100% zgadzam sie z Kloppem, sama intensywnosc Premiere League jest sportem sama w sobie, to inny swiat. Swoje droga (w Anglii kibicuje Liverpoolowi ) bardzo lubie ogladac na youtube post-match konferencje Kloppa-koles niezwykle inteligently, wywazone wypowiedzi, nawet jak przegrywa to ma na to ;odpowiedzi'.
Smieszne-do 1/4 CL wszyscy wynosili pod niebiosa Carlo a Pepp bym czarna owca. Teraz nagle wszyscy madrzy...Carlo powinien to, powinien tamto...
09.05.2017 21:05
@KamiloKepky
Absolutnie nie!
Artykul jest o wypowiedzi zawsze-szukajacego-teorii-spiskowej Vidala na temat zawieszenia Messiego-sam przeczytaj art. zamiast pouczac innych.
07.05.2017 12:33
Ja podzielam opinie Marienplatz-czytam prase Poludniowo Amerykanska i Vidal slynie od tego ze piepszy 'od doopy'-serce na boisku zostawia ale gluptas jak diabli. Kara dla Messiego byla za wysoka-nikt jeszcze 4-meczowego banu nie dostal za pyskowki z sedzia-to oczywiste.
Odnosnie 2-meczu, Vidal powinienen wyleciec zaraz na poczatku 2-giej polowy rewanzu. Te jego placze i zale staja sie wrecz zalosne.
07.05.2017 11:53
Brak szacunku do tego zawodnika wrecz razi czytajac ponizsze wypowiedzi.
Ja Comana cenie, nie tylko ze wzgledu sportowych (ma wielki potencjal, mlody) i to ze co jak co sprawdzil sie w meczach na ktore dostawal szanse (czyli jest wzglednie 'wyprobowany') ale przede wszystkim za jego osobowosc oraz lojalnosc- mimo ze szans nie dostawial wiele w tym sezonie to zawsze twierdzil ze przyszlosc wiaze z Bayernem-nie wykorzystywal tego do spekulacji transferowych (jak Costa) i nie plakal przed prasa jak Kimmich.
A tutaj-sprzedac go bo daja kase...Wstyd
02.05.2017 15:01
Vidal tak naprawde powinien wyleciec duzo wczesniej w rewanzu z Realem-od kiedy dostal pierwsza zolta (sprawiedliwie) to byla taka chodzadza po boisku niedoszla druga zolta-to byla kwestia czasu-The Independent napisal nawet ze Vidal powinien byc zmieniony za Mullera zamiast Alonso. Znam znakomicie Hiszpanski i czytam placze i zale Vidala zlwaszcza w prasie Chilijskiej - on po prostu nic zlego w swojej grze nie widzial mimo ze 2 jego faule kwalifikowaly sie na zolta (chaciaz ta za ktora wylacial byla niesprawiedliwa). Obawiam sie ze on sie po prostu nie nauczy nigdy w w nastepnej LM tez wyleci.
02.05.2017 12:29
BL to nagroda pocieszenia, slaba Bundesliga do tego doprowadzila. Sezon skonczyl sie po 1/4 CL.
30.04.2017 13:08
tak mnie zdenerwowaly ponizsze wypowiedzi ze popelnilem ortografy straszne:-)
25.04.2017 15:38
Kto twiedzi ze Bayern powinien kupic mlodych zawodnikow nie wie o czym pisze i nie zna filozofii Carlo. Ancelotti zawsze preferowal doswiadzczonych zawodnikow-juz w Milanie jago obrona byla najstarsza na swiecie (Cafu, Nesta, Stam, Maldini) a w Bayernie nawet w 'niskich' ranga meczow nie wposzczal mlodzikow Conana oraz Sancheza. Glopota jest teraz oczekiwanie kupna mlodych zawodnikow. Transfer Sancheza, jesli do niego dojdzie, bedzie ransferem 'pod Carlo', ja zaskoczony nie bede.
25.04.2017 15:33
Vidal, po dostaniu pierwszej zoltej tak wczesnie, to byla taka chodzaca po boisku czerwona kartka (jak napisal The Independent 'soon-to-be-red-card).
20.04.2017 13:27
Podziekowania naleza sie obu panom. Xabi przyszedl na 3 sezony i, mimo wieku, wniosl wiele. Bedzie zapamietany bardzo pozytywnie. Lahm, wiadomo, legenda Bayernu.
19.04.2017 22:05
WARTO POSLUCHAC HAERGAVESA CO MA DO POWIEDZENIA NA TEMAT MECZU:
https://www.youtube.com/results?search_query=REAL+MADRID+BAYERN+POST+MATCH+REACTION+BT
19.04.2017 19:36
Nie ze Bayern nie istnieje bez Lewego jednak traci na swojej potencji znacznie.
18.04.2017 18:34
@LukasFan
To wtedy o polfinale Bayern moze pomarzyc. Alonso bedzie zmotywowany jak nigdy, gra 'u siebie', tez jego ostatni sezon w LM. Carlo bylby ostatnim durniem nie wystawiajac zawodnika ktory doskonale zna atmosfere na Santiago, podobnie jak Robben.
18.04.2017 18:28
Stawiam 2:1/3:2 Real (obym sie mylil)
18.04.2017 16:26
Powinnismy sie cieszyc ze przegralismy 'tylko' 1:2 u siebie dziEki Neuerowi. Gdyby pierwszy mecz odbywal sie w Madrycie i Real wygralby 2:0 (co mialo miejsce w polfinale LM 2000), sytulacja bylaby gorsza (moim zdaniem) mimo ze second leg bylby 'en casa'.
18.04.2017 15:35
Ciekawa uwaga. Faktycznie Real byl (duzo) lepszy kadrowo ale Bayern mial Effenberga, Mathausa, Khana oraz Jeremiesa. To dlatego gdy Real przyjezdzal do Monachium, mimo ze technicznie byl lepszy (Uli Hoenes mowil ze cyrk przyjechal), byl w poplochu.
17.04.2017 21:36
Zgadza sie, ale przede wszystkim w takich meczach, gdzie decyduja detale, potrzebne jest szczescie-to co Xabi podkresla w ostatnim wywiadzie dla El Pais. Bayern w Madrycie wygral ostatnio w 2001-ogladalem ten mecz-Bayern zagral fenomenalnie jednak rownie fenomenalne mial on szczescie-slupki i poprzeczki w bramce Khana za dzwieczaly.
Reasumujac: swietny mecz Bayernu + szczescie (tym razem po naszej stronie)= awans, inaczej nici...
17.04.2017 20:32
Ten przestrzelony karny mial ogromne znaczenie na dynamike gry, Real nagle uwierzyl ze moze wyjsc z tego pojedynku niekoniecznie stracony a Bayern zszedl do szatni w zlych nastrojach. Dlaczego do karnego nie podszedl Alonso a 'goraca glowa' Vidal? Alonso nigdy nie daje sie poniesc emocjom a Vidala jak male dziecko od razu sprowokowal Marcello zagadujac go w czasie karnego. Vidal podszedl do 11-tki zdekoncentrowany kompletnie.
17.04.2017 17:46
Z taka 'zaliczka' z tak doswiadczonym zespolem watpie w cuda, jednak mecz bedzie bardzo ciekawy.
17.04.2017 15:08
Ponizej link do tego swietnego wywiadu z Xabi Alonso: "Hay que irse cuando aún te pueden echar de menos"
Nie wyglada to za ciekawie-Bayern nie radzi sobie z kontratakami Realu (choc tak zapewnial ze po meczu Z Dortmundem poprawi to) i nie sadze aby to sie teraz zmienilo. Mam jednak nadzieje ze linia obrony nie bedzie popelniac bledow Martineza i bedzie trzymala sie swojej formacji...
16.04.2017 16:25
Mysle ze Boateng zagra-jednak niech unika dlugich pilek, jesli co 3-cia pilka ma mu wychodzic jak w pierwszym meczu to lipa, niech Alonso sie tym zajmuje. Lahm koniecznie na swojej pozycji bo inaczej Ronaldo zrobi sobie uczte na lewej flance (jak to byla 3 lata temu w Monachium).
16.04.2017 15:47
Matthaus: 'Latwa Bundesliga spowodowala ze Bayern jest 'miekki' (soft) w Europie':
Mozliwe: tak.
Prawdopodobne: nie.
Jednak nie moge sie doczekac tego spotkania. Jak zagra Carlo? Ofensywnie z Robertem oraz Thomasem za nim? A moze na spokojnie, z Alonso? Ktorej opcji spodziewa sie Real? To spotkanie bedzie polaczenie szachow z pokerem.
14.04.2017 21:45
Nikt tu nie 'wini' Martizeza za celowe granie na kartki tylko za dziecinne, naiwne i glupie kartki ktore maly decydujacy wplyw na przebieg meczu. Pochopna decyzja wzgledem 2-giej kartki? Martinez po dostaniu pierwszej powinien unikac jakichkolwiek fizycznych konfrontacj-zwlaszcza 5/10 min po dostaniu pierwszej kartki-cala Hiszpania o tym trabi, od El Mundo po AS.
13.04.2017 19:19
Wina Martineza 100%: po diabla wypuszczel sie tak daleko od strefy obronnej pozostawiajac Bayern narazony na kontrataki. Tak-powstrzymal grozny kontratak ale on sam stylem gry/ustawieniem do niego sie przyczynil.
Gratulacje dla Realu: zagral 'po Niemiecku', z zimna krwia, czysta kalkulacja, bez 'hurra i do przodu'. Dokladnie wiedzieli co Bayern bedzie grac.
Nasi zagrali 'na pale', byle do przodu (Vidal,Martinez, Robben) ale bez namyslu.
13.04.2017 12:39
Kiedys to nie do pomyslenia zeby Real szalal w Monachium-pamietam w 2003 jak Real zremisowal tutaj i to byl szok (Real to tamtej pory wszystkie mecze w Monachium przegral). Pamietam jak Roberto Carlos powiedzial ze z Niemcami nie da sie tutaj wygrac. Teraz Bayern jest bardziej international, nie Niemiecki-o sile zespolu decyduja Hiszpanie-Latynosi. Nie mam nic przeciwko-ci zawodnicy przyczynili sie bardzo do kultury Bayernu/taki jest duch czasu (ja sam spedzilem ponad rok w Ameryce Poludniowej-uwielbiam ta kulture i plynnie mowie po hiszpansku). Jednak slowa Carlosa sa juz nieaktualne.
13.04.2017 11:03
Vidal mial dobre zawody a karne to loteria. Jednak sposob jaki Vidal podszedl do karnego to amatorszczyzna .Zamiast sie skoncentrowac, wyciszyc to ten zarciki ucina z Marcello (taki byl zamysl tego ostatniego-zdekoncentrowac go a Vidal dal sie sprowokowac jak male dziecko).
Nie wiem dlaczego Lahm zdecydowal ze 'goraca glowa' Vidal podszedl do 11-tki.
Po tym karnym mecz byll inny. jednak to nie Vidal byl czynnikiem decydujacym lecz Martinez-glupie wypady do przodu a potem desperaka obrona ktora zaowocowala 2 zoltymi...
13.04.2017 10:05
@Error
Vidal ok dal pierwszego gola ale do karnego podszedl jak do rozrzucania gnoju-zero koncentracji, zarciki z Marcello sekundy przed wykonaniem jedenastki. brak profesjonalizmu, brak zimnej krwi, za to arogancji wiele. Ta nonszalancja sie zemscila, z Bayernu uszla para e Realowi dodala wiatru w zagle.
Martinez zachowal sie jak junior-wypuszczal sie w srodek pola kiedy wogole nie bylo potrzebny. Alonso, kiedy schodzil, az krew zalewala...
Bayern przed meczem wiele gadal wiele a stalo sie to co zwykle, wypunktowanie juniora (jak ktos ponizej trafnie spostrzegl).
13.04.2017 00:04
Vidal i Kroos to 2 inne style gry-to tak jak porownywac Alonso to Vidala-pomarancze do jablka.
12.04.2017 16:02
Mozna nie miec sympatii do Kroosa jednak trzeba przyznac ze rozwinal sie on niesamowicie w Realu, odgrywa tam duza role. Oczywiscie, gra teraz bardziej defensywnie, jest tzw 'cichym' zawodnikiem jednak o wielkim wplywie na dynamike gry, cos jak Xabi Alonso w Bayernie. Czesto czytam prase hiszpanska i gra Kroosa jest tam bardzo doceniana.
Jego decyzja o przenosinach do Realu byla podjeta w odpowiednim wieku (w odroznieniu od Bastiego)
12.04.2017 14:34
Jak czytam glupoty typu 'nie skreslajcie jeszcze Barcelony to smiech na sali. Juventus ma polfinal w kieszeni:
1) PSG sie wyluzowali totalnie w rewanzu, Juventus podejdzie do meczu powaznie, skoncentrowany
2) Sedzia rewanzowego spotkania z BARC-JUVE bedzie bezstronny wiedzac co stalo sie z sedzia ktory sedziowal BARC-PSG
3) BARCA bedzie grala desperacko bo nie ma innego wyjscia jak liczyc na 'miracle' oraz pomoc sedziego . Problem w tym ze JUVE to najlepszy zespol europejski jesli chodzi o kontrataki i gola na pewno strzeli. Barca wtedy musi wygrac 5:1 aby przejsc
11.04.2017 23:49
Swietny wywiad z Thiago w El Pais (dla znajacych Hiszpanski):
8) Po pierwszym meczu z Borussia w tym sezonie chcieliscie zwolnic Carlo bo 'cierpliwosc sie skonczyla' a 4:3:3 nie funkcjonuje...
09.04.2017 10:57
Wielkie brawa dla dla TSG! Przypadek? Jesli wygrywasz z Bayernem to o przypadkach ciezko dyskutowac.
05.04.2017 13:22
Co Goetze robi na lawce?:-)
04.04.2017 20:23
Te slowa uznania rownie dobrze moglby powiedziec Neuer odnosnie Buffona. Dwaj wielcy bramkarze.
30.03.2017 16:31
Wenger byl blisko pozyskania Saureza teraz okazuje sie ze Xabiego tez. Wnet pojawia sie informacje w prasie Angielskie ze sam Jezus Chrystus, dzieki staraniom Wengera, byl bliski podpisania kontraktu z Arsenalem...
25.03.2017 13:56
ja tam lubie czytac wywiady Mourinho, szczegolnie jak trenowal Real-zawsze cos sie dzieje-siempre pasa un rolla, a mi me gusta su manera de hablar.
Plecie? tak, !00%; jednak nie jest nudno jak w przypadku wypowiedzi Peppa czy Wengera gdzie z nudow umrzec mozna.
22.03.2017 14:53
@Skorby
Ale sie nakreciliscie. Po pierwsze, to ze MU,Bayern czy inny Real zawsze beda szukac okazji na rynku krajowym oraz zagranicznym kazdy wie. Taka jest praktyka, takie jest zycie. A to czy taka praktyka transferowa jest dobra, etyczna to rozmowa na inny temat-i Mourinho tego sie nie podjal., nie porusza tego watku. Mourinho nie mowil jednak ze jest swiety bo on slynie z wykupywania zawodnikow. Jedyne co powiedzial to to ze tendencja wewnetrznej polityki trasferowej w PL ulegla zmianie w ost. 10 latach.
wypowiedz Mourinho:
I think the club got so used to winning and having success, maybe they didn't realise other clubs were growing, even when Sir Alex was in his last years at the club.
The Premier League were creating conditions for the other clubs to become financially powerful and that has definitely transformed the league.
When I first arrived at Chelsea, I wanted to buy Manchester City's best player (Shaun Wright-Phillips) and I did. Manchester United wanted Tottenham's best player Michael Carrick, and they did. Later they wanted Arsenal's best Robin van Persie. And so on.
Nowadays all clubs have grown and with TV rights being shared, it's almost unique in European football.
It has allowed that difference in power to be slowly diluted, in a way that Manchester United stopped being the all-powerful Manchester United, and became part of a group of five, six, seven very powerful clubs. They are followed by other clubs, less powerful, but not poor clubs.
United had a bit of everything happening at the same time. The exit of Sir Alex, unique and more than just a manager, the change of powers in the Premier League and a period of instability at Old Trafford; three managers in three years if you count Ryan Giggs. It was a period of some instability, disbelief and even distance with the fans.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4327644/Manchester-United-boss-Jose-Mourinho-reveals-all.html#ixzz4c3lHaBwl
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
22.03.2017 14:08
@admin
Ja odnosilem sie do pewnego trendu w PL na ktora uwage zwrocil Mourinho: teraz duzo trudniej jest 'wykupywc' zawodnikow w obrebie PL niz bylo to kiedys. Oczywiscie, przyklady ktore podales sa prawdziwe ale one nie obalaja tezy Jose.
22.03.2017 13:11
tak, wkroczylem w 'watek', jednak 'zainspirowalem' debate-to cieszy:-)
22.03.2017 12:33
Oczywiscie, zgadzam sie, to tez jeden z czynnikow. Jednak jesli chodzi o rynek transferowy to PL stala sie bardziej egalitarna i nie mozna juz sobie 'wykupywac' zawodnikow jak jeszcze 10 lat temu.
22.03.2017 11:35
Zamiast plakac przeczytajcie sobie oryginalny wywiad Mourinho. Zenujace jest jak ludzie nie znajacy jezykow obcych, przeczytaja cos oderwanego z kontekstu i 'debata' sie wywiazuje.
Mourinho w ostatnim wywiadzie, jesli znajde wrzuce link, opisuje zmiany dynamiki transferowej w PL w ostatnich 10-ciu latach. Argumentuje ze jeszcze 10 lat temu kiedy przychodzil do PL to MU,Chelsea czy Arsenal bylo stac na kupno zawodnikow z gornej tabeli PL (tak MU kupil Carricka z Totenham). Jednak teraz kiedy ogromne wplywy z praw telewizyjnych spowodowaly ze sila transferowa sie rozlozyla miedzy druzynami PL-MU chetnie kupilby Kean'a ale Totenham go nie odda itd. W BL Bayern jak kogo chce to go dostanie, taki jest fakt.
To nie jest tak ze zazdrosny Mourinho czepil sie Bayernu...
22.03.2017 11:09
Premier League jest 10 razy bardziej 'competitive' niz Bundesliga-wszyscy Niemieccy zawodnicy grajacy w Anglii (np, Hamman, allack, Ozil) podkreslali to w wywiadach (a oni chyby wiecej wiedza niz, z calym szcunkiem. Hochmeister)
Nie badzmy slepi, Bayern po raz 5-ty z rzedu wygra lige i mimo ze jest Lipsk kolejnych 5 lat moze rowniez nalezec do Bayernu. Dlaczego? Poniewaz, jak podkreslil Mourinho ostanio jeszcze 10 lat temu w PL MU albo Chelsea mogla spokojne wykupic zawodnikow z gornej tabeli, Totenham czy West Ham, Everton. Teraz jednak jest to ogromnie trudne poniewaz ogromne wplywy z praw telewizyjnych wyrownaly sile finansowa zespolow w PL. W Bundeslidze natomiast jesli Bayern kogos chce to go dostanie, tak bylo, jest i bedzie.
21.03.2017 16:42
...warto dodac ze Carlo trenowal Zidane w Juventusie.
18.03.2017 15:16
Nie mam watpliwosci ze Bayern 'odwdzieczy' za porazke Peppa (do ktorej nigdy nie powinno bylo dojsc). Po prostu nie ma innego scenariusza jak ten ze Ancelotti pokonuje ekipe Zidane'a-proste. Moje przewidywania raczej sie ostatnio sprawdzaja. Przed meczem z Arsenalem tutaj byla debata ze Arsenal jest silniejszy niz rok temu, ze mecz bedzie wyrownany, ze to test dla Bayernu i inne banialuki. Moja riposta na owe 'wywazone' wypowiedzi byla taka ze 'otwarty' Arsenal Wengera bedzie mial lanie doopy od Carlo w Monachium oraz Londynie. Oczywiscie, mecz z Realem bedzie wyrownany ale doswiadczenie Calro zadecyduje o wyniku...
18.03.2017 13:46
Jesli Barca bedzie w takiej czestotliwosci zdobywac LM jak w ostatniej dekadzie to cala ta hierarchia ulegnie zmianie...
15.03.2017 10:45
A co to jest 'elita'? Bayern w 2001 tez do tzw 'elity' nie nalezal (tam wtedy byl Real i MU) jednak LM zdobyl. Tak samo bylo z Porto 2004, Liverpool 2005, Inter 2010, Chelsea 2012. Mozemy tutaj cwaniakowac jednak prawda jest ze Juve to jeden z zespolow ktory moze odprawic z kwitkiem kazdego. Jesli Bayern podejdzie do meczu z jakims mega glupim nastawieniem ze jest zespolem z innej polki to przegra (tak jak Real i MU z Bayernem w 2001),
14.03.2017 16:46
Juve to nie zespol do 'pykniecia' a przejsc ich bedzie bardzo ciezko-Bayern bedzie musial zagrac 100%. Moim zdaniem defensywnie lepszy od Bayernu i bardziej poukladany-przeciwienstwo Arsenalu.
14.03.2017 13:45
Kazdy kto zna angielski i sledzi tamtejsza prase wie ze Pepp jest pod ogromna presja dlatego wyolbrzymia wszystko co sie da wyolbrzymic. W Anglii opinia jest taka ze w 'latwej' lidze (BL) Pepp radzil sobie znakomicie lecz w 'more competitive' PL rzeczywistosc jest inna. Wiec Pepp teraz w ramach psychologicznej samoobrony mowi ze w Niemczech tez presja byla wielkia ze wzgledu na oczekiwania LM.
11.03.2017 14:13
josh
Pewnie jest 'za wolny' na trenera:-)
Carragher w holdzie Xabiemu:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4302578/Liverpool-getting-rid-Alonso-broke-Carragher-s-heart.html
11.03.2017 09:51
Liverpool 2004-2009 to byla potega. Gerrard, Xabi oraz (pozniej) Macherano w srodku pola oraz (niedoceniany) trener Banitez. Ciesza komentarze pelne respektu dla Alonso...
09.03.2017 20:43
nic o konflikcie Sanchez-Wenger (ten pierwszy zostal 'benched' during the Liverpool game)?
Moim zdaniem wszystko tylko nie Juve. Wlosi znaja Anncelottiego poza tym Juve wraca powoli do potegi ktora prezentowal jeszcze dekade temu. Jesli faktycznie na nich trafimy to szanse 50/50-cos jak Atletico rok temu.
05.03.2017 12:20
Gdy Lewy przechodzil do Bayernu wiekszosc tutaj byla murem za Mandziu, powszechna byla opinia ze Lewy sobie w Bayernie nie poradzi etc. Gdy napisalem ze Mandziu buty Lewemy czyscic powienien prawie polala sie krew... Niechec do Lewego byla wrecz komiczna.
03.03.2017 14:17
Tragedia Mario spowodowala burze medialna w calych Niemczech oraz trabi sie o tym rowniez w Bawrii. Przypomne, Mario jeszcze do niedawna to zawodnik Bayernu. Chociaz jakas notka na tym serwisie, krotka informacja. co kolwiek z szacunku dla zawodnika. A tu nic...wazniejsze jakies banalne wypowiedzi Robena...
28.02.2017 19:44
Do redakcji:
Dlaczego nie piszecie o sytulacji zdrowotnej Mario Goetze, wiadomosc ktora wywolala szok w Niemczech-czy nikt nie sledzi prasy nimieckiej/nie zna niemieckiego?
28.02.2017 19:00
@Anonim
Można dyskutować godzinami o mitach ze Alonso spowalnia akcje Bayernu (statystyki mowia inaczej; to dzieki jego umiejetnosci szybkiej rotacji pilka szybkie wyjścia Bayernu sa możliwe), traci pilki (drugi mit: statystyki podane przez Admin mowia cos przeciwnego) itd.: niektórych 'znawcow' i tak to nie przekona...
23.02.2017 18:59
Xabi to taki general-nawet jak pilki nie ma, jego ustawienie jest inspiracja dla innych jeśli chodzi o ustawienie formacji zespołu-dlatego jest tak bezcenny dla Carlo. Często się o tym zapomina...
23.02.2017 16:56
Smutne to ale Bayern nie będzie mial wyjścia i dolaczy do 'karuzeli' transferowej. Za takie talenty jak Robben, Ribery, Xabi, Lahm czy Muller 150 tys euro to będzie norma...
23.02.2017 16:03
Można wysunąć banalny wniosek i powiedzieć ze Alonso jest od podawania a inni od biegania. Az tak banalny?
Za Peppa wszyscy robili wszystko, wymienność pozycji itp. Carlo to inna filozofia-tu rola zawodnikow jest jasno okreslona. Już w Milanie od podawania był piekielnie wolny Pirlo a od zapier#### Gatusso. Tutaj mamy Alonso od podawania i Vidala od biegania...Balans jest, jak na razie ten system przynosi dobre rezultaty.
23.02.2017 14:56
Zgadza się z Globin23 oraz Rafus87
Trzeba Kimmicha, Sancheza i innych powoli integrować z druzyna, tym bardziej ze Alonso odchodzi po tym sezonie i będzie 'luka'.
@Rafus,
Tu nie chodzi o krytykę Twoich wypowiedzi. Raczej, jak sugerowal Globin23,krytyka Alonso to była wręcz jak zaraza na tym portalu, zwłaszcza prze ludzi którzy pojęcia nie maja o roli jakie Alonso powierzyl Carlo (stad slogany 'spowalnia gre','traci pilki' itd).
23.02.2017 14:00
@Rufus87
Oczywiście ze nie jast taki zly, jest wręcz niezastąpiony teraz na pozycji w której wystepuje. Czy uważasz ze znakomite statystyki które ja oraz Admin przytoczylismy oraz to ze Pepp oraz Carlo na niego stawiają to jakas klatwa? Jednak zgadzam się z Toba, Carlo powinien dawac więcej szans młodym a Alonso oszczedzac na ważniejsze mecze. Jednak biorac pod uwagę waznosc Alonso, regularność gry może być czynnikiem ze Carlo woli grac Alonso bardzo często.
23.02.2017 13:41
@Rufus87
' Alonso może raz na jakiś czas błysnąć'
Przypomnijmy, te statystyki które podal Admin sa z sezon na sezon konsekwentne. Co wiecej, dzięki tym statystykom Alonso, mimo wielkiego biadolenia tutaj, był wybierany do 11-tki BL oraz LM dwa razy. Również został wybrany do 11-tki rundy jesiennej BL tego roku. Ze statystykami nie można polemizować. No tak, ale tu można-stad to biadolenie za Alonso jest niepotrzebny.
23.02.2017 13:33
@Rufus87
Drepta sobie bezpiecznie? Rola Alonso to buferowanie przestrzeni miedzy linia obrony oraz linia defensywna-gdzie jest po prostu niesamowity w tzw. 'switching play'. To rola bardzo odpowiedzialna i Daily Mail dala mu za mecz z Arsenalem 8 na 10 za znakomita prace w 'lacznosci' miedzy tymi dwoma formacjami. Ballack w studiu BT powiedział ze gra Alonso na ekranie wygląda 'latwa' oraz 'niepozorna' jednak jest odwrotnie.
23.02.2017 13:22
@Rizzitelli
Spiesze z pomocą:Alonso ma jedna z najwyższych średnich na mecz jeśli chodzi o tzw podania 'dochodzace', co jest niesamowite biorac pod uwagę ze prostopadle Xabiego sa nietuzinkowe. Za te statystyki Goal.com umiescil ga w 11-stce BL jesieni. To ze Xabi się nie angazuje to kolejny mit, czy statystyki odbioru pilek nie mowia same ze siebie?. Admin-dzieki za te statystyki jednak glosy krytykujące Alonso tu nie znikna.
23.02.2017 13:13
@rafalfcbm
Doprawdy? Czy Ty to powaznie piszesz?
Wenger jest w Arsenalu 'manager', czyli to wylacznie on decyduje o polityce kadrowej klubu, nie klub. Sklad jaki ma Arsenal to efekt poczynan Wengera. Arsenal w ciagu wydal miliony na pilkarzy ktorzy sie nie sprawdzaja. To ze Arsenal nie sprasta oczekiwaniom to zasluga Wengera. Got it?
21.02.2017 13:01
Nie zgadzam sie z ponizszymi wypowiedziami.
Wengera winic nie mozna jednak klub tak za trzymanie Wengera mimo tyle lat niepowodzen. Arsenal za Wengera od 10-ciu lat 'follow the recipe': swietny start-robienie kazdemu apetytu/przerwa zimowa ostry zjazd w dol. Tak jest rok w rok-nastepny sezon bedzie podobny. Dlaczego? Poniewaz Arsenal Wengera stal sie przewidiwalny w PL-nawet sredniaki wiedza ze Wenger niczym im nie zaskoczy.
Ile razy Arsenal musi siegnac dna aby cos sie zmienilo? Oczywiscie, zmiana trenera bedzie miala ciezki okres przejsciowy jednak ten okres bedzie dluzszy i bolesniejszy im dluzej Arsenal zwleka zwalniajac Wengera.
Mourinho mial racje ze Wenger 'is a specialist of failure' a legenda Arsenalu Ian Wright napisal po meczu z Bayernem: “We are a ******g shambles. At least let it go to the ******g home leg. **** it !!! Not watching anymore.”
21.02.2017 09:28
Dobrze ze Alonso nie rozegral calego spotkania bo wtedy po raz kolejny stalby sie kozlem ofiarnym: marazm Bayernu to bylaby tylko jego wina. Jestem przekonany ze takie bylyby komentarze.
Sobotnie spotkanie dobitnie pokazuje ze Carlo wie co robi grajac w waznych spotkaniach Alonso a nie Kimmichem, jak wielu tutaj by chcialo.
20.02.2017 12:29
A ktos pamieta placz oraz zale z powodu Carlo jeszcze 1.5 miesiaca temu? Zgrzytanie zebow bylo niesamowite...
17.02.2017 09:27
Znakomita analiza meczu!
Ballack, Ferdinand i Kneown analizuja mecz w studiu Linekera:
https://www.youtube.com/watch?v=4ExbLBjHq8E
16.02.2017 09:48
ALONSO=sprawca placzu i biadolenia tutaj, dostal 8 (w skali na 10) od Daily Mail:
ALONSO – 8
Superb at switching play. Ball into Lewandowski led to third goal. Still a threat at age 35.
tlu: 'Znakomity w rozdzielaniu pilek-jego podanie do Lewego zaowocowalo 3-cim golem. Wciaz stanowi zagroznie mimo 35-ciu lat'
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4228856/Bayern-Munich-5-1-Arsenal-PLAYER-RATINGS.html#ixzz4YnLzbp5B
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
15.02.2017 23:22
Muller za Thiago i bedzie ok-inaczej siano
15.02.2017 21:34
lubie komentarz czytelnika Daily Mail odnosnie meczu:
'We all know how this is gonna go. will get whopped in the first leg. will say we played bad. will throw in 5 forwards in the return leg. win maybe by 2 goals. but not enough to go through. post match reaction will be we should have played better in the first leg but you all saw our ability etc eetcc'
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4224048/Arsenal-stars-head-Germany-ahead-Bayern-Munich-clash.html#ixzz4YgsM4dQ3
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
14.02.2017 20:46
Tak jak bylo przed meczem z Lipskiem-wszyscy plakali a Alonso wyszedl i rozegral znakomite spotkanie. Jutro bedzie podobnie.
14.02.2017 13:52
Prasa angielska definitywnie jest zdania ze kontuzja Alonso to 'an injury bonus' dla Arsenalu:
Silesi
Czyzby?Alonso w grze z Arsenalem bedzie 100x bardziej potrzebny niz na weekend. Chodzi o to ze jego prostopadle nie za bardzo sa przydatne z zespolami ktore bronia sie w 11 a Arsenal bedzie gral otwarta pilke. Tu Alonso, najbardziej zdolny technicznie zawodnik Bayernu, bedzie jak ryba w wodzie.
13.02.2017 21:49
Byloby to duze oslabienie dla Bayernu-Alonsa zna Arsenal od podszewki. Mysle jednak ze Alonso zagra w srode.
13.02.2017 19:48
Oceny sprawiedliwe, Muller mial dobry mecz.
12.02.2017 00:33
AdiFantasti
Dokladnie tak-Carlo chyba wie co robi -uwaza ze Xabi to najlepsza opcja dla Bayernu ale wyglada na to ze tu wiedza lepiej.
11.02.2017 15:46
Pawlszon
Jasne, Sanchez oraz Vidal-dwoch bardzo podobnych 'silowych' defensywnych pomocnikow-asystentem Carlo powinienes zostac. Alonso dodaje tej druzynie roznorodnosci, dynamiki jesli chodzi o rozgrywanie pilki (rozkladanie ciezaru gry) chociaz jego gra wyglada 'wolno' oraz bardzo niepozornie (zawsze tak wygladala jeszcze w Liverpool) zeby nie powiedziec brzydko-dlatego 'znawcy' twierdza ze jest niepotzrebny. Glupoty typu ze Alonso nie nadaza za gra-czy ktos zwrocil uwage ze Xabi gra te role tzw sweapera (cos w rodzaju obronca/def obronca)? to nie jest 'box-to-box' player.
11.02.2017 15:37
Czy serwis Dieroten umiescil zestawienie najbardziej dochodowych klubow pilkarskich 2015/2016? Jesli nie, link na dole:
Welcome to the 20th edition of the Deloitte Football Money League in which the Sports Business Group of Deloitte UK profiles the highest revenue generating clubs in world football.
https://www2.deloitte.com/sv/en/pages/consumer-business/articles/deloitte-football-money-league-2017.html
09.02.2017 13:41
Dokladnie-kluczowy zawodnik w trzech legendarnuch klubach w 3 zupelnie innych ligach-wielki szacun.
05.02.2017 15:24
Komentarze na do le sa zalosne. Mourinho przesadzil jednak prawda jest ze od lat najlepsi pilkarze BL laduja w Bayernie (wzystko jedno czy sa 'wykupywani' czy przychdza za darmo). Ani MU ani Chelsea takiego monopolu w PL nie ma i nie miala (wiekszosc zawodnikow ktorych sciagal Jose Mourinho to byly zakupy zagraniczne). Przy calym szcunkiem dla Bayernu, trzeba byc slepy aby tego nie widziec. Poza tym, wypowiedz Mou wyrwana z kontekstu (cala wypowiedz na dole)
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4191880/Man-Utd-news-Jose-Mourinho-hints-team-lack-winners.html
05.02.2017 13:28
Alonso zagra niezaleznie czy Thiago i Vidal beda zdrowi.
23.01.2017 17:20
josh-ok, jednak wczoraj mial 2 wslizgi ktore uniemozliwily grozne kontrataki Fraiburga. I zgadzam sie, to ostatni sezon Xabiego i on sam to wie. Poki co jednak jest Bayernowi potrzebny a zminnika szukac juz trzeba.
21.01.2017 13:58
Pawlszon
Alonso jest pilnowany ba latwo odebrac mu pilke?
Arsen Wenger przyznal ostatnio ze w meczu z Bayernem 'it will be crucial to cut off Alonso from delivering his breakthrough passes'. To nie moje zdanie-Alonso niepilnowany=przegrany mecz.
Statystyki mowia same za siebie: Alonso ma, jesli chodzi o srednia, jedna z najwyzszych statystyk jesli chodzi o dokladnosc podan w calej Bundeslidze. Tak, traci pilki czasami gdyz jego dlugie pilki sa technicznie na wyzszym stopniu niz takiego Hummelsa (i duzo bardziej urozmaicone-ryzyko pomylki jest wieksze). To za to Goal.com umiescil go w 11- BL rundy jesiennej.
21.01.2017 13:10
Pawlszon
Odczepcie sie w koncu od Alonso bo to staje sie nudne. Wczoraj w czassie calego spotkania Alonso asekurowalo 2 zawodnikow Fraibburga (poniewaz trener tego zespolu wiedzial ze prostopadle Xabiego sa niezwykle niebezpieczne) nie dajac mu wiecej niz 2 metry swobody. Gra Alonso wyglada niepozornie ale kazdego meczu sciaga on na siebie 2 zawodnikow ale taki Janusz czy inny Pawlszon tego nie widzi i woli powtarzac slogany-Alonso gra zle. Mimo tego Alonso staral sie rozgrywac, wiekszosc akcji zaczynalo sie od niego.
21.01.2017 09:49
ok-tyle placzu-Alonso zagra i stawiam ze zbierze dobre noty za to spotkanie...
20.01.2017 20:33
Murphy123
Sanchez razem z Vidalem-2 podobnych (silowych) zawodnikow-powinienes asystentem Carlo zostac. Pamietajcie-z Leipzig Alonso rozegral znakomite zawody-klasa sama w sobie. Byc moze Carlo uznal ze Alonso jednak w formie jest.
20.01.2017 20:26
Joshua 1992
Xabi chyba podejrzewa ze to ostatni sezon w Bayernie gdzie potencjalnie moze odgrywac duza role. Hiszpan odejdzie ale nie nie do konca jestem przekonany ze powinnismy sie z tego powodu cieszyc. Moim zdaniem to definitywnie ostatni sezon w Bayernie dla Xabiego, chyba najbardziej niedocenianego tutaj zawodnika. Pewne jest jednak to ze do konca tego sezonu role bedzie odgrywal duza w Bayernie, zwlaszcza w LM (a na pewno Xabi bedzie kluczowy w meczu z Arsenalem). .
19.01.2017 19:39
Szacunek dla Ribery'ego ale rowniez dla innych, bardziej doswiadczonych graczy srodka pola Bayerny, takich jak Robben i Alonso. Wszyscy trzej, jesli omina ich kontuzje, beda kluczowi dla Bayernu w decydujacej fazie sezonu. Zwlaszcza ten ostatni. Z Alonso w skladzie Bayern wygrywa czewciej, ma wiecej posiadania pilki oraz 'kluczowych' podan, symetria gry Bayernu jest duzo lepsza (Alonso potrafi przenosic ciezar gry z jednej czesci boiska na druga co owocuje w bardziej urozmaiconej grze Bayernu); ogolnie-statystyki Bayernu sa duzo lepsze z Xabim niz gdy Bayern gra bez niego. To dzieki tym statystykom Goal.com umiescil Alonso w 11-tce rundy jesiennej BL.
09.01.2017 08:04
A tutaj poploch byt taki kilka tygodni temu...
29.12.2016 10:50
Gratulecje dla Alonso-dobrze ze o wyborze jesiennej11-tki BL nie decyduja ponizej wypowiadajecy sie 'eksperci'...FC BAYERN
27.12.2016 00:14
Ja nie mam watpliwosci ze, w formie czy nie w formie. Bayern rozniesie Arsenal-po prostu nie ma innej alternatywy. Oczywiscie, tutaj bedzie placz-ze to Alonso w pierwszym skladzie, ze ustawienie 4-3-3 a nie cos innego-a Bayern zrobi swoje. Wesolych Swiat.
video: piekne sloawa Gerrarda na temat Xabiego:
'When you left it broke my heart'
http://www.dailymail.co.uk/sport/article-4522148/Liverpool-news-Steven-Gerrard-pays-tribute-Xabi-Alonso.html
19.05.2017 17:27
100% zgadzam sie z Kloppem, sama intensywnosc Premiere League jest sportem sama w sobie, to inny swiat. Swoje droga (w Anglii kibicuje Liverpoolowi ) bardzo lubie ogladac na youtube post-match konferencje Kloppa-koles niezwykle inteligently, wywazone wypowiedzi, nawet jak przegrywa to ma na to ;odpowiedzi'.
19.05.2017 00:06
koszulki niby nawiazuja do lat 70tych:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4518116/Bayern-Munich-launch-stylish-home-kit-2017-18.html
18.05.2017 18:31
Smieszne-do 1/4 CL wszyscy wynosili pod niebiosa Carlo a Pepp bym czarna owca. Teraz nagle wszyscy madrzy...Carlo powinien to, powinien tamto...
09.05.2017 21:05
@KamiloKepky
Absolutnie nie!
Artykul jest o wypowiedzi zawsze-szukajacego-teorii-spiskowej Vidala na temat zawieszenia Messiego-sam przeczytaj art. zamiast pouczac innych.
07.05.2017 12:33
Ja podzielam opinie Marienplatz-czytam prase Poludniowo Amerykanska i Vidal slynie od tego ze piepszy 'od doopy'-serce na boisku zostawia ale gluptas jak diabli. Kara dla Messiego byla za wysoka-nikt jeszcze 4-meczowego banu nie dostal za pyskowki z sedzia-to oczywiste.
Odnosnie 2-meczu, Vidal powinienen wyleciec zaraz na poczatku 2-giej polowy rewanzu. Te jego placze i zale staja sie wrecz zalosne.
07.05.2017 11:53
Brak szacunku do tego zawodnika wrecz razi czytajac ponizsze wypowiedzi.
Ja Comana cenie, nie tylko ze wzgledu sportowych (ma wielki potencjal, mlody) i to ze co jak co sprawdzil sie w meczach na ktore dostawal szanse (czyli jest wzglednie 'wyprobowany') ale przede wszystkim za jego osobowosc oraz lojalnosc- mimo ze szans nie dostawial wiele w tym sezonie to zawsze twierdzil ze przyszlosc wiaze z Bayernem-nie wykorzystywal tego do spekulacji transferowych (jak Costa) i nie plakal przed prasa jak Kimmich.
A tutaj-sprzedac go bo daja kase...Wstyd
02.05.2017 15:01
Vidal tak naprawde powinien wyleciec duzo wczesniej w rewanzu z Realem-od kiedy dostal pierwsza zolta (sprawiedliwie) to byla taka chodzadza po boisku niedoszla druga zolta-to byla kwestia czasu-The Independent napisal nawet ze Vidal powinien byc zmieniony za Mullera zamiast Alonso. Znam znakomicie Hiszpanski i czytam placze i zale Vidala zlwaszcza w prasie Chilijskiej - on po prostu nic zlego w swojej grze nie widzial mimo ze 2 jego faule kwalifikowaly sie na zolta (chaciaz ta za ktora wylacial byla niesprawiedliwa). Obawiam sie ze on sie po prostu nie nauczy nigdy w w nastepnej LM tez wyleci.
02.05.2017 12:29
BL to nagroda pocieszenia, slaba Bundesliga do tego doprowadzila. Sezon skonczyl sie po 1/4 CL.
30.04.2017 13:08
tak mnie zdenerwowaly ponizsze wypowiedzi ze popelnilem ortografy straszne:-)
25.04.2017 15:38
Kto twiedzi ze Bayern powinien kupic mlodych zawodnikow nie wie o czym pisze i nie zna filozofii Carlo. Ancelotti zawsze preferowal doswiadzczonych zawodnikow-juz w Milanie jago obrona byla najstarsza na swiecie (Cafu, Nesta, Stam, Maldini) a w Bayernie nawet w 'niskich' ranga meczow nie wposzczal mlodzikow Conana oraz Sancheza. Glopota jest teraz oczekiwanie kupna mlodych zawodnikow. Transfer Sancheza, jesli do niego dojdzie, bedzie ransferem 'pod Carlo', ja zaskoczony nie bede.
25.04.2017 15:33
Vidal, po dostaniu pierwszej zoltej tak wczesnie, to byla taka chodzaca po boisku czerwona kartka (jak napisal The Independent 'soon-to-be-red-card).
20.04.2017 13:27
Podziekowania naleza sie obu panom. Xabi przyszedl na 3 sezony i, mimo wieku, wniosl wiele. Bedzie zapamietany bardzo pozytywnie. Lahm, wiadomo, legenda Bayernu.
19.04.2017 22:05
WARTO POSLUCHAC HAERGAVESA CO MA DO POWIEDZENIA NA TEMAT MECZU:
https://www.youtube.com/results?search_query=REAL+MADRID+BAYERN+POST+MATCH+REACTION+BT
19.04.2017 19:36
Nie ze Bayern nie istnieje bez Lewego jednak traci na swojej potencji znacznie.
18.04.2017 18:34
@LukasFan
To wtedy o polfinale Bayern moze pomarzyc. Alonso bedzie zmotywowany jak nigdy, gra 'u siebie', tez jego ostatni sezon w LM. Carlo bylby ostatnim durniem nie wystawiajac zawodnika ktory doskonale zna atmosfere na Santiago, podobnie jak Robben.
18.04.2017 18:28
Stawiam 2:1/3:2 Real (obym sie mylil)
18.04.2017 16:26
Powinnismy sie cieszyc ze przegralismy 'tylko' 1:2 u siebie dziEki Neuerowi. Gdyby pierwszy mecz odbywal sie w Madrycie i Real wygralby 2:0 (co mialo miejsce w polfinale LM 2000), sytulacja bylaby gorsza (moim zdaniem) mimo ze second leg bylby 'en casa'.
18.04.2017 15:35
Ciekawa uwaga. Faktycznie Real byl (duzo) lepszy kadrowo ale Bayern mial Effenberga, Mathausa, Khana oraz Jeremiesa. To dlatego gdy Real przyjezdzal do Monachium, mimo ze technicznie byl lepszy (Uli Hoenes mowil ze cyrk przyjechal), byl w poplochu.
17.04.2017 21:36
Zgadza sie, ale przede wszystkim w takich meczach, gdzie decyduja detale, potrzebne jest szczescie-to co Xabi podkresla w ostatnim wywiadzie dla El Pais. Bayern w Madrycie wygral ostatnio w 2001-ogladalem ten mecz-Bayern zagral fenomenalnie jednak rownie fenomenalne mial on szczescie-slupki i poprzeczki w bramce Khana za dzwieczaly.
Reasumujac: swietny mecz Bayernu + szczescie (tym razem po naszej stronie)= awans, inaczej nici...
17.04.2017 20:32
Ten przestrzelony karny mial ogromne znaczenie na dynamike gry, Real nagle uwierzyl ze moze wyjsc z tego pojedynku niekoniecznie stracony a Bayern zszedl do szatni w zlych nastrojach. Dlaczego do karnego nie podszedl Alonso a 'goraca glowa' Vidal? Alonso nigdy nie daje sie poniesc emocjom a Vidala jak male dziecko od razu sprowokowal Marcello zagadujac go w czasie karnego. Vidal podszedl do 11-tki zdekoncentrowany kompletnie.
17.04.2017 17:46
Z taka 'zaliczka' z tak doswiadczonym zespolem watpie w cuda, jednak mecz bedzie bardzo ciekawy.
17.04.2017 15:08
Ponizej link do tego swietnego wywiadu z Xabi Alonso: "Hay que irse cuando aún te pueden echar de menos"
http://deportes.elpais.com/deportes/2017/04/16/actualidad/1492349822_734401.html
17.04.2017 14:56
Nie wyglada to za ciekawie-Bayern nie radzi sobie z kontratakami Realu (choc tak zapewnial ze po meczu Z Dortmundem poprawi to) i nie sadze aby to sie teraz zmienilo. Mam jednak nadzieje ze linia obrony nie bedzie popelniac bledow Martineza i bedzie trzymala sie swojej formacji...
16.04.2017 16:25
Mysle ze Boateng zagra-jednak niech unika dlugich pilek, jesli co 3-cia pilka ma mu wychodzic jak w pierwszym meczu to lipa, niech Alonso sie tym zajmuje. Lahm koniecznie na swojej pozycji bo inaczej Ronaldo zrobi sobie uczte na lewej flance (jak to byla 3 lata temu w Monachium).
16.04.2017 15:47
Matthaus: 'Latwa Bundesliga spowodowala ze Bayern jest 'miekki' (soft) w Europie':
https://uk.sports.yahoo.com/news/apos-easy-apos-bundesliga-made-143816253.html
15.04.2017 17:17
Mozliwe: tak.
Prawdopodobne: nie.
Jednak nie moge sie doczekac tego spotkania. Jak zagra Carlo? Ofensywnie z Robertem oraz Thomasem za nim? A moze na spokojnie, z Alonso? Ktorej opcji spodziewa sie Real? To spotkanie bedzie polaczenie szachow z pokerem.
14.04.2017 21:45
Nikt tu nie 'wini' Martizeza za celowe granie na kartki tylko za dziecinne, naiwne i glupie kartki ktore maly decydujacy wplyw na przebieg meczu. Pochopna decyzja wzgledem 2-giej kartki? Martinez po dostaniu pierwszej powinien unikac jakichkolwiek fizycznych konfrontacj-zwlaszcza 5/10 min po dostaniu pierwszej kartki-cala Hiszpania o tym trabi, od El Mundo po AS.
13.04.2017 19:19
Wina Martineza 100%: po diabla wypuszczel sie tak daleko od strefy obronnej pozostawiajac Bayern narazony na kontrataki. Tak-powstrzymal grozny kontratak ale on sam stylem gry/ustawieniem do niego sie przyczynil.
Gratulacje dla Realu: zagral 'po Niemiecku', z zimna krwia, czysta kalkulacja, bez 'hurra i do przodu'. Dokladnie wiedzieli co Bayern bedzie grac.
Nasi zagrali 'na pale', byle do przodu (Vidal,Martinez, Robben) ale bez namyslu.
13.04.2017 12:39
Kiedys to nie do pomyslenia zeby Real szalal w Monachium-pamietam w 2003 jak Real zremisowal tutaj i to byl szok (Real to tamtej pory wszystkie mecze w Monachium przegral). Pamietam jak Roberto Carlos powiedzial ze z Niemcami nie da sie tutaj wygrac. Teraz Bayern jest bardziej international, nie Niemiecki-o sile zespolu decyduja Hiszpanie-Latynosi. Nie mam nic przeciwko-ci zawodnicy przyczynili sie bardzo do kultury Bayernu/taki jest duch czasu (ja sam spedzilem ponad rok w Ameryce Poludniowej-uwielbiam ta kulture i plynnie mowie po hiszpansku). Jednak slowa Carlosa sa juz nieaktualne.
13.04.2017 11:03
Vidal mial dobre zawody a karne to loteria. Jednak sposob jaki Vidal podszedl do karnego to amatorszczyzna .Zamiast sie skoncentrowac, wyciszyc to ten zarciki ucina z Marcello (taki byl zamysl tego ostatniego-zdekoncentrowac go a Vidal dal sie sprowokowac jak male dziecko).
Nie wiem dlaczego Lahm zdecydowal ze 'goraca glowa' Vidal podszedl do 11-tki.
Po tym karnym mecz byll inny. jednak to nie Vidal byl czynnikiem decydujacym lecz Martinez-glupie wypady do przodu a potem desperaka obrona ktora zaowocowala 2 zoltymi...
13.04.2017 10:05
@Error
Vidal ok dal pierwszego gola ale do karnego podszedl jak do rozrzucania gnoju-zero koncentracji, zarciki z Marcello sekundy przed wykonaniem jedenastki. brak profesjonalizmu, brak zimnej krwi, za to arogancji wiele. Ta nonszalancja sie zemscila, z Bayernu uszla para e Realowi dodala wiatru w zagle.
Martinez zachowal sie jak junior-wypuszczal sie w srodek pola kiedy wogole nie bylo potrzebny. Alonso, kiedy schodzil, az krew zalewala...
Bayern przed meczem wiele gadal wiele a stalo sie to co zwykle, wypunktowanie juniora (jak ktos ponizej trafnie spostrzegl).
13.04.2017 00:04
Vidal i Kroos to 2 inne style gry-to tak jak porownywac Alonso to Vidala-pomarancze do jablka.
12.04.2017 16:02
Mozna nie miec sympatii do Kroosa jednak trzeba przyznac ze rozwinal sie on niesamowicie w Realu, odgrywa tam duza role. Oczywiscie, gra teraz bardziej defensywnie, jest tzw 'cichym' zawodnikiem jednak o wielkim wplywie na dynamike gry, cos jak Xabi Alonso w Bayernie. Czesto czytam prase hiszpanska i gra Kroosa jest tam bardzo doceniana.
Jego decyzja o przenosinach do Realu byla podjeta w odpowiednim wieku (w odroznieniu od Bastiego)
12.04.2017 14:34
Jak czytam glupoty typu 'nie skreslajcie jeszcze Barcelony to smiech na sali. Juventus ma polfinal w kieszeni:
1) PSG sie wyluzowali totalnie w rewanzu, Juventus podejdzie do meczu powaznie, skoncentrowany
2) Sedzia rewanzowego spotkania z BARC-JUVE bedzie bezstronny wiedzac co stalo sie z sedzia ktory sedziowal BARC-PSG
3) BARCA bedzie grala desperacko bo nie ma innego wyjscia jak liczyc na 'miracle' oraz pomoc sedziego . Problem w tym ze JUVE to najlepszy zespol europejski jesli chodzi o kontrataki i gola na pewno strzeli. Barca wtedy musi wygrac 5:1 aby przejsc
11.04.2017 23:49
Swietny wywiad z Thiago w El Pais (dla znajacych Hiszpanski):
http://deportes.elpais.com/deportes/2017/04/10/actualidad/1491859925_599491.html
11.04.2017 14:26
8) Po pierwszym meczu z Borussia w tym sezonie chcieliscie zwolnic Carlo bo 'cierpliwosc sie skonczyla' a 4:3:3 nie funkcjonuje...
09.04.2017 10:57
Wielkie brawa dla dla TSG! Przypadek? Jesli wygrywasz z Bayernem to o przypadkach ciezko dyskutowac.
05.04.2017 13:22
Co Goetze robi na lawce?:-)
04.04.2017 20:23
Te slowa uznania rownie dobrze moglby powiedziec Neuer odnosnie Buffona. Dwaj wielcy bramkarze.
30.03.2017 16:31
Wenger byl blisko pozyskania Saureza teraz okazuje sie ze Xabiego tez. Wnet pojawia sie informacje w prasie Angielskie ze sam Jezus Chrystus, dzieki staraniom Wengera, byl bliski podpisania kontraktu z Arsenalem...
25.03.2017 13:56
ja tam lubie czytac wywiady Mourinho, szczegolnie jak trenowal Real-zawsze cos sie dzieje-siempre pasa un rolla, a mi me gusta su manera de hablar.
Plecie? tak, !00%; jednak nie jest nudno jak w przypadku wypowiedzi Peppa czy Wengera gdzie z nudow umrzec mozna.
22.03.2017 14:53
@Skorby
Ale sie nakreciliscie. Po pierwsze, to ze MU,Bayern czy inny Real zawsze beda szukac okazji na rynku krajowym oraz zagranicznym kazdy wie. Taka jest praktyka, takie jest zycie. A to czy taka praktyka transferowa jest dobra, etyczna to rozmowa na inny temat-i Mourinho tego sie nie podjal., nie porusza tego watku. Mourinho nie mowil jednak ze jest swiety bo on slynie z wykupywania zawodnikow. Jedyne co powiedzial to to ze tendencja wewnetrznej polityki trasferowej w PL ulegla zmianie w ost. 10 latach.
wypowiedz Mourinho:
I think the club got so used to winning and having success, maybe they didn't realise other clubs were growing, even when Sir Alex was in his last years at the club.
The Premier League were creating conditions for the other clubs to become financially powerful and that has definitely transformed the league.
When I first arrived at Chelsea, I wanted to buy Manchester City's best player (Shaun Wright-Phillips) and I did. Manchester United wanted Tottenham's best player Michael Carrick, and they did. Later they wanted Arsenal's best Robin van Persie. And so on.
Nowadays all clubs have grown and with TV rights being shared, it's almost unique in European football.
It has allowed that difference in power to be slowly diluted, in a way that Manchester United stopped being the all-powerful Manchester United, and became part of a group of five, six, seven very powerful clubs. They are followed by other clubs, less powerful, but not poor clubs.
United had a bit of everything happening at the same time. The exit of Sir Alex, unique and more than just a manager, the change of powers in the Premier League and a period of instability at Old Trafford; three managers in three years if you count Ryan Giggs. It was a period of some instability, disbelief and even distance with the fans.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4327644/Manchester-United-boss-Jose-Mourinho-reveals-all.html#ixzz4c3lHaBwl
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
22.03.2017 14:08
@admin
Ja odnosilem sie do pewnego trendu w PL na ktora uwage zwrocil Mourinho: teraz duzo trudniej jest 'wykupywc' zawodnikow w obrebie PL niz bylo to kiedys. Oczywiscie, przyklady ktore podales sa prawdziwe ale one nie obalaja tezy Jose.
22.03.2017 13:11
tak, wkroczylem w 'watek', jednak 'zainspirowalem' debate-to cieszy:-)
22.03.2017 12:33
Oczywiscie, zgadzam sie, to tez jeden z czynnikow. Jednak jesli chodzi o rynek transferowy to PL stala sie bardziej egalitarna i nie mozna juz sobie 'wykupywac' zawodnikow jak jeszcze 10 lat temu.
22.03.2017 11:35
Zamiast plakac przeczytajcie sobie oryginalny wywiad Mourinho. Zenujace jest jak ludzie nie znajacy jezykow obcych, przeczytaja cos oderwanego z kontekstu i 'debata' sie wywiazuje.
Mourinho w ostatnim wywiadzie, jesli znajde wrzuce link, opisuje zmiany dynamiki transferowej w PL w ostatnich 10-ciu latach. Argumentuje ze jeszcze 10 lat temu kiedy przychodzil do PL to MU,Chelsea czy Arsenal bylo stac na kupno zawodnikow z gornej tabeli PL (tak MU kupil Carricka z Totenham). Jednak teraz kiedy ogromne wplywy z praw telewizyjnych spowodowaly ze sila transferowa sie rozlozyla miedzy druzynami PL-MU chetnie kupilby Kean'a ale Totenham go nie odda itd. W BL Bayern jak kogo chce to go dostanie, taki jest fakt.
To nie jest tak ze zazdrosny Mourinho czepil sie Bayernu...
22.03.2017 11:09
Premier League jest 10 razy bardziej 'competitive' niz Bundesliga-wszyscy Niemieccy zawodnicy grajacy w Anglii (np, Hamman, allack, Ozil) podkreslali to w wywiadach (a oni chyby wiecej wiedza niz, z calym szcunkiem. Hochmeister)
Nie badzmy slepi, Bayern po raz 5-ty z rzedu wygra lige i mimo ze jest Lipsk kolejnych 5 lat moze rowniez nalezec do Bayernu. Dlaczego? Poniewaz, jak podkreslil Mourinho ostanio jeszcze 10 lat temu w PL MU albo Chelsea mogla spokojne wykupic zawodnikow z gornej tabeli, Totenham czy West Ham, Everton. Teraz jednak jest to ogromnie trudne poniewaz ogromne wplywy z praw telewizyjnych wyrownaly sile finansowa zespolow w PL. W Bundeslidze natomiast jesli Bayern kogos chce to go dostanie, tak bylo, jest i bedzie.
21.03.2017 16:42
...warto dodac ze Carlo trenowal Zidane w Juventusie.
18.03.2017 15:16
Nie mam watpliwosci ze Bayern 'odwdzieczy' za porazke Peppa (do ktorej nigdy nie powinno bylo dojsc). Po prostu nie ma innego scenariusza jak ten ze Ancelotti pokonuje ekipe Zidane'a-proste. Moje przewidywania raczej sie ostatnio sprawdzaja. Przed meczem z Arsenalem tutaj byla debata ze Arsenal jest silniejszy niz rok temu, ze mecz bedzie wyrownany, ze to test dla Bayernu i inne banialuki. Moja riposta na owe 'wywazone' wypowiedzi byla taka ze 'otwarty' Arsenal Wengera bedzie mial lanie doopy od Carlo w Monachium oraz Londynie. Oczywiscie, mecz z Realem bedzie wyrownany ale doswiadczenie Calro zadecyduje o wyniku...
18.03.2017 13:46
Jesli Barca bedzie w takiej czestotliwosci zdobywac LM jak w ostatniej dekadzie to cala ta hierarchia ulegnie zmianie...
15.03.2017 10:45
A co to jest 'elita'? Bayern w 2001 tez do tzw 'elity' nie nalezal (tam wtedy byl Real i MU) jednak LM zdobyl. Tak samo bylo z Porto 2004, Liverpool 2005, Inter 2010, Chelsea 2012. Mozemy tutaj cwaniakowac jednak prawda jest ze Juve to jeden z zespolow ktory moze odprawic z kwitkiem kazdego. Jesli Bayern podejdzie do meczu z jakims mega glupim nastawieniem ze jest zespolem z innej polki to przegra (tak jak Real i MU z Bayernem w 2001),
14.03.2017 16:46
Juve to nie zespol do 'pykniecia' a przejsc ich bedzie bardzo ciezko-Bayern bedzie musial zagrac 100%. Moim zdaniem defensywnie lepszy od Bayernu i bardziej poukladany-przeciwienstwo Arsenalu.
14.03.2017 13:45
Kazdy kto zna angielski i sledzi tamtejsza prase wie ze Pepp jest pod ogromna presja dlatego wyolbrzymia wszystko co sie da wyolbrzymic. W Anglii opinia jest taka ze w 'latwej' lidze (BL) Pepp radzil sobie znakomicie lecz w 'more competitive' PL rzeczywistosc jest inna. Wiec Pepp teraz w ramach psychologicznej samoobrony mowi ze w Niemczech tez presja byla wielkia ze wzgledu na oczekiwania LM.
11.03.2017 14:13
josh
Pewnie jest 'za wolny' na trenera:-)
Carragher w holdzie Xabiemu:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4302578/Liverpool-getting-rid-Alonso-broke-Carragher-s-heart.html
11.03.2017 09:51
Liverpool 2004-2009 to byla potega. Gerrard, Xabi oraz (pozniej) Macherano w srodku pola oraz (niedoceniany) trener Banitez. Ciesza komentarze pelne respektu dla Alonso...
09.03.2017 20:43
nic o konflikcie Sanchez-Wenger (ten pierwszy zostal 'benched' during the Liverpool game)?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4285516/Alexis-Sanchez-trains-Arsenal-Arsene-Wenger-row.html
06.03.2017 13:44
Moim zdaniem wszystko tylko nie Juve. Wlosi znaja Anncelottiego poza tym Juve wraca powoli do potegi ktora prezentowal jeszcze dekade temu. Jesli faktycznie na nich trafimy to szanse 50/50-cos jak Atletico rok temu.
05.03.2017 12:20
Gdy Lewy przechodzil do Bayernu wiekszosc tutaj byla murem za Mandziu, powszechna byla opinia ze Lewy sobie w Bayernie nie poradzi etc. Gdy napisalem ze Mandziu buty Lewemy czyscic powienien prawie polala sie krew... Niechec do Lewego byla wrecz komiczna.
03.03.2017 14:17
Tragedia Mario spowodowala burze medialna w calych Niemczech oraz trabi sie o tym rowniez w Bawrii. Przypomne, Mario jeszcze do niedawna to zawodnik Bayernu. Chociaz jakas notka na tym serwisie, krotka informacja. co kolwiek z szacunku dla zawodnika. A tu nic...wazniejsze jakies banalne wypowiedzi Robena...
28.02.2017 19:44
Do redakcji:
Dlaczego nie piszecie o sytulacji zdrowotnej Mario Goetze, wiadomosc ktora wywolala szok w Niemczech-czy nikt nie sledzi prasy nimieckiej/nie zna niemieckiego?
28.02.2017 19:00
@Anonim
Można dyskutować godzinami o mitach ze Alonso spowalnia akcje Bayernu (statystyki mowia inaczej; to dzieki jego umiejetnosci szybkiej rotacji pilka szybkie wyjścia Bayernu sa możliwe), traci pilki (drugi mit: statystyki podane przez Admin mowia cos przeciwnego) itd.: niektórych 'znawcow' i tak to nie przekona...
23.02.2017 18:59
Xabi to taki general-nawet jak pilki nie ma, jego ustawienie jest inspiracja dla innych jeśli chodzi o ustawienie formacji zespołu-dlatego jest tak bezcenny dla Carlo. Często się o tym zapomina...
23.02.2017 16:56
Smutne to ale Bayern nie będzie mial wyjścia i dolaczy do 'karuzeli' transferowej. Za takie talenty jak Robben, Ribery, Xabi, Lahm czy Muller 150 tys euro to będzie norma...
23.02.2017 16:03
Można wysunąć banalny wniosek i powiedzieć ze Alonso jest od podawania a inni od biegania. Az tak banalny?
Za Peppa wszyscy robili wszystko, wymienność pozycji itp. Carlo to inna filozofia-tu rola zawodnikow jest jasno okreslona. Już w Milanie od podawania był piekielnie wolny Pirlo a od zapier#### Gatusso. Tutaj mamy Alonso od podawania i Vidala od biegania...Balans jest, jak na razie ten system przynosi dobre rezultaty.
23.02.2017 14:56
Zgadza się z Globin23 oraz Rafus87
Trzeba Kimmicha, Sancheza i innych powoli integrować z druzyna, tym bardziej ze Alonso odchodzi po tym sezonie i będzie 'luka'.
@Rafus,
Tu nie chodzi o krytykę Twoich wypowiedzi. Raczej, jak sugerowal Globin23,krytyka Alonso to była wręcz jak zaraza na tym portalu, zwłaszcza prze ludzi którzy pojęcia nie maja o roli jakie Alonso powierzyl Carlo (stad slogany 'spowalnia gre','traci pilki' itd).
23.02.2017 14:00
@Rufus87
Oczywiście ze nie jast taki zly, jest wręcz niezastąpiony teraz na pozycji w której wystepuje. Czy uważasz ze znakomite statystyki które ja oraz Admin przytoczylismy oraz to ze Pepp oraz Carlo na niego stawiają to jakas klatwa? Jednak zgadzam się z Toba, Carlo powinien dawac więcej szans młodym a Alonso oszczedzac na ważniejsze mecze. Jednak biorac pod uwagę waznosc Alonso, regularność gry może być czynnikiem ze Carlo woli grac Alonso bardzo często.
23.02.2017 13:41
@Rufus87
' Alonso może raz na jakiś czas błysnąć'
Przypomnijmy, te statystyki które podal Admin sa z sezon na sezon konsekwentne. Co wiecej, dzięki tym statystykom Alonso, mimo wielkiego biadolenia tutaj, był wybierany do 11-tki BL oraz LM dwa razy. Również został wybrany do 11-tki rundy jesiennej BL tego roku. Ze statystykami nie można polemizować. No tak, ale tu można-stad to biadolenie za Alonso jest niepotrzebny.
23.02.2017 13:33
@Rufus87
Drepta sobie bezpiecznie? Rola Alonso to buferowanie przestrzeni miedzy linia obrony oraz linia defensywna-gdzie jest po prostu niesamowity w tzw. 'switching play'. To rola bardzo odpowiedzialna i Daily Mail dala mu za mecz z Arsenalem 8 na 10 za znakomita prace w 'lacznosci' miedzy tymi dwoma formacjami. Ballack w studiu BT powiedział ze gra Alonso na ekranie wygląda 'latwa' oraz 'niepozorna' jednak jest odwrotnie.
23.02.2017 13:22
@Rizzitelli
Spiesze z pomocą:Alonso ma jedna z najwyższych średnich na mecz jeśli chodzi o tzw podania 'dochodzace', co jest niesamowite biorac pod uwagę ze prostopadle Xabiego sa nietuzinkowe. Za te statystyki Goal.com umiescil ga w 11-stce BL jesieni. To ze Xabi się nie angazuje to kolejny mit, czy statystyki odbioru pilek nie mowia same ze siebie?. Admin-dzieki za te statystyki jednak glosy krytykujące Alonso tu nie znikna.
23.02.2017 13:13
@rafalfcbm
Doprawdy? Czy Ty to powaznie piszesz?
Wenger jest w Arsenalu 'manager', czyli to wylacznie on decyduje o polityce kadrowej klubu, nie klub. Sklad jaki ma Arsenal to efekt poczynan Wengera. Arsenal w ciagu wydal miliony na pilkarzy ktorzy sie nie sprawdzaja. To ze Arsenal nie sprasta oczekiwaniom to zasluga Wengera. Got it?
21.02.2017 13:01
Nie zgadzam sie z ponizszymi wypowiedziami.
Wengera winic nie mozna jednak klub tak za trzymanie Wengera mimo tyle lat niepowodzen. Arsenal za Wengera od 10-ciu lat 'follow the recipe': swietny start-robienie kazdemu apetytu/przerwa zimowa ostry zjazd w dol. Tak jest rok w rok-nastepny sezon bedzie podobny. Dlaczego? Poniewaz Arsenal Wengera stal sie przewidiwalny w PL-nawet sredniaki wiedza ze Wenger niczym im nie zaskoczy.
Ile razy Arsenal musi siegnac dna aby cos sie zmienilo? Oczywiscie, zmiana trenera bedzie miala ciezki okres przejsciowy jednak ten okres bedzie dluzszy i bolesniejszy im dluzej Arsenal zwleka zwalniajac Wengera.
Mourinho mial racje ze Wenger 'is a specialist of failure' a legenda Arsenalu Ian Wright napisal po meczu z Bayernem: “We are a ******g shambles. At least let it go to the ******g home leg. **** it !!! Not watching anymore.”
21.02.2017 09:28
Dobrze ze Alonso nie rozegral calego spotkania bo wtedy po raz kolejny stalby sie kozlem ofiarnym: marazm Bayernu to bylaby tylko jego wina. Jestem przekonany ze takie bylyby komentarze.
Sobotnie spotkanie dobitnie pokazuje ze Carlo wie co robi grajac w waznych spotkaniach Alonso a nie Kimmichem, jak wielu tutaj by chcialo.
20.02.2017 12:29
A ktos pamieta placz oraz zale z powodu Carlo jeszcze 1.5 miesiaca temu? Zgrzytanie zebow bylo niesamowite...
17.02.2017 09:27
Znakomita analiza meczu!
Ballack, Ferdinand i Kneown analizuja mecz w studiu Linekera:
https://www.youtube.com/watch?v=4ExbLBjHq8E
16.02.2017 09:48
ALONSO=sprawca placzu i biadolenia tutaj, dostal 8 (w skali na 10) od Daily Mail:
ALONSO – 8
Superb at switching play. Ball into Lewandowski led to third goal. Still a threat at age 35.
tlu: 'Znakomity w rozdzielaniu pilek-jego podanie do Lewego zaowocowalo 3-cim golem. Wciaz stanowi zagroznie mimo 35-ciu lat'
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4228856/Bayern-Munich-5-1-Arsenal-PLAYER-RATINGS.html#ixzz4YnLzbp5B
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
15.02.2017 23:22
Muller za Thiago i bedzie ok-inaczej siano
15.02.2017 21:34
lubie komentarz czytelnika Daily Mail odnosnie meczu:
'We all know how this is gonna go. will get whopped in the first leg. will say we played bad. will throw in 5 forwards in the return leg. win maybe by 2 goals. but not enough to go through. post match reaction will be we should have played better in the first leg but you all saw our ability etc eetcc'
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4224048/Arsenal-stars-head-Germany-ahead-Bayern-Munich-clash.html#ixzz4YgsM4dQ3
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
14.02.2017 20:46
Tak jak bylo przed meczem z Lipskiem-wszyscy plakali a Alonso wyszedl i rozegral znakomite spotkanie. Jutro bedzie podobnie.
14.02.2017 13:52
Prasa angielska definitywnie jest zdania ze kontuzja Alonso to 'an injury bonus' dla Arsenalu:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4220592/Arsenal-injury-bonus-Alonso-crocked-Bayern-training.html
14.02.2017 11:11
Silesi
Czyzby?Alonso w grze z Arsenalem bedzie 100x bardziej potrzebny niz na weekend. Chodzi o to ze jego prostopadle nie za bardzo sa przydatne z zespolami ktore bronia sie w 11 a Arsenal bedzie gral otwarta pilke. Tu Alonso, najbardziej zdolny technicznie zawodnik Bayernu, bedzie jak ryba w wodzie.
13.02.2017 21:49
Byloby to duze oslabienie dla Bayernu-Alonsa zna Arsenal od podszewki. Mysle jednak ze Alonso zagra w srode.
13.02.2017 19:48
Oceny sprawiedliwe, Muller mial dobry mecz.
12.02.2017 00:33
AdiFantasti
Dokladnie tak-Carlo chyba wie co robi -uwaza ze Xabi to najlepsza opcja dla Bayernu ale wyglada na to ze tu wiedza lepiej.
11.02.2017 15:46
Pawlszon
Jasne, Sanchez oraz Vidal-dwoch bardzo podobnych 'silowych' defensywnych pomocnikow-asystentem Carlo powinienes zostac. Alonso dodaje tej druzynie roznorodnosci, dynamiki jesli chodzi o rozgrywanie pilki (rozkladanie ciezaru gry) chociaz jego gra wyglada 'wolno' oraz bardzo niepozornie (zawsze tak wygladala jeszcze w Liverpool) zeby nie powiedziec brzydko-dlatego 'znawcy' twierdza ze jest niepotzrebny. Glupoty typu ze Alonso nie nadaza za gra-czy ktos zwrocil uwage ze Xabi gra te role tzw sweapera (cos w rodzaju obronca/def obronca)? to nie jest 'box-to-box' player.
11.02.2017 15:37
Czy serwis Dieroten umiescil zestawienie najbardziej dochodowych klubow pilkarskich 2015/2016? Jesli nie, link na dole:
Welcome to the 20th edition of the Deloitte Football Money League in which the Sports Business Group of Deloitte UK profiles the highest revenue generating clubs in world football.
https://www2.deloitte.com/sv/en/pages/consumer-business/articles/deloitte-football-money-league-2017.html
09.02.2017 13:41
Dokladnie-kluczowy zawodnik w trzech legendarnuch klubach w 3 zupelnie innych ligach-wielki szacun.
05.02.2017 15:24
Komentarze na do le sa zalosne. Mourinho przesadzil jednak prawda jest ze od lat najlepsi pilkarze BL laduja w Bayernie (wzystko jedno czy sa 'wykupywani' czy przychdza za darmo). Ani MU ani Chelsea takiego monopolu w PL nie ma i nie miala (wiekszosc zawodnikow ktorych sciagal Jose Mourinho to byly zakupy zagraniczne). Przy calym szcunkiem dla Bayernu, trzeba byc slepy aby tego nie widziec. Poza tym, wypowiedz Mou wyrwana z kontekstu (cala wypowiedz na dole)
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4191880/Man-Utd-news-Jose-Mourinho-hints-team-lack-winners.html
05.02.2017 13:28
Alonso zagra niezaleznie czy Thiago i Vidal beda zdrowi.
23.01.2017 17:20
josh-ok, jednak wczoraj mial 2 wslizgi ktore uniemozliwily grozne kontrataki Fraiburga. I zgadzam sie, to ostatni sezon Xabiego i on sam to wie. Poki co jednak jest Bayernowi potrzebny a zminnika szukac juz trzeba.
21.01.2017 13:58
Pawlszon
Alonso jest pilnowany ba latwo odebrac mu pilke?
Arsen Wenger przyznal ostatnio ze w meczu z Bayernem 'it will be crucial to cut off Alonso from delivering his breakthrough passes'. To nie moje zdanie-Alonso niepilnowany=przegrany mecz.
Statystyki mowia same za siebie: Alonso ma, jesli chodzi o srednia, jedna z najwyzszych statystyk jesli chodzi o dokladnosc podan w calej Bundeslidze. Tak, traci pilki czasami gdyz jego dlugie pilki sa technicznie na wyzszym stopniu niz takiego Hummelsa (i duzo bardziej urozmaicone-ryzyko pomylki jest wieksze). To za to Goal.com umiescil go w 11- BL rundy jesiennej.
21.01.2017 13:10
Pawlszon
Odczepcie sie w koncu od Alonso bo to staje sie nudne. Wczoraj w czassie calego spotkania Alonso asekurowalo 2 zawodnikow Fraibburga (poniewaz trener tego zespolu wiedzial ze prostopadle Xabiego sa niezwykle niebezpieczne) nie dajac mu wiecej niz 2 metry swobody. Gra Alonso wyglada niepozornie ale kazdego meczu sciaga on na siebie 2 zawodnikow ale taki Janusz czy inny Pawlszon tego nie widzi i woli powtarzac slogany-Alonso gra zle. Mimo tego Alonso staral sie rozgrywac, wiekszosc akcji zaczynalo sie od niego.
21.01.2017 09:49
ok-tyle placzu-Alonso zagra i stawiam ze zbierze dobre noty za to spotkanie...
20.01.2017 20:33
Murphy123
Sanchez razem z Vidalem-2 podobnych (silowych) zawodnikow-powinienes asystentem Carlo zostac. Pamietajcie-z Leipzig Alonso rozegral znakomite zawody-klasa sama w sobie. Byc moze Carlo uznal ze Alonso jednak w formie jest.
20.01.2017 20:26
Joshua 1992
Xabi chyba podejrzewa ze to ostatni sezon w Bayernie gdzie potencjalnie moze odgrywac duza role. Hiszpan odejdzie ale nie nie do konca jestem przekonany ze powinnismy sie z tego powodu cieszyc. Moim zdaniem to definitywnie ostatni sezon w Bayernie dla Xabiego, chyba najbardziej niedocenianego tutaj zawodnika. Pewne jest jednak to ze do konca tego sezonu role bedzie odgrywal duza w Bayernie, zwlaszcza w LM (a na pewno Xabi bedzie kluczowy w meczu z Arsenalem). .
19.01.2017 19:39
Szacunek dla Ribery'ego ale rowniez dla innych, bardziej doswiadczonych graczy srodka pola Bayerny, takich jak Robben i Alonso. Wszyscy trzej, jesli omina ich kontuzje, beda kluczowi dla Bayernu w decydujacej fazie sezonu. Zwlaszcza ten ostatni. Z Alonso w skladzie Bayern wygrywa czewciej, ma wiecej posiadania pilki oraz 'kluczowych' podan, symetria gry Bayernu jest duzo lepsza (Alonso potrafi przenosic ciezar gry z jednej czesci boiska na druga co owocuje w bardziej urozmaiconej grze Bayernu); ogolnie-statystyki Bayernu sa duzo lepsze z Xabim niz gdy Bayern gra bez niego. To dzieki tym statystykom Goal.com umiescil Alonso w 11-tce rundy jesiennej BL.
09.01.2017 08:04
A tutaj poploch byt taki kilka tygodni temu...
29.12.2016 10:50
Gratulecje dla Alonso-dobrze ze o wyborze jesiennej11-tki BL nie decyduja ponizej wypowiadajecy sie 'eksperci'...FC BAYERN
27.12.2016 00:14
Ja nie mam watpliwosci ze, w formie czy nie w formie. Bayern rozniesie Arsenal-po prostu nie ma innej alternatywy. Oczywiscie, tutaj bedzie placz-ze to Alonso w pierwszym skladzie, ze ustawienie 4-3-3 a nie cos innego-a Bayern zrobi swoje. Wesolych Swiat.
25.12.2016 12:47
Kimmich to swietny zawodnik, fakt.
22.12.2016 11:52