DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ryko Strona 4

Bardzo madra decyzja Niko biorac pod uwage kuntuzje Tolisso. Ten ruch pokazuje tez charakter (odwage) oraz taktyczna kreatywnosc trenera. To zaufanie doda skrzydel Sanchezowi-mam nadzieje.

20.09.2018 14:36

U nas Alonso nigdy nie byl doceniany tutaj bo... 'malo biegal'.
Geniusz Alonso polegal na tym ze on malo biegal ale za to sprawial ze to ci z przeciwnej druzyny biegali duzo. Dzieki temu gral wspaniala pilke grubo ponad 30-tke.

08.09.2018 11:31

@Prezes42
Czemu od razu 'zaraza'-inwestycje w Arsenalu czy MC jakos nie szkodza tym klubom. Kluby wloskie, po 10-letnim kryzysie- same sie 'zaoferowaly' azjatyckim magnatom finansowym i niedlugo wyprzedza BL w europie-taka jest prawda. Jesli 50+1 zostanie zniesione to czesc klubow zostanie wykupiona przez inwestorow z Bliskiego Wschodu-to zle? Uli, Rummenigge tak nie uwazaja.

Edytowano : 2018-08-20 22:11:39

ja sambym sie dolozyl do Katarskich szejkow aby wykupily kilka klubow z BL-wtedy Bayern mialby jakos konkurencje; a tak? Uli ma racje-to farsa a nie liga. PL 1000x cikawsza (i mi jako wieloletniego faba BL ciezko to stwierdzic).

20.08.2018 22:05

@prezes
@dojjup
@Mrlenplatz

Czy wy chociaz ODROBINE(!) zrozumieliscie wypowiedz Uliego?

On w powyzszej wypowiedzi jest za zniesieniem systemu 50+1 ktore ogranicza prawa wlasnosciowe klubow BL wielkim inwestorom, takim jak tym z Kataru. Inyymi slowy, Uli jest za wprowadzania zasad wlasnosciowych BL podobnych jak w Premier League!



Zniesienie 50+1, wedlug Uliego, spowodowaloby ze przewaga Bayernu nad rywalami BL nie bylaby tak groteskowa jak teraz oraz konkurencujnosc BL na frontach europejskich by wzrosla.

Przeczytajcie dobrze zamim zacznicie komentowac.

20.08.2018 19:07

josh1982

Fakt jest taki jak przytoczyl to Rummenigge-druzynom BL bedzie coraz ciezej wojowac w europejskich pucharach jesli 50+1 nie zostanie zniesione. Jezus Maria-czy ktos tutaj czytal wypowiedzi Rummenigge ktorego link podalem!!??? Chlop podawal zelazne argumenty na rzecz zniesienia 50+1!!!

'However, Rummenigge, 62, argued that the Bundesliga needed to open its market or sooner or later it wouldn't be able to compete with Europe's other big leagues.'

wicej:

https://www.dw.com/en/bayern-ceo-karl-heinz-rummenigge-renews-call-for-501-rule-to-be-abolished/a-44871412

15.08.2018 23:29

@lybbard

Cala dyskusja tutaj odnosi sie do slow Effenberga 'kluby BL powinny bardziej ryzykowac na rynku', co w kontekscie 50+1 brzmi jak zart.

Rozkupywanie zawodnikow BL to nie efekt klauzur (czy ty to powaznie napisales????) lecz 50+1 oraz 'wolnorynkowej' PL- nie debatuj ze mna a raczej przeczytaj argumentacje Rummennigge-link podalem wczesniej

15.08.2018 20:39

@lybbard

Prosze przypomnij mi co stalo sie z ta 'piekielnie zdalna' druzyna BVB po odniesieniu sukcesu w BL i CL? Czy nie zostala ona czasami rozkupiona przez Bayern i kluby PL? Takie czasy nastaly ze przecietne kluby z PL kupuja zawodnikow z BVB i Schalke 'na lawke'. To jest wlasnie efekt 50+1 ktory rowniez podkreslil Rummenigge. Roznica miedzy PL i BL jst taka ze tam gwiazdy przychadza (co generuje pieniadze poprzez prawa telewizyjne) a z BL odchodza. Rummenigge ma racje-50+1 partaczy konkurencyjnocc BL na rynku transferowym.

Za rok, kiedy w LE i LM druzyny niemieckie znowu nie beda radzic sobie z druzynami z grecji (jak w tym sezonie), temat powroci...i znowu bedziemy zachwalac 50+1

15.08.2018 20:00

@Matilegolas
Tu nie chodzi o to czy nam sie to podoba czy nie-prawda jest taka ze z 50+1 BL slabieje w porownaniu z innymi ligami i to bedzie sie pogleniac.

Przeczytaj niedawna (kilka dni temu) wypowiedz Rummennigge ktory wlasnie przytacza ten watek:

"Everyone is worried and fearful that we will lose competitiveness if we open up the market. The opposite is true, Germany would benefit from it,"

wiecej:

"Everyone is worried and fearful that we will lose competitiveness if we open up the market. The opposite is true, Germany would benefit from it," he said.

Edytowano : 2018-08-15 17:44:44

https://www.dw.com/en/bayern-ceo-karl-heinz-rummenigge-renews-call-for-501-rule-to-be-abolished/a-44871412

15.08.2018 17:44

ogladac BL jest fajnie ale w europejskich pucharach ogladac zespoly Bl to wstyd niebywaly...

Edytowano : 2018-08-15 17:27:37

chodzi o to ze z niemieckim systemem 50+1 nie da sie prowadzic agresywnej polityki transferowej jak chce Effenberg...PL wykupuje wszystko co na rynku, zwaszcza niemieckim

15.08.2018 17:25

Jeszcze w 2013 wszyscy wychwalali 50+1 system niemiecki i smiali sie z 'arabskiej' Premier League. Teraz BL przez lata bedzie w cieniu PL. To rowniez nic dobrego dla Bayernu czy narodowej reprezentacji Niemiec...

15.08.2018 16:44

Boa mial fatalne MS z takiego samego powodu jak Lewy-zamiast grac to mysleli o transferach.

11.07.2018 16:38

Od kiedy na zlota pilke zaczeli glosowac trenerzy druzyn narodowych (od ok 2010-wczesniej tylko dziennikarze sportowi) to zawsze jest albo Messi lub Ronaldo. W karajach 3-go swiata Messi i Ronaldo to bogowie.

Gdyby dzisiejsze zasady glosowania obowiazywaly w przeszlosci Maldini, Mathaeus czy Nedved nigdy nie wygraliby zlotych pilek...

10.07.2018 13:26

Stracilem szacunek do Lewego jak zwalil cala odpowiedzialnosc za slabe wystepy na MS na 'slaba jakosc' druzyny. Kapitan tak nie postepuje. Ten Real totalnie mu we lbie namieszal...

08.07.2018 16:12

Niemcy przynajmniej mowia ze dali plamy na MS, biora odpowiedzialnosc. A nasi natomiast robia z kibicow idiotow mowiac ze dali 200% (a kazdy widzial ze przyjechali jak na wakacje zamiast 'do walki'). Teraz wielkie ofiary 'hejtu'.

08.07.2018 16:08

Nie tylko poszlo o forme-styl gry Niemieckiej stal sie juz zbyt przewidywalny. Niemcy praktycznie od 8 lat graja to samo (bo po co zmieniac jak wszystko funkcjonuje?) i przeciwnicy nauczyli sie 'czytac' Niemcow.

06.07.2018 11:03

@Mort

Sane 1000 razy bardziej zaslugiwal na gre niz Khedira ktory byl swego rodzaju Niemieckim Peszko. Gdyby Niemcy wyslali reprezentacje B to ona minimum doszlaby do 1/4. A tak klops i kaszana...

05.07.2018 22:39

Globin

To wlasnie o to chodzilo zeby dac szanse mlodym co nic jeszcze nie pokazali w reprezentancji-oni przynajmniej mieliby presje zeby sie wykazac, ambicje. Muller, Ozil w 2010 tez byli zoltodziobami a kontuzja Ballacka bardziej pomogla niz zaszkodzila.

05.07.2018 18:47

Ogupieliscie?? Slaba gra?? Niemcy po prostu przegrali bo grali przewidiwalnie!!!!!!!!!!!!!

Jeszcze 4-6 lat temu taka gra byla nowa jakoscia ale dzisiaj przeciwnicy nauczyli sie czytac Niemcow! Niemcy od 10 lat graja to samo bo wyniki byly dobre-nic nie zmieniala w grze bo nie bylo potrzeby. Teraz przychodzi za to rachunek!!

27.06.2018 20:23

Wielkla ironia losu ze najgorszy zawodnik spotkania z Senegalem dal nam gola. Tym samym Krycho/Zel/Pan-Szpan przypieczetowal sobie wystep z Kolumbia. Pierwszy mecz byl kluczowy teraz Polska musi liczyc na cud.

24.06.2018 16:09

Gary Neville oraz Roy Keane komentujacy dla BBC nie pozostawili suchej niktki na Boateng:

'Roy is absolutely right, the centre-backs have been a joke, an absolute joke,' Neville commented. 'Boateng thinks for some reason he is (Franz) Beckenbauer, thinks he's the player. He's played under Pep (Guardiola) and started to believe he is a fantastic football player.

'He has been a joke in this first half. He's got delusions, thinks he is a player; he's wandering forward, ambling in the game.'

24.06.2018 12:57

Tu nie chodzi o winienie Bayernu-BL staje sie powoli farsa i Voeller, ktorego niezwykle cenilem ze jego gre w Werder, Romie, Olympique de Marseille oraz reprezentacji, ma 100% racji.

Brak konkurencji w czolowce BL przeklada sie na wyniki w europejskich pucharach oraz...reprezentacji (?)

22.06.2018 13:24

Wstyd

-na wiecej komentarza nasz wystep nie zasluguje.

19.06.2018 20:02

Jesli zagramy jak na Euro bedzie dobrze. Co to bylby za dzien jakby Polska wygrala!

19.06.2018 13:28

Niemcy niech sie martwia swoimi problemami-dzis zaczynamy my!

19.06.2018 10:12

Sweden 1: 0 S.Korea to zly wynik dla Niemiec. Szwecja z Meksykiem wygra (nie ustawi durnego defensywnego ustawienia jak Niemcy) a Meksyk wygra z Korea. Trzy ekipy moga skonczyc z 6 punktami.

Niemcy nie maja wyjscia i musza grac ofensywnym ustawieniem w sobote, z 2 napastnikami a nie kombinowac z dwoma '6-tkami'.

18.06.2018 16:19

Az dziw bierze ze Loew potrzbowal 2 wieki aby dojsc do wniosku ze Khedire sciagnac...

18.06.2018 13:08

Ja nie krytykuje Kroosa tylko ustawienie

Loew wymajstrowal takie ustawienie zeby bron boze Niemcy nie wykorzystali swoich najwiekszych atutow. Muller nigdy dobrze garc nie bedzie kiedy za soba ma super-wolnych Khedira i Kroos

Blad ten sam co Pepp Bayernu przeciwko Realowi (0:4) gdzie dwie wolne '6-tki' (Kroos i Schwani) zostali zabiegani na skrzydlach...

18.06.2018 13:02

Krytyka Mullera jest bezsensowna i glupia

Niemcy grali ustawieniem defensywnym z dwiema '6-tkami' nie dajac Mullerowi miejsca na szybka gre. To byl blad Loewa nie Mullera.

Loew na srodek dal wolnych jak much w smole Kedira i Kroos a szybcy Meksykanie ich pomprostu zabiegali.

Czemu Niemcy nie grali 2-napastnikami jak sugerowal Lesniak?

18.06.2018 12:33

@WrednaPaula

Argentyna mistrz swiata 1986-->przegrali mecz otwarcia 1990-->doszli do finalu

Ale zgadzam sie-. presja ale tez raczej samozadowolenie sprawia ze mistrzom nie gra sie latwo

17.06.2018 20:37

@Sven

Komentarze sa zalosne-ze skrajnosci w skrajnosc. Przed meczem co po niektorzy malo co sie nie posikali z ekscytacji jacy to 'nasi' Niemcy wspaniali, bedzie 'walec', latwo i przyjemnie. A teraz placz i zgrzytanie zebami-ten winny, nie, tamten czy inny Muller! Troche godnosci!

Meksyk mial najlepsza pasje w eliminacjach do MS-to nie chlopcy do bicia, a Niemcy podeszli do meczu bez pokory-przyjechali jak na piknik.

Ale nie placzcie, Niemcy podejda z zimna krwia do pozostalych meczow i z grupy wyjda.

I wtedy znuwu zaczniecie Niemcow wynosic pod niebiosa-jacy to oni wspaniali...

17.06.2018 20:02

macie Niemiecki walec

Meksyk zagral bez kompleksow-Hernandez kompletnie zneutralizowal Kroosa. Brawa Mexico.

Edytowano : 2018-06-17 17:50:45

Niemcy wygraja ten mecz-jednak napracowac sie beda musieli

17.06.2018 17:49

@Kimas

W angielskiej ITV (razem z BBC transmituja MS) pojawily sie panie w studiu pierwszy raz-nie mam nic przeciwko).

Jednak w UK, gdzie mieszkam, w studiu gosci masz takich: Cannavaro, Ballack, Viali, Zola,Roy Keane, Lampard + 20 innych swiatowych nazwisk.

Az chce sie tych kolesi sluchac!

Kto jest w Polsce komentuje?Engel pewnie czy Kolton?

17.06.2018 10:40

Dzik

Nie cierpie Ronaldo ale jesgo wyczyn wczoraj byl-zmotywowal sie chlop do meczu przeciwko swoim pracodawcom.

CR9 to narcyz niesamowity ale Jego zaangazowanie do meczy reprezentacyjnych zawsze jest polne podziwu-Portugalczycy moga byc dumni.

Mam nadzieje ze nas wszystkich tutaj Polskich fanow Bayernu Lewy nie zawiedzie we wtorek.

16.06.2018 10:58

Zgadzam sie 100%. Tak bylo w 2002 i 2006 kiedy plamy dalismy niesamowicie. Teraz nie bedzie latwo rowniez...

14.06.2018 14:49

Ciekawe..Niemcy 1/2 minimum jak dla mnie-sa silniejsi niz 4 lata temu. Cichy faworyt to Belgia. Pamietam 1994 kiedy Niemcy mieli farta niesamowitego w 1/8 z Belgia (3:2, nie przyznanie prawidlowego karnego Belgii). Klinsi i Voller strzelali chyba dla Niemiec...

14.06.2018 14:41

@Tiger

Wielkie dzieki-oby tak bylo! Jesli do tego dojdzie to mam nadzieje ze Lewy bedzie gral przeciwko Niemcom z prawdziwym wk...em i werwa po tych jego perypetiach w Monachium. Oczywiscie Niemcy byliby faworytami.

14.06.2018 14:05

Wyjasni to sie jak nasi wygraja z Niemcami:-) Jak tam drabinka-jest mozliwe?

14.06.2018 13:52

Koepke (napisze to jeszcze raz)

Widze ze nie sledziles dyskusji-ja nie mowie o kibicowaniu/sympatyzowaniu lecz o utozsamianiu sie. Jesli chodzi o faworytow to Ja sympatyzuje z Niemcami-zycze im jak najlepiej. Jednak ta druzyna mnie nie reprezentuje. W 2008 tez sympatyzowalem z Niemcami jednak jak nam dali w d..pe to bol byl okropny-Polska krew. A tu sie co niektorzy cieszyli ze 'nasi' z Polska wygrali Proste.

Sven
urodziles sie Niemczech, tam sie wychowales, mowisz pewnie lepiej po Niemiecku niz Polsku to faktycznie sprawa troche powiklana-musze przyznac (cos jak Klose czy Podolsky)

14.06.2018 13:40

Sven
Ok zakonczmy- Jednak dodam tylko ze przynaleznosc narodowa to nie kwestia wyboru czy pogladow-z naukowego punktu widzenia oczywiscie :-)

Edytowano : 2018-06-14 13:37:38

Koepke

Widze ze nie sledziles dyskusji-ja nie mowie o kibicowaniu/sympatyzowaniu lecz o utozsamianiu sie. Jesli chodzi o faworytow to Ja sympatyzuje z Niemcami-zycze im jak najlepiej. Jednak ta druzyna mnie nie reprezentuje. W 2008 tez sympatyzowalem z Niemcami jednak jak nam dali w d..pe to bol byl okropny-Polska krew. A tu sie co niektorzy cieszyli ze 'nasi' z Polska wygrali Proste.

14.06.2018 13:26

@SVEN
Ja 14 lat mieszkam w UK, tu studiowalem, w tym jezyku publikowalem artykuly naukowe, mowie po angielsku-ale zeby Angolom kibicowac a nie kadrze ktora mnie reprezentuje-NIGDY. Ty zdecydowales sie nie kibicowac druzynie Polskiej ktora Ciebie na MS reprezentuje-twoja sprawa. A ze mnie taka postawa dziwi to masz racje (i nie jest to refleksja odnosnie Ciebie osobiscie ale wielu tataj).

14.06.2018 13:09

w latach 80/90 tych nie bylo lepszego 'box to box' zawodnika niz Matthaeus. To klasyczne jego zagranie w meczu z Czechami z 1990-czysty klasyk (mecz sledzilem przez radio bo pradu nie bylo-takie byly czasy, dopiero pozniej powtorki widzilem).

14.06.2018 12:49

@Tiger
Ci ktorzy na Niemcow mowia 'nasi' nie maja zielonego pojecia o idei 'reprezentacji'. Zalosne bylo ubolewanie tutaj kiedy nasi rodacy wygrali 2:1 z Niemcami a tutaj byl placz bo 'nasi' przegrali-hanba!

1990 byly to pierwsze moje mistrzostwa ktore sledzilem a brak Polski w latach 90-tych na duzych imprezach to byl zawsze duzy kompleks. Nalezy sie cieszyc ze czasy sie zmienily i miec nadzieje ze nasza kadra nas wszystkich tutaj Polskich kibicow Bayernu bedzie dobrze reprezentowac...

14.06.2018 12:06

Po takich wypowiedziach zarzadu nie ma bata ze Lewy odejdzie-Bayern stracilby twarz . Zarzad nie raz powtarzal ze Arsenal czy Dortmund gdzie jak zawodnik chce odejsc to tak robi. Lewego mozna nie lubiec bo faktycznie gwiazdorzy ostatnio-ja sam bym mu znaczek na dupe i wyslac poleconym do Madrytu. Jednak to miedzynarodowa wizytowka Bayernu, wystarczy spojrzec na reklamy CL angielskiej BT (kanal sportowy UK)-wszedzie Messi, CR i Lewy-to nie jest tak ze tylko w Polsce Lewy przedstawiany jest jako jedyna gwiazda Bayernu.

13.06.2018 22:32

Sven
Dzieki za odniesienie sie do mojej wypowiedzi-sorry ze to wygladalo jak'zaczepka' troche

Ja tez zyje na 'obczysnie', studiowalem zarowno w Polsce jak i GB, w tym ostatnim kraju zostalem na stale. Sa miesiace kiedy nie mowie po Polsku ani slowa, z moja (nie-Polska) dziewczyna tylko po angielsku rozmawiamy (tezjej2-gi jezyk). Gdy bylem rok w Ameryce Poludniowej mowilem tylko po hiszpansku-mojulubiony jezyk. Jednak bycie za granica bardziej podkresla skad jestem-jak widze bialo-czerwone flagi na ulicach Londynu w czasie gry reprezentacji, gdy slysze uszczypki kolegow (nie-Polakow) z pracy gdy Polska przegrywa-czuje sie Polakiem.
To jest REPREZENTACJA Polski- ona mnie i Ciebie reprezentuje. Niemcom mozesz kibicowac (ja tez trzymam kciuki za nimi, ide do knajpy Niemieckiej ze znajomymi, Niemcami z pracy) ale ona Ciebie nie reprezentuje czy Ci to sie podoba czy nie. Bayern toco innego, to klub...

13.06.2018 18:43

Prezes42

Nie tylko uzytkownicy ale tez admin dieroten ktory na pewno 10x wyskoczy jeszcze z newsami typu: 'ABC twierdzi ze Real nie rezygnuje z Lewego' itd

Co do uzytkownikow, 90% nie zna niemieckiego (nawet ci co sie za Niemcow sie tu podszywaja, im kibicuja na MS, szczegolnie ci) wiec bladego pojecia nie ma co sie w Bayernie dzieje (a wystarczy przeczytac zeszlotygodniowy art w o Lewym w Zeitdeutsche zeitung aby wyrobic sobie opinie o calej tej farsie

13.06.2018 15:36

tu w AS wywiad z szefem federacji Hiszpanii w zwiazku ze zwolnieniem trenera:
(dla znajacych hiszpanski)
https://as.com/futbol/2018/06/13/seleccion/1528886419_391569.html

13.06.2018 13:19

Ja uwielbiam Niemcy (mam wielu znajomych tu gdzie mieszkam w Londynie, glownie z czasow studenckich-studiowalem w Londynie-idziemy razem ogladac mecz do knajpy Niemieckej na Putney, London), w piatek za tydziej jade do Bremy. Moi ulubieni pisarze to Niemcy: Nietsche, Thomas Mann. Jednak krew mam Polska, kibicuje swoim, Bialo-czerwoni mnie reprezentuja.

13.06.2018 12:50

Ja sympatyzuje reprezentacji Niemiec od 1990 jednak kibicuje swojej reprezentacji. Reprezentacja to nie klub, jej sie nie wybiera. Polska nas reprezentuje, nie zaleznie czy kibicujesz Realowi, Bayerniwi, mieszkasz w Polsce czy za granica. Reprezentanci Niemiec sami mowia ze reprezentowac barwy narodowe. Neuer podkreslal nie raz ze granie dla niemiec to specjalne uczucie gdyz reprezentuje sie ich rodakow.

13.06.2018 12:30

Sven

Ze sie zapytam z ciekawosci-kibicujesz Naszym czy Niemcom? Tylko nie sciema ze dwom...

13.06.2018 09:58

Jesli chodzi o reprezentacje to mam w nosie problemy Lewego w Bayernir i wspieram go 100% . Licze ze Nasi nas nie zawioda. Mysle ze wszyscy tutaj trzymaja kciuki za Reprezentacja i po zakonczeniu turnieju bedzie mozna chodzic z podniesiona glowa.

13.06.2018 09:54

Nie wiem czy cos orginalnego dodam do tej dyskusji ale moim zdaniem Bayern absolutnie nie powinien puscic Lewego i trzymac przy swoim.

11.06.2018 17:02

lokus

O jakich ekspertach tutaj mowa? Brukowcach Daily Mail, AS, Marca? A...moze Kolton ktory wie wszystko-nawet o snach Lewego?

11.06.2018 10:24

Mazinho-swietny pilkarz - pamietam final MS 1994 Brasil-Italy

07.06.2018 22:36

Mi sie zachowanie Bayernu podoba, tu chodzi o zasady. Bayrn wie ze na sprzedazy Lewego tez by dobrze wyszedl, ale nie o to tu chodzi. Tak trzymac.

06.06.2018 22:39

Bale 5 lat w Realu hiszpanskiego zero - mowi samo za siebie.

01.06.2018 09:25

...maja przeciez Kariusa...

30.05.2018 19:16

nie tylko bramkarz-cala defensywa sie nie spisala, np gol Benzemy, latwy, czysty i przyjemny. Tak,Alaby swietny w ataku ale tu sie nie spisal-gdzie on byl?
Sven musi swoje przejsc-on wie ze jego dobrego sezonu w BL nikt nie bedzie pamietal a kiks z realem przejdzie do historii

03.05.2018 18:12

Sedzia ryzywowlby duzo wiecej przyznajac karnego zakladajac ze nie widzial dobrzeco sie dzialo.

02.05.2018 12:29

Byloby pieknie odkrecic to ale moim zdaniem, porownujac do zeszlorocznego rewanzu, bedzie bardzo brakowalo 'dwoch generalow'-Lahma oraz Alonso oraz natarczywosci Robbena...

01.05.2018 15:16

Prawda jest taka ze BL sie skonczyla, Bayern gra sparingi co owocuje ze w LM brakuje 'iskry', tej 'ostatniej' dokladnosci (Lewy), koncetracji (blad Rafinii, przespanie pierwszej bramki Realu). Bundesliga slaba powoduje taki stan rzeczy...

29.04.2018 19:49

Na dole swietna analiza pomeczowa oraz obalanie mitu ze Bayern nie mial szczescia z Realem itd. Bayern byl kiepski-brakowalo 'sharpness' w decydujacych momentach bo BL sie juz skonczyla-tak tlumacza na linku nadole.

https://www.youtube.com/watch?v=mzOkc1Rphkk

29.04.2018 13:25

real nas znowu oskubal...

26.04.2018 08:46

klasyk nr1-rewanz polfinalu 2000 i ten nieszczesny gol Anelki ktory zniweczyl wszystko...
nr2-wspomnainy blad Khana 2003

15.04.2018 22:39

Od 4 lat mowimy ze pokonamy Real a konczy sie podobnie. Teraz mysle jednak ze Real przegra ale najprawdopodobniej znowu nie obejdzie sie bez kontrowersji, Bayern bedzie konczyl w 10-tke i przejdzie Real...

15.04.2018 21:29

Czytalem rano ten art. w daily mail jakoby to Pep 'will raid Bayern in order to snatch Thiago' . Przypomnijmy ze Daily Mail juz widzial Lewandowskiego w MU i Chelsea i inne wiarygodne historie. Guardiola ma swietne stosunki z Bayernem i jest bardzo szanowany w Monachium , nie bedzie chcial tego popsuc tymbardziej ze wie ze jak Bayern powie nie to nici...

15.04.2018 19:10

@Donjupp
To nie jest ustalone na stoliku-to poprostu psychologiczna presja na sedziow oraz doswiadczenie Realu w prowokowaniu takiego Vidal...

13.04.2018 14:40

Czerwona kartka dla Bayernu jest pewna-to juz tradycja CL. Dlatego Vidal koniecznie na lawie-Real bedzie go prowokowal.

13.04.2018 14:20

Czepiacie sie Barnata
-ok zagral zle ale Jupp popelnil duzy blad wstawiajac Vidala I martineza w srodku pola i to mialo duzo wieksze znaczenie na kiepska gre Bayernu w 1 polowie niz Barnat.-Bayern gral bardzo zachowawczo. Dopiero wejscie Jamesa dalo iskry zespolowi.

04.04.2018 14:02

macie wszyscy 'latwy' mecz

03.04.2018 21:18

Sevilla 2:0 w dupe daje a my tu naiwnie myslimy ze to relatywnie latwy rywal...

Edytowano : 2018-03-31 22:25:58

...Barcelonie

31.03.2018 22:25

To byl jak dla mnie najlepszy okres Bayernu- 1998-2002 Bayrn technicznie ustepowal Realowi jednak ten ostatni bal sie ekipy z Monachlium jak diabla. Wlasnie za charakter.

21.03.2018 20:18

Znakomity pilkarz bardzo doceniany na Wyspach. Dla wypowiadajacych sie tu nastolatkow niedostanie sie do pierwszej 11-tki Bayrnu to juz znaczy nieudacznik...

20.03.2018 15:47

Bayern przegral 7 z ostatnich 10 meczy z ekipami Hiszpanskimi lecz widze ponizej ze dla takich Mariuszy mecz bedzie latwy i przyjemny. Jak dla mnie Bayern przejdzie ale Sevilla krwi Bayernowi napsuje.

20.03.2018 09:29

A ja sobie wyobrazam-zalezy jak Bayern do tego podejdzie. Kto oczekuje kolejnego Besiktasuto sie moze przeliczyc. Sevilla to ekipa bez kompleksow, ograna w pucharach a wygrana z MU doda im skrzydel. DlaRealu czy Barcy wywiezienie punktu z Sevilli to sukces-dla Bayernu bedzie tsak samo. Mialem znajomego z Barcelony, fana Barcy ktory w czasie wyjazdu barcy do Sevilla powiedzial 'como logramos empatar seria un exito, nada mas-va a ser un partido muy duro'.

16.03.2018 21:55

NIE DLA VAR!

Dlaczego? Po prostu to zenada dla widowiska. W Anglii w League Cup to wprowadzono i polowa meczu trwala 55min.

Polecam obejrzenie tego filmiku o plusach i minusach var: h

ttps://www.youtube.com/watch?v=hHUzyJx3rUQ

27.02.2018 15:27

Tutaj nazywano Mullera 'drewno' jeszcze w 2013 kiedy przychodzil Goetze. Panowala powszechna tutaj (!tak) opinia ze Muller nie ma wystarczajaco techniki na Bayern. Jak dla mnie Muller jest wiecej warty niz Goetze x100. Ulubony zawodnik Bayernu od 2009.

27.02.2018 00:09

Jak dla mnie Harry Kane nie jest gorszy od Lewego i nie zdziwiloby mnie gdyby trafil do Realu.

24.02.2018 14:13

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5420037/Muller-horses-four-legged-friend-win.html

23.02.2018 00:46

@hoven
Dokladnie, kazdy kto pisze ze to nie Pep a pieniadze przekladaja sie na wyniki MC nie ma pojecia o pilce i szkoda sie do tych wypowiedzi odnosic...

18.02.2018 18:26

Pepp to trener wybitny-koniec kropka.
A ze tutaj Pepp byl zawsze kozlem ofiarnym-wszyscy (prawie) go tu krytykowali, ze titi-kake gra, zenienie wie co robi etc to inna sprawa. Jak raz napisalem ze tylko niemiecka prasa go nie znosi a zarzad Bayernu oraz pilkarze cenia i szanuja (bo taka jest prawda, o czym pisal Die Welt) to tutaj eksperci sie odezwali zeto niemozliwe i inne perdoly.

Edytowano : 2018-02-18 14:00:53

Pep to trener wybitny-koniec kropka.
A ze tutaj Pep byl zawsze kozlem ofiarnym-wszyscy (prawie) go tu krytykowali, ze titi-kake gra, zenienie wie co robi etc to inna sprawa. Jak raz napisalem ze tylko niemiecka prasa go nie znosi a zarzad Bayernu oraz pilkarze cenia i szanuja (bo taka jest prawda, o czym pisal Die Welt) to tutaj eksperci sie odezwali zeto niemozliwe i inne perdoly.

18.02.2018 13:59

Piekielnie ciezko bedzie wygrac LM-to dotyczy wszystkich topowych zespolow, nie tylko Bayernu. Mam nadzieje jednak ze w tym roku nie bedzie to znowu Real albo Barca co powoli staje sie norma w ostatnich latach.
Odnosnie ponizszych komentarzy, mimo ze niby LM jest nieprzewidywalne, jak dla mnie Real zdecydowanym faworytem w potyczce z PSG.

11.02.2018 17:05

Ciezko jest to kwestionowac.

24.01.2018 23:35

O czywiscie ze chodzi o kase i Kimmichowi sie nie dziewie-robi jak wszyscy, robi jak nalezy (wiedzac ze kluby zagraniczne zaplaca wiecej). To nie chciwosc, to zycie. Oczywiscie my wszyscy tu kibice jestesmy swieci i bralibysmy co Bayern daje...

03.01.2018 16:03

Swoja droga, napuszona gwiazda swiatowego formatu Krychowiak nijako sobie radzi w PL-ale fotki na internet puszcza swiatowego formatu...
http://www.hitc.com/en-gb/2017/12/24/report-west-brom-considering-terminating-grzegorz-krychowiaks-lo/

24.12.2017 17:36

@Prezes42
Pieniadza graja i to za dwoch! Gdzie sie bajek oczytales ze tak nie jest? Statystycznie investycje w zespol maja wielki wplyw na sukces we wszystkich ligach (co nie znaczy ze jak zainwestujesz to od razu masz gwarancje na sukces-ale czesto todecydujacy czynnik). Patrz na wydatki zwyciezcow LM,PL,La Liga i BL. Wygranie zespolow takich jak Porto w LM czy Leicester w PL sa tak rozchwytywany bo one stanowia wyjatek od reguly, co jeszcze bardzie akcentuje ze pieniadze sie licza i to coraz bardziej w pilce.

Jakos nie widze ze PL jakos zbiednieje szybko-ten balonik bedzie rosl i to przez lata...

17.12.2017 16:30

Oczywiscie, to wszystko sa spekulacje i link ktory podalem pozusza kwestie oporu UEFA do takich planow. Jednak pieniadze generowane przez Super League bylyby nieporownywalnie wieksze od tych z PL-inaczej planow SL nikt nigdy by nie poruszal.

17.12.2017 13:55

@Rizzitelli
Nieprawda, szacuje sie ze Super League generowalaby przychody 10-cio krotnie wieksze niz tymczasowe prawa telewizyjne PL. 'the financial scale would be of a magnitude larger than currently observed in PL TV revenues'. Wieksze niz NFL czy NBA. Link na dole.
http://www.telegraph.co.uk/football/2016/03/02/super-league-plans-signal-end-of-european-football-as-a-proper-c/

17.12.2017 13:05

Zespoly BL bardzo motywuja sie na gre z FCB, to dla nich jak gra w LM-inny poziom i okazja na pokazanie sie (ostatnie potyczki Bayernu w BL to pokazuja). To ze przegrywaja w szatni to mit. Tak czy siak zle to wszystko wyglada-PL 100 x ciekawsza...

17.12.2017 12:01

Superliga moze kiedys powstanie. Ona 'pasowalaby' Bayernowi poniewaz, mimo zaprzeczen zarzadu, od 5 lat zwyciestwo w BL dla Bayernu jest niczym innym niz nagroda pocieszenia. Jest jeszcze argument finansowy-zespoly z dolnej tabeli PL generuja rocznie wiecej pieniedy z praw telewizyjnych PL niz Bayern za BL,LM lacznie-i ta dysproporcja bedzie sie powiekszac (rowniez tendencja zespolow srednich z PL do wykupupowania gwiazd BL). Superliga przyciagnie poteznych sponsorow nieporownywalna nawet z PL.

Co do BL, bylaby ciekawsza bez Bayernu wygrywajacego rok w rok-to sie staje farsa.

17.12.2017 11:32

Amen!
Chociaz wiem ze zaraz pojawia sie komentarze ze BL jest swietna,duza frekwencja na stadionach, ze PL duzo gorsza bo tam tylko kasa i inne pierdoly. Nalezy nadmienic ze w rozgrywkach Europejskich zespoly niemieckie staly sie 'chlopcami do bicia', nawet dla przecietniakow.

17.12.2017 10:59

Nia ma co,jak na razie MC Pepa to rewelacja...Jesli wygra PL to skoncza sie glupie krytyki ze jego styl to tylko titi-kaka...

06.11.2017 13:09

Frank Ribbery tez byl okreslanyjakojezdziec bez glowy za czasow Klismanna...

03.11.2017 23:33

Znajac ego Vidala zarzad wie ze przy wiekszej konkurencji na jego pozycji Arturo zacznie psuc atmosfere w szatni...

30.10.2017 21:31

A gdy byly zawodnk Realu Sanchez powiedzial ze Krolewscy sprzedaja do Bayernu bubla (i ja go tu poparlem), ze James nie radzi sobie z presja, ze sie nie angazuje i ma fochy, to tu sie gromy posypaly na mnie. Teraz macie...

22.10.2017 09:51

A pamietacie jak przychodzil Goetze wiekszosc tutaj pisala ze powinien on zastapic Mullera bo ten ostatni za drewniany dla Bayernu?

20.10.2017 08:51

Smialismy sie z PL przez ostatnie lata teraz przyszedl czas smiac sie z BL...

17.10.2017 22:30

BL to totalne dno w LM-wstyd i hanba.

17.10.2017 22:15

Mysle ze rola Pepa w Bayernie z czasem zostanie doceniona nie tylko przez zarzad....

17.10.2017 19:18

To tylko potwierdza ze rola Jamesa w zespole Juppa bedzie mniejsza niz ta za Carlo.

16.10.2017 07:48

Inter zawsze interesowak sie zawodnikami powyzej 30-stki, Vidal bedzie sie tam kwalifikowal 'pronto'...

04.10.2017 21:12