DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Nookie Strona 6

Kolejny mecz gdzie gramy pierwsze 15 minut. Potem my sie nie oszczedzamy, tylko gramy tak slabo. Czyzby braki kondycyjne? Oj Flick musi to ogarnac.

Zawodnicy mu tez nie pomagaja. Dzisiaj w drugiej polowce to istny kryminal. Lucas widac, ze po kontuzji,, Davies wyeksploatowany, Boateng boatengowal, Tolisso widac, ze zegna sie z Monachium.

Irytowaly mnie dzis nasze skrzydla. Fajnie 3 bramki, ale tyle sytuacji zmarnowanych i zlych decyzji Comana i Gnabrego ze glowa boli.

Ciesza 3 punkty i fantastyczna postawa Neuera.

16.02.2020 17:25

Slabe spotkanie. 15 minut na swiezosci to za malo. I tak wtedy poza 2 czy 3 akcjami duzo nie zrobilismy. Z kazda kolejna minuta slablismy. W drugiej polowie to juz w ogole tragedia w ofensywie.

Wystarczyl slabszy mecz Lewego i ofensywa lezala.

Lepszy przeciwnik to wyszly mankamenty naszych graczy. Goretzka, Mueller, Boateng, Kimmich to nie jest gwarancja sukcesu w LM.

Potrzeba nam prawego defensora(najlepiei Kimmicha... Ale pewnie nie bedzie chcial laskawie tam wrocic), srodkowego pomocnika i skrzydlowego. Ale to melodia na lato dopiero.

Z pozytywow za dzisiaj to Davies, Alaba i niezly powrot Lucasa. Cieszy tez brak porazki... Dalej liderujemy.

09.02.2020 19:57

Lucas i Alaba razem? Brakuje niestety centymetrów... ktoś musi walczyć o górne piłki. Zwłaszcza, że Lipsk gra z przodu jednym wysokim graczem - Poulsen lub Schick. Kosztem Boatenga zagra pewnie Pavard lub Martinez.

07.02.2020 18:00

I dobrze, że nie chce, bo gdzie ten Werner by u nas grał? Na skrzydło za słaby, a na szpicy mamy Lewego. Chyba, że przejdziemy na granie dwójką napastników. Wtedy jak najbardziej.

20.01.2020 21:46

Bardzo dobra druga polowa i swietny Perisic. Czyli nasi potrafia grac. Ahh coz za swietna by to byla druzyna z klasowymi skrzydlowymi i mocniejszym srodkiem pola.

19.01.2020 17:23

@KingWizard

Nadzieja umiera ostatnia... ????

Z drugiej strony tak katastrofalnej sytuacji kadrowej to ja nie pamietam. Chyba juz lepszy poziom i lepsza forme miala kadra Van Gaala z Pranjiciami i Braafheidami

19.01.2020 16:24

Oj mocno potrzeba nam rewolucji kadrowa. Najbardziej frustruje granie za zaslugi.

Mueller, Boateng, Goretzka bardzo, bardzo slabo. Panowie prezentuja poziom 2 bundesligi, a Thomas to chyba nawet regionaligi.

Nie stwarzamy sytuacji, tylko wrzutki, zero szybkosci, brak kontr. Nawet jak jeden zawodnik przyspieszy to reszta stoi.

Gnabry niech wchodzi jak najszybciej, bo da nam troche przebojowosci.


I byle do lata i lawina tranferow...

19.01.2020 16:20

Dobrze, że poczyniliśmy solidne wzmocnienia przed tą rundą. Powinniśmy spokojnie powalczyć o mistrzostwo oraz LM.

A tak całkiem serio to kompletnie nie wiem czego się spodziewać. Końcówka rundy była już zdecydowanie słabsza w naszym wykonaniu. Efekt nowej miotły się skończył. Zobaczymy co pokaże Flick po okresie przygotowawczym. Kadrę mamy fatalną, a do tego nieliczną.

19.01.2020 11:16

Dla chcącego nic trudnego. Salihamidzić będzie się wykręcał jako może od transferów, bo ich robienie kiepsko mu wychodzi.

Skandaliczne posunięcia zarządu na rynku transferowym, doborze trenera i dyrektora sportowego wychodzą teraz nam bokiem.

Widzę dwie opcje. Albo zarząd jest kompletnie beznadziejny i należy go całkowicie wymienić, albo celowo wiedzą, że nic nie ugramy w tym sezonie i planują rewolucję w lato. Nie zmienia to faktu, że obie opcje nie powinny się wydarzyć.

12.01.2020 12:08

Ale w czym problem? Sane nie jest tematem w zimie, bo mistrzostwo nie jest tematek na wiosne.

09.01.2020 17:01

Jestem za Cancelo. W Juve grał świetnie. W City gra słabo, o ile gra. Ale dzięki temu stracił sporo na swojej wartości, więc cena może być okazyjna.

01.01.2020 13:43

Z genialnego prawego obrońcy robi nam się wyłącznie dobry defensywny pomocnik.

Jeśli faktycznie nie będzie już grał na PO, to obowiązkowo trzeba kupić nowego obrońcę i defensywnego pomocnika, bo Kimmich na chwilę obecną nie daje nam jakości pozwalającej myśleć o LM. A nie jesteśmy BVB żebyśmy dawali czas na rozwój zawodników, bo może wypalą...

01.01.2020 13:42

Ciesza bramki Zirkzee, oby zbudowaly chlopaka.

Ale przeciez prawde mowiac to on nic wiecej nie pokazal:) mial w ogole jakies kontakty z pilka? Nie popadajmy w hurraoptymizm

21.12.2019 17:28

Ale slabe spotkanie.

Bez transferow to duzo nie ugramy. Potrzeba nam bocznych obroncow, srodkowych pomocnikow i skrzydlowych. Cancelo i Sane w zimie, a reszta w lato.

Mam wrazenie, ze Flick to czlowiek Liewa w Bayernie to usilne granie Kimmichem w srodku czy w ogole granie Goretzka...

Ciesza 3 pkt, zwlaszcza po takim meczu. 4 pkt straty to bardzo malo.

21.12.2019 17:26

Perisic, Mueller, Alaba i Kimmich sa dramatycznie slabi.

21.12.2019 17:04

Hehe ale fart.

Druga polowa fatalna, ale 3 pkt najwazniejsze!

18.12.2019 22:24

Nasi sa dzisiaj tragiczni.

Oj... Bez porzadnych transferow to my duzo nie ugramy

18.12.2019 22:10

Do Comana to ja bym mial najmniej pretensji. Pozycja skrzydlowego nie jest tak newralgiczna jak inne. Gdybysmy mieli innego skrzydlowego na swiatowym poziomie, to taki Coman do robienia wiatru na drugim skrzydle i rotacji bylby ok. Zreszta Perisic i Gnabry rowniez do tego sie nadaja. Brakuje nam tam gracza, ktory wzialby ciezar gry na siebie.

Ale ja i tak uwazam, ze najgorszy to my mamy srodek pola. Bez tego ani rusz. Thaigo, Goretzka, Mueller, Tolisso, Coutinhio... Ci zawodnicy to nadaja sie wylacznie do rotacji. Wychodza zaniedbania na rynku transferowym z ostatnich lat.

07.12.2019 17:37

Przynajmniej wiadomo, ze Flick sie nie nadaje.

Druga polowa tragedia. Zero walki i koncentracji. Wychodzi granie Goretzka i Muellerem. Kombinowanie i rotowanie skladem w najwazniejszych meczach. Co z tego, ze fajnie gralismy w paru meczach jak efekt koncowy jak za Kovaca.

Z drugiej strony w sumie czym Flick ma grac. Nie mamy srodka pola. Thaigo i Goretzka sa tragiczni. Mueller ma przeblyski, ale to zdecydowanie za malo. Lewy bez formy to i punktow nie ma. Brakuje nam obecnie rowniez srodkowego obroncy i skrzydlowego.

Pocieszajaca pozostaje mysl, ze w zeszlym roku odrobilismy strate. Plus czas gra na nasza korzysc. Do tego okienko zimowe sie zbliza.

07.12.2019 17:30

Martwi mnie Lewy zanosi sie na 3 mecz bez gola...

W drugiej polowie gramy bardzo slabo

07.12.2019 17:18

Z taka skutecznoscia, to my prosimy sie o porazke.

07.12.2019 16:19

Ten mecz pokaze sile FCB. Trudny rywal i teren. Zobaczymy jak zareagujemy po tej pechowej porazce sprzed tygodnia.

07.12.2019 09:27

Co tu duzo gadac... Dzisiaj byl taki mecz, ze nie bylo szans na wygrana. Zdarzaja sie takie mecze.

Wazne jak zareagujemy w nastepnych spotkaniach.

30.11.2019 20:29

Taktycznie wyglada to dobrze, brakuje nam checi zwyciestwa i pewnosci.

30.11.2019 19:53

Nic nie wpadnie. Jak klatwa...

30.11.2019 19:47

Liczylem na ogien od poczatku...


Zmiany, zmiany!

30.11.2019 19:40

Leverkusen dzisiaj swietne. Wszystko im wychodzi.

Jesli chcemy wygrac musimy sie postarac duzo bardziej. Ale jak nie wykorzystujemy setek to nic nie ugramy.

To tylko jedna bramka, zobaczymy jak Flick wplynie na druzyne w przerwie.

30.11.2019 19:19

Gnabry... Zdecydowanie to dzisiaj najlepszy obronca Leverkusen

30.11.2019 19:16

Ci sami pilkarze, ta sama druzyna, a gra calkiem inna.

Przez ostatnie 1,5 roku nie zagralismy zadnego meczu w takim stylu jak te 45 minut. Brawo. Swietnie sie to oglada. Tym bardziej, ze widac troche niedoskonalosci i niedoszlifowania.

Jeszcze druga polowa, oby nasi utrzymali tempo i te swietna gre.

23.11.2019 16:21

Swietny mecz. Takiej gry, checi, zaangazowania, pomyslu nie widzialem od 1,5 roku.

Ale to dopiero 2 mecz bez Kovaca. Dzisiaj BVB nie bylo zadnym rywalem dla nas. Grajmy tak dalej i sukces murowany.

09.11.2019 20:43

Wow, dobra polowka. Ale nie zachwalajmy dnia przed zachodem slonca. Dzis BVB bardzo slabe, moga sie obudzic na drugie 45 minut.

W kazdym razie w koncu gramy w pilke, a przeciez sklad dzis mamy eksperymentalny.

Bardzo podoba mi sie Alaba na srodku, swietnie gra.

09.11.2019 19:22

Bardzo słaby skład, ale poniekąd to nie wina trenera... zarząd nie ogarnął sprawy w lecie.

Dziś musimy wygrać. Po męczarniach ale jednak. Liczę na słabszą formę BVB i to, że nasi się jednak zmotywują.

09.11.2019 17:47

@Arcatera80

I dlatego wzięli Kovaca...

Ten Haag musiał nabrać najwidoczniej doświadczenia w innym klubie. W Ajaxie świetnie sobie radzi. Pora na krok do przodu.

07.11.2019 21:31

Wzięliśmy trenera bez doświadczenia w prowadzeniu wielkich klubów i wymieniamy go na trenera z jeszcze mniejszym doświadczeniem i chcemy go zostawić do końca sezonu.

Tak, to musi się udać.

07.11.2019 21:10

Nowy trener, balagan po porzednim, fatalne morale, kiepscy zawodnicy.

Biorac to pod uwage ja jestem zadowolony dzis z wyniku i gry. Dobrze z tylu, a z przodu cos tam bylo widac. Daleko droga przer nami, ale pierwszy krok do przodu.

Poza trenerem to my potrzebujemy skrzydlowych i srodkowych pomocnikow. Tozto ze 300 mln albo i wiecej wydamy...

06.11.2019 20:47

To dalej Bayern Kovaca, ale jakos tak stabilniej nasza gra wyglada.

Slabiutko Goretzka. W ogole gry nie czuje. Mueller podobnie.

Nie wiem co macir do Comana. Nie gra swietnego meczu, ale szarpie, stara sie jest pod gra. Iryruja niektore zagrania, ale w przeciwienstwie do Gnabrego cos robi na tym boisku.

Coutinhio i Thiago na boisko i moze cos z tego bedzie.

06.11.2019 19:44

Realnie to na chwilę obecną ani Mueller ani Coutinhio nie powinni grać w pierwszym składzie Bayernu...

05.11.2019 19:25

@tapczan

W zasadzie to samo co piszesz o Wengerze można było powiedzieć o Heynckesie jak nas obejmował w 2011 roku...

Wenger świetna opcja jako tymczasowy trener. Pytanie czy się na to zgodzi.

05.11.2019 19:23

Skoro Kovac rezygnuje to nic mu placic nie musimy.

Jak dla mnie zachowanie z klasa. Dawno juz nie slyszalem o tym zeby trener sam podal sie do dymisji.

03.11.2019 22:26

Dzieki Niko za 1,5 roku.

Nie twoja wina, ze zarzad podejmowal tak fatalne decyzje zwiazane z twoja osoba.

W skali naszych trenerow w XXI wieku Niko plasuje sie przed Klinsmanem... Nie wiem, kto byl slabszym naszym trenerem?

03.11.2019 21:31

Tutaj nawet nie ma co pisać. Trzeba tylko czekać na zwolnienie trenera. W zasadzie po takim meczu powinien podać się do dymisji.

02.11.2019 17:15

Oby byl karny, bo to czerwona wtedy

02.11.2019 15:39

Fantastyczne spotkanie! Niezwykle wymagający przeciwnik, do tego bardzo trudny teren do grania. A my mimo to wygrywamy pewnie 2:1. Widać rękę trenera w konstruowaniu przez nas akcji. Wiele wariantów, bardzo dużo sytuacji 100% i ta niezwykła skuteczność. Obrona dziś to prawdziwy majstersztyk.

26.10.2019 17:26

Byloby to ryzyko, ale wciaz lepsza opcja niz Kovac. Jego warsztat duzo bardziej pasuje niz siermiezny styl Kovaca.

21.10.2019 11:31

W zeszlym roku mielismy malo punktow o tej porze. Teraz mamy prawie tyle samo, czyli mniej, zatem jest dobrze...

Jak tak mysli nasz trener to ja sie nie dziwie, ze jest zadowolony z naszej gry.

20.10.2019 08:18

Dzisiejszym meczem Mueller nie zaplusowal

19.10.2019 22:37

Czy szanse dostanie Mai w takim wypadku?

Fatalna wiadomosc.

19.10.2019 22:36

@GuteSpiele

No i zmieniamy temat. To oczywiste, ze zagralismy bardzo dobre spotkanie w Londynie. Ale ten mecz moglby sie skonczyc calkiem inaczej.

Nie zmienia to faktu, ze dzisiaj jak i praktycznie kazdym meczu gramy slabo. To jest wina trenera. Przeciez to oczywiste. Kovac sie uczy... I to widac. Niestety idzie mu to baaardzo powoli. Pomijam juz fakt, ze Bayern to nie jest klub gdzie trener moze sie uczyc. Jak j7z ktos wczesniej wspominal. Carlo polecial za taka gre duzo wczesniej.

19.10.2019 20:04

@GuteSpiele

Tak, tak. A wynik 7 do 2 w Londynie to fantastyczna taktyka Kovaca. Co z tego, ze pierwsze 30 minut to fura naszego szczescua, a druga polowa podobnie. Zreszta po 4 bramce Totenham stanal jak amatorzy.

Ale wracajac do dzisiejszego meczu. Tak, brak skutecznosci w jednym meczu to nie wina trenera. Ale brak skutecznosci, pomyslu na gre, motywacji, bledow powtarza sie co mecz...

19.10.2019 19:33

Przypominam, ze Kovac mial nam dac LM bo jest niby specjalista od pucharow. A z taka gra to cwiercfinal bedzie sukcesem.

19.10.2019 19:10

@GuteSpiele

No tak, dziwne, ze nie mowia teraz wprost, ze Kovac im nie pasuje. Tym bardziej, ze rok temu zaczely sie takie glosy w mediach, co krotko ucial zarzad. Naprawde dziwne, ze nie ma tego dalej.

Tak, tak. Nasze wszystkie niepowodzenia to wina pilkarzy, braku skutecznosci, szczescia, sedziego, negatywnego ukladu planet. Szkoda tylko, ze powtarzaja sie one regularnie od roku.

Gdyby tylko byl taki ktos kto odpowiada za gre i przygotowanie zawodnikow do meczu, wtedy mozna by od niego oczekiwac wynikow.

19.10.2019 17:42

Szatnia to jest juz ponad rok przeciwko Kovacowi. Ale Hoeness sie uparl... I mamy co mamy.

Ale bylo 7:2 w Londynie wiec posadka na pol roku pewna.

19.10.2019 17:28

Gdyby to byl jeden taki mecz, to mozna miec pretensje do zawodnikow za koncowke.

Ale my gramy tak juz drugi rok. Minimalizm, brak pomyslu, bojazliwa gra. Szczescie sie w koncu konczy.

Bundesliga sama sie wygra bez trenera? Tak to bylo mowione ze Guardioli, prawda?

19.10.2019 17:25

Alez meczarnie. Gra jak rowny z rownym z Augsburgiem... Gospodarze sie cofaja, a my kompletnie nie potrafimy przejsc ich zasiekow. Bez pomyslu na gre. Do tego zawodnicy bez formy. Albo niedokladnosc jak u Lewego czy Gnabrego albo mizeria w wykonaniu Comana, Thaigo czy Coutinhio.

Gramy to co zawsze. Moze uda nam sie jak (prawie) zwykle wymeczyc gola.

19.10.2019 16:22

Neuer pogra 4 lata? Zeszly sezon fatalny w jego wykonaniu. W tym gra dobrze, ale na pewno nie jest to ten Manu sprzed kontuzji. Lepiej zaklepac drugiego brankarza, ogrywac go w przyszlyk roku, a za dwa lata za Manuela.

07.10.2019 11:31

Kolejny argument za tym, zeby pozbyc sie Kovaca. Nie potrafi budowac morale zespolu i jest fatalny pod katem przygotowania psychologicznego pilkarzy.

#teamjavi

06.10.2019 10:48

Coz... Wygarala dzis druzyna lepsza. Dobrze sie bronili i wykorzystali nasze bledy.

My natomiast zagralismy swoje, czyli dramat. Przynajmniej ta porazka przybliza Kovaca do zwolnienia. Na mecz z Kogutami nie ma co patrzec, to wynik slabej formy Londynczykow.

Dzisiaj Niko pieknie nas zalatwil. Brak rotacji, fatalny pomysl na gre, beznadziejne zmainy i zenujaca korekta taktyczna po trzeciej bramce.

Jedyny pozytyw to, to ze w czolowce jest scisk i nikt nam mocno nie odskoczyl.

05.10.2019 17:24

Swietna korekta taktyczna Kovaca. Juz dwie grozne sytuacje dla Hoffe i zero dla nas...

05.10.2019 16:54

Narazie prowadzi lepsza druzyna w tym meczu... Mam wrazenie ze nasi zawodnicy mysla ze 7:2 z Tottenhamem sprawi ze wszyscy rywale sie nam podloza.

05.10.2019 16:45

Za Comana? Serio? Ja rozumiem, ze facet moze niezachwyca ale widac go na boisku. Do zmiany to Gnabry, ktory jest niewidoczny i kompletnie poza gra. No i mial prawie asyste dla Hoffe.

Narazie nuda, dopiero od 25 minuty jakies sytuacje mielismy. Na stojaco to my nie wygramy dzis.

05.10.2019 16:20

Zobaczymy jak dzisiaj zagramy. Niestety ale widze, ze swietne 45 minut w Londynie przeslania obraz gry w FCB w tym sezonie.

Ale mam nadzieje, ze ten mecz z Kogutami da kopa zawodnikom i w koncu zaczniemy grac w pilke.

05.10.2019 15:14

O kurla, co za mecz. Brawo.

01.10.2019 22:51

?!

01.10.2019 22:26

Co tu sie dzieje :D akcja dwoch najslabszych na boisku. Wow, brawo!

01.10.2019 22:13

Hehe. Pierwsze 30 minut to zdecydowana przewaga kogutow, potem spuchli. Bayern ma problem w defensywie z presingiem i w ofensywie powinnismy wiecej grac kombinacyjnie. Patrzac na wynik i gre od 30 minuty nie jest zle.

Bramka Lewego poezja. Ale i tak najlepszy i nas Neuer.

01.10.2019 21:49

Hehe wg cyfrowego polsatu Juve gra dzis z Bayernem Leverkusen.

01.10.2019 20:52

Akurat Neuer walnal klopsa. Rozumiem, ze byl zasloniety, ale przy tym fatalnie sie ustawil. Na takim poziomie nie moze robic takich bledow. Poza ta sytuacja bardzo dobry mecz Manu. Pewny w powietrzu, co jest jego najslabsza strona. Mam nadzieje, ze wraca do formy.

28.09.2019 18:02

@Arski9

Nikt nie twierdzi ze Kovac to swietny trener? Po jednym slabszym meczu?

Ale zgadzam sie ze nie ma co sie gryzc.

28.09.2019 17:59

Kiepska gra od poczatku pracy Kovaca to wina zawodnikow lub przypadku. Natomiast nieliczne przeblyski dobrej gry to pokaz kunsztu trenera.

Od kiedy pracowal Guardiola to wszyscy powtarzali, ze Bayern zdobedzie majstra bez trenera nawet. Z ta kadra i budzetem to BL to obowiazek. Naszym celem jest LM. W zeszlym roku 1/8 a obecna nasza gra wrozy powtorke z zeszlego roku.

28.09.2019 17:38

Niemilosiernie sie slizgamy. W kazdym meczu, narazie mamy szczescie. Ale w zeszlym sezonie juz sie wykorzystalismy. Teraz juz nie bedzie tak lekko. O LM nie ma co myslec z tym trenerem.

Niech pierwsze 15 minut i trzy 100% sytuacje nie zaslonia nam obrazu gry. Padeborn prowadzil z nami gre niekiedy... Graly dwa rowne zespolu dzisiaj... I to jest dramat.

28.09.2019 17:30

Powinnismy wygrywac wiecej.

Martwi to, ze stwarzamy sytuacje wylacznie po kontrze. Nasz atak pozycyjny nie istnieje. A gramy z Padeborn.

Kimmich i Thiago fatalni w tym srodku. Zwlaszcza Hiszpan. Cieszy natomiast gra Coutinhio i ro, ze w koncu potrafimy wyprowadzic kontre.

28.09.2019 16:18

O, w końcu druga połowa dobra w naszym wykonaniu. Fajerwerków nie było, ale w końcu pewne zwycięstwo i niezła gra. Trzeba przyznać, że dzisiaj wszystko wykorzystywaliśmy, a rywal wręcz przeciwnie. W każdym razie jakby nasza gra miałaby iść w tym kierunku z tendencją zwyżkową to byłoby dobrze. Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni ;)

Coutinhio z meczu na mecz coraz lepiej. Perisic soldnie i pewnie. Na chwile obecną wygryza Gnabrego ze składu, który ostatnio gra fatalnie. Cuisance beznadziejnie, już lepszy był Renato.

21.09.2019 17:22

Za każdym razie liczę, że Bayern w końcu zacznie grać w piłkę i za każdym razem wielkie rozczarowanie.

Prowadzenie zasłużone, ale równie dobrze Kolonia mogła ten mecz remisować. Pozwalamy na zdecydowanie za dużo i co gorsze, nie potrafimy tworzyć sobie sporej ilości sytuacji. Z takim rywalem i do tego grając u siebie to Kolonia nie powinna wychodzić z własnej połowy.

Słabo Gnabry, KImmich dzisiaj, Lewy poza bramką też dzisiaj troszkę grosza forma. Cou na chwilę obecną to nie jest gość za 120 mln. Ale przynajmniej z meczu na mecz gra coraz lepiej.

Heheh drugie połowy mamy zawsze gorsze, ale może się w końcu przełamiemy? Chciałbym w końcu zobaczyć piękną grę i grad bramek w naszym wykonaniu.

21.09.2019 16:20

Kimmich w srodku... Znowu beda huraganowe i szybkie ataki srodkiem pola.

Dzis powinny byc latwe 3 pkt. Ale emocje beda na pewno, w koncu gramy na trudnym terenie z bardzo wymagajacym rywalem.

... Jak zawsze.

21.09.2019 14:46

Mecz na Canal+...

21.09.2019 09:16

Ja tam też jestem zdania, że Muller całkiem niezły mecz zagrał wczoraj. Widać rywal w postaci Coutinhio go zmotywował i o to chodzi.

15.09.2019 15:21

I cyk kontuzja Boatenga i mamy kosmiczny problem. Na środku musi grać wtedy Lucas. Razem z Suele muszą grać bez przerwy bo nie ma zmienników. A jeszcze przydałoby się żeby odpoczęli co jakiś mecz. A jak trafi się kolejna kontuzja, albo spadek formy to już w ogóle kaplica.

Oczywiście mogą grać na bokach obrony, albo na środku zapchajdziury w stylu Daviesa lub Javiego, ale to LM nam na pewno nie da i śmiem twierdzić, że nawet majstra.

Dawno Bayern nie miał tak fatalnie skompletowanej kadry.

15.09.2019 15:20

@Janson

Kurcze masz racje. Gdyby tak trener pracowal codziennie z pilkarzami, opracowywal ich trening i analizowal mecze, to moglby miec jakies rozenanie czy warto ich wystawic w meczu.

14.09.2019 21:36

@Janson

No co ty... Nie mozna zrzucac winy ciagle na zawodnikow. Od zeszlego sezonu to slysze. Ze nie strzelil ten, ze zrobil babola tamten itd. Ale przeciez jest facet, ktory ich wystawia do gry i mowi jao grac.

A do Guardioli to Niko nie ma nawet porownania. Kazdy z nas by chcial, zeby Bayern gral chociaz w polowie jak za Pepa.

14.09.2019 21:25

Kovac znowu pokazal ze sie nie nadaje do FCB. Co z tego, ze byla swietna pierwsza polowa, skoro przez druga moglismy przegrac. Nie wazne jak zaczyna sie mecz, wazne jak konczysz. Gdyby to byl jeden mecz, drugi... Ok. Ale my tak gramy od poczatku Kovaca w Bayernie.

Czekam z niecierpliwoscia, az zwolnika Niko i zatrudnia porzadnego fachowca.

14.09.2019 20:56

No, klasycznie. Druga polowa beznadziejna. My serio gramy bez trenera. Co on im mowi w szatni, ze na drugie polowy wychodzimy i gramy jeszcze gorzej. Nagelsman mimo, ze mlody to pokazal dzis kunszt trenerski lepszy niz Kovac. Nie wiem co go pokusilo na wpuszczenie Daviesa. Perisic kontuzja? Kanadyjczyk ewidentnie odstawal. Gdyby nie Coman to bylibysmy bez skrzydel.

Fatalny Thaigo i Gnabry dzisiaj. Slabo Lucas. Za to dobry mecz Comana i Lewego. Th9mas nawet, nawet.

Coz lepszy 1 pkt niz 0... W czolowce scisk, a Lipsk to jednak trudny teren.

14.09.2019 20:26

Pierwszy raz widac pomysl w naszej grze. Dzisiaj Lipsk bardzo slaby, my za to w koncu gramy dobra pilke. Brakuje jednak zebysmy tworzyli wiecej sytuacji, ale i tak dobrze.

Niestety kartofel Thiago sprawia, ze Lips lapie wiatr w zagle. Na druga polowr wyjda jak wyglodniale lwy. Ja jak zwykle obowiam sie o nasza motywacje. Ale moze znowu mnie zaskocza?

14.09.2019 19:23

Z kadry, w ktorej bylo malo zawodnikow, zrobila sie kadra gdzie jest bardzo malo zawodnikow.

Brakuje nam dwoch bocznych obroncowni skrzydlowego. O jakosci tych, ktorzy sa to szkoda gadac. LM nie zawojujemy, a taki byl cel.

03.09.2019 12:20

Nam zmiennicy i szeroka kadra niepotrzebna. Przeciez nie gramy na trzech frontach, kontuzje nam nie groza, nasi zawodnicy nie beda pauzowac za kartki, nie trzeba ich motywowac do walki o pierwszy sklad. To na pewno sie uda

01.09.2019 16:08

Widze, ze BVB robi wszystko by pomoc Bayernowi. Mieli do tej pory bardzo latwy terminarz i liczylem, ze pozniej pogubia punkty...

Zobaczymy co Lipsk pokaze w tym sezonie.

Coz... Jesli znowu wygramy mistrza tak grajac to tylko pokaze jaj slaba jest liga niemiecka.

01.09.2019 07:44

Dziwny mecz. Nic nie gralismy, a wygralismy 6:1. Mainz fatalne, my nie mamy pomyslu w ofensywie. Opieramy sie na indywidualnosciach.

Z Lipskiem bedzie pierwszy trudny mecz w tym sezonie. Zobaczymy jak sobie nasi poradza :)

31.08.2019 17:23

Ten mecz jest fascynujacy. Gramy taka padake, a wygrywamy 6 do 1 :D

31.08.2019 17:15

Hehe najslabsi zawodnicy strzelaja bramki, brakuje jeszcze gola Kimmicha :D

31.08.2019 16:53

Ja tam licze jeszcze na Comana, fajnie sie zapowiadal, ale kontuzje zahamowaly jego rozwoj. Zwlaszcza ta sprzed roku.

Nie zmienia to faktu, ze jak ma tak grac jak do tej pory, to lepiei, zeby tak gral w Ligue 1...

31.08.2019 16:33

Za Juppa? Tu Bayern Guardioli juz z 5 bramek by strzelil. Ba! Nawet zespol Carlo by spokojnie prowadzil...

Kolejna kolejka z nadzieja, ze zobacze piekna gre Bayernu odchodzi w niepamiec.

31.08.2019 16:29

Katastrofa. My gramy bez trenera. Zadnego pomyslu nie ma w tej grze. A przed nami druga polowa... A te w naszym wykonaniu za Kovaca przewaznie gorsze.

Pavard dzisiai najslabszy to ewidentnie nie jest jego dzien. Do zmiany i tyle. Kimmich w srodku za wolny, Thaigo niewidoczny. Coman i Perisic malo daja druzynie dzisiaj. Lewy walczy i Lucas tez niezle.

I osobne pare slow o Alabie. On musi miec rywala... Przeciez David juz gra wylacznie za nazwisko. A ta bramka z wolnego tylko utwierdzi zarzad w przekonaniu, ze nie warto kupic Alabie rywala.

Dobrze, ze wyszlismy na prowadzenie, moze troche luzu dzieki temu bedzie u nas. Ale obawiam sie tej drugiej polowy... Wysyarczy, ze Mainz na nas ruszy i beda problemy.

Do czego to doszlo, ze obawiamy sie Moguncji u siebie...

31.08.2019 16:20

Gramy u siebie. Gramy ze slabym Mainz w tym sezonie. Gramy w bardzo mocnym skladzie(jak na nas). Licze na efektowna gre i wiele bramek.

Jesli po strzelona bramce sie cofniemy i bedziemy bronic to jade do Monachiumi sam zwolnie Kovaca ????

31.08.2019 15:01

Uli to jeden z tworcow obecnego Bayernu. Czlowiek legenda! Pomniki beda mu stawiac w Monachium.


... Ale niestety po wyjsciu z wiezienia juz nie powinien wracac na stanowisko. Im szybciej przejdzie na emeryture, tym lepiej dla niego.

27.08.2019 07:21

@JonSnow96

Bez szalu. Grali krotko. Coutinhio chcial byc pod gra, pokazywal sie. Moze byc z niego pozytek. Perisic mecz do zapomnienia. Ale to ich pierwszy mecz, nic dziwnego, ze nie bylo fajerwerkow.

Lucas przyzwoity mecz zagral. Facet do pierwszej 11.

26.08.2019 09:04

Najbardziej martwia slowa Kovaca, ktory jest zadowolony z gry. Nie rokuje to dobrze.

P. S. Kontrola gry nie polega na wymienianiu podan na wlasnej polowie.

25.08.2019 11:12

Co ten sedzia w meczu Napoli Viola. Cytujac komentatora "jak w dobie varu mozna robic takie numery"

24.08.2019 22:39

U nas w meczu nie gwizdal karnych, a w meczu Napoli Viola gwizdze karnego z kapelusza. Co ten VAR w sobote (nie) wyczynia.

24.08.2019 21:32

@jastrzab123

Byla pod katem, wiec niekoniecznie wzdluz. Odchodzila od ciala. Nieznacznie ale jednak.

Co z tego, ze Pavard byl tylem i nie widzial. Zadne wytlumaczenie. Teoretycznie to kazda reka jest nastrzelona. A tu reka byla w nienaturalnej pozycji.

Dla mnie skandaliczne decyzje sedziego. A jesli faktycznie wg nowych wykladni przepisow nie bylo reki w zadnejnsytuacji, to otwiera to ogromne pole dla obroncow. Wystarczy sie obracac i rozkladac rece...

24.08.2019 21:14

@jastrzab123

Reka Perisicia nie byla przy ciele. Z 10 20 cm od uda. Powiekszyl powierzchnie ciala dzieki temu. Pilka przeszla by obok muru.

Pavard mimo, ze tylem to wyciagnal reke do boku. Wygladalo na przypadek, ale to niczego nie zmienia. Dzieki tej rece pilka nie przeszla, obronil wrecz jak bramkarz.

24.08.2019 21:05

Sedzia katastrofa dzisiaj. Ewidentnie pomogl nam dzisiaj. Skandal.

W ofensywie to dzisiaj tylko Lewy gral.

Najbardziej kulal srodek pola. Po prostu nie istnial. Slabi zawodnicy w srodku i taktyka nakreslona przez trenera slaba to efekt byl taki jaki widzielismy.

Ciesza 3 pkt, postawa Lewego i niezle wejscie do skladu Lucasa.

Co mnie jeszcze martwi? Brak bocznych obroncow. Fajnie, mamy Alabe i Kimmicha, moze zagrac tam Pavard i Lucas. A kto bedzie naciskal na Alabe i Kimmicha na treningach zeby ci sie przykladali? Przeciez taki Alaba to nic nie musi i tak bedzie gral... Co widac na jego formie od paru lat.

24.08.2019 20:58