DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ryko Strona 2

Mariusze juz tutaj maja tutaj antyszczepionkowy dowod ze vaccines don't worj. Przypomne ze szczepic sie nalezy przede wszystim po to aby zmniejszyc prawdopodobienstwo hospitalizacji. Fakty: szczepienie zmniejsza 20-sto do 60-sto krotnie (zaleznie od wieku) wyladawianie pod respiratorem - to sa szeroko dostepne dane podane niedawno w Lancet (najbardziej prestizowe pismo medyczne). W UK 80% hospitalizowanych to osoby nie szczepione-dlatego mimo wtornych zarazej covidem (tzn po przechorowaniu lub szczepieniu) system szczepienia jest pilnie wdazany.

Szczepieniem zmniejszamy presje na szpitale-to zaden kosmos naukowy-czyste fakty.

Ja sam bylem szczepiony 3x a mialem na swietach covid o lagodnych skutkach.

Edytowano : 2022-01-05 17:54:42

Bez urazy dla Mariuszy...

05.01.2022 17:51

@Marienplatz
Dokladnie- podzielam konsekwentne poglady Kloppa oraz Liverpool (eg Salah) - bezkompromisowo w tym aspekcie, bez waty ( Typu- nieszcsepisz sie- twoja sprawa) .brawo Bayern

31.12.2021 22:46

A pamietacie jak przychodzil Goetze w 2013 i wszyscy tu sie cieszyli ze wkoncu ktos z godna Bayernu technika zastapi ‘Tomasza Drewno’? Jako nieliczny bronilem tu talentu Mullera

30.12.2021 13:31

‘Poradzilem sobie ze strachem’ - to wlasnie antyszczepionkowa propaganda i anti-faktowe/naukowe zabobony porobily ludziom, poczciwym ludziom (wprowadzajac niczym nie potwierdzona awersje do szczepionek) wode z mozgu- ile ludzi zmarlo przez te dezinformacje?

12.12.2021 16:57

Gnebienie? Przesladowania? Jesli nie jestes szczepiony sa wiekze szanse na zarazenie innych w miejscach publicznych-wiekszy koszt z moich i twoich podatkow na szpitale (znowu-warto podac przyklad UK gdzie masowe szczepionki zaprzestaly przepasci opieki spolecznej).

'The COVID-19 pandemic has increased the cost of running frontline NHS services by £4-5bn a year.'

A Brazylia gdzie balalizowanie covida doprowadzila do zalamania sie opieki zdrowotnej (mylono je z grypa)

Antyszczepionkowa propaganda i glupota jest naprawde droga...

11.12.2021 19:19

Zeby czytac art. naukowe trzeba miec jednak wiedze z matematyki, szczegolnie statystyki, standart deviation, inferential analyses, 95% confidence interval, regression analyses, itd itd itd

Czy antyszczepionkowcy wiedza w ogole co to jest statystyka? Ze jest ona waznym narzedziem w badaniach? W medycynie?

11.12.2021 19:07

Antyszczepionkowcy dalej swoje zabobony...

Edytowano : 2021-12-11 18:44:39

Tu nie chodzi o telewizje-wiedze o covid czerpie sie z pism naukowych, np Lancet gdzie czarno na bialym jest wszystko podane... Fakty sa niezaprzczalne - np w UK po szczepionkowej inicjatywie ilosc pacjentow w szpitalach praz zgonow spadla eksponencjonalnie-FAKTY-FAKTY-FAKTY. Nie dlatego ze TVN o tym mowi.

11.12.2021 18:39

Antyszczepionkowcy znowu swoje- statystyka to teoria, nie ma dowodow ze vaccines give 95% immunity. Ale Tak bylo z szczepionkami polio, measles i innymi, post-truths more important and convincing apparently

17.11.2021 14:38

@Gladius
Jaki statustyk I biolog powiem ze jedno i drugie- szczepiony mam mniejsze szanse na zakazenie covid ale nie 100 immunity (ok 94-95). Ole jak ma pecha I trafi na te 5-6% to nawet jak sie zakazi to mniejsze ma objawy, np prawdopodobienstwo zgonu. To sa fakty ktore kazdy moze zweryfijowac...

17.11.2021 14:32

Jaka segregacja? W hotelu moga byc osoby starsze, podatbe na covid etc. Uwoerzyles w antyszczepionkowe zabobony- nie narazaj innych swoim wyborem...Za duzo meczennikow. ..

17.11.2021 12:47

Floyd nie znajdziemy wspolnego jezyka.

24.10.2021 11:53

@Floyd
Zgadzam sie, statystyka manipuluje antyszczepionkowa propaganda. Materialy zrodlowe to medyczne pisma naukowe gdzie wszelkie dane, nawet surowe oraz tzw, R codes sa powszechnie udostepniane (sam mam naukowe publikacje, to wiem). To jest tzw research transparency. Ale jesli ang, i sloba z matematyka, nie znasz, to wtedy masz watpliwosci co do szczepionek, jestes podatny na propagande, latwo mozna ludzmi manipulowac wykresami w TV itd

24.10.2021 11:38

Jako biolog oraz statystyk takie antyszczepionkowe argumenty mnie draznia. Owszem, zawsze jest ryzyko efektow ubocznych, ale jest ono, jak wyliczyli statystycy, 10000 razy mniejsze niz skutki choroby zwiazanej z covid (i to nie rypa). W szerszym kontekscie trzeba patrzec na to...

24.10.2021 11:07

van Basten i ten Milan-pamietam jak wczoraj. W 1990 kibicowalem Holandii - mecz z Niemcami w 1/8 to byla niezla tragikomedia,,,Piekne czasy

04.10.2021 23:08

Oficjalnie

Edytowano : 2021-08-21 16:07:11

Oficjalnie nie moze byc bez podpisu na kontrakcie- ludzie, bez przesady!

21.08.2021 16:06

:-)

20.06.2021 12:10

Zeby z Bayernu nie zrobil sie Inter...

10.06.2021 12:10

Sprzedac i co? Kolejny transfer typu Roci and co.? Coman gra nierowno w BL ale jest kluczowy na LM. 20ml zarabia Sane a roznica jest taka ze Bayern nie musi wydac na Comana nie musi wydac 50mln. Jesli Bayern go straci to bedzie to porazka dla klubu - tracenie zawodnikow w ten sposob staje sie trendem w Bayernie...

05.06.2021 10:51

@kamzet Czyli Coman ma myslec tak' aha, inne kluby dadza mi 20ml na rok, ale szczerze mowiec, nie mialem dobrego sezonu wiec nie bede wywieral presji i wezme co daja'-nonsense! oczywiscie Coman wie ze gdzie indziej lekko dostanie wiecej (nawet amerykanski ESPN o tym trabi) niezaleznie jak gra-dlatego wysrubowal taka cene-taki jest rynek-nie ma miejsca na sentymenty...

04.06.2021 19:29

Naiwny nie jest Coman-ktory robi co trzeba w tym biznesie-lecz naiwni ci co sie co sie Comanowi dziwia...Tak, mybysmy na miejscu Comana nie wywierali presji na Bayrernie lecz brali co daja-Dorosnijcie!

04.06.2021 18:33

Naiwne komentarze na dole mnie draznia...

Oczywiscie ze o kase chodzi- wy na dole nie negocjowalibyscie lepszego kontraktu wiedzac ze Bayern nie jest jedyna opcja? Jesli jest sie zbuntowanym nastolatkiem typu 'piepszyc kase' mazna faktycznie sie oburzac na Comana. Gdy sie dorosnie punkt widzenia sie zmienia-zycie nie jest takie proste. Przypomnijmy, Lewy tez metode Alaba/Coman stosowal...

29.05.2021 15:47

Ze niby legenda nie jest bo do Realu przechodzi? Kto go moze obwiniac ze chlopak szuka nowych wyzwan (rowniez kulturowych, nauka nowego jezyka, etc). Powodzenia w nowej przygodzie!

23.05.2021 16:52

Daily Mail pisze ze MU daje £200k netto dla Comana - nie dziwie sie ze ten ostatni (agent) wywiera presje na Bayernie. Exodus typu Kross Alaba moze byc wiecej...

23.05.2021 12:36

To zaplata za ta cala pyche i brak szacunku dla innych zespolow 'mistrzostwo jest nasze, teraz gramy dla Lewego o pobicie rekordu Mullera'. To nie karnawal...

24.04.2021 17:25

Superliga stanowi zagrozenie dla dzisiejszego ladu pilki noznej poniewaz pieniadze ktore wchodza w gre sa nieporownywalnie wieksze a sam JP Morgan investment bank ma takiemu Realowi czy MU dac 350 mln euro zaliczki zanim jeszcze pilka zostanie kopnieta (jak pisze hiszpanski El Pais-link na dole)-nie mowie juz o potencjalnych prawach TV a taki Amazon w kolejce sie ustawi... )Porownywanie CL z Superliga bedzie jak porownywanie F1 z Punto Cup. Powstanie Superligi doprowadziloby domarginalizacji wszystkich innych rozgrywek,cos na wzor hegemonii NBA/NFL-nie jest dziwne ze UEFA kategorycznie sie temu przeciwstawia...


https://elpais.com/deportes/2021-04-18/la-uefa-amenaza-con-sanciones-a-los-clubes-que-apoyen-la-superliga.html?rel=mas

20.04.2021 19:41

@Piotrek89r powstanie Superligi bez Bayernu to najgorszy scenariusz dla tego ostatniego. Zasady zasadami ale Bayern stanie sie zespolem niszowym bez znaczenia w Europie. Taka jest bolesna prawda.

19.04.2021 14:19

W ESPN twierdza ze Bayern ma duze szanse awansu (mimo wszystko):

https://www.youtube.com/watch?v=LOeSQV-T54Y

https://www.youtube.com/watch?v=mZLGHgw9Abs

10.04.2021 14:11

Coman i Sane powinni jako jockers

10.04.2021 13:58

@Zerafaelo

To samo mozna powiedziec o Choupo-ze ma rozpracowana obrone PSG bo zna ich dobrze.

05.04.2021 21:13

Co to za herezje ze Gnarby jako falszywa '9' a Choupo na lawce? Powaznie?

Choupo moim zdaniem wyjdzie-i bardzo dobrze. Smiesza mnie wpisy typu 'on jest 2 klasy nizej niz Lewy'. A ja pytam, ktory napastnik na swiecie nie jest?
Choupo tez udowodnil ze w meczu o stawke nogi mu sie nie uganaja (kluczowy gol z Lipskiem w polfinale LM rok temu), ma bardzo silny charakter, bardzo szybko odnalazl sie w szatni (co nie jest late z takimi ego jak ma Bayern). W meczu z Lipskiem w sobote pokazal ze potrafi grac inteligentnie, z zimna krwia-nie chce nic sile nic udowadniac i gra zaspolowo, szczgolnie w defensywnie-widac ze regorystycznie wypelnial wytyczne Flicka.

W PSG bedzie jeszcze bardziej pewny siebie oraz zgrany z zespolem, sczegolnie po 'przetarciu' z Lipskiem...

05.04.2021 15:55

Ja osobiscie chcialem zobaczyc Verattiego w Monachium ktorego bardzo lubie...Marquinhos ponoc nie wystapi tez? To wieksza strata dla PSG...Miejmy nadzieje ze nie bedzie wiecej kontuzji w meczach z Lille i Lipsk...

03.04.2021 10:13

Dziwne ze mimo tego co mowia epidemiolodzy dalej myla grype z tzw 'emergent diseases' jak szybkomutujacy covid. Ale latwiej jest sluchac teorii spiskowych Edyty Gorniak niz ekspertow...

Edytowano : 2021-04-02 21:46:33

...ludzie dalej myla grype z covid...

02.04.2021 21:45

Koronowirus choroba glowy? Zobaczcie co dzieje sie w Brazylii ktora bagatelizowala problem.

02.04.2021 21:22

@Mario74 W ta 4-5 dniowa przerwe wykreowana przez Bonka i inne hocus-pokus nikt o zdrowym rozsadku nie wierzyl-to nie stluczka lecz uraz sciegna. Pelna kuracja po 4-5 dniach zakrawa na cud-nie swiadczy to dobrze o Polskim sztabie medycznym...

31.03.2021 19:17

PL 10 x competitive niz Bundesliga

31.03.2021 17:49

Kontuzje sa czescia profesjonalnej pilki, Bayern musi byc zawsze przygotowany ze ktos wyleci, nawet Lewy...

31.03.2021 16:53

Ja spodziewalem, i chyba tu pisalem, sie ze ktos z 11-tki wroci z kontuzja-to zawsze statystycznie bardzo prawdopodobne w takich reprezentacyjnych wycieczkach.

Na dole link do swietnej i bardzo wywazonej dyskusji jak kontuzja Lewego wplynie na szanse Bayernu z PSG...Polecam,,,

https://www.youtube.com/watch?v=Tqdd8OI3TIk

31.03.2021 15:48

Na PSG Chupo...koles bedzie podbudowany, zna Paryzan dobrze...

29.03.2021 18:06

Sousy ciezko oceniac po jednym meczu, jedno jest jednak pewne: Krychowiak za jego postawe na MS 2018 (a szcegolnie wywiady po MS) powinien kategorycznie i dozywotnio miec zakaz gry w reprezentacji-to obraza dla Polskiego kibica ze on tam dalej gra! I nic nie pomoze jego nowa fryzura 'na Ramosa'...

26.03.2021 18:31

Mozna sympatyzowac z reprezentacja Niemiec ale odnoszac sie tutaj do nich jako 'nasi' to jakas paranoja. Przypomne, nas reprezentuje (jak mowi nazwa) 'reprezentacja' Polski, nie Niemiec.

26.03.2021 14:13

Z calym szacunkiem dla Xabiego, genialnego zawodnika i (z pewnoscia) najlepszego technicznie wyszkolonego zawodnika jakiego Bayern mial i chyba bedzie mial) ale nie wiem skad ta moda na zoltodzibow-trenerow ostatnio...

22.03.2021 15:58

Brac Mullera do Rzymu byloby glupota-aby na rewanz byl dostepny (pamietamy jak brak Tomka wpynal na rewanz z Liverpool w 2019). To nie jest Lazio z 2000 (z Veron, Nedved, Diego Simeone, Nesta, Crespo) ale latwej jazdy nam nie da,,,

18.02.2021 16:04

Uwielbialem Koemana jako pilkarza Barcelony-jego gol w finale CL z Sampdoria (1992-pierwszy triumf Barcelony w CL)- to klasyka.

14.02.2021 08:01

Tylko nie zaczynajcie znowu bajek z Upamecano w Bayernie...

29.12.2020 16:02

Krzywda wielka ze Lewy zlotej pilki nie dostal w tym roku-reszta to nagrody pocieszenia.

1.PL
...dlugo nic
2.La Liga
3. Bundesliga/Serie A

28.12.2020 12:51

@Piotrek89r
"Nie wiem kto tworzy te rankingi'
241 profesjonalistow z 71 krajow bralo udzial w tym rankingu (na dole bardzo ciekay art. jak ten ranking powstal).
Ten ranking to nie rzadna swietosc ale jest on bardzo prestizowy i warto poczytac...

https://www.theguardian.com/football/2020/dec/24/the-100-best-male-footballers-2020-see-how-every-judge-voted

Edytowano : 2020-12-25 23:58:51

'zadna swietosc' :-)

25.12.2020 23:56

Ze decyzja skrzywdzila Kloppa? Bez przesady, przeciez mowi jasno ze jest bardzo szczesliwy (kto by nie byl????):

'Oczywiście jestem szczęśliwy, że wygrałem, to wyjątkowa nagroda dla mnie i mojego sztabu szkoleniowego'

A to ze uwaza ze Flick zasluguje bardziej to inna sprawa...ale nie jest tak ze Klopp ma zrujnowane swieta...

25.12.2020 10:28

@Arkady142

Wybor Klopa to efekt glosowania trenerow oraz kapitanow, nie dziennikarzy. Pamietajmy ze format przyznawania Zlotej Pilki od 2010 (chyba) sie zmienil) i nie tylko dziennikarze ale i trenerzy i kapitanowie narodowi biora udzial w glosowaniu. Przy starym formacie Messi czy Ronaldo nigdy po 5/6 razy by Zlotej Pilki nie zdobyli, ale trenerzy czy kapitanowie Burkina Faso czy innego Trynidadu nie znaja innych opcji...Przy starym formacie w 2010 ZL zdobylby Snijder, w 2012 Xavi a rok temu Salah,,,

24.12.2020 19:41

Prace redakcji trzeba doceniac, tak samo jak dobrej muzyki (e.g., King Crimson).

06.12.2020 11:52

Swietny trener ale podziwialem Simeone jaka zawodnika Interu oraz Lazio (wtedy Europejskiej superpotegii z Nedvedem, Veronem, Crespo, Nesta)...

01.12.2020 08:34

Dziwi mnie brak szacunku do rezerwowych tutaj.

Tacy zawodnicy jak Choupo-Moting sa niezwykle wazni dla Bayernu,szczegolniena treningach. Koles (C-M) ma pokore i nie buja w oblokach ze jest konkurencja dla Lewego. Robi to co nalezy...

28.11.2020 12:59

Dobry ruch Bayernu=Zahavi, znajac oferte Bayernu,traktuje to jako karte przetargowa w negocjacjach z innymi klubami zainteresowanymi Alaba. Alaba moze grac 3 mecze na tydzien ale Zahavi nie proznuje...

02.11.2020 23:51

Teraz kazdy madry a jeszcze kilka miesiecy temu wszyscy tu sie malo nie posikali zeby jak najszybciej Sane do Bayernu sprowadzic. Ja powtorze jeszcze raz-10x lepszym rozwiazaniem byloby pozostawienie Perisicia-wiecej pozytku.

Dynamika regeneracji wiezadel jest taka ze przy odnowieniu sie kontuzji nabawienie sie kolejnej wzrasta...

30.09.2020 22:11

Szeroka lawka jest niezbedzna-Kalle mail racje ze tacy zawodnicy jak Couthinho niesamowicie przyczynili sie do wygrania LM poprzez jakosc jaka dawali na treningach.

26.09.2020 13:35

Kazdy kto wybrzydza niech pomysli jeszcze raz. Kazdy wie ze Goetze ma potencjal wielki tylko z powodow zdrowotnych (cierpi na rzadki syndrom fizjologiczny) oraz braku radzenia sobiezpresja stal se klapa. Flick masznse postawic go na nogi...I wazne, dla Bayenu nie bedzie drogi.

24.09.2020 08:16

Jak najbardziej za-kolejny ciekawy ruch Flicka.

23.09.2020 20:09

Szeroka lawka jest potrzebna ale jest jeszcze Tolisso=mam nadzieje ze kontuzje go omina. Jesli chodzi o Alcantare, kazdy kto sledzi prase niemiecka wie ze Thiago mail problemy z rodzaca sie konkurencja w srodku pola oraz, ze jesliby nie doszlo do kontuzji Parvarda, Thiago wcale nie mialby zagwarantowanego miejsca w skladzie grze Kimmich i Geretzka super sobie radzili-to fakty.

20.09.2020 14:59

Kimmich jest i byl wyjsciowka na '6' - trzeba pamietac ze Thago tylko wszedl na koncowe mecze LM bo Parvard doznal kontuzji a Kimmich zostal przesuniety na p. obrone. Thiago dawal wiecej opcji ale jego rola z sezonu na sezon bylaby mniejsza w Bayernie-Geretzka i Kimmich swietnie sie sprawdzaja...

20.09.2020 12:51

Pamietajmy, Bayern wydal 80 mln za ciezko kontuzjowanego zawodnika...Z Sane moze byc to samo zreszta...

31.08.2020 14:49

Kazdy fan Bayernu powinien znac poczatki dominacji Bayernu oraz trenara ktory za to odpowiada:

https://www.bbc.co.uk/sport/football/52970612

25.08.2020 23:17

A jak w 2014 przychodzil to wszyscy (prawie) tu narzekali ze sobie nie poradzi, ze to nie Dortmund. Jako jeden z nielicznych go tu bronilem....

24.08.2020 19:28

Bardzo lubie sluchac analiz post meczowych Bayernu Ferdinanda, Haegravsa oraz linekera (link na dole).
Naprawde, mozna wiele nauczyc sie od nich o strategii oraz technice...

https://www.youtube.com/watch?v=uT3jRf6B9Kk

Edytowano : 2020-08-21 13:03:20

mialem na mysli 'taktyce'..

21.08.2020 13:02

Super oceny.

18.08.2020 10:09

Szansa dla Meiera moze byc...w poczatkowych fazach Pokal a nie LM, gdzie liczy sie doswiadczenie. Effenberg tez przyszedldo Bayernu jako 30-latek i spisywal sie znakomicie, jak Perisic. Czy juz tego placzu ze Perisic gra wystarczy moze?

16.08.2020 22:31

Perisis 'has been outstanding' - niesamowicie pozyteczbny zawodnik grajacy z 'zimna glowa' i 100000x razy lepszy od Comana (ktory gra jednowymiarowo-do przdu, do przodu,do przadu (i bron Boze nie patrz siena boki-to zabronione w jego sposobie gry!!!).

Perisicma znakomite statystyki, Dlaczego?

Bo potrafi wszystko, zagrac prostopadla, strzelic z dustansu, wejsc w bok ze skrzydla i dograc na 11-tke (jak Ribbery kiedys) i nawazniejsze - nie dostaje sraczki, nigdy nie traci glowy w waznych momentach gry.

Pisalem wczesnie ze Perisic bedzie kluczowy w ostatnich fazach LM -i to wlasnie mamy. Flick wie corobi

16.08.2020 16:18

Placz i zgrzytanie zebow na wystawienie Perisicia czas zaczac!
Kto pierwszy?

13.06.2020 17:41

Ale nagonka! Na razie jako zmiennik bardzo przydatny-mam nadzieje ze zostanie.

13.06.2020 17:23

@Bayern022

Nic takiego nie napisalem...

08.06.2020 21:46

Ale tu sie mala wojenka rozpetala...

Prawda jest taka-Bayernowi prezentujacy styl Flicka Geretzka bardziej pasuje niz wolny Thiago. A kto lepszy technicznie to temat na inna bajke, irrelevant.

Fani Thiago jakby sie tutaj poobrazali ze Leon prezentuje super znakomita forme oraz niesamowity efektywnocs (gole, asysty).

08.06.2020 21:13

Napisalem to wczesniej:

Thiago gdy kontrakt jest pozamiatany powinien sie pieczolowicie zajac grzaniem lawy. Geretzka to teraz numer jeden-bezdyskusyjnie. Nadaje Bayernowi niesomowitego balansy w srodku pola-rzetelnosc w obronie jak Martinez za najlepszych czasow oraz intuicja w ataku jak kiedys Ballack. Leon wie ze nie moze sie wyluzowac z Thiago na lawie-rywalizacja wyjdzie na dobre Bayernowi...

07.06.2020 15:42

Thiago gdy kontrakt jest pozamiatany powinien sie pieczolowicie zajac grzaniem lawy. Geretzka to teraz numer jeden-bezdyskusyjnie. Nadaje Bayernowi niesomowitego balansy w srodku pola-rzetelnosc w obronie jak Martinez za najlepszych czasow oraz intuicja w ataku jak kiedys Ballack. Leon wie ze nie moze sie wyluzowac z Thiago na lawie-rywalizacja wyjdzie na dobre V=Bayernowi...

07.06.2020 15:41

Rasism w USA jest duzo bardziej zlozony i w duzej mierze ma podloze historyczne, tutaj na dole Financial Times podaje ksiazki ktore najbardziej obrazuje zlozonosc problemu.

https://www.ft.com/content/aeba9304-a57c-11ea-92e2-cbd9b7e28ee6

Rasism przeciwko Afroamerykanom zaczal sie juz w czasie Rewolucji Amerykanksiej kiedy czarna spolecznosc stanela po stronie Brytyjczykow (zwolennikow abolicji). Sama rewolucja miala charakter konserwatywny (czesto pro-niewolnicza)

Z ksiazki:
'The Counter-Revolution of 1776: Slave Resistance and the Origins of the United States of America':


The American Revolution is hailed as a great leap forward for freedom and liberty. But African-Americans living in the Colonies overwhelmingly sided with the British, in large part because abolition was a foregone conclusion across the Atlantic. Historian Gerald Horne exposes little-known facts and weaves a narrative showing how America’s revolt against the British was in part a conservative movement, in which the new country’s founding fathers fought to preserve their right to enslave others.'

05.06.2020 12:44

To nie pouczanie-dobrze ze pilkarze BL maja jasne zdanie w sprawie rasizmu i tym mowia...

05.06.2020 05:18

Do tego kontuzja - czeka go 2020/2021 sezon a'la Lucas Hernandez (chyba nikt sie nie ludzi ze bedzie inaczej).

31.05.2020 10:25

To chyba dzieki James Rodrigez widocznemu na zdjeciu...

24.05.2020 15:26

@josh1982
A wielu ich tu bylo-skreslali go na 100%. Ja od 2009 roku mam do tego pilkarza sentyment-nawet jak gra zle to tego nie widze. Talent raz na 100 lat.

24.05.2020 15:23

Nie ma co biadolic-popieram UEFA. Tego typu wirusy beda sie w przyszlosci pojawiac czesciej i tego typu 'niewygodne' rozwiazania to bedzie super nauka i dowiadczenie. Inaczej to zamknac sezon-glowa w piach- co finansowo nikomu nie po drodze...

19.05.2020 18:14

@Bastor1987
Dokladnie-jak Effenberg przychodzil w 1998 w wieku 30 lat to byl wielki blad Bayernu-Bayern na jakiegos mlodego powinien wtedy postawic. Lothar nigdy w Bayernie nie powinien gra do 40-stki...

15.05.2020 23:26

@FanGraczyBayern
Mlodzi kibice Bayernu wypowiadaja sie tu w tonie jakby Perisic kogos wygryzl...

Perisic dodaje Bayernowi balansu i Bayern zawsze mial takich zawodnikow. I bez przesady z tym wiekiem. Widac ze Perisic czuje sie swobodnie grajac tutaj, ma bardzo duze doswiadczenie (Inter, wicemistrz swiata), dobrze gra dwiema nogami, walczy, gra druzynowo (nie jak bezglowy Coman).

2-3 lata super pozytek dla Bayernu

15.05.2020 10:56

Super wiadomosc!
Placzu nie rozumiem?????

22 mecze (duza czesc z lawy) 5 bramek 8 asyst to zle statystyki. To solidny zawodnik i Bayernowi bardzo potrzebny. W Interze gwiazdorzyl ale tutaj ponoc podchodzi do klubu z respektem, zaaklimatyzowal sie w klubie-szatnia za nim staja-jest czescia ekipy.

Ci co chca tu tylko gwiazdy niech sie pukna w glowe...

15.05.2020 10:32

@josh1982
Nie zgodze sie. Akuratnie wielu uwaza ze Kai powinien zostac jeszcze z rok, przynajmniej, w Leverkusen (jak kiedys Kroos)-tam ma super baze do rozwoju. Od razu na glebokie wody do Bayernu moze stac sie kolejnym Goetze...

05.05.2020 08:56

Heynckes ma 100%
Sane to dobry zawodnik i na pewno potencjal na rozwiniecie sie ma-ale to nie gwiazda swiatowego formatu. Gwiazde z niego zrobil nasz nieporadny zarzad negocjujac astronomiczna cene. Wtedy tu taj na tej stronie u nas molo sie nie posikali zeby go miec. Gra niekonsekwentnie za co Pep w kluczowych spotkaniach go nie wystawial, charakter rowniez pozostawia wile do zyczenia.

Edytowano : 2020-05-04 19:49:07

o kontuzji nie wspomne...nadchodzacy sezon gora 50% wystepow (no, chyba ze wierzymy w cuda) ...

04.05.2020 19:41

Jesli przyjdzie Sane to Perisic bedzie wiekszym wygranym-Coman i Sane 50% sezonu spedza na lawce leczac nogi...-to jest bardzo duze prawdopodobienstwo wiec powinnismy dziekowac za zakup Perisicia....

02.05.2020 14:42

Absolutnie Sane nie kupowac!

Czy Bayern nie nauczyl sie lekcji z Lucasem? Teraz City wyr..a Bayern jak zrobilo to Atletico. A u nas jak te naiwne dzieci wielkie wsparcie dla transferu Sane. Jestem biologiem-takie kontuzje to stygma na cala kariere i statystycznie wielu zawodnikow sie nie wylacza (mowie statystycznie).

Dolozyc kase i brac Kai.

02.05.2020 14:24

Brak szacunku dla rezerwowych graczy Bayernu (nie tylko Odriozoli) jest odrazajaca w komentarzach. Wstyd-dno!

17.04.2020 14:07

@FanGraczyBayern
Dwa lata pogra na pewno-kazdy ma prawo do swojej opinii. Jak dla mnie Perisic do dobry ruch Bayernu. Zaadoptowal sie ponoc nie tylko na boisku ale i w szatni.

12.04.2020 18:53

@Piter1985
OK ale to mit ze wszyscy mlodzi w Bayenie sie sprawdzaja, wlasciwie nielicznie sie przebijaja do sklady nawet rozszezonego-kiedys byla statystyka w Bildzie, chyba 1/10). Kiedyz byl wywiad z Hargreaves ze przebicie sie mlodemu do skladu w Bayenie to nie jak w Playstation. Teraz wydaj 20 baniek na kogos kogos kto ma szanse sie przebicia do Bayernu 10%. Perisic bedzie w rezerwie ale on jest sprawdzony...

12.04.2020 18:42

Jak zwykle-placz. wrod mlodych kibicow FCB bo Perisic to nie gwiazda. Jednak Perisic w meczach w ktorych gral prezentowal sie dobrze (nie? zobaczcie statystyki) i Flick wie co robi (on ma niby teraz ostatnie zdanie-cale szczescie nie ci co sie ponizej wypowiadaja). Zgadzam sie z Effenbergiem i uwazam ze Bayern bedzie mial duzo korzysci z Perisicia a ten ostatni dostanie duzo szans na gre.

12.04.2020 17:51

Super wiadomosc!

12.04.2020 15:18

Expert Borek co na 100% widzial transfer Lewego do Realu 2 lata temu? Bayern jest za Flicka elastyczny-zmieni system i poradzie sobie bez Lewego. Szansa dla Cou...

27.02.2020 22:33

Bayern odpada z 1/8 i te statystyki nic nie znacza...Zarzad ma absolutna racje!

21.02.2020 19:17

@KamiloKepky
To nie jet tak ze Muller nie ma talentu i zap...la aby ten brak nadrobic-to jest nieporozumienie. On ma talent bardzo rzadki - technicznie jest b. dobry ale nie 'Messi' jednak inteligencja boiskowa, wyczucie 'rytmu' (timing) oraz kreowanie przestrzeni dla siebie jest niesamowite-diament, To nie tak ze on fizycznie kopie rowy bo talentu nie ma...

17.02.2020 20:19

@Rufus87
Ale tu byla kwestionowana jego osoba-ze niby sie wypalil i inne brednie. On przez te 3 'slabe' sezony zrobil nawet wiecej niz 80% zawodnikow Bayernu. Anglicy (Echo Liverpool) mieli racje ze to przez brak Mullera Bayern odpadl z Liverpoolem rok temu. Muller-zloto.

17.02.2020 12:39

A jak Robben za Kovaca powiedzial ze budowe druzyny powinno sie zaczynac od Mullera to smiech sie tutaj posypal-ze sprzedac sie go powinno do mu 2/3 lata temu...

08.02.2020 11:44

Koles sie sprawdzil i krecenie tutaj nosem nie ma sensu. Spelnia swoja role znakomicie i, w odroznieniu od Coutinho, gra powyzej oczekiwan.

Ale tu znawu bedzie hejt na kolesia...

02.02.2020 13:04

Coutinho ma slabe mecze ale to typ pilkarza ktory nawet stojac sieje poploch w obronie-czysty talent -mam nadzieje dzisiej wykaze sie wieksza inicjatywa niz ostatnio?

25.01.2020 14:30

To nie takie proste-Nuebel nie glupi-musial byc jakis kompromis-Nuebel bedzie grac w pucharach czy cos takiego. Albo zostanie wypozyczony, niezaleznie co Falk mowi...

05.01.2020 15:26

A jak Goetze przychodzil w 2013 to byla tutaj radzosc ze 'drewniany' Tomek wkoncu zostanie zastapiony 'technicznym' zawodnikiem. Nawet teraz jak czytam ze Tomek sie wypalil i inne bzdury to szl... mnie trafia.

Wciaz niezwykle kluczowy zawodnik bayernu, talent raz na 2 dekady.

30.12.2019 18:12

...ta kontuzjowana.

18.12.2019 11:35

Chyba juz nikt sie nie ludzi...

Flick dobry na przecietne zespoly BL gdzie pozytywne nastawienie wystarczy.

Bayer oraz Gladbach po prostu przechytrzyly Flicka taktycznie. Mozna jeszcze na sile zwalac na brak szczescia, ze pierwsza polowa super, zmarnowane okazje...

Za rok potrzeba trenera doswiadczonego-proste...

07.12.2019 19:07