to raczej logicznie, ze im sie nie podoba. Ale to nie wina Guardioli, ze sa slabsi na dzien dzisiejszy od swych rywali o miejsce w skladzie. Forma Goetze jest rozczarowywujaca,a Mueller? Gra chyba tyle samo co u Heynckesa.
I nie mowcie, ze "styl" Muellera nie pasuje do koncepcji Guardioli ^^ bo zeby okreslic styl Thomasa to trzeba naprawde sie natrudzic... na pierwszy rzut oka wyglada na goscia, ktory poprawnie pilki nie potrafi przyjac, a w rzeczywistosci swietnie czuje sie w szybkiej, kombinacyjnej grze. Dodatkowo mimo watlej postury bardzo dobrze gra cialem. To jest caly Mueller, niby potyka sie o wlasne nogi, a co mecz ma gola czy asyste.
02.05.2014 15:21
Nowi obroncy i Martinez jako defensywny pomicnik powinno rozwiazac problem naszej defensywy. Czy Guardiola tez to widzi? Nie sadze... W kazdym razie mam nadzieje, ze to co wymysli Pep sie sprawdzi.
A czy Guardiola nie jest zwolennikiem Javiego to nie zgodze sie z tym. Fakt, jak DP nie wystawia go czesto ale jako srodkowego obronce juz tak. Prawdopodbnie gralby tam caly sezon ale nie prezentowal sie najlepiej. Jesli dobrze pamietam to Bask chcial byc sciagniety przez Barcelone jeszcze za czasow Guardioli.
02.05.2014 11:38
moim zdaniem priorytetowe wzomcnienia przed nowym sezonem to sciagniecie defensorow. Głownie srodkowego obroncy, kogos kto stworzy monolit z tej defensywy. Boa jest niezly ale nie widze w nim lidera defensywy do tego zdarzaja mu sie czeste wahania formy. Dante wg mnie gra coraz gorzej od momentu przyjscia. Z Holgerem nie wiadomo jak to bedzie. Do tego sciagnalbym kogos za Contento aby Alaba mial rywala i zmiennika.
W pomocy jesli mamy grac to co wymaga Pep przydalby sie ktos pokroju Thiago, szybki, zwinni i techniczny grac, ktory potrafi zagrac nieszablonowo. Na dzien dzisiejszy pozegnalbym sie z Kroosem. Zawodnik swietny ale ostatnio gra slabo, nie pamietam kiedy popisal sie jakims kluczowym zagraniem czy pilka za plecy obroncow. Pamietajmy tez, ze RIbery i Robben sa juz po 30. Dodatkowo Ribery jest w fatalnej formie... Przydalby sie swietny skrzydlowy, ktory potrafilby zrobic cos z niczego, tak jak Hazard w Cheslea, Ronaldo w Realu, Messi w Barcie czy swego czasu Franck u nas.
Atak bedziemy miec niezle obsadzony. Lewandowski bedzie pasowal do koncepcji Pepa. Szybki, zwinni gracz, ktory swietnie odnajduje sie w grze kombinacyjnej. Dodatkowo ma bardzo dobre warunki fizyczne. Mandzukic jest slabszy od Lewego w grze kombinacyjnej ale za to lepszy w grze fizycznej co bedzie nam pewnie potrzebne w wielu spotkaniach. Do tego dochodzi Pizzaro, ktory moglby zostac na czarna godzine, a jesli by nas opuscil to zostaje Mueller czy Goetze, ktorzy moga grac na szpicy. Skoro jestem juz przy Goetze to martwi mnie jego aklimatyzacja wFCB... w Borussi chlopak gral genialnie, u nas jest jednym z wielu... Mam nadzieje, ze to poprostu problemy z aklimatyzacja i w kolejnym sezonie bedzie gral to co prezentowal w Dortmundzie.
30.04.2014 20:29
Hmmm Montoya wtedy nie gral chyba, a jesli masz na mysli gola Bale to minal wtedy Bartre.
Odchodzi Van Buyten wiec obronca przychodzi pewnie w jego miejsce. Poza tym dla bocznych obroncow przyda sie rywalizacja.
30.04.2014 12:38
Kroos ostatnio jest w takiej formie, ze ma wrazenie, ze celowo sie doprowadzil do takiej dyspozycji by zbic wlasna wartosc rynkowa :/ Nie zdziwie sie, jesli od nas odejdzie. David Luiz obronca swietny ale lubi za bardzo podobny w swej grze do Dante - nam potrzeba kogos innego. Tych Hiszpanow nie znam ale jako zmiennicy mogli by sie nadac skoro radza sobie w La Liga.
30.04.2014 12:27
@Globin
wiesz... ja tu widzialem tylko ludzi, ktorzy wierzyli w zespol i mieli nadzieje, ze Guardiola da rade i na tych co wszystko negowali i krytykowali.
Jednak mam podobne odczucia co Ty, tez bylem niechetny przyjsciu Guardioli, metamorfoza ktora przechodzimy srednio mi sie podoba ale jestem kibicem Bayernu. Jesli tak mamy osiagac sukcesy to godze sie na to i wierze, ze Pep sie czegos nauczy i bedziemy coraz silniejsi.
W sumie teraz ciesze sie, ze przyjdzie Lewandowski. Mandzukic wczoraj niestety pokazal, ze do szybkiej gry kombinacyjnej sie nienadaje :/ Lewy robi to bardzo dobrze, umie sie pokazac, swietnie gra na jeden kontakt. Jednak Mandzo to napastnik nam potrzebny. Gdy przyjdzie nam walczyc fizycznie to wtedy Chorwat bedzie idealny
30.04.2014 10:50
Wczoraj Real mial swoj dzien, a nam kompletnie nic nie wychodzilo. Ograli nas jak chcieli. Guardiola teraz juz na powaznie musi zastanowic sie nad jakas zmiana w grze. Cos sie zacielo i trzeba to chirurgicznie wyciac.
Smiesza mnie tez wypociny niektorych kibicow Realu na naszej stronie. Mowia o pokorze... co jak co ale fan Bayernu wie co to pokora doskonale( finaly LM 99, 12, DFB Pokal z BVB czy upokarzajace 0:4 z Zenitem). Niestety przyleglo sie do nas spore grone sezonowcow i zachowuja sie tak, jak na stronie m.in Realu. Ja juz sie przyzwyczailem, ze Bayern to najbardziej znienawidzony niepolski klub w PL.
a Realowi gratuluje, byli lepsi.
30.04.2014 08:28
@DieRoten
ja sie nie dziwie, ze jestes niechetny Guardioli jak uwazasz, ze on zabrania im przyspieszac gry i strzelac z dystansu ^^
29.04.2014 22:52
oby ta porazka Pepa nauczyla czegos nowego. Troche zgubilo go jego ego. Tak jak komentatorzy mowili, Bayern ma plan A ale nie ma planu B. Guardiola to mlody trener, mam nadzieje, ze w przyszlym sezonie Pep nauczy naszych calkiem roznych wariantow gry. No i oczywiscie oby nasze grajki wrocily do optymalnej formy...
29.04.2014 22:47
@Hilario
czy jesli powiedzial dokladnie tak jak przytoczyles to jednoznacznie nie stwierdzil, ze nie bedzie trenowal FCB. Chociaz na dzien dzisiejszy nie chcialbym by Mourinhio trenowal Bayern, calkowicie inna filozofia gry. Jednak nie wiadomo co bedzie za 20 lat ^^
29.04.2014 22:42
@Hilario
a to tej wypowiedzi juz nie slyszalem :)
29.04.2014 22:35
@Hilario
w sumie to pare lat temu, chyba nawet przed przyjsciem Van Gaala Mourhinio mowil, ze wyobraza sobie prace w Bayernie - ot taka ciekawostka
29.04.2014 22:32
@superbayern
jakie szybkie pili do przodu? Od 5 lat gramy krotkimi podaniami po ziemi, wrzutki w pole karne, atak skrzydlami. Od Van Gaala Bayern zaczal rewolucje, Jupp to rozwinal, a Guardiola docelowo mial sperfekcjonizowac. Bylo to juz wiele razy mowione.
29.04.2014 22:21
przegrywac trzeba z godnoscia... w sumie lepiej, ze taki mecz zdarzyl sie w polfinale, a nie w finale. Duzo bardziej bolala porazka z Chelsea w Monachium.
29.04.2014 22:18
@cesi
tyle, ze ci prawdziwi kibice jak ich nazywasz, wywalaja trenera po kazdym nieudanym meczu, po kazdej nieudanej polowie... ba! niekiedy nawet po straconej bramce... Chocby Guardiola przegral wszystkie mecze do konca to i tak wg mnie zasluguje by trenowac zespolw przyszlym sezonie.
29.04.2014 21:43
cudownie sie mecz ulozyl dla Realu... nie dosc, ze pierwszy bramke strzelili to zaraz po tym walneli nam druga... apotem to juz sie posypalo wszystko :/ ehh im wychodzi wszystko nam nic
29.04.2014 21:36
Zmiany, szybkie zmiany moze cos pomoza... psychika siadla
29.04.2014 21:26
ogladalem kilka ostatnich meczow Schale i Draxler jest w takiej dyspozycji, ze nie nadawalby sie nawet na lawke w FCB
27.04.2014 21:30
Liverpool nie byl wstanie grac szybko, a nawet jesli to nic to nie dawalo. Ciezko zrobic cokolwiek gdy 9 chlopa stoi w polu karnym. Nie idzie sie przebic, ciezko nawet oddac strzal zza pola karnego ^^
27.04.2014 17:26
Szkoda The Reds licze, ze strzela jeszcze bramke. Chelsea klasycznie autobus i nic wiecej ich nie obchodzi ehh... Z calego serca zycze Liverpoolowi mistrzostwa Anglii, graja swietna pilke i zespol zbudowali nie za petrodolary.
27.04.2014 16:34
i z 20 bramki na czele w wyscigu o korone krola strzelcow!:D
27.04.2014 15:01
nie ma pospiechu, niech powoli dojdzie do pelnej sprawnosci. Nie ma co ryzkowac, bo jeszcze chlopak nabawi sie grozniejszej kontuzji.
27.04.2014 13:38
moze wypozyczenie Shaqiriemu dobrze by zrobilo? M.in. Kroos i Alaba skorzystali z tego.
Chociaz w lecie male wietrzenie w szatni sie przyda, trzeba wpuscic troche swiezej krwi. O wzmocnieniu defensywy nawet nie mowie, bo to wrecz obowiazkowy ruch.
27.04.2014 13:36
@Matrioszek
i wlasnie o tym mowie... Ehh...
a juz jest 5:2 jakby ktoś nie zauwazyl:P
26.04.2014 17:06
jak czytam wasze komentarze to rece opadaja
26.04.2014 16:25
@Matrioszek
hehe i kto tu jest krotkowzroczny... fatalny miesiac w wykonaniu naszej druzyny a ty juz rewolucje chcesz robic...
potencjal to ma kazdy trener, Klinsman tez mial potencjal...
ale chyba sobie juz nie pogadamy, bo zaraz bana dostaniesz
26.04.2014 16:15
@Matrioszek
Loew - co on osiagnal z Niemcami? same drugie, trzecie miejsca co jest traktowane jako porazki. Chcialbys aby FCB bylo 2 i 3 ciagle? Tuchel - Mainz gra ladnie ale nie ma wiekszego doswiadczenia, do tego nie wzbudzi respektu u naszych graczy, Schaaf, serio? to, ze trenowal tyle lat w Werderze nie znaczy, ze u nas tez tyle spedzi... Favre - trener niezly ale niekoniecznie musi sie u nas sprawdzic, Gladbach gra inaczej niz my plus tez moze nie wzbduzac repsektu u naszych grajkow, Montella, nie wiem jak gra obecnie Viola ale obecne pozycja w tabeli raczej nie nominuje tego trenera na stanowisko coacha FCB, Comte to swietny trener ale z drugiej strony co Juve osiagnela za jego ery? dominajce we Wloszech i zero efektow w Europie.
Zaden z tych trenerow nie osiagnal tyle co Guardiola i uwazam, ze sa od niego slabsi jak trenerze. Jedni mniej drudzy bardziej.
26.04.2014 16:08
@Hourdeau
Gralismy tak za Van Gaala? a nie czasem Olic gral jako skrzydlowy w takim ustawieniu?
26.04.2014 16:00
@ulimoore
lol, ty masz ewidentnie jakis problem :D jesli chcesz cos wyjasnic to zapraszam na priv.
26.04.2014 15:50
@Hourdeau
wg mnie to dobry pomysl. Zawodnik niezly technicznie i szybki ale za slaby na skrzydlowego. Jest mlody wiec szybko moze sie nauczyc grac na obronie i niezly graje moze z niego byc. Ostatnio byla zreszta "moda" na przerabianie skrzydloweych na bocznych obroncow.
26.04.2014 14:51
ja wystawilbym rezerwowy sklad, w ciagu jednego spotaknia druzyna sie nie zgra a przynajmniej zawodnicy wypoczna.
26.04.2014 14:47
tak swoja droga, to co obecnie gramy tiki-taka sama w sobie nie jest ^^ przeciez polega to na szybkim wymienianiu podan na jeden gora dwa kontatku na malym obszarze gry. My sie tylko dlugo utrzymujemy przy pilce, nie grajac szybko i na jeden kontakt.
25.04.2014 16:30
a Guardiola na stanowisku trenera zastapil Hoenessa :D
24.04.2014 18:53
@Gladius
tez o tym slyszalem, a ile w tym prawdy to inna sprawa. Szpaku wczoraj ostro jechal po bandzie :D SZWAJN - SZTAJGER
24.04.2014 18:30
bo nie bylo wplywu Pepa... Proszę was:) analogicznie to Manchester United na jesien za Moyesa powinien grac swietnie a tak nie bylo... Guardiola dość szybko nauczyl graczy swojej filozofii gry, zresztą nie bylo to trudno bo i Heynckes i Van Gaal mieli podobna filozofie:)
24.04.2014 15:11
@Dieroten
graliśmy tak samo taktycznie, a teraz gramy wolniej i bez polotu i tu sie zgodze. Ale czy to wina taktyki - nie. Udowadnia to wlasnie jesien w naszym wykonaniu, ze jednak w pilke grac potrafimy.
24.04.2014 14:29
@DieRoten
nikt tu w entuzjazm nie wpada, ja np widze poprawe od ostatnich kilku spotkan ale oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze nei gramy tego co na wiosne 2013. Poprostu wiekszosc z nas wierzy w zespol i Guardiole, nie mozna ciagle wygrywac. Jak na katastrofalny sezon wg kilu osob to mamy niezle wyniki... :) pamietaj tez, ze grajac to co obecnie na jesien lalismy wszystkich jak leci, statystyki jeszcze lepsze niz druzyna Heynckesa. Tylko cos sie zacielo... i nikt tak naprawde nie wie dalczego.
@ulimoore
przepraszam, tak mi przykro ;_;
24.04.2014 11:19
niedaleko szukajac... Chelsea w pierszym meczu z PSG przegrala 3:1 i musieli dwie bramki odrobic, dali rady. Dlaczego my mamy nie dac rady?
24.04.2014 08:58
@szczudel
nie zgodze sie, ze taktycznie przegralismy ten mecz. Pierwsza polowa to nasza dominacja i nie zgodze sie, ze Real mial cudowny pomysl na gre. Bo gdyby nie strzelil bramki w pierwszej sytuacji jaka mial to by nas nie oszolomilo. Po bramce pozwalalismy rywalowi na wiecej. Byl u nas wysoki pressing i latwo zatrzymywalismy kontraataki. Gdy Real gral z Barca w pucharze krola tych kontr mial duzo wiecej.
Najbardziej zawiodla wg mnie defensywa. Ustawienie przy bramkce czy przy tej setce Di Marii wola o pomste do nieba. W ataku nie gralismy zle, zwlaszcza w pierwszej polowie gdzie w koncu gralismy klepa i szybko staralismy sie atakowac. Druga polowa byla slabsza w naszym wykonaniu. Po ostatnich meczach uwazam, ze to byl calkiem dobry prognostyk dla naszej gry. W Monachium musimy sie rzucic na Real. Kluczowe moga sie okazac tez stale fragmenty gry. Wczoraj mielismy 15 roznych... Guardiola musi nad tym popracowac przez tydzien
24.04.2014 08:18
@Mareinplatz
my tez mielismy sytuacje, wiecej niz Real moze nie tak klarowane ale jednak byly.
Taktyka Realu wcale nie byla taka swietna, uwazam, ze to my przegralismy anie wygral Real. Mowisz, ze Ronaldo byl taki nieswoj... a moze nasi zawodnicy go zneutralizowali? Mielismy przewage i stwarzalismy sytuacje, nieduzo ale jednak. Real mial 3 grozne kontry i pare niegroznych strzalow - jesli taktyka byla by taka super to tych goli i sytuacji mieli by duzo duzo wiecej. W pierszwej polowie nie potrafili wyjsc z wlasnej polowie, szczesliwy gol podcial nam skrzydla.
W drugiej polowie Real juz lepiej gral, utrzymywal sie przy pilce. Bylem zdziwiony, bo to nasza domena.
24.04.2014 07:59
przeciez to oczywiste, ze Real bedzie faworyzowany. Musielibysmy grac totalny komos zeby nas chwalono. Real zagral dobry mecz, my nienajgorszy ale to za malo by opinia publiczna w Polsce wyrazala sie pozytywnie o FCB. Przeciez to niemiecki klub, na sympatie w Polsce ciezko liczyc ^^
24.04.2014 00:04
@Marienplatz
hehe tyle, ze Heynckes tez szedl ta droga...
23.04.2014 23:52
@tomassi
obrona jest fatalna bo zawodnicy graja fatalnie. W pierwszym sezonie Juppa przykladowo Boateng tez nie prezentowal sie wysmienicie i zarzad planowal go zwolnic. Dante od momentu przyjscia Pepa gra o klase nizej. BA! smiem twierdzic, ze swoja obnizke formy prezentowal w koncowce zeszlego sezonu. Alaba i Lahm tez nie sa w swej najlepszej dyspozycji ale w miare sie prezentuja.
a w meczu z Werderm na boisku maja grac 4 ligowe rezerwy. Chlopcy musza wypoczac i za tydzien grac na pelnej swiezosci. Wali mnie wynik meczu z Brema, LM wazniejsza.
23.04.2014 23:19
@namida
tyle, ze jak ktos tu krytykuje to oczekuje rewolucji od druzyny. Narzeka na styl gry, ktory prezentujemy od przyjscia Van Gaala, ze tak sie nie da grac i jeszcze mowi, ze tak nie gralismy... To, ze nie gralismy dzis tak efektywnie i efektowanie jak rok temu kazdy widzi tyle, ze staramy sie szukac przyczyny takiego stany rzeczy, a nie plakac, ze Guardiola zly i trzeba go zwolnic..
23.04.2014 23:14
@Kalo
jak Real strzeli jedna to straci trzy :) co zrobisz... takie zycie :P
23.04.2014 23:07
@ulv
w momencie gdy Pep przyszedl do Bayernu to widac bylo, ze pracowal nad tym z pilkarzmi. Na jesien swietnie nam wychodzily stale fragmenty gry, ilez to bramek po nich padlo. Teraz tez widac, ze sa rozne warianty i jest to cwiczone ale nie moze zaskoczyc.
23.04.2014 23:02
ale pamietajcie, ze bez Thiago tez swietnie gralismy na jesien. Zreszta Hiszpan dlugo sie aklimatyzowal w druzynie. Ilez to spotkan bylo gdzie glupio tracil pilki, niepotrzebnie sie kiwal. Jednak na wiosne to czasu kontuzji gral swietnie i gdyby nie ta przerwa to przyznjae, ze pewnie by wygladalo to duzo lepiej!
23.04.2014 23:00
@lybbard
zgadzam sie. Franck potwierdzil w dzisiejszym meczu, ze nie zasluguje na pierwszy sklad. Schweini zreszta tez. Mam nadzieje, ze Pep tez to widzi. Ciekawi mnie czy to co Szpakowski mowil wtrakcie meczu, ze Javi nie gral od poczatku bo mial problemu zoladkowe to prawda?
23.04.2014 22:56
hehe a chlopaki z bayern.munchen.pl sie ciesza, bo frustraci i sezonowcy nabijaja wyswietlenia na stronie :D
przegralismy... coz, zdarza sie. Juz wiemy, ze takiego sezonu jak rok temu nie bedzie i prawdopodbnie predko tez nie bedzie. Lepiej odpasc w polfianel niz przegrac final - mniej boli. Chociaz ja i tak wierze, ze damy rade w Monachium. 1:0 to zly wynik ale nie fatalny. Dzsiejszy mecz pokazal, ze Realowi da sie strzelic bramke(nie sa tacy genialni w obronie i kiepsko graja w powietrzu).
Mysle, ze Pep musi dopracowac stale fragmenty gry. To co na jesien swietnie funkcjonowalo teraz lezy i kwiczy - jak za Juppa. 15 roznych i zadnej bramki - chociaz dochodzilismy do strzalu niekiedy.
23.04.2014 22:53
ale faulu na Muellerze nie bylo, te pretensje do arbitra byly o chamskie zachowanie Di Marii chyba, ktory wybil pilke daleko w trybuny gdy ta byla juz za boiskiem.
W ofensywie nie zagralismy genialnego meczu ale tez nie fatalnego. Defensywa sie nie popisala, Boa i Dante znow pokazali, ze niestety ale wzmocnienia srodka to obowiazek.
23.04.2014 22:46
wynik dalej jest otwarty, Real w duzo lepszej sytuacji ale rewanz gramy u siebie. Szkoda, ze nie strzelilismy bramki juz lepsze by bylo 1:2 :/
druga polowa slabsza w naszym wykonaniu, pozwalalismy na duzo wiecej Realowi. Kilka sytuacji bylo wiec moglo sie skonczyc inaczej. Uwazam, ze nie bylismy lepsi dzis od Realu ale rowniez nie bylismy grosi, remis bylby sprawiedliwy.
Nie podobalo mi sie zachowanie graczy Realu... zero klasy, wykopywanie pilek, popychanie zawodnikow rywala, co jakis kontakt z rywalem to zwijaja sie z bolu na trawie... nie trafie takiego cwaniactwa :/
P.S. przynajmniej Szpaku wzbudzal usmiech na mej twarzy :)
23.04.2014 22:40
aha... i pamietajcie, ze kolo 70 minuty Real prawdopodbnie opadnie z sil i bedzie wiecej miejsca dla nas. Widac to bylo np w meczu z Barcelona w finale CdR... chociaz tam Real szczesliwe wykorzystal swoja kontre w koncowce ^^ Z drugiej strony jak Krolewscy strzela nam druga bramke to juz pewnie nie beda wychodzic ze swojej polowy...
23.04.2014 21:45
jeszcze przynajmniej 135 minut tego polfianlu, takze wszystko moze sie zdarzyc. Nawet jak Real nam strzeli dwie bramki to przyklad BVB z cwiercfinalu, ze taki wynik mozna odrobic(noo BVB sie nei udalo ale przeceiz byli bardzo blisko)
23.04.2014 21:41
patrza na pryzmat naszych ostatnich spotkan dzis gramy bardzo dobrze, w miare szybko gramy ta pilka oraz wysoki pressing. Martwi stracona bramka, ktora podciela nam skrzydla i zarazem uskrzydlila Real. Martwi rowniez jedna sytuacja, w ktorej okazalo sie ze nie mamy lewego obroncy w defensywie... nie wiem czyto Alaba za bardzo trzyma sie stoperow czy Ribery nie wraca... Real nie taki straszny jak go maluja, naprawde duzo szczescia mieli, ze pierwsza sytuacja i strzelili gola.
W polu karnym troche szybciej pila musimy grac i bedzie ok. Aa... i te rozne... mamy pecha, tyle ich mielismy i nic nie wpadlo a pojedynki glowkowe potrafimy wygrywac.
23.04.2014 21:38
tamten sklad o wiele bardziej mi sie podobal :( coz... gramy tak jak gralismy do tej pory, liczylem, ze Pep chce troche wstrzasnac zespolem i go przemeblowac - jesli dzis nie zagramy dobrze w nastepnych spotkaniach chyba bedzie musial to zrobic.
nie pozostaje nic innego jak trzymac kciuki za zwyciestwo!
23.04.2014 19:47
Mandzukic gdy wchodzi z lawki ostatnio to zawsze cos namiesza. Gdyby nam nie szlo to mozna latwo zmienic taktyke i zaczac grac liczne wrzutki na Mandzo!
23.04.2014 19:17
ale jak dwa miesiace temu tak klepalismy i strzelalismy bramki to nikomu nie przeszkadzalo... a jak z City na wyjezdzie przez pare minut utrzymywalismy sie przy pilce gdzie City ganiali i nie mogli nic zrobi to wszyscy srali z radosci. Styl gry jest dobry, nawet bardzo dobry tylko zawodnicy i druzyna - jako kolektyw nie maja formy. Zwalanie winy na sGuardiole za slabsze wyniku jest glupie i krotkowzroczne.
19.04.2014 22:25
@Hourdeau
jakie kontraataki? :) gralismy tak jak teraz, atak pozycyjny i wysoki pressing. To, ze rywale czesciej byli pod naszym polem karnym niz teraz stwarzalo nam sytuacje do przeprowadzenia kontraataku. Zreszta za Guardioli rowniez zdarza nam sie zagrac z kontry ale o wiele wiele zadziej, a dlatego bo rywale poprostu nie graja atakiem pozycyjnym na nas, wiec na jak kontrowac :)
19.04.2014 17:56
@eihthype
myslisz, ze ci co krytykuja.. wroc, opluwaja Guardiole pamietaja takie rzeczy? Ludzie pamietaja tylko to, ze byl triplet i dwumecz z Barcelona... sezon 2011/2012 czy cala reszta spotkan w 2012/2013 ida w zapomnienie
19.04.2014 17:33
@bassactiv
nie wytlumaczysz :) zaraz ktos ci napisze, ze Guardiola zepsul styl Bayernu. Czyli gre z kontry.. tak jak w meczu z Barcelona ^^
nie podobalo mi sie dzisiaj zachowanie niektorych pilkarzy... te machania rekami i narzekanie na sedziow. A to co zrobil Schweini i za co otrzymal kartke to juz w ogole nie przystoi kapitanowi
19.04.2014 17:23
2:0! skandal! precz z Guardiola! wstyd.. wygrana z Brunszwikiem! WSTYD!
19.04.2014 17:16
Brunszwik puchnie, bedzie wiecej miejsca
19.04.2014 17:00
@Halucynek
daj spokoj..prosze...
a Thiago BEDAC W FORMIE robil roznice, Hiszpan mial przeciez multum spotkan gdzie gral fatalnie, same straty, glupie dryblingi. Jednak przed kontuzja byl w formie i zgodze sie ze obecnie przydalby si enam bardzo.
19.04.2014 16:52
@Adi
widac u niego brak doswiadczenia ale nie boi sie gry, technicznie tez wyglada niezle. Na tle reszty graczy z pomocy nie wyroznia sie niczym... noo nie odstaje - lepiej powiedziane :). Za kilka lat wyrosnie z niego silny i solidny srodkowy pomocnik.
19.04.2014 16:34
w polfinale bedzie calkiem inna gra, naszym sie bedzie chcialo! Na dzisijesze spotakanie to az zal patrzec niestety... zero walki i determinacji ale w meczu z Realem taka sytuacja bedzie nei do pomyslenia i wszyscy o tym wiedza :)
19.04.2014 16:29
z Lautern wdiac, ze chcieli grac. Mimo, ze nie bylo to wyjatkowe spotkanie to gra sie w miare kleila, jakies sytuacje bylyi 5 bramek strzelone. Tutaj? Strasznie slaby mecz, graja jakby ktos im kazal, zero radosci z gry. Myslami sa kompletnie gdzie indziej.
Schweinsteiger, a zwlaszcza Ribery do zmiany. Paradokslanie najlepsi na boisku to nasi obroncy. A dlaczego? BO w sumie jedyni zawodnicy, ktorzy wymieniaja jakies celne podania i uczestnicza w meczu...
Widac, ze odpuscilismy sobie kompletnie Bundeslige. Troche to smutne bo tracimy przez to posrednio forme... Jednak mecz z Kaiserslautern pokazal, ze potrafimy grac jeszcze w pilke i z Realem spokojnie mozemy powalczyc.
19.04.2014 16:21
oo na grafice przed meczowej to jednak Javi gra w pomocy a Hojbjerg jako lewy obronca ^^ widac trzeba czekac do meczu zeby zobaczyc kto gdzie gra
19.04.2014 15:28
przeciez jakas rotacja musi byc, nie mozemy grac caly czas tym samym skladem co trzy dni. Guardiola chce zeby Alaba odpoczal a nie mamy nikogo na bok obrony to odeslal tam Boatenga, ktory juz kiedys grywal na boku defensywy.
Jedyne co mnie martwi to to, ze najprawdopodbniej Schweinsteiger zagra jakod defensywny pomocnik z Realem. Nie dosc, ze jest bez formy to Schweini gra kiepsko jako "6" gdy nie ma obok siebie prawdziwego defensywnego pomocnika
19.04.2014 15:21
@bassactiv
kiepscy sa komentatorzy, co zrobisz? bawilo mnie to bardzo gdy dowiedzialem sie, ze Goetze z Dortmundem byl najslabysz na boisku, a Schweinsteiger jest obecnie w wysmienitej dyspozycji ^^. Cale szczescie darowali sobie tekstow, ze Guardiola zakazuje im strzelac z dystansu czym popsiywali sie bodajze Hajto z Borkiem
17.04.2014 13:57
z tym, ze sezon temu byl niewiarygodny ciag do zdobycia LM. Teraz tego nie ma, jestesmy obroncami tytulu, nikt do tej porty nie obronil LM wiec generalnie w podswiadomosci siedzi im, ze nie musza wygrac tej LM. Rok tmeu bylo inaczej, upokorzenie w Monachium spowodowala nieopisana chec do wygrania LM w LOndynie.
Franck ma racje, balonik zostal napompowany i teraz powoli uchodzi z niego powietrze. Oby Pep solidnie odswiezyl druzyne i na nowo wprowadzil glod zwyciestw.
17.04.2014 13:54
@otwarty
wlasnie podales definicje trenera. Z jakiej racji Guardiila ma kochac Bayern i zostać tu na 20 lat? Zresztą jaki trener by sie tak zachowal...
17.04.2014 10:54
hehe a nasza obrona to rzeczywiscie wzor do nasladowania :P
16.04.2014 23:42
po dzisiejszym meczu Realu uwazam, ze mamy spore szanse na awans. Pep musi wymyslic jak zatrzymac kontry Realu, bo Dante i Boateng nie dogonia Bale ani Rondaldo gdy sie rozpedza. Natomiast w ofenswyie gdy bedziemy grac to co gramy powinnismy dac rade. Nawet gdybysmy nie potrafili sie przedrzec przez zasieki Realu to wrzutki w pole karne powinny byc skuteczne. Mandzo jest wyzszy i lepiej gra glowa niz Pepe i Ramos, do tego Casillas gra slabo na przedpolu.
16.04.2014 23:38
jesli Guardiola zneutralizuje szybkie skrzydla Realy czyli Bale i Ronaldo to powinnismy sobie z nimi poradzic. Dzsiaj z Barca ofensywa opierala sie na szybkich kontrach wylacznie i wykorzystaniu wolnych przestrzeni na polowie Barcelony. Nasz mecz z Realem wdize podobnie. Za to duze szanse mamy z Mandzukiciem, Pepe i Ramos nie sa wielkoludami, dodatkowo specjalistami od gry glowa nie sa i Mandzukic moze im napsuc sporo krwi.
16.04.2014 23:28
w końcu przyspieszylismy grę w drugiej połowie, mam nadzieje, ze powoli lapiemy formę sprzed paru tygodni i na Real będziemy gotowi. Co do obrony to zaczelsimy dużo tracic gdy zdobyliśmy majstra, a dzisiaj to ewidentnie wina Boatenga
16.04.2014 22:25
Jan Schlaudraff, Alexander Baumjohann, Julio Dos Santos, Sebastian Rode... wydaje mi sie, ze za pare lat jednym tchem bedziemy wymieniac te nazwiska jednym tchem. Ale moge sie mylic, Rode moze wypalic a my finansowo i tka nic nie tracimy bo przychodzi za darmo a jego kontrakt nie bedzie wysoki.
14.04.2014 14:10
niestety niedobrze dzieje sie na stronie... coraz mniej poswieca sie czasu na dyskutowanie na temat postawy sportowej druzyny a coraz wiecej na krytykowaniu wszystkiego. Nastepny wazny i ciezki mecz to spotkanie z Realem... przypuszczam, ze to ebdzie kolejny dzien, w ktorym strona zostanie zalana falami hejtu i pomyj.
13.04.2014 11:16
nawet jak przegramy wszystkie mecze do konca sezonu to Guardiola nie zostanie zwolniony. Bedziecie musieli znosic ten zenujaco grajacy Bayern i bez sukcesow jeszcze przez kolejny rok przynajmnije
13.04.2014 09:55
@heat
no 11 wyszli najlepsza jaka mieli, zdziwil mnie tylko brak Lewandowskiego. Nasza gra oczywiscie pozostawiala wiele do zyczenia...a najwieksza wine pokladal bym w mentalnosci i podejsciu do tego meczu przez zawodnikow. Nie wiem dlaczego Guardiola wystawil taka 11? Chyba liczyl, ze wykrzesza z siebie troche wiecej sil i pokaza kawal fajnej gry dla kibicow. Ja na miejscu trenera opieprzylbym ich niemilosiernie i solidnie ukaral. No... chyba, ze takie zaloeznia byly przed meczem by olac ten mecz... ale za bardzo nie wiem co by to mialo dac? ^^
12.04.2014 22:10
@heat
nie zgodze sie z tym, ze Borussia zagrala swietne spotkanie. Grali podobnie jak my, czyli bez ikry.. Bylo widac, ze traktuja to spotkanie na luzie. Mieli poprostu wiecej szczescia i wykorzystali swoje sytuacje z kontry, okraszone naszymi fatalnymi bledami w defensywie. Rownie dobrze moglo by sie skonczyc i 3:0 dla nas. Co nie zmienia faktu, ze byli jednak lepsi, bo chcialo im sie bardziej grac w pilke niz nam.
12.04.2014 21:59
@Jarota
Nie wiadomo, zalezy jak bedzie przebiegac kuracja. Najwczesniej to chyba pod koniec maja moglby wrocic ale wg mnie dla dobra zawodnika niech sobie odpusci ten sezon. Moze na mundial sie w pelni wykuruje.
aaa i na propsie Mati Borus i Tomcio Hajto... jak zwykle dali popis, Borcio mogl sobie w koncu z usmiechem na ustach wylewac wiadro pomyj na Bayern. Trzeba sie skrzyknac chyba i wystosowac jakies oficjalne internetowe pismo do wladz ES2, ze nie zyczymy sobie komentowania meczow Bayernu w wykonianiu Borka.
12.04.2014 20:53
bardzo, baaardzo slaby mecz w naszym wykonaniu. Zawodnicy zagrali tak jakby mieli rozegrac ten mecz za kare. Fatalnie to wygladalo, zwlaszcza na tle Dortmudnu, ktory tez potraktowal ten mecz jak sparing. Alaba katastrofalne zagral jako defensor zreszta jak cala obrona. Schweini tak samo. Najlepszy na boisku chyba Goetze... ktory paradokslanie jest bez formy. Od zapewnienia sobie mistrzostwa w lidze gramy z gorszym zaangazowaniem niz na treningach. Tak grajac tracimy pewnosc siebie i pokazujemy rywalom jak z nami grac(noo chyb, ze to zaslona dymna^^)
z drugiej strony ten mecz mogl sie skonczyc rownie dobrze 3:0 dla nas. Zwlaszcza w koncowce mielismy kilka 100 % sytuacji plus nieuznany gol. Borussia nie zagrala wybitnego spotkania, wykorzystala nasze katastrofalne bledy w obronie. Poza tym nie miala jakis klarownych sytuacji.
Ciekawi mnie co jest powodem takiej gry naszych zawodnikow? Chyba to przedwczesne zdobycie majstra. Na Guardiole nie ma co zwalac, bo miesiac temu nie gralismy tak slabo, a rok temu na wyjezdzie zmiazdzylismy Dortmund. Barcelona Guardioli jakos w lutym? zawsze przechodzila kryzys moze wlasnie kwiecien jest takiw wykonianiu Bayernu?
Oby Pep wyciagnal wnioski z tego meczu i z Realem nie powtorzyly sie bledy dnia dzisiejszego.
12.04.2014 20:39
@DarthSmd
zgadzam sie, w obecnej taktyce Pepa taki kreatywny, nieszablonowy pomocnik polepszylby i przyspieszylby nasza gre odrazu. Jednak uwazam, ze obecni zawodnicy w przyszlym roku an tyle opanuja zalozenia taktyczne, ze nie bedzie potrzebny nam taki gracz i przykladowo Kroos z Muellerem spokojnie beda mogli grac w srodku :)
10.04.2014 12:48
raz, ze Goetze jest bez formy obecnie; dwa, chlopak sie niezaaklimatyzowal w druzynie najwyrazniej. Nie ma tego blysku, ktorym zachwycal w BVB. Moze w nastepnym sezonie bedzie gral na miare talentu.
10.04.2014 12:19
@lybbard
hmm to juz nie te czasy gdy Anglicy puszczali ostra gre. Howard Webb wielokrotnie gwizdal faule, ktorcyh nikt nie wdzial... podobnie w lidze angielskiej. Fakt, druzyny walcza, biegaja, czesto jest agresywna gra ale sedziowie gwizdaja wtedy kiedy jest faul - wszystkie nakladki, ataki lokcami itp.
10.04.2014 10:49
kazda z druzyn bedzie niewygodna dla nas poniewaz w wiekszym badz mniejszym stopniu ich specjalnoscia jest gra z kontry. Atletico i zwlaszcza Chelsea dokladaja do tego zdecydowana i silna defensywe. TO juz sa polfinaly i kazda druzyna jest grozna. Wszystkie ekipy sa na wysokich pozycjach w swoich ligach tzn, ze sa w formie i nie przypadkiem znalazly sie w polfinalach
10.04.2014 10:34
@royal
oczywiscie, dodaj, ze mam 15 lat i wczesniej kibicowalem Barcelonie
10.04.2014 09:51
nie tylko zmeczenie, ewidentnie bylo widac, ze UNited poszli na wymiane ciosow. Przestali kryc autobusemw polu karnym i bardziej sie angazowali w ofensywe. Wg mnie przy wyniku 1:1 to byla ogromna glupota MOysa, w tym momencie mieli dogrywek, gdyby dalej grali autobusem to meczylibsymy sie niemilosiernie a oni moze by strzelili kolejna cudowna badz fartowna bramke i bylo by po nas.
10.04.2014 08:18
@Sajjjon
hehe trafna uwaga :D
09.04.2014 23:35
tak, tak... najlepiej oddajmy pilke rywalom niech oni graja w pilke a my tylko z kontry. Przyjdzie grac z ogrokami to nie bedziemy potrafili akcji stworzyc w ataku pozycyjnym.
Jak jestes najlepszy to musisz grac jak najlepszy. Skoro to takowych aspirujemy TO ZAWSZE nasz rywal bedzie sie bronil wiec oddanie inicjatywy rywalom nie wchodzi w gre.
09.04.2014 23:29
awans do polfinalu 63 komentarzy... gdybysmy przegrali to byloby z 300-400.
i co ciekawe, kibice United sa bardziej zadowloneni po tym meczu niz kibice FCB...
i jak to swiadczy o "kibicach" Bayernu?
09.04.2014 23:24
DieRoten
nie
09.04.2014 23:19
tak, tak zenada... polfinal LM, mistrzostwo Niemiec, polfianl DFB cup, KMS, SPE. Powiem wam, ze chyba kazdy kibic by chcial zeby jego klub gral taka padake
09.04.2014 23:12
@mithween
jak mozna uwazac, ze Guardiola nie uznaje strzalow z dystansu?! no jak? przeciez dzisiaj praktycznie tylko za 16 strzelalismy. CHyba, ze uwazasz jak Maciej Iwanski, ktory twierdzil dzisiaj, ze Guardiola zakazuje strzelac nam zdystansu poczym chyba RObben uderzal zza pola karnego. A przyspieszenie gry jest ale zgodze sie, ze zdecydowanie za rzadko. ALe prawdopodbnie spowodowane jest to slaba forma druzyny niz zaloezniami taktycznym. Przeicez Barcelona co rusz za GUardioli przyspieszala(my zreszta tez pare miesiecy temu) wiec gadanie, ze Guardiola tego nie uznaje jest smieszne.
09.04.2014 23:04
Hourdeau
poprostu nie moge wytrzymac gdy przed meczem, w trakcie - niekiedy nawet nie liczy sie ywnik czy gra - to trzeba skrytykowac, napisac, ze GUardiola bee i w ogole beznadziejnie. MEcz wygrany w kazdym calu, a tu dalej narzekanie.
W drugiej polowie United sie OTWORZYLO, zaczeli grac bardziej ofensywnie wiec bylo miejsce na atak i przyspieszenie gry. Gdy grali autobusem to moglismy przyspieszac ile wlezie i tak bysmy sie nie przebili, bo siwetnie sie bronili
09.04.2014 22:57
i co niedowiarki? i co?
mecz pod kontrola, moze poza poczatkiem drugiej polowy ale wtedy United sie otworzylo i strzelilo bramke marzenie.
i juz widzicie, ze gdy druzyna postawi autobus to nie ma jak grac, United sie otworzylo to worek z bramkami sie wysypal. Ale przeciez Guardiola do zwolnienia ^^
Polfinal LM - cel minimum wg mnie osiagniety.
09.04.2014 22:47
lybbard
niestety ale Real tez postawi autobus.
09.04.2014 22:44
won pseudofani, nie da sie czytac tych waszych nędznych wypocin. Zaraz pewnie bedziecie narzekac, ze awansowaliśmy...
i mogliście zobaczyć, ze gdy united sie otworzyli to w 30 min 2 bramy im walnelismy
09.04.2014 22:41
nie panikujcie narazie... W pozycyjnym ciezko bo United dobrze broni i maja sily, a z kontry nie ma jak bo United zawsze zostawia z 5 zawodnikow na wlasnej polowie. Dla united będzie coraz trudniej, trzeba wiecej biegać teraz a sil coraz mniej. Ale jeśli my nie zagarmy porzadnie to odpadniemy. Taki wynik jest ze united spokojnie moze przyfarcic i awansowac
09.04.2014 21:40
no niestety awansowaly dwie ekipy, kotrych nie chcialem widziec w polfinale :/ na plus mozna zaliczyc dzisiejszy mecz BVB, ktory pokazal, ze Real nie jest wcale taki mocny na jaki go maluja. He he a z nas sie smiali... :D
to raczej logicznie, ze im sie nie podoba. Ale to nie wina Guardioli, ze sa slabsi na dzien dzisiejszy od swych rywali o miejsce w skladzie. Forma Goetze jest rozczarowywujaca,a Mueller? Gra chyba tyle samo co u Heynckesa.
I nie mowcie, ze "styl" Muellera nie pasuje do koncepcji Guardioli ^^ bo zeby okreslic styl Thomasa to trzeba naprawde sie natrudzic... na pierwszy rzut oka wyglada na goscia, ktory poprawnie pilki nie potrafi przyjac, a w rzeczywistosci swietnie czuje sie w szybkiej, kombinacyjnej grze. Dodatkowo mimo watlej postury bardzo dobrze gra cialem. To jest caly Mueller, niby potyka sie o wlasne nogi, a co mecz ma gola czy asyste.
02.05.2014 15:21
Nowi obroncy i Martinez jako defensywny pomicnik powinno rozwiazac problem naszej defensywy. Czy Guardiola tez to widzi? Nie sadze... W kazdym razie mam nadzieje, ze to co wymysli Pep sie sprawdzi.
A czy Guardiola nie jest zwolennikiem Javiego to nie zgodze sie z tym. Fakt, jak DP nie wystawia go czesto ale jako srodkowego obronce juz tak. Prawdopodbnie gralby tam caly sezon ale nie prezentowal sie najlepiej. Jesli dobrze pamietam to Bask chcial byc sciagniety przez Barcelone jeszcze za czasow Guardioli.
02.05.2014 11:38
moim zdaniem priorytetowe wzomcnienia przed nowym sezonem to sciagniecie defensorow. Głownie srodkowego obroncy, kogos kto stworzy monolit z tej defensywy. Boa jest niezly ale nie widze w nim lidera defensywy do tego zdarzaja mu sie czeste wahania formy. Dante wg mnie gra coraz gorzej od momentu przyjscia. Z Holgerem nie wiadomo jak to bedzie. Do tego sciagnalbym kogos za Contento aby Alaba mial rywala i zmiennika.
W pomocy jesli mamy grac to co wymaga Pep przydalby sie ktos pokroju Thiago, szybki, zwinni i techniczny grac, ktory potrafi zagrac nieszablonowo. Na dzien dzisiejszy pozegnalbym sie z Kroosem. Zawodnik swietny ale ostatnio gra slabo, nie pamietam kiedy popisal sie jakims kluczowym zagraniem czy pilka za plecy obroncow. Pamietajmy tez, ze RIbery i Robben sa juz po 30. Dodatkowo Ribery jest w fatalnej formie... Przydalby sie swietny skrzydlowy, ktory potrafilby zrobic cos z niczego, tak jak Hazard w Cheslea, Ronaldo w Realu, Messi w Barcie czy swego czasu Franck u nas.
Atak bedziemy miec niezle obsadzony. Lewandowski bedzie pasowal do koncepcji Pepa. Szybki, zwinni gracz, ktory swietnie odnajduje sie w grze kombinacyjnej. Dodatkowo ma bardzo dobre warunki fizyczne. Mandzukic jest slabszy od Lewego w grze kombinacyjnej ale za to lepszy w grze fizycznej co bedzie nam pewnie potrzebne w wielu spotkaniach. Do tego dochodzi Pizzaro, ktory moglby zostac na czarna godzine, a jesli by nas opuscil to zostaje Mueller czy Goetze, ktorzy moga grac na szpicy. Skoro jestem juz przy Goetze to martwi mnie jego aklimatyzacja wFCB... w Borussi chlopak gral genialnie, u nas jest jednym z wielu... Mam nadzieje, ze to poprostu problemy z aklimatyzacja i w kolejnym sezonie bedzie gral to co prezentowal w Dortmundzie.
30.04.2014 20:29
Hmmm Montoya wtedy nie gral chyba, a jesli masz na mysli gola Bale to minal wtedy Bartre.
Odchodzi Van Buyten wiec obronca przychodzi pewnie w jego miejsce. Poza tym dla bocznych obroncow przyda sie rywalizacja.
30.04.2014 12:38
Kroos ostatnio jest w takiej formie, ze ma wrazenie, ze celowo sie doprowadzil do takiej dyspozycji by zbic wlasna wartosc rynkowa :/ Nie zdziwie sie, jesli od nas odejdzie. David Luiz obronca swietny ale lubi za bardzo podobny w swej grze do Dante - nam potrzeba kogos innego. Tych Hiszpanow nie znam ale jako zmiennicy mogli by sie nadac skoro radza sobie w La Liga.
30.04.2014 12:27
@Globin
wiesz... ja tu widzialem tylko ludzi, ktorzy wierzyli w zespol i mieli nadzieje, ze Guardiola da rade i na tych co wszystko negowali i krytykowali.
Jednak mam podobne odczucia co Ty, tez bylem niechetny przyjsciu Guardioli, metamorfoza ktora przechodzimy srednio mi sie podoba ale jestem kibicem Bayernu. Jesli tak mamy osiagac sukcesy to godze sie na to i wierze, ze Pep sie czegos nauczy i bedziemy coraz silniejsi.
W sumie teraz ciesze sie, ze przyjdzie Lewandowski. Mandzukic wczoraj niestety pokazal, ze do szybkiej gry kombinacyjnej sie nienadaje :/ Lewy robi to bardzo dobrze, umie sie pokazac, swietnie gra na jeden kontakt. Jednak Mandzo to napastnik nam potrzebny. Gdy przyjdzie nam walczyc fizycznie to wtedy Chorwat bedzie idealny
30.04.2014 10:50
Wczoraj Real mial swoj dzien, a nam kompletnie nic nie wychodzilo. Ograli nas jak chcieli. Guardiola teraz juz na powaznie musi zastanowic sie nad jakas zmiana w grze. Cos sie zacielo i trzeba to chirurgicznie wyciac.
Smiesza mnie tez wypociny niektorych kibicow Realu na naszej stronie. Mowia o pokorze... co jak co ale fan Bayernu wie co to pokora doskonale( finaly LM 99, 12, DFB Pokal z BVB czy upokarzajace 0:4 z Zenitem). Niestety przyleglo sie do nas spore grone sezonowcow i zachowuja sie tak, jak na stronie m.in Realu. Ja juz sie przyzwyczailem, ze Bayern to najbardziej znienawidzony niepolski klub w PL.
a Realowi gratuluje, byli lepsi.
30.04.2014 08:28
@DieRoten
ja sie nie dziwie, ze jestes niechetny Guardioli jak uwazasz, ze on zabrania im przyspieszac gry i strzelac z dystansu ^^
29.04.2014 22:52
oby ta porazka Pepa nauczyla czegos nowego. Troche zgubilo go jego ego. Tak jak komentatorzy mowili, Bayern ma plan A ale nie ma planu B. Guardiola to mlody trener, mam nadzieje, ze w przyszlym sezonie Pep nauczy naszych calkiem roznych wariantow gry. No i oczywiscie oby nasze grajki wrocily do optymalnej formy...
29.04.2014 22:47
@Hilario
czy jesli powiedzial dokladnie tak jak przytoczyles to jednoznacznie nie stwierdzil, ze nie bedzie trenowal FCB. Chociaz na dzien dzisiejszy nie chcialbym by Mourinhio trenowal Bayern, calkowicie inna filozofia gry. Jednak nie wiadomo co bedzie za 20 lat ^^
29.04.2014 22:42
@Hilario
a to tej wypowiedzi juz nie slyszalem :)
29.04.2014 22:35
@Hilario
w sumie to pare lat temu, chyba nawet przed przyjsciem Van Gaala Mourhinio mowil, ze wyobraza sobie prace w Bayernie - ot taka ciekawostka
29.04.2014 22:32
@superbayern
jakie szybkie pili do przodu? Od 5 lat gramy krotkimi podaniami po ziemi, wrzutki w pole karne, atak skrzydlami. Od Van Gaala Bayern zaczal rewolucje, Jupp to rozwinal, a Guardiola docelowo mial sperfekcjonizowac. Bylo to juz wiele razy mowione.
29.04.2014 22:21
przegrywac trzeba z godnoscia... w sumie lepiej, ze taki mecz zdarzyl sie w polfinale, a nie w finale. Duzo bardziej bolala porazka z Chelsea w Monachium.
29.04.2014 22:18
@cesi
tyle, ze ci prawdziwi kibice jak ich nazywasz, wywalaja trenera po kazdym nieudanym meczu, po kazdej nieudanej polowie... ba! niekiedy nawet po straconej bramce... Chocby Guardiola przegral wszystkie mecze do konca to i tak wg mnie zasluguje by trenowac zespolw przyszlym sezonie.
29.04.2014 21:43
cudownie sie mecz ulozyl dla Realu... nie dosc, ze pierwszy bramke strzelili to zaraz po tym walneli nam druga... apotem to juz sie posypalo wszystko :/ ehh im wychodzi wszystko nam nic
29.04.2014 21:36
Zmiany, szybkie zmiany moze cos pomoza... psychika siadla
29.04.2014 21:26
ogladalem kilka ostatnich meczow Schale i Draxler jest w takiej dyspozycji, ze nie nadawalby sie nawet na lawke w FCB
27.04.2014 21:30
Liverpool nie byl wstanie grac szybko, a nawet jesli to nic to nie dawalo. Ciezko zrobic cokolwiek gdy 9 chlopa stoi w polu karnym. Nie idzie sie przebic, ciezko nawet oddac strzal zza pola karnego ^^
27.04.2014 17:26
Szkoda The Reds licze, ze strzela jeszcze bramke. Chelsea klasycznie autobus i nic wiecej ich nie obchodzi ehh... Z calego serca zycze Liverpoolowi mistrzostwa Anglii, graja swietna pilke i zespol zbudowali nie za petrodolary.
27.04.2014 16:34
i z 20 bramki na czele w wyscigu o korone krola strzelcow!:D
27.04.2014 15:01
nie ma pospiechu, niech powoli dojdzie do pelnej sprawnosci. Nie ma co ryzkowac, bo jeszcze chlopak nabawi sie grozniejszej kontuzji.
27.04.2014 13:38
moze wypozyczenie Shaqiriemu dobrze by zrobilo? M.in. Kroos i Alaba skorzystali z tego.
Chociaz w lecie male wietrzenie w szatni sie przyda, trzeba wpuscic troche swiezej krwi. O wzmocnieniu defensywy nawet nie mowie, bo to wrecz obowiazkowy ruch.
27.04.2014 13:36
@Matrioszek
i wlasnie o tym mowie... Ehh...
a juz jest 5:2 jakby ktoś nie zauwazyl:P
26.04.2014 17:06
jak czytam wasze komentarze to rece opadaja
26.04.2014 16:25
@Matrioszek
hehe i kto tu jest krotkowzroczny... fatalny miesiac w wykonaniu naszej druzyny a ty juz rewolucje chcesz robic...
potencjal to ma kazdy trener, Klinsman tez mial potencjal...
ale chyba sobie juz nie pogadamy, bo zaraz bana dostaniesz
26.04.2014 16:15
@Matrioszek
Loew - co on osiagnal z Niemcami? same drugie, trzecie miejsca co jest traktowane jako porazki. Chcialbys aby FCB bylo 2 i 3 ciagle? Tuchel - Mainz gra ladnie ale nie ma wiekszego doswiadczenia, do tego nie wzbudzi respektu u naszych graczy, Schaaf, serio? to, ze trenowal tyle lat w Werderze nie znaczy, ze u nas tez tyle spedzi... Favre - trener niezly ale niekoniecznie musi sie u nas sprawdzic, Gladbach gra inaczej niz my plus tez moze nie wzbduzac repsektu u naszych grajkow, Montella, nie wiem jak gra obecnie Viola ale obecne pozycja w tabeli raczej nie nominuje tego trenera na stanowisko coacha FCB, Comte to swietny trener ale z drugiej strony co Juve osiagnela za jego ery? dominajce we Wloszech i zero efektow w Europie.
Zaden z tych trenerow nie osiagnal tyle co Guardiola i uwazam, ze sa od niego slabsi jak trenerze. Jedni mniej drudzy bardziej.
26.04.2014 16:08
@Hourdeau
Gralismy tak za Van Gaala? a nie czasem Olic gral jako skrzydlowy w takim ustawieniu?
26.04.2014 16:00
@ulimoore
lol, ty masz ewidentnie jakis problem :D jesli chcesz cos wyjasnic to zapraszam na priv.
26.04.2014 15:50
@Hourdeau
wg mnie to dobry pomysl. Zawodnik niezly technicznie i szybki ale za slaby na skrzydlowego. Jest mlody wiec szybko moze sie nauczyc grac na obronie i niezly graje moze z niego byc. Ostatnio byla zreszta "moda" na przerabianie skrzydloweych na bocznych obroncow.
26.04.2014 14:51
ja wystawilbym rezerwowy sklad, w ciagu jednego spotaknia druzyna sie nie zgra a przynajmniej zawodnicy wypoczna.
26.04.2014 14:47
tak swoja droga, to co obecnie gramy tiki-taka sama w sobie nie jest ^^ przeciez polega to na szybkim wymienianiu podan na jeden gora dwa kontatku na malym obszarze gry. My sie tylko dlugo utrzymujemy przy pilce, nie grajac szybko i na jeden kontakt.
25.04.2014 16:30
a Guardiola na stanowisku trenera zastapil Hoenessa :D
24.04.2014 18:53
@Gladius
tez o tym slyszalem, a ile w tym prawdy to inna sprawa. Szpaku wczoraj ostro jechal po bandzie :D SZWAJN - SZTAJGER
24.04.2014 18:30
bo nie bylo wplywu Pepa... Proszę was:) analogicznie to Manchester United na jesien za Moyesa powinien grac swietnie a tak nie bylo... Guardiola dość szybko nauczyl graczy swojej filozofii gry, zresztą nie bylo to trudno bo i Heynckes i Van Gaal mieli podobna filozofie:)
24.04.2014 15:11
@Dieroten
graliśmy tak samo taktycznie, a teraz gramy wolniej i bez polotu i tu sie zgodze. Ale czy to wina taktyki - nie. Udowadnia to wlasnie jesien w naszym wykonaniu, ze jednak w pilke grac potrafimy.
24.04.2014 14:29
@DieRoten
nikt tu w entuzjazm nie wpada, ja np widze poprawe od ostatnich kilku spotkan ale oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze nei gramy tego co na wiosne 2013. Poprostu wiekszosc z nas wierzy w zespol i Guardiole, nie mozna ciagle wygrywac. Jak na katastrofalny sezon wg kilu osob to mamy niezle wyniki... :) pamietaj tez, ze grajac to co obecnie na jesien lalismy wszystkich jak leci, statystyki jeszcze lepsze niz druzyna Heynckesa. Tylko cos sie zacielo... i nikt tak naprawde nie wie dalczego.
@ulimoore
przepraszam, tak mi przykro ;_;
24.04.2014 11:19
niedaleko szukajac... Chelsea w pierszym meczu z PSG przegrala 3:1 i musieli dwie bramki odrobic, dali rady. Dlaczego my mamy nie dac rady?
24.04.2014 08:58
@szczudel
nie zgodze sie, ze taktycznie przegralismy ten mecz. Pierwsza polowa to nasza dominacja i nie zgodze sie, ze Real mial cudowny pomysl na gre. Bo gdyby nie strzelil bramki w pierwszej sytuacji jaka mial to by nas nie oszolomilo. Po bramce pozwalalismy rywalowi na wiecej. Byl u nas wysoki pressing i latwo zatrzymywalismy kontraataki. Gdy Real gral z Barca w pucharze krola tych kontr mial duzo wiecej.
Najbardziej zawiodla wg mnie defensywa. Ustawienie przy bramkce czy przy tej setce Di Marii wola o pomste do nieba. W ataku nie gralismy zle, zwlaszcza w pierwszej polowie gdzie w koncu gralismy klepa i szybko staralismy sie atakowac. Druga polowa byla slabsza w naszym wykonaniu. Po ostatnich meczach uwazam, ze to byl calkiem dobry prognostyk dla naszej gry. W Monachium musimy sie rzucic na Real. Kluczowe moga sie okazac tez stale fragmenty gry. Wczoraj mielismy 15 roznych... Guardiola musi nad tym popracowac przez tydzien
24.04.2014 08:18
@Mareinplatz
my tez mielismy sytuacje, wiecej niz Real moze nie tak klarowane ale jednak byly.
Taktyka Realu wcale nie byla taka swietna, uwazam, ze to my przegralismy anie wygral Real. Mowisz, ze Ronaldo byl taki nieswoj... a moze nasi zawodnicy go zneutralizowali? Mielismy przewage i stwarzalismy sytuacje, nieduzo ale jednak. Real mial 3 grozne kontry i pare niegroznych strzalow - jesli taktyka byla by taka super to tych goli i sytuacji mieli by duzo duzo wiecej. W pierszwej polowie nie potrafili wyjsc z wlasnej polowie, szczesliwy gol podcial nam skrzydla.
W drugiej polowie Real juz lepiej gral, utrzymywal sie przy pilce. Bylem zdziwiony, bo to nasza domena.
24.04.2014 07:59
przeciez to oczywiste, ze Real bedzie faworyzowany. Musielibysmy grac totalny komos zeby nas chwalono. Real zagral dobry mecz, my nienajgorszy ale to za malo by opinia publiczna w Polsce wyrazala sie pozytywnie o FCB. Przeciez to niemiecki klub, na sympatie w Polsce ciezko liczyc ^^
24.04.2014 00:04
@Marienplatz
hehe tyle, ze Heynckes tez szedl ta droga...
23.04.2014 23:52
@tomassi
obrona jest fatalna bo zawodnicy graja fatalnie. W pierwszym sezonie Juppa przykladowo Boateng tez nie prezentowal sie wysmienicie i zarzad planowal go zwolnic. Dante od momentu przyjscia Pepa gra o klase nizej. BA! smiem twierdzic, ze swoja obnizke formy prezentowal w koncowce zeszlego sezonu. Alaba i Lahm tez nie sa w swej najlepszej dyspozycji ale w miare sie prezentuja.
a w meczu z Werderm na boisku maja grac 4 ligowe rezerwy. Chlopcy musza wypoczac i za tydzien grac na pelnej swiezosci. Wali mnie wynik meczu z Brema, LM wazniejsza.
23.04.2014 23:19
@namida
tyle, ze jak ktos tu krytykuje to oczekuje rewolucji od druzyny. Narzeka na styl gry, ktory prezentujemy od przyjscia Van Gaala, ze tak sie nie da grac i jeszcze mowi, ze tak nie gralismy... To, ze nie gralismy dzis tak efektywnie i efektowanie jak rok temu kazdy widzi tyle, ze staramy sie szukac przyczyny takiego stany rzeczy, a nie plakac, ze Guardiola zly i trzeba go zwolnic..
23.04.2014 23:14
@Kalo
jak Real strzeli jedna to straci trzy :) co zrobisz... takie zycie :P
23.04.2014 23:07
@ulv
w momencie gdy Pep przyszedl do Bayernu to widac bylo, ze pracowal nad tym z pilkarzmi. Na jesien swietnie nam wychodzily stale fragmenty gry, ilez to bramek po nich padlo. Teraz tez widac, ze sa rozne warianty i jest to cwiczone ale nie moze zaskoczyc.
23.04.2014 23:02
ale pamietajcie, ze bez Thiago tez swietnie gralismy na jesien. Zreszta Hiszpan dlugo sie aklimatyzowal w druzynie. Ilez to spotkan bylo gdzie glupio tracil pilki, niepotrzebnie sie kiwal. Jednak na wiosne to czasu kontuzji gral swietnie i gdyby nie ta przerwa to przyznjae, ze pewnie by wygladalo to duzo lepiej!
23.04.2014 23:00
@lybbard
zgadzam sie. Franck potwierdzil w dzisiejszym meczu, ze nie zasluguje na pierwszy sklad. Schweini zreszta tez. Mam nadzieje, ze Pep tez to widzi. Ciekawi mnie czy to co Szpakowski mowil wtrakcie meczu, ze Javi nie gral od poczatku bo mial problemu zoladkowe to prawda?
23.04.2014 22:56
hehe a chlopaki z bayern.munchen.pl sie ciesza, bo frustraci i sezonowcy nabijaja wyswietlenia na stronie :D
przegralismy... coz, zdarza sie. Juz wiemy, ze takiego sezonu jak rok temu nie bedzie i prawdopodbnie predko tez nie bedzie. Lepiej odpasc w polfianel niz przegrac final - mniej boli. Chociaz ja i tak wierze, ze damy rade w Monachium. 1:0 to zly wynik ale nie fatalny. Dzsiejszy mecz pokazal, ze Realowi da sie strzelic bramke(nie sa tacy genialni w obronie i kiepsko graja w powietrzu).
Mysle, ze Pep musi dopracowac stale fragmenty gry. To co na jesien swietnie funkcjonowalo teraz lezy i kwiczy - jak za Juppa. 15 roznych i zadnej bramki - chociaz dochodzilismy do strzalu niekiedy.
23.04.2014 22:53
ale faulu na Muellerze nie bylo, te pretensje do arbitra byly o chamskie zachowanie Di Marii chyba, ktory wybil pilke daleko w trybuny gdy ta byla juz za boiskiem.
W ofensywie nie zagralismy genialnego meczu ale tez nie fatalnego. Defensywa sie nie popisala, Boa i Dante znow pokazali, ze niestety ale wzmocnienia srodka to obowiazek.
23.04.2014 22:46
wynik dalej jest otwarty, Real w duzo lepszej sytuacji ale rewanz gramy u siebie. Szkoda, ze nie strzelilismy bramki juz lepsze by bylo 1:2 :/
druga polowa slabsza w naszym wykonaniu, pozwalalismy na duzo wiecej Realowi. Kilka sytuacji bylo wiec moglo sie skonczyc inaczej. Uwazam, ze nie bylismy lepsi dzis od Realu ale rowniez nie bylismy grosi, remis bylby sprawiedliwy.
Nie podobalo mi sie zachowanie graczy Realu... zero klasy, wykopywanie pilek, popychanie zawodnikow rywala, co jakis kontakt z rywalem to zwijaja sie z bolu na trawie... nie trafie takiego cwaniactwa :/
P.S. przynajmniej Szpaku wzbudzal usmiech na mej twarzy :)
23.04.2014 22:40
aha... i pamietajcie, ze kolo 70 minuty Real prawdopodbnie opadnie z sil i bedzie wiecej miejsca dla nas. Widac to bylo np w meczu z Barcelona w finale CdR... chociaz tam Real szczesliwe wykorzystal swoja kontre w koncowce ^^ Z drugiej strony jak Krolewscy strzela nam druga bramke to juz pewnie nie beda wychodzic ze swojej polowy...
23.04.2014 21:45
jeszcze przynajmniej 135 minut tego polfianlu, takze wszystko moze sie zdarzyc. Nawet jak Real nam strzeli dwie bramki to przyklad BVB z cwiercfinalu, ze taki wynik mozna odrobic(noo BVB sie nei udalo ale przeceiz byli bardzo blisko)
23.04.2014 21:41
patrza na pryzmat naszych ostatnich spotkan dzis gramy bardzo dobrze, w miare szybko gramy ta pilka oraz wysoki pressing. Martwi stracona bramka, ktora podciela nam skrzydla i zarazem uskrzydlila Real. Martwi rowniez jedna sytuacja, w ktorej okazalo sie ze nie mamy lewego obroncy w defensywie... nie wiem czyto Alaba za bardzo trzyma sie stoperow czy Ribery nie wraca... Real nie taki straszny jak go maluja, naprawde duzo szczescia mieli, ze pierwsza sytuacja i strzelili gola.
W polu karnym troche szybciej pila musimy grac i bedzie ok. Aa... i te rozne... mamy pecha, tyle ich mielismy i nic nie wpadlo a pojedynki glowkowe potrafimy wygrywac.
23.04.2014 21:38
tamten sklad o wiele bardziej mi sie podobal :( coz... gramy tak jak gralismy do tej pory, liczylem, ze Pep chce troche wstrzasnac zespolem i go przemeblowac - jesli dzis nie zagramy dobrze w nastepnych spotkaniach chyba bedzie musial to zrobic.
nie pozostaje nic innego jak trzymac kciuki za zwyciestwo!
23.04.2014 19:47
Mandzukic gdy wchodzi z lawki ostatnio to zawsze cos namiesza. Gdyby nam nie szlo to mozna latwo zmienic taktyke i zaczac grac liczne wrzutki na Mandzo!
23.04.2014 19:17
ale jak dwa miesiace temu tak klepalismy i strzelalismy bramki to nikomu nie przeszkadzalo... a jak z City na wyjezdzie przez pare minut utrzymywalismy sie przy pilce gdzie City ganiali i nie mogli nic zrobi to wszyscy srali z radosci. Styl gry jest dobry, nawet bardzo dobry tylko zawodnicy i druzyna - jako kolektyw nie maja formy. Zwalanie winy na sGuardiole za slabsze wyniku jest glupie i krotkowzroczne.
19.04.2014 22:25
@Hourdeau
jakie kontraataki? :) gralismy tak jak teraz, atak pozycyjny i wysoki pressing. To, ze rywale czesciej byli pod naszym polem karnym niz teraz stwarzalo nam sytuacje do przeprowadzenia kontraataku. Zreszta za Guardioli rowniez zdarza nam sie zagrac z kontry ale o wiele wiele zadziej, a dlatego bo rywale poprostu nie graja atakiem pozycyjnym na nas, wiec na jak kontrowac :)
19.04.2014 17:56
@eihthype
myslisz, ze ci co krytykuja.. wroc, opluwaja Guardiole pamietaja takie rzeczy? Ludzie pamietaja tylko to, ze byl triplet i dwumecz z Barcelona... sezon 2011/2012 czy cala reszta spotkan w 2012/2013 ida w zapomnienie
19.04.2014 17:33
@bassactiv
nie wytlumaczysz :) zaraz ktos ci napisze, ze Guardiola zepsul styl Bayernu. Czyli gre z kontry.. tak jak w meczu z Barcelona ^^
nie podobalo mi sie dzisiaj zachowanie niektorych pilkarzy... te machania rekami i narzekanie na sedziow. A to co zrobil Schweini i za co otrzymal kartke to juz w ogole nie przystoi kapitanowi
19.04.2014 17:23
2:0! skandal! precz z Guardiola! wstyd.. wygrana z Brunszwikiem! WSTYD!
19.04.2014 17:16
Brunszwik puchnie, bedzie wiecej miejsca
19.04.2014 17:00
@Halucynek
daj spokoj..prosze...
a Thiago BEDAC W FORMIE robil roznice, Hiszpan mial przeciez multum spotkan gdzie gral fatalnie, same straty, glupie dryblingi. Jednak przed kontuzja byl w formie i zgodze sie ze obecnie przydalby si enam bardzo.
19.04.2014 16:52
@Adi
widac u niego brak doswiadczenia ale nie boi sie gry, technicznie tez wyglada niezle. Na tle reszty graczy z pomocy nie wyroznia sie niczym... noo nie odstaje - lepiej powiedziane :). Za kilka lat wyrosnie z niego silny i solidny srodkowy pomocnik.
19.04.2014 16:34
w polfinale bedzie calkiem inna gra, naszym sie bedzie chcialo! Na dzisijesze spotakanie to az zal patrzec niestety... zero walki i determinacji ale w meczu z Realem taka sytuacja bedzie nei do pomyslenia i wszyscy o tym wiedza :)
19.04.2014 16:29
z Lautern wdiac, ze chcieli grac. Mimo, ze nie bylo to wyjatkowe spotkanie to gra sie w miare kleila, jakies sytuacje bylyi 5 bramek strzelone. Tutaj? Strasznie slaby mecz, graja jakby ktos im kazal, zero radosci z gry. Myslami sa kompletnie gdzie indziej.
Schweinsteiger, a zwlaszcza Ribery do zmiany. Paradokslanie najlepsi na boisku to nasi obroncy. A dlaczego? BO w sumie jedyni zawodnicy, ktorzy wymieniaja jakies celne podania i uczestnicza w meczu...
Widac, ze odpuscilismy sobie kompletnie Bundeslige. Troche to smutne bo tracimy przez to posrednio forme... Jednak mecz z Kaiserslautern pokazal, ze potrafimy grac jeszcze w pilke i z Realem spokojnie mozemy powalczyc.
19.04.2014 16:21
oo na grafice przed meczowej to jednak Javi gra w pomocy a Hojbjerg jako lewy obronca ^^ widac trzeba czekac do meczu zeby zobaczyc kto gdzie gra
19.04.2014 15:28
przeciez jakas rotacja musi byc, nie mozemy grac caly czas tym samym skladem co trzy dni. Guardiola chce zeby Alaba odpoczal a nie mamy nikogo na bok obrony to odeslal tam Boatenga, ktory juz kiedys grywal na boku defensywy.
Jedyne co mnie martwi to to, ze najprawdopodbniej Schweinsteiger zagra jakod defensywny pomocnik z Realem. Nie dosc, ze jest bez formy to Schweini gra kiepsko jako "6" gdy nie ma obok siebie prawdziwego defensywnego pomocnika
19.04.2014 15:21
@bassactiv
kiepscy sa komentatorzy, co zrobisz? bawilo mnie to bardzo gdy dowiedzialem sie, ze Goetze z Dortmundem byl najslabysz na boisku, a Schweinsteiger jest obecnie w wysmienitej dyspozycji ^^. Cale szczescie darowali sobie tekstow, ze Guardiola zakazuje im strzelac z dystansu czym popsiywali sie bodajze Hajto z Borkiem
17.04.2014 13:57
z tym, ze sezon temu byl niewiarygodny ciag do zdobycia LM. Teraz tego nie ma, jestesmy obroncami tytulu, nikt do tej porty nie obronil LM wiec generalnie w podswiadomosci siedzi im, ze nie musza wygrac tej LM. Rok tmeu bylo inaczej, upokorzenie w Monachium spowodowala nieopisana chec do wygrania LM w LOndynie.
Franck ma racje, balonik zostal napompowany i teraz powoli uchodzi z niego powietrze. Oby Pep solidnie odswiezyl druzyne i na nowo wprowadzil glod zwyciestw.
17.04.2014 13:54
@otwarty
wlasnie podales definicje trenera. Z jakiej racji Guardiila ma kochac Bayern i zostać tu na 20 lat? Zresztą jaki trener by sie tak zachowal...
17.04.2014 10:54
hehe a nasza obrona to rzeczywiscie wzor do nasladowania :P
16.04.2014 23:42
po dzisiejszym meczu Realu uwazam, ze mamy spore szanse na awans. Pep musi wymyslic jak zatrzymac kontry Realu, bo Dante i Boateng nie dogonia Bale ani Rondaldo gdy sie rozpedza. Natomiast w ofenswyie gdy bedziemy grac to co gramy powinnismy dac rade. Nawet gdybysmy nie potrafili sie przedrzec przez zasieki Realu to wrzutki w pole karne powinny byc skuteczne. Mandzo jest wyzszy i lepiej gra glowa niz Pepe i Ramos, do tego Casillas gra slabo na przedpolu.
16.04.2014 23:38
jesli Guardiola zneutralizuje szybkie skrzydla Realy czyli Bale i Ronaldo to powinnismy sobie z nimi poradzic. Dzsiaj z Barca ofensywa opierala sie na szybkich kontrach wylacznie i wykorzystaniu wolnych przestrzeni na polowie Barcelony. Nasz mecz z Realem wdize podobnie. Za to duze szanse mamy z Mandzukiciem, Pepe i Ramos nie sa wielkoludami, dodatkowo specjalistami od gry glowa nie sa i Mandzukic moze im napsuc sporo krwi.
16.04.2014 23:28
w końcu przyspieszylismy grę w drugiej połowie, mam nadzieje, ze powoli lapiemy formę sprzed paru tygodni i na Real będziemy gotowi. Co do obrony to zaczelsimy dużo tracic gdy zdobyliśmy majstra, a dzisiaj to ewidentnie wina Boatenga
16.04.2014 22:25
Jan Schlaudraff, Alexander Baumjohann, Julio Dos Santos, Sebastian Rode... wydaje mi sie, ze za pare lat jednym tchem bedziemy wymieniac te nazwiska jednym tchem. Ale moge sie mylic, Rode moze wypalic a my finansowo i tka nic nie tracimy bo przychodzi za darmo a jego kontrakt nie bedzie wysoki.
14.04.2014 14:10
niestety niedobrze dzieje sie na stronie... coraz mniej poswieca sie czasu na dyskutowanie na temat postawy sportowej druzyny a coraz wiecej na krytykowaniu wszystkiego. Nastepny wazny i ciezki mecz to spotkanie z Realem... przypuszczam, ze to ebdzie kolejny dzien, w ktorym strona zostanie zalana falami hejtu i pomyj.
13.04.2014 11:16
nawet jak przegramy wszystkie mecze do konca sezonu to Guardiola nie zostanie zwolniony. Bedziecie musieli znosic ten zenujaco grajacy Bayern i bez sukcesow jeszcze przez kolejny rok przynajmnije
13.04.2014 09:55
@heat
no 11 wyszli najlepsza jaka mieli, zdziwil mnie tylko brak Lewandowskiego. Nasza gra oczywiscie pozostawiala wiele do zyczenia...a najwieksza wine pokladal bym w mentalnosci i podejsciu do tego meczu przez zawodnikow. Nie wiem dlaczego Guardiola wystawil taka 11? Chyba liczyl, ze wykrzesza z siebie troche wiecej sil i pokaza kawal fajnej gry dla kibicow. Ja na miejscu trenera opieprzylbym ich niemilosiernie i solidnie ukaral. No... chyba, ze takie zaloeznia byly przed meczem by olac ten mecz... ale za bardzo nie wiem co by to mialo dac? ^^
12.04.2014 22:10
@heat
nie zgodze sie z tym, ze Borussia zagrala swietne spotkanie. Grali podobnie jak my, czyli bez ikry.. Bylo widac, ze traktuja to spotkanie na luzie. Mieli poprostu wiecej szczescia i wykorzystali swoje sytuacje z kontry, okraszone naszymi fatalnymi bledami w defensywie. Rownie dobrze moglo by sie skonczyc i 3:0 dla nas. Co nie zmienia faktu, ze byli jednak lepsi, bo chcialo im sie bardziej grac w pilke niz nam.
12.04.2014 21:59
@Jarota
Nie wiadomo, zalezy jak bedzie przebiegac kuracja. Najwczesniej to chyba pod koniec maja moglby wrocic ale wg mnie dla dobra zawodnika niech sobie odpusci ten sezon. Moze na mundial sie w pelni wykuruje.
aaa i na propsie Mati Borus i Tomcio Hajto... jak zwykle dali popis, Borcio mogl sobie w koncu z usmiechem na ustach wylewac wiadro pomyj na Bayern. Trzeba sie skrzyknac chyba i wystosowac jakies oficjalne internetowe pismo do wladz ES2, ze nie zyczymy sobie komentowania meczow Bayernu w wykonianiu Borka.
12.04.2014 20:53
bardzo, baaardzo slaby mecz w naszym wykonaniu. Zawodnicy zagrali tak jakby mieli rozegrac ten mecz za kare. Fatalnie to wygladalo, zwlaszcza na tle Dortmudnu, ktory tez potraktowal ten mecz jak sparing. Alaba katastrofalne zagral jako defensor zreszta jak cala obrona. Schweini tak samo. Najlepszy na boisku chyba Goetze... ktory paradokslanie jest bez formy. Od zapewnienia sobie mistrzostwa w lidze gramy z gorszym zaangazowaniem niz na treningach. Tak grajac tracimy pewnosc siebie i pokazujemy rywalom jak z nami grac(noo chyb, ze to zaslona dymna^^)
z drugiej strony ten mecz mogl sie skonczyc rownie dobrze 3:0 dla nas. Zwlaszcza w koncowce mielismy kilka 100 % sytuacji plus nieuznany gol. Borussia nie zagrala wybitnego spotkania, wykorzystala nasze katastrofalne bledy w obronie. Poza tym nie miala jakis klarownych sytuacji.
Ciekawi mnie co jest powodem takiej gry naszych zawodnikow? Chyba to przedwczesne zdobycie majstra. Na Guardiole nie ma co zwalac, bo miesiac temu nie gralismy tak slabo, a rok temu na wyjezdzie zmiazdzylismy Dortmund. Barcelona Guardioli jakos w lutym? zawsze przechodzila kryzys moze wlasnie kwiecien jest takiw wykonianiu Bayernu?
Oby Pep wyciagnal wnioski z tego meczu i z Realem nie powtorzyly sie bledy dnia dzisiejszego.
12.04.2014 20:39
@DarthSmd
zgadzam sie, w obecnej taktyce Pepa taki kreatywny, nieszablonowy pomocnik polepszylby i przyspieszylby nasza gre odrazu. Jednak uwazam, ze obecni zawodnicy w przyszlym roku an tyle opanuja zalozenia taktyczne, ze nie bedzie potrzebny nam taki gracz i przykladowo Kroos z Muellerem spokojnie beda mogli grac w srodku :)
10.04.2014 12:48
raz, ze Goetze jest bez formy obecnie; dwa, chlopak sie niezaaklimatyzowal w druzynie najwyrazniej. Nie ma tego blysku, ktorym zachwycal w BVB. Moze w nastepnym sezonie bedzie gral na miare talentu.
10.04.2014 12:19
@lybbard
hmm to juz nie te czasy gdy Anglicy puszczali ostra gre. Howard Webb wielokrotnie gwizdal faule, ktorcyh nikt nie wdzial... podobnie w lidze angielskiej. Fakt, druzyny walcza, biegaja, czesto jest agresywna gra ale sedziowie gwizdaja wtedy kiedy jest faul - wszystkie nakladki, ataki lokcami itp.
10.04.2014 10:49
kazda z druzyn bedzie niewygodna dla nas poniewaz w wiekszym badz mniejszym stopniu ich specjalnoscia jest gra z kontry. Atletico i zwlaszcza Chelsea dokladaja do tego zdecydowana i silna defensywe. TO juz sa polfinaly i kazda druzyna jest grozna. Wszystkie ekipy sa na wysokich pozycjach w swoich ligach tzn, ze sa w formie i nie przypadkiem znalazly sie w polfinalach
10.04.2014 10:34
@royal
oczywiscie, dodaj, ze mam 15 lat i wczesniej kibicowalem Barcelonie
10.04.2014 09:51
nie tylko zmeczenie, ewidentnie bylo widac, ze UNited poszli na wymiane ciosow. Przestali kryc autobusemw polu karnym i bardziej sie angazowali w ofensywe. Wg mnie przy wyniku 1:1 to byla ogromna glupota MOysa, w tym momencie mieli dogrywek, gdyby dalej grali autobusem to meczylibsymy sie niemilosiernie a oni moze by strzelili kolejna cudowna badz fartowna bramke i bylo by po nas.
10.04.2014 08:18
@Sajjjon
hehe trafna uwaga :D
09.04.2014 23:35
tak, tak... najlepiej oddajmy pilke rywalom niech oni graja w pilke a my tylko z kontry. Przyjdzie grac z ogrokami to nie bedziemy potrafili akcji stworzyc w ataku pozycyjnym.
Jak jestes najlepszy to musisz grac jak najlepszy. Skoro to takowych aspirujemy TO ZAWSZE nasz rywal bedzie sie bronil wiec oddanie inicjatywy rywalom nie wchodzi w gre.
09.04.2014 23:29
awans do polfinalu 63 komentarzy... gdybysmy przegrali to byloby z 300-400.
i co ciekawe, kibice United sa bardziej zadowloneni po tym meczu niz kibice FCB...
i jak to swiadczy o "kibicach" Bayernu?
09.04.2014 23:24
DieRoten
nie
09.04.2014 23:19
tak, tak zenada... polfinal LM, mistrzostwo Niemiec, polfianl DFB cup, KMS, SPE. Powiem wam, ze chyba kazdy kibic by chcial zeby jego klub gral taka padake
09.04.2014 23:12
@mithween
jak mozna uwazac, ze Guardiola nie uznaje strzalow z dystansu?! no jak? przeciez dzisiaj praktycznie tylko za 16 strzelalismy. CHyba, ze uwazasz jak Maciej Iwanski, ktory twierdzil dzisiaj, ze Guardiola zakazuje strzelac nam zdystansu poczym chyba RObben uderzal zza pola karnego. A przyspieszenie gry jest ale zgodze sie, ze zdecydowanie za rzadko. ALe prawdopodbnie spowodowane jest to slaba forma druzyny niz zaloezniami taktycznym. Przeicez Barcelona co rusz za GUardioli przyspieszala(my zreszta tez pare miesiecy temu) wiec gadanie, ze Guardiola tego nie uznaje jest smieszne.
09.04.2014 23:04
Hourdeau
poprostu nie moge wytrzymac gdy przed meczem, w trakcie - niekiedy nawet nie liczy sie ywnik czy gra - to trzeba skrytykowac, napisac, ze GUardiola bee i w ogole beznadziejnie. MEcz wygrany w kazdym calu, a tu dalej narzekanie.
W drugiej polowie United sie OTWORZYLO, zaczeli grac bardziej ofensywnie wiec bylo miejsce na atak i przyspieszenie gry. Gdy grali autobusem to moglismy przyspieszac ile wlezie i tak bysmy sie nie przebili, bo siwetnie sie bronili
09.04.2014 22:57
i co niedowiarki? i co?
mecz pod kontrola, moze poza poczatkiem drugiej polowy ale wtedy United sie otworzylo i strzelilo bramke marzenie.
i juz widzicie, ze gdy druzyna postawi autobus to nie ma jak grac, United sie otworzylo to worek z bramkami sie wysypal. Ale przeciez Guardiola do zwolnienia ^^
Polfinal LM - cel minimum wg mnie osiagniety.
09.04.2014 22:47
lybbard
niestety ale Real tez postawi autobus.
09.04.2014 22:44
won pseudofani, nie da sie czytac tych waszych nędznych wypocin. Zaraz pewnie bedziecie narzekac, ze awansowaliśmy...
i mogliście zobaczyć, ze gdy united sie otworzyli to w 30 min 2 bramy im walnelismy
09.04.2014 22:41
nie panikujcie narazie... W pozycyjnym ciezko bo United dobrze broni i maja sily, a z kontry nie ma jak bo United zawsze zostawia z 5 zawodnikow na wlasnej polowie. Dla united będzie coraz trudniej, trzeba wiecej biegać teraz a sil coraz mniej. Ale jeśli my nie zagarmy porzadnie to odpadniemy. Taki wynik jest ze united spokojnie moze przyfarcic i awansowac
09.04.2014 21:40
no niestety awansowaly dwie ekipy, kotrych nie chcialem widziec w polfinale :/ na plus mozna zaliczyc dzisiejszy mecz BVB, ktory pokazal, ze Real nie jest wcale taki mocny na jaki go maluja. He he a z nas sie smiali... :D
08.04.2014 22:38