Zgadam się, jednak pierwsze 25 min było dobre i Bayern skutecznie dochodził do pozycji strzeleckich. Jednak to pudło Kane jakby zniechęciło Bayern i czuło się ze z Interem taka 'seta' się zemści...
Niewiem czemu Kompany nie stawia na Mullera--on zawsze strzela Włochom swoim pokracznym, nieprzewidywalnym sposobem gry...
09.04.2025 08:57
pisalem przed meczem ze wystawienie Mullera będzie kluczowe...i przestrzegałem przed kombinowaniem z 10-tka
Muller to nie tylko doświadczenie ale i nieprzewidywalność jego ruchów zawsze stwarzała problemy dla ułożonych Włochów--strzela już Interowi w 2011).
09.04.2025 07:54
2 mecze z Interem pewnie opuści. Kompany mam nadzieje nie będzie kombinował i wystawi doświadczonego Millera za Keanem a nie zdecyduje się na naiwne ustawienie Olise/Sane/Gnarby....Muller będzie niezbedny...
05.04.2025 07:35
Minimum rok-to jest podobna kontuzja do Alaby
26.03.2025 12:04
To nie ze nagle obrona się poprawiła...Obrona dobrze zagrała bo w dwumeczu miała większe wsparcie od całego zespołu--zwłaszcza do tylu przesunięty Kimmich (zwłaszcza pierwszy mecz z Bayerem) który wziął ciężar rozgrywania piłki z głębi pola. Kompany chyba zrozumiał po meczach z Villa i Feyenoord ze powierzanie rozgrywania piłki 'od tylu' z nieporadnymi w tym zakresie KIM i Upa jest ryzykowne i wykorzystywane przez przeciwników pressingiem...
12.03.2025 15:24
Tutaj młodzi wypowiadający myślą że łatwo zwojowali by świat na miejscu Ralphini...Jednak należy pamiętać że to nie Kompany chciał go w Bayernie a jemu ciężko przebić się z już ustanowionym środkiem pola (do którego wrócił Kimmicha). Fatalne 2 ostatnie mecze jednak należy pamiętać o przerwie w wyniku kontuzji. Sam zawodnik zachowuje się skromnie, nie gwiazdorzy...Może się odnajdzie ...
11.03.2025 16:38
100% zgody
11.03.2025 14:00
Nie winic Ralphinie tylko Kompanego...
trener zamiast po stracie Ralphini uspokoic zespol, grac bardziej zwarcie defensywnie i liczyc na potkniecia Bochum kontratakami...Kompany postepuje tak jakby to Bayern przegrywal ustawiajac zespol ofensywnie i pozostawia wiele przestrzeni w obronie ktora wykorzystuje Bochum...
Co za roznica wygrac 2:1 czy 3:1? Taka ryzykowna gra ze strony Bayernu wyszlo na 2:3...
10.03.2025 15:55
'nic się nie stało', 'wypadek przy pracy',' graliśmy 2-gim składem'
Te komentarze tutaj wypowiadających się są na poziomie 8-latka.
Kompany dal popis naiwności nie do opisania 100% wyszła jego nieudolność a Bayern wystawił swoimi decyzjami (i nie chodzi tu o wystawę 2-gigo składu-to akuratnie była dobra decyzja) na pośmiewisko. ..
09.03.2025 09:14
1
Żaden 'wypadek przy pracy'. 2:0 przystoi nawet w 9-tke dowieźć do końca. Kompany to młokos trenerski że aż włosy jeza stoją: przy prowadzeniu 2:1 i stracie zawodnika ten wprowadza bardziej ofensywnych zawodników...Po co? To my wygrywaliśmy nie trzeba było wykonywać takich desperackich ruchów skutkującym w otworzeniu się naszej link obronnej. Szlak trafia ...
08.03.2025 18:20
@Comentateiro mnie obchodzi ten wynik bo Kompany udowodnił jaki to naiwny trener. 2:1 przy braku zawodnika--ponprostu należało zamknąć sklep i czekać na kontrataki. Co robi Kompany? Wymienia sklad na ofensywny jakby Bayern przegrywał 1:2 i nie miał nic do stracenia. Jak trafimy na Inter w ćwierćfinale to razjada nas na amen...
08.03.2025 18:08
Kompany to najbardziej naiwny trener w historii Bayernu
08.03.2025 17:33
Xabi chyba nie wie co mowi---tak, zawiniły błędy ale dlaczego wprowadził 3 zawodników którzy ostatnio nie grali? Np bramkarz, brak Schicka? Xabi przekombinowal że składem i przegrał
06.03.2025 08:33
Z Tuchelem jako trenerem bylbym bardziej spokojny...szczególnie jak słyszę że Kompany mówi w kółko że liczy się widowisko ...
05.03.2025 16:06
Szacunek z wyrachowania-zaslona dymna. Na boisku będzie pressing bo wtedy Bayer ma edge over Bayern.
05.03.2025 15:20
Kwestia taka czy Kompany się już obudził czy nie. Czy dalej w SP postawi na zawodników którzy mecz w mecz gara jakby nigdy wcześniej ze sobą nie grali (Upa-KIM) i do tego kaze im rozgrywać pilke od 'tylu'. Czy zagra zimnoglowy i bezbłędny Dier? Czy zamiast Kimmicha który jest myślami w innej galaktyce zagra Pavlovich? Jeśli nie to tyłek będzie łany w dwumeczu....
02.03.2025 09:31
Większość mediów twierdzi że nie ma postępów w negocjacjach (np AZ)....
26.02.2025 15:05
To nie ma znaczenia jak sobie poradza, nawet jak przegrają są faworytami z Bayernem-- eintracht zagrał naiwnie a Leverkusen z Bayernem tak nie zagra. Sęk w tym że ta wygrana stwarza pozory że wszystko jest ok i nie trzeba nad niczym pracować. Prawda jest taka że każdy solidny przeciętniak grający inteligentnie z Bayernem uciera mu nosa...
24.02.2025 14:44
100x wolę Bayer niż Atletico która może nie ma wirtuozów ale za to niesamowicie poukładany środek pola, znakomicie gra pierwszymi podaniami z ominięciem 2-giej lini--co na przeciętnym poziomie robili Aston Villa a Feynoord a Atletico to 3 klasy lepiej. Dla Kompanego to za trudny kunszt żeby sobie poradzic. Rozprute bebechy i smród większy niż Villa.czy Feynoord.
21.02.2025 16:21
Bayern-Bayer optymistyczny scenariusz---przy innym obie te drużyny żegnają się z CL. Tak przynajmniej jedna awansuje co jest dobre dla BL. Chyba że Kompany zmieni taktykę z FC Naiwny na FC Bayern (watpie)
21.02.2025 11:27
Zdecydowanie Bayer ....
19.02.2025 16:39
1
@fari tak, widzac Kompanego wychodzącego uradowanego do kamery po meczu, gadającego w kółko "we had a great deal of opportunities, should have scored more", nie wyciągającego żadnych innych wniosków, można powiedzieć że szanse są 20-30% przejścia Bayeru czy Atletico (będąc optymistycznym).
19.02.2025 15:48
1
Z drugiej strony Kompany też coś się nauczył o Bayerze...Pamiętam jak Simeone przechytrzył Guardiolę wystawiając Griezmana broniąc 10-tka i podania z ominięcia drugiej linii-Simeone nigdy nie grał wcześniej takim ustawieniem , nawet z Realem czy Barcelona--Peppowi zajęło pół godziny zanim się dostosował do tego. A co dopiero taki Kompany, to dla Diego będzie tłusty kąsek....tak czy siak tomwoelka.przewaga dla Bayeru i Atletico dokładnie wiedzieć jak zagra Kompany już kilka tygodni przed meczem..
19.02.2025 14:18
Kompany pewnie puszcza ta sama ta sama taśmę przed meczami--motywacja zero taktyki...bo jak można Upo i Kim.zawierzax rozgrywanie piłki? Ciężko to widzę, chucha że trener włączy YouTube i posłucha dziecinnych błędów jakich się dopuszcza.
19.02.2025 12:32
1
Młodsi tutaj wypowiadający się chyba nie za bardzo wiedza a Atletico i jego trenerze (byłym najbardziej inteligentnym piłkarzem jakiego widziałem: Diego Simeone). Oni już ze słabsza na papierze drużyna pokonali Bayern (2016) Guardioli. Wprwiony w CL doświadczony Simeone rozpruje Bayern Kompanego ze nie będzie co zbierać, to dla niego będzie wręcz prezent. Z Bayerem jest jakaś szansa....
19.02.2025 11:35
Obejrzyjcie sobie ta analizę: kompletna krytyka taktyki Kompanego który nie wie co robi a pomysły (np wyprowadzanie piłek przez KIM in Upa) nie maja kompletnego sensu. Z Atletico i Leverkusen nie ma szans z taka gra https://www.youtube.com/watch?v=Et-hAMuqhvE
19.02.2025 07:59
Ja studiowałem w UK pozniej pracowałem kilka lat jako professional. Przez 2 lata pracowałem też w projektach w Ameryce Południowej znam płynnie hiszpański i angielski. Każdy kto mieszkał i pracował profesjonalnie za granicą wie jak ważna jest (jeśli chodzi o integrację społeczną) płynna znajomość języka (niezależnie od koloru skóry czy pochodzenia)...a to też ciężka praca
13.02.2025 17:56
Za Kompanego wyjazdowe spotkania z solidnymi średniakami są niezla przeprawa-gdzie się podziały czasy rekordów Bayernu w CL 20 nieprzebranych meczów na wyjeździe?
12.02.2025 08:29
2
Część poniżej wypowiadających się nie rozumie widocznie biznesu...
Nikt z zarządu Bayernu nie będzie teraz piął na cały świat ze chcą Writza...Matheous miał racje ze takie lekkomyślne wypowiedzi Hoenessa w przeszłości tylko napędzały cenę piłkarza i utrudniały jego transfer do Bayernu a ułatwiały ściągnięcie 'marzenia Bayernu' petroklubom. Więc teraz nikt nie wie co tak naprawdę chce Bayern a Hoeness posłuchał rad i trzym gębę na klodke...
08.02.2025 14:27
@KrulArtur
To chyba przekorne stwierdzenie...
02.02.2025 14:28
Po takim meczu naprawdę trzeba obawiać się Celtiku...takich czasów dozylismy...Brendan Rodgers to super doświadczony trener z PL (m.in. trenował Liverpool) pewnie przeciera ręce na spotkanie z kompletnym żółtodziobem w postaci Kompanego...
01.02.2025 17:41
1
Na wyjeździe z City (jeśli) z naiwna taktyka Kompanego 'na całego i do przodu' na pewno trzeba będzie odrabiać w Monachium. Oby nie było podobnych tłumaczeń o nieskuteczności...
30.01.2025 06:34
Wina Kompanego czy nie -Bayern stal się najbardziej przewidywalnym zespołem w CL...
23.01.2025 06:40
@Sopariev
Olmo moze grac do czasu ostatecznej decyzji komisji:
"Through a press release, the CSD indicated that the registration of both players will be extended in LaLiga, while resolving the case and making a final decision. "
10.01.2025 09:47
Po co dziennikarze żądają takie pytania na meczach kadrowych? Musiała zostanie czy odejdzie nie będzie tego komentował jak coś jest w toku, tym bardziej na zjazdach kadrowych...
13.11.2024 14:40
@wolfgangdragan
Zobacz sobie analizę na YouTube "how Flick destroyed Bayern machine" tam jest bardzo fajnie pokazane jak Flick przechytrzył ustawieniem Kompanego niczym przedszkolaka. Polecam również analizę BBC Caraghera i Thierry Henry również trafna analizę od ekspertów. Eberl i Kompany oczywiście będzie tłumaczył że to tylko sprawa motywacji zawodników etc... a to tak naprawdę w dużej mierze braki doświadczenia/wyszkolenia Kompanego
26.10.2024 15:21
1
Tuchel przynajmniej w LM ustawiał drużynę znakomicie (Arsenał, Real) , efektywnie i bez fajerwerków-nikogo nie obchodziło ze z Bayern nie grał widowiskowo ---przeciwko Arsenał w ćwierćfinale Kompany na 100% poszedł by na hyper ofensywny football i wynik byłby podobny, jak nie gorszy, niż z Barcelona tydzień temu. Kompany już w Burnley był krytykowany w drugim sezonie z Burnlye (jak dostali się do Premier League), ze nie jest elastyczne i zawsze gra na hurra.
Eberl wie ze Kompany inaczej nie umie więc zgadzam się ze obniża wymagania
25.10.2024 18:35
Cały świat wiedział jak Bayern będzie grał bo Kompany nie ma planu B, jak Tuchel Flick czy inni doświadczeni trenerzy--dlatego dla kogoś z solidna drużyna i b. dobrym, doświadczonym trenerem (A. Villa; Emery) Bayern jest łatwym łupem. Oczywiscie z Damsztad i innymi pionkami będzie 10:0 i zarzad będzie wniebowzięty bo drużyna gra atrakcyjna piłkę a Kane ma kolejnego hat-trick...Po zwolnieniu Negelsmanna nikt dobry do Bayernu nie przyjdzie, pozostaje więc chuchać i dmuchać w Kompanego...
24.10.2024 07:22
Wyglada to na ostatni sezon Musieli w Bayernie
16.09.2024 10:12
https://www.youtube.com/watch?v=SHRzHmm4E1I
Posluchajcie tej dyskusji odnośnie Kompany w Bayernie...kompletna krytyka zarządu Bayernu---każdy z Was się (po cichu) z tym zgadza....
31.05.2024 16:49
Nia na eksperymenty z de Zerbi - jak byly niestabilne sytulacje w 2007 czy 2017 to zawsze przycbodzil byly trener (wiemy o jakich trenerach mowa) ktorzy mieli wygrana CL za soba-to przynosilo tymczasowy spokuj...jestem za.Flickiem
09.05.2024 19:45
Szkoda na razie plakac-kazdy oczekuje ze Bayern zagra bardziej ofensywnie jak to bylo w poprzednich potyczkach z Realem a tak nie bedzie---to byloby oddanie meczu Realowi...KIM przy ustawieniu bardziej konserwatywnym moze sparawdzic sie jak w Napoli...
30.04.2024 12:31
1
Znajac upartość Tuchela to faktycznie może tak być ...
18.03.2024 12:25
Dobra wiuaqdomosc, szczególnie biorąc pod uwagę ze Musiała nie podpisał ostatnio kontraktu poza 2026 więc z dużym prawdopodobieństwem odejdzie w 2025.
07.03.2024 11:21
"Mniejsze powody do zmartwień może mieć z kolei trener TSG Hoffenheim"....większe?
12.01.2024 11:34
Ja uwazam ze to swoetny Ruch Bayernu.
06.01.2024 13:25
W bavarian podcast, story polecam do sluchania, mówią ze Bayern jest bardziej zdyscyplinowany z Mullerem in i Pavlovic in- bez Kimmicha który wszystko 'rozwadnia'--zgadzam się z tym....
https://www.bavarianfootballworks.com/bavarian-podcast-works
21.12.2023 11:21
Super I doglebna analiza meczu: nie tylko krytyka Upamecano ale brak pomocy Sanę i Gnarbiego w pomocy co wszystkie zespoły, zwłaszcza w CL, będą eksportować....Warto zobaczyc.
https://www.youtube.com/watch?v=a4pBkq8c3I8
16.09.2023 09:32
Super kreatywny i znakomity w odbiorze pilki... ale jak pisza na dole, wszyscy go chca
11.08.2023 12:17
Sky podaje ze najnowsze sygnały z obozu Kane'a mówią ze zostanie w Londynie, nawet po tym jak kluby doszły do porozumienia
https://www.youtube.com/watch?v=ROva2eftcXA
10.08.2023 17:35
Bayern złoży kolejna ofertę bo wie ze jest blisko///Levy to naprawdę wyrafinowany gracz i obie strony wiedza co robią...komentuje to nawet rzetelny The Times
Ostatnio Ballack bardzo pochlebnie wypowiadał się o Leonie...Leimer to nie wiem czy to jakiś upgrade-to raczej poziom Sabastian Rode. ale być może się mylę...
24.07.2023 10:29
Ci co oczekiwali magii po kontyzji to oczywiscie sie zawiedli...To nie playstation - droga do zdrowia jest dluga. all considered,Mane showed a promising performance...
Dobrze ze nas reprezentuje Polska a nie Niemcy-nie dochodzi sie czesto do takich refleksji???? my awansowalismy a niech martwoa sie Niemcy
02.12.2022 07:45
@karolina96
To jeszcze bardziej podkresla.jak Niemcy byli naiwni oraz pyszalkowaci-swietowali awans po remisie z Hiszpania liczac ze ta ostatnia bedzie chciala pomoc Niemcom.kosztem gorszej drabinki...zasluguja na to co maja-zgadzam sie z @Zerafaelo ze Fulkrug grac powinien na szpicy-Flick ciezko pracowal nad tym totalnym zblaznieniem.sie Niemcow....Polska lepsza-fakt nad fakty
01.12.2022 23:03
Polska lepsza od Niemcow pieweszy raz w historii MS okazuje sie, wiec cieszmy sie! Niemcy sie sfrajerowali a kolor skory nie ma z tym do rzeczy...Flick przejrzysty/przewidywalny jak kalka.
01.12.2022 22:51
mam nadzieje ze sie myle-ale miec jakiekolwiek nadzieje teraz ze wyjda z grup to naiwnosc. otrzywiscie zawodnikom pozostaje wiara, i Leona popieram...
25.11.2022 10:20
Niemcy grali przewidywalnie i naiwnie, szczegolnie w 2-gie polowie. 1-0 a oni dalej wysoka linia i narazali sie na kointrataki. teraz moga powoli pakowac walizki...
24.11.2022 10:22
Niemcy sie osmieszyli i zal mi kibicow Niemieckich. Slabe mecze przed MS to nie przypadek a slowa Kimmicha przed MS ze 'jestwsmy bardzo zdeterminowani' brzmia teraz rownie koniecznie jak Krychowiaka po MS 2018 ze 'dali z siebie 200%. Marne szanse na wyjscie. .
23.11.2022 18:07
@davout wiesz ze to nieprawda oraz propaganda, dlaczego więc to piszesz te brednie-pseudonaukowe zabobony? podaj link jeśli to prawda. Oczywiście nie podasz-bo to wyzsales z palca...Żenada do potęgi!!!!!
10.11.2022 09:44
@misza tak, ale jeśli tutaj padają słowa nienawiści, nietolerancji, pseudonaukowych zabobonów odnośnie orientacji seksualnej (zobacz mój wcześniejszy link gdzie te zabobony obalam) - moim zdaniem trzeba reagować...
10.11.2022 09:30
@davout dlaczego mylisz orientacje seksualna z patologia psychiczna? Powołujesz się na naukę, ja jestem doktorem nauk biologicznych i na dole posyłam kilkam linków prac naukowych żebyś sobie poukładał w głowie pewne koncepty. Jeśli chodzi o pedofilię/nekrofilię, są już niezbite naukowe dowody ze prawdopodobieństwo tych zaburzeń patologicznych są równie prawdopodobne u homoseksualistow jak i hetero. Po drugie, nekrofilia oraz pedofilią bardzo często wiążą się z innymi psychicznymi chorobami, nie ma natomiast takiego związku z homoseksualizmem (tzn. statystycznie hetero i homo maja takie same prawdopodobieństwo wykazania innych zaburzeń które prezentują pedofile). Po trzecie, w świecie zwierząt żyjących socjalnie (np. prymatow) 2-5% osobników ma homoseksualna orientacje seksualna, osobniki te są zintegrowane z grupa, to nie są jakieś odrzutki społeczne...Nie? poczytaj prace biologiczne.
Ostanie-jestem 100% heteroseksualny ale brak wiedzy na tem temat mnie przeraża...
https://books.google.pl/books?hl=en&lr=&id=KXM3F59y1jkC&oi=fnd&pg=PP16&dq=homosexuality+in+animals&ots=WJZOXmamT_&sig=aBw5DB5L7RG1Q8EOmCLrxO_zE4I&redir_esc=y#v=onepage&q=homosexuality in animals&f=false
https://lirias.kuleuven.be/3018004?limo=0
10.11.2022 08:54
@davout Ty lykles propagande chyba na dobre-jestes sluchaczem Radia Maryji gdzie zachowanie kapitana Niemiec bylo zgroza?.Nie piszesz tej dziecinnej propagandy powaznie? Jesli tak, to Polsce.naprawde blizej jest do Zimbabwe niz Niemiec. Nie wiem wogole po co ksenofoby kibicuja Zachodnim druzynom, lepszy wyborem.bylby FC shaaabab...
10.11.2022 07:47
@josh1982 a co z Neuer I tych co nosili opaski LGBT, tez odstrzelic? Naprawde sredniowiecze I wiocha! W Katarze to rowniez brak poszanowania dla kobiet oraz bardzo kastowe spoleczenstwo. Nigdy MS tam sie nie powinno odbyc...
10.11.2022 00:05
Brawo Geretzka! Tepic ciemnote!
09.11.2022 19:33
@Mort pamietaj ze tak mowuino juz 5lat temu ...Tomek jest jak wino
03.11.2022 18:59
Pamietacie ze to dzieki tak krytykowanego swego czasu Hasana
28.10.2022 20:29
Jedno jest pewne-jest lepszy niz wielu myslalo:-)
24.10.2022 21:00
wkoncu Bayern zaczyna wrzucac wysokie crossy na 11-tke jak za czasow Lewego. Z Chupo Bayern ma duzo wiecej opcji w ofensywie...To jakies bajki byly z falszywa 9-tka -farsa/moze na 2 mecze w sezonie aby zaskoczyc rywala, ale nie kazdy mecz/widac ze rywale nauczyli sie grac z Bayernem w formaxji Bez 9-tki... opcja z Chupo zalatala dziure... Poza tym z taka forma Chupo zasluguje na 1-sza jedenastke-ma ku temu potencje. Zgadzam sie ze pod wieloma wzgledami to zawodnik typu Olic...tez nie byl mlody kiedy zdobywal wazne bramki w FCB
24.10.2022 18:06
Zamiast sie cieszyc to krecenie nosem- Chupo udawadnie ze nie Bez przyczyny trafil do Bayernu a Bavarian Podcast mowi ze Bayern 'rediscovered themselves having Chupo around'. Swietny zawodnik, technicznie oraz fizycznie, swietnie w szybkich grach zeslolowych I ponoc swietny gosc w szatni...
24.10.2022 16:40
Nie sadze...po 3 remisach wsadzi najsilniejszy sklad...
17.09.2022 13:24
Cos mi ten lekki optimism nie pasuje. Pamietacie 2002? Kupilismy Ballacka, Ze Roberto oraz Deislera a Bayern obwiescil nowa ere superpotegii. W LM trafilismy na Lyon, Milan oraz Deportivo La Coruna-nie wyszlismy z groupy.
07.09.2022 07:23
@hoven sprzedac? to nie SA 2 mecze-Sabitzer mial bardzo solidny przedsezon i super ze gra-pokazuje duzy character - trener daje jasnondo zrozumienia ze Bayern to nie PSG ze gwiazdy graja z marszu...obey sygnal dla kupionych Holendrow ...Gerezka troche poczeka zanim odzyska forme.
17.08.2022 08:06
Dobrze ze Sabitzer gra-naprawde mial dobry przedsezon. To samo tyczy sie Musiali...Widac ze trener nie traktuje meczu jak PlayStation I nie kieryje sie nazwiskami a kto jaka forme prezentuje.
05.08.2022 20:00
jesli Lewy zostanie pogodzi sie z zarzadem bo...nic innego mu nie pozostanie. Obrazanie sie, placz i granie ofiary (pamietajmy, on sam podpisal kontrakt, nikt go nie zmuszal-a tak sie zachowuje) odbije sie na jego wizerunku-straci na ofertach reklamowych oraz jego prospekt odejscia do innego topowego klubu rowniez zmaleje.
30.06.2022 12:34
@Marienplatz
Jesli Lewy zostanie na kolejny sezon to wszyscy, Ty, zarzad Bayernu oraz sam Lewy o wszystkim zapomni do pazdziernika (ten ostatnio co ma robic? protestowac i nie grac?). Bayern gra twarda pilke i dobrze-to nie Inter gdzie zawodnicy sami decyduja kiedy chca odejsc.
30.06.2022 11:37
W calej tej historii Barcelona zachowuja sie jak male dziecko co chce od rodzicow droga zabawka na ktora ich nie stac. Zreszta Lewy nie gorszy...
24.06.2022 13:08
Bayern nie pusci Lewego i dobrze robi. Pofika troche ale przyjdzie poczatek sezonu i znowu zacznie mowic o 'profesjonalnym nastawieniu'-nie dziwie sie-co ma robic..
Pamietajny ze Franek rowniez sie buntowal w 2008 i nioektorzy tu twierdzili ze puscic go bo on stracil serce do Bayernu tak czy owak-co za naiwnosc...
23.06.2022 13:55
Kazdy wie ze koles ma tu duzo racji...continuation of the 50+1 system spowoduje ze wszystkie te tytuly Bayernu beda jeszcze bardziej cierpiec na prestige. Mam nadzieje ze Niemcy pukna sie w glowe i otwarza BL na rynek zagraniczny...
Edytowano : 2022-06-19 13:46:30
Jak na teraz to Bayern w BL to tak jak F1 car in the Fiat Punto competition
19.06.2022 13:43
nie przedluzy, ale czy zostanie na kolejny sezon to inna historia...
14.06.2022 12:01
@Marienplatz
Mane to zaden zastepca Lewego, puszczajac Lewego bez znalezienia zastepcy byloby glupota. Mysle ze Lewy zostanie w Bayernie a odejdzie Gnarby. Zostanie ich wszystkich trzech na kolejny sezon jest mniej prawdopodobne ale bardziej prawdopodobne niz puszczenie Lewego...
14.06.2022 11:43
Na tym zdjeciu wyglada jak Luiz Gustavo...
14.06.2022 11:26
Przeciez od wczoraj wiadomo ze odrzucil ostatnia oferte Bayernu
04.06.2022 09:05
@josh1982
Zahavi wlasnie potwierdzil ze nie bylo kontaktow miedzy Lewy-Bayern
Zobacz to video na dole
https://www.youtube.com/watch?v=Fyc-rfjhSeY
17.03.2022 08:14
@raaafal
Nie zgadzamy sie ale wymienilismy poglady- rowniez zycze milego dnia.
06.01.2022 09:36
Przymus nigdy nie jest dobry. Odnosnie skutkow ubocznych-to kazdy lek, nawet Paracetamol je ma i to statystyczie dosc duzo.
Skutki nieporzadane szczepionek sa, jak wszystkich innych szczepionek, oczywiscie sa. Ale relatywnie male. A antyszczepionkowcy zrobili z igly widly, druga reka wyrosnie, serce przestanie bic.
Co wiecej, efekty uboczne sa czescia wszystkich lekow, na dole link wyjasniajacy o co chodzi i miazdzacy wszystkie mity i zabobony odnosnie szczepionek:
@raaafal rozumiem ze chcesz miec ostatnie slowo ale powielasz te same schematy co wczesniej-przeczytaj co nauka ma na ten temat do powiedzenia.
@Panczo
W szpitalach w calej europie kryzys a glowni pacjenci to niezaszczepieni z powodu bredni i dezinformacji na temat szczepionek i brak podstawowej wiedzy medycznej.
Djokivich menczennik-super ze Austarlia podjela taka decyzje-naprawde kupa poswiecenia ae strony spoleczenstwa a Djokivich, antyszczepionkowy zabobon ze zboczonymi pogladami na temat szczepien, myslal ze mu sie upiecze.
Edytowano : 2022-01-06 00:35:03
Djokovic-nie ma rownych i rowniejszych, nawet dla champions
Edytowano : 2022-01-06 00:45:56
'A prawdziwe skutki szczepionek to poznacie za kilka lat. Nawet leki co bierze się obecnie, na serce, głowę, jakie tylko istnieją, nikt nie jest w stanie określić działań niepożądanych za kilka lat.'
Powielasz to co mowi Rydzyk To samo mowiono o szczepionkach na Polio i Pox- ze za kilka lat przyjde efekty. tak bylo-jest i bedzie-
06.01.2022 00:32
@raaafal
Moze nie koniecznie jemu dziadkowi, ale wielu starszym ludziom ktorzy zawierzyli bredniom Rydzyka o szczepieniach (wynik dzialan diabla) nie umarla by...
05.01.2022 23:11
W UK duza wiekszosc covidowcow na oddziale intensywnej terapii to nieszczepieni. Nawet po 40-tce ryzyko respiratora zmniejsza sie 20-krotnie po 3-ciej dawce (wynik przeciwcial T, nieobecnych po 2-gie dawce). To sa dane statystyczne ale nie mozna ich zbic anegdotami, ze ktos mial 3 dawki i tez zmarl na covid-ja pisze STATYSTYCZNIE...
Edytowano : 2022-01-05 22:53:13
zgadzam sie z Taba ze dzielenie ludzi ma odwrotny skutek, Trzeba raczej uswiadamiac...
Edytowano : 2022-01-05 22:53:13
zgadzam sie z Taba ze dzielenie ludzi ma odwrotny skutek, Trzeba raczej uswiadamiac...
05.01.2022 22:51
@raaafal
Doceniam zmiane tonu, naprawde nie ma sensu sie tu wyzywac. Nie chcialem 'plaskoziemcem' nikogo tu urazic-jesli tak sie stalo to nie bylo to moja intencja.
Jesli o to co piszesz, nie zgadzam sie 100%. Nauka opiera sie na danych statystycznych. Jako naukowiec z publikacjami za pazucha Ci to recze. Na dole link ktore podaje zaleznosc zgonow od szczepien
To sa dane statystyczne i ja uczylem studentow jak sie je interpretuje zeby nie pisali takich rzeczy jak Ty. Zobacz na liczby, przeczytaj jak te dane byly robione i sam wyciagnij wnioski.
05.01.2022 22:34
@raaafal nie chce cie pouczac ale mylisz korelacja z causation- totalny brak zrozumienia statystycznego. Czy mozez podac jakies zrodlo?
Edytowano : 2022-01-05 22:06:04
To jest wlasnie to- ludzi powinno sie uczyc podstaw statystyki aby sami wyciagali wnioski, niezaleznie/zamiast kierowac sie anegdotami oraz mediami...
Edytowano : 2022-01-05 22:13:57
' im więcej szczepień to tym wiecej zarażonych'-czyli masowe szczepienia przeciwko Polio w latach 50-tych w Azji gdzie ta choroba siala spustoszenie to...wynik szczepien? you are evidently confusing correlation with causation
na dole masz link co to wyjasnia
https://www.scribbr.com/methodology/correlation-vs-causation/#:~:text=does the other.-,A correlation is a statistical indicator of the relationship between,a causal link between them.
05.01.2022 22:04
@Pir5
Czesciowo ale nie do konca-to politycy i prasa przekrecali slowa epidemiologists dla swoich korzysci. Teraz to powoduje zniechecenie do szczepionek i sie nie dziwie.
Virusy mutuja sie i szczepionki musza byc uaktualniane aby zachowac skutecznosc-jak z grypa.
To co bylo skuteczne przeciwko Delcie nie jest skuteczne przeciwko Omicron i kazdy kto ma podstawy z biologii powinien to wiedziec-nie wierzyc na slowo co prasa czy politycy mowia...
05.01.2022 21:56
Nie tylko Bayern-mecze w anglii rowniez popszesowane (puchary)
05.01.2022 21:46
@mariuszwr80
Ja akuratnie mam doktorat z biologii i immunologia jest w zakresie mojej specjalizacji (matematyka statystyczna, ktora wykladam, jest moja glowna dziedzina). Szmatalwcow nie czytam ;-) Moze dlatego tutaj za duzo tego pisze-i jesli to zabrzmialo ze sie madruje to sorry-nie jest moja intencja madrowanie sie.
Zgadzam sie o czym piszesz-czynniki ktore wymieniles wplywaja na odpornosc. Rowniez osoby otyle sa bardziej podatne na ciezkie powiklanie w wyniku covid...Jednak szczepionki sa skuteczne w jesli chodzi o ryzyko ciezkiej choroby-nie mazna z cyfrai debatowac.
05.01.2022 21:39
@raaafal
Przetoczylem dane statystyczne z publikacji naukowej-czy ty wogole wiesz co to jest statystyka? Lancet to szmatlawiec, dlaczego? I kto jest cymbalem? zapytaj siebie...
Edytowano : 2022-01-05 21:26:39
@mariuszwr80
Sczepienia nie zmniejszaja transmisji choroby lecz zmniejszaja prawdopodobienstwo hospitalizacji np u osob 40-50 lat 20-krotnie. Oczywisci, to sa srednie statystyczne. Ktos moze sie szczepic 10 razy i wyladowac pod respiratorem. Tak jest poniewaz nie kazdy jest taki sam...
05.01.2022 21:22
Mariusze juz tutaj maja tutaj antyszczepionkowy dowod ze vaccines don't worj. Przypomne ze szczepic sie nalezy przede wszystim po to aby zmniejszyc prawdopodobienstwo hospitalizacji. Fakty: szczepienie zmniejsza 20-sto do 60-sto krotnie (zaleznie od wieku) wyladawianie pod respiratorem - to sa szeroko dostepne dane podane niedawno w Lancet (najbardziej prestizowe pismo medyczne). W UK 80% hospitalizowanych to osoby nie szczepione-dlatego mimo wtornych zarazej covidem (tzn po przechorowaniu lub szczepieniu) system szczepienia jest pilnie wdazany.
Szczepieniem zmniejszamy presje na szpitale-to zaden kosmos naukowy-czyste fakty.
Ja sam bylem szczepiony 3x a mialem na swietach covid o lagodnych skutkach.
Edytowano : 2022-01-05 17:54:42
Bez urazy dla Mariuszy...
05.01.2022 17:51
@Marienplatz
Dokladnie- podzielam konsekwentne poglady Kloppa oraz Liverpool (eg Salah) - bezkompromisowo w tym aspekcie, bez waty ( Typu- nieszcsepisz sie- twoja sprawa) .brawo Bayern
31.12.2021 22:46
A pamietacie jak przychodzil Goetze w 2013 i wszyscy tu sie cieszyli ze wkoncu ktos z godna Bayernu technika zastapi ‘Tomasza Drewno’? Jako nieliczny bronilem tu talentu Mullera
30.12.2021 13:31
‘Poradzilem sobie ze strachem’ - to wlasnie antyszczepionkowa propaganda i anti-faktowe/naukowe zabobony porobily ludziom, poczciwym ludziom (wprowadzajac niczym nie potwierdzona awersje do szczepionek) wode z mozgu- ile ludzi zmarlo przez te dezinformacje?
@tapczan
Zgadam się, jednak pierwsze 25 min było dobre i Bayern skutecznie dochodził do pozycji strzeleckich. Jednak to pudło Kane jakby zniechęciło Bayern i czuło się ze z Interem taka 'seta' się zemści...
Niewiem czemu Kompany nie stawia na Mullera--on zawsze strzela Włochom swoim pokracznym, nieprzewidywalnym sposobem gry...
09.04.2025 08:57
pisalem przed meczem ze wystawienie Mullera będzie kluczowe...i przestrzegałem przed kombinowaniem z 10-tka
Muller to nie tylko doświadczenie ale i nieprzewidywalność jego ruchów zawsze stwarzała problemy dla ułożonych Włochów--strzela już Interowi w 2011).
09.04.2025 07:54
2 mecze z Interem pewnie opuści. Kompany mam nadzieje nie będzie kombinował i wystawi doświadczonego Millera za Keanem a nie zdecyduje się na naiwne ustawienie Olise/Sane/Gnarby....Muller będzie niezbedny...
05.04.2025 07:35
Minimum rok-to jest podobna kontuzja do Alaby
26.03.2025 12:04
To nie ze nagle obrona się poprawiła...Obrona dobrze zagrała bo w dwumeczu miała większe wsparcie od całego zespołu--zwłaszcza do tylu przesunięty Kimmich (zwłaszcza pierwszy mecz z Bayerem) który wziął ciężar rozgrywania piłki z głębi pola. Kompany chyba zrozumiał po meczach z Villa i Feyenoord ze powierzanie rozgrywania piłki 'od tylu' z nieporadnymi w tym zakresie KIM i Upa jest ryzykowne i wykorzystywane przez przeciwników pressingiem...
12.03.2025 15:24
Tutaj młodzi wypowiadający myślą że łatwo zwojowali by świat na miejscu Ralphini...Jednak należy pamiętać że to nie Kompany chciał go w Bayernie a jemu ciężko przebić się z już ustanowionym środkiem pola (do którego wrócił Kimmicha). Fatalne 2 ostatnie mecze jednak należy pamiętać o przerwie w wyniku kontuzji. Sam zawodnik zachowuje się skromnie, nie gwiazdorzy...Może się odnajdzie ...
11.03.2025 16:38
100% zgody
11.03.2025 14:00
Nie winic Ralphinie tylko Kompanego...
trener zamiast po stracie Ralphini uspokoic zespol, grac bardziej zwarcie defensywnie i liczyc na potkniecia Bochum kontratakami...Kompany postepuje tak jakby to Bayern przegrywal ustawiajac zespol ofensywnie i pozostawia wiele przestrzeni w obronie ktora wykorzystuje Bochum...
Co za roznica wygrac 2:1 czy 3:1? Taka ryzykowna gra ze strony Bayernu wyszlo na 2:3...
10.03.2025 15:55
'nic się nie stało', 'wypadek przy pracy',' graliśmy 2-gim składem'
Te komentarze tutaj wypowiadających się są na poziomie 8-latka.
Kompany dal popis naiwności nie do opisania 100% wyszła jego nieudolność a Bayern wystawił swoimi decyzjami (i nie chodzi tu o wystawę 2-gigo składu-to akuratnie była dobra decyzja) na pośmiewisko. ..
09.03.2025 09:14
Żaden 'wypadek przy pracy'. 2:0 przystoi nawet w 9-tke dowieźć do końca. Kompany to młokos trenerski że aż włosy jeza stoją: przy prowadzeniu 2:1 i stracie zawodnika ten wprowadza bardziej ofensywnych zawodników...Po co? To my wygrywaliśmy nie trzeba było wykonywać takich desperackich ruchów skutkującym w otworzeniu się naszej link obronnej. Szlak trafia ...
08.03.2025 18:20
@Comentateiro mnie obchodzi ten wynik bo Kompany udowodnił jaki to naiwny trener. 2:1 przy braku zawodnika--ponprostu należało zamknąć sklep i czekać na kontrataki. Co robi Kompany? Wymienia sklad na ofensywny jakby Bayern przegrywał 1:2 i nie miał nic do stracenia. Jak trafimy na Inter w ćwierćfinale to razjada nas na amen...
08.03.2025 18:08
Kompany to najbardziej naiwny trener w historii Bayernu
08.03.2025 17:33
Xabi chyba nie wie co mowi---tak, zawiniły błędy ale dlaczego wprowadził 3 zawodników którzy ostatnio nie grali? Np bramkarz, brak Schicka? Xabi przekombinowal że składem i przegrał
06.03.2025 08:33
Z Tuchelem jako trenerem bylbym bardziej spokojny...szczególnie jak słyszę że Kompany mówi w kółko że liczy się widowisko ...
05.03.2025 16:06
Szacunek z wyrachowania-zaslona dymna. Na boisku będzie pressing bo wtedy Bayer ma edge over Bayern.
05.03.2025 15:20
Kwestia taka czy Kompany się już obudził czy nie. Czy dalej w SP postawi na zawodników którzy mecz w mecz gara jakby nigdy wcześniej ze sobą nie grali (Upa-KIM) i do tego kaze im rozgrywać pilke od 'tylu'. Czy zagra zimnoglowy i bezbłędny Dier? Czy zamiast Kimmicha który jest myślami w innej galaktyce zagra Pavlovich? Jeśli nie to tyłek będzie łany w dwumeczu....
02.03.2025 09:31
Większość mediów twierdzi że nie ma postępów w negocjacjach (np AZ)....
26.02.2025 15:05
To nie ma znaczenia jak sobie poradza, nawet jak przegrają są faworytami z Bayernem-- eintracht zagrał naiwnie a Leverkusen z Bayernem tak nie zagra. Sęk w tym że ta wygrana stwarza pozory że wszystko jest ok i nie trzeba nad niczym pracować. Prawda jest taka że każdy solidny przeciętniak grający inteligentnie z Bayernem uciera mu nosa...
24.02.2025 14:44
100x wolę Bayer niż Atletico która może nie ma wirtuozów ale za to niesamowicie poukładany środek pola, znakomicie gra pierwszymi podaniami z ominięciem 2-giej lini--co na przeciętnym poziomie robili Aston Villa a Feynoord a Atletico to 3 klasy lepiej. Dla Kompanego to za trudny kunszt żeby sobie poradzic. Rozprute bebechy i smród większy niż Villa.czy Feynoord.
21.02.2025 16:21
Bayern-Bayer optymistyczny scenariusz---przy innym obie te drużyny żegnają się z CL. Tak przynajmniej jedna awansuje co jest dobre dla BL. Chyba że Kompany zmieni taktykę z FC Naiwny na FC Bayern (watpie)
21.02.2025 11:27
Zdecydowanie Bayer ....
19.02.2025 16:39
@fari tak, widzac Kompanego wychodzącego uradowanego do kamery po meczu, gadającego w kółko "we had a great deal of opportunities, should have scored more", nie wyciągającego żadnych innych wniosków, można powiedzieć że szanse są 20-30% przejścia Bayeru czy Atletico (będąc optymistycznym).
19.02.2025 15:48
Z drugiej strony Kompany też coś się nauczył o Bayerze...Pamiętam jak Simeone przechytrzył Guardiolę wystawiając Griezmana broniąc 10-tka i podania z ominięcia drugiej linii-Simeone nigdy nie grał wcześniej takim ustawieniem , nawet z Realem czy Barcelona--Peppowi zajęło pół godziny zanim się dostosował do tego. A co dopiero taki Kompany, to dla Diego będzie tłusty kąsek....tak czy siak tomwoelka.przewaga dla Bayeru i Atletico dokładnie wiedzieć jak zagra Kompany już kilka tygodni przed meczem..
19.02.2025 14:18
Kompany pewnie puszcza ta sama ta sama taśmę przed meczami--motywacja zero taktyki...bo jak można Upo i Kim.zawierzax rozgrywanie piłki? Ciężko to widzę, chucha że trener włączy YouTube i posłucha dziecinnych błędów jakich się dopuszcza.
19.02.2025 12:32
Młodsi tutaj wypowiadający się chyba nie za bardzo wiedza a Atletico i jego trenerze (byłym najbardziej inteligentnym piłkarzem jakiego widziałem: Diego Simeone). Oni już ze słabsza na papierze drużyna pokonali Bayern (2016) Guardioli. Wprwiony w CL doświadczony Simeone rozpruje Bayern Kompanego ze nie będzie co zbierać, to dla niego będzie wręcz prezent. Z Bayerem jest jakaś szansa....
19.02.2025 11:35
Obejrzyjcie sobie ta analizę: kompletna krytyka taktyki Kompanego który nie wie co robi a pomysły (np wyprowadzanie piłek przez KIM in Upa) nie maja kompletnego sensu. Z Atletico i Leverkusen nie ma szans z taka gra https://www.youtube.com/watch?v=Et-hAMuqhvE
19.02.2025 07:59
Ja studiowałem w UK pozniej pracowałem kilka lat jako professional. Przez 2 lata pracowałem też w projektach w Ameryce Południowej znam płynnie hiszpański i angielski. Każdy kto mieszkał i pracował profesjonalnie za granicą wie jak ważna jest (jeśli chodzi o integrację społeczną) płynna znajomość języka (niezależnie od koloru skóry czy pochodzenia)...a to też ciężka praca
13.02.2025 17:56
Za Kompanego wyjazdowe spotkania z solidnymi średniakami są niezla przeprawa-gdzie się podziały czasy rekordów Bayernu w CL 20 nieprzebranych meczów na wyjeździe?
12.02.2025 08:29
Część poniżej wypowiadających się nie rozumie widocznie biznesu...
Nikt z zarządu Bayernu nie będzie teraz piął na cały świat ze chcą Writza...Matheous miał racje ze takie lekkomyślne wypowiedzi Hoenessa w przeszłości tylko napędzały cenę piłkarza i utrudniały jego transfer do Bayernu a ułatwiały ściągnięcie 'marzenia Bayernu' petroklubom. Więc teraz nikt nie wie co tak naprawdę chce Bayern a Hoeness posłuchał rad i trzym gębę na klodke...
08.02.2025 14:27
@KrulArtur
To chyba przekorne stwierdzenie...
02.02.2025 14:28
Po takim meczu naprawdę trzeba obawiać się Celtiku...takich czasów dozylismy...Brendan Rodgers to super doświadczony trener z PL (m.in. trenował Liverpool) pewnie przeciera ręce na spotkanie z kompletnym żółtodziobem w postaci Kompanego...
01.02.2025 17:41
Na wyjeździe z City (jeśli) z naiwna taktyka Kompanego 'na całego i do przodu' na pewno trzeba będzie odrabiać w Monachium. Oby nie było podobnych tłumaczeń o nieskuteczności...
30.01.2025 06:34
Wina Kompanego czy nie -Bayern stal się najbardziej przewidywalnym zespołem w CL...
23.01.2025 06:40
@Sopariev
Olmo moze grac do czasu ostatecznej decyzji komisji:
"Through a press release, the CSD indicated that the registration of both players will be extended in LaLiga, while resolving the case and making a final decision. "
10.01.2025 09:47
Po co dziennikarze żądają takie pytania na meczach kadrowych? Musiała zostanie czy odejdzie nie będzie tego komentował jak coś jest w toku, tym bardziej na zjazdach kadrowych...
13.11.2024 14:40
@wolfgangdragan
Zobacz sobie analizę na YouTube "how Flick destroyed Bayern machine" tam jest bardzo fajnie pokazane jak Flick przechytrzył ustawieniem Kompanego niczym przedszkolaka. Polecam również analizę BBC Caraghera i Thierry Henry również trafna analizę od ekspertów. Eberl i Kompany oczywiście będzie tłumaczył że to tylko sprawa motywacji zawodników etc... a to tak naprawdę w dużej mierze braki doświadczenia/wyszkolenia Kompanego
26.10.2024 15:21
Tuchel przynajmniej w LM ustawiał drużynę znakomicie (Arsenał, Real) , efektywnie i bez fajerwerków-nikogo nie obchodziło ze z Bayern nie grał widowiskowo ---przeciwko Arsenał w ćwierćfinale Kompany na 100% poszedł by na hyper ofensywny football i wynik byłby podobny, jak nie gorszy, niż z Barcelona tydzień temu. Kompany już w Burnley był krytykowany w drugim sezonie z Burnlye (jak dostali się do Premier League), ze nie jest elastyczne i zawsze gra na hurra.
Eberl wie ze Kompany inaczej nie umie więc zgadzam się ze obniża wymagania
25.10.2024 18:35
Cały świat wiedział jak Bayern będzie grał bo Kompany nie ma planu B, jak Tuchel Flick czy inni doświadczeni trenerzy--dlatego dla kogoś z solidna drużyna i b. dobrym, doświadczonym trenerem (A. Villa; Emery) Bayern jest łatwym łupem. Oczywiscie z Damsztad i innymi pionkami będzie 10:0 i zarzad będzie wniebowzięty bo drużyna gra atrakcyjna piłkę a Kane ma kolejnego hat-trick...Po zwolnieniu Negelsmanna nikt dobry do Bayernu nie przyjdzie, pozostaje więc chuchać i dmuchać w Kompanego...
24.10.2024 07:22
Wyglada to na ostatni sezon Musieli w Bayernie
16.09.2024 10:12
https://www.youtube.com/watch?v=SHRzHmm4E1I
Posluchajcie tej dyskusji odnośnie Kompany w Bayernie...kompletna krytyka zarządu Bayernu---każdy z Was się (po cichu) z tym zgadza....
31.05.2024 16:49
Nia na eksperymenty z de Zerbi - jak byly niestabilne sytulacje w 2007 czy 2017 to zawsze przycbodzil byly trener (wiemy o jakich trenerach mowa) ktorzy mieli wygrana CL za soba-to przynosilo tymczasowy spokuj...jestem za.Flickiem
09.05.2024 19:45
Szkoda na razie plakac-kazdy oczekuje ze Bayern zagra bardziej ofensywnie jak to bylo w poprzednich potyczkach z Realem a tak nie bedzie---to byloby oddanie meczu Realowi...KIM przy ustawieniu bardziej konserwatywnym moze sparawdzic sie jak w Napoli...
30.04.2024 12:31
Znajac upartość Tuchela to faktycznie może tak być ...
18.03.2024 12:25
Dobra wiuaqdomosc, szczególnie biorąc pod uwagę ze Musiała nie podpisał ostatnio kontraktu poza 2026 więc z dużym prawdopodobieństwem odejdzie w 2025.
07.03.2024 11:21
"Mniejsze powody do zmartwień może mieć z kolei trener TSG Hoffenheim"....większe?
12.01.2024 11:34
Ja uwazam ze to swoetny Ruch Bayernu.
06.01.2024 13:25
W bavarian podcast, story polecam do sluchania, mówią ze Bayern jest bardziej zdyscyplinowany z Mullerem in i Pavlovic in- bez Kimmicha który wszystko 'rozwadnia'--zgadzam się z tym....
https://www.bavarianfootballworks.com/bavarian-podcast-works
21.12.2023 11:21
Super I doglebna analiza meczu: nie tylko krytyka Upamecano ale brak pomocy Sanę i Gnarbiego w pomocy co wszystkie zespoły, zwłaszcza w CL, będą eksportować....Warto zobaczyc.
https://www.youtube.com/watch?v=a4pBkq8c3I8
16.09.2023 09:32
Super kreatywny i znakomity w odbiorze pilki... ale jak pisza na dole, wszyscy go chca
11.08.2023 12:17
Sky podaje ze najnowsze sygnały z obozu Kane'a mówią ze zostanie w Londynie, nawet po tym jak kluby doszły do porozumienia
https://www.youtube.com/watch?v=ROva2eftcXA
10.08.2023 17:35
Bayern złoży kolejna ofertę bo wie ze jest blisko///Levy to naprawdę wyrafinowany gracz i obie strony wiedza co robią...komentuje to nawet rzetelny The Times
https://www.thetimes.co.uk/article/bayern-munich-offer-tottenham-hotspur-110m-for-harry-kane-l5ktxl6fb
09.08.2023 10:25
Ostatnio Ballack bardzo pochlebnie wypowiadał się o Leonie...Leimer to nie wiem czy to jakiś upgrade-to raczej poziom Sabastian Rode. ale być może się mylę...
24.07.2023 10:29
Ci co oczekiwali magii po kontyzji to oczywiscie sie zawiedli...To nie playstation - droga do zdrowia jest dluga. all considered,Mane showed a promising performance...
09.04.2023 20:25
aktualnosci odnosnie kuntuzji
https://www.bavarianfootballworks.com/2023/3/20/23648103/bayern-munich-german-national-team-camp-musiala-muller-wirtz-thiaw-bell-kotchap-transfer-flick-sane
20.03.2023 14:57
Dobrze ze nas reprezentuje Polska a nie Niemcy-nie dochodzi sie czesto do takich refleksji???? my awansowalismy a niech martwoa sie Niemcy
02.12.2022 07:45
@karolina96
To jeszcze bardziej podkresla.jak Niemcy byli naiwni oraz pyszalkowaci-swietowali awans po remisie z Hiszpania liczac ze ta ostatnia bedzie chciala pomoc Niemcom.kosztem gorszej drabinki...zasluguja na to co maja-zgadzam sie z @Zerafaelo ze Fulkrug grac powinien na szpicy-Flick ciezko pracowal nad tym totalnym zblaznieniem.sie Niemcow....Polska lepsza-fakt nad fakty
01.12.2022 23:03
Polska lepsza od Niemcow pieweszy raz w historii MS okazuje sie, wiec cieszmy sie! Niemcy sie sfrajerowali a kolor skory nie ma z tym do rzeczy...Flick przejrzysty/przewidywalny jak kalka.
01.12.2022 22:51
mam nadzieje ze sie myle-ale miec jakiekolwiek nadzieje teraz ze wyjda z grup to naiwnosc. otrzywiscie zawodnikom pozostaje wiara, i Leona popieram...
25.11.2022 10:20
Niemcy grali przewidywalnie i naiwnie, szczegolnie w 2-gie polowie. 1-0 a oni dalej wysoka linia i narazali sie na kointrataki. teraz moga powoli pakowac walizki...
24.11.2022 10:22
Niemcy sie osmieszyli i zal mi kibicow Niemieckich. Slabe mecze przed MS to nie przypadek a slowa Kimmicha przed MS ze 'jestwsmy bardzo zdeterminowani' brzmia teraz rownie koniecznie jak Krychowiaka po MS 2018 ze 'dali z siebie 200%. Marne szanse na wyjscie. .
23.11.2022 18:07
@davout wiesz ze to nieprawda oraz propaganda, dlaczego więc to piszesz te brednie-pseudonaukowe zabobony? podaj link jeśli to prawda. Oczywiście nie podasz-bo to wyzsales z palca...Żenada do potęgi!!!!!
10.11.2022 09:44
@misza tak, ale jeśli tutaj padają słowa nienawiści, nietolerancji, pseudonaukowych zabobonów odnośnie orientacji seksualnej (zobacz mój wcześniejszy link gdzie te zabobony obalam) - moim zdaniem trzeba reagować...
10.11.2022 09:30
@davout dlaczego mylisz orientacje seksualna z patologia psychiczna? Powołujesz się na naukę, ja jestem doktorem nauk biologicznych i na dole posyłam kilkam linków prac naukowych żebyś sobie poukładał w głowie pewne koncepty. Jeśli chodzi o pedofilię/nekrofilię, są już niezbite naukowe dowody ze prawdopodobieństwo tych zaburzeń patologicznych są równie prawdopodobne u homoseksualistow jak i hetero. Po drugie, nekrofilia oraz pedofilią bardzo często wiążą się z innymi psychicznymi chorobami, nie ma natomiast takiego związku z homoseksualizmem (tzn. statystycznie hetero i homo maja takie same prawdopodobieństwo wykazania innych zaburzeń które prezentują pedofile). Po trzecie, w świecie zwierząt żyjących socjalnie (np. prymatow) 2-5% osobników ma homoseksualna orientacje seksualna, osobniki te są zintegrowane z grupa, to nie są jakieś odrzutki społeczne...Nie? poczytaj prace biologiczne.
Ostanie-jestem 100% heteroseksualny ale brak wiedzy na tem temat mnie przeraża...
https://books.google.pl/books?hl=en&lr=&id=KXM3F59y1jkC&oi=fnd&pg=PP16&dq=homosexuality+in+animals&ots=WJZOXmamT_&sig=aBw5DB5L7RG1Q8EOmCLrxO_zE4I&redir_esc=y#v=onepage&q=homosexuality in animals&f=false
https://lirias.kuleuven.be/3018004?limo=0
10.11.2022 08:54
@davout Ty lykles propagande chyba na dobre-jestes sluchaczem Radia Maryji gdzie zachowanie kapitana Niemiec bylo zgroza?.Nie piszesz tej dziecinnej propagandy powaznie? Jesli tak, to Polsce.naprawde blizej jest do Zimbabwe niz Niemiec. Nie wiem wogole po co ksenofoby kibicuja Zachodnim druzynom, lepszy wyborem.bylby FC shaaabab...
10.11.2022 07:47
@josh1982 a co z Neuer I tych co nosili opaski LGBT, tez odstrzelic? Naprawde sredniowiecze I wiocha! W Katarze to rowniez brak poszanowania dla kobiet oraz bardzo kastowe spoleczenstwo. Nigdy MS tam sie nie powinno odbyc...
10.11.2022 00:05
Brawo Geretzka! Tepic ciemnote!
09.11.2022 19:33
@Mort pamietaj ze tak mowuino juz 5lat temu ...Tomek jest jak wino
03.11.2022 18:59
Pamietacie ze to dzieki tak krytykowanego swego czasu Hasana
28.10.2022 20:29
Jedno jest pewne-jest lepszy niz wielu myslalo:-)
24.10.2022 21:00
wkoncu Bayern zaczyna wrzucac wysokie crossy na 11-tke jak za czasow Lewego. Z Chupo Bayern ma duzo wiecej opcji w ofensywie...To jakies bajki byly z falszywa 9-tka -farsa/moze na 2 mecze w sezonie aby zaskoczyc rywala, ale nie kazdy mecz/widac ze rywale nauczyli sie grac z Bayernem w formaxji Bez 9-tki... opcja z Chupo zalatala dziure... Poza tym z taka forma Chupo zasluguje na 1-sza jedenastke-ma ku temu potencje. Zgadzam sie ze pod wieloma wzgledami to zawodnik typu Olic...tez nie byl mlody kiedy zdobywal wazne bramki w FCB
24.10.2022 18:06
Zamiast sie cieszyc to krecenie nosem- Chupo udawadnie ze nie Bez przyczyny trafil do Bayernu a Bavarian Podcast mowi ze Bayern 'rediscovered themselves having Chupo around'. Swietny zawodnik, technicznie oraz fizycznie, swietnie w szybkich grach zeslolowych I ponoc swietny gosc w szatni...
24.10.2022 16:40
Nie sadze...po 3 remisach wsadzi najsilniejszy sklad...
17.09.2022 13:24
Cos mi ten lekki optimism nie pasuje. Pamietacie 2002? Kupilismy Ballacka, Ze Roberto oraz Deislera a Bayern obwiescil nowa ere superpotegii. W LM trafilismy na Lyon, Milan oraz Deportivo La Coruna-nie wyszlismy z groupy.
07.09.2022 07:23
@hoven sprzedac? to nie SA 2 mecze-Sabitzer mial bardzo solidny przedsezon i super ze gra-pokazuje duzy character - trener daje jasnondo zrozumienia ze Bayern to nie PSG ze gwiazdy graja z marszu...obey sygnal dla kupionych Holendrow ...Gerezka troche poczeka zanim odzyska forme.
17.08.2022 08:06
Dobrze ze Sabitzer gra-naprawde mial dobry przedsezon. To samo tyczy sie Musiali...Widac ze trener nie traktuje meczu jak PlayStation I nie kieryje sie nazwiskami a kto jaka forme prezentuje.
05.08.2022 20:00
jesli Lewy zostanie pogodzi sie z zarzadem bo...nic innego mu nie pozostanie. Obrazanie sie, placz i granie ofiary (pamietajmy, on sam podpisal kontrakt, nikt go nie zmuszal-a tak sie zachowuje) odbije sie na jego wizerunku-straci na ofertach reklamowych oraz jego prospekt odejscia do innego topowego klubu rowniez zmaleje.
30.06.2022 12:34
@Marienplatz
Jesli Lewy zostanie na kolejny sezon to wszyscy, Ty, zarzad Bayernu oraz sam Lewy o wszystkim zapomni do pazdziernika (ten ostatnio co ma robic? protestowac i nie grac?). Bayern gra twarda pilke i dobrze-to nie Inter gdzie zawodnicy sami decyduja kiedy chca odejsc.
30.06.2022 11:37
W calej tej historii Barcelona zachowuja sie jak male dziecko co chce od rodzicow droga zabawka na ktora ich nie stac. Zreszta Lewy nie gorszy...
24.06.2022 13:08
Bayern nie pusci Lewego i dobrze robi. Pofika troche ale przyjdzie poczatek sezonu i znowu zacznie mowic o 'profesjonalnym nastawieniu'-nie dziwie sie-co ma robic..
Pamietajny ze Franek rowniez sie buntowal w 2008 i nioektorzy tu twierdzili ze puscic go bo on stracil serce do Bayernu tak czy owak-co za naiwnosc...
23.06.2022 13:55
Kazdy wie ze koles ma tu duzo racji...continuation of the 50+1 system spowoduje ze wszystkie te tytuly Bayernu beda jeszcze bardziej cierpiec na prestige. Mam nadzieje ze Niemcy pukna sie w glowe i otwarza BL na rynek zagraniczny...
Edytowano : 2022-06-19 13:46:30
Jak na teraz to Bayern w BL to tak jak F1 car in the Fiat Punto competition
19.06.2022 13:43
nie przedluzy, ale czy zostanie na kolejny sezon to inna historia...
14.06.2022 12:01
@Marienplatz
Mane to zaden zastepca Lewego, puszczajac Lewego bez znalezienia zastepcy byloby glupota. Mysle ze Lewy zostanie w Bayernie a odejdzie Gnarby. Zostanie ich wszystkich trzech na kolejny sezon jest mniej prawdopodobne ale bardziej prawdopodobne niz puszczenie Lewego...
14.06.2022 11:43
Na tym zdjeciu wyglada jak Luiz Gustavo...
14.06.2022 11:26
Przeciez od wczoraj wiadomo ze odrzucil ostatnia oferte Bayernu
04.06.2022 09:05
@josh1982
Zahavi wlasnie potwierdzil ze nie bylo kontaktow miedzy Lewy-Bayern
Zobacz to video na dole
https://www.youtube.com/watch?v=Fyc-rfjhSeY
17.03.2022 08:14
@raaafal
Nie zgadzamy sie ale wymienilismy poglady- rowniez zycze milego dnia.
06.01.2022 09:36
Przymus nigdy nie jest dobry. Odnosnie skutkow ubocznych-to kazdy lek, nawet Paracetamol je ma i to statystyczie dosc duzo.
Skutki nieporzadane szczepionek sa, jak wszystkich innych szczepionek, oczywiscie sa. Ale relatywnie male. A antyszczepionkowcy zrobili z igly widly, druga reka wyrosnie, serce przestanie bic.
Co wiecej, efekty uboczne sa czescia wszystkich lekow, na dole link wyjasniajacy o co chodzi i miazdzacy wszystkie mity i zabobony odnosnie szczepionek:
https://www.gavi.org/vaccineswork/side-effects-and-covid-19-vaccines-what-expect?gclid=Cj0KCQiAoNWOBhCwARIsAAiHnEhFuuSqJ-ensr2D1OOwUWVJ0OEZi8u11wVoNwY4RYqn7v81lo-BgtUaAoX3EALw_wcB
06.01.2022 01:04
@raaafal rozumiem ze chcesz miec ostatnie slowo ale powielasz te same schematy co wczesniej-przeczytaj co nauka ma na ten temat do powiedzenia.
@Panczo
W szpitalach w calej europie kryzys a glowni pacjenci to niezaszczepieni z powodu bredni i dezinformacji na temat szczepionek i brak podstawowej wiedzy medycznej.
Djokivich menczennik-super ze Austarlia podjela taka decyzje-naprawde kupa poswiecenia ae strony spoleczenstwa a Djokivich, antyszczepionkowy zabobon ze zboczonymi pogladami na temat szczepien, myslal ze mu sie upiecze.
Edytowano : 2022-01-06 00:35:03
Djokovic-nie ma rownych i rowniejszych, nawet dla champions
Edytowano : 2022-01-06 00:45:56
'A prawdziwe skutki szczepionek to poznacie za kilka lat. Nawet leki co bierze się obecnie, na serce, głowę, jakie tylko istnieją, nikt nie jest w stanie określić działań niepożądanych za kilka lat.'
Powielasz to co mowi Rydzyk To samo mowiono o szczepionkach na Polio i Pox- ze za kilka lat przyjde efekty. tak bylo-jest i bedzie-
06.01.2022 00:32
@raaafal
Moze nie koniecznie jemu dziadkowi, ale wielu starszym ludziom ktorzy zawierzyli bredniom Rydzyka o szczepieniach (wynik dzialan diabla) nie umarla by...
05.01.2022 23:11
W UK duza wiekszosc covidowcow na oddziale intensywnej terapii to nieszczepieni. Nawet po 40-tce ryzyko respiratora zmniejsza sie 20-krotnie po 3-ciej dawce (wynik przeciwcial T, nieobecnych po 2-gie dawce). To sa dane statystyczne ale nie mozna ich zbic anegdotami, ze ktos mial 3 dawki i tez zmarl na covid-ja pisze STATYSTYCZNIE...
Edytowano : 2022-01-05 22:53:13
zgadzam sie z Taba ze dzielenie ludzi ma odwrotny skutek, Trzeba raczej uswiadamiac...
Edytowano : 2022-01-05 22:53:13
zgadzam sie z Taba ze dzielenie ludzi ma odwrotny skutek, Trzeba raczej uswiadamiac...
05.01.2022 22:51
@raaafal
Doceniam zmiane tonu, naprawde nie ma sensu sie tu wyzywac. Nie chcialem 'plaskoziemcem' nikogo tu urazic-jesli tak sie stalo to nie bylo to moja intencja.
Jesli o to co piszesz, nie zgadzam sie 100%. Nauka opiera sie na danych statystycznych. Jako naukowiec z publikacjami za pazucha Ci to recze. Na dole link ktore podaje zaleznosc zgonow od szczepien
https://ourworldindata.org/covid-deaths-by-vaccination.
To sa dane statystyczne i ja uczylem studentow jak sie je interpretuje zeby nie pisali takich rzeczy jak Ty. Zobacz na liczby, przeczytaj jak te dane byly robione i sam wyciagnij wnioski.
05.01.2022 22:34
@raaafal nie chce cie pouczac ale mylisz korelacja z causation- totalny brak zrozumienia statystycznego. Czy mozez podac jakies zrodlo?
Edytowano : 2022-01-05 22:06:04
To jest wlasnie to- ludzi powinno sie uczyc podstaw statystyki aby sami wyciagali wnioski, niezaleznie/zamiast kierowac sie anegdotami oraz mediami...
Edytowano : 2022-01-05 22:13:57
' im więcej szczepień to tym wiecej zarażonych'-czyli masowe szczepienia przeciwko Polio w latach 50-tych w Azji gdzie ta choroba siala spustoszenie to...wynik szczepien? you are evidently confusing correlation with causation
na dole masz link co to wyjasnia
https://www.scribbr.com/methodology/correlation-vs-causation/#:~:text=does the other.-,A correlation is a statistical indicator of the relationship between,a causal link between them.
05.01.2022 22:04
@Pir5
Czesciowo ale nie do konca-to politycy i prasa przekrecali slowa epidemiologists dla swoich korzysci. Teraz to powoduje zniechecenie do szczepionek i sie nie dziwie.
Virusy mutuja sie i szczepionki musza byc uaktualniane aby zachowac skutecznosc-jak z grypa.
To co bylo skuteczne przeciwko Delcie nie jest skuteczne przeciwko Omicron i kazdy kto ma podstawy z biologii powinien to wiedziec-nie wierzyc na slowo co prasa czy politycy mowia...
05.01.2022 21:56
Nie tylko Bayern-mecze w anglii rowniez popszesowane (puchary)
05.01.2022 21:46
@mariuszwr80
Ja akuratnie mam doktorat z biologii i immunologia jest w zakresie mojej specjalizacji (matematyka statystyczna, ktora wykladam, jest moja glowna dziedzina). Szmatalwcow nie czytam ;-) Moze dlatego tutaj za duzo tego pisze-i jesli to zabrzmialo ze sie madruje to sorry-nie jest moja intencja madrowanie sie.
Zgadzam sie o czym piszesz-czynniki ktore wymieniles wplywaja na odpornosc. Rowniez osoby otyle sa bardziej podatne na ciezkie powiklanie w wyniku covid...Jednak szczepionki sa skuteczne w jesli chodzi o ryzyko ciezkiej choroby-nie mazna z cyfrai debatowac.
05.01.2022 21:39
@raaafal
Przetoczylem dane statystyczne z publikacji naukowej-czy ty wogole wiesz co to jest statystyka? Lancet to szmatlawiec, dlaczego? I kto jest cymbalem? zapytaj siebie...
Edytowano : 2022-01-05 21:26:39
@mariuszwr80
Sczepienia nie zmniejszaja transmisji choroby lecz zmniejszaja prawdopodobienstwo hospitalizacji np u osob 40-50 lat 20-krotnie. Oczywisci, to sa srednie statystyczne. Ktos moze sie szczepic 10 razy i wyladowac pod respiratorem. Tak jest poniewaz nie kazdy jest taki sam...
05.01.2022 21:22
Mariusze juz tutaj maja tutaj antyszczepionkowy dowod ze vaccines don't worj. Przypomne ze szczepic sie nalezy przede wszystim po to aby zmniejszyc prawdopodobienstwo hospitalizacji. Fakty: szczepienie zmniejsza 20-sto do 60-sto krotnie (zaleznie od wieku) wyladawianie pod respiratorem - to sa szeroko dostepne dane podane niedawno w Lancet (najbardziej prestizowe pismo medyczne). W UK 80% hospitalizowanych to osoby nie szczepione-dlatego mimo wtornych zarazej covidem (tzn po przechorowaniu lub szczepieniu) system szczepienia jest pilnie wdazany.
Szczepieniem zmniejszamy presje na szpitale-to zaden kosmos naukowy-czyste fakty.
Ja sam bylem szczepiony 3x a mialem na swietach covid o lagodnych skutkach.
Edytowano : 2022-01-05 17:54:42
Bez urazy dla Mariuszy...
05.01.2022 17:51
@Marienplatz
Dokladnie- podzielam konsekwentne poglady Kloppa oraz Liverpool (eg Salah) - bezkompromisowo w tym aspekcie, bez waty ( Typu- nieszcsepisz sie- twoja sprawa) .brawo Bayern
31.12.2021 22:46
A pamietacie jak przychodzil Goetze w 2013 i wszyscy tu sie cieszyli ze wkoncu ktos z godna Bayernu technika zastapi ‘Tomasza Drewno’? Jako nieliczny bronilem tu talentu Mullera
30.12.2021 13:31
‘Poradzilem sobie ze strachem’ - to wlasnie antyszczepionkowa propaganda i anti-faktowe/naukowe zabobony porobily ludziom, poczciwym ludziom (wprowadzajac niczym nie potwierdzona awersje do szczepionek) wode z mozgu- ile ludzi zmarlo przez te dezinformacje?
12.12.2021 16:57