Niestety, ale ekonomiczny styl gry już wszedł nam w nawyk ^^ Z Atletico właśnie na taką grę bym się nastawiał - nudną, powolną i bez ikry. Ale oczywiście nie twierdze, że nie mamy szans :D Ba! Taką grą wielokrotnie już pokonywaliśmy rywali i liczę, że tak będzie z Atletico :)
22.04.2016 19:42
Świetny obrońca. Widziałem kilka spotkań Napoli i to właśnie on zrobił na mnie największe wrażenie.
22.04.2016 16:18
@jahcob
Położył się na boisku i poprosił o zmianę. Zszedł o własnych siłach. Chyba jakiś uraz mięśniowy.
20.04.2016 21:49
No! W końcu strzeliliśmy kilka bramek i pewnie wygraliśmy mecz. Cieszy, że Lewy w końcu się odblokował. Dobra druga połowa.
16.04.2016 20:22
Dobry nasz mecz w defensywie. Z przodu wygląda trochę gorzej. Ten mecz to dobre przetarcie dla nas przed Atletico. Dokładnie takiego spotkania możemy się spodziewać.
Smutne trochę jest to, że nasze szansę pod bramka tworzone są wyłącznie po wrzutkach... po co tyle klepania piłki? Wrzutkę można zrobić, odzyskać piłkę i znowu wrzutkę. Większa szansa na gola. A jak klepiemy i klepiemy to tracimy tylko czas - w końcu i tak zakończy się dośrodkowaniem.
Ale w sumie mecz nie najgorszy. Sane zneutralizowany, brakuje tylko większej ilości sytuacji no i bramek. Jak na naszą grę w tej rundzie to dziś nie wygląda to najgorzej.
16.04.2016 19:20
W sumie... jak tak teraz na to wszystko patrzę to styl gry Atletico na chwilę obecną jest dla nas idealny^^
Dlaczego? Otóż ostatnio nasz Bayern słabo sobie radzi z szybką i kombinacyjną grą. Gdy przeciwnik podchodzi wysoko to już w ogóle nie potrafimy sobie poradzić. Kontrataki praktycznie nie istnieją. Takie Atletico zamuruje się na własnej szesnastce, to my będziemy mieć tyle czasu na klepanie piłki, że dobijemy do 80% i może coś wpadnie^^ Gorzej gdy Atletico postanowi grać pressingiem i będzie chciało wyjść z własnej połowy :P
15.04.2016 16:06
@Android
1. Barcelona już trzy razy w tym sezonie pokonała Atletico. Wniosek? Da się pokonać Atletico grając tak jak Bayern(gramy podobnie do Barcy).
2. Co z tego, że wyeliminowali Barcelonę? Nie dość, że w ostatnich meczach Katalończycy ewidentnie stracili formę, to ponadto nie jest to najsilniejsza Barca w historii.
3. Może i Atletico gra bezbłędnie w obronie, ale z przodu już jest gorzej. Poza tym bramki im da się strzelić, co już wiele drużyn pokazało.
Szansę są wyrównane. Nie przesadzajmy, że Atletico nas rozniesie. Kto zagra w finale? Nie wiadomo. Może być finał Real Bayern, a równie dobrze City Atletico.
15.04.2016 13:43
Atletico ledwo przeszło PSV, w grupie przegrali u siebie z Benficą, w lidze hiszpańskiej przytrafiały im się głupie wpadki, z Barceloną trzy razy przegrali w tym sezonie... Ekipa z Madrytu to niezwykle silny i niebezpieczny przeciwnik, ale my również jesteśmy groźni. Może nie gramy najlepszego sezonu, ale Atletico również. To, że odprawili z kwitkiem Barcelonę sprawia, że niektórzy przeceniają naszego rywala.
Oczywiście wcale nie lekceważę rywala, ale uważam, że szansę są 50 na 50. Wszystko będzie zależeć od dyspozycji dnia. Atletico gra żelazną defensywą, ale też nie strzela bardzo dużo bramek. Juve też posiada fantastyczną obronę, a 6 bramek w dwumeczu im strzeliliśmy. Ekipy są na tyle wyrównane, że na prawdę wszystko może się zdarzyć :)
15.04.2016 13:06
Pierwsza bramka to ewidentny błąd Neuera. Zbyt późno wyszedł z bramki, lepiej by było gdyby został na linii. Moim zdaniem jednak to nie zachowania Manu było kluczowe przy bramce. Gdyby nie wyszedł i tak padła by bramka. Źle przy bramce zachowali się między innymi Vidal, który zbyt późno podbiegł do asystującego i pozwolił mu dograć oraz nasi obrońcy z Alonso. Było ich trzech, ale i tak pozwolili na uderzenie rywalowi.
15.04.2016 08:47
@daro022
Przeczytaj jeszcze raz uważnie to co napisałem. Następnie spójrz na tabelę ligi angielskiej, niemieckiej i hiszpańskiej. W dalszej kolejności przeanalizuj dotychczasowe osiągnięcia City w LM.
14.04.2016 11:38
Ja liczę, że trafimy na Manchester City. Będzie mecz ze smaczkiem.
Kto ma największe szanse na LM? Każdy. Żadna z drużyn nie prezentuje wyśmienitej formy, żadna też szczególnie nie odstaje od reszty(może trochę City). To są półfinały, wszystko może się zdarzyć.
Wystarczy spojrzeć na nas. W 1/8 mogliśmy spokojnie odpaść, ale po fantastycznym meczu daliśmy radę. W ćwierćfinale na za dużo pozwalaliśmy Benfice, ale pewnie awansowaliśmy. Trzeba pamiętać, że Benfica była poważnie osłabiona. Mecze półfinałowe zapowiadają się niezwykle ciekawie i wszystko może się zdarzyć :)
Cieszy to, że w ciągu ostatnich 6 lat regularnie zachodzimy wysoko w LM(poza 2011). Wzrasta nasz prestiż i budżet :) brakuje tylko wisienki na torcie, bo jedna z 2013 to za mało :P
14.04.2016 09:32
A tak chciałem pochwalić drużynę za drugą połówkę. Szybka bramka, pełna kontrola meczu. Brakowało tylko skuteczności. Oczywiście strata bramki i wkradła się nerwowość. Co do czerwonej kartki dla MArtineza... nie wiem, ciężko mi to ocenić. Nie widziałem powtórek. Benfica powinno dostać spokojnie z 5 dzisiaj, ale nasze kontrataki wołają o pomstę do nieba. Ale dlaczego mnie to dziwi? Ktoś kiedyś powiedział, że nie musimy ćwiczyć gry z kontry, bo tak nie będziemy grać :P
Brawo dla drużyny za awans do półfinału. Byliśmy lepsi od oponenta, ale przez nasze słabości daliśmy mu za dużo nadziei. Jak już kiedyś napisałem... jak mamy grać taką padakę i wygrać wszystko jak leci - ok, pasuje mi to :)
13.04.2016 22:42
Gol z rzutu rożnego O.O Co to się porobiło :D
13.04.2016 21:56
@ThomasKonig
Utrzymywanie się przy piłce to nie jest przeważanie. Po bramce dla Benfici, mieli 100% i powinno być 2:0. My mieliśmy parę sytuacji po wrzutkach, w zasadzie żadnej 100%. DarthSmd dobrze napisał, że brakuje nam lekkości i gry zespołowej, tego czym ten zespół cechował się na jesień. Nie wiem dlaczego jesteś zadowolny z takiej gry. Zapominasz też, że Benfica to dużo słabszy zespół od nas, do tego poważnie osłabiony. A my się z nimi męczymy. Poza tym sprawa awansu jest jeszcze otwarta.
Jedyne co pozytywnego można z tego meczu wynieśc jak na razie, to to, że szybko odpowiedzieliśmy im bramką i zaczęliśmy grać pewniej.
13.04.2016 21:45
Słaba połówka. Przeważaliśmy, ale nieznacznie. Parę sytuacji, a nasza główna broń w ofensywie to wrzutki... Co ciekawe, wychodzą do nich Vidal, albo Lahm :) Zachowanie zespołu przy bramce to dramat. OD pomocników, po obrońców i bramkarza. Gdyby zamiast osłabionej Benfici wyszedł dziś mocniejszy zespół, to byłoby krucho.
Ale nie ma co narzekać. Strzeliliśmy bramkę i nabraliśmy dzięki temu pewności. Gra też się poprawiła. Oby w drugiej połowie nasi grali pewnie i kontrolowali sytuację na boisku. Przydałaby się kolejna bramka dla nas!
aa... skoro gramy tyle wrzutek, to wpuściłbym Lewego. Formy nie ma, ale jest wysoki i nieźle gra głową.
13.04.2016 21:38
Benfica to zespół zdecydowanie słabszy od nas(na papierze), do tego brakuje im kilku podstawowych graczy oraz muszą odrabiać straty z AA. Teoretycznie wszystko przemawia na naszą korzyść.
...ale
Z naszą formą i grą w tym sezonie to w dzisiejszym meczu może zdarzyć się wszystko. Totalna kompromitacja i niesamowity pogrom. Nam kibicom nie pozostaje nic innego jak trzymam kciuki i liczyć na awans do 1/2!
13.04.2016 18:59
Dzisiaj trzymam kciuki za Wilki! Ale obawiam się, że Real może wpakować im z 4-5 bramek.
Przynajmniej tyle dobrze, że to nie Leverkusen. Ci na pewno by przegrali z 4 czy 5 do zera. Tym bardziej mając taki wynik :D
12.04.2016 19:17
@achim, lokus
Ok :) Dla mnie to jednak zbyt ryzykowne zachowanie :)
09.04.2016 19:04
Akurat Lewy przy bramce Coscie powinien raczej od razu zagrać do Brazylijczyka na wolne pole. Nie potrzebnie tyle trzymał piłkę przy nodze. Asysta zapisze się w statystykach, ale nie oszukujmy się, to Costa wykonał całą robotę :)
09.04.2016 19:03
@ThomasKonig
Gdzieś od 75 minuty VFB przycisnęło i zrobiło się groźnie pod naszą bramką. Wpuszczenie ofensywnego gracza nie poprawiło naszej gry. Dla mnie jest to dziwne zachowanie kiedy drużyna przeciwna zaczyna naciskać, a my zwiększamy siłę ofensywy. Stuttgart i tak się otworzył i nie przykładał tak dużej uwagi do defensywy. W takiej sytuacji trzeba się bronić. Tak to doprawadzamy do sytuacji - albo my strzelimy, albo oni. Dzisiaj się udało, ale takim zachowaniem zwiększami ryzyko straty bramki.
09.04.2016 17:49
@FanGraczyBayernu
Nawet dwie.
09.04.2016 17:38
@ThomasKonig
No tak, przecież Pep doskonale to wiedział, że Costa strzeli bramkę. O ja głupi. W takim razie liczę, że w kolejnych meczach przy stykowym wyniku korzystnym dla nas, będziemy wzmacniać ofensywę kosztem defensywy.
@konrad2815
Nie jestem tego pewien, ale zwycięstwo w LE daję szansę na grę w LM danej drużynie, a nie lidze, którą ona reprezentuje.
09.04.2016 17:37
@lokus
Ok, ale tę korektę mógł zrobić nie ściągając defensywnego zawodnika i wpuszczając w jego miejsce Costę. Dla mnie to było bardzo dziwne zachowanie.
09.04.2016 17:32
Druga połowa lepsza jak pierwsza. Ale nie bylibyśmy sobą gdybyśmy nie odpuścili w pewnym momencie i dążyli do nerwówki ^^ Gramy beznadziejnie. Dobrze, że chociaż skutecznie. Jak w taki sposób mamy się doślizgać do pucharu LM, majstra i pucharu DFB Pokal to jak już mówiłem nie mam nic przeciwko. Potem liczyć na to, że Carlo odmieni naszą grę.
Martwi kolejny słaby mecz Lewego... i ten uraz Javiego. Na plus Ribery i Goetze, ale tylko w drugiej połowie. Widać, że gra w środku idzie mu zdecydowanie lepiej.
I dlaczego przy stykowym wyniku zmieniamy obrońcę na skrzydłowego? ^^
09.04.2016 17:27
Gramy nudno, powoli, bez polotu, czyli gramy swoje :) Ale jak tak mają wyglądać mecze do końca sezonu i mamy wszystko wygrywać to ja jestem za... ^^
09.04.2016 16:22
@Android
Już nie przesadzaj ^^ Pierwsza fala hejtu na Guardiole była totalnie wyolbrzymiona i niezasłużona. Poza tym ciężko stwierdzić, by osoby od początku mówiące, że Guardiola to błąd miały rację. Dlaczego? Przecież w klubie źle się nie dzieje, mamy nie najgorsze wyniki. Zgodzę się jednak, że do ideału nam dużo brakuje. Nie sądzę by ktokolwiek przewidział taki obrót spraw z Pepem. Fantastyczna gra na jesień i słaba na wiosnę. Zdobywanie majstrów i walka do ostatnich chwil w LM, a styl gry niekiedy wręcz żenujący.
Pamiętajmy też, że sezon się jeszcze nie skończył. Guardiola wygrywając LM i BL będzie mógł porównać się do dwóch naszych najlepszych trenerów w XXI wieku, czyli Hitzfelda i Juppa. Gdyby mu się to nie udało to będzie małe rozczarowanie, ale jednak osiągnął niemało z naszym klubem.
06.04.2016 15:06
@Apollo1
W Turynie ustrzeliliśmy dwa gole i nie było po zawodach. W takiej dyspozycji w jakiej były drużyny wczoraj to Benfica spokojnie może nam strzelić o dwa gole więcej. Pamietaj, że gramy na wyjeździe. Takie mecze zawsze nam słabiej wychodzą i rywal będzie miał łatwiej niż na AA.
Poza tym Benfica miała dwie 100% sytuacje i nieodgwizdany karny. Do tego sporo sytuacji, może nie zbyt groźnych, ale gol mógł paść. Wynik dobrze odzwierciedla przebieg meczu, chociaż 2:1 dla nas byłoby bardziej sprawiedliwe.
06.04.2016 12:55
@eryk
Logika już dawno opuściła tę drużynę. ^^ Ja na przykład nie rozumiem dlaczego jeden z naszych najlepszych obecnie piłkarzy, czyli Coman, zaczyna mecz na ławce...
Ślizgamy się tak już od dłuższego czasu i na chwilę obecną nam się udaję. Obawiam się jednak, że niemoc może nam się przytrafić w kluczowym momencie... w finale czy na finiszu BL :/
05.04.2016 23:00
Wygrany mecz i to bez straty bramki. Jest dobrze. Zaliczka mizerna, ale jednak jakaś jest. Nie możemy jednak się z tego cieszyć, bo Benfica to zespół teoretycznie dużo słabszy od naszego. Powinniśmy im wpakować z 3-4 bramk i mieć spokój w Lizboznie. Niestety dla nas rzeczywistość okazała się zgoła inna. Benfica zagrała dziś bardzo dobre zawody i mogą czuć lekki niedosyt. Dwie 100% sytuacje i nieodgwizdany rzut karny.
A my? Sytuacje były, to fakt. Ale przychodziły nam jak krew z nosa. Graliśmy od niechcenia. Bardzo dobre, wręcz świetnie dziś zagrał Vidal i generalnie defensywa. Tragicznie dzisiaj Thiago i Lewandowski.
05.04.2016 22:46
Karny był i wg mnie duży błąd Marciniaka.
05.04.2016 21:50
Nie ma co panikować, nasi są myślami w meczu ze Stuttgartem. Poza tym każdy mecz jest jak finał, poza 1/4 finału.
Ehh... nasi robią dokładnie wszystko to, czego nie powinni robić, tudzież robią to na odwrót. Po strzelonej bramce to powinniśmy iść za ciosem, albo się bronić. Nie ma ani tego, ani tego. Po paru pierwszych minutach wyglądało to świetnie. Ale z biegiem czasu Benfica zaczęła grać coraz pewniej i lepiej. Mieliśmy parę sytuacji, ale Benfica również. Do tego nieodgwizdany karny.
Liczę na to, że w drugiej połowie przyciśniemy. Zaczniemy grać z zacięciem i agresją. Za dużo luzu, spokoju i co tu dużo mówić - flegmy. Benfice się chce bardziej na chwilę obecną.
Nie jest źle, bo wygrywamy, ale trzeba strzelić kolejne bramki i nie stracić żadnej by w Lizbonie mieć komfort.
05.04.2016 21:39
Rode nie gra przez to, że jest słaby, a dlatego, że Pep nie widzi go w drużynie. W zeszłym sezonie na wiosnę grał świetnie. W momencie gdy drużyna miała multum kontuzji, to wszedł do środka i grał najlepiej ze wszystkich środkowych pomocników. Gdy większość się wyleczyła, to stracił miejsce w składzie. Zaczęli grać inni i grali dużo słabiej niż Rode. Niemiec i tak nie wskoczył znowu do pierwszej 11.
Natomaist Goetze idzie śladami Podolskiego. Trochę bawi mnie, że cały czas wspomina się jego bramkę w finale na Mundialu. Przecież Goetze był tam rezerwowym. W finale wszedł bardzo późno z ławki(w 88 minucie). Rozczarowuje totatlnie Mario w Bayernie. Może za Carlo inaczej to będzie wyglądać... jednak wątpię w to :/
25.03.2016 09:01
ehh... Niby mecz pod kontrolą, ale gdy Koeln przycisnęło to zrobiło się groźne. My natomiast z kontry grać nie potrafimy i nie robiliśmy użytku z tego, że Kolończycy się otworzyli.
Ważne 3 pkt i mam nadzieje, że na przyszłość odpuścimy sobie granie w piłkę w meczu dopiero po 2 czy 3 bramce...
19.03.2016 17:26
@jastrzab123
Zgadzam się. Nawet bym powiedział żeby strzelić 3 i wtedy można już sobie spać, a nie biegać.
@Android
;)
19.03.2016 16:25
Ależ nudny mecz, praktycznie nic się nie działo. Paradoksalnie bramka Lewego nic dobrego nam nie przyniosła ^^ Otóż skoro mamy wynik, to nie musimy strzelać więcej bramek, więc można sobie kopać na połowie :P
Rozumiem, że ten mecz wystarczy wygrać 1:0, że graliśmy z Juve 120 minut, ale troszkę przyspieszyć można.
Goetze za Xabiego, Rode na miejsce Xabiego. Nie rozumiem dlaczego Seba gra jako ofensywny pomocnik...
Ciężko kogoś pochwalić czy zganić, bo praktycznie nic się nie dzieje ^^
19.03.2016 16:20
@jastrzab123
Na szczęście jest Gilewicz. Ale nie zmienia to faktu, że jest Mati :/ To będzie ciężkie 90 minut ^^
19.03.2016 15:27
Dobry skład. Część naszych graczy odpocznie, a część będzie mogła się wykazać. Dziwi mnie jednak brak Goetze.
W naszym składzie jest tylu klasowych zawodników, że powinni dać radę z Koeln. W razie problemów mamy mocną ławkę. Ale Koeln nie można lekceważyć i trzeba zagrać na 100%!
19.03.2016 14:43
Ważne i niełatwe spotkanie przed nami! Musimy utrzymać 5 punktową przewagę przed przerwą na reprezentacje. Ponadto gramy na wyjeździe, a w tym sezonie mamy dużo większe problemy z rywalem na ich boisku niż na naszym. Ale z drugiej strony gramy dziś z Koeln więc innego rozwiązania jak 3 pkt nie widzę!
Do tego dziś jest idealny mecz, aby zmiennicy mogli się pokazać. Bernat, Goetze czy Rode - powinni dostać szansę.
19.03.2016 11:01
Dobre losowanie dla nas. Pierwszy mecz u siebie, ale robiąc dobry wynik na AA ustawimy sobie grę. Z drugiej strony ciężko mi sobie wyobrazić by obecny Bayern stłamsił rywala strzelając mu 5-6 bramek. Nie w pierwszym meczu. Bardziej prawdpodobne wydaje się prowadzenie z 2:0 i spokojne dowiezienie wyniku do końca. Ale zobaczymy jak to będzie ^^ Nie zdziwie się jak przegramy na AA, po czym gładko wygramy w Lizbonie :P
Najlepiej losowanie ułozyło się dla Realu, grają drugi mecz u siebie i to z VFL, które jest dużo słabsze w tym sezonie jak rok temu. Najgorzej trafiła Barcelona. Atletico to zespół, który fantastycznie broni.
18.03.2016 12:35
@Marienplatz
Niestety gra Alaby to nie był wypadek przy pracy :/ Od dłuższego czasu prezentuje słabą formę. W meczu z Juve tylko to potwierdził. Z drugiej strony nawet grając dużo poniżej oczekiwań i tak Austriak gra poprawnie.
18.03.2016 10:57
@jastrzab123
United,Benfica, VFL, Porto, Szachtar to ta sama półka. W każdym razie wtedy kiedy z nimi graliśmy, takie jest moje zdanie :) United to uznana marka nie przeczę, ale przecież za Moysa grali słabo. Teraz zresztą nie lepiej :P Portugalczycy to dobre zespoły, ale co jak co to jednak słabsze teamy niż czołówka. Losując te zespoły mieliśmy szczęście w losowaniu wtedy :) Oby w piątek również nam dopisało. Ale ja osobiście nie chce Wilków. Może uda się im wygrać swój ćwierćfinał i zagrają w 1/2. Było by godnie :)
17.03.2016 23:13
@jastrzab123
Nie zgodzę się :) Za Pepa w fazie pucharowej LM graliśmy z Manchesterem United, Szachtarem i Porto. Co jak co, ale te drużyny w momencie gdy z nimi graliśmy mogliśmy spokojnie zaliczyć do średniaków europejskich :) Przynajmniej do drużyn pokroju Benfici i VFL.
17.03.2016 22:46
Nasza obrona w chwili obecnej jest w fatalnej dyspozycji. Ale nie oszukujmy się, przed kontuzjami również nie należała do najmocniejszych. Mało bramek traciliśmy dzięki grze obronnej całego zespołu i pressingowi.
Czy powrót Boatenga i Martineza uzdrowi naszą grę? Na pewno poprawi. Boateng to podstawowy obrońca i daje nam dużo pewności, przynajmniej w tym sezonie :) Martinez? Na środku obrony miał mecze fatalne, ale i świetne. Zobaczymy w jakiej wróci dyspozycji. Benatia gra bardzo słabo, dziwi mnie to ponieważ pokazał wiele razy, że jest świetnym obrońcą. Trzeba czekać na ich powrót, mimo, że nasi środkowi obrońcy w większości do czołówki europejskiej nie należą to i tak są zdecydowanie lepsi niż Alaba i Kimmich na tej pozycji.
Po sezonie transfer środkowego obrońcy to obowiązek. Ba! Nawet pokusiłbym się o kupno dwóch takich zawodników.
17.03.2016 13:33
@golik
Prawidłowa, błąd sędziego. Ale nie możemy mówić, że wypaczyła wynik spotkania. Byłby to gol na 0:2, nie 0:3. Poza tym Juve nie może winić sędziego, bo mieli tyle 100% sytuacji, że powinni spokojnie wygrać to spotkanie.
17.03.2016 10:21
Świetny mecz i piękne widowisko!
.
Ale... już tak z chłodną głową. Nie możemy tego meczu brać za wzór, bo większość czasu graliśmy fatalnie. Jestem zdania, że to nie my wygraliśmy ten mecz, a przegrał go Juventus. Sytuacja analogiczna do tego w Turynie. Wtedy byłem zdania, że to Bayern dał sobie wyrwać remis, a nie Juve wyrwało go nam. W sumie mam to gdzieś dlaczego Juve obniżyło loty i dało nam zdobyć dwie bramki, grunt, że się dało :) W dogrywce to było już po Juve, nie mieli sił i zrobili dużo słabsze zmiany niż my.
Patrząc pod kątem gry, to jedyne to co może cieszyć to to, że Bayern grał do końca i potrafił się podnieść. Oby chłopcy zapomnieli o tym co działo się na boisku,a pamiętali tylko wynik i to, że dali radę. Mam nadzieje, że da nam niewiarygodnego kopa ten mecz!
Co do Pepa... cieszę się bardzo, że odchodzi po sezonie, bo nasz Bayern gra na wiosnę za jego kadencji słabo. W tej rundzie zbyt często zdarzają nam się słabe momenty, drużyna jest niestabilna. Ale jeśli mamy się tak ślizgać do wszystkich tytułów to ja jestem za :) Ponadto to dalej nasz trener i pomimo, że nie podoba mi się jego zachowanie i nasza gra to będę mu kibicował do końca sezonu! Taki mały szczegół, o którym wielu z nas zapomina tutaj...zapomina od 3 lat ^^
17.03.2016 07:46
@heat
Nawet nie wiem czy na chwilę obecną Bernat za Alabę na LO nie byłby lepszym rozwiązaniem... Austriak jest w słabej dyspozycji, może ławka by go zmobilizowała?
17.03.2016 00:03
@ThomasKonig
Dzisiaj wygrał Bayern. Tym bardziej jest to fascynujące i godne podziwu, ponieważ piłkarze prezentowali się fatalnie(przynjamniej przez pierwsze kilkadziesiąt minut), jak i trener źle przygotował zespół na ten mecz.
Dobrze, że Juve wzieło z nas przykład i zagrało jak my w Turynie :)
16.03.2016 23:43
@Marienplatz
Zgadzam się. W tym dwumeczu ani Pep, ani Allegri nie mają się czym chwalić. Obie drużyny potrafiły zagrać świetnie, ale w tym samym meczu potrafiły też zagrać totalną kaszanę.
16.03.2016 23:38
@jastrzab123
Nie zgodzę się :P jakby jeszcze JUve w dogrywce strzeliło. Bramka Toniego ze 120 minuty meczu na zawsze zostanie mi w pamięci ^^
Ale nie ma co się licytować. Dobrze, że wtedy jak i dziś awans był nasz :)
...ale mam nadzieje, że nie skończymy w obecnej LM jak w tamtym pucharze UEFA :]
16.03.2016 23:31
@jahcoB
Getafe - Bayern w pucharze UEFA.... tam to dopiero było gorąco ^^
16.03.2016 23:28
BRAWO!!!!
Swoją drogą ten mecz ciężko opisać bądź wytłumaczyć, dziś się działo wszystko.
Juve sfrajerzyło ten mecz totalnie, gorzej jak my w Turynie. W pierwszej połowie mieli nas na patelni.
Oby Boateng wrócił na następne mecze, bo nasza obrona to sito jakich mało^^ Ale nie ma co narzekać, jutro będzie na to czas i to dużo :) Dziś trzeba się cieszyć ze wspaniałego zwycięstwa! Była magia i emocje jak w 2010 za Van Gaala w LM :)!
16.03.2016 23:19
Dawać!
16.03.2016 22:17
@Thomas
Wszystkie wygrane to zasługa Pepa, a wszystkie porażki piłkarzy... Fakt, dzisiaj piłkarze popełniają katastrofalne błędy, ale kto ich cały tydzień przygotowywał do meczu? Kto ustaił taki skład? Kto motywował? To nie pierwszy raz gdy ośmieszamy się w Europie, wszystko za kadencji Pepa :/
Mamy jeszcze 45 minut, ale z taką grą i z takim nastawieniem to my nawet bramki nie strzelimy :/ ehhh ale skoro Juve dało rade to dlaczego nie my?
16.03.2016 21:54
Czy faktycznie choroba uniemożliwiła grę Robbenowi? Był w sobotę na meczu, na stadione. Oznacza to, że był wtedy zdrowy. CHyba, że potem złapał poważniejszą infekcję i leży w łóżku z gorączką.
16.03.2016 20:06
Kupiliśmy go za nieduże pieniądze, a sprzedając do City możemy zrobić świetny interes! Nie ma co ukrywać, gracz chimeryczny, często kontuzjowany i więcej razy zdarza mu się zagrać słabo niż dobrze. Gdyby odszedł z Pepem w środku pola zrobiłoby się miejsce dla rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia. Martwi mnie jedynie to, że Bayern puszcza swoich graczy za małe pieniądze, a z takiego CIty ze 30-40 mln byśmy za Thiago wyciągnęli. Skończy się pewnie na 15-20. Nie ukrywajmy, ja tam nie widzę nic co trzymałoby Thiago po odejściu Pepa ^^
16.03.2016 20:03
@Adi
Nie ma na myśli wyłącznie meczu z Werderem. W tym sezonie Coman moim zdaniem lepiej prezentuje się niż Robben, tudzież więcej daje drużynie. Holender jest lepszym zawodnikiem niż Francuz, to fakt, w każdym razie jeszcze jest lepszym. Ale Coman daje tej drużynie więcej moim zdaniem. Nasza gra jest wtedy bardziej zespołowa i przebojowa.
Zostawiając już ten temat. Zobaczymy kto zagra jutro. Bardzo bym się cieszył gdyby wszedł Robben i strzelił trzy bramki, pokazując tym, że jednak na czas dla Comana trzeba poczkać :)
13.03.2016 13:38
@Adi, heat
Ja się z wami nie zgadzam :) Nie tyle nawet by Coman zagrał z Juve, a na stałe wygryzł Holendra z pierwszej 11. Pora na zmianę pokoleniową i to najwyższy czas.
13.03.2016 13:06
@Bawaria6
Niestety Coman wiele traci grając na lewym skrzydle, tak samo jak Robben. Obaj grać razem nie mogą :/ A szkoda.
@achim
Czy ja wiem czy byłoby to ryzyko? Młody zawodnik bardzo by się zmobilizował tym, że trener wystawia go w tak ważnym meczu. Gdyby jednak spalił się psychicznie, to zawsze można doświadczonego Holendra wpuścić.
13.03.2016 12:18
Skoro Pep mówi, że Coman jest opcją, to już wiemy, że zagra Robben...
13.03.2016 10:49
Moim zdaniem to Coman powinien zagrać z Juve od pierwszej minuty kosztem Holendra. Arjen jest w niezłej dyspozycji, ale to wciąż nie jest Robben z najlepszych lat. Gdyby zagrał z Bremą, to mielibyśmy wynik pewnie 3:0. Zamiast trzech asyst Comana byłaby bramka Robbena. Ja stawiałbym na Kingsleya, z nim nasza gra jest szybsza, efektywniejsza, przebojowa i bardziej zespołowa. Arjen niestety za bardzo chce sam.
13.03.2016 10:49
@Android, lokus
No tak... głupi ja :)
12.03.2016 18:08
Ja dałbym jeszcze odpocząć Alabie i Lahmowi. Dziwni mnie też brak Tasciego, nawet na ławce. Kontuzje ma? Dobrze, że Goetze już wrócił. Przed kontuzją w końcu prezentował się przyzwoicie. Ale moim zdaniem Pep powinien go wpuścić już w poprzednich meczach, chociażby na ostatnie minuty. Nie wiem czy od razu wrzucenie go na głęboką wodę to dobry pomysł. Ponadto znowu Rode sobie poogląda mecz z boku :/
Cieszy przynajmniej Lewy na ławce :D Rzecz jasna mam na myśli to, aby w końcu wypoczął :P
12.03.2016 17:55
@Arcatera80
Mój komentarz nie był skierowany bezpośrednio do ciebie :) Przyłączyłem się do dyskusji i wyraziłem swoje zdanie na ten temat ;)
Ja uważam, że Bayern ma bardzo dobry scouting i szkółkę. Jak wszystkie kluby w Niemczech. Ciężko u młodego zawodnika stwierdzić czy za parę lat będzie gwiazdą światowego futbolu. Ileż to zawodników było takich co świetnie rokowali, a nic z nich nie było. Działa to też w drugą stronę. Zatem fakt, że przeszli nam koło Weigl czy Sane o niczym nie świadczy, bo na przykład Alaba, Kimmich czy Mueller już nie. Z drugiej strony, najlepszą sytuacją dla młodych zawodników jest gra w słabszym klubie, bądź takim, który ma problemy. Wtedy łatwiej im wypłynąć, bo nawet pomimo słabej formy to wciąż grają. Tak jak u nas Kimmich. Przecież gdyby wszyscy byli zdrowi to nie grałbym na obronie, dostawałby wyłącznie ogony na DP, bądź na PO jak już parę razy grał.
08.03.2016 16:44
Scouting kuleje? Słabe transfery?
Zobaczcie na skład jaki ma Bayern, a jaki mają inne topowe kluby. To w Bayernie od ładnych paru lat gra więcej wychowanków, bądź zawodników sprowadzonych w młodym wieku niż w innych klubach. Obecnie wyłącznie Barcelona lepiej się prezentuje niż my w tym momencie.
Bayern w tym momencie jest o poziom wyżej niż parę lat, więc młodym zawodnikom o wiele trudniej przebić się do pierwszego składu. Ba! Nawet do 18 meczowej. Tym bardziej, że Pep nie stawia na nich. Liczę na to, że Carlo będzie stawiał na młodzież, a przynajmniej będzie dawał im parę minut w każdym meczu. Guardiola tego już nie robi, wyłącznie wtedy gdy musi. Tak jak z KImmichem.
Nasz scoutnig też ma się nieźle. Coman, Kimmich słyszał ktoś o nich wcześniej? Pewnie niewiele osób, a prezentują się bardzo dobrze jak na swój wiek. Ponadto mamy na wypożyczeniu Gaudino i Hojbjerga. Zobaczymy jak sprawy z nimi się potoczą, ale ja jestem sceptycznie nastawiony. Szwajcaria to dla Gianluci krok w tył, nawet nie wiem czy tam gra, a Hojbjerg w Schalke jest rezerwowym...
08.03.2016 11:51
Z Werderem Lewy musi odpocząć. Chyba każdy już widzi, że gra ociężale i słabiej niż na początku rundy. Przerwa dobrze mu zrobi.
Costa natomiast od powrotu po kontuzji nie prezentuje się tak jak na jesień. Obawiam się, że do tak magicznej formy prędko nie wróci :/ Dobrze by było natomiast, jeśli zaczął by prezentować się po prostu lepiej.
05.03.2016 22:05
Akurat Lewandowski od 2-3 spotkań gra przeciętnie. Bynajmniej nie jest to jego wina. Facet jest przemęczony. Gra bez przerwy. Gdyby usiadł na ławce, a najlepiej na trybunach w następnym ligowym meczu, to wszystkim wyszłoby to na dobre. Mamy w końcu szeroką ławkę, niech inni też dostaną szansę. Lewy to nasz najlepszy strzelec, nie straci miejsca w podstawowej 11, ale przerwa jest mu na gwałt potrzebna.
05.03.2016 20:31
Remis na wyjeździe z BVB to bardzo dobry wynik. Przewaga pięciu punktów utrzymana!
05.03.2016 20:28
Bardzo wyrównane spotkanie. Raz jedna drużyna się lepiej prezentuje, raz druga. Niczym w finale LM w 2013 roku.
Jednak ja jestem z naszej gry. Gdy staramy się grać jak Bayern to nic z tego nie ma. Gdy zagramy długą piłkę, bądź szybkie 2-3 podania, to wtedy stwarzamy groźne sytuacje. Więcej grajmy z kontry, więcej zagrań na puste pole. BVB gra z nami otwartą piłkę, wykorzystajmy to!
Tak swoja drogą Bayern to jedyny zespół, który wychodzi z pressingu pod własną bramką... po czym wycofuje do bramkarza :D
05.03.2016 19:23
@ThomasKonig
Już nie popadajmy w paranoje. Zagraliśmy dziś bardzo słabo. Nie widzę sensu bronić drużyny. Co z tego, że mamy taką statystykę? To Moguncja wygrała. Poza tym nasze strzały nie były tak groźne, jak styuacje Mainz. Może poza tymi Vidala w pierwszej połowie.
Było wiele meczów, w którym gnietliśmy rywala, graliśmy świetnie, a przegrywaliśmy(choćby 0:2 u siebie z Arsenalem w 2013 roku). Ten mecz do takich na pewno się nie zalicza.
Zgodzę się, że nie ma tragedii. Ot zwykła porażka jakich wiele. Najlepsze co może zrobić drużyna to wygrać mecze z Juve i BVB :]
02.03.2016 22:22
Bardzo słaba pierwsza połowa i równie słaba druga. Bez ambicji, chęci i zaangażowania. Mainz zagrało świetnie, z pomysłem i to wystarczyła na nas. Jakie my mieliśmy w tym meczu sytuacje? Strzały za pola karnego... w takim razie po co tyle gry piłką? Coś takiego to można w trzy podania zrobić :/
Na plus chciałem zaliczyć Vidala... ale jego błędy przy bramce go dyskredytują. Może Franck na plus, bo walczył coś.
Na minus cała reszta. Najgorzej to Thiago... dobrze, że zszedł. Robben piękna bramka, ale co z tego skoro żyłował jak nigdy, Lewy niewidoczny(niech w końcu odpocznie jeden mecz, bo widać, że nie ma świeżości), Mueller wszedł i niewidoczny, Costa też źle, nasi obrońcy również kiepsko(może nawet nie w defensywie, a nic nie dawali w ofensywie).
Rozumiem, że można przegrać, nawet u siebie, ale w takim stylu? Tym bardziej przed bardzo ważnymi meczami. Juve na to patrzyło i widziało, że da się nas łatwo ograć na AA. Na SIP z taką grą to BVB łatwo odrobi straty z pierwszego meczu ^^ Dojdą nas na dwa punkty i zobaczycie jak to fajnie drżeć w każdym meczu o pozycje lidera :D Oj ktoś tu nie pamięta Bundesligi sprzed 2012 roku :P o pierwszej dekadzie XXI to już nie będę nawet wspominał :]
Ale nie ma co histeryzować. Porażki się zdarzają i zdarzać będą. Dalej mamy 5 pkt przewagi i komfort, że w przypadku porażki w Dortmundzie mamy dalej 2 pkt przewagi, a jeśli wygramy wrócimy do 8 punktowej przewagi. Może dziś zagraliśmy, aby oszczędzić się na Juve i Dortmund? Turyńczycy przed meczem w LM z nami też stracili punkty.
Dwa najbliższe mecze będą arcyważne. Wygrane w tych spotkaniach sprawią, że zapomnimy o tym meczu :]
P.S. a tak swoją drogą, w tym sezonie gra Bayernu baaardzo mnie męczy. Dawno już tak nie było.
02.03.2016 22:08
w ataku, ok. Ale dlaczego nie wrócił? Nawet go nie bylo w pobliżu gracza Mainz.
02.03.2016 21:03
@Hordeau
Ponadto gdzie byl Rafa? Jego strona.
02.03.2016 21:01
mam wrażenie jakby naszym sie nie chciało dzisiaj...:-\ liczę, ze przyciska w drugiej połowie. Nie przystoi taka gra u siebie.
Na plus Vidal.
Na minus Rafa i Thiago. Hiszpan to w ogóle zmieniony powinien byc, bo gra żenująco.
02.03.2016 20:49
Dziś ważne 3 pkt! Tym bardziej przed meczem z BVB, żebyśmy nie stracili dystansu. Na SIP będzie ciężko.
Chociaż wieczorem chętnie zobaczyłbym drugi garnitur. Niech zawodnicy odpoczną, jeden mecz luzu nikomu nie zaszkodzi. Zwłaszcza, że przed nami dwa arcyważne i arcytrudne spotkania.
02.03.2016 15:40
@Globin23
Nie wyjdzie nam na dobre... Jeśli BVB do nas dojdzie, wtedy zacznie się nerwówka i gubienie punktów. Zobacz co było z Juve. Pełna kontrola meczu, strata jednej bramki i kompletnie nie wiedzieliśmy co się dzieje. Jeśli BVB zrówna się z nami punktami, wtedy również możemy stracić pewność siebie i masowo gubić punkty.
Gdy Heynckess nas trenował, to po zdobyciu majstra również odpuszczaliśmy ligę i skupialiśmy się na LM. Ja tam wolę mieć spokojną sytuację na jednym z frontów by całą siłę przerzucić na drugi. Niestety mieliśmy taką sytuacje w porzpednich latach, ale Pep nie potrafił tego wykorzystać...
Nie ma też co mówić, że rywalizacja do ostanich chwil zwiększa naszą formę i szansę zdobycia LM. Liga angielska jest totalnym przeciwieństwem tej tezy. We Francji PSG idzie jak burza, zobaczymy jak w tym sezonie. W zeszłym Juve we Włoszech gniotło ligę i doszli do finału. Inaczej sprawa wygląda w Hiszpani, bo tam jest Real i Barca. Ale to są na tyle mocne ekipy, że bez rywalizacji w lidze i tak zawsze byłyby groźne. Teraz praktycznie Barca ma już pewne mistrzostwo, nie sądzę by zgubili tyle punktów. Czy przez pewną sytuacje w lidze będą przegrywać? Nie wydaje mi się.
02.03.2016 10:16
@Rizzitelli
Wybacz, pisałem komentarz i nie zauważyłem twojego wcześniejszego posta.
28.02.2016 14:48
@Rizzitelli
Masz rację co do tych 3%. Podobnie to wygląda w polskiej ekstraklasie: http://ekstrastats.pl/sezon-2015-16-rzuty-rozne/.
Ale... jak możemy zobaczyć na przykładzie Cracovii. Na 119 rożnych strzelili 8 bramek, skuteczność 6,72%. Porównując to z nami. Mamy średnio na mecz do 10 rożnych. W każdym razie zawsze trochę ich mamy. Jeśli założymy, że mielibyśmy taką skuteczność jak Cracovia, to strzelalibyśmy bramkę z rożnego w co drugim meczu. Nawet jeśli byłyby to gorsze statystyki i bramka padałaby w co trzecim, czwartym czy nawet co piątym meczu, to i tak lepiej by to wyglądało niż jedna bramka na sezon...
Chętnie bym zobaczył dokładne statystyki Bayernu co do rożnych i całej Bundesligi. Jeśli ktoś posiada link do takich statystyk chętnie go przejrzę :).
28.02.2016 14:44
@Nookie
Czy ja wiem czy tak często? Większość naszych rożnych kończy się wrzutką, tak czy tak. W naszym przypadku i tak nie ma co mówić o tych 3%, bo od czasów Juppa ile razy strzeliliśmy goli po rożnym? Dwa? Trzy?
Chętnie bym przyjrzał się bliżej tym statystykom :) Więc jakbyś miał link to podeślij, będę wdzięczny.
28.02.2016 14:24
@DonJupp4ever
Boateng, Benatia, Martinez, Badstuber, Mueller, Lewandowski, a mógłby jeszcze Robben, Alaba czy Alonso. W przypadku gdyby trener miał dobry pomysł na rozegranie rożnego, to do tej listy możemy dodać każdego gracza, który posiada głowę.
28.02.2016 14:11
@Rizzitelli
Nie powiedziałbym, że często rozgrywamy rzut rożny krótko. Myślę, że tak jak inne zespoły. Przyznam jednak, że dziwi mnie to bardzo. Nasze rożne są fatalne, zero jakiekolwiek zagrożenia, więc powinniśmy grać w zasadzie wyłącznie krótki wariant rzutu rożnego.
28.02.2016 13:50
Dziwna ta druga połowa, graliśmy gorzej jak na początku pierwszej, ale dwie bramki strzeliliśmy. Dobrze, że dopisało skuteczność. Ważne 3 pkt na ciężkim terenie i teraz z Moguncją możemy zagrać rezerwami. Czekają nas arcytrudne mecze z BVB i Juve, więc pierwszy skład może odpocząć w środę. Nawet kosztem punktów.
Dziś najlepszy na boisku był Coma oraz Neuer i Ribery. Reszta prezentowała się dobrze bądź przyzwoicie.
27.02.2016 17:24
Fajnie weszliśmy w mecz. Szybko graliśmy, ruchliwie z dużą agresją. Dobrze to wyglądało. Potem niestety spuchliśmy i VFL skuteczniej się broniło i parę razy groźne zaatakowało. W zasadzie powinni prowadzić 1:0. Dobry mecz dzisiaj, fajnie się ogląda, ale nam brakuje znowu polotu i SKUTECZNOŚĆI. Nie możemy stowrzyć naprawdę groźnej sytuacji i z tego bierze się relatywnie mało bramek w ostatnich meczach.
27.02.2016 16:21
Z Wilkami czeka nas ciężki mecz i z rotacją bym uważał. Jasne, dajmy pograć innym, ale nie całemu składu. Za tydzień gramy u siebie z Mainz i myślę, że wtedy możemy pozwolić sobie na grę większą ilością graczy rezerwowych.
26.02.2016 19:59
@karl1985
O tak, druga bramka ewidentnie wina Neuera. Z drugiej strony, czy to tylko jego wina? Za każdym razem gdy Manu wznawia grę to zagrywa do najbliższego, ewentualnie tak by zacząć atak pozycyjny. Jedynie przy wybiciu z autu bramkowego, gdy rywal podejdzie to jest daleki wykop. Czy nie jest to wymóg Pepa? Przecież Neuer ma fenomenalny wyrzut, do tego pewnie niezwykle celnie potrafi wykopać piłkę z ręki. To aż się prosi by bramkarz zagrał taką piłkę, gdy rywal podejdzie wysoko. Tym bardziej, że Neuer świetnie to potrafi. Liczę na to, że Ancelotti wprowadzi ten element do naszej gry.
24.02.2016 10:07
Trochę zabawne jest to, że odczucia po meczu są takie, że to Juve wyszło "zwycięsko" z tego meczu. W sumie na gorąco może to tak wyglądać, odrobili dwie bramki w 30 minut. Czeka ich jednak mecz na wyjeździe i do tego bramkowy remis na karku. Poza tym to co grali do 60 minut to kryminał, fatalnie się prezentowali. Niestety nasza słaba obrona nie była wstanie im się przeciwstawić gdy przycisnęli. Z Boatengiem i Benatią na przykład w momencie przejścia do defensywny na pewno radzilibyśmy sobie lepiej(no i z Alabą w formie...). Do Kimmicha nie rozumiem pretensji. Wielkich klopsów nie popełnił. Nie zachował się przy bramkach perfekcyjnie, ale przecież nie grał dziś sam w obronie. Reszta drużyny też wyglądała bardzo słabo w defensywie pod naszą bramką.
23.02.2016 23:10
W zasadzie wynik 2:2 na wyjeździe z tak mocną drużyną jak Juve to niezły wynik. Tym bardziej, że oni byli bliżej trzeciego gola niż my.
Ale... Pozostaje niedosyt i to ogromny. Graliśmy świetnie przez 60 minut, a później stanęliśmy. Wystarczyło, że Juve przycisnęło trochę i my już nie wiedziliśmy co się dzieje. Ehh... można by rzec "typowy" Bayern. Pewny wynik, kontrola gry - toż to po meczu. Drugiej drużyny już nie ma. Dziś Juve strzeliło drugą bramkę, chwycili wiatr w żagle i wyrównali. My natomiast spaliśmy sobie słodziutko.
Większość meczu graliśmy świetnie, ale te ostatnie minut były słabe, w sumie nawet żenujące. Myślę, że drużyna nie zasłużyła na pochwały. Pomimo dobrego wyniku, powinny dostać burę od Sammera(na Pepa nie liczę). Tak doświadoczna drużyna i tak łatwo straciła dwubramkowe prowadzenie :/
Vidal świetnie,a potem strasznie nerwowy. Neuer zawalił drugą bramkę. W zasadzie wszyscy nasi do 60 minuty grali świetnie, a potem wręcz przeciwnie :/
Aaa... i jeszcze sędzia. Wielkich błędów nie popełniał, ale dawać się nabrać na tak mierne nurkowanie? Na tym poziomie? Poważnie? Gracze Starej Damy przewracali się sami koło naszych graczy, a ten gwizdał faul. Dobrze, że nie popełnił poważniejszych błędów, ani w jedną, ani w drugą stronę.
Rewanż na AA, więc to my rozdajemy karty. U nas jesteśmy niezwykle groźni i nie wyobrażam sobie byśmy odpuścili mecz tak jak w dzisiejszych ostatnich 30 minutach. Ale nigdy nie wiadomo... po drugiej bramce też myślałem, że dowieziemy ten wynik do końca ^^
23.02.2016 22:49
Pierwsze 45 minut świetne. Oby druga połowa wyglądała podobnie. Juve po stracie bramki przycisnęło, oby nie złapali dzięki temu wiatru w żagle na drugą połówkę.
W ofensywie jest dobrze, ale wybitnie dziś nie gramy. Co jak co, ale JUve nieźle się broni. Prawdziwy majstersztyk to nasza gra defensywna na połowie rywala. Poezja! Obyśmy tak cały mecz grali!
Ale to jeszcze 45 minut! Wszystko może się zdarzyć. Dobrze, że mamy jedną bramkę na wyjeździe. Teraz najlepiej nic nie stracić i coś dołożyć :P
23.02.2016 21:39
Najtrudniejsze spotkanie w tym sezonie przed nami! W dodatku z bardzo osłabioną obroną.
Plan minimum na dzisiaj to strzelić jedną bramkę i nie przegrać więcej niż jednym golem. Na AA taki wynik możemy spokojnie odrobić. Chociaż najlepiej by było jeśli dziś wygralibyśmy wysoko, wypracowując tym pokaźną zaliczkę przed rewanżem :)
23.02.2016 19:54
Jestem ciekaw jak się sprawa rozwiążę po meczu Bayeru z BVB. Zejście sędziego było szokujące. Widocznie jeśli sędzia odsyła trenera na trybuny, a ten go nie posłucha, to ma prawo zakończyć spotkanie. Nie wiem jak jest, czekam na oficjalny komentarz. Z drugiej strony, powinien podejść do Schmidta powiedzieć mu co i jak. Groteskowa sytuacja.
Faul był, wznowili grę nie z miejsca faulu, ale ile razy w meczu jest taka sytuacja? W tym wypadku nie winiłbym bardzo sędziego, a gapiostwo Leverkusen. Natomiast brak drugiej kartki dla Bellarabiego i zwłaszcza karnego do B04 to kompromitacja sędziego.
Co do samego meczu... Szału nie ma, Leverkusen trochę lepsze, ale to BVB szczęśliwe trafiło bramkę i pewnie zgarną 3 pkt. Mnie trochę smuci, że Bayer nie gra tak zmotywowany z Dortmundem jak z nami... :/ Jak zwykle można rzec.
21.02.2016 17:25
Oceniać Tasciego po jednym meczu nie ma sensu. Dziś karygodnie zachował się przy bramce, ale z drugiej strony nie miał dużo okazji do wykazania się. Moim zdaniem był to błąd Pepa, że zdjął go tak szybko. Powinien grać cały mecz, niech nabierze pewności. Drugiego takiego błędu w kryciu by nie popełnił, a nawet jeśli to rezerwy by zyskały nowego obrońcę ^^
Zmartwił mnie dzisiejszy mecz przed konfrontacją z Turyńczykami. Z przeciętnym Darmstadt, grającym rezerwowym składem, do tego graliśmy u siebie, mieliśmy problemy i było nerwowo. Zwłaszcza w pierwszej połowie i po bramce. Druga połowa była lepsza, ale o pełnej kontroli spotkania nie ma co mówić. Oby nasza defensywa z Juve była solidniejsza i ofensywa skuteczna jak nigdy!
20.02.2016 21:37
@Schikeria1213
Vidal
20.02.2016 17:32
Pierwsza polowa powinna wyglądać jak druga. Nie byli by nerwów. Nie graliśmy dzis zle, ale patrząc przez pryzmat meczu z Juve mozna sie martwic. Niepewna obrona nie przetestowana przez groźnego rywala, mozolna pomoc, Malo ruchliwa i co by nie mówić - Malo skuteczny atak. Tyle sytuacji mamy, a bramek gora 2-3.
Bardzo dobre zawody dzis Muellera, Lewego i Riberego. Vidal tez dzid dobrze sie prezentował. Slabiej dzis Tasci, Robben i Alaba.
Na Juve Franckni Costa powinni grac na skrzydłach. Środek to Vidal z Thiago badz Alonso. O obronie nie będę nic mowil, bo to będzie wielka niewiadoma;)
20.02.2016 17:26
W zasadzie poza strzałami z dystansu nie potrafimy zagrozić bramce Darmstadt:-/
Tasci zawalil bramkę, ale to jego pierwszy mecz i nie ma co się nad nim pastwić. Nie gra sam w obronie, ktora pewna dzis nie jest. Ofensywa powinna poza tym strzelić ze 2-3 bramki i byłby spokój. Teraz będą nerwy.
20.02.2016 16:32
Dobrze sie zaczęli. Fajnie z werwą atakowalismy. Bylo widac ruch w ofensywie. Ale potem glupia bramka i nerwy. Z przeciętnym Darmstatd, który gra rezerwami, my grając u siebie w prawie najmocniejszym składzie nie potrafimy strzelić gola... Tym bardziej po stracie gola. Zamiast ruszyć i sie odegrać to my gramy jeszcze gorzej.
Chwalić nie będę nikogo. Nie przy takim wyniku i takiej grze.
Baardzo slabo dzis Robben, Alana i Tasci.
20.02.2016 16:23
Z 7 oczywiście... :)
20.02.2016 15:33
Swoją drogą nie pamiętam już kiedy graliśmy z 6 graczami na ławce ^^
20.02.2016 15:30
Brak Benatii na ławce świadczy o tym, że na Juve na pewno nie będzie gotowy :/ Chyba, że to fortel i Marokańczyk jest zdrowy. Trochę czasu już jest w zespole, więc mógłby od razu zagrać, po dłuższej przerwie.
20.02.2016 15:14
Dobrze by było gdyby w następnym meczu ligowym Tasci i Benatia zagrali razem chociaz 45 minut.
16.02.2016 21:35
@Bayern022
Brak mi słów... Dobrze, że nie masz żadnego wpływu na politykę Bayernu ^^
15.02.2016 23:13
@Bayern022
Ręce mi opadają jak czytam twoje komentarze. Przypomnę ci, że obecna kontuzja nie wynika z winy Holgera czy jakiś jego problemów zdrowotnych. To Alaba agresywnym wślizgiem złamał mu nogę.
Bayern będzie trzymał Holgera, póki ten nie odzyska zdrowia. Ponadto przedłuży z nim kontrakt. A nawet jeśli już nie będzie grał, to dostanie posadę w klubie jako trener, działacz lub skaut. To jest Bayern, my tu dbamy o swoich.
@mehmet7
Niestety, ale ekonomiczny styl gry już wszedł nam w nawyk ^^ Z Atletico właśnie na taką grę bym się nastawiał - nudną, powolną i bez ikry. Ale oczywiście nie twierdze, że nie mamy szans :D Ba! Taką grą wielokrotnie już pokonywaliśmy rywali i liczę, że tak będzie z Atletico :)
22.04.2016 19:42
Świetny obrońca. Widziałem kilka spotkań Napoli i to właśnie on zrobił na mnie największe wrażenie.
22.04.2016 16:18
@jahcob
Położył się na boisku i poprosił o zmianę. Zszedł o własnych siłach. Chyba jakiś uraz mięśniowy.
20.04.2016 21:49
No! W końcu strzeliliśmy kilka bramek i pewnie wygraliśmy mecz. Cieszy, że Lewy w końcu się odblokował. Dobra druga połowa.
16.04.2016 20:22
Dobry nasz mecz w defensywie. Z przodu wygląda trochę gorzej. Ten mecz to dobre przetarcie dla nas przed Atletico. Dokładnie takiego spotkania możemy się spodziewać.
Smutne trochę jest to, że nasze szansę pod bramka tworzone są wyłącznie po wrzutkach... po co tyle klepania piłki? Wrzutkę można zrobić, odzyskać piłkę i znowu wrzutkę. Większa szansa na gola. A jak klepiemy i klepiemy to tracimy tylko czas - w końcu i tak zakończy się dośrodkowaniem.
Ale w sumie mecz nie najgorszy. Sane zneutralizowany, brakuje tylko większej ilości sytuacji no i bramek. Jak na naszą grę w tej rundzie to dziś nie wygląda to najgorzej.
16.04.2016 19:20
W sumie... jak tak teraz na to wszystko patrzę to styl gry Atletico na chwilę obecną jest dla nas idealny^^
Dlaczego? Otóż ostatnio nasz Bayern słabo sobie radzi z szybką i kombinacyjną grą. Gdy przeciwnik podchodzi wysoko to już w ogóle nie potrafimy sobie poradzić. Kontrataki praktycznie nie istnieją. Takie Atletico zamuruje się na własnej szesnastce, to my będziemy mieć tyle czasu na klepanie piłki, że dobijemy do 80% i może coś wpadnie^^ Gorzej gdy Atletico postanowi grać pressingiem i będzie chciało wyjść z własnej połowy :P
15.04.2016 16:06
@Android
1. Barcelona już trzy razy w tym sezonie pokonała Atletico. Wniosek? Da się pokonać Atletico grając tak jak Bayern(gramy podobnie do Barcy).
2. Co z tego, że wyeliminowali Barcelonę? Nie dość, że w ostatnich meczach Katalończycy ewidentnie stracili formę, to ponadto nie jest to najsilniejsza Barca w historii.
3. Może i Atletico gra bezbłędnie w obronie, ale z przodu już jest gorzej. Poza tym bramki im da się strzelić, co już wiele drużyn pokazało.
Szansę są wyrównane. Nie przesadzajmy, że Atletico nas rozniesie. Kto zagra w finale? Nie wiadomo. Może być finał Real Bayern, a równie dobrze City Atletico.
15.04.2016 13:43
Atletico ledwo przeszło PSV, w grupie przegrali u siebie z Benficą, w lidze hiszpańskiej przytrafiały im się głupie wpadki, z Barceloną trzy razy przegrali w tym sezonie... Ekipa z Madrytu to niezwykle silny i niebezpieczny przeciwnik, ale my również jesteśmy groźni. Może nie gramy najlepszego sezonu, ale Atletico również. To, że odprawili z kwitkiem Barcelonę sprawia, że niektórzy przeceniają naszego rywala.
Oczywiście wcale nie lekceważę rywala, ale uważam, że szansę są 50 na 50. Wszystko będzie zależeć od dyspozycji dnia. Atletico gra żelazną defensywą, ale też nie strzela bardzo dużo bramek. Juve też posiada fantastyczną obronę, a 6 bramek w dwumeczu im strzeliliśmy. Ekipy są na tyle wyrównane, że na prawdę wszystko może się zdarzyć :)
15.04.2016 13:06
Pierwsza bramka to ewidentny błąd Neuera. Zbyt późno wyszedł z bramki, lepiej by było gdyby został na linii. Moim zdaniem jednak to nie zachowania Manu było kluczowe przy bramce. Gdyby nie wyszedł i tak padła by bramka. Źle przy bramce zachowali się między innymi Vidal, który zbyt późno podbiegł do asystującego i pozwolił mu dograć oraz nasi obrońcy z Alonso. Było ich trzech, ale i tak pozwolili na uderzenie rywalowi.
15.04.2016 08:47
@daro022
Przeczytaj jeszcze raz uważnie to co napisałem. Następnie spójrz na tabelę ligi angielskiej, niemieckiej i hiszpańskiej. W dalszej kolejności przeanalizuj dotychczasowe osiągnięcia City w LM.
14.04.2016 11:38
Ja liczę, że trafimy na Manchester City. Będzie mecz ze smaczkiem.
Kto ma największe szanse na LM? Każdy. Żadna z drużyn nie prezentuje wyśmienitej formy, żadna też szczególnie nie odstaje od reszty(może trochę City). To są półfinały, wszystko może się zdarzyć.
Wystarczy spojrzeć na nas. W 1/8 mogliśmy spokojnie odpaść, ale po fantastycznym meczu daliśmy radę. W ćwierćfinale na za dużo pozwalaliśmy Benfice, ale pewnie awansowaliśmy. Trzeba pamiętać, że Benfica była poważnie osłabiona. Mecze półfinałowe zapowiadają się niezwykle ciekawie i wszystko może się zdarzyć :)
Cieszy to, że w ciągu ostatnich 6 lat regularnie zachodzimy wysoko w LM(poza 2011). Wzrasta nasz prestiż i budżet :) brakuje tylko wisienki na torcie, bo jedna z 2013 to za mało :P
14.04.2016 09:32
A tak chciałem pochwalić drużynę za drugą połówkę. Szybka bramka, pełna kontrola meczu. Brakowało tylko skuteczności. Oczywiście strata bramki i wkradła się nerwowość. Co do czerwonej kartki dla MArtineza... nie wiem, ciężko mi to ocenić. Nie widziałem powtórek. Benfica powinno dostać spokojnie z 5 dzisiaj, ale nasze kontrataki wołają o pomstę do nieba. Ale dlaczego mnie to dziwi? Ktoś kiedyś powiedział, że nie musimy ćwiczyć gry z kontry, bo tak nie będziemy grać :P
Brawo dla drużyny za awans do półfinału. Byliśmy lepsi od oponenta, ale przez nasze słabości daliśmy mu za dużo nadziei. Jak już kiedyś napisałem... jak mamy grać taką padakę i wygrać wszystko jak leci - ok, pasuje mi to :)
13.04.2016 22:42
Gol z rzutu rożnego O.O Co to się porobiło :D
13.04.2016 21:56
@ThomasKonig
Utrzymywanie się przy piłce to nie jest przeważanie. Po bramce dla Benfici, mieli 100% i powinno być 2:0. My mieliśmy parę sytuacji po wrzutkach, w zasadzie żadnej 100%. DarthSmd dobrze napisał, że brakuje nam lekkości i gry zespołowej, tego czym ten zespół cechował się na jesień. Nie wiem dlaczego jesteś zadowolny z takiej gry. Zapominasz też, że Benfica to dużo słabszy zespół od nas, do tego poważnie osłabiony. A my się z nimi męczymy. Poza tym sprawa awansu jest jeszcze otwarta.
Jedyne co pozytywnego można z tego meczu wynieśc jak na razie, to to, że szybko odpowiedzieliśmy im bramką i zaczęliśmy grać pewniej.
13.04.2016 21:45
Słaba połówka. Przeważaliśmy, ale nieznacznie. Parę sytuacji, a nasza główna broń w ofensywie to wrzutki... Co ciekawe, wychodzą do nich Vidal, albo Lahm :) Zachowanie zespołu przy bramce to dramat. OD pomocników, po obrońców i bramkarza. Gdyby zamiast osłabionej Benfici wyszedł dziś mocniejszy zespół, to byłoby krucho.
Ale nie ma co narzekać. Strzeliliśmy bramkę i nabraliśmy dzięki temu pewności. Gra też się poprawiła. Oby w drugiej połowie nasi grali pewnie i kontrolowali sytuację na boisku. Przydałaby się kolejna bramka dla nas!
aa... skoro gramy tyle wrzutek, to wpuściłbym Lewego. Formy nie ma, ale jest wysoki i nieźle gra głową.
13.04.2016 21:38
Benfica to zespół zdecydowanie słabszy od nas(na papierze), do tego brakuje im kilku podstawowych graczy oraz muszą odrabiać straty z AA. Teoretycznie wszystko przemawia na naszą korzyść.
...ale
Z naszą formą i grą w tym sezonie to w dzisiejszym meczu może zdarzyć się wszystko. Totalna kompromitacja i niesamowity pogrom. Nam kibicom nie pozostaje nic innego jak trzymam kciuki i liczyć na awans do 1/2!
13.04.2016 18:59
Dzisiaj trzymam kciuki za Wilki! Ale obawiam się, że Real może wpakować im z 4-5 bramek.
Przynajmniej tyle dobrze, że to nie Leverkusen. Ci na pewno by przegrali z 4 czy 5 do zera. Tym bardziej mając taki wynik :D
12.04.2016 19:17
@achim, lokus
Ok :) Dla mnie to jednak zbyt ryzykowne zachowanie :)
09.04.2016 19:04
Akurat Lewy przy bramce Coscie powinien raczej od razu zagrać do Brazylijczyka na wolne pole. Nie potrzebnie tyle trzymał piłkę przy nodze. Asysta zapisze się w statystykach, ale nie oszukujmy się, to Costa wykonał całą robotę :)
09.04.2016 19:03
@ThomasKonig
Gdzieś od 75 minuty VFB przycisnęło i zrobiło się groźnie pod naszą bramką. Wpuszczenie ofensywnego gracza nie poprawiło naszej gry. Dla mnie jest to dziwne zachowanie kiedy drużyna przeciwna zaczyna naciskać, a my zwiększamy siłę ofensywy. Stuttgart i tak się otworzył i nie przykładał tak dużej uwagi do defensywy. W takiej sytuacji trzeba się bronić. Tak to doprawadzamy do sytuacji - albo my strzelimy, albo oni. Dzisiaj się udało, ale takim zachowaniem zwiększami ryzyko straty bramki.
09.04.2016 17:49
@FanGraczyBayernu
Nawet dwie.
09.04.2016 17:38
@ThomasKonig
No tak, przecież Pep doskonale to wiedział, że Costa strzeli bramkę. O ja głupi. W takim razie liczę, że w kolejnych meczach przy stykowym wyniku korzystnym dla nas, będziemy wzmacniać ofensywę kosztem defensywy.
@konrad2815
Nie jestem tego pewien, ale zwycięstwo w LE daję szansę na grę w LM danej drużynie, a nie lidze, którą ona reprezentuje.
09.04.2016 17:37
@lokus
Ok, ale tę korektę mógł zrobić nie ściągając defensywnego zawodnika i wpuszczając w jego miejsce Costę. Dla mnie to było bardzo dziwne zachowanie.
09.04.2016 17:32
Druga połowa lepsza jak pierwsza. Ale nie bylibyśmy sobą gdybyśmy nie odpuścili w pewnym momencie i dążyli do nerwówki ^^ Gramy beznadziejnie. Dobrze, że chociaż skutecznie. Jak w taki sposób mamy się doślizgać do pucharu LM, majstra i pucharu DFB Pokal to jak już mówiłem nie mam nic przeciwko. Potem liczyć na to, że Carlo odmieni naszą grę.
Martwi kolejny słaby mecz Lewego... i ten uraz Javiego. Na plus Ribery i Goetze, ale tylko w drugiej połowie. Widać, że gra w środku idzie mu zdecydowanie lepiej.
I dlaczego przy stykowym wyniku zmieniamy obrońcę na skrzydłowego? ^^
09.04.2016 17:27
Gramy nudno, powoli, bez polotu, czyli gramy swoje :) Ale jak tak mają wyglądać mecze do końca sezonu i mamy wszystko wygrywać to ja jestem za... ^^
09.04.2016 16:22
@Android
Już nie przesadzaj ^^ Pierwsza fala hejtu na Guardiole była totalnie wyolbrzymiona i niezasłużona. Poza tym ciężko stwierdzić, by osoby od początku mówiące, że Guardiola to błąd miały rację. Dlaczego? Przecież w klubie źle się nie dzieje, mamy nie najgorsze wyniki. Zgodzę się jednak, że do ideału nam dużo brakuje. Nie sądzę by ktokolwiek przewidział taki obrót spraw z Pepem. Fantastyczna gra na jesień i słaba na wiosnę. Zdobywanie majstrów i walka do ostatnich chwil w LM, a styl gry niekiedy wręcz żenujący.
Pamiętajmy też, że sezon się jeszcze nie skończył. Guardiola wygrywając LM i BL będzie mógł porównać się do dwóch naszych najlepszych trenerów w XXI wieku, czyli Hitzfelda i Juppa. Gdyby mu się to nie udało to będzie małe rozczarowanie, ale jednak osiągnął niemało z naszym klubem.
06.04.2016 15:06
@Apollo1
W Turynie ustrzeliliśmy dwa gole i nie było po zawodach. W takiej dyspozycji w jakiej były drużyny wczoraj to Benfica spokojnie może nam strzelić o dwa gole więcej. Pamietaj, że gramy na wyjeździe. Takie mecze zawsze nam słabiej wychodzą i rywal będzie miał łatwiej niż na AA.
Poza tym Benfica miała dwie 100% sytuacje i nieodgwizdany karny. Do tego sporo sytuacji, może nie zbyt groźnych, ale gol mógł paść. Wynik dobrze odzwierciedla przebieg meczu, chociaż 2:1 dla nas byłoby bardziej sprawiedliwe.
06.04.2016 12:55
@eryk
Logika już dawno opuściła tę drużynę. ^^ Ja na przykład nie rozumiem dlaczego jeden z naszych najlepszych obecnie piłkarzy, czyli Coman, zaczyna mecz na ławce...
Ślizgamy się tak już od dłuższego czasu i na chwilę obecną nam się udaję. Obawiam się jednak, że niemoc może nam się przytrafić w kluczowym momencie... w finale czy na finiszu BL :/
05.04.2016 23:00
Wygrany mecz i to bez straty bramki. Jest dobrze. Zaliczka mizerna, ale jednak jakaś jest. Nie możemy jednak się z tego cieszyć, bo Benfica to zespół teoretycznie dużo słabszy od naszego. Powinniśmy im wpakować z 3-4 bramk i mieć spokój w Lizboznie. Niestety dla nas rzeczywistość okazała się zgoła inna. Benfica zagrała dziś bardzo dobre zawody i mogą czuć lekki niedosyt. Dwie 100% sytuacje i nieodgwizdany rzut karny.
A my? Sytuacje były, to fakt. Ale przychodziły nam jak krew z nosa. Graliśmy od niechcenia. Bardzo dobre, wręcz świetnie dziś zagrał Vidal i generalnie defensywa. Tragicznie dzisiaj Thiago i Lewandowski.
05.04.2016 22:46
Karny był i wg mnie duży błąd Marciniaka.
05.04.2016 21:50
Nie ma co panikować, nasi są myślami w meczu ze Stuttgartem. Poza tym każdy mecz jest jak finał, poza 1/4 finału.
Ehh... nasi robią dokładnie wszystko to, czego nie powinni robić, tudzież robią to na odwrót. Po strzelonej bramce to powinniśmy iść za ciosem, albo się bronić. Nie ma ani tego, ani tego. Po paru pierwszych minutach wyglądało to świetnie. Ale z biegiem czasu Benfica zaczęła grać coraz pewniej i lepiej. Mieliśmy parę sytuacji, ale Benfica również. Do tego nieodgwizdany karny.
Liczę na to, że w drugiej połowie przyciśniemy. Zaczniemy grać z zacięciem i agresją. Za dużo luzu, spokoju i co tu dużo mówić - flegmy. Benfice się chce bardziej na chwilę obecną.
Nie jest źle, bo wygrywamy, ale trzeba strzelić kolejne bramki i nie stracić żadnej by w Lizbonie mieć komfort.
05.04.2016 21:39
Rode nie gra przez to, że jest słaby, a dlatego, że Pep nie widzi go w drużynie. W zeszłym sezonie na wiosnę grał świetnie. W momencie gdy drużyna miała multum kontuzji, to wszedł do środka i grał najlepiej ze wszystkich środkowych pomocników. Gdy większość się wyleczyła, to stracił miejsce w składzie. Zaczęli grać inni i grali dużo słabiej niż Rode. Niemiec i tak nie wskoczył znowu do pierwszej 11.
Natomaist Goetze idzie śladami Podolskiego. Trochę bawi mnie, że cały czas wspomina się jego bramkę w finale na Mundialu. Przecież Goetze był tam rezerwowym. W finale wszedł bardzo późno z ławki(w 88 minucie). Rozczarowuje totatlnie Mario w Bayernie. Może za Carlo inaczej to będzie wyglądać... jednak wątpię w to :/
25.03.2016 09:01
ehh... Niby mecz pod kontrolą, ale gdy Koeln przycisnęło to zrobiło się groźne. My natomiast z kontry grać nie potrafimy i nie robiliśmy użytku z tego, że Kolończycy się otworzyli.
Ważne 3 pkt i mam nadzieje, że na przyszłość odpuścimy sobie granie w piłkę w meczu dopiero po 2 czy 3 bramce...
19.03.2016 17:26
@jastrzab123
Zgadzam się. Nawet bym powiedział żeby strzelić 3 i wtedy można już sobie spać, a nie biegać.
@Android
;)
19.03.2016 16:25
Ależ nudny mecz, praktycznie nic się nie działo. Paradoksalnie bramka Lewego nic dobrego nam nie przyniosła ^^ Otóż skoro mamy wynik, to nie musimy strzelać więcej bramek, więc można sobie kopać na połowie :P
Rozumiem, że ten mecz wystarczy wygrać 1:0, że graliśmy z Juve 120 minut, ale troszkę przyspieszyć można.
Goetze za Xabiego, Rode na miejsce Xabiego. Nie rozumiem dlaczego Seba gra jako ofensywny pomocnik...
Ciężko kogoś pochwalić czy zganić, bo praktycznie nic się nie dzieje ^^
19.03.2016 16:20
@jastrzab123
Na szczęście jest Gilewicz. Ale nie zmienia to faktu, że jest Mati :/ To będzie ciężkie 90 minut ^^
19.03.2016 15:27
Dobry skład. Część naszych graczy odpocznie, a część będzie mogła się wykazać. Dziwi mnie jednak brak Goetze.
W naszym składzie jest tylu klasowych zawodników, że powinni dać radę z Koeln. W razie problemów mamy mocną ławkę. Ale Koeln nie można lekceważyć i trzeba zagrać na 100%!
19.03.2016 14:43
Ważne i niełatwe spotkanie przed nami! Musimy utrzymać 5 punktową przewagę przed przerwą na reprezentacje. Ponadto gramy na wyjeździe, a w tym sezonie mamy dużo większe problemy z rywalem na ich boisku niż na naszym. Ale z drugiej strony gramy dziś z Koeln więc innego rozwiązania jak 3 pkt nie widzę!
Do tego dziś jest idealny mecz, aby zmiennicy mogli się pokazać. Bernat, Goetze czy Rode - powinni dostać szansę.
19.03.2016 11:01
Dobre losowanie dla nas. Pierwszy mecz u siebie, ale robiąc dobry wynik na AA ustawimy sobie grę. Z drugiej strony ciężko mi sobie wyobrazić by obecny Bayern stłamsił rywala strzelając mu 5-6 bramek. Nie w pierwszym meczu. Bardziej prawdpodobne wydaje się prowadzenie z 2:0 i spokojne dowiezienie wyniku do końca. Ale zobaczymy jak to będzie ^^ Nie zdziwie się jak przegramy na AA, po czym gładko wygramy w Lizbonie :P
Najlepiej losowanie ułozyło się dla Realu, grają drugi mecz u siebie i to z VFL, które jest dużo słabsze w tym sezonie jak rok temu. Najgorzej trafiła Barcelona. Atletico to zespół, który fantastycznie broni.
18.03.2016 12:35
@Marienplatz
Niestety gra Alaby to nie był wypadek przy pracy :/ Od dłuższego czasu prezentuje słabą formę. W meczu z Juve tylko to potwierdził. Z drugiej strony nawet grając dużo poniżej oczekiwań i tak Austriak gra poprawnie.
18.03.2016 10:57
@jastrzab123
United,Benfica, VFL, Porto, Szachtar to ta sama półka. W każdym razie wtedy kiedy z nimi graliśmy, takie jest moje zdanie :) United to uznana marka nie przeczę, ale przecież za Moysa grali słabo. Teraz zresztą nie lepiej :P Portugalczycy to dobre zespoły, ale co jak co to jednak słabsze teamy niż czołówka. Losując te zespoły mieliśmy szczęście w losowaniu wtedy :) Oby w piątek również nam dopisało. Ale ja osobiście nie chce Wilków. Może uda się im wygrać swój ćwierćfinał i zagrają w 1/2. Było by godnie :)
17.03.2016 23:13
@jastrzab123
Nie zgodzę się :) Za Pepa w fazie pucharowej LM graliśmy z Manchesterem United, Szachtarem i Porto. Co jak co, ale te drużyny w momencie gdy z nimi graliśmy mogliśmy spokojnie zaliczyć do średniaków europejskich :) Przynajmniej do drużyn pokroju Benfici i VFL.
17.03.2016 22:46
Nasza obrona w chwili obecnej jest w fatalnej dyspozycji. Ale nie oszukujmy się, przed kontuzjami również nie należała do najmocniejszych. Mało bramek traciliśmy dzięki grze obronnej całego zespołu i pressingowi.
Czy powrót Boatenga i Martineza uzdrowi naszą grę? Na pewno poprawi. Boateng to podstawowy obrońca i daje nam dużo pewności, przynajmniej w tym sezonie :) Martinez? Na środku obrony miał mecze fatalne, ale i świetne. Zobaczymy w jakiej wróci dyspozycji. Benatia gra bardzo słabo, dziwi mnie to ponieważ pokazał wiele razy, że jest świetnym obrońcą. Trzeba czekać na ich powrót, mimo, że nasi środkowi obrońcy w większości do czołówki europejskiej nie należą to i tak są zdecydowanie lepsi niż Alaba i Kimmich na tej pozycji.
Po sezonie transfer środkowego obrońcy to obowiązek. Ba! Nawet pokusiłbym się o kupno dwóch takich zawodników.
17.03.2016 13:33
@golik
Prawidłowa, błąd sędziego. Ale nie możemy mówić, że wypaczyła wynik spotkania. Byłby to gol na 0:2, nie 0:3. Poza tym Juve nie może winić sędziego, bo mieli tyle 100% sytuacji, że powinni spokojnie wygrać to spotkanie.
17.03.2016 10:21
Świetny mecz i piękne widowisko!
.
Ale... już tak z chłodną głową. Nie możemy tego meczu brać za wzór, bo większość czasu graliśmy fatalnie. Jestem zdania, że to nie my wygraliśmy ten mecz, a przegrał go Juventus. Sytuacja analogiczna do tego w Turynie. Wtedy byłem zdania, że to Bayern dał sobie wyrwać remis, a nie Juve wyrwało go nam. W sumie mam to gdzieś dlaczego Juve obniżyło loty i dało nam zdobyć dwie bramki, grunt, że się dało :) W dogrywce to było już po Juve, nie mieli sił i zrobili dużo słabsze zmiany niż my.
Patrząc pod kątem gry, to jedyne to co może cieszyć to to, że Bayern grał do końca i potrafił się podnieść. Oby chłopcy zapomnieli o tym co działo się na boisku,a pamiętali tylko wynik i to, że dali radę. Mam nadzieje, że da nam niewiarygodnego kopa ten mecz!
Co do Pepa... cieszę się bardzo, że odchodzi po sezonie, bo nasz Bayern gra na wiosnę za jego kadencji słabo. W tej rundzie zbyt często zdarzają nam się słabe momenty, drużyna jest niestabilna. Ale jeśli mamy się tak ślizgać do wszystkich tytułów to ja jestem za :) Ponadto to dalej nasz trener i pomimo, że nie podoba mi się jego zachowanie i nasza gra to będę mu kibicował do końca sezonu! Taki mały szczegół, o którym wielu z nas zapomina tutaj...zapomina od 3 lat ^^
17.03.2016 07:46
@heat
Nawet nie wiem czy na chwilę obecną Bernat za Alabę na LO nie byłby lepszym rozwiązaniem... Austriak jest w słabej dyspozycji, może ławka by go zmobilizowała?
17.03.2016 00:03
@ThomasKonig
Dzisiaj wygrał Bayern. Tym bardziej jest to fascynujące i godne podziwu, ponieważ piłkarze prezentowali się fatalnie(przynjamniej przez pierwsze kilkadziesiąt minut), jak i trener źle przygotował zespół na ten mecz.
Dobrze, że Juve wzieło z nas przykład i zagrało jak my w Turynie :)
16.03.2016 23:43
@Marienplatz
Zgadzam się. W tym dwumeczu ani Pep, ani Allegri nie mają się czym chwalić. Obie drużyny potrafiły zagrać świetnie, ale w tym samym meczu potrafiły też zagrać totalną kaszanę.
16.03.2016 23:38
@jastrzab123
Nie zgodzę się :P jakby jeszcze JUve w dogrywce strzeliło. Bramka Toniego ze 120 minuty meczu na zawsze zostanie mi w pamięci ^^
Ale nie ma co się licytować. Dobrze, że wtedy jak i dziś awans był nasz :)
...ale mam nadzieje, że nie skończymy w obecnej LM jak w tamtym pucharze UEFA :]
16.03.2016 23:31
@jahcoB
Getafe - Bayern w pucharze UEFA.... tam to dopiero było gorąco ^^
16.03.2016 23:28
BRAWO!!!!
Swoją drogą ten mecz ciężko opisać bądź wytłumaczyć, dziś się działo wszystko.
Juve sfrajerzyło ten mecz totalnie, gorzej jak my w Turynie. W pierwszej połowie mieli nas na patelni.
Oby Boateng wrócił na następne mecze, bo nasza obrona to sito jakich mało^^ Ale nie ma co narzekać, jutro będzie na to czas i to dużo :) Dziś trzeba się cieszyć ze wspaniałego zwycięstwa! Była magia i emocje jak w 2010 za Van Gaala w LM :)!
16.03.2016 23:19
Dawać!
16.03.2016 22:17
@Thomas
Wszystkie wygrane to zasługa Pepa, a wszystkie porażki piłkarzy... Fakt, dzisiaj piłkarze popełniają katastrofalne błędy, ale kto ich cały tydzień przygotowywał do meczu? Kto ustaił taki skład? Kto motywował? To nie pierwszy raz gdy ośmieszamy się w Europie, wszystko za kadencji Pepa :/
Mamy jeszcze 45 minut, ale z taką grą i z takim nastawieniem to my nawet bramki nie strzelimy :/ ehhh ale skoro Juve dało rade to dlaczego nie my?
16.03.2016 21:54
Czy faktycznie choroba uniemożliwiła grę Robbenowi? Był w sobotę na meczu, na stadione. Oznacza to, że był wtedy zdrowy. CHyba, że potem złapał poważniejszą infekcję i leży w łóżku z gorączką.
16.03.2016 20:06
Kupiliśmy go za nieduże pieniądze, a sprzedając do City możemy zrobić świetny interes! Nie ma co ukrywać, gracz chimeryczny, często kontuzjowany i więcej razy zdarza mu się zagrać słabo niż dobrze. Gdyby odszedł z Pepem w środku pola zrobiłoby się miejsce dla rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia. Martwi mnie jedynie to, że Bayern puszcza swoich graczy za małe pieniądze, a z takiego CIty ze 30-40 mln byśmy za Thiago wyciągnęli. Skończy się pewnie na 15-20. Nie ukrywajmy, ja tam nie widzę nic co trzymałoby Thiago po odejściu Pepa ^^
16.03.2016 20:03
@Adi
Nie ma na myśli wyłącznie meczu z Werderem. W tym sezonie Coman moim zdaniem lepiej prezentuje się niż Robben, tudzież więcej daje drużynie. Holender jest lepszym zawodnikiem niż Francuz, to fakt, w każdym razie jeszcze jest lepszym. Ale Coman daje tej drużynie więcej moim zdaniem. Nasza gra jest wtedy bardziej zespołowa i przebojowa.
Zostawiając już ten temat. Zobaczymy kto zagra jutro. Bardzo bym się cieszył gdyby wszedł Robben i strzelił trzy bramki, pokazując tym, że jednak na czas dla Comana trzeba poczkać :)
13.03.2016 13:38
@Adi, heat
Ja się z wami nie zgadzam :) Nie tyle nawet by Coman zagrał z Juve, a na stałe wygryzł Holendra z pierwszej 11. Pora na zmianę pokoleniową i to najwyższy czas.
13.03.2016 13:06
@Bawaria6
Niestety Coman wiele traci grając na lewym skrzydle, tak samo jak Robben. Obaj grać razem nie mogą :/ A szkoda.
@achim
Czy ja wiem czy byłoby to ryzyko? Młody zawodnik bardzo by się zmobilizował tym, że trener wystawia go w tak ważnym meczu. Gdyby jednak spalił się psychicznie, to zawsze można doświadczonego Holendra wpuścić.
13.03.2016 12:18
Skoro Pep mówi, że Coman jest opcją, to już wiemy, że zagra Robben...
13.03.2016 10:49
Moim zdaniem to Coman powinien zagrać z Juve od pierwszej minuty kosztem Holendra. Arjen jest w niezłej dyspozycji, ale to wciąż nie jest Robben z najlepszych lat. Gdyby zagrał z Bremą, to mielibyśmy wynik pewnie 3:0. Zamiast trzech asyst Comana byłaby bramka Robbena. Ja stawiałbym na Kingsleya, z nim nasza gra jest szybsza, efektywniejsza, przebojowa i bardziej zespołowa. Arjen niestety za bardzo chce sam.
13.03.2016 10:49
@Android, lokus
No tak... głupi ja :)
12.03.2016 18:08
Ja dałbym jeszcze odpocząć Alabie i Lahmowi. Dziwni mnie też brak Tasciego, nawet na ławce. Kontuzje ma? Dobrze, że Goetze już wrócił. Przed kontuzją w końcu prezentował się przyzwoicie. Ale moim zdaniem Pep powinien go wpuścić już w poprzednich meczach, chociażby na ostatnie minuty. Nie wiem czy od razu wrzucenie go na głęboką wodę to dobry pomysł. Ponadto znowu Rode sobie poogląda mecz z boku :/
Cieszy przynajmniej Lewy na ławce :D Rzecz jasna mam na myśli to, aby w końcu wypoczął :P
12.03.2016 17:55
@Arcatera80
Mój komentarz nie był skierowany bezpośrednio do ciebie :) Przyłączyłem się do dyskusji i wyraziłem swoje zdanie na ten temat ;)
Ja uważam, że Bayern ma bardzo dobry scouting i szkółkę. Jak wszystkie kluby w Niemczech. Ciężko u młodego zawodnika stwierdzić czy za parę lat będzie gwiazdą światowego futbolu. Ileż to zawodników było takich co świetnie rokowali, a nic z nich nie było. Działa to też w drugą stronę. Zatem fakt, że przeszli nam koło Weigl czy Sane o niczym nie świadczy, bo na przykład Alaba, Kimmich czy Mueller już nie. Z drugiej strony, najlepszą sytuacją dla młodych zawodników jest gra w słabszym klubie, bądź takim, który ma problemy. Wtedy łatwiej im wypłynąć, bo nawet pomimo słabej formy to wciąż grają. Tak jak u nas Kimmich. Przecież gdyby wszyscy byli zdrowi to nie grałbym na obronie, dostawałby wyłącznie ogony na DP, bądź na PO jak już parę razy grał.
08.03.2016 16:44
Scouting kuleje? Słabe transfery?
Zobaczcie na skład jaki ma Bayern, a jaki mają inne topowe kluby. To w Bayernie od ładnych paru lat gra więcej wychowanków, bądź zawodników sprowadzonych w młodym wieku niż w innych klubach. Obecnie wyłącznie Barcelona lepiej się prezentuje niż my w tym momencie.
Bayern w tym momencie jest o poziom wyżej niż parę lat, więc młodym zawodnikom o wiele trudniej przebić się do pierwszego składu. Ba! Nawet do 18 meczowej. Tym bardziej, że Pep nie stawia na nich. Liczę na to, że Carlo będzie stawiał na młodzież, a przynajmniej będzie dawał im parę minut w każdym meczu. Guardiola tego już nie robi, wyłącznie wtedy gdy musi. Tak jak z KImmichem.
Nasz scoutnig też ma się nieźle. Coman, Kimmich słyszał ktoś o nich wcześniej? Pewnie niewiele osób, a prezentują się bardzo dobrze jak na swój wiek. Ponadto mamy na wypożyczeniu Gaudino i Hojbjerga. Zobaczymy jak sprawy z nimi się potoczą, ale ja jestem sceptycznie nastawiony. Szwajcaria to dla Gianluci krok w tył, nawet nie wiem czy tam gra, a Hojbjerg w Schalke jest rezerwowym...
08.03.2016 11:51
Z Werderem Lewy musi odpocząć. Chyba każdy już widzi, że gra ociężale i słabiej niż na początku rundy. Przerwa dobrze mu zrobi.
Costa natomiast od powrotu po kontuzji nie prezentuje się tak jak na jesień. Obawiam się, że do tak magicznej formy prędko nie wróci :/ Dobrze by było natomiast, jeśli zaczął by prezentować się po prostu lepiej.
05.03.2016 22:05
Akurat Lewandowski od 2-3 spotkań gra przeciętnie. Bynajmniej nie jest to jego wina. Facet jest przemęczony. Gra bez przerwy. Gdyby usiadł na ławce, a najlepiej na trybunach w następnym ligowym meczu, to wszystkim wyszłoby to na dobre. Mamy w końcu szeroką ławkę, niech inni też dostaną szansę. Lewy to nasz najlepszy strzelec, nie straci miejsca w podstawowej 11, ale przerwa jest mu na gwałt potrzebna.
05.03.2016 20:31
Remis na wyjeździe z BVB to bardzo dobry wynik. Przewaga pięciu punktów utrzymana!
05.03.2016 20:28
Bardzo wyrównane spotkanie. Raz jedna drużyna się lepiej prezentuje, raz druga. Niczym w finale LM w 2013 roku.
Jednak ja jestem z naszej gry. Gdy staramy się grać jak Bayern to nic z tego nie ma. Gdy zagramy długą piłkę, bądź szybkie 2-3 podania, to wtedy stwarzamy groźne sytuacje. Więcej grajmy z kontry, więcej zagrań na puste pole. BVB gra z nami otwartą piłkę, wykorzystajmy to!
Tak swoja drogą Bayern to jedyny zespół, który wychodzi z pressingu pod własną bramką... po czym wycofuje do bramkarza :D
05.03.2016 19:23
@ThomasKonig
Już nie popadajmy w paranoje. Zagraliśmy dziś bardzo słabo. Nie widzę sensu bronić drużyny. Co z tego, że mamy taką statystykę? To Moguncja wygrała. Poza tym nasze strzały nie były tak groźne, jak styuacje Mainz. Może poza tymi Vidala w pierwszej połowie.
Było wiele meczów, w którym gnietliśmy rywala, graliśmy świetnie, a przegrywaliśmy(choćby 0:2 u siebie z Arsenalem w 2013 roku). Ten mecz do takich na pewno się nie zalicza.
Zgodzę się, że nie ma tragedii. Ot zwykła porażka jakich wiele. Najlepsze co może zrobić drużyna to wygrać mecze z Juve i BVB :]
02.03.2016 22:22
Bardzo słaba pierwsza połowa i równie słaba druga. Bez ambicji, chęci i zaangażowania. Mainz zagrało świetnie, z pomysłem i to wystarczyła na nas. Jakie my mieliśmy w tym meczu sytuacje? Strzały za pola karnego... w takim razie po co tyle gry piłką? Coś takiego to można w trzy podania zrobić :/
Na plus chciałem zaliczyć Vidala... ale jego błędy przy bramce go dyskredytują. Może Franck na plus, bo walczył coś.
Na minus cała reszta. Najgorzej to Thiago... dobrze, że zszedł. Robben piękna bramka, ale co z tego skoro żyłował jak nigdy, Lewy niewidoczny(niech w końcu odpocznie jeden mecz, bo widać, że nie ma świeżości), Mueller wszedł i niewidoczny, Costa też źle, nasi obrońcy również kiepsko(może nawet nie w defensywie, a nic nie dawali w ofensywie).
Rozumiem, że można przegrać, nawet u siebie, ale w takim stylu? Tym bardziej przed bardzo ważnymi meczami. Juve na to patrzyło i widziało, że da się nas łatwo ograć na AA. Na SIP z taką grą to BVB łatwo odrobi straty z pierwszego meczu ^^ Dojdą nas na dwa punkty i zobaczycie jak to fajnie drżeć w każdym meczu o pozycje lidera :D Oj ktoś tu nie pamięta Bundesligi sprzed 2012 roku :P o pierwszej dekadzie XXI to już nie będę nawet wspominał :]
Ale nie ma co histeryzować. Porażki się zdarzają i zdarzać będą. Dalej mamy 5 pkt przewagi i komfort, że w przypadku porażki w Dortmundzie mamy dalej 2 pkt przewagi, a jeśli wygramy wrócimy do 8 punktowej przewagi. Może dziś zagraliśmy, aby oszczędzić się na Juve i Dortmund? Turyńczycy przed meczem w LM z nami też stracili punkty.
Dwa najbliższe mecze będą arcyważne. Wygrane w tych spotkaniach sprawią, że zapomnimy o tym meczu :]
P.S. a tak swoją drogą, w tym sezonie gra Bayernu baaardzo mnie męczy. Dawno już tak nie było.
02.03.2016 22:08
w ataku, ok. Ale dlaczego nie wrócił? Nawet go nie bylo w pobliżu gracza Mainz.
02.03.2016 21:03
@Hordeau
Ponadto gdzie byl Rafa? Jego strona.
02.03.2016 21:01
mam wrażenie jakby naszym sie nie chciało dzisiaj...:-\ liczę, ze przyciska w drugiej połowie. Nie przystoi taka gra u siebie.
Na plus Vidal.
Na minus Rafa i Thiago. Hiszpan to w ogóle zmieniony powinien byc, bo gra żenująco.
02.03.2016 20:49
Dziś ważne 3 pkt! Tym bardziej przed meczem z BVB, żebyśmy nie stracili dystansu. Na SIP będzie ciężko.
Chociaż wieczorem chętnie zobaczyłbym drugi garnitur. Niech zawodnicy odpoczną, jeden mecz luzu nikomu nie zaszkodzi. Zwłaszcza, że przed nami dwa arcyważne i arcytrudne spotkania.
02.03.2016 15:40
@Globin23
Nie wyjdzie nam na dobre... Jeśli BVB do nas dojdzie, wtedy zacznie się nerwówka i gubienie punktów. Zobacz co było z Juve. Pełna kontrola meczu, strata jednej bramki i kompletnie nie wiedzieliśmy co się dzieje. Jeśli BVB zrówna się z nami punktami, wtedy również możemy stracić pewność siebie i masowo gubić punkty.
Gdy Heynckess nas trenował, to po zdobyciu majstra również odpuszczaliśmy ligę i skupialiśmy się na LM. Ja tam wolę mieć spokojną sytuację na jednym z frontów by całą siłę przerzucić na drugi. Niestety mieliśmy taką sytuacje w porzpednich latach, ale Pep nie potrafił tego wykorzystać...
Nie ma też co mówić, że rywalizacja do ostanich chwil zwiększa naszą formę i szansę zdobycia LM. Liga angielska jest totalnym przeciwieństwem tej tezy. We Francji PSG idzie jak burza, zobaczymy jak w tym sezonie. W zeszłym Juve we Włoszech gniotło ligę i doszli do finału. Inaczej sprawa wygląda w Hiszpani, bo tam jest Real i Barca. Ale to są na tyle mocne ekipy, że bez rywalizacji w lidze i tak zawsze byłyby groźne. Teraz praktycznie Barca ma już pewne mistrzostwo, nie sądzę by zgubili tyle punktów. Czy przez pewną sytuacje w lidze będą przegrywać? Nie wydaje mi się.
02.03.2016 10:16
@Rizzitelli
Wybacz, pisałem komentarz i nie zauważyłem twojego wcześniejszego posta.
28.02.2016 14:48
@Rizzitelli
Masz rację co do tych 3%. Podobnie to wygląda w polskiej ekstraklasie: http://ekstrastats.pl/sezon-2015-16-rzuty-rozne/.
Ale... jak możemy zobaczyć na przykładzie Cracovii. Na 119 rożnych strzelili 8 bramek, skuteczność 6,72%. Porównując to z nami. Mamy średnio na mecz do 10 rożnych. W każdym razie zawsze trochę ich mamy. Jeśli założymy, że mielibyśmy taką skuteczność jak Cracovia, to strzelalibyśmy bramkę z rożnego w co drugim meczu. Nawet jeśli byłyby to gorsze statystyki i bramka padałaby w co trzecim, czwartym czy nawet co piątym meczu, to i tak lepiej by to wyglądało niż jedna bramka na sezon...
Chętnie bym zobaczył dokładne statystyki Bayernu co do rożnych i całej Bundesligi. Jeśli ktoś posiada link do takich statystyk chętnie go przejrzę :).
28.02.2016 14:44
@Nookie
Czy ja wiem czy tak często? Większość naszych rożnych kończy się wrzutką, tak czy tak. W naszym przypadku i tak nie ma co mówić o tych 3%, bo od czasów Juppa ile razy strzeliliśmy goli po rożnym? Dwa? Trzy?
Chętnie bym przyjrzał się bliżej tym statystykom :) Więc jakbyś miał link to podeślij, będę wdzięczny.
28.02.2016 14:24
@DonJupp4ever
Boateng, Benatia, Martinez, Badstuber, Mueller, Lewandowski, a mógłby jeszcze Robben, Alaba czy Alonso. W przypadku gdyby trener miał dobry pomysł na rozegranie rożnego, to do tej listy możemy dodać każdego gracza, który posiada głowę.
28.02.2016 14:11
@Rizzitelli
Nie powiedziałbym, że często rozgrywamy rzut rożny krótko. Myślę, że tak jak inne zespoły. Przyznam jednak, że dziwi mnie to bardzo. Nasze rożne są fatalne, zero jakiekolwiek zagrożenia, więc powinniśmy grać w zasadzie wyłącznie krótki wariant rzutu rożnego.
28.02.2016 13:50
Dziwna ta druga połowa, graliśmy gorzej jak na początku pierwszej, ale dwie bramki strzeliliśmy. Dobrze, że dopisało skuteczność. Ważne 3 pkt na ciężkim terenie i teraz z Moguncją możemy zagrać rezerwami. Czekają nas arcytrudne mecze z BVB i Juve, więc pierwszy skład może odpocząć w środę. Nawet kosztem punktów.
Dziś najlepszy na boisku był Coma oraz Neuer i Ribery. Reszta prezentowała się dobrze bądź przyzwoicie.
27.02.2016 17:24
Fajnie weszliśmy w mecz. Szybko graliśmy, ruchliwie z dużą agresją. Dobrze to wyglądało. Potem niestety spuchliśmy i VFL skuteczniej się broniło i parę razy groźne zaatakowało. W zasadzie powinni prowadzić 1:0. Dobry mecz dzisiaj, fajnie się ogląda, ale nam brakuje znowu polotu i SKUTECZNOŚĆI. Nie możemy stowrzyć naprawdę groźnej sytuacji i z tego bierze się relatywnie mało bramek w ostatnich meczach.
27.02.2016 16:21
Z Wilkami czeka nas ciężki mecz i z rotacją bym uważał. Jasne, dajmy pograć innym, ale nie całemu składu. Za tydzień gramy u siebie z Mainz i myślę, że wtedy możemy pozwolić sobie na grę większą ilością graczy rezerwowych.
26.02.2016 19:59
@karl1985
O tak, druga bramka ewidentnie wina Neuera. Z drugiej strony, czy to tylko jego wina? Za każdym razem gdy Manu wznawia grę to zagrywa do najbliższego, ewentualnie tak by zacząć atak pozycyjny. Jedynie przy wybiciu z autu bramkowego, gdy rywal podejdzie to jest daleki wykop. Czy nie jest to wymóg Pepa? Przecież Neuer ma fenomenalny wyrzut, do tego pewnie niezwykle celnie potrafi wykopać piłkę z ręki. To aż się prosi by bramkarz zagrał taką piłkę, gdy rywal podejdzie wysoko. Tym bardziej, że Neuer świetnie to potrafi. Liczę na to, że Ancelotti wprowadzi ten element do naszej gry.
24.02.2016 10:07
Trochę zabawne jest to, że odczucia po meczu są takie, że to Juve wyszło "zwycięsko" z tego meczu. W sumie na gorąco może to tak wyglądać, odrobili dwie bramki w 30 minut. Czeka ich jednak mecz na wyjeździe i do tego bramkowy remis na karku. Poza tym to co grali do 60 minut to kryminał, fatalnie się prezentowali. Niestety nasza słaba obrona nie była wstanie im się przeciwstawić gdy przycisnęli. Z Boatengiem i Benatią na przykład w momencie przejścia do defensywny na pewno radzilibyśmy sobie lepiej(no i z Alabą w formie...). Do Kimmicha nie rozumiem pretensji. Wielkich klopsów nie popełnił. Nie zachował się przy bramkach perfekcyjnie, ale przecież nie grał dziś sam w obronie. Reszta drużyny też wyglądała bardzo słabo w defensywie pod naszą bramką.
23.02.2016 23:10
W zasadzie wynik 2:2 na wyjeździe z tak mocną drużyną jak Juve to niezły wynik. Tym bardziej, że oni byli bliżej trzeciego gola niż my.
Ale... Pozostaje niedosyt i to ogromny. Graliśmy świetnie przez 60 minut, a później stanęliśmy. Wystarczyło, że Juve przycisnęło trochę i my już nie wiedziliśmy co się dzieje. Ehh... można by rzec "typowy" Bayern. Pewny wynik, kontrola gry - toż to po meczu. Drugiej drużyny już nie ma. Dziś Juve strzeliło drugą bramkę, chwycili wiatr w żagle i wyrównali. My natomiast spaliśmy sobie słodziutko.
Większość meczu graliśmy świetnie, ale te ostatnie minut były słabe, w sumie nawet żenujące. Myślę, że drużyna nie zasłużyła na pochwały. Pomimo dobrego wyniku, powinny dostać burę od Sammera(na Pepa nie liczę). Tak doświadoczna drużyna i tak łatwo straciła dwubramkowe prowadzenie :/
Vidal świetnie,a potem strasznie nerwowy. Neuer zawalił drugą bramkę. W zasadzie wszyscy nasi do 60 minuty grali świetnie, a potem wręcz przeciwnie :/
Aaa... i jeszcze sędzia. Wielkich błędów nie popełniał, ale dawać się nabrać na tak mierne nurkowanie? Na tym poziomie? Poważnie? Gracze Starej Damy przewracali się sami koło naszych graczy, a ten gwizdał faul. Dobrze, że nie popełnił poważniejszych błędów, ani w jedną, ani w drugą stronę.
Rewanż na AA, więc to my rozdajemy karty. U nas jesteśmy niezwykle groźni i nie wyobrażam sobie byśmy odpuścili mecz tak jak w dzisiejszych ostatnich 30 minutach. Ale nigdy nie wiadomo... po drugiej bramce też myślałem, że dowieziemy ten wynik do końca ^^
23.02.2016 22:49
Pierwsze 45 minut świetne. Oby druga połowa wyglądała podobnie. Juve po stracie bramki przycisnęło, oby nie złapali dzięki temu wiatru w żagle na drugą połówkę.
W ofensywie jest dobrze, ale wybitnie dziś nie gramy. Co jak co, ale JUve nieźle się broni. Prawdziwy majstersztyk to nasza gra defensywna na połowie rywala. Poezja! Obyśmy tak cały mecz grali!
Ale to jeszcze 45 minut! Wszystko może się zdarzyć. Dobrze, że mamy jedną bramkę na wyjeździe. Teraz najlepiej nic nie stracić i coś dołożyć :P
23.02.2016 21:39
Najtrudniejsze spotkanie w tym sezonie przed nami! W dodatku z bardzo osłabioną obroną.
Plan minimum na dzisiaj to strzelić jedną bramkę i nie przegrać więcej niż jednym golem. Na AA taki wynik możemy spokojnie odrobić. Chociaż najlepiej by było jeśli dziś wygralibyśmy wysoko, wypracowując tym pokaźną zaliczkę przed rewanżem :)
23.02.2016 19:54
Jestem ciekaw jak się sprawa rozwiążę po meczu Bayeru z BVB. Zejście sędziego było szokujące. Widocznie jeśli sędzia odsyła trenera na trybuny, a ten go nie posłucha, to ma prawo zakończyć spotkanie. Nie wiem jak jest, czekam na oficjalny komentarz. Z drugiej strony, powinien podejść do Schmidta powiedzieć mu co i jak. Groteskowa sytuacja.
Faul był, wznowili grę nie z miejsca faulu, ale ile razy w meczu jest taka sytuacja? W tym wypadku nie winiłbym bardzo sędziego, a gapiostwo Leverkusen. Natomiast brak drugiej kartki dla Bellarabiego i zwłaszcza karnego do B04 to kompromitacja sędziego.
Co do samego meczu... Szału nie ma, Leverkusen trochę lepsze, ale to BVB szczęśliwe trafiło bramkę i pewnie zgarną 3 pkt. Mnie trochę smuci, że Bayer nie gra tak zmotywowany z Dortmundem jak z nami... :/ Jak zwykle można rzec.
21.02.2016 17:25
Oceniać Tasciego po jednym meczu nie ma sensu. Dziś karygodnie zachował się przy bramce, ale z drugiej strony nie miał dużo okazji do wykazania się. Moim zdaniem był to błąd Pepa, że zdjął go tak szybko. Powinien grać cały mecz, niech nabierze pewności. Drugiego takiego błędu w kryciu by nie popełnił, a nawet jeśli to rezerwy by zyskały nowego obrońcę ^^
Zmartwił mnie dzisiejszy mecz przed konfrontacją z Turyńczykami. Z przeciętnym Darmstadt, grającym rezerwowym składem, do tego graliśmy u siebie, mieliśmy problemy i było nerwowo. Zwłaszcza w pierwszej połowie i po bramce. Druga połowa była lepsza, ale o pełnej kontroli spotkania nie ma co mówić. Oby nasza defensywa z Juve była solidniejsza i ofensywa skuteczna jak nigdy!
20.02.2016 21:37
@Schikeria1213
Vidal
20.02.2016 17:32
Pierwsza polowa powinna wyglądać jak druga. Nie byli by nerwów. Nie graliśmy dzis zle, ale patrząc przez pryzmat meczu z Juve mozna sie martwic. Niepewna obrona nie przetestowana przez groźnego rywala, mozolna pomoc, Malo ruchliwa i co by nie mówić - Malo skuteczny atak. Tyle sytuacji mamy, a bramek gora 2-3.
Bardzo dobre zawody dzis Muellera, Lewego i Riberego. Vidal tez dzid dobrze sie prezentował. Slabiej dzis Tasci, Robben i Alaba.
Na Juve Franckni Costa powinni grac na skrzydłach. Środek to Vidal z Thiago badz Alonso. O obronie nie będę nic mowil, bo to będzie wielka niewiadoma;)
20.02.2016 17:26
W zasadzie poza strzałami z dystansu nie potrafimy zagrozić bramce Darmstadt:-/
Tasci zawalil bramkę, ale to jego pierwszy mecz i nie ma co się nad nim pastwić. Nie gra sam w obronie, ktora pewna dzis nie jest. Ofensywa powinna poza tym strzelić ze 2-3 bramki i byłby spokój. Teraz będą nerwy.
20.02.2016 16:32
Dobrze sie zaczęli. Fajnie z werwą atakowalismy. Bylo widac ruch w ofensywie. Ale potem glupia bramka i nerwy. Z przeciętnym Darmstatd, który gra rezerwami, my grając u siebie w prawie najmocniejszym składzie nie potrafimy strzelić gola... Tym bardziej po stracie gola. Zamiast ruszyć i sie odegrać to my gramy jeszcze gorzej.
Chwalić nie będę nikogo. Nie przy takim wyniku i takiej grze.
Baardzo slabo dzis Robben, Alana i Tasci.
20.02.2016 16:23
Z 7 oczywiście... :)
20.02.2016 15:33
Swoją drogą nie pamiętam już kiedy graliśmy z 6 graczami na ławce ^^
20.02.2016 15:30
Brak Benatii na ławce świadczy o tym, że na Juve na pewno nie będzie gotowy :/ Chyba, że to fortel i Marokańczyk jest zdrowy. Trochę czasu już jest w zespole, więc mógłby od razu zagrać, po dłuższej przerwie.
20.02.2016 15:14
Dobrze by było gdyby w następnym meczu ligowym Tasci i Benatia zagrali razem chociaz 45 minut.
16.02.2016 21:35
@Bayern022
Brak mi słów... Dobrze, że nie masz żadnego wpływu na politykę Bayernu ^^
15.02.2016 23:13
@Bayern022
Ręce mi opadają jak czytam twoje komentarze. Przypomnę ci, że obecna kontuzja nie wynika z winy Holgera czy jakiś jego problemów zdrowotnych. To Alaba agresywnym wślizgiem złamał mu nogę.
Bayern będzie trzymał Holgera, póki ten nie odzyska zdrowia. Ponadto przedłuży z nim kontrakt. A nawet jeśli już nie będzie grał, to dostanie posadę w klubie jako trener, działacz lub skaut. To jest Bayern, my tu dbamy o swoich.
15.02.2016 22:46