w przewadze to naturalna kolej rzeczy. Rywal musi się odsłonić, musi ryzykować, musi gonić wynik. Klasowa drużyna spokojnie by rozbijała ataki rywala i wyprowadzała zabójcze kontry. Tym bardziej grając z przewagą jednego zawodnika. U nas tego nie było, graliśmy w stylu Kononowicza.
15.10.2016 18:14
Widzę, że część użytkowników bardziej zainteresowana meczem City Guardioli niż naszym ^^
...spoko
15.10.2016 17:38
Żenada....
Rozumiem stracić punkty, ale prowadzić jedną bramką, grając z przewagą jednego zawodnika i do tego stracić bramkę po kontrze?
Zmiana Comana zamiast Robbena? Poważnie? Przecież od 60 minuty to Robben chodził sobie po boisku :/ Francuz przynajmniej biegał i miał jakieś sytuacje.
Ciężko... ciężko.... frajersko straciliśmy punkty.
Na plus jedynie Predator. W końcu było widać, że potrafi grać w piłkę. Nabiera pewności.
15.10.2016 17:29
Festiwal żenady kontynuowany. Carlo widząc tę kaszanę będzie chciał coś poprawić. Dlatego zmieni Comana, wpuści Lewego, a Mueller na skrzydło. Oczywiście dalej będziemy kopać się po czole w 4-3-3.
Ani ataku pozycyjnego, ani gry z kontry. Gramy fatalnie. Szczęśliwa bramka z niczego sprawia, że nie jesteśmy w du... Na chwilę obecną wygląda to tak jakby połowa zawodników była już wypalona, a do tego trener bez pomysłu na grę.
Ale zobaczmy jak to będzie w drugiej połowie wyglądało. Może weźmiemy się w garść.
15.10.2016 16:28
Bardzo dobrze, że Mor dostał czerwoną kartkę. Mam nadzieje, że sędziowie będą karać czerwoną za takie zachowania. Denerwuje mnie to ogromnie.
14.10.2016 22:45
Ja również uważam, że Boateng nie byłby najlepszym kapitanem. Swoim zachowaniem na boisku nie pokazuje tego, że mógłby nosić opaskę. Chyba, że w szatni wzbudza taki respekt i tak motywuje kolegów z drużyny, że zasługuję na miano kapitana. Ale tego się nie dowiemy ;)
Z Muellera też byłby kiepski kapitan. Ale jego akurat wolałbym bardziej z opaską, bo to wychowanek i bawarczyk. Co jak co, ale takim graczom w pierwszej kolejności należy się opaska kapitańska ;)
No to teraz mamy już pewność! 3 pkt w meczu z Wilkami sprawią, że obronimy Majstra!
29.04.2017 17:27
Hej mazgaje, jeśli dziś wygramy a wynik w Lipsku się utrzyma (89 minuta 0:0), to zostaniemy mistrzem Niemiec.
29.04.2017 17:21
Utrzymać przewagę w lidze i zdobyć majstra. Tyle nam zostało. Pokal przegranyw głupi sposób, ale to TYLKO Pokal. Bardziej bolała porażka w LM.
Transfery nic nie dadzą, bo trenuje nas Carlo. Trener kompletnie nie pasujący do FCB, wzięty wyłącznie za nazwisko i LM z Realem... Na przyszły rok dalej będzie Włoch i nie sądzę by w jego interesie było rozwijanie klubu pod kątem przyszłości. Bardziej go będzie interesować tu i teraz. A nam potrzebna jest zmiana pokoleniowa... NIestety Robbery nie mogą dalej ciągnąc naszej gry. Mimo, że są już wiekowi to świetnie grają, ale niestety nie cały sezon i nie jest to już to co w latach ich świetności. Do tego Lahm kończy karierę.
Transfery.... transfery... Kupić zawodnika to nie sztuka. Bardziej mnie martwi brak perspektyw na zawodników ze szkółki :/ Ostatnim taki graczem był Alaba... ODszedł Schweini, odchodzi Lahm.
26.04.2017 23:23
Prawie 30 letni skrzydłowy za grubą kasę... Świetny sposób na odmłodzenie i przebudowę drużyny,
25.04.2017 20:39
Wakacyjnie gramy z przodu i z tyłu. Ale czy to coś dziwnego? Nasi mają w głowie i w nogach Real, a Mainz to wykorzystało. Dziwię się Carlo, że wystawił taki skład. Sanchez, Coman czy Kimmich w pierwszym składzie byliby dużo bardziej zmotywowani i efekt był by lepszy.
Czy zawodnicy się obudzą i w drugiej połowie zagramy tak jak powinniśmy? Może być ciężko... a na dodatek będzie nam coraz trudniej... graliśmy 120 minut ostatni mecz, z tego 30 minut w 10...
22.04.2017 16:20
Niestety w przyszłym sezonie może być jeszcze gorzej. O ile BVB i Bayern coś będą prezentować(o ile Dortmund nie zostanie rozkupiony), to Lipsk czy Hoffe w LM mogą zawieść. Lipsk pomimo dobrej gry w BL może kompletnie się pogubić w LM, a Hoffe nie dość, że już traci Suele i Rudego, to może i innych graczy stracić. Do tego mają słabą ławkę. LE na chwilę obecną to Hertna Freiburg i Koeln...
Swoją drogą drużyny pokorju Schalke, Bayer czy Gladbach i tak zawodzą w Europie. Mają potencjał, mają amibcję, ale zawodzą. Mam wrażenie, że nie mają ochoty żeby zaistnieć w Europie.
21.04.2017 23:08
Wagner to świetny kandydat. Dobry zawodnik, na BL wystarczy, do tego w LM też coś może pokazać. Facet jest również wychowankiem FCB - a ich zaczyna nam brakować.
Nie oszukujmy się, przy Lewandowskim, który gra praktycznie w każdym meczu potrzebny nam ktoś kto zadowoli się rolą rezerwowego. Zawodnika na poziomie FCB nie znajdziemy, nie ma takiej opcji. Albo potrzeba nam kogoś kto ma już swoje lata i blisko mu do emeryturki, albo młodego wychowanka, który rok może tak pociągnąć, albo zawodnika takiego jak Wagner.
20.04.2017 18:09
@Remek
Lubię sobie podyskutować, jak nie mam racji, to lubię być wyprowadzany z błędu. Ale wybacz z tobą dyskusja jest fatalna. Jesteś niemiły i arogancki, tym bardziej, że jesteś w gościach.
Prześledź sobie powtórki na youtube na zwolnionym tempie - są w jednej lini w momencie podania. Nie będziemy liczyć z linijką w ręku bo 10 cm w te stronę czy drugą nie ma sensu.
Tak, tak czerwona w 4 minucie... zaraz się okaże, że to Real był pokrzywdzony. W fantastyczny sposób obracasz kota ogonem.
Nie jesteśmy kibicami Barcelony i te wasze dziecinne przepychanki nie są mile widziane, także dzięki za dyskusję i cześć.
19.04.2017 23:18
Ja tam jestem zdania, żeby został. Robbery coraz starsi, niedługo kończą kariery. Comana można wykupić i wypożyczyć żeby nabrał ogłady. Costę sprzedać czym prędzej. Na skrzydło potrzebujemy kogoś przyszłościowego.
19.04.2017 21:39
Z pierwszym spalonym Ronaldo sytuacja nie ma w ogole porównania. W przypadku Lewandowskiego w momencie podania zawodnicy są w jednej linii, a piłka wyznacza linia spalonego. NIKT takich sytuacji nie gwiżdżę. Dla mnie gol prawidłowo uznany, co już ci wielokrotnie napisałem dlaczego.
A ten filmik tylko potwierdza fatalne sędziowanie. I nie, Real nie był pokrzywdzony. Na pewno nie tak jak Bayern, który dostał potężne ciosy od sędziego w kluczowych momentach.
19.04.2017 21:30
@Remek
Jakie podwójne standardy? Szczegółowo ci wyjaśniłem jak się ma sytuacja w przypadku takich sytuacji.
Poza tym obejrzyj sobie gol na spowolnionym tempie. Sędzie praktycznie nie miał możliwości zobaczyć tej sytaucji klarownie. Zdjęcie, które pokazałeś jest ułamek sekundy po zagraniu Muellera. W MOMENCIE ZAGRANIA Mueller z Lewym byli na linii, stąd sędzia podjął taką decyzję.
P.S. a filmik nie działa
19.04.2017 19:41
@RemeHero
Jestem daleki od stwierdzenia, że był spalony przy golu na 2:1. Inaczej to ujmę. W zasadzie to Mueller był na minimalnym spalonym, minimalnym. Linie spalonego wyznaczała piłka, nie obrońcy Realu. Jako, że Lewandowski zasłaniał piłkę sędzia boczny nie mógł jej widzieć. Lewandowski z Mueller stali w jednej lini. Sędzia za pewne tym się sugerował i dlatego nie odgwizdał spalonego. Poza tym jest nakaz, który mówi, że gdy sędzie widzi sytuacjee stykową i nie jest pewny decyzji ma podejmować decyzję pod zespół atakujący.
Całkowicie inaczej wygląda sytuacja w przypadku gola Ronaldo(na 2:2) gdzie spalony był ogromny i w znaczącym stopniu zdezorientowało graczy Bayernu, bo to było celowe zagrania(zostawienie Cristiano na spalonym). Drugi spalony Ronaldo podobny do tego Bayernu, z tymże bardziej widoczny.
19.04.2017 15:51
@Remek
Dominacja REalu od 20 do 50... ? :D Real był wtedy lepszy bez wątpienia, ale czy możemy mówić o dominacji? A co się działo do 20 minuty? Albo od 50? Kto był wtedy lepszy?
Absurdalne jest twierdzenie, że Real był zdecydowanie lepszym zespołem. JEst to bzdura. Mecz był wyrównany, bardzo wyrównany. Obie drużyny miały swoje szansę i to w obu meczach. Z tymże, gdy Bayern dostawał czerwoną kartkę, to Real zaczynał wtedy całkowicie dominować. W grze po 11 mecz był wyrównany. Możemy sobie gdybać, że po bramce Vidala z karnego Real byłby już poza LM ale jaki tego sens? Awansował Real, a moim zdaniem w głównej mierze dzięki sędziemu, który zabił to niezwykle ciekawe i wyrównane spotkanie. A czy sędzie mylił się na niekorzyść Realu? Tak, ale nie były to duże pomyłki, ani tym bardziej kluczowe dla wyniku spotkania, jak w przypadku FCB.
19.04.2017 14:40
Tak się przyglądam naszej bramce na 2:1, ponoć nieprawidłowa i larum się podnosi. Tym bardziej, że porównuje się do spalonego Ronaldo, o ile w przypadku 3 bramki sytuacja podobno, to w przypadku na 2:2 nie ma porównania. Lewy u nas zagrywa klatką do Muellera, który jest w nim na lini, ale to piłka wyznacza linie spalonego. Minimalny spalony jest, fakt, ale z drugiej strony sędzia boczny nie widzi piłki. W przypadku niejasności przywilej ma być po stronie atakujących. Poza tym piłkę przejęli obrońcy i co by nie mówić Mueller ich bardzo nie absorbował. Zrobili kosmicznego farfocla. Moim zdaniem bramka prawidłowa i nie widzę tu błędu sędziego. Prędzej bym się doszukiwał pomyłki przy braku drugiej żółtej dla Vidala, ale i tak moim zdaniem sędzie dobrze postąpił, że go nie wyrzucił. Ani to brutalny faul nie był, ani taktyczny. W każdym razie następne przewinienie powinno być karana kartką(i tu dziwi mnie brak reakcji Ancellottiego). Fani Realu obracają kota ogonem. A najśmieszniejsze jest to, że wyśmiewają się nie z kibiców Bayernu, a Barcelony :D
19.04.2017 12:47
@Moe
Ale co mają statystki strzałów na bramkę do wyniku meczu? Nie dość, że może być mylnie odbierane, bo przecież farfocel, który ledwo toczy się w stronę bramkarza to strzał na bramkę, a poprzeczi i słupki to strzały niecelne. W pierwszej połowie mieliśmy dwie patelnie, ale zaliczone je do strzłów niecelnych.
A co najważniejsze, Real nabił takie świetne statystki wtedy, kiedy grał w przewadze. W sumie ponad 60 minut! Gdybyśmy to my grali w przewadze, to też byśmy nabili takie statystyki.
No i co z tego, że środek pola mieliśmy słabszy, skoro nastawialiśmy się na grę skrzydłami? W ogóle to oczywiste, że Real będzie grał dobrze kontrami, bo grają tak od ładnych paru lat.
Jestem daleki od stwierdzenia, że przegraliśmy przez środek pola. Mecz był niezwykle wyrównany. Moim zdaniem kluczowe były czerwone kartki i to dzięki nim Real awansował. To już nie jest ważne czy były słuszne czy nie.
19.04.2017 11:38
@Moe
Niczego nam nie brakowało. Mecz był wyrównany, tak samo jak na AA. Gdy zespoły grały po 11 to widowisko było niezwykle wyrównane. Raz jedna drużyna przeważała, raz druga. Akcje były raz jednej raz z drugiej strony. O wyniku meczu decydowały detale(jak to mówi bóg futbolu). Niestety, na naszą niekorzyść wpływu nie miała fantastyczna gra Realu, nasze błędy tylko praca osób postronnych - sędziów. W pierwszym meczu mimo błędów sędziowskich, wynik był odzwierciedleniem gry. Sami sobie możemy pluć w brodę, bo przez brak koncentracji szybko stracilismy bramkę oraz w głupi sposób wykartkował się Martinez co zabiło tamten mecz dla nas. Wczoraj gdyby nie kartka, to w dogrywce Real by tak bardzo nie dominował, bo to oni byliby w gorszej sytuacji - nie my.
Nie ma też co patrzeć na statystyki, bo wypaczają obraz meczu. Spotkanie było niezwykle wyrównane. Sędziowie wypaczyli wynik i to wg mnie nie podlega dyskusji. Czy bez tych błędów Bayern by przeszedł? Nie mam pojęcia, nie zdziwiłbym się gdy mecz zakończył się karnymi.
19.04.2017 10:41
@DonJupp
Na przykład o braku zmiany dla Vidala, który prosił się o drugą kartkę, do tego grał przeciętnie. Zmiana Lewandowskiego(chyba, że miał kontuzję). I najważniejsze, słabe przygotowanie zespołu do rewanżu. Pierwsza połowa, poza pierwszymy 15 minutami przespana - Real był wtedy lepszy. Dobrze, że w drugiej połowie szybko strzeliliśmy bramkę i wtedy to my mieliśmy więcej do powiedzenia.
19.04.2017 10:24
Cóż emocje opadały, trzeba przełknąć porażkę i skupić się na BL.
Wracając do wczorajszego meczu, to sami sobie jesteśmy winni. W pierwszym meczu podobnie. Trzeba było wykorzystać niesprawiedliwego karnego, a wczoraj trzeba było zdjąć Vidala. Wtedy sędzia nie miałby argumentów.
Niestety ale przy tak wyrównanym takie błędy mają kluczowe znaczenie. Wystarczy spojrzeć na statystki. Po czerwonej kartce, nie mieliśmy już szans. Przecież w drugiej połowie po bramce Real był w ogromnych opałach.
Bawią mnie niesamowice komentarze, które mówią, że Real był zdecydowanie lepszy:D Bo statystyki tak mówią hehe.
19.04.2017 07:41
@Lizarazu
Przy faulu z 47 minuty zadrżałem. Mógł mu dać spokojnie drugą żółtą. Z drugiej strony nie był to faul ani taktyczny, ani bardzo brutalny. Wtedy podjął wg dobrą decyzje z duchem gry. Tym bardziej, że Vidal brutalnie nie grał. Ale za każdy nastepny faul powinien dostać żółtko. I w tym momencie wkracza trener, który to widzi i ściąga zawodnika. Ancellotti kompletnie nie czuł gry i podejmował moim zdaniem złe decyzje.
19.04.2017 00:05
@lizarazu
Być może, niestety druga połowa i dogrywka była widziana przeze mnie w urywkach(dzięki canal+, że nie dajcie możliwości wykupienia biletu na jeden mecz ;)). Ale tak jak już mówiłem. Nie ma co obarczać winą sędziego, trzeba było zmienić tego Vidala i nie dawać argumentów dla Węgra. Z drugiej strony po prostu jest mi przykro, że na takim poziomie takie błędy. I to nie tylko jeden... Generalnie to już drugi mecz z ogromnymi błędami sędzie w LM. Ciekawe czy coś się zmieni?
18.04.2017 23:57
@jastrzab123
O tak, pełna zgoda. Dla mnie to był szok, że Arturo nie zszedł wcześniej. Szybka żółta i niepewna gra. W drugiej połowie, na początku faulował rywala, uszło mu płazem. Już wtedy Carlo powinien go zmienić. Przecież to było czuć, że Vidal nie wytrzyma. Fakt, kartki drugiej za tamten faul nie powinien dostać, ale za wcześniejsze przewinienie mógł, albo całkiem inne. Gdyby Ancelotii podjał szybką decyzje o zmianie, nie byłoby w ogóle afery z błędami sędziego.
18.04.2017 23:49
Ehh... co tu dużo pisać? Dramat :/ Jak nie lubię obarczać winą sędziego za wynik to dzisiaj jego błędy były kluczowe. Dwumecz był niezwykle wyrównany, dawno nie widziałem tak wyrównanych spotkań. Dlatego czerwona w pierwszym meczu tak mocno pomogła Realu. Dzisiaj było podobnie :/
Ale kogo to obchodzi? Real w 1/2, za tydzień już nikt nie będzie o tym pamiętał. Sędzia sobie odpocznie parę spotkań w LM,a w przyszłym sezonie znowu będzie sędziował. Błędy się zdarzają, szkoda, że potrafią tak wypaczyć wynik :/ Co to za problem wprowadzić powtórki video? Ehh... jeśli ich nie będzie w przyszłym sezonie albo za dwa lata, to chyba zaczne wierzyć w te teorie spiskowe.
18.04.2017 23:24
Nie mam pytań.... mieć wynik, stracić bramkę :/ Potem znowu mieć wynik. I głupia czerwona.... :/ fakt, nie było faulu, ale Vidal był do zmiany. Ancelotti pięknie nam załatwił nam ten mecz :/ Vidal grał słabo, do tego prosił się o drugą kartkę, ale grał dalej ;/ Gdyby Carlo miał jaja to by go zmienił :/
Cóż zostało nam 30 minut i jak wierzyłem i byłem dobrej myśli to teraz załamka :/ Po naszej ostatniej grze w 10 najbliższe 30 minut zapowiadają się wyśmienicie :/ Zwłaszcza z Muellerem w ataku...
Ehhh ale może damy rade i Neuer znowu nam tyłek uratuje.
18.04.2017 22:40
Kiepsko :/ pierszwe 15 minut dla nas, potem Real opanował sytuację i był lepszy. Nasza defensywa przy kontrach z każdą minutą coraz słabsza, ale to raczej normalne. Bardziej martwi mnie niemoc w ataku. W zasadzie żadnych groźnych sytuacji, poza jedną. Nie klei nam się gra. Widać, że nasi mają nogi jak z waty i w pierwszej połowie nie udźwignęli ciężaru :/ U Królewskich wręcz przeciwnie, widać luz i pewność.
Jeśli nie strzelimy bramki z niczego, to będziemy mieć problem. Gol dla nas może wprowadzić nerowowość w poczynania rywali a dla nas nadzieję. Niestety może być ciężko... Tym bardziej, że na przykład z rożnych w ogóle nie stwarzamy zagrożenia, a to taka sytuacja gdy z niczego można strzelić bramkę. Dodajać do tego bramka z rożnego w ostatnim meczu z Realem, to statystycznie następny gol po rożnych będzie jakoś w czerwcu ;)
18.04.2017 21:38
@rafalfcb,
Też mam taką nadzieję ;) W ostatnim meczu z Realem, było widać, że Robben i Ribery potrzebują LEwandowskiego , który robi im bardzo dużo miejsca. Ale zobaczymy jak to będzie na Santiago... Pamiętajmy niestety, że na wyjazdach gramy bardzo słabo :( Ostatni dobry mecz na boisku rywala to było 7:1 z Romą? W 2014 roku...
18.04.2017 20:27
Kolejny mecz i kolejny raz musimy odrabiać wynik.W Monachium mieliśmy pecha(tudzież chwile słabości) i rywal w pełni to wykorzystał. Jeśli chcemy myśleć o LM musimy dziś wygrać i przejść dalej. Niestety w poprzednich latach nie udawało nam się i na chwilę obecną to REal rozdaje karty i jest w dużo lepszej sytuacji niż my i to on jest zdecydowanym faworytem. Nie zmienia to faktu, że możemy awans. Chciałbym żeby w końcu wyszedł nam mecz, gdzie to nam w 100% będzie dopisywać szczęście. Możemy zagrać kaszanę totalną, ale przejdźmy. Niestety jestem sceptycznie nastawiony, ale trzymam kciuki do końca ;)
Hehe trochę bawi mnie, że kibice innych drużyn( po części i my) tak bardzo są przekonani, że Lewy załatwi nam mecz ;) Co jak co, to nasz najelpszy zawodnik obecnie, ale Robert nie jest z tych graczy co sam wygrywa spotkania(jak swego czasu Robben). Gdy reszta naszcyh mu nie pomoże, to magia Lewego nic nam nie da.
18.04.2017 20:17
Jak przestraszone dziewczynki. Jeszcze przynajmniej 90 minut gry przed nami. Dobrze, że piłkarze tego nie czytają bo z takim nastawianiem to już byśmy przegrali. Tydzień temu byliśmy super drużyną w formie, Robbery byli genialni, a Carlo wspaniały. Jeden mecz i zmiana o 180 stopni. Jeśli jutro przejdziemy, to będzie można znowu tak pisać. A jeśli nie, to można stwierdzić "a nie mówiłem", czyż nie?
17.04.2017 10:28
Nie Bernat czy Alaba są naszą słabością w defensywie, a powracający po kontuzji Boateng... Niestety bez Hummelsa nasza defensywa się sypnęła :/ Dodatkowo przecież my nie jesteśmy defensywną drużyną i nie potrafimy się cofnąć i skutecznie grać w obronie, co było widać po czerwonej kartce.
13.04.2017 12:27
1:2 to wynik do odrobienia! Z Leverkusen niech młodzież zagra i koncentracja na Real! Nie mamy już nic do stracenia!
P.S. Pamiętajcie, że nawet nic nie grając można wygrać ;) Przypomnę nasz mecz z Arsenalem na AA w 2013. Na wyjeździe wygraliśmy 1:3, a oni u nas 0:2, gdzie oddali 2 celne strzały na bramkę a my 13... ;)
12.04.2017 23:53
@DartSmd
Mamy pieniądze, możemy kupić nowych graczy. Bayern potrafi co jakiś czas wydać większą kwotę na zawodników. Z drugiej strony, gorszy okres to szansa dla wychowanków. Przydałaby się świeża krew z młodzieżówki. Krok w tył i dwa do przodu!
12.04.2017 23:50
@Marienplatz
No tak, nie istnieliśmy bo graliśmy w 10. Gdy grają dwie równe drużyny, to przewaga jednego zawodnika daje sporo. Na szczęście nie skończyło się 1:5, bo był Neuer, który ratował nas i naprawiał błędy defensywy ;)
Poczekajmy do rewanżu żeby ocenić naszą grę. Wtedy będzie wszystko jasne.
12.04.2017 23:40
@DarthSmd
Piłka dalej w grze, także nie skreślaj nas ;)
A co do klątwy hiszpańskich drużyn... Swego czasu Real też nie potrafił przejść 1/8 i trwało to całkiem długo ;)
12.04.2017 23:37
@Marienplatz
Lepsi byli gdy grali w przewadze, to oczywiste. Do kartki mecz był wyrównany. Byłem ciekaw jak to się dalej potoczy.
Gdybyśmy grali z jednym zawodnikiem mniej i klepali jak chcieli pretendenta do wygrania LM, drużynę takiego samego kalibry jak my, to LM wciągnęlibyśmy nosem.
Real z każda minutą był coraz lepszy, a my coraz słabsi. Gra bez jednego zawodnika to ogromne osłabienie.
Czekam na rewanż w Madrycie. Sądzę, że mecz będzie wyglądał podobnie jak w pierwszej połowie. Jeśli Real będzie nas cisnął, to faktycznie nie zasługujemy na awans.
12.04.2017 23:27
@Beckenbauer
Groteskowo? Jesteśmy z Realem równymi drużynami, co pokazał dzisiejszy mecz(do czerwonej kartki rzecz jasna). Skoro im kiedyś wyszedł taki mecz, to i nam może. A tym bardziej jesteśmy wstanie odrobić 1:2. W ogóle dziwi mnie podejście, że tego nie zrobimy... Mam nadzieje, że piłkarze nie podzielają wiary kibiców, bo już odpadliśmy ^^
12.04.2017 23:17
@DarthSmd
W powrót Matsa niestety nie wierzę, a z Lewym nie mam pojęcia. Byłem przekonany, że dziś zagra, a okazało się inaczej...
Do tego chyba Javi wypada... dwie żółte kartki :/
12.04.2017 23:15
@Beckenbauer90
Porównujesz nas z całym szacunkiem do HSV? OK, w takim wypadku nie dziwię się, że na stronie panuje atmosfera zbliżającego się armagedon :D
12.04.2017 23:12
Gdyby nie czerwona kartka to ten mecz by tak nie wyglądał. Real w życiu by nas nie zepchnął do tak desperackiej obrony. Po szybko strzelonej bramkce było widać jakby ten mecz wyglądał. Nasza gra w ataku pozycyjnym i szybkie kontry Realu. Jak by się to skończyło? Nie mam pojęcia, ale w Madrycie się dowiemy ;)
P.S. Jak oni nam strzelili parę lat temu na AA 4 bramy, to dlaczego my też nie możemy ;)
12.04.2017 23:05
Przegraj 1:2 grając 30 minut w 10. Mów, że drużyna się skończyła i będziemy średniakiem :D
Nie ma co ukrywać, jesteśmy w trudnej sytuacji, ale jest to wynik stykowy. Wróci Lewandowski to i z przodu będzie większe zagrożenie. Niestety dalej z Boatengiem z tyłu pewnie, ale nie mamy czego bronić już ;)
12.04.2017 22:59
Nie przesadzajcie. W drugiej połowie gra była wyrównana, do czasu czerwonej kartki. Potem nasza gra się totalnie posypała. Ale co w tym dziwnego? Grały dwie równe ekipy, przewaga jednego zawodnika duużo pomaga. Tym bardziej, że my nie potrafimy bronić i grać z kontry co było dziś widac. Oby w Madrycie to nam dopisywało szczęście. Może się w końcu przełamiemy i pokażemy na wyjeździe super grę ;)
12.04.2017 22:52
Dobrze, że skończyło się 1:2 tylko. Wynik do odrobienia, ale musimy strzelić w Madrycie dwie bramki. Santio nie jest bardzo gorącym stadionem, podobnie jak AA więc szansę mamy.
Do czerwonej kartki mecz wyrównany. Głupia bramka z początku drugiej połowe, gdzie nas bardzo łatwo rozpykali. Słaba nasza gra w defensywie, pozwalaliśmy na zbyt dużo. Neuer robił co mógł, świetny mecz.
Brakowało LEwego z przodu, bardzo brakowało. Mueller praktycznie niewidoczny. Fatalny mecz Boatenga, który chyab przy każdej bramce coś zawinił, do tego bardzo niepewny i niedokładny. Ehh szkoda, że wypadło nam dwóch ważnych graczy :/
12.04.2017 22:45
@FanGraczy
Nie chcę żadnych teorii spiskowych szerzyć, bo nie na to czas, a i przecież pewności nie mam :D
Ale jak płakał? Schodził do szatni... obrócił głowę na telebim, zobaczył, że go pokazują to teatralnie schował twarz między ręce ;)
A tak na poważnie to dobrze, że nie trafiliśmy bo karny z kapelusza. Poważny błąd sędziego.
12.04.2017 21:45
Bardzo wyrównany mecz. Do 10 minuty my przeważaliśmy, potem Real. Od 30 minuty znowu my. Gol z rożnego... wow :D Real świetnie się organizuje w obronie, mamy bardzo ciężko.
Co do karnego... bardzo dobrze, że nie trafił Vidal, bo karny niezasłużony. Ręki nie było. Mam dziwne wrażenie, że Vidal celowo przestrzelił... zawodnicy przed karnym się uśmiechali i jakoś po przestrzeleniu Arutro bardzo nie przeżywał. Albo facet nie potrafi karnych strzelać w meczu o stawkę:D
12.04.2017 21:40
Pierwsze 10 minut to BVB grało w piłkę, a my strzelaliśmy gole :D Pod drugiej bramie BVB siadło, nic nie grali. Nasi się rozkręcili i grali fenomenalnie. Ale to Dortmund strzelił bramkę i widowisko trochę siadło...
08.04.2017 19:22
Prawie 30 letni skrzydłowy z kontraktem ważnym przez rok za 60 mln... Tak, to ma sens.
29.03.2017 14:30
Hehe pewnei Eurosport robi to celowo, żeby fani FCB wykupowali usługę player. Ostatnie pół roku to trzeba wycisnąć ile wlezie ;)
Wczoraj E2 też się popisał. Podczas konkursu skoków przerwali transmisję przed skokami najlepszej 10 (w tym 3 Polaków było?) żeby puścić reklamy i Ekstraklapę :D
Oj Eurosporcie... jaka szkoda, że tracicie prawa BL, jaka szkoda...
11.03.2017 10:57
Dzisiaj znowu nie obejrzymy spotkania na Eurosporcie... Brawo E2. Bardzo żałuje, że od przyszłego sezonu BL będzie w Eleven, bardzo ;)
11.03.2017 10:50
A ja Eurosport Player odradzam wszystkim użytkownikom ;) Korzystałem z niego przez dwa lata. Pierwszy rok był wyśmienity. Wszystko fajnie działało. Niestety po pewnym czasie coś się popsuło. Coraz częściej mecze się przycinały(nie przez internet), do tego pojawiały się regularnie błędy, które uniemożliwiały oglądanie meczu. Trzeba było wyłączać i włączać ponownie player. Domyślacie się, że w trakcie meczu nie było to fajne ;) A trzeba było to robić po kilka razy niekiedy... a nawet to nie pomagało. Dlatego ja z tego ustrojstwa zrezygnowałem
04.03.2017 16:31
Bardzo dobra gra w naszym wykonaniu. Fajerwerków nie ma, ale oko się cieszy widząc naszą grę. A bywało wręcz przeciwnie :D
Swoją drogą, Eurosport znowu się popisał. Kibice przez pierwsze 15 minut zamiast meczu Dortmund Bayer oglądali sobie wyścig kolarski ;)
04.03.2017 16:22
W ostatnich meczach w końcu nasza gra zaskoczyła, oby tak dalej!
A Eurosport ma minusa u mnie, dobrze, że Elven podkupiło im BL :P Puszczają mecz dwóch słabszych drużyn niż nasz, wystarczy spojrzeć na tabelę ;)
04.03.2017 15:28
@Marienplatz
Ja nie wymagam aby Sanches grał w każdym meczu. Niech grywa tak jak dzisiaj. 30 minut, 15 minut... 90 minut w BL z jakimś słabszym zespołem. Niech łapie jak najwięcej minut i się ogrywa. Do dzisiaj wyglądało to źle. Wypożyczenie? Niezły pomysł, ale z drugiej strony wypożyczać zawodnika za 35 mln... Trochę dziwnie :D ALe możliwe, że nie będzie innego wyboru ;)
25.02.2017 22:35
@Marienplatz
Zwolennicy Sanchesa? Ja się pytam jak można nie być zwolennikiem Sanchesa :D Przecież to zawodnik FCB? Rozumiem, że komuś może bardziej lub mniej podchodzić jego gra, ale wszystkim nam powinno zależeć by grał jak najlepiej.
Renato nie gra zbyt dobrze, bo ma 19 lat, przyjechał do wielkiego klubu, obcego państwa, innej kultury i pewnie czuje się obco. Widać to w jego grze. Niepewność, nerwowość. Brak rytmu meczowego robi swoje. Jak się chłopak nauczy niemieckiego, zintegruje z drużyną odpowiednio to i jego gra się poprawi. Poza tym daliśmy 35 mln za niego... więc nawet jak będzie grał kichę, to za wszelką cenę trzeba na niego stawiać żeby kasa się zwróciła... Trochę więcej jak pół rundy to za mało żeby go w pełni ocenić.
A i nie tylko na ME grał dobrze, bo na przykład w meczu z nami w LM grał wyśmienicie ;) Już wtedy zwróciłem na niego uwagę. Jeśli taki Renato jak w tamtym meczu będzie u nas w FCB to pewna pierwsza 11 ;)
25.02.2017 18:56
Słaby nasz mecz, dobrze, że chociaż punkt wywalczony.
18.02.2017 18:00
Ciężko się na to patrzy... Nie rozumiem podejścia naszych piłkarzy. Ok, LM to LM i gra się tam na 200%, ale w BL wypadałoby dawać z siebie 100%. Grając na pół gwizdka nic się nie ugra :/
18.02.2017 16:20
@JazGod
Eee co?
Hajto do pięt Szpakowskiemu nie dorasta jako komentator. Nie uważam Szapka za komentatora wybitnego na nasze czasy. Jęzkiem polskim Hajto posługiwać się nie potrafi, a taki Gilewicz już potrafi się wysłowić. Dziwi mnie, że ludzie zatrudniają Hajtę...
17.02.2017 23:13
Komentarz na Eleven nie jest fatalny. Na początku działalności serwisu, owszem, było słabo, ale z biegiem czasu zespół się rozkręcił. Komentarz nie przeszkadza, da się oglądać mecz. Nie wiem skąd takie złe opinie. Gorzej od Tomasza Hajty nie będzie, który chyba jest najgorszym komentatorem w historii ;) Fakt, niekiedy jest ciekawie go posłuchać, pośmiać się z nim można. Ale jego warsztat i umiejętność posługiwania się językiem polskim jest beznadziejny - a chyba to świadczy w dużej mierze o jakości komentarza i komentatora ;)
17.02.2017 22:24
Rocznikowo ten Pan ma 29 lat, za rok 30... Trochę dużo jak na skrzydłowego... Powinniśmy się zainteresować następcami Robbery, a Chilijczyka do takiego grona bym nie zaliczył.
17.02.2017 20:13
Jutro niech wybiegną rezerwowi, Kimmich, Coman, Renato. Niech w końcu dostaną szansę. Gramy na wyjeździe, ale muszą ci zawodnicy kiedyś grać :/ A i taki Lewandowski kiedyś musi odpocząć.
17.02.2017 20:10
@Rizzitelli
Bo liga anigelska ma być widowiskowa ;) Kick and Run, dalej ma się dobrze, tyle, że posypane szczyptą techniki. Piła do przodu, jak najszybciej pod bramkę, liczy się tylko gol. Wygląda to super i wyśmienicie się ogląda. ALe jak drużynie angielskiej przyjdzie zagrać z kimś kto ma jakąś taktykę, no to leżą. Wczoraj Arsenal to udowodnił.
16.02.2017 11:36
Co tu się podziało w drugiej połowie. Wow! Teraz pytanie czy to mecz na przełamanie był czy wypadek przy pracy :P Zobaczymy w weekend co pokażemy. Na pewno takiego ognia nie będzie, ale może chociaż poprawimy naszą grę w porównianiu do poprzednich spotkań w BL. I oby zmiennicy pograli ;)
a co do dzisiaj. Druga połowa bajka.
15.02.2017 23:08
Ależ my jesteśmy słabi :/ Z tak słabo grającym Arsenalem nie potrafimy sobie stworzyć dogodnych sytuacji. DO tego przez nasze głupie błędy wystawiamy im 100 % sytuacje :/ Po bramce, to już w ogóle przygaśliśmy. Bez walki, ambicji, mecz się sam wygra przecież. Kanonierzy to wyczuli i w końcówce przycisnęli. A wystarczy mądrze grać piłką i stworzyć jakąś sytuacje :/
Sędzia dał popis, ale zdarza się. Gdybyśmy lepiej grali to byśmy wygrywali. Czy Carlo wstrząśnie zespołem w szatni i nasi wyjdą na pełnej ku...? Nie sądze... Ale może coś dla nas wpadnie w drugiej połowie, a dla rywali nie.
15.02.2017 21:36
@Rizzitelli
Wyjście jest zawsze, ale wiąże się z ryzykiem. A tego Carlo nie podejmie... niestety...
Włoch sobie nie radzi, ale cóż zrobimy? Jeśli nasza gra się nie poprawi w ciągu kilku tygodni, to pożegnamy się z nim przed końcem sezonu... Ciekawi mnie tylko czy gdyby zdobył LM i majstra, a gralibyśmy tak jak do tej pory, to czy zarząd odważył by się go zwolnic.
14.02.2017 13:33
@Rizzitelli
Nie stracić? Xabi ma być tego gwarantem :D Lubię Hiszpana, ale nie ma co ukrywać gość już nie wytrzymuje tempa gry. Jest za wolny i zbyt często przydarzają mu się głupie błędy. Jego spokój w grze i doświadczenie nie wynagradzają nam tego. Zawodnik świetny i bardzo się przyda w zespole dla rotacji, ale opierać na nim naszą grę...? To ja już wolę niedoświadczonego Renato czy Kimmicha. Przynajmniej zdobędą doświadczenie i zaprocentuje ono za parę lat.
14.02.2017 12:58
Co z tego, że Arsenal jest w dołku skoro my także... Przecież my męczmy się z Ingolstadt czy Wolfsburgiem. Zespołami z doła tabeli, albo w rozsypce. Poza tym Arsenal, to Arsenal. W przeciwieństwie do Ingolstadt, ma takich graczy co sami potrafią wygrać mecz.
Nie ważne z kim będziemy grać. Patrzmy na siebie, bo nasza wygląda beznadziejnie... Chyba jeszcze gorzej jak na jesień. Słyszę głosy, że w meczu z Arsenalem się przełamiemy... hmmm... Oby... ale jakoś w to nie wierzę ;) Wymęczone 1:0 będzie świetnym wynikiem. Następnie pozostają nam modlitwy, że coś z tym zespołem się stanie, albo Carlo w końcu coś ogarnie ;)
13.02.2017 16:15
Tak... Bayern włożył w ten mecz najmniejszy nakład sił, tak twierdzili komentatorzy. Ja twierdzę, że nasi grali na 100%. Po prostu nie jesteśmy w dobrej formie i tak to wygląda słabo niestety :/
Z Inglostadt wychodzimy drugim garniturem i w meczu z Arsenalem trzeba się modlić żeby w końcu odpalili nasi. Tak jak pod koniec jesieni.
08.02.2017 00:10
@f4n
Dzięki, zatem na pewno skorzystam ;)
05.02.2017 14:07
Costa nie gra, bo jak gra to nie zachwyca. ALe z drugiej strony, tak wczesniej chlopaki wspominaliscie, taki Alonos gra i gra... :/
Chociaz tak glebiej sie zastanowic, to mozna na COscie niezla kase zarobic z CHin. W jego miejsce sprowadzic skrzydlowego z prawdziwego zdarzenia. Bo co by nie mowic o Brazylijczyku to poza jedna runda w jego wykonaniu, ktora byla magiczna, reszta byla przecietna.
05.02.2017 12:38
Coz za znakomity mecz w naszym wykonaniu. Powoli tesknie za tymi czasami, gdzie siadalem w fotelu i ogladalem mecz FCB z wypiekami na twarzy. Rozumiem, ze cos moze nie isc, ze wypadnie slabszy dzien, ze bedziemy mieli pecha. Ale tak nudnej, bezproduktywnej, chaotycznej gry dawno nie widzialem. Za Guardioli sie nudzilem okropnie, ale bylo przynajmniej widac ze ta druzyna ma jakis plan :/
3 mecze na wiosne 3 bardzo slabe... Czy druzyna bedzie sie rozpedzac z meczu na mecz? Oby... Mowilem tak na jesien, ze na wiosne musimy odpalic. Chwilo wyglada to slabo i jestem sceptycznie nastawiony do dalszej czesci sezonu. Rozumialem, ze dwa pierwsze mecze moga wyjsc nam slabo, bo gralismy na wyjezdzie zaraz po przerwie. Ale teraz gralismy na AA, gdzie nawet na jesien prezentowalismy sie dobrze... :/
P.S. Coz oznaczaja zakladki przyjaciele i wrogowie na profilu? :D Ma to jakies glebsze znaczenie? :D
05.02.2017 12:30
Transfer niepotrzebny. Chyba, że pozbędziemy się kilku środkowych pomocników. Albo jak już ktoś wspominał Carlo będzie starał się za wszelką cenę wprowadzać 4-3-3...
19.01.2017 09:35
4-3-3... poważnie? Tak fajnie szło z innym ustawieniem, to zagramy ponownie 4-3-3, którym tak nam nie szło... Genialne posunięcie :/
18.12.2016 14:47
Ale kto mówi, że ci zawodnicy będą grać w pierwszym składzie? Doświadczeni, wiekowi zawodnicy są potrzebni. Wnoszą doświadczenie, do tego będą odgrywać rolę zmienników. Chyba lepiej mieć gracza na czarną godzinę, który potrafi grać i gwarantuje pewien poziom z którego już niżej nie zejdzie. Raczej na pewno nie będziemy ściągać zawodników pod 30... Skupimy się w lecie na młodych graczach, głodnych gry. Rafa, Lahm, Ribery czy RObben grać będą coraz mniej i myślę, że zdają sobie z tego sprawę.
16.12.2016 16:22
Niezły mecz i bardzo dobra kolejka dla nas! ;)
10.12.2016 17:25
Dobra gra! W końcu wygląda to płynnie wszystko. Wrzutki dalej są, ale teraz przynajmniej z sensem je wykorzystujemy. Zawiedziony jestem tylko postawą drużyny po drugiej bramce, bo sobie trochę odpuścili ;) Miałem nadzieje, że po słabszych meczach będą chcieli w jednym meczu nastrzelać bramek przeciwnikowi. Może w drugiej połowie zagrają na 100%, dla kibiców ;)
10.12.2016 16:22
Poczekajmy do końca meczu :D Cieszy zmiana ustawienia i mam nadzieje, że również nastąpi zmiana gry... Ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca :P
10.12.2016 15:27
@Ribery007
Już wcześniej dominowaliśmy w lidze - sportowo, finansowo i prestiżowo. Ostatnie parę lat to wręcz totalna dominacja pod każdym względem. Ale wcześniejsze lata były również pod nasze dyktando ;) Obecna przewaga finansowa i sportowa nie wzięła się znikąd. Przecież już od ładnych kilkudziesięciu lat najlepsi gracze BL wędrowali do BL. Jak dla mnie to jednoznacznie świadczy o dominacji. Spytaj się kogokolwiek kto w ostatnich 20 latach był najlepszą niemiecką drużyną :P
To, że w czasie okresu Guardioli nasz Bayern miażdzył rywali w lidze, nie czyni Katalończyka kimś wyjątkowym(jako trener FCB). Nie mam zamiaru umniejszać jego zasług, bo co jak co, ale sukcesy w BL będą zapamiętane i należy się za to szacunek. Ale w Niemczech już dawno, dawno temu wyrobiliśmy sobie opinię hegemona. Pep miał nam zafundować taką renomę na arenie międzynarodowej ;)
05.12.2016 22:54
@FCBx2
Niepotrzebne są te prztyczki, wyłącznie psują atmosferę dyskusji.
Guardiola nie zdobył 4 mistrzostw tylko 3. Co z tego, że w spadku. 3 mistrzostwa, to 3 mistrzostwa. Hitzfeld również to osiągnął. Zresztą Pep to Ottmarowi może buty czyścić, jeśli chodzi o pracę w FCB ;) Poza tym 3 mistrzostwa z rzędu zdobywaliśmy w latach 70 i 80. Ale masz rację, to za czasów Guardioli zdobyliśmy 4 tytuł z rzędu. Ale idąc tym tokiem rozumowania, to jeśli Ancelotii zdobędzie mistrzostwo to on będzie absolutnym rekordzistą, bo to będzie 5 tytuł...
Co do ligi. Zobacz na wikipedii ile razy zdobyliśmy majstra w XXI wieku ;) Jak tu nie mówić o dominacji? W zasadzie co roku mistrzostwo, niekiedy roczna, bądx dwuletnia przerwa. Jasna sprawa, że to za czasów Katalończyka osiągaliśmy rekordowe przewagi punktowe i to mu trzeba przyznać i tego nie będę negował. Ale też z drugiej strony, miał ułatwione zadanie niż jego poprzednicy. Drużyna już wcześniej osiągnęła na tyle wysoki poziom.
Jeśli chodzi o pracę Guardioli w FCB to uważam, że nie do końca się sprawdził. Przyszedł w celu zdobycia LM - nie osiągnął tego. BL i Pokal? Fajnie, bardzo się cieszyłem z tego. Ale to osiągali też inni trenerzy. Dlatego moim zdaniem Guardiola nie zasługuje na to, by stawiać go na tym samym poziomie co na przykład Hitzfelda czy Heynckessa.
@Ribery007
Zobacz kto zdobywał regularnie mistrzostwa przed dwoma majstrami BVB w 2011 i 2012 ;) Ciężko nie przyznać racji, że liga niemiecka nie była zdominowana przez Bayern przed Guardiolą. A z Carlo to się zgodzę. Na chwilę obecną wypada zdecydowanie gorzej od Guardioli. Zwłaszcza jak porównamy zespoły z jesieni. Niebo, a ziemia. Ale przecież sezon się nie skończył... Ancelotti wciąż ma szansę zdobyć LM i majstra. Chociaż moim zdaniem może być z tym problem, bo to nie jest odpowiedni trener dla FCB, ale trzymam kciuki ;) tak jak za Guardiolę.
05.12.2016 21:30
@FCBx2
Guardiola był naszym trenerem 3 lata... Nie wiem w jaki sposób mógł zdobyć 4 mistrzostwa ^^ Liga od wielu lat była przez nas zdominowana. Nie zamierzam negować sukcesów Guardioli, bo i wiele dobrego Bayernowi zaoferował, ale mieliśmy lepszych trenerów. Zwłaszcza gdy porównamy jaki był Bayern kiedyś, a jaki za czasów Katalończyka. Co jak co, ale Pep posiadał świetną, zgraną kadrę, ogromny budżet i komfort pracy. Niestety nie zdołał osiągnąć postawionych przed nim celów.
Czy Ancelotti to osiągnie? Nie mam pojęcia, zobaczymy. Po zakończeniu jego kadencji będzie można go w pełni ocenić.
05.12.2016 19:10
Mecz z Atletcio to idealny moment by pograli zmiennicy. Trzeba oszczędzać siły na VFL.
05.12.2016 11:40
Zgadzam się w pełni z Kahnem. Nie rozumiem dlaczego zarząd nie wziął innego trenera, który kontynuował by pracę poprzedników. Carlo jeśli wprowadzi ostatecznie swój pomysł na piłkę to doszczętnie rozwali wszystko to na co pracowaliśmy tyle lat. Oczywiście nie mowię, że to nie wypali, ale czeka nas przez to dużo więcej pracy. Chyba, że to plan budowy drużyny pod Kloppa... Wtedy by się zgadzało :P
30.11.2016 18:29
I gdzie tenże Draxler by u nas grał? ^^
29.11.2016 20:54
3 pkt, trudny rywal, gonimy Lipsk i uciekamy BVB.
...o grze nie chce mi się pisać, szkoda słów ^^
26.11.2016 20:33
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nam nie idzie, wiatr nam w oczy wieje, a gdy strzelimy w bólach bramkę, to i tak zaraz tracimy :/
Gramy jak zawsze, czyli nijak. Kontrataków jak nie było tak nie ma... gra w defensywie słaba, atak pozycyjny kompletnie rozwalony. Chociaż mimo to potrafimy coś z trudem stworzyć i bramkę strzelić.
Powiedziałbym, że w drugiej połowie ruszymy na nich i będzie lepiej, ale drugie połówki gramy przeważnie dużo gorzej :D
26.11.2016 19:24
Byle do przerwy zimowej. Awans do 1/8 LM jest, teraz tylko utrzymać się czubie tabeli. Na wiosnę jeśli Bayern Carlo nie odpali, to pewnie w marcu/kwietniu przywitamy nowego trenera.
Zawsze po porażce lubię poczytać komentarze, bo człowiekowi się humor poprawi ;)
23.11.2016 20:35
Wymęczona w bólach bramka na nic... Myślałem, że jakoś to pójdzie po tym golu, a tu nic. Męczarnie na nowo.
Nasza defensywa to totalny dramat. Nawet nie mówię o Badu, bo chłop wraca po długiej kontuzji. Ale to co gra Boateng w tym sezonie... do tego niepewny Hummels... Niech już wraca Javi i naczej będzie ciężko.
23.11.2016 18:55
Dość ryzykowne ustawienie. Ale z drugiej strony patrząc na sytuację w innych grupach, wyjście z drugiego miejsca nie było by takie złe ;P
W każdym razie kiedyś zawodnicy muszą odpocząć. Lahm w środku... w sumie i dobrze. Na boku obrony to już nie to co kiedyś, może odnajdzie się w środku. Pokazał już kiedyś, że potrafi tam grać. Martwi trochę obecność Badu... w takim meczu, po tak długim czasie od razu 90 minut.
Ale zobaczymy. Mueller na ławce, Lahm w środku, może to popchnie naszą grę do przodu ;)
23.11.2016 17:23
Dopiero 11 kolejek za nami... Tracimy ledwo 3 pkt do lidera, gramy w 1/8 LM. Mamy prawie cały sezon przed nami. Możemy jeszcze tak zacząć grać jak nigdy(w tym kosmiczną padakę).
Naprawdę myśleliście, że będziemy już wiecznie grać jak w 2013 roku? ^^ Że ligę będziemy wygrywać bez żadnej porażki? Mistrzostwo zdobywać w marcu? W sumie z takim myśleniem, to rozumiem rozczarowanie obecnym sezonem :D
Guardiola zostawił zespół w bardzo słabej dyspozycji(jak to na wiosnę). Carlo moim zdaniem i tak minimalnie poprawił naszą grę porównując do tamtego okresu. Jeśli na wiosnę dalej tak będziemy grać, to szybko się z Włochem pożegnamy. Ale skoro Guardiola potrafił ze świetnego Ferrari na jesień zrobić rozklekotanego Ursusa na wiosnę, to może i Carlo będzie potrafił zrobić to samo tyle, że w drugą stronę ;)
19.11.2016 21:11
Fascynujące... w pierwszej połowie to my z każdą minutą graliśmy coraz lepiej, a w drugiej połowie coraz gorzej :/ Po paru pierwszych minutach myślałem, że będziemy cisnąć BVB do końca meczu. Wyszło tak, że mieliśmy problem ze stwarzaniem sytuacji (chyba, że dla Drotmundu :D). Przynajmniej było widać walkę i zaangażowanie i coś tam z przodu staraliśmy się zrobić, ale to BVB miało więcej szczęścia i zasłużenie wygrało.
Bardzo słaba gra naszych środkowych obrońców... tyle błędów w wyprowadzaniu piłki czy kryciu. Do tego Xabi, który gra na stojąco. Niekiedy to wystarcza, ale dzisiaj zdecydowanie nie. Thiago jak to Thiago, fantastyczne zagrania przeplatał głupimi błędami. Mueller pokazał dzisiejszym mecze, że zasługuje na ławkę, niestety. Dobry mecz Riberego, niezły Alaby.
Po zmianie ustawienia nasza gra siadła. Wcześniej myślałem, że nasza słaba gra jest podyktowana 4-3-3, ale po dzisiejszym meczu stwierdzam, że to raczej wina samych zawodników. Mueller nie tylko na skrzydle słabo grał, ale i w środku. W środku pola musi grać Kimmich, Vidal i Renato. Xabi za dużo błędów popełnia, a Thiago jest zbyt chimeryczny.
Ehh trudno, takie mecze się zdarzają. Trzeba do końca rundy jesiennej utrzymać się w czubie tabeli, wygrać z Atletico i Rostowem, a w zimie szlofować formę na wiosnę i musimy odpalić.
19.11.2016 20:34
Bardzo źle zaczęliśmy ten mecz. Bramka z niczego. Głupi błąd Hummelsa przy wyprowadzaniu piłki i fatalne krycie :/ W dalszej części gry BVB nie stwarzała groźnych sytuacji. Z drugiej strony my też zbytnio nie zagrażamy bramce BVB. Jeden plus taki, że z każdą kolejną minutą to my graliśmy coraz lepiej. Niestety 15 minut pzrerwy da wytchnienie BVB.
Oby utrzymało się to, że my gramy z każdą minutą lepiej, a Dortmund słabiej. Szczelniej musimy grać w obronie, skuteczniej się przesuwać i dołożyć do tego więcej akcji pod bramką rywala.
19.11.2016 19:23
Jeśli już porównujemy obecny Bayern do tego z zeszłego roku to sprawa jest skomplikowana. Na jesień zespół Guardioli grał świetnie, zdecydowanie lepiej niż na obecną jesień. Natomiast na wiosnę grał słabo, ciut gorzej niż obecny Bayern. Co ciekawe... ja widzę podobieństwo do wiosennego Bayernu Guardioli. Ociężałość, trudności ze stworzeniem sobie szans i dziurawa defensywa. Na wiosnę Bayern wymieniał milion niepotrzebnych podań, a potem i tak kończyło się to wrzutką. Teraz jest podobnie, ale tych podań jest przynajmniej mniej.... Przez co więcej wrzutek i więcej szans na gola. Jasna sprawa nie pochwalam tego, ale mały progres widać^^
06.11.2016 12:42
@hoven
A czy ja gdziekolwiek napisałem, że jestem zadowolony z gry zespołu? Ciekawe... z tego co mi się wydaję, praktycznie od początku sezonu piszę o tym, że gramy źle. Ba! Ja nawet uważam, że Ancelotii to nieodpowiedni facet jako trener FCB.
Po prostu na chwilę obecną sytuacja nie wygląda dla nas źle. Jeśli mamy złapać formę to na pewno nie teraz. Jeśli nie teraz to w późniejszym etapie sezonu. Zatem jeśli do tego czasu będziemy dalej w czołówce to będzie dobrze.
Dobrze napisałeś, dopiero 10 kolejek za nami. Nie ma co wieszać psów na trenerze, ani popadać w hurraoptymizm.
05.11.2016 22:06
6 pkt przewagi nad najgroźniejszym rywalem. Raczej na pewno będziemy liderami do następnej kolejki. Awans do 1/8 LM i dalszej rundy DFB Pokal. Tragedia :D a wszystko to przy przeciętnej grze zespołu.
Przecież to było oczywiste, że Bayern Ancelottiego będzie grał totalnie inaczej niż Guardioli. Dwóch całkowicie innych trenerów. Mnie osobiście zdziwił wybór zarządu ale ok. Jasną sprawą, że zespół będzie potrzebował czasu na złapanie odpowiedniej formy. Nie trwa to 2-3 spotkań, a nawet pół roku. Ta ekipa praktycznie od 7 lat grała swoją piłkę, teraz mają grać coś innego. Carlo mówi, że nie chce zmieniać tego co było, ale widać, że niezbyt mu to pasuje i wychodzi ;) Na chwilę obecną wyglądamy na marną kopię jego Realu. Ale małe zmiany już widać. Mueller nie gra na skrzydle, czekać tylko aż Alonso usiądzie na ławce. Niech grają Kimmich i Renato. Będą jasna sprawa mniej pewnie niż Alonso, ale dadzą zespołowi więcej werwy i ikry, a za spokój w tyłach niech Vidal odpowiada.
W przyszłym roku gramy na pewno dalej w LM i obyśmy w tabeli wysoko(góra 6 pkt straty do lidera) i będzie ok. Na wiosnę powinniśmy odpalić. Jeśli nie, to Carlo może nie dotrwać do końca sezonu ;)
05.11.2016 19:47
Pierwsza połówka bardzo dobra. Druga przestana. Rozumiem, że przy 2:0 można trochę odpuścić i się cofnąć, ale przy tym wypadałoby kontratakować... a n am się kompletnie nie chciało.
Fajnie dziś Costa, Hummels i Javi. Fatalnie Lewy, który wyglądał jakby grał za karę.
22.10.2016 20:34
Nie ma jeszcze połowy rundy jesiennej. Drużyna może jeszcze zaskoczyć. Trzeba jednak przyznać, że z meczu na mecz gramy coraz gorzej. W zasadzie dlatego, bo nie mamy szczęścia. Tak samo w sumie graliśmy miesiąc temu....
Przyczyna? Nie wiem. Być może to beznadziejne ustawienie, do którego nie mamy wykonawców. Przy 4-3-3 trzeba nam silnych, szybkich, świetnych skrzydłowych, na których oprze się gra. Robbery swoje lata już mają i forma nie ta co kiedyś, Coman jest młody, a Costa od kontuzji gra przeciętnie. Do tego w środku pomocy potrzeba nam reżysera gry, kogoś kto będzie prowadził naszą grę. My mamy w zasadzie wyłącznie defensywnych pomocników.... i jak od nich mamy wymagać kreatywności to ja dziękuje. Poza Thiago, który miał świetny początek, ale nie byłby sobą gdyby nie grał w kratkę ;) Mueller grać musi, bo to świetny piłkarz i ikona Bayernu. Ale pozycja dla nie go to wyłącznie atak, tudzież zaraz za napapstnikiem. Na skrzydle niestety gra fatalnie. Gość nie umie biegać, kopać piłki, przyjmować, ale w polu karnym jest niesamowity. Dlatego tam się go powinno umieszczać, bo fantastycznie współpracuje z kolegami i ma genialny instynkt strzelecki.
Czy zawodnicy nie biegają? Być może biegają tyle co kiedyś, ale przy Ancelottim trzeba biegać więcej za piłką. Jak przez 3 lata praktycznie nie grało się bez piłki, to można się było odzwyczaić.
Oby Ancelottiemu się udało, ale moim zdaniem jego angaż był totalną głupotą. W żadnym klubie poza Milanem nie zagrzał długo miejsca, ma problem z wygraniem ligi, taktyka jaką preferuje odbiega od tego co gramy od Van Gaala. Przyszedł i co zrobił? Zamiast dostosować się do piłkarzy, klubu, to kopiuje Real.... to już nawet Guardiola lepiej się dostował do klubu :D
Ale poczekajmy.... wolę żebyśmy grali kaszanę na jesień, a na wiosnę odpalili. Oczywiśćie musimy awansować do 1/8 w LM i być wysoko w tabeli :P Na razie plan jest wykonywany :P
16.10.2016 10:48
@cayman
Racja, bardziej mecząca w sensie fizycznym. Bronisz, więcej biegasz. Ale gra w defensywie jest zdecydowanie łatwiejsza niż w ofensywie. Zatem gdy nam nie idzie, lepiej się cofnąć i czekać na kontrę.
Ja osobiście wolałbym cały czas grać na połowie rywala, ale na chwilę obecną mamy na tyle słaby zespół, że nie jesteśmy wstanie tak grać. Musimy zatem grać inaczej, mądrze. Może i więcej biegasz gdy bronisz, ale mając korzystny wynik, dobrze się ustawiając nie pozwalasz rywalom na nic więcej. Taki Frankfurt sztycha by nie zrobił gdybyśmy się dobrze ustawili. Bramka na 2:2 to wręcz żenada w tym elemencie gry. Dzięki takiej grze mielibyśmy więcej miejsce do kontrataków.
I nie ma co mówić, że klasowa drużyna tak nie gra. Bo na chwilę obecną do klasowej drużyny to nam brakuje ;)
15.10.2016 20:50
@Rizzitelli
To zależy od taktyki jaką preferuje drużyna. Obecnie przy Ancelottim, który w teorii, miał polepszyć defensywę i kontraataki to jak najbardziej. Przy Guardioli, który do przesady opanował utrzymywanie się przy piłce to oddanie rywalom piłki byłoby głupie.
Poza tym tak, uważam, że lepiej oddać rywalom piłkę. Niech oni się meczą. Oczywiście tylko w sytuacji gdy grają równe drużyny, tudzież na podobnym poziomie(jak dzisiaj).
15.10.2016 18:55
Akurat oddanie inicjatywy przy takim wyniku i przy grze w przewadze to naturalna kolej rzeczy. Rywal musi się odsłonić, musi ryzykować, musi gonić wynik. Klasowa drużyna spokojnie by rozbijała ataki rywala i wyprowadzała zabójcze kontry. Tym bardziej grając z przewagą jednego zawodnika. U nas tego nie było, graliśmy w stylu Kononowicza.
15.10.2016 18:14
Widzę, że część użytkowników bardziej zainteresowana meczem City Guardioli niż naszym ^^
...spoko
15.10.2016 17:38
Żenada....
Rozumiem stracić punkty, ale prowadzić jedną bramką, grając z przewagą jednego zawodnika i do tego stracić bramkę po kontrze?
Zmiana Comana zamiast Robbena? Poważnie? Przecież od 60 minuty to Robben chodził sobie po boisku :/ Francuz przynajmniej biegał i miał jakieś sytuacje.
Ciężko... ciężko.... frajersko straciliśmy punkty.
Na plus jedynie Predator. W końcu było widać, że potrafi grać w piłkę. Nabiera pewności.
15.10.2016 17:29
Festiwal żenady kontynuowany. Carlo widząc tę kaszanę będzie chciał coś poprawić. Dlatego zmieni Comana, wpuści Lewego, a Mueller na skrzydło. Oczywiście dalej będziemy kopać się po czole w 4-3-3.
Ani ataku pozycyjnego, ani gry z kontry. Gramy fatalnie. Szczęśliwa bramka z niczego sprawia, że nie jesteśmy w du... Na chwilę obecną wygląda to tak jakby połowa zawodników była już wypalona, a do tego trener bez pomysłu na grę.
Ale zobaczmy jak to będzie w drugiej połowie wyglądało. Może weźmiemy się w garść.
15.10.2016 16:28
Bardzo dobrze, że Mor dostał czerwoną kartkę. Mam nadzieje, że sędziowie będą karać czerwoną za takie zachowania. Denerwuje mnie to ogromnie.
14.10.2016 22:45
Ja również uważam, że Boateng nie byłby najlepszym kapitanem. Swoim zachowaniem na boisku nie pokazuje tego, że mógłby nosić opaskę. Chyba, że w szatni wzbudza taki respekt i tak motywuje kolegów z drużyny, że zasługuję na miano kapitana. Ale tego się nie dowiemy ;)
Z Muellera też byłby kiepski kapitan. Ale jego akurat wolałbym bardziej z opaską, bo to wychowanek i bawarczyk. Co jak co, ale takim graczom w pierwszej kolejności należy się opaska kapitańska ;)
13.10.2016 19:41