Nie zdziwię się jeśli to faktycznie nie są plotki.... NIby nowy trener, nowy sezon, a grają ci sami zawodnicy, ta sama taktyka. Tyle, że ci sami zawodnicy już nie mają formy sprzed lat, a ta sama taktyka już się nie sprawdza. Zwłaszcza przy zawodnikach bez formy.
Dopiero początek sezonu ale Kovac szału nie robi. Mam nadzieje, że to tylko takie początki. W styczniu nowe transfery, zawodnicy załapią taktykę trenera i ruszymy z kopyta ;)
02.10.2018 17:02
Najgorsze w tymtym wszystkim jest to, ze Hertha gra przecietnie dzisiaj. A my znowu oszczedzamy sie na kolejny mecz :D Kovac sobie kiepsko radzi na chwile obecna, ale w sumie nic dziwnego. Ma kiepskich zawodnikow. To co dzisiaj gra Boateng to dramat. Robben, Thiago samo. Przyprawiamy to bezbarwnymi Lewym, Renato i Jamesem i mamy po meczu... moze na.druga polowe przycisniemy. Ale po co, trzeba sie oszczedzac na druga polowe sezonh :D
28.09.2018 21:25
Ja bym celował co najwyżej w Rebicia, o ile Eintrach zgodzi się go puścić za 20 mln ;)
24.08.2018 23:02
@Marienplatz
Samo starcie wyglądało ostro, ale nietragicznie. Natomiast kontuzja Comana już tak. Bardzo źle to wygląda, może być baaaardzo długo przerwa.
A mecz tragedia, bez polotu, na stojanova. Pod koniec Hoffe się otworzyło to i bramka padła.
24.08.2018 22:49
O, LEwy powiedział, że powtórka karnego dlatego, bo piłkarze wbiegli za wcześnie. Chciałbym zobaczyć powtórkę, bo wydaje mi się, że to gracze Hoffe wbiegli wcześniej więc błąd sędziego.
24.08.2018 22:45
Trzeci oficjalny mecz w sezonie i trzeci słaby(tak z Eintrachtem gra nie zachwycała, ale wpadało wszystko jak leci). Do tego był to zdecydowanie najgorszy nasz mecz. Graliśmy u siebie, na AA. Zawsze tam dominowaliśmy i cisneliśmy, dzisiaj tego nie było.
W ataku ZERO polotu, jedynie Coman coś szarpał. Nasi kreatorzy gry z przodu to po prostu dramat, Ribery, Roben Mueller.... ci panowie NIE MOGĄ grać razem, bo będzie tak to wyglądać. Dokładamy do tego Lewandowskiego, który bez dobrego dogrania nic nie zrobi i bezbarwny środek pola w składzie MArtinez i Thiago i w efekcie mamy taktykę na stojanova.
Jeśli Kingsley wypada na dłużej niż miesiąc to transfer skrzydłowego to obowiązek. Jedynie chyba Rebić to wyciągnięcia jest :/ Za tydzień musimy grać bez Boatenga, Martineza i kogoś z trójki Roben, Ribery, Mueller( a najlepiej wszystkich). Kovac na razie jak dla mnie na minus. Ciekawej taktyki nie było, ani serca w grze.
Jestem zawiedziony naszą grą, ale to dopiero początek! Oby za tydzień był progres ;)
24.08.2018 22:43
W ekstraklapie VAR działa przy golach, czerwonych kartkach i identyfikacji zawodników. W BL widać podobnie. DLa mnie to bez sensu, bo VAR powinien działać zawsze.
24.08.2018 22:29
Nie mam pojęcia co się wydarzyło przy karnym.
Chyba sędzie uznał, że Robben wbiegł w pole karne przed uderzeniem(ale mi się wydaję, że pierwsi wbiegli gracze Hoffe, a Arjen ich wyprzedził). A dlatego była powtórka karnego, a nie piłka dla Hoffe, bo Baumann wcześniej wyszedł przed linie. Ale potrzeba powtórek żeby w pełni ocenić.
24.08.2018 22:23
Gramy tragicznie.
24.08.2018 22:09
Coman najlepszy na boisku i wypada po 45 minutach. Kontuzja wygląda bardzo groźnie. Facet nogą nie może ruszyć, boję się że wypadnie na dłuuugi czas. Z Robbenem nie ugramy nic, będzie konieczny transfer. Bardzo bym chciał żeby był to niegroźny uraz ale niestety tak to nie wyglądało.
Co do samego Schulza to ja bym go bardzo nie winił, walka o piłkę, niefortunny wślizg. Dla mnie żółta. Chociaż obejrzałbym chętnie powtórkę.
Nasza gra klapa. Zero zagrożenia, jedynie z rożnego plus ta akcja Comana. W DFB Pokal podobnie... niezbyt dobry prognostyk :/
24.08.2018 21:34
Co wy się tego Comana tak uczepiliście? Na chwilę obecną nasz najlepszy skrzydłowy. Niestety kontujza z zeszłego sezonu mocno zahamowała jego rozwój. Zobaczymy jak w tym roku będzie się spisywał, ale potzrebuje do tego minut. Gnabry i Coman muszą grać od początku w najważniejszych meczach. Piłkarsko są słabsi od Robbery, ale mają coś czego nasi wyjadacze nie mają - szybkości. A to jest najważniejsze na skrzydle ;)
19.08.2018 18:30
Coman na prawym skrzydle jest fatalny? Najlepsze mecze gral jako prawoskrzydlowy. Fantastycznie tam wygladalu, nieb to co obecnie Arjen.
12.08.2018 21:25
Slabo gramy. Malo sytuacji tworzymy. Do tego powinnismy grac bez Hummelsa. Mueller, Robben, Riberyto grajaw? Jak na sprawdzian generalny przed sezonem ot wyglada to kiepsko.
12.08.2018 21:22
Zestawienie ze sobą Stalingradu i Kazania jest lekko mówiąc nie na miejscu...
27.06.2018 18:23
Rebic lepszy, waleczny i przyda się do rotacji.
17.06.2018 12:15
Drogi ten Isherwood ;)
13.06.2018 08:02
Boateng od paru lat gra słabo. Co z tego, że co jakiś czas popiszę się piękną asystą jak z tyłu popełnia babole i jest niepewny. Już lepiej ogrywać Suele, który również z przodu potrafi dograć a do tego jest pewniejszy. Jeśli mamy grać 4 z tyłu to bez Boatenga mamy 3 SO - Suele, Hummels, Martinez(który w tym sezonie grając na środku pomocy nie był tak rewelacyjny jak w 2013), zatem potrzeba nam nowego obrońcy. Chyba, że będziemy grać 3 SO, wtedy musi być ich w kadrze 6...
30.05.2018 08:55
Minimum 100 mln euro. Nie ukrywajmy, pomimo dużej ilości bramek, to w tym sezonie LEwy nie zachwycił. W najważniejszych meczach sezonu zawodził. To nie ten Lewandowski z zeszłych lat. Ponadto widać, że źle się czuję w Monachium, zaczyna gwiazdorzyć, mieć pretensje do kolegów. Psuje to atmosferę drużyny. Jest to świetny zawodnik, ale można go zastąpić. Ogromny napływ gotówki i strata gwiazdy może popchnie zarząd to porządnego zainwestowania w drużynę. O ile dalej chcemy liczyć się w Europie. Nowy trener nie jest tego przesłanką, to może chociaż nowi gracze...
30.05.2018 08:52
@Arcater80
Wypraszam sobie. Sędzia przez swoje dwa kolosalne błędy ułatwił Eintrachtowi zwycięstwo. To, że my graliśmy słabo to w tym przypadku sprawa drugorzędna. Rozumiem, że można by to jakoś przełknąć gdyby nie było VARu, ale facet miał czas by obejrzeć powtórki. Jak dla mnie to skandal. A jeśli wedle przepisów nie było ani ręki, ani karnego, to przepisy są w takim razie komiczne.
19.05.2018 22:28
@FanGraczyBayernu
Tak, na pewno. A w lidze 3-4 miejsce. Poza tym Bayern ma dominować, taki futbol kibice chcą oglądać. Niesmaczne to by było gdybyśmy wydawali miliony na piłkarzy, a grali autobus.
Mimo, że w tym sezonie nie graliśmy magicznego furobolu, to uważam, że nasze niepowodzenia są z winy sędziów.
19.05.2018 22:17
Kompletna kompromitacja sędziego. Rozumiem, że mógłby się pomylić bez VARu, ale facet oglądał powtórki... Nie potrafię tego zrozumieć. To jest po prostu skandal. Ten sędzia powinien mieć dłuuuugą przerwę,
Porażka niezasłużona. Może nie graliśmy super, ale Frankfrut postawił autobus i wyłącznie laga do przodu. Niestety obawiam się, że za Kovaca tak będziemy grać...
19.05.2018 22:11
A nasz nowy trener przegrywa z SChalke i to kolejny przegrany mecz :/ Czarno widzę Bayern w przyszłym sezonie, nie rozumiem wyboru Kovaca na trenera.
12.05.2018 16:16
Przecież to nie Ulreich zawalił nam mecz z Realem. Babol straszny, ale nasza indolencja w wykańczaniu akcji jeszcze większa. Poza tym babol Rafy i Alaby(tak, Alaby, sposób w jaki pokrył Benzemę karykodny) w takim stopniu nas udupiły.
03.05.2018 21:07
No z tymi kontuzjami to nie przesadzajmy... Bo z wartościowych graczy to brakowało tak naprawdę Comana. Ulreich do tej pory dobrze zastępował Neuera, a Robben jest bez formy co pokazał w pierwszym meczu. Środek pola wyglądał bardzo dobrze, więc Vidal i tak nie był potrzebny. A Boateng to może buty czyścić Suele.
Nieskuteczność, błędy sędziowskie, nasze błędy, pech - te 4 czynniki złożyły się na naszą kolejną klapę w LM
01.05.2018 23:19
Lewego w tym momencie nikt nie kupie za +100 mln... po tym co pokazał w LM nie ma szans na takie kwoty. Oby forma mu wrociła na mundial...
01.05.2018 23:07
Jak to nie? A beznadziejna gra i pchanie absolutnie każdej akcji skrzydłem i wrzutka to co ;)
01.05.2018 23:06
Skrzydłowy na gwałt jest potrzebny drużynie... Ciekawi mnie czy Kovac nie będzie chciał czasem grać 3-4-3... wtedy będziemy musieli dokupić środkowych obrońców. Mam nadzieje, że bracia Kovac będą kontynuować obecny styl Bayerny ze swoimi doskonaleniami, a nie wporwadzać coś innego jak chociażby Ancellotti
01.05.2018 23:02
5 rok z rzędu, 5 rok... Nie przeboleje tego, za każdym razem albo ktoś nas upokorzy, albo sędziowie nas wykiwają albo sfrajerzymy na całej linii :/ Przecież ten dwumecz z Realem był spokojnie do ogrania... Ale błędy sędziowskie i w głównej mierze NASZE błędy wystarczyły, by przeciętny Real doszedł do finału :/
01.05.2018 22:52
Pięknie... kolejny rok i kolejna klapa w LM. Za rok z Kovacem nie liczyłbym już na jakieś szansę... Real jak to Real... ślizga się kolejny sezon i pewnie wygrają LM...
Jestem zażenowany.
01.05.2018 22:41
Sytuacje bramkowe 19 do 9....
01.05.2018 22:26
UPOKORZENIE.... kolejny rok, kolejne upokorzenie :/
01.05.2018 21:52
Powtórka z poprzedniego jak i wcześniejszych meczów. Nie wykorzystujemy sytuacji, nawet takich patelni jak James. My nie chcemy tego wygrać, po prostu nie chcemy. Do tego sędzia fantastycznie sędziuje. Ręka Marcelo... brak gwizdka, do tego karny na Lewandowskim. Po jednej powtórce wydaję mi się, że należała nam się 11.
Fatalnie zachował się Alaba przy bramce. Lewy dzisiaj najsłabszy.
Bez wykorzystywania sytuacji to nie awansujemy. Real ma 1-2 sytuację i gol. Nie wydaję mi się żebyśmy poprawili naszą skuteczność po przerwie, ale zobaczymy.
Bardzo dobrze dziś Thaigo, Tolisso i Ribery.
01.05.2018 21:38
Pierwszy raz od kiedy kibicuje FCB mam złe przeczucia przed tym meczem :/ To już 5 rok gdzie jesteśmy bliscy odpadnięcia w LM i to w sposób frajerski :/ Czy wygramy na Santiago? To Real gra u siebie pamiętajmy, a nie wydaje mi się by przytrafiło się to samo co z Juve.
W każdym razie trzymam kciuki i do boju ! ;)
01.05.2018 20:42
@Adi
Oby Adi, oby... NIestety nie widziałem jak grała CHorwacja za jego czasów. Liczę, że będziemy dalej grać ofensywny futbol ;)
13.04.2018 19:53
Nie miałem pojęcia jak gra Eintracht i jaki futbol preferuje Kovac. Nigdy nie zwracałem na nich szczególnej uwagi. Nam potrzebny jest trener, który lubi grać piłką, lubi ofensywną grę. A Kovac taki nie jest... https://igol.pl/eintracht-frankfurt-drodze-do-elity/
Niestety, wygląda na to, że będzie jak za Carlo. Całkowita zmiana gry i przebudowanie zespołu. Praca Van Gaala, Juppa i Guardioli pójdzie na marne. Chyba, że Niko zmieni styl gry jaki preferuje i okaże się pojętnym uczniem. Cóż... nie pozostaje nic innego jak trzymać za to kciuki.
13.04.2018 18:11
Niemieckie kluby są okropnie słabe w Europie, niestety :/ Przecież w tym meczu Lipsk mógł spokojnie wygrać. Wystarczyło więcej uwagi w defensywie... Cóż ostatecznia Marsylia lepsza, a RB płaci za swoje błędy.
12.04.2018 23:01
Środkowi obrońcy LIpska są przeraźliwie słabi
12.04.2018 22:26
No to Real teraz główny faworyt. Jutro formalność(grają u siebie, a JUve osłabione). A potem z górki. Nieobliczalny LFC, przeciętna Roma i my - bez skrzydłowych i bez wielkiej formy. Królewscy mają jednak ogromne szczęście w LM, które znowu im pomoże ;)
Ale zobaczymy. Jutro klepnąć Seville i trafić Romę w 1/2(chociaż ona będzie dla Realu za pewne)
10.04.2018 22:43
To nie trener ściąga gwiazdy, a pieniądze i szansa na trofea. Czy Heynckes jest magnesem na gwiazdy? Valverde? Allegri? W zasadzie jedynym trenerem, o którym można tak powiedzieć to Guardiola(bo jest obietnicą pięknej gry i sukcesów). Jeśli nasz zarząd obieca dużo kasy, a Nagelsman da nam sukcesy to i gwiazdy się pojawią. Ale przydałaby się tez dużo lepsza konkurencja w BL, bo w tym roku niemieckie kluby żenująco wypadają w Europie. Z BVB na czele.
W przypadku Nagelsmana czymś innym bym się przejmował. Cóż takiego on osiągnął? Jaki jest jego styl? Co nam zaoferuje? Po za tym ma ledwo 30 lat... On się dopiero będzie uczył w FCB. Duże ryzyko będzie związane z jego angażem. Możemy sporo stracić, ale również sporo wygrać....
07.04.2018 10:26
Dobrze liczę? Jeśli w następnym meczu wygramy, a Schalke przegra to jesteśmy mistrzem Niemiec?^^
10.03.2018 18:02
To jest szczyt skur.... rozbic jedną ligę na dwa kanały... Jestem zażenowany. Tym bardziej, że wykupiłem eleven na rok. W przyszłym roku, nawet jeśli to eleven będzie miało na wyłączność BL, to tego nie zrobię. Jeśli czytają to pracownicy tego kanało niech to wiedzą.A jeśli nie to niech nasz zespół dieroten przekaże to swoim współpracownikom z eleven. Wy Panowie pewnie również nie byliście tym zachwyceni ;)
10.03.2018 15:29
PSG raczej na pewno wygra w Paryżu. Z tego co wyczytałem, to Real wcale nie był lepszy w Madrycie(nie licząc wyniku xD). PSG sprawiało lepsze wrażenie. Ale Real jak to Real w LM dał jakimś cudem rady i mają super wynik ;)
06.03.2018 14:17
Jeśli pojawi się oferta koło 150 mln to sprzedać bez wahania. W zamian będzie za tę kwotę Werner i jakiś super skrzydłowy. Zawsze też możemy coś dołożyć(a budżet na jakiś ekstra transfer na pewno jest) i kolejną gwiazdę kupić. Nie ukrywajmy, Lewy ma już lat 30. Pogra jeszcze koło 3 lat na najwyższym poziomie(co jest całkiem dużo), ale jeśli mamy okazję sprzedać go za taką kwotę i w zamian uzyskać młodszego Niemca - Wernera to ja bym się nie zastanawiał. Ponadto Lewy ostatnio za dużo gestykuluje na boisku(podobie jak RobberY) co może źle odbijać się na team spirit. ;)
27.02.2018 13:59
No to dramat.... Z tą taktyką jaką gramy nie mamy szans na zaistnienie w LM bez skrzydłowego. Wiedziałem, że będzie ciężko, ale teraz bez Comana to będzie dramat. O Robbery nawet nie wspominam, bo panowie są kompletnie bez formy i gdy są w składzie to prawa bądź lewa strona nie istenieje. Do tego słaba forma takiego Alaby i lewe skrzydło nie funkcjonouje. Ehh... może z Comanem nie będzie tak źle... nadzieja umiera ostanio. Albo przejdzmy na 3-5-2 i zagramy z wahadłowymi bez skrzydłowym, będzie więcej korzyści niż z Robbery w składzie.
26.02.2018 20:51
Nie podoba mi się nasza gra. Pozwalamy na za dużo Schalke. Znowu... W LM przyjedzie ekipa z najwyższej półki i wykorzystają naszą nieporadność w obronie. A i w ataku nie strzelimy nic. Widać brak chemii z przodu. Robben z LEwym znowu mają focha na siebie chyba.... Z tyłu za dużo luzu, a z przodu nie potrafimy przejąć inicjatywy. Dwie bramki to dwa klopsy Fahrmana. S04 lepiej wygląda, mam nadzieje, że spuchną w drugiej połowie.
10.02.2018 19:22
Dobrze, że nie widzę już reklam Eleven. Dawno nie czułem się tak oszukany. Wykupiłem roczny pakiet dla Bundesligi a ci nas tak za przeproszeniem wydymali... :/ żenada...
16.12.2017 15:26
Gramy lepiej. Nie wygrywamy przez naszą nieskuteczność i gapiostwo. Zmartwiło mnie to, że odpuściliśmy trochę bo tej nieuznanej bramce. Siadła nam psychika... nie wróży to nic dobre. Dobrze, że pod koniec połowy wróciliśmy do gry. Trzeba poprawić skuteczność i koncentrację.
Przy golu Lewego spalony był, ale to centymetrowy. Bardzo aptekarska decyzja sędziów. Najbardziejmnie zdziwiło, że arbiter nie raczył nawet zerknąć na powtórkę... W przypadku wątpliwości, decyzję mają być na korzyść atakującego.
Słabo dziś Rafa i Kimmich. Świetny występ Comana.
02.12.2017 16:24
Tak bardzo ludzie nie rozumieją tego co powiedział Lewandowski
02.12.2017 09:17
To już wiemy co się stanie z Jamesem. Skoro Matthaus mówi, że będzie liderem to nim nie będzie. Wszystkie prognozy tego pana są błędne, także przykro odnośnie Jamesa ;)
23.11.2017 18:49
Ale glupoty gadacie. Coman to nasz najlepszy skrzydlowy obecnie. Prezentowalby sie duzo lepiej na prawejtym stronie, aleale Robbena nie przesuna na lewa strone
27.10.2017 15:35
@Adi
"Szkoda strzępić ryja". Niestety ale szykuje się jeszcze 30 minut olbrzymiej przyjemności przy oglądaniu tego "meczu" w naszym wykonaniu.
25.10.2017 22:42
Słabiutki nasz mecz. To samo co z HSV. Przed Heynckesem dużo pracy.
Słabiutko dziś Lewy, Coman, Robben i zwłaszcza Thiago.
25.10.2017 21:39
Druga połowa duuuużo lepsza. Ale nie oszukujmy się, wszystko dzięki czerwonej kartki. Nie ma co narzekać, właśnie takimi meczami wygrywa się majstra. Mamy gorszy dzień, a jednak wracamy z 3 pkt
W drugiej połowie świetne zaowody Comana, Thiago, Tolisso. Fatalnie moim zdaniem Robben, jego egoizm przeszkadza drużynie, źle to wygląda... Do tego zajmuje miejsce na boisku Comana. Jako prawoskrzydłowy, Francuz by nam w każdym meczy serwował po 1-2 asyście.
Cóż... Mueller kontuzja, to James zacznie grać. Czy to dobrze to zobaczmy... W zimie pewnie przyjdzie do nas skrzydłowy, ale kto nam wtedy sprzeda zawodnika?
21.10.2017 20:30
Słabiutko :/ ale co się dziwić, widać jeszcze piętno Carlo... Gramy na wyjeździe, a od początku sezonu mecze wyjazdowe wychodzą nam gorzej.
Beznadziejnie nasz środek wygląda. Tolisso i VIdal w ogóle nie kreują gry. Przez to Lewy James niewidoczni. Coman ledwo biega, a Arjen jak to Arjen w tym sezonie - bezproduktywny i nieefektwyny.
Brakuje nam Thiago jak powietrza.
21.10.2017 19:26
Coman powinien grać na prawym skrzydle. Tam prezentuje się najlepiej. Ale niestety z Robbenem w składzie jest to niemożliwe.
14.10.2017 16:25
Początek fajny, ale jak komentatorzy dobrze zauważyli brakuje nam już paliwa. Dziwne... 30 minut i już nie mamy sił... Fantastycznie jesteśy przygotowani fizycznie do sezonu. Gdy brakło nam energii to zaczęły się problemy. Freiburg spokojnie mógł prowadzić w tym meczu. Za dużo błędów indywidualnych, brak koncentracji, trochę nonszalancji.
Cieszy za to, że z przodu próbujemy grać trochę inaczej niż wrzutki, chociaż cień Carlo wciąż widoczny.
14.10.2017 16:24
@Prezes42
Przecież to co graliśmy za Heynckesa była tym samym co graliśmy za Guardioli. Posiadanie piłki, wysoki pressing, to przeciwnik miał biegać za piłką. Tyle, że dużo lepiej wychodziło tamtej drużynie przejście z obrony do ataku oraz kontrataki.
A James jak może narzekać, skoro dopiero przyszedl? :D Nie grał bo był kontuzjowany, a jeśli nie grał to Ancelotti go nie wystawiał. Heynckes lubi takich graczy więc masz szansę grać. Punkt z barierą językową to bzdura. Bernat, Thiago, Martinez potrafią mówić po hiszpańsku, wydaję mi się, że Rafa również i co najważniejsze Jupp również zna hiszpański.
08.10.2017 21:23
Super! Świetne rozwiązanie! Do tego mamy pełnych wigoru, werwy i polotu Robbery zatem powtórka z 2013 na bank gwarantowana! Po co iść nową drogą skoro można wrócić do 2013 roku... albo małpować Barcelonę lub Real. Przecież to zawsze kończy się dobrze.
Mam nadzieję, że 4 letnia przerwa nie wpłynie źle na pracę Heynckesa. Do tego jego wiek też może sprawiać problemy. Ale wygląda na to, że to rozwiązanie wyłącznie na ten sezon. Czyli ciekawi mnie kto od nowego roku? Raczej na pewno nie Tuchel skoro teraz go nie wzięli.
W każdym razie życzę Juppowi powedzenia i jeśli powtórzy sukces z 2013 roku będę wniebowzięty!
06.10.2017 16:16
No no, jak na pierwsze 45 minut Sagnol pokazuje się z niezłej strony. Nowatorskie i nieszablonowe ustawienie 4-2-0-1 nie dość, że wyrównuje szansę obu zespołów to pozwala nam zdobyć jedną bramkę i prowadzenie. Skoro pozwala to na prowadzenie, to w drugiej połowie nie ma co wprowadzać Jamesa czy Comana, którzy jeszcze nie daj Boże zaczną grać w piłkę.
01.10.2017 16:26
@Mort
Psychiczny balast? Takie rzeczy nie dotyczą tak doświadczonych gwiazd... W każdym razie dla mnie to nie do pomyślenia w przypadku Riberego i Robbena, że Carlo tka na nich działał ^^
01.10.2017 15:31
Czyżby dziś kolejny popis Robbery na skrzydle? Ehhh nie sądziłem, że nadejdą czasy gdy będziemy drwić z tego duetu :/ James i Coman, którzy są w zdecydowanie lepszej dyspozycji siedzą na ławce.... oby szybko weszli, ale raczej nie ma na co liczyć, bo Sagnol będzie się bał zdjąć Francuza czy Holendra.
Paradoksalnie, jeśli Robbery dzisiaj wypadną świetnie to nie będzie to drobny prognostyk. Dlaczego? Będzie to oznaczało, że za Carlo celowo grali słabiej....
01.10.2017 15:20
W końcu! Zatrudnienie Carlo to był jeden z większych błędów zarządu na przestrzeni ostatnich lat. Od Van Gaala graliśmy konkretną piłkę, mieliśmy swój styl. Heynckess, Guardiola byli jego kontynuatorami, chcieli tak grać. Natomiast Włoch był całkowitym zaprzeczeniem tej filozofii. Chcieliśmy małpować Real, bo wygrał LM... I widzieliśmy jakie były tego efekty. Czy powrócimy do poprzedniego stylu gry? Tuchel by pasował idealnie, bo on również preferuje taki styl gry. Ale pytanie, czy Ancelloti nie rozwalił naszej drużyny doszczętnie? Cóż zobaczymy... Umowa na rok dla Tuchela byłaby odpowiednia. Trener świetny, ale ma trudny charakter i mogą być zgrzyty. Ale zobaczymy co to bęzie.
28.09.2017 15:48
Pechowo przegrany mecz. Wolfsburg nie miał wiele do powiedzenia. Ale szmata Ulreicha i jedna udana akcja wystarczyła. Nasza indolencja w obronie tylko im pomogła. Ofensywa to popis Robbena i Riberego. Niestety ale tylko końcóweczki i mecze o pietruszkę dla naszych asów. Cóż... kiedyś po słabej grze wygyrwaliśmy, teraz się to odwróciło. Z taką grą o majstrze możemy zapomnieć.
22.09.2017 22:29
@buuuuU
Po prostu dzisiaj masz styczność z profesjonalnymi komentatorami ;)
Mecz całkiem dobry. Dobry wynik. Tym bardziej skoro gramy bez obrony :D Poza Suele to reszta to dramat w tyłach. Genialny James, świetny Rudy. Reszta ofensywy trzyma poziom. Może być lepiej, ale nie ma co narzekać ;)
19.09.2017 21:26
Przecież Carlo zamiast wrzutek nic innego w zamian nam nie zaoferuje :D w zeszłym roku było to samo... teraz jeszcze gorzej... Cóż... oby coś się stało i zaiskrzyło. Wszyscy widzą, że tej drużynie brakuje odpowiednich zawodników na różne pozycje. Ale zarząd i trener wiedzą swoje. Mam nadzieje, że wszyscy się mylimy i trener pokaże swój fach, a dzisiejszy mecz to wypadek przy pracy.
09.09.2017 21:14
FATALNY skład... Samo zestawienie ok, ale na pierwszy skład dużo bardziej zasługiwali Rudy, Coman niż Thiago czy Ribery. Ulreich zresztą też. Wiadomo Manu nr 1, ale po tak świetnym meczu po prostu nie można zasadzać zawodnika na ławkę... Z takim podejściem to rezerwowi zawodnicy w ogóle nie będą się przykładać, no bo po co? Pierwszy skład i tak jest dla tych, których wybrał Carlo na początku. Ja na miejscu takiego Comana i Rudego mocno się wku%&^%!
26.08.2017 15:01
3 pkt cieszą... gra wręcz przeciwnie.
Fatalnie się dzisiaj zaprezentowaliśmy... bramki wyłącznie po stałych fragmentach gry. Składnych akcji jak na lekarstwo. Leverkusen cisnęło nas i prezentowali się dużo lepiej. Fatalnie dzisiaj Hummels, Ribery. Rudy miał kilka fajny zagrań ale i sporo kiepskich. Mueller i Lewy niewidoczni... Gdy oddaliśmy pole gry Bayerowi to nie potrafiliśmy niczego stworzyć w ofensywie. Kontry? A cóż to takiego... Pod koniec drugiej połowy gdy Bayer nie miał sił to coś tam z przodu szarpał Coman, ale Lewy i Robben nie potrafili tego wykorzystać. A właśnie Coman. Graj większość czasu w sparingach, prezentuj się dobrze, wręcz najlepiej ze wszystkich skrzydłowych. W meczu o punkty bądź ostatnim wyborem trenera...
Dobrze dziś zagrali Ulreich, Suele. Nieźle Kimmich, Alaba, Tolisso. Cieszą gole ze stałych fragmentów gry. I w zasadzie tyle dobrego...
18.08.2017 22:52
Nie potrafimy tworzyć sytuacji z gry z 3 ligowcem... Liczyłem na większy ogień z naszej strony. Rozumiem, że to początek sezonu, forma ma przyjść, ale tak słabo z przodu z 3 ligowcem...
12.08.2017 16:31
No tak, wielomilionowe wydatki na transfery są gwarancją dominacji w Europie co pokazują kluby angielskie oraz PSG...
08.08.2017 15:26
Afera z niczego. Bayern zraził się do transferów za Ameryki Południowej i nic dziwnego, że nie chcieli ryzykować z Neymarem. Skąd mogli wiedzieć, że jego talent eksploduje? Dużo na tym nie straciliśmy, bo nawet bez niego wspieliśmy się na szczyt.
Poza tym, w 2010 roku 24 mln to tak jak dzisiaj z 60 jak nie więcej... Wyborażacie sobie, że Bayern kupiłby za tyle pieniędzy 17 latka z Brazylii? Wydanie takiej kasy w tamtym czasie byłoby naszym rekordem transferowym(mogę się mylić), a przynajmniej do niego by się zbliżyło.
08.08.2017 15:22
Hoffe gra z Liverpoolem w el. do LM... Niestety, ale zapowiada się na trzy drużyny w LM w tym roku :/ Chociaż trzymam kciuki za Wieśniaków!
05.08.2017 10:30
Nigdy nie przejmowałem się wynikami w sparingach i tak by było tym razem. Martwi mnie gra, styl, podejście. Wygląda to fatalnie jak do tej pory. Niestety ale widać styl Carlo... niemoc i bezproduktywne wrzutki. Co ciekwae, drużyna dopiero dzisiaj w miarę wyglądało, gdy grał drugi skład. Ale im się chciało biegać... Niestety i tak czeka tych graczy ławka, bo będą i tak grać Lewy, Mueller czy Ribery, a w ostatnich meczach nie prezentują się dobrze. Jak i większość naszych.
02.08.2017 20:44
@DarthSmd
Tydzień później.
@lybbard
No tak, ale naszej grze nie było pomysłu, chęci, noo niczego nie było. Fatalnie to wygladało. O ile rozumiem dobrą formę LFC, to kompletnie nie rozumiem, dlaczego nasi tak beznadziejnie zagrali.
01.08.2017 22:30
@byakuyaa
Ale zawodnicy grają na boisku, w każdym razie powinni, bo nasi tego nie robią :D
A trener? No cóż... pomysłu żadnego. Wrzutki, wrzutki, wrzutki. I jeszcze rozwalony atak pozycyjny. Nie potrafię zrozumieć zarządu dlaczego wzieli Ancellotiego. NIe potrafie. Przecież to było jak strzał w stopę.
Transfery to też passmo nieszczęść jak na razie...
Ehh... nie potrafie tego zrozumieć. Kolejny mecz sparingowy, a rywal nas leje jak chce. Może to tak ma być? Ciężkei przygotowania? Z formą wystartujemy we wrześniu? W zeszłym roku graliśmy przeciętnie, z przebłyskami świetnej gry. Nie wiem jakim cudem, taki regres...
01.08.2017 22:10
Trochę zabawne, że tak wyśmiewacie Sanchesa, a o Riberym, Lewnadowskim czy Muellerze ani słowa :D. Wszyscy nasi zawodnicy, poza Hummelsem, Javim i Alabą grają dziś katastrofalnie. Przecież to kpina, że Ribery ma ciągnąć naszą grę, jak facet od początku przygotowań praktycznie góra 1-2 skuteczne pojedynki ma w meczu... Lewandowski podobnie...
...a transferów na horyzoncie brak ^^
01.08.2017 22:02
Fatalnie to wygląda, wręcz okropnie. Żadnego progresu, wręcz regres. Gramy coraz gorzej. Jedyne rozwiązanie w ataku to wrzutka... Carlo miał nauczyć nas kontr, a oduczył ataku pozycyjnego. O przejściu z obrony do ataku, czy ataku do obrony to nawet nie ma co mówić.
Cóż... do początku ligi jeszcze trochę czasu, może to odpali. Chociaż nic na to nie wskazuje, Carlo chce grać to co rok temu, a wiemy jak to wyglądało. Ponadto ruchy zarządu w żadnym stopniu nie pomagają drużynie. Bo jak można zrozumieć brak transferu skrzydłowego, sprzedaż przy okazji Costy, zakup Jamesa, czy przesunięcie Kimmicha? O angażu Carlo nawet już nie wspominam ;)
Ale to narazie mecz towarzyski, na ocenę ostateczną przyjdzie jeszcze czas. Liczę, że jednak maszynka odpali i trzymam za to kciuki. Ot po prostu już mnie szlag trafił od oglądania ZNOWU tego nudnego, nieefektywnego fubtolu ;)
01.08.2017 21:33
Niech wracają już gracze z urlopów i zgrywają się z resztą. Oby nasi kontuzjowani również szybko wrócili. Zostały nam 3 tygodnie przygotowań, jak od tej pory wygląda to słabo. Pół drużyny ledwo w nich uczestniczy.
Dziwi mnie brak transferu skrzydłowego... przecież to obowiązkowy transfer. Skoro zarząd wiedział, że nikogo nie kupią, to po co sprzedano COstę? Chyba, że szykuje się jakaś bomba. Z drugiej strony, na rynku ciężko o świetnego skrzydłowego w dobrej cenie. Sanchez odpada, może Dembele z BVB? Ale za niego trzeba by zapłacić ogromne pieniądze i pytanie czy Borussia będzie chciała go sprzedać.
O pracy Carlo pogadamy za pół roku, a najlepiej za rok. Ja do dzisiaj i tak nie potrafię zrozumieć co podkusiło zarząd by go zatrudnić, ale póki jest naszym trenerem to trzymam kciuki żeby poprowadził nasz bawarski walec.
27.07.2017 15:54
Kahn? Dyrektor sportowy nie odpowiada wyłącznie za opieprzanie zawodników w szatni :D Zresztą skąd ta pewność, że Oli będzie tak samo zachowywał się pod krawatem jak i na boisku. Tyle lat rozbratu z piłką, kilka lat na karku to i człowiek się na pewno uspokoił. Teraz karierę robi w TV.
Nam potrzeba człowieka, który ZNA SIĘ na pracy dyrektora sportowego, a nie byłą ikonę, którą dobrze wspominamy. Taki Sammer miał doświadczenie jako trener, ale i jako dyrektor.
24.07.2017 13:16
Jeszcze się sezon nie zaczął, a my mamy problem z kadrą. To tournee będzie dla nas męką. W meczu z Chelsea większość zawodników, którzy grali powinni usiąść na ławce. Lewy, Alaba, Hummels niech odpoczną. Ale pewnie Carlo będzie się bał wyniku w sparingu i znowu będą oni grać.... w końcu ważniejsze to niż pierwszy mecz w BL. Wygląda to fatalnie narazie. Sporo zawodników ma kontuzje, drugie tyle na urlopach. Wszystko było by w porządku w okresie przygotowawczym, ale ten wyjazd do Chin sprawia, że trener wystawia(chce bądź musi) najlepszych graczy w sparingach i efekty mogą być fatalne.
23.07.2017 14:10
@ozzy
A widzisz ozzy, dwa sezony temu można było tak o Thiago pisać ;) Dopiero w pierwszym sezonie Ancelottiego zaczął grać na miarę oczekiwań. Gdy trenował nas Guardiola to Thiago był stałym bywalcem gabinetów lekarskich, a gdy grał to bardzo chimerycznie. Raz potrafił zachwycić, a innym razem był zagubiony i nieefektywny jak obecnie Renato. ;)
23.07.2017 10:31
Kontuzje, urlopy i okres przygotowawczy staje się katorgą. Nie ma kto grać, Ancelotii zamiast wpuścić młodzików żeby dać odpocząć zawodnikom to nie przeprowadził zmian. Bał się kompromitacji? W sparingu? No tak... lepiej zamęczyć piłkarzy. No cóż... lepiej przegrywać sparingi i wyciągać wnioski w lidze.
A teraz prztyczek w nos dla kibiców.... Sparing o nic, mecz kontrolny, a już 275 komentarzy. Larum ogromne. W analogicznym newsie z meczu z Lipskiem w lidze było ich 163 :D A w innych meczach BL zdarzałoby się i mniej... Wybaczcie ale dla mnie jest to śmieszne.
22.07.2017 13:50
@gregor
Ale to jest sparing. Nic nie znaczący mecz. Organizowanie sparingom takiej otoczki będzie sprawiać, że zawodnicy będą grać na 100%. Co widać juz po graczach Milanu. Co będzie tego efektem? Większ ailość kontuzji, zmęczenie zawodników. Nasi grają wakacyjnie, fakt. I co w tym złego? Kompletnie nic. Po prostu ci co grają słabo, będą w meczu pierwszej kolejki siedzieć na ławce.
22.07.2017 12:43
Zaczyna się... :D
Gra długą piłką nam nie wychodzi, co próbowaliśmy na początku. Trenujmy to, bo wygląda słabo. Wrzutki dalej wyglądają źle... jak graliśmy środkiem lub przyspieszaliśmy to wyglądało nieźle. Wrzutki z 30 metra nic nam nie dają. W obronie błędy indywidualne. Na przykład Alaby, który wygląda bardzo słabo na ŚO>
Wakacyjna forma, nic dziwnego. Okres przygotowawczy. Na treningach ma byc wycisk, a sparing to tylko kolejna jednostka treningowa. Dziwi mnie reakcja graczy Milanu po strzelonych bramkach, skąd ta radość? :D Gracze z Włoch wyglądają dużo lepiej. Zastanawia mnie dalczego. Pewnie przez trybuny, kótre im kibicują i każdy teraz tam walczy o skład. U nas nie ma o co walki, bo większość graczy na wakacjach.
22.07.2017 12:32
Sanches się spalił psychicznie. Jeśli zarząd w niego wierzy to w grę wchodzi wyłącznie wypożyczenie. Nawet opcja z Benficą nie byłaby zła. Niech się tam odbuduje, potem wróci do ligi niemieckiej i tam na wypożyczenie. Wtedy niech wraca do FCB. Będzie miał jeszcze 2 lata kontraktu. Jeśli w tym czasie nie wzbudzi zaufania to zarząd może go sprzedać. Czy odzyskamy 35 mln? Nie wiadomo, na pewno za te dwa lata conajmniej 20 mln byśmy dostali, nawet przy jego słabej formie.
20.07.2017 10:33
James i skrzydło to fatalne rozwiązanie. Przecież była widać nawet w jego pierwszym meczu, że środek to jego pozycja. Grał na prawej stronie, ale i tak ciągle schodził do środka. Nie ma takiej szybkości i przyspieszenia żeby grać na skrzydle. Jeśli tam będzie go Carlo wystawiał to na pewno będziemy grać inaczej, a nie skrzydłami.
17.07.2017 18:27
Transfer James świadczy raczej o graniu 4-2-3-1. Rodriguez będzie grał kosztem Muellera za Lewandowskim. Na skrzydłach Robbery. Z tyłu Vidal i Thiago za pewne. W takim wypadku wypożyczenie Renato wydaje się niemal pewne. Chłopak obecnie w ogóle nie ma szans na grę. W zasadzie James może grać również na skrzydle, ale z niego taki skrzydłowy jak z Muellera. Zagrać może, ale szału nie będzie. Pewnie w przyszłym roku powalczymy o skrzydłowego, bo w tym sezonie nie ma dużego wyboru. Być może Dembele z BVB, jeśli dalej będzie się tak rozwijał?
11.07.2017 15:20
Skąd ten zachwyt?
Nam potrzeba skrzydłowych, a nie ofensywnych pomocników. Chyba, że zarząd szykuje rewolucje w składzie. Kolumbijczyk przecież nie jest wstanie nam zoferować szybkości na skrzydle. Tego czym zachwycali nas Robbery, Coman, Costa. Szybki skrzydłowy, ktoś taki jest nam potrzebny.
10.07.2017 13:50
Asysta świetna ale... wszedł w drugiej połowie w 60 minucie. Jego gra nie zachwycała, z drugiej strony nie popełniał żadnych błędów. Po asyscie trochę odżył, oby wywalczył miejsce w pierwszej 11. Papiery na granie ma, ale psychika słaba. Nie ma co się dziwić, w Bayernie był sam. NIe zna języka, do tego bardzo młody. Oby dojrzał, bo może być z niego świetny grajek.
18.06.2017 13:16
@eryk
Nie widzisz jego postów wtedy ;) opcja przyjaciel sprawa, że profil danego użytkownika jest w kolorze czerwonym(różowym?), a nie szarym.
17.06.2017 20:12
Nikt nie mówi, żeby skład opierać na samych Niemcach. Dobrze by było, ale skoro nie ma wśród nich jakości to potrzeba innych zawodników. Transfery Rudego i Suele to dobry ruch. CO jak co to Niemcy powinni tworzyć trzon zespołu ;)
@DarthSmd
Daleki jestem od stwierdzenia, że to zasługa głównie Francka i Arjena, że jesteśmy tu gdzie teraz ;)
19.05.2017 09:33
@Rufus87
Le Bzdury ;) W 2013 nasz skład był oparty na Niemchac i wychowankach - Basti, Lahm, Neuer, Alaba, Kroos, Badu, Mueller. Barcelona w latach największej świetności również - Messi, Xabi, Pique, Busquets, Puyol, Valdes. Czyli da się. Oczywiście nikt nie mówi, żeby to byli sami Niemcy i wychowankowie, bo tak faktycznie będzie ciężko.
Poza tym nie ma co się wzorować na Realu czy Chelsea. Nie ma co ukrywać, że lepiej budować zespół na swoich.
18.05.2017 19:53
Sam transfer mnie nie przekonuje. Ale stawianie na Niemców jak najbardziej, jeszcze lepiej by było gdybyśmy stawiali na wychowanków. W FCB od zawsze grali najlepsi Niemcy i tak być powinno. Osiągaliśmy świetne wyniki opierając się na takim schemacie. Wydawanie bez opamiętania pieniędzy na graczy z zagranicy wcale nie uczyni nas lepszym. Oczywiście na chwilę obecną nie ma aż tak świetnych niemieckich graczy, którzy by z miejsca zrobili różnicę. Ale od czego jest czas, trening i determinacja. Pieniądze wszystkiego nie załatwią.
18.05.2017 18:47
Transfery za 100 mln to z perspektywy Bayernu wcale nie tak dużo. Jeśli ma być rewolucja transferowa to wyłożyc trzeba 150-200 mln.
Najwięcej na transfery wydalismy prawie 90 mln. Transfery za 70-80 mln to nic nowego dla nas. Pierwsze takie dużo okienko było w 2007 roku. Ale zawsze coś sprzedawaliśmy. W zasadzie najwięcej straty na transfery mieliśmy w 2013 roku, gdzie praktycznie zarobiliśmy ledwo 500 tysięcy na transferach z klubu.
Na przyszły sezon już wydaliśmy 41 mln, a mamy zysku 17 mln. Nie zapowiada się byśmy zyskali jeszcze gotówkę za jakiegoś zawodnika, raczej to my wydamy.
15.05.2017 14:17
A cóż takiego Effenberg osiągnął by zasługiwać na rolę dyrektora sportowego? To, że był bardzo dobrym piłkarzem nie oznacza, że będzie świetnym dyrektorem. prawie 15 lat temu skończył karierę i miał krótki epizod jako trener w Padeborn i my mamy wziąć go za dyrektora sportowego? Rizzitelli dobrze napisał, że jeszce nam Lothara brakuje :D
08.05.2017 11:31
Ja narzekam na absurdalną cenę. Bayern robił przeważnie sensowne transfery i świetnie na tym wychodziliśmy. W klubie nie dzieje się aż tak źle, żeby brać zawodników bez opamiętania, po zawyżonych kwotach. Powinniśmy celować w odmłodzenie zespołu, a transfer za 65 mln Sancheza temu zaprzecza. Jasne, to świetny zawodnik i jeśli sprowadzilibyśmy go za 20-30 mln to była by świetna opcja. Ale jak już mówiłem, 65 mln to zdecydowanie za dużo.
07.05.2017 18:05
Higuain to środkowy napastnik, wiek tak bardzo w jego przypadku nie gra roli. Sanchez jako skrzydłowy bazuje głównie na szybkości i dynamice, a ta z wiekiem będzie coraz gorsza. Poza tym ma ROK do końca kontraktu. Dogadamy się z Chilijczykiem i za rok mamy go za darmo. 65 mln to zdecydowanie za dużo... Jeśli już chcemy za kogoś przepłacić to wybierzmy inną opcję.
07.05.2017 16:01
65 mln?! Nie wierzę... Toż to absurd. Prawie 30 letni skrzydłowy z kontraktem ważnym przez rok... Gdyby jeszcze Alexis był gwarantem, że będzie nam wygrywał sam mecze. Nie wydaje mi się żeby Uli pozwolił na taki transfer. Jeśli chcemy pokazać siłę finansową, to przepłaćmy przynajmniej za kogoś perspektywicznego.
07.05.2017 11:22
W Benfice i Portugali grał świetnie. U nas narazie jest zagubiony i widać brak aklimatyzacji. Czy kolejna zmiana miejsca zamieszkania mu pomoże? W każdym razie, jeśli mielibyśmy go gdzieś wypożyczać to najlepiej do Bundesligi. Hoffenheim wydaję się dobrym klubem, bo powalczą o LM, ewentualnie ten zespół, który zagwarantuje sobie fazę grupową LE.
05.05.2017 18:42
60 mln za prawie 30 letniego skrzydlowego z kontraktem ważnym przez rok...?
Kroosa, który był młodszy, bardziej perspektywiczny z rocznym kontraktem puściliśmy za 30 mln. Za taką kwotę sprowadzenie Alexisa byłoby opłacalne. Lepiej wydać te 60 mln na kogoś kto pogra u nas tak długo jak Franck czy Arjen.
05.05.2017 18:40
@Hourdeau
Hehe, akurat fakt, że Eurosport stracił prawa do Bundesligi to świetna sprawa. Nie dość, że lecą sobie w kulki z transmisją (dzisiaj na przykład zamiast pierwszych dziesięciu minut BVB Koeln leciały wyścigi), to w końcu będzie noramlny komentarz ;)
Nie zdziwię się jeśli to faktycznie nie są plotki.... NIby nowy trener, nowy sezon, a grają ci sami zawodnicy, ta sama taktyka. Tyle, że ci sami zawodnicy już nie mają formy sprzed lat, a ta sama taktyka już się nie sprawdza. Zwłaszcza przy zawodnikach bez formy.
Dopiero początek sezonu ale Kovac szału nie robi. Mam nadzieje, że to tylko takie początki. W styczniu nowe transfery, zawodnicy załapią taktykę trenera i ruszymy z kopyta ;)
02.10.2018 17:02
Najgorsze w tymtym wszystkim jest to, ze Hertha gra przecietnie dzisiaj. A my znowu oszczedzamy sie na kolejny mecz :D Kovac sobie kiepsko radzi na chwile obecna, ale w sumie nic dziwnego. Ma kiepskich zawodnikow. To co dzisiaj gra Boateng to dramat. Robben, Thiago samo. Przyprawiamy to bezbarwnymi Lewym, Renato i Jamesem i mamy po meczu... moze na.druga polowe przycisniemy. Ale po co, trzeba sie oszczedzac na druga polowe sezonh :D
28.09.2018 21:25
Ja bym celował co najwyżej w Rebicia, o ile Eintrach zgodzi się go puścić za 20 mln ;)
24.08.2018 23:02
@Marienplatz
Samo starcie wyglądało ostro, ale nietragicznie. Natomiast kontuzja Comana już tak. Bardzo źle to wygląda, może być baaaardzo długo przerwa.
A mecz tragedia, bez polotu, na stojanova. Pod koniec Hoffe się otworzyło to i bramka padła.
24.08.2018 22:49
O, LEwy powiedział, że powtórka karnego dlatego, bo piłkarze wbiegli za wcześnie. Chciałbym zobaczyć powtórkę, bo wydaje mi się, że to gracze Hoffe wbiegli wcześniej więc błąd sędziego.
24.08.2018 22:45
Trzeci oficjalny mecz w sezonie i trzeci słaby(tak z Eintrachtem gra nie zachwycała, ale wpadało wszystko jak leci). Do tego był to zdecydowanie najgorszy nasz mecz. Graliśmy u siebie, na AA. Zawsze tam dominowaliśmy i cisneliśmy, dzisiaj tego nie było.
W ataku ZERO polotu, jedynie Coman coś szarpał. Nasi kreatorzy gry z przodu to po prostu dramat, Ribery, Roben Mueller.... ci panowie NIE MOGĄ grać razem, bo będzie tak to wyglądać. Dokładamy do tego Lewandowskiego, który bez dobrego dogrania nic nie zrobi i bezbarwny środek pola w składzie MArtinez i Thiago i w efekcie mamy taktykę na stojanova.
Jeśli Kingsley wypada na dłużej niż miesiąc to transfer skrzydłowego to obowiązek. Jedynie chyba Rebić to wyciągnięcia jest :/ Za tydzień musimy grać bez Boatenga, Martineza i kogoś z trójki Roben, Ribery, Mueller( a najlepiej wszystkich). Kovac na razie jak dla mnie na minus. Ciekawej taktyki nie było, ani serca w grze.
Jestem zawiedziony naszą grą, ale to dopiero początek! Oby za tydzień był progres ;)
24.08.2018 22:43
W ekstraklapie VAR działa przy golach, czerwonych kartkach i identyfikacji zawodników. W BL widać podobnie. DLa mnie to bez sensu, bo VAR powinien działać zawsze.
24.08.2018 22:29
Nie mam pojęcia co się wydarzyło przy karnym.
Chyba sędzie uznał, że Robben wbiegł w pole karne przed uderzeniem(ale mi się wydaję, że pierwsi wbiegli gracze Hoffe, a Arjen ich wyprzedził). A dlatego była powtórka karnego, a nie piłka dla Hoffe, bo Baumann wcześniej wyszedł przed linie. Ale potrzeba powtórek żeby w pełni ocenić.
24.08.2018 22:23
Gramy tragicznie.
24.08.2018 22:09
Coman najlepszy na boisku i wypada po 45 minutach. Kontuzja wygląda bardzo groźnie. Facet nogą nie może ruszyć, boję się że wypadnie na dłuuugi czas. Z Robbenem nie ugramy nic, będzie konieczny transfer. Bardzo bym chciał żeby był to niegroźny uraz ale niestety tak to nie wyglądało.
Co do samego Schulza to ja bym go bardzo nie winił, walka o piłkę, niefortunny wślizg. Dla mnie żółta. Chociaż obejrzałbym chętnie powtórkę.
Nasza gra klapa. Zero zagrożenia, jedynie z rożnego plus ta akcja Comana. W DFB Pokal podobnie... niezbyt dobry prognostyk :/
24.08.2018 21:34
Co wy się tego Comana tak uczepiliście? Na chwilę obecną nasz najlepszy skrzydłowy. Niestety kontujza z zeszłego sezonu mocno zahamowała jego rozwój. Zobaczymy jak w tym roku będzie się spisywał, ale potzrebuje do tego minut. Gnabry i Coman muszą grać od początku w najważniejszych meczach. Piłkarsko są słabsi od Robbery, ale mają coś czego nasi wyjadacze nie mają - szybkości. A to jest najważniejsze na skrzydle ;)
19.08.2018 18:30
Coman na prawym skrzydle jest fatalny? Najlepsze mecze gral jako prawoskrzydlowy. Fantastycznie tam wygladalu, nieb to co obecnie Arjen.
12.08.2018 21:25
Slabo gramy. Malo sytuacji tworzymy. Do tego powinnismy grac bez Hummelsa. Mueller, Robben, Riberyto grajaw? Jak na sprawdzian generalny przed sezonem ot wyglada to kiepsko.
12.08.2018 21:22
Zestawienie ze sobą Stalingradu i Kazania jest lekko mówiąc nie na miejscu...
27.06.2018 18:23
Rebic lepszy, waleczny i przyda się do rotacji.
17.06.2018 12:15
Drogi ten Isherwood ;)
13.06.2018 08:02
Boateng od paru lat gra słabo. Co z tego, że co jakiś czas popiszę się piękną asystą jak z tyłu popełnia babole i jest niepewny. Już lepiej ogrywać Suele, który również z przodu potrafi dograć a do tego jest pewniejszy. Jeśli mamy grać 4 z tyłu to bez Boatenga mamy 3 SO - Suele, Hummels, Martinez(który w tym sezonie grając na środku pomocy nie był tak rewelacyjny jak w 2013), zatem potrzeba nam nowego obrońcy. Chyba, że będziemy grać 3 SO, wtedy musi być ich w kadrze 6...
30.05.2018 08:55
Minimum 100 mln euro. Nie ukrywajmy, pomimo dużej ilości bramek, to w tym sezonie LEwy nie zachwycił. W najważniejszych meczach sezonu zawodził. To nie ten Lewandowski z zeszłych lat. Ponadto widać, że źle się czuję w Monachium, zaczyna gwiazdorzyć, mieć pretensje do kolegów. Psuje to atmosferę drużyny. Jest to świetny zawodnik, ale można go zastąpić. Ogromny napływ gotówki i strata gwiazdy może popchnie zarząd to porządnego zainwestowania w drużynę. O ile dalej chcemy liczyć się w Europie. Nowy trener nie jest tego przesłanką, to może chociaż nowi gracze...
30.05.2018 08:52
@Arcater80
Wypraszam sobie. Sędzia przez swoje dwa kolosalne błędy ułatwił Eintrachtowi zwycięstwo. To, że my graliśmy słabo to w tym przypadku sprawa drugorzędna. Rozumiem, że można by to jakoś przełknąć gdyby nie było VARu, ale facet miał czas by obejrzeć powtórki. Jak dla mnie to skandal. A jeśli wedle przepisów nie było ani ręki, ani karnego, to przepisy są w takim razie komiczne.
19.05.2018 22:28
@FanGraczyBayernu
Tak, na pewno. A w lidze 3-4 miejsce. Poza tym Bayern ma dominować, taki futbol kibice chcą oglądać. Niesmaczne to by było gdybyśmy wydawali miliony na piłkarzy, a grali autobus.
Mimo, że w tym sezonie nie graliśmy magicznego furobolu, to uważam, że nasze niepowodzenia są z winy sędziów.
19.05.2018 22:17
Kompletna kompromitacja sędziego. Rozumiem, że mógłby się pomylić bez VARu, ale facet oglądał powtórki... Nie potrafię tego zrozumieć. To jest po prostu skandal. Ten sędzia powinien mieć dłuuuugą przerwę,
Porażka niezasłużona. Może nie graliśmy super, ale Frankfrut postawił autobus i wyłącznie laga do przodu. Niestety obawiam się, że za Kovaca tak będziemy grać...
19.05.2018 22:11
A nasz nowy trener przegrywa z SChalke i to kolejny przegrany mecz :/ Czarno widzę Bayern w przyszłym sezonie, nie rozumiem wyboru Kovaca na trenera.
12.05.2018 16:16
Przecież to nie Ulreich zawalił nam mecz z Realem. Babol straszny, ale nasza indolencja w wykańczaniu akcji jeszcze większa. Poza tym babol Rafy i Alaby(tak, Alaby, sposób w jaki pokrył Benzemę karykodny) w takim stopniu nas udupiły.
03.05.2018 21:07
No z tymi kontuzjami to nie przesadzajmy... Bo z wartościowych graczy to brakowało tak naprawdę Comana. Ulreich do tej pory dobrze zastępował Neuera, a Robben jest bez formy co pokazał w pierwszym meczu. Środek pola wyglądał bardzo dobrze, więc Vidal i tak nie był potrzebny. A Boateng to może buty czyścić Suele.
Nieskuteczność, błędy sędziowskie, nasze błędy, pech - te 4 czynniki złożyły się na naszą kolejną klapę w LM
01.05.2018 23:19
Lewego w tym momencie nikt nie kupie za +100 mln... po tym co pokazał w LM nie ma szans na takie kwoty. Oby forma mu wrociła na mundial...
01.05.2018 23:07
Jak to nie? A beznadziejna gra i pchanie absolutnie każdej akcji skrzydłem i wrzutka to co ;)
01.05.2018 23:06
Skrzydłowy na gwałt jest potrzebny drużynie... Ciekawi mnie czy Kovac nie będzie chciał czasem grać 3-4-3... wtedy będziemy musieli dokupić środkowych obrońców. Mam nadzieje, że bracia Kovac będą kontynuować obecny styl Bayerny ze swoimi doskonaleniami, a nie wporwadzać coś innego jak chociażby Ancellotti
01.05.2018 23:02
5 rok z rzędu, 5 rok... Nie przeboleje tego, za każdym razem albo ktoś nas upokorzy, albo sędziowie nas wykiwają albo sfrajerzymy na całej linii :/ Przecież ten dwumecz z Realem był spokojnie do ogrania... Ale błędy sędziowskie i w głównej mierze NASZE błędy wystarczyły, by przeciętny Real doszedł do finału :/
01.05.2018 22:52
Pięknie... kolejny rok i kolejna klapa w LM. Za rok z Kovacem nie liczyłbym już na jakieś szansę... Real jak to Real... ślizga się kolejny sezon i pewnie wygrają LM...
Jestem zażenowany.
01.05.2018 22:41
Sytuacje bramkowe 19 do 9....
01.05.2018 22:26
UPOKORZENIE.... kolejny rok, kolejne upokorzenie :/
01.05.2018 21:52
Powtórka z poprzedniego jak i wcześniejszych meczów. Nie wykorzystujemy sytuacji, nawet takich patelni jak James. My nie chcemy tego wygrać, po prostu nie chcemy. Do tego sędzia fantastycznie sędziuje. Ręka Marcelo... brak gwizdka, do tego karny na Lewandowskim. Po jednej powtórce wydaję mi się, że należała nam się 11.
Fatalnie zachował się Alaba przy bramce. Lewy dzisiaj najsłabszy.
Bez wykorzystywania sytuacji to nie awansujemy. Real ma 1-2 sytuację i gol. Nie wydaję mi się żebyśmy poprawili naszą skuteczność po przerwie, ale zobaczymy.
Bardzo dobrze dziś Thaigo, Tolisso i Ribery.
01.05.2018 21:38
Pierwszy raz od kiedy kibicuje FCB mam złe przeczucia przed tym meczem :/ To już 5 rok gdzie jesteśmy bliscy odpadnięcia w LM i to w sposób frajerski :/ Czy wygramy na Santiago? To Real gra u siebie pamiętajmy, a nie wydaje mi się by przytrafiło się to samo co z Juve.
W każdym razie trzymam kciuki i do boju ! ;)
01.05.2018 20:42
@Adi
Oby Adi, oby... NIestety nie widziałem jak grała CHorwacja za jego czasów. Liczę, że będziemy dalej grać ofensywny futbol ;)
13.04.2018 19:53
Nie miałem pojęcia jak gra Eintracht i jaki futbol preferuje Kovac. Nigdy nie zwracałem na nich szczególnej uwagi. Nam potrzebny jest trener, który lubi grać piłką, lubi ofensywną grę. A Kovac taki nie jest... https://igol.pl/eintracht-frankfurt-drodze-do-elity/
Niestety, wygląda na to, że będzie jak za Carlo. Całkowita zmiana gry i przebudowanie zespołu. Praca Van Gaala, Juppa i Guardioli pójdzie na marne. Chyba, że Niko zmieni styl gry jaki preferuje i okaże się pojętnym uczniem. Cóż... nie pozostaje nic innego jak trzymać za to kciuki.
13.04.2018 18:11
Niemieckie kluby są okropnie słabe w Europie, niestety :/ Przecież w tym meczu Lipsk mógł spokojnie wygrać. Wystarczyło więcej uwagi w defensywie... Cóż ostatecznia Marsylia lepsza, a RB płaci za swoje błędy.
12.04.2018 23:01
Środkowi obrońcy LIpska są przeraźliwie słabi
12.04.2018 22:26
No to Real teraz główny faworyt. Jutro formalność(grają u siebie, a JUve osłabione). A potem z górki. Nieobliczalny LFC, przeciętna Roma i my - bez skrzydłowych i bez wielkiej formy. Królewscy mają jednak ogromne szczęście w LM, które znowu im pomoże ;)
Ale zobaczymy. Jutro klepnąć Seville i trafić Romę w 1/2(chociaż ona będzie dla Realu za pewne)
10.04.2018 22:43
To nie trener ściąga gwiazdy, a pieniądze i szansa na trofea. Czy Heynckes jest magnesem na gwiazdy? Valverde? Allegri? W zasadzie jedynym trenerem, o którym można tak powiedzieć to Guardiola(bo jest obietnicą pięknej gry i sukcesów). Jeśli nasz zarząd obieca dużo kasy, a Nagelsman da nam sukcesy to i gwiazdy się pojawią. Ale przydałaby się tez dużo lepsza konkurencja w BL, bo w tym roku niemieckie kluby żenująco wypadają w Europie. Z BVB na czele.
W przypadku Nagelsmana czymś innym bym się przejmował. Cóż takiego on osiągnął? Jaki jest jego styl? Co nam zaoferuje? Po za tym ma ledwo 30 lat... On się dopiero będzie uczył w FCB. Duże ryzyko będzie związane z jego angażem. Możemy sporo stracić, ale również sporo wygrać....
07.04.2018 10:26
Dobrze liczę? Jeśli w następnym meczu wygramy, a Schalke przegra to jesteśmy mistrzem Niemiec?^^
10.03.2018 18:02
To jest szczyt skur.... rozbic jedną ligę na dwa kanały... Jestem zażenowany. Tym bardziej, że wykupiłem eleven na rok. W przyszłym roku, nawet jeśli to eleven będzie miało na wyłączność BL, to tego nie zrobię. Jeśli czytają to pracownicy tego kanało niech to wiedzą.A jeśli nie to niech nasz zespół dieroten przekaże to swoim współpracownikom z eleven. Wy Panowie pewnie również nie byliście tym zachwyceni ;)
10.03.2018 15:29
PSG raczej na pewno wygra w Paryżu. Z tego co wyczytałem, to Real wcale nie był lepszy w Madrycie(nie licząc wyniku xD). PSG sprawiało lepsze wrażenie. Ale Real jak to Real w LM dał jakimś cudem rady i mają super wynik ;)
06.03.2018 14:17
Jeśli pojawi się oferta koło 150 mln to sprzedać bez wahania. W zamian będzie za tę kwotę Werner i jakiś super skrzydłowy. Zawsze też możemy coś dołożyć(a budżet na jakiś ekstra transfer na pewno jest) i kolejną gwiazdę kupić. Nie ukrywajmy, Lewy ma już lat 30. Pogra jeszcze koło 3 lat na najwyższym poziomie(co jest całkiem dużo), ale jeśli mamy okazję sprzedać go za taką kwotę i w zamian uzyskać młodszego Niemca - Wernera to ja bym się nie zastanawiał. Ponadto Lewy ostatnio za dużo gestykuluje na boisku(podobie jak RobberY) co może źle odbijać się na team spirit. ;)
27.02.2018 13:59
No to dramat.... Z tą taktyką jaką gramy nie mamy szans na zaistnienie w LM bez skrzydłowego. Wiedziałem, że będzie ciężko, ale teraz bez Comana to będzie dramat. O Robbery nawet nie wspominam, bo panowie są kompletnie bez formy i gdy są w składzie to prawa bądź lewa strona nie istenieje. Do tego słaba forma takiego Alaby i lewe skrzydło nie funkcjonouje. Ehh... może z Comanem nie będzie tak źle... nadzieja umiera ostanio. Albo przejdzmy na 3-5-2 i zagramy z wahadłowymi bez skrzydłowym, będzie więcej korzyści niż z Robbery w składzie.
26.02.2018 20:51
Nie podoba mi się nasza gra. Pozwalamy na za dużo Schalke. Znowu... W LM przyjedzie ekipa z najwyższej półki i wykorzystają naszą nieporadność w obronie. A i w ataku nie strzelimy nic. Widać brak chemii z przodu. Robben z LEwym znowu mają focha na siebie chyba.... Z tyłu za dużo luzu, a z przodu nie potrafimy przejąć inicjatywy. Dwie bramki to dwa klopsy Fahrmana. S04 lepiej wygląda, mam nadzieje, że spuchną w drugiej połowie.
10.02.2018 19:22
Dobrze, że nie widzę już reklam Eleven. Dawno nie czułem się tak oszukany. Wykupiłem roczny pakiet dla Bundesligi a ci nas tak za przeproszeniem wydymali... :/ żenada...
16.12.2017 15:26
Gramy lepiej. Nie wygrywamy przez naszą nieskuteczność i gapiostwo. Zmartwiło mnie to, że odpuściliśmy trochę bo tej nieuznanej bramce. Siadła nam psychika... nie wróży to nic dobre. Dobrze, że pod koniec połowy wróciliśmy do gry. Trzeba poprawić skuteczność i koncentrację.
Przy golu Lewego spalony był, ale to centymetrowy. Bardzo aptekarska decyzja sędziów. Najbardziejmnie zdziwiło, że arbiter nie raczył nawet zerknąć na powtórkę... W przypadku wątpliwości, decyzję mają być na korzyść atakującego.
Słabo dziś Rafa i Kimmich. Świetny występ Comana.
02.12.2017 16:24
Tak bardzo ludzie nie rozumieją tego co powiedział Lewandowski
02.12.2017 09:17
To już wiemy co się stanie z Jamesem. Skoro Matthaus mówi, że będzie liderem to nim nie będzie. Wszystkie prognozy tego pana są błędne, także przykro odnośnie Jamesa ;)
23.11.2017 18:49
Ale glupoty gadacie. Coman to nasz najlepszy skrzydlowy obecnie. Prezentowalby sie duzo lepiej na prawejtym stronie, aleale Robbena nie przesuna na lewa strone
27.10.2017 15:35
@Adi
"Szkoda strzępić ryja". Niestety ale szykuje się jeszcze 30 minut olbrzymiej przyjemności przy oglądaniu tego "meczu" w naszym wykonaniu.
25.10.2017 22:42
Słabiutki nasz mecz. To samo co z HSV. Przed Heynckesem dużo pracy.
Słabiutko dziś Lewy, Coman, Robben i zwłaszcza Thiago.
25.10.2017 21:39
Druga połowa duuuużo lepsza. Ale nie oszukujmy się, wszystko dzięki czerwonej kartki. Nie ma co narzekać, właśnie takimi meczami wygrywa się majstra. Mamy gorszy dzień, a jednak wracamy z 3 pkt
W drugiej połowie świetne zaowody Comana, Thiago, Tolisso. Fatalnie moim zdaniem Robben, jego egoizm przeszkadza drużynie, źle to wygląda... Do tego zajmuje miejsce na boisku Comana. Jako prawoskrzydłowy, Francuz by nam w każdym meczy serwował po 1-2 asyście.
Cóż... Mueller kontuzja, to James zacznie grać. Czy to dobrze to zobaczmy... W zimie pewnie przyjdzie do nas skrzydłowy, ale kto nam wtedy sprzeda zawodnika?
21.10.2017 20:30
Słabiutko :/ ale co się dziwić, widać jeszcze piętno Carlo... Gramy na wyjeździe, a od początku sezonu mecze wyjazdowe wychodzą nam gorzej.
Beznadziejnie nasz środek wygląda. Tolisso i VIdal w ogóle nie kreują gry. Przez to Lewy James niewidoczni. Coman ledwo biega, a Arjen jak to Arjen w tym sezonie - bezproduktywny i nieefektwyny.
Brakuje nam Thiago jak powietrza.
21.10.2017 19:26
Coman powinien grać na prawym skrzydle. Tam prezentuje się najlepiej. Ale niestety z Robbenem w składzie jest to niemożliwe.
14.10.2017 16:25
Początek fajny, ale jak komentatorzy dobrze zauważyli brakuje nam już paliwa. Dziwne... 30 minut i już nie mamy sił... Fantastycznie jesteśy przygotowani fizycznie do sezonu. Gdy brakło nam energii to zaczęły się problemy. Freiburg spokojnie mógł prowadzić w tym meczu. Za dużo błędów indywidualnych, brak koncentracji, trochę nonszalancji.
Cieszy za to, że z przodu próbujemy grać trochę inaczej niż wrzutki, chociaż cień Carlo wciąż widoczny.
14.10.2017 16:24
@Prezes42
Przecież to co graliśmy za Heynckesa była tym samym co graliśmy za Guardioli. Posiadanie piłki, wysoki pressing, to przeciwnik miał biegać za piłką. Tyle, że dużo lepiej wychodziło tamtej drużynie przejście z obrony do ataku oraz kontrataki.
A James jak może narzekać, skoro dopiero przyszedl? :D Nie grał bo był kontuzjowany, a jeśli nie grał to Ancelotti go nie wystawiał. Heynckes lubi takich graczy więc masz szansę grać. Punkt z barierą językową to bzdura. Bernat, Thiago, Martinez potrafią mówić po hiszpańsku, wydaję mi się, że Rafa również i co najważniejsze Jupp również zna hiszpański.
08.10.2017 21:23
Super! Świetne rozwiązanie! Do tego mamy pełnych wigoru, werwy i polotu Robbery zatem powtórka z 2013 na bank gwarantowana! Po co iść nową drogą skoro można wrócić do 2013 roku... albo małpować Barcelonę lub Real. Przecież to zawsze kończy się dobrze.
Mam nadzieję, że 4 letnia przerwa nie wpłynie źle na pracę Heynckesa. Do tego jego wiek też może sprawiać problemy. Ale wygląda na to, że to rozwiązanie wyłącznie na ten sezon. Czyli ciekawi mnie kto od nowego roku? Raczej na pewno nie Tuchel skoro teraz go nie wzięli.
W każdym razie życzę Juppowi powedzenia i jeśli powtórzy sukces z 2013 roku będę wniebowzięty!
06.10.2017 16:16
No no, jak na pierwsze 45 minut Sagnol pokazuje się z niezłej strony. Nowatorskie i nieszablonowe ustawienie 4-2-0-1 nie dość, że wyrównuje szansę obu zespołów to pozwala nam zdobyć jedną bramkę i prowadzenie. Skoro pozwala to na prowadzenie, to w drugiej połowie nie ma co wprowadzać Jamesa czy Comana, którzy jeszcze nie daj Boże zaczną grać w piłkę.
01.10.2017 16:26
@Mort
Psychiczny balast? Takie rzeczy nie dotyczą tak doświadczonych gwiazd... W każdym razie dla mnie to nie do pomyślenia w przypadku Riberego i Robbena, że Carlo tka na nich działał ^^
01.10.2017 15:31
Czyżby dziś kolejny popis Robbery na skrzydle? Ehhh nie sądziłem, że nadejdą czasy gdy będziemy drwić z tego duetu :/ James i Coman, którzy są w zdecydowanie lepszej dyspozycji siedzą na ławce.... oby szybko weszli, ale raczej nie ma na co liczyć, bo Sagnol będzie się bał zdjąć Francuza czy Holendra.
Paradoksalnie, jeśli Robbery dzisiaj wypadną świetnie to nie będzie to drobny prognostyk. Dlaczego? Będzie to oznaczało, że za Carlo celowo grali słabiej....
01.10.2017 15:20
W końcu! Zatrudnienie Carlo to był jeden z większych błędów zarządu na przestrzeni ostatnich lat. Od Van Gaala graliśmy konkretną piłkę, mieliśmy swój styl. Heynckess, Guardiola byli jego kontynuatorami, chcieli tak grać. Natomiast Włoch był całkowitym zaprzeczeniem tej filozofii. Chcieliśmy małpować Real, bo wygrał LM... I widzieliśmy jakie były tego efekty. Czy powrócimy do poprzedniego stylu gry? Tuchel by pasował idealnie, bo on również preferuje taki styl gry. Ale pytanie, czy Ancelloti nie rozwalił naszej drużyny doszczętnie? Cóż zobaczymy... Umowa na rok dla Tuchela byłaby odpowiednia. Trener świetny, ale ma trudny charakter i mogą być zgrzyty. Ale zobaczymy co to bęzie.
28.09.2017 15:48
Pechowo przegrany mecz. Wolfsburg nie miał wiele do powiedzenia. Ale szmata Ulreicha i jedna udana akcja wystarczyła. Nasza indolencja w obronie tylko im pomogła. Ofensywa to popis Robbena i Riberego. Niestety ale tylko końcóweczki i mecze o pietruszkę dla naszych asów. Cóż... kiedyś po słabej grze wygyrwaliśmy, teraz się to odwróciło. Z taką grą o majstrze możemy zapomnieć.
22.09.2017 22:29
@buuuuU
Po prostu dzisiaj masz styczność z profesjonalnymi komentatorami ;)
Mecz całkiem dobry. Dobry wynik. Tym bardziej skoro gramy bez obrony :D Poza Suele to reszta to dramat w tyłach. Genialny James, świetny Rudy. Reszta ofensywy trzyma poziom. Może być lepiej, ale nie ma co narzekać ;)
19.09.2017 21:26
Przecież Carlo zamiast wrzutek nic innego w zamian nam nie zaoferuje :D w zeszłym roku było to samo... teraz jeszcze gorzej... Cóż... oby coś się stało i zaiskrzyło. Wszyscy widzą, że tej drużynie brakuje odpowiednich zawodników na różne pozycje. Ale zarząd i trener wiedzą swoje. Mam nadzieje, że wszyscy się mylimy i trener pokaże swój fach, a dzisiejszy mecz to wypadek przy pracy.
09.09.2017 21:14
FATALNY skład... Samo zestawienie ok, ale na pierwszy skład dużo bardziej zasługiwali Rudy, Coman niż Thiago czy Ribery. Ulreich zresztą też. Wiadomo Manu nr 1, ale po tak świetnym meczu po prostu nie można zasadzać zawodnika na ławkę... Z takim podejściem to rezerwowi zawodnicy w ogóle nie będą się przykładać, no bo po co? Pierwszy skład i tak jest dla tych, których wybrał Carlo na początku. Ja na miejscu takiego Comana i Rudego mocno się wku%&^%!
26.08.2017 15:01
3 pkt cieszą... gra wręcz przeciwnie.
Fatalnie się dzisiaj zaprezentowaliśmy... bramki wyłącznie po stałych fragmentach gry. Składnych akcji jak na lekarstwo. Leverkusen cisnęło nas i prezentowali się dużo lepiej. Fatalnie dzisiaj Hummels, Ribery. Rudy miał kilka fajny zagrań ale i sporo kiepskich. Mueller i Lewy niewidoczni... Gdy oddaliśmy pole gry Bayerowi to nie potrafiliśmy niczego stworzyć w ofensywie. Kontry? A cóż to takiego... Pod koniec drugiej połowy gdy Bayer nie miał sił to coś tam z przodu szarpał Coman, ale Lewy i Robben nie potrafili tego wykorzystać. A właśnie Coman. Graj większość czasu w sparingach, prezentuj się dobrze, wręcz najlepiej ze wszystkich skrzydłowych. W meczu o punkty bądź ostatnim wyborem trenera...
Dobrze dziś zagrali Ulreich, Suele. Nieźle Kimmich, Alaba, Tolisso. Cieszą gole ze stałych fragmentów gry. I w zasadzie tyle dobrego...
18.08.2017 22:52
Nie potrafimy tworzyć sytuacji z gry z 3 ligowcem... Liczyłem na większy ogień z naszej strony. Rozumiem, że to początek sezonu, forma ma przyjść, ale tak słabo z przodu z 3 ligowcem...
12.08.2017 16:31
No tak, wielomilionowe wydatki na transfery są gwarancją dominacji w Europie co pokazują kluby angielskie oraz PSG...
08.08.2017 15:26
Afera z niczego. Bayern zraził się do transferów za Ameryki Południowej i nic dziwnego, że nie chcieli ryzykować z Neymarem. Skąd mogli wiedzieć, że jego talent eksploduje? Dużo na tym nie straciliśmy, bo nawet bez niego wspieliśmy się na szczyt.
Poza tym, w 2010 roku 24 mln to tak jak dzisiaj z 60 jak nie więcej... Wyborażacie sobie, że Bayern kupiłby za tyle pieniędzy 17 latka z Brazylii? Wydanie takiej kasy w tamtym czasie byłoby naszym rekordem transferowym(mogę się mylić), a przynajmniej do niego by się zbliżyło.
08.08.2017 15:22
Hoffe gra z Liverpoolem w el. do LM... Niestety, ale zapowiada się na trzy drużyny w LM w tym roku :/ Chociaż trzymam kciuki za Wieśniaków!
05.08.2017 10:30
Nigdy nie przejmowałem się wynikami w sparingach i tak by było tym razem. Martwi mnie gra, styl, podejście. Wygląda to fatalnie jak do tej pory. Niestety ale widać styl Carlo... niemoc i bezproduktywne wrzutki. Co ciekwae, drużyna dopiero dzisiaj w miarę wyglądało, gdy grał drugi skład. Ale im się chciało biegać... Niestety i tak czeka tych graczy ławka, bo będą i tak grać Lewy, Mueller czy Ribery, a w ostatnich meczach nie prezentują się dobrze. Jak i większość naszych.
02.08.2017 20:44
@DarthSmd
Tydzień później.
@lybbard
No tak, ale naszej grze nie było pomysłu, chęci, noo niczego nie było. Fatalnie to wygladało. O ile rozumiem dobrą formę LFC, to kompletnie nie rozumiem, dlaczego nasi tak beznadziejnie zagrali.
01.08.2017 22:30
@byakuyaa
Ale zawodnicy grają na boisku, w każdym razie powinni, bo nasi tego nie robią :D
A trener? No cóż... pomysłu żadnego. Wrzutki, wrzutki, wrzutki. I jeszcze rozwalony atak pozycyjny. Nie potrafię zrozumieć zarządu dlaczego wzieli Ancellotiego. NIe potrafie. Przecież to było jak strzał w stopę.
Transfery to też passmo nieszczęść jak na razie...
Ehh... nie potrafie tego zrozumieć. Kolejny mecz sparingowy, a rywal nas leje jak chce. Może to tak ma być? Ciężkei przygotowania? Z formą wystartujemy we wrześniu? W zeszłym roku graliśmy przeciętnie, z przebłyskami świetnej gry. Nie wiem jakim cudem, taki regres...
01.08.2017 22:10
Trochę zabawne, że tak wyśmiewacie Sanchesa, a o Riberym, Lewnadowskim czy Muellerze ani słowa :D. Wszyscy nasi zawodnicy, poza Hummelsem, Javim i Alabą grają dziś katastrofalnie. Przecież to kpina, że Ribery ma ciągnąć naszą grę, jak facet od początku przygotowań praktycznie góra 1-2 skuteczne pojedynki ma w meczu... Lewandowski podobnie...
...a transferów na horyzoncie brak ^^
01.08.2017 22:02
Fatalnie to wygląda, wręcz okropnie. Żadnego progresu, wręcz regres. Gramy coraz gorzej. Jedyne rozwiązanie w ataku to wrzutka... Carlo miał nauczyć nas kontr, a oduczył ataku pozycyjnego. O przejściu z obrony do ataku, czy ataku do obrony to nawet nie ma co mówić.
Cóż... do początku ligi jeszcze trochę czasu, może to odpali. Chociaż nic na to nie wskazuje, Carlo chce grać to co rok temu, a wiemy jak to wyglądało. Ponadto ruchy zarządu w żadnym stopniu nie pomagają drużynie. Bo jak można zrozumieć brak transferu skrzydłowego, sprzedaż przy okazji Costy, zakup Jamesa, czy przesunięcie Kimmicha? O angażu Carlo nawet już nie wspominam ;)
Ale to narazie mecz towarzyski, na ocenę ostateczną przyjdzie jeszcze czas. Liczę, że jednak maszynka odpali i trzymam za to kciuki. Ot po prostu już mnie szlag trafił od oglądania ZNOWU tego nudnego, nieefektywnego fubtolu ;)
01.08.2017 21:33
Niech wracają już gracze z urlopów i zgrywają się z resztą. Oby nasi kontuzjowani również szybko wrócili. Zostały nam 3 tygodnie przygotowań, jak od tej pory wygląda to słabo. Pół drużyny ledwo w nich uczestniczy.
Dziwi mnie brak transferu skrzydłowego... przecież to obowiązkowy transfer. Skoro zarząd wiedział, że nikogo nie kupią, to po co sprzedano COstę? Chyba, że szykuje się jakaś bomba. Z drugiej strony, na rynku ciężko o świetnego skrzydłowego w dobrej cenie. Sanchez odpada, może Dembele z BVB? Ale za niego trzeba by zapłacić ogromne pieniądze i pytanie czy Borussia będzie chciała go sprzedać.
O pracy Carlo pogadamy za pół roku, a najlepiej za rok. Ja do dzisiaj i tak nie potrafię zrozumieć co podkusiło zarząd by go zatrudnić, ale póki jest naszym trenerem to trzymam kciuki żeby poprowadził nasz bawarski walec.
27.07.2017 15:54
Kahn? Dyrektor sportowy nie odpowiada wyłącznie za opieprzanie zawodników w szatni :D Zresztą skąd ta pewność, że Oli będzie tak samo zachowywał się pod krawatem jak i na boisku. Tyle lat rozbratu z piłką, kilka lat na karku to i człowiek się na pewno uspokoił. Teraz karierę robi w TV.
Nam potrzeba człowieka, który ZNA SIĘ na pracy dyrektora sportowego, a nie byłą ikonę, którą dobrze wspominamy. Taki Sammer miał doświadczenie jako trener, ale i jako dyrektor.
24.07.2017 13:16
Jeszcze się sezon nie zaczął, a my mamy problem z kadrą. To tournee będzie dla nas męką. W meczu z Chelsea większość zawodników, którzy grali powinni usiąść na ławce. Lewy, Alaba, Hummels niech odpoczną. Ale pewnie Carlo będzie się bał wyniku w sparingu i znowu będą oni grać.... w końcu ważniejsze to niż pierwszy mecz w BL. Wygląda to fatalnie narazie. Sporo zawodników ma kontuzje, drugie tyle na urlopach. Wszystko było by w porządku w okresie przygotowawczym, ale ten wyjazd do Chin sprawia, że trener wystawia(chce bądź musi) najlepszych graczy w sparingach i efekty mogą być fatalne.
23.07.2017 14:10
@ozzy
A widzisz ozzy, dwa sezony temu można było tak o Thiago pisać ;) Dopiero w pierwszym sezonie Ancelottiego zaczął grać na miarę oczekiwań. Gdy trenował nas Guardiola to Thiago był stałym bywalcem gabinetów lekarskich, a gdy grał to bardzo chimerycznie. Raz potrafił zachwycić, a innym razem był zagubiony i nieefektywny jak obecnie Renato. ;)
23.07.2017 10:31
Kontuzje, urlopy i okres przygotowawczy staje się katorgą. Nie ma kto grać, Ancelotii zamiast wpuścić młodzików żeby dać odpocząć zawodnikom to nie przeprowadził zmian. Bał się kompromitacji? W sparingu? No tak... lepiej zamęczyć piłkarzy. No cóż... lepiej przegrywać sparingi i wyciągać wnioski w lidze.
A teraz prztyczek w nos dla kibiców.... Sparing o nic, mecz kontrolny, a już 275 komentarzy. Larum ogromne. W analogicznym newsie z meczu z Lipskiem w lidze było ich 163 :D A w innych meczach BL zdarzałoby się i mniej... Wybaczcie ale dla mnie jest to śmieszne.
22.07.2017 13:50
@gregor
Ale to jest sparing. Nic nie znaczący mecz. Organizowanie sparingom takiej otoczki będzie sprawiać, że zawodnicy będą grać na 100%. Co widać juz po graczach Milanu. Co będzie tego efektem? Większ ailość kontuzji, zmęczenie zawodników. Nasi grają wakacyjnie, fakt. I co w tym złego? Kompletnie nic. Po prostu ci co grają słabo, będą w meczu pierwszej kolejki siedzieć na ławce.
22.07.2017 12:43
Zaczyna się... :D
Gra długą piłką nam nie wychodzi, co próbowaliśmy na początku. Trenujmy to, bo wygląda słabo. Wrzutki dalej wyglądają źle... jak graliśmy środkiem lub przyspieszaliśmy to wyglądało nieźle. Wrzutki z 30 metra nic nam nie dają. W obronie błędy indywidualne. Na przykład Alaby, który wygląda bardzo słabo na ŚO>
Wakacyjna forma, nic dziwnego. Okres przygotowawczy. Na treningach ma byc wycisk, a sparing to tylko kolejna jednostka treningowa. Dziwi mnie reakcja graczy Milanu po strzelonych bramkach, skąd ta radość? :D Gracze z Włoch wyglądają dużo lepiej. Zastanawia mnie dalczego. Pewnie przez trybuny, kótre im kibicują i każdy teraz tam walczy o skład. U nas nie ma o co walki, bo większość graczy na wakacjach.
22.07.2017 12:32
Sanches się spalił psychicznie. Jeśli zarząd w niego wierzy to w grę wchodzi wyłącznie wypożyczenie. Nawet opcja z Benficą nie byłaby zła. Niech się tam odbuduje, potem wróci do ligi niemieckiej i tam na wypożyczenie. Wtedy niech wraca do FCB. Będzie miał jeszcze 2 lata kontraktu. Jeśli w tym czasie nie wzbudzi zaufania to zarząd może go sprzedać. Czy odzyskamy 35 mln? Nie wiadomo, na pewno za te dwa lata conajmniej 20 mln byśmy dostali, nawet przy jego słabej formie.
20.07.2017 10:33
James i skrzydło to fatalne rozwiązanie. Przecież była widać nawet w jego pierwszym meczu, że środek to jego pozycja. Grał na prawej stronie, ale i tak ciągle schodził do środka. Nie ma takiej szybkości i przyspieszenia żeby grać na skrzydle. Jeśli tam będzie go Carlo wystawiał to na pewno będziemy grać inaczej, a nie skrzydłami.
17.07.2017 18:27
Transfer James świadczy raczej o graniu 4-2-3-1. Rodriguez będzie grał kosztem Muellera za Lewandowskim. Na skrzydłach Robbery. Z tyłu Vidal i Thiago za pewne. W takim wypadku wypożyczenie Renato wydaje się niemal pewne. Chłopak obecnie w ogóle nie ma szans na grę. W zasadzie James może grać również na skrzydle, ale z niego taki skrzydłowy jak z Muellera. Zagrać może, ale szału nie będzie. Pewnie w przyszłym roku powalczymy o skrzydłowego, bo w tym sezonie nie ma dużego wyboru. Być może Dembele z BVB, jeśli dalej będzie się tak rozwijał?
11.07.2017 15:20
Skąd ten zachwyt?
Nam potrzeba skrzydłowych, a nie ofensywnych pomocników. Chyba, że zarząd szykuje rewolucje w składzie. Kolumbijczyk przecież nie jest wstanie nam zoferować szybkości na skrzydle. Tego czym zachwycali nas Robbery, Coman, Costa. Szybki skrzydłowy, ktoś taki jest nam potrzebny.
10.07.2017 13:50
Asysta świetna ale... wszedł w drugiej połowie w 60 minucie. Jego gra nie zachwycała, z drugiej strony nie popełniał żadnych błędów. Po asyscie trochę odżył, oby wywalczył miejsce w pierwszej 11. Papiery na granie ma, ale psychika słaba. Nie ma co się dziwić, w Bayernie był sam. NIe zna języka, do tego bardzo młody. Oby dojrzał, bo może być z niego świetny grajek.
18.06.2017 13:16
@eryk
Nie widzisz jego postów wtedy ;) opcja przyjaciel sprawa, że profil danego użytkownika jest w kolorze czerwonym(różowym?), a nie szarym.
17.06.2017 20:12
Nikt nie mówi, żeby skład opierać na samych Niemcach. Dobrze by było, ale skoro nie ma wśród nich jakości to potrzeba innych zawodników. Transfery Rudego i Suele to dobry ruch. CO jak co to Niemcy powinni tworzyć trzon zespołu ;)
@DarthSmd
Daleki jestem od stwierdzenia, że to zasługa głównie Francka i Arjena, że jesteśmy tu gdzie teraz ;)
19.05.2017 09:33
@Rufus87
Le Bzdury ;) W 2013 nasz skład był oparty na Niemchac i wychowankach - Basti, Lahm, Neuer, Alaba, Kroos, Badu, Mueller. Barcelona w latach największej świetności również - Messi, Xabi, Pique, Busquets, Puyol, Valdes. Czyli da się. Oczywiście nikt nie mówi, żeby to byli sami Niemcy i wychowankowie, bo tak faktycznie będzie ciężko.
Poza tym nie ma co się wzorować na Realu czy Chelsea. Nie ma co ukrywać, że lepiej budować zespół na swoich.
18.05.2017 19:53
Sam transfer mnie nie przekonuje. Ale stawianie na Niemców jak najbardziej, jeszcze lepiej by było gdybyśmy stawiali na wychowanków. W FCB od zawsze grali najlepsi Niemcy i tak być powinno. Osiągaliśmy świetne wyniki opierając się na takim schemacie. Wydawanie bez opamiętania pieniędzy na graczy z zagranicy wcale nie uczyni nas lepszym. Oczywiście na chwilę obecną nie ma aż tak świetnych niemieckich graczy, którzy by z miejsca zrobili różnicę. Ale od czego jest czas, trening i determinacja. Pieniądze wszystkiego nie załatwią.
18.05.2017 18:47
Transfery za 100 mln to z perspektywy Bayernu wcale nie tak dużo. Jeśli ma być rewolucja transferowa to wyłożyc trzeba 150-200 mln.
Najwięcej na transfery wydalismy prawie 90 mln. Transfery za 70-80 mln to nic nowego dla nas. Pierwsze takie dużo okienko było w 2007 roku. Ale zawsze coś sprzedawaliśmy. W zasadzie najwięcej straty na transfery mieliśmy w 2013 roku, gdzie praktycznie zarobiliśmy ledwo 500 tysięcy na transferach z klubu.
Na przyszły sezon już wydaliśmy 41 mln, a mamy zysku 17 mln. Nie zapowiada się byśmy zyskali jeszcze gotówkę za jakiegoś zawodnika, raczej to my wydamy.
15.05.2017 14:17
A cóż takiego Effenberg osiągnął by zasługiwać na rolę dyrektora sportowego? To, że był bardzo dobrym piłkarzem nie oznacza, że będzie świetnym dyrektorem. prawie 15 lat temu skończył karierę i miał krótki epizod jako trener w Padeborn i my mamy wziąć go za dyrektora sportowego? Rizzitelli dobrze napisał, że jeszce nam Lothara brakuje :D
08.05.2017 11:31
Ja narzekam na absurdalną cenę. Bayern robił przeważnie sensowne transfery i świetnie na tym wychodziliśmy. W klubie nie dzieje się aż tak źle, żeby brać zawodników bez opamiętania, po zawyżonych kwotach. Powinniśmy celować w odmłodzenie zespołu, a transfer za 65 mln Sancheza temu zaprzecza. Jasne, to świetny zawodnik i jeśli sprowadzilibyśmy go za 20-30 mln to była by świetna opcja. Ale jak już mówiłem, 65 mln to zdecydowanie za dużo.
07.05.2017 18:05
Higuain to środkowy napastnik, wiek tak bardzo w jego przypadku nie gra roli. Sanchez jako skrzydłowy bazuje głównie na szybkości i dynamice, a ta z wiekiem będzie coraz gorsza. Poza tym ma ROK do końca kontraktu. Dogadamy się z Chilijczykiem i za rok mamy go za darmo. 65 mln to zdecydowanie za dużo... Jeśli już chcemy za kogoś przepłacić to wybierzmy inną opcję.
07.05.2017 16:01
65 mln?! Nie wierzę... Toż to absurd. Prawie 30 letni skrzydłowy z kontraktem ważnym przez rok... Gdyby jeszcze Alexis był gwarantem, że będzie nam wygrywał sam mecze. Nie wydaje mi się żeby Uli pozwolił na taki transfer. Jeśli chcemy pokazać siłę finansową, to przepłaćmy przynajmniej za kogoś perspektywicznego.
07.05.2017 11:22
W Benfice i Portugali grał świetnie. U nas narazie jest zagubiony i widać brak aklimatyzacji. Czy kolejna zmiana miejsca zamieszkania mu pomoże? W każdym razie, jeśli mielibyśmy go gdzieś wypożyczać to najlepiej do Bundesligi. Hoffenheim wydaję się dobrym klubem, bo powalczą o LM, ewentualnie ten zespół, który zagwarantuje sobie fazę grupową LE.
05.05.2017 18:42
60 mln za prawie 30 letniego skrzydlowego z kontraktem ważnym przez rok...?
Kroosa, który był młodszy, bardziej perspektywiczny z rocznym kontraktem puściliśmy za 30 mln. Za taką kwotę sprowadzenie Alexisa byłoby opłacalne. Lepiej wydać te 60 mln na kogoś kto pogra u nas tak długo jak Franck czy Arjen.
05.05.2017 18:40
@Hourdeau
Hehe, akurat fakt, że Eurosport stracił prawa do Bundesligi to świetna sprawa. Nie dość, że lecą sobie w kulki z transmisją (dzisiaj na przykład zamiast pierwszych dziesięciu minut BVB Koeln leciały wyścigi), to w końcu będzie noramlny komentarz ;)
29.04.2017 18:27