GomezGarcia-
Estoy de acuerdo contigo-el partido con Mainz tiene mucha importancia en el contexto de la temporada. FC Bayern no puede permitir a perderlo. Pero dando la intensidad de esta faze de la temporada el Bayern corre alto riesgo de perder uno de los preciosos extremos!
Masz ksywe hiszpanska wiec nie musze chyba tlumaczyc...
19.02.2011 11:42
Van Gaal tez powinien oszczedzic Riberego i Robbena. Niedorzeczne? Tak ,ale zmienimy zdanie w przypadky gdy pierwsza inormacja po meczu z Minz bedzie -"Wystep Robbena/Riberego z Interem niepewny".
19.02.2011 10:49
Oddanie Bommela to duze oslabienie dla Bayernu i stawia to Inter w roli faworyta w konfrontacji z Bayernem.
13.02.2011 14:55
Chociaz gdyby gral w Bayernie Kedira to wiekszosc by sie czepiala ze 'drewniany' tak jak mialo to miejsce w przypadku Bommela (i wszyscy widzieli w meczu z Koln jaka pustke teraz mamy w defensywie. Bommel byl jak monolit, czyms w rodzaju omortyzatora dla lini obronnej. Teraz inter musi boki zrywac ze smiechu. Koln przebijal sie przez srodek pola niczym przez galarete, co dopiero Inter.Boje sioe myslec.
08.02.2011 13:08
maniek87-zgadzam sie odnosnie Boetinga i Kediry. W meczu z Interem prawdopodobnie FC Bayern przegra i zaplaci za skapstwo zarzadu. Oddanie kapitana w srodku sezon to skandal (wszyscy narzekaja ale to kapitan 2 klasyfikowanej FIFA druzyny swiata i gra w podstawowym skladzie lidera Serie A).
08.02.2011 12:45
kminas 100% racji.
Sluchajac tych glupot i lynchu na Van Gaalu wymiotowac sie chce. Jego wklad w rozwuj Krafta,Badstubera, Schweinsteigera, Müllera jest niesamowity. Dochodzac do finalu CL zrobil wiecej niz wszyscy trenerzy wzieci ost. 8,9 lat. Wiekszosc ludzi tu sie wypowiadajacych nia zna hiszp. czy angielskiego wiec nie ma pojecia jak ostatniego roku marka Bayernu wzrosla za granica.
Ja bym czepial sie bardziej zarzadu ze pozwolila odejsc Bommelowi, jedynemu oprocz Tymoszczuka ktory komponuje sie z Schweintaingerem w grze defensywnej. Jednak bedzie brakowalo jego prostopadlych. Za to sa braki i dziury w pomocy.
06.02.2011 14:51
jiri
"Myslałem ze po odejsciu Bommela w koncu zaczniemy grać wiecej piłek do przodu,kreatywnych akcji a my tymczasem boimy sie podawać miedzy dwojke zawodnikow do srodka"
RECE OPADAJA
1. To wlasnie Bommela brakowalo wczoraj gdzie FC Koln przedziarali sie przez srodek pola jak przez galarete. Cala Europa to widzi! Ogladalem mecz w hiszp. ESPN (la carencia de Van Bommel se puede ver claramente, Fc Bayern no se puede imponer fisicamente a FC Koln) i skroty w ang. Sky (FC Bayern is clearly volnerable without Bommel, expoused in the back). Tlumaczyc nie bede ale chodzi o jedno-Van Bommel robil czarna robote jak kiedys Makalele w Chelsea. A ze ladne to nie bylo, pilka to nie Playstation.
2. To nie "granie pilek do przodu" bylo prblemem wczoraj lecz brak konsekwentnej gry w srodku pola. GOLE PADLY PO KONTRATAKACH!!!!!!!! FC Bayern zamiast uspokoic gre w drugiej polowie i skonsolidowac sie defensywnie to atakowal na hura niczym banda zoltodziobow odslaniajac sie z tulu z naszymym kapitanem Lahmem na czele (nie moglem uwierzyc co on wyrabial-oblal tes kapitana jak dla mnie). ZNOWU BRAK DOSWIADCENIA BOMMELA DAL SIE WE ZNAKI.
3. Ktos powie wczesniej z Bommelem w skladzie tez sie FCB oddawal mecze. Jednak w takim stylu to chyba nie.
4. Van Bommel moze nie dryblowal i faulowal ale byl najbardziej inteligentny z graczy FCB. Wladal plynnie 5 jezykami (hol. ang. hisz. niem. wlos.) i mowil malo ale zawsze do rzeczy. Lahm natomiast to taki Flabergas, swietny pilkarz lecz lider malego kalibru.
06.02.2011 11:05
badboy
jako jedyny mowisz co rozsadnego. Na Sky koles koles komentowal "tha lack of Van Bommel is so apparent and without his tackles (not nice to watch but, as opposition would say, effective) FCB clearly can not defend themselves"
"Brak Van Bommela i jego wslizgow (malo widowiskowych ale jak powiedzieli by gracze druzyny przeciwnej, skutecznych) jast widoczny w wyniku czego pozostawia to Bayern podadny w defensywie"
Wchodzili w nas jak w galarete co z Bommelem w skladzie byloby nie dopomyslenia! I nic mnie nie obchodzi ze gral 'nieladnie' skoro skutecznie buforowal cala obrone!
05.02.2011 21:05
Przepraszam za ostrosc wypowiedzi ale jak nikt nie zauwaza faktu oczywistego co sie dziejje pod nieobecnosc Bommela to za...
05.02.2011 17:03
Tumany!
To nie Robbena brakuje lecz widac brak Bommela-dziura w srodku a Koln przebija sie jak przez galarete!
Ogladam macz na ESPN i komentaor powtarza "FC Bayern extrana a Bommel y Ottl no puede imponerse fisicamente a constantes ataces de Koln"!
05.02.2011 17:01
master1230
Pilka teraz a w'tamtych czasach' to dwa inne swiaty. Dynamika dzisiejszych meczy intensywnosc treningow sa na duzo wiekszym poziomie niz kiedys co czyni zawodnikow bardziej podatnych na kontuzje.
Plus tzw. pressing -musisz oddac pilke bo jak sie zagapisz jestes atakowany przez 2 zawodnikow=kiedys to byla rzadkosc.
"I used to play every weekend being drunk or having hangover"=George Best
Dzis niemozliwe byloby granie na kacu nawet dla Messiego...
03.02.2011 18:45
Van Bommel
Nikt nie pisze ze potwornie brakowalo Van Bommela ktory wlasnie teraz rozgrywa calkiem niezle spotkanie z Catania.
29.01.2011 22:01
Trener ma 100% racje!!!
Jeszcze Robbena i Gomeza na srodkowych odroncow, Lahma na "9" i po 5 LM Bayern gra!
22.01.2011 09:10
Smiechu warte!
Gustawo za Bommela-ok dobre na Bochum ale na Inter puscic nowicjusza Gustawo to paranoja. Tu sie chyba udzielaja sami 10 latkowie, niewiedza pilkarska az razi! Wiadomo ze Bommel jest kluczowy w waznych meczach LM tak samo jak w reprezentacji-bez niego Bayern i Holandia nie zaszla by tak daleko ost. sezonu.
18.01.2011 16:09
Chelsea tez chcialo sie Ballacka pozbyc a teraz placza...Odejdzie to mozemy zapomniec o meczu z Interem.
18.01.2011 13:21
Dobry mecz van Bommela, kazdy musi przyznac. U nas oczywiscie jego krytyka nie wychodzi z mody.
16.01.2011 13:47
A gdzie fani FC Bayern z przedzialu wiekowego 4-8 co hucznie sie wypowiadali w czasie przerwy zimowej ze Borussia Dortmund jest do dogonienia?
16.01.2011 10:24
kubek120 czy ty masz 4 lata?
08.01.2011 13:58
Dzialacze Bayernu musza miec niezly ubaw czytajac tego typu glupoty. Torres, Tevez...Nastepny Kaka pewnie.
07.01.2011 14:35
Oczywiscie Darth Smd nie kazdy musi sie zgadzac z tym co mowia ludzie typu Effenberg,Beckenbauer,Cruyff Hitzfeld, Van Gaal.
Jesli uwazasz ze ludzie z najblizszego otoczenia "szatni" Bayernu wliczajac zarzad, trenera, kolegow z druzyny (Bommel ma ponoc duzy respekt u kolegow w szatni) ,sztab trenerski reprezentacji Holandii sie myla to twoja sprawa.
Powstaje natomiast pytanie.
Jesli przytlaczajaca (tak tak) wiekszosc ludzi "po fachu" , wlaczajac sztab i zarzad trenerski Bayernu, popiera Van Bommela to jest to wynik teorii spiskowa? Albo jakos dziwnie wszyscy sie myla.Musi byc jedno albo drugie kierujac sie Twoja logika.
26.12.2010 20:11
Darth Smd
Odnosnie okreslenia 'laik' to cytowalem slowa Seedorfa ktory probowal wytlumaczyc 'paradoks' niepopularnosci Van Bommela wsrod szerszej publicznosci oraz zaufania jaka ma u trenerow (sam Johan Cryuff powiedzial ze nominacja Bommela jako kapitana Holandii byla dobra decyzja!).
Zeby nie bylo nieporozumien tlumacze mysl Seedorfa najprosciej jak moge: jesli zapytasz 5 letnie dziecko albo 'pania z kiosku na rogu' czy tacy zawodnicy jak Van Bommel sa waznym ogniwem dla druzyny mimo ze nie biegaja jak 'za lat mlodzinczych' odpowiedz bedzie jednoznaczna-NIE.
Natomiast jesli zapytasz Hitzelda, Cruyffa, Lizarazu,Effenberga, Beckenbauera-ktory ma pelne poparcie dla Bommela- odpowiedz bedzie pozytywna.
Darth Smd dzilisz zdanie tych pierwszych natomiast ja przychylam sie do zdania tych drugich.
To nie ignorancja lecz fakt.
26.12.2010 17:31
Do krytykow Van Bommela,
W Holandii na MS Bommel i De Jong byli najbardziej krytykowani przez...pisma kobiece i programy telewizyjne dla dzieci (agresja, zly przyklad dla dzieci, fauluja, malo graja, antyfootball). W angielskiej BBC podczas meczu Holandii Van Bommela bronil Seedorf mowiac ze "it is hard to explain to the mainstream the crucial role played by Van Bommel in Holland or Bayern "- dla laikow ciezko jest zrozumiec role takich zawodnikow jak De Jong czy Bommel w zespole Holandii czy Bayern.
Ci ktorzy natomiast maja troche oleju w glowie potrafia dostrzec przydatnosc Van Bommela mimo tego ze nie przeprowadza koronkowych akcji.
W meczu Holandii z Brazylia na MS 2010 (2:1) hiszpanska AS ("el partido fue una resurreccion iniciada por Van Bommel"-mecz byl zmartwychwstaniem zapoczatkowanym przez Bommela)oraz angielska The Indepemdent ("his physical contribution to the game gave a leverage to the likes of Robben or Snaider") wybrala Van Bommela zawodnikiem meczu. Nie Snaider, nie Robben.
Taki werdykt musial byc bardzo kontrowersyjny dla holenderskich pism dla kobiet i dzieci oraz wypowiadajacych sie ponizej fanow FC Bayern...
26.12.2010 16:28
Wszyscy o nim mowia ze to zawodnik z charakterem to dlaczego Barca sie go pozbyla ?
Wywody godne 5 latka.
26.12.2010 14:01
Hitzfeld mowi to co Kahn, Effenberg, Lizarazu i wszyscy co maja troche rozumu w glowie. "On jest takim typem zawodnika, który ostro reaguje na porażkę." Rok temu tez byl bez formy ale to dzieki niemu Bayern w kluczowych meczach (jak pierwszy mecz z MU gdzie cala brytyjska prasa pisala "Bommel has proven to be a real R Kean-type player who under pressure is able to dominate every cm2 of the pitch").
To z Interem Bommel bedzie kluczowy...
26.12.2010 11:57
Baines mowi ze nigdzie sie nie wybiera
Baines pledges future to Everton despite Bayern Munich interest in £9m left back
I tied myself to the club in the summer and I have no intentions of leaving the club, I am not looking elsewhere,' said Baines.
'I am completely focused on what I am doing here and have only just committed myself to the club. I am just concentrating on playing for Everton.'
Heitinga bije na glowe srodkowych obroncow FC Bayern (wylaczajac Badstubera) i uwazam ze tego kalibru jest wart 15mln. Zwrotny (przeciwienstwo Van Buytena), zawsze skoncentrowany, zadziorny (za pyskowke siedzi na lawie w evertonie ale Van Gaal poskromilby swojego rodaka mysle). Tej zadziornosci brakuje w liniach obronnych Bayernu, jest dziura po Lucio (i kazdy wie ze Lahm jaki swietny by niebyl to jednak, z calym szacunkiem dla niego, "miekki" charakter-juz widze pojawiajace sie glosy w jego obronie).
21.12.2010 17:51
Racja, Heitinga nie jest wybitny ale solidny, cos w rodzaju Kovaca czy Linke.
Nie wystawianie Heitingi przez Moyesa jest spostrzegane przez kibicow Evertonu jako zachowanie bardzo kontrowersyjne i nieodpowiedzialne. I tu roznica z Van Buytenem za ktorym kibice Bayernu raczej nie tesknia.
Przez ostatnich 7 sezonow Heitinga gral bardzo rowno i sprawdzil sie w Holandii, Hiszpanii (Marca pisala-"es uno de los defendores mas confiables y firmes en La Liga"-jest jednym z najbardziej pewnych obroncow ligi hiszp)i Anglii (flawless performance throughout the whole season-pisze str. evertonu w wpodsumowaniu ost. sezonu).
21.12.2010 12:17
Globin-Heitinga podpadl Moyesowi dlatego ten go nie wystawia. Gral na MS 2006,2010,Euro 2004,2008. W 2008 zostal wybranym pilkarzem roku Holandii. Znakomity sezon 2008-2009 w Atletico Madrid oraz Evertonie sezon pozniej.
21.12.2010 00:13
Gracz ktorego Bayern potrzebuje nazywa sie John Heitinga. "Reportedly not happy in Everton as his relationship with Moyes has deteriorated "=czytamy w angielskiej prasie. "He would certainly fit into Louis Van Gaal philosophy" To Bayern powinien wykorzystac...
20.12.2010 19:23
A Szwajnsztajgerr kojarzysz?
20.12.2010 19:05
Klosiu 710,
Pomieszales dwie rzeczy- (1)oficjalne odzucenie oferty za Bainesa z (2) publicznymi wypowiedziami trenera Evertonu Davida Moyesa. Jedno ma sie jak nijak do drugiego.
Dzisiejszy Daily Mail podaje ze Bayern jeszcze nie zlozyl oferty za Bainesa. Zrobi to natomiast w styczniowym okienku transferowym oczekujac reakcji Evertonu. Artykull podkresla ze zarzad FCB nie jest glupi i wie ze za £9mln Everton go nie pusci, FCB chodzi czy Everton 'pozytywnie' zareaguje na propozycje).Reszta w "Bayern Munich set to launch £9m raid for Everton defender Leighton Baines
Zgadzam sie z yaroo jednak twierdze ze to Inter jest faworytem. Gadanie ze bedzie latwiej bo nie ma Spacial One w Interze jest dziecinne. Banitez z CL zawsze byl b.mocny.W Anglii mowili na niego Tournament Coach bo osiagal znakomite wyniki z Valencia w UEFA czy w CL z Liverpoolem gdzie sial zgroze w Europie pokonujac lekka reka takie ekipy jak Juventus, Chelsea, Barcelone, Inter, Real, Arsenal. Banitez z Liverpoolem przecietnie gral w fazie grupowej (slynny mecz z Olympiacos z 2005) jednak w knockout stage zawsze wychodzil siejacy potwor.
17.12.2010 18:52
"kazdy zna zasady na jakich odbywa sie losowanie"
Dla Ciebie john1982 to proste, mimo tego po niektorych komentarzach mozna wywnioskowac ze szansa na to ze Bayern trafi na Arsenal jest taka sama jak na Inter (1/7), co jest nie prawda.
Trzy druzyny angielskie w pierwszym koszyku zmieniaja dynamike losowania. Jesli Real wylosuje Marsylie a Schalke Kopenhage to szansa na to ze Bayern wylosuje Arsenal wzrasta do 50%.
Obecnosc Valencia w 2 koszyku powaduje ze wieksze prawdopodobienstwo wylosowania Arsenalu maja Real i Barca (ok 27%).
Prawdopodobienstwo wylosowania Interu przez FCBayern wynosi ok 11%.
10.12.2010 18:21
Bardzo chcialbym Arsenal (prawdopodobienstwo jest dokladnie 22,13%). Z druzynami z Mediolanu byloby ciezko (ok 28% ze FCB trafi na jedna z nich).
10.12.2010 12:54
ARSENAL
Nie trzeba byc geniuszem aby wywnioskowac ze z matematycznego punktu widzenia najwieksze jest prawdopodobienstwo wylosowania Arsenalu.
09.12.2010 18:50
Bez niego Bayern nigdy nie wygralby pierwszego meczu z MU w ostatnim sezonie jak i wielu innych istotnych meczy. Bez jego fizycznej gry Holandia nigdy would't make it to the World Cup final. Tez jestem zdania ze van Bommel jest dla Bayernu tym czym Ballack byl dla FcChelsea (kazdy pamieta co sie stalo w czasie meczu z interem kiedy Ballack zszedl z boiska zastapiony przez Joe Cola). Gra malo efektownie, bez fajerwerkow ale kilka lat temu wszyscy sie czepiali ze Effe tez nie blyszczal...
Pilka nozna to nie PlayStation...
07.12.2010 18:30
Chce zeby Schweinsteger zostal ale jak odejdzie do 'lepszego' klubu to jego wybor zrozumie. Wiadome jest ze gra za granica rozwija niesamowicie-inna kultura nie tylko pilkarska, inny jezyk (Zbigniew Boniek sam stwierdzil ze ma zal mu ze nie gral na wyspach bo 'angielski ma taki ze az glupio na miedzynarodowe spotkania jezdzic') i wyzwanie (bo ryzyko niepowodzenia jest duze i jak powiedzial Lothar Mathaus 'trzeba miec jaja zeby sie zdecydowac na taki ruch').
Trzymam kciuki ze pozostanie...
28.11.2010 20:58
Demichelis dobrym obronca? To chyba kpiny!
Caly swiat pilkarski trabi ze FC Bayern lack centrebacks. Na mundialu Martin byl posmiewiskiem. W BBC w studio sam Marcel Desalli w rozmowie z Linekerem stwiedzil cos w stylu:" I just can't possibly imagine this guy playing in any other national team but in Maradona's Argentina. He definitely posses a good vission and can quickly move the ball forward but these shouldn't be the strongest points of a centreback." Desalli ma racje, Martin potrafi wyprowadzic szybko pilke, am dobra wizje, ale bronic nie umie. Gdy Desalli analizowal kiksy Martina rownoczenie puszczali powtorki jego spoznionych reakcji i brak koncentracji -laughing all the way through.
Nawet argentynski tygodnik sportowy Ole pisze: "Demichelis es uno de los defendores que no sabe defender, pierde facilmente su concentracion, por lo cual es bastante famoso" (jest jednym z obroncow ktory nie potrafi bronic, znany z notorycznego braku koncetracji)
21.08.2010 12:58
SuperMario-powiem tyle-lepiej pisz po niemiecku bo twoj polski pozostawia wiele do zyczenia. I juz mi nie odpisuj bo nie chce grac z nikim tutaj w ping-ponga. A to ze wychowales sie w Niemczech wcale nie czyni cie lepszego od innych tutaj sie udzielajacych fanow FC Bayern (nawet od tych co pracuja na budowie ktorym tutaj ublizasz,czyz nie?)...
19.07.2010 20:58
sclorrer-popieram. Najgorsze jest to ze tacy malolaci nie znaja ani niemieckiego czy angielskiego ("ni w zab" jak spiewa Kazik) a maja sie za miedzynarodowych ekspertow...
19.07.2010 12:48
rajbeery,
Jak podaje AS Niemiecka Federacja juz negocjuje z Lowem i przedluzenie kontraktu powinno nastapic juz w czasie mistrzostw.
"Yo espero la extensión de contrato se produzca en breve. Pondré todo mi empeño en conseguirlo", afirmó Theo Zwanziger, presidente de la Federación. (jak przyznaje prezydent Federacji Theo Zwanziger: wierze ze przedluzenie kontraktu zostanie sfinalizowanu w krotce. Zrobie wszystko co w mojej mocy zeby to nastapilo).
14.06.2010 18:58
Bomba!
UEFA wprowadzila plany ktore maja "zamrozic" ruchy transferowe zadluzonym klubom. Kluby takie jak Bayern na tym zyskuja. Wiecej w artykule:
"How some Premier League clubs may be frozen out of Europe by Uefa’s ‘protect and survive’ policy2"
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/european_football/article7138664.ece
28.05.2010 12:26
Sorry za przekrecanie nazwisk zawodnikow Bayernu. Jesli dla niektorych jest brak respektu dla FC Bayern i ich fanow to sorry. Bayernowi kibicuje od dziesieciu lat. Racja, nie ogladalem wielu meczy FCB w tym sezonie jako ze ostatni rok spedzilem w Ameryce Poludniowej pracujac jako biolog w lesie deszczowym gdzie transmisje z meczow Bayernu sluchalem z Radio Exterior de Espania).
Espero que todo va a ser olvidado y nos quedamos como amigos!
Pozdrowienia dla wszystkich fanow FC Bayern!
25.05.2010 18:06
Szastac pieniedzmi jak Real? Niestety realia dzisiejszej pilki mowia same za siebie, aby odnosic sukcesy trzeba wydawac. Zeby jakosciowo Bayern byl lepszy nalezy wydac te 60 mln. Obrona do wymiany (wyjatek Lahm i Cantoro-duzo bardziej zwrotny niz overated Badtuter).Wlasnie, dlaczego ten Badstuter tak bardzo przecietny i koslawy gra na lewej obronie?
25.05.2010 15:19
Szastac pieniedzmi jak Real? Niestety realia dzisiejszej pilki mowia same za siebie, aby odnosic sukcesy trzeba wydawac. Zeby jakosciowo Bayern byl lepszy nalezy wydac te 60 mln. Obrona do wymiany (wyjatek Lahm i Cantoro-duzo bardziej zwrotny niz overated Badtuter).Wlasnie, dlaczego ten Badstuter tak bardzo przecietny i koslawy gra na lewej obronie?
25.05.2010 15:18
Ze Rafaelo
Dziwna logika sie kierujesz. Fakt, Fiorentina wygrala z Lyonem ale tez z druzyna Blanca z ktora Bayern przegral dwa razy w fazie grupowej(i zalilismy sie jak MU po meczu z Bayernem, ze niesprawiedliwie). Lyon ma szanse z Bayernem. Maja pewnosc siebie, nie mozna ignorowac druzyny ktora w sposob kliniczny wyeleminowala Real...Szanse 50-50.
17.04.2010 13:57
Claro que Vargas es de Peru, no Chile. creo que Ribery se va a Espana pero seria estupendo si se queda en Munich...
15.04.2010 13:03
Prasa angielska-chyba najbardziej profesjanalna w europie jesli chodzi o analize meczow- (i nie mam tu na mysli The Sun)z respektem wypowiada sie o Bayernem pod wodza Van Gaala. Oto fragment Jonathan Northcrofta (The Times):
On Tuesday there had been another demonstration of Spanish power — without any Spaniards involved. Bayern Munich are a Bavarian club drawing most of their players from northern Europe. Their manager is Dutch. Yet Louis van Gaal, like modern Barça, was moulded by the ideals of Johan Cruyff and Van Gaal is turning Bayern into better Barcelona imitators than are Arsenal. At the Allianz Arena, his team shocked Manchester United the Barça way, playing pass-show-receive to make United look impotent to an extent not seen since they received their own lesson from Xavi and Co in last year’s final. The impression, again, was of football moving towards a possession style best espoused by Barça and the Spanish, a trend leaving English clubs gasping. “In the second leg we’ve got to try and keep the ball a lot more,” said Ryan Giggs.
In second legs at the Camp Nou and Old Trafford, Barça and Bayern will covet the ball, conjure and cajole it to do their bidding. Arsenal and United must care for it better or England will be without a Champions League semi-finalist for the first time since 2003. Being out-passed by the continentals is a problem the English thought they had beaten but it’s back and to see it confront supposedly the best two “footballing” teams in the Premier League was sobering.
04.04.2010 22:50
The Times-swietny artykul naswietlajacy atuty bayernu ktore moga zatrzymac MU.Jeden z nich to Robben,
Po pierwsze-z takim zespolem jak MU (teoretycznielepszym od Bayernu, bez dyskusji) lepiej pierwszy mecz zagrac na wyjezdzie (kto ogladal mecz z Barca z przed roku wie o czym mowie). Po drugie, jesli stracimy gola u siebie to na 99% w Manchesterzer nam spuszcza baty (bo nasza "chwiejna" juz obrona straci pewnosc siebie a taki Rooney to "zweszy" z kilometra. Cos czuje ze Effenberg mial racje ze za jego czasow wszystko opieralo sie na solidnosci obrony.
19.03.2010 20:28
Ta calo homofobia wynika raczej z nieobycia niz z braku znajomosci historii (np brak znajomosci jezykow, ilu was fanow FCB zna ang, hiszp. czy niemiecki (i nie mam tu na mysli wiedzy szkolnej-ja chciec, ja myslec).
28.01.2010 21:17
FC Bayern to teraz zespol przecietny, bez inicjatywy, bez kreatywnosci (Ribery i roben kontrastuja tylko ten problem) bez osobowosci. Jest karykatura tego co FC Bayern prezentowal w historii. Polityka kadrowa jest beznadziejna. Jak mozna bylo sprzedac Lucio (Van Buten do piet mu nie dorasta), kupic Gomeza za 30 mln? Takie transfery to nawet nie robia 10 latki grajac na Play Station.
06.11.2009 21:12
Wedlug dzisiejszej Marca FC Bayern chce sciagnac Capdevila y Fernando Navarro (Sevilla),
Nie tylko byloby to duze wzmocnienie w obronie, ale Lahm wrocilby na swoja pozycje:
"Ante la posible llegada del jugador del Villarreal o del futbolista del Sevilla, provocacía que Lahm jugara en el lateral derecho, su posición natural y en la que apenas ha jugado tanto en el Bayern como en la Selección Alemana por falta de efectivos en la izquierda."
Wiecej:
Lucio to pilkarz o klase lepszy niz Van Buyten (jesli ktos ma watpliwosci niech sobie obejrzy ostatnie jego wystepy z Interem gdzie znakomicie komponuje sie z Samuelem). Ostatni sezon mial przecietny ale ciezko grac konsekwetnie na najwyzszym poziomie kazdy sezon. Wyglada na to ze nowe wyzwanie w Interze dodalo mu skrzydel...
28.09.2009 23:47
jesli znasz Hiszpanski to polecam dzisiejszy AS:"Ribéry sentencia y se reconcilia con Van Gaal":
http://www.as.com/futbol/articulo/futbol-ribery-sentencia-reconcilia-van/dasftb/20090913dasdaiftb_61/Tes
prasa brytyjska tego nie komentuje,
niemieckiego nie znam...
13.09.2009 05:31
Szczesliwy?
Jak podaje dzisiejszy AS w artykule "No tengo demasiado feeling con Van Gal" nia ma porozumienia na lini Ribery-Van Gal:Dla tych co znaja hiszpanski:
"Es la primera vez que el contacto con un entrenador no es positivo. Tengo menos 'feeling'", confesó el delantero al diario deportivo. "Por el momento no hay ''feeling'' entre nosotros", dijo también el futbolista en el semanario galo, en el que añade que "nuestras relaciones son profesionales. Eso era diferente con Ottmar Hitzfeld, por ejemplo, quien era un señor, el mejor entrenador que he conocido en el Bayern".
"Si yo debo adaptarme en ciertos aspectos, él -Van Gaal- también debe esforzarse. Necesito bromear, sentirme libre y respirar para estar bien y actualmente no es el caso", indicó el internacional francés.
GomezGarcia-
Estoy de acuerdo contigo-el partido con Mainz tiene mucha importancia en el contexto de la temporada. FC Bayern no puede permitir a perderlo. Pero dando la intensidad de esta faze de la temporada el Bayern corre alto riesgo de perder uno de los preciosos extremos!
Masz ksywe hiszpanska wiec nie musze chyba tlumaczyc...
19.02.2011 11:42
Van Gaal tez powinien oszczedzic Riberego i Robbena. Niedorzeczne? Tak ,ale zmienimy zdanie w przypadky gdy pierwsza inormacja po meczu z Minz bedzie -"Wystep Robbena/Riberego z Interem niepewny".
19.02.2011 10:49
Oddanie Bommela to duze oslabienie dla Bayernu i stawia to Inter w roli faworyta w konfrontacji z Bayernem.
13.02.2011 14:55
Chociaz gdyby gral w Bayernie Kedira to wiekszosc by sie czepiala ze 'drewniany' tak jak mialo to miejsce w przypadku Bommela (i wszyscy widzieli w meczu z Koln jaka pustke teraz mamy w defensywie. Bommel byl jak monolit, czyms w rodzaju omortyzatora dla lini obronnej. Teraz inter musi boki zrywac ze smiechu. Koln przebijal sie przez srodek pola niczym przez galarete, co dopiero Inter.Boje sioe myslec.
08.02.2011 13:08
maniek87-zgadzam sie odnosnie Boetinga i Kediry. W meczu z Interem prawdopodobnie FC Bayern przegra i zaplaci za skapstwo zarzadu. Oddanie kapitana w srodku sezon to skandal (wszyscy narzekaja ale to kapitan 2 klasyfikowanej FIFA druzyny swiata i gra w podstawowym skladzie lidera Serie A).
08.02.2011 12:45
kminas 100% racji.
Sluchajac tych glupot i lynchu na Van Gaalu wymiotowac sie chce. Jego wklad w rozwuj Krafta,Badstubera, Schweinsteigera, Müllera jest niesamowity. Dochodzac do finalu CL zrobil wiecej niz wszyscy trenerzy wzieci ost. 8,9 lat. Wiekszosc ludzi tu sie wypowiadajacych nia zna hiszp. czy angielskiego wiec nie ma pojecia jak ostatniego roku marka Bayernu wzrosla za granica.
Ja bym czepial sie bardziej zarzadu ze pozwolila odejsc Bommelowi, jedynemu oprocz Tymoszczuka ktory komponuje sie z Schweintaingerem w grze defensywnej. Jednak bedzie brakowalo jego prostopadlych. Za to sa braki i dziury w pomocy.
06.02.2011 14:51
jiri
"Myslałem ze po odejsciu Bommela w koncu zaczniemy grać wiecej piłek do przodu,kreatywnych akcji a my tymczasem boimy sie podawać miedzy dwojke zawodnikow do srodka"
RECE OPADAJA
1. To wlasnie Bommela brakowalo wczoraj gdzie FC Koln przedziarali sie przez srodek pola jak przez galarete. Cala Europa to widzi! Ogladalem mecz w hiszp. ESPN (la carencia de Van Bommel se puede ver claramente, Fc Bayern no se puede imponer fisicamente a FC Koln) i skroty w ang. Sky (FC Bayern is clearly volnerable without Bommel, expoused in the back). Tlumaczyc nie bede ale chodzi o jedno-Van Bommel robil czarna robote jak kiedys Makalele w Chelsea. A ze ladne to nie bylo, pilka to nie Playstation.
2. To nie "granie pilek do przodu" bylo prblemem wczoraj lecz brak konsekwentnej gry w srodku pola. GOLE PADLY PO KONTRATAKACH!!!!!!!! FC Bayern zamiast uspokoic gre w drugiej polowie i skonsolidowac sie defensywnie to atakowal na hura niczym banda zoltodziobow odslaniajac sie z tulu z naszymym kapitanem Lahmem na czele (nie moglem uwierzyc co on wyrabial-oblal tes kapitana jak dla mnie). ZNOWU BRAK DOSWIADCENIA BOMMELA DAL SIE WE ZNAKI.
3. Ktos powie wczesniej z Bommelem w skladzie tez sie FCB oddawal mecze. Jednak w takim stylu to chyba nie.
4. Van Bommel moze nie dryblowal i faulowal ale byl najbardziej inteligentny z graczy FCB. Wladal plynnie 5 jezykami (hol. ang. hisz. niem. wlos.) i mowil malo ale zawsze do rzeczy. Lahm natomiast to taki Flabergas, swietny pilkarz lecz lider malego kalibru.
06.02.2011 11:05
badboy
jako jedyny mowisz co rozsadnego. Na Sky koles koles komentowal "tha lack of Van Bommel is so apparent and without his tackles (not nice to watch but, as opposition would say, effective) FCB clearly can not defend themselves"
"Brak Van Bommela i jego wslizgow (malo widowiskowych ale jak powiedzieli by gracze druzyny przeciwnej, skutecznych) jast widoczny w wyniku czego pozostawia to Bayern podadny w defensywie"
Wchodzili w nas jak w galarete co z Bommelem w skladzie byloby nie dopomyslenia! I nic mnie nie obchodzi ze gral 'nieladnie' skoro skutecznie buforowal cala obrone!
05.02.2011 21:05
Przepraszam za ostrosc wypowiedzi ale jak nikt nie zauwaza faktu oczywistego co sie dziejje pod nieobecnosc Bommela to za...
05.02.2011 17:03
Tumany!
To nie Robbena brakuje lecz widac brak Bommela-dziura w srodku a Koln przebija sie jak przez galarete!
Ogladam macz na ESPN i komentaor powtarza "FC Bayern extrana a Bommel y Ottl no puede imponerse fisicamente a constantes ataces de Koln"!
05.02.2011 17:01
master1230
Pilka teraz a w'tamtych czasach' to dwa inne swiaty. Dynamika dzisiejszych meczy intensywnosc treningow sa na duzo wiekszym poziomie niz kiedys co czyni zawodnikow bardziej podatnych na kontuzje.
Plus tzw. pressing -musisz oddac pilke bo jak sie zagapisz jestes atakowany przez 2 zawodnikow=kiedys to byla rzadkosc.
"I used to play every weekend being drunk or having hangover"=George Best
Dzis niemozliwe byloby granie na kacu nawet dla Messiego...
03.02.2011 18:45
Van Bommel
Nikt nie pisze ze potwornie brakowalo Van Bommela ktory wlasnie teraz rozgrywa calkiem niezle spotkanie z Catania.
29.01.2011 22:01
Trener ma 100% racje!!!
Jeszcze Robbena i Gomeza na srodkowych odroncow, Lahma na "9" i po 5 LM Bayern gra!
22.01.2011 09:10
Smiechu warte!
Gustawo za Bommela-ok dobre na Bochum ale na Inter puscic nowicjusza Gustawo to paranoja. Tu sie chyba udzielaja sami 10 latkowie, niewiedza pilkarska az razi! Wiadomo ze Bommel jest kluczowy w waznych meczach LM tak samo jak w reprezentacji-bez niego Bayern i Holandia nie zaszla by tak daleko ost. sezonu.
18.01.2011 16:09
Chelsea tez chcialo sie Ballacka pozbyc a teraz placza...Odejdzie to mozemy zapomniec o meczu z Interem.
18.01.2011 13:21
Dobry mecz van Bommela, kazdy musi przyznac. U nas oczywiscie jego krytyka nie wychodzi z mody.
16.01.2011 13:47
A gdzie fani FC Bayern z przedzialu wiekowego 4-8 co hucznie sie wypowiadali w czasie przerwy zimowej ze Borussia Dortmund jest do dogonienia?
16.01.2011 10:24
kubek120 czy ty masz 4 lata?
08.01.2011 13:58
Dzialacze Bayernu musza miec niezly ubaw czytajac tego typu glupoty. Torres, Tevez...Nastepny Kaka pewnie.
07.01.2011 14:35
Oczywiscie Darth Smd nie kazdy musi sie zgadzac z tym co mowia ludzie typu Effenberg,Beckenbauer,Cruyff Hitzfeld, Van Gaal.
Jesli uwazasz ze ludzie z najblizszego otoczenia "szatni" Bayernu wliczajac zarzad, trenera, kolegow z druzyny (Bommel ma ponoc duzy respekt u kolegow w szatni) ,sztab trenerski reprezentacji Holandii sie myla to twoja sprawa.
Powstaje natomiast pytanie.
Jesli przytlaczajaca (tak tak) wiekszosc ludzi "po fachu" , wlaczajac sztab i zarzad trenerski Bayernu, popiera Van Bommela to jest to wynik teorii spiskowa? Albo jakos dziwnie wszyscy sie myla.Musi byc jedno albo drugie kierujac sie Twoja logika.
26.12.2010 20:11
Darth Smd
Odnosnie okreslenia 'laik' to cytowalem slowa Seedorfa ktory probowal wytlumaczyc 'paradoks' niepopularnosci Van Bommela wsrod szerszej publicznosci oraz zaufania jaka ma u trenerow (sam Johan Cryuff powiedzial ze nominacja Bommela jako kapitana Holandii byla dobra decyzja!).
Zeby nie bylo nieporozumien tlumacze mysl Seedorfa najprosciej jak moge: jesli zapytasz 5 letnie dziecko albo 'pania z kiosku na rogu' czy tacy zawodnicy jak Van Bommel sa waznym ogniwem dla druzyny mimo ze nie biegaja jak 'za lat mlodzinczych' odpowiedz bedzie jednoznaczna-NIE.
Natomiast jesli zapytasz Hitzelda, Cruyffa, Lizarazu,Effenberga, Beckenbauera-ktory ma pelne poparcie dla Bommela- odpowiedz bedzie pozytywna.
Darth Smd dzilisz zdanie tych pierwszych natomiast ja przychylam sie do zdania tych drugich.
To nie ignorancja lecz fakt.
26.12.2010 17:31
Do krytykow Van Bommela,
W Holandii na MS Bommel i De Jong byli najbardziej krytykowani przez...pisma kobiece i programy telewizyjne dla dzieci (agresja, zly przyklad dla dzieci, fauluja, malo graja, antyfootball). W angielskiej BBC podczas meczu Holandii Van Bommela bronil Seedorf mowiac ze "it is hard to explain to the mainstream the crucial role played by Van Bommel in Holland or Bayern "- dla laikow ciezko jest zrozumiec role takich zawodnikow jak De Jong czy Bommel w zespole Holandii czy Bayern.
Ci ktorzy natomiast maja troche oleju w glowie potrafia dostrzec przydatnosc Van Bommela mimo tego ze nie przeprowadza koronkowych akcji.
W meczu Holandii z Brazylia na MS 2010 (2:1) hiszpanska AS ("el partido fue una resurreccion iniciada por Van Bommel"-mecz byl zmartwychwstaniem zapoczatkowanym przez Bommela)oraz angielska The Indepemdent ("his physical contribution to the game gave a leverage to the likes of Robben or Snaider") wybrala Van Bommela zawodnikiem meczu. Nie Snaider, nie Robben.
Taki werdykt musial byc bardzo kontrowersyjny dla holenderskich pism dla kobiet i dzieci oraz wypowiadajacych sie ponizej fanow FC Bayern...
26.12.2010 16:28
Wszyscy o nim mowia ze to zawodnik z charakterem to dlaczego Barca sie go pozbyla ?
Wywody godne 5 latka.
26.12.2010 14:01
Hitzfeld mowi to co Kahn, Effenberg, Lizarazu i wszyscy co maja troche rozumu w glowie. "On jest takim typem zawodnika, który ostro reaguje na porażkę." Rok temu tez byl bez formy ale to dzieki niemu Bayern w kluczowych meczach (jak pierwszy mecz z MU gdzie cala brytyjska prasa pisala "Bommel has proven to be a real R Kean-type player who under pressure is able to dominate every cm2 of the pitch").
To z Interem Bommel bedzie kluczowy...
26.12.2010 11:57
Baines mowi ze nigdzie sie nie wybiera
Baines pledges future to Everton despite Bayern Munich interest in £9m left back
I tied myself to the club in the summer and I have no intentions of leaving the club, I am not looking elsewhere,' said Baines.
'I am completely focused on what I am doing here and have only just committed myself to the club. I am just concentrating on playing for Everton.'
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1340886/Evertons-Leighton-Baines-reject-Bayern-Munich.html#ixzz0VSdVFAIb
23.12.2010 11:06
Heitinga bije na glowe srodkowych obroncow FC Bayern (wylaczajac Badstubera) i uwazam ze tego kalibru jest wart 15mln. Zwrotny (przeciwienstwo Van Buytena), zawsze skoncentrowany, zadziorny (za pyskowke siedzi na lawie w evertonie ale Van Gaal poskromilby swojego rodaka mysle). Tej zadziornosci brakuje w liniach obronnych Bayernu, jest dziura po Lucio (i kazdy wie ze Lahm jaki swietny by niebyl to jednak, z calym szacunkiem dla niego, "miekki" charakter-juz widze pojawiajace sie glosy w jego obronie).
21.12.2010 17:51
Racja, Heitinga nie jest wybitny ale solidny, cos w rodzaju Kovaca czy Linke.
Nie wystawianie Heitingi przez Moyesa jest spostrzegane przez kibicow Evertonu jako zachowanie bardzo kontrowersyjne i nieodpowiedzialne. I tu roznica z Van Buytenem za ktorym kibice Bayernu raczej nie tesknia.
Przez ostatnich 7 sezonow Heitinga gral bardzo rowno i sprawdzil sie w Holandii, Hiszpanii (Marca pisala-"es uno de los defendores mas confiables y firmes en La Liga"-jest jednym z najbardziej pewnych obroncow ligi hiszp)i Anglii (flawless performance throughout the whole season-pisze str. evertonu w wpodsumowaniu ost. sezonu).
21.12.2010 12:17
Globin-Heitinga podpadl Moyesowi dlatego ten go nie wystawia. Gral na MS 2006,2010,Euro 2004,2008. W 2008 zostal wybranym pilkarzem roku Holandii. Znakomity sezon 2008-2009 w Atletico Madrid oraz Evertonie sezon pozniej.
21.12.2010 00:13
Gracz ktorego Bayern potrzebuje nazywa sie John Heitinga. "Reportedly not happy in Everton as his relationship with Moyes has deteriorated "=czytamy w angielskiej prasie. "He would certainly fit into Louis Van Gaal philosophy" To Bayern powinien wykorzystac...
20.12.2010 19:23
A Szwajnsztajgerr kojarzysz?
20.12.2010 19:05
Klosiu 710,
Pomieszales dwie rzeczy- (1)oficjalne odzucenie oferty za Bainesa z (2) publicznymi wypowiedziami trenera Evertonu Davida Moyesa. Jedno ma sie jak nijak do drugiego.
Dzisiejszy Daily Mail podaje ze Bayern jeszcze nie zlozyl oferty za Bainesa. Zrobi to natomiast w styczniowym okienku transferowym oczekujac reakcji Evertonu. Artykull podkresla ze zarzad FCB nie jest glupi i wie ze za £9mln Everton go nie pusci, FCB chodzi czy Everton 'pozytywnie' zareaguje na propozycje).Reszta w "Bayern Munich set to launch £9m raid for Everton defender Leighton Baines
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1340035/Bayern-Munich-set-launch-9m-raid-Everton-defender-Leighton-Baines.html#ixzz0VXur1jV6
20.12.2010 16:34
Zgadzam sie z yaroo jednak twierdze ze to Inter jest faworytem. Gadanie ze bedzie latwiej bo nie ma Spacial One w Interze jest dziecinne. Banitez z CL zawsze byl b.mocny.W Anglii mowili na niego Tournament Coach bo osiagal znakomite wyniki z Valencia w UEFA czy w CL z Liverpoolem gdzie sial zgroze w Europie pokonujac lekka reka takie ekipy jak Juventus, Chelsea, Barcelone, Inter, Real, Arsenal. Banitez z Liverpoolem przecietnie gral w fazie grupowej (slynny mecz z Olympiacos z 2005) jednak w knockout stage zawsze wychodzil siejacy potwor.
17.12.2010 18:52
"kazdy zna zasady na jakich odbywa sie losowanie"
Dla Ciebie john1982 to proste, mimo tego po niektorych komentarzach mozna wywnioskowac ze szansa na to ze Bayern trafi na Arsenal jest taka sama jak na Inter (1/7), co jest nie prawda.
Trzy druzyny angielskie w pierwszym koszyku zmieniaja dynamike losowania. Jesli Real wylosuje Marsylie a Schalke Kopenhage to szansa na to ze Bayern wylosuje Arsenal wzrasta do 50%.
Obecnosc Valencia w 2 koszyku powaduje ze wieksze prawdopodobienstwo wylosowania Arsenalu maja Real i Barca (ok 27%).
Prawdopodobienstwo wylosowania Interu przez FCBayern wynosi ok 11%.
10.12.2010 18:21
Bardzo chcialbym Arsenal (prawdopodobienstwo jest dokladnie 22,13%). Z druzynami z Mediolanu byloby ciezko (ok 28% ze FCB trafi na jedna z nich).
10.12.2010 12:54
ARSENAL
Nie trzeba byc geniuszem aby wywnioskowac ze z matematycznego punktu widzenia najwieksze jest prawdopodobienstwo wylosowania Arsenalu.
09.12.2010 18:50
Bez niego Bayern nigdy nie wygralby pierwszego meczu z MU w ostatnim sezonie jak i wielu innych istotnych meczy. Bez jego fizycznej gry Holandia nigdy would't make it to the World Cup final. Tez jestem zdania ze van Bommel jest dla Bayernu tym czym Ballack byl dla FcChelsea (kazdy pamieta co sie stalo w czasie meczu z interem kiedy Ballack zszedl z boiska zastapiony przez Joe Cola). Gra malo efektownie, bez fajerwerkow ale kilka lat temu wszyscy sie czepiali ze Effe tez nie blyszczal...
Pilka nozna to nie PlayStation...
07.12.2010 18:30
Chce zeby Schweinsteger zostal ale jak odejdzie do 'lepszego' klubu to jego wybor zrozumie. Wiadome jest ze gra za granica rozwija niesamowicie-inna kultura nie tylko pilkarska, inny jezyk (Zbigniew Boniek sam stwierdzil ze ma zal mu ze nie gral na wyspach bo 'angielski ma taki ze az glupio na miedzynarodowe spotkania jezdzic') i wyzwanie (bo ryzyko niepowodzenia jest duze i jak powiedzial Lothar Mathaus 'trzeba miec jaja zeby sie zdecydowac na taki ruch').
Trzymam kciuki ze pozostanie...
28.11.2010 20:58
Demichelis dobrym obronca? To chyba kpiny!
Caly swiat pilkarski trabi ze FC Bayern lack centrebacks. Na mundialu Martin byl posmiewiskiem. W BBC w studio sam Marcel Desalli w rozmowie z Linekerem stwiedzil cos w stylu:" I just can't possibly imagine this guy playing in any other national team but in Maradona's Argentina. He definitely posses a good vission and can quickly move the ball forward but these shouldn't be the strongest points of a centreback." Desalli ma racje, Martin potrafi wyprowadzic szybko pilke, am dobra wizje, ale bronic nie umie. Gdy Desalli analizowal kiksy Martina rownoczenie puszczali powtorki jego spoznionych reakcji i brak koncentracji -laughing all the way through.
Nawet argentynski tygodnik sportowy Ole pisze: "Demichelis es uno de los defendores que no sabe defender, pierde facilmente su concentracion, por lo cual es bastante famoso" (jest jednym z obroncow ktory nie potrafi bronic, znany z notorycznego braku koncetracji)
21.08.2010 12:58
SuperMario-powiem tyle-lepiej pisz po niemiecku bo twoj polski pozostawia wiele do zyczenia. I juz mi nie odpisuj bo nie chce grac z nikim tutaj w ping-ponga. A to ze wychowales sie w Niemczech wcale nie czyni cie lepszego od innych tutaj sie udzielajacych fanow FC Bayern (nawet od tych co pracuja na budowie ktorym tutaj ublizasz,czyz nie?)...
19.07.2010 20:58
sclorrer-popieram. Najgorsze jest to ze tacy malolaci nie znaja ani niemieckiego czy angielskiego ("ni w zab" jak spiewa Kazik) a maja sie za miedzynarodowych ekspertow...
19.07.2010 12:48
rajbeery,
Jak podaje AS Niemiecka Federacja juz negocjuje z Lowem i przedluzenie kontraktu powinno nastapic juz w czasie mistrzostw.
"Yo espero la extensión de contrato se produzca en breve. Pondré todo mi empeño en conseguirlo", afirmó Theo Zwanziger, presidente de la Federación. (jak przyznaje prezydent Federacji Theo Zwanziger: wierze ze przedluzenie kontraktu zostanie sfinalizowanu w krotce. Zrobie wszystko co w mojej mocy zeby to nastapilo).
14.06.2010 18:58
Bomba!
UEFA wprowadzila plany ktore maja "zamrozic" ruchy transferowe zadluzonym klubom. Kluby takie jak Bayern na tym zyskuja. Wiecej w artykule:
"How some Premier League clubs may be frozen out of Europe by Uefa’s ‘protect and survive’ policy2"
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/european_football/article7138664.ece
28.05.2010 12:26
Sorry za przekrecanie nazwisk zawodnikow Bayernu. Jesli dla niektorych jest brak respektu dla FC Bayern i ich fanow to sorry. Bayernowi kibicuje od dziesieciu lat. Racja, nie ogladalem wielu meczy FCB w tym sezonie jako ze ostatni rok spedzilem w Ameryce Poludniowej pracujac jako biolog w lesie deszczowym gdzie transmisje z meczow Bayernu sluchalem z Radio Exterior de Espania).
Espero que todo va a ser olvidado y nos quedamos como amigos!
Pozdrowienia dla wszystkich fanow FC Bayern!
25.05.2010 18:06
Szastac pieniedzmi jak Real? Niestety realia dzisiejszej pilki mowia same za siebie, aby odnosic sukcesy trzeba wydawac. Zeby jakosciowo Bayern byl lepszy nalezy wydac te 60 mln. Obrona do wymiany (wyjatek Lahm i Cantoro-duzo bardziej zwrotny niz overated Badtuter).Wlasnie, dlaczego ten Badstuter tak bardzo przecietny i koslawy gra na lewej obronie?
25.05.2010 15:19
Szastac pieniedzmi jak Real? Niestety realia dzisiejszej pilki mowia same za siebie, aby odnosic sukcesy trzeba wydawac. Zeby jakosciowo Bayern byl lepszy nalezy wydac te 60 mln. Obrona do wymiany (wyjatek Lahm i Cantoro-duzo bardziej zwrotny niz overated Badtuter).Wlasnie, dlaczego ten Badstuter tak bardzo przecietny i koslawy gra na lewej obronie?
25.05.2010 15:18
Ze Rafaelo
Dziwna logika sie kierujesz. Fakt, Fiorentina wygrala z Lyonem ale tez z druzyna Blanca z ktora Bayern przegral dwa razy w fazie grupowej(i zalilismy sie jak MU po meczu z Bayernem, ze niesprawiedliwie). Lyon ma szanse z Bayernem. Maja pewnosc siebie, nie mozna ignorowac druzyny ktora w sposob kliniczny wyeleminowala Real...Szanse 50-50.
17.04.2010 13:57
Claro que Vargas es de Peru, no Chile. creo que Ribery se va a Espana pero seria estupendo si se queda en Munich...
15.04.2010 13:03
Prasa angielska-chyba najbardziej profesjanalna w europie jesli chodzi o analize meczow- (i nie mam tu na mysli The Sun)z respektem wypowiada sie o Bayernem pod wodza Van Gaala. Oto fragment Jonathan Northcrofta (The Times):
On Tuesday there had been another demonstration of Spanish power — without any Spaniards involved. Bayern Munich are a Bavarian club drawing most of their players from northern Europe. Their manager is Dutch. Yet Louis van Gaal, like modern Barça, was moulded by the ideals of Johan Cruyff and Van Gaal is turning Bayern into better Barcelona imitators than are Arsenal. At the Allianz Arena, his team shocked Manchester United the Barça way, playing pass-show-receive to make United look impotent to an extent not seen since they received their own lesson from Xavi and Co in last year’s final. The impression, again, was of football moving towards a possession style best espoused by Barça and the Spanish, a trend leaving English clubs gasping. “In the second leg we’ve got to try and keep the ball a lot more,” said Ryan Giggs.
In second legs at the Camp Nou and Old Trafford, Barça and Bayern will covet the ball, conjure and cajole it to do their bidding. Arsenal and United must care for it better or England will be without a Champions League semi-finalist for the first time since 2003. Being out-passed by the continentals is a problem the English thought they had beaten but it’s back and to see it confront supposedly the best two “footballing” teams in the Premier League was sobering.
04.04.2010 22:50
The Times-swietny artykul naswietlajacy atuty bayernu ktore moga zatrzymac MU.Jeden z nich to Robben,
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/european_football/article7069645.ece
21.03.2010 17:36
Po pierwsze-z takim zespolem jak MU (teoretycznielepszym od Bayernu, bez dyskusji) lepiej pierwszy mecz zagrac na wyjezdzie (kto ogladal mecz z Barca z przed roku wie o czym mowie). Po drugie, jesli stracimy gola u siebie to na 99% w Manchesterzer nam spuszcza baty (bo nasza "chwiejna" juz obrona straci pewnosc siebie a taki Rooney to "zweszy" z kilometra. Cos czuje ze Effenberg mial racje ze za jego czasow wszystko opieralo sie na solidnosci obrony.
19.03.2010 20:28
Ta calo homofobia wynika raczej z nieobycia niz z braku znajomosci historii (np brak znajomosci jezykow, ilu was fanow FCB zna ang, hiszp. czy niemiecki (i nie mam tu na mysli wiedzy szkolnej-ja chciec, ja myslec).
28.01.2010 21:17
FC Bayern to teraz zespol przecietny, bez inicjatywy, bez kreatywnosci (Ribery i roben kontrastuja tylko ten problem) bez osobowosci. Jest karykatura tego co FC Bayern prezentowal w historii. Polityka kadrowa jest beznadziejna. Jak mozna bylo sprzedac Lucio (Van Buten do piet mu nie dorasta), kupic Gomeza za 30 mln? Takie transfery to nawet nie robia 10 latki grajac na Play Station.
06.11.2009 21:12
Wedlug dzisiejszej Marca FC Bayern chce sciagnac Capdevila y Fernando Navarro (Sevilla),
Nie tylko byloby to duze wzmocnienie w obronie, ale Lahm wrocilby na swoja pozycje:
"Ante la posible llegada del jugador del Villarreal o del futbolista del Sevilla, provocacía que Lahm jugara en el lateral derecho, su posición natural y en la que apenas ha jugado tanto en el Bayern como en la Selección Alemana por falta de efectivos en la izquierda."
Wiecej:
http://www.marca.com/2009/10/08/futbol/futbol_internacional/bundesliga/1255002161.html
08.10.2009 15:51
Lucio to pilkarz o klase lepszy niz Van Buyten (jesli ktos ma watpliwosci niech sobie obejrzy ostatnie jego wystepy z Interem gdzie znakomicie komponuje sie z Samuelem). Ostatni sezon mial przecietny ale ciezko grac konsekwetnie na najwyzszym poziomie kazdy sezon. Wyglada na to ze nowe wyzwanie w Interze dodalo mu skrzydel...
28.09.2009 23:47
jesli znasz Hiszpanski to polecam dzisiejszy AS:"Ribéry sentencia y se reconcilia con Van Gaal":
http://www.as.com/futbol/articulo/futbol-ribery-sentencia-reconcilia-van/dasftb/20090913dasdaiftb_61/Tes
prasa brytyjska tego nie komentuje,
niemieckiego nie znam...
13.09.2009 05:31
Szczesliwy?
Jak podaje dzisiejszy AS w artykule "No tengo demasiado feeling con Van Gal" nia ma porozumienia na lini Ribery-Van Gal:Dla tych co znaja hiszpanski:
"Es la primera vez que el contacto con un entrenador no es positivo. Tengo menos 'feeling'", confesó el delantero al diario deportivo. "Por el momento no hay ''feeling'' entre nosotros", dijo también el futbolista en el semanario galo, en el que añade que "nuestras relaciones son profesionales. Eso era diferente con Ottmar Hitzfeld, por ejemplo, quien era un señor, el mejor entrenador que he conocido en el Bayern".
"Si yo debo adaptarme en ciertos aspectos, él -Van Gaal- también debe esforzarse. Necesito bromear, sentirme libre y respirar para estar bien y actualmente no es el caso", indicó el internacional francés.
01.09.2009 15:40