@Rufus87
Tu nie chodzi o oklaski. Jesli sledzisz moje posty to wiesz ze jak dla mnie Alonso bedzie kluczowy w LM, zwlaszcza w dwu-meczu z Arsenalem (on zna ten zespol doskonale dziki swojem CV z Liverpool-Carlo popelnilby samobojstwo nie wystawiajac go)-on zawsze zbiera wspaniale noty w meczach decydujacej fazy LM (dla niedowiarkow polecam sprawdzenie ocen GOAL.COM, KICKER i innych). Thiago to inna sprawa-w meczach 'o stawke' zazwyczaj zawodzi (zwlaszcza w LM-najslabsze noty w zeszlorocznej potyczce z Atletico na wyjezdzie).
22.12.2016 10:31
@Rufus87
ryko 21.12.2016, 19:32
Alonso gra-tak jak przewidywalem. Niepopularna tutaj tutaj decyzja Carlo ale DOBRA decyzja!!!
22.12.2016 09:50
Gdzie sie podzialy cymbaly co twierdzili ze wygrana abayernu nad Lipskiem zalezy od nieobecnosci Alonso?
22.12.2016 03:51
Alonso gra-tak jak przewidywalem. Niepopularna tutaj tutaj decyzja Carlo ale DOBRA decyzja!!!
21.12.2016 19:32
Moim zdaniem Carlo wystawi doswiadczonego Alonso, mimo ze ten ostatni na szybkosci stracil niesamowicie (co jak co, dwa swietne sezony z Bayernem mial, teraz jednak kryzys nadszedl). Jesli Lipsk faktycznie bedzie chcial grac szybka pilke, a Carlo chyba przewiduje ze Lipsk tylko bronic sie nie bedzie, szybkie oraz laserowo dokladne rosprowadzanie pilki z wlasnej polowy (a Alonso to nawet o kulach potrafi to robic, smieszy mnie argumnet ze jest wolny-on zawsze wolno gra nawet w Liverpool-pjak powiedzial kiedys Steven Gerrard-Alonso jest od podawania inni od biegania) bedzie atutem Bayernu. Argument ze mlodzi grac powinni mnie nie przekonuje-skonczymy jak w Atletico-Alonso nie bylo a zespol gral jak bezglowe kurczaki.
21.12.2016 13:09
Mozecie plakac tutaj lecz z Arsenal Alonso zagra na 100%...i dobrze.
18.12.2016 15:43
@Arcatera80
Wreszcie jakas wywazona wypowiedz odnosnie Alonso. Stary nie stary, bledy tak robi, jednak Bayern z Alonso ma duzo lepsze wyniki niz bez niego-czysta statystyka. Rowniez zgadzam sie z tym ze z Alonso gra bayernu jest bardziej urozmaicana, potrafi jednym dlugim podaniem stworzyc grozna sytulacje. Thiago tego nie potrafi (to nie tylko moje zdanie; goal.com na temat wczorajszego wystepu Thiago:'Thiago failed to pick out any threatening passes despite seeing a wealth of possession'). Alonso mlody nie jest jednak technika oraz inteligencja wyprzedza takiego Thiago czy Sanchesa o lata swietnle. Steven Gerrard powiedzial kiedys ze Alonso to silent can opener (otwieracz do konserw) bo jednym dlugim podaniem potrafi wykreowac sytulacje podbramkowa nawet gdy ma slaby wystep. Bez Alonso Bayern gral wczoraj przewidywalnie, jednowymiarowo dzieki czemu Rostovowi latwo sie bronilo.
24.11.2016 18:47
Mecz Bayern-Atletico bedzie meczem towarzyskim, niczym wiecej. Przegrana lub wygrana Bayernu nie powie nam nic o formie jednej lub drugiej druzyny.
24.11.2016 13:04
@Rafus87
Ok, raczej jak cos to Alonso za beznadzijnego w waznych meczach Thiago. Jak podsumowuje goal.com, Thiago wczoraj kompletnie bezuzyteczny-mial duzo posiadania pilki lecz molo z tego wynikalo (bezproduktywna 'titi-kaka'). Ponosi odpowiedzialnosc za strate decydujacego gola:
Goal.com:
Failed to pick out any threatening passes despite seeing a wealth of possession. Conceded the free-kick which resulted in the winning goal.
'Jedyny wniosek na plus to Sanches za Alonso'. Czy Ty piszesz to powaznie?
Brak doswiadczonego Alonso ('ulubienca' tutaj) byl widoczny-jestem 100% ze z Xabim ten mecz potoczylby sie inaczej. Tak 'mlodzi' Sanches oraz Thiago kompletnie sie pogubili, zwlaszcza ten ostatni (jego norma-gdy zespol gra dobrze bryluje, gdy zespolowi nie idzie-zupelnie niewidoczny).
Alonso jest wolny ale jego doswiadczenie jest niezwykle wazne dla zespolu w waznych meczach-nigdy nie panikuje. A tak mielismy wczoraj bezglowe kurczaki w srodku pola-zero inicjatywy oraz 'jaj'.
24.11.2016 10:27
@Rizzitelli
Jednak jest mozliwosc poprawy-co jak co, Ancelotti to nie byle kto-nie skreslajmy go. Swoja droga, ja od samego poczatku uwazalem ze ktokolwiek zastopi Peppe bedzie mial piekielnie ciezko w pierwszym sezone-nie widzialem innego scenariusza.
24.11.2016 09:23
@ Rizzitelli
Zgadzam sie. Jednak pamietaj, Mourinho pozostawil po sobie 'zwasniona', rozbita wrecz druzyne i przybycie Carlo mialo psychologicznie bardzo pozytywny efekt-jakikolwiek trener spowodowalby poprawe (pamietamy osiagniecia Di Matteo w Chelsea po odejsciu Villas-Boas'a w 2012). Teraz jest odwrotnie-druzyna byla bardzo przywiazana do Peppa i co jak co-funkcjonawala nie tak zle. Fakt-Carlo zdobyl CL (prezent od Peppa) jednak w lidze Real gral raczej przecietnie, znacznie ponizej oczekiwan. Dlugo w Realu nie potrwal.
2.
24.11.2016 07:48
@HejaBVB
Przegrana wczoraj to wstyd jednak nikt tutaj zwolnic Carla nie chce-bylaby to glupota ogramna (mimo ze ten sezon bedzie trudny). Mnie tez to smieszy-wielu pialo tutaj z zachwytu ze Pepp odchodzi i Carlo niczym zbawiciel nadchodzi. Ja twierdzilem ze pierwszy sezon Carlo bedzie bardzo ciezki gdyz wplyw Guardioli na druzyne Bayernu byl ogromny, znacznie wiekszy niz Heynckesa (i ten ostatni sam to przyznal!).Mozna Peppa lubuc lub nienawidzic jednak jego filozofii ciezko zmienic z dnia na dzien. Nawet gdy Bayern odpadnie w 1/8 LM i wymeczy jakos mistrzostwo Carlo powinien zostac. Brak tytulu-aus.
.
24.11.2016 07:27
Moje wnioski po wczorajszym meczu:
1.Tragedii nie ma jednak niesmak jest. Bookmakers stawiali 1/14 na zwyciestwo Bayernu (czyli dawali jakies 7% na zwyciestwo Rostova)-takie mecze to remisowac wstyd.
2.W mediach klub bedzie bagatelizowac wczorajsza porazke jednak presja na Carlo bedzie wielka w koncowce sezonu jesiennego. (Moim zdaniem) to musi poskutkowac tylko dobrze.
2. Brak bezlitosnie krytykowanego tutaj Alonso byl widoczny jak nigdy. Wczesniej twierdzilem ze niedoswiadczenie zoltodzioby Thiago i Sanches nie moga grac razem (chyba ze Alonso ich asekuruje) a Xabi jest i bedzie kluczowy w LM i wczoraj sie to potwierdzilo: Thiago i Sanches grali wczoraj jak bezglowe kurczaki. Co wiecej, Thiago znowu udowodnil ze nie ma kregoslupa, gdy mecz sie nie uklada kompletnie traci glowe. Pepp raczej Alonso nie oszczedzal nawet ze slabeuszami (i tutaj niektorym piana z ust wychodzila ze niby Pepp faworyzuje rodaka) i wczoraj przekonalismy sie dlaczego (i zeby nikt mi tu nie pisal ze chwale Peppa).
.
24.11.2016 06:40
He he-Ty dalej swoje... Tak jak z kotem rozmawiac.
21.11.2016 09:28
Jakie bledy. Fakty:#
Fakt 1. Pamietaj ze Ty sie 'czepiles' mojej wypowiedzi ktora jest 100% prawdziwa-ja nikogo blotem nie obrzucam (napisales 'porzucac' co prowadzi do Faktu 2).
Fakt 2. Masz kiepska polszczyzne i odbijanie pilki ze ja tez ja mam tego nie zmieni.
21.11.2016 09:21
@ Matilegolas
Zabolalo, prawda?
21.11.2016 09:09
@Rioo
Dokladnie tak. Ja osobiscie uwazam ze Ancelotti jest bardziej wszechstronnym trenerem niz Guardiola i lepiej pasuje do filozofii klubu a oceniac go bedziemy po sezonie. Nie rozumiem paniki tutaj, zalenie sie i placz po porazce z Burrusia.
@Matilegolas
Wypociles tutaj caly esej kiepska polszczyzna o rzeczach ktore sa kompletnie wyssane z palca. Odnosisz sie do moje wypowiedzi (ktora jest 100% prawdziwa-Pepp mial znakomita passe Bayernu z Borrusia jesli chodzi o BL-to fakt) i pozniej Twoja zablakana logika dowodzi ze ja niby krytykuje Carlo i chwale Peppa. To raczej Ty placzesz tutaj nad Carlo. Zgadzam sie, Pepp nie odniosl spektakularnego sukcesu z Bayernem (ja jego prace oceniam na 4) ale co jak co Bundeslige zdominowal czy to Ci sie podoba czy nie. A ze gral kiepskie mecze z ogorkami i niektore mecze przegrywal? Nie mozna wszystkich meczy wygrywac 6:1, BL to nie Playstation-Pepp nauczyl sie tego po pierwszym sezonie kiedy szybko zdobyty tytul spowodowal ze para z zespolu zeszla na decydujaca faze LM. Niektore mecze trzeba po prostu wygrywac 'brzydko' najmiejszym wysilkiem-ale grajac w ten sposob jest pewne ryzyko przegranej.
Przynajmniej Bundesliga zrobila sie ciekawa bo od 2 sezonow zaczynalo juz wiac nuda..Brawo Borrusia.Swoja droga Pepp mial znakomita passe z BD a byl karcony tutaj...Moze brak tytulu BL w tym sezonie dobrze Bayernowi oraz calej BL wyjdzie.
20.11.2016 13:08
Pepp pokazal wczoraj ze trenerem jest nietuzinkowym. Na dole link gdzie Garry Lineker, Rio Ferdinand oraz Steve McManaman dyskutuje zmiany taktyki jakich Guardiola dokonal w drugiej polowie ktore definitywnie zmienily oblicze pojedynku.
Znakomita kariera klubowa (Niemcy, Italia) oraz reprezentacyjna. Bedzie go brakowalo.
01.11.2016 19:55
@Matilegolas
Pewnie masz racje. Jesli faktycznie dzisiaj wygrana ma byc formalnoscia dla Bayernu to jak najbardziej- taki Thiago powinien wyjsc w pierwszej 11-ce, na pewna bedzie brylowal. Z Atletico jednak, mimo ze Bayern gra u siebie, Carlo powinien wystawic sklad 'powazny'.
01.11.2016 18:50
@Matilegolas
Zgadzam sie z wiekszoscia co piszesz. Barnat gra zdecydowanie lepiej za Carlo. Jednak nie zapominajmy ze to dopiero poczatek sezonu (w czasie ktorego Bayern zawsze dobrze gra). Zgadzam sie ze Alonso nie bedzie grac dlugo w Bayernie i ten ostatni powinien szukac altrnatywy dla niego-jak na razie nikogo takiego w skladzie Bayernu nie ma. To najprostszy pod sloncem fakt ze w decydujacej fazie sezonu obecnosc Alonso jest nieunikniona (mimo ze eksperci tutaj beda innego zdania).
01.11.2016 18:17
@Matilegolas
Wszyscy zawodnicy ktorych wymieniles sa znakomici, szczegolnie Kimmich-moj ulubieniec. Jednak o efektywnosci druzyny nie stanowia indiwidualnosci lecz rowniez balans w druzynie. Przykladowo-Muller/Lewandowski/Costa/Robber/Ribbery maja w tym sezonie tyle swobody z przodu dzieki dwom czynnikom ktore swietnie sie komponuja-swietnej, fizycznej gry Vidala oraz Alonso ktory z tylu go uzupelnia 'technicznie'-jedna prostopadla (od czasow Ballacka brakowalo tego FCB) ktora jednym podaniem stwarza grazna sytulacje ( Ilez razy Alonso w sezon po sezonie udawadnia-oczywiscie mlody fan tego nie widzi lecz wnikliwe oko to docenia?) . Czy Kimmich z Thiago beda komponawac sie w ten sposob z Vidalem? Smiech na sali.Alonso mlody nie jest jednak Kimmichowi lata swietnle do takich zagran a stanowia one wazny czynnink w grze Bayernu. Ten zespol zawsze zawodnikow o podobnych umiejetnosciach mial (wychodzenia z glebi bez 'poplochu'-Effenberg, wczesniej Augenthaller,).
Thiago to inny temat-ulubieniec tutaj, mnie nie przekonal i jak dla mnie jest on potrzebny Bayernowi jak psu buty. Problem z jego gra jest taki ze gdy zespol gra dobrze to Thiago 'szaleje'. Jednak gdy gra zespolowi sie nie uklada to Thiago kompletnie traci glowe i gra przecietnie-to jest juz jego norma, kazdy to wie. Brak mu 'jaj' co zawsze charakteryzowalo zawodnikow Bayernu. Ze mlody, dac czasu? Charakteru sie nie nabywa, on jest wrodzony-spytaj Effenberga...
01.11.2016 17:40
@ Matilegolas
Z calym szcunkiem, lecz Twoj wybor nadaje sie na PlayStation lecz w rzeczywistosci sie nie sprawdzi i Carlo, ze zwoim doswiadczeniem, na pewno takiego skladu nie wystawi. Taki sklad jest dobry jak wszystko jest 'pozamiatane'-a do tego jeszcze daleko. Pewne jest ze wejdzie doswiadczony Alonso i zagra dobry mecz. Mozecie tu pisac co chcecie, zwymyslac tego zawodnieka jednak w waznych meczach jest on nieodzowny (pamietajmy ze w pierwszym spotkaniu z Atletico, gdy wiekszosc 'mlodyc' zagralo 'piach' (Thiago szczegolnie) Alonso odegral swietne zawody).
01.11.2016 17:01
@ gregor
Prawda jest taka ze MU stalo sie za bardzo zalezne od Alexa (we wszystkich departamentach klubu!) i dla wnikliwego fana to jest jasne. Nie tylko dla wnikliwego fane, Roy Keane, Rio Ferdinand i inni ostrzegali ze odejscie Alexa z klubu spowoduje kilkuletnie perturbacje gdyz przez te wszystkie lata symbioza Fergusona i MU zaszla za daleko i potrzeba lat aby przywrocic balans w klubie (on ponac decydowal o zatrudnianiu personelu w kuchni). Zaden trener swiata tego okresu przejsciowego nie przywroci i Van Gaal oraz Mourinho sa tego dowodem. To rowniez wiedzial Pepp wybierajac swojego przyszlego pracodawce .
01.11.2016 15:10
Bastian zachowal sie z klasa jak na Mistrza Swiata przystalo-Mourinho mial prawo odsunac podatnego na kontuzje Bastiane jednak ten drugi nie obrazil sie, nie plakal, dalej twierdzil ze jego relacje z Jose sa dobre. Trenowal indiwidualnie (poza poczatkowa faza gdzie uczeszczal zgrupowania rezerw), chodzil na MU mecze, bez robienia szumu w prasie. Przeciwnie- w wywiadach wciaz twierdzil ze wyjazd na Wyspy mial wielki wplyw na jego rozwoj sportowy-ze grajac malo i tak sie wiele nauczyl, ze grajac w BL widzial tylko jeden wymiar pilki itp.. To sie nazywa charakter.Brawo!!!
01.11.2016 14:48
Oczywiscie, zgadzam sie. Jednak konsekwentne otrzymywanie relatywnie wysokich ocen za sezon (mowie tu o sredniej-poszczegolne oceny zawsze sa polem do debaty) roznych pism odnosi sie jakos do poziomu gry Alonso (trzeba byc kompletnym ignorantem aby to kwestionowac). Jak dla mnie wazne ogniwo Bayernu-Xabi bedzie kluczowy w decydujacej fazie sezonu, zwlaszcza LM. No ale jak zwykle, znowu sie bedzie pisac ze wielcy trenerzy sie myla odnosnie Hiszpana-tutaj wie sie lepiej...
31.10.2016 11:21
josh1982
Czym ich przekonuje? Gra-proste-jego srednia ocen za sezon czy to Goal badz Kicker lokuje sie zawsze w pierwszej 5-tce Bayernu. Widocznie nie tylko trenerzy (Banitez,Mourinho,Guardiola, Ancelotti) sie 'myla' ,lecz rowniez dziennikarze. Tylko tutaj 'eksperci' sa zdanie ze Alsonso to stary dziad.
30.10.2016 01:42
Bedzie dobrze-nikt sie chuby cudow nie spodziewal od samego oczatku. .
05.10.2016 09:31
Saurez to zadna 9-jego pozycja to raczej 7 (przy wielu okazjach sam sobie wypracowuje gole, ma wiele asyst, czesto wychodzi ze skrzydel).
Jesli chodzi o typowa 9-tke to Robertowi moze dorownac Zlatan
29.08.2016 17:47
Dobra decyzja-w Bayernie bylby to kolejny Rode (w najlepszym przypadku). FC Bayern to dobry klub do kibicowania jednak z perspektywy bardzo zdolnego, utalentowanego oraz ambitnego zawodnika jakim jest Burke Bayern moze latwo przerodzic sie w koszmar.
29.08.2016 11:13
Oczywiscie, sam Mourinho powiedzial 'ti's possible' , czyli kakies tam 5% szansy jest ze Mourinho siegnie po niego w czasie sezonu. Jednak znajac nature uparciucha Jose tego sie nie spodziewam. Basti tez, mimo ze 'all smiles' na mediach spolecznosciowych to nie wiem czy bedzie sie tak palil do gry w rezerwach aby dostac szanse gry. Mysle ze wyjazd do USA raczej pewny.
27.08.2016 13:55
@gips
odnosnie ' Myślę że spróbuje tam rok powalczyć o miejsce i nie widzę w tym nic złego'
Mourinho dal wyraznie do zrozumienia Bastiemu: nie chce cie tutaj-nie masz szans na gre-ODEJDZ. Oczywiscie, prasie mowi 'I didn't say that that it is impossible (to give a Basti a chance playing in the first team)-I just say it will be very difficult' poniewaz musi byc dyplomatyczny-jednak Basti glupi nie jest i umie czytac miedzy wierszami: PAKUJ WALIZKI.
27.08.2016 13:29
...musze sie zgodzic z Toba. Co do decyzji Mourinho-Mourinho to Mourinho-on nie robi rzeczy bez powodu- mial w tym jakis cel-czy to wyslanie sygnalu do szatni (kto jest bosem), czy inny-kwestia spekulacji. Jednak po wynikach MU widac ze jego metody skutkuja...
27.08.2016 12:57
@Rizzitelli
To ze Bayern 'przechytrzyl' MU sprzedajac Bastiego jest faktem-to nie jest moje zdanie.Prasa, zwlaszcza angielska, o tym huczala od dawien dawna. Ze go przebadali? Ostatnie 3 sezony Bastiego w Bayernie to liczne kontuzje i zmiana klubu tego zmienic nie mogla. Poza tym prasa niemiecka spekulowala ze klub 'wspolpracuje' z reprezentacja aby go wykurowac na wazne imprezy (np ME 2012/MS2014). Bylo pisane na gwiazdach ze Bastii bedzie sie pielegnowal w sezonie 2015/16. Nie wiem ile jest w tym prawdy, jadnak to nie przypadek ze Bastii na ME/MS zawsze byl gotowy (no, moze za wyjatmiem MS 2014) oraz odnosilo sie wrazenie ze Bastii traktowal MU jako baze przygotowawcza do ME 2016.
Mourinho podjal 100% dobra decyzje.
27.08.2016 12:04
Mourinho ma 100% racji i nie wiem jak mozna sie z nim nie zgodzic.
Bayern jest tutaj bardzo cyniczny-zarzad wiedzial ze sprzedaje kota w worku-wiedzial o jego kontuzjach a teraz sie puszy - trzeba byc bardzo naiwny aby te pretensje Bayernu i jego wspolczuciu odnosnie 'zlego' trkatowania Bastiana brac powaznie.
MU nie kupil pomnika (ze niby za zasluga ma grac) lecz zawodnika ktory ma spowodowac 'an instant impact'.
Basti wiekszosc sezonu spedza na kortach tenisowych-jego ostatni sezon to byly raczej przygotowania fitness do ME 2016 niz gra dla MU-Mourinho tego sie nie spodobalo
27.08.2016 11:23
Alonso pokazal ze jest niezwykle wazny dla zespolu.
Tak jak argumentowalem wczesniej-Carlo bedzie stawial na Alonso w tym sezonie i jego rola jako rozgrywajacego bedzie wieksza niz za Peppa (gdzie 'wszyscy' rozgrywali)-tak jak to bylo w Realu.
Tutaj eksperci przewidywali ze Alonso bedzie grzal lawe i dalej beda pisac ze glupoty ze Carlo powinien grac Sanchez/Thiago/Vidal-czyli 'mlodymi (ale kazdy kto sledzi prase niemiecka wie za Alonso ma 100% zapewniony pierwszy sklad)'.
27.08.2016 10:53
Ja Ballacka cenie-bardzo lubilem jego wypowiedzi studyjne w BBC/ITV w czasie meczow MS 2014. W odroznieniu od Bastiego jego wyjazd do Anglii okazal sie strzalem w dziesiatke-mimo licznych kontuzji odgrywal znaczaca role w ekipie Chelsea (choc niektorzy twierdza ze lepiej bylo pozostac w Bundeslidze i wygrywac co roku lige w zdominowana przez Bayern rozgrywkach).
26.08.2016 11:11
Zly pomysl (rowniez dla syna).
23.08.2016 21:13
Gratulacje dla redakcji!
17.08.2016 14:36
Gratulacje dla redakcji!
17.08.2016 14:35
Bastian zaryzykowal, dokonal wyboru i musi sie pogodzic ze sprawy nie ida w jego kierunku. Ze doswiadczenie i CV? MU nie kupil pomnika lecz zawodnika ktory niestety w wyniki ciaglych kontuzji nie sprostal oczekiwan MU.
Ale tu chodzi raczej o jego 'dedication'. Wiadomo jest ze zawodnicy MU patrzyli krzywym okiem na jego przywileje of Van Gaala (zobacz link na dole). Mourinho musialo sie bardzo niespodobac ze Bastii traktowal sezon w MU jako okres przygotowawczy do ME 2016.
15.08.2016 16:42
@Murphy123
To raczej odwrotnie-Alonso nie odda miejsca Thiago. Ten pierwszy byl preferowany nad Thiago przez Peppa i cos mie sie nie chce wierzyc za Ancelottiego (zdeklarowanego fana Alonso) bedzie inaczej. Wiadomo jest tez ze Ancelotti nie bedzie gral Sanchez-Thiago-Vidal gdyz wszyscy trzej to tacy troche kurczaki bez glowy a dwoch pierwszych z bardzo malym doswiadczeniem na arenie miedzynarodowej. Zgadzam sie z z Riberyy007- Alonso doda druzynie balansu i doswiadczenia w srodku pola.
14.08.2016 17:04
Alonso przyszedl do Bayernu, niby na emeryture jak niektorzy pisali, zrobil kupe dobrej roboty (nawet do jedenastki BL i LM go wybrano) lecz czas jego w Bayernie nadchodzi. Jednak jeszcze go nie zegnajmy-w tym sezonie Ancelotti bedzie na niego stawial (i bedzie pisanie ze kolejny trener sie myli jemu ufajac).
13.08.2016 19:55
Z Ribberego tez bedzie 'wspanialy' trener...:-)
09.08.2016 20:13
Zgadzam sie, jesli wygra PL to trzeba bedzie mu pogratulowac. Nie zgadzam sie ze Pepp mial fatalny okres w Bundeslidze. Powiedzialbym ze byl to udany (lecz nie znakomity)okres zorowno dla Peppa jak i Bayernu. Do krytykow Peppa, ciekawe czy Carlo zdobedzie 3xBL oraz 3 x z rzedu polfinal LM.
08.08.2016 13:44
Wszyscy krytykuja Mourinho jednak ja go rozumniem: jest pisane jak na gwiazdach ze Bastian wiekszosc sezonu spedzi...na kortach tenisowych ogladajac swoja wybrana. Wiadomo tez jest ze inni zawodnicy MU mieli mu za zle za 'special treatment from Van Gaal'. Bastian podjal ryzyko przechodzac pod koniec swojej kariery do klubu gdzie jest nagminny brak stabilnosci w wyniku nieustannych permutacji trenerow. Ja go za to szanuje, jednak nie mozna miec wszystkiego.
07.08.2016 20:30
Bayern ma szczescie ze gral z Benfica w tegorocznej LM, inaczej Renato pozyskaliby MU albo inny MC. Nawet Rummenigge to przyznal.
06.08.2016 22:09
@Rizzitelli
Zgadzam sie i faktycznie moze przesadzilem-fatalny sezon Thiago to moze za duzo powiedziane; sredni-jak najbardziej. 11-stka LM (przypomnijmy: najgorszy obok Barnata zawodnik w meczy wyjazdowym z Atletico)? To chyba z kiepskiej komedii Niemieckiej.
03.08.2016 12:27
H ah ha ha. Rozumiem ze Thiago to tutaj ulubieniec, lecz troche obiektywizmu sie przyda.
Ja zganilem uzytkownika za pisanie [wycięte] ze Thiago zostal wybrany do 11-stki sezonu, co jest wielka bzdura. Pisanie ze mial on sezon znakomity to rowniez przesada. W LM Thiago gral fatalnie,
np ocena The Independent za kluczowy mecz wyjazdowy z Atletico:
6/10 Playmaker was mainly neutralised here and failed to inspire Bayern to find the away goal
Nieprawda? W waznych meczach Alcantara zawodzi i tyle. To samo bylo w pierwszym meczu z Porto. W REWANZOWYCH MECZACH 1/4 2015 and 1/2 2016 THIAGO JUZ NIE WYCHODZIL, i bardzo dobrze?
Zwazcie na to: to sa tylko fakty, nie moja opinia.
Tak, Thiago to taki ulubieniec tuta, jednak troche obiektywizmu nie zaszkodzi.
Thiago gral fatalnie w tegorocznej LM i dobrze ze Pep stawial na Alonso ktory, choc stary jest, 'jaja' ma (zawodnik wybrany do 11-skti LM zeszlego sezonu).
02.08.2016 21:21
Thiago 'czaruje' tylko w starciach ze slabymi zespolami jak na razie...
02.08.2016 19:23
Lubie Alonsa i nie znasze Ronaldo wiecznie zakochanego w sobie. Jednak trzeba przyznac Fergusonowi ze to chyba zawodnik dekady. 10 lat na top-topie. Niesamowite.
16.07.2016 00:28
Ten ktorego gol pomogl Wlochom wyrzucic Niemcy z turnieju 4 lata temu:-)
07.07.2016 19:37
Znakomity artykul o tym jak Niemcy po kompletnej klapie Euro 2000 podniosla sie z kolan aby stworzyc potezny oraz bardzo suteczny system szkoleniowy na szczeblu narodowym:
@piotrw
Nie badz naiwny piszac ze to na pewno bzdury. W przypadku pilkarzy z Ameryki Poludniowej i Afryki zanizanie wieku pilkarzy jest to nagminne-i to normalne bo w rachube wchodzi miliony euro-trzeba byc idiota aby tego nie brac powaznie Tu nie chodzi o wiare we wszystko w co pisze prasa lecz bycie sceptyczny.Poniewaz Renato nie moze potwierdzic daty urodzenia spekulacje zawsze beda. Zreszta to nie jest jakas nowa sensacja, juz w czasie transferu Renato do Bayernu sie o tym mowilo szczegolnie ze Renato na 18-tka nie wyglada.
06.07.2016 20:19
Kroos rozwinal sie w Madrycie, jego wiek byl adekwatny do wyjazdu za granice (w odroznieniu od Bastiego). Z jego puktu widzenia to byl znakomity ruch-sportowo i finansowo (Kroos jest teraz milionerem). Swietny pilkarz i szkoda z odszedl z Bayernu.
06.07.2016 18:41
A co ma mowic trener Portugalii? Jesli wiek Renato jest zanizony aby naciagnac Bayern na wielkie pieniadze to konsekwencje (rowniez dla samego pilkarza) powinny byc surowe jak diabli. To oczywiste.
06.07.2016 18:27
@FanGraczyBayern
Aha, to ze agenci i sam pilkarz naciagneli Bayern na wielkie pieniadze zanizajac wiek to wg Ciebie to ok?
06.07.2016 18:24
Renato na pewno nie jest nastolatkiem, trzeba byc slepy zeby tego nie widziec. Jesli okaze sie ze ma 23-24 lato to konsekwencje powinny byc surowe.
06.07.2016 13:17
Englexit
27.06.2016 22:56
@meisterspieler
A ja polecat mecz Niemcy-Anglia 2010 kiedy to w BBC goscie w studia Shearer i Hansen byli zdania ze 'England should win easily against this mediocre German side' cry cos takiego. Jan see skonczylo-wiadomo.
Co jednak lubie u Anglikow to ich transmisje mistrzostw swiata czy Europy: w stodio zaproszeni goscie sa pokroju Lothar Matthaus, Michael Ballck, Patric Viera, Emanuel Petit, Cannavaro i inni-ich analiza meczy jest po prostu bezcenna- czlowiek uczy sie o pilce. A w Polsce? Sami 'eksperci'
27.06.2016 21:05
@Skobry
Dla przypomnienia mlodym- Niemcy nie zawsze grali pieknie-to jest raczej nowa rzecz u nich. W latach 80-tych/90-tych kiedy Niemcy wygrywali turnieje to pamietam styl Niemiecki byl wrecz w nienawidzony, a Lineker powiedzial ze Niemcy graja 'w bok' zamiast do przodu (The Germans play sideways rather than forward), Oni grali totalnie toporny football, w tych czasach podziwialo sie Holandie za 'pozytywna' gre. To samo mowilo sie zreszta o Bayernie.
27.06.2016 20:46
Niamcy nigdy jeszcze nie wygrali z Wlochami na wielkich imprezach, ci ostatni wysylali ich do domu w (1970/1982/2006/2012)
27.06.2016 19:56
Zgadzam sie- Niemcy beda mieli bardzo ciezko jesli Italia wygra dzisiaj.
27.06.2016 18:51
KEOWN bye jednym z moich ulubionych obroncow. Jemu chyba chodzilo o to ze aby grac w reprezentacji dojrzalosc oraz doswiadczenie sa rownie wazne jak talent. Jak dla mnie to Coman jak na razie to taki kogut bez glowy, jadnak pamietajmy ze ribbery rowniez byl tak okreslany na MS 2006 i szybko 'dorosl'.
19.06.2016 15:20
Koziol ofiarny slabej postawy musi byc: jest nim Goetze. Ja zgadzam sie z tym co Lothar Matthaus mowil wczoraj komentujac w studio ITV :Goetze is playing out of position and playing with false nine today doesn't make much sense'.
17.06.2016 14:25
TO NIE WINA GOETZE. On robu co moze jednak nie gra na swoje pozycji i efekt jest kiepski. Jego niski wzrost powoduje ze Kroos nie moze robic swoich firmowych wrzutek jak w Realu, gdzie graja wysocy Ronaldo, Benzema, Bale. Trener Niemiec sam sobie ogranicza opcje.
17.06.2016 11:53
@BAYERN.MUNCHEN.PL
Jak odnosicie sie do konkretnej gazety to moze podawajcie link aby samemu mozna bylo przeczytac zrodlo informacji i zweryfikowac do jakiego stopnie informacja jest wiarygodna?
Daily Mail wczoraj pisal ze Lewy rozwaza przejscie do Premiere League bo w Bayernie nie czuje sie dobrze (link na dole). Jednak artykulu o rzekomym przejsciu Lewego do Liverpoolu znalezc nie moge.
W ogle Daily Mail to tak niewiarygodne zrodlo ze jak cos tam pisza jest raczej nieprawda.
World champions Germany struggled to muster up much against a sturdy Poland side, who will feel the more aggrieved out of the two with the draw after creating the better chances to break the deadlock.
17.06.2016 00:53
My Polacy musimy zawsze znalezc pretekst do biadolenia, a ze to poziom mistrzostw slaby, a to, a tamto. Swietujmy ze Polacy graja swietnie!
16.06.2016 23:41
Os samego poczatku stawialem na Wlochow-jesli Niemcy z taka gra i forma trafia na Wlochow to jak zwykle (1970,1982,2006,2012) dupa sina.
16.06.2016 23:36
Bayern022
Dokladnie, w swiat nie poszly statystiki odnosnie posiadania pilki lecze 2 set Milika.
Amen.
Oczywiscie ze Niemcy nie dali 100%, moze 80%-to bylo wkalkulowane jednak byc moze oni liczyli ze grajac 80% wygraja. Remis jest sprawiedliwy, ale to my mielismy lepsze sytulacje.
Thomas-powinienes byc dumny ze swojej druzyny a nie tu biadolic
16.06.2016 23:23
Thomas
Chcesz obiektywnej oponii-wejdz sobie na prase Zachodnia gdzie kazdy trabi ze to Polacy powinni byc zawiedzieni bo MIELI LEPSZE SYTULACJE!!!!
Mam ci dac link??
16.06.2016 23:18
Nawet Lothar Matthaus w ITV, gdzie agladalem mecz, przyznal ze Polacy byli grozniejsi !
Garry Lineker in ITV: 'Poland-Germany is never JUST A GAME!'
Czywiscie ze pojedynek z Niemcami to nie tylko mecz-to WOJNA he he
16.06.2016 20:59
Licze na dobra gre naszych dzisiaj, bez kompleksow przed Niemcami. Wierza ze Lewy i spolka wstydu nam tu wszystkim nie przyniasa i nie zostaniemy dzis upokorzeni (nie chodzi tu o wynik lecz walke). Jest to bardzo ciezkie spotkanie, powazny sprawdziam charakteru.
16.06.2016 18:54
@Rafus87
Wielkim biznesie jest wiele nielogicznych rzeczy.
Nieoficjalnie mowi sie ze Ancelotti nie widzi Goetze w Bayernie wiec ten ostatni chce sie go jak najszybcie pozbyc aby (na jego miejsce kupic zawodnika sugerowanego przez Carlo). Tak juz bywalo, chociazby z Lucio ktory w 2009 chcial przedluzyc kontrakt o 2 lata, Bayern dawal mu tylko 2. Dlaczego? A to dlatego ze Van Gaal Lucio nie chcial wiec Bayern robil 7 poty aby go sprzedac. Lucio pozniej w wywiadzie stwierdzil ze 'w Bayernie zawodnikow sie nie szanuje'. O tych rzeczach pisal Mario Baslel (jak to w rzeczywistosci jest z ta 'WIELKIA RODZINA')
16.06.2016 11:38
@Gabricore
Napisales cale referat ktoremu powinienes zatytulowac: JA, BARDZO NAIWNY FAN BAYERNU I MOJE WYOBRAZENIE O STOSUNKACH W KLUBIE'
'Bayern to jedna wielka rodzina i nigdy nie było czegoś takiego '. Ilez mozna takie glupoty pisac? Przeczytaj sobie ksiazke 'Super-Mario: Meine Karriere auf der Überholspur' gdzie byly gracz Bayernu Mario Basler opisuje 2 strony Bayernu-ta jasna i ciemna. Wtedy sobie uswiadomisz ze Bayern to wspanialy klub ale tez i wielki biznes i wszystko takie jak w bajce nie jest. Dorosnij wkoncu!
16.06.2016 10:45
@gabricore
przyznaje, faktycznie tak nie napisales. Zgadza sie, prase trzeba traktowac z dystansem, ja tego nie neguje. Jednak Sueddeutsche Zeitung, nie bawi sie zazwyczaj w takie plotki-to nie Bild lecz jeden z najpotezniejszych dziennikow w Niemczech bardzo powazany za wiarygodnosc. Przypomnijmy ze doniesienia tej gazety o odejsciu Kroosa i specia na lini Pepp-sztab medyczny Bayernu nie okazaly sie plotkami. Ta gazeta rowniez jako jedna z pierwszych pisala ze Lewy przejdzie do Bayernu. Ta gazeta ma zaplecze w Monachium i na pewno posiada informatorow w Bayenie.
15.06.2016 15:50
@RIBERYY
@gabricone
Jak klub dementuje prase to nie zanczy ze to swietosc-nie badzmy naiwni.
Zazwyczaj jest tak ze jakikolwiek wielki klub (Reale Bayerny MU) reaguja na zaczepki prasy tym szybciej i zacieklej im wiecej jest prawdy w doniesieniac owej prasy.
Oczywiscie, cos sie dzieje z Goetze i Bayernem i prasa bedzie dolewac oliwy do ognia a Bayern bedzie dementowal piszac ze Goetze kocha, ze az sie pali do podpisania kontraktu.
Tak bylo, jest i bedzie.
15.06.2016 15:22
A tak, wiadomo ze wiekszosc klubow tak postepuja w ten sposob tylko Bayern jest swiety. Dream on..
15.06.2016 14:47
A co ma zarzad twierdzic? Ze to prawda? Nawet wiewiorki w Monachium wiedza ze Bayern Goetze nie chce. Oczywiscie, wierzyc wszystko co prasa pisze to glupota jedak rowniez nia jest lykanie wszystkigo co zarzad twierdzi.
15.06.2016 14:32
@Matilegolas
Czytales? Myslisz ze Süddeutsche Zeitung to z palca wyssal? To nie Jakes Bild ktory sprzedaje sie dzieki plotkom. Tak jak w Hiszpani czytasz El Pais czy El Mundo o wiarygodnych zakulisowych historiach lBarcelony czy Realu a nie plotkowiczom pokroju Marca i AS. Anglii The Times lecz nie Daily Star czy The Sun.
Nauka jezykow sie poplaca-wtedy samemu mozne weryfikowac co jest potencjalna plotka a co nie.
15.06.2016 12:02
A jeszcze nie dawno, jak Goetze przychodzil do bayernu, na tej witrynie byla debata czy Muller jest wystarczajaco dobry technicznie aby grac w Bayernie. Wielu sugerowalo ze Goetze powinien grac w pierwszym skladzie Bayernu a 'drewno' Tomek jako rezerwowy.
14.06.2016 21:50
Zlatan to znakomite 'krotkoterminowe' rozwiazanie dla MU i samego Zlatana. To jest ktos wyjatkowy-34 lata a forma 20-latka-silny, szybki, technicznie znakomity, przeglad gry, asysty, odporny na kontuzje. Ciekawe jak taki Messi bedzie gral w jego wieku? Od 13 lat konsekwetnie gra na najwyzszym poziomie-Ajax/juventus/Inter/Milan/PSG. Nawet w Barcelonie mial te dwadziescia kilka bramek w 'nieudamym' sezonie. Premier League jest bardzo fizyczna jednak mimo jego wieku stawiam ze to bedzie sukces.
14.06.2016 19:20
W ITV mecz Austia Wegry analizuje w studio Lothar Matthaus (z Biliciem). Swietnie sie slucha starego wyjadacza, jednego z moich ulubionych graczy Bayernu, lecz jego angielski ma tak ciezki akcent niemiecki ze czasami nie mozna zrozumiec co mowi:-)
14.06.2016 19:01
Niamcy sa bardzo silni (jak zawsze) ale nie tak slini jak 2 lata temu. Polacy w 2006 i 2008 nie grali zle ale bol i zal byl ogromny po przegranej z Niemcami. Porazka z nimi boli najbardziej-to za dziada przadziada jest, nie da sie tego ani racjonalnie wytlumaczyc ani tez wyeliminowac. Calym sercem za naszymi.
14.06.2016 17:33
Wlosi grail na 1:0-oni od poczatku wiedzieli co robia stawiajac tak daleko obrone oraz zawezajac pole gry oraz omijajac 2-go linie przy kontratakach. Natomiast Belgowie grali jak stado baranow.
13.06.2016 22:58
Kto twierdzi ze Belgowie przegrali niesprawiedliwie nie rozumie pilki noznej.
Ogladalem mecz w BBC gdzie Rio Ferdinand, Gianluca Viali oraz Thierry Henry nie pozostawili suchej nitki na Belgii, ich desperackiej gry i zero taktyki oraz rygoru w obronie. Pokaz sily 'cierpliwych' Wlochow!
13.06.2016 22:54
Dziwne ze ta krytyka Niemiec jest tu odbierana personalnie przez niektorych. Bilic to znakomity trener, bohater druzyny Chorwacji z 1998, zawsze cenilem jego wypowiedzi.
13.06.2016 21:08
Bilic komentuje w studio dla angielskiej ITV jako jeden zaproszonych gosci (obok Emanuel Petit i innych). Mecz Niemcy-Ukraina pokazala w Anglii BBC1 i w studio byli Alan Shearer, Vincent Kompany oraz Thierry Henry.
Shearer przed meczem nie byl przekonany o Niemcach lecz 'considering they are Gemrans they will go all the way'. Uwazal ze nie Niemcy zagrali przekonywujaco (assuring victory)
Vincent Kompany mial watpliwosci wzgledem Niemiec po i przed meczem ('many question marks not solved given their performance today')
Henry raczej pozytywnie o Niemcach lecz sugerowal typowego 9 zamiast Goetze ('good ball control but doesn't know what to to with the ball once in the box')
13.06.2016 12:31
Ok, zgadzam sie.
13.06.2016 12:03
Nie wiem jak mozna nie byc zadowolony z meczu naszej reprezentacji. Irlandia Polnocna byla 2 poziomy nizej a ze nie strzelilismy wiecej bramek? 3pkt najwazniejsze. Nie rozumiem tego wybrzydzania.
@Rufus87
Tu nie chodzi o oklaski. Jesli sledzisz moje posty to wiesz ze jak dla mnie Alonso bedzie kluczowy w LM, zwlaszcza w dwu-meczu z Arsenalem (on zna ten zespol doskonale dziki swojem CV z Liverpool-Carlo popelnilby samobojstwo nie wystawiajac go)-on zawsze zbiera wspaniale noty w meczach decydujacej fazy LM (dla niedowiarkow polecam sprawdzenie ocen GOAL.COM, KICKER i innych). Thiago to inna sprawa-w meczach 'o stawke' zazwyczaj zawodzi (zwlaszcza w LM-najslabsze noty w zeszlorocznej potyczce z Atletico na wyjezdzie).
22.12.2016 10:31
@Rufus87
ryko 21.12.2016, 19:32
Alonso gra-tak jak przewidywalem. Niepopularna tutaj tutaj decyzja Carlo ale DOBRA decyzja!!!
22.12.2016 09:50
Gdzie sie podzialy cymbaly co twierdzili ze wygrana abayernu nad Lipskiem zalezy od nieobecnosci Alonso?
22.12.2016 03:51
Alonso gra-tak jak przewidywalem. Niepopularna tutaj tutaj decyzja Carlo ale DOBRA decyzja!!!
21.12.2016 19:32
Moim zdaniem Carlo wystawi doswiadczonego Alonso, mimo ze ten ostatni na szybkosci stracil niesamowicie (co jak co, dwa swietne sezony z Bayernem mial, teraz jednak kryzys nadszedl). Jesli Lipsk faktycznie bedzie chcial grac szybka pilke, a Carlo chyba przewiduje ze Lipsk tylko bronic sie nie bedzie, szybkie oraz laserowo dokladne rosprowadzanie pilki z wlasnej polowy (a Alonso to nawet o kulach potrafi to robic, smieszy mnie argumnet ze jest wolny-on zawsze wolno gra nawet w Liverpool-pjak powiedzial kiedys Steven Gerrard-Alonso jest od podawania inni od biegania) bedzie atutem Bayernu. Argument ze mlodzi grac powinni mnie nie przekonuje-skonczymy jak w Atletico-Alonso nie bylo a zespol gral jak bezglowe kurczaki.
21.12.2016 13:09
Mozecie plakac tutaj lecz z Arsenal Alonso zagra na 100%...i dobrze.
18.12.2016 15:43
@Arcatera80
Wreszcie jakas wywazona wypowiedz odnosnie Alonso. Stary nie stary, bledy tak robi, jednak Bayern z Alonso ma duzo lepsze wyniki niz bez niego-czysta statystyka. Rowniez zgadzam sie z tym ze z Alonso gra bayernu jest bardziej urozmaicana, potrafi jednym dlugim podaniem stworzyc grozna sytulacje. Thiago tego nie potrafi (to nie tylko moje zdanie; goal.com na temat wczorajszego wystepu Thiago:'Thiago failed to pick out any threatening passes despite seeing a wealth of possession'). Alonso mlody nie jest jednak technika oraz inteligencja wyprzedza takiego Thiago czy Sanchesa o lata swietnle. Steven Gerrard powiedzial kiedys ze Alonso to silent can opener (otwieracz do konserw) bo jednym dlugim podaniem potrafi wykreowac sytulacje podbramkowa nawet gdy ma slaby wystep. Bez Alonso Bayern gral wczoraj przewidywalnie, jednowymiarowo dzieki czemu Rostovowi latwo sie bronilo.
24.11.2016 18:47
Mecz Bayern-Atletico bedzie meczem towarzyskim, niczym wiecej. Przegrana lub wygrana Bayernu nie powie nam nic o formie jednej lub drugiej druzyny.
24.11.2016 13:04
@Rafus87
Ok, raczej jak cos to Alonso za beznadzijnego w waznych meczach Thiago. Jak podsumowuje goal.com, Thiago wczoraj kompletnie bezuzyteczny-mial duzo posiadania pilki lecz molo z tego wynikalo (bezproduktywna 'titi-kaka'). Ponosi odpowiedzialnosc za strate decydujacego gola:
Goal.com:
Failed to pick out any threatening passes despite seeing a wealth of possession. Conceded the free-kick which resulted in the winning goal.
http://www.goal.com/en/match/rostov-vs-bayern-münchen/2348357/ratings
24.11.2016 11:09
@Kimas
'Jedyny wniosek na plus to Sanches za Alonso'. Czy Ty piszesz to powaznie?
Brak doswiadczonego Alonso ('ulubienca' tutaj) byl widoczny-jestem 100% ze z Xabim ten mecz potoczylby sie inaczej. Tak 'mlodzi' Sanches oraz Thiago kompletnie sie pogubili, zwlaszcza ten ostatni (jego norma-gdy zespol gra dobrze bryluje, gdy zespolowi nie idzie-zupelnie niewidoczny).
Alonso jest wolny ale jego doswiadczenie jest niezwykle wazne dla zespolu w waznych meczach-nigdy nie panikuje. A tak mielismy wczoraj bezglowe kurczaki w srodku pola-zero inicjatywy oraz 'jaj'.
24.11.2016 10:27
@Rizzitelli
Jednak jest mozliwosc poprawy-co jak co, Ancelotti to nie byle kto-nie skreslajmy go. Swoja droga, ja od samego poczatku uwazalem ze ktokolwiek zastopi Peppe bedzie mial piekielnie ciezko w pierwszym sezone-nie widzialem innego scenariusza.
24.11.2016 09:23
@ Rizzitelli
Zgadzam sie. Jednak pamietaj, Mourinho pozostawil po sobie 'zwasniona', rozbita wrecz druzyne i przybycie Carlo mialo psychologicznie bardzo pozytywny efekt-jakikolwiek trener spowodowalby poprawe (pamietamy osiagniecia Di Matteo w Chelsea po odejsciu Villas-Boas'a w 2012). Teraz jest odwrotnie-druzyna byla bardzo przywiazana do Peppa i co jak co-funkcjonawala nie tak zle. Fakt-Carlo zdobyl CL (prezent od Peppa) jednak w lidze Real gral raczej przecietnie, znacznie ponizej oczekiwan. Dlugo w Realu nie potrwal.
2.
24.11.2016 07:48
@HejaBVB
Przegrana wczoraj to wstyd jednak nikt tutaj zwolnic Carla nie chce-bylaby to glupota ogramna (mimo ze ten sezon bedzie trudny). Mnie tez to smieszy-wielu pialo tutaj z zachwytu ze Pepp odchodzi i Carlo niczym zbawiciel nadchodzi. Ja twierdzilem ze pierwszy sezon Carlo bedzie bardzo ciezki gdyz wplyw Guardioli na druzyne Bayernu byl ogromny, znacznie wiekszy niz Heynckesa (i ten ostatni sam to przyznal!).Mozna Peppa lubuc lub nienawidzic jednak jego filozofii ciezko zmienic z dnia na dzien. Nawet gdy Bayern odpadnie w 1/8 LM i wymeczy jakos mistrzostwo Carlo powinien zostac. Brak tytulu-aus.
.
24.11.2016 07:27
Moje wnioski po wczorajszym meczu:
1.Tragedii nie ma jednak niesmak jest. Bookmakers stawiali 1/14 na zwyciestwo Bayernu (czyli dawali jakies 7% na zwyciestwo Rostova)-takie mecze to remisowac wstyd.
2.W mediach klub bedzie bagatelizowac wczorajsza porazke jednak presja na Carlo bedzie wielka w koncowce sezonu jesiennego. (Moim zdaniem) to musi poskutkowac tylko dobrze.
2. Brak bezlitosnie krytykowanego tutaj Alonso byl widoczny jak nigdy. Wczesniej twierdzilem ze niedoswiadczenie zoltodzioby Thiago i Sanches nie moga grac razem (chyba ze Alonso ich asekuruje) a Xabi jest i bedzie kluczowy w LM i wczoraj sie to potwierdzilo: Thiago i Sanches grali wczoraj jak bezglowe kurczaki. Co wiecej, Thiago znowu udowodnil ze nie ma kregoslupa, gdy mecz sie nie uklada kompletnie traci glowe. Pepp raczej Alonso nie oszczedzal nawet ze slabeuszami (i tutaj niektorym piana z ust wychodzila ze niby Pepp faworyzuje rodaka) i wczoraj przekonalismy sie dlaczego (i zeby nikt mi tu nie pisal ze chwale Peppa).
.
24.11.2016 06:40
He he-Ty dalej swoje... Tak jak z kotem rozmawiac.
21.11.2016 09:28
Jakie bledy. Fakty:#
Fakt 1. Pamietaj ze Ty sie 'czepiles' mojej wypowiedzi ktora jest 100% prawdziwa-ja nikogo blotem nie obrzucam (napisales 'porzucac' co prowadzi do Faktu 2).
Fakt 2. Masz kiepska polszczyzne i odbijanie pilki ze ja tez ja mam tego nie zmieni.
21.11.2016 09:21
@ Matilegolas
Zabolalo, prawda?
21.11.2016 09:09
@Rioo
Dokladnie tak. Ja osobiscie uwazam ze Ancelotti jest bardziej wszechstronnym trenerem niz Guardiola i lepiej pasuje do filozofii klubu a oceniac go bedziemy po sezonie. Nie rozumiem paniki tutaj, zalenie sie i placz po porazce z Burrusia.
@Matilegolas
Wypociles tutaj caly esej kiepska polszczyzna o rzeczach ktore sa kompletnie wyssane z palca. Odnosisz sie do moje wypowiedzi (ktora jest 100% prawdziwa-Pepp mial znakomita passe Bayernu z Borrusia jesli chodzi o BL-to fakt) i pozniej Twoja zablakana logika dowodzi ze ja niby krytykuje Carlo i chwale Peppa. To raczej Ty placzesz tutaj nad Carlo. Zgadzam sie, Pepp nie odniosl spektakularnego sukcesu z Bayernem (ja jego prace oceniam na 4) ale co jak co Bundeslige zdominowal czy to Ci sie podoba czy nie. A ze gral kiepskie mecze z ogorkami i niektore mecze przegrywal? Nie mozna wszystkich meczy wygrywac 6:1, BL to nie Playstation-Pepp nauczyl sie tego po pierwszym sezonie kiedy szybko zdobyty tytul spowodowal ze para z zespolu zeszla na decydujaca faze LM. Niektore mecze trzeba po prostu wygrywac 'brzydko' najmiejszym wysilkiem-ale grajac w ten sposob jest pewne ryzyko przegranej.
21.11.2016 08:36
@Matilegolas
Statystyki potyczek Bayernu Guardioli z Borrusia (BL):
Wygrane Bayernu: 4
Wygrane Borrusii: 1
Remis: 1
Bundesliga (Germany):
05/03/16, 18:30 Borussia Dortmund - FC Bayern München 0 : 0 (0 : 0) (0 : 0)
04/10/15, 17:30 FC Bayern München - Borussia Dortmund 5 : 1 (2 : 1) (3 : 0)
04/04/15, 18:30 Borussia Dortmund - Bayern München 0 : 1 (0 : 1) (0 : 0)
01/11/14, 18:30 Bayern München - Borussia Dortmund 2 : 1 (0 : 1) (2 : 0)
12/04/14, 18:30 Bayern München - Borussia Dortmund 0 : 3 (0 : 1) (0 : 2) 30.
23/11/13, 18:30 Borussia Dortmund - Bayern München 0 : 3 (0 : 0) (0 : 3)
21.11.2016 05:39
Przynajmniej Bundesliga zrobila sie ciekawa bo od 2 sezonow zaczynalo juz wiac nuda..Brawo Borrusia.Swoja droga Pepp mial znakomita passe z BD a byl karcony tutaj...Moze brak tytulu BL w tym sezonie dobrze Bayernowi oraz calej BL wyjdzie.
20.11.2016 13:08
Pepp pokazal wczoraj ze trenerem jest nietuzinkowym. Na dole link gdzie Garry Lineker, Rio Ferdinand oraz Steve McManaman dyskutuje zmiany taktyki jakich Guardiola dokonal w drugiej polowie ktore definitywnie zmienily oblicze pojedynku.
https://www.youtube.com/watch?v=LCsa9-zdUmo#t=78.5353522320183
02.11.2016 11:31
Znakomita kariera klubowa (Niemcy, Italia) oraz reprezentacyjna. Bedzie go brakowalo.
01.11.2016 19:55
@Matilegolas
Pewnie masz racje. Jesli faktycznie dzisiaj wygrana ma byc formalnoscia dla Bayernu to jak najbardziej- taki Thiago powinien wyjsc w pierwszej 11-ce, na pewna bedzie brylowal. Z Atletico jednak, mimo ze Bayern gra u siebie, Carlo powinien wystawic sklad 'powazny'.
01.11.2016 18:50
@Matilegolas
Zgadzam sie z wiekszoscia co piszesz. Barnat gra zdecydowanie lepiej za Carlo. Jednak nie zapominajmy ze to dopiero poczatek sezonu (w czasie ktorego Bayern zawsze dobrze gra). Zgadzam sie ze Alonso nie bedzie grac dlugo w Bayernie i ten ostatni powinien szukac altrnatywy dla niego-jak na razie nikogo takiego w skladzie Bayernu nie ma. To najprostszy pod sloncem fakt ze w decydujacej fazie sezonu obecnosc Alonso jest nieunikniona (mimo ze eksperci tutaj beda innego zdania).
01.11.2016 18:17
@Matilegolas
Wszyscy zawodnicy ktorych wymieniles sa znakomici, szczegolnie Kimmich-moj ulubieniec. Jednak o efektywnosci druzyny nie stanowia indiwidualnosci lecz rowniez balans w druzynie. Przykladowo-Muller/Lewandowski/Costa/Robber/Ribbery maja w tym sezonie tyle swobody z przodu dzieki dwom czynnikom ktore swietnie sie komponuja-swietnej, fizycznej gry Vidala oraz Alonso ktory z tylu go uzupelnia 'technicznie'-jedna prostopadla (od czasow Ballacka brakowalo tego FCB) ktora jednym podaniem stwarza grazna sytulacje ( Ilez razy Alonso w sezon po sezonie udawadnia-oczywiscie mlody fan tego nie widzi lecz wnikliwe oko to docenia?) . Czy Kimmich z Thiago beda komponawac sie w ten sposob z Vidalem? Smiech na sali.Alonso mlody nie jest jednak Kimmichowi lata swietnle do takich zagran a stanowia one wazny czynnink w grze Bayernu. Ten zespol zawsze zawodnikow o podobnych umiejetnosciach mial (wychodzenia z glebi bez 'poplochu'-Effenberg, wczesniej Augenthaller,).
Thiago to inny temat-ulubieniec tutaj, mnie nie przekonal i jak dla mnie jest on potrzebny Bayernowi jak psu buty. Problem z jego gra jest taki ze gdy zespol gra dobrze to Thiago 'szaleje'. Jednak gdy gra zespolowi sie nie uklada to Thiago kompletnie traci glowe i gra przecietnie-to jest juz jego norma, kazdy to wie. Brak mu 'jaj' co zawsze charakteryzowalo zawodnikow Bayernu. Ze mlody, dac czasu? Charakteru sie nie nabywa, on jest wrodzony-spytaj Effenberga...
01.11.2016 17:40
@ Matilegolas
Z calym szcunkiem, lecz Twoj wybor nadaje sie na PlayStation lecz w rzeczywistosci sie nie sprawdzi i Carlo, ze zwoim doswiadczeniem, na pewno takiego skladu nie wystawi. Taki sklad jest dobry jak wszystko jest 'pozamiatane'-a do tego jeszcze daleko. Pewne jest ze wejdzie doswiadczony Alonso i zagra dobry mecz. Mozecie tu pisac co chcecie, zwymyslac tego zawodnieka jednak w waznych meczach jest on nieodzowny (pamietajmy ze w pierwszym spotkaniu z Atletico, gdy wiekszosc 'mlodyc' zagralo 'piach' (Thiago szczegolnie) Alonso odegral swietne zawody).
01.11.2016 17:01
@ gregor
Prawda jest taka ze MU stalo sie za bardzo zalezne od Alexa (we wszystkich departamentach klubu!) i dla wnikliwego fana to jest jasne. Nie tylko dla wnikliwego fane, Roy Keane, Rio Ferdinand i inni ostrzegali ze odejscie Alexa z klubu spowoduje kilkuletnie perturbacje gdyz przez te wszystkie lata symbioza Fergusona i MU zaszla za daleko i potrzeba lat aby przywrocic balans w klubie (on ponac decydowal o zatrudnianiu personelu w kuchni). Zaden trener swiata tego okresu przejsciowego nie przywroci i Van Gaal oraz Mourinho sa tego dowodem. To rowniez wiedzial Pepp wybierajac swojego przyszlego pracodawce .
01.11.2016 15:10
Bastian zachowal sie z klasa jak na Mistrza Swiata przystalo-Mourinho mial prawo odsunac podatnego na kontuzje Bastiane jednak ten drugi nie obrazil sie, nie plakal, dalej twierdzil ze jego relacje z Jose sa dobre. Trenowal indiwidualnie (poza poczatkowa faza gdzie uczeszczal zgrupowania rezerw), chodzil na MU mecze, bez robienia szumu w prasie. Przeciwnie- w wywiadach wciaz twierdzil ze wyjazd na Wyspy mial wielki wplyw na jego rozwoj sportowy-ze grajac malo i tak sie wiele nauczyl, ze grajac w BL widzial tylko jeden wymiar pilki itp.. To sie nazywa charakter.Brawo!!!
01.11.2016 14:48
Oczywiscie, zgadzam sie. Jednak konsekwentne otrzymywanie relatywnie wysokich ocen za sezon (mowie tu o sredniej-poszczegolne oceny zawsze sa polem do debaty) roznych pism odnosi sie jakos do poziomu gry Alonso (trzeba byc kompletnym ignorantem aby to kwestionowac). Jak dla mnie wazne ogniwo Bayernu-Xabi bedzie kluczowy w decydujacej fazie sezonu, zwlaszcza LM. No ale jak zwykle, znowu sie bedzie pisac ze wielcy trenerzy sie myla odnosnie Hiszpana-tutaj wie sie lepiej...
31.10.2016 11:21
josh1982
Czym ich przekonuje? Gra-proste-jego srednia ocen za sezon czy to Goal badz Kicker lokuje sie zawsze w pierwszej 5-tce Bayernu. Widocznie nie tylko trenerzy (Banitez,Mourinho,Guardiola, Ancelotti) sie 'myla' ,lecz rowniez dziennikarze. Tylko tutaj 'eksperci' sa zdanie ze Alsonso to stary dziad.
30.10.2016 01:42
Bedzie dobrze-nikt sie chuby cudow nie spodziewal od samego oczatku. .
05.10.2016 09:31
Saurez to zadna 9-jego pozycja to raczej 7 (przy wielu okazjach sam sobie wypracowuje gole, ma wiele asyst, czesto wychodzi ze skrzydel).
Jesli chodzi o typowa 9-tke to Robertowi moze dorownac Zlatan
29.08.2016 17:47
Dobra decyzja-w Bayernie bylby to kolejny Rode (w najlepszym przypadku). FC Bayern to dobry klub do kibicowania jednak z perspektywy bardzo zdolnego, utalentowanego oraz ambitnego zawodnika jakim jest Burke Bayern moze latwo przerodzic sie w koszmar.
29.08.2016 11:13
Oczywiscie, sam Mourinho powiedzial 'ti's possible' , czyli kakies tam 5% szansy jest ze Mourinho siegnie po niego w czasie sezonu. Jednak znajac nature uparciucha Jose tego sie nie spodziewam. Basti tez, mimo ze 'all smiles' na mediach spolecznosciowych to nie wiem czy bedzie sie tak palil do gry w rezerwach aby dostac szanse gry. Mysle ze wyjazd do USA raczej pewny.
27.08.2016 13:55
@gips
odnosnie ' Myślę że spróbuje tam rok powalczyć o miejsce i nie widzę w tym nic złego'
Mourinho dal wyraznie do zrozumienia Bastiemu: nie chce cie tutaj-nie masz szans na gre-ODEJDZ. Oczywiscie, prasie mowi 'I didn't say that that it is impossible (to give a Basti a chance playing in the first team)-I just say it will be very difficult' poniewaz musi byc dyplomatyczny-jednak Basti glupi nie jest i umie czytac miedzy wierszami: PAKUJ WALIZKI.
27.08.2016 13:29
...musze sie zgodzic z Toba. Co do decyzji Mourinho-Mourinho to Mourinho-on nie robi rzeczy bez powodu- mial w tym jakis cel-czy to wyslanie sygnalu do szatni (kto jest bosem), czy inny-kwestia spekulacji. Jednak po wynikach MU widac ze jego metody skutkuja...
27.08.2016 12:57
@Rizzitelli
To ze Bayern 'przechytrzyl' MU sprzedajac Bastiego jest faktem-to nie jest moje zdanie.Prasa, zwlaszcza angielska, o tym huczala od dawien dawna. Ze go przebadali? Ostatnie 3 sezony Bastiego w Bayernie to liczne kontuzje i zmiana klubu tego zmienic nie mogla. Poza tym prasa niemiecka spekulowala ze klub 'wspolpracuje' z reprezentacja aby go wykurowac na wazne imprezy (np ME 2012/MS2014). Bylo pisane na gwiazdach ze Bastii bedzie sie pielegnowal w sezonie 2015/16. Nie wiem ile jest w tym prawdy, jadnak to nie przypadek ze Bastii na ME/MS zawsze byl gotowy (no, moze za wyjatmiem MS 2014) oraz odnosilo sie wrazenie ze Bastii traktowal MU jako baze przygotowawcza do ME 2016.
Mourinho podjal 100% dobra decyzje.
27.08.2016 12:04
Mourinho ma 100% racji i nie wiem jak mozna sie z nim nie zgodzic.
Bayern jest tutaj bardzo cyniczny-zarzad wiedzial ze sprzedaje kota w worku-wiedzial o jego kontuzjach a teraz sie puszy - trzeba byc bardzo naiwny aby te pretensje Bayernu i jego wspolczuciu odnosnie 'zlego' trkatowania Bastiana brac powaznie.
MU nie kupil pomnika (ze niby za zasluga ma grac) lecz zawodnika ktory ma spowodowac 'an instant impact'.
Basti wiekszosc sezonu spedza na kortach tenisowych-jego ostatni sezon to byly raczej przygotowania fitness do ME 2016 niz gra dla MU-Mourinho tego sie nie spodobalo
27.08.2016 11:23
Alonso pokazal ze jest niezwykle wazny dla zespolu.
Tak jak argumentowalem wczesniej-Carlo bedzie stawial na Alonso w tym sezonie i jego rola jako rozgrywajacego bedzie wieksza niz za Peppa (gdzie 'wszyscy' rozgrywali)-tak jak to bylo w Realu.
Tutaj eksperci przewidywali ze Alonso bedzie grzal lawe i dalej beda pisac ze glupoty ze Carlo powinien grac Sanchez/Thiago/Vidal-czyli 'mlodymi (ale kazdy kto sledzi prase niemiecka wie za Alonso ma 100% zapewniony pierwszy sklad)'.
27.08.2016 10:53
Ja Ballacka cenie-bardzo lubilem jego wypowiedzi studyjne w BBC/ITV w czasie meczow MS 2014. W odroznieniu od Bastiego jego wyjazd do Anglii okazal sie strzalem w dziesiatke-mimo licznych kontuzji odgrywal znaczaca role w ekipie Chelsea (choc niektorzy twierdza ze lepiej bylo pozostac w Bundeslidze i wygrywac co roku lige w zdominowana przez Bayern rozgrywkach).
26.08.2016 11:11
Zly pomysl (rowniez dla syna).
23.08.2016 21:13
Gratulacje dla redakcji!
17.08.2016 14:36
Gratulacje dla redakcji!
17.08.2016 14:35
Bastian zaryzykowal, dokonal wyboru i musi sie pogodzic ze sprawy nie ida w jego kierunku. Ze doswiadczenie i CV? MU nie kupil pomnika lecz zawodnika ktory niestety w wyniki ciaglych kontuzji nie sprostal oczekiwan MU.
Ale tu chodzi raczej o jego 'dedication'. Wiadomo jest ze zawodnicy MU patrzyli krzywym okiem na jego przywileje of Van Gaala (zobacz link na dole). Mourinho musialo sie bardzo niespodobac ze Bastii traktowal sezon w MU jako okres przygotowawczy do ME 2016.
15.08.2016 16:42
@Murphy123
To raczej odwrotnie-Alonso nie odda miejsca Thiago. Ten pierwszy byl preferowany nad Thiago przez Peppa i cos mie sie nie chce wierzyc za Ancelottiego (zdeklarowanego fana Alonso) bedzie inaczej. Wiadomo jest tez ze Ancelotti nie bedzie gral Sanchez-Thiago-Vidal gdyz wszyscy trzej to tacy troche kurczaki bez glowy a dwoch pierwszych z bardzo malym doswiadczeniem na arenie miedzynarodowej. Zgadzam sie z z Riberyy007- Alonso doda druzynie balansu i doswiadczenia w srodku pola.
14.08.2016 17:04
Alonso przyszedl do Bayernu, niby na emeryture jak niektorzy pisali, zrobil kupe dobrej roboty (nawet do jedenastki BL i LM go wybrano) lecz czas jego w Bayernie nadchodzi. Jednak jeszcze go nie zegnajmy-w tym sezonie Ancelotti bedzie na niego stawial (i bedzie pisanie ze kolejny trener sie myli jemu ufajac).
13.08.2016 19:55
Z Ribberego tez bedzie 'wspanialy' trener...:-)
09.08.2016 20:13
Zgadzam sie, jesli wygra PL to trzeba bedzie mu pogratulowac. Nie zgadzam sie ze Pepp mial fatalny okres w Bundeslidze. Powiedzialbym ze byl to udany (lecz nie znakomity)okres zorowno dla Peppa jak i Bayernu. Do krytykow Peppa, ciekawe czy Carlo zdobedzie 3xBL oraz 3 x z rzedu polfinal LM.
08.08.2016 13:44
Wszyscy krytykuja Mourinho jednak ja go rozumniem: jest pisane jak na gwiazdach ze Bastian wiekszosc sezonu spedzi...na kortach tenisowych ogladajac swoja wybrana. Wiadomo tez jest ze inni zawodnicy MU mieli mu za zle za 'special treatment from Van Gaal'. Bastian podjal ryzyko przechodzac pod koniec swojej kariery do klubu gdzie jest nagminny brak stabilnosci w wyniku nieustannych permutacji trenerow. Ja go za to szanuje, jednak nie mozna miec wszystkiego.
07.08.2016 20:30
Bayern ma szczescie ze gral z Benfica w tegorocznej LM, inaczej Renato pozyskaliby MU albo inny MC. Nawet Rummenigge to przyznal.
06.08.2016 22:09
@Rizzitelli
Zgadzam sie i faktycznie moze przesadzilem-fatalny sezon Thiago to moze za duzo powiedziane; sredni-jak najbardziej. 11-stka LM (przypomnijmy: najgorszy obok Barnata zawodnik w meczy wyjazdowym z Atletico)? To chyba z kiepskiej komedii Niemieckiej.
03.08.2016 12:27
H ah ha ha. Rozumiem ze Thiago to tutaj ulubieniec, lecz troche obiektywizmu sie przyda.
Ja zganilem uzytkownika za pisanie [wycięte] ze Thiago zostal wybrany do 11-stki sezonu, co jest wielka bzdura. Pisanie ze mial on sezon znakomity to rowniez przesada. W LM Thiago gral fatalnie,
np ocena The Independent za kluczowy mecz wyjazdowy z Atletico:
6/10 Playmaker was mainly neutralised here and failed to inspire Bayern to find the away goal
Nieprawda? W waznych meczach Alcantara zawodzi i tyle. To samo bylo w pierwszym meczu z Porto. W REWANZOWYCH MECZACH 1/4 2015 and 1/2 2016 THIAGO JUZ NIE WYCHODZIL, i bardzo dobrze?
Zwazcie na to: to sa tylko fakty, nie moja opinia.
Tak, Thiago to taki ulubieniec tuta, jednak troche obiektywizmu nie zaszkodzi.
03.08.2016 08:49
@FanGraczyBayern
Gdzie? podaj link-na pewno nie oficjalnie:
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2369627.html
Kolego chyba pomylilo ci sie z Thiago Silva...
Thiago gral fatalnie w tegorocznej LM i dobrze ze Pep stawial na Alonso ktory, choc stary jest, 'jaja' ma (zawodnik wybrany do 11-skti LM zeszlego sezonu).
02.08.2016 21:21
Thiago 'czaruje' tylko w starciach ze slabymi zespolami jak na razie...
02.08.2016 19:23
Lubie Alonsa i nie znasze Ronaldo wiecznie zakochanego w sobie. Jednak trzeba przyznac Fergusonowi ze to chyba zawodnik dekady. 10 lat na top-topie. Niesamowite.
16.07.2016 00:28
Ten ktorego gol pomogl Wlochom wyrzucic Niemcy z turnieju 4 lata temu:-)
07.07.2016 19:37
Znakomity artykul o tym jak Niemcy po kompletnej klapie Euro 2000 podniosla sie z kolan aby stworzyc potezny oraz bardzo suteczny system szkoleniowy na szczeblu narodowym:
https://uk.sports.yahoo.com/news/germanys-awful-euro-2000-forced-091758906.html
07.07.2016 17:32
@piotrw
Nie badz naiwny piszac ze to na pewno bzdury. W przypadku pilkarzy z Ameryki Poludniowej i Afryki zanizanie wieku pilkarzy jest to nagminne-i to normalne bo w rachube wchodzi miliony euro-trzeba byc idiota aby tego nie brac powaznie Tu nie chodzi o wiare we wszystko w co pisze prasa lecz bycie sceptyczny.Poniewaz Renato nie moze potwierdzic daty urodzenia spekulacje zawsze beda. Zreszta to nie jest jakas nowa sensacja, juz w czasie transferu Renato do Bayernu sie o tym mowilo szczegolnie ze Renato na 18-tka nie wyglada.
06.07.2016 20:19
Kroos rozwinal sie w Madrycie, jego wiek byl adekwatny do wyjazdu za granice (w odroznieniu od Bastiego). Z jego puktu widzenia to byl znakomity ruch-sportowo i finansowo (Kroos jest teraz milionerem). Swietny pilkarz i szkoda z odszedl z Bayernu.
06.07.2016 18:41
A co ma mowic trener Portugalii? Jesli wiek Renato jest zanizony aby naciagnac Bayern na wielkie pieniadze to konsekwencje (rowniez dla samego pilkarza) powinny byc surowe jak diabli. To oczywiste.
06.07.2016 18:27
@FanGraczyBayern
Aha, to ze agenci i sam pilkarz naciagneli Bayern na wielkie pieniadze zanizajac wiek to wg Ciebie to ok?
06.07.2016 18:24
Renato na pewno nie jest nastolatkiem, trzeba byc slepy zeby tego nie widziec. Jesli okaze sie ze ma 23-24 lato to konsekwencje powinny byc surowe.
06.07.2016 13:17
Englexit
27.06.2016 22:56
@meisterspieler
A ja polecat mecz Niemcy-Anglia 2010 kiedy to w BBC goscie w studia Shearer i Hansen byli zdania ze 'England should win easily against this mediocre German side' cry cos takiego. Jan see skonczylo-wiadomo.
Co jednak lubie u Anglikow to ich transmisje mistrzostw swiata czy Europy: w stodio zaproszeni goscie sa pokroju Lothar Matthaus, Michael Ballck, Patric Viera, Emanuel Petit, Cannavaro i inni-ich analiza meczy jest po prostu bezcenna- czlowiek uczy sie o pilce. A w Polsce? Sami 'eksperci'
27.06.2016 21:05
@Skobry
Dla przypomnienia mlodym- Niemcy nie zawsze grali pieknie-to jest raczej nowa rzecz u nich. W latach 80-tych/90-tych kiedy Niemcy wygrywali turnieje to pamietam styl Niemiecki byl wrecz w nienawidzony, a Lineker powiedzial ze Niemcy graja 'w bok' zamiast do przodu (The Germans play sideways rather than forward), Oni grali totalnie toporny football, w tych czasach podziwialo sie Holandie za 'pozytywna' gre. To samo mowilo sie zreszta o Bayernie.
27.06.2016 20:46
Niamcy nigdy jeszcze nie wygrali z Wlochami na wielkich imprezach, ci ostatni wysylali ich do domu w (1970/1982/2006/2012)
27.06.2016 19:56
Zgadzam sie- Niemcy beda mieli bardzo ciezko jesli Italia wygra dzisiaj.
27.06.2016 18:51
KEOWN bye jednym z moich ulubionych obroncow. Jemu chyba chodzilo o to ze aby grac w reprezentacji dojrzalosc oraz doswiadczenie sa rownie wazne jak talent. Jak dla mnie to Coman jak na razie to taki kogut bez glowy, jadnak pamietajmy ze ribbery rowniez byl tak okreslany na MS 2006 i szybko 'dorosl'.
19.06.2016 15:20
Koziol ofiarny slabej postawy musi byc: jest nim Goetze. Ja zgadzam sie z tym co Lothar Matthaus mowil wczoraj komentujac w studio ITV :Goetze is playing out of position and playing with false nine today doesn't make much sense'.
17.06.2016 14:25
TO NIE WINA GOETZE. On robu co moze jednak nie gra na swoje pozycji i efekt jest kiepski. Jego niski wzrost powoduje ze Kroos nie moze robic swoich firmowych wrzutek jak w Realu, gdzie graja wysocy Ronaldo, Benzema, Bale. Trener Niemiec sam sobie ogranicza opcje.
17.06.2016 11:53
@BAYERN.MUNCHEN.PL
Jak odnosicie sie do konkretnej gazety to moze podawajcie link aby samemu mozna bylo przeczytac zrodlo informacji i zweryfikowac do jakiego stopnie informacja jest wiarygodna?
Daily Mail wczoraj pisal ze Lewy rozwaza przejscie do Premiere League bo w Bayernie nie czuje sie dobrze (link na dole). Jednak artykulu o rzekomym przejsciu Lewego do Liverpoolu znalezc nie moge.
W ogle Daily Mail to tak niewiarygodne zrodlo ze jak cos tam pisza jest raczej nieprawda.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3643457/Bayern-Munich-striker-Robert-Lewandowski-open-Premier-League-Poland-star-gears-Germany.html
17.06.2016 11:34
YAHOO UK
World champions Germany struggled to muster up much against a sturdy Poland side, who will feel the more aggrieved out of the two with the draw after creating the better chances to break the deadlock.
17.06.2016 00:53
My Polacy musimy zawsze znalezc pretekst do biadolenia, a ze to poziom mistrzostw slaby, a to, a tamto. Swietujmy ze Polacy graja swietnie!
16.06.2016 23:41
Os samego poczatku stawialem na Wlochow-jesli Niemcy z taka gra i forma trafia na Wlochow to jak zwykle (1970,1982,2006,2012) dupa sina.
16.06.2016 23:36
Bayern022
Dokladnie, w swiat nie poszly statystiki odnosnie posiadania pilki lecze 2 set Milika.
Amen.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3645531/Germany-0-0-Poland-Arkadiusz-Milik-misses-golden-opportunity-shock-world-champions-remain-Group-C-stalemate.html
16.06.2016 23:32
Oczywiscie ze Niemcy nie dali 100%, moze 80%-to bylo wkalkulowane jednak byc moze oni liczyli ze grajac 80% wygraja. Remis jest sprawiedliwy, ale to my mielismy lepsze sytulacje.
Thomas-powinienes byc dumny ze swojej druzyny a nie tu biadolic
16.06.2016 23:23
Thomas
Chcesz obiektywnej oponii-wejdz sobie na prase Zachodnia gdzie kazdy trabi ze to Polacy powinni byc zawiedzieni bo MIELI LEPSZE SYTULACJE!!!!
Mam ci dac link??
16.06.2016 23:18
Nawet Lothar Matthaus w ITV, gdzie agladalem mecz, przyznal ze Polacy byli grozniejsi !
16.06.2016 22:59
W SWIAT POSZLO ZE LEPSZE SYTULACJE MIELI POLACY:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3645397/Germany-vs-Poland-Euro-2016-LIVE-SCORE-Robert-Lewandowski-Thomas-Muller-face-battle-Bayern-Munich-strikers.html
16.06.2016 22:56
BRAWO!!!!!!!!!
16.06.2016 22:50
Ozil zolta kartka-brawo sedzia!
16.06.2016 21:34
Garry Lineker in ITV: 'Poland-Germany is never JUST A GAME!'
Czywiscie ze pojedynek z Niemcami to nie tylko mecz-to WOJNA he he
16.06.2016 20:59
Licze na dobra gre naszych dzisiaj, bez kompleksow przed Niemcami. Wierza ze Lewy i spolka wstydu nam tu wszystkim nie przyniasa i nie zostaniemy dzis upokorzeni (nie chodzi tu o wynik lecz walke). Jest to bardzo ciezkie spotkanie, powazny sprawdziam charakteru.
16.06.2016 18:54
@Rafus87
Wielkim biznesie jest wiele nielogicznych rzeczy.
Nieoficjalnie mowi sie ze Ancelotti nie widzi Goetze w Bayernie wiec ten ostatni chce sie go jak najszybcie pozbyc aby (na jego miejsce kupic zawodnika sugerowanego przez Carlo). Tak juz bywalo, chociazby z Lucio ktory w 2009 chcial przedluzyc kontrakt o 2 lata, Bayern dawal mu tylko 2. Dlaczego? A to dlatego ze Van Gaal Lucio nie chcial wiec Bayern robil 7 poty aby go sprzedac. Lucio pozniej w wywiadzie stwierdzil ze 'w Bayernie zawodnikow sie nie szanuje'. O tych rzeczach pisal Mario Baslel (jak to w rzeczywistosci jest z ta 'WIELKIA RODZINA')
16.06.2016 11:38
@Gabricore
Napisales cale referat ktoremu powinienes zatytulowac: JA, BARDZO NAIWNY FAN BAYERNU I MOJE WYOBRAZENIE O STOSUNKACH W KLUBIE'
'Bayern to jedna wielka rodzina i nigdy nie było czegoś takiego '. Ilez mozna takie glupoty pisac? Przeczytaj sobie ksiazke 'Super-Mario: Meine Karriere auf der Überholspur' gdzie byly gracz Bayernu Mario Basler opisuje 2 strony Bayernu-ta jasna i ciemna. Wtedy sobie uswiadomisz ze Bayern to wspanialy klub ale tez i wielki biznes i wszystko takie jak w bajce nie jest. Dorosnij wkoncu!
16.06.2016 10:45
@gabricore
przyznaje, faktycznie tak nie napisales. Zgadza sie, prase trzeba traktowac z dystansem, ja tego nie neguje. Jednak Sueddeutsche Zeitung, nie bawi sie zazwyczaj w takie plotki-to nie Bild lecz jeden z najpotezniejszych dziennikow w Niemczech bardzo powazany za wiarygodnosc. Przypomnijmy ze doniesienia tej gazety o odejsciu Kroosa i specia na lini Pepp-sztab medyczny Bayernu nie okazaly sie plotkami. Ta gazeta rowniez jako jedna z pierwszych pisala ze Lewy przejdzie do Bayernu. Ta gazeta ma zaplecze w Monachium i na pewno posiada informatorow w Bayenie.
15.06.2016 15:50
@RIBERYY
@gabricone
Jak klub dementuje prase to nie zanczy ze to swietosc-nie badzmy naiwni.
Zazwyczaj jest tak ze jakikolwiek wielki klub (Reale Bayerny MU) reaguja na zaczepki prasy tym szybciej i zacieklej im wiecej jest prawdy w doniesieniac owej prasy.
Oczywiscie, cos sie dzieje z Goetze i Bayernem i prasa bedzie dolewac oliwy do ognia a Bayern bedzie dementowal piszac ze Goetze kocha, ze az sie pali do podpisania kontraktu.
Tak bylo, jest i bedzie.
15.06.2016 15:22
A tak, wiadomo ze wiekszosc klubow tak postepuja w ten sposob tylko Bayern jest swiety. Dream on..
15.06.2016 14:47
A co ma zarzad twierdzic? Ze to prawda? Nawet wiewiorki w Monachium wiedza ze Bayern Goetze nie chce. Oczywiscie, wierzyc wszystko co prasa pisze to glupota jedak rowniez nia jest lykanie wszystkigo co zarzad twierdzi.
15.06.2016 14:32
@Matilegolas
Czytales? Myslisz ze Süddeutsche Zeitung to z palca wyssal? To nie Jakes Bild ktory sprzedaje sie dzieki plotkom. Tak jak w Hiszpani czytasz El Pais czy El Mundo o wiarygodnych zakulisowych historiach lBarcelony czy Realu a nie plotkowiczom pokroju Marca i AS. Anglii The Times lecz nie Daily Star czy The Sun.
Nauka jezykow sie poplaca-wtedy samemu mozne weryfikowac co jest potencjalna plotka a co nie.
15.06.2016 12:02
A jeszcze nie dawno, jak Goetze przychodzil do bayernu, na tej witrynie byla debata czy Muller jest wystarczajaco dobry technicznie aby grac w Bayernie. Wielu sugerowalo ze Goetze powinien grac w pierwszym skladzie Bayernu a 'drewno' Tomek jako rezerwowy.
14.06.2016 21:50
Zlatan to znakomite 'krotkoterminowe' rozwiazanie dla MU i samego Zlatana. To jest ktos wyjatkowy-34 lata a forma 20-latka-silny, szybki, technicznie znakomity, przeglad gry, asysty, odporny na kontuzje. Ciekawe jak taki Messi bedzie gral w jego wieku? Od 13 lat konsekwetnie gra na najwyzszym poziomie-Ajax/juventus/Inter/Milan/PSG. Nawet w Barcelonie mial te dwadziescia kilka bramek w 'nieudamym' sezonie. Premier League jest bardzo fizyczna jednak mimo jego wieku stawiam ze to bedzie sukces.
14.06.2016 19:20
W ITV mecz Austia Wegry analizuje w studio Lothar Matthaus (z Biliciem). Swietnie sie slucha starego wyjadacza, jednego z moich ulubionych graczy Bayernu, lecz jego angielski ma tak ciezki akcent niemiecki ze czasami nie mozna zrozumiec co mowi:-)
14.06.2016 19:01
Niamcy sa bardzo silni (jak zawsze) ale nie tak slini jak 2 lata temu. Polacy w 2006 i 2008 nie grali zle ale bol i zal byl ogromny po przegranej z Niemcami. Porazka z nimi boli najbardziej-to za dziada przadziada jest, nie da sie tego ani racjonalnie wytlumaczyc ani tez wyeliminowac. Calym sercem za naszymi.
14.06.2016 17:33
Wlosi grail na 1:0-oni od poczatku wiedzieli co robia stawiajac tak daleko obrone oraz zawezajac pole gry oraz omijajac 2-go linie przy kontratakach. Natomiast Belgowie grali jak stado baranow.
13.06.2016 22:58
Kto twierdzi ze Belgowie przegrali niesprawiedliwie nie rozumie pilki noznej.
Ogladalem mecz w BBC gdzie Rio Ferdinand, Gianluca Viali oraz Thierry Henry nie pozostawili suchej nitki na Belgii, ich desperackiej gry i zero taktyki oraz rygoru w obronie. Pokaz sily 'cierpliwych' Wlochow!
13.06.2016 22:54
Dziwne ze ta krytyka Niemiec jest tu odbierana personalnie przez niektorych. Bilic to znakomity trener, bohater druzyny Chorwacji z 1998, zawsze cenilem jego wypowiedzi.
13.06.2016 21:08
Bilic komentuje w studio dla angielskiej ITV jako jeden zaproszonych gosci (obok Emanuel Petit i innych). Mecz Niemcy-Ukraina pokazala w Anglii BBC1 i w studio byli Alan Shearer, Vincent Kompany oraz Thierry Henry.
Shearer przed meczem nie byl przekonany o Niemcach lecz 'considering they are Gemrans they will go all the way'. Uwazal ze nie Niemcy zagrali przekonywujaco (assuring victory)
Vincent Kompany mial watpliwosci wzgledem Niemiec po i przed meczem ('many question marks not solved given their performance today')
Henry raczej pozytywnie o Niemcach lecz sugerowal typowego 9 zamiast Goetze ('good ball control but doesn't know what to to with the ball once in the box')
13.06.2016 12:31
Ok, zgadzam sie.
13.06.2016 12:03
Nie wiem jak mozna nie byc zadowolony z meczu naszej reprezentacji. Irlandia Polnocna byla 2 poziomy nizej a ze nie strzelilismy wiecej bramek? 3pkt najwazniejsze. Nie rozumiem tego wybrzydzania.
13.06.2016 10:48